[NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 595 ... 629 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 38 producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
giantgiantus schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 11:11:
Heb net een 3080 kunnen bestellen (denk ik). Ik heb kunnen betalen maar verder nu nog niets gehoord. Is dat normaal?
Is je CC afgeschreven? Bestelling gelukt, nu duimen dat hij niet geannuleerd wordt.
Geen CC afschrijving? Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiefoe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 11:43
leek wel dat telegram eerder was dan de website zelf , ik bleef hangen op product niet beschikbaar, en eer dat ik hem in mijn mandje had zitten, was hij al niet meer beschikbaar voor aankoop...

achja over 2 weken weer een kans :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
Evertt schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 11:11:
Ik kreeg bij telegram deze melding na de drop 3090 IS IN STOCK. CAME AVAILABLE LATER.

Weet niet wat ze ermee bedoelen.
Het duurde +- 30 seconden totdat hij in het winkelmandje gedaan kon worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stin00 schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 11:12:
[...]

Is je CC afgeschreven? Bestelling gelukt, nu duimen dat hij niet geannuleerd wordt.
Is dit wel een ding? Bij mij was het gereserveerd zonder daadwerkelijk afgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Nu online
Hupske schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 11:08:
[...]

Wat wil je nou eigenlijk zeggen?

Iedereen probeert nu die FE's te kopen aangezien die nu net gisteren en vandaag droppen bij NBB. Nu koopt niemand hier de gigabytes op het moment? En in een jaar wachten kan je al een hoop gespaard hebben waardoor je het wellicht wel dan maar die Gigabyte koopt.
Het is een tip, ik zie namelijk dat mensen nu ineens bij NBB een prijs betalen die gewoon al een jaar lang hetzelfde is.
Dat ze zich nu niet gek laten maken en toch teveel gaan betalen.

Je hoeft er niks mee te doen want het kan niet bij jou van toepassing zijn, dus wat is het probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:26
stin00 schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 11:12:
[...]

We is een cc reservering gemaakt voor het bedrag inderdaad. Kwam er opeens doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 11:13:
[...]

Is dit wel een ding? Bij mij was het gereserveerd zonder daadwerkelijk afgeschreven.
Dat is vrijwel altijd zo met een CC... het begint als reservering en eindigt na bevestiging als afschrijving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misjeljansen
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 06-08-2024
Feeeeeeeeck, volgens mij heb ik mezelf echt gesaboteerd net, had bij de drop van de 3060ti voor de grap gekeken of ik die in mijn winkelwagen kon krijgen en dat lukte maar dacht toen die heb ik niet nodig dus toch maar niet gekocht.

Gooi ik net bij de 3090 die in m’n winkelwagen wat lukt, kom ik bij m’n winkelwagen staat die 3060ti er ook nog steeds in dus die er zo snel als mogelijk uit gegooid en toen poef, 3090 niet meer beschikbaar 🤦🏻‍♂️😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sinister Ertai
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-07-2024
De 3080 staat nu in ieder geval eindelijk in mijn account onder 'in bearbeitung'. Dat is in ieder geval al meer dan voorheen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bhartman
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Zou er nog meer komen? Of was dit het voor vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plakpot
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-07 10:17
Heb nog geen 3070(ti) langs zie nkomen, dus misschien!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicotjuuh
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 18-06-2024
bhartman schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 11:19:
Nog geen enkele 3070 geweest, wellicht dat die nog droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
bhartman schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 11:19:
Deze drop was al erg ongebruikelijk, dus niemand kan dit voorspellen. Feit is wel dat de 3070 (TI) vandaag nog niet zijn langsgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokertje
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06-07 12:35
stin00 schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 11:20:
[...]

Deze drop was al erg ongebruikelijk, dus niemand kan dit voorspellen. Feit is wel dat de 3070 (TI) vandaag nog niet zijn langsgekomen.
De 3070 of 3070ti zat ik ook op te wachten, hopelijk komt er nog wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nessuno
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-08 01:31

Nessuno

io sono nessuno

stin00 schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 11:20:
[...]

zegt niets de 3090 ook niet dinsdag.

Na rose e cient spin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
Nessuno schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 11:24:
[...]
zegt niets de 3090 ook niet dinsdag.
Vandaar ook de 'dus niemand kan dit voorspellen' in m'n bericht :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thargix
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 15-09 21:29
ZelianGuy schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 10:52:
[...]

Dat is de standaard ervaring bij NBB helaas
Dat is vrij spijtig. Dit gaat dan nog best wat koppijn veroorzaken ben ik bang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simpel78
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:26
Guillome schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 10:59:
Kunnen we niet inventariseren wie wat wilt? Nu wacht je op je kaart die je wilt, dus laten we veel kansen schieten.
Stel ik wil de 3080. En iemand anders de 3090 zoals nu. Dan kunnen we beter beide toch proberen te kopen en dan ruilen en bijbetalen? Of is dat te utopisch gedacht? :P
Ik zou wel mee willen doen. Maar daarvoor zijn er teveel mensen actief die ze gelijk op marktplaats pleuren. Ik ben nog op zoek naar een 3070 of 3080. Als het me lukt een 3090 te bemachtigen wil ik deze best ruilen voor NBB prijzen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nessuno

Nessuno

io sono nessuno

Simpel78 schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 11:45:
[...]

Ik zou wel mee willen doen. Maar daarvoor zijn er teveel mensen actief die ze gelijk op marktplaats pleuren. Ik ben nog op zoek naar een 3070 of 3080. Als het me lukt een 3090 te bemachtigen wil ik deze best ruilen voor NBB prijzen.
Ik probeer te pakken wat ik pakken kan, dan is de druk van de ketel, en kan ik rustig voor een 3080ti of 3090 gaan, oude kaart zal ik later gewoon voor de aanschaf prijs verkopen.

Na rose e cient spin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HEY_DUDE
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
Heb afgerekend voor een 3080TI. Nu hopen op bevestiging en verzending. *knip* v&a hoort hier niet thuis

[ Voor 37% gewijzigd door br00ky op 13-01-2022 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyHrmnns
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 07-06 12:56
Eerste keer dat ik een rtx 3080 probeer te kopen via nbb en het is me gelukt om met cc te betalen maar helaas staat er storniert.

[ Voor 3% gewijzigd door DannyHrmnns op 13-01-2022 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:02
*knip* v&a hoort hier niet thuis

[ Voor 89% gewijzigd door br00ky op 13-01-2022 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Libbz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-06 23:30
*knip* v&a hoort hier niet thuis

Iemand al een idee waarom er "Test und Kundenbewertung" bij stond ?

[ Voor 61% gewijzigd door br00ky op 13-01-2022 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tja
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-01 10:58

tja

DannyHrmnns schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 11:54:
Eerste keer dat ik een rtx 3080 probeer te kopen via nbb en het is me gelukt om met cc te betalen maar helaas staat er storniert.
Bij mij ook. alles ging goed, dan email dat ze de zaken gaan bekijken..
was zo blij en dan nu niet meer.

"vielen Dank für Ihre Bestellung bei notebooksbilliger­.de, deren Eingang wir hiermit bestätigen."

dan als ik bij bestellingen kijk zie ik "storniert" staan. belooft weinig goeds maar heb ook nog geen mail gehad met afwijzing of toewijzing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
*knip* hier gaan we niet aan beginnen want dit heeft in het verleden tot grote problemen geleid

[ Voor 97% gewijzigd door br00ky op 13-01-2022 12:31 ]

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyHrmnns
tja schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 12:00:
[...]

Bij mij ook. alles ging goed, dan email dat ze de zaken gaan bekijken..
was zo blij en dan nu niet meer.

"vielen Dank für Ihre Bestellung bei notebooksbilliger­.de, deren Eingang wir hiermit bestätigen."

dan als ik bij bestellingen kijk zie ik "storniert" staan. belooft weinig goeds maar heb ook nog geen mail gehad met afwijzing of toewijzing.
Ja bij mij precies hetzelfde maar ik ga ervan uit dat ze het storneren want eerst stond er dat ze hem gingen nakijken. Lijkt me sterk dat ze het alsnog goedkeuren maar laten we het hopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tja

tja

DannyHrmnns schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 12:06:
[...]

Ja bij mij precies hetzelfde maar ik ga ervan uit dat ze het storneren want eerst stond er dat ze hem gingen nakijken. Lijkt me sterk dat ze het alsnog goedkeuren maar laten we het hopen.
vind het vreemd want het bedrag is wel gereserveerd op mijn creditcard en alles ging door.
pffff,. bij voorbaat baal ik alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyHrmnns
tja schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 12:08:
[...]

vind het vreemd want het bedrag is wel gereserveerd op mijn creditcard en alles ging door.
Ja idd. Ik moet wel eerlijk zeggen ik was best langzaam dus ik vond het al raar dat ik nog kon betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tja

tja

DannyHrmnns schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 12:16:
[...]

Ja idd. Ik moet wel eerlijk zeggen ik was best langzaam dus ik vond het al raar dat ik nog kon betalen.
ik was vrij snel en bij mij crashte de website paar keer en die captcha was een draak.
maar goed we zien wel. positieve is nu dat mijn Credit card gegevens in het systeem staan en ik die volgende keer niet hoef in te voeren. volgende keer dus sneller met klik klik. stiekem hoop ik toch dat ik hem nog krijg.

er staat immers ook nog "In Bearbeitung" als je op storniert klikt

[ Voor 6% gewijzigd door tja op 13-01-2022 12:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DannyHrmnns
tja schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 12:08:
[...]

tja schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 12:25:
[...]

ik was vrij snel en bij mij crashte de website paar keer en die captcha was een draak.
maar goed we zien wel. positieve is nu dat mijn Credit card gegevens in het systeem staan en ik die volgende keer niet hoef in te voeren. volgende keer dus sneller met klik klik. stiekem hoop ik toch dat ik hem nog krijg.

Ok ja ik was heel snel met in het mandje maar daarna was het allemaal nieuw voor mij dus normaal zou het sneller kunnen. Ja dat klopt dus volgende keer kunnen we wel sneller betalen. Ja laten we het hopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyHrmnns
tja schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 12:25:
[...]

Ik kan niet op storniert klikken dus misschien heb jij wel mazzel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een 3060 voor 670 euro is momenteel niet slecht
https://www.caseking.de/e...88-mb-gddr6-gcev-438.html

Niet zo laag dat je hem niet kan laten liggen, maar als je de drops afwachten zat bent, prima ding.

Caseking en Novatech hebben echt flinke prijsdalingen ook in de 3060Ti en 3070's, tot nog net geen 100 euro boven de laagste prijzen van 2021, dus wie weet volgt NL ook.

[ Voor 53% gewijzigd door JDx op 13-01-2022 12:36 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:44

br00ky

Moderator Harde Waren
Modbreak:Ik wil iedereen er weer even op wijzen dat het forum geen V&A is. Aanbieden voor verkoop of ruilen is hier dus niet toegestaan.

Ook zag ik een aanzet voorbij komen om afspraken te maken te kopen wat er te krijgen is (wat prima is) maar daaraan gekoppeld te ruilen. We gaan geen platform bieden waar dit wordt besproken omdat dit soort constructies (en ook bijv. samenkoop) in het verleden voor heel veel problemen heeft gezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tja

tja

DannyHrmnns schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 12:34:
[...]

Ik kan niet op storniert klikken dus misschien heb jij wel mazzel?
geen idee, ik kan er wel op klikken en zie dan verschillende stadia;

- In Bearbeitung (staat hij nu op)
- Versendet
- Unterwegs
- In Zustellung
- Zugestellt

ik vind het overigens wat vreemd dat anno 2022 er geen voorraad systeem zit achter de webwinkel die aftrekt wat de status van betaald bereikt. ik kan mij herinneren dat ik dat 15 geleden al wel had. en ik had een kleine webwinkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyHrmnns
tja schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 12:41:
[...]

geen idee, ik kan er wel op klikken en zie dan verschillende stadia;

- In Bearbeitung (staat hij nu op)
- Versendet
- Unterwegs
- In Zustellung
- Zugestellt

ik vind het overigens wat vreemd dat anno 2022 er geen voorraad systeem zit achter de webwinkel die aftrekt wat de status van betaald bereikt. ik kan mij herinneren dat ik dat 15 geleden al wel had. en ik had een kleine webwinkel.
Ok bedankt voor het laten weten. Misschien dat ze jou nog moeten keuren maar ik denk dat ik er geen krijg. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tja

tja

DannyHrmnns schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 12:49:
[...]

Ok bedankt voor het laten weten. Misschien dat ze jou nog moeten keuren maar ik denk dat ik er geen krijg. Succes!
ik zal het laten weten wat de uitkomst is maar ik heb er ook een hard hoofd in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LootBoxSurvivor

JDx schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 12:34:
Een 3060 voor 670 euro is momenteel niet slecht
https://www.caseking.de/e...88-mb-gddr6-gcev-438.html

Niet zo laag dat je hem niet kan laten liggen, maar als je de drops afwachten zat bent, prima ding.

Caseking en Novatech hebben echt flinke prijsdalingen ook in de 3060Ti en 3070's, tot nog net geen 100 euro boven de laagste prijzen van 2021, dus wie weet volgt NL ook.
Ik zie dat een paar AMD kaarten ook wat omlaag zijn gegaan. Niet heel veel, maar wel omlaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjirafje
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online

sjirafje

No inspirational quotes here

Is het iemand wel eens gelukt om op de telefoon (Firefox) een FE kaart te kopen op NBB? Ik heb het bij de drop eerder vandaag geprobeerd (omdat ik niet in de buurt van de pc was) maar wat ik ook probeerde ik kreeg de kaart niet in mijn mandje. Ik kreeg wel een te zien dat er een "1" richting het icoontje van het mandje bewoog maar het mandje bleef leeg.

Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GeMa
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:34
Het lijkt mij gelukt met mijn telefoon (een 3080). Of het echt zo is, is nog afwachten. Vanuit de FE PartAlert in Telegram
Bestelling staat op In Bearbeitung.
Hoe lang duurt het meestal voordat ze versturen en ik hem kan volgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• john_ven24
  • Laatst online: 30-10-2024
GeMa schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 13:11:
Het lijkt mij gelukt met mijn telefoon (een 3080). Of het echt zo is, is nog afwachten. Vanuit de FE PartAlert in Telegram
Bestelling staat op In Bearbeitung.
Hoe lang duurt het meestal voordat ze versturen en ik hem kan volgen?
Zelfde dag, in de avond.

SH|T Happens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rotinomm
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 17-09 21:03
sjirafje schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 12:59:
Is het iemand wel eens gelukt om op de telefoon (Firefox) een FE kaart te kopen op NBB? Ik heb het bij de drop eerder vandaag geprobeerd (omdat ik niet in de buurt van de pc was) maar wat ik ook probeerde ik kreeg de kaart niet in mijn mandje. Ik kreeg wel een te zien dat er een "1" richting het icoontje van het mandje bewoog maar het mandje bleef leeg.
Nee wel afgelopen week succes gehad via Safari op mobiel.
(3080FE)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NasusGladio
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 13-06-2024
Ik heb een 3060Ti besteld tijdens de drop eergisteren en staat nog op in bearbeitung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• john_ven24
  • Laatst online: 30-10-2024
NasusGladio schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 13:34:
[...]

Ik heb een 3060Ti besteld tijdens de drop eergisteren en staat nog op in bearbeitung.
Ik kreeg eergisteravond gelijk al een verzendbewijs voor mijn kaart.

SH|T Happens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
NasusGladio schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 13:34:
[...]

Er zijn bij eerdere drops wel gekke dingen gebeurd hoor. Ik heb gelezen dat 1 iemand nooit een verzendbevsetiging kreeg, maar ineens stond de kaart een week later wel voor z'n deur. Een ander kreeg het nieuws dat de kaart op dag X aan zou komen, maar twee dagen eerder stond er wat voor z'n deur terwijl UPS nog aangaf dat ze 't pakket nog moesten ontvangen etc etc. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SecretChaos
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 03-07 15:46
Na gisteren de teleurstelling te verwerken van mijn geannuleerde RTX 3080 TI nu een 3060 TI te pakken

Eerst maar eens zien oftie niet storniert

[ Voor 22% gewijzigd door SecretChaos op 13-01-2022 14:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nessuno

Nessuno

io sono nessuno

*knip* niet quoten dus, anders moeten we dát ook wegeditten. Volgende keer reporten.

[ Voor 89% gewijzigd door br00ky op 13-01-2022 16:13 ]

Na rose e cient spin

Acties:
  • +2 Henk 'm!
LootBoxSurvivor schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 12:53:
[...]

Ik zie dat een paar AMD kaarten ook wat omlaag zijn gegaan. Niet heel veel, maar wel omlaag.
Nou er is zelfs al een 6700XT die alweer op het niveau van september zit, dus ik heb hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05:30
Giseren zag ik bij een Engelse webshop de Asus tuf 3060 voor 584 euro.

Dus er is hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterW89
  • Registratie: Oktober 2018
  • Nu online
Evertt schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 14:13:
Giseren zag ik bij een Engelse webshop de Asus tuf 3060 voor 584 euro.

Dus er is hoop.
Pas op he met Engelse webshops, je moet nog eventjes de invoerrechten betalen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dacht dat ik een 3080 had, staat er storniert, geld is wel eraf. Heb ik nu pech? Als ik erop druk staat er "In Bearbeitung"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlainSki
  • Laatst online: 11:17
WouterW89 schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 14:24:
[...]

Pas op he met Engelse webshops, je moet nog eventjes de invoerrechten betalen :D
Volledige BTW plus invoerrechten. Daar heb ik mij hard aan gebrand bij een aankoop bij aankoop in het VK in Augustus vorig jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WouterW89
  • Registratie: Oktober 2018
  • Nu online
AlainSki schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 14:34:
[...]

Volledige BTW plus invoerrechten. Daar heb ik mij hard aan gebrand bij een aankoop bij aankoop in het VK in Augustus vorig jaar.
Haha ik had het ook, ik kon bij de deur nog even een bedrag van rond de 35 euro aftikken

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ZelianGuy
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-07 19:59
3070 binnen van NBB. Daar ga ik een vriend heel blij mee maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Laatst online: 04:28

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 14:32:
Dacht dat ik een 3080 had, staat er storniert, geld is wel eraf. Heb ik nu pech? Als ik erop druk staat er "In Bearbeitung"
Geld wordt nooit gelijk afgeschreven bij een creditcard betaling. NBB doet een reservering op je CC, en zodra ze stornieren, verdwijnt de reservatie ook relatief snel van je CC. Ze doen alleen geen enkele melding van het proces. Geen mail met annulatie van NBB's kant, en geen notificatie van je bank met CC info.Het enige wat je kan zien is de status in je kundenkonto.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
AlainSki schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 14:34:
[...]

Niet eens over nagedacht.
Heb niet besteld maar deze kaart kwam voorbij op gputracker.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Laatst online: 10:04
JDx schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 13:49:
[...]

Nou er is zelfs al een 6700XT die alweer op het niveau van september zit, dus ik heb hoop.
Lijkt er op dat we de piek hebben gehad en aan het begin zitten van een daling. Ik ben benieuwd tot hoe laag het deze keer gaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Brutal1ty
MetalSonic schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 14:51:
[...]

Lijkt er op dat we de piek hebben gehad en aan het begin zitten van een daling. Ik ben benieuwd tot hoe laag het deze keer gaat.
Ik ook! De meest enthousiaste voorspellingen zeggen dat het gedurende het jaar langzaam zal dalen, maar ja aan de andere kant... dat hebben we ook wel vaker gehoord :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MetalSonic schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 14:51:
[...]

Misschien nog wel iets lager dan het laagste punt van 2021, de eerste 8GB kaarten tikken in ieder geval bijna de 500 euro weer aan, dat is mooi
https://tweakers.net/vide...tAwo2SbbgYi8fLFIhlimM4_gG

Ook aardig wat groene vakjes met X% daling!

[ Voor 3% gewijzigd door JDx op 13-01-2022 14:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

LootBoxSurvivor

Als ik straks mijn cc heb, denk dat ik dan geen videokaart meer hoef. Dan ga ik naar India om mezelf te ontdekken en mijn ontdekte zelf heeft zo'n ding niet nodig. :+

Maar ik hoop dat de prijsdalingen een beetje blijven doorzetten.

[ Voor 16% gewijzigd door LootBoxSurvivor op 13-01-2022 15:03 ]

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• Lt. Big Mack
  • Laatst online: 15-07 13:28
M'n aanwinst van afgelopen dinsdag is binnen en kan even kennis maken met z'n betovergrootvader:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7lmDnsgrrhaTxu4B3mGdzSLP-G4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YRpWcylh5Xs2AdQ259NAo7HQ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thargix
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 15-09 21:29
Lt. Big Mack schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 15:03:
M'n aanwinst van afgelopen dinsdag is binnen en kan even kennis maken met z'n betovergrootvader:

[Afbeelding]
Geniet er van! Waardige upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Voor de ASUS fans

https://azerty.nl/product...r-videokaart-10-gb-gddr6x

1500 euro en te koop :)
(ASUS 3080, 2 op voorraad)

[ Voor 8% gewijzigd door MetalSonic op 13-01-2022 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandeerrr
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 27-07-2022
Mijn 3080 order is zojuist ook gestorneerd :-(

Hoop dat mijn HD 7870 het nog even volhoudt...

Ben benieuwd of de kaarten van vandaag er bij iemand wel doorheen zullen gaan, ik zie in de partalert discord enorm veel storno's langskomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinister Ertai
Sandeerrr schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 16:43:
Mijn 3080 order is zojuist ook gestorneerd :-(

Hoop dat mijn HD 7870 het nog even volhoudt...

Ben benieuwd of de kaarten van vandaag er bij iemand wel doorheen zullen gaan, ik zie in de partalert discord enorm veel storno's langskomen.
Tot nu toe nog going strong! Maar dit kan uiteraard over 5 minuten weer anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:10
Zojuist status veranderd naar “Versandabwicklung” voor de drop van vanmorgen (3080Ti).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ljfsipke
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-09 19:16
Dikkie schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 18:10:
Zojuist status veranderd naar “Versandabwicklung” voor de drop van vanmorgen (3080Ti).
Idem, ik heb de Auftragsbestätigung zojuist per mail ontvangen (3080Ti).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HEY_DUDE
  • Nu online
Yes versandabwicklung. Iemand een der hoeveel dagen ups over de verzending doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarten1001
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17-08 10:01
Ik heb voor mijn 3080 van vanmorgen ook zojuist de "Auftragsbestätigung" ontvangen.

De verwachte levertermijn is 20-23 januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ljfsipke
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-09 19:16
maarten1001 schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 18:28:
Ik heb voor mijn 3080 van vanmorgen ook zojuist de "Auftragsbestätigung" ontvangen.

De verwachte levertermijn is 20-23 januari.
Bijzonder, hier is de verwachte leverdatum 14-17 januari. Ben benieuwd wanneer ze voor de deur staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LootBoxSurvivor

Is een aftermarket GTX 3060 TI duur voor 800 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
Kreeg een melding van https://www.cdiscount.com...b.html?idOffre=1207103930 gelijk uitverkocht.
Is deze webshop wel betrouwbaar?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GroningerDev
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17-09 10:18
Die levertijden wijken af. Voor mijn 3070 van dinsdag stond er ook 18-21 januari. Maar ik heb deze vandaag ontvangen. Sommigen heb ik vernomen dat ze de volgende dag al in huis hadden.

Ik gok dus bestellingen van vandaag morgen/overmorgen bij jullie thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HEY_DUDE
  • Nu online
LootBoxSurvivor schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 18:30:
Is een aftermarket GTX 3060 TI duur voor 800 euro?
In de pricewatch kun je prima terugvinden warde huidige straatwaarde is. Of het duur is hangt van je bankrekening af.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TMulder1
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 06-04 16:22
Zojuist 'versandabwicklung' gekregen voor de 3080. Nadat mijn oorspronkelijke Asus ROG 3080 door Alternate was geannuleerd, voelt dit toch als een zoete overwinning!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoetwatervis
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-07 22:22
Ik heb ook een kwartier geleden een Auftragsbestätigung ontvangen voor mijn bestelde 3060 Ti. Ze geven ook een levertermijn aan tussen de 20 en 23 januari.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• nickko
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-09 22:01
Bestelbevestiging van de 3080TI zojuist binnen gekregen van de drop bij nbb vanochtend.

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vgroot
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-03 13:11
vgroot schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 17:57:
Nice ! Bevestiging van levering en factuur binnen voor de 3060 ti
verzending vandaag ontvangen! lekker snel allemaal geregeld.
nu maar eens een systeem samenstellen _/-\o_

Canon EOS 400D - Tamron 17-50mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nii3k
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:02
Waar kan ik links naar discord oid krijgen om er snel bij te zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GeMa
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:34
Heb ook de verzend bevestiging binnen.
Liefertermin zwischen 14.01.22 und 17.01.22
*O*
Nu ook de rest er bij gaan zoeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sinister Ertai
Status in account: versendet. Nooit een mail ontvangen. Weird

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MattiVM
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 04-08 20:02
nii3k schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 21:51:
Waar kan ik links naar discord oid krijgen om er snel bij te zijn?
Discord PartAlert
Daarnaast kan je de link voor het Telegram kanaal in de eerste post van dit Topic vinden.

[ Voor 15% gewijzigd door MattiVM op 13-01-2022 22:35 . Reden: Extra info voor Telegram ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NasusGladio
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 13-06-2024
Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 14:32:
Waar staat storniert? BIj mij staat ie al In Bearbeiting sinds dinsdag bij die drop.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Nessuno

Nessuno

io sono nessuno

Na rose e cient spin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09 11:09
HEY_DUDE schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 18:23:
Yes versandabwicklung. Iemand een der hoeveel dagen ups over de verzending doet?
Ik heb dinsdag een 3080ti gewonnen in de nbb loterij en ik had hem binnen 26 uur op mn tafel liggen.
dus echt woensdag al binnen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nessuno

Nessuno

io sono nessuno

beebie121 schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 08:15:
[...]

Ik heb dinsdag een 3080ti gewonnen in de nbb loterij en ik had hem binnen 26 uur op mn tafel liggen.
dus echt woensdag al binnen
Nu ik nog ff ^^

Na rose e cient spin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bryanaltena
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 29-08-2023
LootBoxSurvivor schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 09:50:
[...]

Als je een minder sterke kaart wil, kan je denk ik prima ruilen en dat iemand je het verschil betaald. Ze zullen je eerder dankbaar zijn dan denken dat het veel rompslomp is.
Even rondgekeken maar tegenwoordig willen de mensen dat je ze 400 euro betaald om zelf een downgrade te maken van een 3080 ti (FE) naar een 3080 (FE)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdeboois
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:37
bryanaltena schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 09:50:
[...]

Even rondgekeken maar tegenwoordig willen de mensen dat je ze 400 euro betaald om zelf een downgrade te maken van een 3080 ti (FE) naar een 3080 (FE)
Ruilen tegen een 3070ti ?

PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:52

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Zetten jullie ook een andere koeler op de FE kaarten? Of is het geluidsniveau niet zo slecht?

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Guillome schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 10:42:
Zetten jullie ook een andere koeler op de FE kaarten? Of is het geluidsniveau niet zo slecht?
Hangt van de kaart af. Een 3060ti FE is wat anders dan een 3080ti FE :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LootBoxSurvivor

[...]

idioten.

https://www.notebooksbill...oc+lhr+grafikkarte+748425

misschien voor sommige interessant die cpu koeler is 150 euro op de price watch dus dat maakt de kaart 750. Voor mij nog wat te prijzig, maar ja ik dacht ik drop hem gewoon hier.

[ Voor 35% gewijzigd door LootBoxSurvivor op 14-01-2022 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UniMatrix
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:42
https://www.ldlc.com/fiche/PB00480707.html

3070ti MSI Ventus 949,- bij LDLC

EDIT: En weg

[ Voor 9% gewijzigd door UniMatrix op 14-01-2022 12:35 ]

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
Guillome schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 10:42:
Ik heb gister mn 3080ti fe getest met BF2042 met alles open op ultra 4k. en ik hoor niet veel geluid.
Dus ik zou dat zeker even aankijken met je eigen kaart.

ik ben wel behoorlijk op geluid gericht omdat mn pc in de woonkamer staat, maar dat vind ik dus erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UniMatrix
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:42
https://www.bol.com/nl/nl...paign=CPS&utm_content=txl

Nu weer een 3070 Ti voor 1099,- via Bol bij Tones, zouden de prijzen echt wat dalen???

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
UniMatrix schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 13:05:
https://www.bol.com/nl/nl...paign=CPS&utm_content=txl

Nu weer een 3070 Ti voor 1099,- via Bol bij Tones, zouden de prijzen echt wat dalen???
Yup, is volgens mij 1-2 weken geleden begonnen. Fijn dat er her en der weer (kort) aftermarket gpu's te koop zijn.

Zotac is een merk waar ik verder niet mee bekend ben, prijs is vergeleken met de concurrenten scherp (in het huidige klimaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Zoetwatervis schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 18:59:
Ik heb ook een kwartier geleden een Auftragsbestätigung ontvangen voor mijn bestelde 3060 Ti. Ze geven ook een levertermijn aan tussen de 20 en 23 januari.
Die levertijden zijn echt bizar, maat van me had een 3080 gescoord blijkbaar (lucky s.o.a.b...):
Geschatte bezorgdatum: vanaf 20 januari.
Hij kreeg echter wel direct gisteravond een sms van UPS/NBB dat hij vandaag al geleverd zou worden, maar wanneer hij dat nummer invoert op de UPS tracker dan staat er weer dat er slechts alleen een label voor het pakket aangemaakt is en hij nog in Duitsland is :+

Zou toch net jammer zijn als die UPSers die GPUs langsbrengen als je net niet thuis bent.

[ Voor 6% gewijzigd door Brutal1ty op 14-01-2022 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-09 22:27
[...]

Toch niet zo raar? 3080 is non-LHR dus voor miners veel interessanter terwijl de 3080TI dat niet is. De mensen die van een 3080 upgraden naar een 3080TI hebben ook allemaal een non-LHR 3080 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
jantje 2 schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 13:40:
[...]

Toch niet zo raar? 3080 is non-LHR dus voor miners veel interessanter terwijl de 3080TI dat niet is. De mensen die van een 3080 upgraden naar een 3080TI hebben ook allemaal een non-LHR 3080 versie.
Vanuit gamers oogpunt is dat wel vreemd, en ik denk dat degene waar jij op reageert een gamer is :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-09 22:27
beebie121 schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 13:42:
[...]

Vanuit gamers oogpunt is dat wel vreemd, en ik denk dat degene waar jij op reageert een gamer is :)
Tjah, dit is gewoon de markt waar we in zitten ;) Die is helemaal vreemd :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HEY_DUDE
  • Nu online
Brutal1ty schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 13:35:
[...]

Die levertijden zijn echt bizar, maat van me had een 3080 gescoord blijkbaar (lucky s.o.a.b...):
Geschatte bezorgdatum: vanaf 20 januari.
Hij kreeg echter wel direct gisteravond een sms van UPS/NBB dat hij vandaag al geleverd zou worden, maar wanneer hij dat nummer invoert op de UPS tracker dan staat er weer dat er slechts alleen een label voor het pakket aangemaakt is en hij nog in Duitsland is :+

Zou toch net jammer zijn als die UPSers die GPUs langsbrengen als je net niet thuis bent.
Exact hetzelfde hier. Als ik op NBB inlog, dan staat hij eerst op verzonden en als ik daar op klik staat deze nog in bearbeitung. Ik vermoed dat NBB ze aangemeld heeft voor verzending maar UPS ze daar nog niet opgehaald heeft. Gokje dat ze dan aan het eind van de middag verzonden worden.
Pagina: 1 ... 595 ... 629 Laatste

Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
Beschikbaarheid is te vinden in https://docs.google.com/s...2_DWk4/edit#gid=712726851 (niet meer up-to-date)

reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord