Hmm dan ben ik ook weinig hoopvol voor mijn bestelling. Bij bestellingen staat nog altijd niks. Wel reservering op CC.krablander schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 10:14:
Ik kreeg ook geen mail bevestiging. Wel reservering op CC. Inmiddels staat de bestelling in het account met status “geannuleerd”.
Ik was soooo close
recapcha voorbij, ik schrok me n hoedje, gegevens invullen, adres, shit weg
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
Het viel mij trouwens op dat de linkjes hetzelfde zijn gebleven, zouden andere cancled cards dus nu ook droppen?
Ondertussen staat de 3080 bij mn recente bestellingen:)
Jup. Status: Storniertkrablander schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 10:14:
Ik kreeg ook geen mail bevestiging. Wel reservering op CC. Inmiddels staat de bestelling in het account met status “geannuleerd”.
Even afwachten, maar ben er bang voor...
Over die FE kaarten. Die zijn luidruchtiger he? Kan je ook de cooler vervangen door een 3-fan-cooler?
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
Same here, wel mail gehad met bevestigingkrablander schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 10:14:
Hier hetzelfde, alles ingevuld en prima gaat door naar betalen, krijg ik ineens een melding dat deze kaart niet geaccepteerd wordt… neem aan dat ze MasterCard gewoon accepteren toch?🤔TopsNL schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 10:11:
Ik had de kaart in het mandje, ik had eerder mijn creditcard toegevoegd aan de website. Die was opeens met betalen weg, snel creditcard weer toegevoegd. "Je kan met deze kaart niet betalen" kaart weg Noooo![]()
Gefeliciteerd aan diegene waar het gelukt is, aan de rest ons moment komt nog wel
Ben benieuwd of er meer drops komen vandaag. Had eigenlijk niet verwacht dat ze vandaag gingen droppen.
Ook “storniert” bij status?nickvanemden schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 10:18:
Het viel mij trouwens op dat de linkjes hetzelfde zijn gebleven, zouden andere cancled cards dus nu ook droppen?
Die melding had een collega ook. Heel vreemd. Nog nooit iets besteld.Misjeljansen schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 10:21:
[...]
Hier hetzelfde, alles ingevuld en prima gaat door naar betalen, krijg ik ineens een melding dat deze kaart niet geaccepteerd wordt… neem aan dat ze MasterCard gewoon accepteren toch?🤔
Bij status Storniert heb je 100% pech, daar is helaas niets meer aan te doen.bhartman schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 10:19:
[...]
Jup. Status: Storniert
Even afwachten, maar ben er bang voor...
Ook mij is het na maanden gelukt om een bestelling te plaatsen voor het eerst. Betaling gereserveerd, mail ontvangen en hij staat nog in mijn bestellingsoverzicht en is nog niet geannuleerd.
Nu duimen...
Nu duimen...
Mastercard wordt gewoon geaccepteerd ja. Ondertussen een mail binnen, maar de bestelling is ook zojuist op geannuleerd gezet. Helaas
Dit kreeg ik dinsdag ook. Gisteren even getest toen ik ik wel iets bestellen met de cc.Misjeljansen schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 10:21:
[...]
Hier hetzelfde, alles ingevuld en prima gaat door naar betalen, krijg ik ineens een melding dat deze kaart niet geaccepteerd wordt… neem aan dat ze MasterCard gewoon accepteren toch?🤔
zit eigenlijk te wachten op de 3090 die niet gedropt is afgelopen drop....
Na rose e cient spin
Het ging hier bij de 1e poging om te betalen fout (zonder foutmelding, hij ging terug naar bevesting scherm). Dat was met een Curve mastercard. Daarna over gegaan op een Visa (crypto.com) en dat ging goed. Mastercard zou wel gewoon moeten werken, maar misschien curve niet?Misjeljansen schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 10:21:
[...]
Sterker nog ik had mn creditcard eerder toegevoegd en dacht kan wel een usb stick gebruiken en die had ik een half uur eerder succesvol bij ze besteld dus ik heb echt geen idee waarom de preferred payment er opeens niet meer tussen stond of deze kaart niet werd geaccepteerd.Misjeljansen schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 10:21:
[...]
Maar krijg net de volgende mail van ze:stin00 schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 10:22:
[...]
Bij status Storniert heb je 100% pech, daar is helaas niets meer aan te doen.
Guten Tag xxx
vielen Dank für Ihre Bestellung bei notebooksbilliger.de, deren Eingang wir hiermit bestätigen.
Naja nog even geduld dan maar....
Lees de alinea daar onder eens.bhartman schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 10:24:
[...]
Maar krijg net de volgende mail van ze:
Guten Tag xxx
vielen Dank für Ihre Bestellung bei notebooksbilliger.de, deren Eingang wir hiermit bestätigen.
Naja nog even geduld dan maar....
scherp
"WICHTIGER HINWEIS:
Diese E-Mail dient ausschließlich der Bestätigung des Bestelleingangs und stellt noch keine Annahme des Angebotes auf Abschluss eines Kaufvertrages dar. Der Kaufvertrag kommt erst zustande, wenn wir eine gesonderte Auftragsbestätigung an Sie versenden oder Ihnen die Ware zustellen. Ein Kaufvertrag kommt ausschließlich für Produkte zustande, die in der Auftragsbestätigung aufgeführt sind.
"
:fill(white):strip_exif()/f/image/akvdOuRYrwhAlsO63CYDwpAK.png?f=user_large)
Tot zover mijn blijheid voor vandaag

nickvanemden schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 10:27:
[Afbeelding]

oops
[ Voor 99% gewijzigd door plakpot op 13-01-2022 10:30 ]
Duimen!plakpot schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 10:29:
[Afbeelding]
Waarom kan ik de bestelling opeens raten ipv cancelen?
Na rose e cient spin
Dat hele Notebooksbilliger drop gebeuren begint meer op een rage-quit game te lijken...nickvanemden schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 10:27:
[Afbeelding]
Hahaha danku dat maakt het iets beter

Ook hier storniert 
Betekent dit nu ook dat ik bij een eventuele volgende drop niet mee kan doen omdat ik er zogenaamd al 1 heb? Mocht de 3070/3060 straks langskomen.
Betekent dit nu ook dat ik bij een eventuele volgende drop niet mee kan doen omdat ik er zogenaamd al 1 heb? Mocht de 3070/3060 straks langskomen.
Haal gauw weg. Je ordernummer staat erop.plakpot schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 10:29:
Waarom kan ik de bestelling opeens raten ipv cancelen?
[ Voor 32% gewijzigd door Hupske op 13-01-2022 10:35 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Thanks, didnt realise..Hupske schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 10:30:
[...]
Haal gauw weg. Je ordernummer staat erop.
O werkt dat zo?Pred87 schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 10:30:
Ook hier storniert
Ben nu helemaal in de war.
Kun je dus op hetzelfde account meerdere videokaarten bestellen of niet?
Misschien geluk omdat je een 3080ti had ipv 3080?
Normaal gezien kan je per drop 1 FE kaart bestellen bij NBB.ZelianGuy schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 10:32:
Ben nu helemaal in de war.
De melding, dat je er zogezegd al 1 hebt, is volgens mij een bug binnen een NBB. Gezien volledig nieuwe accounts zonder bestellingen en mensen, die beweren dat ze er nog nooit eerder besteld hebben, dat ook krijgen.
Edit: Ik vermoed wel dat de drop van vandaag telt in die van eerder deze week. Waarschijnlijk zijn het cancels, die opnieuw aangeboden worden. (Zoals ook LDLC heeft gedaan vorige week)
[ Voor 15% gewijzigd door maikie61 op 13-01-2022 10:37 ]
RTX 50xx FE tracker: https://t.me/bscfoundersedition
Geen idee, maar ik zie hier soms voorbij komen dat mensen errors krijgen dat ze al eerder besteld hebben wanneer de bestelling in werkelijkheid niet doorheen is gekomen.
Hier ook "Storniert". Vond het al verrassend hoeveel mensen het gelukt was met de 3080.
Als ik een 3060 of 3060TI te pakken krijg, kan ik iemand daar dan blij mee maken?
3060TI bericht net, kwam meteen op test pagina uit. Hopelijk anderen meer geluk!
Maak je via mobiel meer kans ofzo? Ik kon dit x niet eens in mijn winkelwagen terecht komen...
Open ik de site link kom ik ineens op een soort test pagina uit.
sitekey not set weer, verdomme zeg. Net alle cookies nog gecleared...
Had precies hetzelfdeEsso21 schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 10:40:
Maak je via mobiel meer kans ofzo? Ik kon dit x niet eens in mijn winkelwagen terecht komen...

Meteen geklikt. Werkt die stomme Captcha tot 3x toe niet T_T
Idem hier. Alleen staat er nu niet meer genoeg om op CC omdat de reservering voor de geannuleerde 3080 nog niet terug is dus was sowieso gefaald

3060 TI lijkt gelukt, jammer dat bij de 3080 firefox besloot het gewoon niet te doen
Heeft het überhaupt zin om het nog te proberen dan? Het lijkt me dat het systeem ziet alsof je al een kaart in de drop hebt gekocht...Pred87 schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 10:41:
[...]
Idem hier. Alleen staat er nu niet meer genoeg om op CC omdat de reservering voor de geannuleerde 3080 nog niet terug is dus was sowieso gefaald
Ja hier ook problemen met Firefox tijdens de 3080. Gebruik Chrome, Firefox heeft issues: nieuws: Firefox-gebruikers melden problemen openen websites, uitschakelen htt...veenm76 schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 10:43:
3060 TI lijkt gelukt, jammer dat bij de 3080 firefox besloot het gewoon niet te doen
Dat zou verklaren waarom ik nu meerdere keren heb mis gegrepen door site issues.stin00 schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 10:43:
[...]
Ja hier ook problemen met Firefox tijdens de 3080. Gebruik Chrome, Firefox heeft issues: nieuws: Firefox-gebruikers melden problemen openen websites, uitschakelen htt...
Bij de 3080 ben ik letterlijk 3x tot aan de creditcard betaling stap gekomen om elke keer helemaal terug gegooid te worden met dat er niks in mijn winkelmand zou zitten
Nooit Chrome gebruiken.stin00 schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 10:43:
[...]
Ja hier ook problemen met Firefox tijdens de 3080. Gebruik Chrome, Firefox heeft issues: nieuws: Firefox-gebruikers melden problemen openen websites, uitschakelen htt...
Gebruik dan ungoogled chromium.
Nee dat is een NBB issue, firefox besloot gewoon geen enkele website te openen...best zonde als je binnen een seconde de link aanklikt.Thargix schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 10:44:
[...]
Dat zou verklaren waarom ik nu meerdere keren heb mis gegrepen door site issues.
Bij de 3080 ben ik letterlijk 3x tot aan de creditcard betaling stap gekomen om elke keer helemaal terug gegooid te worden met dat er niks in mijn winkelmand zou zitten
Moedeloos word je er van ...veenm76 schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 10:43:
Na rose e cient spin
@Guillome aan MSRP ja
Firefox hier ook gecrashed jammer genoeg
[ Voor 44% gewijzigd door Icekiller2k6 op 13-01-2022 10:46 ]
MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000
Heeft niet perse te maken met Firefox. Dat is gewoon pech hebben omdat je dan te laat bent en er geen voorraad meer is.Thargix schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 10:44:
[...]
Dat zou verklaren waarom ik nu meerdere keren heb mis gegrepen door site issues.
Wat is daar precies de rede van, heb je meer kans met chromium?MrGoatsy schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 10:45:
[...]
Nooit Chrome gebruiken.
Gebruik dan ungoogled chromium.
SH|T Happens
Ik heb op de link geklikt de seconde dat de link bekend werd in die Telegram groep.ZelianGuy schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 10:46:
[...]
Heeft niet perse te maken met Firefox. Dat is gewoon pech hebben omdat je dan te laat bent en er geen voorraad meer is.
Er was voorraad, maar het proces werkte gewoon helemaal niet mee.
Gewoon de prijs die ik dan betaald heb + verzendkosten. Ik wil niet verdienen aan 'jullie'.Icekiller2k6 schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 10:46:
@Guillome aan MSRP jaFirefox hier ook gecrashed jammer genoeg
Privacy ivm Google, zei sturen heel erg veel data van wat jij doet met Chrome, dus jouw data is niet echt privé.john_ven24 schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 10:46:
[...]
Wat is daar precies de rede van, heb je meer kans met chromium?
Firefox of Librewolf is sowieso beter.
Echt compleet irrelevant voor een GPU levertijden topicMrGoatsy schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 10:48:
[...]
Privacy ivm Google, zei sturen heel erg veel data van wat jij doet met Chrome, dus jouw data is niet echt privé.
Firefox of Librewolf is sowieso beter.
ik hoop dat vandaag wel die 3090 gaat droppen
Dat was mijn vraag eerder idd. Kan best dat ik daarom de foutmelding kreeg.ParaDroid2 schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 10:43:
[...]
Heeft het überhaupt zin om het nog te proberen dan? Het lijkt me dat het systeem ziet alsof je al een kaart in de drop hebt gekocht...
Hebben mensen hier ervaring met een studentencreditcard van de ING? Werkt deze gewoon voor NBB?
Nu heb ik nog een vraag voor als de 3090 komt, kan ik dan nog meedoen en de 3060ti annuleren of is dat een gevalletje teveel risico dat het mis gaat?
Ja toevallig net de 3080 mee gekochtstijnvdlippe schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 10:51:
Hebben mensen hier ervaring met een studentencreditcard van de ING? Werkt deze gewoon voor NBB?
Dat is gewoon een goedkopere mastercard, dus die werkt.stijnvdlippe schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 10:51:
Dat is de standaard ervaring bij NBB helaasThargix schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 10:46:
[...]
Ik heb op de link geklikt de seconde dat de link bekend werd in die Telegram groep.
Er was voorraad, maar het proces werkte gewoon helemaal niet mee.
3080 ook besteld maar nog geen bevestigingsmail, is dat gebruikelijk?
Ik zag net dat het standaard limiet bij ING 1000 euro is, toch maar even verhoogd, anders gaat die 3080ti en 3090 niet lukken hahaPred87 schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 10:41:
[...]
Je plan gaat sowieso niet lukken, want een eventuele tweede bestelling zal je met een ander account + emailadres + creditcard + adres moeten doen.veenm76 schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 10:51:
Nu heb ik nog een vraag voor als de 3090 komt, kan ik dan nog meedoen en de 3060ti annuleren of is dat een gevalletje teveel risico dat het mis gaat?
Ja.schumi1986 schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 10:53:
3080 ook besteld maar nog geen bevestigingsmail, is dat gebruikelijk?
Wat kan vertraagd zijn: ALLE emails, bestelling in je NBB account
Wat kan nooit vertraagd zijn: CC betaling.
[ Voor 22% gewijzigd door stin00 op 13-01-2022 10:55 ]
3090 nu
Snel wezen
Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss
Viper® schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 10:53:
[...]
Ik zag net dat het standaard limiet bij ING 1000 euro is, toch maar even verhoogd, anders gaat die 3080ti en 3090 niet lukken haha
Shit, was anders wel ironisch geweest hahaThe product A 938 029 is not available for purchase.
*knip* hier gaan we niet aan beginnen want dit heeft in het verleden tot grote problemen geleid
[ Voor 75% gewijzigd door br00ky op 13-01-2022 12:26 ]
Ja, iets kopen en dan gelijk stornieren. Dan blijft je CC in het systeem staan. Werkte bij mij.BobB schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 10:15:
Is er een manier om m'n creditcard in te kloppen zonder dat ik eerst wat anders moet bestellen? Kan ik iets anders tot de laatste stap van de bestelling doen zodat ik 'm toch vast erin krijg?
Lol, Telegram was sneller dan NBB, duurde bijna een minuut voor NBB daadwerkelijk stock had
en weg ... 3090
Na rose e cient spin
*knip* hier gaan we niet aan beginnen want dit heeft in het verleden tot grote problemen geleid
[ Voor 81% gewijzigd door br00ky op 13-01-2022 12:27 ]
Dat was er echt 1 of zo...stin00 schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 10:58:
Wow die was rete snel weg
if(!awesome){awesome=true;}
[ Voor 79% gewijzigd door br00ky op 13-01-2022 12:27 ]
[ Voor 80% gewijzigd door br00ky op 13-01-2022 12:28 ]
if(!awesome){awesome=true;}
[ Voor 87% gewijzigd door br00ky op 13-01-2022 12:28 ]
[ Voor 80% gewijzigd door br00ky op 13-01-2022 12:28 ]
[ Voor 83% gewijzigd door br00ky op 13-01-2022 12:28 ]
Toch bizar dat er een ruim jaar na de release nog zoveel animo voor is en het letterlijk binnen 2 tellen is uitverkochtstin00 schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 11:01:
[...]
Ik denk dat je niet goed doorhebt dat er 250x een 3080 dropped en er direct 500.000 Nederlanders, Duitsers, Oostenrijkers op duiken die de hele website plat leggen.
Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss
Zeker bizar, maar ik ga geen 1500 euro neerleggen voor een videokaart als ik ook 0.00001% kans heb op 1 kaart van 710 euroTjona100 schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 11:03:
[...]
Toch bizar dat er een ruim jaar na de release nog zoveel animo voor is en het letterlijk binnen 2 tellen is uitverkocht
Nouja, het is vooral de prijs die 't m doet natuurlijk. Andere merken zijn niet zo snel uitverkocht.Tjona100 schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 11:03:
[...]
Toch bizar dat er een ruim jaar na de release nog zoveel animo voor is en het letterlijk binnen 2 tellen is uitverkocht
Je kan per GPU zo'n 300 tot 800 euro verdienen, daar duikt men maar wat graag opTjona100 schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 11:03:
[...]
Sowieso wil je de FE’s van NBB en niet die overpriced kaarten van gigabyte etc.
Alleen de FE’s zijn msrp de rest zijn allemaal flink omhoog gepriced.
Toch zie je dat nu iedereen opeens teveel wil betalen 😅 via NBB. Dan had je dus ook niet een jaar hoeven wachten
Toch zie je dat nu iedereen opeens teveel wil betalen 😅 via NBB. Dan had je dus ook niet een jaar hoeven wachten
Wat wil je nou eigenlijk zeggen?kneusteun schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 11:05:
Sowieso wil je de FE’s van NBB en niet die overpriced kaarten van gigabyte etc.
Iedereen probeert nu die FE's te kopen aangezien die nu net gisteren en vandaag droppen bij NBB. Nu koopt niemand hier de gigabytes op het moment? En in een jaar wachten kan je al een hoop gespaard hebben waardoor je het wellicht wel dan maar die Gigabyte koopt.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Heb net een 3080 kunnen bestellen (denk ik). Ik heb kunnen betalen maar verder nu nog niets gehoord. Is dat normaal?
Ik kreeg bij telegram deze melding na de drop 3090 IS IN STOCK. CAME AVAILABLE LATER.
Weet niet wat ze ermee bedoelen.
Weet niet wat ze ermee bedoelen.
Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |