[NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 597 ... 629 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 38 producten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nessuno
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-08 01:31

Nessuno

io sono nessuno

LootBoxSurvivor schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 13:18:
[...]

Dat weet ik niet, ik zie dat iedereen hier, maar alvast wat besteld zodat de cc geregistreerd staat.
Ach ja als ik een kaart kan bemachtigen is het maar een kleine prijs die ik heb betaald. (en stel je pakt hem mobiel)
Ik had een ssd nodig, in de pricewatch stonden ze op nr 2 van de goedkoopste d:)b
Na bestellen en afrekenen zelfs 3 euro goedkoper (lagere verzend kosten)
Dus op die manier gelijk mn cc geregistreerd bij ze.

Na rose e cient spin

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AcidBanger
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 11:34
Mr_Troy schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 12:58:
[...]

Misschien even contact opnemen met de live-chat. Zou kunnen dat het omgezet is in backorder, of wat ook soms schijnt voor te komen met Nederlandse adressen is dat de postcode fout in het systeem komt te staan. In dat geval kan ook alleen de klantenservice het voor je oplossen.
Postcode idd fout, gaan ze nu corrigeren. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeMa
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
LootBoxSurvivor schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 13:18:
[...]

Dat weet ik niet, ik zie dat iedereen hier, maar alvast wat besteld zodat de cc geregistreerd staat.
Ach ja als ik een kaart kan bemachtigen is het maar een kleine prijs die ik heb betaald. (en stel je pakt hem mobiel)
Je moet gewoon mazzel hebben.
Ik had mijn cc niet geregistreerd staan en heb meerdere keren moeten aanklikken dat ik geen robot was op mijn mobiel. En ik heb nu wel een 3080 FE thuis liggen bij mijn 2de poging bij NBB.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nickko
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-09 22:01
Hier staat de status van mijn bestelling op 13-1 ook nog op "In Bearbeitung"

In de bevestigingsmail stond overigens:

"Let op: Vanwege de maatregelen die zijn genomen om de bezorgers en andere medewerkers die bij de levering zijn betrokken te beschermen en een zeer grote vraag naar onze producten, kunnen er momenteel vertragingen zijn van maximaal 7 dagen bij verzending of levering door de verzendserviceproviders. In dit kader kan de status van de zending lange tijd niet veranderen. Gelieve in dit geval geen navraag te doen, aangezien wij hier helaas geen invloed op hebben. Dank u voor uw begrip"

Dus even geduld zou ik aanraden voor diegene die het 'lang' vinden duren :)

[ Voor 8% gewijzigd door nickko op 18-01-2022 15:44 ]

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGoatsy
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 02-04 20:00
Enig idee hoelang de wachtlijst is voor EVGA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-09 15:54
MrGoatsy schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 20:21:
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyline GT-R
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 08:43

Skyline GT-R

RB26DETT

MrGoatsy schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 20:21:
Op de evga forums proberen ze dit wat bij te houden. Welke kaart? Voor een RTX 3080 FTW3 zitten ze nog steeds op launchday….

Acties:
  • +1 Henk 'm!

LootBoxSurvivor

Als iemand interesse heeft:
https://www.amazon.nl/PNY...i%2Caps%2C132&sr=8-5&th=1

3060 TI voor 796 euro, voor mij nog te duur, maar wel 3 op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGoatsy
Skyline GT-R schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 20:31:
[...]

Op de evga forums proberen ze dit wat bij te houden. Welke kaart? Voor een RTX 3080 FTW3 zitten ze nog steeds op launchday….
Deze:
https://eu.evga.com/products/product.aspx?pn=08G-P5-3785-KL
https://eu.evga.com/products/product.aspx?pn=08G-P5-3751-KR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGoatsy
Dus ik kan het wel vergeten, ze droppen niet.

Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyline GT-R

Skyline GT-R

RB26DETT

MrGoatsy schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 22:58:
[...]

Dus ik kan het wel vergeten, ze droppen niet.

Bedankt.
Het zeker nog een heel tijdje duren ja... Zoek je specifiek een 3070 Ti XC3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Als je nog een Socket 1200 MB zoekt is dit wel een nette aanbieding voor dit moment:
https://www.notebooksbill...+10gb+rev+2+bundle+749878

3080 + 350 euro MB voor 1600 euro

[ Voor 4% gewijzigd door Guillome op 19-01-2022 06:24 ]

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGoatsy
Skyline GT-R schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 23:08:
[...]

Het zeker nog een heel tijdje duren ja... Zoek je specifiek een 3070 Ti XC3?
Ik zoek een kaart met MSRP, het maakt niet heel erg veel uit welk merk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickvanemden
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 28-08 21:00
Fake drop?

Nvidia zegt stock maar het is test bewertung.

https://store.nvidia.com/...ge=1&limit=9&locale=nl-nl

En alweer gone, dus er komt een echte drop aan? >:)

[ Voor 102% gewijzigd door nickvanemden op 19-01-2022 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takahashii
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 17-07-2022
Drop voor nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maridude
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-09 13:48
NVIDIA DE: NVIDIA GEFORCE RTX 3070 (€519.00) changed to Available (URL: https://beneluxstockcheck...3b-494c-93a0-6b2dfaba45a7 - Shipping: NL, FOUNDERS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rotinomm
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 17-09 21:03

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veenm76
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 09-07 19:42
Testbewertung 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarJunkyXL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:35
3090 ook fake

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 22:20
Zie gewoon auf lager staan op nbb voor 3090

Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UniMatrix
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:42
Retouren, leftovers, geannuleerd, gok ik.

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuXFluX
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 01-09 11:29
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ubBmyca8ah9FQijl3Y5WDx1z_Fg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/1lrzzdimZnlsrtPMmoT2Y1Td.png?f=user_large

Van discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickvanemden
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 28-08 21:00
Zeker weten? Ik was er echt de seconde van de melding bij en het was gelijk al de test pagina.

Edit: de link is het hetzelfde als de laatste "main" drop. Misschien dus toch?

[ Voor 8% gewijzigd door nickvanemden op 19-01-2022 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 13:43
Mijn bestelling voor een RTX 3080 van vorige week staat nog steeds in mijn overzicht, maar wel al sinds donderdag op "storniert" (hoewel ik wel nog steeds op kan klikken, dan staat er in bearbeitung). Ook is er nog steeds een CC reservering. Bestaat er een kans dat deze alsnog gaat komen of moet ik er maar even achteraan dat deze van de reservering afgaat? Volgens mij maak ik zo ook geen kans bij een eventuele volgende drop omdat ik technisch gezien nog steeds een bestelling heb staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartallstar
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-06 14:07
nickvanemden schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 09:52:
[...]

Zeker weten? Ik was er echt de seconde van de melding bij en het was gelijk al de test pagina.
Ja same here :(

Na 5x refreshen kon ik de 3070 in het winkelmandje doen, maar kreeg daarna direct de error dat deze niet meer in voorraad was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09 22:54
ParaDroid2 schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 09:53:
Mijn bestelling voor een RTX 3080 van vorige week staat nog steeds in mijn overzicht, maar wel al sinds donderdag op "storniert" (hoewel ik wel nog steeds op kan klikken, dan staat er in bearbeitung). Ook is er nog steeds een CC reservering. Bestaat er een kans dat deze alsnog gaat komen of moet ik er maar even achteraan dat deze van de reservering afgaat? Volgens mij maak ik zo ook geen kans bij een eventuele volgende drop omdat ik technisch gezien nog steeds een bestelling heb staan...
Als er storniert staat is het zo goed als kansloos :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:02
Ik denk geen kans. Ik zit in hetzelfde bootje met een bestelling voor 3080 en nog altijd mn geld niet terug op cc. In de chat is me verteld dat het tot 7 dagen kan duren. Inmiddels zitten we op dag 6...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rotinomm
Zou er toch maar even achteraan gaan. Vooral omdat de kaarten normaal gezien toch wel binnen 1-3 dagen geleverd worden (vanaf t moment van bestellen)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

LootBoxSurvivor

Denk je ik slaap eens lekker uit, mis je een hele drop. :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chengbondkwok
LootBoxSurvivor schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 10:02:
Denk je ik slaap eens lekker uit, mis je een hele drop. :'(
Maak je geen zorgen. Dit was een kansloze drop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LootBoxSurvivor

chengbondkwok schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 10:03:
[...]

Dat stelt me dan weer gerust, bedankt! Ik had echt even zoiets van... Verdomme..... Maar gelukkig de echte drop moet nog komen. Dat zal wel volgende week ergens zijn vermoed ik... Het is wel een gedoe met die drops. Maar ik ga proberen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chengbondkwok
LootBoxSurvivor schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 10:05:
[...]

Dat stelt me dan weer gerust, bedankt! Ik had echt even zoiets van... Verdomme..... Maar gelukkig de echte drop moet nog komen. Dat zal wel volgende week ergens zijn vermoed ik... Het is wel een gedoe met die drops. Maar ik ga proberen.
Dat weet niemand wanneer het komt. Ik start gewoon Telegram op op mijn desktop en dan zie ik wel. In de tussentijd werk ik gewoon door :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LootBoxSurvivor

chengbondkwok schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 10:07:
[...]

Dat weet niemand wanneer het komt. Ik start gewoon Telegram op op mijn desktop en dan zie ik wel. In de tussentijd werk ik gewoon door :+
Het is vooral een beetje geluk hebben. Kon je met discord bijvoorbeeld maar zorgen dat alleen een FE drop een keiharde notificatie kon geven. Of zoiets....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chengbondkwok
LootBoxSurvivor schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 10:08:
[...]

Het is vooral een beetje geluk hebben. Kon je met discord bijvoorbeeld maar zorgen dat alleen een FE drop een keiharde notificatie kon geven. Of zoiets....
Dat doet het ook? Gewoon de instructies van Part-alert discord goed lezen. Maar je kan ook Telegram gebruiken, dat is makkelijker.

[ Voor 10% gewijzigd door chengbondkwok op 19-01-2022 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bhartman
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dat doet het ook? Gewoon de instructies van Part-alert discord goed lezen. Maar je kan ook Telegram gebruiken, dat is makkelijker.
Zit er dan nog een timingsverschil tussen discord en telegram?
Al is het maar 1 seconde, dan zou dat mogelijk wel een verschil uitmaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rotinomm
bhartman schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 11:30:
[...]

Heb altijd het idee dat discord wat sneller is bij mij.

En heb 2 weken geleden een 3080 FE gescoord via NBB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Libbz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-06 23:30
bhartman schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 11:30:
[...]

Als je via telegram direct op de link klikt, moest je vaak nog ff paar keer f5-en voordat de link echt beschikbaar was, dus ik denk dat er geen echt verschil in zit. Als het gaat om FE bij nbb tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 01:23
chengbondkwok schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 10:03:
[...]

Kansloos? Ik noem 1,5 minuut voor de 3070 en bijna 2 minuten voor de 3090 niet kansloos als je bedenkt dat het normaal in 30 seconden gedaan is :P

Maar goed, snap je punt wel. Het was ook een rare drop met 2 sku tegelijk en zo vroeg in de ochtend. Denk dat het daarom ook langer duurde want anders waren de bots er massaal opgedoken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bhartman
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Heb altijd het idee dat discord wat sneller is bij mij.

En heb 2 weken geleden een 3080 FE gescoord via NBB
Welke discord moet ik dan hebben? In de openingpost staan alleen de telegrams vermeld.

<edit>
Gevonden. Kan https://partalert.net/join-discord dan aan de openingspost worden toegevoegd door iemand?

[ Voor 20% gewijzigd door bhartman op 19-01-2022 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
Postman schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 11:39:
[...]

Kansloos? Ik noem 1,5 minuut voor de 3070 en bijna 2 minuten voor de 3090 niet kansloos als je bedenkt dat het normaal in 30 seconden gedaan is :P

Maar goed, snap je punt wel. Het was ook een rare drop met 2 sku tegelijk en zo vroeg in de ochtend. Denk dat het daarom ook langer duurde want anders waren de bots er massaal opgedoken.
Koop knop was bij mij greyed out de hele tijd. Maar er waren wel enkele users die het hadden kunnen kopen.

De drop vorige week was veel kansrijker. Daar kon ik "bij wijze van spreke" nog een kopje koffie halen en afrekenen. Jammergenoeg deed ik die dinsdag al mee, waardoor ik donderdag niet mocht.

Maar nog altijd minder kansloos dan de AMD drops :+

[ Voor 3% gewijzigd door chengbondkwok op 19-01-2022 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04:28

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

[...]

Waren de cancels van vorige week en de bots hadden het te druk met PS5's op Amazon }:O
Mijn CC reservering van de 3080 storniert, vorige week was vanmorgen ook weer cleared.

[ Voor 7% gewijzigd door Blisterin_Bull op 19-01-2022 11:51 ]

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LootBoxSurvivor

[...]

Had je niet gewoon kunnen liegen, nu voel ik me depressief. :(
Maja hopelijk komt er nog eens een kansje. Denk dat er hopelijk meer gecancelled wordt en ze meer toezien op rupsjenooitgenoegjes.. Dat krijgen we misschien vaker van zulke rare drops.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Akemi
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-09 18:27
LootBoxSurvivor schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 11:58:
[...]
Denk dat er hopelijk meer gecancelled wordt en ze meer toezien op rupsjenooitgenoegjes.. Dat krijgen we misschien vaker van zulke rare drops.
Zou mooi zijn als er maar één FE per huishouden verkocht zou worden maar vrees dat dat een utopie is.
Nu kan men elke week weer meedoen.

Valt me wel op dat de lijst met FE in vraag en aanbod al langer wordt. Blijkbaar worden ze niet meer zo snel verkocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-09 20:01

Shiro

Serenity

Akemi schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 12:16:
[...]

Zou mooi zijn als er maar één FE per huishouden verkocht zou worden maar vrees dat dat een utopie is.

Valt me wel op dat de lijst met FE in vraag en aanbod al langer wordt. Blijkbaar worden ze niet meer zo snel verkocht.
Ik ben pas een week bezig, dus weet niet hoeveel er eerst in V&A stond, maar als het klopt, is dat een mooie ontwikkeling.

De prijzen zijn echt absurd hoog en als consument zijn is dit toch echt wel een waardeloze ervaring zeg, voor de PS5 ook al gebruik moeten maken van Telegram en vorig jaar 1 weten te bemachtigen en nu ook weer in Telegram groups voor een videokaart..., Ik had gehoopt dat na het bemachtigen van een PS5 het niet meer op zo'n omslachtige manier hoeft... maar goed, ik ga het aanzien, wie weet heb ik geluk de komende weken.

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan het zijn dat LDLC bans geeft als je te vaak refresht?
heb dit nog nooit meegemaakt.

maar site wil geen connectie meer maken op mijn home IP, lukt wel nog vanaf een ander IP.
ligt ook niet aan de cookies, want die heb ik al gewist.

heeft iemand dit al meegemaakt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maikie61
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 30-08 15:47
Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 12:55:
kan het zijn dat LDLC bans geeft als je te vaak refresht?
heb dit nog nooit meegemaakt.

maar site wil geen connectie meer maken op mijn home IP, lukt wel nog vanaf een ander IP.
ligt ook niet aan de cookies, want die heb ik al gewist.

heeft iemand dit al meegemaakt?
De meeste webshops tegenwoordig bannen als je constant refresht, dus ja.
Er is ook geen enkel voordeel aan heletijd refreshen: FE' URLs veranderen altijd en zijn niet zichtbaar op de website, zonder rechtstreeks naar de URL te gaan.

RTX 50xx FE tracker: https://t.me/bscfoundersedition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maikie61 schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 12:58:
[...]

De meeste webshops tegenwoordig bannen als je constant refresht, dus ja.
Er is ook geen enkel voordeel aan heletijd refreshen: FE' URLs veranderen altijd en zijn niet zichtbaar op de website, zonder rechtstreeks naar de URL te gaan.
dat begrijp ik wel, vroeg me gewoon af hoelang die ban duurt en als iemand hier al eerder mee te maken had bij ldlc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LootBoxSurvivor

[...]

En terecht... Voor die prijzen... Ik denk dat alleen de gek die veel verdient daar interesse in heeft. Ik ben niet graag een dief van mijn eigen centen, dan wacht ik liever nog een maandje of 3. En ik dnek dat we nu wel de goede kant opgaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

LootBoxSurvivor

Shiro schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 12:27:
[...]

Ik ben pas een week bezig, dus weet niet hoeveel er eerst in V&A stond, maar als het klopt, is dat een mooie ontwikkeling.

De prijzen zijn echt absurd hoog en als consument zijn is dit toch echt wel een waardeloze ervaring zeg, voor de PS5 ook al gebruik moeten maken van Telegram en vorig jaar 1 weten te bemachtigen en nu ook weer in Telegram groups voor een videokaart..., Ik had gehoopt dat na het bemachtigen van een PS5 het niet meer op zo'n omslachtige manier hoeft... maar goed, ik ga het aanzien, wie weet heb ik geluk de komende weken.
Zit er ook pas in. Maar het is een feit van toevallig achter de pc zitten wanneer zo'n drop komt zoals vanmorgen. Was er helaas niet bij, maar goed er komt een tijd dan ben je er op tijd bij en dan heb je hem. Met een beetje geluk. Het scheelt al dat er toch wel wat mensen zijn in dit topic die er een bemachtigd hebben, dus onmogelijk is het zeker niet.

[ Voor 7% gewijzigd door LootBoxSurvivor op 19-01-2022 13:20 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sandeerrr
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 27-07-2022
LootBoxSurvivor schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 13:19:
[...]

Zit er ook pas in. Maar het is een feit van toevallig achter de pc zitten wanneer zo'n drop komt zoals vanmorgen. Was er helaas niet bij, maar goed er komt een tijd dan ben je er op tijd bij en dan heb je hem. Met een beetje geluk.
Ik zou er zeker niet van uit gaan dat je een kaart kan bemachtigen als je een keer toevallig achter je pc zit ten tijde van een drop.

Ik heb nu toch al zeker 5 drops achter elkaar binnen 3 seconde op die links geklikt. Het is me 1 keer gelukt om een order te plaatsen, maar die werd later op de dag door NBB helaas gecancelled. Er zijn helaas heel veel mensen met dezelfde ervaring.

Dat gezegd hebbende; uiteraard is het mogelijk en is het veel mensen gelukt, maar om teleurstelling te voorkomen zou ik niet verwachten dat je een kaart kan scoren omdat je op tijd bij een drop bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jemi
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 17-09 16:17
LootBoxSurvivor schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 13:18:
[...]

En terecht... Voor die prijzen... Ik denk dat alleen de gek die veel verdient daar interesse in heeft. Ik ben niet graag een dief van mijn eigen centen, dan wacht ik liever nog een maandje of 3. En ik dnek dat we nu wel de goede kant opgaan.
Laten we het hopen dat de prijzen de goede kant uit gaan, maar ik denk niet dat we ooit nog een 3080 rond de 850 gaan krijgen anders dan de drops op NBB...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LootBoxSurvivor

Jemi schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 13:41:
[...]

Laten we het hopen dat de prijzen de goede kant uit gaan, maar ik denk niet dat we ooit nog een 3080 rond de 850 gaan krijgen anders dan de drops op NBB...
Dat wil ik wel geloven, maar wanneer de nieuwe series komt... Een 2080 ti die rond de 1000 euro was, doet het niet heel veel beter dan een 3070 waarvan de msrp prijs op 519 ligt.

Dus best kans dat dat bij de 4000 series ook zo gaat zijn. Zeg niet dat het zo is... Maar ja alles kan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akemi
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-09 18:27
LootBoxSurvivor schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 14:09:
[...]

Dat wil ik wel geloven, maar wanneer de nieuwe series komt... Een 2080 ti die rond de 1000 euro was, doet het niet heel veel beter dan een 3070 waarvan de msrp prijs op 519 ligt.

Dus best kans dat dat bij de 4000 series ook zo gaat zijn. Zeg niet dat het zo is... Maar ja alles kan!
Ben alleen een beetje bang dat als de 4k series gaat komen het over en uit is met de FE prijzen. Die gaan prijs technisch veel hoger liggen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LootBoxSurvivor

Akemi schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 14:11:
[...]

Ben alleen een beetje bang dat als de 4k series gaat komen het over en uit is met de FE prijzen. Die gaan prijs technisch veel hoger liggen natuurlijk.
Ik denk niet dat de prijzen die we nu hebben niet echt veel vertegenwoordigen, behalve dat er een groot tekort is. Schaarse goederen zijn meer geld waard, wanneer goederen niet schaars zijn, dan verliezen ze in waarde. Er is nu niet eens een goede tweedehands markt.

[ Voor 15% gewijzigd door LootBoxSurvivor op 19-01-2022 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13:02
[...]

Zou niks oplossen, bestel je op het adres van je oma/zus/broer/vader/moeder/collega.
Dat is immers wat er nu ook gebeurd, je gebruikt een paar creditcards en aflever adressen van bekenden en je kunt gewoon prima bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MattiVM
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 04-08 20:02
LootBoxSurvivor schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 14:14:
[...]

Ik denk niet dat de prijzen die we nu hebben niet echt veel vertegenwoordigen, behalve dat er een groot tekort is. Schaarse goederen zijn meer geld waard, wanneer goederen niet schaars zijn, dan verliezen ze in waarde. Er is nu niet eens een goede tweedehands markt.
Ik meen echter ook wel te herinneren dat Nvidia ooit eens gezegd heeft dat de FE kaarten amper winst of zelfs geen winst maken. Al zie ik Nvidia dat nog wel zeggen om puur hun prijzen hoger te kunnen zetten en extra winst te maken.

Het probleem is echter dat veel mensen de kaarten kopen aan die belachelijk hoge prijzen en dat ziet Nvidia dus ook. Als ze dus voor de 4000 reeks een 100 of 200 euro extra zouden vragen dan de MSRP prijzen van de 3000 reeks... dan zullen die toch nog altijd verkocht geraken vrees ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

LootBoxSurvivor

MattiVM schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 19:25:
[...]

Ik meen echter ook wel te herinneren dat Nvidia ooit eens gezegd heeft dat de FE kaarten amper winst of zelfs geen winst maken. Al zie ik Nvidia dat nog wel zeggen om puur hun prijzen hoger te kunnen zetten en extra winst te maken.

Het probleem is echter dat veel mensen de kaarten kopen aan die belachelijk hoge prijzen en dat ziet Nvidia dus ook. Als ze dus voor de 4000 reeks een 100 of 200 euro extra zouden vragen dan de MSRP prijzen van de 3000 reeks... dan zullen die toch nog altijd verkocht geraken vrees ik.
Ja en nee... Ze zien dat zeker, dat mensen veel geld geven voor een kaart. Maar de vraag blijft ook, zijn het allemaal gamers, scalpers of miners?

Tuurlijk kunnen ze meer vragen, misschien doen ze dat ook. Maar aan dezelfde kant zie je ook wel er een hele grote groep is, die zegt: 'nee.' En die niet veel geld geven voor zo'n kaart. Verder lijkt het alsof veel mensen kaarten kopen voor belachelijke prijzen, maar die kaarten hebben al weinig stock zeg maar. Als er nu heel veel stock was en ze werden voor die prijs verkocht, dan was het denk ik een heel ander beeld. Nu zie je gewoon dat mensen met een hoog inkomen het er voor over hebben en mensen met lagere inkomens niet.

Maar misschien denk ik te simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MattiVM
Daar ben ik het niet mee eens. Ik heb voor mijn broer een RTX 3060 Ti FE kunnen bemachtigen (was echt nodig, hij had nu een 750Ti), maar ikzelf heb nog interesse in een RTX 3080, maar volgens jou heb ik geen recht meer op die kaart, want we hebben al een nieuwe GPU in ons "huishouden".

Ik ben het er mee eens dat er een limiet moet zijn. Het zou echt niet oké zijn moest je meerdere (2=<) exemplaren van dezelfde GPU kunnen kopen tijdens één drop. Zelfs verspreid over meerdere drops zou het mij ook verbazen moest je "nood" hebben aan bv. 10 RTX 3080 kaarten... Dan is het duidelijk om te minen of om te scalpen...

Het is moeilijk om dit te kunnen controleren, maar tegelijkertijd... moet het echt gecontroleerd worden en mag dat wel? Als je een product koopt heb je zelf het recht om er mee te doen wat je zelf wilt. Je gaat scalping enkel kunnen stoppen door niet van hen te kopen.

Ik vind het huidige systeem van LDLC daarom niet zo slecht. Maximum 2 kaarten per drop, maar het mogen niet twee dezelfde zijn. En de volgende drop kan je opnieuw voor 2 verschillende kaarten gaan... Ideaal? Zeker niet. Maar wat kan je veranderen zodat iedereen toch nog een kans heeft en iedereen blij is? Je zou er gewoon 1 kaart per drop van kunnen maken... Als je dan 2 kaarten nodig hebt, dan moet je maar meedoen met 2 drops (en geluk hebben). Sommigen zullen hierdoor rapper aan een kaart geraken, anderen zullen er dan weer langer over doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyline GT-R

Skyline GT-R

RB26DETT

MattiVM schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 23:22:
[...]

Daar ben ik het niet mee eens. Ik heb voor mijn broer een RTX 3060 Ti FE kunnen bemachtigen (was echt nodig, hij had nu een 750Ti), maar ikzelf heb nog interesse in een RTX 3080, maar volgens jou heb ik geen recht meer op die kaart, want we hebben al een nieuwe GPU in ons "huishouden".

Ik ben het er mee eens dat er een limiet moet zijn. Het zou echt niet oké zijn moest je meerdere (2=<) exemplaren van dezelfde GPU kunnen kopen tijdens één drop. Zelfs verspreid over meerdere drops zou het mij ook verbazen moest je "nood" hebben aan bv. 10 RTX 3080 kaarten... Dan is het duidelijk om te minen of om te scalpen...

Het is moeilijk om dit te kunnen controleren, maar tegelijkertijd... moet het echt gecontroleerd worden en mag dat wel? Als je een product koopt heb je zelf het recht om er mee te doen wat je zelf wilt. Je gaat scalping enkel kunnen stoppen door niet van hen te kopen.

Ik vind het huidige systeem van LDLC daarom niet zo slecht. Maximum 2 kaarten per drop, maar het mogen niet twee dezelfde zijn. En de volgende drop kan je opnieuw voor 2 verschillende kaarten gaan... Ideaal? Zeker niet. Maar wat kan je veranderen zodat iedereen toch nog een kans heeft en iedereen blij is? Je zou er gewoon 1 kaart per drop van kunnen maken... Als je dan 2 kaarten nodig hebt, dan moet je maar meedoen met 2 drops (en geluk hebben). Sommigen zullen hierdoor rapper aan een kaart geraken, anderen zullen er dan weer langer over doen...
Zo werkt LDLC niet.. je mag er 2 FE kaarten kopen (niet dezelfde) en dan stopt het.

Scalpen stopt pas als vraag en aanbod weer in balans zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuunlan01
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 31-08 08:41
Weet iemand of ldlc ook naar extern ip adres kijkt? Ik heb zelf al 2 GPU's maar mijn neef wil ook een nieuwe maar hij wil het systeem niet begrijpen 😁
Ik kan wel zijn cc en adres enzo gebruiken maar als ze naar ip adres kijken is dat een maat voor niks.
Telenet ip wijzigen is ook weer zoiets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nessuno

Nessuno

io sono nessuno

Kuunlan01 schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 08:29:
Weet iemand of ldlc ook naar extern ip adres kijkt? Ik heb zelf al 2 GPU's maar mijn neef wil ook een nieuwe maar hij wil het systeem niet begrijpen 😁
Ik kan wel zijn cc en adres enzo gebruiken maar als ze naar ip adres kijken is dat een maat voor niks.
Telenet ip wijzigen is ook weer zoiets...
word niet naar gekeken alleen cc en adres.

Na rose e cient spin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MattiVM
Skyline GT-R schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 23:40:
Zo werkt LDLC niet.. je mag er 2 FE kaarten kopen (niet dezelfde) en dan stopt het.
Op den duur weet ik het ook niet meer. In de eerste post van dit topic staat inderdaad 'max 2 kaarten per huishouden'. Ik kan echter niet direct de regels vinden op de website van LDLC voor de drops. Daarnaast meen ik te herinneren dat het bij sommigen toch gelukt is om meerdere keren te bestellen bij LDLC. Misschien hebben die er dan ook niet bijgezegd dat ze daarvoor een ander account en/of een ander cc en/of een ander adres gebruikt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyline GT-R

Skyline GT-R

RB26DETT

Nessuno schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 08:46:
[...]

Niet waar, LDLC kijkt naar alles! Ok je PC naam en dergelijke.. De kans op een 'Annulee' is hoog bij LDLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clarissa
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-09 12:06
Nessuno schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 08:46:
[...]

Klopt niet! Ze kijken wel zeker naar meer bij LDLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nessuno

Nessuno

io sono nessuno

Clarissa schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 08:55:
[...]

Klopt niet! Ze kijken wel zeker naar meer bij LDLC.
Kennis van mij heeft onderhand zijn hele familie van kaarten voorzien.
Met div adressen en cc's
Dus wat klopt daar dan niet aan?

[ Voor 0% gewijzigd door Nessuno op 20-01-2022 09:10 . Reden: typo. ]

Na rose e cient spin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Guillome schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 06:24:
Als je nog een Socket 1200 MB zoekt is dit wel een nette aanbieding voor dit moment:
https://www.notebooksbill...+10gb+rev+2+bundle+749878

3080 + 350 euro MB voor 1600 euro
Nu voor 1500..

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09 11:09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10:04

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Interessant wat dat met V&A gaat doen, daar staan ze voor 1000 of meer nog..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokje
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 08-09 16:11
Guillome schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 15:44:
[...]

Ik denk dat er binnenkort veel mensen van een koude kermis thuis gaan komen en hun videokaart niet meer kunnen doorverkopen en er mee blijven zitten.

Je ziet het en der online de prijzen al zakken, in duitsland hebben ze ook altijd diverse goede deals.

[ Voor 13% gewijzigd door Stokje op 20-01-2022 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
[...]

Bijzonder weinig, de meesten die er eentje voor 1000 of meer verkopen hebben een non-lhr variant. Die kaart op Azerty is LHR en veel te duur. Je kan dus beter door een tweaker gescalped worden dan door Azerty, dan kan je ten minste je kaart nog terugverdienen met een fatsoenlijke hashrate.

Maargoed geen enkele kaart is interessant momenteel en de tekorten blijven gigantisch, alleen de FE NBB/LDLC prijzen zijn interessant.

[ Voor 12% gewijzigd door stin00 op 20-01-2022 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
[...]

Ben ik ook benieuwd naar

ff gekeken bij Megekko
https://www.megekko.nl/Co...lair_pp-50_p-1_d-list_cf-

MSI en Gigabyte hebben hun 3070 model ook alweer verlaagd naar 1100 dus het gaat de goede kant op.

Jammer dat de 3080 "koppig" hoog blijft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jer0entjeh88
  • Laatst online: 12-09 14:10

Jer0entjeh88

display: grid;

"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
Interessante kaart ja, of hij interessanter is kan ik zo niet zeggen dat is een kwestie van smaak. Hier zijn een aantal fan van ASUS weer een ander wordt blij van Gigabyte ik zelf ben wel een beetje een MSI fanboy.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nicotjuuh
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 18-06-2024
Inno3d 3070 voor 'slechts' 989 bij megekko.

https://www.megekko.nl/pr...-iChill-X3-LHR-Videokaart

Daling lijkt er goed in te zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:04
Nicotjuuh schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 15:55:
Inno3d 3070 voor 'slechts' 989 bij megekko.

https://www.megekko.nl/pr...-iChill-X3-LHR-Videokaart

Daling lijkt er goed in te zitten
Ben al een tijdje niet meer aan het zoeken naar een GPU wegens de belachelijke prijzen maar dat hij er nu nog steeds op staat is ook een goed teken zeker? Of betekent dit dat de 3070 een niet erg gewilde kaart is?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-09 20:43
AtlAntA schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 21:16:
[...]

Ben al een tijdje niet meer aan het zoeken naar een GPU wegens de belachelijke prijzen maar dat hij er nu nog steeds op staat is ook een goed teken zeker? Of betekent dit dat de 3070 een niet erg gewilde kaart is?
Ligt denk ik niet per se aan de 3070. Als ik het vergelijk met een paar weken terug met hoeveel winkels een 3060 Ti op voorraad hadden op gputracker.eu zat dat rond de 50, nu 107. De kaarten worden dus gewoon niet gekocht. Blijkbaar zijn de crypto's aan het zakken, dus zolang dat door gaat, zal de voorraad ook wel toenemen bij de winkels denk ik.

[ Voor 3% gewijzigd door AppieNL op 20-01-2022 21:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
AppieNL schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 21:37:
[...]

Ligt denk ik niet per se aan de 3070. Als ik het vergelijk met een paar weken terug met hoeveel winkels een 3060 Ti op voorraad hadden op gputracker.eu zat dat rond de 50, nu 107. De kaarten worden dus gewoon niet gekocht. Blijkbaar zijn de crypto's aan het zakken, dus zolang dat door gaat, zal de voorraad ook wel toenemen bij de winkels denk ik.
Dit inderdaad. Over het algemeen lijkt de 3060ti wel wat populairder dan de 3070, maar dat zal meer met de prijs/prestatie verhouding te maken hebben of wellicht het stroomverbruik tijdens mining :+ De minder populaire kaarten van wat ik zelf heb gezien lijken eerder de normale 3060 en 3070ti. Voor gaming dan.

[ Voor 7% gewijzigd door Brutal1ty op 21-01-2022 07:26 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

LootBoxSurvivor

Stokje schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 15:47:
[...]

Ik denk dat er binnenkort veel mensen van een koude kermis thuis gaan komen en hun videokaart niet meer kunnen doorverkopen en er mee blijven zitten.

Je ziet het en der online de prijzen al zakken, in duitsland hebben ze ook altijd diverse goede deals.
Ik hoop het echt, ik zou dat zo grappig vinden. Als van die gasten met 5 videokaarten niet meer hun beoogde winst kunnen halen. Als de aftermarkets in de buurt gaan komen van de FE prijzen, dan ben je met een aftermarket beter af, tenminste ik waardeer een stillere kaart met betere koeling.
Brutal1ty schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 07:25:
[...]

Dit inderdaad. Over het algemeen lijkt de 3060ti wel wat populairder dan de 3070, maar dat zal meer met de prijs/prestatie verhouding te maken hebben of wellicht het stroomverbruik tijdens mining :+ De minder populaire kaarten van wat ik zelf heb gezien lijken eerder de normale 3060 en 3070ti. Voor gaming dan.
De 3070 ti is 5% sneller ten opzichte van de 3070? Zoiets meen ik mij te herinneren. Dat is voor 100 euro gewoon niet echt.... De 3060 ti daarentegen is wel een leuke upgrade. De 3060 vind ik te duur en ten opzichte van mijn oude 1070 brengt deze niet echt heel veel verandering.

[ Voor 34% gewijzigd door LootBoxSurvivor op 21-01-2022 09:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:26
Vanuit een miners perspectief bekeken met wat uitleg hoeveel mining nu oplevert vergeleken met voorgaande jaren. Check ook de comments, wel handig om de stemming een beetje te peilen. :)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

LootBoxSurvivor

Hanky74 schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 10:08:
Vanuit een miners perspectief bekeken met wat uitleg hoeveel mining nu oplevert vergeleken met voorgaande jaren. Check ook de comments, wel handig om de stemming een beetje te peilen. :)

[YouTube: ETH Mining Going Down whats coming]
Mooi om te zien. Ik ben zelf geen miner nooit wat gedaan met crypto en ik hoop dat die hele bullshit instort. Zal wel geen populaire mening van mij zijn, omdat sommige hier crypto hebben. Maar ik zie het als een soort piramide spel en bovendien wordt het milieu ontiegelijk belast.

Ik hoop dat de kaarten weer een normale prijs krijgen, en het minen, maar steeds moeilijker wordt gemaakt door de belastingdienst. Ik moet ook belastingen betalen over mijn inkomsten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-09 20:01

Shiro

Serenity

LootBoxSurvivor schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 11:23:
[...]

Mooi om te zien. Ik ben zelf geen miner nooit wat gedaan met crypto en ik hoop dat die hele bullshit instort. Zal wel geen populaire mening van mij zijn, omdat sommige hier crypto hebben. Maar ik zie het als een soort piramide spel en bovendien wordt het milieu ontiegelijk belast.

Ik hoop dat de kaarten weer een normale prijs krijgen, en het minen, maar steeds moeilijker wordt gemaakt door de belastingdienst. Ik moet ook belastingen betalen over mijn inkomsten.
Ik hoop het ook, het lijkt wel steeds beter te gaan qua prijzen. Ik zie zelfs bij Alternate al een 3060 voor €649, dat klinkt al een stuk beter dan de €800-900 ofzo waar het voorheen voor ging.

Ik heb al heel lang geen nieuwe high end kaart gekocht, zo lang zelfs dat ik zoekend ben naar wat een normale prijs zou zijn geweest voor zo'n kaart met een custome cooler van de fabrikant. Moet ik denken aan founderedition prijs met 20% erop ofzo?

SR+ MiC

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02:25
LootBoxSurvivor schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 11:23:
[...]

Wat een kwats allemaal. We zijn toch al offtopic , maar wilde hier even op reageren.

- Maar hoe belastend zijn alle gamers voor het milieu ? productie en stroomgebruik van alle consoles en game pc's aangesloten op monitoren etc op de wereld ?
- ik zou de definitie van pirmade spel eens opzoeken
- je betaald gewoon belasting over crypto in box 3

En dan ben ik nog niet eens iemand die met minen bezig is en ik graag alleen een spelletje wil spelen op mijn gpu.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

LootBoxSurvivor

Skybullet schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 12:14:
[...]

Wat een kwats allemaal. We zijn toch al offtopic , maar wilde hier even op reageren.

- Maar hoe belastend zijn alle gamers voor het milieu ? productie en stroomgebruik van alle consoles en game pc's aangesloten op monitoren etc op de wereld ?
- ik zou de definitie van pirmade spel eens opzoeken
- je betaald gewoon belasting over crypto in box 3

En dan ben ik nog niet eens iemand die met minen bezig is en ik graag alleen een spelletje wil spelen op mijn gpu.
- Games speel je niet 24/7. Een mining rig draait wel 24/7. Ik game zelf een uurtje of 8, soms meer, soms minder.
- Ik zeg 'een soort piramidespel' Ik zeg niet 'een piramide spel' Ik zie het als een soort, omdat mensen die vroeg inkochten er een stuk beter aan toe zijn, dan mensen die bijvoorbeeld laat inkopen.
- Qua box drie... Dat is te simpel gedacht.... Je betaalt namelijk alleen vermogensbelasting over je crypto. Het kopen of verkopen van bitcoins is btw-vrij. Als mijn brutoloon mijn nettoloon was, dan zouden de dure GPU prijzen niet eens een probleem meer zijn. Dan kocht ik nu nog een 3080 voor scalper prijzen. Ook al werk ik niet eens fulltime en doe ik er een studie naast.

Daar komt dan ook weer bij dat je oude argument, de productie van consoles etc niet goed zijn voor het milieu. Ben ik met je eens, maar toch vloeien daar weer belastingen terug de schatkist in die kunnen worden gebruikt voor verduurzaming. Bij cryptominen stopt het heffen van BTW na het aanschaffen van de miningrig, en ja dat beetje vermogensbelasting....

Laten we hopen dat de kaarten weer gauw betaalbaar worden en we gewoon weer aan de gang kunnen met gamen.

[ Voor 8% gewijzigd door LootBoxSurvivor op 21-01-2022 12:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-09 19:21
LootBoxSurvivor schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 12:47:
[...]

- Games speel je niet 24/7. Een mining rig draait wel 24/7. Ik game zelf een uurtje of 8, soms meer, soms minder.
- Ik zeg 'een soort piramidespel' Ik zeg niet 'een piramide spel' Ik zie het als een soort, omdat mensen die vroeg inkochten er een stuk beter aan toe zijn, dan mensen die bijvoorbeeld laat inkopen.
- Qua box drie... Dat is te simpel gedacht.... Je betaalt namelijk alleen vermogensbelasting over je crypto. Het kopen of verkopen van bitcoins is btw-vrij. Als mijn brutoloon mijn nettoloon was, dan zouden de dure GPU prijzen niet eens een probleem meer zijn. Dan kocht ik nu nog een 3080 voor scalper prijzen. Ook al werk ik niet eens fulltime en doe ik er een studie naast.

Daar komt dan ook weer bij dat je oude argument, de productie van consoles etc niet goed zijn voor het milieu. Ben ik met je eens, maar toch vloeien daar weer belastingen terug de schatkist in die kunnen worden gebruikt voor verduurzaming. Bij cryptominen stopt het heffen van BTW na het aanschaffen van de miningrig, en ja dat beetje vermogensbelasting....

Laten we hopen dat de kaarten weer gauw betaalbaar worden en we gewoon weer aan de gang kunnen met gamen.
https://www.belastingdien...omen/content/cryptovaluta

Om even in te haken op het box 3 verhaal. Inkomsten uit mining moeten wel degelijk aangegeven worden als inkomen uit overige bronnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LootBoxSurvivor

omgwtfbbq schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 13:02:
[...]

https://www.belastingdien...omen/content/cryptovaluta

Om even in te haken op het box 3 verhaal. Inkomsten uit mining moeten wel degelijk aangegeven worden als inkomen uit overige bronnen :)
Niemand doet dat denk ik, want hoe willen ze erachter komen? Geloof me op het moment dat je inkomstenbelasting moest betalen erover, waren de gpu's nu echt niet zo duur als ze zijn, want het beetje winst dat je dan maakte was dan helemaal kapot.

[ Voor 18% gewijzigd door LootBoxSurvivor op 21-01-2022 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17-09 15:10

ScreamGT

joejoe

Netjes.

Markt breed zie je een aardige drop qua prijzen. V&A staat ondertussen VOL met kaarten die way overpriced zijn. Die 3080 bij NBB komt zonder MB op +- 1200 euro. FE edities vraagt men nu 1500 voor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyline GT-R

Skyline GT-R

RB26DETT

Dat moederbord kan je los kopen bij NBB voor 149EUR. Dus voor enkel de RTX 3080 vragen ze nog 1250EUR. Ze hebben trouwens meerdere van die bundels op voorraad met dat moederbord.. Ook met een RTX 3060Ti of een RTX 3070 Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedje-san
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 00:16
ScreamGT schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 13:41:
Netjes.

Markt breed zie je een aardige drop qua prijzen. V&A staat ondertussen VOL met kaarten die way overpriced zijn. Die 3080 bij NBB komt zonder MB op +- 1200 euro. FE edities vraagt men nu 1500 voor :+
Is natuurlijk wel LHR vs Non-LHR, dus dat is niet helemaal een eerlijke vergelijking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Ik wacht nog op een socket 1700 MB in de combi, dan neem ik m! Mooie prijzen. Aan de andere kant, 200 euro eraf in 4 dagen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Pedje-san schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 13:46:
[...]

Is natuurlijk wel LHR vs Non-LHR, dus dat is niet helemaal een eerlijke vergelijking.
Boeit dat een gamer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pedje-san
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 00:16
Nee, maar V&A richt zich natuurlijk niet alleen op de gamers. Vandaar het verschil in prijs. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Aantal zijn heel enthousiast over de 3060 TI

Alternate heeft er ook één te koop voor 850 euro, het gaat ook voor MSI de goede kant op

https://www.alternate.nl/...aart/html/product/1758136

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LootBoxSurvivor

Pedje-san schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 13:48:
[...]

Nee, maar V&A richt zich natuurlijk niet alleen op de gamers. Vandaar het verschil in prijs. :)
Hoop dat ze in dat geval lekker ermee blijven zitten.
MetalSonic schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 14:04:
Aantal zijn heel enthousiast over de 3060 TI

Alternate heeft er ook één te koop voor 850 euro, het gaat ook voor MSI de goede kant op

https://www.alternate.nl/...aart/html/product/1758136
https://www.notebooksbill...c0-4f1e-8715-3fca63044af2

Deze is ook wel goed. Dat moederbord is 250 euro. 869 - 250 = 619 euro voor een RTX 3060 ti. Moederbord ziet er ook niet slecht uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kiss1
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 24-07-2022
na een jaar sta ik op positie 83 van 108 voor een ASUS TUF GAMING GeForce RTX 3070 8 GB GDDR6
besteld bij Azerty

vrees dat het er nooit van gaat komen

[ Voor 6% gewijzigd door kiss1 op 21-01-2022 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ciyan97
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07-06 17:21
Ik zie nu in V&A 3 3060ti's die allemaal voor 1000 euro worden aangeboden terwijl je ze kan kopen voor 800 euro. Kan iemand mij uitleggen wat hun logica is? :?

Hoe lang denken jullie dat de prijsdaling blijft voortzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jer0entjeh88
  • Laatst online: 12-09 14:10

Jer0entjeh88

display: grid;

Ciyan97 schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 16:04:
Ik zie nu in V&A 3 3060ti's die allemaal voor 1000 euro worden aangeboden terwijl je ze kan kopen voor 800 euro. Kan iemand mij uitleggen wat hun logica is? :?

Hoe lang denken jullie dat de prijsdaling blijft voortzetten?
Die in de V&A zijn non-LHR. Alle aftermarkt kaarten zijn LHR, dus niet interessant voor miners.

"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam

Pagina: 1 ... 597 ... 629 Laatste

Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
Beschikbaarheid is te vinden in https://docs.google.com/s...2_DWk4/edit#gid=712726851 (niet meer up-to-date)

reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord