Sometimes human's are...
Zit nog in dubio of ik die zou proberen te bemachtigen ipv de 3080ti.. scheelt een paar honderd euro maar qua prestaties..Inverted_World schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:23:
Plz nu nog 3090...
Blijf maar UUPS krijgen.....
Weddings are basically funerals with cake.
zit al even te refreshen, zelfs in incognito krijg ik de "uups…" meldingsjirafje schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:22:
[...]
Even refreshen als je echt heel snel bent, want de link is niet direct actief.
Ik gebruik ze voor mijn 3D render werk. Hebben 2 Asus Turbo's 24G 3090's. Lukt maar niet om er meer te krijgen. Altijd uitverkocht of 2600,- +TweakOverflow schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:25:
[...]
Zit nog in dubio of ik die zou proberen te bemachtigen ipv de 3080ti.. scheelt een paar honderd euro maar qua prestaties..
Nu is alles natuurlijk al weg. Als je de uups melding krijgt is de url veranderd, dan dus niet refreshen maar de link opnieuw openen.Gladuin schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:25:
[...]
zit al even te refreshen, zelfs in incognito krijg ik de "uups…" melding
Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn
Die had ik dit keer ook..Rick1998 schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:26:
weer "Sitekey not set"
vertaald: de website trekt het nietRick1998 schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:26:
weer "Sitekey not set"
Moet je refreshen en hopen dat de site dan niet down is.Rick1998 schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:26:
weer "Sitekey not set"
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Dit kan nooit met de FEErasmo schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:24:
Oh fuck. Eindelijk er doorheen gekomen blijkt dat je videokaarten dan weer niet met Amazon Pay kan betalen
En annulleer je die dan via de shop (voor ze verwerkt wordt) of moet je ze mailen?mduijvendijk schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:07:
[...]
ja, vervolgens kan je de bestelling weer annuleren en is de cc gekoppeld aan je account
Ja daar kwam ik helaas pas achter tijdens de checkout, had het eerst wel met een ander product getest.
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
bedankt, zal het onthouden voor de volgende keersjirafje schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:27:
[...]
Nu is alles natuurlijk al weg. Als je de uups melding krijgt is de url veranderd, dan dus niet refreshen maar de link opnieuw openen.
Je moet ze mailen, er is niet een optie om een bestelling aan te klikken en dan te annulerenOrky Rulez schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:28:
[...]
En annulleer je die dan via de shop (voor ze verwerkt wordt) of moet je ze mailen?
Sometimes human's are...
Ik krijg net een bevestigingsmail voor de 3070FE binnen.mduijvendijk schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:25:
2 minuten gedaan om de approven met mijn Skrill prepaid kaart (app was super traag). Ik hoop dat het gelukt is.
Jawel hoor, net gedaan.mduijvendijk schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:29:
[...]
Je moet ze mailen, er is niet een optie om een bestelling aan te klikken en dan te annuleren
Bij bestellingen kan je stornieren/annuleren aanklikken.
Wel. Dat deed ik de vorige keer ook met een bestelling om de CC toe te voegen. Daarna kon ik 'stornieren'.mduijvendijk schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:29:
[...]
Je moet ze mailen, er is niet een optie om een bestelling aan te klikken en dan te annuleren
tip: ik zou bij nbb alvast een keer iets bestellen met je cc. dan staat alles echt al klaar.Guillome schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:28:
Ok telegram geinstalleerd, CC autofill klaar, nu hopen dat ik op tijd ben voor een volgende interessante drop..
Heb ik ook gedaan, paar weken terug, nu ging het supersnel en volgens mij heb ik een 3080ti
Van NBB, of Skrill?MrWildenburg schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:29:
[...]
Ik krijg net een bevestigingsmail voor de 3070FE binnen.
Mijn Skrill bevestiging heb ik ook.
Sometimes human's are...
ook net een mail van service mail van nbb gekregen..
it ain't over until the rtx 3070 is in my PC and functional
@ anderen..wat ik wel merkte als je bijvoorbeeld zover komt dat je een kaart in jouw basket zit en op een gegeven moment refreshed, dan moet je niet de fout maken opnieuw de graka in jouw basket te doen. Je hebt nml 2 en dan gaat het fout.
IT Freelancer since 2005, and still loving it.
NBBmduijvendijk schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:31:
[...]
Van NBB, of Skrill?
Mijn Skrill bevestiging heb ik ook.
Wat is dan de juiste weg? Want dat deed ik net een paar keershaowoo schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:31:
woei...net warempel 3070it (drop hiervoor) kunnen afrekenen (cc staat bedrag gereserveerd) en een mailtje van nbb.. echt zal het zo ver zijn dat na maanden reageren van de *pings* van discord dat ik 'm heb..
ook net een mail van service mail van nbb gekregen..
it ain't over until the rtx 3070 is in my PC and functional
@ anderen..wat ik wel merkte als je bijvoorbeeld zover komt dat je een kaart in jouw basket zit en op een gegeven moment refreshed, dan moet je niet de fout maken opnieuw de graka in jouw basket te doen. Je hebt nml 2 en dan gaat het fout.

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
kijk eerst naar je basket,als daar al 1 staat dan meteen hierop klikken dan ga je naar het afreken venster.chengbondkwok schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:32:
[...]
Wat is dan de juiste weg? Want dat deed ik net een paar keer
ik merkte dat ik op een gegeven een twee had staan..en dan kost dit weer kostbare seconden om het te corrigeren
IT Freelancer since 2005, and still loving it.
Waar is de tijd dat je relaxed een computerwinkel binnenliep en daar een kaart kocht..veenm76 schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:34:
Pff Belgie LDLC was toch een stuk makkelijker. Als je wat hebt kom je er ook door. Hier 1 x, en dan raakt dat ding van slag omdat er nog een niet beschikbare in de winkelwagen zit
Kan nu eindelijk mijn systeem uit 2013 gaan vervangen
Sometimes human's are...
Je moet ook niet per ongeluk iets anders in je winkelwagen hebben van 5 euro wat niet op voorraad is, dan versturen ze de volledige bestelling pas als dat er isveenm76 schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:34:
Pff Belgie LDLC was toch een stuk makkelijker. Als je wat hebt kom je er ook door. Hier 1 x, en dan raakt dat ding van slag omdat er nog een niet beschikbare in de winkelwagen zit
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Guillome schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:35:
[...]
Waar is de tijd dat je relaxed een computerwinkel binnenliep en daar een kaart kocht..
[ Voor 60% gewijzigd door Guillome op 11-01-2022 12:38 ]
Gefeliciteerd vriend!mduijvendijk schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:35:
Hier ook een bevestiging van de 3070![]()
Kan nu eindelijk mijn systeem uit 2013 gaan vervangen
Hier ook hetzelfde, kan de 960 de deur uit doen
Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn
Weet je of het wel met Klarna kan? Want dan kan ik m'n Amex koppelen.
Oh nee he, das balenEraYaN schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:39:
En m'n 3080Ti is weer Storniert... kom op zeg...
Nee, alleen CC kan.Erasmo schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:40:
[...]
Weet je of het wel met Klarna kan? Want dan kan ik m'n Amex koppelen.
Meest gewilde kaart van allemaal, helft van de winkelprijs en ook nog eens geen LHR.sjirafje schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:39:
Nu met de 3080 heeft de site het een stuk moeilijker dan met de vorige kaarten lijkt het.
Het erge is dat ik ook echt geen idee heb waarom, en ik had ze de vorige keer een email gestuurd over de CC reservering die dan gewoon blijft staan en daar hebben ze me ook gewoon genegeerd.
if(!awesome){awesome=true;}
Vulde mijn CC gegevens in kreeg ik een error.
Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black
VISA Rabobank werd bij mij ook niet geaccepteerd vandaag.nickko schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:42:
Iemand een tip met de visa van de rabobank? Die wordt blijkbaar niet geaccepteerd daar.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Lijkt me erg raar, in ieder geval een paar drops terug met mijn Rabo Mastercard geen problemen gehad.nickko schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:42:
Iemand een tip met de visa van de rabobank? Die wordt blijkbaar niet geaccepteerd daar.
Mijn ANWB Visa werd gewoon geaccepteerd. Je moet wel even via de app de betaling goedkeuren.nickko schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:42:
Ik heb hetzelfde, nu al 2 keer.nickko schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:42:
"Die Zahlung per Kreditkarte steht derzeit nicht zur Verfügung. Bitte wählen Sie eine andere Zahlungsart."
Ik kon prima een USB kabel betalen.
Deze:Evertt schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:43:
Kreeg cc error er waren hier meer
https://www.notebooksbilliger.de/fehler
Alles is welkom, 3060ti is al welkom, maar niets lukt.
Kreeg inderdaad ook die fehler en uups meldingen continu, terwijl dat ding gewoon in m'n mandje zat. Ben er zo klaar mee.
Vaag. Ik kan niks ermee bestellen.. later nog maar is proberen (probeerde ook een toetsenbordje te bestellen..)skiesareblue schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:43:
[...]
Ik heb hetzelfde, nu al 2 keer.
"Die Zahlung per Kreditkarte steht derzeit nicht zur Verfügung. Bitte wählen Sie eine andere Zahlungsart."
Ik kon prima een USB kabel betalen.
Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black
Zelfs al heb ik er geen heb ik toch blij als ie geweest is, niet meer de 3 dagen lang de hele dag overspannen naar het scherm turenBeta Grunt schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:44:
Slaat toch echt helemaal nergens meer op. Dit doen we al ruim een jaar zo
Da's ongeveer 29 seconden te laat.Expendable schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:44:
elke keer klik ik praktisch direct nadat de link geplaatst is, zeg halve minuut oid
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Als jullie mijn hart hadden lag je allang dood voor je schermveenm76 schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:45:
[...]
Zelfs al heb ik er geen heb ik toch blij als ie geweest is, niet meer de 3 dagen lang de hele dag overspannen naar het scherm turen
Haha daar heb je helemaal gelijk inveenm76 schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:45:
[...]
Zelfs al heb ik er geen heb ik toch blij als ie geweest is, niet meer de 3 dagen lang de hele dag overspannen naar het scherm turen

Ah bummer dat ze dan geen Amex accepteren, een 3080 Ti levert leuk veel airmiles op.
Alle stappen leken eindeloos veel tijd te kosten, maar als alles goed is komt er binnenkort een 3080 op m'n deurmat!
Ze moeten gewoon een betere server huren of aanschaffen.sjirafje schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:49:
Ik vraag me af of NBB echt blij is dat ze die FE's mogen verkopen. De winstmarge zal niet al te hoog zijn, maar al die negatieve publiciteit en zeurende klanten...
gefeliciteerd! de jackpot van vandaag!Lt. Big Mack schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:49:
Omg, weet niet hoe het kan maar tis toch gelukt met de hoofdprijs nota bene![]()
Alle stappen leken eindeloos veel tijd te kosten, maar als alles goed is komt er binnenkort een 3080 op m'n deurmat!
Af en toe hebben ze ook andere dingen goedkoper dan in NL en zonder deze FE's kende (en vertrouwde) ik de site waarschijnlijk helemaal niet.sjirafje schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:49:
Ik vraag me af of NBB echt blij is dat ze die FE's mogen verkopen. De winstmarge zal niet al te hoog zijn, maar al die negatieve publiciteit en zeurende klanten...
Ja, maar het zijn piekmomenten he. Voor de rest om een dure server te hebben staan voor de overige uren lijkt me een beetje overkillMrGoatsy schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:49:
[...]
Ze moeten gewoon een betere server huren of aanschaffen.
haha hier ook. Het lijkt gelukt, staat in de account en mailtje van nbb gehad..Lt. Big Mack schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:49:
Omg, weet niet hoe het kan maar tis toch gelukt met de hoofdprijs nota bene![]()
who knows!
Haha, van die miezerige marge? Verkopen doen ze ze toch wel, met of zonder een server die de tijdelijke load aan kan.MrGoatsy schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:49:
[...]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Waarom zouden ze? Dat kost alleen maar extra geld en ze hebben een keer 15 FE drops per jaar die toch wel allemaal uitverkopen, dus extra / betere servers is kapitaalvernietiging.MrGoatsy schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:49:
[...]
Bij de 3080 Ti mislukte de kaartbetaling, de overige kaarten heb ik niet eens de betaling kunnen voltooien omdat ik Mr. Uups zag of de website dacht dat ik een bot was.
Ik vraag me af hoeveel pogingen noodzakelijk zijn om 1 kaart te kunnen bemachtigen.
Sommigen lukt het de eerste poging, anderen is het na 100 nog niet gelukt.Ljfsipke schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:51:
Gefeliciteerd voor de gelukkigen.
Bij de 3080 Ti mislukte de kaartbetaling, de overige kaarten heb ik niet eens de betaling kunnen voltooien omdat ik Mr. Uups zag of de website dacht dat ik een bot was.
Ik vraag me af hoeveel pogingen noodzakelijk zijn om 1 kaart te kunnen bemachtigen.
En dan lees ik hier ook nog dat NBB soms bestellingen annuleert.sjirafje schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:52:
[...]
Sommigen lukt het de eerste poging, anderen is het na 100 nog niet gelukt.
LootBoxSurvivor
Ik heb er een account aangemaakt, maar ik denk niet dat ik me ooit wat bij NBB zou kopen.sjirafje schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:49:
Je kunt natuurlijk ook een icognito sessie starten. Hoef je niets te wissenLt. Big Mack schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:53:
Heb na het uups mannetje wel weer m'n browser gewist. Misschien dat dit toch iets helpt want bij de volgende drop kwam ik er wel meteen doorheen
Je kan ook meerdere tabbladen open hebben, uiteindelijk komt er 1 tje door, iedere oops wegklikken en gewoon direct naarLjfsipke schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:51:
Gefeliciteerd voor de gelukkigen.
https://www.notebooksbilliger.de/kasse gaan
en daarna spammen om in https://www.notebooksbilliger.de/kasse/zusammenfassung te komen
Ben benieuwd inderdaad. Heb nu een 3070 Ti te pakken, maar had al eens een 3070 gekocht (met een ander account, wel zelfde adres en cc).Ljfsipke schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:53:
[...]
En dan lees ik hier ook nog dat NBB soms bestellingen annuleert.
Ze zijn met sommige spullen wel goedkoper dan Nederlandse webshops en de verzendkosten zijn ook niet echt hoog. Ik check voortaan NBB altijd als ik op zoek ben naar een specifiek product.LootBoxSurvivor schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:54:
[...]
Ik heb er een account aangemaakt, maar ik denk niet dat ik me ooit wat bij NBB zou kopen.
Kratradio: Raveland TRX 69 - 6X9" Speakers // TA2024 Versterker (Modded) // hKS // 12v Loodgelaccu // Loodacculader AL 600 // USB/SD Mp3 Player
Die URL's probeerde ik ook maar dan zie ik steeds instant de melding "client has been blocked by bot protection."nickvanemden schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:55:
[...]
Je kan ook meerdere tabbladen open hebben, uiteindelijk komt er 1 tje door, iedere oops wegklikken en gewoon direct naar
https://www.notebooksbilliger.de/kasse gaan
en daarna spammen om in https://www.notebooksbilliger.de/kasse/zusammenfassung te komen
hoop echt op die 3090 drop zoLjfsipke schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:57:
[...]
Die URL's probeerde ik ook maar dan zie ik steeds instant de melding "client has been blocked by bot protection."
Na rose e cient spin
LootBoxSurvivor
Sinds het je twee keer gelukt is, heb je tips voor de rest hier?Impulzer schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:56:
[...]
Ben benieuwd inderdaad. Heb nu een 3070 Ti te pakken, maar had al eens een 3070 gekocht (met een ander account, wel zelfde adres en cc).
[...]
Ze zijn met sommige spullen wel goedkoper dan Nederlandse webshops en de verzendkosten zijn ook niet echt hoog. Ik check voortaan NBB altijd als ik op zoek ben naar een specifiek product.
Ze mogen dan wel goedkoper zijn, maar als je er wat aan hebt, en je moet het met hun regelen.... Nee ik koop dan toch liever in Nederland voor een beetje meer.
LootBoxSurvivor
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |