1 per accountScreamGT schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 11:49:
Je kan bij NBB toch 2x een GPU bestellen op 1 CC? Ik wilde namelijk die 3080TI bestellen, maar toen kreeg ik het bericht: Die maximale Bestellmenge für die Aktion "Nvidia Sale" wurde Überschritten. Leider kann die Bestellung von dem Aktionsartikel(n) A 939749 nicht angenommen werden. Du hast bereits einen oder mehrere Aktionsartikel gekauft.
Hoppa zat hem al te verwachten heb een 3080 ti weten te scoren!
Ik kwam niet verder dan uups... Zur Startseite.
Bestelling van de 3080Ti gelukt denk ik, hij staat bij bestelling 🤞🏻
Zojuist mijn bevestigingsmail gekregen voor de 3080 TI! Maar pas als hij verzonden is weet je het zeker, toch?
De verificatie werkte bij mij wel.AcidBanger schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 11:49:
Kan wel janken, de verificatie werkte niet bij de NL drop
Edit:
Verification failed
Website problem: sitekey not set
Ja die email is niet echt een bevestiging volgens mij, dat staat er ook (in het duits) in.GenDoo schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 11:51:
Zojuist mijn bevestigingsmail gekregen voor de 3080 TI! Maar pas als hij verzonden is weet je het zeker, toch?
if(!awesome){awesome=true;}
hoop dat er nog meer drops komen zo
Na rose e cient spin
Voor hoeveel was dat? Kan ik vast nadenken of ik dat wilsjakieswitch schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 11:51:
Bestelling van de 3080Ti gelukt denk ik, hij staat bij bestelling 🤞🏻
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
ik heb een keer Hertzichen dank fur ihren bestellung...
nou ben benieuwd eigenlijk
ik zie nu dat ik ook een mail heb gekregen,
nou ben benieuwd eigenlijk
ik zie nu dat ik ook een mail heb gekregen,
Volgens mij echt binnen een minuut alles weg.
Pas na poging 8 ging hij door maar toen was het helaas alweer over.

Heb nu wel een mail ja. Zou het dan toch eindelijk...stin00 schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 11:49:
[...]
duurt vaak wel even voordat hij bij bestellingen staat, soms meer dan 1 uur. CC reservering is een goed teken
Nog nooit zo snel geklikt, wat een stress.
Zijn vaste prijzen 419 519 619 719 1199 1549 (3060Ti -> 3090)Guillome schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 11:53:
[...]
Voor hoeveel was dat? Kan ik vast nadenken of ik dat wil
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
ik hoop het
Na rose e cient spin
Vergeet deze niet over een paar uur/vanavond te checken of ze hem niet "Storniert" hebben, je krijgt daar verder geen email van ofzo bij deze lui.
if(!awesome){awesome=true;}
Vorkasse is alweer terug toch?
Als jullie die pakken, dan ga ik voor de 3060TI, of 3070
Sometimes human's are...
Vorkasse is er altijd, ook tijdens drops sinds een paar maanden. Ze hebben die functionaliteit losgetrokken van de rest van de site, dus alleen voor FE's staat het uit.
[ Voor 5% gewijzigd door stin00 op 11-01-2022 11:57 ]
Vorkasse gaat nu alleen voor de FE uit.
Bah het werkt gewoon niet, deze wil ik zo graag
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
Hij is ook al weg.Guillome schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:00:
Bah het werkt gewoon niet, deze wil ik zo graag
Wordt er maar 1 stuk op de voorraad gezet ofzo? Is onmogelijk man
Nu weer een andere error
Oh nein, das war so nicht geplant.
Leider ist ein Fehler aufgetreten. Unsere IT wurde bereits darüber informiert.
Bitte versuche es in ein paar Minuten noch einmal. Danke für dein Verständnis.

Helaas een error bij de check out. Gaat rap
Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black
Neen er zijn gewoon teveel mensen die er eentje proberen te kopen. Bij LDLC drops heb je 10.000 orders binnen de eerste minuut...mustiej schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:01:
Wordt er maar 1 stuk op de voorraad gezet ofzo? Is onmogelijk man
Bij mij na dat ik accoord was gegaan met de voorwaarden : 'Product A 940168 cannot be purchased.'
Sometimes human's are...
Same here...... Iemand een idee waardoor dit komt? Hij zat in mn winkelmandje,...AcidBanger schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:01:
Nu weer een andere error![]()
Ja amai zeg, nog geen anderhalve minuut. dan ga je mij toch niet zeggen dat er hier geen bots/scripts in het spel zitten... Zo te horen is NBB echt triestig. Dan mag België echt nog blij zijn met LDLC. Al zou ik liever hebben dat elke land kan bestellen bij een eigen (web-)winkel van eigen land.
Hier ookInverted_World schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:02:
[...]
Same here...... Iemand een idee waardoor dit komt? Hij zat in mn winkelmandje,...
Denk gewoon dat er 10 kaartjes ofzo in voorraad komen. Bij de PS5 was de populariteit harder.Skyline GT-R schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:02:
[...]
Neen er zijn gewoon teveel mensen die er eentje proberen te kopen. Bij LDLC drops heb je 10.000 orders binnen de eerste minuut...
Dat hij in je winkelmand zit zegt niks. Het gaat om daadwerkelijk betalen.Inverted_World schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:02:
[...]
Same here...... Iemand een idee waardoor dit komt? Hij zat in mn winkelmandje,...
Ik heb de 3070ti kunnen betalen, maar zie hem nog niet bij mijn bestellingen...
edit: nu wel zichtbaar, hopelijk wordt deze nu wel geleverd!
edit: nu wel zichtbaar, hopelijk wordt deze nu wel geleverd!
[ Voor 28% gewijzigd door Virtual Reality op 11-01-2022 12:06 ]
Verschilt per website. Soms wordt een product gereserveerd tot je hebt betaald. Maar in dit geval tot 4 keer toe een foutmelding.Saekerhett schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:03:
[...]
Dat hij in je winkelmand zit zegt niks. Het gaat om daadwerkelijk betalen.
na anderhalve minuut is het 100% uitverkocht, echt max een minuut de tijd heb je, 30 seconden zelfs maar denk ik.MattiVM schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:02:
[...]
Ja amai zeg, nog geen anderhalve minuut. dan ga je mij toch niet zeggen dat er hier geen bots/scripts in het spel zitten... Zo te horen is NBB echt triestig. Dan mag België echt nog blij zijn met LDLC. Al zou ik liever hebben dat elke land kan bestellen bij een eigen (web-)winkel van eigen land.
Blijft leuk die chaos en paniek ineens
Even wachten, duurt altijd even.Virtual Reality schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:04:
Ik heb de 3070ti kunnen betalen, maar zie hem nog niet bij mijn bestellingen...
Bizarrrr, het is net gewoon vanaf m'n mobile met 4g gelukt! 3070Ti !!
Bah, letterlijk een foutmelding gehad nadat ik betalen klikte. Gaat nooit lukken zo
Hart krijgt het zwaar te verduren. Stressvol
Komt de 3090nog ? iemand een idee ?
Na rose e cient spin
Ik hoop het heel erg.Nessuno schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:05:
Komt de 3090nog ? iemand een idee ?
Ik zou wel eens de serverload van NBB in een grafiek willen zien rond een drop.
Kijk lekker bezig! is het niet veel moeilijker met een mobiel?AlainSki schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:05:
Bizarrrr, het is net gewoon vanaf m'n mobile met 4g gelukt! 3070Ti !!
En zo lang duurt de captcha ongeveerLibbz schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:05:
[...]
na anderhalve minuut is het 100% uitverkocht, echt max een minuut de tijd heb je, 30 seconden zelfs maar denk ik.
Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black
Haha trillende handjes 😂
Veel leuker dan de AMD drops, hier lijk je met goeie voorbereiding nog kans te hebben
Hoe betalen jullie eigenlijk bij https://www.notebooksbilliger.de/ ? Ik kan nog geen creditcard toevoegen aan account, kan dat pas als je iets koopt?
ja, vervolgens kan je de bestelling weer annuleren en is de cc gekoppeld aan je accountInverted_World schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:07:
Hoe betalen jullie eigenlijk bij https://www.notebooksbilliger.de/ ? Ik kan nog geen creditcard toevoegen aan account, kan dat pas als je iets koopt?
Sometimes human's are...
Na 4 maanden op m'n PC mis te hebben geschoten leek dit juist veel makkelijker, auto PW, auto CC toegevoegd, simple captcha (geen kliks nodig)!nickvanemden schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:06:
[...]
Kijk lekker bezig! is het niet veel moeilijker met een mobiel?
ik was er net binnen 1 seconde bij, allen dan xegt die bij de captcha elke keer "Sitekey not found " meestal kom ik er pas na een minuut door maar dan is het eigenlijk altijd te laat. hoe kan ik dit voorkomen?
Als je nog een CC moet toevoegen als de drop komt, ben je te laat in elk geval.Inverted_World schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:07:
dit had ik dus ook net...Rick1998 schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:08:
ik was er net binnen 1 seconde bij, allen dan xegt die bij de captcha elke keer "Sitekey not found " meestal kom ik er pas na een minuut door maar dan is het eigenlijk altijd te laat. hoe kan ik dit voorkomen?
Na rose e cient spin
Ik kan niet eens een account maken
Mail wordt niet verstuurd met activatie
Iets met sever load?Guillome schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:10:
Ik kan niet eens een account makenMail wordt niet verstuurd met activatie
Sometimes human's are...
Denk t
Ik had dit trouwens ook een keer met de 3060 Ti, die was 670 euro en na mijn aankoop was ie 849, deze is wel gewoon geleverd, veel webshops hebben artikelen op voorraad met verschillende prijzen, beetje zoals Booking, nog 1 kamer beschikbaar voor deze prijs, als die weg is, komt dezelfde kamer voor meer.Colike schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 11:38:
Ik heb zojuist deze online kunnen bestellen.
[Afbeelding]
Als ik nu naar dezelfde website (tones.be) surf op deze kaart, wordt hij plots voor €1999 verkocht.
Zeer bijzonder dat ze zo snel de prijs aanpassen. Betaling is uitgevoerd.. Hopelijk wordt hij niet geannuleerd.
Dus met een beetje geluk krijg je hem gewoon, het is geen absurd lage prijs (199 ipv 1999 ofzo). Als je had kunnen weten dat het niet klopt dan is het (in NL) wettelijk te annuleren door de verkoper.
[ Voor 4% gewijzigd door JDx op 11-01-2022 12:12 ]
Nee, hoor. Toen ik in november mijn RTX 3080 bestelde, had ik niet eens een account. Ik snap het nog steeds niet, dat ik gewoon de RTX 3080 bestelling kon afmaken.Saekerhett schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:09:
[...]
Als je nog een CC moet toevoegen als de drop komt, ben je te laat in elk geval.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Hmm ik kreeg een foutmelding zodra ik de bestelling wou afronden voor een 3070 ti, de melding zei iets van dat ik al eerder een kaart had gekocht. Dit klopt (een 3080 ti) maar dit was van de vorige drop. Is dit een probleem?
Same here, net vanaf m'n mobiel ook toegevoegd (well auto-complete). Waar ik meer verbaast over ben is als je eenmaal door bent hoe soepel de verbinding ineens is, het lijkt wel alsof je dedicated access tot de server krijgt oid.Jumpman schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:12:
[...]
Nee, hoor. Toen ik in november mijn RTX 3080 bestelde, had ik niet eens een account. Ik snap het nog steeds niet, dat ik gewoon de RTX 3080 bestelling kon afmaken.
Nee, de vooraad was gewoon op dus je was te laat. Je krijgt dan een generieke vage foutmeldingrickl3n schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:16:
Hmm ik kreeg een foutmelding zodra ik de bestelling wou afronden voor een 3070 ti, de melding zei iets van dat ik al eerder een kaart had gekocht. Dit klopt (een 3080 ti) maar dit was van de vorige drop. Is dit een probleem?
Je kan maar 1 kaart per account/adres kopen!rickl3n schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:16:
619Danielson schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:17:
Wat was de prijs van de 3070TI?
619.Danielson schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:17:
619 euroDanielson schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:17:
Same here, eerste keer dat ik een poging doe bij een drop en ik heb hem kunnen bestellen. Ik zat overigens te wachten op een 3080 en heb nu een 3080ti, maar na het lezen van al die verhalen over hoe moeilijk het is om er uberhaupt 1 te scoren toch maar gedaan.Jumpman schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:12:
[...]
Nee, hoor. Toen ik in november mijn RTX 3080 bestelde, had ik niet eens een account. Ik snap het nog steeds niet, dat ik gewoon de RTX 3080 bestelling kon afmaken.
Zeker? Ik las op de eerste pagina dat je de volgende drop wel een kaart kan kopen zolang het niet hetzelfde type is dan de vorige drop ?WouterW89 schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:17:
[...]
Je kan maar 1 kaart per account/adres kopen!
Is het een combinatie of mogen ze beide niet hetzelfde zijn? M.a.w., stel ik verander een bezorgadres, lukt het dan wel?WouterW89 schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:17:
[...]
Het schijnt zelfs 1 kaart per account, adres of creditcard te zijn. Dus als je twee accounts hebt maar dezelfde cc gebruikt dan heb je nog niets.WouterW89 schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:17:
[...]
Kratradio: Raveland TRX 69 - 6X9" Speakers // TA2024 Versterker (Modded) // hKS // 12v Loodgelaccu // Loodacculader AL 600 // USB/SD Mp3 Player
Daar is de 3070!
Weddings are basically funerals with cake.
Waar?TweakOverflow schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:19:
Daar is de 3070!
Daar was de 3070!TweakOverflow schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:19:
Daar is de 3070!
NBB ook
Weddings are basically funerals with cake.
rickl3n schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:19:
[...]
Zeker? Ik las op de eerste pagina dat je de volgende drop wel een kaart kan kopen zolang het niet hetzelfde type is dan de vorige drop ?
Dit dus, om mensen eerlijke kansen te geven schijntImpulzer schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:19:
[...]
Het schijnt zelfs 1 kaart per account, adres of creditcard te zijn. Dus als je twee accounts hebt maar dezelfde cc gebruikt dan heb je nog niets.
Hier ook gelukt voor een 3070Ti. Voor het eerst dat ik erdoor ben gekomen. Bestellung 'wird uberpruft' staat er in de bevestigingsmail en is dus nog niet 100% zeker. Spannend.
[ Voor 13% gewijzigd door Hanky74 op 11-01-2022 12:22 ]
klik binnen 1 sec op de link, meteen uitverkocht
Ah oke, wist ik niet! Thanks! Had graag iets voor een vriend van me willen bestellen.WouterW89 schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:20:
[...]
[...]
Dit dus, om mensen eerlijke kansen te geven schijnt
Bah, bah bah, bij de bakker met 1 hand de 3070ti geprobeerd maar bij betalen lag alles al plat, kon niet inloggen enz.
3070 meteen uups... wat een naar gedoe zeg
3070 meteen uups... wat een naar gedoe zeg
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Waar vind ik die links? Volgens mij mis ik een stapmustiej schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:21:
Even refreshen als je echt heel snel bent, want de link is niet direct actief.mustiej schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:21:
Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn
Zou ik ook zeggenrickl3n schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:21:
[...]
Ah oke, wist ik niet! Thanks! Had graag iets voor een vriend van me willen bestellen.
Zag hem al verschijnen op V&A voor 1800euro
Ben nu al redelijk vaak tot checkout gekomen, maar ja heb geen CC... moet toch maar eens gaan kijken waar ik als student goedkoop een CC kan krijgen want zou hem voor bijna niets anders gebruiken dan een kaart verkrijgen.
Aanmelden op de telegram bots of op discord: ff dit topic doorzoekenGuillome schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:22:
[...]
Waar vind ik die links? Volgens mij mis ik een stap
Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn
in telegram. join daar een fe kanaal. staat in openingspost geloof ikGuillome schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:22:
[...]
Waar vind ik die links? Volgens mij mis ik een stap
Ik zie het product staan maar toevoegen aan winkelmand meteen errorsjirafje schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:22:
[...]
Even refreshen als je echt heel snel bent, want de link is niet direct actief.
Plz nu nog 3090...
Blijf maar UUPS krijgen.....
Blijf maar UUPS krijgen.....
GEreserveerd van mijn CC
Ik snap het zelf ook niet maar na heeeel veel tabbladen openen en spammen gelutk
Ik snap het zelf ook niet maar na heeeel veel tabbladen openen en spammen gelutk
Herzlichen Dank für deine Bestellung!
Deine Daten sind bei uns eingegangen und werden jetzt weiter bearbeitet.
[ Voor 61% gewijzigd door AcidBanger op 11-01-2022 12:24 ]
Iedereen is nu achter zn scherm, word nog onmogelijker lmao
In dit topic komen enkele voorbeelden voorbij van (prepaid) creditcards. Na aankoop kun je die gewoon opzeggen.stijnvdlippe schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:22:
Ben nu al redelijk vaak tot checkout gekomen, maar ja heb geen CC... moet toch maar eens gaan kijken waar ik als student goedkoop een CC kan krijgen want zou hem voor bijna niets anders gebruiken dan een kaart verkrijgen.
hah, tijd om er een creditcard bij te bestellenWouterW89 schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:22:
[...]
Zou ik ook zeggen
Zag hem al verschijnen op V&A voor 1800euro

Oh fuck. Eindelijk er doorheen gekomen blijkt dat je videokaarten dan weer niet met Amazon Pay kan betalen
Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |