Ausverkauft
En weer te laat
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
LootBoxSurvivor
Was niet ingelogged kreeg hem wel in mijn karretje.
Waarom kan Nederland niet bij LDLC horen. NBB is echt ruk.
[ Voor 37% gewijzigd door LootBoxSurvivor op 11-01-2022 13:06 ]
Was er nu letterlijk dezelfde seconde bij.. maar zelfde verhaal.
En vast achter een captcha blijven hangen..
Ik ben door de 3060 heen gekomen en heb hem betaalt met mijn creditcard dus denk dat het gelukt is ofzo?
Niet direct een mailtje ofzo maar wacht het wel af.
Deze ja grrrNicotjuuh schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 13:08:
Elke keer gedoe met ''sitekey not set''
De 3090 dan maar, One Timmeee winner winner chicken dinner..
Bij sommigen komt het mailtje direct, het is ook voorgekomen dat het mailtje pas na dagen kwam.Th4M45ta schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 13:10:
Ik ben door de 3060 heen gekomen en heb hem betaalt met mijn creditcard dus denk dat het gelukt is ofzo?
Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn
LootBoxSurvivor
Hoop het voor je man! Zou toch fijn zijn als je er een te pakken hebt.Th4M45ta schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 13:10:
Ok - nu de laatste eindelijk gelukt. 3060 ti is afgeschreven ... wens was/is 3070 ti
tussen alle foutmeldingen door. Maar goed lees hier nog allerlei berichten dat het alsnog kan falen dus we zien wel
Edit: mailtje binnen - en dus op de mobiel gelukt.. onwaarschijnlijk echt
Fingers crossed
tussen alle foutmeldingen door. Maar goed lees hier nog allerlei berichten dat het alsnog kan falen dus we zien wel
Edit: mailtje binnen - en dus op de mobiel gelukt.. onwaarschijnlijk echt
Fingers crossed
[ Voor 14% gewijzigd door vgroot op 11-01-2022 13:12 ]
Canon EOS 400D - Tamron 17-50mm f/2.8
Ik kijk op beide (familie in Belgie) en beide zijn ruk, ik zou NBB nog het voordeel geven van de twijfel.LootBoxSurvivor schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 13:06:
Was niet ingelogged kreeg hem wel in mijn karretje.
LDLC _lijkt_ altijd te werken tot je gaat bestellen, NBB doet in ieder geval nog zijn best voor je zeg maar.
[ pctje te zien hier ] - Miauw
LootBoxSurvivor
Ben vandaag vooral aan het kijken of ik tot een betaalproces kom, maar dat lijkt haast onmogelijk. Ik heb ook nog geen CC, maar wilde gewoon eens kijken hoe het werkt. Ik zou een Rabokaart kunnen aanvragen maar daar hadden mensen problemen mee, dus ik wacht even.GekkeR schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 13:12:
[...]
Ik kijk op beide (familie in Belgie) en beide zijn ruk, ik zou NBB nog het voordeel geven van de twijfel.
LDLC _lijkt_ altijd te werken tot je gaat bestellen, NBB doet in ieder geval nog zijn best voor je zeg maar.
Echt NBB maakt de slechtste keuzes om dingen te releasen. Dat ze nu tussen elke drop 15min ofzo doen, wordt de aandacht alleen maar groter waardoor hun site juist nog sneller down gaat...
Hier ook wanhopig. Bij 3080 en 3060 ti tot invoer van credit card gekomen maar de volgende stap gaat telkens mis. Frustrerend! Daar zou een beter systeem voor moeten zijn. Met een wachtrij ofzo, zoals bij concertkaartjes.
Het is echt een kwestie van geluk, probeerde nu net de 3060 Ti maar kwam niet verder dan het winkelmandje. Met hun regelen is overigens prima, je krijgt gewoon retourformuliertje en dan heb je 2 maanden (zo was 't rond BlackFriday) om je retour te doen.LootBoxSurvivor schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:59:
[...]
Sinds het je twee keer gelukt is, heb je tips voor de rest hier?
Ze mogen dan wel goedkoper zijn, maar als je er wat aan hebt, en je moet het met hun regelen.... Nee ik koop dan toch liever in Nederland voor een beetje meer.
Maar wat ik doe om kaarten te bemachtigen, ik probeer het telkens op een desktop met vaste internetverbinding en in Chrome. Ik zorg dat m'n NBB account is ingelogd en dat m'n creditcard al is gekoppeld (door al een eerdere bestelling te doen). Dan wachten tot de alert in FE PartAlert, in mijn geval via Telegram desktop versie (die andere bot stuurt je eerst naar een andere site en dat kost teveel tijd). Dan alle stappen doorlopen en bij dat "Uups" mannetje op "Vorige" klikken, anders lijkt de kans groter dat je weer op https://www.notebooksbilliger.de/fehler terechtkomt en dat is de foutpagina.
Als het je lukt om verder te komen, dus voorbij de "verify you are human" captcha, dan kom je op https://www.notebooksbilliger.de/kasse terecht, druk dan niet op "Vorige" maar refresh (F5) en wacht. Let wel op, als je tevaak refresht of je vult de url telkens opnieuw in, dan is de kans aanwezig dat je client wordt geblokt en krijg je dit:
:fill(white):strip_exif()/f/image/BQOFL1wkQVHy53DvFU24lis3.png?f=user_large)
Als je wel terug in het afrekenscherm komt moet je het vinkje uit/aan zetten anders blijft "Weiter" grijs:
:fill(white):strip_exif()/f/image/MqX5d1YbQtHgzPXHsRawQhdr.png?f=user_large)
Dan betaling uitvoeren en afwachten.
Kratradio: Raveland TRX 69 - 6X9" Speakers // TA2024 Versterker (Modded) // hKS // 12v Loodgelaccu // Loodacculader AL 600 // USB/SD Mp3 Player
NBB gaf vandaag met mijn Rabobank VISA: "Die Zahlung per Kreditkarte steht derzeit nicht zur Verfügung. Bitte wählen Sie eine andere Zahlungsart." Een paar maanden hiervoor een RTX 3080 besteld met dezelfde CC bij NBB. Iemand vandaag wel kunnen bestellen met een Rabobank VISA?
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
LootBoxSurvivor
Meer mensen gaven aan problemen te hebben met een rabo kaart.Jumpman schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 13:22:
NBB gaf vandaag met mijn Rabobank VISA: "Die Zahlung per Kreditkarte steht derzeit nicht zur Verfügung. Bitte wählen Sie eine andere Zahlungsart." Een paar maanden hiervoor een RTX 3080 besteld met dezelfde CC bij NBB. Iemand wel kunnen bestellen vandaag met een Rabobank VISA?
Yep, 3070Ti besteld en betaald. M'n eerste bestelling daar overigens.Jumpman schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 13:22:
NBB gaf vandaag met mijn Rabobank VISA: "Die Zahlung per Kreditkarte steht derzeit nicht zur Verfügung. Bitte wählen Sie eine andere Zahlungsart." Een paar maanden hiervoor een RTX 3080 besteld met dezelfde CC bij NBB. Iemand wel kunnen bestellen vandaag met een Rabobank VISA?
[ Voor 4% gewijzigd door Hanky74 op 11-01-2022 13:25 ]
LootBoxSurvivor
Bedankt! ik ga het proberen in de toekomst als de rabokaart zou werken, ik moet deze eerst nog aanvragen namelijk en als het niet werkt heeft dit ook geen nut.Impulzer schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 13:21:
[...]
Het is echt een kwestie van geluk, probeerde nu net de 3060 Ti maar kwam niet verder dan het winkelmandje. Met hun regelen is overigens prima, je krijgt gewoon retourformuliertje en dan heb je 2 maanden (zo was 't rond BlackFriday) om je retour te doen.
Maar wat ik doe om kaarten te bemachtigen, ik probeer het telkens op een desktop met vaste internetverbinding en in Chrome. Ik zorg dat m'n NBB account is ingelogd en dat m'n creditcard al is gekoppeld (door al een eerdere bestelling te doen). Dan wachten tot de alert in FE PartAlert, in mijn geval via Telegram desktop versie (die andere bot stuurt je eerst naar een andere site en dat kost teveel tijd). Dan alle stappen doorlopen en bij dat "Uups" mannetje op "Vorige" klikken, anders lijkt de kans groter dat je weer op https://www.notebooksbilliger.de/fehler terechtkomt en dat is de foutpagina.
Als het je lukt om verder te komen, dus voorbij de "verify you are human" captcha, dan kom je op https://www.notebooksbilliger.de/kasse terecht, druk dan niet op "Vorige" maar refresh (F5) en wacht. Let wel op, als je tevaak refresht of je vult de url telkens opnieuw in, dan is de kans aanwezig dat je client wordt geblokt en krijg je dit:
[Afbeelding]
Als je wel terug in het afrekenscherm komt moet je het vinkje uit/aan zetten anders blijft "Weiter" grijs:
[Afbeelding]
Waarom bestel je er nog een, als je er al eentje hebt gekocht? Is je cc gewoon niet geblokkeerd? Volgens mij mag je er maar eentje bestellen.Jumpman schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 13:22:
ik hoor van sommige mensen dat ze een aantal dagen continue zitten te kijken of er een drop komt maar hoe weten jullie in welke periode er een nieuwe drop komt.
Mastercard of VISA?
LootBoxSurvivor
Telegram/discord groepen. Die geven een notificatie.Rick1998 schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 13:25:
ik hoor van sommige mensen dat ze een aantal dagen continue zitten te kijken of er een drop komt maar hoe weten jullie in welke periode er een nieuwe drop komt.
Onjuist, je mag er 1 bestellen per drop per adres/cc. Ik heb er ook al meerdere bestelt hoor over verschillende drops met zelfde adres + CC elke keerSimpel78 schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 13:24:
[...]
Waarom bestel je er nog een, als je er al eentje hebt gekocht? Is je cc gewoon niet geblokkeerd? Volgens mij mag je er maar eentje bestellen.
Had ik ook. Moest opnieuw en lukte toen wel. Waarschijnlijk door overload oid.
Ik met Rabo Mastercard trouwens. Maar enige wat ik nodig had om de betaling te ondertekenen was m'n gewone rabobank Wereldpas.
Kratradio: Raveland TRX 69 - 6X9" Speakers // TA2024 Versterker (Modded) // hKS // 12v Loodgelaccu // Loodacculader AL 600 // USB/SD Mp3 Player
Ik heb betaald en een mail met
Dank für Ihre Bestellung bei notebooksbilliger.de, deren Eingang wir hiermit bestätigen.
Betekent dit dat ik hem heb? 3060 Ti FE
Dank für Ihre Bestellung bei notebooksbilliger.de, deren Eingang wir hiermit bestätigen.
Het is pas 100% zeker als je en verzendbewijs hebt. Daarvoor kan hij nog storniert worden, maar je hebt een zeer grote kans dat het gelukt is.NasusGladio schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 13:27:
Ik heb betaald en een mail met
Soms wilt die betalingscherm niet laden, dan wacht ik heletijd(bezorgkosten zijn dan wel weer berekend)Impulzer schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 13:21:
[...]
Het is echt een kwestie van geluk, probeerde nu net de 3060 Ti maar kwam niet verder dan het winkelmandje. Met hun regelen is overigens prima, je krijgt gewoon retourformuliertje en dan heb je 2 maanden (zo was 't rond BlackFriday) om je retour te doen.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
klopt daar zit ik ook in maar ik heb niet de tijd om elke dag elke ochtend en middag op telegram te kijken, hoe weet je ongeveer in welke dagen de drop komt?LootBoxSurvivor schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 13:25:
[...]
Telegram/discord groepen. Die geven een notificatie.
Je hebt toch alle data tot je beschikking in de Telegram bot groep, analyseer het en trek je conclusiesRick1998 schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 13:28:
[...]
klopt daar zit ik ook in maar ik heb niet de tijd om elke dag elke ochtend en middag op telegram te kijken, hoe weet je ongeveer in welke dagen de drop komt?
Als ik nu een USB Stick bestel kom ik er wel door met de Rabobank VISA, ik denk dus gewoon pech gehad.
100% is toch echt gewoon in je handen.stin00 schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 13:28:
[...]
Het is pas 100% zeker als je en verzendbewijs hebt. Daarvoor kan hij nog storniert worden, maar je hebt een zeer grote kans dat het gelukt is.
PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton
Met een ander account? Want ik had met hetzelfde account/adres/cc een 3070 en vervolgens een 3080 Ti (andere drop) en dat ging mooi niet door. Nu heb ik met een ander account (zelfde adres/cc) een 3070 Ti en dat lijkt wel goed te gaan. Maar is nog niet afgeschreven helaas..stin00 schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 13:26:
[...]
Onjuist, je mag er 1 bestellen per drop per adres/cc. Ik heb er ook al meerdere bestelt hoor over verschillende drops met zelfde adres + CC elke keer
Je weet niet wanneer er een drop is, lijkt compleet random te zijn. Gewoon alerts aanzetten en zodra de eerste meldingen binnenkomen naar je PC rennen. Dan mis je de 1e drop, maar meestal droppen er binnen een paar minuten weer andere versies.Rick1998 schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 13:25:
[ Voor 32% gewijzigd door Impulzer op 11-01-2022 13:32 ]
Nope, heb ze allemaal met 1 account besteld. Geen enkel probleem. Heb wel 2 keer een storniert gehad zonder reden vanuit NBB. Je krijgt dan niet eens een mailtje.. je geld wordt teruggestort op je CC en in je NBB account gaat de status naar 'Storniert'. Bij navraag krijg je een vaag willekeurig antwoord van een medewerker, komt er gewoon op neer dat hun systeem brak is.Impulzer schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 13:29:
[...]
Met een ander account? Want ik had met hetzelfde account/adres/cc een 3070 en vervolgens een 3080 Ti (andere drop) en dat ging mooi niet door. Nu heb ik met een ander account (zelfde adres/cc) een 3070 Ti en dat lijkt wel goed te gaan. Maar is nog niet afgeschreven helaas..
[ Voor 18% gewijzigd door stin00 op 11-01-2022 13:33 ]
En waar heb jij zoveel kaarten voor nodig?stin00 schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 13:30:
[...]
Nope, heb ze allemaal met 1 account besteld. Geen enkel probleem. Heb wel 2 keer een storniert gehad zonder reden vanuit NBB. Je krijgt dan niet eens een mailtje.. je geld wordt teruggestort op je CC en in je NBB account gaat de status naar 'Storniert'.
Hi guys,
Net op NBB een 3080 FE weten te bestellen.
Had blijkbaar al een account maar heb bij de bestelling op nieuwe klant geklikt, captcha gedaan en alle bestelgegevens handmatig in moeten vullen. CC betaling ook gelukt en kreeg vrij snel daarna dat service mailtje dat ze de bestelling hebben ontvangen.
Hoor en lees dat ik alsnog moet wachten op een nog een tweede bevestigingsmail? Weet iemand hoe dat zit?
Had blijkbaar al een account maar heb bij de bestelling op nieuwe klant geklikt, captcha gedaan en alle bestelgegevens handmatig in moeten vullen. CC betaling ook gelukt en kreeg vrij snel daarna dat service mailtje dat ze de bestelling hebben ontvangen.
Hoor en lees dat ik alsnog moet wachten op een nog een tweede bevestigingsmail? Weet iemand hoe dat zit?
En wat is de status van je bestelling? Ik hoop voor je dat je die mooie kaart geleverd krijgt!Colike schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 11:45:
[...]
Klopt. Ook aangepast in mijn originele post.
LootBoxSurvivor
Als ik jou was zou ik ook nog even een staatslot kopen, als je nog even op je dooie gemak een nieuwe account hebt kunnen maken etc.RikTWKRS schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 13:34:
Hi guys,
Ik heb dus geen nieuw account gemaakt, had blijkbaar al een account op dat emailadres. Maar hij accepteerde mijn emailadres toen ik aanvinkte dat ik een nieuwe klant ben. Als ik nu met datzelfde emailadres inlog zie ik geen bestellingen staan, maar op dat emailadres dus wel een ontvangst mailtje gehad van de bestellingLootBoxSurvivor schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 13:35:
[...]
Als ik jou was zou ik ook nog even een staatslot kopen, als je nog even op je dooie gemak een nieuwe account hebt kunnen maken etc.
LootBoxSurvivor
Ik heb er ook geen tijd voor, ik kijk gewoon om de zoveel tijd. Maar op dit moment zit ik eraan te denken gewoon een nieuwe pc te bouwen en mijn 1070 erin te zetten voor zolang. Dan vervang ik de videokaart wel in 2023. Ik hou ook amazon in de gate maar daar heb ik net een 1070 gemist voor 822 euro dus ik ben zuur.Rick1998 schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 13:28:
[...]
klopt daar zit ik ook in maar ik heb niet de tijd om elke dag elke ochtend en middag op telegram te kijken, hoe weet je ongeveer in welke dagen de drop komt?
Drop lijkt nu voorbij, tot over 2 à 4 weken
Gefeliciteerd aan alle winnaars, hopelijk zsm de verzendbevestigingen en geen gare stornierungen.
volgens mij was dit hem wel voor vandaag...
Na rose e cient spin
Zo ging het bij mij ook, het is echt geluk hebben.LootBoxSurvivor schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 13:35:
[...]
Als ik jou was zou ik ook nog even een staatslot kopen, als je nog even op je dooie gemak een nieuwe account hebt kunnen maken etc.
LootBoxSurvivor
Wel zuur voor jou man, je derde drop en nog niks? Of probeer je al langer?Nessuno schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 13:39:
volgens mij was dit hem wel voor vandaag...
Volgens mij krijg je gewoon meteen in het begin al een nummertje die bepaalt of je door bent of niet, ongeacht hoe lang je over het proces erna doet, tenzij het natuurlijk een half duurt, dan geen idee.
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
11:45 3080ti
13 minuten later
11:58 3070ti
21 minuten later
12:19 3070
17 minuten later
12:36 3080
28 minuten later
13:03 3060ti
Ik ben ook bang dat er niets meer komt vandaag.
Edit:
Hahaha, ik zie de Ti kaarten al op VA verschijnen
13 minuten later
21 minuten later
17 minuten later
28 minuten later
Ik ben ook bang dat er niets meer komt vandaag.
Edit:
Hahaha, ik zie de Ti kaarten al op VA verschijnen
[ Voor 14% gewijzigd door sjirafje op 11-01-2022 13:44 ]
Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn
LootBoxSurvivor
Op zich als je bereid bent die eerste te laten gaan, heb je altijd nog wel een kans op de 2de enzovoort... Ik ga morgen maar eens een CC aanvragen. Dan bestel ik er iets en annuleer ik het zodat mijn cc staat geregistreerd. Maar volgens sommige hoeft zelfs dat niet eens, want die hadden alle tijd om nog even lekker een accountje te maken.sjirafje schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 13:42:
11:45 3080ti
13 minuten later
21 minuten later
17 minuten later
28 minuten later
Ik ben ook bang dat er niets meer komt vandaag
Op je edit kan ik alleen maar iets mompelen over legoblokjes en voetjes.
[ Voor 5% gewijzigd door LootBoxSurvivor op 11-01-2022 13:45 ]
Verwijderd
Over het registeren van die CC gesproken. Mij werd om een 3DS code gevraagd (VISA) die ik niet zo bij de hand had. Hierdoor was wel de CC geregistreerd zonder dat ik een aankoop had gedaan. (Want geannuleerd bij vragen code)LootBoxSurvivor schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 13:44:
[...]
Op zich als je bereid bent die eerste te laten gaan, heb je altijd nog wel een kans op de 2de enzovoort... Ik ga morgen maar eens een CC aanvragen. Dan bestel ik er iets en annuleer ik het zodat mijn cc staat geregistreerd. Maar volgens sommige hoeft zelfs dat niet eens, want die hadden alle tijd om nog even lekker een accountje te maken.
Op je edit kan ik alleen maar iets mompelen over legoblokjes en voetjes.
En als je bijvoorbeeld Revolut gebruikt moet je de app ook open hebben om de betaling te accepteren.Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 13:47:
[...]
Over het registeren van die CC gesproken. Mij werd om een 3DS code gevraagd (VISA) die ik niet zo bij de hand had. Hierdoor was wel de CC geregistreerd zonder dat ik een aankoop had gedaan.
Verwijderd
En wat als je die dan weigert? Staat die CC dan wel in het account? Het scheelde mij in ieder geval een random aankoop.JDx schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 13:48:
[...]
En als je bijvoorbeeld Revolut gebruikt moet je de app ook open hebben om de betaling te accepteren.
LootBoxSurvivor
(Weggehaald) misschien toch te riskant.
[ Voor 107% gewijzigd door LootBoxSurvivor op 11-01-2022 13:57 ]
Als je gewoon even de mail lees dan weet je zelf ook hoe het zit.RikTWKRS schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 13:34:
Hi guys,
Al veel langer maar gezeur gehad met cc en dat soort grappen.LootBoxSurvivor schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 13:42:
[...]
Wel zuur voor jou man, je derde drop en nog niks? Of probeer je al langer?
Na rose e cient spin
nvm
[ Voor 99% gewijzigd door Hubahub op 11-01-2022 13:55 ]
RikTWKRS schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 13:34:
Hi guys,
/f/image/k7C92zHSKSAapMPcpnBLfCKc.png?f=fotoalbum_large)
Klopt het dus dat dit mailtje geen 'echte' bevestiging is en dat er nog een mailtje moet komen om zeker te zijn dat de bestelling gelukt is? En heeft iemand ervaring met de levertijden?
LootBoxSurvivor
Echt klote.... Ik zit nu een RTX 3070 te bekijken die ik eerder had gelinkt. 822 euro maar dan ben je wel van alle zeik af. Helaas geen Belgisch adres en afhaalpunt werkt niet... Een donkere dag haha.Nessuno schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 13:53:
[...]
Al veel langer maar gezeur gehad met cc en dat soort grappen.
Dat is nog eens een lekker prijsje voor een aftermarket 3070 van een goed merk.LootBoxSurvivor schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 13:52:
RTX 3070 voor 822 euro
Je moet denk ik wel een Frans of een Belgisch adres hebben:
=
Ik heb een afhaal locatie in België geprobeerd maar dat lukt helaas niet.
Ik zie dit als een positief signaal, voor we het weten gaat d eprijs van de 3070 in Nederland ook dalen. Aantal hier zijn enthousiast over de 3060 of de 3060ti maar de 3070 is toch echt een suk beter. Als de 3080 nooit lukt zou ik dat dus nog overwegen als alternatief.
Edit: link weg omdat mogelijk scam
[ Voor 9% gewijzigd door MetalSonic op 11-01-2022 14:00 ]
LootBoxSurvivor
Ik zou hem zo kopen als ik kon. Maar helaas....MetalSonic schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 13:55:
[...]
Dat is nog eens een lekker prijsje voor een aftermarket 3070 van een goed merk.
Ik zie dit als een positief signaal, voor we het weten gaat d eprijs van de 3070 in Nederland ook dalen. Aantal hier zijn enthousiast over de 3060 of de 3060ti maar de 3070 is toch echt een suk beter. Als de 3080 nooit lukt zou ik dat dus nog overwegen als alternatief.
Dat is 95% een scam met een gehackt account. Ronde prijzen en heel lang stock is altijd verdacht. Helemaal als de prijs belachelijk laag ligt in vergelijking met de markt.LootBoxSurvivor schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 13:52:
RTX 3070 voor 822 euro
https://www.amazon.fr/gp/product/
[ Voor 6% gewijzigd door jaspermeul op 11-01-2022 13:56 ]
Deze niet kopen!LootBoxSurvivor schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 13:52:
RTX 3070 voor 822 euro
https://www.amazon.fr/gp/...?smid=AUSO9ZV2MCAR4&psc=1
De verkoper is niet Amazon EU!!
LootBoxSurvivor
heb de link al weggehaald als het zo riskant is. Wel jammer zou mooi zijn als het zo was. Overigens denk ik dat je bij Amazon niet echt de boot in kan gaan, vraag me af wat amazon zou doen bij zo'n scam. Houden zij het geld niet vast voordat de verkoper het krijgt of zo?jaspermeul schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 13:55:
[...]
Dat is 95% een scam met een gehackt account. Ronde prijzen en heel lang stock is altijd verdacht. Helemaal als de prijs belachelijk laag ligt in vergelijking met de markt.
De status is momenteel nog "in verwerking". Ik zal jullie iig op de hoogte houden van de statusSkyline GT-R schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 13:34:
[...]
En wat is de status van je bestelling? Ik hoop voor je dat je die mooie kaart geleverd krijgt!
LootBoxSurvivor
Overigens een korte vraag is niet helemaal on topic... Maar de aftermarket versies, is alleen de koeling anders? Of doen ze nog wat meer? Want deze zijn wel altijd fors duurder. Is er een verschil van kwaliteit met de FE?
Het staat letterlijk in de eerste alinea bij 'Belangrijke Notitie'.RikTWKRS schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 13:54:
[...]
[Afbeelding]
Klopt het dus dat dit mailtje geen 'echte' bevestiging is en dat er nog een mailtje moet komen om zeker te zijn dat de bestelling gelukt is? En heeft iemand ervaring met de levertijden?
Sommigen wel, anderen hebben bijv. ook een betere stroomvoorziening, hogere bin chips, verlichting etc.LootBoxSurvivor schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 14:07:
Overigens een korte vraag is niet helemaal on topic... Maar de aftermarket versies, is alleen de koeling anders? Of doen ze nog wat meer? Want deze zijn wel altijd fors duurder. Is er een verschil van kwaliteit met de FE?
Aan iedereen die vandaag wat heeft kunnen kopen veel plezier ermee! En iedereen die achter het net heeft gevist hopelijk binnen 2 weken weer een kans op succes
Dat hangt een beetje van model tot model af.. De meeste kaarten zijn groter dan de FE kaarten en hebben ook een grotere koeler. Hierdoor halen deze kaarten ook wat hogere boost kloksnelheden of zijn ze stiller, of beideLootBoxSurvivor schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 14:07:
En ander verschil is de looks van de kaarten. Als RGB helemaal je ding is heb je niet veel aan een FE kaart.
Of het de meerprijs waard is...
Ja true, maar kan ook een formaliteit zijn. Heb zelf geen ervaring met NBB dus geen idee hoeveel waarde ik aan dit bericht moet hechten en hoe groot de slagingskans is nu....SantinoNL schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 14:09:
[...]
Het staat letterlijk in de eerste alinea bij 'Belangrijke Notitie'.
*knip* oud nieuws
[ Voor 94% gewijzigd door br00ky op 11-01-2022 14:47 ]
Weddings are basically funerals with cake.
Heb je inmiddels gezien dat dit absoluut nog mogelijk is? zie voorgaande posts
Vanochtend was bij NBB dan kon je voor msrp kaarten scoren.Evertt schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 15:03:
Komt er nog meer drops?
LootBoxSurvivor
Over twee weken wellicht. Of er moet een hele partij geannuleerd worden en weer in de verkoop gaan dat deed LDLC laatst. Maar ik weet niet hoe NBB er mee om gaat.Evertt schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 15:03:
Komt er nog meer drops?
[ Voor 28% gewijzigd door LootBoxSurvivor op 11-01-2022 15:11 ]
Iemand ervaring bij NBB met een betaling die niet wil starten?
Ik heb een 3060Ti in m’n mandje, klik door naar de winkelwagen en staat daar netjes in omschreven. Als ik klik op de betaal knop volgt er steeds een foutmelding tot uiteindelijk m’n toestel geblokkeerd werd.
Heb ze gemaild hoe dit op te lossen maar ben bang dat ik die kaart niet meer kan afrekenen. Of blijft die voor langere tijd in je mandje staan? Ik vermoed van niet, als ik op een andere pc in m’n account inlog staat er niets in het mandje.
Ik heb een 3060Ti in m’n mandje, klik door naar de winkelwagen en staat daar netjes in omschreven. Als ik klik op de betaal knop volgt er steeds een foutmelding tot uiteindelijk m’n toestel geblokkeerd werd.
Heb ze gemaild hoe dit op te lossen maar ben bang dat ik die kaart niet meer kan afrekenen. Of blijft die voor langere tijd in je mandje staan? Ik vermoed van niet, als ik op een andere pc in m’n account inlog staat er niets in het mandje.
To be honest, ik denk dat je al te laat bent. Misschien geluk bij de cancels.VicVer schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 15:11:
Neuh, die UUUPS krijg je elke keer als het niet lukt. Maar het is binnen no time weg, dus als t binnen hooguit een paar minuten niet is gelukt heb je pech.VicVer schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 15:11:
Kaarten worden niet gereserveerd in je winkelmandje... over het algemeen moet je echt binnen 1 minuut afgerekend hebben. Lukt dit niet dan heb je geen kaart. Die kaart in je mandje is niets meer dan een leuke herinnering, je kan er niks meer meeVicVer schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 15:11:
Het gaat om snelheid, maar vooral ook heel veel geluk. Je moet je realiseren dat er bijv. 300x een 3070 videokaart dropt terwijl er tienduizenden mensen tegelik deze proberen te kopen. De hele site flipt en iedereen krijgt allemaal foutmeldingen en trage paginas. De mensen die erdoor glippen hebben geluk.
Foutmeldingen duiden vaak op problemen met de site of dat de kaart al lang en breed uitverkocht is. Ten overvloedde: heb je adblockers of andere gare add-ons uit staan? Accepteer je alle NBB cookies? Geen vage tracking protection aan staan (in Firefox bijv.)?
Heeft iemand ooit antwoord gehad op een email naar NBB? Ik wil toch wel graag weten waarom die dingen gewoon gecancelled worden, en op hun fora schrijven ze altijd dat je ze moet contacteren... Maar heb dan nu twee keer gedaan en helemaal niets gehoord van ze.
if(!awesome){awesome=true;}
Nee het was geen UUUPS melding. Hij zat al in m’n mandje, overzicht met verzendkosten stond op het scherm. Betaal knop geklikt, de human captcha doorlopen en daarna blokkeerde de hele boel.BHStar schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 15:16:
[...]
Neuh, die UUUPS krijg je elke keer als het niet lukt. Maar het is binnen no time weg, dus als t binnen hooguit een paar minuten niet is gelukt heb je pech.
Tot op dat punt 4x gekomen vandaag, maar alsnog eruitknallen, vastlopers en uups.VicVer schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 15:21:
[...]
Nee het was geen UUUPS melding. Hij zat al in m’n mandje, overzicht met verzendkosten stond op het scherm. Betaal knop geklikt, de human captcha doorlopen en daarna blokkeerde de hele boel.
Oké, dan ga ik het de volgende keer weer proberen. Helaas…stin00 schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 15:19:
[...]
Kaarten worden niet gereserveerd in je winkelmandje... over het algemeen moet je echt binnen 1 minuut afgerekend hebben. Lukt dit niet dan heb je geen kaart. Die kaart in je mandje is niets meer dan een leuke herinnering, je kan er niks meer mee
Het gaat om snelheid, maar vooral ook heel veel geluk. Je moet je realiseren dat er bijv. 300x een 3070 videokaart dropt terwijl er tienduizenden mensen tegelik deze proberen te kopen. De hele site flipt en iedereen krijgt allemaal foutmeldingen en trage paginas. De mensen die erdoor glippen hebben geluk.
Foutmeldingen duiden vaak op problemen met de site of dat de kaart al lang en breed uitverkocht is. Ten overvloedde: heb je adblockers of andere gare add-ons uit staan? Accepteer je alle NBB cookies? Geen vage tracking protection aan staan (in Firefox bijv.)?
Ik weet niet of dat bij NBB ook werkt, maar bij andere sites kan je de captcha skippen door deze iets voor een drop al te doen bij een website elders. Of op NBB al een product in mandje gooien en tot captcha gaan en dan terug en bij de drop de kaart toevoegen.VicVer schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 15:21:
[...]
Nee het was geen UUUPS melding. Hij zat al in m’n mandje, overzicht met verzendkosten stond op het scherm. Betaal knop geklikt, de human captcha doorlopen en daarna blokkeerde de hele boel.
Dan heb je alles al staan, alleen nog maar betalen. Maar zoals gezegd ik weet niet of dat bij NBB ook kan.
Vraag me toch af of er nog een 3090 drop komt ... zou wel nice das nl de kaart die ik het liefst zou willen.
Na rose e cient spin
same... als je zo terug kijkt naar vorige drops dan zou je zeggen dat hij nog wel moet droppen zit er ook op te wachtenNessuno schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 15:34:
Vraag me toch af of er nog een 3090 drop komt ... zou wel nice das nl de kaart die ik het liefst zou willen.
MSI unveils custom NVIDIA® GeForce RTX™ 3080 12G
https://videocardz.com/pr...ng-trio-and-ventus-series
INNO3D GEFORCE RTX™ 3080 12GB
https://videocardz.com/pr...2gb-ichill-graphics-cards

NVIDIA announces new RTX 3080 with 12GB memory
https://videocardz.com/ne...0-cuda-cores-and-350w-tdp

[ Voor 25% gewijzigd door JDx op 11-01-2022 15:45 ]
Hij was net al te bestellen bij LDLC, zie link in mijn post. Denk dat ze wel weg zijn.JDx schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 15:43:
[Afbeelding]
Bij Mindfactory is hij ook nogkneusteun schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 15:47:
[...]
Hij was net al te bestellen bij LDLC, zie link in mijn post. Denk dat ze wel weg zijn.
12GB MSI GeForce RTX 3080 GAMING Z TRIO LHR (1699,-)
https://www.mindfactory.d...LHR--Retail-_1440262.html
Ik ben een van de gelukkigen die een kaart heeft weten te scoren
Is er iemand die uit ervaring weet hoe lang het normaliter duurt voordat de kaart geleverd wordt?
(Ps. Ik heb een bevestiging van bestelling per mail + afschrijving CC)
Is er iemand die uit ervaring weet hoe lang het normaliter duurt voordat de kaart geleverd wordt?
In de comments zag ik dit nogJDx schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 15:43:
Staat niet bij welke major distributor.Jonas Kreis • an hour ago
I just saw the RTX 3050 is listed at a major distributor for about 530 bucks after tax.
Soms de volgende dag, soms een paar dagen later. Staat als het goed is wel een indicatie in de verzendbevestiging.BorisVisser schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 15:50:
Ik ben een van de gelukkigen die een kaart heeft weten te scoren![]()
Ineens is de FE van de 3080Ti een super deal met de prijzen die ik zie (€ 1600)JDx schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 15:43:
[Afbeelding]
[ Voor 42% gewijzigd door kdeboois op 11-01-2022 15:54 ]
PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton
Hmmm, dacht dat het gelukt was bij NBB met een 3070FE. Order bevestigd, 3D confirmatie gelukt, geld gereserveerd in de Rabo App onder Visa en order 'in verwerking'. Na een uurtje werd de order alsnog gecancelled vanuit NBB, zuur. Moet nu weer wat anger management toepassen bij m'n zoon die er al zeker van was dat de kaart geleverd zou worden
.

Ik krijg bij LDLC altijd de melding dat ik op de Franse website zit ipv de BelgischeGekkeR schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 13:12:
[...]
Ik kijk op beide (familie in Belgie) en beide zijn ruk, ik zou NBB nog het voordeel geven van de twijfel.

Elke FE is een superdeal, vooral de 3080 voor 719,- euro, grote kans dat die uit de drops gaat.kdeboois schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 15:53:
Ineens is de FE van de 3080Ti een super deal met de prijzen die ik zie (€ 1600)
Ik was snel genoeg voor de 3070 en 3080, maar helaas werd de rabo VISA geweigerd
Heb je naast je bestelbevestiging ook de orderbevestiging? Ik heb een bestelbevestiging voor een 3080FE op NBB en ook afschrijving (reservering, dat wel) van CC maar begrijp van veel mensen dat er nog een tweede mail met orderbevestiging moet komen om er zeker van te zijn....BorisVisser schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 15:50:
Ik ben een van de gelukkigen die een kaart heeft weten te scoren![]()
Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |