wel, ik vind het perfect te doen hoor, Ik kan natuurlijk alleen maar spreken over de LDLC drops.
Ik heb me ingeschreven bij telegram-benelux stock checker, staat perfect uitgelegd in topic start.
Een week of 2 later kreeg ik telegram bericht, niet goed wetende hoe er mee om te gaan. 1e 2 kaarten van die drop tot aan betalen geraakt maar niet kunnen afrekenen.
Verandering van tactiek: telegram op de pc geïnstalleerd, op LDLC ingesteld dat ik aangemeld blijf, de stockchecker web pagina ingesteld op direct doorverwijzen, in chrome automatisch aanvullen CC gegevens ingesteld en op de telefoon de toegang tot bank app sneller gemaakt door de schermvergrendeling tijdelijk uit te schakelen.
Zodra dat klaar was kwam er nog een 3 of 4e kaart in die drop en die kon ik dan zonder veel moeite bestellen: in mand, levermethode kiezen, afrekenen csv code ingeven, intussen bank app openen, daartegen is de betaal QR code klaar, met bank app scannen, bevestigen en klaar. Ik zat natuurlijk wel aan de pc min of meer te "wachten-gamen".
De volgende drop een maand later, wetende wat ik kon verwachten kon ik rustig kijken en als ik zou willen had ik elke kaart van die drop kunnen bestellen.
Het is absoluut mogelijk, je moet alleen wat moeite doen

Binnenkort waag ik mij er wellicht weer aan voor de vrienden/familie - moet ik ineens de kredietwaarde bij mijn bank laten optrekken