[NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 582 ... 629 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 38 producten

• Drognan
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-06 23:03
Kuunlan01 schreef op donderdag 16 december 2021 @ 16:41:
3080ti van ldlc net geleverd. Woot woot .
Koerier sprak mij ineens ook aan over mijn leveringsdispuut dus die verloren 3070ti komt mss ook nog goed 😁
De mijne is nog onderweg. Kon jij een beetje degelijk tracken wanneer ze gingen leveren? Die statussen van Chronopost in hun tracker zijn niet echt verhelderend.

• crosseel
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16-09 09:10
Mijn 3080 is ook nog steeds onderweg, volgens chronopost ‘’ Colis en cours d'acheminement
mercredi 15/12/202’’ al 2 dagen onderweg vanuit brussel naar mijn thuisadres maar nog niets gezien..
Ook al 2 dagen geen updates meer

• Kuunlan01
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 31-08 08:41
[b]Drognan in "[NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen"Drognan

De mijne is nog onderweg. Kon jij een beetje degelijk tracken wanneer ze gingen leveren? Die statussen van Chronopost in hun tracker zijn niet echt verhelderend.
Nope chronopost tracking is slecht. Er stond vanochtend alleen op dat ze om 5u in brussel vertrokken was. De chatbot vertelde dan weer levering tss 08U00 en 23u59. Was hier om 16u30. Elke keer er een bestelwagen door de straat reed veerde ik recht 😀
Bij de tracking van mijn verloren kaart staat dat ze al 3 keer geleverd is ...
Dus nee... gewoon zeer slechte tracking..koerier was wel vriendelijk!
Kuunlan01 schreef op donderdag 16 december 2021 @ 18:38:
[...]

Nope chronopost tracking is slecht. Er stond vanochtend alleen op dat ze om 5u in brussel vertrokken was. De chatbot vertelde dan weer levering tss 08U00 en 23u59. Was hier om 16u30. Elke keer er een bestelwagen door de straat reed veerde ik recht 😀
Bij de tracking van mijn verloren kaart staat dat ze al 3 keer geleverd is ...
Dus nee... gewoon zeer slechte tracking..koerier was wel vriendelijk!
DHL van België dus :')

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

• AnacondaM17xR2
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14-09 17:14
crosseel schreef op donderdag 16 december 2021 @ 17:19:
Mijn 3080 is ook nog steeds onderweg, volgens chronopost ‘’ Colis en cours d'acheminement
mercredi 15/12/202’’ al 2 dagen onderweg vanuit brussel naar mijn thuisadres maar nog niets gezien..
Ook al 2 dagen geen updates meer
Levering voor regio West-Vlaanderen of zo toevallig ?
Ik heb hier ook rare dingen voor met mijn track & trace ; op chronopost zie ik 2 updates --> om 0:19 -> uit voor levering en om 03:19 - in transit ; echter de balk met de status op chronopost blijft staan op uitlevering.
Heb de track code bij DPD ingevuld ( DPD is blijkbaar chronopost in BE ) ; hier zie ik dan weer gewoon "in transit" in regio Chronopost Orlly ( parijs ) & dus sinds deze nacht geen enkele update meer.
Drognan schreef op donderdag 16 december 2021 @ 17:06:
[...]

Wat zegt de track & trace van chronopost en evtl DPD bij jou ?

• crosseel
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16-09 09:10
AnacondaM17xR2 schreef op donderdag 16 december 2021 @ 19:12:
[...]

Levering voor regio West-Vlaanderen of zo toevallig ?
Ik heb hier ook rare dingen voor met mijn track & trace ; op chronopost zie ik 2 updates --> om 0:19 -> uit voor levering en om 03:19 - in transit ; echter de balk met de status op chronopost blijft staan op uitlevering.
Heb de track code bij DPD ingevuld ( DPD is blijkbaar chronopost in BE ) ; hier zie ik dan weer gewoon "in transit" in regio Chronopost Orlly ( parijs ) & dus sinds deze nacht geen enkele update meer.

[...]

Wat zegt de track & trace van chronopost en evtl DPD bij jou ?
Ja ook West-Vlaanderen hier. Parcelnummer bij DPD niet gekend dus daar krijg ik geen info..
Op Chronopost sinds 15/12 02:12AM : Belgique - Reseau Express dedie
Colis en cours d'acheminement - Lieu : Bruxelles - BE
Parcelnummer via andere site "universal parcelapp" zegt hetzelfde als u:
00:22 zending in uitlevering
02:12 zending in transit
Beide locaties wel Brussel

[ Voor 8% gewijzigd door crosseel op 16-12-2021 19:28 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kuunlan01
voila, de nieuwe verwarming is in de pc gemonteerd :)

• Nessuno
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-08 01:31

Nessuno

io sono nessuno

Na rose e cient spin

V&A aangeboden: Nvidia GeForce RTX 3090 Founders Edition (niet mijn ad btw, gewoon random)

Alles kan met doekoe >:)

Als een Asus goedkoper was dan een FE, wilde je dan nog een FE?

[ Voor 16% gewijzigd door JDx op 16-12-2021 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nessuno

Nessuno

io sono nessuno

JDx schreef op donderdag 16 december 2021 @ 23:31:
[...]

V&A aangeboden: Nvidia GeForce RTX 3090 Founders Edition (niet mijn ad btw, gewoon random)

Alles kan met doekoe >:)

Als een Asus goedkoper was dan een FE, wilde je dan nog een FE?
Dan koop ik uiteraard een Asus of ander merk.
(weet dat de cooling van een Fe editon niet heel geweldig is.
Maar het moet wel betaalbaar blijven in combo met een hele pc bouwen.

Na rose e cient spin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.Ramakers
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-08 11:10
Nessuno schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 00:51:
[...]

Dan koop ik uiteraard een Asus of ander merk.
(weet dat de cooling van een Fe editon niet heel geweldig is.
Maar het moet wel betaalbaar blijven in combo met een hele pc bouwen.
Wat is er mis met de koeling? Als je doelt op de pads vervang die gewoon (valt nog altijd onder garantie).

Dit komt bij andere merken ook voor (zelfs zo erg dat de pads op de verkeerde plaats zitten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JDx schreef op woensdag 15 december 2021 @ 21:31:
[...]

Door nieuw nieuws ontploft de boel nu weer, videokaarten zijn net benzine, olie stijgt, benzine stijgt, olie zakt, benzine zakt? Neeee... eerst reserves opmaken.

Dus de kaarten zullen morgen wel alweer 50 euro duurder zijn :')
Zowel de 3060 TI als de 3070 TI zijn nu beide 50 euro duurder (de goedkoopste, maar ook gemiddeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maddog03
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-09 14:15
D.Ramakers schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 07:09:
[...]

Wat is er mis met de koeling? Als je doelt op de pads vervang die gewoon (valt nog altijd onder garantie).

Dit komt bij andere merken ook voor (zelfs zo erg dat de pads op de verkeerde plaats zitten).
Ik begreep dat dit niet onder de garantie valt. Al heb ik het zelf ook gedaan, ik gebruik mijn kaart om te gamen, en als ik dat niet doe dan is die aan het Minen. NMa het vervangen van de Pads is de temperatuur meer dan goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-09 19:46
Heb nog steeds de indruk dat minen niet rendabel is. Voor zo duurder video kaart

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Evertt schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 11:48:
Heb nog steeds de indruk dat minen niet rendabel is. Voor zo duurder video kaart
Maar 20 miljoen anderen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 01:23
Evertt schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 11:48:
Wat @JDx ook al zegt zijn er genoeg mensen die het wel rendabel vinden.
Nog los van de mensen die een GPU zoeken voor werk of gaming en de andere tijd gebruiken om wat te verdienen. En daarmee de hogere prijzen wel te accepteren vinden. Wachten kost je soms ook gewoon geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tja
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-01 10:58

tja

Postman schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 14:12:
[...]

Wat @JDx ook al zegt zijn er genoeg mensen die het wel rendabel vinden.
Nog los van de mensen die een GPU zoeken voor werk of gaming en de andere tijd gebruiken om wat te verdienen. En daarmee de hogere prijzen wel te accepteren vinden. Wachten kost je soms ook gewoon geld.
"rendabel vinden" volgens mij is rendement uit mining wel degelijk vast te stellen. of je iets ergens voor over hebt is een andere discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nessuno

Nessuno

io sono nessuno

D.Ramakers schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 07:09:
[...]

volgens zeggen (dus niet mijn eigen bevinding) kan een Fe editie best wat geluid produceren als hij goed belast word.
Asus heeft altijd wel mooie constructies kwa coolen etc.
En zijn vaak dus stiller. (geld voor meer merken)
Maar als ik moet kiezen kwa geld ... dan maar beetje meer geluid.

Na rose e cient spin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Nessuno schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 15:21:
[...]

volgens zeggen (dus niet mijn eigen bevinding) kan een Fe editie best wat geluid produceren als hij goed belast word.
Asus heeft altijd wel mooie constructies kwa coolen etc.
En zijn vaak dus stiller. (geld voor meer merken)
Maar als ik moet kiezen kwa geld ... dan maar beetje meer geluid.
Er is dan ook wel een groot verschil tussen geluid en geluid - je weet wel wat ik bedoel.
Je kan prima een hoorbare fan hebben under load, maar dat het geluid totaal niet storend is.

Ik heb echter ook wel eens gehad met zo'n triple fan cooler op m'n GPU dat deze een soort resonantie creeerden in mijn case wat echt énorm ergerlijk was bij bepaalde snelheden... Of een bijna compleet stille setup die spontaan begint te gillen in bizarre coilwhine onder bepaalde loads. |:(

Zo ook wel eens twee fans gehad die technisch gezien ongeveer even luid waren op dezelfde stand... maar de één klonk gewoon als blazende lucht, terwijl bij de ander het mechanisme zelf ook hoorbaar was. Technisch gezien even luid, maar ik had véél liever die eerste dan die tweede :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nessuno

Nessuno

io sono nessuno

Brutal1ty schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 15:34:
[...]

Er is dan ook wel een groot verschil tussen geluid en geluid - je weet wel wat ik bedoel.
Je kan prima een hoorbare fan hebben under load, maar dat het geluid totaal niet storend is.

Ik heb echter ook wel eens gehad met zo'n triple fan cooler op m'n GPU dat deze een soort resonantie creeerden in mijn case wat echt énorm ergerlijk was bij bepaalde snelheden... Of een bijna compleet stille setup die spontaan begint te gillen in bizarre coilwhine onder bepaalde loads. |:(

Zo ook wel eens twee fans gehad die technisch gezien ongeveer even luid waren op dezelfde stand... maar de één klonk gewoon als blazende lucht, terwijl bij de ander het mechanisme zelf ook hoorbaar was. Technisch gezien even luid, maar ik had véél liever die eerste dan die tweede :P
Fangeluid is idd geen drama, maar coilwhine of resonantie 8)7 8)7 daar kan ik echt niet tegen als het te hard klinkt.
Ga dan altijd zelf ook echt uitzoeken waar dat geluid vandaan komt.
Meestal gelukkig wel op te lossen.
Maar zou nu al blij zijn met elke betaalbare kaart (prijs naar zn waarde)
dus een 3060 voor 4xx een 3070ti voor 6xx en etc

Na rose e cient spin

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nessuno schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 21:20:
[...]

Fangeluid is idd geen drama, maar coilwhine of resonantie 8)7 8)7 daar kan ik echt niet tegen als het te hard klinkt.
Ga dan altijd zelf ook echt uitzoeken waar dat geluid vandaan komt.
Meestal gelukkig wel op te lossen.
De waarde van iets hangt toch af van wat men er voor geeft?

Als jij nu een 3060 koopt voor 600 en hem snachts lekker laat minen heb je hem over een paar maanden voor 400, laat je hem lekker door minen heb je hem zelfs gratis. Koop je er nog eentje bij of je upgrade naar een betere.

Maar voor 600 zul je geen 3060 vinden, want dan koop ik hem al voor je weg :9

Edit: nu ik dit zo smorgens terug lees klinkt het wel wat gemeen, maar bedoelde zo lang minen winstgevend is, blijft de waarde van een kaart grofweg minimaal 10x de opbrengst per maand.

[ Voor 15% gewijzigd door JDx op 18-12-2021 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nessuno schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 21:20:
[...]
NiceHash is nauwkeuriger, maar hou Kryptex eens in de gaten
https://www.kryptex.org/en/best-gpus-for-mining

Kijk bij de NVIDIA RTX 3060 LHR en dan de laatste kolom (de rest van de getallen zijn niet nauwkeurig) en dan zie je $62.93 doe dit x9 (x10 * dollar/eurokoers) en je krijgt ruwe schatting van de minimale prijs.

Kryptex neemt gewoon de "fabrieks" hashrate, fluctueert veel meer, maar wel handig voor een schatting. De prijs is nu nog hoger door de chiptekorten.

[ Voor 12% gewijzigd door JDx op 18-12-2021 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mduijvendijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 13:45

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

JDx schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 09:04:
[...]

Kijk bij de NVIDIA RTX 3060 LHR en dan de laatste kolom (de rest van de getallen zijn niet nauwkeurig) en dan zie je $62.93 doe dit x9 (x10 * dollar/eurokoers) en je krijgt ruwe schatting van de minimale prijs.

Kryptex neemt gewoon de "fabrieks" hashrate, fluctueert veel meer, maar wel handig voor een schatting. De prijs is nu nog hoger door de chiptekorten.
Als je daar naar kijkt, dan kunnen ze beter op oude GPU gaan minen.
Ik wil mijn 1060 best ruilen hoor :+

Sometimes human's are...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mduijvendijk schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 09:12:
[...]

Als je daar naar kijkt, dan kunnen ze beter op oude GPU gaan minen.
Ik wil mijn 1060 best ruilen hoor :+
Als je een 1060 6GB hebt dan kan je daar nog wel 200 euro voor krijgen hoor.

Nadeel van die kaarten is dat ze gewoon veel minder efficiënt zijn, het gaat in dit topic om de 30XX modellen. Maar dit is ook de reden dat ze voor een 2060 Super tegenwoordig meer vragen dan een 3060.

AMD 570/580/590 zijn ook erg populair nog op Marktplaats.

Als je graag een nieuwe RTX kaart wil en je hebt een 1080 bijvoorbeeld, kan je die wel kwijt voor 500. Een vriend van me had jaren geleden een 5700 XT gekocht voor 500 ofzo en nu verkocht voor 750.

Het is een markt op zich geworden, heeft niets meer met winkelprijzen te maken.

[ Voor 49% gewijzigd door JDx op 18-12-2021 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickvanemden
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 28-08 21:00
JDx schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 09:04:
[...]

Nadeel van de nicehash calculator is dat er gerekend wordt met de prijs op nicehash. Nicehash is een hashrate exchange, dus de prijs die je daar krijgt is wat mensen voor je hashrate in bitcoins willen betalen. Vaak lager dan als je zelf de coin mined.

Ps je kan nicehash direct in euro's zetten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
nickvanemden schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 09:47:
[...]

Nadeel van de nicehash calculator is dat er gerekend wordt met de prijs op nicehash. Nicehash is een hashrate exchange, dus de prijs die je daar krijgt is wat mensen voor je hashrate in bitcoins willen betalen. Vaak lager dan als je zelf de coin mined.

Ps je kan nicehash direct in euro's zetten :)
Oh nu je het zegt, die heb ik al in euro's. Maar dat klopt, maar zoals Kryptex gewoon de standaard hashrate nemen is ook niet echt secuur, bij de 3060 Ti staat 41, terwijl ik 45 haal. Maar goed het blijft een schatting, zo lang die bedragen op die sites zo hoog blijven, blijven de prijzen van kaarten ook zo hoog, kan je wachten tot je een ons weegt, maar lager wordt het niet.

Overigens is Hashrate.no (https://www.hashrate.no/3060tilhr) het beste, maar die is niet zo overzichtelijk voor de meeste mensen om even snel te kijken wat je oude kaart waard is en wat de nieuwe mag/kan kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuunlan01
De andere gelukkigen van de meest recente ldlc drop hun kaart reeds ontvangen? Chronopost..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kristofferson
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Kuunlan01 schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 16:15:
De andere gelukkigen van de meest recente ldlc drop hun kaart reeds ontvangen? Chronopost..
3090 woensdag verzonden met Chronopost en donderdag avond ontvangen via DPD. Geen klachten dus. :*)

.BE | 12 kWh Victron ESS | 4,86 kWp ZP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MattiVM
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 04-08 20:02
Kuunlan01 schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 16:15:
Op woensdagavond is de opdracht voor verzending bij Bpost ontvangen. Donderdag de update gekregen dat Bpost de kaart had ontvangen. Tegen vrijdag ochtend was die verwerkt en rond de middag had ik hem ontvangen. De GPU is een RTX 3060 Ti.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tja

tja

Kristofferson schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 17:47:
[...]

3090 woensdag verzonden met Chronopost en donderdag avond ontvangen via DPD. Geen klachten dus. :*)
maar ldlc gaf aan geen FE kaarten te versturen of verkopen naar Nederlanders.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kristofferson
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
tja schreef op zondag 19 december 2021 @ 10:53:
[...]

maar ldlc gaf aan geen FE kaarten te versturen of verkopen naar Nederlanders.
:)B

.BE | 12 kWh Victron ESS | 4,86 kWp ZP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22:31
Bijna 2022 hopelijk gaat het dan beter. 2021 eindigde dramatisch qua prijzen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D.Ramakers
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-08 11:10
MetalSonic schreef op zondag 19 december 2021 @ 16:41:
Ow ja, 2022 brengt ineens verbetering :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 01:23
MetalSonic schreef op zondag 19 december 2021 @ 16:41:
Verwacht er persoonlijk niet veel van. Begint ook al goed met nog meer SKU in januari, allemaal ten koste van de huidige productie.
Intel is ook weer vertraagd. Denk dat het nog wel eens een jaar zo door kan gaan, als het gewoon niet structureel gaat worden.

Probleem zit niet alleen in productie capaciteit (wat ook een issue is als China zijn zin doorzet en Taiwan binnenvalt), maar ruwe grondstoffen zijn ook super schaars. En ook daarin hebben we alles verkwanseld naar dat ene land onder die rode vlag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Postman schreef op zondag 19 december 2021 @ 17:29:
[...]

Verwacht er persoonlijk niet veel van. Begint ook al goed met nog meer SKU in januari, allemaal ten koste van de huidige productie.
Intel is ook weer vertraagd. Denk dat het nog wel eens een jaar zo door kan gaan, als het gewoon niet structureel gaat worden.

Probleem zit niet alleen in productie capaciteit (wat ook een issue is als China zijn zin doorzet en Taiwan binnenvalt), maar ruwe grondstoffen zijn ook super schaars. En ook daarin hebben we alles verkwanseld naar dat ene land onder die rode vlag...
Zit nu toevallig een IRL livestream in Moskou te volgen, zie niemand met videokaarten lopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Laatst online: 22:31
D.Ramakers schreef op zondag 19 december 2021 @ 17:28:
[...]

Ow ja, 2022 brengt ineens verbetering :+
Uiteindelijk zijn de meeste verzadigd, zal de vraag afnemen en het aanbod toenemen. Ook hoop ik dat er dingen gebeuren op het gebied van crypto die van positieve invloed zijn op de gpu's. De situatie is uiteraard nog niet meteen goed op dag 1 van 2022 maar het kan geen kwaad om te hopen dat we bijvoorbeeld Q2/Q3 van 2022 weer richting acceptabele prijzen gaan? Al is het al omdat de 4080 (en aanverwanten) ook steeds dichterbij komen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MetalSonic schreef op zondag 19 december 2021 @ 22:00:
[...]
Al is het al omdat de 4080 (en aanverwanten) ook steeds dichterbij komen :)
En duurder, maar dan hopelijk wel de 30-serie goedkoper.

Laten we positief blijven en ooit nog een 3080 onder MSRP zien ;)

Langzaam maar zeker dalen de inkomsten uit mining, het gaat alleen te langzaam om echt het gevoel te hebben dat mensen er mee stoppen, als de opbrengst opeens zou halveren zouden meer mensen stoppen.

[ Voor 23% gewijzigd door JDx op 19-12-2021 23:43 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:50

ScreamGT

joejoe

Volgens mij is het gelukt met bestellen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Platte_Band
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:10
Uitverkocht :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UniMatrix
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-09 12:39
Toch FF te duur die 3080Ti, maar anders.... was al bij afrekenen :o

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EraYaN
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06-09 13:01
Denk dat het nu zowaar gelukt is

if(!awesome){awesome=true;}

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
ScreamGT schreef op maandag 20 december 2021 @ 09:57:
Volgens mij is het gelukt met bestellen! :D
Ik had hem in mijn mandje maar moest mijn creditcard zoeken.
Toen ik wilde afrekenen was het product niet meer beschikbaar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:10
UniMatrix schreef op maandag 20 december 2021 @ 10:00:
Toch FF te duur die 3080Ti, maar anders.... was al bij afrekenen :o
€1199,00 prima prijs voor in deze markt.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Viper® schreef op maandag 20 december 2021 @ 10:01:
[...]

Voor de volgende keer, als je een wachtwoordmanager gebruikt daar kun je ook cc info in stoppen.

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UniMatrix
Jumpman schreef op maandag 20 december 2021 @ 10:01:
[...]

Zeker, maar niet wat ik er voor wil uitgeven, namelijk wat mijn ROG Strix 6600XT oplevert, dus max een 3080FE voor MSRP ;)

Tot RDNA3 / RTX 40xx uitkomen.

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tja

tja

dat je een melding krijgt, dat je hem toevoegt aan je mandje en bij uitchecken een foutmelding krijgt en er dus naast plast.

drop rtx 3080 TI

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• cfeijt
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 11:51
Lijk er ook een te hebben kunnen bestellen :)

Ryzen 5800X3D + 32GB GSKILL @3600 op X570 Aorus Pro + FE 3090 + ASUS ROG OLED PG32UCDM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT

ScreamGT

joejoe

Jumpman schreef op maandag 20 december 2021 @ 10:01:
[...]

Eerste keer dat ik in de pricewatch naar de prijzen van een 3080Ti kijk. Minimaal 2k :+ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tja

tja

cfeijt schreef op maandag 20 december 2021 @ 10:03:
Lijk er ook een te hebben kunnen bestellen :)
gefeliciteerd, ik zat er naast maar wie weet nog een drop voor de 3090. ik duim en refresh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 12:56
Wat een website :X

In mandje, door de captcha heen, en dan blijven hangen op de login. En toen was het mandje leeg 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UniMatrix
Ik heb het idee dat ze nu expres wat meer tijd tussen de kaarten doen om de website te ontlasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Libbz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-06 23:30
Hier geeft nvidia site 404 en nbb werkt de inlog niet :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EraYaN
Moet gezegd worden dat de creditcard reservering er is maar de bestelling staat niet op hun website in mijn account... Hopelijk herpakt zich dat zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-09 00:11
JDx schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 10:01:
[...]

Oh nu je het zegt, die heb ik al in euro's. Maar dat klopt, maar zoals Kryptex gewoon de standaard hashrate nemen is ook niet echt secuur, bij de 3060 Ti staat 41, terwijl ik 45 haal. Maar goed het blijft een schatting, zo lang die bedragen op die sites zo hoog blijven, blijven de prijzen van kaarten ook zo hoog, kan je wachten tot je een ons weegt, maar lager wordt het niet.

Overigens is Hashrate.no (https://www.hashrate.no/3060tilhr) het beste, maar die is niet zo overzichtelijk voor de meeste mensen om even snel te kijken wat je oude kaart waard is en wat de nieuwe mag/kan kosten.
even is dat linkje gevolgd... met een 3080 FE dus blijkbaar een hashrate van 101 ofzo.. met eth en de stroomkosten zou ik bij fulltime minen 675 dollar verdienen aan die kaart per jaar..... en natuurlijk ga je niet fulltime minen (pc is uit als ik niet thuis ben!), gaat je kaart achteruit door de volle belasting en wil je wellicht ook nog je pc voor iets anders gebruiken... (cryptocompare ingevuld met essent tarieven....(101 / 340W verbruik/ 0,47$/KWh))

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:46
3090 nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaowoo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:56
tja schreef op maandag 20 december 2021 @ 10:05:
[...]

gefeliciteerd, ik zat er naast maar wie weet nog een drop voor de 3090. ik duim en refresh
3090 bij nbb

IT Freelancer since 2005, and still loving it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-09 00:11
3090 bij nbb op voorraad

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tja

tja

vok, weer naast,.
Das Produkt A 939747 kann nicht gekauft werden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yhkmg2lG3VOUQuz9tkUvugjkPIw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ztaJ7qIjKqNvJAKnznU2pwIA.png?f=user_large

Iemand enig idee waarom bij mij de captcha niet laad? Adblocker staat uit.

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyXP1600
  • Laatst online: 23:13
3080ti voor het eerst in m'n mandje gekregen. Maar na 4x een foutmelding na het invoeren van m'n adres gegevens was ie niet meer beschikbaar. 3090 ook voor het eerst in m'n mandje, maar gelijk foutmeldingen, kom niet zo ver dat ik adres mag invullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
DannyXP1600 schreef op maandag 20 december 2021 @ 10:14:
3080ti voor het eerst in m'n mandje gekregen. Maar na 4x een foutmelding na het invoeren van m'n adres gegevens was ie niet meer beschikbaar. 3090 ook voor het eerst in m'n mandje, maar gelijk foutmeldingen, kom niet zo ver dat ik adres mag invullen
Als je je adres- en creditcardgegevens niet allang klaar hebt staan, ben je sowieso kansloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lord_T schreef op maandag 20 december 2021 @ 10:08:
[...]

even is dat linkje gevolgd... met een 3080 FE dus blijkbaar een hashrate van 101 ofzo.. met eth en de stroomkosten zou ik bij fulltime minen 675 dollar verdienen aan die kaart per jaar..... en natuurlijk ga je niet fulltime minen (pc is uit als ik niet thuis ben!), gaat je kaart achteruit door de volle belasting en wil je wellicht ook nog je pc voor iets anders gebruiken... (cryptocompare ingevuld met essent tarieven....(101 / 340W verbruik/ 0,47$/KWh))
Waarom zou je niet fulltime minen, dat doe je juist als je niet thuis bent of slaapt.

Mooie drop, congrats voor diegene die het gelukt is! 8)

Wel te zien hoe gek de markt nu is dat de 3080 Ti en 3090 nu ook al zo snel gaan, deze waren voorheen altijd wel even te bestellen omdat die erg duur zijn en relatief niet zo ver van de winkelprijs af lagen.

[ Voor 12% gewijzigd door JDx op 20-12-2021 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Saekerhett schreef op maandag 20 december 2021 @ 10:15:
[...]

Als je je adres- en creditcardgegevens niet allang klaar hebt staan, ben je sowieso kansloos.
Nee hoor, in november een RTX 3080 besteld, zonder dat ik een account had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Libbz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-06 23:30
Saekerhett schreef op maandag 20 december 2021 @ 10:15:
[...]

Ik kan nieteens inloggen in m'n konto. Website reageert gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
3080 Ti weer op voorraad!

https://www.notebooksbill...ounders+edition+fe+720777

En weg

[ Voor 70% gewijzigd door Saekerhett op 20-12-2021 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FNale
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17:01
Doe er ff linkje bij dan :P

https://www.notebooksbill...ounders+edition+fe+720777

Edit je was sneller.

[ Voor 9% gewijzigd door FNale op 20-12-2021 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickvanemden
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 28-08 21:00
2x 3080ti is wel bijzonder volgensmij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MathijsR
  • Laatst online: 14-08 16:55
Wat de hel, ik heb em gewoon :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saekerhett
nickvanemden schreef op maandag 20 december 2021 @ 10:19:
2x 3080ti is wel bijzonder volgensmij
Ik gok een 'stornierung' van iemand die zich bedacht heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjobar
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-08 14:37
Viper® schreef op maandag 20 december 2021 @ 10:01:
[...]

Exact hetzelfde hier. Kaart zit in winkelwagen maar tijdens afrekenen:

Das Produkt A 938030 kann nicht gekauft werden. :'( :'( :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartje1983
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16:25
Ik ook! Heb net email als bevestiging gehad! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleJaapJansen
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-09 11:34
Ik was net verder gekomen dan normaal, ik kwam tot na de cc gegevens en betaling bevestigd in de app. Enkel geen bevestiging mail en ook niks afgeschreven van me CC. Maar nu ik de nieuwe 3080TI probeerde krijg ik dat ik al een of meerdere actie artikelen heb gekocht? Iemand ervaring hiermee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jjobar
Bartje1983 schreef op maandag 20 december 2021 @ 10:20:
[...]

Ik ook! Heb net email als bevestiging gehad! :9~
Mag ik vragen hoe jullie hebben betaald? Ik probeerde met Visa maar was te laat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartje1983
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16:25
Ik heb het idee, dat de Bot-check deze keer goed werkte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
JelleJaapJansen schreef op maandag 20 december 2021 @ 10:21:
Ik was net verder gekomen dan normaal, ik kwam tot na de cc gegevens en betaling bevestigd in de app. Enkel geen bevestiging mail en ook niks afgeschreven van me CC. Maar nu ik de nieuwe 3080TI probeerde krijg ik dat ik al een of meerdere actie artikelen heb gekocht? Iemand ervaring hiermee?
Een of meerdere al gekocht is vaak een random foutmelding dat je te laat bent en de kaart al uitverkocht is.

Of je hebt daadwerkelijk ervoor een andere kaart gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MathijsR
jjobar schreef op maandag 20 december 2021 @ 10:22:
[...]

Mag ik vragen hoe jullie hebben betaald? Ik probeerde met Visa maar was te laat....
Mastercard (ING)

Maar nog ff wachten met blij zijn.. ik heb nog geen mail gehad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HEY_DUDE
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:45
Deze keer kreeg ik een foutmelding bij de captcha. Site key not set of iets dergelijks. Leek mij een fout in de tweede Ti drop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:50
Bartje1983 schreef op maandag 20 december 2021 @ 10:22:
Ik heb het idee, dat de Bot-check deze keer goed werkte!
Ik ook, ben blijven proberen, op een bepaald moment zelf tot bot bestempeld maar opeens lukte het! ik heb een bestelling staan voor de 3080 ti, maar nog geen mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjobar
MathijsR schreef op maandag 20 december 2021 @ 10:23:
[...]

Mastercard (ING)

Thanks, hoop voor je dat het lukt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nessuno

Nessuno

io sono nessuno

tja schreef op maandag 20 december 2021 @ 10:05:
[...]

gewoon 2x tot afrekenen kunnen komen was er zeker van dat de 2e x gelukt was en even goed dikke zwans .... zo nep dit... en frustrerend!!

Na rose e cient spin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SantinoNL
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:48
MathijsR schreef op maandag 20 december 2021 @ 10:23:
[...]

Mastercard (ING)

Ik precies hetzelfde, maar er staat niks bij mijn bestellingen en er is ook geen reservering op mijn creditcard. Bij jou wel zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EraYaN
Goed ze sturen dus eerst een gewone "niet bindende" bevestiging in de email... Nu wachten op de echte dan.
WICHTIGER HINWEIS:
Diese E-Mail dient ausschließlich der Bestätigung des Bestelleingangs und stellt noch keine Annahme des Angebotes auf Abschluss eines Kaufvertrages dar. Der Kaufvertrag kommt erst zustande, wenn wir eine gesonderte Auftragsbestätigung an Sie versenden oder Ihnen die Ware zustellen. Ein Kaufvertrag kommt ausschließlich für Produkte zustande, die in der Auftragsbestätigung aufgeführt sind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YBH
  • Registratie: December 2008
  • Niet online

YBH

stin00 schreef op maandag 20 december 2021 @ 10:23:
[...]

Een of meerdere al gekocht is vaak een random foutmelding dat je te laat bent en de kaart al uitverkocht is.

Of je hebt daadwerkelijk ervoor een andere kaart gekocht :)
Is mij overkomen --> product "besteld", maar ging ergens fout. Kon vervolgens geen andere kaarten meer bestellen. Wachten op next round :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nessuno

Nessuno

io sono nessuno

SantinoNL schreef op maandag 20 december 2021 @ 10:24:
[...]

Ik precies hetzelfde, maar er staat niks bij mijn bestellingen en er is ook geen reservering op mijn creditcard. Bij jou wel zeker?
bij mij staat het ook niet bij bestellingen dus zal wel naast de pot gepist hebben ...

Na rose e cient spin

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-09 19:46
Er komen meer gok ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MathijsR
[...]

Ik heb net een mail gekregen en de reservering op m'n CC :*)

Haha, nog geen 10 minuten geleden was ik geïrriteerd dat ik net de auto zat tijdens de drop :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SantinoNL
Nessuno schreef op maandag 20 december 2021 @ 10:25:
[...]

bij mij staat het ook niet bij bestellingen dus zal wel naast de pot gepist hebben ...
Janken dit..

En het erge. Ik probeerde daarna de 3090, maar toen kreeg ik een bot-melding oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT

ScreamGT

joejoe

EraYaN schreef op maandag 20 december 2021 @ 10:25:
Goed ze sturen dus eerst een gewone "niet bindende" bevestiging in de email... Nu wachten op de echte dan.

[...]
Precies, het is een bevestiging van het plaatsen van een order voor een product :P Niet een bevestiging dat jij daadwerkelijk het product ook krijgt. Die hier hopelijk nog, zat bij de eerste batch van vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EraYaN
[...]

Hier is mijn bestelling nu "Storniert" op de website wel gewoon creditcard reservering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdeboois
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:54
SantinoNL schreef op maandag 20 december 2021 @ 10:27:
[...]

Janken dit..

En het erge. Ik probeerde daarna de 3090, maar toen kreeg ik een bot-melding oid.
Protip: ander apparaat pakken bij tweede poging

PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Platte_Band
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:10
Gelijk chagerijnig op de maandag ochtend d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SantinoNL
kdeboois schreef op maandag 20 december 2021 @ 10:28:
[...]

Protip: ander apparaat pakken bij tweede poging
Ja heb daarna een VPN aangezet, maar toen was het al te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
EraYaN schreef op maandag 20 december 2021 @ 10:27:
[...]

Hier is mijn bestelling nu "Storniert" op de website wel gewoon creditcard reservering.
Storniert = geen kaart helaas en klaar voor deze drop, andere kaart bestellen mislukt dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EraYaN
stin00 schreef op maandag 20 december 2021 @ 10:28:
[...]

Storniert = geen kaart helaas en klaar voor deze drop, andere kaart bestellen mislukt dan
Ja zoiets dacht ik al, erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
De website bugged enorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YBH
  • Registratie: December 2008
  • Niet online

YBH

Whoa, 3070 is wel heel snel uitverkocht..
Pagina: 1 ... 582 ... 629 Laatste

Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
Beschikbaarheid is te vinden in https://docs.google.com/s...2_DWk4/edit#gid=712726851 (niet meer up-to-date)

reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord