[NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 577 ... 629 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 38 producten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BastiaanNL
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-09-2023
Nessuno schreef op maandag 6 december 2021 @ 08:16:
[...]

Ik zit in het zelfde pakket, Mijn neefje had wel een 3070TI voor de MSRP te pakken via nbb, Dus nu aan het kijken of ik er ook 1 kan bemachtigen.
(kon een 3090 krijgen vorige drop maar niet gedaan stom stom stom)
Het heeft geen zin om een nieuwe pc te bouwen als er geen graka's beschikbaar zijn.
Office werkt ook prima op mijn 4470k dus daar hoef ik het niet voor te doen.
Merk alleen wel dat gamen niet echt meer wil met een 780TI en das het hele probleem.

Maar heb als doel gesteld eerst een graka te scoren (wat maakt niet zoveel uit)
Als het maar de MSRP prijs is.
En dan bouw ik daar wel een pc omheen.
De rest van de spullen heb je met 2dagen in huis als het echt moet.
Ik zit in dezelfde boot. Ik heb wat klappers gemaakt in de crypto en qua budget wil ik best wat uitgeven. Maar ondanks dat ga ik geen 3500 euro neerleggen voor een 3090. Ik wacht wel even tot de 40xx serie komt en ga dan wekkers zetten en drops in de gaten houden. Deze serie sla ik even over, bij de 40xx serie iets neerleggen ben je iig wat meer jaren future proof lijkt me. Dan gaan we ook maar voor de alder lake.

Als iemand een 3090 ziet voor 2k in de btw, laat het me weten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.Ramakers
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-08 11:10
BastiaanNL schreef op maandag 6 december 2021 @ 10:35:
[...]

Ik zit in dezelfde boot. Ik heb wat klappers gemaakt in de crypto en qua budget wil ik best wat uitgeven. Maar ondanks dat ga ik geen 3500 euro neerleggen voor een 3090. Ik wacht wel even tot de 40xx serie komt en ga dan wekkers zetten en drops in de gaten houden. Deze serie sla ik even over, bij de 40xx serie iets neerleggen ben je iig wat meer jaren future proof lijkt me. Dan gaan we ook maar voor de alder lake.

Als iemand een 3090 ziet voor 2k in de btw, laat het me weten :+
Zie niet in waarom men steeds hoopt dat de prijzen van de 40xx ineens weer lager zullen liggen.

De chip tekorten zullen alleen maar aanhouden of zelfs door de fabrikanten hoog gehouden worden.

Daar ze zien dat de westerse wereld het geld heeft en het betaald…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanNL
D.Ramakers schreef op maandag 6 december 2021 @ 10:47:
[...]

Zie niet in waarom men steeds hoopt dat de prijzen van de 40xx ineens weer lager zullen liggen.

De chip tekorten zullen alleen maar aanhouden of zelfs door de fabrikanten hoog gehouden worden.

Daar ze zien dat de westerse wereld het geld heeft en het betaald…
Klopt ook wel, maar dan ben je iig weer even goed voor de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.Ramakers
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-08 11:10
BastiaanNL schreef op maandag 6 december 2021 @ 10:56:
[...]

Klopt ook wel, maar dan ben je iig weer even goed voor de toekomst.
Het zal dezelfde graai show worden als deze keer. En na 6 maanden begint iedereen weer te zeggen, de 50xx serie zal alles beter maken. 🤣

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tja
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-01 10:58

tja

D.Ramakers schreef op maandag 6 december 2021 @ 11:12:
[...]

Het zal dezelfde graai show worden als deze keer. En na 6 maanden begint iedereen weer te zeggen, de 50xx serie zal alles beter maken. 🤣
je vergeet dat vele al zijn geupgrade naar een 3000 series en de misgrijpers nu kiezen om te wachten op de 4000 series. dat de prijs hoger ligt dan de introductie prijs zal zo zijn maar wel een generatie verder dan wat er nu niet leverbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanNL
[...]

Je legt hier mensen de woorden in de mond, ik heb nooit gezegd dat de 40x serie beter zou zijn in beschikbaarheid of prijs, enkel dat ik er dan moeite voor zal doen om er 1 te bemachtigen. Mooi om te zien hoe je generaliseert met begint iedereen weer te zeggen... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-09 16:38

ScreamGT

joejoe

BastiaanNL schreef op maandag 6 december 2021 @ 11:24:
[...]

Je legt hier mensen de woorden in de mond, ik heb nooit gezegd dat de 40x serie beter zou zijn in beschikbaarheid of prijs, enkel dat ik er dan moeite voor zal doen om er 1 te bemachtigen. Mooi om te zien hoe je generaliseert met begint iedereen weer te zeggen... |:(
Maar hij heeft wel een punt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nessuno
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-08 01:31

Nessuno

io sono nessuno

[...]

Blijft een vraag en aanbod verhaal, In dit geval is de vraag groter dan het aanbod.
Dus gaan de prijzen omhoog (hoe hard slaat alleen nergens op)
En door de tekorten zal dit / verwacht ik dat dit nog wel tot ver in 2022 zal duren zo niet 2023.
Je stampt helaas niet zomaar ff een chip fab uit de grond.

Zelfde zie je als deze terkorten er niet zijn met het geheugen.
Rond Mei elk jaar gaan de prijzen omhoog, is er ergens wel brand of een aardbeving of problemen met het productie proces en dan is het geheugen gewoon een paar 10tjes duurder.
En in Oktober zie je de prijzen weer langzaam dalen.

Blijft een beetje een kat en muis spel.
Helemaal met dag prijzen..

Na rose e cient spin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 00:48
tja schreef op maandag 6 december 2021 @ 11:20:
[...]

je vergeet dat vele al zijn geupgrade naar een 3000 series en de misgrijpers nu kiezen om te wachten op de 4000 series. dat de prijs hoger ligt dan de introductie prijs zal zo zijn maar wel een generatie verder dan wat er nu niet leverbaar is.
Ik denk dat veel 30xx bezitters meteen weer upgraden naar de 4000 serie als die uitkomt. Dan heb ik hem ook al weer bijna 2 jaar eer die op de markt is. Ik upgrade elke generatie.

Ik verwacht iig 0 verbetering komend jaar in beschikbaarheid nog in prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:30
tja schreef op maandag 6 december 2021 @ 11:20:
[...]

Alleen is het sowieso al wachten tot 2023, en dan inderdaad nog hopen dat je wat vind. Denk dat de scalpers nu ook al zien dat er dan weer goed mee te verdienen is, kijk maar naar wat er met ddr5 aan de hand is, dat gaat nu ook meermaals over de kop.

En als ik de scalping discords volg zie ik de trend van inkopen nog steeds niet minder worden, dus die gaan straks hetzelfde doen met de 40 serie zodat ze de 30 series nog even eerst kunnen dumpen.

De 40 serie zal vast wel wat hoop geven, ben alleen bang dat die hoop vals is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
Skybullet schreef op maandag 6 december 2021 @ 11:27:
[...]

Ik denk dat veel 30xx bezitters meteen weer upgraden naar de 4000 serie als die uitkomt. Dan heb ik hem ook al weer bijna 2 jaar eer die op de markt is. Ik upgrade elke generatie.

Precies dit, ik doe dan hopelijk voor mijn aanschaf prijs (msrp) mijn 30 serie weg en koop dan een 40 (mits beschikbaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuunlan01
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 31-08 08:41
Ik heb de laatste drop bij ldlc een 3070ti gescoord. Helaas nog steeds niet geleverd door chronopost. Leveringsdispuut... chronopost claimt wel geleverd te hebben.
Nog iemand die dit heeft? Redelijk frustrerend ☹

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
Kuunlan01 schreef op maandag 6 december 2021 @ 11:48:
Ik heb de laatste drop bij ldlc een 3070ti gescoord. Helaas nog steeds niet geleverd door chronopost. Leveringsdispuut... chronopost claimt wel geleverd te hebben.
Nog iemand die dit heeft? Redelijk frustrerend ☹
Bidden dat goed komt, zie regelmatig dat de bode er met de kaart vandoor gaat bij ldlc.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DannyXP1600
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:50
De kans bestaat dat als de 4000 serie uitkomt de cryptobeer er al is danwel dat Ethereum niet meer gemined wordt, maar volledig op Proof of Stake overgeschakeld is. Miners die dan al hun kaarten proberen te verkopen kan wel eens goede "concurrentie" zijn voor de prijzen van de 4000 serie.
Ik zie straks een high end 4000 serie wel zitten, maar als door miners die kaarten verkopen een overschot aan 3080ti of 3090 kaarten ontstaat en dat die voor weinig te krijgen zijn zou het wel eens kunnen dat ik de komende jaren op een 3080ti of 3090 zit te gamen.
We gaan het meemaken...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjirafje
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:54

sjirafje

No inspirational quotes here

Ik zou niet te veel hopen dat pos voor Etherium echt gaat helpen voor de prijzen. Ik verwacht dat serieuze miners dagelijks/wekelijks kijken welke munt het meest oplevert om te minen en simpelweg overstappen op een ander munt.

Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nessuno

Nessuno

io sono nessuno

sjirafje schreef op maandag 6 december 2021 @ 14:32:
Ik zou niet te veel hopen dat pos voor Etherium echt gaat helpen voor de prijzen. Ik verwacht dat serieuze miners dagelijks/wekelijks kijken welke munt het meest oplevert om te minen en simpelweg overstappen op een ander munt.
Dat zou wel eens tegen kunnen vallen, je koopt er niets voor om een week dit te mijnen en dan dat te mijnen.
Er zal dan echt wel een potente munt te mijnen moeten zijn die winst oplevert anders schieten ze er niets mee op.
Je mijnt niet om aan het einde van de maand kiet te spelen.

Na rose e cient spin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 23:42
Veel enthousiaste gamers zullen meteen weer upgraden naar een RTX 4XXX GPU, voorlopig heeft nVidia dan wel AMD helemaal geen reden om de prestatie lat veel hoger te leggen. Ik denk juist dat het voor nVidia en AMD juist slim is om iets te bedenken wat de RTX 3XXX en vorige generatie GPU's niet kan, om zo de overschotten die uit crypto mining komen minder interessant te maken of buiten spel te zetten. Vooralsnog zijn de huidige GPU's lastig leverbaar en daar zullen we het mee moeten doen.

[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 06-12-2021 14:50 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Laatst online: 13-09 16:38

ScreamGT

joejoe

Precies. De huidige RTX kaarten zijn zo verschrikkelijk snel… wat kan een serie 4 daar dan weer bovenop doen? En wat heeft de gamer hier uiteindelijk aan, wanneer een 3 serie prima aan alle eisen voldoet. Ja, de hardcore builder wil graag het nieuwste in zijn rig hebben, maar een casual gamer maakt het denk ik niet heel veel uit. Mij in ieder geval niet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kdeboois
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 09:25
ScreamGT schreef op maandag 6 december 2021 @ 15:08:
Precies. De huidige RTX kaarten zijn zo verschrikkelijk snel… wat kan een serie 4 daar dan weer bovenop doen? En wat heeft de gamer hier uiteindelijk aan, wanneer een 3 serie prima aan alle eisen voldoet. Ja, de hardcore builder wil graag het nieuwste in zijn rig hebben, maar een casual gamer maakt het denk ik niet heel veel uit. Mij in ieder geval niet.
High Settings voor FS2020 in VR. Kom maar door !

PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:19

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

kdeboois schreef op maandag 6 december 2021 @ 15:12:
[...]

High Settings voor FS2020 in VR. Kom maar door !
Ook die draait tegenwoordig prima op mijn 3080 hoor sinds de laatste FS2020 updates... :9

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03:19
@tja en @Brutal1ty In 25 jaar computers heb ik aardig wat dingen meegemaakt, maar zoiets als dit heeft de computerwereld nog nooit gezien volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManIkWeet
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-08 08:59
Kan ik als Nederlander ook bij LDLC bestellen en laten bezorgen (tegen meer verzendkosten) of kan ik echt beter alleen bij NBB proberen?

Mijn goede oude GTX780 is afgelopen woensdag overleden dus ik zit nu zonder :-( ik wil 't gelijk goed doen dus een RTX3080 is mijn doel...

Hoe zit 't met betaling bij NBB? Gewoon IBAN nummer invullen en overboeken, zoals bij een normale NL rekening? Ik heb geen creditcard

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SalihTakavci35
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 08-02-2022
ManIkWeet schreef op maandag 6 december 2021 @ 23:24:
Kan ik als Nederlander ook bij LDLC bestellen en laten bezorgen (tegen meer verzendkosten) of kan ik echt beter alleen bij NBB proberen?

Mijn goede oude GTX780 is afgelopen woensdag overleden dus ik zit nu zonder :-( ik wil 't gelijk goed doen dus een RTX3080 is mijn doel...

Hoe zit 't met betaling bij NBB? Gewoon IBAN nummer invullen en overboeken, zoals bij een normale NL rekening? Ik heb geen creditcard
Ldlc weet ik niet zeker maar kun je volgens mij niet bestellen vanuit Nederland (als ik het mis heb corrigeer me)

NBB is alleen te bestellen met Creditcard, geen enkel andere betaalmethode bij bestellen van rtx kaarten.

[ Voor 0% gewijzigd door SalihTakavci35 op 07-12-2021 08:00 . Reden: Dit gedeelte over ldlc had ik blijkbaar fout :) ! ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:53
SalihTakavci35 schreef op maandag 6 december 2021 @ 23:54:
[...]

Ldlc weet ik niet zeker maar kun je volgens mij niet bestellen vanuit Nederland (als ik het mis heb corrigeer me)

NBB is alleen te bestellen met Creditcard, geen enkel andere betaalmethode bij bestellen van rtx kaarten.
Je kunt prima bij LDLC bestellen, alleen geen Founders Editions. Enkel en alleen Notebooksbilliger levert FE’s aan Nederland, maar als je een goedkope non-FE ziet bij LDLC kun je prima een gokje wagen. Ik zou daar wel sowieso met credit card bestellen vanwege kans op diefstal in het bezorgproces, zie een stukje boven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nessuno

Nessuno

io sono nessuno

ManIkWeet schreef op maandag 6 december 2021 @ 23:24:

Zoals idd eerder gezegd non FE kaarten kan prima bij LDLC de rest niet.
En bij NBB enkel voor zo ver ik nu iets heb kunnen bestellen alleen via CC wat overigens prima ging, staan gelijk mijn cc geregistreerd voor de nieuwe drop O-)

Na rose e cient spin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManIkWeet
Alleen met een creditkaart bij NBB dus... dank aan allen!
Als ik kijk naar de frequentie van voorgaande drops moet ik er dan nog snel eentje regelen ook :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockyzee
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 11-03-2024
Goedemorgen,

is er een beperking om twee achtereenvolgende drops een kaart te bestellen op hetzelfde adres.

Wil een voor mij en voor mijn broertje :)

Bvd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nickvanemden
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 28-08 21:00
Rockyzee schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 09:04:
Goedemorgen,

is er een beperking om twee achtereenvolgende drops een kaart te bestellen op hetzelfde adres.

Bvd
Nee dat is gewoon mogelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockyzee
Dank je wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03:21

OMD

optimisme is ook belangrijk :+

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nessuno

Nessuno

io sono nessuno

Rockyzee schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 09:04:
Goedemorgen,

Bvd
Volgens mij kan je bij NBB maar 1kaart per adres bestellen.
(had ik ergens eerder in dit forum gelezen.)
Maar heb ook gelezen dat het simpel te omzeilen door even een 2e acc aanmaken op het adres van je ouders.
Je kan overigens wel de zelfde CC gebruiken 8)7

Na rose e cient spin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockyzee
Nessuno schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 09:27:
[...]

Volgens mij kan je bij NBB maar 1kaart per adres bestellen.
(had ik ergens eerder in dit forum gelezen.)
Maar heb ook gelezen dat het simpel te omzeilen door even een 2e acc aanmaken op het adres van je ouders.
Je kan overigens wel de zelfde CC gebruiken 8)7
Dat zou wel minder zijn. Dan maar genoegen nemen met 1 kaart als het lukt tenminste :)

ik had dit topic gezocht op "adres", maar kon niet zo snel vinden of er een aantal maanden tussen moet zitten voordat je weer op hetzelfe adres kan bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mediokas
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-08 15:44
Skybullet schreef op maandag 6 december 2021 @ 11:27:
[...]

Een aantal mensen zal zeker meteen weer een upgrade maken, maar ook heel veel niet. Bij mij werkt het zo dat ik eens in de 10 jaar ofzo een nieuwe build maak. Gedurende die 10 jaar zal ik af en toe wel een onderdeel upgraden ofzo, maar in principe probeer ik lang te doen met een build. Ik vind het ook prima om een punt te bereiken dat ik niet meer alles op max kan spelen. En als het punt komt dat ik het echt nodig vind, maak ik een paar generaties later weer een nieuwe build. Ik heb begin dit jaar weer een nieuwe build gemaakt, met een 3090 die ik heel gunstig heb kunnen kopen. En daar ga ik nu echt jaren mee doen.

Ik denk dat er ook heel veel mensen zo denken. Helemaal met de huidige markt, denk ik dat veel mensen zolang mogelijk met hun hardware willen doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-09 17:50
In China keldert crypto en bitcoin..

Zouden we volgend jaar dan eindelijk betaalbare gpus zien op high end niveau?

* duimt verder *

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nessuno

Nessuno

io sono nessuno

MetalSonic schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 10:31:

* duimt verder *
Naja als Nvidia voor een groot deel LHR kaarten gaat maken die niet gefopt kunnen worden, dan zal de markt gewoon bediend kunnen worden lijkt mij.
Maar dat blijft koffiedik kijken denk ik.

Na rose e cient spin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15-09 14:05
MetalSonic schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 10:31:

* duimt verder *
Zou er niet te veel op rekenen, minen gebeurd overal en ik weet niet waar jij de daling ziet maar ik zit op +23% in de afgelopen 24 uur. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Idanue schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 11:10:
[...]

Zou er niet te veel op rekenen, minen gebeurd overal en ik weet niet waar jij de daling ziet maar ik zit op +23% in de afgelopen 24 uur. :9
[/https://www.telegraaf.nl/video/833688494/bitcoin-koers-keldert-gigantisch-dit-is-waarom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15-09 14:05
MetalSonic schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 11:35:
[...]

[/https://www.telegraaf.nl/video/833688494/bitcoin-koers-keldert-gigantisch-dit-is-waarom
Oud nieuws, hij gaat al weer lekker omhoog.

Denk dat je voorlopig alleen nog kans hebt bij NBB icm partalert/bsc of als je ook met een AMD kaart kan leven dan de AMD drop op (meestal) donderdagmiddag.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BastiaanNL
Ik weet dat dit de 30xx topic is maar wil toch even hier delen dat ik een 11GB 2080 Ti AORUS kaart heb gekocht voor 400 euro vandaag op de duitse amazon. Daarmee kan ik voorlopig de periode overbruggen en dan wanneer de markt weer een beetje normaler wordt een nieuwere serie kopen.

Leek me een redelijke deal. Was een winkel die witgoed en koffiemachines verkoopt, en kennelijk niet weten wat de waarde is die ze in handen hebben. lol :+

Edit: Ze zijn nog op voorraad..
Edit 2: Het is en blijft natuurlijk een online verkoper, alles ziet er goed uit qua reviews maar het is op je eigen risico ;)

[ Voor 14% gewijzigd door BastiaanNL op 07-12-2021 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markozv
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22-08 15:39
BastiaanNL schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 14:48:
Ik weet dat dit de 30xx topic is maar wil toch even hier delen dat ik een 11GB 2080 Ti AORUS kaart heb gekocht voor 400 euro vandaag op de duitse amazon. Daarmee kan ik voorlopig de periode overbruggen en dan wanneer de markt weer een beetje normaler wordt een nieuwere serie kopen.

Leek me een redelijke deal. Was een winkel die witgoed en koffiemachines verkoopt, en kennelijk niet weten wat de waarde is die ze in handen hebben. lol :+

[ Voor 12% gewijzigd door Markozv op 07-12-2021 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jer0entjeh88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 14:10

Jer0entjeh88

display: grid;

Bij de checkout was de prijs uiteindelijk 452 euro.

"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rembock
  • Laatst online: 21:45

Ze hebben ook nog een *knip* lijkt op een scam

[ Voor 9% gewijzigd door br00ky op 07-12-2021 15:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nickvanemden

Dit gelijk maar doorgestuurd naar wat vrienden die nog een upgrade zochten. Thanks man! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanNL
Jer0entjeh88 schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 15:01:
[...]

Bij de checkout was de prijs uiteindelijk 452 euro.
Bij mij 409 euro. Ik woon in het buitenland en heb 22% belasting, dus van 400 eur naar 409 was te overzien. Shipping misschien iets duurs gekozen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AlainSki
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-09 20:51
Dit wordt over een paar dagen hier op het forum weer huilen om fraude of annuleringen...

Het wordt door een 3rd party verzonden en niet door Amazon, er gaat duidelijk iets niet goed gezien de voorraad van een 'obsolete' product dat ze zomaar tevoorschijn toveren

[ Voor 50% gewijzigd door AlainSki op 07-12-2021 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanNL
AlainSki schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 15:07:
Dit wordt over een paar dagen hier op het forum weer huilen om fraude of annuleringen...
Tsja niet voor niets een edit gemaakt met een waarschuwing hiervoor haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.E.
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:00
Bij mij ook 452. Besteld. Want goedkoper dan een 6700xt die ik eigenlijk op het oog had.

Vette shit!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kiiv3H
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Yeah right, ik zou het niet aanraden daar te bestellen. Lijkt eerder op een scam van een externe verkoper op Amazon. De naam van de winkel is ook GS-Futtermittel, wat zoveel wil zeggen als GS-Veevoer. Veel recensies gaan ook over veevoer. Als je het adres door Google haalt kom je ook geen witgoed zaak tegen. Genoeg red flags om hier dus niet te gaan bestellen lijkt me.

Dit is de website van het bedrijf dat de verkoper van die GPU zou zijn op Amazon. Vind je dit er nou echt uitzien als een bedrijf dat dergelijke producten verkoopt? klik

Bestel het dus op eigen risico, maar je loopt een grote kans nooit een videokaart te zien voor je geld.

[ Voor 24% gewijzigd door kiiv3H op 07-12-2021 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jer0entjeh88

Jer0entjeh88

AlainSki schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 15:07:

Het wordt door een 3rd party verzonden en niet door Amazon, er gaat duidelijk iets niet goed gezien de voorraad van een 'obsolete' product dat ze zomaar tevoorschijn toveren
Daarom bestellen met CC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.E.
Verantwoordelijkheid van Amazon lijkt mij toch .

Vette shit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanNL
Altijd. Bij enige twijfel CC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper_rrr
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 02-05-2024
Wat mis ik dat het met cc wel veilig zou zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanNL
R.E. schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 15:10:
Verantwoordelijkheid van Amazon lijkt mij toch .
Werkt de afbeelding?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8N5A8_m84PCiyyPjTlgPWAzDMqQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/itHEuYME6Xe90Er9I0LWoKm0.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 48% gewijzigd door BastiaanNL op 07-12-2021 15:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kiiv3H
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Ook al bestel je het met creditcard, je haalt je een hoop shit op de hals door in zo'n overduidelijke scam te trappen. Alles aan dat product, dat al lang niet meer gemaakt wordt, voor een veel te lage prijs in de huidige markt, door een leverancier van veevoer schreeuwt 'scam'. Nogmaals, bestel het vooral op eigen risico, maar verwacht niet ooit een videokaart geleverd te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.E.
Ja, nu ik er beter naar kijk..... ik baal toch wel een beetje, want het zal wel een scan zijn. Maar lijkt me dan toch dat Amazon daar niet in mee zou gaan toch???

Vette shit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlainSki
  • Laatst online: 05-09 20:51
R.E. schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 15:18:
Ja, nu ik er beter naar kijk..... ik baal toch wel een beetje, want het zal wel een scan zijn. Maar lijkt me dan toch dat Amazon daar niet in mee zou gaan toch???
Dit gebeurd iedere dag van de week op Amazon. Je zou de Italiaanse Amazon eens moeten zien, dat is een slachtveld. Alhoewel het het laatste jaar wel beter is geworden.

Overigens denk ik dat het hier om een gehackte merchant account gaat. Je kan bij je RTX 2080 ti van 400 EUR en je Siemens EQ9 volatumaat voor 300 EUR (normaal 1.400 EUR) namelijk ook wat voer en hooi voor je konijn meebestellen 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door AlainSki op 07-12-2021 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonspring
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14-09 09:19
Klopt helemaal, daarom gaat Amazon dit ook verwijderen nadat er een paar kopers zich hebben gemeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jer0entjeh88

Jer0entjeh88

Ze hebben een voorraad van 230 stuks... right.

[ Voor 20% gewijzigd door Jer0entjeh88 op 07-12-2021 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gecko43
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 15-07 14:09
Er staat ook nog is amazon's choice bij. Ben benieuwd hoe ze die hebben verkregen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:50

br00ky

Moderator Harde Waren
Modbreak:Nogmaals een waarschuwing. Pas op met Amazon. Ook daar vind je verkopers die niet te vertrouwen zijn. Hoe goed bedoeld ook, ga geen url's delen die shady kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpEnellis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:05
Voor mij dit een goede eye opener.

1. Ik dacht altijd dat ik redelijk "scamproof" bezig was, dat blijkt nu in de praktijk toch af en toe tegen te vallen. Nog beter opletten dus.

2. Amazon is en blijft een kut bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.E.
Ik wacht gewoon af. Hopelijk "gewoon" geld terug en dan is er niks aan de hand.

Vette shit!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dannbla
  • Laatst online: 09-09 17:35
R.E. schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 15:36:
Ik wacht gewoon af. Hopelijk "gewoon" geld terug en dan is er niks aan de hand.
En anders heb je 450e aan kippenvoer 😁

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:50

br00ky

Moderator Harde Waren
Het kan natuurlijk altijd legit zijn, laten we dat vooral hopen voor degene die besteld hebben. Vooralsnog heb ik de links in ieder geval weggehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gecko43
br00ky schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 15:41:
Het kan natuurlijk altijd legit zijn, laten we dat vooral hopen voor degene die besteld hebben. Vooralsnog heb ik de links in ieder geval weggehaald.
Net met amazon gebeld, ze zijn nog niet van plan om de listing weg te halen. Zelf geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.E.
Ik heb geprobeerd GS futter te bellen, maar die nemen vooralsnog niet op.... Kan er altijd "even" naar toe rijden.

Vette shit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickvanemden
Net contact gehad met de Amazon chat. Ze hebben nog geen reden om de verkoper in twijfel te trekken maar mocht ik 13 december niks binnen krijgen dan moest ik contact opnemen ivm de A-to-Z garantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpEnellis
Ik heb maar meteen geannuleerd, in het mailtje van Amazon staat "Je bestelling bij GS-Futtermittel is succesvol geannuleerd. Als je al hebt betaald voor deze bestelling, dan wordt het geld binnen 5 tot 7 werkdagen terug betaald"

Iemand hier ervaring mee met "derden" op Amazon? Verloopt de betaling direct of via Amazon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gecko43
SpEnellis schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 15:50:
Ik heb maar meteen geannuleerd, in het mailtje van Amazon staat "Je bestelling bij GS-Futtermittel is succesvol geannuleerd. Als je al hebt betaald voor deze bestelling, dan wordt het geld binnen 5 tot 7 werkdagen terug betaald"

Iemand hier ervaring mee met "derden" op Amazon? Verloopt de betaling direct of via Amazon?
Laten we hopen dat Amazon dat regelt en niet onze vrienden bij de dierenvoedingverkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heerst
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-09 18:58
SpEnellis schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 15:50:

Via Amazon. Ik kreeg de betaling direct teruggestort op de creditcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpEnellis
Heerst schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 15:51:
[...]

Laten we er maar vanuit gaan dat dit ook geldt voor IDEAL dan............

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• R.E.
Zojuist wel iemand aan de lijn gekregen bij GS futtermittel.
Account is gehackt en ze verkopen geen electronica

[ Voor 9% gewijzigd door R.E. op 07-12-2021 15:55 ]

Vette shit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gecko43
Terugbetalingen gaan als het goed is via amazon zelf heb ik net vernomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-09 16:37
lordsnow schreef op donderdag 11 november 2021 @ 20:40:
[...]

Dus je hebt jezelf opgegeven voor een 3060 halverwege maart?

Ik sta in de rij voor een 3070 sinds 26-03. Kan ik nu binnen een maand of 2 een bericht van EVGA verwachten?
Dan heb ik informatie voor je!

Ik sta sinds 15 november 2020 in de wachtrij voor de RTX3070 FTW en kreeg zojuist een mail dat ik er 1 kon bestellen voor €750 incl. shipping. Het is ondertussen wel automatisch een LHR versie geworden. Ik vrees dus dat je nog minstens 5 maanden te gaan hebt 8)7

Ik heb ondertussen overigens een 6900XT weten te bemachtigen na verkoop van mijn 3060ti alleen ik gebruik hem te weinig i.v.m. werk+studie. Zit nu te twijfelen of ik m'n 6900XT moet verpatsen en deze 3070 houden? Game op een LG UltraGear 34GN850-B (3440x1440, 144 Hz).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannzyx
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 26-06 16:05
Heerst schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 15:51:
[...]

Hoe heb je dit zo snel voor elkaar gekregen? Ik moet eerst langs een BOT die weer een bericht naar de verkoper gaat sturen met verzoek tot annulering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickvanemden
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JzAzks1xwHT34s41k__ZZbpwFMo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/UJytytuiV5JrTLCeNqVC8lIs.png?f=fotoalbum_large
Amazon heeft inmiddels mijn CC saldo teruggestort. Nou ja dan maar wachten op NBB.

[ Voor 22% gewijzigd door nickvanemden op 07-12-2021 16:17 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BartozV
  • Laatst online: 22-08 23:07
nickvanemden schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 16:16:
......
Amazon heeft inmiddels mijn CC saldo teruggestort. Nou ja dan maar wachten op NBB.
Van mij ook :'( :

Guten Tag,

Ihre Bestellung 303-3189364-xxxxxxxxxx beim Verkäufer GS-Futtermittel wurde storniert.

Falls die Zahlung für diese Bestellung bereits durchgeführt wurde, werden wir die Bestellung innerhalb von 5-7 Werktagen erstatten.
Der Artikel ist zur Zeit nicht lieferbar.

Sollten Sie weiterhin an dem Artikel interessiert sein, können Sie jederzeit eine neue Bestellung über Amazon.de aufgeben.

Unten finden Sie nochmals die Details zur Bestellung.

Wir freuen uns, dass Sie bei uns Kunde sind, und hoffen, Sie bald wieder auf Amazon.de begrüßen zu können.

Amazon.de

========================================================
DETAILS ZUR BESTELLUNG UND URL DES STORNIERTEN ARTIKELS ========================================================

1 of Gigabyte AORUS GeForce RTX 2080 Ti 11G Grafikkarte, 3 x gestapelte Windforce-Lüfter, 11 GB 352-bit GDDR6, GV-N208TAORUS-11GC Grafikkarte
(http://www.amazon.de/gp/product/B07J9YGZ9X)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BastiaanNL
Ik heb ook niks hoeven doen, geld is weer terug.

Het was gezellig jongens, sorry dat ik jullie tijd heb verdaan! :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dannzyx
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 26-06 16:05
BastiaanNL schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 16:37:
Ik heb ook niks hoeven doen, geld is weer terug.

Het was gezellig jongens, sorry dat ik jullie tijd heb verdaan! :+
Geen probleem, kunnen we de tijd declareren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Ik heb vandaag nog letterlijk 20 meldingen gehad voor parts (van AMD dan) uit de RX6000 serie, allemaal op Amazon. En állemaal scams ;) Daar heeft Amazon zelf weinig mee te maken voor de rest. Pas als het fout gaat wordt er wat aan gedaan. Dat gezegd hebbende krijg je bijna altijd je geld wel terug ookal gaat het bij derden via Amazon. Maar een beetje goed kijken en ''als het te mooi lijkt...'' toepassen is altijd een goed idee :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SpEnellis
De lancering van de RTX 2060 12 Gb is een complete mislukking, de kaarten zijn beter voor mining dan een RTX 3060. Dus mocht je gehoopt hebben op een betaalbare GPU uit het Nvidia kamp, niet dus :(

https://videocardz.com/ne...ct-card-for-crypto-miners

Kon ze ook al nergens vinden, geen reviews alleen maar krekels. Ach verkopen doen ze toch wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

SpEnellis schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 16:56:
De lancering van de RTX 2060 12 Gb is een complete mislukking, de kaarten zijn beter voor mining dan een RTX 3060.
Dit had ik wel gedacht. Waarom zouden ze anders meer geheugen op een oude mid-range kaart steken ? Maar cryptomining vind dat wel lekker :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HEY_DUDE
  • Laatst online: 23:52
De lancering van de RTX 2060 12 Gb is een complete mislukking, de kaarten zijn beter voor mining dan een RTX 3060. Dus mocht je gehoopt hebben op een betaalbare GPU uit het Nvidia kamp, niet dus :(

Kon ze ook al nergens vinden, geen reviews alleen maar krekels. Ach verkopen doen ze toch wel.
De 20XX serie wordt op een andere productielijn gemaakt dan de 30XX serie. Er is vanuit gamers wss geen vraag meer voor een 20XX kaart. Slim om dan nog wat op de markt te dumpen voor de mining. Zie hier het probleem niet zo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Platte_Band
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:25
Mijn 2060 GPU in een laptop kan ook 33MH/s op 85W trekken, dus echt "beter" is die nieuwe 2060 niet. Alleen meer geheugen maar voor Ethereum mining heb je maar 4.5GB nodig. Sneller geheugen daar in tegen zou het minen sneller maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManIkWeet
Als het minen sneller gaat op die 2060 is dat misschien goed, die kaart word op een oudere node gebakken dus zouden er iets minder miners de 3000 kopen... Die wij willen 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-12-2024
ManIkWeet schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 21:52:
Als het minen sneller gaat op die 2060 is dat misschien goed, die kaart word op een oudere node gebakken dus zouden er iets minder miners de 3000 kopen... Die wij willen 8)7
Denk eerder dat die miner ze gewoon allebei opkoopt :+

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skyline GT-R
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 08:43

Skyline GT-R

RB26DETT

Santee schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 16:08:
[...]

Dan heb ik informatie voor je!

Ik sta sinds 15 november 2020 in de wachtrij voor de RTX3070 FTW en kreeg zojuist een mail dat ik er 1 kon bestellen voor €750 incl. shipping. Het is ondertussen wel automatisch een LHR versie geworden. Ik vrees dus dat je nog minstens 5 maanden te gaan hebt 8)7

Ik heb ondertussen overigens een 6900XT weten te bemachtigen na verkoop van mijn 3060ti alleen ik gebruik hem te weinig i.v.m. werk+studie. Zit nu te twijfelen of ik m'n 6900XT moet verpatsen en deze 3070 houden? Game op een LG UltraGear 34GN850-B (3440x1440, 144 Hz).
Hoeveel is de shipping vanuit Taiwan naar de EU? Een RTX 3070 FTW3 Ultra staat aan 609,99 excl BTW, dus dat geeft 738,09EUR incl 21% BTW. Rekenen ze dan 12EUR shipping?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:43
Nephalem schreef op woensdag 8 december 2021 @ 00:13:
[...]

Denk eerder dat die miner ze gewoon allebei opkoopt :+
Eerst de scalper natuurlijk. Die moeten ook hun centjes pakken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takahashii
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 17-07-2022
Op de drop van 25/11 een 3090 kunnen kopen.
Maar nu 2weken later staat hij nog steeds in "verwerking".

Contact opgenomen via de chat( en gevraagd in mijn gebrekkige duits of ik in engels mag verder gaan, maar dat was niet mogelijk. Copy-paste van translate gaat ook niet, dus mijn best gedaan en we verstonden elkaar).

Kreeg als antwoord een standaard-bericht dat er door corona vertragingen zijn.

Iemand een idee hoe lang dit kan duren? (ze zijn echt betrouwbaar right?)

[ Voor 3% gewijzigd door Takahashii op 08-12-2021 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-09 16:37
Skyline GT-R schreef op woensdag 8 december 2021 @ 10:46:
[...]

Hoeveel is de shipping vanuit Taiwan naar de EU? Een RTX 3070 FTW3 Ultra staat aan 609,99 excl BTW, dus dat geeft 738,09EUR incl 21% BTW. Rekenen ze dan 12EUR shipping?
€19 incl. BTW dacht ik. Bedrag was namelijk € 757,44 om exact te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Takahashii schreef op woensdag 8 december 2021 @ 12:37:

Contact opgenomen via de chat( en gevraagd in mijn gebrekkige duits of ik in engels mag verder gaan, maar dat was niet mogelijk. Copy-paste van translate gaat ook niet, dus mijn best gedaan en we verstonden elkaar).

NBB? Ja die zijn betrouwbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-09 12:17

Soms wordt er oversold, dan zal je tot de volgende 'drop' moeten wachten. Bij NBB is er vaak om de 3 weken een drop, maar de laatste 1,5 maand lijkt dit minder frequent te zijn. Maar ik zou zeggen, het kan niet veel langer meer duren, nog even geduld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DePrime
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 06-12-2024
Ik sta al in de EVGA queue voor een 3080 sinds 12-09-2020.

Tot de dag van vandaag nog steeds geen notificatie voor een kaart ontvangen.
Sta in de queue voor een 3080.

Iemand ook hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
DePrime schreef op woensdag 8 december 2021 @ 14:19:
Ik sta al in de EVGA queue voor een 3080 sinds 12-09-2020.

Tot de dag van vandaag nog steeds geen notificatie voor een kaart ontvangen.
Sta in de queue voor een 3080.

Iemand ook hetzelfde probleem?
Ga er maar vanuit dat het EOL is en je je geld zal terug krijgen. Als ik jou was zou ik de betrokken webshop even bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Libbz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-06 23:30
MetalSonic schreef op woensdag 8 december 2021 @ 15:08:
[...]

Ga er maar vanuit dat het EOL is en je je geld zal terug krijgen. Als ik jou was zou ik de betrokken webshop even bellen.
Nee het is EVGA zelf. Ik sta ook in de wachtrij. Inmiddels een notification gehad dat het aangepast wordt naar de LHR SKU en je kon klikken om te annuleren.

Nu nog maar wachten :o

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-09 00:51

JoSchaap

Had a life, got a modem..

het is nu mosterd na de maaltijd maar je had in september een taart naar ze kunnen sturen om je wachtrij-jubileum te vieren :+

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueWaffle
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20-08 17:03

BlueWaffle

baba booey~

Ik vraag me af waar ze te koop waren, ook omdat we in januari (zo gezegd iig) dus die nieuwe updated reeks krijgen en niet dat die release op dezelfde manier gaat: aka nergens in de bekende NLse shops beschikbaar of zelfs listed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 01:23

Zelfde schuitje als mij dus. Klantenservice zegt ook niet veel meer dan dat het druk is en het gaat nog komen. Wel elke keer een ander excuus. Ze zijn nu weer van Black Friday afgestapt en het is nu de vervoerder die het pakket al 2 weken niet komt afhalen 8)7

Verder geloof ik niet dat het een kwestie van oversold is. Dan zouden ze de betaling ook niet doorgezet hebben. Lijkt me inderdaad meer dat ze het logistiek niet kunnen bolwerken. Maar even geduld hebben dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpEnellis
BlueWaffle schreef op woensdag 8 december 2021 @ 16:12:
[...]

Ik vraag me af waar ze te koop waren, ook omdat we in januari (zo gezegd iig) dus die nieuwe updated reeks krijgen en niet dat die release op dezelfde manier gaat: aka nergens in de bekende NLse shops beschikbaar of zelfs listed.
Er zijn een paar screenshots van Franse webwinkels met een listing, welke geen idee.

https://www.guru3d.com/ne...-starts-at-528-eur,8.html

Maar ook daar lijken ze niet op voorraad te zijn geweest, waarschijnlijk rechtstreeks van de assemblagelijn naar de miners? Die prijzen zijn natuulrijk ook absurt een kaart uit 2019 met een msrp van 350 dollar nu voor bijna het dubbele (na 3 jaar).

Deze launch lijkt ook echt niet bedoeld voor de gamers, er zijn geen review samples verstuurd of andere vorm van communicatie over geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuule
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-09 20:13

Postman schreef op woensdag 8 december 2021 @ 16:25:
[...]

Zelfde schuitje als mij dus. Klantenservice zegt ook niet veel meer dan dat het druk is en het gaat nog komen. Wel elke keer een ander excuus. Ze zijn nu weer van Black Friday afgestapt en het is nu de vervoerder die het pakket al 2 weken niet komt afhalen 8)7

Verder geloof ik niet dat het een kwestie van oversold is. Dan zouden ze de betaling ook niet doorgezet hebben. Lijkt me inderdaad meer dat ze het logistiek niet kunnen bolwerken. Maar even geduld hebben dus.
Apart. Tijdens dezelfde drop van 25 november een 3090 bemachtigd.

25 november: Ihre Bestellung bei NBB ist eingegangen und wird geprüft
Paar uur later: Auftragsbestätigung
27 november: Rechnung + Versandbestätigung
30 november: kaart geleverd (UPS Traceren gaf aan die ie dag later zou komen, dus daar ging ook iets niet helemaal goed.)

Waarom ie dan bij jullie nog niet verzonden zou moeten zijn?
Pagina: 1 ... 577 ... 629 Laatste

Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
Beschikbaarheid is te vinden in https://docs.google.com/s...2_DWk4/edit#gid=712726851 (niet meer up-to-date)

reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord