[NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 576 ... 629 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 38 producten

• Rockyzee
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 11-03-2024
stin00 schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:30:
[...]

Vorkasse staat altijd aan. Er is onlangs een aanpassing geweest aan de site dat vorkasse op de hele site aan blijft staan en dat het alléén voor de founders edition drops uit staat. Je kan hiermee dus niet meer drops voorspellen. De vorkasse bot is dus uitgeschakeld en zinloos.
Oh ok goed om te weten :)

• kdeboois
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 09:25
Sp33dFr34k schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:11:
Waarom zou je trouwens bij NBB niet bestellen via Klarna of Vorkasse? Is toch sneller dan via CC als je die nog niet gekoppeld hebt?
Bel ze op zou ik zeggen.

PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 09:59

lordsnow

I know nothing

stin00 schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:06:
DROP NL!

3060TI: https://www.notebooksbill...i+founders+edition+719485

Edit: gelukt met bestellen. Deze was wel echt razendsnel weg. Gok dat veel mensen klaarzaten omdat het exact 2 week na de vorige drop is.
Kreeg de melding, link geopend, kaart toegevoegd aan mijn mandje... en vervolgens de melding dat mijn mandje leeg is en niet kan bestellen. Tweede keer link geopend, en kaart was al uitverkocht.

Tweede drop lijkt niet te gebeuren. Is ondertussen meer dan 30min geleden. Ik ga koffie drinken

[ Voor 8% gewijzigd door lordsnow op 25-11-2021 10:44 ]

• McCabe
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 16:12
Daar is de 3090....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vuule
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-09 20:13
Volgens mijn Rabo app is de betaling voor de 3090 geslaagd... Nu hopen dat ie niet geannuleerd wordt...

EDIT: Zojuist mail van NBB ontvangen van de bestelling. "Uw bestelling bij NBB is ontvangen en wordt gecontroleerd." Nu maar hopen dat t gelukt is. Geloof dat dit nog geen volledige bevestiging is.

[ Voor 66% gewijzigd door Vuule op 25-11-2021 10:56 ]

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:53
Doe de 3080 maar deze kant op.

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:46
Was helaas snel weg. Volgende keer beter

• PheraX
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:59
pff ik had op de afrekenknop gedrukt en toen kreeg ik een schermpje met dat het niet meer mogelijk was. was vervelend.

• D.Ramakers
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-08 11:10
Vuule schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:51:
Volgens mijn Rabo app is de betaling voor de 3090 geslaagd... Nu hopen dat ie niet geannuleerd wordt...

EDIT: Zojuist mail van NBB ontvangen van de bestelling. "Uw bestelling bij NBB is ontvangen en wordt gecontroleerd." Nu maar hopen dat t gelukt is. Geloof dat dit nog geen volledige bevestiging is.
Bij verzendbevestiging is het pas definitief.

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 01:23
D.Ramakers schreef op donderdag 25 november 2021 @ 11:00:
[...]

Bij verzendbevestiging is het pas definitief.
Bij NBB is het eerder al definitief. De AB (Auftragsbestätigung) is bindend namelijk volgens hun eigen voorwaarden, tenzij zoals 13 juli ze massaal alles annuleren vanwege fraude. Dat kan nu niet het geval zijn, omdat er legitiem besteld kon worden.

Dus de AB e-mail is, op bezorging fouten na, garantie voor ontvangen van de kaart.

• Melkkoe
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-09 13:15
Aan het begin van het forum vind ik de eisen van NBB, is dit nog up-to-date of zijn er meerdere checks bij gekomen (credit card, adres, enz...)?

• Virtual Reality
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18:27
Jammer, zat klaar maar beiden drops voldeden niet aan mijn eisen, 3060ti te weinig power en 3090 veel te duur. Maar weer afwachten voor de volgende drop...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Virtual Reality schreef op donderdag 25 november 2021 @ 11:33:
Jammer, zat klaar maar beiden drops voldeden niet aan mijn eisen, 3060ti te weinig power en 3090 veel te duur. Maar weer afwachten voor de volgende drop...
Als je er toch op tijd bij bent dan koop je toch die 3060 Ti voor voorlopig? Goedkoper wordt het niet.

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Sandeerrr schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:18:
Ik zat net even niet achter mijn pc, dropt 'ie...
Ik was in de Jumbo :9

• Bellarus
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 31-08 16:32
Ja ik had ook heel graag die 3060TI gehad nu maar azen op een 3070 zat net bij een klant :S
Als ik volgende maand mijn nieuwe systeem af heb ga ik er ook weer voor zitten, eerst even black friday afwachten voor onderdelen en dan heel benieuwd of de 2060 12GB ook in de drop gaat komen, verwacht die eigenlijk niet, de 3060 zit er ook niet in toch?

Wellicht de 3070 Ti 16GB straks, maar daar is het al een tijdje stil.

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

JDx schreef op donderdag 25 november 2021 @ 11:52:
Als ik volgende maand mijn nieuwe systeem af heb ga ik er ook weer voor zitten, eerst even black friday afwachten voor onderdelen en dan heel benieuwd of de 2060 12GB ook in de drop gaat komen, verwacht die eigenlijk niet, de 3060 zit er ook niet in toch?

Er is geen 3060 founder edition.

"Don't let your dreams be memes"

Wootlock schreef op donderdag 25 november 2021 @ 11:54:
[...]

Er is geen 3060 founder edition.
Nee dus die zal van de 2060 12GB ook niet komen denk ik, misschien wel van de 3070 Ti, want ik verwacht dat de 16GB de 8GB in zijn geheel gaat vervangen met een hogere MSRP.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Mr_Troy
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-09 21:39
*knip* op verzoek verwijderd

[ Voor 91% gewijzigd door br00ky op 25-11-2021 13:39 ]

• Postman
JDx schreef op donderdag 25 november 2021 @ 11:52:

Verwachting is dat alle nieuwe kaarten niet in FE vorm gaan komen. Net zoals inderdaad de 3060 ook nooit als FE uitgebracht is.

De 2060 zal zeker niet in FE komen en er is al een 70 Ti FE.

Je hebt de meeste goede aanbiedingen al gemist voor Black Friday, veel producten zijn al uitverkocht of op de oude prijs. Misschien dat Cyber Monday nog iets doet, hoewel Amazon vorig jaar ook niets was in EU.

• napata
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 13-09 09:39
Ik dacht dat je bij NBB maar 1 kaart per drop kon kopen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjirafje
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:54

sjirafje

No inspirational quotes here

napata schreef op donderdag 25 november 2021 @ 12:44:
Ik dacht dat je bij NBB maar 1 kaart per drop kon kopen?
Volgens mij ook. Ik ben benieuwd of die van @Mr_Troy ook daadwerkelijk allemaal geleverd gaan worden, of dat ze (op 1 na) geannuleerd gaan worden. Misschien kan hij ons op de hoogte houden, dat zou namelijk wel een relevante verandering in het beleid betekenen.

Overigens heb ik inmiddels een verzendbevestiging voor mijn 3080FE ontvangen _/-\o_ (11.11 besteld)

[ Voor 10% gewijzigd door sjirafje op 25-11-2021 12:49 ]

Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• glaasjewater
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 02-06 16:37
Net een MSI GeForce RTX 3080 VENTUS 3X PLUS 10G OC gekocht bij LDLC voor EU 1395. Was het wachten zat en veel goedkoper gaat het toch niet meer worden. Zou binnen 7 dagen geshipt worden.

• nickvanemden
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 28-08 21:00
Ik neem aan dat dat een fout is?
Of gebruik je virtuele wegwerp kaarten van Revolut ?:?
(Gewoon nieuwsgierig hoor, wat je met al die kaarten doet moet je natuurlijk zelf weten :P )

[ Voor 29% gewijzigd door br00ky op 25-11-2021 13:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Toch wel jammer dat het een kleine drop was, 3060ti was voor mij nooit op groen gesprongen, en 3090 is niet te betalen (voor de gewoone lui) |:( |:(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aggressor
  • Laatst online: 00:04
Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2021 @ 13:03:
Toch wel jammer dat het een kleine drop was, 3060ti was voor mij nooit op groen gesprongen, en 3090 is niet te betalen (voor de gewoone lui) |:( |:(
Komt door alle bots...
Hier mogen we niet praten over scalpers....

Maar als iemand een screenshot post met 4 bestellingen....dan is het wel oke?
Waarom zou je dit willen posten....roept alleen maar reacties op.

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:01
Postman schreef op donderdag 25 november 2021 @ 12:56:
[...]

1 kaart per CC en per adres ja. Vul de rest zelf maar in ;)
Per drop kun je dus elke keer een kaart scoren, 1 kaart per cc en adres?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Postman
Aggressor schreef op donderdag 25 november 2021 @ 13:05:
[...]

Komt door alle bots...
Hier mogen we niet praten over scalpers....

Maar als iemand een screenshot post met 4 bestellingen....dan is het wel oke?
Waarom zou je dit willen posten....roept alleen maar reacties op.
Wie heeft het hier over scalpers? Hij zegt toch dat het voor een mining rig is? Lijkt mij gewoon eigen gebruik.
Er is een heel subforum op GoT voor crypto mining, mag dat dan ook niet meer?

En alles roept reacties op. Mensen kunnen ook ontploffen omdat @sjirafje wel een backorder geleverd krijgt terwijl hun bestelling geannuleerd wordt. Mag hij/zij het dan ook niet meer plaatsen?
turkeyhakan schreef op donderdag 25 november 2021 @ 13:09:
[...]

Dat klopt ja.

[ Voor 13% gewijzigd door Postman op 25-11-2021 13:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Don't blame player, blame the game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Postman schreef op donderdag 25 november 2021 @ 13:11:
[...]

Wie heeft het hier over scalpers? Hij zegt toch dat het voor een mining rig is? Lijkt mij gewoon eigen gebruik.
Er is een heel subforum op GoT voor crypto mining, mag dat dan ook niet meer?

En alles roept reacties op. Mensen kunnen ook ontploffen omdat @sjirafje wel een backorder geleverd krijgt terwijl hun bestelling geannuleerd wordt. Mag hij/zij het dan ook niet meer plaatsen?

[...]

Dat klopt ja.
Ik snap dat men scalping smerig vindt, zeker wanneer het verder gaat dan ''ik kon er twee kopen dus ik dacht ik doe dat en verdien wat centen'' en professioneel opgezet wordt. Ik snap ook dat mensen wat 'gevoelig' zijn over mining. Maar technisch gezien is er niets mis met minen zelf natuurlijk. Het is gewoon zuur momenteel dat er niet genoeg chips zijn voor iedereen. Daar komt het op neer.

Ik baal er ook van dat ik niet voor een normale prijs een goede GPU kan bemachtigen op het moment en de organisaties of personen die alles inzetten om alle voorraden op te kopen en voor drie keer zoveel verkopen ben ik ook geen fan van. Minen... sjah niet mijn ding, maar ik snap dat mensen het mooi vinden :D

• Mr_Troy
  • Laatst online: 13-09 21:39
Brutal1ty schreef op donderdag 25 november 2021 @ 13:20:
[...]

Ik snap dat men scalping smerig vindt, zeker wanneer het verder gaat dan ''ik kon er twee kopen dus ik dacht ik doe dat en verdien wat centen'' en professioneel opgezet wordt. Ik snap ook dat mensen wat 'gevoelig' zijn over mining. Maar technisch gezien is er niets mis met minen zelf natuurlijk. Het is gewoon zuur momenteel dat er niet genoeg chips zijn voor iedereen. Daar komt het op neer.

Ik baal er ook van dat ik niet voor een normale prijs een goede GPU kan bemachtigen op het moment en de organisaties of personen die alles inzetten om alle voorraden op te kopen en voor drie keer zoveel verkopen ben ik ook geen fan van. Minen... sjah niet mijn ding, maar ik snap dat mensen het mooi vinden :D
Mining gewoon goeie verwarming gewoon goeie. Maar ja ieder zijn eigen ding toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moonspring
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14-09 09:19
Nvidia mag van mij stoppen met de FE drops. Nvidia zaait bij mij enkel afkeur als ik de gevolgen zie van elke drop. Het idee (volgens mij) is dat gelukkige snelle mensen goedkoop één gpu kunnen kopen. In de praktijk komen de FE kaarten op V&A met 800 euro bovenop de aanschaf prijs. Als je dan ziet dat één persoon in één drop van één type er 4 kan kopen voor eigen gebruik dan faalt het systeem. Moeten wij hier nog een schouderklopje geven ook. Lekker mee stoppen of de selectie radicaal veranderen.

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:41
Moonspring schreef op donderdag 25 november 2021 @ 13:25:
Nvidia mag van mij stoppen met de FE drops. Nvidia zaait bij mij enkel afkeur als ik de gevolgen zie van elke drop. Het idee (volgens mij) is dat gelukkige snelle mensen goedkoop één gpu kunnen kopen. In de praktijk komen de FE kaarten op V&A met 800 euro bovenop de aanschaf prijs. Als je dan ziet dat één persoon in één drop van één type er 4 kan kopen voor eigen gebruik dan faalt het systeem. Moeten wij hier nog een schouderklopje geven ook. Lekker mee stoppen of de selectie radicaal veranderen.
Je kan er maar 1 kopen.

• Kingp!n
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 15-08 20:54
turkeyhakan schreef op donderdag 25 november 2021 @ 13:09:
[...]

Ik kreeg dus vandaag een melding dat ik het limiet heb overschreden toen ik de RTX 3090 wilde bestellen bij NBB. Ik heb bij een eerdere drop (2 maanden geleden gok ik) een RTX 3070Ti gekocht en heb daardoor het idee dat je maar 1 kaart per CC en adres kunt kopen en NIET dus 1 kaart per drop.
Ik weet niet of anderen het ook zo hebben ervaren?

• Rijsselsteijn
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 31-08 14:30
Kingp!n schreef op donderdag 25 november 2021 @ 13:32:
[...]

Ik kreeg dus vandaag een melding dat ik het limiet heb overschreden toen ik de RTX 3090 wilde bestellen bij NBB. Ik heb bij een eerdere drop (2 maanden geleden gok ik) een RTX 3070Ti gekocht en heb daardoor het idee dat je maar 1 kaart per CC en adres kunt kopen en NIET dus 1 kaart per drop.
Klopt. Een kaart per creditcard/adres helaas. Ik weet niet hoe die knakker hierboven 4 kaarten in 1 keer scoort maar er gaat nog een menselijke check overheen dus ik vraag me af of die er ook 4 krijgt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Postman
Kingp!n schreef op donderdag 25 november 2021 @ 13:32:
[...]

Is een fout in het systeem bij NBB. Die foutmelding is eigenlijk gewoon een out of stock melding, maar omdat de website overbelast is krijg je random andere meldingen. Klantenservice geeft zelf aan dat het 1 FE per drop per adres is, voorgaande orders hebben geen invloed.

• Rijsselsteijn
Postman schreef op donderdag 25 november 2021 @ 13:41:
[...]

Is een fout in het systeem bij NBB. Die foutmelding is eigenlijk gewoon een out of stock melding, maar omdat de website overbelast is krijg je random andere meldingen. Klantenservice geeft zelf aan dat het 1 FE per drop per adres is, voorgaande orders hebben geen invloed.
Ik las toch een paar weken terug iets anders op dit forum, iemand deelde een screenshot van een post van NBB zelf dat het echt maar 1 in totaal was. Je kan het altijd proberen I guess?

• Postman
Rijsselsteijn schreef op donderdag 25 november 2021 @ 13:44:
[...]

Ik las toch een paar weken terug iets anders op dit forum, iemand deelde een screenshot van een post van NBB zelf dat het echt maar 1 in totaal was. Je kan het altijd proberen I guess?
1 per drop ja. Helaas gaat er nogal eens wat verloren met de vertalingen bij NBB chat, als je gewoon in Duits contact opneemt krijg je te horen dat het echt per drop gekeken wordt. Geschiedenis is niet van invloed.

Dit in tegenstelling tot LDLC waar het dus 2 per adres per 1000 jaar is (en ook 1 per drop).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjirafje

sjirafje

Rijsselsteijn schreef op donderdag 25 november 2021 @ 13:44:
[...]

Als het voor je eerste kaart voor in je gaming pc is zou ik geen risico's nemen. Als het voor een 2e kaart is voor een familielid, miningrig oid zou je de gok wel kunnen wagen.

Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn

• BlairWitch1234
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11-09 21:45
Heyhoi Tweakers,

Ik volg ook de drop van vandaag op NBB en was benieuwd of het nou wel of niet mogelijk is met 'vorkasse' te betalen? Iemand die vandaag een kaart heeft gekocht met die optie? of is het alleen creditcard?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rijsselsteijn
BlairWitch1234 schreef op donderdag 25 november 2021 @ 13:51:
Heyhoi Tweakers,

Ik volg ook de drop van vandaag op NBB en was benieuwd of het nou wel of niet mogelijk is met 'vorkasse' te betalen? Iemand die vandaag een kaart heeft gekocht met die optie? of is het alleen creditcard?
Voor deze producten staat vorkasse voor mij altijd uit en is alleen de CC optie enabled

• Postman
BlairWitch1234 schreef op donderdag 25 november 2021 @ 13:51:
Heyhoi Tweakers,

stin00 in "[NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen"

Even wat terug lezen de volgende keer graag...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rijsselsteijn
sjirafje schreef op donderdag 25 november 2021 @ 13:50:
[...]

Als het voor je eerste kaart voor in je gaming pc is zou ik geen risico's nemen. Als het voor een 2e kaart is voor een familielid, miningrig oid zou je de gok wel kunnen wagen.
Mijn vrouw en ik zijn beide gamers, da's leuk meestal maar nu is het vechten om de videokaart :9 :9

• BlairWitch1234
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11-09 21:45
Dit had ik inderdaad gelezen, maar door de tegenstrijdige berichten zocht ik toch met mijn bericht wat zekerheid om teleurstelling te voorkomen vandaag.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vuule
Vuule schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:51:

Zojuist de Auftragsbestätigung mail gekregen. Ziet ernaar uit dat ik binnenkort mijn nieuwe PC kan gaan bouwen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De eerste 3060 Ti wordt mij al aanbevolen door Marktplaats voor 1500 euro :+

• SpicyRamen
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-09 09:22
ben ik een keer aanwezig voor een drop, droppen ze niks wat ik wil hebben. hopelijk morgen nog iets maar zal wel niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:20
SpicyRamen schreef op donderdag 25 november 2021 @ 15:22:
ben ik een keer aanwezig voor een drop, droppen ze niks wat ik wil hebben. hopelijk morgen nog iets maar zal wel niet.
Koop gewoon de volgende keer, dan kan je met iemand ruilen voor de kaart die je wil. Ook kan je de kaart natuurlijk verkopen en dan een andere op mp of Tweakers kopen met het verschil. Notebooksbilliger is onbetrouwbaar. Je weet nooit welke kaart ze op welke dag/tijd verkopen. De ene keer 5 modellen, de andere meer 2.

De 3060ti en 3080 zijn (meestal) bijna onmogelijk te kopen zonder bot, de rest goed te doen.

• Stinger01
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 26-08 08:53
Postman schreef op donderdag 25 november 2021 @ 13:49:
[...]

1 per drop ja. Helaas gaat er nogal eens wat verloren met de vertalingen bij NBB chat, als je gewoon in Duits contact opneemt krijg je te horen dat het echt per drop gekeken wordt. Geschiedenis is niet van invloed.

Dit in tegenstelling tot LDLC waar het dus 2 per adres per 1000 jaar is (en ook 1 per drop).
Denk niet dat dit klopt, Vorige drop een 3070 gekocht en nu geprobeerd een 3090 te kopen en kreeg volgende melding...
Het lijkt dat het maar 1 kaart per cc/adres is, of is mijn Duits zo slecht ?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mp5-KPf6OymIr6DYWrdenP8Vigg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/icKjgSgN8pCzEfKgFCOsypiq.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Postman
Stinger01 schreef op donderdag 25 november 2021 @ 16:23:
[...]

Denk niet dat dit klopt, Vorige drop een 3070 gekocht en nu geprobeerd een 3090 te kopen en kreeg volgende melding...
Het lijkt dat het maar 1 kaart per cc/adres is, of is mijn Duits zo slecht ?

[Afbeelding]
Jouw Duits is niets mis mee. De foutmelding komt door overbelasting van de site, heeft niets met een limiet te maken. Is eigenlijk een verkapte out-of-stock melding.
Dit heb ik vorige drop zelf ook meegemaakt bij zowel de 70 als 80 en bij navraag met klantenservice gaven ze toe dat die foutmelding dus geen voorraad meer is, maar de website het gewoon niet aan kan en de verkeerde melding geeft. Ze hadden ook gekeken naar timestamp voor me en ik was 20 seconden te laat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stinger01
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 26-08 08:53
Postman schreef op donderdag 25 november 2021 @ 16:26:
[...]

Jouw Duits is niets mis mee. De foutmelding komt door overbelasting van de site, heeft niets met een limiet te maken. Is eigenlijk een verkapte out-of-stock melding.
Dit heb ik vorige drop zelf ook meegemaakt bij zowel de 70 als 80 en bij navraag met klantenservice gaven ze toe dat die foutmelding dus geen voorraad meer is, maar de website het gewoon niet aan kan en de verkeerde melding geeft. Ze hadden ook gekeken naar timestamp voor me en ik was 20 seconden te laat.
Bedankt voor de uitleg, nu weet ik wat het probleem was. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nog mensen die over 15 minuten een stunt verwachten ergens? :+

Het enige wat veranderd is, is dat de kaart die ik zelf heb (hou je toch een beetje in de gaten automatisch), nog eens 50 euro duurder is geworden bij MeGekko.

Overigens ook niets anders in de aanbieding aan onderdelen, alleen ouwe meuk :9

[ Voor 67% gewijzigd door JDx op 26-11-2021 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
Benieuwd of dit nog een drop komt.
Jammer dat mensen zijn die een bot hebben en zo fe kaarten kunnen bestellen en weer voor veel door verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellarus
  • Laatst online: 31-08 16:32
Ja ik zit ook met smart te wachten durf nog net niet naar de WC :P staat ook een 3060 12g te koop op NBB van Zotac + voeding (corsair full modulair wit)voor 699

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23:23
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Bslo8dNNlpa7U1MwuetcbyZHW2c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Z2LDKq4g6HLNsIEDAURkUM7g.jpg?f=fotoalbum_large

:+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Goedkoopste 3060 momenteel?
https://azerty.nl/product...hr-videokaart-12-gb-gddr6

Lijkt een waardeloos klein kaartje voor de meesten, maar heb hem zelf ook gehad en dat ding blijft koel en is stil, echt onverwachts goed, als ik het geld niet nodig had voor de aanschaf van de Ti dan had ik hem gehouden voor in mijn server/streampc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MattiVM
  • Laatst online: 04-08 20:02
V&A aangeboden: Nvidia GeForce RTX 3080 Founders Edition

Eerst en vooral heb ik geen interesse om die prijs (€1500) voor een 3080 FE te betalen.
Echter is het iemand van België die heeft kunnen kopen bij NBB... Is dit zelfs mogelijk? Er zal dan toch wel een Nederlands of Duits adres tussen gezeten hebben? Nee?

Het is mij zelf namelijk nog nooit gelukt bij LDLC. Ik zeg niet dat NBB makkelijker zou zijn...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
MattiVM schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 20:23:
Er zal dan toch wel een Nederlands of Duits adres tussen gezeten hebben? Nee?
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
MattiVM schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 20:23:
V&A aangeboden: Nvidia GeForce RTX 3080 Founders Edition

Eerst en vooral heb ik geen interesse om die prijs (€1500) voor een 3080 FE te betalen.
Echter is het iemand van België die heeft kunnen kopen bij NBB... Is dit zelfs mogelijk? Er zal dan toch wel een Nederlands of Duits adres tussen gezeten hebben? Nee?

Het is mij zelf namelijk nog nooit gelukt bij LDLC. Ik zeg niet dat NBB makkelijker zou zijn...
Advertentie van 2 maanden geleden. Kan via een kennis of familielid in Nederland gekocht zijn, of is ooit al gekocht via een ander persoon en nu weer verkocht na wat mining.

Reshippers worden ook gezegd dat die werken voor NBB, maar lijkt mij erg sterk. Zal hooguit 1 persoon per drop lukken, als ze al niet gewoon geblokkeerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
De FE kaarten worden die aangeboden voor de adviesprijs wat in de start topic staat als deze worden gedropt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikie61
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 30-08 15:47
Evertt schreef op zondag 28 november 2021 @ 20:50:
De FE kaarten worden die aangeboden voor de adviesprijs wat in de start topic staat als deze worden gedropt?
Ja

RTX 50xx FE tracker: https://t.me/bscfoundersedition

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjirafje

sjirafje

Evertt schreef op zondag 28 november 2021 @ 20:50:
Voor NBB geldt wel dat ze voor Nederlandse klanten de Nederlandse BTW moeten rekenen (adviesprijs x 1,017).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Postman
sjirafje schreef op zondag 28 november 2021 @ 22:46:
[...]

Voor NBB geldt wel dat ze voor Nederlandse klanten de Nederlandse BTW moeten rekenen (adviesprijs x 1,017).
Even de uitleg waarom dit een rare berekening is: NBB heeft dus de prijzen van Nvidia inclusief BTW. Echter de BTW in DE is 19%. Ze moeten dus die 2% extra toevoegen.

Voorbeeld van de 3080 FE:
719 euro inclusief BTW = 604,20 excl. BTW van 19%
604,20 * 1,21 = 731,08 incl. 21% BTW

731,08 / 719 = 1,0168.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nessuno
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-08 01:31

Nessuno

io sono nessuno

Die 3060ti's waren wel mega snel weg bij nbb.
de 3090 had ik wel kunnen bemachtigen als ik wou maar vind 1500 voor een kaart net ff te veel.
(Game niet meer nonstop)

Dus nu wachten en hopen op een nieuwe drop van de 3070Ti en hopen dat het lukt.

Na rose e cient spin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• leecher
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:13
saxx07 schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 09:19:
https://www.proshop.nl/Gr...Grafische-kaarten/3001645 :9~

Ik heb de 3070 noctua nog nergens anders gezien....maar deze shop zegt me niets. Maar ik blijf hem gaaf vinden
Is tegenwoordig op voorraad bij NBB. Die van mij is zaterdag geleverd. Niet normaal groot en zwaar apparaat. Ik wilde hem eigenlijk bij een Nederlandse webshop bestellen maar daar zijn ze nog niet te vinden en joost mag weten of en wanneer dat nog gaat gebeuren.
Doet wat ie beloofd, stil en koel. Plaatje van mijn build hier.

[ Voor 6% gewijzigd door leecher op 29-11-2021 09:22 ]

Ik heb een betaalde 2025 WinRAR licentie (geen leugen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
Nessuno schreef op maandag 29 november 2021 @ 08:21:
Die 3060ti's waren wel mega snel weg bij nbb.
de 3090 had ik wel kunnen bemachtigen als ik wou maar vind 1500 voor een kaart net ff te veel.
(Game niet meer nonstop)

Dus nu wachten en hopen op een nieuwe drop van de 3070Ti en hopen dat het lukt.
De 3090 was ongeveer even snel weg.

In mandje stoppen en naar het betaalscherm kunnen gaan is bij NBB geen garantie voor succes. Zelfs de 3ds melding krijgen kan je nog rustig terugkomen en een out of stock error zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nessuno

Nessuno

io sono nessuno

Postman schreef op maandag 29 november 2021 @ 10:01:
[...]

De 3090 was ongeveer even snel weg.

In mandje stoppen en naar het betaalscherm kunnen gaan is bij NBB geen garantie voor succes. Zelfs de 3ds melding krijgen kan je nog rustig terugkomen en een out of stock error zien.
ja das ook weer waar idd, ach ja we blijven het proberen.

Na rose e cient spin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saxx07
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 23:19
leecher schreef op maandag 29 november 2021 @ 09:22:
[...]

Is tegenwoordig op voorraad bij NBB. Die van mij is zaterdag geleverd. Niet normaal groot en zwaar apparaat. Ik wilde hem eigenlijk bij een Nederlandse webshop bestellen maar daar zijn ze nog niet te vinden en joost mag weten of en wanneer dat nog gaat gebeuren.
Doet wat ie beloofd, stil en koel. Plaatje van mijn build hier.
Gaaf man, ben wel beetje jaloers :P. Het is dat ik het geld niet over heb maar anders.....Zag je hele build, ziet er ook heel gaat uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rrtan
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11-09 11:35
Ben ik nu gek geworden of zijn de prijzen van de 3060/3060Ti hier in Nederland echt in 2 weken achterlijk hoog geworden? Een 3060Ti gaat voortaan voor 1000+ euro weg en een normale voor 900+ euro?....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Laatst online: 26-12-2024
rrtan schreef op maandag 29 november 2021 @ 12:07:
Ben ik nu gek geworden of zijn de prijzen van de 3060/3060Ti hier in Nederland echt in 2 weken achterlijk hoog geworden? Een 3060Ti gaat voortaan voor 1000+ euro weg en een normale voor 900+ euro?....
Jeetje, prijzen zijn afgelopen 2 maanden weer totaal verkeerde kant op gegaan zo te zien.
Ik kocht half september nog een 3080 FTW3 voor 1050 euro...

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Laatst online: 14-09 17:50
rrtan schreef op maandag 29 november 2021 @ 12:07:
Ik zag het helaas ook. Gaat weer richting de idiote prijzen van jan/ feb. Een msi 3070 gaat richting de 1500 en een msi 3080 al richting de 2000 als je hem al ziet. Een msi 3090? Trek maar ff 3,5k uit je beurs whaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShooterTR58
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 30-08 17:54
MetalSonic schreef op maandag 29 november 2021 @ 21:35:
[...]

Ik zag het helaas ook. Gaat weer richting de idiote prijzen van jan/ feb. Een msi 3070 gaat richting de 1500 en een msi 3080 al richting de 2000 als je hem al ziet. Een msi 3090? Trek maar ff 3,5k uit je beurs whaha
Ja ik begrijp het ook niet, paar maanden geleden was de 3070ti nog 999€, weet echt niet meer hoe ik aan die 3070ti ga komen maar dit lijkt me geen pc bouwen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rrtan
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11-09 11:35
ShooterTR58 schreef op maandag 29 november 2021 @ 21:44:
[...]

Ja ik begrijp het ook niet, paar maanden geleden was de 3070ti nog 999€, weet echt niet meer hoe ik aan die 3070ti ga komen maar dit lijkt me geen pc bouwen.
Haha volgens mij was het vorige maand dat ik op het punt stond om een 3060 te kopen voor ~ 650 - 700 euro. Nu zijn ze ''onbetaalbaar'' geworden. Ik vind het echt asociaal wat ze met de prijzen doen. Ik houd mijn 1060 nog wel eventjes als het zo moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
Vandaag wordt mij 3060 hopelijk geleverd in de magazijn van Megekko. En morgen geleverd.

Misschien dat er door dit meer kaarten online komen?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• claudior
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-09 20:26
Ik ben eindelijk voorzien. Ik heb de Asus Dual 3070 V2 voor 950 bij LDLC aangeschaft. Veel meer dan ik aanvankelijk wilde uitgeven, niet helemaal de kaart die ik wil, maar nu ben ik eerst wel klaar.

Wel een beetje sneu dat ik de OC versie van de kaart in augustus heb geannuleerd voor 750 euries bij Alternate omdat ik de prijs toch iets te hoog vond en niet had verwacht dat de prijzen weer gingen stijgen ;) Oh well...

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Vuule
UPS Traceren gaf aan dat ie morgen zou komen... Gelukkig vandaag aan het thuiswerken.

Vrijdag een geheel nieuwe PC in elkaar knutselen. Zin in!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ECoVCBf6famH1_e4RwJDj3tj2ks=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0Jq4vWKL70GUufUY2pghjbzk.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nessuno

Nessuno

io sono nessuno

Vuule schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 15:00:
UPS Traceren gaf aan dat ie morgen zou komen... Gelukkig vandaag aan het thuiswerken.

[Afbeelding]
Nice, twijvel er ondertussen ook aan om evt dan maar een 3090 te bestellen als die sneller beschikbaar komt.

Na rose e cient spin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35
Nessuno schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 15:15:
[...]

Nice, twijvel er ondertussen ook aan om evt dan maar een 3090 te bestellen als die sneller beschikbaar komt.
Tja met de woeker prijzen van nu is alles welkom.

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Vuule schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 15:00:

[Afbeelding]
Ik weet dat niet on-topic is, maar ik moet het toch even kwijt: :9~ :9~ :9~

Grats! :9

Ik lurk al heel lang in dit topic, maar het begint er op te lijken dat ik er ook niet onderuit kom om gokjes te gaan wagen bij onze Duitse buren... Voor mij alsnog de meest toegankelijke optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
Morgen komt mij 3060 binnen. Kan ik beginnen met een nieuwe pc te bouwen.

Nu kan ik voor ongeveer 160 euro meer een MSI GeForce RTX 3060 Ti Ventus 2X 8G OCV1 kopen in plaats de Asus Geforce RTX 3060 TUF-RTX3060.

Grote twijfel allemaal weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aggressor
  • Laatst online: 00:04
Evertt schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 19:31:
Morgen komt mij 3060 binnen. Kan ik beginnen met een nieuwe pc te bouwen.

Nu kan ik voor ongeveer 160 euro meer een MSI GeForce RTX 3060 Ti Ventus 2X 8G OCV1 kopen in plaats de Asus Geforce RTX 3060 TUF-RTX3060.

Grote twijfel allemaal weer.
.
Zoveel schelen de 3060 en 3060 ti toch niet?
Ik zou lekker de 3060 tuf houden...super kaart.
Koelt echt goed en zeer stil... eventueel zelf beetje overklokken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Postman
Even een crosspost over de 2060 12GB FE: Postman in "[Algemeen] NVIDIA Nieuwsdiscussie Topic - Deel 56"

[ Voor 8% gewijzigd door Postman op 04-12-2021 13:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• !mark
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23:16
Aggressor schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 19:45:
Zoveel schelen de 3060 en 3060 ti toch niet?
3060 en 3060Ti is juist het grootste verschil tussen twee opeenvolgende SKU's deze generatie :P

Verschil is 25-30%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tja
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-01 10:58

tja

is er al zicht op verkrijgbaarheid voor de 3080-3090 eventueel na kerst ?
lijkt een blijvend lastig verkrijgbare kaart te zijn. ben ook aan het kijken buiten nederland maar daar is het ook lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
tja schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 19:45:
lijkt een blijvend lastig verkrijgbare kaart te zijn. ben ook aan het kijken buiten nederland maar daar is het ook lastig.
Zijn beiden te koop maar voor de 3080 heb je tussen de 1700 en 2000 nodig en voor de 3090 tot wel 3500

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kdeboois
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 09:25
tja schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 19:45:
Gewoon wachten tot de ethereum koers volledig gecrashed is.

PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
https://www.megekko.nl/pr...Z-TRIO-10G-LHR-Videokaart

2.000 euro voor een msi 3080! Voor een kaart waarvan de hoeveelheid werkgeheugen niet heel future proof is en die volgend jaar waarschijnlijk vervangen wordt door een 4080.. w t f

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
MetalSonic schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 21:53:

2.000 euro voor een msi 3080! Voor een kaart waarvan de hoeveelheid werkgeheugen niet heel future proof is en die volgend jaar waarschijnlijk vervangen wordt door een 4080.. w t f
Echt niet normaal die prijzen.

3 weken geleden daar een 3060 gekocht die is nu meer dan €300 duurder.
Het probleem is de mining markt en de chip tekort samen. Ben benieuwd wanneer er weer normale prijzen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• napata
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 13-09 09:39
MetalSonic schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 21:53:

Duurt nog zeker 10 jaar vooraleer de DAG groter dan 10GB zou zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
Oeps foutje

[ Voor 96% gewijzigd door Evertt op 05-12-2021 16:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Laatst online: 13-09 16:38

ScreamGT

joejoe

Ik zit er aan te denken om begin komend jaar een nieuwe desktop te gaan bouwen, maar man wat staan mij die prijzen tegen. Dit is dan ook de voornaamste reden dat ik dit voorlopig nog even uitstel, absurd gewoon. 1300-1400 voor een 3070, no way dat ik dat er aan uit geef :+ die dingen waren toch om en nabij de 550,- bij launch?

Worden die units nog via de nVidia shop verkocht? Daar staan ze namelijk wel voor MSRP te koop.

[ Voor 5% gewijzigd door ScreamGT op 05-12-2021 16:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gladuin
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 02-09 12:14
ScreamGT schreef op zondag 5 december 2021 @ 16:40:
Ik zit er aan te denken om begin komend jaar een nieuwe desktop te gaan bouwen, maar man wat staan mij die prijzen tegen. Dit is dan ook de voornaamste reden dat ik dit voorlopig nog even uitstel, absurd gewoon. 1300-1400 voor een 3070, no way dat ik dat er aan uit geef :+ die dingen waren toch om en nabij de 550,- bij launch?

Worden die units nog via de nVidia shop verkocht? Daar staan ze namelijk wel voor MSRP te koop.
je zal voor een founders edition moeten wachten op een drop bij notebooksbilliger.de, dat is het nvidia verkooppunt voor de en nl. als het goed is zijn ze daar wel voor msrp maar dan moet je er wel eentje te pakken zien te krijgen...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Laatst online: 17:49

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Ja hoor... alhoewel niet via Nvidia zelf, maar via hun partners op willekeurige tijdstippen (drops); NBB (Duitsland) voor NL en LDLC (Frankrijk) voor België. Zie openingspost voor meer info.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saikol
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:18
Blisterin_Bull schreef op zondag 5 december 2021 @ 16:57:
[...]

Ja hoor... alhoewel niet via Nvidia zelf, maar via hun partners op willekeurige tijdstippen (drops); NBB (Duitsland) voor NL en LDLC (Frankrijk) voor België. Zie openingspost voor meer info.
voor allebei de sites de gangbare modellen als ruim 3 weken niet meer op voorraad geweest, dus de volgende drop zal niet heel lang meer op zich laten wachten.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:48
Wanneer is deze bullshit afgelopen? Even serieus 1200 euro voor een 3060 Ti. Bijna een maandsalaris! Waar gaat dit over? Wat moet normaal zo'n kaart kosten? 400/500? Je kan niet eens een normale PC kopen.

Sorry voor m'n taalgebruik, maar ik krijg echt moordneigingen van dit. Hoe lang gaat dit nog duren? :(

[ Voor 7% gewijzigd door chim0 op 06-12-2021 06:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tja
  • Laatst online: 06-01 10:58

tja

chim0 schreef op maandag 6 december 2021 @ 06:39:
Wanneer is deze bullshit afgelopen? Even serieus 1200 euro voor een 3060 Ti. Bijna een maandsalaris! Waar gaat dit over? Wat moet normaal zo'n kaart kosten? 400/500? Je kan niet eens een normale PC kopen.

Sorry voor m'n taalgebruik, maar ik krijg echt moordneigingen van dit. Hoe lang gaat dit nog duren? :(
als reactie op de slechte beschikbaarheid van de 3000 series en andere brengt Nvidia meer sku's uit en komt in juli naar verwachting de 4000 series uit. maar ik zit ook al heel lang achter een betaalbare kaart aan. 3080 of desnoods 3090 voorkeur asus of gigabyte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
chim0 schreef op maandag 6 december 2021 @ 06:39:

Experts gokken tot goed in 2022. Ik denk zelf dat we mazzel hebben als prijzen begin 2023 op z'n vroegst weer wat normaliseren. GPU's, geheugen, gaming consoles zal voorlopig nog echt wel een drama blijven. Zelfs als coin mining compleet instort zal het nog een aantal maanden duren voor iedereen daar iets van begint te merken op het GPU-vlak en de overige tekorten... sjah. Het is gewoon afwachten helaas.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Nessuno

Nessuno

io sono nessuno

Ik zit in het zelfde pakket, Mijn neefje had wel een 3070TI voor de MSRP te pakken via nbb, Dus nu aan het kijken of ik er ook 1 kan bemachtigen.
(kon een 3090 krijgen vorige drop maar niet gedaan stom stom stom)
Het heeft geen zin om een nieuwe pc te bouwen als er geen graka's beschikbaar zijn.
Office werkt ook prima op mijn 4470k dus daar hoef ik het niet voor te doen.
Merk alleen wel dat gamen niet echt meer wil met een 780TI en das het hele probleem.

Maar heb als doel gesteld eerst een graka te scoren (wat maakt niet zoveel uit)
Als het maar de MSRP prijs is.
En dan bouw ik daar wel een pc omheen.
De rest van de spullen heb je met 2dagen in huis als het echt moet.

Na rose e cient spin

Pagina: 1 ... 576 ... 629 Laatste

Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
Beschikbaarheid is te vinden in https://docs.google.com/s...2_DWk4/edit#gid=712726851 (niet meer up-to-date)

reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord