Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Ik refresh de warenkorb eens per 5 minuten. Plus af en toe switchen naar kundenkonto en frontpagina, als ik actief achter de pc zit.nickvanemden schreef op donderdag 18 november 2021 @ 12:21:
[...]
Ik heb wel eens bij de amd drop een kaart gekocht maar als je daar een refresh extensie gebruikt is de kans aanwezig dat je een ban krijgt. (Bot protectie gok ik) Iemand ervaring hiermee bij nbb?
[ Voor 30% gewijzigd door Gecko43 op 18-11-2021 22:30 ]
Als je de FE drops bedoelt dan nee. Verder kun je daar wel kopen, ze hebben soms nog wel leuke aanbiedingen. Warehouse deals (of tweedekans, hoe je het ook noemt) kun je dan weer niet in NL laten bezorgen.Gecko43 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 22:23:
Is het niet mogelijk om vanuit Nederland bij LDLC te bestellen? (Aangezien bij post 1 alleen voor België LDLC staat.)
Bedankt voor de info!Postman schreef op donderdag 18 november 2021 @ 22:45:
[...]
Als je de FE drops bedoelt dan nee. Verder kun je daar wel kopen, ze hebben soms nog wel leuke aanbiedingen. Warehouse deals (of tweedekans, hoe je het ook noemt) kun je dan weer niet in NL laten bezorgen.
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Welk merk, welk type en hoeveel betaald?SanderTje! schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 23:33:
Een rib uit mijn lijf, maar aas er nu al zo lang op. Morgen komt er een RTX 3080 binnen van Azerty. Via gputracker.eu gevonden.
Doet pijn om te typen
Asus ROG Strix GeForce RTX 3080 OC V2, € 1.699,00
(Ter vervanging van een GTX 1070, mn. voor MSFS2020)
Geniet er van. Niet teveel nadenken over de prijsSanderTje! schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 23:43:
[...]
Doet pijn om te typen, maar deze:
Mooie kaart! Veel plezier ermee!SanderTje! schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 23:43:
[...]
Zit je al op de deurmat?SanderTje! schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 23:43:
[...]
Mooie dag voor je, een potje gamen en die centen ben je vergeten, have fun!
[ Voor 6% gewijzigd door JDx op 20-11-2021 09:40 ]
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Nee, helaas... Azerty heeft hem niet op tijd de deur uit gekregen. Maandag dus...JDx schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 09:39:
[...]
Zit je al op de deurmat?
Mooie dag voor je, een potje gamen en die centen ben je vergeten, have fun!
Nbb hoef je maar eens per uur te refreshen als je een drop verwacht. Dan blijf je ingelogd. De kans dat aankomende week nog wat komt is klein aangezien alle kaarten behalve de 3060 TI kortgeleden nog zijn verkocht.Blisterin_Bull schreef op donderdag 18 november 2021 @ 16:30:
[...]
Ik refresh de warenkorb eens per 5 minuten. Plus af en toe switchen naar kundenkonto en frontpagina, als ik actief achter de pc zit.
Jepjaaoie17 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 15:46:
Bij NBB kun je dus niet al vooraf je CC gegevens in vullen? Alleen als je al wat gekocht hebt?
Wat je wel kan doen is, doen alsof je iets koopt. Iets van waarde afrekenen en zodra je de 3ds check moet bevestigen in je bank app, annuleren. Dan wordt je weer teruggebracht naar de NBB site, met gefaalde transactie, maar blijft je cc gegevens wel in je klant account staan.jaaoie17 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 15:46:
Bij NBB kun je dus niet al vooraf je CC gegevens in vullen? Alleen als je al wat gekocht hebt?
Met iets van waarde. Bedoel je dan, dat het niet uitmaakt wat je kiest?Blisterin_Bull schreef op zondag 21 november 2021 @ 09:01:
[...]
Wat je wel kan doen is, doen alsof je iets koopt. Iets van waarde afrekenen en zodra je de 3ds check moet bevestigen in je bank app, annuleren. Dan wordt je weer teruggebracht naar de NBB site, met gefaalde transactie, maar blijft je cc gegevens wel in je klant account staan.
Die 3ds check moet dat met een app? Doe het nu gewoon in firefox, maar zie niet iets van annuleren. Moest in een nieuwe tab een transactiecode invullen, moet ik die eerst helemaal invullen? Kom er dan nog een optie om te annuleren of is het dan betaalt.
Edit: Hij staat er nu tussen.
[ Voor 51% gewijzigd door jaaoie17 op 21-11-2021 09:48 ]
Zag dat er inmiddels eindelijk (in negatieve zin) 3060 Ti's die de 1000+ euro hebben gehaald

Zal wel goed komen, de prijs was niet zo laag dat het een fout "moest" zijn, het was gewoon erg scherp, als er 69 euro stond in plaats van 690 dan heb je geen rechten. Neem ook aan dat je niks meer hebt gehoord.Evertt schreef op donderdag 18 november 2021 @ 10:44:
[...]
Denk inderdaad een prijs foutje.
Nog geen mail gezien dat ik bij moet betalen.
Zal mooi zijn als ik deze gpu volgende week binnen krijgt voor die prijs.
https://www.juridischloke...nkopen/prijsfout-webshop/
[ Voor 7% gewijzigd door JDx op 21-11-2021 09:08 ]
Voorraden raken ook weer op en er wordt minder geleverd(dus prijzen gaan omhoog(vraag aanbod)), hoewel ik wel af en toe meer Asus kaarten voorbij zie komen, maar die gaan er ook redelijk snel weer uit.JDx schreef op zondag 21 november 2021 @ 09:02:
Nou er lijkt elke week weer 50 euro bij elke kaart op te komen he, processorland heeft het ook moeilijk, deze week i5-12600KF's niet geleverd en DDR5 is nog steeds (op 1 of 2 na) niet te krijgen.
Zag dat er inmiddels eindelijk (in negatieve zin) 3060 Ti's die de 1000+ euro hebben gehaald
De prijzen zullen voorlopig wel blijven stijgen tot in het nieuwe jaar. Lijkt hetzelfde patroon van afgelopen zomer te zijn/worden. Nu is in ieder geval niet het goede moment om een kaart te kopen.
Helaas is de levering gezet op onbekend. Hij stond voor a.s donderdag.JDx schreef op zondag 21 november 2021 @ 09:07:
[...]
Zal wel goed komen, de prijs was niet zo laag dat het een fout "moest" zijn, het was gewoon erg scherp, als er 69 euro stond in plaats van 690 dan heb je geen rechten. Neem ook aan dat je niks meer hebt gehoord.
https://www.juridischloke...nkopen/prijsfout-webshop/
Ben bang dat dit volgend jaar wordt.
Ben ook gelijk lid geworden van de telegram groep. Hopen dat er wat goedkoper voorbij komt.
Die kans is inderdaad dit jaar nog heel erg klein, alles onder de 750 euro aan 3060's is meteen weg. Het is inmiddels bijna allemaal 200% van de MSRP, deze link blijft ook handig:Evertt schreef op zondag 21 november 2021 @ 12:07:
[...]
Helaas is de levering gezet op onbekend. Hij stond voor a.s donderdag.
Ben bang dat dit volgend jaar wordt.
Ben ook gelijk lid geworden van de telegram groep. Hopen dat er wat goedkoper voorbij komt.
https://www.gputracker.eu...26&fv_shop=28&fv_shop=161
Je kan de winkels ook uitzetten als je het niet erg vindt om in het buitenland te bestellen.
3D Center maakt altijd zo'n leuk grafiekje van de prijzen vergeleken met MSRP, die hebben al 3 weken de moeite niet eens genomen
Vind dit wel een nare grap van MeGekko, die zetten wel vaker levertijden in de toekomst neer die steeds veranderen, als het niet zeker is zet er dan onbekend ofzo neer. Lijkt wel alsof er ergens een groot vrachtschip is gesneuveld ofzo. Op Alternate veel (ook andere producten) van binnenkort naar onbekend.
[ Voor 11% gewijzigd door JDx op 21-11-2021 12:19 ]
Ik heb wel gisteren een ASUS DUAL GeForce® RTX 3060Ti V2 MINI OC LHR bij een webshop dat ik deze wil op halen.JDx schreef op zondag 21 november 2021 @ 12:17:
[...]
Die kans is inderdaad dit jaar nog heel erg klein, alles onder de 750 euro aan 3060's is meteen weg. Het is inmiddels bijna allemaal 200% van de MSRP, deze link blijft ook handig:
https://www.gputracker.eu...26&fv_shop=28&fv_shop=161
Je kan de winkels ook uitzetten als je het niet erg vindt om in het buitenland te bestellen.
3D Center maakt altijd zo'n leuk grafiekje van de prijzen vergeleken met MSRP, die hebben al 3 weken de moeite niet eens genomen
Vind dit wel een nare grap van MeGekko, die zetten wel vaker levertijden in de toekomst neer die steeds veranderen, als het niet zeker is zet er dan onbekend ofzo neer. Lijkt wel alsof er ergens een groot vrachtschip is gesneuveld ofzo. Op Alternate veel (ook andere producten) van binnenkort naar onbekend.
Alleen vindt ik €889 beetje erg prijzig voor deze kaart. Is wel duurder dan de 3060 maar is wel sneller.
Heb nog een week om over na te denken om deze kaart te kopen.
Ik zou zeggen stop met hopen en leer er mee leven.MetalSonic schreef op zondag 21 november 2021 @ 15:06:
Week of twee niet gekeken. Nog steeds “uien” hier. Wanneer gaat het de goede kant op jongens? Bij de 4080? Of de 5080? Komen we nog onder de 1500 voor de msi 3080?
1 stuks MSI 3060 Gaming Z Trio 731 euro!Evertt schreef op zondag 21 november 2021 @ 14:34:
[...]
Ik heb wel gisteren een ASUS DUAL GeForce® RTX 3060Ti V2 MINI OC LHR bij een webshop dat ik deze wil op halen.
Alleen vindt ik €889 beetje erg prijzig voor deze kaart. Is wel duurder dan de 3060 maar is wel sneller.
Heb nog een week om over na te denken om deze kaart te kopen.
https://azerty.nl/product...tm_campaign=GPUTracker.eu
Overigens is nu wel echt het slechtste moment, je kan als je al lang wacht op z'n minst wachten tot januari.Skybullet schreef op zondag 21 november 2021 @ 19:03:
Precies als je elke maand sinds launch 100 eu opzij had gezet had je nu prima een 3080 kunnen kopen of je het nu eens bent met de prijs of niet. Wachten op betere tijden kun je denk ik heel lang blijven wachten. Accepteer dat je doorgaat met wat je nu al hebt in je systeem of koop wat je wil/nodig hebt.
Misschien helpt de komst van de 2060 12GB ook nog iets, die komt 7 december.
Oh en we krijgen dit ook nog begin 2022 he (Intel kaarten)
https://videocardz.com/ne...-feature-6gb-gddr6-memory

Moet het nog zien trouwens hoe dat gaat lopen, qua prijs en levering.
[ Voor 44% gewijzigd door JDx op 21-11-2021 20:50 ]
Helaas de grote pech dat mij videokaart is overleden. Heb een backup kaart maar daar kan ik niet op gamen.JDx schreef op zondag 21 november 2021 @ 19:05:
[...]
1 stuks MSI 3060 Gaming Z Trio 731 euro!
https://azerty.nl/product...tm_campaign=GPUTracker.eu
Zelf oude videokaart van 2 jaar zijn behoorlijk hoog zoals de 1080 of 1660 zijn behoorlijk prijzig.
Heb het idee dat webshops de prijzen kunstmatig hoog houden.
Dan is op dit moment GeForce Now of Xbox Cloud een goede tijdelijke optie. Alleen is dat niet hetzelfde als pc gaming.
Ik wacht even en hopen dat Nvidia founders kaarten nog online komen.
Je kan ook voor een budget workstation kaart gaan, o.a. T600 te bestellen bij Lenovo voor 204 EUR. Check even de game benchmarks op YouTube.Evertt schreef op zondag 21 november 2021 @ 20:05:
[...]
Helaas de grote pech dat mij videokaart is overleden. Heb een backup kaart maar daar kan ik niet op gamen.
Zelf oude videokaart van 2 jaar zijn behoorlijk hoog zoals de 1080 of 1660 zijn behoorlijk prijzig.
Heb het idee dat webshops de prijzen kunstmatig hoog houden.
Dan is op dit moment GeForce Now of Xbox Cloud een goede tijdelijke optie. Alleen is dat niet hetzelfde als pc gaming.
Ik wacht even en hopen dat Nvidia founders kaarten nog online komen.
https://www.lenovo.com/nl...raphics-card/p/4X61E26090

https://videocardz.com/ne...pensive-as-they-should-be
[ Voor 9% gewijzigd door JDx op 22-11-2021 18:54 ]
Met dat geld een upgrade kunnen doen naar een Strix 3080ti OC.
Happy gaming 😃
:strip_exif()/f/image/tjZRcUcTl3oBWdG529w9HmGn.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 7% gewijzigd door br00ky op 23-11-2021 12:33 ]
Zodra de ⛏️ markt klapt of er verschuiving plaats vind in de manier van mijnen.MetalSonic schreef op zondag 21 november 2021 @ 15:06:
Week of twee niet gekeken. Nog steeds “uien” hier. Wanneer gaat het de goede kant op jongens? Bij de 4080? Of de 5080? Komen we nog onder de 1500 voor de msi 3080?
De tekorten worden veroorzaakt door elke boerenlul in de wereld die nu weet hoe het werkt.
[ Voor 11% gewijzigd door MaXeRs op 22-11-2021 23:07 ]
Zolang GPU-mining genoeg oplevert om een kaart in redelijke tijd terug te verdienen gaat het niet beter worden nee.
De Nvidia's en AMD's kunnen er nog zoveel aanbod tegenover zitten maar als de vraag praktisch onbeperkt is blijf je in deze situatie zitten. De gamingmarkt is op een gegeven moment wel verzadigt als iedereen die wil upgraden één of eventueel twee kaartjes heeft, maar de miningfarms blijft ze gewoon inkopen zolang het geld oplevert, ook al hebben ze er al 1000.
Ik heb hetzelfde gedaan als los-cuentos. 3080 gekocht via NBB en weer doorverkocht. Van de winst heb ik een processor upgrade, RAM upgrade, monitor upgrade en een halve telefoon gekocht. Dat is bijna gratis geld. Hoe oneerlijk het is ook ik kon het niet laten.
En de rest verdient naast het gamen zijn kaart terug tot MSRP of zelfs minder.Seriph schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 01:32:
Nadeel daarvan is dat miners bereid zijn hogere bedragen te betalen dan de gamers krijgen zij voorrang. Als we het nou zover zouden kunnen krijgen dat alle gamers een kaartje kunnen bemachtigen en de rest naar de miners dan zaten we nu niet in deze situatie.
Ik heb hetzelfde gedaan als los-cuentos. 3080 gekocht via NBB en weer doorverkocht. Van de winst heb ik een processor upgrade, RAM upgrade, monitor upgrade en een halve telefoon gekocht. Dat is bijna gratis geld. Hoe oneerlijk het is ook ik kon het niet laten.
[ Voor 4% gewijzigd door JDx op 23-11-2021 04:24 ]
Als ze al manieren hebben om 70-80% van de hashrate te halen op een LHR kaart met de populaire munten, of zelfs 100% met alt-coins, dan gaan ze met de huidige koersen die kaarten ook gewoon inzetten.Evertt schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 09:47:
Daarom zijn meer fabrikanten die Lite Hash Rate kaarten hebben. In hoop dat dit meer naar gamers gaan. Alleen heb ik het idee dat dit weinig uitmaakt.
Je ziet ook dat ze nu massaal de Ti varianten van de 70 en 80 kopen, die hebben toch echt allemaal LHR. Maar denk door grotere geheugenbus en meer VRAM die kaarten toch interessant zijn geworden.
Lol, dat heeft er niks mee te maken. Nvidia verplicht de lhr via zijn eigen chip.Evertt schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 09:47:
Daarom zijn meer fabrikanten die Lite Hash Rate kaarten hebben. In hoop dat dit meer naar gamers gaan. Alleen heb ik het idee dat dit weinig uitmaakt.
En LHR is al voor 74% te omzeilen. Elke week hier dezelfde discussie.
Ik ben blij als gamer dat ik de 80% van de tijd die mijn pc onbenut is ik mijn centjes kan terugverdienen.
LHR heeft enkel als nut dat Nvidia meer gpus over de toonbank ziet gaan. Dat is alles waar Nvidia het om doet.
Kijk naar AMD, geen LHR zelfde problemen.
Een 3070 TI voor 800€ - 950 € is beter dan een 3070 non lhr voor 1300€Postman schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 09:59:
[...]
Als ze al manieren hebben om 70-80% van de hashrate te halen op een LHR kaart met de populaire munten, of zelfs 100% met alt-coins, dan gaan ze met de huidige koersen die kaarten ook gewoon inzetten.
Je ziet ook dat ze nu massaal de Ti varianten van de 70 en 80 kopen, die hebben toch echt allemaal LHR. Maar denk door grotere geheugenbus en meer VRAM die kaarten toch interessant zijn geworden.
https://nl.hardware.info/...en-pas-eind-2022-opgelost
Zelfs eind 2022 klinkt al te dichtbij om te geloven.
Eerder las ik dat het eind 2021 zou zijn opgelost….JDx schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 15:21:
Marktanalist: vraag naar videokaarten iets gekrompen, tekorten pas eind 2022 opgelost
https://nl.hardware.info/...en-pas-eind-2022-opgelost
Zelfs eind 2022 klinkt al te dichtbij om te geloven.
Geld is nooit het probleem en altijd de oplossing. Koop gewoon een te dure kaart joh. Of wacht rustig NBB af. Wellicht deze week weer kansen.MetalSonic schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 16:32:
[...]
Eerder las ik dat het eind 2021 zou zijn opgelost….
PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton
LDLC is een enorm grote winkel in Frankrijk.ShooterTR58 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 17:06:
Ik wil weten hoe vertrouwbaar is ldlc om een bestelling te doen. Iemand enige idee?
Ze zijn door NVIDIA uitgekozen om de FE's te verkopen.
Lijkt me weinig reden tot wantrouwen. Ze zijn betrouwbaar.
RTX 50xx FE tracker: https://t.me/bscfoundersedition
Dank u wel, bij de volgenden wordt het bestellen!maikie61 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 17:14:
[...]
LDLC is een enorm grote winkel in Frankrijk.
Ze zijn door NVIDIA uitgekozen om de FE's te verkopen.
Lijkt me weinig reden tot wantrouwen. Ze zijn betrouwbaar.
Ps: Zullen de videokaarten nog dalen of blijven zoals hoe het is?
Je kan als Nederlander geen FE bestellen bij LDLC, alleen bij NBB (Duitsland).ShooterTR58 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 17:31:
[...]
Dank u wel, bij de volgenden wordt het bestellen!
Haha dat had ik al gezien inderdaad, maar woon in België helemaal geen probleem. Dank je wel.JDx schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 17:33:
[...]
Je kan als Nederlander geen FE bestellen bij LDLC, alleen bij NBB (Duitsland).
Oh zag Rdam in je profiel vandaar.ShooterTR58 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 17:36:
[...]
Haha dat had ik al gezien inderdaad, maar woon in België helemaal geen probleem. Dank je wel.
Als je dit topic had gevolgd zoals je schrijft... dan weet je hier het antwoord op. Of de zoekfunctie. Denk dat deze vraag bijna dagelijks gesteld wordt!benjamin19 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 18:42:
Ik volg al geruime tijd dit topic. En ik ben van plan om het erop te gaan wagen om een videokaart te kopen via NBB of LDLLC. Ik zag dat je bij NBB ook met Klarna kan betalen. Geld dit ook voor de videokaart drops?
Neen enkel met Credit Card!
En weer daarvoor las ik dat vanaf april 2021 de kaarten weer redelijk verkrijgbaar zouden zijn.MetalSonic schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 16:32:
[...]
Eerder las ik dat het eind 2021 zou zijn opgelost….
Twee weken geleden zag ik bij Max ICT een Asus RTX 3070 8GB white voor 556 euro, die te bestellen was met onbekende levertijd. Helaas kon ik de betaling niet direct uitvoeren, en eigenlijk wil ik toch een RTX 3080 of RX 6800 XT. Even later was hij voor meer dan 800 te bestellen, met een opgegeven levertijd van 1-2 weken. Inmiddels weer nog duurder te bestellen.Toch nog maar eens een AMD drop proberen.
Moet je alleen hopen dat Chronopost/dpd u niet liggen heeft. Bij de laatste drop heb ik een 3070ti kunnen afnemen bij LDLC. Tracking gegevens bij chronopost waren van in het begin 'vaag' te noemen. Koerier zou woensdag aan de deur gestaan hebben en volgens hen was ik niet thuis was maar ik was wel thuis. Op maandag (nadat LDLC ook chronopost bevroeg) krijgt de tracking ineens een update dat het pakket op vrijdagochtend afgeleverd is. Ontvanger info staat "leeg". Delivery dispute opgestart maar ik denk dat ik die kaart niet meer ga zien en dat de foute ontvanger een gratis GPU gescoord heeft.ShooterTR58 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 17:31:
[...]
Dank u wel, bij de volgenden wordt het bestellen!
Maar zelfs dingen die volgens Max ICT op voorraad zijn (bij hun leverancier) kan het zijn dat je het niet geleverd krijgt, omdat het er helemaal niet is.icceni schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 22:47:
[...]
En weer daarvoor las ik dat vanaf april 2021 de kaarten weer redelijk verkrijgbaar zouden zijn.
Twee weken geleden zag ik bij Max ICT een Asus RTX 3070 8GB white voor 556 euro, die te bestellen was met onbekende levertijd. Helaas kon ik de betaling niet direct uitvoeren, en eigenlijk wil ik toch een RTX 3080 of RX 6800 XT. Even later was hij voor meer dan 800 te bestellen, met een opgegeven levertijd van 1-2 weken. Inmiddels weer nog duurder te bestellen.Toch nog maar eens een AMD drop proberen.
Dus of je nou verdriet moet hebben van het toen niet gelijk kunnen bestellen... Denk het niet. Waarschijnlijk had je na een tijdje gehoord dat ze toch niks konden leveren en zou je een paar weken kunnen wachten om je geld terug te krijgen.
Inderdaad, webshop die adverteert met "volgende dag in huis" of "op voorraad" en in 90% van de gevallen je geld terug stort of je twee maand laat wachten om te zeggen dat er geen voorraad is....
Difficulty bomb is vertraagd (mei of juni 2022), is me niet helemaal duidelijk wat de stand van zaken nu precies is. Effecten van de difficulty bomb zullen niet direct merkbaar zijn. Invloed op prijzen van GPUs? Moeilijk te zeggen maar verwachting is dat de tekorten tot diep in 2022 blijven.AlainSki schreef op woensdag 24 november 2021 @ 09:46:
Durft iemand zich te wagen aan een 2022 GPU beschikbaarheid voorspelling tav de difficulty bomb die 1 december ETH mining vrijwel onmogelijk gaat maken op korte termijn?
EDIT: Bericht even herschreven omdat mijn informatie niet up2date was.
[ Voor 36% gewijzigd door Speedway4 op 24-11-2021 10:14 ]
Ik vind het nog steeds te ..... voor woorden dat tweakers max ict blijft listen in de pricewatchkneusteun schreef op woensdag 24 november 2021 @ 08:57:
[...]
Inderdaad, webshop die adverteert met "volgende dag in huis" of "op voorraad" en in 90% van de gevallen je geld terug stort of je twee maand laat wachten om te zeggen dat er geen voorraad is....
Zijn meer van dat soort zaken hoor. Probleem is ook dat ze soms wel degelijk iets leveren, maar eigenlijk alles wat pre-order is of geen levertijd van 1 dag heeft nooit binnen gaat komen.Helza schreef op woensdag 24 november 2021 @ 10:32:
[...]
Ik vind het nog steeds te ..... voor woorden dat tweakers max ict blijft listen in de pricewatch
Verder is dat geen discussie voor dit topic of subforum, daar zijn andere kanalen voor (kan je verklappen dat die meteen van een slotje voorzien worden omdat het al eerder besproken is
MaxICT moet je bij weg blijven. Zijn door Tweakers zelfs op pauze gezet in de Pricewatch WoutF in "Suggestie: MaxICT weren van tweakers.net pricewatch"icceni schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 22:47:
[...]
En weer daarvoor las ik dat vanaf april 2021 de kaarten weer redelijk verkrijgbaar zouden zijn.
sjirafje schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:03:
[...]
Dat ze het geld voor die fan houden zou ik prima vinden. Maar ik denk niet dat ze daar mee akkoord zullen gaan.
Ik begrijp niet waarom anderen (om hun creditcard in het systeem te zetten) een bestelling kunnen plaatsen en die weer zonder problemen kunnen annuleren, maar een onderdeel van nog geen 3 euro uit een bestelling halen is ook na 2 verzoeken niet mogelijk.
:strip_exif()/f/image/3PgOMab47WJdMzzkN3xLyDAk.jpg?f=fotoalbum_large)
Gisteravond was de status nog "in bearbeitung", zou het nu dan toch gaan gebeuren?
Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn
https://videocardz.com/ne...-for-board-partners-by-10
[ Voor 7% gewijzigd door JDx op 24-11-2021 13:41 ]
https://www.bol.com/nl/nl...-gb-ssd/9300000037153560/
Ik heb een aantal winkels weggefilterdHelza schreef op woensdag 24 november 2021 @ 10:32:
[...]
Ik vind het nog steeds te ..... voor woorden dat tweakers max ict blijft listen in de pricewatch
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
2 dagen later update gekregen dat de levertijd onbekend is.
En nu vandaag weer een mail gekregen dat ze het besteld hebben met de leverdatum onbekend.
Denk dat ik dit jaar nog geen video kaart heb pas volgend jaar ben ik bang.
Niet (langer) leverbaar.lightningCAT schreef op woensdag 24 november 2021 @ 16:15:
RTX 3060 voor 979 EUR (Inclusief verscheidene PC componenten).![]()
![]()
![]()
https://www.bol.com/nl/nl...-gb-ssd/9300000037153560/
Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn
3060TI: https://www.notebooksbill...i+founders+edition+719485
Edit: gelukt met bestellen. Deze was wel echt razendsnel weg. Gok dat veel mensen klaarzaten omdat het exact 2 week na de vorige drop is.
[ Voor 131% gewijzigd door stin00 op 25-11-2021 10:08 ]
Ik had de bestel knop gezien.. telt dat ook?stin00 schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:06:
DROP NL!
Edit: gelukt met bestellen. Deze was wel echt razendsnel weg. Gok dat veel mensen klaarzaten omdat het exact 2 week na de vorige drop is.
Die was echt weg binnen 30 seconden ofzo.
[ pctje te zien hier ] - Miauw
Was in enkele seconde ready voor de drop. toch een error en kaarten uitverkocht. deze was zeker snel wegstin00 schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:06:
DROP NL!
Heb het idee dat de links via telegram/discord namelijk niet ala minute gepost worden.
Kan de FE kaarten nergens vinden behalve via de directe links namelijk.
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte Aorus GTX1080TI | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Acer Predator X34P | M-Audio AV40
Ik kreeg 3 of 4 keer een vage tekstuele error met de human verification, opgelost door de pagina te refreshen.Gecko43 schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:11:
Ik kwam niet door de captcha heen bij NBB, hoe is dit op te lossen?
Je kan GPUs alleen met CC afrekenen, Klarna en Vorkasse staan uit voor FE kaarten.Sp33dFr34k schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:11:
Waarom zou je trouwens bij NBB niet bestellen via Klarna of Vorkasse? Is toch sneller dan via CC als je die nog niet gekoppeld hebt?
Wat is het snelst?stin00 schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:12:
Je kan GPUs alleen met CC afrekenen, Klarna en Vorkasse staan uit voor FE kaarten.
Oke, bedankt!stin00 schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:12:
[...]
Ik kreeg 3 of 4 keer een vage tekstuele error met de human verification, opgelost door de pagina te refreshen.
Nee, de kaarten worden elke keer op een nieuwe, onbekende link aangeboden. De telegram benelux stock checker bot is vaak juist té snel naar mijn beleving. Hij vindt een kaart en als je erop drukt is de 'In den warenkorb' knop nog niet actief - meestal pas 5 seconden later.D.Ramakers schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:10:
Is er een mogelijkheid om de links te zien voordat ze voorradig zijn?
Heb het idee dat de links via telegram/discord namelijk niet ala minute gepost worden.
Kan de FE kaarten nergens vinden behalve via de directe links namelijk.
Dus er loopt ergens een script dat de hele tijd de NBB site afspeurt voor die ene link? Damn dat moet toch ook trafic genereren dan?stin00 schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:14:
[...]
Nee, de kaarten worden elke keer op een nieuwe, onbekende link aangeboden. De telegram benelux stock checker bot is vaak juist té snel naar mijn beleving. Hij vindt een kaart en als je erop drukt is de 'In den warenkorb' knop nog niet actief - meestal pas 5 seconden later.
Eén? Enkele tientallen verwacht ik.D.Ramakers schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:15:
[...]
Dus er loopt ergens een script dat de hele tijd de NBB site afspeurt voor die ene link? Damn dat moet toch ook trafic genereren dan?
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Had 'm op mijn telefoon in mijn winkelmandje, maar bij invoeren van emailadres zei die telkens dat ik een geldig emailadres in moest voeren, 3 emailadressen geprobeerd... Daarna was ie weer uit m'n mandje.
Heeft iemand wel eens hetzelfde gehad?
Ik baal echt enorm, want ik was er wel op tijd bij.
Ahzo, ok thnx.stin00 schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:12:
[...]
Je kan GPUs alleen met CC afrekenen, Klarna en Vorkasse staan uit voor FE kaarten.
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte Aorus GTX1080TI | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Acer Predator X34P | M-Audio AV40
Of is degene die als eerste afgerekend heeft, heeft 'm ? Maw als een idioot in winkelmandje en doorsjezen naar betalen en afronden ?
IT Freelancer since 2005, and still loving it.
Ja het lijkt erop dat een bot constant checkt welke nieuwe producten er aan de site worden toegevoegd en filtert de FE kaarten eruit met een melding + link.D.Ramakers schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:15:
[...]
Dus er loopt ergens een script dat de hele tijd de NBB site afspeurt voor die ene link? Damn dat moet toch ook trafic genereren dan?
3060 TI vorige drop: https://www.notebooksbill...e+founders+edition+720778
3060 TI deze drop: https://www.notebooksbill...i+founders+edition+719485
Andere URL en zelfs een ander artikelnummer..
Was alleen de 3060 Ti, komen denk ik nog wel meer straks.Sandeerrr schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:18:
Ik zat net even niet achter mijn pc, dropt 'ie...
Had 'm op mijn telefoon in mijn winkelmandje, maar bij invoeren van emailadres zei die telkens dat ik een geldig emailadres in moest voeren, 3 emailadressen geprobeerd... Daarna was ie weer uit m'n mandje.
Heeft iemand wel eens hetzelfde gehad?
Ik baal echt enorm, want ik was er wel op tijd bij.
Winkelmandje doet niets, geen reserveringen. Je moet zo snel mogelijk afrekenen.shaowoo schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:19:
als je bij nbb een grafische (FE) in je winkelmandje hebt, je dan zeker bent dat het voor jou gereserveerd is?
Of is degene die als eerste afgerekend heeft, heeft 'm ? Maw als een idioot in winkelmandje en doorsjezen naar betalen en afronden ?
Als ik me niet vergis ontbrak de 3060 Ti tijdens de vorige drop, dus het zou me niet verbazen als er geen andere kaarten droppen vandaag.Saekerhett schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:19:
[...]
Was alleen de 3060 Ti, komen denk ik nog wel meer straks.
Lijkt me sterk. Ik heb nog geen drop gezien met maar 1 gedropte kaart. wel een waar er enkele uren tussen zat. (weet niet of mijn hart dat aankan lol)Cinner schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:21:
[...]
Als ik me niet vergis ontbrak de 3060 Ti tijdens de vorige drop, dus het zou me niet verbazen als er geen andere kaarten droppen vandaag.
thanks.. hmm dus klikken als de mallestin00 schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:20:
[...]
Winkelmandje doet niets, geen reserveringen. Je moet zo snel mogelijk afrekenen.

IT Freelancer since 2005, and still loving it.
Dat zou K*T zijnCinner schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:21:
[...]
Als ik me niet vergis ontbrak de 3060 Ti tijdens de vorige drop, dus het zou me niet verbazen als er geen andere kaarten droppen vandaag.
Klopt, maar ze komen altijd met meerdere kaarten en nooit slechts eentje.Cinner schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:21:
[...]
Dat is niet helemaal waar, het is vaker gebeurd hoor in het verledenSaekerhett schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:24:
[...]
Klopt, maar ze komen altijd met meerdere kaarten en nooit slechts eentje.
[ Voor 6% gewijzigd door stin00 op 25-11-2021 10:26 ]
Ok, dan is het zeldzaam. We gaan het zien.stin00 schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:26:
[...]
Dat is niet helemaal waar, het is vaker gebeurd hoor in het verledenIn België op 3 juni alleen de 3080 TI en op 6 juni alleen de 3090. In NL/DE is op 21 juni alleen de 3070 TI gedropt. Het is wel zo dat dit niet vaak gebeurt, dus ik zou het zeker vandaag nog goed in de gaten houden.
Ik krijg geen melding via Telegram?Rockyzee schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:27:
Vorkasse staat weer aan
Vorkasse staat altijd aan. Er is onlangs een aanpassing geweest aan de site dat vorkasse op de hele site aan blijft staan en dat het alléén voor de specifieke founders edition kaarten uit staat. Je kan hiermee dus niet meer drops voorspellen. De vorkasse bot is dus uitgeschakeld en zinloos.Rockyzee schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:27:
Vorkasse staat weer aan
[ Voor 8% gewijzigd door stin00 op 25-11-2021 10:32 ]
Ik krijg ook geen melding via Telegram.
Op NBB zelf kan je checken
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |