Ik had zelf de AB pas een dag later. Dus wellicht dat er toch iets zit in de verwerking van de orders qua tijdstip. En klopt wel dat natuurlijk de hele Black Friday gekte er even tussendoor kwam. Waarom het nu al bijna 2 weken in de verzendafwikkeling zit is ook apart ja.Vuule schreef op woensdag 8 december 2021 @ 17:23:
[...]
[...]
Apart. Tijdens dezelfde drop van 25 november een 3090 bemachtigd.
25 november: Ihre Bestellung bei NBB ist eingegangen und wird geprüft
Paar uur later: Auftragsbestätigung
27 november: Rechnung + Versandbestätigung
30 november: kaart geleverd (UPS Traceren gaf aan die ie dag later zou komen, dus daar ging ook iets niet helemaal goed.)
Waarom ie dan bij jullie nog niet verzonden zou moeten zijn?
Hoezo niet? Zijn er NL webwinkels die jouw betaling niet een jaar vasthouden voor een order tijdens release? Waarom zou NBB je geld ook niet graag in ontvangst nemen en is het niet alsnog een backorder geworden. Ik heb het al een paar keer zien voorbij komen op een bepaalde discord dat het gebeurt. Normaliter doen ze volgens mij niet aan backorders (stock op = geen order mogelijkheid) maar ik heb het idee dat hun logistieke systemen het soms toch ff niet trekken.Postman schreef op woensdag 8 december 2021 @ 16:25:
[...]
Verder geloof ik niet dat het een kwestie van oversold is. Dan zouden ze de betaling ook niet doorgezet hebben. Lijkt me inderdaad meer dat ze het logistiek niet kunnen bolwerken. Maar even geduld hebben dus.
Grappig:ineens om 19u bericht gekregen dat de kaart verzonden is.
Vraag me af of het komt doordat ik met hen gechat heb of dat het puur toeval was.
Anyway, excited
Vraag me af of het komt doordat ik met hen gechat heb of dat het puur toeval was.
Anyway, excited
Mijn bestelde 3070ti bij ldlc, verzonden op 16/11, is nog steeds vermist. Na de uitgave van mijn leveringsdispuut is de chronopost tracking aangepast met een extra regel. Er stond eerst dat ze 18/11 om 11:00 ontvangen was door 'depose cv'. In de recent toegevoegde regel staat er nu bij dat ze ook om 13:00 ontvangen is door mij. Ze zijn aan het klooien en ze weten het. Zal alleen moeilijk zijn dat ze het ook effectief toegeven...het geduld begint stilaan op te geraken...Takahashii schreef op woensdag 8 december 2021 @ 21:24:
Grappig:ineens om 19u bericht gekregen dat de kaart verzonden is.
Anyway, excited
Ik wil het niet erger maken dan het al is,maar mijn ervaringen met postdiensten in Frankrijk zijn sws echt abominabel slecht. Retourzendingen die gewoon doodleuk teruggestuurd worden naar mij en dat soort zaken. Is een kwestie van bad luck, ik weet het, maar gek genoeg meerdere keren vanuit Frankrijk issues gehad waar ik letterlijk nog nooit een probleem vanuit Duitsland heb gehadKuunlan01 schreef op woensdag 8 december 2021 @ 22:15:
[...]
Mijn bestelde 3070ti bij ldlc, verzonden op 16/11, is nog steeds vermist. Na de uitgave van mijn leveringsdispuut is de chronopost tracking aangepast met een extra regel. Er stond eerst dat ze 18/11 om 11:00 ontvangen was door 'depose cv'. In de recent toegevoegde regel staat er nu bij dat ze ook om 13:00 ontvangen is door mij. Ze zijn aan het klooien en ze weten het. Zal alleen moeilijk zijn dat ze het ook effectief toegeven...het geduld begint stilaan op te geraken...
Maar goed even on-topic: ik zou hier als ik jou was wel bovenop zitten. Als je verwacht dat de zending kwijt is geraakt (of 'kwijt is geraakt') direct doen wat je kan doen en ook gewoon de 'lastige klant' blijven spelen bij zowel de winkel als bezorgdienst. Waarom ik dit aanraad? Nou, laten we het zo zeggen: ik werk bij een klantenservice afdeling en als een klant écht lastig wordt (lees: beleefd blijft, maar duidelijk boos is en dreigt met het issue openbaar maken op social media of juridische ondersteuning te halen) is er vaak net nog een extra stap mogelijk.

Zo besluiten wij in een enkel geval zelfs de klant gewoon zijn/haar/hun zin te geven als het financieel gezien niet te veel kost, want tijd is geld en ook reputatie is (veel) geld.
[ Voor 26% gewijzigd door Brutal1ty op 09-12-2021 06:57 ]
Ik heb hier al een tijdje mee zitten lezen en begrijp echt niet waarom mensen uberhaupt nog voor een GPU kijken met deze prijzen. Geef de scalpers en de rest van de markt gewoon een dikke vinger en wacht tot de prijzen weer enigzins normaal worden en deel niet mee in deze gekte.
Als je hem nodig hebt voor werk oid dan kan het natuurlijk niet anders. Het is een mooi topic hier en kijk graag eens mee, maar het feit dat dit bestaat is toch al genoeg bewijs dat we met zn alllen kei gek zijn? Of zeg ik nou wat geks?
Ik heb zelf besloten niet meer te wachten of mee te doen met deze waanzin en mijn Game PC verkocht. Ik ben maar weer eens overgestapt op console gaming. Nu een Series X (paar maanden geleden voor een normale prijs kunnen kopen via hier) en dat bevalt echt goed. Ok, consoles zijn ook schaars maar daar liggen de prijzen dichter bij msrp dan van de GPU's en CPU's. Leuke bonus is 3 jaar Game Pass ultimate voor 120 euro via gift cards xbox live gold. Zitten serieus echt leuke games bij en met cloud gaming kun je een game eenvoudig uitgebreid proberen, of gewoon gaan spelen natuurlijk.
Je moet bereid zijn om wat concessies te doen natuurlijk, zoals geen bling bling etc. Volgens mij ondersteunen best wat games muis en toetsenbord. Qua graphics doet het echt niet meer onder voor PC. Ik game echt super smooth op 4K met raytracing en hoge texture kwaliteit en bovenal geen gezeik met drivers en dure GPU's. Echt heel knap dat ze deze performance in zo'n kleine en stille behuizing hebben gekregen.
Ok ik mis wel het samenstellen en bouwen van een PC, daar had ik best wat lol in maar das nu gewoon echt echt niet leuk meer.
Als je hem nodig hebt voor werk oid dan kan het natuurlijk niet anders. Het is een mooi topic hier en kijk graag eens mee, maar het feit dat dit bestaat is toch al genoeg bewijs dat we met zn alllen kei gek zijn? Of zeg ik nou wat geks?

Ik heb zelf besloten niet meer te wachten of mee te doen met deze waanzin en mijn Game PC verkocht. Ik ben maar weer eens overgestapt op console gaming. Nu een Series X (paar maanden geleden voor een normale prijs kunnen kopen via hier) en dat bevalt echt goed. Ok, consoles zijn ook schaars maar daar liggen de prijzen dichter bij msrp dan van de GPU's en CPU's. Leuke bonus is 3 jaar Game Pass ultimate voor 120 euro via gift cards xbox live gold. Zitten serieus echt leuke games bij en met cloud gaming kun je een game eenvoudig uitgebreid proberen, of gewoon gaan spelen natuurlijk.
Je moet bereid zijn om wat concessies te doen natuurlijk, zoals geen bling bling etc. Volgens mij ondersteunen best wat games muis en toetsenbord. Qua graphics doet het echt niet meer onder voor PC. Ik game echt super smooth op 4K met raytracing en hoge texture kwaliteit en bovenal geen gezeik met drivers en dure GPU's. Echt heel knap dat ze deze performance in zo'n kleine en stille behuizing hebben gekregen.
Ok ik mis wel het samenstellen en bouwen van een PC, daar had ik best wat lol in maar das nu gewoon echt echt niet leuk meer.
Tja, alle 'next gen' mogelijkheden om op te gamen zijn schaars.Penetrator1976 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 08:50:
Ik heb hier al een tijdje mee zitten lezen en begrijp echt niet waarom mensen uberhaupt nog voor een GPU kijken met deze prijzen. Geef de scalpers en de rest van de markt gewoon een dikke vinger en wacht tot de prijzen weer enigzins normaal worden en deel niet mee in deze gekte.
Als je hem nodig hebt voor werk oid dan kan het natuurlijk niet anders. Het is een mooi topic hier en kijk graag eens mee, maar het feit dat dit bestaat is toch al genoeg bewijs dat we met zn alllen kei gek zijn? Of zeg ik nou wat geks?![]()
![]()
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Eén van de grootste redenen is juist dat we GPU's willen voor normale prijzen, ofwel kans maken op zo'n kaart bij een drop. Daar gaat 90% van dit topic over...Penetrator1976 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 08:50:
Gedeeltelijk mee eens. We willen kaarten voor normale prijzen. (Dat wil iedereen) maar niet iedereen zit te wachten op een lawaai FE model. Zijn er zat die liever een aftermarket model willen en hier steeds kijken of die modellen alweer een beetje richting enkel of dubbel msrp gaan.Saekerhett schreef op donderdag 9 december 2021 @ 09:09:
[...]
Eén van de grootste redenen is juist dat we GPU's willen voor normale prijzen, ofwel kans maken op zo'n kaart bij een drop. Daar gaat 90% van dit topic over...
Ook aftermarket modellen hebben drops met normale prijzen, niet alleen de FE's.MetalSonic schreef op donderdag 9 december 2021 @ 09:22:
[...]
Gedeeltelijk mee eens. We willen kaarten voor normale prijzen. (Dat wil iedereen) maar niet iedereen zit te wachten op een lawaai FE model. Zijn er zat die liever een aftermarket model willen en hier steeds kijken of die modellen alweer een beetje richting enkel of dubbel msrp gaan.
Ik kijk hier best vaak maar als het om een drop ga zie ik altijd FE, maar misschien lees ik dan niet goed. bedoel je NBB of gaat het dan om LDC oid (die franse shop)Saekerhett schreef op donderdag 9 december 2021 @ 09:24:
[...]
Ook aftermarket modellen hebben drops met normale prijzen, niet alleen de FE's.
Er zijn wel meerdere winkels die drops hebben voor goeie prijzen, niet alleen NBB of LDLC. Soms worden die hier wel genoemd, maar dan zijn ze ook heel snel weg. En soms heb je geluk.MetalSonic schreef op donderdag 9 december 2021 @ 09:32:
[...]
Ik kijk hier best vaak maar als het om een drop ga zie ik altijd FE, maar misschien lees ik dan niet goed. bedoel je NBB of gaat het dan om LDC oid (die franse shop)
FE betekend Founders EditionMetalSonic schreef op donderdag 9 december 2021 @ 09:32:
[...]
Ik kijk hier best vaak maar als het om een drop ga zie ik altijd FE, maar misschien lees ik dan niet goed. bedoel je NBB of gaat het dan om LDC oid (die franse shop)
Waarom zeg je dit tegen mij in een quote?
Of heb je het voor jezelf even opgezocht en vond je het leuk om mij dit te informeren?
Ik begrijp het natuurlijk als een aantal die extra decibels accepteren voor een fors lagere prijs bij een NBB drop
Zijn de huidige FE drops nog steeds non LHR? Zo ja, dan zou je die makkelijk kunnen ruilen voor een stillere aftermarket LHR denk ik.
Per type kan het verschillen.Platte_Band schreef op donderdag 9 december 2021 @ 10:04:
Zijn de huidige FE drops nog steeds non LHR? Zo ja, dan zou je die makkelijk kunnen ruilen voor een stillere aftermarket LHR denk ik.
3060 TI NON-LHR
3070 NON-LHR
3080 NON-LHR
3080 TI LHR
3090 NON-LHR
Ik zal jouw zin wel verkeerd lezen... Geweldig dat je daar zo een response op moet typen.MetalSonic schreef op donderdag 9 december 2021 @ 09:51:
[...]
Waarom zeg je dit tegen mij in een quote?
Of heb je het voor jezelf even opgezocht en vond je het leuk om mij dit te informeren?Dat kan natuurlijk. Komt alleen vreemd over op deze manier. Mijn eerste GPU was een Nvidia 3 Ti 200 en sinds dien altijd gevolgd. De FE's zijn de laatste 5 tot 10 jaar een stuk stiller geworden maar ik vind ze nog steeds veel slechter dan de aftermarket modellen.
Ik begrijp het natuurlijk als een aantal die extra decibels accepteren voor een fors lagere prijs bij een NBB drop
Niet, de wachtrij is zo lang dat ze deze gesloten hebben.djmelvee schreef op donderdag 9 december 2021 @ 10:39:
Dag heren, ik kan iets missen hoor maar hoe geef ik mijzelf op voor een wachtlijst? Zie trouwens een XC versie en een FTW van deze staan. Wat is het verschil en is het merkbaar? Zit namelijk wel ietwat prijsverschil in.
[Afbeelding]
Ikzelf sta in de wachtrij sinds vorig jaar december.
Mvg
[ Voor 4% gewijzigd door D.Ramakers op 09-12-2021 10:41 ]
Er zitten miljoenen mensen in de wachtrij, je kan deze kaart nooit meer kopen tenzij je al in september/oktober/november 2020 hebt ingeschreven... alles daarna is volledig kansloosdjmelvee schreef op donderdag 9 december 2021 @ 10:39:
Dag heren, ik kan iets missen hoor maar hoe geef ik mijzelf op voor een wachtlijst? Zie trouwens een XC versie en een FTW van deze staan. Wat is het verschil en is het merkbaar? Zit namelijk wel ietwat prijsverschil in.
[Afbeelding]
Ah dat is goed om te horen. Wat een fucking drama. Alternatieven?
Dit topic heeft niet voor niks 2309 pagina'sdjmelvee schreef op donderdag 9 december 2021 @ 10:50:
Ah dat is goed om te horen. Wat een fucking drama. Alternatieven?
- Je koopt een kaart in de winkel voor een idiote prijs
- Je koopt een kaart op marktplaats/tweaker V&A etc voor een idiote prijs
- Je hoopt dat je een keer optijd erbij bent als er een msrp prijs drop is op NBB
- Je blijft met je huidige gpu verder gaan en wacht op betere tijden ( als die ooit nog komen )
Dat zijn ongeveer je opties op dit moment.
Zeer accuraat opgesomd hahahahhaSkybullet schreef op donderdag 9 december 2021 @ 10:58:
[...]
Dit topic heeft niet voor niks 2309 pagina's
- Je hoopt dat je een keer optijd erbij bent als er een msrp prijs drop is op NBB
- Je blijft met je huidige gpu verder gaan en wacht op betere tijden ( als die ooit nog komen )
Na rose e cient spin
We missen nog de optie om een complete build te kopen. Kan soms interessant zijn, zeker met de prijs stijgingen deze maand.
Is zeker een valide optie geworden inderdaad.Bartje1983 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 11:11:
[...]
We missen nog de optie om een complete build te kopen. Kan soms interessant zijn, zeker met de prijs stijgingen deze maand.
Nog een extra optie is om vandaag de drop op amd.com te pakken (maar dat heeft zijn eigen topic)
Dit is precies wat een collega van mij heeft gedaan.Bartje1983 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 11:11:
[...]
Complete gaming PC voor EUR 3000 met RTX3080, 5800X, 32 GB, AIO en 2TB SSD.
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
't Is niet best he. En het feit dat dit topic 2300+ pagina's heeft help je hopelijk ook begrijpen waarom ik het vraag en niet 2300+ pagina's afga haha!Skybullet schreef op donderdag 9 december 2021 @ 10:58:
[...]
Dit topic heeft niet voor niks 2309 pagina's
NBB, help me even?
Zit nu met een 1070, maar begin toch wel te merken dat deze ouder wordt hoor met de nieuwere games..
NBB: notebooksbilliger .dedjmelvee schreef op donderdag 9 december 2021 @ 11:50:
[...]
't Is niet best he. En het feit dat dit topic 2300+ pagina's heeft help je hopelijk ook begrijpen waarom ik het vraag en niet 2300+ pagina's afga haha!![]()
NBB, help me even?
Zit nu met een 1070, maar begin toch wel te merken dat deze ouder wordt hoor met de nieuwere games..
Kijk even de topicstart, daar staat een stukje in over Founders Edition kaarten die altijd voor MSRP worden verkocht en die kun je alleen bij NBB bestellen. Droppen vaak om de twee weken en het is vandaag precies 2 weken geleden dat de laatste (kleine) drop was dus zou vanmiddag wel weer eens raak kunnen zijn.djmelvee schreef op donderdag 9 december 2021 @ 11:50:
[...]
't Is niet best he. En het feit dat dit topic 2300+ pagina's heeft help je hopelijk ook begrijpen waarom ik het vraag en niet 2300+ pagina's afga haha!![]()
NBB, help me even?
Thanks!
Dus hoe ik het begrijp is een FE zeker de moeite waard? Is het verschil met een van EVGA bijvoorbeeld of iets dergelijks te verwaarlozen?
[ Voor 30% gewijzigd door djmelvee op 09-12-2021 11:58 ]
Heb zelf een 3080TI Founders Edition. En merkte al snel dat memory temperatuur erg hoog werd (110c). Hierdoor heb ik de GPU uit elkaar gehaald, en gerepad met dikkere thermal pads. Heb nu mooie temperaturen (80/85c)!djmelvee schreef op donderdag 9 december 2021 @ 11:57:
[...]
Thanks!
Dus hoe ik het begrijp is een FE zeker de moeite waard? Is het verschil met een van EVGA bijvoorbeeld of iets dergelijks te verwaarlozen?
Ps: Heb de kaart bij een mede-tweaker gekocht die er 100 euro op verdient heeft. Heeft mij 1350 gekost.
Ik heb zelf een 3070ti FE maar geen ervaring met andere varianten. Ik zie hier in de topic wel vaker voorbij komen dat deze schijnbaar lawaaieriger zijn maar dat merk ik persoonlijk uberhaupt niet. Als er al een verschil in prestaties is maakt dat het verschil in prijs sowieso niet goed, aangezien je normaal gezien de kaarten moeilijk goedkoper dan 2x MSRP krijgt.djmelvee schreef op donderdag 9 december 2021 @ 11:57:
[...]
Thanks!
Netjes, thanks voor de vlotte reacties!
Wat betreft NBB en LDLC (Schoonouders wonen in Belgie), is dat een kwestie van in de gaten houden of ze er "ineens" tussenstaan? Neem aan dat die kaarten worden aangeduid met Founders Edition. Zie ze namelijk nu nergens op de websites staan.
Allerlaatste advies gevraagd, 3080 of 3080ti ?
Wat betreft NBB en LDLC (Schoonouders wonen in Belgie), is dat een kwestie van in de gaten houden of ze er "ineens" tussenstaan? Neem aan dat die kaarten worden aangeduid met Founders Edition. Zie ze namelijk nu nergens op de websites staan.
3080ti is minder populair dus dat is de kaart om voor te gaan. Wel een stuk duurder.djmelvee schreef op donderdag 9 december 2021 @ 12:04:
PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton
Het makkelijkst is om je op de telegram kanalen te abboneren van stockcheckers (staan ook in de topic start), dan krijg je een melding met de link naar de betreffende kaart. Ook is het handig om alvast een account te maken aangezien je echt maar enkele minuten hebt voor ze uitverkocht zijn.djmelvee schreef op donderdag 9 december 2021 @ 12:04:
Ik zoek persoonlijk nog een 3080 om naar te upgraden, de ti vind ik het verschil in prijs bij verre niet waard.
3080 drop op NBB!
https://m.notebooksbillig...0+founders+edition+719479
https://m.notebooksbillig...0+founders+edition+719479
[ Voor 70% gewijzigd door Nephalem op 09-12-2021 12:24 ]
Gaat dit serieus zo snel? Nu al uitverkocht?
Ja hoe dandjmelvee schreef op donderdag 9 december 2021 @ 12:23:
Hij is nog niet te zien, komt over enkele minuten.
Met name de 3080 en 3070 is kwestie van halve minuut ofzo vaak jadjmelvee schreef op donderdag 9 december 2021 @ 12:23:
kennelijk wel.... ik was supersnel ... maar te laat kennelijk
Na rose e cient spin
Klikte letterlijk 10 seconden na het telegram berichtje op de link, en toen al weg. Of het waren letterlijk 5 stuks die ze op stock hadden. Wellicht volgt de 3070 vandaag?
Volgens mij was dit een 'false positive' aangezien ik binnen enkele seconden erbij was en nooit voorraad heb gezien. Tenzij er maar 1 kaart is gedropt of zo...
Ik had hem net wel bestelbaar in beeld staan, ik hoef alleen geen kaart meer.
Was toevallig net channel gejoined, drukte direct toen het bericht binnekwam en al direct out of stock. Staan hier bots op? Dit is echt belachelijk..
Website heeft het idd heel zwaar nu!Rwallet schreef op donderdag 9 december 2021 @ 12:26:
Website is ook lekker snel
Maar das niet zo gek met 659 vieuws van het telegram bericht in 5min
Na rose e cient spin
ik kreeg de melding via telegram en was binnen 5 seconden op de pagina, toen al weg. vermoed dat dit een losse flodder was ofzodjmelvee schreef op donderdag 9 december 2021 @ 12:23:

Jezus dat is toch onmogelijk op deze manier? Ik klikte drie seconden na de popup. Site traag, en out of stock

Op PartAlert zit ie al op 13K+ viewsNessuno schreef op donderdag 9 december 2021 @ 12:27:
[...]
Website heeft het idd heel zwaar nu!
Maar das niet zo gek met 659 vieuws van het telegram bericht in 5min

Wel weer precies 2 weken na de laatste drop van 25 november
Zat er al de hele ochtend klaar voor om deze reden hahaScreamGT schreef op donderdag 9 december 2021 @ 12:29:
Nou dat ging 'm duidelijk niet worden ;p Binnen 3 seconden geklikt. Out of stock. Toen Fehler. Toen site down.
4 weken*. De drop van 25 nov had maar 2 sku's (3090 en 3060ti)ScreamGT schreef op donderdag 9 december 2021 @ 12:29:
De servers van NBB hebben het nu zo zwaar dat ik niet eens kan inloggen
Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn
Zie first post
Founders edition kaarten zijn NIET zichtbaar op de webshops. Ze kan je niet vinden door gebruik te maken van de zoekfunctionaliteit.
Verder veranderen ze ook vaak van URL. Per drop wordt er een andere URL gebruikt. Een oude URL gebruiken en deze vaak refreshen/distill op gebruiken, werkt dus niet.
Er zijn Telegram kanalen / Discords, die meldingen geven, wanneer een FE kaart beschikbaar komt.
BeNeLux Stock Checker Telegram: https://t.me/bscfoundersedition
PartAlert Telegram: https://t.me/joinchat/AAAAAEii3xT81U1A6tLjrQ
Binnen 1 minuut gereageerd en direct uitverkochtGladuin schreef op donderdag 9 december 2021 @ 12:27:
[...]
ik kreeg de melding via telegram en was binnen 5 seconden op de pagina, toen al weg. vermoed dat dit een losse flodder was ofzo
Zoeken ze nog ergens een helderziendefrankv120 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 11:56:
[...]
Kijk even de topicstart, daar staat een stukje in over Founders Edition kaarten die altijd voor MSRP worden verkocht en die kun je alleen bij NBB bestellen. Droppen vaak om de twee weken en het is vandaag precies 2 weken geleden dat de laatste (kleine) drop was dus zou vanmiddag wel weer eens raak kunnen zijn.
Ik kreeg vlagen van nieuwe hoop toen ik de Telegram groep tegenkwam. Nu 4 keer op het moment dat de link gedeeld wordt naar de website gegaan en constant out of stock. Alle hoop die ik erbij had gekregen ben ik nu x10 weer kwijt. Blij dat mijn 1060 het nog doet I guess
Same, ik game nog op een 780TI hahahahaTeelvocht schreef op donderdag 9 december 2021 @ 12:33:
Ik kreeg vlagen van nieuwe hoop toen ik de Telegram groep tegenkwam. Nu 4 keer op het moment dat de link gedeeld wordt naar de website gegaan en constant out of stock. Alle hoop die ik erbij had gekregen ben ik nu x10 weer kwijt. Blij dat mijn 1060 het nog doet I guess

Na rose e cient spin
Ik heb hier nog een grafische rekenmachine van Casio

gaat echt bizar snel..ik klikte er na 10 sec op... toen was het al niet mogelijk...jjobar schreef op donderdag 9 december 2021 @ 12:31:
[...]
Binnen 1 minuut gereageerd en direct uitverkocht
IT Freelancer since 2005, and still loving it.
Site ligt er nu ook compleet uit, kon net nog wel naar gewoon pc hardware etc maar nu dikke 503 error.
Na rose e cient spin
Ik klikte instant (<2 sec) en er was niks. Ik denk niet dat hij überhaupt op voorraad is geweest hoor.shaowoo schreef op donderdag 9 december 2021 @ 12:35:
[...]
gaat echt bizar snel..ik klikte er na 10 sec op... toen was het al niet mogelijk...
Iemand wel kunnen bestellend dan? Anders gok ik dat t misschien later op de dag kan
Het punt is dat die voorraad wordt afgeleid van Nvidia denk ik:911GT3-RS schreef op donderdag 9 december 2021 @ 12:35:
[...]
Ik klikte instant (<2 sec) en er was niks. Ik denk niet dat hij überhaupt op voorraad is geweest hoor.
https://store.nvidia.com/...03090&manufacturer=NVIDIA
Daar staat hij beschikbaar, maar die redirect dus naar NBB.
En intussen ook niet meer beschikbaar op de Nvidia Store.
[ Voor 5% gewijzigd door Saekerhett op 09-12-2021 12:39 ]
Nvidia site kom ik nu ook niet meer in. LolSaekerhett schreef op donderdag 9 december 2021 @ 12:37:
[...]
Het punt is dat die voorraad wordt afgeleid van Nvidia denk ik:
Inderdaad, ik denk dus dat hij niet eens online is geweest bij NBB.Saekerhett schreef op donderdag 9 december 2021 @ 12:37:
[...]
Het punt is dat die voorraad wordt afgeleid van Nvidia denk ik:
Ik klikte instant en ik zag niets en direct daarna kreeg ik 503. Dus ik snap niet hoe mensen erbij komen dat hij out of stock was, of dat ze hem in de winkelwagen hebben gekregen.
Ik kreeg de out of stock melding, klikte direct na de melding.911GT3-RS schreef op donderdag 9 december 2021 @ 12:38:
[...]
Inderdaad, ik denk dus dat hij niet eens online is geweest bij NBB.
Ik klikte instant en ik zag niets en direct daarna kreeg ik 503. Dus ik snap niet hoe mensen erbij komen dat hij out of stock was, of dat ze hem in de winkelwagen hebben gekregen.
Ik had hem in de mand maar toen ik naar de mand ging was hij weer weg..
Hilary Duff 4-Life
De vorige drop duurde het ook een halve minuut ofzo na de melding totdat hij daadwerkelijk in stock was... Wellicht komt er nog wat
Bij mij stond er dat hij niet op voorraad was.911GT3-RS schreef op donderdag 9 december 2021 @ 12:38:
[...]
Inderdaad, ik denk dus dat hij niet eens online is geweest bij NBB.
Na rose e cient spin
Dus je zag het artikel (FE 3080) met de daarbij behorende nicht verfugbar?Brutal1ty schreef op donderdag 9 december 2021 @ 12:39:
[...]
Ik kreeg de out of stock melding, klikte direct na de melding.
Als je de standaard " ups.." text krijgt, is hij nooit online geweest.
Grote kans dat dit maar een hele kleine drop was. Ik kan me overigens goed voorstellen dat nVidia steeds minder FE kaarten gaat leveren en er zelfs helemaal mee gaat stoppen. Als er namelijk geen FE kaarten meer komen kunnen de prijzen van de FE kaarten ook van tafel en moeten consumenten het doen met de prijzen van de boardpartners. nVidia kan op haar beurt de prijzen voor de boardpartners weer wat omhoog schroeven.
Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn
dit kreek ik idd ja911GT3-RS schreef op donderdag 9 december 2021 @ 12:40:
[...]
Dus je zag het artikel (FE 3080) met de daarbij behorende nicht verfugbar?
*Dus je zag het artikel (FE 3080) met de daarbij behorende nicht verfugbar?*
Na rose e cient spin
jezus wat een drukte ineens hier, alsof er gratis eten wordt uitgedeeld aan mensen die al dagen niks gegeten hebben

https://imgur.com/qk0gf4G911GT3-RS schreef op donderdag 9 december 2021 @ 12:40:
[...]
Ik zit er nogsteeds naar te staren - link staat nog open
EDIT: link met zoom
[ Voor 13% gewijzigd door Brutal1ty op 09-12-2021 12:43 ]
Dan is het inderdaad game over en moeten we eventueel wachten op een andere SKU.Nessuno schreef op donderdag 9 december 2021 @ 12:41:
[...]
dit kreek ik idd ja
*Dus je zag het artikel (FE 3080) met de daarbij behorende nicht verfugbar?*
On a sidenote: Fuck NVIDIA.
Yep link geklikt na 10 sec en kreeg 3080 te zien maar niet verkrijgbaar911GT3-RS schreef op donderdag 9 december 2021 @ 12:40:
[...]
Ik krijg als alternatief product een passief gekoelde GT 730 te zien.
Bijna gedaanJumpman schreef op donderdag 9 december 2021 @ 12:47:
Ik krijg als alternatief product een passief gekoelde GT 730 te zien.
Same.Brutal1ty schreef op donderdag 9 december 2021 @ 12:39:
[...]
Ik kreeg de out of stock melding, klikte direct na de melding.
Geloof mij maar: hij was absoluut niet bestelbaarsjirafje schreef op donderdag 9 december 2021 @ 12:40:
Grote kans dat dit maar een hele kleine drop was.
Maar goed, waar rook is, is vuur. Wellicht komt er straks toch nog wat
Scalper traantjes?MetalSonic schreef op donderdag 9 december 2021 @ 12:42:
jezus wat een drukte ineens hier, alsof er gratis eten wordt uitgedeeld aan mensen die al dagen niks gegeten hebben
Ik zit dus te wachten op de volgende kaart die dropt maar het viel mij op, je kan gewoon forceren een kaart in je mandje te doen (mits er stock is gok ik?)
/f/image/u1DnGQL3m1N4pX6kqhU9V6mj.png?f=fotoalbum_large)
Door element inspecteren aan de klikken en de command die disable of disabled heten aan te passen naar enable en enabled krijg ik de out of stock melding
/f/image/97gJGxp3qZNFbb5yyXN9ercE.png?f=fotoalbum_large)
Is dit hoe mensen zo snel een kaart kopen?
/f/image/u1DnGQL3m1N4pX6kqhU9V6mj.png?f=fotoalbum_large)
Door element inspecteren aan de klikken en de command die disable of disabled heten aan te passen naar enable en enabled krijg ik de out of stock melding
/f/image/97gJGxp3qZNFbb5yyXN9ercE.png?f=fotoalbum_large)
Nee, NBB lanceert namelijk bij elke drop voor elke kaart een nieuwe landingspagina. Er valt niet te voorspellen wat de link wordt. Bots crawlen non-stop de site om de nieuwe paginas te spotten en een linkje te delen.nickvanemden schreef op donderdag 9 december 2021 @ 13:22:
Ik zit dus te wachten op de volgende kaart die dropt maar het viel mij op, je kan gewoon forceren een kaart in je mandje te doen (mits er stock is gok ik?)
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Snel een kaart kopen is gewoon heel snel handelen, je hebt er geen script voor nodig verder. Al kan een automatisch koop scriptje wel helpen
Makkelijker gezegd dan gedaan als je niet eens op de website kunt komenstin00 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 13:24:
[...]
Nee, NBB lanceert namelijk bij elke drop voor elke kaart een nieuwe landingspagina. Er valt niet te voorspellen wat de link wordt. Bots crawlen non-stop de site om de nieuwe paginas te spotten en een linkje te delen.
Snel een kaart kopen is gewoon heel snel handelen, je hebt er geen script voor nodig verder. Al kan een automatisch koop scriptje wel helpenBinnen 30 sec is een kaart namelijk wel foetsie.

Ah thanks!stin00 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 13:24:
[...]
Nee, NBB lanceert namelijk bij elke drop voor elke kaart een nieuwe landingspagina. Er valt niet te voorspellen wat de link wordt. Bots crawlen non-stop de site om de nieuwe paginas te spotten en een linkje te delen.
Snel een kaart kopen is gewoon heel snel handelen, je hebt er geen script voor nodig verder. Al kan een automatisch koop scriptje wel helpenBinnen 30 sec is een kaart namelijk wel foetsie.
De website zou nu weer goed beschikbaar moeten zijn. Als je nu nog errors krijgt heb je mogelijk te vaak gerefreshed etc. en ben je cookie en/of IP banned.Teelvocht schreef op donderdag 9 december 2021 @ 13:26:
[...]
Makkelijker gezegd dan gedaan als je niet eens op de website kunt komen
Nee ik kom er nu prima op, heb er alleen niet heel veel meer aan.stin00 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 13:27:
[...]
De website zou nu weer goed beschikbaar moeten zijn. Als je nu nog errors krijgt heb je mogelijk te vaak gerefreshed etc. en ben je cookie en/of IP banned.
Mogelijk komen er nog kaarten beschikbaar straks, de 3080 is namelijk nooit beschikbaar geweest.Teelvocht schreef op donderdag 9 december 2021 @ 13:28:
[...]
Nee ik kom er nu prima op, heb er alleen niet heel veel meer aan.
Ik heb wel zelf wat in elkaar geflanst ja, dat houd ik uiteraard voor mezelfnickvanemden schreef op donderdag 9 december 2021 @ 13:26:
[...]
Ah thanks!Heb zelf echt 0 kennis van scripts schrijven (verder dan deze knop aanpassen kom ik niet) heb jij een script dat zodra de link online staat je een kaart direct in je mandje krijgt?
[ Voor 52% gewijzigd door stin00 op 09-12-2021 13:30 ]
Nee, ik heb een tijd terug er één gekocht zonder dat ik nog maar een account had. Ik snap nog steeds niet hoe dat gelukt is.nickvanemden schreef op donderdag 9 december 2021 @ 13:22:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Dat kan niet, want je moet ook nog een Human Verification doen.nickvanemden schreef op donderdag 9 december 2021 @ 13:26:
[...]
Ah thanks!Heb zelf echt 0 kennis van scripts schrijven (verder dan deze knop aanpassen kom ik niet) heb jij een script dat zodra de link online staat je een kaart direct in je mandje krijgt?
Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |