Hoop heel veel op de V/A. Meer aanbod drukt de prijzen.YBH schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 14:27:
Netjes allen! Hoop dat ik ze weinig tegenkom in de V&A sectie
Boot gemist? 3060 Ti binnenkort leverbaar (dat is meestal dezelfde dag nog) voor 719,-
https://www.alternate.nl/...aart/html/product/1762628
Goedkoopste 3060 Ti momenteel (ook de minste, dual Eagle).
https://www.alternate.nl/...aart/html/product/1762628
Goedkoopste 3060 Ti momenteel (ook de minste, dual Eagle).
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Dan moeten het er wel heeeeeel veeel zijn.giantgiantus schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 14:31:
[...]
Hoop heel veel op de V/A. Meer aanbod drukt de prijzen.
Hier ook!Degrader schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 14:25:
Hier voor een 3080 Ti ook een 'Auftragsbestätigung'!
Is dat een emailtje die je ontvangt? Hier nog niks, begin hem te zweten
Heb daar idd een apart emailtje van ontvangen.Rijsselsteijn schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 14:53:
[...]
Hopen dat jij hem ook nog krijgt!
Staat sinds gisteren avond op prepared.timpie81 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 14:24:
[...]
Bij mij nog steeds de 3070ti niet verzonden en bij jou? Staat al dagen op de status voorbereid voor verzenden
Hier ook tegen de tijd dat die kaart binnen is, is de 4070ti uit.
Ik kreeg ook een mailtje voor mijn 3060 ti om 14:17, hopelijk krijg je ook zo een mailtje!Rijsselsteijn schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 14:53:
[...]
Als je van de duivel spreekt net mail gehad met shipping code.timpie81 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 15:15:
[...]
Hier ook tegen de tijd dat die kaart binnen is, is de 4070ti uit.
Haha hier ook gelukkig wordt er naar ons geluisterdSteffanS schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 15:17:
[...]
Als je van de duivel spreekt net mail gehad met shipping code.
De drop hier helaas gemist vanwege werk maar zo te lezen wel weer wat minder concurrentie 😋
Gefeliciteerd allemaal!
Gefeliciteerd allemaal!
[ Voor 12% gewijzigd door Nephalem op 07-09-2021 16:06 ]
Gefeliciteerd aan iedereen die de drop heeft weten te vangen. Ik volg deze topic pas een week en toevallig sinds gisteren de telegram kanalen, alleen sliep ik toen de drop viel (het nadeel aan avond/nachtdiensten).
Hebben jullie toevallig nog extra tips om eerder bij de drops te zijn? Vallen ze meestal in de ochtend en op specifieke dagen of is het echt puur geluk hebben dat je net op dat moment online en beschikbaar bent? En ik begrijp ik goed dat een creditcard een vereiste is? Dan moet ik die gegevens voorlopig ook maar bij de hand houden
Hebben jullie toevallig nog extra tips om eerder bij de drops te zijn? Vallen ze meestal in de ochtend en op specifieke dagen of is het echt puur geluk hebben dat je net op dat moment online en beschikbaar bent? En ik begrijp ik goed dat een creditcard een vereiste is? Dan moet ik die gegevens voorlopig ook maar bij de hand houden
Behalve alle tips die hier al staan, wat mij heeft geholpen is inderdaad een credit card voor je hebben liggen. In NBB je adres instellen en inloggegevens in Google hebben. Inschrijven bij een aantal telegram kanalen (enkele zijn net wat eerder dan de andere) en dit topic in de gaten houden. Door een post vanmorgen over gewijzigd urls was de kans aanwezig dat ie vandaag zou komen.
Daarnaast uiteraard veel geluk hebben..
Daarnaast uiteraard veel geluk hebben..
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety
Dit was mijn eerste goed voorbereide drop, hiervoor 1 drop meegemaakt maar zat daar niet voor klaar en geen CC haha.frankv120 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 17:01:
Gefeliciteerd aan iedereen die de drop heeft weten te vangen. Ik volg deze topic pas een week en toevallig sinds gisteren de telegram kanalen, alleen sliep ik toen de drop viel (het nadeel aan avond/nachtdiensten).
Mijn tips zijn deze:
- Bij NBB zijn de kaarten ca. Elke 3-4 weken, tot nu toe doordeweeks en laatste keren vaak vroeg, rond 10 a 11 uur. Voor nu heb je dus wss weer even 2+ weken rust
- Zorg ervoor dat je een account op NBB al hebt en een credit card hebt, een online kaart zoals Revolut werkt erg goed (hou wel de app op je mobiel dan).
- Installeer telegram op je desktop en/of mobiel, zo krijg je de melding snel binnen en kun je meteen op een linkje drukken.
- Bij NBB komen de kaarten na elkaar online, tot nu toe vaak de 3090 als eerst. Als je die niet wilt, heb je dus na de melding een paar minuten voordat de kaart die je wilt online komt. Log dan alvast op NBB in.
- Als je in een wachtrij komt of NBB is erg sloom, probeer dan in incognito/private modus de site te openen. Ik kon alleen via incognito inloggen, in normale modus hing de website vast.
- Je kunt je credit card schijnbaar al linken door eens iets goedkoops bij NBB af te rekenen en dit daarna te annuleren. NBB onthoudt je gegevens dan.
- Kaarten worden binnen 60 seconden uitverkocht, dus let op dat je bij een drop je de kaart snel toevoegen en je winkelwagen gaat afrekenen
En bovenal, wees niet getreurd als het niet in 1x lukt. Het gaat allemaal erg snel en er zijn weinig kaarten, dus het kan helaas tegenzitten. Succes!
Bedankt voor de tips allebei! De meeste heb ik vanmiddag al doorgevoerd, maar het alvast linken van een creditcard is ook slim inderdaad! Nu maar hopen dat ik voor de volgende drop dan een andere baan heb, nu slaap ik tussen 5 en 12 dus ochtend drops zitten er voor mij niet in
Potverdorie,
Mijn bestelling voor 3080 gestorniert.
Vorige drop een 3070 + 3080 weten te bestellen. Omdat ik de 3070 eerder had besteld, werd de 3080 geannuleerd. Irritant maar begrijpelijk.
Nu alleen 3080 besteld en deze wordt alsnog geannuleerd.
Weet iemand hoe het nou precies zit met wat je wel en niet mag bestellen?
Thx!
Vorige drop een 3070 + 3080 weten te bestellen. Omdat ik de 3070 eerder had besteld, werd de 3080 geannuleerd. Irritant maar begrijpelijk.
Thx!
Lijkt dat ze alle 3080 aan het annuleren zijn. Ook niemand met een 3080 die een AB e-mail heeft gehad volgens mij.Jordika schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 17:54:
Potverdorie,
Thx!
In het begin leek het nog dat ze ook naar bestel geschiedenis keken, maar nu steeds meer mensen die nooit iets gekocht hadden en toch annulering.
Edit: net even bij de oosterburen gekeken en daar ook alles van 3080 geannuleerd. Wel mensen die een e-mail gehad hebben: reden van annulering is een technische storing. Wellicht dus te vroeg op de website gezet, 13 juli iemand?
[ Voor 14% gewijzigd door Postman op 07-09-2021 18:07 ]
Hier nog niks binnen, zou wel een shitshow zijn als ze nu ineens gaan annuleren.Postman schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 18:01:
[...]
Lijkt dat ze alle 3080 aan het annuleren zijn. Ook niemand met een 3080 die een AB e-mail heeft gehad volgens mij.
In het begin leek het nog dat ze ook naar bestel geschiedenis keken, maar nu steeds meer mensen die nooit iets gekocht hadden en toch annulering.
Nou idd, dat was wel echt een dikke deal in deze tijd een 3080 voor MSRP.Carfanatic schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 18:07:
[...]
Hier nog niks binnen, zou wel een shitshow zijn als ze nu ineens gaan annuleren.
Was een moment dat ik als een kind heb zitten juichen toen het eindelijk gelukt was. Pijnlijk hahaPostman schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 18:01:
[...]
Lijkt dat ze alle 3080 aan het annuleren zijn. Ook niemand met een 3080 die een AB e-mail heeft gehad volgens mij.
Edit: net even bij de oosterburen gekeken en daar ook alles van 3080 geannuleerd. Wel mensen die een e-mail gehad hebben: reden van annulering is een technische storing. Wellicht dus te vroeg op de website gezet, 13 juli iemand?
de mijne staat nog gewoon in bearbeitung. Even via de chat contact gehad maar die status kan paar dagen duren....Postman schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 18:01:
[...]
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Balen: "Storniert". Hoogstwaarschijnlijk oversold.
Voglende keer nogmaals proberen dus.
Voglende keer nogmaals proberen dus.
Lijkt inderdaad dat ze alle 3080 cancelen. Ldlc dropte ook geen 3080 dus mogelijk foutje bedankt. Echt een zooitje de laatste tijd bij alle zaken 😒
Maar aan je reactie te zien had je ergens in je achterhoofd nog het te mooi om waar te zijn gevoel.Jordika schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 18:22:
[...]
Was een moment dat ik als een kind heb zitten juichen toen het eindelijk gelukt was. Pijnlijk haha
wooooo heb ook de Auftragsbestätigung
Yep ik nu net ook voor de 3080 😁. Maar we zijn pas zeker bij de verzend bevestiging
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Ook de bevestiging binnen, nu hopen dat die verzonden wordt.
PSN: Headblast1987, Battlenet: Miyoujin#2279
3080 FE: Versandabwicklung 😇
automation fanboy
Ook voor de 3080. Blijft even spannend haha. Wat is normaal beetje de tijdspan wanneer ze alles verzenden?Lord_T schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 20:01:
[...]
Yep ik nu net ook voor de 3080 😁. Maar we zijn pas zeker bij de verzend bevestiging
Je hoopt dat je kaartje gewoon binnen komt de volgende dagJDx schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 19:06:
[...]
Maar aan je reactie te zien had je ergens in je achterhoofd nog het te mooi om waar te zijn gevoel.
Er staat een verwachte leveringsdatum van tussen morgen en zaterdag. Ben benieuwd!Jordika schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 20:10:
[...]
Je hoopt dat je kaartje gewoon binnen komt de volgende dag
Toen die drop was, was ik brugklassers aan het lesgeven lol, ze moesten even wachten lol 😁. Bidden dat het allemaal nu klaar is lol
Dus toch nog 3080 verzonden, iedereen gefeliciteerd die het geluk heeft gehad!
Hier ook de Auftragsbestätigung voor de 3080. Zover ben ik nog nooit gekomen....wexzor schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 20:08:
[...]
Ook voor de 3080. Blijft even spannend haha. Wat is normaal beetje de tijdspan wanneer ze alles verzenden?
Moet ik überhaupt maar eens gaan verzinnen wat voor PC er omheen ik ga samenstellen....
Ik zit nu op een systeem uit 2011 met een 980.
Het is alweer een tijd geleden dat ik deze post gevolgd heb dus vraag ik even na hoe het de voorbije periode is gegaan. Prijzen / stock nog altijd even slecht of gaat het stilaan de juiste richting op? Thx!
Minder en minder.Flee_ schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:04:
Het is alweer een tijd geleden dat ik deze post gevolgd heb dus vraag ik even na hoe het de voorbije periode is gegaan. Prijzen / stock nog altijd even slecht of gaat het stilaan de juiste richting op? Thx!
Hehehe ik zit nog op een 970colaboy123 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 21:02:
[...]
Hier ook de Auftragsbestätigung voor de 3080. Zover ben ik nog nooit gekomen....
Moet ik überhaupt maar eens gaan verzinnen wat voor PC er omheen ik ga samenstellen....
Ik zit nu op een systeem uit 2011 met een 980.

Bij mij staat de status van 3080 FE nu op Versendet dus lijkt goed gegaan!
Zojuist CC besteld bij mijn bank. Ik ga dan toch maar proberen om een 3060 Ti of 3070 te scoren via een FE drop. De prijzen van de AiB varianten blijven stug 250-500 euro boven AiB MSRP.
Hier een Track & Trace van UPS binnen voor de RTX 3080 FE van NBB, ze zeggen dat 'ie morgen wordt bezorgd. 
Was wel even spannend met de beweringen dat ze allemaal werden geannuleerd.

Was wel even spannend met de beweringen dat ze allemaal werden geannuleerd.
Wie van degene die een 3080 FE heeft besteld (en verzendbevestiging heeft gehad) had nog niet eerder een FE kaart bij NBB gekocht? Ben ik wel nieuwsgierig naar.
@M-en-M @IJsrace @Rijsselsteijn @colaboy123 @MAYbe @Punkbuster @Lord_T
[ Voor 16% gewijzigd door Speedway4 op 08-09-2021 00:07 ]
hoe bedoel je?Speedway4 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 23:31:
Wie van degene die een 3080 FE heeft besteld heeft dat als eerste kaart bij NBB besteld? Ben ik wel nieuwsgierig naar.
Eerste bestelling ooit bij nbb. Dus geen beperkingen vanwege eerdere bestellingenSpeedway4 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 23:31:
Wie van degene die een 3080 FE heeft besteld (en verzendbevestiging heeft gehad) had nog niet eerder een FE kaart bij NBB gekocht? Ben ik wel nieuwsgierig naar.
Nog geen verzendbevestiging overigens, slechts in versandabwicklung
[ Voor 7% gewijzigd door Lord_T op 08-09-2021 00:17 ]
Eerste bestelling bij NBB voor mij. Eerder op de avond een SMS'je gehad met de trackinglink van UPS (gepland voor bezorging op woensdag)Speedway4 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 23:31:
Verzendbevestiging van NBB gehad, was op tijd vanochtend voor de 3090FE drop! Ziet er naar uit dat ik eindelijk m'n 3080 Strix kan annuleren die al een jaar loopt bij Alternate... DHL is al aan het mailen met statusupdates, het voelt nog erg onwerkelijk na een jaar lang geneuzel met die kaarten.
Keurig een 3090 FE kunnen scoren voor €1550,- .
Ben echt heel blij, maar durf pas echt te juichen als 'ie in de computer zit...
Edit: Dit was mijn eerste ervaring met stockcheckers en notifications via Telegram enzo en ook de eerste bestelling via NBB.
Keurig een 3090 FE kunnen scoren voor €1550,- .
Ben echt heel blij, maar durf pas echt te juichen als 'ie in de computer zit...
Edit: Dit was mijn eerste ervaring met stockcheckers en notifications via Telegram enzo en ook de eerste bestelling via NBB.
[ Voor 12% gewijzigd door EldraziKlap op 08-09-2021 00:33 ]
Ook voor mij eerste bestelling ooit.Speedway4 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 23:31:
1e order ja, ik had zelfs m'n creditcard nummer nog niet ingevoerdSpeedway4 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 23:31:
Goedemorgen, in de eerste post staan 2 telegram stock checkers, die zijn alleen voor de founders editions?
is er ook een stock checker voor kaarten van andere kaarten, zoals die van MSI en Gigabyte bijv.?
thanks
is er ook een stock checker voor kaarten van andere kaarten, zoals die van MSI en Gigabyte bijv.?
thanks
"The wonder is, not that the field of stars is so vast, but that man has measured it."
Zijn er mensen die vandaag daadwerkelijk de zending van NBB gaan ontvangen?
Bij mij is gisteren alleen het label aangemaakt, pakket is nog niet verzonden.
https://beneluxstockchecker.eu/platformsntzv schreef op woensdag 8 september 2021 @ 06:55:
Goedemorgen, in de eerste post staan 2 telegram stock checkers, die zijn alleen voor de founders editions?
thanks
Hier kan je per kaart de drops vinden!
Ik denk dat ze of te veel orders hadden om gister af te handelen of lekker om 17.00 uur aan de bratwurst zaten thuis. Mijne is vanochtend verstuurd als ik de mailtjes mag geloven. Mogelijk dat die van jou wel gister is aangemeld maar vandaag pas wordt verzonden.Postman schreef op woensdag 8 september 2021 @ 07:21:
Ja die van mij (3070) komt vanmorgen aan.Postman schreef op woensdag 8 september 2021 @ 07:21:
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety
Ook mijn eerste bestelling ooit. Wel lang geprobeerd, een tijd opgegeven bij NBB omdat ik elke keer in zo'n groen wachtscherm kreeg. Deze keer viel me op dat de site niet meteen meer crasht en dat wachtscherm is ook niet meer.Speedway4 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 23:31:
Heb hetzelfde, zal inderdaad wel zoals hierboven genoemd wordt vandaag pas meegegeven worden aan UPS. Een dagje extra geduld man er nog wel bijPostman schreef op woensdag 8 september 2021 @ 07:21:
Wel gek, die van mij komt via DHL en ik heb volgens mij geen optie gehad om het met UPS te laten versturen.
(Of ik ben zo snel door de menu’s gevlogen dat ik het gemist heb)
(Of ik ben zo snel door de menu’s gevlogen dat ik het gemist heb)
Hier ook de eerste bestelling bij NBB. Eerdere keren niet eens de kans gehad m'n creditcard gegevens in te vullen. (Wel natuurlijk alvast adres e.d. van te voren ingevuld.)Speedway4 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 23:31:
Staat hier ook nog op labels aangemaakt, de via SMS beloofde levertijd ('s ochtends/vroeg in de middag) leek me al een beetje optimistisch.Postman schreef op woensdag 8 september 2021 @ 07:21:
[ Voor 28% gewijzigd door M-en-M op 08-09-2021 08:12 ]
en wie staat erbij Punkbuster, hier is je antwoord @Speedway4
Zullen we dit soort reacties na een heel jaar eens volwassen achter ons laten ?
Ja mensen verkopen de kaart weer meteen door, zelfs al voor ze hem zelf ontvangen hebben. En wat jij daar ook van vindt, het zal nooit veranderen
2 opties:
- je kan het aangeboden product op V&A kopen omdat je graag een gpu wil en het je zelf niet lukt er 1 te krijgen elders.
- of.. guess what.. je koopt hem niet en laat 30xx of andere gpu advertenties links liggen.
Tweakers had hier allang stelling tegen moeten nemen. Maar... Clicks gaan inmiddels boven de community schijnbaar.Skybullet schreef op woensdag 8 september 2021 @ 08:37:
[...]
Ja mensen verkopen de kaart weer meteen door, zelfs al voor ze hem zelf ontvangen hebben. En wat jij daar ook van vindt, het zal nooit veranderen
2 opties:
- je kan het aangeboden product op V&A kopen omdat je graag een gpu wil en het je zelf niet lukt er 1 te krijgen elders.
- of.. guess what.. je koopt hem niet en laat 30xx of andere gpu advertenties links liggen.
De discussie over hoe evil scalpers zijn (nee idd niet erg lievve mensen) is al meermaals gevoerd en het is nou eenmaal de realiteit dat het zo gaat he.Skybullet schreef op woensdag 8 september 2021 @ 08:37:
[...]
2 opties:
Helemaal met achteraf betalen (CC) kan je het elke week opnieuw proberen, je raakt hem toch wel kwijt.
Het is jammer, maar ja, automonteurs pakken ook winst op jouw reparatie, andere mensen winnen ook de loterij als jij niet wint.
Wat ik persoonlijk nog wel zou doen is kopen wat je kopen kan en dan proberen te ruilen voor wat je wil. Dus als een 3090 lukt, die verkopen en een proberen een 3080 te krijgen en van het overige geld een leuke monitor of headset halen
Of zelf houden om te minen, dat kan ook bij alle drops makkelijk uit.
Het is jammer, maar ja, automonteurs pakken ook winst op jouw reparatie, andere mensen winnen ook de loterij als jij niet wint.
Wat ik persoonlijk nog wel zou doen is kopen wat je kopen kan en dan proberen te ruilen voor wat je wil. Dus als een 3090 lukt, die verkopen en een proberen een 3080 te krijgen en van het overige geld een leuke monitor of headset halen
Zie weinig leuks op de NL shops deze week, alleen een 6600 XT die binnenkort komt voor 539,- euro, dat is nog steeds niet aantrekkelijk, maar die gingen al bijna naar 600 
Voor mij wordt het echt wachten op een 3070 (Ti) rond de 800 of lager en die gaat echt de gaming machine in, helaas is in grote maps de 3060 toch nog net even te weinig op 1440p. Maar geen haast.
Zal die tip over Revolut ook nog eens bekijken, ken het niet, dan is het vaak al wat eng bij 250+ euro.

Voor mij wordt het echt wachten op een 3070 (Ti) rond de 800 of lager en die gaat echt de gaming machine in, helaas is in grote maps de 3060 toch nog net even te weinig op 1440p. Maar geen haast.
Zal die tip over Revolut ook nog eens bekijken, ken het niet, dan is het vaak al wat eng bij 250+ euro.
De 3080 ti TUF verkoopt nauwelijks voor 1699. Er was een te koop voor 1549, die is wel gekocht ondertussen. Er is ook een 3080 ti Eagle voor 1549, maar dat model is echt niet in trek blijkbaar.
Af en toe wordt er even 'gestunt' met de prijs, een TUF richting de 1400 is waar ik nu op wacht.
Af en toe wordt er even 'gestunt' met de prijs, een TUF richting de 1400 is waar ik nu op wacht.
Ik had er nog niet een kunnen bemachtigen tot gisteren.Speedway4 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 23:31:
PSN: Headblast1987, Battlenet: Miyoujin#2279
3060 ti gaat bijzonder lastig worden, heb het gisteren ook geprobeerd maar dan moet je binnen 30 seconden kunnen reageren.lordsnow schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 22:18:
Zojuist CC besteld bij mijn bank. Ik ga dan toch maar proberen om een 3060 Ti of 3070 te scoren via een FE drop. De prijzen van de AiB varianten blijven stug 250-500 euro boven AiB MSRP.
Heb uiteindelijk wel een 3070 kunnen bemachtigen met heel veel geluk (was uitverkocht binnen 1 min 40)
Wordt vandaag geleverd.
Nu nog een PC gaan bouwen om de 3070 heen, heb nu nog een 970 en een PC die 10 jaar oud is
"Don't let your dreams be memes"
Mijne is gisteren verzonden en zou vandaag geleverd worden. Maar krijg net een vage mail van UPS dat de levering toch niét vandaag is. Zal wel morgen worden danPostman schreef op woensdag 8 september 2021 @ 07:21:
Dit is letterlijk wat ik gisteren had. 3090 FE weten te bemachtigen, daar ben ik heel blij mee, maar damn wat een geld. Ik was op zoek naar een 3080. Ik ga nu een systeem om die 3090 heen bouwen, maar ga toch volgende keer proberen om een 3080 te pakken te krijgen en de 3090 van de hand te doen. De 3090 is met 100% duurder voor 15% extra prestaties niet de beste keus.[b]JDx in "[NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen"
vage vergelijking die echt behoorlijk mank gaatJDx schreef op woensdag 8 september 2021 @ 09:10:
Helemaal met achteraf betalen (CC) kan je het elke week opnieuw proberen, je raakt hem toch wel kwijt.
die mensen voegen iets van waarde toe, ze doen iets met je auto, verbeteren, repareren wat dan ook. een scalper voegt geen waarde toe alleen de egoistische winst en eigenbelang. En een beetje winst maken omdat je toevallig een scriptje hebt gekocht of gedownload die jou sneller maakt tijdens een bestel process.
maar goed idd het enige wat je kan doen is gewoon niet kopen, dan sturen ze ze terug. Ze durven niet eens het financiele risico te nemen vanhet opkopen. ik vind het slap en laf volk
en die discussie mag best vaker gevoerd worden vind ik...
Dus jij koopt ook niet in een winkel? Enkel bij de fabrikant want ja, alle tussenstappen verdienen ook geld aan jou.WeeDzi schreef op woensdag 8 september 2021 @ 10:35:
[...]
vage vergelijking die echt behoorlijk mank gaat
die mensen voegen iets van waarde toe, ze doen iets met je auto, verbeteren, repareren wat dan ook. een scalper voegt geen waarde toe alleen de egoistische winst en eigenbelang. En een beetje winst maken omdat je toevallig een scriptje hebt gekocht of gedownload die jou sneller maakt tijdens een bestel process.
maar goed idd het enige wat je kan doen is gewoon niet kopen, dan sturen ze ze terug. Ze durven niet eens het financiele risico te nemen vanhet opkopen. ik vind het slap en laf volk
en die discussie mag best vaker gevoerd worden vind ik...
Welke discussie jij ook wil voeren, zolang er mensen zijn die de tijd niet hebben om voor een “drop” even het werk te laten liggen of andere dingen te doen hebben dan achter het schermpje te kruipen.
Deze discussie is totaal nutteloos.
Ik ben zelf op zoek naar een 3070, heb wel een 3070ti kunnen scoren.
Dus ook mijne komt op V&A.
[ Voor 4% gewijzigd door D.Ramakers op 08-09-2021 10:49 ]
Ik heb prima de tijd om werk even aan de kant te leggen om iets te bestellen, alleen ben je handmatig vaak gewoon niet snel genoeg. laat staan dat het voor de gemiddelde consument helemaal niet zochtbaar is wanneer er een drop is.D.Ramakers schreef op woensdag 8 september 2021 @ 10:44:
[...]
Dus jij koopt ook niet in een winkel? Enkel bij de fabrikant want ja, alle tussenstappen verdienen ook geld aan jou.
Welke discussie jij ook wil voeren, zolang er mensen zijn die de tijd niet hebben om voor een “drop” even het werk te laten liggen of andere dingen te doen hebben dan achter het schermpje te kruipen.
en een winkel geeft een service, is verantwoordelijk voor de garantie, betaald belasting, staat garant voor enig risico bij verzenden etc etc. een scalper nee dus die vergelijking gaat totaal mank.
Top dat jij de tijd hebt, denk dat menig ander het niet heeft.WeeDzi schreef op woensdag 8 september 2021 @ 10:59:
[...]
Ik heb prima de tijd om werk even aan de kant te leggen om iets te bestellen, alleen ben je handmatig vaak gewoon niet snel genoeg. laat staan dat het voor de gemiddelde consument helemaal niet zochtbaar is wanneer er een drop is.
en een winkel geeft een service, is verantwoordelijk voor de garantie, betaald belasting, staat garant voor enig risico bij verzenden etc etc. een scalper nee dus die vergelijking gaat totaal mank.
En ach, zoals ik al zei er is geen discussie. Je koopt het of je gaat ….
Iedereen maakt op zijn manier winst, alleen zijn de excusen voor verkoop wel erg sneu op V&AD.Ramakers schreef op woensdag 8 september 2021 @ 11:16:
[...]
Top dat jij de tijd hebt, denk dat menig ander het niet heeft.
En ach, zoals ik al zei er is geen discussie. Je koopt het of je gaat ….
Damn, zelfs op GPUtracker.eu is de goedkoopste willekeurige GPU met 8GB al 569,- euro.
Zullen we niet alwéér over scalpers gaan beginnen? We zijn inmiddels een jaar verder en dit is het levertijden & prijzen topic.
Ik snap de frustratie maar de scalpers zijn er nou eenmaal en het lijkt me goed om in dit topic het over dingen te hebben zoals hoe zónder scalpers een kaartje te krijgen.
Ik snap de frustratie maar de scalpers zijn er nou eenmaal en het lijkt me goed om in dit topic het over dingen te hebben zoals hoe zónder scalpers een kaartje te krijgen.
Geen 30XX, maar op Amazon.de staat een 2080 Super voor 780 euro te koop.
Edit:
Liefern nach Niederlande
Gewöhnlich versandfertig in 5 Monaten.
Lama
Edit:
Liefern nach Niederlande
Gewöhnlich versandfertig in 5 Monaten.
Lama
[ Voor 40% gewijzigd door JDx op 08-09-2021 11:31 ]
Die stink UPS link uit het enailtje werkt niet. Iemand anders ook dit probleem? Ja moet waarschijnlijk gewoon geduldig zijn maar dat ben ik nou eenmaal niet
Ik kreeg het mailtje pas vanochtend, waarschijnlijk werkt de track@trace pas als het pakketje door UPS gescand is en in een vrachtwagen ligt.Rijsselsteijn schreef op woensdag 8 september 2021 @ 11:51:
Die stink UPS link uit het enailtje werkt niet. Iemand anders ook dit probleem? Ja moet waarschijnlijk gewoon geduldig zijn maar dat ben ik nou eenmaal niet![]()
Ik kreeg het mailtje gisteren avond rond 9 uur ofzo. maar hij zit vast in de aangemelde staat. Ik moet zeggen dat in de mail staat dat het best kan gebeuren dat de track and trace nooit geupdate wordt of lang duurt voordat ie werkt. waarschijnlijk is het een UPS backend issue.Carfanatic schreef op woensdag 8 september 2021 @ 11:55:
[...]
Ik kreeg het mailtje pas vanochtend, waarschijnlijk werkt de track@trace pas als het pakketje door UPS gescand is en in een vrachtwagen ligt.
+1Rijsselsteijn schreef op woensdag 8 september 2021 @ 11:51:
Die stink UPS link uit het enailtje werkt niet. Iemand anders ook dit probleem? Ja moet waarschijnlijk gewoon geduldig zijn maar dat ben ik nou eenmaal niet![]()
Ik moet ook alles nu, anders hoeft het niet
Als die beroerde koersen zo blijven is mining ook niet zo interessant meer en kunnen die prijzen down
Ups herkent de code eindelijk. Label is aangemaakt maar nog niks over een levertijd. Ben wel gerust dat alles in gang gezet is nu
De vrachtwagen zal gisteren wel vol geweest zijn. Bij mij ook nog alleen op de status verzendlabel aangemaakt (in Duitsland). Al heb ik gisteravond wel een sms gekregen dat die vandaag binnen zou komenRijsselsteijn schreef op woensdag 8 september 2021 @ 13:05:
Ups herkent de code eindelijk. Label is aangemaakt maar nog niks over een levertijd. Ben wel gerust dat alles in gang gezet is nu

Dat zie ik nog niet snel gebeuren, voor elke euro aan stroom die het me kost komt er nog bijna 4 euro aan crypto binnen.JDx schreef op woensdag 8 september 2021 @ 12:16:
[...]
Als die beroerde koersen zo blijven is mining ook niet zo interessant meer en kunnen die prijzen down
Ik denk dat we nog wel een tijdje aan deze schaarste vast zitten.
Same, wilde eerst mijn overtollige stroom gebruiken om te minen als ik niet aan het gamen ben, maar met wat hobby en stuntelwerk kan het momenteel gewoon veel te makkelijk uit.Idanue schreef op woensdag 8 september 2021 @ 13:10:
[...]
Dat zie ik nog niet snel gebeuren, voor elke euro aan stroom die het me kost komt er nog bijna 4 euro aan crypto binnen.
Kan me alleen niet voorstellen dat deze "geldboom" die videokaart heet eeuwig uit kan.
Het is verslavend en de eerste behoefte was alleen gamen, inmiddels ben ik gewoon 24/7 miner geworden.
Letterlijk maak je warme lucht, ik verwarm m'n huis ermee en de overgebleven koude lucht verkoop ik
[ Voor 7% gewijzigd door JDx op 08-09-2021 13:14 ]
Feit blijft wel dat hoe minder jij overhoudt van die euro stroom, des te minder leuk het is en de vraag naar videokaarten wel af neemt. Al is er maar 1 persoon die denkt voor die 50 cent doe ik het niet meer.
Vorige week eerste keer bij Rue de Commerce besteld en vandaag net binnengekregen. aangezien ik niet verwacht dat de prijzen veel gaan zakken komende weken / maanden dus toch de stap gezet aangezien ik hier nog met een 5 jaar oude rx 480 zat
Het rare is dat het een combo pack was voor 729€ (+11 leveringskosten) voor een gaming Z trio 3060ti + msi muis die ongeveer 50€ waard is terwijl die kaart solo vorige week voor 870€ stond of zo op dezelfde website dus netto "goede" deal gedaan denk ik (rekening houdend met de huidige marktsituatie)
net even gecheckt en is nog steeds in voorraad als combopack (muis kan je altijd verkopen), ze leveren enkel wel in België denk ik
Het rare is dat het een combo pack was voor 729€ (+11 leveringskosten) voor een gaming Z trio 3060ti + msi muis die ongeveer 50€ waard is terwijl die kaart solo vorige week voor 870€ stond of zo op dezelfde website dus netto "goede" deal gedaan denk ik (rekening houdend met de huidige marktsituatie)
net even gecheckt en is nog steeds in voorraad als combopack (muis kan je altijd verkopen), ze leveren enkel wel in België denk ik
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/6RaR9YKxfkFi9201MS4rDOKY.jpg?f=user_large)
Mijn 3080 is onderweg:Rijsselsteijn schreef op woensdag 8 september 2021 @ 13:05:
08.09.2021 14:00 Versendet Langenhagen, Germany
08.09.2021 12:27 Aufkleber erstellt Germany
Zal morgen of vrijdag wel binnenkomen.
Tijd om m'n R9 290 voor het laatst te laten zwetenEstimated delivery
Thursday, September 09 by End of Day
Die van mij heeft ook net een status update gekregen, van sticker erop naar verzondenCarfanatic schreef op woensdag 8 september 2021 @ 14:31:
[...]
Mijn 3080 is onderweg:
08.09.2021 14:00 Versendet Langenhagen, Germany
08.09.2021 12:27 Aufkleber erstellt Germany
Zal morgen of vrijdag wel binnenkomen.
Geschätzte Zustellung
Donnerstag, September 09 zwischen 10:15 - 14:15
Meen je dit? Wat mine je, dit klinkt best wel nice dan!Idanue schreef op woensdag 8 september 2021 @ 13:10:
[...]
Dat zie ik nog niet snel gebeuren, voor elke euro aan stroom die het me kost komt er nog bijna 4 euro aan crypto binnen.
ETH en soms RVN met RX 6800 kaarten.Rijsselsteijn schreef op woensdag 8 september 2021 @ 14:41:
[...]
Meen je dit? Wat mine je, dit klinkt best wel nice dan!
Check whattomine.com.
Bedankt voor je uitleg. Over welke Telegram groep hebben we het dan over?TheMuffinDoctor schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 17:18:
[...]
Dit was mijn eerste goed voorbereide drop, hiervoor 1 drop meegemaakt maar zat daar niet voor klaar en geen CC haha.
Mijn tips zijn deze:
- Bij NBB zijn de kaarten ca. Elke 3-4 weken, tot nu toe doordeweeks en laatste keren vaak vroeg, rond 10 a 11 uur. Voor nu heb je dus wss weer even 2+ weken rust
- Zorg ervoor dat je een account op NBB al hebt en een credit card hebt, een online kaart zoals Revolut werkt erg goed (hou wel de app op je mobiel dan).
- Installeer telegram op je desktop en/of mobiel, zo krijg je de melding snel binnen en kun je meteen op een linkje drukken.
- Bij NBB komen de kaarten na elkaar online, tot nu toe vaak de 3090 als eerst. Als je die niet wilt, heb je dus na de melding een paar minuten voordat de kaart die je wilt online komt. Log dan alvast op NBB in.
- Als je in een wachtrij komt of NBB is erg sloom, probeer dan in incognito/private modus de site te openen. Ik kon alleen via incognito inloggen, in normale modus hing de website vast.
- Je kunt je credit card schijnbaar al linken door eens iets goedkoops bij NBB af te rekenen en dit daarna te annuleren. NBB onthoudt je gegevens dan.
- Kaarten worden binnen 60 seconden uitverkocht, dus let op dat je bij een drop je de kaart snel toevoegen en je winkelwagen gaat afrekenen
En bovenal, wees niet getreurd als het niet in 1x lukt. Het gaat allemaal erg snel en er zijn weinig kaarten, dus het kan helaas tegenzitten. Succes!
Bovenaan de pagina is een zoekfunctie, je zou hier kunnen zoeken op "telegram".ReyNL schreef op woensdag 8 september 2021 @ 15:02:
[...]
Bedankt voor je uitleg. Over welke Telegram groep hebben we het dan over?
Geen probleem!ReyNL schreef op woensdag 8 september 2021 @ 15:02:
[...]
Bedankt voor je uitleg. Over welke Telegram groep hebben we het dan over?
Op de eerste post van dit topic vind je de Benelux stockchecker telegram groep en algemene (essentiële) info
Asus 3060 TI voor 616 EUR @ Amazon Duitsland.
ASUS Dual 3060 Ti OC Edition:
https://www.amazon.de/dp/B08P2HBBLX
ASUS Dual 3060 Ti OC Edition:
[ Voor 16% gewijzigd door lightningCAT op 08-09-2021 17:24 ]
5 maanden levertijd ^^lightningCAT schreef op woensdag 8 september 2021 @ 17:24:
Asus 3060 TI voor 616 EUR @ Amazon Duitsland:
Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |