Toon posts:

[NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen

Pagina: 1 ... 557 ... 562 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Rijsselsteijn
  • Registratie: juni 2021
  • Laatst online: 20:23
miser schreef op woensdag 8 september 2021 @ 15:13:
bedankt voor alle info in dit topic, het is aangekomen.
vanavond ff kijken of ie werkt in mijn huidige pc. en dan de rest maar gaan aanschaffen voor de nieuwe build _/-\o_
[Afbeelding]
Machtig mooi design toch. Zo sleek. Congrats!

• Appz-
  • Registratie: augustus 2021
  • Laatst online: 20-09 16:32
Ik heb geloof ik op LDLC een EVGA 3080 FTW3 ULTRA (LHR) weten te bemachtigen alleen krijg ik nu ook een email waarin ze vragen om een '' justificatif d'identité'' (Proof of identity), mijn vraag is of dit normaal is of moet ik ergens mee uitkijken?

• Nephalem
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 18:51
Appz- schreef op woensdag 8 september 2021 @ 19:58:
Ik heb geloof ik op LDLC een EVGA 3080 FTW3 ULTRA (LHR) weten te bemachtigen alleen krijg ik nu ook een email waarin ze vragen om een '' justificatif d'identité'' (Proof of identity), mijn vraag is of dit normaal is of moet ik ergens mee uitkijken?
Dat is normaal, doen ze altijd. Ik heb hem net ook besteld haha.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• Appz-
Nephalem schreef op woensdag 8 september 2021 @ 19:59:
[...]

Dat is normaal, doen ze altijd. Ik heb hem net ook besteld haha.
Haha lekker! Ben blij dat het dan toch gelukt is eindelijk als het daadwerkelijk zo is. Is het gewoon voldoende om een foto van je paspoort te sturen?

• Nephalem
Appz- schreef op woensdag 8 september 2021 @ 20:00:
[...]

Haha lekker! Ben blij dat het dan toch gelukt is eindelijk als het daadwerkelijk zo is. Is het gewoon voldoende om een foto van je paspoort te sturen?
Mag aannemen van wel en anders melden ze zich wel denk ik

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• Appz-
Nephalem schreef op woensdag 8 september 2021 @ 20:02:
[...]

Mag aannemen van wel en anders melden ze zich wel denk ik
Top! Mag ik vragen hoe jij het hebt gedaan?

• Nephalem
Appz- schreef op woensdag 8 september 2021 @ 20:02:
[...]

Top! Mag ik vragen hoe jij het hebt gedaan?
Betaling bedoel je?
Via PayPal. Was de snelste mogelijkheid die ik bij de hand had.

[Voor 11% gewijzigd door Nephalem op 09-09-2021 00:45]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• Appz-
Nephalem schreef op woensdag 8 september 2021 @ 20:06:
[...]

Betaling bedoel je?
Via PayPal.
Ja, wou even zeker weten of ik alles dan heb goed gedaan als het hetzelfde is als bij jou. Bedankt voor je snelle reacties! Hopen dat ik er dan eindelijk eentje heb. Heb jij ook specifiek gewacht op een FTW3 Ultra?

• Karimpie99
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 20:34
Appz- schreef op woensdag 8 september 2021 @ 19:58:
Hier ook een keertje gehad, een foto via de KopieID app volstond. Heb zelfs de pasfoto en andere irrelevante info doorgestreept. Deden ze niet moeilijk over :)

i5 4670k 4.3ghz - Gibabyte Z87x-D3H - Palit gtx 980ti - 16gb corsair ram - Fractal Design R4 window

• Appz-
Karimpie99 schreef op woensdag 8 september 2021 @ 20:17:
[...]

Hier ook een keertje gehad, een foto via de KopieID app volstond. Heb zelfs de pasfoto en andere irrelevante info doorgestreept. Deden ze niet moeilijk over :)
Ah ik heb zelf gewoon een foto gestuurd van mijn paspoort dus ik hoop dat dat volstaat haha. Maar hartelijk bedankt voor je reactie!

• Nephalem
Appz- schreef op woensdag 8 september 2021 @ 20:08:
[...]

Ja, wou even zeker weten of ik alles dan heb goed gedaan als het hetzelfde is als bij jou. Bedankt voor je snelle reacties! Hopen dat ik er dan eindelijk eentje heb. Heb jij ook specifiek gewacht op een FTW3 Ultra?
Nee, ik wilde gewoon een FE of een goed model van een andere kaartenbakker. Aantal keer al net te laat of veel te laat geweest (mag op werkvloer geen telefoon bij me hebben dus tijdens kantooruren vaak pech) maar hopelijk nu wel prijs!

Ik wil nu eigenlijk feestje bouwen maar gezien eerdere annulering taferelen wacht ik nog even haha.
En dan uit gaan zoeken of m'n voeding dit ding trekt of niet 🤣

[Voor 12% gewijzigd door Nephalem op 09-09-2021 00:47]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• Appz-
Nephalem schreef op woensdag 8 september 2021 @ 20:27:
[...]

Nee, ik wilde gewoon een FE of een goed model van een andere kaartenbakker. Aantal keer al net te laat of veel te laat geweest (mag op werkvloer geen telefoon bij me hebben dus tijdens kantooruren vaak pech) en deze hopelijk nu wel prijs!

Ik wil nu eigenlijk feestje bouwen maar gezien eerdere annulering taferelen wacht ik nog even haha.
Haha begrijpelijk. Moet zeggen dat ik zelf ongeveer een maandje serieus aan het kijken ben voor een GPU, is ook het eerste onderdeel wat ik wilde halen voordat ik de rest haal voor mijn nieuwe PC die ik wil bouwen. Nu idd hopen dat er niks geannuleerd wordt.

• Pixel Junk
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 18-09 17:46
EldraziKlap schreef op woensdag 8 september 2021 @ 00:31:
Verzendbevestiging van NBB gehad, was op tijd vanochtend voor de 3090FE drop! Ziet er naar uit dat ik eindelijk m'n 3080 Strix kan annuleren die al een jaar loopt bij Alternate... DHL is al aan het mailen met statusupdates, het voelt nog erg onwerkelijk na een jaar lang geneuzel met die kaarten.

Keurig een 3090 FE kunnen scoren voor €1550,- .
Ben echt heel blij, maar durf pas echt te juichen als 'ie in de computer zit...

Edit: Dit was mijn eerste ervaring met stockcheckers en notifications via Telegram enzo en ook de eerste bestelling via NBB.
Mag ik vragen welke verzendmethode je hebt gebruikt? Standardversand of UPS International?

Vast dank.

[Voor 3% gewijzigd door Pixel Junk op 09-09-2021 00:28]

• Exar
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 02:03
Pixel Junk schreef op donderdag 9 september 2021 @ 00:27:
[...]

Mag ik vragen welke verzendmethode je hebt gebruikt? Standardversand of UPS International?

Vast dank.
FE's kun je bij NBB toch alleen maar met UPS International bestellen?

Signature

• flythierry
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 21-09 10:58
Exar schreef op donderdag 9 september 2021 @ 01:44:
[...]

Nope, ik krijg mn kaart als het goed is vandaag binnen met DHL.

• TheMuffinDoctor
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 21-09 14:45
Exar schreef op donderdag 9 september 2021 @ 01:44:
[...]

Ik had wel alleen de optie voor UPS, dus ik vermoed dat ze het een beetje spreiden per FE model zodat de lokale pakket ophaal niet overbelast wordt (aangezien ze het nu alsnog over 2 dagen verstuurd hebben).

• Zeryth
  • Registratie: januari 2019
  • Laatst online: 18-09 13:09
TheMuffinDoctor schreef op donderdag 9 september 2021 @ 08:56:
[...]

Ik had wel alleen de optie voor UPS, dus ik vermoed dat ze het een beetje spreiden per FE model zodat de lokale pakket ophaal niet overbelast wordt (aangezien ze het nu alsnog over 2 dagen verstuurd hebben).
Same hier, UPS tegen het einde van de dag.

• jokor
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 22:23
NBB founders kaart net afgeleverd door een "undercover" unmarked UPS bezorger

"Im Auftrag von Anonymous, Hiermit wird bestätigt, dass die folgende Sendung zugestellt wurde"

[Voor 39% gewijzigd door jokor op 09-09-2021 10:58]

• SteffanS
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 16:06
Iemand een idee wnr er een nieuwe drop zal zijn bij LDLC ?

• MAYbe
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 15-09 23:30
Nou, mijn kaart kwam net binnen terwijl de track & trace het over het eind vd dag had. *O*

Iedereen hier heel erg bedankt voor alle tips, ik ben even een paar dagen wat games aan het inhalen oOo

• TheMuffinDoctor
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 21-09 14:45

De mijne is ook precies net binnen!
Erg bedankt allemaal voor de tips, zonder jullie was dit niet gelukt!

• Zeryth
MAYbe schreef op donderdag 9 september 2021 @ 11:06:
Nou, mijn kaart kwam net binnen terwijl de track & trace het over het eind vd dag had. *O*

Iedereen hier heel erg bedankt voor alle tips, ik ben even een paar dagen wat games aan het inhalen oOo
ooh klinkt goed, hopelijk komt mijn kaart dan ook wat eerder. Enschede is wel ver van apeldoorn.

• TrapShot
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 21-09 11:56
SteffanS schreef op donderdag 9 september 2021 @ 10:59:
Iemand een idee wnr er een nieuwe drop zal zijn bij LDLC ?
Ik vermoed binnenkort, maar het is niet echt te voorspellen. Laatste drop was op 6 augustus, dus al even geleden.

• Carfanatic
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 20:09
O+

• Mr_Troy
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 17:35
TrapShot schreef op donderdag 9 september 2021 @ 11:56:
[...]

Ik vermoed binnenkort, maar het is niet echt te voorspellen. Laatste drop was op 6 augustus, dus al even geleden.
Laatste LDLC FE drop was 2 september. Ik weet niet waar je die info vandaan haalt.

• EldraziKlap
  • Registratie: juni 2020
  • Laatst online: 16-09 18:53
Pixel Junk schreef op donderdag 9 september 2021 @ 00:27:
[...]

Vast dank.
Ik heb volgens mij de standaardmethode gedaan. Ik heb zo snel doorgeklikt dat ik het niet zeker weet. Hij wordt in ieder geval door DHL bezorgd en het leek in Duitsland zelf ook via DHL te gaan.

• Zeryth

Hij is nu ook binnen, De UPS bus rijdt rond in enschede

• JDx
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 02:15

JDx

Ben ik ^

Heb mijn Excel sheet nog zwaar geupdate voor de liefhebbers.

Hoef alleen nog maar de actuele koers in te voeren van een coin en dan krijg je aan de hand van de hashrates een geschatte profit per maand. Heb weer multiplier 6 genomen en bij Lowball zie je dan onder welke prijs een kaart vrijwel zeker gekaapt wordt.

Lijkt aardig te kloppen aangezien bij Alternate laatst een 3060 LHR voor 499,- euro snel uitverkocht was en ze nu al 2 dagen dezelfde hebben voor 609,- en een 3060 Ti voor 719,- euro.

En natuurlijk vallen alle MSRP's binnen die prijs.

Dingen als Twitter enzo.

• TrapShot
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 21-09 11:56
Mr_Troy schreef op donderdag 9 september 2021 @ 12:20:
[...]

Laatste LDLC FE drop was 2 september. Ik weet niet waar je die info vandaan haalt.
Je hebt gelijk. Ik had de laatste drop in gedachten waarbij ook de 3080 zat.

• Appz-
Nephalem schreef op woensdag 8 september 2021 @ 20:27:
[...]

Nee, ik wilde gewoon een FE of een goed model van een andere kaartenbakker. Aantal keer al net te laat of veel te laat geweest (mag op werkvloer geen telefoon bij me hebben dus tijdens kantooruren vaak pech) maar hopelijk nu wel prijs!

Nou bij mij hebben ze om een of andere reden de foto van mijn identificatie niet geaccepteerd🤨

• Headblast
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 21-09 10:41
Super dik, nu op vliegveld maar de kaart is al binnen gekomen thuis.

Morgen maar eens het beestje inbouwen, dank aan allen in het forum!

PSN: Headblast1987

• SteffanS
Ik hoop dat er nog een RTX3080 drop is op LDLC vorige keer had ik deze gemist.
Heb nu wel een 3070Ti weet niet of ik deze zou houden of niet.

• Nephalem
Appz- schreef op donderdag 9 september 2021 @ 13:54:
[...]

Nou bij mij hebben ze om een of andere reden de foto van mijn identificatie niet geaccepteerd🤨
Hier wel. Order staat nu op gevalideerd.
(heb een scan van mijn rijbewijs geupload die ik op mn telefoon had staan)
Beste,

We hebben de bewijsstukken van uw bestelling ontvangen.
We hebben ze kunnen valideren en daarom zijn we blij om de validatie ervan te bevestigen.

U kunt de status van uw bestellingen raadplegen in uw online klantenaccount, onder "Uw bestellingen".

Bedankt voor het kiezen van LDLC!

[Voor 32% gewijzigd door Nephalem op 09-09-2021 14:11]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• Appz-
Nephalem schreef op donderdag 9 september 2021 @ 14:08:
[...]

Hier wel. Order staat nu op gevalideerd.
(heb een scan van mijn rijbewijs geupload die ik op mn telefoon had staan)
Het stomme nu is dat ik nu ook niet een nieuw bewijs mag uploaden en meteen mn betaalmethode moet aanpassen.

• Nephalem
Appz- schreef op donderdag 9 september 2021 @ 14:10:
[...]

Het stomme nu is dat ik nu ook niet een nieuw bewijs mag uploaden en meteen mn betaalmethode moet aanpassen.
OK, maar je kunt dus wel nog via overschrijving of creditcard je bestelling afronden?

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• D.Ramakers
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 02:00
Waarom moet een winkel jouw identiteitskaart hebben??

Is toch te gek om los te lopen dat een winkel dit vraagt? Of mis ik iets?

Mvg

• Appz-
Nephalem schreef op donderdag 9 september 2021 @ 14:21:
[...]

OK, maar je kunt dus wel nog via overschrijving of creditcard je bestelling afronden?
Ja, echter valt creditcard voor mij al af omdat ik er geen heb. Dus het zal overschrijving worden. Echter weet ik niet wat ik nou waar precies moet invullen, jij hier enige ervaring mee?

• Appz-
D.Ramakers schreef op donderdag 9 september 2021 @ 14:29:
Waarom moet een winkel jouw identiteitskaart hebben??

Is toch te gek om los te lopen dat een winkel dit vraagt? Of mis ik iets?

Mvg
Hun reden hiervoor was om fraude omtrent creditcard tegen te gaan dacht ik, ik kan het mis hebben. Vond het zelf ook wel apart dat dat werd gevraagd

• Nephalem
Waarom vraag je om bewijs?
Weet je, sommige oplichters imiteren andere mensen en slagen erin hun creditcardnummers te gebruiken door ze op verschillende frauduleuze manieren terug te krijgen.
Door u om dit bewijs te vragen, zijn we allemaal beschermd tegen deze personen.

Als u ons geen bewijs wilt sturen, kunt u in de meeste gevallen uw betaalmethode wijzigen.

Aldus de mail die ik kreeg met verzoek om ID op te sturen ;)

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• D.Ramakers
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 02:00
Appz- schreef op donderdag 9 september 2021 @ 14:30:
[...]

Hun reden hiervoor was om fraude omtrent creditcard tegen te gaan dacht ik, ik kan het mis hebben. Vond het zelf ook wel apart dat dat werd gevraagd
En dan opslaan op een halfbakke back end en hoppa duizenden id's gestolen bij LDLC...

CC fraude, bestaat dit nog nu er 90% van de tijd 2staps authenticatie op zit?

• timpie81
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 21:09
JDx schreef op donderdag 9 september 2021 @ 13:20:
Heb mijn Excel sheet nog zwaar geupdate voor de liefhebbers.

Hoef alleen nog maar de actuele koers in te voeren van een coin en dan krijg je aan de hand van de hashrates een geschatte profit per maand. Heb weer multiplier 6 genomen en bij Lowball zie je dan onder welke prijs een kaart vrijwel zeker gekaapt wordt.

[Afbeelding]

Lijkt aardig te kloppen aangezien bij Alternate laatst een 3060 LHR voor 499,- euro snel uitverkocht was en ze nu al 2 dagen dezelfde hebben voor 609,- en een 3060 Ti voor 719,- euro.

En natuurlijk vallen alle MSRP's binnen die prijs.
Goed bezig! De Rtx 3060ti lhr met Samsung geheugen haalt 42 mhash op 125 watt of 43,5 op 150 watt. Iets meer dan 41 dus:)

• Appz-
Iemand enige ervaring met overschrijven naar LDLC.com? Ben bang om hierin een fout te maken aangezien ik nooit naar het buitenland geld heb overgemaakt. Heb nu het volgende op ING:

Land van de bank: Frankrijk
Naam ontvanger: LDLC.com
Rekeningnummer: de iban die ik in mijn email heb gekregen

Zou het dus goed zijn als ik het juiste bedrag invul en bij omschrijving/betalingskenmerk mijn ordernummer vermeld?

• Nephalem
Appz- schreef op donderdag 9 september 2021 @ 14:45:
Iemand enige ervaring met overschrijven naar LDLC.com? Ben bang om hierin een fout te maken aangezien ik nooit naar het buitenland geld heb overgemaakt. Heb nu het volgende op ING:

Land van de bank: Frankrijk
Naam ontvanger: LDLC.com
Rekeningnummer: de iban die ik in mijn email heb gekregen

Zou het dus goed zijn als ik het juiste bedrag invul en bij omschrijving/betalingskenmerk mijn ordernummer vermeld?
Klopt. Frankrijk is net als Nederland een SEPA land dus verder geen aparte toeters en bellen.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• Appz-
Nephalem schreef op donderdag 9 september 2021 @ 14:47:
[...]

Klopt. Frankrijk is net als Nederland een SEPA land dus verder geen aparte toeters en bellen.
Top, hartelijk bedankt. Hopelijk dat het zo dan wel goed gaat.

• Nephalem
Appz- schreef op donderdag 9 september 2021 @ 14:48:
[...]

Top, hartelijk bedankt. Hopelijk dat het zo dan wel goed gaat.
Ik help het je hopen :)
Vraag me dan wel af waarom ze hem niet accepteerden. Had je de foto bewerkt ofzo? Of staat er in je PayPal iets anders dan op je ID?

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• Appz-
Nephalem schreef op donderdag 9 september 2021 @ 14:49:
[...]

Ik help het je hopen :)
Vraag me dan wel af waarom ze hem niet accepteerden. Had je de foto bewerkt ofzo? Of staat er in je PayPal iets anders dan op je ID?
Vond het zelf ook bizar en onverwacht. Ik had keurig een foto genomen van mijn passport waarbij die in zijn geheel te zien is zonder enige glans of andere onduidelijkheden. De Paypal staat ook op dezelfde naam, had dit nog dubbel gechecked na hun weigering. Zolang het nu maar goed gaat ben ik tevreden haha, weet jij uit ervaring of het overschrijven lang duurt?

• SteffanS
Appz- schreef op donderdag 9 september 2021 @ 14:55:
[...]

Vond het zelf ook bizar en onverwacht. Ik had keurig een foto genomen van mijn passport waarbij die in zijn geheel te zien is zonder enige glans of andere onduidelijkheden. De Paypal staat ook op dezelfde naam, had dit nog dubbel gechecked na hun weigering. Zolang het nu maar goed gaat ben ik tevreden haha, weet jij uit ervaring of het overschrijven lang duurt?
Vraagje is de RTX3080 zoveel beter dan de RTX3070Ti Fe ? heb nu de laatste aangezien de RTX3080 moeilijk te pakken is lijkt het me misschien verstandig om deze te houden, heb ook nog maar een LG 27UL550 als monitor.

• Nephalem
SteffanS schreef op donderdag 9 september 2021 @ 15:20:
[...]

Vraagje is de RTX3080 zoveel beter dan de RTX3070Ti Fe ? heb nu de laatste aangezien de RTX3080 moeilijk te pakken is lijkt het me misschien verstandig om deze te houden, heb ook nog maar een LG 27UL550 als monitor.
Off topic, maar OK :P
Zijn zat benchmarks en video's te vinden denk ik zo. Even uit het hoofd meen ik dat er gemiddeld een 20 tot 25% verschil in performance is.

Ik denk wel dat voor 4k een 3080 nodig is, of voor 1440p op hoge refresh rates om een beetje future proof te zijn.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• SteffanS
Nephalem schreef op donderdag 9 september 2021 @ 15:26:
[...]

Off topic, maar OK :P
Zijn zat benchmarks en video's te vinden denk ik zo. Even uit het hoofd meen ik dat er gemiddeld een 20 tot 25% verschil in performance is.

Ik denk wel dat voor 4k een 3080 nodig is, of voor 1440p op hoge refresh rates om een beetje future proof te zijn.
Ik zit idd in het verkeerde topic, maar toch bedankt!

• jantje 2
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 18:48
Appz- schreef op donderdag 9 september 2021 @ 14:55:
[...]

Overschrijven zal denk ik maximaal een dag overheen gaan. Het is nu wel bijna weekend dus in het ergste geval gaan ze pas maandag je order verder in behandeling nemen. Ik had dat vorige keer wel toen ik een overschrijving deed naar Duitsland op donderdag of vrijdag. ( weet ff niet zeker meer welke dag het is ) Het is verder een bedrijf waar al menig kaarten gekocht en geleverd zijn dus daar hoef je je geen zorgen om te maken.

In principe is het verder niet anders dan een overschrijving naar een willekeurig iets in Nederland.

[Voor 9% gewijzigd door jantje 2 op 09-09-2021 16:46]

• Wombat148
  • Registratie: september 2020
  • Laatst online: 18-09 16:17
Dat dit topic nog een ding is na al deze tijd is echt bizar. Ik ben blij dat (de meeste) mensen inmiddels voorzien zijn! Ik weet niet of dit de juiste plek is voor deze vraag. Maar ik ben nog opzoek naar een 3080. Hebben we tegenwoordig gewoon wachttijden met reservatie? Of is het hopen en snel reageren zoals eerder dit jaar?

Veel belangrijker... Wat zijn tegenwoordig een beetje normale prijzen voor een 3070 ti / 3080 ? Want de MSRP is niet wat het is geweest. Alle tips/advies waardeer ik _/-\o_

• Nephalem
Zojuist van LDLC de verzendbevestiging ontvangen! *O*

Mijn 3080 FTW3 komt eraan.

[Voor 21% gewijzigd door Nephalem op 09-09-2021 18:29]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• JDx

JDx

Ben ik ^

Wombat148 schreef op donderdag 9 september 2021 @ 18:03:
Dat dit topic nog een ding is na al deze tijd is echt bizar. Ik ben blij dat (de meeste) mensen inmiddels voorzien zijn! Ik weet niet of dit de juiste plek is voor deze vraag. Maar ik ben nog opzoek naar een 3080. Hebben we tegenwoordig gewoon wachttijden met reservatie? Of is het hopen en snel reageren zoals eerder dit jaar?

Veel belangrijker... Wat zijn tegenwoordig een beetje normale prijzen voor een 3070 ti / 3080 ? Want de MSRP is niet wat het is geweest. Alle tips/advies waardeer ik _/-\o_
JDx in "[NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen"

Alles onder die prijs helemaal rechts kan je vergeten, tenzij je sneller bent dan ik :+ nee geintje, geld is op, of via een drop voor MSRP een kaart weten te krijgen.

Laatst had MeGekko een 3080 Ti voor 1199,- euro en die was uiteraard in no-time op.

[Voor 14% gewijzigd door JDx op 09-09-2021 18:40]

Dingen als Twitter enzo.

• Nephalem

Neem de topic start even door en meld je aan voor de stockcheckers, dan krijg je meteen ook een redelijk beeld van wat de gangbare prijzen momenteel zijn. In Nederland is een 3080 amper onder de 1400 euro te vinden en 3070 ti amper onder de 1000. Je beste optie qua prijs is richten op een drop van NBB voor een founders edition, die verkopen tegen MSRP maar zijn ook binnen een minuut uitverkocht meestal dus je moet voorbereid en snel zijn.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• Wombat148
  • Registratie: september 2020
  • Laatst online: 18-09 16:17
JDx schreef op donderdag 9 september 2021 @ 18:37:
[...]

JDx in "[NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen"

Alles onder die prijs helemaal rechts kan je vergeten, tenzij je sneller bent dan ik :+ nee geintje, geld is op, of via een drop voor MSRP een kaart weten te krijgen.

Laatst had MeGekko een 3080 Ti voor 1199,- euro en die was uiteraard in no-time op.
Hallo dan en ik dacht dat de msrp prijzen begin dit jaar bizar waren. Bohh. Nou aftermarket 3080 ziet er prijzig uit. Vind het echt niet erg wat meer als MSRP te betalen maar boven de 900 is me al teveel om eerlijk te zijn. Enige manier om dit een beetje bij te houden? Ik ben te weinig op de tweakers discord om echt gebruik te maken als iemand aangeeft dat er beweging is op websites

• JDx

JDx

Ben ik ^

Wombat148 schreef op donderdag 9 september 2021 @ 18:47:
[...]

Hallo dan en ik dacht dat de msrp prijzen begin dit jaar bizar waren. Bohh. Nou aftermarket 3080 ziet er prijzig uit. Vind het echt niet erg wat meer als MSRP te betalen maar boven de 900 is me al teveel om eerlijk te zijn. Enige manier om dit een beetje bij te houden? Ik ben te weinig op de tweakers discord om echt gebruik te maken als iemand aangeeft dat er beweging is op websites
Het lijkt eerlijk gezegd zijn dieptepunt alweer te hebben gehad, ik heb maar een 3060 voor gaming gekocht, maar het liefst zie ik een 3070, die komt er bij mij niet in voor 1000 euro.

In die tabel is C/M de goedkoopste op dit moment (vanmorgen dan) tegenover de MSRP.

[Voor 5% gewijzigd door JDx op 09-09-2021 18:50]

Dingen als Twitter enzo.

• Appz-
jantje 2 schreef op donderdag 9 september 2021 @ 16:44:
[...]

Overschrijven zal denk ik maximaal een dag overheen gaan. Het is nu wel bijna weekend dus in het ergste geval gaan ze pas maandag je order verder in behandeling nemen. Ik had dat vorige keer wel toen ik een overschrijving deed naar Duitsland op donderdag of vrijdag. ( weet ff niet zeker meer welke dag het is ) Het is verder een bedrijf waar al menig kaarten gekocht en geleverd zijn dus daar hoef je je geen zorgen om te maken.

In principe is het verder niet anders dan een overschrijving naar een willekeurig iets in Nederland.
Ben met dat soort zaken altijd bang dat ik wat verkeerd invul en mijn geld kwijt ben haha

• GNRW91
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 09-09 20:33
JDx schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 10:01:
Als ik mijn huidige kaarten eruit heb over 3 a 4 maanden dan wil ik eigenlijk alleen nog maar een van deze:

- 3070 (Ti) onder de 800
- 3080 (Ti) onder de 1000
- 3090 onder de 1200

Alternatieven:

- 6700 XT via AMD (500 dus, nu 800+ in de webshops)
- 6800 XT via AMD (650 dus, nu onverkrijgbaar)

- MSI, Asus, Gigabyte
- 3 fans

Maar goed, misschien zijn mijn eisen dan weer anders of is er nieuws over de 4000 serie. In de tussentijd hou ik alleen mijn ogen open voor echt extreme koopjes.

Stel er is opeens een van bovenstaande kaarten voor nog minder dan dat, dan wil ik mijn 3060 daar wel met verlies voor verkopen, dat pak ik dan immers terug op dat koopje. Maar dat lijkt er voorlopig niet op.

Ik start PUBG weer op! 8)

Edit: oh ik heb geen creditcard, dus van die plotse koopjes op NBB of LDLC ofzo zijn vaak lastig.
denk je dat over een paar maand de prijzen zullen zakken? ik heb er een hard hoofd in. ;w

• Nephalem
GNRW91 schreef op donderdag 9 september 2021 @ 20:32:
[...]

denk je dat over een paar maand de prijzen zullen zakken? ik heb er een hard hoofd in. ;w
Ik zie het ook niet gebeuren. Mining op GPU blijft gewoon, mocht het niet zijn met het deels omzeilen van de Eth beperking dan wel via andere coins. Chip en materiaal tekort is ook niet op korte termijn gefixed en de vraag naar chips wordt alleen maar groter.
Alle producenten waarschuwen de laatste tijd ook dat dit nog steeds een lange termijn situatie is

[Voor 9% gewijzigd door Nephalem op 09-09-2021 20:42]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• JDx

JDx

Ben ik ^

GNRW91 schreef op donderdag 9 september 2021 @ 20:32:
[...]

Nee, daarom ben ik maar met koopjes aan het minen om die te kunnen betalen :')

Ik erger me aan de FPS drops naar <100 op 1440p met een 3060, met een 3070 zou dit niet moeten gebeuren, wel raar trouwens dat een 3060 Ti dezelfde hashrate heeft als een 3070, dit was bij de 20 serie zo met de 2060 Super, die was in feite hetzelfde als de 2070.

Is dat met deze serie ook zo? Is een 3060 Ti een gedempte 3070? Is dit terug te zien in de wattages bijv?

Een 3070 Ti is echt een non-model, klein beetje meer prestatie voor meer prijs en meer watt.

Dingen als Twitter enzo.

• Nephalem
3070 Ti is een iets beter gelukte 3070 met GDDR6X geheugen ipv GDDR6, daar komt ook het aanzienlijk hogere stroomverbruik vandaan.
Maar aangezien de Ti en normale 3070 praktisch hetzelfde kosten lijkt mij de Ti wel de interessantere kaart van de 2.

Of de 3060 Ti een deels gelockte 3070 is geen idee, heb me niet echt verdiept in de 3060 omdat mijn gamebehoefte een 70 of 80 kaart nodig heeft.
Maar Nvidia heeft in het verleden al vaker bewust gerommeld met deels gelockte kaarten om dan later een compleet unlocked variant uit te brengen. Met name als ze onzeker waren wat kamp rood ging uitbrengen.

[Voor 10% gewijzigd door Nephalem op 09-09-2021 20:51]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• JDx

JDx

Ben ik ^

We gaan het zien, zo lang ik mezelf maar kan aanpraten dat het een goede koop is geweest :9

Dingen als Twitter enzo.

• DiscoNootje
  • Registratie: mei 2019
  • Laatst online: 20:59

• Rocky-154
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 17:34
Ik had deze al eerder op de avond besteld.
Ben benieuwd of ik ook werkelijk voor die prijs geleverd krijg.

• Multiboxer
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 18:52
Dat is nog altijd 160% MSRP dus nee bedankt hoor.
Ik wil er nog €900 voor geven maar niet meer.
Zo lang mijn 1080ti nog werkt is er echt geen druk. :9

• Catch22
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 23:07
Multiboxer schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 00:04:
[...]

Dat is nog altijd 160% MSRP dus nee bedankt hoor.
Ik wil er nog €900 voor geven maar niet meer.
Zo lang mijn 1080ti nog werkt is er echt geen druk. :9
Fijn dat je het even zegt

But if I offended you | Good | 'Cause I still don't give a f*ck
Hou eens op met die auto-analogieen mensen
AMD Ryzen 2700x - Asus 3090 TUF OC - 32Gb Corsair Vengeance RGB Pro - Aoc 27" 1440p 144hz - Samsung g9 49" 32:9

• EldraziKlap
  • Registratie: juni 2020
  • Laatst online: 16-09 18:53
Dinsdagochtend 10:00 bij NBB een 3090 FE besteld, vanmiddag met DHL binnen gekregen.
Allemachtig wat een gaaf apparaat.

Ik ga deze topic na letterlijk een jaar dan toch eindelijk verlaten.
Succes allemaal en happy gaming, eventually.

Hopelijk gebeurt dit nooit meer.

• Multiboxer
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 18:52
**SNIP**

[Voor 39% gewijzigd door dion_b op 10-09-2021 20:10]

• JDx

JDx

Ben ik ^

EldraziKlap schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 00:12:
Dinsdagochtend 10:00 bij NBB een 3090 FE besteld, vanmiddag met DHL binnen gekregen.
Allemachtig wat een gaaf apparaat.

Ik ga deze topic na letterlijk een jaar dan toch eindelijk verlaten.
Succes allemaal en happy gaming, eventually.

Hopelijk gebeurt dit nooit meer.
Super vet, de kaart der kaarten voor de juiste prijs en tot over 3 jaar ;)

Dingen als Twitter enzo.

• jantje 2

3080s gaan voor ongeveer 1100 tot 1300 ( Wel buitenlandse webshops ) en voor de lagere prijzen moet je er wel echt snel bij zijn maar het is mogelijk. Daarnaast nog 1x in de maand een FE drop bij NBB voor MSRP.
JDx schreef op donderdag 9 september 2021 @ 20:41:
[...]

Nee, daarom ben ik maar met koopjes aan het minen om die te kunnen betalen :')

Ik erger me aan de FPS drops naar <100 op 1440p met een 3060, met een 3070 zou dit niet moeten gebeuren, wel raar trouwens dat een 3060 Ti dezelfde hashrate heeft als een 3070, dit was bij de 20 serie zo met de 2060 Super, die was in feite hetzelfde als de 2070.
Jij speelt alleen PUBG he, ik kan je garanderen dat zelfs met een 3080 kom je nog onder 100 FPS in PUBG. ( Los Leones i look at you, bijvoorbeeld )Natuurlijk over de hele linie zal het wel beter zijn maar die drops blijven gewoon. Die game zelf is gewoon brak, dus om drops tegen te gaan hoef je niet te upgraden ;)

• JDx

JDx

Ben ik ^

jantje 2 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 09:11:
[...]

3080s gaan voor ongeveer 1100 tot 1300 ( Wel buitenlandse webshops ) en voor de lagere prijzen moet je er wel echt snel bij zijn maar het is mogelijk. Daarnaast nog 1x in de maand een FE drop bij NBB voor MSRP.

[...]

Jij speelt alleen PUBG he, ik kan je garanderen dat zelfs met een 3080 kom je nog onder 100 FPS in PUBG. ( Los Leones i look at you, bijvoorbeeld )Natuurlijk over de hele linie zal het wel beter zijn maar die drops blijven gewoon. Die game zelf is gewoon brak, dus om drops tegen te gaan hoef je niet te upgraden ;)
Idd, PUBG en CS:GO, maar dat kan nog op een laptop.

Ik vermijd nu al Taego omdat het daar soms echt brak is qua FPS, maar hou het ook wel vaak boven de 100 FPS hoor met de 3060 op 1440p, maar inderdaad Los Leones in Miramar enzo, dat werkt gewoon niet.

Laatst heel even die portal shooter geprobeerd, dat ging wel steady 120fps op 1440p. Verder kutspel :9

Edit: had die video verder nog nooit goed bekeken, maar zie toch (linksboven) drops naar 101 FPS.

[Voor 14% gewijzigd door JDx op 10-09-2021 09:29]

Dingen als Twitter enzo.

• JDx

JDx

Ben ik ^

Na 3 dagen zijn de goedkoopste kaarten, die alsnog duur waren, toch weg, een 6600 XT (539,-) en 3060 Ti (719,-), uiteindelijk komt er altijd wel iemand die denkt ik wacht niet langer.

Dingen als Twitter enzo.

• Orky Rulez
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 21-09 12:55
Voor hen die het niet erg om in het Frans te bestellen: weer de TUF 3080 @ €1120

https://www.ldlc.com/fr-be/fiche/PB00454441.html

• colaboy123
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 19:46
En mijn 3080 FE van NBB is binnen....

Wat een raar moment.

Enerzijds dat het überhaupt gelukt is, anderzijds het besef hoeveel moeite en tijd dit gekost heeft. Nu super blij, maar ook het besef: wie had er een paar jaar geleden 5xx euro voor een videokaart neergelegd.

Wel heb ik het idee dat de kansen bij de drops wat gestegen zijn. Waar het eerst seconden werk was, heb je nu een aantal minuten. Ook heb ik het idee dat deze keer de site een stuk minder overbelast was.

Wat dat betreft is er hoop denk ik.

Succes een ieder...!!!!!!

• Gta Ripper
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 21:40
Orky Rulez schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 11:32:
Voor hen die het niet erg om in het Frans te bestellen: weer de TUF 3080 @ €1120

Bedankt voor de heads up, 3080 besteld. In elk geval een stuk goedkoper dan in Nederland.

• Ruubster
  • Registratie: augustus 2008
  • Niet online

Same here, dankjewel! Eindelijk een mogelijkheid om te upgraden vanaf mijn 970 :)

• Scalage
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 10-09 21:52
Twee weken geleden bij SI een 3080 proberen te kopen. Was natuurlijk te laat, geld zou teruggestort worden. Dat is alleen nog steeds niet gebeurd! Ik krijg sterk het vermoeden dat ze het als gratis krediet hebben gebruikt. Ik probeerde ze net te bellen, maar ze zijn niet bereikbaar tussen 12 en 1.

Dit hele gezeik brengt me op het punt om gewoon m'n 1070 en stokoude samsung monitor te blijven gebruiken totdat één het begeeft. Ik ga echt niet 2x list betalen voor zo'n kaart. Het lijkt de horloge wereld wel.

• Nephalem
colaboy123 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 12:05:
En mijn 3080 FE van NBB is binnen....

Wat een raar moment.

Enerzijds dat het überhaupt gelukt is, anderzijds het besef hoeveel moeite en tijd dit gekost heeft. Nu super blij, maar ook het besef: wie had er een paar jaar geleden 5xx euro voor een videokaart neergelegd.

Wel heb ik het idee dat de kansen bij de drops wat gestegen zijn. Waar het eerst seconden werk was, heb je nu een aantal minuten. Ook heb ik het idee dat deze keer de site een stuk minder overbelast was.

Wat dat betreft is er hoop denk ik.

Succes een ieder...!!!!!!
Ik heb jaren geleden al vaker 500+ voor een videokaart afgetikt volgens mij. Een GTX 295, een gtx 580 Lightning. Vraag me niet wat ze precies gekost hebben maar het zal in die regio geweest zijn. Dus ik vind persoonlijk 500-700 voor een high end kaart in normale tijden niet zo heel vreemd.
Plus GPU's zijn in de laatste jaren een stuk complexer geworden, dat ga je ook in productiekosten terugzien.

[Voor 7% gewijzigd door Nephalem op 10-09-2021 12:41]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• TMobile
  • Registratie: augustus 2020
  • Laatst online: 13-09 16:24
Scalage schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 12:29:
Twee weken geleden bij SI een 3080 proberen te kopen. Was natuurlijk te laat, geld zou teruggestort worden. Dat is alleen nog steeds niet gebeurd! Ik krijg sterk het vermoeden dat ze het als gratis krediet hebben gebruikt. Ik probeerde ze net te bellen, maar ze zijn niet bereikbaar tussen 12 en 1.

Dit hele gezeik brengt me op het punt om gewoon m'n 1070 en stokoude samsung monitor te blijven gebruiken totdat één het begeeft. Ik ga echt niet 2x list betalen voor zo'n kaart. Het lijkt de horloge wereld wel.
Ook weleens zitten wachten op geld, je kan net zo goed gewoon mailen dan pakken ze het ook op.

• Carfanatic
:'( :'( :'( :'( :'( Heb maar contact opgenomen met Nvidia en hoop maar dat ze hem wat vlotjes kunnen omruilen.

[Voor 4% gewijzigd door Carfanatic op 10-09-2021 12:50]

• Scalage
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 10-09 21:52
TMobile schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 12:47:
[...]

Ook weleens zitten wachten op geld, je kan net zo goed gewoon mailen dan pakken ze het ook op.
Dat heb ik al gedaan, krijg ik geen reactie op.

Net gebeld. "Ja maar meneer, uw mailtje was vlak na de creditronde"

Slap excuus #6673

[Voor 14% gewijzigd door Scalage op 10-09-2021 13:07]

• TMobile
  • Registratie: augustus 2020
  • Laatst online: 13-09 16:24
Scalage schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 12:49:
[...]

Dat heb ik al gedaan, krijg ik geen reactie op.
Duurde bij mij ook eventjes, maar ik kreeg reactie toen t was gefixt

enn terug naar t juiste onderwerp

• jantje 2
Carfanatic schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 12:48:
[...]

:'( :'( :'( :'( :'( Heb maar contact opgenomen met Nvidia en hoop maar dat ze hem wat vlotjes kunnen omruilen.
[YouTube: Nvidia 3080 FE fan noise]
Wel vaker met 3080's FE dat er Coil Whine is. Weet niet of ze daar voor omruilen. Feitelijk is het product gewoon goed :+ Mijn TUF Gaming 3080 heeft ook Coil Whine, maar volgens mij doet ASUS er ook niets mee.

Coil whine is nooit leuk en gewoon irritant. Maar zo in je filmpje lijkt het mee te vallen als ik het zo hoor? Hoor je dat ook als je gewoon aan het gamen ben of wordt het dan overstemt? Die van mij is al over the place qua geluiden en overstemt ook de fans/gamesounds haha

Je kan een andere voeding proberen of dat het oplost en undervolten schijnt bij de 3080 FE ook nog wel eens te werken wat ik gelezen op had op the interwebz

[Voor 16% gewijzigd door jantje 2 op 10-09-2021 14:01]

• assiemodis
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 21:54

Heb hopelijk de oc versie kunnen bestellen.

• Carfanatic
jantje 2 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 13:58:
[...]

Wel vaker met 3080's FE dat er Coil Whine is. Weet niet of ze daar voor omruilen. Feitelijk is het product gewoon goed :+ Mijn TUF Gaming 3080 heeft ook Coil Whine, maar volgens mij doet ASUS er ook niets mee.

Coil whine is nooit leuk en gewoon irritant. Maar zo in je filmpje lijkt het mee te vallen als ik het zo hoor? Hoor je dat ook als je gewoon aan het gamen ben of wordt het dan overstemt? Die van mij is al over the place qua geluiden en overstemt ook de fans/gamesounds haha

Je kan een andere voeding proberen of dat het oplost en undervolten schijnt bij de 3080 FE ook nog wel eens te werken wat ik gelezen op had op the interwebz
Mwah ik vind het toch wel irritant. Kijk eerste wel wat Nvidia zegt, kan altijd nog kijken naar undervolten of verkopen, kan iemand anders zich er aan irriteren :+ .

[Voor 3% gewijzigd door Carfanatic op 10-09-2021 14:11]

• JDx

JDx

Ben ik ^

Carfanatic schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 12:48:
[...]

[YouTube: Nvidia 3080 FE fan noise]
Hoor niets op max volume, alleen als ik m'n headset op mn oren druk een hoog toontje, dat bedoel je?

Dingen als Twitter enzo.

• jantje 2
Carfanatic schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 14:09:
[...]

Mwah ik vind het toch wel irritant. Kijk eerste wel wat Nvidia zegt, kan altijd nog kijken naar undervolten of verkopen, kan iemand anders zich er aan irriteren :+ .
Ben wel benieuwd hoe ze daarop reageren en of ze omruilen inderdaad. Terugsturen en even een nieuwe kopen gaat zo lastig nu he :z
assiemodis schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 14:04:
[...]

Heb hopelijk de oc versie kunnen bestellen.
https://www.ldlc.com/fr-be/fiche/PB00454439.html Als je die hebt bestelt heb je de OC versie ;)

Voor de liefhebbers zijn er nog op voorraad ( Heel de ochtend al btw, valt niet tegen )

[Voor 29% gewijzigd door jantje 2 op 10-09-2021 14:24]

• assiemodis
jantje 2 schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 14:21:

https://www.ldlc.com/fr-be/fiche/PB00454439.html Als je die hebt bestelt heb je de OC versie ;)

Voor de liefhebbers zijn er nog op voorraad ( Heel de ochtend al btw, valt niet tegen )
Ja die heb ik besteld.
Weet alleen nog niet of alles goed gegaan is.
Ken geen woord Frans, dus zolang het nog niet bevestigd is kan ik alleen maar hopen dat het goed gegaan is.

[Voor 12% gewijzigd door assiemodis op 10-09-2021 14:48]

• stin00
  • Registratie: mei 2013
  • Niet online
assiemodis schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 14:45:
[...]

Ja die heb ik besteld.
Ken geen woord Frans, dus zolang het nog niet bevestigd is kan ik alleen maar hopen dat het goed gegaan is.
Off-topic: Google Chrome heeft native google translate ingebouwd om pagina's te vertalen. Voor Firefox zijn er vertalings add-ons beschikbaar die pagina's vertalen. Erg handig als je bij vage Franse of Duits sites besteld en sommige woorden niet kent :)

• MaZo
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online
Strix 3080: https://www.ldlc.com/fiche/PB00454444.html

De TUF is ook weer op voorraad zie ik.

[Voor 39% gewijzigd door MaZo op 10-09-2021 14:58]

• Gta Ripper
assiemodis schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 14:45:
[...]

Ja die heb ik besteld.
Ik kreeg een mail waarin ze vroegen om je identiteitskaart, dus heb dat wel moeten uploaden.

• Ventasus
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 20-09 08:13
Gta Ripper schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:09:
[...]

Ik kreeg een mail waarin ze vroegen om je identiteitskaart, dus heb dat wel moeten uploaden.
Offtopic tip: Wanneer je een kopie van je ID opstuurt kan je het beste een filter toepassen van KopieID-app.

• Gta Ripper
Ventasus schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:18:
[...]

Offtopic tip: Wanneer je een kopie van je ID opstuurt kan je het beste een filter toepassen van KopieID-app.
Ik heb enkel de voorkant gestuurd, dus heb geen balkjes erin gedaan (behalve het documentnummer), daarnaast een watermark erop gedaan. Ik hoop dat de voorkant van het document voldoende is.

• assiemodis
Gta Ripper schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:09:
[...]

Nog niet gehad.
Maar heb via bank betaald dus misschien doen ze dat pas dan nadat ze het geld ontvangen hebben?

• Gta Ripper
assiemodis schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:37:
[...]

Nog niet gehad.
Maar heb via bank betaald dus misschien doen ze dat pas dan nadat ze het geld ontvangen hebben?
Dat zou het verschil inderdaad kunnen verklaren. Had betaald via PayPal en had binnen één minuut een bevestiging van mijn bestelling + betaling.

• lightningCAT
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 22:25
KFA 3060 voor 515 EUR @ LDLC;
https://www.ldlc.com/fiche/PB00408933.html

• jantje 2
[...]

Nog niet gehad.
Misschien ook niet nodig als je vooraf betaald. Bij PayPal en CC is er denk ik meer kans op fraude. Ze doen dat voornamelijk om fraude te voorkomen. Al kan dat in principe ook wel met vooraf betalen natuurlijk.

• Appz-
Gta Ripper schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 15:22:
[...]

Ik heb enkel de voorkant gestuurd, dus heb geen balkjes erin gedaan (behalve het documentnummer), daarnaast een watermark erop gedaan. Ik hoop dat de voorkant van het document voldoende is.
Dit had ik eergisteren ook gedaan zelfs zonder watermark of iets dergelijks voor mij 3080 FTW3 Ultra en de foto werd geweigerd.

• Appz-
[...]

Nog niet gehad.
Ze vragen alleen om ID wanneer je betaalt met creditcard of Paypal bij LDLC van wat ik heb gezien

• assiemodis
Appz- schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 16:36:
[...]

Ze vragen alleen om ID wanneer je betaalt met creditcard of Paypal bij LDLC van wat ik heb gezien
Ok thanks voor die info.
Stelt me toch wel enigszins gerust dat ik die mail nog niet gehad heb. :)
Pagina: 1 ... 557 ... 562 Laatste

Let op:
Verplicht leesvoer voor je naar de bekende weg vraagt:
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen

Let bij het reageren op het volgende:
  • Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic!
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.

Beschikbaarheid is te vinden in https://docs.google.com/s...2_DWk4/edit#gid=712726851

Voor de handigheid:
Link naar de Alternate.nl wachtrij
Link naar de Azerty.nl wachtrij
Link naar de Megekko.nl wachtrij

https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee