Ook al is de prijs/kwaliteit van de 3090 discutabel ten opzichte van de 3080, ik heb toch deze 3090 drop besteld. Na een jaar steeds te laat voor een 3080 was ik het beu
Ik kan hem gewoon bestellen hoor? Ik wil deze alleen niet haha
Mag ik vragen waarom jullie denken dat het fake is? Aan wat kan je dit zien? Waarom zouden ze iets fake posten?
gezien de vorige, komt deze ook zo echt https://www.notebooksbill...unders+edition+jiu+725375
Eerste link leidde naar niets, tweede link was wel gewoon naar de kaartMattiVM schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 10:33:
[...]
Mag ik vragen waarom jullie denken dat het fake is? Aan wat kan je dit zien? Waarom zouden ze iets fake posten?
wel in het mandje maar na invoeren cc gegevens weer verwijderd
3060ti https://www.notebooksbill...unders+edition+rtg+725379
nieuwe methode? 1st een fake link voor de bots en dan de echte?
nieuwe methode? 1st een fake link voor de bots en dan de echte?
[ Voor 25% gewijzigd door miser op 07-09-2021 10:35 ]
Ja, bij mij ook...Carfanatic schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 10:33:
[...]
wel in het mandje maar na invoeren cc gegevens weer verwijderd![]()
![]()
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety
Heb besteld, lijkt nu al uitverkocht
Ging wel heel snel haha.TheMuffinDoctor schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 10:35:
[...]
Heb besteld, lijkt nu al uitverkocht
3080 ti nu
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Wel alleen maar Ti's en de 3090. Benieuwd of 3080 en 3070 nog komen. 3080 is laatste keer altijd als laatste geweest.
3080 direct uitverkocht.... weer niet
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Ik heb een 3080 TI te pakken als het goed is *fingers crossed*
Nu ook een 3080ti! Die zou ik liever hebben dan de 3090, maar ik krijg nu de mededeling:
"Die maximale Bestellmenge für die Aktion "Nvidia Sale" wurde Überschritten. Leider kann die Bestellung von dem Aktionsartikel(n) A 937099 nicht angenommen werden. Du hast bereits einen oder mehrere Aktionsartikel gekauft."
Hmm, dat krijg ik nooit meer gewisseld natuurlijk in alle hectiek. Ik blijf bij de 3090.
edit: Arghh, nu ook een 3080 die ik niet kan bestellen! Te snel geweest met die 3090..
"Die maximale Bestellmenge für die Aktion "Nvidia Sale" wurde Überschritten. Leider kann die Bestellung von dem Aktionsartikel(n) A 937099 nicht angenommen werden. Du hast bereits einen oder mehrere Aktionsartikel gekauft."
Hmm, dat krijg ik nooit meer gewisseld natuurlijk in alle hectiek. Ik blijf bij de 3090.
edit: Arghh, nu ook een 3080 die ik niet kan bestellen! Te snel geweest met die 3090..
[ Voor 9% gewijzigd door Oppersjaak op 07-09-2021 10:48 ]
Wat een verschil... op LDLC kon de 3080 TI FE wel voor 3 uur lang beschikbaar staan en op NBB maar 3 minuten... Ik dacht toen... als ik er eentje zou kopen krijgen ik die niet kwijt... niemand wilt dat er aan geven... (heb zelf interesse in ofwel een 3060TI voor mijn broer, ofwel een 3080 (NON-TI) voor mezelf)
3070 beschikbaar op NBB
https://www.notebooksbill...0+founders+edition+692950
https://www.notebooksbill...0+founders+edition+692950
Ik was er al bang voor dat de 3080 Ti bij NBB nu ook weleens heel snel zou gaan. Daarom stond ik helemaal paraat en is het me gelukt een 3080 Ti te bestellen.MattiVM schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 10:43:
Wat een verschil... op LDLC kon de 3080 TI FE wel voor 3 uur lang beschikbaar staan en op NBB maar 3 minuten... Ik dacht toen... als ik er eentje zou kopen krijgen ik die niet kwijt... niemand wilt dat er aan geven... (heb zelf interesse in ofwel een 3060TI voor mijn broer, ofwel een 3080 (NON-TI) voor mezelf)
Het lijkt erop dat ik de 3070 te pakken heb! (fingers crossed)
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety
En weg. Ik kwam tot het eind met toen de melding "Die Zahlung per Kreditkarte steht derzeit nicht zur Verfügung. Bitte wählen Sie eine andere Zahlungsart."
Zou dat betekenen dat ik toen al te laat was? Ik vind het een beetje een vreemde melding.
Wordt continue in de wachtkamer gezet=(harmen1987 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 10:45:
Het lijkt erop dat ik de 3070 te pakken heb! (fingers crossed)
3080 beschikbaar op NBB
https://www.notebooksbill...0+founders+edition+686455
(edit: 1,5 minuten later uitverkocht)
https://www.notebooksbill...0+founders+edition+686455
(edit: 1,5 minuten later uitverkocht)
[ Voor 16% gewijzigd door MattiVM op 07-09-2021 10:48 ]
Elke keer op het laatste moment na het invullen van mijn CC gegevens zegt die dat ze uitverkocht zijn.
Mhhmm bij de 3080 deze melding : Es ist ein Formularfehler aufgetreten! (Code: NB430) Was iets trager dan normaal, misclickte de link...te laat?
[ Voor 23% gewijzigd door jantje 2 op 07-09-2021 10:49 ]
Balen, toch te vroeg gegaan voor die 3070.
Kwam bij de 3080 tot de melding dat ik max 1 actie artikel mocht kopen, zou dus wel gelukt zijn waarschijnlijk
Kwam bij de 3080 tot de melding dat ik max 1 actie artikel mocht kopen, zou dus wel gelukt zijn waarschijnlijk

En bij mij:jantje 2 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 10:48:
Mhhmm bij de 3080 deze melding : Es ist ein Formularfehler aufgetreten! (Code: NB430)
Te laat?
"Die maximale Bestellmenge für die Aktion "Nvidia Sale" wurde Überschritten. Leider kann die Bestellung von dem Aktionsartikel(n) A 903419 nicht angenommen werden. Du hast bereits einen oder mehrere Aktionsartikel gekauft."
Ik heb in mijn account alleen de bestelling van een 3060 Ti van de drop die uiteindelijk geen drop bleek te zijn. Die bestelling is dus ook geannuleerd. Nu baal ik wel als een stekker dat mijn bestelling vandaag daarom niet geaccepteerd werd
Hoe kan je je CC gegevens toevoegen zodat ze automatisch ingevuld worden?
Dat waren nogal wat drops bij NBB... elke versie is gepasseerd...
Vraag me af wanneer we zo iets bij LDLC kunnen verwachten...
Vraag me af wanneer we zo iets bij LDLC kunnen verwachten...
Had geklooi met m'n creditcard, weer misgegrepen
Wat balen zeg.
Wat balen zeg.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Weet iemand als je bij een andere drop een andere kaart hebt besteld dan nu, er afgekeurd word?
Mvg
Mvg
Ja. Alleen de eerst bestelling wordt uitgeleverdD.Ramakers schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 10:54:
Weet iemand als je bij een andere drop een andere kaart hebt besteld dan nu, er afgekeurd word?
Mvg
[ Voor 9% gewijzigd door ScreameR86 op 07-09-2021 10:55 ]
Top... dus 1 huishouden mag maar 1 kaart bestellen ook al zijn we met zijn 4en die er 1 nodig hebben?
Wat een systeem!
Kreeg telkens een melding dat ik niet meer in aanraking kwam omdat ik al een product hebt besteld, maar dat was niet zo? Was wel eerst voor de 3070 gegaan maar was iets mis met mijn creditkaart. Later bij 3080 die melding

Bij de buren laten bezorgen.D.Ramakers schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 10:55:
[...]
Top... dus 1 huishouden mag maar 1 kaart bestellen ook al zijn we met zijn 4en die er 1 nodig hebben?
Wat een systeem!
Eveneens lijkt het hier gelukt met de 3080. Aangenomen dat er geen later moment is waar ze kunnen zeggen "oeps, toch op, sorry".
Had ik ook helaas..Kcinnl schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 10:55:
Kreeg telkens een melding dat ik niet meer in aanraking kwam omdat ik al een product hebt besteld, maar dat was niet zo? Was wel eerst voor de 3070 gegaan maar was iets mis met mijn creditkaart. Later bij 3080 die melding
Ja, welke heb je nu gekocht?Bobermo schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 10:58:
Bij NBB is het max 1 kaart per drop toch?
Volgende drop toch maar wachten op die 3080 lol
Contact me effe via PM, ik wil hem wel overnemen.Bobermo schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 10:59:
[...]
3070, dus nu even goed nadenken wat ik uiteindelijk ga doen
Bij bestellingen op NBB heb ik nu een 3080 staan, betaald met CC... nu maar bidden dat die er echt door is 
email met bevestiging binnen!! Vielen dank fur ihre bestellung
email met bevestiging binnen!! Vielen dank fur ihre bestellung
[ Voor 128% gewijzigd door Lord_T op 07-09-2021 12:00 ]
Had wel gehoord dat mensen meerdere kaarten hebben gekocht, bij verschillende drops. Maar blijkbaar moet je voor 1 kaart gaan. Anders gaan word je "gezien" als iemand die al een kaart heeft besteld.Bobermo schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 10:58:
Bij NBB is het max 1 kaart per drop toch?
Volgende drop toch maar wachten op die 3080 lol
had problemen met inloggen. mn account was tijdelijk geblokkeerd omdat chrome verkeerde wachtwoord onthouden had. Misgegrepen helaas

volgens startpost 1 per drop bij NBBD.Ramakers schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 10:54:
Mvg
edit: ik dacht dat je bij ldlc bestelde? daar is het 2 per drop
[ Voor 11% gewijzigd door miser op 07-09-2021 11:09 ]
Geen RTX 3060 vandaag volgens hun customer support waarschijnlijk.
Van de 3060 is er sowieso geen founders edition, toch?MrGoatsy schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 11:10:
Geen RTX 3060 vandaag volgens hun customer support waarschijnlijk.
Nope.TheMuffinDoctor schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 11:11:
[...]
Van de 3060 is er sowieso geen founders edition, toch?
Alternate krijgt er eentje voor 609,- euro
https://www.alternate.nl/...aart/html/product/1758696
[ Voor 26% gewijzigd door JDx op 07-09-2021 11:12 ]
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
3080 ti weer terug
https://www.notebooksbill...i+founders+edition+719852
https://www.notebooksbill...i+founders+edition+719852
Hoppaaaa ik heb een 3080!!!
(wou eigenlijk een 3070, haha, maar dit is ook een dikke vette W, toch?)
(wou eigenlijk een 3070, haha, maar dit is ook een dikke vette W, toch?)
[ Voor 57% gewijzigd door Gustinos op 07-09-2021 11:23 ]
Lekker al die positieve adrenaline reacties
Hoevaak wordt de winkel aangevuld, had bijna de 3080 ti kon alleen niet vanuit winkelwagen naar afrekenen. Volgende keer beter
Megekko laat niet meer zien wat er wordt geleverd. Dit ondanks er nog steeds weinig tot geen voorraad is van de meeste kaarten.
Nog 3 weken en dan wacht ik al een heel jaar op een kaart die enkele keren geleverd is. Volgens de fabrikant wordt de kaart nog steeds gemaakt en geleverd.
Inmiddels heb ik voor een alternatieve optie gekozen maar de order laat ik nog steeds staan, sta inmiddels op plek 2.
Ben heeeeeeeeeeel benieuwd of de kaart alsnog geleverd gaat worden of de order geannuleerd gaat worden door Megekko zelf.
Ik kan me ook bijna niet voorstellen dat er ooit een dag komt waarbij je gewoon naar een winkel kan rijden en een RTX naar keuze uit de rekken kan pakken...
Nog 3 weken en dan wacht ik al een heel jaar op een kaart die enkele keren geleverd is. Volgens de fabrikant wordt de kaart nog steeds gemaakt en geleverd.
Inmiddels heb ik voor een alternatieve optie gekozen maar de order laat ik nog steeds staan, sta inmiddels op plek 2.
Ben heeeeeeeeeeel benieuwd of de kaart alsnog geleverd gaat worden of de order geannuleerd gaat worden door Megekko zelf.
Ik kan me ook bijna niet voorstellen dat er ooit een dag komt waarbij je gewoon naar een winkel kan rijden en een RTX naar keuze uit de rekken kan pakken...
Tot nu toe ongeveer 1x per maand in Duitsland en vaker in België. Helaas kunnen wij alleen in Duitsland bestellenMarkozv schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 11:23:
Hoevaak wordt de winkel aangevuld, had bijna de 3080 ti kon alleen niet vanuit winkelwagen naar afrekenen. Volgende keer beter
Nou, dat van België... het hangt af van welke kaart. 3080 en 3060TI zijn al 32 dagen niet meer beschikbaar geweest.Lord_T schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 11:24:
[...]
Tot nu toe ongeveer 1x per maand in Duitsland en vaker in België. Helaas kunnen wij alleen in Duitsland bestellen
En wij (België) moeten bestellen op een Franse website (terwijl 60% van België Vlaams is) en moeten opboksen tegen de Franse en Spaanse kandidaat-kopers.
Ik snap niet waarom er geen webshop in de Benelux gekozen is voor de leveringen aan BE, NL en LUX...
Na deze fantastische drop. Hier leuk feitje over beschikbaarheid:
Availability time:
NVIDIA DE: NVIDIA RTX 3060 Ti (€419) active time: 58 seconds
NVIDIA DE: NVIDIA RTX 3070 (€519), active time: 1 minutes and 14 seconds
NVIDIA DE: NVIDIA RTX 3070 Ti (€619), active time: 58 seconds
NVIDIA DE: NVIDIA RTX 3080 (€719), active time: 1 minutes and 23 seconds
NVIDIA DE: NVIDIA RTX 3080 Ti (€1199) active time: 2 minutes and 1 seconds
NVIDIA DE: NVIDIA RTX 3090 (€1549), active time: 6 minutes and 50 seconds
Availability time:
NVIDIA DE: NVIDIA RTX 3060 Ti (€419) active time: 58 seconds
NVIDIA DE: NVIDIA RTX 3070 (€519), active time: 1 minutes and 14 seconds
NVIDIA DE: NVIDIA RTX 3070 Ti (€619), active time: 58 seconds
NVIDIA DE: NVIDIA RTX 3080 (€719), active time: 1 minutes and 23 seconds
NVIDIA DE: NVIDIA RTX 3080 Ti (€1199) active time: 2 minutes and 1 seconds
NVIDIA DE: NVIDIA RTX 3090 (€1549), active time: 6 minutes and 50 seconds
[ Voor 3% gewijzigd door TryPleX op 07-09-2021 11:32 ]
Voor het eerst in m'n leven zo ver gekomen dat ik een 30xx founders in de winkelmand kreeg, de 3090. Helaas was ie weer verdwenen voordat ik afgerekend had
Iets kleins/goedkoops kopen op de website (voor de drop), of bij checkout van een product, na het invullen van je cc gegevens, annuleren.MrGoatsy schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 10:50:
Hoe kan je je CC gegevens toevoegen zodat ze automatisch ingevuld worden?
Je kan idd niet simpelweg cc gegevens aan je account toevoegen.
[ Voor 9% gewijzigd door Blisterin_Bull op 07-09-2021 11:43 ]
Hoop wel dat ze wat sneller leveren dan tussen 14-9 en 21-9Degrader schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 10:51:
[Afbeelding]
Op 3080 had ik geen recht meer, maar ik vond de site niet super traag, het was zeker te doen. Ook geen wachtrij gehad.

Jeetje. Wat goedkoop. Gefeliciteerd. Mooie aankoop.Degrader schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 10:51:
[Afbeelding]
Op 3080 had ik geen recht meer, maar ik vond de site niet super traag, het was zeker te doen. Ook geen wachtrij gehad.
Ik gok dat ik voor de tweede keer naast de pot pies...
Net als vorige keer blijf ik op 'In Bearbeitung' hangen... Vervolgens sprong het toen na een aantal dagen naar storniert....
We gaan weer met de fingers crossed.
Heb ook gewoon een 3080 te pakken, damn! Hopen dat het doorgaat, heb 1 mailtje van NBB gehad maar er staat ook: Deze orderbevestiging is nog geen aanvaarding van het aanbod tot het sluiten van een koopovereenkomst. De koopovereenkomst komt pas tot stand wanneer wij u een aparte orderbevestiging sturen of de goederen bij u afleveren. Een koopovereenkomst komt alleen tot stand voor producten die in de orderbevestiging staan vermeld.
Iemand ervaring mee dat het op dit punt nog wel eens gecancelled kan worden of kan de champagne open?
Iemand ervaring mee dat het op dit punt nog wel eens gecancelled kan worden of kan de champagne open?
Die kan zeker niet open, zie hierboven... Hij kan de komende dagen gewoon naar Storniert springen en dan ben je klaar helaas.Rijsselsteijn schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 12:37:
Heb ook gewoon een 3080 te pakken, damn! Hopen dat het doorgaat, heb 1 mailtje van NBB gehad maar er staat ook: Deze orderbevestiging is nog geen aanvaarding van het aanbod tot het sluiten van een koopovereenkomst. De koopovereenkomst komt pas tot stand wanneer wij u een aparte orderbevestiging sturen of de goederen bij u afleveren. Een koopovereenkomst komt alleen tot stand voor producten die in de orderbevestiging staan vermeld.
Het duurt sowieso even omdat ze elke order handmatig checken. Het gaat pas op een andere status als ze hem versturen, dus dat hoeft natuurlijk niet binnen een paar uur te zijn maar kan ook een vast moment per dag zijn enzo.colaboy123 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 12:36:
Ik gok dat ik voor de tweede keer naast de pot pies...Net als vorige keer blijf ik op 'In Bearbeitung' hangen... Vervolgens sprong het toen na een aantal dagen naar storniert....
Klopt. Maar ik ben reeds beschadigd door het verledenTheMuffinDoctor schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 12:40:
[...]
Het duurt sowieso even omdat ze elke order handmatig checken. Het gaat pas op een andere status als ze hem versturen, dus dat hoeft natuurlijk niet binnen een paar uur te zijn maar kan ook een vast moment per dag zijn enzo.
Oh sad. Thanks voor het bericht tho. Had je ook via credit card besteld en een mail ontvangen?colaboy123 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 12:40:
[...]
Die kan zeker niet open, zie hierboven... Hij kan de komende dagen gewoon naar Storniert springen en dan ben je klaar helaas.
Normaal gesproken checked NBB dezelfde dag de orders en krijg je einde middag een Order confirmation.
Soms doen ze het de volgende dag nog wel eens maar dat komt minder voor.
Pas bij order confirmation mag je champagne open tenzij je UPS niet vertrouwd dan moet je wachten tot ze hem echt aan je deur leveren. 😜
Pas bij order confirmation mag je champagne open tenzij je UPS niet vertrouwd dan moet je wachten tot ze hem echt aan je deur leveren. 😜
Zeker. Zowel de vorige keer als nu exact dezelfde email. Dus helaas zegt het helemaal niets.Rijsselsteijn schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 12:42:
[...]
Oh sad. Thanks voor het bericht tho. Had je ook via credit card besteld en een mail ontvangen?
Spannend man, waar keuren ze het op af dan. Gewoon de mensen die toch het snelste waren of gewoon at random?
Thanks voor de info, nog even duimen voor mezelf en andere tweakersTryPleX schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 12:43:
Normaal gesproken checked NBB dezelfde dag de orders en krijg je einde middag een Order confirmation.
Kan toch gewoon, alleen heel duur.Buzz9 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 11:24:
Oh rijden, dat weet ik niet, zou niet eens weten in welke winkel ik dat kan vinden.
Ik denk gewoon dat in het staartje van de beschikbaarheid en toch meer bestellingen worden toegelaten door het systeem dan er concreet beschikbaar zijn.Rijsselsteijn schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 12:45:
Spannend man, waar keuren ze het op af dan. Gewoon de mensen die toch het snelste waren of gewoon at random?
Dan kom je dus in een grijs gebied en gaan ze het handmatig toewijzen.
Althans, zo iets kan ik mee voorstellen.
Het zou dan wel eerlijk zijn als ze chronologisch op tijd van bestellen de kaarten gaan toewijzen. Natuurlijk krijg ik nu wel voorrang dan, omdat ik de vorige keer al mis gegrepen heb....
Duutsers eerstcolaboy123 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 12:54:
[...]
Ik denk gewoon dat in het staartje van de beschikbaarheid en toch meer bestellingen worden toegelaten door het systeem dan er concreet beschikbaar zijn.
Dan kom je dus in een grijs gebied en gaan ze het handmatig toewijzen.
Althans, zo iets kan ik mee voorstellen.
Het zou dan wel eerlijk zijn als ze chronologisch op tijd van bestellen de kaarten gaan toewijzen. Natuurlijk krijg ik nu wel voorrang dan, omdat ik de vorige keer al mis gegrepen heb....
Zelfde hiero, ben erg benieuwd !colaboy123 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 12:36:
Ik gok dat ik voor de tweede keer naast de pot pies...Net als vorige keer blijf ik op 'In Bearbeitung' hangen... Vervolgens sprong het toen na een aantal dagen naar storniert....
"Don't let your dreams be memes"
Hier een 3080 Ti ook nog in 'Bearbeitung'.
[ Voor 8% gewijzigd door Degrader op 07-09-2021 13:52 ]
Ik heb zojuist de “ Auftragsbestätigung” gekregen voor mijn 3090!
Bij mij nog steeds de 3070ti niet verzonden en bij jou? Staat al dagen op de status voorbereid voor verzendenSteffanS schreef op maandag 6 september 2021 @ 15:25:
[...]
Die van mij staat nog altijd op awaiting for preperation
Hier voor een 3080 Ti ook een 'Auftragsbestätigung'!
Ja, voor mijn 3070 ook!D.Ramakers schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 14:20:
Ik heb zojuist de “ Auftragsbestätigung” gekregen voor mijn 3090!
dat geloof je toch zelf nietYBH schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 14:27:
Netjes allen! Hoop dat ik ze weinig tegenkom in de V&A sectie
Die van mij in ieder geval niet, die gaat mooi in een game pc voor de komende jaren.YBH schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 14:27:
Netjes allen! Hoop dat ik ze weinig tegenkom in de V&A sectie
Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |