[NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 554 ... 629 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 38 producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooi stukje over LHR en mining

GPU mining will thrive in 2022

Ethereum moving to Proof of Stake has been in the pipeline for years, but is finally getting closer to happening. Most likely we will see 'the merge' take place in January next year. So what does this mean for GPU mining? Is it really the end and is doomsday coming?
If you've been mining for a while, you will know what LHR (light hash rate) is. This was NVIDIA's attempt to ensure it was more difficult to use GPU's for mining. However LHR mainly affects Ethereum mining, which means if ETH cannot be mined anymore, your GPU will be able to mine another algorithm pretty much on full hash power.
As long as there are coins to mine (and there always will be), miners will mine. This means that once ETH goes to PoS, miners will switch to other algorithms. While those may not seem profitable now, that's largely because all the attention is on ETH, once it's gone, the surge in hashrate to other algorithms will increase the level of interest in other coins, which will push their value up.
Bron:
https://www.nicehash.com/...ining-will-thrive-in-2022

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rzn
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-08 11:46

rzn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jm188
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-06 10:51

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-09 10:42
JDx schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:34:
Mooi stukje over LHR en mining

GPU mining will thrive in 2022

Ethereum moving to Proof of Stake has been in the pipeline for years, but is finally getting closer to happening. Most likely we will see 'the merge' take place in January next year. So what does this mean for GPU mining? Is it really the end and is doomsday coming?

[...]

[...]

Bron:
https://www.nicehash.com/...ining-will-thrive-in-2022
Tegen die tijd of in ieder geval dat jaar zal(later of eind 2020) de 40 serie waarschijnlijk ook al aangekondigt worden.
Of Nvidia wil langer tuffen op de 30 series.

En zie de prijzen en levebaarheid ook nog niet echt beter worden. Is er uberhaupt een uitzicht of een goeie educated guess wat het volgend jaar allemaal zal zijn.

Weet wel dat de chip tekorten en mogelijke overige problemen tot aan 2023 zal zijn of daar zelfs verder gaat.

Misschien beter vragen of Nvidia een roadmap heeft waar je kan zien wat er na Ampere gaat komen!?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Psyonara schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 22:31:
[...]
En zie de prijzen en levebaarheid ook nog niet echt beter worden. Is er uberhaupt een uitzicht of een goeie educated guess wat het volgend jaar allemaal zal zijn.

Misschien beter vragen of Nvidia een roadmap heeft waar je kan zien wat er na Ampere gaat komen!?
Afbeeldingslocatie: https://cdn.wccftech.com/wp-content/uploads/2020/12/nvidia-ada-lovelace-gpu-feature--740x394.jpg

Bron: https://wccftech.com/nvid...cess-instead-of-samsungs/

My educated guess, wacht niet langer, koop wat je nodig hebt en laat het op je afkomen. Ik heb nooit spijt gehad van de 3060 (enige wat binnen mijn prijs viel toen) en wel spijt dat ik begin vorig jaar geen (voor toen te dure) 2080 heb gekocht.

Begin vorig jaar: "een 2080 voor 800 euro, pff, nouja ik wil misschien ook nog wel even op vakantie in mei of juni als dat corona gedoe over is, dus ik wacht wel op de 30-serie".

[ Voor 10% gewijzigd door JDx op 05-09-2021 07:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteffanS
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 12-05 14:38
timpie81 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 19:51:
[...]

Die 3070ti is misschien helemaal nog bij niemand verzonden. Status bij mij: EN ATTENTE DE PRÉPARATION
Is de status bij jullie al veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.Ramakers
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-08 11:10
SteffanS schreef op zondag 5 september 2021 @ 08:55:
[...]

Is de status bij jullie al veranderd?
Nee, maar het is weekend en dan werken de fransen niet net zoals veel andere shops in NL 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteffanS
D.Ramakers schreef op zondag 5 september 2021 @ 09:27:
[...]

Nee, maar het is weekend en dan werken de fransen niet net zoals veel andere shops in NL 😉
Ik zie wel net dat de afbeelding weg is uit mijn bestelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuvio
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-08 07:53
Een:
* TUF 3080 voor 1539
* TUF 3080 ti voor 1699
* TUF 3090 voor 2349

De 3080ti is bijna de performance van de 3090 (< 2-3%) maar dan met de helft aan vram.
De 3080ti en 3090 zijn ongeveer 10-12% sneller dan de 3080. Alles op 4K.

Wat prijs betreft, als je een 3080 LHR wil kopen, koop dan liever een 3080ti voor 130 euro meer: 10% meer power en 2GB meer vram. De 3080ti zit ook het meest tegen MSRP aan van alle 3 de kaarten.

De 3090 daarentegen is 68% boven MSRP en je betaalt 649 euro voor 2-3% meer performance dan een 3080 ti. Enige vraag die overblijft is of je de 24GB vram nodig hebt voor iets.

Lijkt mij dat de 3080 ti de meest zinvolle keuze is op het moment. En deze is gewoon op voorraad. Waarom vliegt deze kaart niet over de toonbank? Confused, zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 21:17
Zuvio schreef op zondag 5 september 2021 @ 15:36:
Een:
* TUF 3080 voor 1539
* TUF 3080 ti voor 1699
* TUF 3090 voor 2349

De 3080ti is bijna de performance van de 3090 (< 2-3%) maar dan met de helft aan vram.

Wat prijs betreft, als je een 3080 LHR wil kopen, koop dan liever een 3080ti voor 130 euro meer: 10% meer power en 2GB meer vram. De 3080ti zit ook het meest tegen MSRP aan van alle 3 de kaarten.

De 3090 daarentegen is 68% boven MSRP en je betaalt 649 euro voor 2-3% meer performance dan een 3080 ti. Enige vraag die overblijft is of je de 24GB vram nodig hebt voor iets.

Lijkt mij dat de 3080 ti de meest zinvolle keuze is op het moment. En deze is gewoon op voorraad. Waarom vliegt deze kaart niet over de toonbank? Confused, zie ik iets over het hoofd?
Duur en vraagt meer van je voeding dan een 3080

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18-09 02:25
* TUF 3080 ti voor 1699
Waarom vliegt deze kaart niet over de toonbank? Confused, zie ik iets over het hoofd?
Misschien het feit dat je voor 1700 euro een hele hoop dingen kan doen behalve 1 onderdeel van een game pc kopen ?

Shit mijn eerste auto was goedkoper dan dat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuvio
Skybullet schreef op zondag 5 september 2021 @ 17:41:
[...]

Misschien het feit dat je voor 1700 euro een hele hoop dingen kan doen behalve 1 onderdeel van een game pc kopen ?

Ik stel de vraag binnen deze groep mensen die al duizenden euros uitgeven aan hun pc, want het is onze hobby.

Als alle BP kaarten adviesprijs + markup waren, dan zou je misschien een 3080 voor 900 kunnen kopen. Maar wil je nu een kaart hebben, dan lijkt mij de 3080 ti de beste keuze: 1199 + BP markup + pandemie/tekorten toeslag en de 1699 prijs is niet zo ver van 'normaal'. Maar toch verkoopt de kaart niet. Deze kaart ligt op voorraad bij nederlandse shops. Ik vraag me af of er dan niet iets is wat ik mis voor ik tot koop overga.

Ik wilde eerst een 3090 maar als ik voor mezelf uittyp dat ik 650 euro voor max 4% gemiddeld meer power betaal, dan klinkt de 3080 ti alleen nog maar nòg beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timpie81
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-04 21:09
Zuvio schreef op zondag 5 september 2021 @ 18:37:
[...]

Ik stel de vraag binnen deze groep mensen die al duizenden euros uitgeven aan hun pc, want het is onze hobby.

Als alle BP kaarten adviesprijs + markup waren, dan zou je misschien een 3080 voor 900 kunnen kopen. Maar wil je nu een kaart hebben, dan lijkt mij de 3080 ti de beste keuze: 1199 + BP markup + pandemie/tekorten toeslag en de 1699 prijs is niet zo ver van 'normaal'. Maar toch verkoopt de kaart niet. Deze kaart ligt op voorraad bij nederlandse shops. Ik vraag me af of er dan niet iets is wat ik mis voor ik tot koop overga.

Ik wilde eerst een 3090 maar als ik voor mezelf uittyp dat ik 650 euro voor max 4% gemiddeld meer power betaal, dan klinkt de 3080 ti alleen nog maar nòg beter.
Een gamer is beter uit met een 3080ti dan een 3090. Nagenoeg dezelfde performance voor minder geld. Een 3080 zou normaal gesproken prijs/performance wise beter zijn voor de meeste mensen dan een 3080ti. De founders editie van 720 euro bijvoorbeeld is een betere deal dan de 3080ti van 1200 euro. Kijkend naar de prijs en performance.

Als de prijzen van board partners echter nauwelijks verschillen tussen de 3080 en 3080ti dan zou ik een 3080ti kopen.

Voor ethereum miners is het een ander verhaal maar dan moet je wel non-lhr versies kunnen kopen zoals de founder edities. Voor miners is de 3080ti de minst interessante van de drie en is het de meerprijs waard om een 3090 te kopen ten opzichte van een 3080ti door de veel hogere hashrate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skybullet schreef op zondag 5 september 2021 @ 17:41:
[...]

Die van mij exact dat. Honda Civic 1.3 16v Luxe 1991 :+

Maar idd, de gamers nemen denk ik wel genoegen met een 3080 die hopelijk af en toe weer voor 1199,- verschijnt, het is vooral elke keer die voor 200 euro meer heb je dit, voor nog 200 euro meer dat.

Al zou het prijs/kwaliteit heel goed zijn, dan vliegt iets van 1700 euro alsnog niet zomaar over de toonbank.

[ Voor 3% gewijzigd door JDx op 05-09-2021 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MattiVM
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 04-08 20:02
Deze "groep" bestaat uit meer dan en niet enkel en alleen uit "mensen die duizenden euros uitgeven aan hun PC". Deze groep is er ook voor mensen die net wat minder willen uitgeven aan een GPU en die komen net daarom hier kijken voor de beste deals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• init6
  • Registratie: Mei 2012
  • Niet online
[...]

Kom er mentaal nog niet over heen dat ik 2 jaar geleden dit bedrag kwijt was voor alle onderdelen in de kast samen, en dit nu voor 1 onderdeel moet betalen.

Een hobby mag geld kosten, maar die 1080 doet het nog perfect en ik wil alleen voor VR upgraden. Alle andere games draaien prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMuffinDoctor
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 08-06 21:04
Hey, weet iemand of je bij NBB voor de FE edities gewoon met Klarna (of andere niet-credit card dienst) kunt betalen?
Zie wel dat Klarna een geaccepteerde betaaldienst is maar ik kan nergens vinden of het ook voor FE edities geldt en zag in dit forum vaak credit card langskomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D.Ramakers
TheMuffinDoctor schreef op zondag 5 september 2021 @ 22:49:
Hey, weet iemand of je bij NBB voor de FE edities gewoon met Klarna (of andere niet-credit card dienst) kunt betalen?
Zie wel dat Klarna een geaccepteerde betaaldienst is maar ik kan nergens vinden of het ook voor FE edities geldt en zag in dit forum vaak credit card langskomen.
Nee, dacht niet dat ik de optie had.

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-12-2024
Deze vraag is echt al tig keer voorbij gekomen hier dus beetje zoeken kan geen kwaad.

Maar bij de meeste FE drops is CC de enige optie, heel af en toe laten ze ook Klarna open staan. Vorkasse is sowieso altijd uitgeschakeld.

Dus ik zou de gok niet wagen en gewoon zorgen dat je een (virtuele) creditcard bij de hand hebt

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Degrader
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:31
Bij de drop van 28 juli kon ik Klarna als betaalmiddel selecteren, maar voordat je door dat proces heen bent is de kans groot dat de voorraad alweer op is. Nu is het wel zo dat als je eenmaal door dat proces bent gegaan, dat deze onthouden wordt zolang je ingelogd blijft. Dus als bijvoorbeeld 10 minuten later een andere FE dropt, dan kun je heel snel zijn. Alleen kreeg ik toen bij het bevestigen van de order een 504, dit was bij een 3080 die het meest gewild is. Ik moet daarbij zeggen dat ik Klarna nooit eerder had gebruikt en het schijnt dat je dan vaak een error krijgt bij het bestellen. Dus of het in de praktijk werkt is nog maar de vraag. Credit card is de beste optie, als je er al een keer mee betaald hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMuffinDoctor
Bedankt voor alle tips, virtuele credit card it is!
Sorry dat het al vaker gevraagd is, ik had geprobeerd het te zoeken maar ik kon het niet vinden in dit lange topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pennywise81
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-03-2023

Pennywise81

blaat

Mijn

EVGA GeForce RTX 3080 XC3 ULTRA GAMING (LHR)

bij LDLC is nu veranderd naar de "Bereid" status.
Dus na bijna een jaar wachten mogelijk eindelijk een videokaart.. lol

blaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:19
Pennywise81 schreef op maandag 6 september 2021 @ 09:05:
Mijn

bij LDLC is nu veranderd naar de "Bereid" status.
Dus na bijna een jaar wachten mogelijk eindelijk een videokaart.. lol
Wat heb je daar voor betaald? Heb deze kaart vorige week voor 1138 gekocht bij alternate. Daar was die opeens prima leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pennywise81

Pennywise81

blaat

giantgiantus schreef op maandag 6 september 2021 @ 09:19:
[...]

Wat heb je daar voor betaald? Heb deze kaart vorige week voor 1138 gekocht bij alternate. Daar was die opeens prima leverbaar.
1078 uiteindelijk. Deze heeft er niet heel lang opgestaan.

blaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat zijn lekkere prijzen waar je snel bij moet zijn.

Voor nu is dit eigenlijk de enige relatief leuke kaart in NL, zie ik persoonlijk zou overwegen:
https://www.megekko.nl/pr...-Z-TRIO-8G-LHR-Videokaart

MSI 3060 Ti Gaming voor 799,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
JDx schreef op maandag 6 september 2021 @ 09:37:

Voor nu is dit eigenlijk de enige relatief leuke kaart in NL, zie ik persoonlijk zou overwegen:

In Duitsland koop je die voor onder de 700. Lijkt me beter dan deze “deal”.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Loop van de maandag zie je soms nog wel retourtjes verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giantgiantus schreef op maandag 6 september 2021 @ 09:40:
[...]

In Duitsland koop je die voor onder de 700. Lijkt me beter dan deze “deal”.
Duitsland is niet in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
JDx schreef op maandag 6 september 2021 @ 09:40:
[...]

Duitsland is niet in NL.
Ja maar wat is je punt precies? Levering uit Duitsland is ook vaak gewoon een dag en soms 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giantgiantus schreef op maandag 6 september 2021 @ 09:43:
[...]

Ja maar wat is je punt precies? Levering uit Duitsland is ook vaak gewoon een dag en soms 2?
Dan koop je die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Degrader
giantgiantus schreef op maandag 6 september 2021 @ 09:43:
[...]

Dat kan inderdaad het geval zijn, zoals bij alternate.de. Als je op tijd besteld, heb je je product doorgaans de volgende dag in huis. Houd er rekening mee dat er een paar procent op de prijs komt voor BTW-correctie en verzendkosten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
Gekke reactie. Maar maakt niet uit. Ik geef gewoon een tip. Zonde als mensen dief van de eigen portemonnee. Maargoed het is maandag ochtend, kont goed :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
JDx schreef op maandag 6 september 2021 @ 09:37:

800 euro voor een 3060 TI vind ik absoluut niet het overwegen waard. In Duitsland zijn ze inderdaad ook al tijden op voorraad en goedkoper:

https://www.caseking.de/G...-416.html?tplview=desktop
https://www.notebooksbill...5e-443a-a478-5c096b448500

Maar ook voor deze prijzen niet interessant natuurlijk, vandaar dat ze ook relatief langzaam verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
stin00 schreef op maandag 6 september 2021 @ 09:56:
[...]

800 euro voor een 3060 TI vind ik absoluut niet het overwegen waard. In Duitsland zijn ze inderdaad ook al tijden op voorraad en goedkoper:

Maar ook voor deze prijzen niet interessant natuurlijk, vandaar dat ze ook relatief langzaam verkopen.
Als je mijn post goed leest dan zie je toch ook dat ik het betreur dat dit op dit moment in Nederland de enige relatief(!) leuke prijs is in ons land.

Als er een dikke deal was had ik het wel gepost als 3080 VOOR 999 bij WEBSHOP XXX!

Edit: overigens ben ik zeker niet de enige die voor die 50 euro hem gewoon in NL zou kopen.

[ Voor 4% gewijzigd door JDx op 06-09-2021 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobstar
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-09 16:52
Hallo,

Ik was opzoek naar de Asus geforce 3080ti gaming
Ik had hem gisteren gevonden bij max-ict voor 1800 met een levertijd van 1-2 weken.. ik kijk vandaag in hij is nu bijna 2000 euro met levertijd van 4-7 dagen.

Is dit iets wat vaak voorkomt? vanaf moment dat beschikbaar is gewoon bijna 200 euro erboven op knallen? :9~

Ik vond 1800 namelijk al behoorlijk wat en met In3 was het nog te overzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-09 16:58
Mobstar schreef op maandag 6 september 2021 @ 10:04:
Hallo,

Ik had hem gisteren gevonden bij max-ict voor 1800 met een levertijd van 1-2 weken.. ik kijk vandaag in hij is nu bijna 2000 euro met levertijd van 4-7 dagen.

Is dit iets wat vaak voorkomt? vanaf moment dat beschikbaar is gewoon bijna 200 euro erboven op knallen? :9~

Wel bij die winkel :+ Zoek maar hier op het forum. De meeste zijn niet echt te spreken over MaxICT

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
JDx schreef op maandag 6 september 2021 @ 09:59:
[...]
Als je mijn post goed leest dan zie je toch ook dat ik het betreur dat dit op dit moment in Nederland de enige relatief(!) leuke prijs is in ons land.
Ik heb je post een paar keer goed gelezen (geen idee waarom je met deze sneer komt), maar ik interpreteer het kennelijk anders. ik zag vooral het 'die ik persoonlijk zou overwegen' staan wat insinueert dat je het wel een goede / interessante deal vindt.
Edit: overigens ben ik zeker niet de enige die voor die 50 euro hem gewoon in NL zou kopen.
Ongetwijfeld, maar ik vind 62 euro op een bedrag van 700 euro best aanzienlijk. Toch bijna 10% goedkoper (mits je deze neemt incl standaard verzending).

Maargoed, laten we het er gewoon maar op houden dat beide deals niet interessant zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:06
Hallo,

:O

https://tweakers.net/shop...ict-b-punt-v/shopreviews/
Suggestie: MaxICT weren van tweakers.net pricewatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
stin00 schreef op maandag 6 september 2021 @ 10:07:
[...]

Ik heb je post een paar keer goed gelezen (geen idee waarom je met deze sneer komt), maar ik interpreteer het kennelijk anders. ik zag vooral het 'die ik persoonlijk zou overwegen' staan wat insinueert dat je het wel een goede / interessante deal vindt.

[...]

Ongetwijfeld, maar ik vind 62 euro op een bedrag van 700 euro best aanzienlijk. Toch bijna 10% goedkoper (mits je deze neemt incl standaard verzending).

Maargoed, laten we het er gewoon maar op houden dat beide deals niet interessant zijn.
Heb nu zelf een MSI 3060 Ventus, die kocht ik voor 619,- euro, dat vond ik een goede deal, dit is een Ti en Gaming voor 180 euro meer, dat zou ik zeker wel overwegen.

Uiteraard als je niet kan wachten en in NL wil bestellen, maar ben al voorzien.

[ Voor 4% gewijzigd door JDx op 06-09-2021 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobstar
jantje 2 schreef op maandag 6 september 2021 @ 10:06:
[...]

Wel bij die winkel :+ Zoek maar hier op het forum. De meeste zijn niet echt te spreken over MaxICT
Ah.. oke. Nouja misschien dan maar andere website opzoeken en weer maanden wachten tot prijs gedaalt is, me gtx 970 komt beetje op zijn einde ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mobstar schreef op maandag 6 september 2021 @ 10:12:
[...]

[...]

Ah.. oke. Nouja misschien dan maar andere website opzoeken en weer maanden wachten tot prijs gedaalt is, me gtx 970 komt beetje op zijn einde ;w
Ik ging van een 980 naar een 3060 erg blij mee, komt af en toe wel voorbij voor een leuke prijs, kan je in ieder geval weer een tijdje lekker doen wat je leuk vindt. Nog blijven teren op een 970 lijkt me niet fijn.

Het voordeel (en ook mijn gedachte) was dat de prijsverschillen tussen nu en over een paar maanden bij goedkopere kaarten veel kleiner zijn. Of de prijzen nou stijgen of dalen, minder risico op een miskoop.

[ Voor 17% gewijzigd door JDx op 06-09-2021 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuvio
Hallo,

Zoek je de TUF of de STRIX? TUF kun je kopen voor 1699 in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteffanS
[...]

Al iets verandert aan de status ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
JDx schreef op maandag 6 september 2021 @ 10:15:
[...]

Ik ging van een 980 naar een 3060 erg blij mee, komt af en toe wel voorbij voor een leuke prijs, kan je in ieder geval weer een tijdje lekker doen wat je leuk vindt. Nog blijven teren op een 970 lijkt me niet fijn.

Het voordeel (en ook mijn gedachte) was dat de prijsverschillen tussen nu en over een paar maanden bij goedkopere kaarten veel kleiner zijn. Of de prijzen nou stijgen of dalen, minder risico op een miskoop.
//offtopic: ik zit ook nog op een 980, fijn dat de stap naar een 3060 een verbetering is. Als ik upgrade wil ik eigenlijk minimaal een 3070. Snelste van het snelste hoeft niet, vooral niet voor de games die ik speel maar ik wil wel echt een paar jaar vooruit kunnen. Nieuwe kaart kan ook meer uit mijn i7 10700K halen.

======
// ontopic
Weeer eens een rondje kaarten doen . Nu tijd voor Azerty:
3060
https://azerty.nl/product...2g-videokaart-12-gb-gddr6

750 euro, krijgt een excellent award, 30 op voorraad. Ik weet te weinig van deze kaart om te bepalen hoe goed deze is.

edit TI versie van de 3060 voor zelfde bedrag 22 vooraad
https://azerty.nl/product...lhr-videokaart-8-gb-gddr6

[ Voor 6% gewijzigd door MetalSonic op 06-09-2021 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Degrader
MetalSonic schreef op maandag 6 september 2021 @ 11:03:
[...]

//offtopic: ik zit ook nog op een 980, fijn dat de stap naar een 3060 een verbetering is. Als ik upgrade wil ik eigenlijk minimaal een 3070. Snelste van het snelste hoeft niet, vooral niet voor de games die ik speel maar ik wil wel echt een paar jaar vooruit kunnen. Nieuwe kaart kan ook meer uit mijn i7 10700K halen.

======
// ontopic
Weeer eens een rondje kaarten doen . Nu tijd voor Azerty:
3060
https://azerty.nl/product...2g-videokaart-12-gb-gddr6

750 euro, krijgt een excellent award, 30 op voorraad. Ik weet te weinig van deze kaart om te bepalen hoe goed deze is.
Is deze bij NBB dan niet interessanter, een Strix en goedkoper:

https://m.notebooksbillig...oc+lhr+grafikkarte+723271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobstar
JDx schreef op maandag 6 september 2021 @ 10:15:
[...]

Ik wou eerst voor een 2080ti gaan tot er bericht was dat nieuwe 3000 serie er aan kwam, dus toen gewacht en geprobeerd meerdere maanden of er eentje te bemachtigen maar tervergeefs.
Vriend van me heeft op wachtlijst gestaan sinds december en heeft er nu pas zijn 3080.
Ik had Tussendoor nog andere verplichtingen waar het geld naartoe ging.

Wil wel voor de 3080 of 3080ti gaan want ik ben niet iemand die snel zijn gear weer doorverkoopt, dus beter 1 x goed kopen voor de toekomst. vadaar dat ik ook nog wacht mijn cpu 6700k te upgraden tot 12th gen intel
Zuvio schreef op maandag 6 september 2021 @ 10:23:
[...]

Zoek je de TUF of de STRIX? TUF kun je kopen voor 1699 in NL.
Ik zoek de STRIX versie en dan gewone versie of de gaming versie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
Degrader schreef op maandag 6 september 2021 @ 11:06:
[...]

Is deze bij NBB dan niet interessanter, een Strix en goedkoper:

https://m.notebooksbillig...oc+lhr+grafikkarte+723271
Ik focus mij alleen op Nederlandse webshops. En dat heeft te maken met garantie en klantenservice en ik weet dat er meer zijn die zo denken. Prijstechnisch en als je in het engels wil mailen/ bellen dan kan het buitenland interessant zijn natuurlijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
MetalSonic schreef op maandag 6 september 2021 @ 11:09:
[...]

Ik focus mij alleen op Nederlandse webshops. En dat heeft te maken met garantie en klantenservice en ik weet dat er meer zijn die zo denken. Prijstechnisch en als je in het engels wil mailen/ bellen dan kan het buitenland interessant zijn natuurlijk.
Gewoon omdat ik het leuk vind heb ik even een rondje NL webshops gedaan en dit vergeleken met de profit van mining aangezien de prijs gewoon bepaald wordt door miners.

Zo gauw als een prijs onder een bepaalde waarde duikt zijn ze uitverkocht voordat je het weet.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/MkiQARQ.png

Als ik een multiplier van 6 aan hou (eigen schatting, hier 5), dan zie je onder manual de prijs waarvoor ze eigenlijk direct weg zijn of heel snel, aangezien dit gewoon interessant is.

Een AMD drop is in principe altijd uitverkocht, behalve de 6900XT (volgens multiplier 6). Een aanbieding onder de manual prijs kan je bijna kopen zonder na te denken, desnoods retour of verkopen.

Niet dat je dit moet doen, maar dit gebeurt (v&a prijzen oude kaarten zijn hier uiteraard ook mee te berekenen).

Edit: MSRP toegevoegd.

[ Voor 7% gewijzigd door JDx op 06-09-2021 18:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
3070 van msi onder de 1k in Nederland kopen kan ook vandaag nog gelukkig

https://www.megekko.nl/pr...ING-Z-TRIO-LHR-Videokaart

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• miser
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

miser

always learning

Grootste containerschip komt naar Rotterdam en er zitten hopelijk enkele containers vol met videokaarten bij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobstar
Gezien dat de videokaar waar ik naar zat te kijken vandaag al 400 euro gestegen is in prijs :+ miscchien dat ik dan toch maar ga kijken naar 3070/ti of 3080.

Mijn bedoeling met de 3080ti was gamen en als niet aan gamen ben mining zodat aankoop bedrag nog beetje terug kan verdienen.

3070 en 3080 zie ik alleen maar LHR modellen is het hierbij nog waard om te minen om aankoop bedrag wat te verzachten? :?

Had al even op reddit gekeken en die een zegt dat wel gewoon kan en ander zegt lhr te vermijden als je beiden wilt doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
Mobstar schreef op maandag 6 september 2021 @ 12:38:
Gezien dat de videokaar waar ik naar zat te kijken vandaag al 400 euro gestegen is in prijs :+ miscchien dat ik dan toch maar ga kijken naar 3070/ti of 3080.

Mijn bedoeling met de 3080ti was gamen en als niet aan gamen ben mining zodat aankoop bedrag nog beetje terug kan verdienen.

3070 en 3080 zie ik alleen maar LHR modellen is het hierbij nog waard om te minen om aankoop bedrag wat te verzachten? :?

Had al even op reddit gekeken en die een zegt dat wel gewoon kan en ander zegt lhr te vermijden als je beiden wilt doen
Als je echt aankoop advies wil is het wellicht een idee om daarvoor een eigen aankoop topic te maken? Kunnen Tweakers je advies geven rekening houdende met waar je het voor wil gebruiken, je budget etc.

De reden dat ik dit zeg is omdat dit topic echt bedoeld is voor delen levertijden & prijzen. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door MetalSonic op 06-09-2021 12:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mobstar
MetalSonic schreef op maandag 6 september 2021 @ 12:43:
[...]

Als je echt aankoop advies wil is het wellicht een idee om daarvoor een eigen aankoop topic te maken? Kunnen Tweakers je advies geven rekening houdende met waar je het voor wil gebruiken, je budget etc.

De reden dat ik dit zeg is omdat dit topic echt bedoeld is voor delen levertijden & prijzen. ;)
My mistake! Ga ik dat doen, bedankt :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tjapie1
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 15:39
Een:
* TUF 3080 voor 1539
* TUF 3080 ti voor 1699
* TUF 3090 voor 2349

Die kaarten zijn nog op voorraad omdat de genoemde prijzen veel te hoog zijn, zelfs voor deze tijd. Er komen af en toe 'aanbiedingen' voorbij, die worden vaak in dit topic genoemd. Daarbij is het mogelijk FE's te kopen voor MSRP. Voor beide opties moet je echter zeer snel zijn met kopen.

Je vergelijkt een 3080ti met een 3090, dan is de eerste inderdaad de betere keuze qua prijs/kwaliteit. De echte sweetspot blijft echter de 3080 met een MSRP van €720, waarbij een 3080ti +10% performance levert voor +65% (!!) in prijs. Tot zover de theorie, in de praktijk laat de markt uiteraard andere prijzen dan MSRP zien.

Dankzij een tip in dit topic heb ik een 3080ti voor €1200 kunnen kopen. Niet de prijs/kwaliteit verhouding van een 3080, maar gezien de omstandigheden ben ik er blij mee.

PC: RTX 3080ti - Ryzen 5 3600 Corsair: MP600 4TB - LPX 16GB - H100i - RM750x - 500D – K100 - Dark Core Pro – MM700 Randapparatuur: C49RG90 - Z906 - T300

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tjapie1 schreef op maandag 6 september 2021 @ 13:51:
[...]

Die kaarten zijn nog op voorraad omdat de genoemde prijzen veel te hoog zijn, zelfs voor deze tijd. Er komen af en toe 'aanbiedingen' voorbij, die worden vaak in dit topic genoemd. Daarbij is het mogelijk FE's te kopen voor MSRP. Voor beide opties moet je echter zeer snel zijn met kopen.

Je vergelijkt een 3080ti met een 3090, dan is de eerste inderdaad de betere keuze qua prijs/kwaliteit. De echte sweetspot blijft echter de 3080 met een MSRP van €720, waarbij een 3080ti +10% performance levert voor +65% (!!) in prijs. Tot zover de theorie, in de praktijk laat de markt uiteraard andere prijzen dan MSRP zien.

Dankzij een tip in dit topic heb ik een 3080ti voor €1200 kunnen kopen. Niet de prijs/kwaliteit verhouding van een 3080, maar gezien de omstandigheden ben ik er blij mee.
Zo bekeek ik het ook, die Ti is niet goedkoop, maar die 3080 duur vergeleken met de Ti :+

Die 3080 Ti die hier laatst voorbij kwam was echt de beste deal in weken (maanden misschien wel).

[ Voor 4% gewijzigd door JDx op 06-09-2021 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 19-09 11:18
Iemand anders ook mazzel gehad met de 3080 TI ventus bij Megekko voor €1200?

edit, ja dus.

[ Voor 9% gewijzigd door jellybrah op 06-09-2021 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteffanS
[...]

Is jouw order al van status verandert ? Duurt wel heel lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
stin00 schreef op maandag 6 september 2021 @ 09:56:
[...]

Stond net een mooie evga voor 599 bij alternate.de. De 3060 nu nog te koop voor 539.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
giantgiantus schreef op maandag 6 september 2021 @ 14:41:
[...]
Stond net een mooie evga voor 599 bij alternate.de. De 3060 nu nog te koop voor 539.
https://www.alternate.de/...arte/html/product/1727976

Die dus? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.Ramakers
SteffanS schreef op maandag 6 september 2021 @ 14:40:
[...]

Is jouw order al van status verandert ? Duurt wel heel lang.
Hey,

Is veranderd in klaargemaakt. Heb ook van Chronopost een verzendlabel maar is nog niet traceerbaar.

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteffanS
D.Ramakers schreef op maandag 6 september 2021 @ 15:05:
[...]

Hey,

Is veranderd in klaargemaakt. Heb ook van Chronopost een verzendlabel maar is nog niet traceerbaar.

Mvg
Die van mij staat nog altijd op awaiting for preperation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MattiVM
Héhé. |:(
Je moet maar eens de '.de' in de URL veranderen naar '.be'; dan betaal je plots €110 extra (€649 i.p.v. €539)... in wat een wereld leven we toch wel niet... 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pennywise81

Pennywise81

blaat

LDLC.com:

Besteld op 25-08-2021
Verzonden op 06/09/2021 !
d:)b

blaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Pennywise81 schreef op maandag 6 september 2021 @ 15:47:
LDLC.com:

Besteld op 25-08-2021
Verzonden op 06/09/2021 !
d:)b
Deze stond net ook weer op alternate. Vandaag besteld morgen in huis. Gek dat deze kaart die best luxe is rond 1100 vrij vaak leverbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giantgiantus schreef op maandag 6 september 2021 @ 15:57:
[...]

Deze stond net ook weer op alternate. Vandaag besteld morgen in huis. Gek dat deze kaart die best luxe is rond 1100 vrij vaak leverbaar is.
Denk een enkel retourtje, want is ook alweer weg.

Hij viel wel binnen mijn tabelletje van vrijwel direct weg en die 3070's van 949 -> 1199 zijn er nog.

[ Voor 14% gewijzigd door JDx op 06-09-2021 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MattiVM schreef op maandag 6 september 2021 @ 15:38:
[...]

Héhé. |:(
Je moet maar eens de '.de' in de URL veranderen naar '.be'; dan betaal je plots €110 extra (€649 i.p.v. €539)... in wat een wereld leven we toch wel niet... 8)7
Een wereld waar je met je computer vanuit je huis in winkels in het buitenland kan kijken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parsnep
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18-09 20:07

parsnep

Cloud-Master

GeForce RTX™ 3080 Ti VENTUS 3X 12G verzonden door Megekko, afgelopen dinsdag besteld voor 1199 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door parsnep op 06-09-2021 19:05 ]

V&A | Everything to the Cloud!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loft
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-09 15:32
parsnep schreef op maandag 6 september 2021 @ 19:05:
GeForce RTX™ 3080 Ti VENTUS 3X 12G verzonden door Megekko, afgelopen dinsdag besteld voor 1199 8)7
Nice dat is een betere prijs dan waar die nu voor te koop staat!
Veel plezier er mee!

If I agreed with you, we'd both be wrong.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SteveV
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 09:53

SteveV

Schtiefv Meister

Het lange wachten is hier ook voorbij.
28 Augustus een Rog Strix 3070TI OC besteld via Amazon en de Rog Strix 3080 Non OC bij megekko geannulleerd (Wachtrij sinds 18-09-2020).
Zojuist afgeleverd door DHL yay dan kan ik eindelijk weer eens een beetje gamen want met de onboard Intel 630 UHD valt niks te beginnen als een potje patience 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door SteveV op 06-09-2021 20:19 ]

https://www.driven2shine.eu voor al uw auto detailing artikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jm188
SteveV schreef op maandag 6 september 2021 @ 20:18:
Het lange wachten is hier ook voorbij.
28 Augustus een Rog Strix 3070TI OC besteld via Amazon en de Rog Strix 3080 Non OC bij megekko geannulleerd (Wachtrij sinds 18-09-2020).
Zojuist afgeleverd door DHL yay dan kan ik eindelijk weer eens een beetje gamen want met de onboard Intel 630 UHD valt niks te beginnen als een potje patience 8)7
Aan welke prijs ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SteveV
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 09:53

SteveV

Schtiefv Meister

Ik heb €885 ex btw betaald voor de Asus Rog Strix 3070TI OC.

https://www.driven2shine.eu voor al uw auto detailing artikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazypsycho
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 19-09 17:43
Ik heb zelf nooit bij Alternate.de besteld. iemand hier ervaring mee? Verzenden ze gewoon naar Nederland toe enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Degrader
Even voor de NBB-drop: Stel PA geeft een alert, je klinkt op de link, maar komt in de wachtrij terecht. Heeft het dan zin om meerdere keren op de link te klikken, om zo dus meerdere tabs open te hebben of helpt dat niet?
En hoe zit het met de NBB-app, hoe vind ik daarin de FE-kaarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jm188
Degrader schreef op maandag 6 september 2021 @ 21:09:
Even voor de NBB-drop: Stel PA geeft een alert, je klinkt op de link, maar komt in de wachtrij terecht. Heeft het dan zin om meerdere keren op de link te klikken, om zo dus meerdere tabs open te hebben of helpt dat niet?
Is er ergens een guide of uitgebreide post hoe dit in zijn werk gaat ? Dit topic is ondertussen redelijk groot :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maikie61
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 30-08 15:47
jm188 schreef op maandag 6 september 2021 @ 21:13:
[...]

Is er ergens een guide of uitgebreide post hoe dit in zijn werk gaat ? Dit topic is ondertussen redelijk groot :)
Ja, de topic start

RTX 50xx FE tracker: https://t.me/bscfoundersedition

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SteveV schreef op maandag 6 september 2021 @ 20:32:
[...]

Ik heb €885 ex btw betaald voor de Asus Rog Strix 3070TI OC.
Heerlijk kaartje om mee te gamen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
lazypsycho schreef op maandag 6 september 2021 @ 20:49:
Ik heb zelf nooit bij Alternate.de besteld. iemand hier ervaring mee? Verzenden ze gewoon naar Nederland toe enzo?
Ja geen probleem. Je besteld en ze doen een aanbod voor de prijs inclusief nl btw. Duurde een dag voor t aanbod en volgende dag was de 3080 thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jm188
Lol ja ik ben blind. Merci.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazypsycho
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 19-09 17:43
giantgiantus schreef op maandag 6 september 2021 @ 21:47:
[...]

Ja geen probleem. Je besteld en ze doen een aanbod voor de prijs inclusief nl btw. Duurde een dag voor t aanbod en volgende dag was de 3080 thuis.
Top thanks voor de informatie!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Troy
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-09 21:39
Degrader schreef op maandag 6 september 2021 @ 21:09:
Meerdere tabs openen helpt niet. De producten kun je alleen vinden met de links, dus via de Nvidia store (en dus ook stock checker bots als PA en BSC).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Degrader
Daar vind ik helaas geen antwoord op mijn vragen. Ik zie dat deze reactie geen reactie was op mijn reactie |:(

[ Voor 14% gewijzigd door Degrader op 06-09-2021 22:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MattiVM
Ondertussen zitten we bij LDLC aan 31 dagen (oftewel een volledige maand) zonder 3060TI FE en 3080 FE drops... Het is nog geen record voor de 3080 (record is 48 dagen), maar wel voor de 3060TI...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-09 19:05
MattiVM schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 00:08:
Ondertussen zitten we bij LDLC aan 31 dagen (oftewel een volledige maand) zonder 3060TI FE en 3080 FE drops... Het is nog geen record voor de 3080 (record is 48 dagen), maar wel voor de 3060TI...
Ook bij Scan was geen 3070 of 3080 vorige week vrijdag. De mogelijkheid bestaat dat de oude non-LHR chips gewoon op zijn en dus daarmee die FE edities ook.

LDLC had na de laatste drop waarbij alles te koop was wel via klantenservice laten weten dat er een grotere periode tussen drops zou zitten door voorraad problemen. Met de Best Buy mega drop (uit het hoofd BB, misschien was het een ander bedrijf) in USA kan ik mij voorstellen dat voor de EU even wat minder beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Postman schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 08:24:
[...]

Ook bij Scan was geen 3070 of 3080 vorige week vrijdag. De mogelijkheid bestaat dat de oude non-LHR chips gewoon op zijn en dus daarmee die FE edities ook.

LDLC had na de laatste drop waarbij alles te koop was wel via klantenservice laten weten dat er een grotere periode tussen drops zou zitten door voorraad problemen. Met de Best Buy mega drop (uit het hoofd BB, misschien was het een ander bedrijf) in USA kan ik mij voorstellen dat voor de EU even wat minder beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedway4
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 17:20
Postman schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 08:24:
[...]

Na de vorige Best Buy in store "drop" die ook echt groot was waren er juist veel drops in de EU maarja... behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst. We gaan het zien, deze week, of volgende week, of misschien wel die week daarop 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobermo
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:27
Krijg net deze alert:
URL for FE Nvidia GeForce RTX 3070 Ti has changed to https://www.notebooksbilliger.de/nvidia/products/3070ti/
URL for FE Nvidia GeForce RTX 3080 Ti has changed to https://www.notebooksbilliger.nl/nvidia/products/3080ti/
URL for FE Nvidia GeForce RTX 3080 has changed to https://www.notebooksbilliger.de/nvidia/products/3080/
URL for FE Nvidia GeForce RTX 3070 has changed to https://www.notebooksbilliger.nl/nvidia/products/3070/
URL for FE Nvidia GeForce RTX 3070 has changed to https://www.notebooksbilliger.de/nvidia/products/3070/
Wie weet vandaag een drop op NBB? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Degrader
Bobermo schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 09:15:
Krijg net deze alert:

[...]

Als deze links wijzigen, moet PartAlert dan ook een wijziging doen? Vorige week of daarvoor werkte PA niet voor FR omdat de links niet op tijd waren bijgewerkt voor de app.

[ Voor 3% gewijzigd door Degrader op 07-09-2021 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMuffinDoctor
Bobermo schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 09:15:
Krijg net deze alert:

[...]

Hoe krijg je zo'n alert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMuffinDoctor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-09 00:11
3090 drop in de

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Degrader
3090 lijkt fake-drop. Maar Vorkasse is wel uitgeschakeld, dus er komen wel meer drops snel waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
Was ingelogd maar ben na refresh al in de queue geplaatst, drop komt eraan.
Overigens ben ik nog nooit door de wachtruimte gekomen, dus m'n koopkansen schat ik weer in op 0 :+

[ Voor 40% gewijzigd door stin00 op 07-09-2021 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-09 16:58
stin00 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 10:18:
Was ingelogd maar ben na refresh al in de queue geplaatst, drop komt eraan.
Same :'(

Edit : waarschijnlijk iedereen die fake drop opende in wachtruimte gezet? >:)

[ Voor 17% gewijzigd door jantje 2 op 07-09-2021 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMuffinDoctor
Nu 3090 echt live op NBB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
whutt ik ben erdoor, maar wil de 3080 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steven_de_j
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-03 10:30
ik ben er ook door, maar wacht op een 70 of 80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Wat is toch die queue waar jullie het over hebben? Ik kom na inloggen gewoon op de homepage, en zie via de discord/telegram links een 3090 die ik zou kunnen bestellen. Al heb ik interesse in een 3060ti of 3070, maar die links kan ik niet vinden... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miser
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

miser

always learning

besteld _/-\o_ hopelijk wordt ie niet afgekeurd 8)7

edit: speciaal hiervoor een creditcard bij mijn bankrekeking besteld, als dit lukt kan die cc weer de deur uit en kuan de rest van de PC besteld worden :)

[ Voor 63% gewijzigd door miser op 07-09-2021 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Reb87 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 10:24:
Wat is toch die queue waar jullie het over hebben? Ik kom na inloggen gewoon op de homepage, en zie via de discord/telegram links een 3090 die ik zou kunnen bestellen. Al heb ik interesse in een 3060ti of 3070, maar die links kan ik niet vinden... :'(
https://www.notebooksbill...0+founders+edition+683300

1549,- euro kan je gewoon bestellen, tenminste in de warenkorb doen.

Edit: nu niet meer.

[ Voor 8% gewijzigd door JDx op 07-09-2021 10:27 ]

Pagina: 1 ... 554 ... 629 Laatste

Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
Beschikbaarheid is te vinden in https://docs.google.com/s...2_DWk4/edit#gid=712726851 (niet meer up-to-date)

reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord