Klopt, vind het ook vervelend om er zelf achter aan te moeten, heb ook het idee dat hun de enige zijn die hun klanten niet kunnen vertellen in wat voor wachtrij ze staan.. terwijl alle andere shops dat wel kunnen.Xenosync schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 12:46:
[...]
Vind het naar dat andere bedrijven wel met informatie kunnen komen maar alternate niet..
Gewoon bellen of mailen..Whatsausername schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 12:48:
Iemand die weet hoe je je order kunt annuleren bij CDROMLAND?
Hoop dat dit echt is want ik begin met me teentjes te trappelen.Toinetto schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 12:49:
Net contact opgenomen met Alternate via de livechat.
Ik vroeg ze om het aantal dat besteld was van de door mij bestelde videokaart (Zo kon ik achterhalen of die populair was).
Ze gaven aan dat ik bij de eerste 10% van de bestellingen zat en dat ze eind deze week/begin volgende week nieuwe kaarten binnen gekregen. Toen heb ik gevraagd of ze daarvan de eerste 10% konden leveren en ze verwachten van wel.
Dus fingers crossed.![]()
Extra informatie: Een maat van me heeft een kaart om 14:50 besteld en ik om 15:15. Tussen onze ordernummers zit zo'n 700-800 verschil. Dan weten jullie in ieder geval hoeveel bestellingen er gedaan zijn.
Iemand die weet of je bij de VISA CC bij Nvidia zelf nog een extra bankierskastje nodig hebt of dat gewoon je kaartnummer en CSV nummer voldoende is?
Als er deze namiddag toch iets beschikbaar komt, mijn bankierskastje heb ik niet bij
Als er deze namiddag toch iets beschikbaar komt, mijn bankierskastje heb ik niet bij
Ah dus jij om 15:14 en 192. Ik 15:07 dus denk plekje 90 haha....dus zal nog wel even duren voor ik kan genieten!giantgiantus schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 12:49:
Gigabyte eagle 3080 besteld om 15:14 bij Megekko en sta op plaats 192. Wel echt heel hard gegaan. Wel blij dat ps5 wel op drie plekken gelukt is.
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
Inderdaad even mailen, mailadres staat onderin je bevestigingsmail. Heb vannochtend geannuleerd en mijn geld al netjes tertug, top!Whatsausername schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 12:48:
Iemand die weet hoe je je order kunt annuleren bij CDROMLAND?
Signature
welke heb je besteld? dan heb ik ook een beetje een indicatieToinetto schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 12:49:
Ik vroeg ze om het aantal dat besteld was van de door mij bestelde videokaart (Zo kon ik achterhalen of die populair was).
Ze gaven aan dat ik bij de eerste 10% van de bestellingen zat en dat ze eind deze week/begin volgende week nieuwe kaarten binnen gekregen. Toen heb ik gevraagd of ze daarvan de eerste 10% konden leveren en ze verwachten van wel.
Extra informatie: Een maat van me heeft een kaart om 14:50 besteld en ik om 15:15. Tussen onze ordernummers zit zo'n 700-800 verschil. Dan weten jullie in ieder geval hoeveel bestellingen er gedaan zijn.
Hier ben ik ook wel benieuwd naar!predator0235 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 12:50:
Iemand die weet of je bij de VISA CC bij Nvidia zelf nog een extra bankierskastje nodig hebt of dat gewoon je kaartnummer en CSV nummer voldoende is?
Iedereen wist dat het niet kon, tot er iemand kwam die dat niet wist.
"Individueel gingen e-mailen" dit is natuurlijk onmogelijk. Je kunt moeilijk iedereen in Nederland individueel gaan mailen over de voorraad van de nieuwe RTX3080Sn0wblind schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 12:49:
[...]
Wat er bedoeld wordt is dat Nvidia klanten vertelde telefonisch gister was dat ze iedereen individueel gingen e-mailen een uur vantevoren wnaneer deze verkocht zouden worden omdat er iets fout was gegaan in hun systeem. Uiteindelijk in mijng eval was deze een minuut later toch te bestellen en kwam ik er als 1 van de weinigen door het bestel process heen.
Welk model heb je besteld?Toinetto schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 12:49:
I am @ 15.08h GIGABYTE GeForce RTX 3080 EAGLE OC 10G.MetalPool schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 12:50:
[...]
Ah dus jij om 15:14 en 192. Ik 15:07 dus denk plekje 90 haha....dus zal nog wel even duren voor ik kan genieten!
Where do you see your number?
[ Voor 9% gewijzigd door GULEMETOV_ op 18-09-2020 12:55 ]
net mail gekregen van amazon.de voor die zotac kaart dat ze niet op voorraad zijn en dus wachten op voorraad van de leverancier... besteld om 17u30 gisteren ...
Zijn er mensen die onderhand een verzend bevestiging van Nvidia hebben mogen ontvangen?
Gister besteld, order bevestiging en betaal bevestiging mogen ontvangen maar nog geen verzend bevestiging.
Gister besteld, order bevestiging en betaal bevestiging mogen ontvangen maar nog geen verzend bevestiging.
van MeGekko:
Verwachte leveringen
18-9: Er worden vandaag enkele Inno3D RTX 3080 videokaarten verwacht.
21-9: Er worden enige Asus RTX 3080 videokaarten verwacht.
21-9: Er worden enige Gigabyte RTX 3080 videokaarten verwacht.
22-9: Er worden enige Gigabyte RTX 3080 videokaarten verwacht.
Dit sluit niet uit dat we ook van andere merken RTX 3080 videokaarten gaan ontvangen, we houden je op deze pagina op de hoogte.
https://www.megekko.nl/info/RTX-3080
Verwachte leveringen
Dit sluit niet uit dat we ook van andere merken RTX 3080 videokaarten gaan ontvangen, we houden je op deze pagina op de hoogte.
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Ik heb trouwens bij nog geen enkele webshop de Aorus kaarten gezien. Iemand anders die wel gezien? Vind het design er wel tof uit zien!
Phanteks Enthoo Evolv X // ASUS ROG STRIX X570-E // Ryzen 9 5950x // EKWB AIO 360 // ZOTAC RTX 3080 AMP HOLO // Corsair Dominator Platinum 32GB 3466MHz // Corsair MP510 960 GB // Crucial MX500 2TB // Corsair RM750x
Veel te laat besteld die kaart stond 15:20 online ofzobelblade schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 12:52:
net mail gekregen van amazon.de gekregen voor die zotac kaart dat ze niet op voorraad zijn en dus wachten op voorraad van de leverancier... besteld om 17u30 gisteren ...
En welke kaart is dit?Toinetto schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 12:49:
Ikzelf heb bij Alternate de Gigabyte Gaming OC in bestelling staan. Heb de indruk dat die qua bestellingen minder in trek was dan de MSI-kaarten.
Antwoord van Alternate.be:
GIGABYTE GeForce RTX 3080 EAGLE OC 10G, bevestigingsmail kwam binnen om 15:08.
"U bent ongeveer 25ste in de wachtrij.
Wij hopen snel een nieuwe voorraad binnen te krijgen"
Pricing van Alternate.be gaat duidelijk de foute richting uit (in tegenstelling tot Alternate.nl), goedkoopste kaart is nu 799 euro op de Belgische website...
GIGABYTE GeForce RTX 3080 EAGLE OC 10G, bevestigingsmail kwam binnen om 15:08.
"U bent ongeveer 25ste in de wachtrij.
Wij hopen snel een nieuwe voorraad binnen te krijgen"
Pricing van Alternate.be gaat duidelijk de foute richting uit (in tegenstelling tot Alternate.nl), goedkoopste kaart is nu 799 euro op de Belgische website...
Ja ik zag om 1450 de MSI Trio X naar "pre-order" gaan.. toen dacht ik nog.. Ik wacht tot 1500 voor de FE en anders preorder ik deze dan wel..Markovic89 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 12:38:
[...]
Misschien hebben ze de Inno3D stock wel in hun Desktops gegooid. Mooiste lichtjes dus leuk voor in de winkel. En pakken ze natuurlijk meer marge op. Zou er niet van opkijken. Maar waarom dan "direct leverbaar" anders had ik wel een andere kaart besteld.
MSI Gaming Trio stond volgens mij ook op pre-order vanaf het begin dus erg raar dat juist die wel zijn uitgeleverd.
Hoe dan ook, een kut launch...
maar toen barste de bom en zag ik later dat MSI trio's wel geleverd zijn gisteren..
AAHHRRRGGGG..
Kutterdekutkut
Megekko is making a tool on there website so people can check there number in line.GULEMETOV_ schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 12:51:
[...]
I am @ 15.08h . where do you see your number?
I think this person just called them.
Ja bij Azerty werden er om 3 uur paar verkocht.New_Interfaces schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 12:52:
Ik heb trouwens bij nog geen enkele webshop de Aorus kaarten gezien. Iemand anders die wel gezien? Vind het design er wel tof uit zien!
Ik hoop voor je dat hij snel komt. Maar 17u30 is wel echt een late bestelling geweest.belblade schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 12:52:
net mail gekregen van amazon.de voor die zotac kaart dat ze niet op voorraad zijn en dus wachten op voorraad van de leverancier... besteld om 17u30 gisteren ...
Ik ben nu wel thuis om half 5 dus... hopen dat het pas vanaf 5 uur dan is moest dit zo zijn...
RIP. Ik zit zelf met mijn oude, trouwe Radeon 7870 nadat mijn 1080 ermee ophield. Ik kan ten minste nog iets.mr.DJ95 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 12:37:
[...]
Welke kaart? ik heb vol goede moed mijn RTX2080 verkocht 2 weken geleden via marktplaats.... zat gister avond zelfs te twijfelen om opzoek te gaan naar een RTX2080Ti zodat ik in iedergeval toch een beetje upgrade gevoel heb.
3x32 inch QHD, 165Hz schermen staan al opgesteld.
Oja, wellicht een beetje feelgood voor de Alternaters. Heb om 15:02 besteld maar gecanceld omdat hij niet leverbaar was. Dus ik doe iemand een vroeg plekje in de rij cadeau.
ik heb hem om 16:19 besteld en verder nog geen bericht gehad...Markovic89 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 12:53:
[...]
Ik hoop voor je dat hij snel komt. Maar 17u30 is wel echt een late bestelling geweest.
afwachten
`Xtr3me4me schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 12:52:
van MeGekko:
Verwachte leveringen
Hebben ze de prijzen ook weer omlaag gegooid dan? Nadat alles gister was uitverkocht hebben ze alles verhoogd naar schandalige prijzen.
Joker Card toevallig? Trouwe jaren met die kaart gehad. Toen naar de 1080Ti gegaan.Grotbewoner schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 12:55:
[...]
RIP. Ik zit zelf met mijn oude, trouwe Radeon 7870 nadat mijn 1080 ermee ophield. Ik kan ten minste nog iets.
Phanteks Enthoo Evolv X // ASUS ROG STRIX X570-E // Ryzen 9 5950x // EKWB AIO 360 // ZOTAC RTX 3080 AMP HOLO // Corsair Dominator Platinum 32GB 3466MHz // Corsair MP510 960 GB // Crucial MX500 2TB // Corsair RM750x
Zojuist contact gehad met CD-ROM Land. Gisteren om 15:17 een MSI 3080 Gaming X besteld en sta op dit moment op plek 45.
Wat weer heel netjes was dat mijn 2e order voor een andere 3080 direct is gecrediteerd en dat ik het geld ook binnen een uur weer op mijn rekening had.
Wat weer heel netjes was dat mijn 2e order voor een andere 3080 direct is gecrediteerd en dat ik het geld ook binnen een uur weer op mijn rekening had.
6320wp | Zendure 2400 AC (14.4 kwh) | Bambu A1 | 2x Hisense 2AMW-42U4RRA | Daikin RXM/FTXM35R | AQMOS BMX | Home Assistant OS op DS224+
Ja precies! De verzendbevestiging komt nog, een dag voor levering geloof ik (ga uit van avond ervoor).Renect schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 12:44:
[...]
Topper!!
Dus jij heb nu ook 2 e-mails? 1 met bevestiging, order geplaatst en de ander met een creditcard succesvolle debit?
Ik heb mastercard, maar nummer en CSV waren genoeg voor mij.predator0235 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 12:50:
mezelf even quoten met wat meer context: dit was dus het antwoord van amazon op een vraag van mij:belblade schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 12:52:
op amazon zelf staat ie nog wel als : levering 21/22 septemberMy name is Ragna Ritter from Amazon Business Customer Service, I am sorry I cannot promised that the item will be send tomorrow.
The current status is not in stock. The delivery times are automatically given by our system and are based on the delivery times of our wholesalers. As soon as we receive the item we will send it to you. You will get a shipping confirmation by e-mail.
Your payment method has not been charged.
If the waiting time is to long for you, you can cancel this order at "Your Account".

Do u have a link or I need to call them?MetalPool schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 12:53:
[...]
Megekko is making a tool on there website so people can check there number in line.
I think this person just called them.
De mensen die nog een Gigabyte Gaming OC bestelling hebben staan bij Amazon.nl kunnen het ook vergeten denk ik. Ik heb nu meerdere keren het antwoord gekregen dat deze nooit op voorraad is geweest en op dit moment ook niet is. Bij mij staat er nog steeds dat hij vandaag wordt verzonden en maandag geleverd.
Ben bang dat ook Amazon niet gaat leveren. Wel vreemd dat ze dan geen melding sturen dat het niet op voorraad is gezien ik dat hier toch al een aantal keren voorbij heb zien komen.
Ben bang dat ook Amazon niet gaat leveren. Wel vreemd dat ze dan geen melding sturen dat het niet op voorraad is gezien ik dat hier toch al een aantal keren voorbij heb zien komen.
Zijn er mensen die ook de asus strix kaart besteld hebben? Ik had ergens gelezen dat deze kaarten niet eens klaar waren voor verkoop en zie hier ook weinig mensen die deze kaart gekocht hebben.
Ja ik, bij amazon.frVala123 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 12:58:
Zijn er mensen die ook de asus strix kaart besteld hebben? Ik had ergens gelezen dat deze kaarten niet eens klaar waren voor verkoop en zie hier ook weinig mensen die deze kaart gekocht hebben.
Wordt ook niks , staat al sinds gisteren op "bijna verzonden"
Zit geen ingebouwde creditcard controle op, dus ga er niet van uit. Ik had genoeg aan kaart, csv en verloopdatum.predator0235 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 12:50:
Thanks... hopelijk crasht mijn betaling nu niet in tegenstelling tot gisteren... zuchtmieltjoes schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 12:59:
[...]
Zit geen ingebouwde creditcard controle op, dus ga er niet van uit. Ik had genoeg aan kaart, csv en verloopdatum.
Toevallig heb ik een pre-order, bij Alternate, op deze kaart. Van verschillende niet officiële bronnen hoor ik dat deze pas tegen het eind van September beschikbaar komt.. het is alleen zo jammer dat je moet kiezen tussen de normale of de OC, voor het prijsverschil maakt het mij niet perse uit, maar om nou 2x een aanbetaling te doen gaat wat ver..Vala123 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 12:58:
Mmm ik was wel eerder, nog geen mail gehad. Misschien is dat een goed teken voor mij...belblade schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 12:52:
Ik heb gisteravond laat alsnog de Gigabyte Eagle bij Alternate besteld. Ik wilde eigenlijk voor de FE gaan maar dat was verloren zaak. Hebben ze bij Alternate ook iets van een lijst met een wachtrij?
Het bericht van Megekko gaf mij wel hoop omdat ze daar over enkele dagen voorraad krijgen. Ben benieuwd..
Het bericht van Megekko gaf mij wel hoop omdat ze daar over enkele dagen voorraad krijgen. Ben benieuwd..
Alternate heeft kennelijk wel een paar 3080's opzij gezet, want deze PC is nog steeds op voorraad en direct leverbaar: https://www.alternate.nl/...g-pc/html/product/1673604
LG OLED G5 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5
Weet iemand hoe je met de livechat kan praten op alternate ik krijg alleen een bot...
Tja dat is amazon, ik heb wel eens een product uit de VS besteld, bezorgd binnen een week. Op de dag dat het geleverd zou worden kreeg ik het bericht dat het niet op voorraad was en levertijd onbekend (tot die tijd was het "bijna verzonden").Quartz123 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 12:59:
[...]
Ja ik, bij amazon.fr
De meeste webshops werken met "gegokte" levertijden van hun leveranciers.
User Error -- Please Replace User
Yes, vraag ik mij ook af! Ik heb de STRIX OC besteld bij Alternate, maar door de trage website en gedoe met verzendkosten (ze vroegen eerst €55 voor bezorgen op een pallet(?)), is de bestelling pas rond 15.45 doorgekomen.Vala123 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 12:58:
Alternate heeft nu ook de EVGA FTW3 modellen voor pre-order (goedkoper dan Megekko): https://www.alternate.nl/NVIDIA/GeForce-RTX-3080
There isn`t a tool on there website yet.GULEMETOV_ schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 12:57:
[...]
Do u have a link or I need to call them?
You can check there site for a phonenumber to contact Megekko.nl
not gonna happen, ik heb expliciet gemaild met vraag over kans op leverbaarheid en dit was hun antwoord, bij orders staat ie nog steeds als gewoon leverdatum maandag/dinsdag ...wauturr schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:00:
[...]
Mmm ik was wel eerder, nog geen mail gehad. Misschien is dat een goed teken voor mij...
Hmm ik dacht dat alternate als je via CC besteld het geld reverseert en pas af schrijft als de order compleet is,
maar zie dat het al meteen is afgeschreven.
Dan wordt het denk ik toch maar cancellen..
maar zie dat het al meteen is afgeschreven.
Dan wordt het denk ik toch maar cancellen..
[ Voor 12% gewijzigd door Equazor_ op 18-09-2020 13:04 ]
En toch zijn die nog te duur tov adviesprijzen...R1NS3 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:01:
Alternate heeft nu ook de EVGA FTW3 modellen voor pre-order (goedkoper dan Megekko): https://www.alternate.nl/NVIDIA/GeForce-RTX-3080
Ik heb ook een pre-order alhoewel ik op het moment van bestelling onder de indruk was dat ik daadwerkelijk de kaart kan ontvangen. Bij de OC variant zijn de clock snelheden nog niet eens bekend. Ik betwijfel of er echt binning is toegepast als de prijsverschil alleen 20 euro is.Jojyn schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:00:
[...]
Toevallig heb ik een pre-order, bij Alternate, op deze kaart. Van verschillende niet officiële bronnen hoor ik dat deze pas tegen het eind van September beschikbaar komt.. het is alleen zo jammer dat je moet kiezen tussen de normale of de OC, voor het prijsverschil maakt het mij niet perse uit, maar om nou 2x een aanbetaling te doen gaat wat ver..
Ik ook maar vandaag gecancelled helaasQuartz123 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 12:59:
[...]
Ja ik, bij amazon.fr
Alternate
Beste klant,
Bedankt dat je bij ons een bestelling hebt geplaatst voor een nieuwe NVIDIA GeForce RTX-3080 videokaart. Door de gigantische vraag en het beperkte aanbod dat beschikbaar was tijdens de lancering, staat er een grote hoeveelheid orders open welke wij helaas nu niet kunnen uitleveren. Wij doen ons uiterste best om alle vragen hierover zo snel mogelijk te beantwoorden.
Nieuwe voorraad
Op dit moment is het nog onbekend wanneer een nieuwe levering zal plaatsvinden en welke aantallen wij dan binnen zullen krijgen. Uiteraard hebben wij hierover dagelijks contact met onze leveranciers en zullen wij een update publiceren zodra er meer informatie bekend is.
Volgorde uitlevering bestellingen
Natuurlijk worden alle openstaande orders op volgorde uitgeleverd. We adviseren je dan ook om je bestelling af te wachten en niet te annuleren. Bij het plaatsen van een nieuwe bestelling wordt deze namelijk weer achteraan in de wachtrij geplaatst. Daarom willen we je vriendelijk vragen geduld te hebben.
Updates
Kijk op deze pagina: https://www.alternate.nl/html/content.html?docId=42595 om op de hoogte te blijven over de laatste ontwikkelingen rondom de leveringen van RTX 30 series.
Met vriendelijke groet.
Alternate Klantenservice
Alternate is er helemaal klaar mee volgens mij.Jorgenss schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:00:
Weet iemand hoe je met de livechat kan praten op alternate ik krijg alleen een bot...
Ik stuur ze net een heel net berichtje of ze een idee hadden waar ik stond in 'de rij', maar krijg gewoon een auto-email terug met "weten niks kijk website"
Succes
Ik heb deze kaart besteld bij Alternate. Kennelijk moet er aan het einde van de maand wat voorraad komen dus dat wacht ik af. Als ik aan het einde van de maand niks van Alternate meer gehoord heb annuleer ik de order. Maar voor nu laat ik hem dus nog even staan om te zien of er nog wat mee gaat gebeuren.Vala123 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 12:58:
LG OLED G5 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5
Adviesprijs is 719 euro en dat is ook de prijs die alternate hanteert voor de goedkoopste varianten.predator0235 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:02:
[...]
En toch zijn die nog te duur tov adviesprijzen...
http://www.tweakers.net/gallery/119170/sys
Binnenkort kunnen we ook de 20gb 3080 verwachten. Dus dat zal de kaart zijn die Nvidia wil pushen.
https://videocardz.com/ne...70-16gb-and-rtx-3080-20gb
https://videocardz.com/ne...70-16gb-and-rtx-3080-20gb
Ik kreeg direct een e-mail van mijn order.predator0235 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 12:40:
[...]
Ik heb hem ook online besteld, maar kreeg jij een email?
Ik kan enkel het order in mijn account zien, maar heb tot nu toe geen email ontvangen...
Voor het prijsverschil van 20 euro maakt het mij niet uit, maar dat gaat hem niet worden vanwege de aanbetaling.Vala123 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:03:
[...]
Ik heb ook een pre-order alhoewel ik op het moment van bestelling onder de indruk was dat ik daadwerkelijk de kaart kan ontvangen. Bij de OC variant zijn de clock snelheden nog niet eens bekend. Ik betwijfel of er echt binning is toegepast als de prijsverschil alleen 20 euro is.
Binning zal er vast zijn voor de Strix modellen tov. TUF vanwege ook de aansluitingen.
Ben toch niet de enige die Amazon een bagger site vindt als je een product zoekt, als ik zoek naar een RTX 3080 krijg ik alleen de 2000 series en de 1660 terwijl ze toch echt 3080's op de site hebben staangunghir schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 12:09:
https://www.amazon.nl/308...Amsi&s=electronics&sr=1-3
940,66 tuurlijk joh amazon.nl je kan hem in de winkelwagen doen
De koeling van de TUF variant ziet er zeer goed uit, ik hoop dat strix dit overtreft. Indien dit het geval is zal de premium het in mijn mening waard zijn.codeneos schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:04:
[...]
Adviesprijs is 719 euro en dat is ook de prijs die alternate hanteert voor de goedkoopste varianten.
Reken eerder Kingpin, HOF en Matrix modellen.Jojyn schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:05:
[...]
Voor het prijsverschil van 20 euro maakt het mij niet uit, maar dat gaat hem niet worden vanwege de aanbetaling.
Binning zal er vast zijn voor de Strix modellen tov. TUF vanwege ook de aansluitingen.
Dat ligt eerder aan jouw manier van zoekenR.Mats schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:05:
[...]
Ben toch niet de enige die Amazon een bagger site vindt als je een product zoekt, als ik zoek naar een RTX 3080 krijg ik alleen de 2000 series en de 1660 terwijl ze toch echt 3080's op de site hebben staan
Raar want ik heb echt een ordernummer op de site? Ik vroeg ook van mijn oude email een wachtwoordherstel aan en dat kreeg ik ook niet aan. Dus op nieuwe email besteld...AstaVista schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:05:
[...]
Ik kreeg direct een e-mail van mijn order.
onderaan het vinkje "inclusief niet-beschikbare items" aangooienR.Mats schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:05:
[...]
Ben toch niet de enige die Amazon een bagger site vindt als je een product zoekt, als ik zoek naar een RTX 3080 krijg ik alleen de 2000 series en de 1660 terwijl ze toch echt 3080's op de site hebben staan
Klik eens bij filters op "niet leverbaar"R.Mats schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:05:
[...]
Corsair 4000D // AMD Ryzen 7 5800X // MSI RTX3080 Gaming X Trio // Gigabyte B450M Aorus Pro // Kingston HyperX Fury 32GB DDR4-3600 // Be Quiet Dark Rock Pro 4 // WD SN550 1TB + Crucial P1 2TB // Corsair RM750x
Ik doelde op de EVGA prijzencodeneos schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:04:
[...]
Adviesprijs is 719 euro en dat is ook de prijs die alternate hanteert voor de goedkoopste varianten.
Het is je gelukt een FE te bestellen? Ik kon wel in winkelmand doen maar bleef hangen toen ik op afrekenen klikte. Duurde die stap lang bij jou? Moet je wachten of is pagina refreshen en weer proberen beter?Lamah schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 12:57:
[...]
Ik heb mastercard, maar nummer en CSV waren genoeg voor mij.
Kreeg net deze mail van Alternate:
Beste klant,
Bedankt dat je bij ons een bestelling hebt geplaatst voor een nieuwe NVIDIA GeForce RTX-3080 videokaart. Door de gigantische vraag en het beperkte aanbod dat beschikbaar was tijdens de lancering, staat er een grote hoeveelheid orders open welke wij helaas nu niet kunnen uitleveren. Wij doen ons uiterste best om alle vragen hierover zo snel mogelijk te beantwoorden.
Nieuwe voorraad
Op dit moment is het nog onbekend wanneer een nieuwe levering zal plaatsvinden en welke aantallen wij dan binnen zullen krijgen. Uiteraard hebben wij hierover dagelijks contact met onze leveranciers en zullen wij een update publiceren zodra er meer informatie bekend is.
Natuurlijk worden alle openstaande orders op volgorde uitgeleverd. We adviseren je dan ook om je bestelling af te wachten en niet te annuleren. Bij het plaatsen van een nieuwe bestelling wordt deze namelijk weer achteraan in de wachtrij geplaatst. Daarom willen we je vriendelijk vragen geduld te hebben.
Updates
Kijk op deze pagina om op de hoogte te blijven over de laatste ontwikkelingen rondom de leveringen van RTX 30 series.
Met vriendelijke groet.
Alternate Klantenservice
Deze pagina --> https://www.alternate.nl/html/content.html?docId=42595
Beste klant,
Nieuwe voorraad
Updates
Kijk op deze pagina om op de hoogte te blijven over de laatste ontwikkelingen rondom de leveringen van RTX 30 series.
Met vriendelijke groet.
Alternate Klantenservice
Het is echt bizar hoe een bedrijf met een waarde van 1500 miljard zo'n slechte site/zoekfunctie heeft. Het is letterlijk een webshop verdwaald in 2010 wat mij betreft. Ik doe eigenlijk alles via links op pepper en de pricewatch en zelfs dan is vaak niet duidelijk wat de prijzen van andere modellen zijn of wie de reseller nu precies is. Rare site.R.Mats schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:05:
[...]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Ja dat is een antwoord-bot (automatische email)jorgen83 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:07:
Kreeg net deze mail van Alternate:
Beste klant,
Nieuwe voorraad
Updates
Met vriendelijke groet.
Alternate Klantenservice
TUF en Strix zullen zeker in 2 verschillende bins zitten, alhoewel de boost clock snelheid van de TUF OC versie boven de standaard boost clock snelheid van de non-oc Strix kaart zit. Ik zie asus wel 20 euro in rekening nemen voor het bios overclocken van kaarten met de extra kwaliteit controle op stabiliteit. Maar niet in het test process de kaarten binnen en op die manier in mijn mening meer waarde van 20 euro leveren.Jojyn schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:05:
[...]
Voor het prijsverschil van 20 euro maakt het mij niet uit, maar dat gaat hem niet worden vanwege de aanbetaling.
Uiteindelijk is het wel gelukt. Maar had 2x dat mijn mandje leeg werd gemaakt en 2x dat het compleet bleef hangen, maar meteen ververst. Uiteindelijk kwam ik er door. Toen was het nog even paniek met de postcode die je "1234_AB" in moest vullen. Credit card ingevuld en toen kreeg ik meteen een bevestiging.kr4t0s schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:07:
[...]
Het is je gelukt een FE te bestellen? Ik kon wel in winkelmand doen maar bleef hangen toen ik op afrekenen klikte. Duurde die stap lang bij jou? Moet je wachten of is pagina refreshen en weer proberen beter?
Kreeg net een mail van Alternate. Fijn dat ze nu ook een statement maken:
https://www.alternate.nl/html/content.html?docId=42595
https://www.alternate.nl/html/content.html?docId=42595
Ik bij Alternate, komen maandag binnen.Vala123 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 12:58:
Nice, kan ik toch wachten op de 20GB. En dan nog zo'n dramatische launch. Was ook wel bezorgd over het lage geheugen qua future proofing.
[ Voor 30% gewijzigd door Grotbewoner op 18-09-2020 13:10 ]
Rechtsboven op nieuw binnen en linksonder op niet uitgebracht klikkenR.Mats schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:09:
[...]
[Afbeelding] Zou niet weten hoe het nog duidelijker zou moeten?
Ik heb dus net alternate gesproken ook met de vraag of ze mij konden vertellen binnen de hoeveelste % ik zit en hij zei dat hij dat niet kan zien en de mensen die zeggen dat wel te hebben ontvangen incorrect zijn..
Maak hiervan wat je wilt maar dat is wat mij net aan de telefoon verteld werd.
https://www.caseking.de/search?sSearch=rtx3080
Casekings geeft nu een leverdatum van 25.09.2020 voor diverse EVGA's
Casekings geeft nu een leverdatum van 25.09.2020 voor diverse EVGA's
Ah, heb eigenlijk geen idee wat voor advies prijzen EVGA hanteert. Maar dat zal wel boven de de 719 liggen.
EVGA positioneert zichzelf toch als een meer premium brand met de limited lifetime warranty.
Maar heb het idee dat de gloriedagen van EVGA voorbij zijn, de FTW branding geeft mij niet meer het premium gevoel zoals in de tijd van de x58 FTW.
[ Voor 3% gewijzigd door codeneos op 18-09-2020 13:12 ]
http://www.tweakers.net/gallery/119170/sys
Daar heb je een goed puntJackson6 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 12:26:
[...]
Het gaat me er meer om dat ik 719 euro heb betaald en dat uit principe niet maanden kwijt wil zijn.
Heb zojuist hetzelfde antwoord via de mail gehad!Xenosync schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:11:
Ik heb dus net alternate gesproken ook met de vraag of ze mij konden vertellen binnen de hoeveelste % ik zit en hij zei dat hij dat niet kan zien en de mensen die zeggen dat wel te hebben ontvangen incorrect zijn..
Annuleer je order danmr.DJ95 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:09:
[Afbeelding]
Nu wil ik een 20GB 3080, mijn 3080 10GB moet ik nog ontvangen...
Pure onzin. Ik heb ze gisteren aan de telefoon gehad en meneer vertelde mij dat ik ver boven aan stond maar niet in procentenXenosync schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:11:
Bij Paradigit kun je je mail adres achterlaten en krijg je mail als er stock is. Waarschijnlijk 5 uur nadien, maar goed.
https://www.paradigit.nl/group/nvidia-30-serie/
https://www.paradigit.nl/group/nvidia-30-serie/
Geen idee, ik vertel alleen wat mij verteld werd.Jorgenss schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:13:
[...]
Pure onzin. Ik heb ze gisteren aan de telefoon gehad en meneer vertelde mij dat ik ver boven aan stond maar niet in procenten
Hoe laat was je verwerkingsmail binnen dan?Jorgenss schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:13:
[...]
Pure onzin. Ik heb ze gisteren aan de telefoon gehad en meneer vertelde mij dat ik ver boven aan stond maar niet in procenten
Gisteren vanaf half 3 bezig geweest op de site tot 5 uur.infinitelau schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 12:42:
Ik sta 4e plek in de rij bij Informatique dus hopelijk word die van mij verstuurd als er weer een levering is. Tenzij ze in absurd kleine getallen geleverd worden.
Had om 15:06 de MSI X besteld.
Slechts 1 kaart beschikbaar voor 789.
Tenminste dat heb ik gezien.
Hele winkelwagentje zat al vol voor een complete build maar dat feest ging niet door.
Hopelijk lukt het nu wel. Je zou een mail moeten krijgen met de order details. Hopelijk ontvangen we deze over een aantal weken (als ik de medewerker van tones.be mag geloven).predator0235 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:06:
[...]
Raar want ik heb echt een ordernummer op de site? Ik vroeg ook van mijn oude email een wachtwoordherstel aan en dat kreeg ik ook niet aan. Dus op nieuwe email besteld...
Sprak ze zojuist ook, en werd inderdaad aangegeven dat ik wel bij de volgende levering mee zou moeten komen. Niet een exacte positie of iets dergelijks.Jorgenss schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:13:
[...]
Zij geven aan dat er een levering is geweest van de Inno3D kaarten, maar ik vind het toch zeer apart dat niemand hier op Tweakers deze kaart heeft weten te bemachtigen ondanks zeer vroege bestellingen.
Iemand die hem wel verzonden heeft gekregen? Specifiek de iChill X4?
14:50 hier overigens
Nee ik bedoelde dat ik die 1ne kaart op een ander email besteld heb. Ik bel hun deze avond wel is op om te bevestigenAstaVista schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:15:
[...]
Hopelijk lukt het nu wel. Je zou een mail moeten krijgen met de order details. Hopelijk ontvangen we deze over een aantal weken (als ik de medewerker van tones.be mag geloven).
Hmm number 75 @ megekko.nl for VGA Gigabyte GeForce RTX 3080 EAGLE OC 1MetalPool schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:02:
[...]
There isn`t a tool on there website yet.
You can check there site for a phonenumber to contact Megekko.nl
time of pay 15.08h
Bij mij geven ze het ook zo aan. Alleen bij mij werd er eerst verteld dat de kaarten niet geleverd waren van de inno3d en nu opeens wel? Ik denk dat ze het gewoon lekker in hun eigen computertje hebben gedaan en vervolgens een computer verkopen van 4000Markovic89 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:15:
[...]
Sprak ze zojuist ook, en werd inderdaad aangegeven dat ik wel bij de volgende levering mee zou moeten komen. Niet een exacte positie of iets dergelijks.
Zij geven aan dat er een levering is geweest van de Inno3D kaarten, maar ik vind het toch zeer apart dat niemand hier op Tweakers deze kaart heeft weten te bemachtigen ondanks zeer vroege bestellingen.
Iemand die hem wel verzonden heeft gekregen? Specifiek de iChill X4?
hoe kom je daar aan dan?GULEMETOV_ schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:16:
[...]
Hmm number 75 @ megekko.nl for VGA Gigabyte GeForce RTX 3080 EAGLE OC 1
time of pay 15.08h
Ik heb ze gistermiddag al gemaild maar 0 reactie.
Om welke kaart ging dit? Ik heb namelijk exact dezelfde mail van ze gekregen, ook #7Eindhoven657 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 12:19:
Mail van CD-rom-land
----------------------------
We zijn overspoeld door bestellingen van de nieuwe videokaart. We begrijpen dat je graag wil weten wanneer je de kaart ontvangt. Op dit moment sta je op plek 7 in de wachtrij. Wanneer de volgende levering binnenkomt is echter niet te zeggen. Nvidia heeft aangegeven dat het niet waarschijnlijk is dat alle bestellingen binnen enkele maanden worden uitgeleverd. Het is dus onbekend wanneer er een nieuwe levering wordt verwacht. Hiervoor kunnen wij geen enkele indicatie geven.
Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd
Bij mij ging het om de Ventus OC die later in de middag opeens werd aangeboden.
Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |