Ryzen 9 5900x | RTX 3080 FE | ASUS B550M PLUS | G.Skill Neo 32 GB CL16 @ 3600 MHz | Corsair 280x | Samsung 980 500 GB NVMe | Samsung 870 1 TB SSD
Gisteren medewerker gesproken dat ik boven aan sta en dat ik bij de volgende levering mijn videokaart krijg.ion schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:16:
[...]
Dan sta je echt honderden orders lager dan andere.
Die verdenking heb ik ook, zoals ik in het eerdere bericht al zei, de mooiste rgb van alle kaarten dus staat mooi voor in de winkel.Jorgenss schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:17:
[...]
Bij mij geven ze het ook zo aan. Alleen bij mij werd er eerst verteld dat de kaarten niet geleverd waren van de inno3d en nu opeens wel? Ik denk dat ze het gewoon lekker in hun eigen computertje hebben gedaan en vervolgens een computer verkopen van 4000
ik heb de inno besteld en mij werd verteld dat deze niet voorradig was.. Ik snap ook niet dat iedereen andere antwoorden krijgt van het zelfde bedrijf.. Mijn status staat nog steeds op niet voorradig en de bestelling werd verwerkt om 14:53Markovic89 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:15:
[...]
Sprak ze zojuist ook, en werd inderdaad aangegeven dat ik wel bij de volgende levering mee zou moeten komen. Niet een exacte positie of iets dergelijks.
Zij geven aan dat er een levering is geweest van de Inno3D kaarten, maar ik vind het toch zeer apart dat niemand hier op Tweakers deze kaart heeft weten te bemachtigen ondanks zeer vroege bestellingen.
Iemand die hem wel verzonden heeft gekregen? Specifiek de iChill X4?
14:50 hier overigens
ik heb ze gisteravond gemaild en vandaag reactie gehad. sta voor dezelfde kaart op positie 42 15:06 betalingsbevestigingdhudhu schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:17:
[...]
hoe kom je daar aan dan?
Ik heb ze gistermiddag al gemaild maar 0 reactie.
Ik ben iets later helaas 15:17h. Benieuwd hoeveel ze per batch binnenkrijgen. Aangezien ik hier las dat 1 webshop er tijdens de eerste batch al 800 heeft kunnen wegzetten.GULEMETOV_ schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:16:
[...]
Hmm number 75 @ megekko.nl for VGA Gigabyte GeForce RTX 3080 EAGLE OC 1
time of pay 15.08h
Aan die tijd te zien, zit je zeker honderden orders later dan andere. Dus lariekoek van de medewerker.Jorgenss schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:18:
[...]
Gisteren medewerker gesproken dat ik boven aan sta en dat ik bij de volgende levering mijn videokaart krijg.
Nice! Had ik ook daarvoor moeten gaan dan. Die ene zijwaardse ventilator kon ik wel missen3clectic schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:18:
[...]
Ik zou de X3 binnen nu en een uur moeten krijgen volgens de t&t gegevens.
en stel dat ik naar iets zoek dat niet een nieuw product is? Het is een bagger site dat me doet denken aan hele oude webshops uit pre 2010ion schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:10:
[...]
Rechtsboven op nieuw binnen en linksonder op niet uitgebracht klikken
Tja maar €100 boven MSI Gaming X Trio en €180 op de MSRP. Leuk, maar nee bedankt. Ik zag gister op amazon.de de FTW3 gaming voor €809 excl. BTW en werd €844 incl. Dat was wel echt de max prijs imo, maarja vraag en aanbod...antonlissone schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:11:
https://www.caseking.de/search?sSearch=rtx3080
Casekings geeft nu een leverdatum van 25.09.2020 voor diverse EVGA's
Oh skip dat, met NL BTW wordt het €920! Toch fijn dat de Nederlandse regering gewoon lekker die 21% houdt (die overig ook tijdelijk zou zijn geloof ik vanaf 19% terwijl we 4 jaar overschotten hadden).
[ Voor 17% gewijzigd door Santee op 18-09-2020 13:23 ]
Vriendelijk bedankt voor je bericht.
Vervelend te moeten vernemen dat je hebt misgegrepen bij het bestellen van de grafische kaart. Momenteel is onze voorraad uitverkocht, waardoor wij dit product niet direct kunnen leveren. Het is nog onbekend wanneer er een volgende levering zal plaatsvinden. Zodra het product weer op voorraad is, worden alle bestellingen op volgorde uitgeleverd. Op het moment dat je order is verwerkt en verzonden ontvang je hiervan een Track en Trace code per e-mail. Mocht je niet willen wachten op jouw bestelling, dan is het mogelijk om dit te annuleren via je account op onze website.
Vertrouwende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Ging om de MSI Gaming Trio, besteld om 14:53
Ga denk ik straks dan nog even lekker bellen. Kan misschien ook wel aan me mail liggen dat de tijd niet helemaal klopt maar daar ben ik niet zo zeker van...ion schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:19:
[...]
Aan die tijd te zien, zit je zeker honderden orders later dan andere. Dus lariekoek van de medewerker.
Yep, ik heb dezelfde kaart besteld (OC versie).Vala123 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 12:58:
Zijn er mensen die ook de asus strix kaart besteld hebben? Ik had ergens gelezen dat deze kaarten niet eens klaar waren voor verkoop en zie hier ook weinig mensen die deze kaart gekocht hebben.
Lijkt idd een bewuste actie.Markovic89 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:18:
[...]
Die verdenking heb ik ook, zoals ik in het eerdere bericht al zei, de mooiste rgb van alle kaarten dus staat mooi voor in de winkel.
En als je gaat kijken bij andere builds. Die zijn eigenlijk sinds de introductie een stuk minder waardevol geworden. Ja het begint bij 719 erui wat betreft rtx 3080 maar met 1,5tot 2k heb je echt een hele nette machine en dat zie ik bij de prebuilds niet terugkomen.
cdromland: gisteren 20.30 aan post.nl overhandigd...
9 vd 10 keer, alsus cdromland, fout in automatisc sorteerapparaat...
ik vrees dat mw post.nl m in de zak heeft. mooi balen, als weg is, geen vervangend exemplr aanwezig. tot zo ver mijn bevindingen met de non-trio
dhudhu schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:17:
[...]
hoe kom je daar aan dan?
Ik heb ze gistermiddag al gemaild maar 0 reactie.
Postnl medewerker mooi nieuwe videokaart.hully schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:24:
il zou mijn bevindingen posten over de trio: hij is zoek in sorteercentrum post.nl.
ik vrees dat mw post.nl m in de zak heeft. mooi balen, als weg is, geen vervangend exemplr aanwezig. tot zo ver mijn bevindingen met de non-trio
Zwaar klote. Ik hoop ook dat ze het een beetje anoniem hebben verpakthully schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:24:
il zou mijn bevindingen posten over de trio: hij is zoek in sorteercentrum post.nl.
Ryzen 9 5900x | RTX 3080 FE | ASUS B550M PLUS | G.Skill Neo 32 GB CL16 @ 3600 MHz | Corsair 280x | Samsung 980 500 GB NVMe | Samsung 870 1 TB SSD
Prompt was er gister een mailtje van Alternate dat de 3080 nu in hun PCs zit. Ah, dus je hebt een percentage voor jezelf gehoudenMarkovic89 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:18:
[...]
Die verdenking heb ik ook, zoals ik in het eerdere bericht al zei, de mooiste rgb van alle kaarten dus staat mooi voor in de winkel.

Bezorger was vast een mede-tweakerErico360 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:25:
[...]
Postnl medewerker mooi nieuwe videokaart.
Oke jij wint, wat kut zeg.hully schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:24:
Wellicht moet ik ook maar solliciteren bij PostNL.
Ze gebruiken Megekko tape3clectic schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:25:
[...]
Zwaar klote. Ik hoop ook dat ze het een beetje anoniem hebben verpakt
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Probeer al sinds gister alternate te bellen maar ze zijn niet bereikbaar.
Ik wil alleen weten wanneer ze aangeleverd worden aangezien de strix kaarten niet eens in stock zijn geweest en alleen pre-order was mogelijk.
Weet iemand wanneer alternate ze op voorraad krijgt?
Lijkt me wel erg snel als die al in november/december zou uitkomen..mr.DJ95 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:09:
[Afbeelding]
Nu wil ik een 20GB 3080, mijn 3080 10GB moet ik nog ontvangen...
Krijg ook zojuist een bericht met dezelfde strekking:Xenosync schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:11:
Ik heb dus net alternate gesproken ook met de vraag of ze mij konden vertellen binnen de hoeveelste % ik zit en hij zei dat hij dat niet kan zien en de mensen die zeggen dat wel te hebben ontvangen incorrect zijn..
Maak hiervan wat je wilt maar dat is wat mij net aan de telefoon verteld werd.
"Wat betreft jou plaats in de wachtrij, Helaas is het voor ons onmogelijk dit in te zien."
Ach we wachten het af. Ik had een niet zo populaire kaart besteld (volgens mij)
- Alternate
- ASUS TUF Gaming RTX 3080 10G GAMING
- 15.21 besteld
- "Wat betreft jou plaats in de wachtrij, Helaas is het voor ons onmogelijk dit in te zien."
Ik krijg dezelfde soort reactie maar dan via de mail.Xenosync schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:11:
Ik heb dus net alternate gesproken ook met de vraag of ze mij konden vertellen binnen de hoeveelste % ik zit en hij zei dat hij dat niet kan zien en de mensen die zeggen dat wel te hebben ontvangen incorrect zijn..
Maak hiervan wat je wilt maar dat is wat mij net aan de telefoon verteld werd.
Dank voor uw mail. Ter info de videokaart komt naar verwachting eind van deze maand op voorraad.
Excuus voor de vertraging.
Indien deze op voorraad komt zal hij met spoed verstuurd worden.
/ Alternate over de Gigabyte Eagle. Geen idee of ik ook aan de beurt ben binnen die voorraad, maar het is iets
Van mij mogen ze daar bij Megekko mee kappen. Men weet dat er 9 van de 10 keer duur spul in zit.
Dure voeding voor 700+ euroSven02 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:27:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
ZAL HET DAN TOCH??
![]()
![]()
![]()
![]()
nee helaas
Dat is echt heel sneu. Kan me voorstellen dat je hier goed ziek van bent.Sven02 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:27:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
ZAL HET DAN TOCH??
![]()
![]()
![]()
![]()
nee helaas
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Die AIB kaarten lijken helemaaal niet op de FE he.
[ Voor 20% gewijzigd door jorgen83 op 18-09-2020 13:31 ]
Verwijderd
Soort van nieuw design lijkt weljorgen83 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:28:
[...]
Die AIB kaarten lijken helemaaal niet op de FE he.
Maar de vraag blijft wanneer ze online komenVerwijderd schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:28:
Vernomen van een bekende dat Coolblue ook maar gering kaarten beschikbaar zullen hebben 9x stuk per fabrikant kaarten.
Ga dan maar soliciteren bij DHL en DPD die jatten als raven en worden gvd nooit gepakt.mr.DJ95 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:25:
[...]
Oke jij wint, wat kut zeg.
Intern diefstal komt wel vaker voor bij PostNL aan de berichten te zien op internet.mr.DJ95 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:25:
[...]
Oke jij wint, wat kut zeg.
whoops, te impulsief met foto's makennoobynater schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:30:
[...]
Kijk uit met het delen van je adres gegevens
Gelukkig heb je het er vrij snel afgehaald.....
Phanteks Enthoo Evolv X // ASUS ROG STRIX X570-E // Ryzen 9 5950x // EKWB AIO 360 // ZOTAC RTX 3080 AMP HOLO // Corsair Dominator Platinum 32GB 3466MHz // Corsair MP510 960 GB // Crucial MX500 2TB // Corsair RM750x
Nou zeg dat. Ooit is mario tennis gekocht via marktplaats, verstuurd middels de post. Ik ben aangemeld bij mijn post dus ik zie welke post binnen moet komen, daar stond die mooi te flaneren. Vervolgens de volgende dag (en de dagen daarna) nooit iets ontvangen. Volgens postnl is het onmogelijk dat een eigen werknemer dat zou stelen. Nooit meer wat van gehoord, maar wel mijn geld kwijt en nooit iets ontvangen.ion schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:30:
[...]
Intern diefstal komt wel vaker voor bij PostNL aan de berichten te zien op internet.
Ok ik net een minuutje eerder, dus dan verwacht ik ergens tussen de 60 - 75. Dat betekend dus wel echt een paar weken wachten op z'n minst ben ik bang.GULEMETOV_ schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:16:
[...]
Hmm number 75 @ megekko.nl for VGA Gigabyte GeForce RTX 3080 EAGLE OC 1
time of pay 15.08h
Sowieso een grote boevenbende aan bezorgers. Een "we hebben je gemist" berichtje, terwijl je heel de dag thuis bent geweest zijn ook veelvoorkomende praktijken. Waarschijnlijk omdat ze hun marge niet halen qua tijd en dan alles maar op een post nl punt gooien. Snel klaar toch?ion schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:30:
[...]
Intern diefstal komt wel vaker voor bij PostNL aan de berichten te zien op internet.
Wat is er mis met hype creëren? Ieder bedrijf doet dit, AMD net zo goed. Maar volgens mij zit het jou vooral dwars dat Nvidia dit doet. En buiten dat, mensen maken elkaar ook vooral gek, los van de marketing vanuit de fabrikant. Nvidia heeft slechts een marketingfilmpje met een aankondiging naar buiten gebracht en dat was het wel, meer dan normaal lijkt me.Moopa schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 01:49:
[...]
Oh? en waarom zouden ze het dan wel gedaan hebben!?
Eerst begin van de maand zware hype creeren en weten dat ze niet kunnen leveren op de releasedag.
Ik zie geen enkel ander logisch stap waarom ze dit anders zouden doen.
Tis echt niet van 1 dag voor de launch van OH HE morgen is de launch, we maar we moeten nog even snel de kaarten maken voor morgen.
Nee dat gaat er bij mij niet in.
Dit was echt al gepland.
Begrijp me niet verkeerd, als consument heb ik ook liever dat reviews gewoon een week voor verschijning online komen, dat de kaarten ruim voorradig zijn etc. Maar dat doet geen enkele fabrikant meer tegenwoordig, helaas.
Lijkt einde maand te worden wat ik zo kan zien op basis van contact dat er geweest is. Zou mooi zijn als we ze vandaag nog online zienVerwijderd schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:28:
Vernomen van een bekende dat Coolblue ook maar gering kaarten beschikbaar zullen hebben 9x stuk per fabrikant kaarten.
Als ze ook echt updates gaan posten. Voorlopig is het de email alleen.ion schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:37:
Ik ben blij dat alternate updates gaat posten, nu hoef ik niet constant te gaan kijken en hoeven mensen niet constant te bellen.
Inmiddels is het hier ook al 6 x langs gekomenion schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:37:
Ik ben blij dat alternate updates gaat posten, nu hoef ik niet constant te gaan kijken en hoeven mensen niet constant te bellen.
Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Beste medewerker, zou u mij een indicatie kunnen geven wanneer deze videokaart beschikbaar is? https://www.coolblue.nl/p...-3080-tuf-gaming-10g.html
XMA Header Image
Asus GeForce RTX 3080 TUF Gaming 10G - Coolblue - Voor 23.59u, morgen in huis
coolblue.nl
13:34
Coolblue
verzonden
5 minuten geleden
Goedemiddag. Sorry voor mijn wat latere reactie. Door drukte kom ik nu pas aan jou berichtje toe. Ik help je nu graag.
Wat leuk dat je bij ons kijkt voor de Asus GeForce RTX 3080 TUF Gaming 10G. Mooie keuze 😊. Goed dat je even een berichtje stuurt over de voorraad.
Ik ben gelijk even het systeem ingedoken en heb goed nieuws. We verwachten hem vanaf 29-09 weer binnen te krijgen.
Ik raad je aan je aan te melden voor de hou mij op de hoogte mail.
Nog heel even geduld dus!
Is het zo een beetje duidelijk? Ik hoor het graag van je 🙂.
Door jou verzonden
4 minuten geleden
Dankjewel! Duidelijk inderdaad. Weet je toevallig of deze levertijd voor alle RTX 3080 versies geldt? Of alleen voor de Asus versie.
Coolblue
verzonden
een paar seconden geleden
Dat geld niet perse voor alle versies. Ik heb er wel even een paar opgezocht en zie dat de meeste worden verwacht vanaf 28/29-09. Je kan ze dus allemaal rond dezelfde periode verwachten 🙂.
Door jou verzonden
een paar seconden geleden
Dankjewel! Werkze nog
https://www.reddit.com/r/...onde_regarding_the_zotac/
Hij was dus niet op voorraad en het kan 'enkele weken' duren tot ze er zijn, maar ook dat is gissen.
Tja, had niet anders verwacht.ixrobin schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:42:
Hier een leuke post omtrent degenen die bij Amazon.de de Zotac kaart hebben besteld:
Hij was dus niet op voorraad en het kan 'enkele weken' duren tot ze er zijn, maar ook dat is gissen.
Was het proberen waard.
Echt he.. wat denkt iedereen nou werkelijk? Ik kom hier ook alleen even kijken vanwege de dramajorgen83 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:36:
Vind al die mensen die nu zo moeilijk doen dat een webshop ze valse verwachtingen heeft gegeven ook NOGAL wereldvreemd.
Smullen hoor
Ik voorlopig nog niets van Alternate.be gehoord, bestelling staat op "Status Momenteel zijn niet alle producten uit uw bestelling in voorraad." De betaling voor mijn order was bij hen binnen om 14:59.
Je kon verwachten dat er nooit genoeg aanbod was voor de vraag. Een aantal heeft geluk de rest wacht af. Ik heb mij gaming x trio voor 779 euro gekocht 5 min voor 3 gisteren, ik zie wel wanneer die komt. Is nogsteeds geen levensbehoefte een gpu.
baal best wel. er staat wel dat het morgen tussen 12.15 en 14.15 bezorgd wordt.Lycan-Strife schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:29:
[...]
Ga dan maar soliciteren bij DHL en DPD die jatten als raven en worden gvd nooit gepakt.
Denk dat je geen recht van balen hebt aangezien je hem wel krijgt...hully schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:45:
[...]
baal best wel. er staat wel dat het morgen tussen 12.15 en 14.15 bezorgd wordt.
Heb daar ook besteld en zelfde status helaas.. Verwerkingsemail gekregen om 14:57Jethz schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:44:
Heeft er iemand toevallig contact gehad met en feedback gekregen van Alternate in België want ik zie natuurlijk bijna uitsluitend mensen die bij Alternate.nl besteld hebben?
Ik voorlopig nog niets van Alternate.be gehoord, bestelling staat op "Status Momenteel zijn niet alle producten uit uw bestelling in voorraad." De betaling voor mijn order was bij hen binnen om 14:59.
Ik geef je er 5000 dollhairs voor3clectic schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:46:
Inno3d van Alternate is binnen[Afbeelding]
[Afbeelding]
nou hij is niet aangetroffen. maar goed het is ook weer niet einde vd wereld. cyberpunk is er in jan 21 ook noglaurens362 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:46:
[...]
Denk dat je geen recht van balen hebt aangezien je hem wel krijgt...
Tja, wij zitten nog te wachtenjorgen83 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:47:
Wat een misbaksel zeg die Inno3d.
Wat zit er allemaal bij?3clectic schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:46:
[Afbeelding]
Liever een Inno dan nietsjorgen83 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:47:
Ik begin dingen te missen aan mijn pc...

3clectic schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:46:
[Afbeelding]
Ben benieuwd welke eerder komt. Iedere week een handjevol gigabytes bij megekko betekend voor mij denk ik ergens in november. De zotac verwachten ze eind november.ixrobin schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:42:
Hier een leuke post omtrent degenen die bij Amazon.de de Zotac kaart hebben besteld:
hm... ik ben bang dat ik niks heb.Lycan-Strife schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:49:
Heeft iemand nog een videokaart voor mij te leen? xD
vraag en aanbod heeft van alles cheap though.
https://www.tones.be/nl/article/132476
De Asus TUF is sinds kort niet meer op voorraad bij Tones.
Je kan nog wel blijven bestellen schijnbaar.
Dit was natuurlijk niet de daadwerkelijk voorraad, maar schijnbaar is dit poging 1 om de preorders te stoppen
[ pctje te zien hier ] - Miauw
Smaken verschillen en prima videokaartfabrikantjorgen83 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:47:
Een handjevol maar.Vinnie84 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:50:
Iemand überhaupt bij Alternate een MSI GeForce RTX 3080 GAMING X TRIO 10G geleverd gekregen?
Ja paar posts eerder had iemand er 1Vinnie84 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:50:
Iemand überhaupt bij Alternate een MSI GeForce RTX 3080 GAMING X TRIO 10G geleverd gekregen?
Ik heb nog een 8600GT te leen voor jeLycan-Strife schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:49:
Heeft iemand nog een videokaart voor mij te leen? xD
Mwoah er zijn ook grenzen natuurlijk
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Gisteren zeker twee mensen gezien in dit thread die een Track&Trace code hadden van PostNL.Vinnie84 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:50:
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
ANTIIIIEEEEKKKKKK !!! Maar evengoed bedankt
ja ik dus, maar vooralsnog niet aangetroffen in sorteercentrum...Seroczynski schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:51:
[...]
Gisteren zeker twee mensen gezien in dit thread die een Track&Trace code hadden van PostNL.
hilarisch ook wel, hele maand druk mee, stond klaar als een klein kind vndg en is ie mss nokken...
[ Voor 15% gewijzigd door hully op 18-09-2020 13:53 ]
Ik nettjes wachten tot het 15 uur is krijg ik opeens een berichtje van een vriend van me, die ook de 3080 wilde kopen, dat ze al te koop waren. Vervolgens zie ik bizar hoge prijzen bij magekko.
:strip_exif()/f/image/WPImv2qlKCd7mV87p7zqX8lI.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit had ik gister in mijn Discord groep gestuurd om 14:50, dus ik was er vroeg bij. Natuurlijk heb ik dit niet voor deze bizarre prijs besteld maar bij mij was de prijs pas weer “normaal” rond 10 over. Vervolgens word er overal heel leuk veel meer kaarten verkocht dan ze überhaupt hebben.
Ik verwachtte al dat het lastig zou zijn om een rtx te scoren bij deze launch, maar ik ben gwn ontzettend teleurstellend met hoe shady alles is verlopen.
Ik denk dat de hele hoge prijzen zijn om mensen te weerhouden van het kopen vóór 15:00..red schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:52:
Man wat was gister kut zeg.
Ik nettjes wachten tot het 15 uur is krijg ik opeens een berichtje van een vriend van me, die ook de 3080 wilde kopen, dat ze al te koop waren. Vervolgens zie ik bizar hoge prijzen bij magekko.
[Afbeelding]
Dit had ik gister in mijn Discord groep gestuurd om 14:50, dus ik was er vroeg bij. Natuurlijk heb ik dit niet voor deze bizarre prijs besteld maar bij mij was de prijs pas weer “normaal” rond 10 over. Vervolgens word er overal heel leuk veel meer kaarten verkocht dan ze überhaupt hebben.
Ik verwachtte al dat het lastig zou zijn om een rtx te scoren bij deze launch, maar ik ben gwn ontzettend teleurstellend met hoe shady alles is verlopen.
Corsair 4000D // AMD Ryzen 7 5800X // MSI RTX3080 Gaming X Trio // Gigabyte B450M Aorus Pro // Kingston HyperX Fury 32GB DDR4-3600 // Be Quiet Dark Rock Pro 4 // WD SN550 1TB + Crucial P1 2TB // Corsair RM750x
Hoelaat had je besteld/betaald? Ik om 14.54 de betaling gedaan, vraag me af of ik bij de volgende batch mee ga komen. Fingers crossed!ion schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:54:
Als ik twee minuten eerder had besteld, had ik hem al binnen
amazon
megekko
tones.be
Hopen dat er een op voorraad is.
Maar amazon lijkt al achterhaalt, en tones.be ook.
Megekko had ik nooit hoge hoop voor
14:48 de bevestiging, maar de verwerking kwam pas 5 minuten later binnen.Azerox schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:56:
[...]
Hoelaat had je besteld/betaald? Ik om 14.54 de betaling gedaan, vraag me af of ik bij de volgende batch mee ga komen. Fingers crossed!
YouTube: Report: Availability & Supply of NVIDIA RTX 3080 Video Cards
Nvidia zegt:
We have been in production since August and we will have wide availability of RTX 3080 from nvidia and partners, starting tomorrow 17 september 2020.
Volume will be in line with past launches, and as you can imagine, we are expecting unprecedented demand. Stock will be replenished as fast as possible.
This morning (gister) we saw unprecedented demand for the 3080 RTX at global retailers, including the NVIDIA online store. At 6 a.m. pacific (15:00 NL gister) we attempted to push the NVIDIA store live. Despite preperation, the NVIDIA store was inundated with traffic and encountered an error. We were able to resolve the issues and sales began registering normally.
To stop bots and scalpers on the NVIDIA store, we’re doing everything humanly possible, including manually reviewing orders, to get these cards in the hands of legitimate customers. Over 50 major global retailers had inventory at 6 a.m. pacific(15:00 NL gister). Our NVIDIA team and partners are shipping more RTX 3080 cards every day to retailers. We apologize to our customers for this morning’s experience.
-Nvidia to GamerNexus
bron time: YouTube: Report: Availability & Supply of NVIDIA RTX 3080 Video Cards
Evga (en andere fabrikanten) leveren bijna dagelijks aan retailers
bron time YouTube: Report: Availability & Supply of NVIDIA RTX 3080 Video Cards
Hier ook 14.55 bevestiging, 14.59 verwerking.ion schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:57:
[...]
14:48 de bevestiging, maar de verwerking kwam pas 5 minuten later binnen.
Was net even om 14.40 een kopje koffie gaan zetten

Heb rond dezelfde tijd dezelfde kaart besteld, Alternate weet helemaal niks.senZzZ schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:26:
Ik heb gister om 17:30 de asus strix oc besteld.
Probeer al sinds gister alternate te bellen maar ze zijn niet bereikbaar.
Ik wil alleen weten wanneer ze aangeleverd worden aangezien de strix kaarten niet eens in stock zijn geweest en alleen pre-order was mogelijk.
Weet iemand wanneer alternate ze op voorraad krijgt?
Hopelijk krijgt alternate 100+ kaarten per merk en per batch binnen, anders kan het wel erg lang duren voor iedereen er 1 heeftAzerox schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 13:59:
[...]
Hier ook 14.55 bevestiging, 14.59 verwerking.
Was net even om 14.40 een kopje koffie gaan zetten
Ik ben er een beetje klaar mee. Ik ga niet m'n weekend verkloten door letterlijk 3 dagen dit topic te volgen en 5 pagina's te refreshen.
Na 1.5 dagen vind ik het wel genoeg geweest.
Ik ga al mijn openstaande bestellingen annuleren, laat er 1 openstaan.
Dit topic heeft me wel door deze dagen heen gesleept moet ik zeggen , de tijd is toch nog best vlug gegaan
Succes jongens!
Dat is denk niet wat hij bedoelt, er zijn bots die in 2 seconden een bestelling kunnen doorzetten voor meerdere kaarten op het moment dat jij nog de informatie verwerkt dat je een notificatie hebt ontvangen.Jay-v schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 10:38:
[...]
Tja, die mening mag je hebben. Zelf draai ik ook een simpel script wat even een notificatie stuurt op het moment dat er ergens voorraad is. Ik zie niet wat er anders aan is dan een pricewatch notificate, stockinformer.co.uk of een 'notify' button op een website. Of ga je liever zelf je favo webshops zitten F5-en?
Ik vind het niet zo netjes als men het doet om het vervolgens door te verkopen. Die insteek heb ik zelf in ieder geval niet.
Ik heb EVGA in de gaten gehouden omdat ik via hun een stepup moet aanvragen.[b]
[/i]Evga (en andere fabrikanten) leveren bijna dagelijks aan retailers
bron time YouTube: Report: Availability & Supply of NVIDIA RTX 3080 Video Cards
EVGA heeft dus helemaal nog niets geleverd in NL, misschien een enkele via een retailer? Maar op hun EU website is er geen voorraad geweest.
Het is echt schandalig hoe EVGA tot nu toe om gaat met hun EU klanten! Waar in US iedereen al gebruik kan maken van een stepup is het in de EU nog niet eens mogelijk om de wachtrij te joinen.
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |