[NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 539 ... 629 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 38 producten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18-09 02:25
MetalSonic schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 16:29:
[...]

Nou nou rustig aan met die koffie. Laat iedereen even lekker zelf bepalen wat hij/ zij waar koopt. Las hier ook al wat stevige reacties op iemand die een 2060 kocht. :X
Deels eens, maar aan de andere kant waarom zou iemand hier komen vermelden dat ze een 2060 hebben gekocht of fps vergelijken met een 1080ti en 3080 ? Dacht dat dit nogsteeds een levertijden topic was van de 3xxx serie en niet "het grote afweegtopic of ik er wel 1 moet bestellen en waarom is maxict toch zon piepwinkel topic "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 16:35
Speedway4 schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 16:36:
[...]

Ik snap je bericht niet want er is hier niemand die bepaalt wat/waar een ander iets koopt. Hoe kom je daar bij?

Dit topic is voor advies, mijn advies is: wees geen dief van je eigen portemonnee. Als je op basis van vooroordelen ergens niet koopt en dat je €200 kost, dat is toch zonde. Zoals al eerder is aangegeven is de service prima. Verder geeft JDx de ene keer aan dat die wel 2e hands zit te kijken en dan weer niet. Op basis van vooroordelen een shop uitsluiten is zonde als dat je €200 kost en je moeite hebt het geld bij elkaar te krijgen, wat JDx al aangaf.
Nee dit topic is niet voor aankoop advies. Dit topic is om levertijden en prijzen met elkaar te delen. Niet om elkaar te adviseren wat je het beste wel of niet en waar kan kopen. Wat je wel kan delen is wat waar kost. Bijvoorbeeld MSI 3080 Gaming kost X bedrag bij webshop X ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Skybullet schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 16:36:
[...]

Deels eens, maar aan de andere kant waarom zou iemand hier komen vermelden dat ze een 2060 hebben gekocht of fps vergelijken met een 1080ti en 3080 ? Dacht dat dit nogsteeds een levertijden topic was van de 3xxx serie en niet "het grote afweegtopic of ik er wel 1 moet bestellen en waarom is maxict toch zon piepwinkel topic "
Je mag het hier delen als je je kaart hebt gekocht. Mijn punt ging erover dat degene die zei dat hij een 2060 had gekocht allemaal reacties kreeg van "had je niet moeten doen, dief van je eigen portomonnee etc" en dat was wat overbodig. Laat mensen gewoon kopen wat ze willen en waar en laten we elkaar nou niet zeggen wat ze wel en niet moeten doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Speedway4
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 17:20
MetalSonic schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 16:37:
[...]

Nee dit topic is niet voor aankoop advies. Dit topic is om levertijden en prijzen met elkaar te delen. Niet om elkaar te adviseren wat je het beste wel of niet en waar kan kopen. Wat je wel kan delen is wat waar kost. Bijvoorbeeld MSI 3080 Gaming kost X bedrag bij webshop X ;-)
Je was net mijn edit voor O-) Wat ik voornamelijk deed was JDx een aantal mogelijkheden bieden die objectief gezien beter zijn dan een 2060S voor €550 (een meer premium 3060 voor €600). Daar wat advies verbinden lijkt me niet heel erg off-topic. Kaarten zijn gewoon leverbaar en je hoeft dus geen dief van je eigen portemonnee te zijn.
MetalSonic schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 16:39:
[...]

Je mag het hier delen als je je kaart hebt gekocht. Mijn punt ging erover dat degene die zei dat hij een 2060 had gekocht allemaal reacties kreeg van "had je niet moeten doen, dief van je eigen portomonnee etc" en dat was wat overbodig. Laat mensen gewoon kopen wat ze willen en waar en laten we elkaar nou niet zeggen wat ze wel en niet moeten doen.
Niemand zegt hier wat een ander wel of niet moet doen behalve jij. Ik stelde gewoon een aantal vragen omdat JDx aangaf lang te hebben getwijfeld en dat blijkbaar nog steeds doet. Verder dacht ik even mee over het financieel plaatje wat blijkbaar ook een grote rol speelt.

Edit: Er is dus een verschil in meedenken over prijs en leveringsmogelijkheden en daar vragen over stellen/dingen betwijfelen. Als je zegt "laten we elkaar nou niet zeggen wat ze wel en niet moeten doen" dan ben je toch juist aan het bepalen wat iemand wel/niet moet doen.

Enfin, je hebt gelijk: teveel offtopic.NL

Edit2:
Henkje.doc schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 16:54:
Ja we weten dat de prijzen gek zijn.
Ik kreeg zelf ook te horen dat vorig jaar rond de 600 voor een 3070 te duur was.
Ben wel blij dat ik het heb gedaan.

Niemand kan vertellen wat er gaat gebeuren en als iemand binnen zijn budget iets koopt dan ia dat prima.
Afkraken kan ik ook over alles maar dat voegt niets toe. Hooguit wat negatieve karma ;)
Lees maar even goed terug voordat je oordeelt. Als jij op dat moment een 3070 die beter was elders voor €400 had kunnen krijgen was het een goede vergelijking geweest. Voegt echt niets toe ;)
JDx schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 16:49:
[...]

Hoe ga ik betalen dan bij NBB zonder CC, kan niet via iDeal en PayPal heeft me geblocked.
Je kan met bankoverschrijving betalen "Vorkasse", is minstens zo betrouwbaar als iDeal. Misschien een idee om van te voren even wat vragen aan de klantenservice te stellen via de chat (bijvoorbeeld over de levertijd bij vooruitbetaling)? Is geen bot, gewoon medewerkers, in mijn ervaring waren ze erg behulpzaam :)
Bij Alternate.de is de EVGA 3060 overigens vaak voor 525-599 te koop en ook heel snel uitverkocht :P Moet wel zeggen dat de service daar beduidend minder is dan bij NBB of Alternate.nl.

[ Voor 41% gewijzigd door Speedway4 op 21-07-2021 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Speedway4 schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 16:36:
[...]

Ik snap je bericht niet want er is hier niemand die bepaalt wat/waar een ander iets koopt. Hoe kom je daar bij?

Dit topic is voor informatie over levertijden (en advies), mijn advies is: wees geen dief van je eigen portemonnee. Als je op basis van vooroordelen ergens niet koopt en dat je €200 kost, dat is toch zonde. Zoals al eerder is aangegeven is de service prima. Verder geeft JDx de ene keer aan dat die wel 2e hands zit te kijken en dan weer niet. Op basis van vooroordelen een shop uitsluiten is zonde als dat je €200 kost en je moeite hebt het geld bij elkaar te krijgen, wat JDx al aangaf.
Hoe ga ik betalen dan bij NBB zonder CC, kan niet via iDeal en PayPal heeft me geblocked.

Tweedenhands alleen gekeken, maar zelfs dat is nog duurder dan MSRP, dus dan hoeft het niet.

En klopt, 800 is te veel, ga ik ook niet doen, kan vooruit met de 2060 Super en kijk over een half jaar wel weer. Als ik nu iets zou kopen zou het een 6700 XT zijn.

Edit: overweeg een directe upgrade alleen nog als ik deze week mijn 980 kwijt raak voor 150+

[ Voor 17% gewijzigd door JDx op 21-07-2021 16:58 ]

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:36
Speedway4 schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 16:27:
[...]

Oja, als je echt per se een dief van je eigen portemonnee wilt zijn moet je dat ook gewoon doen natuurlijk.

Waarom zou je in godsnaam €800 voor een 3060 gaan betalen als je bij een Duitse webshop die zeer goede service verleent voor hetzelfde geld een 3070 kan kopen. Of voor €200 minder een 3060 8)7

Edit: €800 voor een 3060 is ook gewoon knettergekkenwerk, dat is bijna 3x MSRP terwijl 2x of minder inmiddels mogelijk is. Dat moet je ook niet willen uitgeven voor 0 verschil in service.
Ja we weten dat de prijzen gek zijn.
Ik kreeg zelf ook te horen dat vorig jaar rond de 600 voor een 3070 te duur was.
Ben wel blij dat ik het heb gedaan.

Niemand kan vertellen wat er gaat gebeuren en als iemand binnen zijn budget iets koopt dan ia dat prima.
Afkraken kan ik ook over alles maar dat voegt niets toe. Hooguit wat negatieve karma ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
https://www.megekko.nl/pr...ING-Z-TRIO-LHR-Videokaart

Hier nog een MSI 3070 te koop

MSI 3080 is nu niet te koop bij azeryt/ megekko of alternate

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Speedway4
MetalSonic schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 16:56:
https://www.megekko.nl/pr...ING-Z-TRIO-LHR-Videokaart

Hier nog een MSI 3070 te koop

MSI 3080 is nu niet te koop bij azeryt/ megekko of alternate
En een enkele Asus TUF 3070 (voor €910). Voor degene die bij een NL webshop/fysieke winkel met goede service willen bestellen :)

Lijkt wel alsof er weer een stijgende lijn in zit, in de prijzen van 3070 kaarten hier in NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Speedway4 schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 17:11:
[...]
Lijkt wel alsof er weer een stijgende lijn in zit, in de prijzen van 3070 kaarten hier in NL
Niet alleen die, financieel kon ik op het moment van bestellen niet anders dan die 2060 Super, uit angst dat die weg was besteld. Nu valt ie qua geluid (van de fans) wat tegen, dus alsnog even verder gekeken.

Maar denk dat het hier bij blijft.

Omdat ik nog een kaart heb (GTX 980) kan ik zelf ook nog een graantje terugpikken van de hoge prijzen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-12-2024
Speedway4 schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 17:11:
[...]

En een enkele Asus TUF 3070 (voor €910). Voor degene die bij een NL webshop/fysieke winkel met goede service willen bestellen :)

Waar de Duitsers gestaag zakken met de prijzen lijken de Nederlandse shops inderdaad krampachtig de huidige prijzen vast te houden of zelfs weer richting de 1500 te laten stijgen. (3080 dan hé)
Denk dat als de prijzen in Duitsland nog wat zakken ik gewoon daar een 3080 ga meepikken. Komen nu al regelmatig evga en gigabyte aorus langs voor onder de 1100 euro

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nephalem schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 17:35:
[...]

Waar de Duitsers gestaag zakken met de prijzen lijken de Nederlandse shops inderdaad krampachtig de huidige prijzen vast te houden of zelfs weer richting de 1500 te laten stijgen. (3080 dan hé)
Denk dat als de prijzen in Duitsland nog wat zakken ik gewoon daar een 3080 ga meepikken. Komen nu al regelmatig evga en gigabyte aorus langs voor onder de 1100 euro
Zijn de prijzen daar altijd lager? Hier heb je amper concurrentie, lijkt bijna alsof shops als Alternate en MeGekko samenwerken, de ene heeft nog allemaal soorten 3060's en de ander NIETS.

De 2060 Super is zo te zien blijkbaar dus ook echt niet meer te krijgen nu. Dus wat dat betreft was ik er op 1 dag na nog net op tijd bij.

[ Voor 9% gewijzigd door JDx op 21-07-2021 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLSS
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20-09 16:20
Shivte schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 12:05:
[...]

En met die enkele games zijn we dan ongeveer wel uitgepraat waar die stap 'fors' is, en al zeker als je ziet welke prijs daar tegenover staat.

Ik heb ook een 1080ti en ik speel de meeste games makkelijk op ultra met +100fps. Bf5 speel ik rond 140fps op ultra en dat is de nieuwste game in de reeks dusja imo heb je nog héél veel headroom dan om deze absurde periode te overbruggen.

Mensen vinden altijd wel redenen om hun upgrade te rechtvaardigen maar lets be honest, met zo een kaart hoef je absoluut geen drang te voelen te moeten upgraden tegen deze absurde prijzen. In de verste verte niet.
Wat prijs betreft ben ik het 100% met je eens. Belachelijk atm.

Maar de upgrade is zeker weten fors. Ook in veel andere games in 4k zoals Shadow of the Tomb Raider, Subnautica etc. (Subnautica eigenlijk ook in 1440p en VR)

Dus als je de nieuwste games met de nieuwste snufjes wilt spelen zoals metro exodus en cyberpunk of als je wat oudere games in 4k speelt is het een mega grote stap. (Soms zelfs dubbel zo veel fps).

Voor oudere games in 1080p of 1440p heb je het niet nodig. Dan heb je al genoeg aan een 1070 of 980ti. In dat geval zou ik mijn 1080 ti ook niet upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

lordsnow

I know nothing

Kan je op NBB betalen via Amazon Pay? Ik bedoel, de optie is er. Maar werkt het ook voor ons in NL?

[ Voor 45% gewijzigd door lordsnow op 21-07-2021 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:12
lordsnow schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 20:43:
Kan je op NBB betalen via Amazon Pay? Ik bedoel, de optie is er. Maar werkt het ook voor ons in NL?
Je kan ook met klarna betalen. Ook makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastiaan1973
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-05-2024
[...]

Je zou bijna denken dat er prijsafspraken worden gemaakt in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

lordsnow

I know nothing

karakedi schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 20:53:
[...]

Je kan ook met klarna betalen. Ook makkelijk
Oh, ik las eerder in dit topic dat dat (meestal) niet werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik91
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13:19
Waar kwamen die EVGA kaarten voor die prijs voorbij? Ik zit er al een tijdje naar te kijken maar heb die alleen bij de Mediamarkt/Saturn gezien voor 1100 euro. Was alleen niet in stock dus dan heb je er nog niks aan.

De goedkoopste in stock die ik kan vinden is ook alweer 1299 euro (Zotac LHR 3080).
Prijzen lijken in Duitsland ook weer wat omhoog te gaan

[ Voor 4% gewijzigd door erik91 op 21-07-2021 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lordsnow schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 20:56:
[...]

Oh, ik las eerder in dit topic dat dat (meestal) niet werkt?
Ik heb dat geblokkeerd nadat een vriend van me daar flink mee genaaid was, werd op zijn naam (en telnr en geboortedatum ofzo) besteld en op een ander adres bezorgd.

Zaak speelt nu nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
3060 LHR voor 699,- euro.

https://www.alternate.nl/...aart/html/product/1757447

*uitverkocht inmiddels

[ Voor 8% gewijzigd door JDx op 22-07-2021 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
erik91 schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 21:13:
[...]

Waar kwamen die EVGA kaarten voor die prijs voorbij? Ik zit er al een tijdje naar te kijken maar heb die alleen bij de Mediamarkt/Saturn gezien voor 1100 euro. Was alleen niet in stock dus dan heb je er nog niks aan.

De goedkoopste in stock die ik kan vinden is ook alweer 1299 euro (Zotac LHR 3080).
Prijzen lijken in Duitsland ook weer wat omhoog te gaan
Het zijn deals die ook meestal snel weer uitverkocht zijn. Caseking heeft er regelmatig voor die prijs. NBB laatst ook, en Amazon.de had een Asus voor 1079 afgelopen weekend.

Goedkoopste op dit moment die ik zie is

https://m.notebooksbillig...x4+lhr+grafikkarte+724334

1199

[ Voor 9% gewijzigd door Nephalem op 21-07-2021 23:40 ]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Het begint nu toch wel een beetje te jeuken als ik die Inno3D zie staan voor 1199 bij onze oosterburen. Het blijft natuurlijk wel een gok qua prijzen op dit moment, gaat het nog zakken of niet..

Maar om heel eerlijk te zijn zie ik de prijzen hier in Nederland niet verder dalen in de komende maanden. Ik denk dat 1200 euro toch wel beetje de ondergrens is.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shivte
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 17-09-2023
DLSS schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 17:58:
[...]

Wat prijs betreft ben ik het 100% met je eens. Belachelijk atm.

Maar de upgrade is zeker weten fors. Ook in veel andere games in 4k zoals Shadow of the Tomb Raider, Subnautica etc. (Subnautica eigenlijk ook in 1440p en VR)

Dus als je de nieuwste games met de nieuwste snufjes wilt spelen zoals metro exodus en cyberpunk of als je wat oudere games in 4k speelt is het een mega grote stap. (Soms zelfs dubbel zo veel fps).

Voor oudere games in 1080p of 1440p heb je het niet nodig. Dan heb je al genoeg aan een 1070 of 980ti. In dat geval zou ik mijn 1080 ti ook niet upgraden.
Idd daar heb je wel gelijk..

Ik vergeet nogal makkelijk dat 4k gaming op een monitor een ding is 🤣

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Shivte schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 10:24:
[...]

Ik vind 28" 4K heerlijk voor 3D Studio, Photoshop e.d. maar ik game liever op 1080p.
Metian schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 10:23:
Het begint nu toch wel een beetje te jeuken als ik die Inno3D zie staan voor 1199 bij onze oosterburen. Het blijft natuurlijk wel een gok qua prijzen op dit moment, gaat het nog zakken of niet..

Maar om heel eerlijk te zijn zie ik de prijzen hier in Nederland niet verder dalen in de komende maanden. Ik denk dat 1200 euro toch wel beetje de ondergrens is.
Alternate heeft een 3070 Ti voor 819,- euro! :o

Oh vanmorgen nog wel, nu ineens 899,- wtf...

[ Voor 41% gewijzigd door JDx op 22-07-2021 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:36
Speedway4 schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 16:42:
[...]

Je was net mijn edit voor O-) Wat ik voornamelijk deed was JDx een aantal mogelijkheden bieden die objectief gezien beter zijn dan een 2060S voor €550 (een meer premium 3060 voor €600). Daar wat advies verbinden lijkt me niet heel erg off-topic. Kaarten zijn gewoon leverbaar en je hoeft dus geen dief van je eigen portemonnee te zijn.
[...]

Niemand zegt hier wat een ander wel of niet moet doen behalve jij. Ik stelde gewoon een aantal vragen omdat JDx aangaf lang te hebben getwijfeld en dat blijkbaar nog steeds doet. Verder dacht ik even mee over het financieel plaatje wat blijkbaar ook een grote rol speelt.

Edit: Er is dus een verschil in meedenken over prijs en leveringsmogelijkheden en daar vragen over stellen/dingen betwijfelen. Als je zegt "laten we elkaar nou niet zeggen wat ze wel en niet moeten doen" dan ben je toch juist aan het bepalen wat iemand wel/niet moet doen.

Enfin, je hebt gelijk: teveel offtopic.NL

Edit2:

[...]

Lees maar even goed terug voordat je oordeelt. Als jij op dat moment een 3070 die beter was elders voor €400 had kunnen krijgen was het een goede vergelijking geweest. Voegt echt niets toe ;)

[...]

Je kan met bankoverschrijving betalen "Vorkasse", is minstens zo betrouwbaar als iDeal. Misschien een idee om van te voren even wat vragen aan de klantenservice te stellen via de chat (bijvoorbeeld over de levertijd bij vooruitbetaling)? Is geen bot, gewoon medewerkers, in mijn ervaring waren ze erg behulpzaam :)
Bij Alternate.de is de EVGA 3060 overigens vaak voor 525-599 te koop en ook heel snel uitverkocht :P Moet wel zeggen dat de service daar beduidend minder is dan bij NBB of Alternate.nl.
Was even zoeken naar de edit.
Heb het verhaal nagelezen en zie wat er gebeurt: iets waar ik ook maanden mee heb lopen worstelen. Ja dan ga je zweven wat je het beste kunt doeIk verander echter niet mij uitspraken, daar blijf ik achter staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoThankYou
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 19:25
De MSI GeForce RTX 3080 GAMING Z TRIO LHR is op voorraad voor € 1,217.15 (incl. verzending naar NL) bij pccomponentes.com, in Spanje dus. Misschien interessant voor de mensen hier omdat dat volgens mij één van de betere kaarten is. Voor mij nog zo'n 400 euro te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

JDx schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 10:38:
[...]

Alternate heeft een 3070 Ti voor 819,- euro! :o

Oh vanmorgen nog wel, nu ineens 899,- wtf...
Ja, dat is het probleem ook beetje, de prijzen gaan op en neer omdat de vraag zo hoog is.
Die 1.200 euro doelde ik ook meer op de 3080 :9

Blijft toch lastige keuze, 3080 of 3070Ti voor 1440p.. qua prijs ligt 3070Ti natuurlijk wel wat lager, mja dan lever je ook weer in op performance.. :X

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:53
sebastiaan1973 schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 20:56:
[...]

Je zou bijna denken dat er prijsafspraken worden gemaakt in Nederland.
valt wel mee.... Maar de markt is natuurlijk zo transparant als wat met de prijsvergelijkers. In tijden van oversupply wil iedereen de goedkoopste zijn, in tijden van schaarste is het binnen 3 seconden te zien wat je concurrenten vragen en kun je daar op speculeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Metian schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 10:59:
[...]

Ja, dat is het probleem ook beetje, de prijzen gaan op en neer omdat de vraag zo hoog is.

Blijft toch lastige keuze, 3080 of 3070Ti voor 1440p.. qua prijs ligt 3070Ti natuurlijk wel wat lager, mja dan lever je ook weer in op performance.. :X
Die 3070 Ti was vanmorgen 819,- maar nu zit er een gratis voeding bij van 100+ euro, dus wellicht interessant als die ook aan vervanging toe is of voor later.

De topmodellen kunnen nog 100'en euro's zakken, die eronder niet zo veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
NoThankYou schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 10:50:
De MSI GeForce RTX 3080 GAMING Z TRIO LHR is op voorraad voor € 1,217.15 (incl. verzending naar NL) bij pccomponentes.com, in Spanje dus. Misschien interessant voor de mensen hier omdat dat volgens mij één van de betere kaarten is. Voor mij nog zo'n 400 euro te duur.
Voor circa 850 tot 900 euro ga je deze kaart komende jaar niet vinden.

Ik denk dat we "blij" mogen zijn als deze MSI 3080 in het huidige klimaat van vele tekorten te koop is voor rond de 1000 tot 1100 euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Metian schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 10:23:

Doe jezelf een plezier en spit even door het AMD topic voor het script, zet alles klaar zoals beschreven en ga een poging wagen vanmiddag door vanaf 15.30 op de Tweakers Discord te zitten tot iemand roept dat er drop is. Kans is best aanwezig dat je gewoon maandag al een 6800 XT (MB) in huis kunt hebben voor iets meer dan de helft van dat bedrag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-09 19:05
Paprika schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 13:00:
[...]

Doe jezelf een plezier en spit even door het AMD topic voor het script, zet alles klaar zoals beschreven en ga een poging wagen vanmiddag door vanaf 15.30 op de Tweakers Discord te zitten tot iemand roept dat er drop is. Kans is best aanwezig dat je gewoon maandag al een 6800 XT (MB) in huis kunt hebben voor iets meer dan de helft van dat bedrag.
Goed advies, behalve als je echt een GPU wilt hebben je beter niet voor de 6800XT/MB gaat. Die is niet alleen het meest gewild, maar ook het minst beschikbaar.
Wil je echt snel een GPU, kies dan voor de 6900XT of 6700XT (afhankelijk van je budget). Met de 6900XT ben je meteen klaar (beter gaat het niet worden), met de 6700XT kun je nog overwegen bij een andere drop voor een 6800(XT) te gaan.
Hoe minder druk er op de ketel zit, hoe meer kans je hebt op slagen. En het niet hebben van een teleurstelling voor weken op een rij is ook wat waard ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16-09 16:13
Metian schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 10:59:
[...]

Op 1440P is de 6900XT heer en meester!

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Postman schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 13:16:
[...]

Goed advies, behalve als je echt een GPU wilt hebben je beter niet voor de 6800XT/MB gaat. Die is niet alleen het meest gewild, maar ook het minst beschikbaar.
Wil je echt snel een GPU, kies dan voor de 6900XT of 6700XT (afhankelijk van je budget). Met de 6900XT ben je meteen klaar (beter gaat het niet worden), met de 6700XT kun je nog overwegen bij een andere drop voor een 6800(XT) te gaan.
Hoe minder druk er op de ketel zit, hoe meer kans je hebt op slagen. En het niet hebben van een teleurstelling voor weken op een rij is ook wat waard ;)
Fair, maar ik zou op z'n minst aanraden iets te proberen bij de AMD site alvorens ik een Nvidia kaart zou bestellen nu :P.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HikariMisako
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12:57
Nephalem schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 23:37:
[...]

Het zijn deals die ook meestal snel weer uitverkocht zijn. Caseking heeft er regelmatig voor die prijs. NBB laatst ook, en Amazon.de had een Asus voor 1079 afgelopen weekend.

Goedkoopste op dit moment die ik zie is

https://m.notebooksbillig...x4+lhr+grafikkarte+724334

1199
Inmiddels lijkt die gezakt te zijn naar 1.149!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HikariMisako schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 13:31:
[...]

Uit nieuwsgierigheid nog even een rondje webshops gedaan, alle NVidia kaarten met een leuke prijs die ik vanmorgen postte zijn alweer weg. De 2060 Super is ook niet meer verkrijgbaar, ja die ene Palit van 629,-

Edit: nog wel via Azerty en Bol zie ik, maar goed is het 30XX topic.

[ Voor 8% gewijzigd door JDx op 22-07-2021 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Azerty had de MSI 3080 een tijdje niet te koop. Nu weer wel, helaas betaal je er 1400 euro voor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Speedway4
JDx schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 14:01:
[...]

Uit nieuwsgierigheid nog even een rondje webshops gedaan, alle NVidia kaarten met een leuke prijs die ik vanmorgen postte zijn alweer weg. De 2060 Super is ook niet meer verkrijgbaar, ja die ene Palit van 629,-

Edit: nog wel via Azerty en Bol zie ik, maar goed is het 30XX topic.
Weet niet of je deze gebruikt? https://beneluxstockchecker.eu/nvidia
Pakt niet alles, maar kan een hoop tijd besparen bij rondjes webshops doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Speedway4 schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 14:13:
[...]

En dit staat niet in de topicstart omdat? Toch bedankt.

Anyway, de, 2060 blijft, benieuwd waar de terugverdientijd, 30XX prijzen en spaargeld elkaar gaan kruizen.

[ Voor 16% gewijzigd door JDx op 22-07-2021 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

HikariMisako schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 13:31:
[...]

Hou er trouwens rekening mee dat dit 19% BTW is voor Duitsland. Actuele prijs voor NL is op dit moment 1168,31 euro. ;)

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Speedway4 schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 14:13:
[...]

Maakt helaas geen onderscheid op merk..... Zijn hier genoeg die persé een Gigabyte willen, of juist een ASUS of zoals ik een MSI :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoThankYou
  • Laatst online: 19:25
MetalSonic schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 12:31:
[...]

Ik denk dat we "blij" mogen zijn als deze MSI 3080 in het huidige klimaat van vele tekorten te koop is voor rond de 1000 tot 1100 euro.
Dan wacht ik lekker op een RTX 4070 of nieuwe AMD kaart, hopend dat die een betere launch hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpak
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 13-12-2022
MetalSonic schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 12:31:
[...]

Dat lijkt me erg sterk, gezien de prijzen dat nu al snel benaderen (genomen over alle 3080s want er is niets bijzonders aan de MSI afgezien van wellicht fan noise) en de 3080 Super er aan zit te komen gevolgd door 40xx en de volgende AMD gen, die bepaald niet stil zullen zitten nu ze marktaandeel van nVidia kunnen wegsnoepen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nephalem
stimpak schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 18:15:
[...]

Dat lijkt me erg sterk, gezien de prijzen dat nu al snel benaderen (genomen over alle 3080s want er is niets bijzonders aan de MSI afgezien van wellicht fan noise) en de 3080 Super er aan zit te komen gevolgd door 40xx en de volgende AMD gen, die bepaald niet stil zullen zitten nu ze marktaandeel van nVidia kunnen wegsnoepen.
Super is nog niet bevestigd en we hebben nog geen idee hoe ze die qua prijs of prestaties gaan positioneren. Bovendien is dat verre van de enige factor die de straatprijs bepaalt.
We zullen hoe dan ook nog steeds in een wereld zitten met chip tekorten, mogelijke corona complicaties en een crypto markt die alles behalve stabiel is. Al die zaken hebben invloed op de prijs en beschikbaarheid van gpu's.

Alleen al gezien de hogere inkoopprijzen denk ik inderdaad ook dat we de 3080 aib's niet snel onder de 1000 zullen zien. Misschien af en toe de goedkopere modellen maar een MSI bv ligt typisch genomen altijd wat hoger in prijs.

En dan zie je bv ook dat de 3070Ti niet echt structureel onder de 900 wil zakken. Zolang die rond dat prijspunt zweeft zal geen enkele verkoper een 3080 onder de 1000 euro gaan aanbieden.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
stimpak schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 18:15:
[...]

Ik ga er geen uitgebreide reactie van maken. Ik verklap je wel dat er een groep is voor wie noise een grote rol speelt ;).

De 4k serie release hoeft bij schaarste niet te zorgen voor goedkope 3080 kaarten. De 2080(ti) is ook niet goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLSS
Shivte schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 10:24:
[...]

Dat kan ook inderdaad, persoonlijk stream ik het meestal naar mijn tv in 4k met zo'n Nvidia shield. (Ik weet niet of je daar bekend mee bent).

Is sowieso wel fijn soms, zeker als je al zo'n 10 uur per dag achter een pc zit voor werk. Ik vind het spelen van een game fijne manier om mijn hoofd leeg te maken. Het is nog prettiger als dat in een andere ruimte kan en op een bank haha.

[ Voor 19% gewijzigd door DLSS op 22-07-2021 22:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
NoThankYou schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 15:42:
[...]

Dan wacht ik lekker op een RTX 4070 of nieuwe AMD kaart, hopend dat die een betere launch hebben.
Dat dacht ik ook toen de 2080 duurder werd (800 euro geloof ik). Wacht wel op de 30XX dan... dat is inmiddels anderhalf jaar geleden, of langer nog. En nu voor 550 een 2060 Super haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLSS
JDx schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 22:23:
[...]

Dat dacht ik ook toen de 2080 duurder werd (800 euro geloof ik). Wacht wel op de 30XX dan... dat is inmiddels anderhalf jaar geleden, of langer nog. En nu voor 550 een 2060 Super haha.
Idem ditto hier. Ik had een 3080 besteld voor 727 euro oid. Toen die niet geleverd werd en de prijzen omhoog kropen (richting de 1000) dacht ik het even uit te zitten..

Nu een jaar later heb ik 1329 euro betaald, weliswaar voor een iets forser exemplaar dan ik initieel besteld had, maar toch balen haha.

Punt is dat de markt helaas niet goed te voorspellen is. Al is mijn vermoeden nogsteeds dat prijzen uiteindelijk zullen dalen als Ethereum over gaat op het 'proof-of-stake' mechanisme....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DLSS schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 22:31:
[...]

Idem ditto hier. Ik had een 3080 besteld voor 727 euro oid. Toen die niet geleverd werd en de prijzen omhoog kropen (richting de 1000) dacht ik het even uit te zitten..

Nu een jaar later heb ik 1329 euro betaald, weliswaar voor een iets forser exemplaar dan ik initieel besteld had, maar toch balen haha.

Punt is dat de markt helaas niet goed te voorspellen is. Al is mijn vermoeden nogsteeds dat prijzen uiteindelijk zullen dalen als Ethereum over gaat op het 'proof-of-stake' mechanisme....
Mede een reden voor mij geweest om nu die panicbuy te doen, kan de kaart nu nog terugverdienen, al is het de helft.

En onvoorspelbaar wat de prijzen doen. Stijgen de prijzen kan ik deze kaart volledig terugverdienen en hou ik het sowieso nog wel een jaar vol.

Dalen de prijzen opeens enorm dan kan ik van het terugverdiende geld een dikke kaart kopen en weer jaren vooruit, minen onnodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18:39

VP.

3090 drop op NBB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedway4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krablander
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 03-03-2024
Iemand met succes een Founders Edition kunnen bestellen bij de NBB drop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saxx07
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 19:54
Sta al bijna 3 kwartier in de wachtrij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:31
Ik heb voor het eerst geen wachtrij, kan hem gewoon bestellen als ik wil. Maar ik wil een 3080...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krablander
Cinner schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 12:02:
Ik heb voor het eerst geen wachtrij, kan hem gewoon bestellen als ik wil. Maar ik wil een 3080...
Die kan je wel toevoegen aan de winkelkar. Maar nog niet afrekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timpie81
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-04 21:09
krablander schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 12:03:
[...]

Die kan je wel toevoegen aan de winkelkar. Maar nog niet afrekenen.
Welke pid is dat momenteel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• krablander

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Postman
NBB 3080Ti FE drop: https://www.notebooksbill...i+founders+edition+719852 uitverkocht

[ Voor 8% gewijzigd door Postman op 23-07-2021 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugooow
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 29-07-2021
eindelijk een keer door die queue heen, hebben ze geen andere betalingsoptie meer behalve credit cards ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miser
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

miser

always learning

betalen bij nbb voor de fe kan alleen met cc of klarna ;w klarna weigerde me en nu alleen nog de vangpagina |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugooow
miser schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 12:19:
betalen bij nbb voor de fe kan alleen met cc of klarna ;w klarna weigerde me en nu alleen nog de vangpagina |:(
ik kan klarna niet eens vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
miser schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 12:19:
Bij FE drop kun je alleen met CC betalen bij NBB afaik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saxx07
nu nog de 3070 of 3060 ti.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugooow
saxx07 schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 12:21:
nu nog de 3070 of 3060 ti.....
speaking of the devil... zou snel zijn als ik jou was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saxx07
Hugooow schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 12:22:
[...]

speaking of the devil... zou snel zijn als ik jou was
Heb je link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
3060Ti FE drop bij NBB: https://www.notebooksbill...i+founders+edition+689640 It's gone

[ Voor 7% gewijzigd door Postman op 23-07-2021 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGoatsy
  • Laatst online: 02-04 20:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timpie81
Die was al weg voordat mijn betaling rond was en ik was best snel dit keer:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGoatsy
  • Laatst online: 02-04 20:00
timpie81 schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 12:26:
[...]

Die was al weg voordat mijn betaling rond was en ik was best snel dit keer:)
Sowieso lijkt NBB een beetje shady.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saxx07
de order van 13 juli staat er gewoon nog in...als ze die nou eens gaan verwerken lol :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• timpie81
MrGoatsy schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 12:29:
[...]

Sowieso is NBB een beetje shady.
We gaan het zien na maanden proberen heb ik wel de 3090 kunnen bestellen. Had liever een 3060ti, 3070 of 3080 gehad maar goed ben hier ook blij mee al kost die een hele hoop centen. Succes iedereen.

We gaan zien of de 3090 echt aankomt:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dajema
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 18-09 19:52
Ik heb een 3060 Ti weten te bestellen... denk ik. Ik heb een orderbevestiging, maar er staat expliciet in de mail dat het nog geen definitieve koopovereenkomst is. Fingers crossed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
dajema schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 12:32:
Ik heb een 3060 Ti weten te bestellen... denk ik. Ik heb een orderbevestiging, maar er staat expliciet in de mail dat het nog geen definitieve koopovereenkomst is. Fingers crossed!
De volgende e-mail zou definitief moeten zijn, hoewel ook 13 juli geleerd heeft dat die nog geannuleerd kan worden. Dus zelfde verhaal als bij AMD.com: je weet het pas als je een verzending hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedway4
dajema schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 12:32:
Hoe laat was jij? Ik was echt binnen 5 seconden na de alert en kreeg een foutmelding dat er niet met CC betaald kon worden. Dus was toen denk ik al uitverkocht, hoe dannnnnnnn haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dajema
Speedway4 schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 12:33:
[...]

Hoe laat was jij? Ik was echt binnen 5 seconden na de alert en kreeg een foutmelding dat er niet met CC betaald kon worden. Dus was toen denk ik al uitverkocht, hoe dannnnnnnn haha
Ik heb binnen 1 minuut nadat die beschikbaar kwam de betaling in gang gezet, betalingsgegevens invullen kostte daarna nog 1 minuutje denk ik. Max 2 minuten alles bij elkaar, maar ik was er zo te horen dus niet eens zo snel bij als jij... dat is wel gek.

Zou wel een zieke upgrade van mijn gtx 1060 zijn in ieder geval :)

[ Voor 6% gewijzigd door dajema op 23-07-2021 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedway4
dajema schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 12:35:
[...]

Ik heb binnen 1 minuut nadat die beschikbaar kwam de betaling in gang gezet, betalingsgegevens invullen kostte daarna nog 1 minuutje denk ik. Max 2 minuten alles bij elkaar, maar ik was er zo te horen dus niet eens zo snel bij als jij... dat is wel gek.

Zou wel een zieke upgrade van mijn gtx 1060 zijn in ieder geval :)
Mmm, ik denk dat ik binnen 30 seconden klaar was met betaling dus dan zal er echt wat mis zijn gegaan met de CC :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timpie81
Speedway4 schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 12:41:
[...]

Mmm, ik denk dat ik binnen 30 seconden klaar was met betaling dus dan zal er echt wat mis zijn gegaan met de CC :/
Ik had het zelfde maar heb wel een 3090 besteld met dezelfde credit card. Misschien dat, dat een issue gaf toen ik het net weer probeerde met die 3060ti.

1min geleden na nieuwe voorraad het zelfde probleem met betalen met credit card

[ Voor 9% gewijzigd door timpie81 op 23-07-2021 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
Nog meer stock 3060 TI FE: https://www.notebooksbill...i+founders+edition+689640

[ Voor 8% gewijzigd door stin00 op 23-07-2021 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedway4
Afgeschreven van de CC maar geen mail, wel bevestiging op de website, staat niet in mijn bestellingen. Zal wel weer niets zijn :/

Edit: Bevestigingsmail nu wel....

[ Voor 5% gewijzigd door Speedway4 op 23-07-2021 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
Speedway4 schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 12:46:
[...]
Afgeschreven van de CC maar geen mail, wel bevestiging op de website, staat niet in mijn bestellingen. Zal wel weer niets zijn :/
Bevestiging per mail volgt altijd >5 minuten later pas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dajema
Speedway4 schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 12:46:
[...]

Edit: Bevestigingsmail nu wel....
Bij mij duurde de bevestigingsmail ook 5 mins. Er staat nog steeds niets in mijn account, geen idee of dat uitmaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saxx07
Ik stond gewoon ingelogd...maar nu zien ze mij ineens als bot...lekker dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedway4
@stin00 @dajema Heb nu inderdaad wel een mail binnen, staat niet in mijn bestellingsoverzicht. Wellicht dat dat komt omdat ik nu weer in de wachtrij wordt gegooid ook. Support kom ik ook niet meer door 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
Speedway4 schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 13:06:
@stin00 @dajema Heb nu inderdaad wel een mail binnen, staat niet in mijn bestellingsoverzicht. Wellicht dat dat komt omdat ik nu weer in de wachtrij wordt gegooid ook. Support kom ik ook niet meer door 8)7
Gewoon even geduld, het kan daarna nog een half uur tot enkele uren duren voordat de bestelling in je overzicht verschijnt. Daarna kan alles nog gecancelled worden, dus pas juichen bij een track & tracecode :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:19

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Voor het eerst bij NBB verder gekomen voor een 3080ti. Op dooie gemakje, zelfs nog account aangemaakt (en toen herinnerd dat ik die al had, pw opgezocht, ingelogd) en betaald. Staat in mijn online overzicht goed, en heb zelf 4x (met steeds 3 min ertussen) bevestigingsmails gehad. :) Sofar, so good...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
Het lijkt dat ze nu eerst alle FE drops afhandelen en dan pas verder gaan met verwerking van de bestellingen. Waarschijnlijk om dubbele orders te voorkomen.

Even geduld hebben dus allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedway4
stin00 schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 13:08:
[...]

Gewoon even geduld, het kan daarna nog een half uur tot enkele uren duren voordat de bestelling in je overzicht verschijnt. Daarna kan alles nog gecancelled worden, dus pas juichen bij een track & tracecode :+
superduper schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 13:09:
Voor het eerst bij NBB verder gekomen voor een 3080ti. Op dooie gemakje, zelfs nog account aangemaakt (en toen herinnerd dat ik die al had, pw opgezocht, ingelogd) en betaald. Staat in mijn online overzicht goed, en heb zelf 4x (met steeds 3 min ertussen) bevestigingsmails gehad. :) Sofar, so good...
Mmmm oke... dat belooft niet veel goeds...wie weet. Support zegt nu:
Während des Bestellprozesses kam es aber zu einem Fehler. Die Bestellung ist nicht durchgegangen
Hoop dat jij gelijk hebt, zal wel niet :/
Postman schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 13:09:
Het lijkt dat ze nu eerst alle FE drops afhandelen en dan pas verder gaan met verwerking van de bestellingen. Waarschijnlijk om dubbele orders te voorkomen.

Even geduld hebben dus allemaal.
Bij jou wel in het besteloverzicht?

[ Voor 45% gewijzigd door Speedway4 op 23-07-2021 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
Speedway4 schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 13:11:
[...]

[...]

Mmmm oke... dat belooft niet veel goeds...wie weet. Support zegt nu:
[...]

Hoop dat jij gelijk hebt, zal wel niet :/

[...]

Bij jou wel in het besteloverzicht?
Iemand op Discord heeft net een bevestiging ontvangen voor de eerste 3090. Voor 3060Ti nog niets in overzicht, ook alleen de eerste e-mail.
Welke had jij besteld dan?

[ Voor 3% gewijzigd door Postman op 23-07-2021 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedway4
Postman schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 13:14:
[...]

Iemand op Discord heeft net een bevestiging ontvangen voor de eerste 3090. Voor 3060Ti nog niets in overzicht, ook alleen de eerste e-mail.
Welke had jij besteld dan?
Mja... support zegt dus dat er iets mis is gegaan :(
Das kann ich mir nicht erklären. Wir haben sehr viele Bestellungen mit der 3060 Ti erhalten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
Speedway4 schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 13:18:
[...]

Mja... support zegt dus dat er iets mis is gegaan :(

[...]
Nou lekker dan. Bagger bots ook :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dajema
Mijn 3060 Ti bestelling staat pas nét in mijn account, op "eingegangen"

@Speedway4 , hoe zit het nu bij jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedway4
dajema schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 13:31:
Mijn 3060 Ti bestelling staat pas nét in mijn account, op "eingegangen"

@Speedway4 , hoe zit het nu bij jou?
Mmmm, hier nog niet. Enkel een
Ja das glaub ich Ihnen. Tut mir sehr leid
Haha, zal hier wel wat langer duren dan mocht het nog komen ..............

Edit:

Hier nu ook "Eingegangen" en in het overzicht!

[ Voor 9% gewijzigd door Speedway4 op 23-07-2021 13:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Postman
NBB is Vorkasse weer beschikbaar als betaaloptie. Die staat uit tijdens FE drop, dus lijkt dat de drop voorbij is.
Geen 3070, 3070Ti en 3080. Wellicht maandag weer.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Speedway4
Reactie op dat die nu in mijn bestellingen staat is vrij positief denk ik:
Sehr schön. Wir versuchen gerade einige Bestellungen zu retten
@dajema
@Postman

[ Voor 7% gewijzigd door Speedway4 op 23-07-2021 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flee_
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 09-02-2024
Hoeveel vragen ze voor een 3080 Ti bij NBB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
Flee_ schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 14:13:
Hoeveel vragen ze voor een 3080 Ti bij NBB?
1199 euro voor de FE

[ Voor 3% gewijzigd door Postman op 23-07-2021 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
Nope, 1219,15 + 17,27 UPS verzending = €1236,42 eindbedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Ja, dat is inclusief 19% btw voor DE. Je moet natuurlijk wel 21% btw hier in NL rekenen.
Gezien ze in Duitsland actief zijn, zijn de prijzen dan ook voor 19% getoond. Op het moment je gaat afrekenen en land naar Nederland zet veranderd de prijs naar 21%. :9

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• verbaanr
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-09 20:15
stin00 schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 14:22:
[...]

Nope, 1219,15 + 17,27 UPS verzending = €1236,42 eindbedrag.
Het verschil zit in de 2% BTW die in NL 21% en in Duitsland 19% bedraagt.

Ik heb net hopelijk een 3090 weten te bestellen (ik was eigenlijk heel traag, maar hij heeft er lang tussen gestaan). Overigens ook niet voor de 1549 maar voor 1575. Hij staat nu in het overzicht onder de status "In Bearbeitung". Nog geen zekerheid, maar er gloort hoop.

Eindelijk de kaart die ik nodig heb voor MSFS 2020 in 4K+ VR :) Ik heb al een tijdje een 6900XT en dat is meer dan genoeg kaart voor al het andere (ook voor MSFS in pancake mode), maar de AMD drivers zijn nog niet goed genoeg voor VR en onstabiel (maar dat ligt ook aan MSFS). Ook merk je minder ondersteuning vanuit de community. Dus vandaar toch weer over van Team Red naar Team Green... als het allemaal lukt...
Pagina: 1 ... 539 ... 629 Laatste

Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
Beschikbaarheid is te vinden in https://docs.google.com/s...2_DWk4/edit#gid=712726851 (niet meer up-to-date)

reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord