[NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 536 ... 629 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 38 producten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stimpak
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 13-12-2022
Grappig/interessant artikel via een vriend in Azië: schijnt dat er een heleboel videokaarten in China nu gedumpt worden met de tag "door vrouwen gebruikt", met de bedoeling dat ze dan voorzichtiger in omgang en gebruik zijn geweest, en dus 5% meer mogen kosten. Zeg maar de "deze auto was van een oma" equivalent van de videokaarten. :+ Wel zeer veelbelovende prijsdalingen..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8ZrgquAmkj5q4Z5A-fByqXEXnx0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/bZMwbkVywfARudDjAOEQubgw.png?f=fotoalbum_large
link

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Een enkel geval zou dat kunnen, als ik die specs kijk van al die streamende dames, maar dat is wellicht nog wel belastender voor je GPU dan minen, 10 uur per dag volop gamen, tijdens games wordt mijn GPU soms nog wel wat warmer dan bij minen.

Sowieso omdat ie al wat ouder is zet ik de voorkant van de Corsair 750D tegenwoordig bijna altijd open. Zit op drukkende dagen als deze wanneer het binnen zo'n 25 graden is op iets van 66 graden GPU.

Afbeeldingslocatie: https://techreport.com/r.x/corsair-750d/front-filter.jpg

Dit zijn intakes btw, scheelt 5 tot 10 graden GPU temp als ze open staan.

[ Voor 13% gewijzigd door JDx op 10-07-2021 23:27 ]

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • +2 Henk 'm!
MetalSonic schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 14:10:
[...]

Ik ga altijd voor MSI tot ze teleurstellen uiteraard. Heb een keer een Asus geprobeerd. De ASUS 980 maar die maakte mij een herrie. Hier nog gepost toen..... Heb de ASsus geruild voor een MSI 980 en die doet het nog steeds goed in mijn computer. Moet eerlijk zijn dat die bij huidige games ook wel een kabaal maakt nu maar dat verwijt ik het oude beestje niet. Vind het al knap dat hij het nog steeds doet na al die game sessies uit het verleden. _/-\o_
Gewoon een klap geven :9

Ik vind ook dat ik nog opvallend veel kan spelen met de 980.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankkko
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 26-08 20:24
MetalSonic schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 14:10:
[...]

Ik ga altijd voor MSI tot ze teleurstellen uiteraard. Heb een keer een Asus geprobeerd. De ASUS 980 maar die maakte mij een herrie. Hier nog gepost toen..... Heb de ASsus geruild voor een MSI 980 en die doet het nog steeds goed in mijn computer. Moet eerlijk zijn dat die bij huidige games ook wel een kabaal maakt nu maar dat verwijt ik het oude beestje niet. Vind het al knap dat hij het nog steeds doet na al die game sessies uit het verleden. _/-\o_

Beetje offtopic dus ff kijken of ik het kan aanvullen met een recent opgezochte MSI prijs

https://www.megekko.nl/pr...Z-TRIO-10G-LHR-Videokaart

1300 euro, direct leverbaar voor de 3080.. Stel dat mijn msi kaart binnenkort zou overlijden dan zou ik hem denk ik meteen kopen. Maarja hij doet het nog dus dan wacht ik liever tot hij nog wat verder in prijs zakt.
Je bent nog niet teleurgesteld in MSI na hun mooie stunt met de 3080 gaming x trio? 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 21-09 16:35
Frankkko schreef op zondag 11 juli 2021 @ 13:00:
[...]

Je bent nog niet teleurgesteld in MSI na hun mooie stunt met de 3080 gaming x trio? 😂
Dat raakt mij niet heel erg. Komt om een paar redenen. Ik sta niet al sinds september op een wachtlijst. Bij zulke high end producten kijk ik altijd eerst de kat uit de boom ivm mogelijke kinderziektes.

Ten tweede. Ik begrijp dat door een combinatie van eerder mining, later veel vraag en dan nog het chiptekort dat videokaarten een stuk duurder zijn geworden. Hierom heb ik ook al vaker aangegeven dat we niet hoeven te verwachten dat we straks een msi 3080 kunnen kopen voor bijvoorbeeld 900 euro..

En de belangrijkste reden moet ik niet vergeten natuurlijk. Dat is dat de MSI 980 mij omver heeft geblazen op een positieve manier. Vooral in het begin "een beest" .. En snel en heel stil..... als ik kijk naar de 3080 zie ik dat het vlaggenschip alleen maar stiller is geworden.

[ Voor 16% gewijzigd door MetalSonic op 11-07-2021 15:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wel grappig dat je op Marktplaats nog kaarten tegenkomt tegen vraagprijzen boven de nieuwprijs inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
JDx schreef op zondag 11 juli 2021 @ 20:16:
Wel grappig dat je op Marktplaats nog kaarten tegenkomt tegen vraagprijzen boven de nieuwprijs inmiddels.
De handige Henk en Anita zullen ook wel hebben meegedaan met het scalping feestje, hebben alleen nog niet door wat er aan de hand is........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Dude
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20-09 16:12
Help!!!! schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 18:41:
Fwiw, wat achtergrond info van Igorslab:

Graphics card prices, distribution battles over NVIDIA’s allocations and new supply bottlenecks | Insider

"...is shown by the latest developments with the board partners, where renewed delivery bottlenecks even lead to distribution struggles and conflicts within the company networks."
Dus, als Samsung niet levert zullen de prijzen waarschijnlijk weer omhoog gaan in juli. Pfff....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShooterTR58
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 19-09 19:16
John Dude schreef op zondag 11 juli 2021 @ 23:15:
[...]

Dus, als Samsung niet levert zullen de prijzen waarschijnlijk weer omhoog gaan in juli. Pfff....
Nou zit juist te hopen dat het al begint te dalen tot augustus/september want dit bedragen zijn niet normaal hoog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ShooterTR58 schreef op maandag 12 juli 2021 @ 04:12:
[...]

Nou zit juist te hopen dat het al begint te dalen tot augustus/september want dit bedragen zijn niet normaal hoog.
Daarom dit soort nieuws in de gaten houden, net als bij crypto een sweetspot vinden om te kopen. Ik moet echt een nieuwe dus vanaf 1660 super zou al een upgrade zijn, maar dat is veel geld voor 10 fps.

Denk dat mijn sweetspot wel bij de 750 euro voor een 3060 Ti ligt.

Jammer dat er geen realtime charts zijn van de prijs, dan kan je het sentiment ook volgen van mensen, mensen zijn al gewend aan die absurde prijzen, dus er komt een moment dat het weel betaalbaar voelt, mensen gaan kopen (vakantiegeld nog liggen?) en dat de prijzen dan weer stijgen. Al had je natuurlijk voor 1200 euro 10 jaar geleden een complete PC met een 3080 erin (vergelijkbaar).

[ Voor 27% gewijzigd door JDx op 12-07-2021 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Las ik nou ergens dat de prijs/prestatie verschillen tussen de normale en de Ti versies nog steeds abnormaal zijn? Behalve bij de 3060 Ti dan, omdat die gebruikt blijkbaar de 3070 chipset ofzo gebruikt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MetalSonic
Nieuwe week nieuwe kansen, de vakantie is nu echt begonnen in een gedeelte van het land dus hopelijk nog minder vraag naar kaarten.

Zouden we deze week naar de 1200 gaan voor de 3080? moeten we al blij zijn met 1249,99?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B4tman_DH
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22:44

B4tman_DH

To the Bat.....

MetalSonic schreef op maandag 12 juli 2021 @ 08:31:
Nieuwe week nieuwe kansen, de vakantie is nu echt begonnen in een gedeelte van het land dus hopelijk nog minder vraag naar kaarten.

Zouden we deze week naar de 1200 gaan voor de 3080? moeten we al blij zijn met 1249,99?
Het gaat alleen nog maar omhoog als samsung niet levert

Acties:
  • 0 Henk 'm!
B4tman_DH schreef op maandag 12 juli 2021 @ 08:37:
[...]

De vraag is wanneer, zag dat 1 van de kaarten uit mijn lijstje alweer was gestegen van 769 naar 789, maar daarentegen was die bij een andere webshop daarvoor ook al 799. Dus weet niet wat dat zegt.

Is het zoals bij olie en benzineprijzen met een vertraging (al is dat vaak bij stijging direct en bij daling zogenaamd met vertraging) of schiet de FOMO er direct in.

JDx in "[NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen"

Het gaat dan wel om de Gigabyte Radeon RX 6700 XT Gaming OC - € 769,- geen NVidia.

[ Voor 16% gewijzigd door JDx op 12-07-2021 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
B4tman_DH schreef op maandag 12 juli 2021 @ 08:37:
[...]

achja gaat niet alleen om tijdelijk slechte levering gaat ook om voorraden. We hebben lang hoge prijzen gehad als de webshops nu wat meer ruimte willen maken kunnen ze ook op basis daarvan wat zakken, maarja we gaan het weer zien deze week

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MetalSonic schreef op maandag 12 juli 2021 @ 08:54:
[...]

achja gaat niet alleen om tijdelijk slechte levering gaat ook om voorraden. We hebben lang hoge prijzen gehad als de webshops nu wat meer ruimte willen maken kunnen ze ook op basis daarvan wat zakken, maarja we gaan het weer zien deze week
En de mensen die "moeten" die hebben waarschijnlijk al een kaart, als we nu op het dieptepunt zitten en ik wacht nog een maand en ze zijn dan 100 euro duurder koop ik alsnog.

Toch heb ik stiekeme hoop, na al een jaar doormodderen met soms 50 fps in PUBG wil ik de gok wel wagen.

[ Voor 9% gewijzigd door JDx op 12-07-2021 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
JDx schreef op maandag 12 juli 2021 @ 09:04:
[...]

En de mensen die "moeten" die hebben waarschijnlijk al een kaart, als we nu op het dieptepunt zitten en ik wacht nog een maand en ze zijn dan 100 euro duurder koop ik alsnog.

Toch heb ik stiekeme hoop, na al een jaar doormodderen met soms 50 fps in PUBG wil ik de gok wel wagen.
Klopt, de mensen met meer budget hebben de kaart allang gekocht.

Vanmiddag ga ik wel weer een rondje doen (Megekko, alternate, azerty)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
MetalSonic schreef op maandag 12 juli 2021 @ 09:17:
[...]

Soms is shoppen net zo leuk als kopen, kan weken op Kieskeurig zitten voor een TV, altijd de beste prijs/kwaliteit zoeken en dan de webshops bij langs. Al heb ik 1000 euro voor een TV opzij gelegd, als ik hem voor 990 kan krijgen geeft dat toch altijd een goed gevoel.

Had ook mooie zomerschoenen gezien een paar maanden geleden, 110 euro vind ik toch een flink bedrag voor sneakers, maar wel Tommy en echt leder en opeens was ie ergens met 30% korting, hop buy.

Never pay full price 8)

Voor internet ging ik ook van Expert naar de Harense Smid en terug voor bijv een home cinema set, ja daar is de 700 serie net zo duur als hier de 600 serie, lekker heen en weer wandelen _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door JDx op 12-07-2021 10:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorissie87
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 21:55

Jorissie87

No diggity

MetalSonic schreef op maandag 12 juli 2021 @ 09:17:
[...]

Daar komt bij dat in een periode waarbij prijzen stijgen/schaarste aanhoudt scalpers volop blijven kopen. Met behulp van automatische scripts en bots kopen zij de laatste zeldzame kaarten weg zodat de gemiddelde gamer deze vervolgens weer met woekerwinsten kan overnemen. Als we nu in een fase zitten waarin de prijzen (langzaam) dalen is het voor scalpers niet lucratief hiermee verder te gaan. Daar komt bij dat iedere scalper die nog een 3080/3090 voor 2000+ euro te koop heeft staan er ook NU vanaf moet!

9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnehehe
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 05-10-2022
Jasperduck78 schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 16:12:
[...]

Welke shop? Bij Azerty heb ik ook een redelijke daling gemaakt, maar dat komt omdat ze rond hebben gebeld met de vraag of mensen willen switchen naar een alternatief (Gigabyte Gaming OC 3080). Ze hadden rond de 20 kaarten op voorraad. Daling ingezet vanaf 28 juni ongeveer.
Ik ben ook "gestegen" naar plek 6 van 16 een paar weken terug. Had idd ook een belletje gehad of ik 250 bij wilde lappen voor een GB OC 3080.
Aangegeven dat ik liever nog even wacht. de 10 plaatsen die ik opgeshoten ben zullen of mensen zijn die op het aanbod zijn ingegaan of annuleringen.
(besteld half Dec. overigens) oh en gaat om de TUF (non-OC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosetapo
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 21-07-2021
Prijzen lijken stabiel geworden, laatste 2 weken weinig verandering voor de 3080's en ti varianten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Even een rondje gedaan: alternate, megekko, azerty op de 3080 van MSI, helaas nog steeds 1299......

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MetalSonic schreef op maandag 12 juli 2021 @ 11:02:
Even een rondje gedaan: alternate, megekko, azerty op de 3080 van MSI, helaas nog steeds 1299......
Ja ik kijk ook te veel, eind deze week maar weer eens vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gevulde koek
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 29-09-2024
goosetapo schreef op maandag 12 juli 2021 @ 10:47:
Prijzen lijken stabiel geworden, laatste 2 weken weinig verandering voor de 3080's en ti varianten.
Helaas, ja. Dat lijkt ook te rijmen met de geruchten dat de productie stil is komen te liggen. Ook op de Steam hardware survey is weinig beweging in de huidige generatie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• demikea
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 02-09-2024
ik ben een tijdje deze forum topic aan het volgen, min of meer sinds de eerste significante prijsdalingen. Ik kijk het nog ff aan. Mijn interesse ligt in 3080 of 3080ti, vind de livestream van Linus afgelopen zaterdag interessant:
Afbeeldingslocatie: https://www.youtube.com/watch?v=OvjrZprxGio

Onderwerpen:
- Noord Amerika - winkelvoorraden
- Verkoop mechanismen
- Productie
- Crypto boom and bust

Zijn advies (10:45): nu nog niet kopen... gaat lager worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rachez
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:57
demikea schreef op maandag 12 juli 2021 @ 19:31:
ik ben een tijdje deze forum topic aan het volgen, min of meer sinds de eerste significante prijsdalingen. Ik kijk het nog ff aan. Mijn interesse ligt in 3080 of 3080ti, vind de livestream van Linus afgelopen zaterdag interessant:
[Afbeelding]

Onderwerpen:
- Noord Amerika - winkelvoorraden
- Verkoop mechanismen
- Productie
- Crypto boom and bust

Zijn advies (10:45): nu nog niet kopen... gaat lager worden.
thx voor de samenvatting, ik ga kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta Grunt
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22-02 18:31
Heeft iemand enig idee of de founders edition nog geleverd wordt in Nederland? Ik check de Nederlandse site van Nvidia geregeld, maar daar zijn ze nog nooit in stock geweest.

Bovendien zijn er naar mijn weten ook geen derde partijen die FE kaarten verzenden naar Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krablander
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 03-03-2024
Beta Grunt schreef op maandag 12 juli 2021 @ 20:07:
Heeft iemand enig idee of de founders edition nog geleverd wordt in Nederland? Ik check de Nederlandse site van Nvidia geregeld, maar daar zijn ze nog nooit in stock geweest.

Bovendien zijn er naar mijn weten ook geen derde partijen die FE kaarten verzenden naar Nederland?
notebooksbilliger.de verkoopt de FE kaartjes ook in Nederland

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PhelX
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 17-09 18:41
Momenteel is er een 3090 FE drop bij LDLC
https://www.ldlc.com/fr-be/fiche/PB18664897.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta Grunt
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22-02 18:31
krablander schreef op maandag 12 juli 2021 @ 20:10:
[...]

notebooksbilliger.de verkoopt de FE kaartjes ook in Nederland
Ah, dan heb ik verkeerd begrepen dat zij alleen in Duitsland leveren. Bedankt voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietje789
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 21-09 13:11
Nog steeds in stock, dat gaat goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timpie81
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-04 21:09
Pietje789 schreef op maandag 12 juli 2021 @ 20:43:
[...]

Pijnlijk om hem zo lang te kunnen kopen, maar toch niet omdat ze niet naar Nederland leveren. Misschien dat nbb ook voorraad heeft en krijgt. Zou leuk zijn daar eens normaal zonder inspector of bots te bestellen. Het is me nog geen enkele keer gelukt bij nbb of amd iets te bemachtigen haha. Verder niet om zielig te doen de ps5 of Xbox is vaak genoeg gelukt, videokaarten bestellen is andere koek:)

Werd zelf in het verleden wel eens door iemand voor console scalper uitgemaakt maar heb inmiddels al aardig wat scalpers gespekt door videokaarten voor meer dan de vraagprijs te kopen:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:04
Pietje789 schreef op maandag 12 juli 2021 @ 20:43:
[...]

Nee dat lijkt zo. Als je hem in de je winkelwagen probeert te krijgen komt er een foutmelding. Wel leuke prijzen.
3070 --> 519
3080 --> 719
3090 --> 1549

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th4M45ta
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-08 20:49
Ik heb er 1 in me winkelwagen. Is er niemand in België Die hem even wil doorsturen naar mij?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-12-2024
GAEvakYD schreef op maandag 12 juli 2021 @ 20:57:
[...]

Nee dat lijkt zo. Als je hem in de je winkelwagen probeert te krijgen komt er een foutmelding. Wel leuke prijzen.
3070 --> 519
3080 --> 719
3090 --> 1549
3080 voor die prijs is de droom maar zoals hierboven gezegd is... Zonder script of bot niet tussen te komen :(

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Th4M45ta schreef op maandag 12 juli 2021 @ 21:09:
Ik heb er 1 in me winkelwagen. Is er niemand in België Die hem even wil doorsturen naar mij?
Zou ik niet op rekenen. Je neemt behoorlijk risico voor een duur product. Wie is aansprakelijk als het ergens in het proces kwijt raakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rijsselsteijn
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 31-08 14:30
Ik had die 3070 gisteren gewoon al op het punt van afrekenen maar toen kwam ik er achter dat per ongeluk de 3090 ook nog in mijn mandje zat. 3090 er uit gegooid maar toen was ik te laat... Huilen met de pet op |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch zijn dat soort drops ook al weet je niet een te bemachtigen goed voor ons. Weer wat mensen die een kaartje hebben tegen normale prijzen. Kan nooit slecht zijn voor de prijzen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
JDx schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 09:06:
Toch zijn dat soort drops ook al weet je niet een te bemachtigen goed voor ons. Weer wat mensen die een kaartje hebben tegen normale prijzen. Kan nooit slecht zijn voor de prijzen hier.
Die kaarten gaan niet naar de gamers, 99% gaat naar scalpers. Die gebruiken bots om die dingen massaal op te kopen want FE's zijn itt de AIB's wel nog rendabel

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nephalem schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 10:07:
[...]

Die kaarten gaan niet naar de gamers, 99% gaat naar scalpers. Die gebruiken bots om die dingen massaal op te kopen want FE's zijn itt de AIB's wel nog rendabel
Hmm, ja zal wel, ik heb het in de basis nodig voor gamen en maak er dus geen werk van om met bots en alles te gaan kloten, als het je stroom van inkomsten is dan ga je je daar natuurlijk in verdiepen.

Als simpele onwetende consument (en dat zijn wij hier nog niet eens), denk je elke keer gewoon ik wacht wel even of ik neem een goedkopere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
JDx schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 10:11:
[...]

Hmm, ja zal wel, ik heb het in de basis nodig voor gamen en maak er dus geen werk van om met bots en alles te gaan kloten, als het je stroom van inkomsten is dan ga je je daar natuurlijk in verdiepen.

Als simpele onwetende consument (en dat zijn wij hier nog niet eens), denk je elke keer gewoon ik wacht wel even of ik neem een goedkopere.
Ik probeer er naar te kijken als een "luxe probleem"... Ik heb nu nog een werkende gpu en als die wegvalt maak ik dan wel de keuze of in een wat goedkopere placeholder koop of een paar honderd euro meer betaal voor een 3080 MSI, waarschijnlijk dat laatste.

Tot die tijd kijk ik nog lekker de kat uit de boom...... Hoop niet dat ik hoef te wachten tot 2023 voor mijn gpu vervangen kan worden voor een leuke prijs. We gaan het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatthiasDS
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-09 00:00
Nephalem schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 00:46:
[...]

3080 voor die prijs is de droom maar zoals hierboven gezegd is... Zonder script of bot niet tussen te komen :(
Natuurlijk wel. Ik heb een paar FE's gekocht bij LDLC, steeds zonder script of bot. Het is niet dat het elke keer zal lukken, maar als je er snel genoeg bij bent lukt het echt wel een keertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rijsselsteijn
LDLC lijkt inderdaad goed te doen, NBB is andere koek wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rijsselsteijn schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 10:45:
LDLC lijkt inderdaad goed te doen, NBB is andere koek wel.
Maar dan moet je dus in België bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rijsselsteijn
JDx schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 11:03:
[...]

Maar dan moet je dus in België bestellen?
Ja ik heb kennissen in belgië dus die willen gelukkig helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rondje langs de webshops levert nog geen verrassingen op.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Buzz9
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 27-05 11:42
Ben benieuwd, zijn er nog mensen die sinds launch-week (17-09-'20 t/m 24-09-'20) aan het wachten zijn?

Zoals ik >.< hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martinzweep
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-09 18:15
Buzz9 schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 11:46:
Ben benieuwd, zijn er nog mensen die sinds launch-week (17-09-'20 t/m 24-09-'20) aan het wachten zijn?

Zoals ik >.< hahaha
Yup helaas nog steeds vanaf 17-09 :'(

Plek 9 bij Alternate voor een 3080 Strix OC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luupda
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 06-01-2023
weet iemand of er al MSI GeForce RTX 3060 Ti VENTUS 2X OC V1 worden geleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JDx schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 11:23:
Rondje langs de webshops levert nog geen verrassingen op.
Ik ben bang dat ik financieel een 3060 Ti niet ga redden deze maand, twijfel nu of ik er goed aan doe om een 2060 Super te kopen, wil best wachten, maar ben aan de andere kant bang voor prijsstijging van de 3060 Ti en/of het uitverkocht raken van de 2060 Super... de 2070 Super was ook maar 2 dagen leverbaar en weer verdwenen, al was dat misschien een retourzending (of meerdere).

Is er naast de prijzen nog enig inzicht in de voorraden? Al staat er 2e hands natuurlijk genoeg spul, maar wil gewoon nieuw.

[ Voor 10% gewijzigd door JDx op 13-07-2021 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:17

Hupske

AFCA

JDx schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 12:14:
[...]

Ik ben bang dat ik financieel een 3060 Ti niet ga redden deze maand, twijfel nu of ik er goed aan doe om een 2060 Super te kopen, wil best wachten, maar ben aan de andere kant bang voor prijsstijging van de 3060 Ti en/of het uitverkocht raken van de 2060 Super... de 2070 Super was ook maar 2 dagen leverbaar en weer verdwenen, al was dat misschien een retourzending (of meerdere).

Is er naast de prijzen nog enig inzicht in de voorraden? Al staat er 2e hands natuurlijk genoeg spul, maar wil gewoon nieuw.
Nu een 2xxx kaart kopen is helemaal zonde van je geld. Daar betaal je ook gewoon nog veel te veel voor.

Maar gisteren was er een drop bij LDLC, dus NBB zal in deze dagen ook wel volgen denk ik. Daar kan je als Nederlander bij kopen.
Je hebt wel een stockchecker nodig om achter te komen als er voorraad is.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jaïr.exe
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-09 12:35
NBB PID's:

725371 PID 3090
725372 PID 3080 Ti
725373 PID 3080
725375 PID 3070 Ti
725377 PID 3070
725379 PID 3060 Ti

Veel succes!

Wellicht komt er vandaag een mogelijkheid ze aan te schaffen, dus wie weet.

[ Voor 9% gewijzigd door Jaïr.exe op 13-07-2021 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akkuman
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 15-08-2021
Buzz9 schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 11:46:

Zoals ik >.< hahaha
Yep. Op 1 juni nog op de 3de plek voor en non-oc TUF 3080 bij Tones. Prijzen lijken niet meer te stijgen maar ze dalen ook niet en het lijkt er ook niet op dat ze ooit nog richting MSRP gaan. Toch zeker niet voor 2022. Of ASUS niet LHR kaarten nog maakt of levert is ook en mysterie en zij reageren op geen enkele communicatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Jaïr.exe schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 12:29:
NBB PID's:

725371 PID 3090
725372 PID 3080Ti
725373 PID 3080
725375 PID 3070 Ti
725377 PID 3070

Veel succes!

Wellicht komt er vandaag een mogelijkheid ze aan te schaffen, dus wie weet.
Je was snel met het toevoegen :9

[ Voor 5% gewijzigd door Hupske op 13-07-2021 12:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-09 20:26

Dima_2005

T.net-verslaafde

Ik heb gisteren ook een 3070 kunnen bemachtigen op LDLC... Was mijn 5de attempt (binnen de 2min na notification van Discord/Telegram stockchecker), dus ik denk dat de situatie echt wel beter aan het worden is...

Vroeger binnen de 1min alles ingeven en betalen lukt al niet meer... Nu had ik zeker 2-3 minuten tot alles ingegeven was en nog steeds gelukt

Veel success aan iedereen! Zelf ben ik alvast super blij! Nu nog rest van systeem eindelijk kopen :-) Wou niks kopen zonder een grafische kaart te kunnen hebben.

[ Voor 18% gewijzigd door Dima_2005 op 13-07-2021 12:34 ]

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterW89
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 19-09 15:38
Wat zijn ongeveer de prijzen bij NBB?
En moet je dan ook met een scriptje orderen?
Ben daar namelijk totaal niet bekend mee haha

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Jaïr.exe
WouterW89 schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 12:36:
Wat zijn ongeveer de prijzen bij NBB?
En moet je dan ook met een scriptje orderen?
Ben daar namelijk totaal niet bekend mee haha
Je moet de PID wijzigen via inspect element van een random product. Hiermee omzeil je de wachtrij en kun je afrekenen. Als afrekenpagina niet laadt, dan is het beste om via de mobiele app af te rekenen (NBB app).

Prijzen zijn msrp + shipping, dus rond de 800 euro voor 3080 bijv.
Weet zelf niet alle prijzen, weet nog wel dat mijn 3080ti zo'n 1250 euro was (auch).

Er is wel een script voor een code snippet via chrome, waarmee dus de PID verandert wordt, geadd en doorgestuurd naar betaalpagina. Ik heb dit niet getest op werking en is afkomstig van de PartAlert discord, misschien kan iemand hier wel raad mee.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
var PID = PID HERE;
var cartButton = document.getElementsByClassName("js-pdp-head-add-to-cart");
var data =
  document.getElementsByClassName("shopping_cart_btn")[0].firstElementChild
    .value;
document.getElementsByClassName(
  "shopping_cart_btn"
)[0].firstElementChild.value = PID;
cartButton[0].click();

Voorbeeldje voor de 3080
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
var PID = 725373;
var data =
    .value;
  "shopping_cart_btn"
cartButton[0].click();

Update: Heb het even uitgevogeld:
Om een snippet te maken doe je het volgende: Open Devtools via F12, CTRL+Shift+P voor search en zoek ''snippet''. Druk op ''Create snippet'' en voer de code in. Run de code op een pagina met een ''add to cart'' knop en voila, 3080 erin zonder dat je telkens PID handmatig moet veranderen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SR35VFeSaYLfciV9DubcHUG1Lts=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8UVDr6zR8aPTfrDxaA0ZxruE.png?f=fotoalbum_large

Hoe het in Chrome eruit ziet nadat je op ''Run'' drukt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/35r-2Dqv4XMiD02MO0aPYCb-nEI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/rAQxgaaDRizSA77MjmA7cir4.png?f=fotoalbum_large

Let op, betalen kan pas nadat er stock is, en nu is er nog geen stock toegevoegd, dus houd PartAlert e.d. in de gaten rond 13u/14u etc

[ Voor 66% gewijzigd door Jaïr.exe op 13-07-2021 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Jaïr.exe schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 12:39:
[...]

Je moet de PID wijzigen via inspect element van een random product. Hiermee omzeil je de wachtrij en kun je afrekenen. Als afrekenpagina niet laadt, dan is het beste om via de mobiele app af te rekenen (NBB app).

Weet zelf niet alle prijzen, weet nog wel dat mijn 3080ti zo'n 1250 euro was (auch).

Er is wel een script voor een code snippet via chrome, waarmee dus de PID verandert wordt, geadd en doorgestuurd naar betaalpagina. Ik heb dit niet getest op werking en is afkomstig van de PartAlert discord, misschien kan iemand hier wel raad mee.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
var PID = PID HERE;
var data =
    .value;
  "shopping_cart_btn"
cartButton[0].click();

Voorbeeldje voor de 3080
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
var PID = 725373;
var data =
    .value;
  "shopping_cart_btn"
cartButton[0].click();

Om een snippet te maken doe je het volgende: Open Devtools via F12, CTRL+Shift+P voor search en zoek ''snippet''. Druk op ''Create snippet'' en voer de code in. Run de code op een pagina met een ''add to cart'' knop en voila, 3080 erin zonder dat je telkens PID handmatig moet veranderen.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Let op, betalen kan pas nadat er stock is, en nu is er nog geen stock toegevoegd, dus houd PartAlert e.d. in de gaten rond 13u/14u etc
Goed bezig! Dit snap ik als leek nog haha.

En hoor inderdaad dat LDLC nog enigszins lukt als normale koper, maar de laatste keren dat ik NBB geprobeerd heb kwam ik nooit door de wachtrij heen. Dit eens proberen met die snippet binnenkort!

NBB krijgt drops doorgaans op donderdag voor Nvidia trouwens.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaïr.exe
Nephalem schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 13:18:
[...]

Goed bezig! Dit snap ik als leek nog haha.

En hoor inderdaad dat LDLC nog enigszins lukt als normale koper, maar de laatste keren dat ik NBB geprobeerd heb kwam ik nooit door de wachtrij heen. Dit eens proberen met die snippet binnenkort!
Binnenkort is vanmiddag of over 3 weken weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skating_vince
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
[....]

[Afbeelding]

Thnx - dat helpt! En blijf je dan op het laatste scherm staan (met de popup om direct af te rekenen) en op het moment van de drop waarschuwing klik je dan op 'Direct zur Kasse gehen' en snel afrekenen? Of moet je het script pas draaien NA de drop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timpie81
[...]

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
var PID = PID HERE;
var data =
    .value;
  "shopping_cart_btn"
cartButton[0].click();

Voorbeeldje voor de 3080
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
var PID = 725373;
var data =
    .value;
  "shopping_cart_btn"
cartButton[0].click();

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Top!!!! Zo omzeil je wel dat je hem in je winkelmand krijgt maar zodra je inlogt op je account (bij afrekenen) kan je nogsteeds terecht komen in die bot protectie waar hij vastloopt. Heb je daar nog tips voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaïr.exe
Skating_vince schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 13:23:
[...]

Thnx - dat helpt! En blijf je dan op het laatste scherm staan (met de popup om direct af te rekenen) en op het moment van de drop waarschuwing klik je dan op 'Direct zur Kasse gehen' en snel afrekenen? Of moet je het script pas draaien NA de drop?
Na de drop pas, want dan zit die echt in je winkelwagentje. Nu is het soortvan er wel/niet in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaïr.exe
timpie81 schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 13:24:
[...]

Top!!!! Zo omzeil je wel dat je hem in je winkelmand krijgt maar zodra je inlogt op je account (bij afrekenen) kan je nogsteeds terecht komen in die bot protectie waar hij vastloopt. Heb je daar nog tips voor?
Andere pagina open laten die ingelogd is in NBB met automatische refresh (chrome extensie). Dan hoef je niet nog in te loggen, want gegarandeerd ligt dat gedeelte van de site eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timpie81
Jaïr.exe schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 13:26:
[...]

Andere pagina open laten die ingelogd is in NBB met automatische refresh (chrome extensie). Dan hoef je niet nog in te loggen, want gegarandeerd ligt dat gedeelte van de site eruit.
Thanks ik krijg hem sowieso niet ingelogd, elke keer die pagina met bot protectie. Dan doe druk je de knop, voer je de code in en kom je weer bij dezelfde pagina terug voor een bot verificatie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaïr.exe
timpie81 schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 13:27:
[...]

Thanks ik krijg hem sowieso niet ingelogd, elke keer die pagina met bot protectie. Dan doe druk je de knop, voer je de code in en kom je weer bij dezelfde pagina terug voor een bot verificatie
Ander wifipunt/hotspot aanzetten, niet continue dat script laten draaien, enkel als de drop er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaïr.exe
NBB betaalmethodes zijn gereduceerd, is dit een teken van een drop om 14u? We gaan het zien...

Update: 15u?

[ Voor 7% gewijzigd door Jaïr.exe op 13-07-2021 14:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skating_vince
  • Niet online
Drop @ NBB!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
Hoe wat waar ik zie niks :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jaïr.exe
3060ti is nog te krijgen

725379

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cinner
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-09 10:31
Jaaaaaa ik heb bij NBB zojuist een 3080 kunnen bestellen met de pid truck! Het is eindelijk gelukt!!! Happy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skating_vince
  • Niet online
Iemand enig idee van de levertijd na een drop bij Notebooksbillinger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek!
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 01-04 11:07
Ik heb een 3080 kunnen bestellen zojuist via NBB en de snippet van een paar posts terug... Ben benieuwd of ik hem krijg.

Zo ja, dan krijgt Jaïr.exe taart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saxx07
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 05:05
Ik heb het als het goed is een 3060Ti kunnen bemachtigen :*) Alleen heeft hij mijn straatnaam in het duits vertaald ofzo....en er stond nog ergens een raar duits woord in de aanhef...Hebben meer daar last van?

never mind....google translate vertaalde het 8)7

@Jaïr.exe Bedankt, je bent een held :*)

[ Voor 19% gewijzigd door saxx07 op 13-07-2021 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geezer1986
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01-04 16:12
Jaïr.exe schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 14:17:
3060ti is nog te krijgen

725379
Net besteld, Bedankt voor de tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgerdj
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-09 10:56
Zojuist voor het eerst een drop bij het groene team geprobeerd, voelde toch een beetje als vreemdgaan :+. Wel een 3080 te pakken kunnen krijgen, mijn geluk voor dit jaar zit er weer op denk ik.
Heb ondertussen de factuur binnen via de email, kan het dan nog gecancelled worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colaboy123
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-08-2024
Nou wat een actie en sensatie opeens...

Ik heb ook een 3080 kunnen bestellen, maar geen factuur email. Ik was ook relatief laat dus ik houd mijn hart vast eerlijk gezegd.

Hoewel ik een (backend) software ontwikkelaar ben, nog nooit iets met snippets etc. gedaan. Dus hoe dan ook heb ik weer wat geleerd. :)

En dan nu (tegen beter weten in?), fingers crossed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c.schryvers
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21:47
Zijn er bij NBB ook product pagina's voor die founders editions, adhv die product id, waar je kan zien of die op voorraad is?

En heeft iemand de links voor een 3070/3070TI/3080 bij ldlc? De 3070Ti/3080Ti/3090 heb ik via de search gevonden op het forum.

Thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ram-G-maN
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 17:41

Ram-G-maN

Voorheen was ik GT-R.

rutgerdj schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 14:33:
Heb ondertussen de factuur binnen via de email, kan het dan nog gecancelled worden?
NBB? Ja helaas wel:

Letterlijk in je mail:
Diese Bestellbestätigung ist noch keine Annahme des Angebotes auf Abschluss eines Kaufvertrages. Der Kaufvertrag kommt erst zustande, wenn wir eine gesonderte Auftragsbestätigung an Sie versenden oder Ihnen die Ware zustellen. Sollten wir Ihr Angebot nicht innerhalb von 5 Tagen angenommen haben, gilt es als abgelehnt. Ein Kaufvertrag kommt ausschließlich für Produkte zustande, die in der Auftragsbestätigung aufgeführt sind.
Google Translate:
Deze orderbevestiging is nog geen aanvaarding van het aanbod tot het sluiten van een koopovereenkomst. De koopovereenkomst komt pas tot stand wanneer wij u een aparte orderbevestiging sturen of de goederen bij u afleveren. Als wij uw aanbod niet binnen 5 dagen hebben geaccepteerd, wordt het geacht te zijn afgewezen. Een koopovereenkomst komt alleen tot stand voor producten die in de orderbevestiging staan ​​vermeld.
Ik zou nog niet te vroeg juichen. O+

Mijn desktop, mijn laptop en mijn gamesetup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniszx
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-08 13:25
Hoe wist men van de NBB drop af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZelianGuy
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-07 19:59
Ik heb een 2e mail ontvangen en staat er versandabwicklung bij mijn bestelling. Ik ga toch stilletjes aan hype hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
Op Discord lees ik dat iemand met de klantenservice heeft gechat en die beweert dat het om een fout op de site ging en dat er geen kaarten geleverd gaan worden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16-09 16:13
Denniszx schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 14:45:
Schijnbaar een terugkerend patroon net als bij de amd kaarten. Dag is meestal zeker alleen het tijdstip niet. Ik was helaas net te laat...

Weet iemand het patroon van NBB?
Cinner schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 14:47:
Op Discord lees ik dat iemand met de klantenservice heeft gechat en die beweert dat het om een fout op de site ging en dat er geen kaarten geleverd gaan worden 8)7
Geloof er niks van!

[ Voor 31% gewijzigd door CHKYBSTRD op 13-07-2021 14:49 ]

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZelianGuy
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-07 19:59
Gewoon geduld en afwachten is de enige manier om een definitief antwoord te krijgen....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cinner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatthiasDS
[b]colaboy123 in "[NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen"
Ik heb ook een 3080 kunnen bestellen, maar geen factuur email. Ik was ook relatief laat dus ik houd mijn hart vast eerlijk gezegd.
Ga even in je account naar je bestellingen. Als het daar leeg is, dan helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
Denniszx schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 14:45:
Dat is een goede vraag. Ik heb ook geen links naar productpagina's voorbij zien komen. Alleen product ID's.. Geen wachtrij op de site, niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B4tman_DH
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22:44

B4tman_DH

To the Bat.....

Waar kwam deze info vandaan? Ik zie in PA bv niets staan bij 3080? Ook niet bij Benelux stock checker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-09 19:05
B4tman_DH schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 15:25:
[...]

Waar kwam deze info vandaan? Ik zie in PA bv niets staan bij 3080? Ook niet bij Benelux stock checker
Lijkt dat mensen het gewoon oldskool geprobeerd hebben, zoals bij AMD.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skating_vince
  • Niet online
B4tman_DH schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 15:25:
[...]

Het was na de tijd van de 'gebruikelijke' drop, dus ik heb gewoon het script gedraaid en gekeken of het lukte. Daarvoor kreeg ik een melding dat er geen voorraad was en ineens stond ie in mijn winkelmandje en kon ik afrekenen.... Ik heb dus ook nergens info gezien, maar ik heb je de info gegeven nadat het mij gelukt was ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
Skating_vince schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 15:37:
[...]

Het was na de tijd van de 'gebruikelijke' drop, dus ik heb gewoon het script gedraaid en gekeken of het lukte. Daarvoor kreeg ik een melding dat er geen voorraad was en ineens stond ie in mijn winkelmandje en kon ik afrekenen.... Ik heb dus ook nergens info gezien, maar ik heb je de info gegeven nadat het mij gelukt was ;).
Jij was er dus vroeg bij. Wat heb je besteld en wat is de huidige status?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Cinner schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 15:44:
[...]

in behandeling en een bevesting + factuur in de mail. En 3080 besteld.

[ Voor 3% gewijzigd door mfneed op 13-07-2021 15:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skating_vince
  • Niet online
Cinner schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 15:44:
[...]

Eerst een 3080 en daarna in de opwinding toch een 3080ti (die eerste gaat naar een collega die te laat was, als ze allebei komen). Ze staan allebei op "In bereitung" o.i.d. Van de non-ti heb ik ook een tweede mail gehad. Even afwachten wat er echt komt. Als ik iets hoor zal ik het laten weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colaboy123
MatthiasDS schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 15:02:
[...]

Ga even in je account naar je bestellingen. Als het daar leeg is, dan helaas.
Hij staat wel bij mij bestelingen... Status is 'In Bearbeitung'. Ik denk eerlijk gezegd dat dat nog niet zoveel zegt. Geen tweede email gehad.

Ik denk dat ze nog druk zijn met het annuleren van alle 'In Bearbeitung' statussen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoror
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik had de vorige keer een 3090, status was gelijk cancelled, maar uiteindelijk toch gekregen. Factuur kreeg ik na verzending, dus de gene die dat al hebben zijn veilig denk ik

Eenvoudig + Goedkoop Mitsubishi Warmtepomp uitlezen/besturen met een ESP32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek!
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 01-04 11:07
14:08 een 3080 besteld, met CC afgerekend en een factuur / bevestigingsmail gehad.

Fingers crossed!

[ Voor 4% gewijzigd door Eek! op 13-07-2021 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatthiasDS
colaboy123 schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 15:57:
[...]

Hij staat wel bij mij bestelingen... Status is 'In Bearbeitung'. Ik denk eerlijk gezegd dat dat nog niet zoveel zegt. Geen tweede email gehad.

Ik denk dat ze nog druk zijn met het annuleren van alle 'In Bearbeitung' statussen... :)
In bearbeitung is vaak wel OK. Denk dat die zogezegde "geen kaarten geleverd" beetje broodje aap is. Bij LDLC zijn ze geleverd, vaak komt NBB er dan ook achteraan, dus dat zou wel kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrkleise
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 16:05
Volgens mij werkt het scriptje niet meer :'(

Ik krijg alleen nog maar de melding dat het artikel helaas niet meer beschikbaar is.

"Leider ist dieser Artikel nicht mehr verfügbar."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colaboy123
Betekent dat dan niet gewoon dat het product inmiddels van de site afgehaald is? (geen voorraad meer)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Omdat natuurlijk alles al verkocht is haha. Je bent 2 uur te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek141
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09-2023
Oef jammer dat ik deze net heb gemist zeg! Komen er nog nieuwe kaart bij NBB op andere dagen? in andere woorden, nog een herkansing voor de laatkomers, of was dit het dan.

Suh dude

Pagina: 1 ... 536 ... 629 Laatste

Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
Beschikbaarheid is te vinden in https://docs.google.com/s...2_DWk4/edit#gid=712726851 (niet meer up-to-date)

reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord