Die ichill varianten van Inno zijn lekker stil. Prijs zal denk ik nog wel zakken tot 1300 in een van paar weken.
De bestelling staat uit voor 719 euro, iets van 725 euro incl bezorging ofzo. (Heb 'm een paar minuten na release besteld)MrGoatsy schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 19:41:
[...]
Hoeveel moet je ervoor betalen als je hem kan kopen?
Heel erg veel meer wil ik er eigenlijk niet aan uitgeven gezien het puur voor gaming is.. Ik heb voorheen de 980ti en 1080ti gehad, ook voor tussen de 600 en 700 euro. Wel erg tevreden met die kaarten geweest.
[ Voor 6% gewijzigd door DLSS op 24-06-2021 21:36 ]
Een medestrijder.DLSS schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 18:30:
Ik hou mijn wachtrijpositie bij Alternate voor de door mij bestelde MSI GeForce RTX 3080 Ventus 3X 10G OC (wellicht tegen beter weten in) nog steeds bij.
Je progressie op de lijst zijn wel uitsluitend annuleringen he. Ik ben toevallig deze week 1 plek gedaald voor deze kaart maar sta daarvoor sinds half januari al op plek 15DLSS schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 21:35:
[...]
De bestelling staat uit voor 719 euro, iets van 725 euro incl bezorging ofzo. (Heb 'm een paar minuten na release besteld)
Heel erg veel meer wil ik er eigenlijk niet aan uitgeven gezien het puur voor gaming is.. Ik heb voorheen de 980ti en 1080ti gehad, ook voor tussen de 600 en 700 euro. Wel erg tevreden met die kaarten geweest.
Wij klanten van Alternate hebben dat al betaald he, zo werkt dat daar. Dus zijn al bijna jaar ons geld kwijtMrGoatsy schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 19:41:
[...]
Hoeveel moet je ervoor betalen als je hem kan kopen?
[ Voor 17% gewijzigd door Okasha op 25-06-2021 07:25 ]
Momenteel is er een “licht gebruikte” 3090 fe beschikbaar op mp voor 1575, wat slechts 50 boven msrp is.
https://www.marktplaats.n...fe.html?previousPage=home
Ik zou het niet doen. Zeker niet tweedehands. Het is niet onmogelijk dat ze binnen afzienbare tijd onder MRSP komen tweedehands.Pietje789 schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 08:01:
Momenteel is er een “licht gebruikte” 3090 fe beschikbaar op mp voor 1575, wat slechts 50 boven msrp is.
Er komt langzaam enorm stuwmeer aan ex mining en scalper kaarten vrij, dat drukt de prijzen steeds meer. (Ik zag al enkele 3080 kaarten voor onder de 1200 euro voorbij komen op marktplaats.)
En vergeet niet, we zitten al bijna op de helft van de levenscyclus van die dingen. Er zal uiteindelijk ook een 4000 serie komen. Dat zet tijdsdruk op scalpers.
Videokaarten zijn geen sneakers, ze houden hun waarde niet heel lang vast. (Ik vraag me af of alle scalpers die zich recent op deze markt hebben gestort zich dat wel realiseren..)
[ Voor 36% gewijzigd door DLSS op 25-06-2021 08:24 ]
Hier sluit ik me ook bij aan, als dit soort belachelijke bedragen de norm worden is het voor mij ook wel leuk geweest.Reservoir_Dog schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 17:06:
[...]
Zal wel moeten of het is over and out voor pc gaming voor mij.
Hopelijk zijn er nog meerdere mensen die zo denken.
Zou dan liever 1650 betalen voor een nieuwe hier op v&a.Pietje789 schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 08:01:
Ik vraag me serieus af waarom de AIB 3090 kaarten (nieuw) nog zo duur zijn. Je gaat toch geen 700 premium betalen voor een degelijke koeler? Voor dat geld heb je bijna de kaart aan beide zijden water gekoeld.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Je betaalt € 1.592,30 als Nederlander om de 3090 FE te kunnen bestellen bij NBB.Pietje789 schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 08:01:
Waarom zie ik hier in het overzicht op Pricewatch een 3080 voor €997,- bij MaxICT?
Als ik op de weblink klik is hij "gewoon" meer dan €2k
(was afgelopen week ook al. Foutje in de Tweakers Pricewatch?)
tweakers krijgt de gegevens ook aangeleverd van de webshops. Als zij foute prijzen aanleveren, dan verschijnt dat ook in de Pw.Bloedvat schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 09:25:
Waarom zie ik hier in het overzicht op Pricewatch een 3080 voor €997,- bij MaxICT?
Ah ok, ik dacht dat er wel een rechtstreekse link was tussen de actieve prijzen op de webshops met de prijzen zoals die in Pricewatch verschijnen, maar ik begrijp dat die webshops hun prijzen dus op een andere manier automatisch aan Tweakers 'doorgeven'?Robkazoe schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 09:31:
[...]
tweakers krijgt de gegevens ook aangeleverd van de webshops. Als zij foute prijzen aanleveren, dan verschijnt dat ook in de Pw.
Is dat dan een sneaky manier van Max ITC om bovenaan als goedkoopste in het Tweakers Pricewatch lijstje te komen staan?
(jullie begrijpen dat ik via Pricewatch af en toe probeer bij te houden wat er met de prijzen gebeurd
ze hebben nu de wachtrijtool bij Alternate van de site geplukt... via de link helemaal onderin is het nog wel te bereiken
Er is een hele topic over MAX ICT. Beoordeel zelfBloedvat schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 09:37:
[...]
Ah ok, ik dacht dat er wel een rechtstreekse link was tussen de actieve prijzen op de webshops met de prijzen zoals die in Pricewatch verschijnen, maar ik begrijp dat die webshops hun prijzen dus op een andere manier automatisch aan Tweakers 'doorgeven'?
Is dat dan een sneaky manier van Max ITC om bovenaan als goedkoopste in het Tweakers Pricewatch lijstje te komen staan?
(jullie begrijpen dat ik via Pricewatch af en toe probeer bij te houden wat er met de prijzen gebeurd)
https://valid.x86.fr/xhfd5e
Ik ook! 3e positie voor deze kaart bij CD-ROM-LAND.nexfox schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 18:19:
Ik heb een update van megekko gekregen betreft de 3070 Eagle (Non-OC) ik sta op plek 5:
De nieuwe leverdatum is 01-07-2021.
Hier onder staat de verwachte levertijd van de artikelen.
Overzicht bestelde producten:
1x 293969 VGA Gigabyte GeForce RTX 3070 EAGLE 8G In ons magazijn verwacht: 30-06-2021
Het gaat langzaam, van 1499 naar 1479.....
MSI 3080... (die ik in de gaten houd als upgrade voor mijn MSI 980)
https://azerty.nl/product...o-videokaart-10-gb-gddr6x
Qua dalingen viel deze week wat tegen voor mij. Mogen wel weer eens grote sprongen gemaakt worden. Wellicht volgende week? (Grote sprong vind ik 100 tot 200 euro niet tientjes werk)
MSI 3080... (die ik in de gaten houd als upgrade voor mijn MSI 980)
https://azerty.nl/product...o-videokaart-10-gb-gddr6x
Qua dalingen viel deze week wat tegen voor mij. Mogen wel weer eens grote sprongen gemaakt worden. Wellicht volgende week? (Grote sprong vind ik 100 tot 200 euro niet tientjes werk)
[ Voor 10% gewijzigd door MetalSonic op 25-06-2021 11:25 ]
Er gaat ook iets moeten gebeuren met de prijs van RTX 3070 kaarten, gezien de TI varianten nu vaak exact hetzelfde kosten of zelfs licht goedkoper zijn. Indien de 3070 niet zakt gaan ze die niet meer kwijt raken lijkt me.
De prijzen halen behoorlijk de laatste twee weken, het gaat de goede kant op.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Vooral top dat er overal voorraad is. Het lijkt erop dat iedereen die persé een dergelijke kaart wil hebben nu voorzien is, en er nu mensen overblijven die enkel bij een betere prijs willen toeslaan.
Die verkopen ze aan mensen die wel een goede hashrate willen. Die prijzen zijn juist nog wat hoger omdat er meer vraag is naar die kaarten.phobosdeimos schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 11:59:
Er gaat ook iets moeten gebeuren met de prijs van RTX 3070 kaarten, gezien de TI varianten nu vaak exact hetzelfde kosten of zelfs licht goedkoper zijn. Indien de 3070 niet zakt gaan ze die niet meer kwijt raken lijkt me.
Het valt me op dat het minimum deze week voor 3070's en hoger strak op 900E (ok ok, 899) blijft hangen. Mijn budget is 600-700 euro en ook al is er meer beschikbaar in die range, zakken de prijzen voor kaarten in die range nauwelijks. Dus nog steeds 3060's voor die prijs, zoals al maanden.phobosdeimos schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 11:59:
En nu de voorraad groeit komen er ook meer 2080 (S/ti) op de 2ehands markt.
Nog aan het twijfelen om toch niet voor een 2080ti te gaan
Nog aan het twijfelen om toch niet voor een 2080ti te gaan
Maar wat met de MSI 3070 Gaming "Z" Trio variant dan? Die is LHR, en kost evenveel dan de "X" variant die niet-LHR is.giantgiantus schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 12:19:
[...]
Die verkopen ze aan mensen die wel een goede hashrate willen. Die prijzen zijn juist nog wat hoger omdat er meer vraag is naar die kaarten.
https://forums.tomshardwa...-of-the-gtx-1070.2902005/phobosdeimos schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 12:54:
[...]
Maar wat met de MSI 3070 Gaming "Z" Trio variant dan? Die is LHR, en kost evenveel dan de "X" variant die niet-LHR is.
edit: Dit is van 2 generaties terug. Maar volgens mij is nog steeds het belangrijkste verschil dat de Z wat meer overgeklokt is.
[ Voor 14% gewijzigd door claudior op 25-06-2021 13:36 ]
Ooh! Ik dacht dat X vs Z enkel over LHR gingclaudior schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 13:24:
[...]
https://forums.tomshardwa...-of-the-gtx-1070.2902005/
edit: Dit is van 2 generaties terug. Maar volgens mij is nog steeds het belangrijkste verschil dat de Z wat meer overgeklokt is.
Nope, de Z variant is al voor de LHR aankondiging in het leven geroepen door MSI.phobosdeimos schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 13:40:
[...]
Ooh! Ik dacht dat X vs Z enkel over LHR ging
Is met de Pascal generatie al geïntroduceerd.Bartkramer0103 schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 14:29:
[...]
Nope, de Z variant is al voor de LHR aankondiging in het leven geroepen door MSI.
https://www.msi.com/Graph...ORCE-GTX-1080-GAMING-Z-8G
Helaas uitverkocht, had gehoopt dat deze nog even bleef staan.AtlAntA schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 19:58:
Ik denk dat €1600 nog steeds te duur is voor een 3080ti maar het blijft langzaam maar zeker de goede kant opgaan.
https://www.megekko.nl/pr...0-Ti-iChill-X4-Videokaart
eventueel kan je nog voort deze gaangoosetapo schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 15:51:
[...]
Helaas uitverkocht, had gehoopt dat deze nog even bleef staan.
https://azerty.nl/product...n-videokaart-12-gb-gddr6x
deze heb ik ook in een 3080 gehad, en koelt goed en stil.
Valt het jullie ook op dat er zo enorm veel nieuwe founders edition kaarten aangeboden worden op Marktplaats?
Wat zou hier de reden achter zijn? Worden er zo veel gedropt?
Dit zijn vrijwel nog de enige kaarten die interessant zijn voor scalpers. Andere kaarten worden door de winkels zelf al ver boven MRSP verkocht.DLSS schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 16:30:
Valt het jullie ook op dat er zo enorm veel nieuwe founders edition kaarten aangeboden worden op Marktplaats?
Yup, je kan ervan uitgaan dat 90% van de FE kaarten op v&a en marktplaats scalpers zijn. Omdat FE kaarten msrp verkocht worden. Dus die "scherp geprijsde" 3080 FE's van 1300 waren voor 725 gekocht. Houd dat in gedachte.
De AIB GPU scalper markt is in principe over....als je officiële webshops niet meetelt.
De AIB GPU scalper markt is in principe over....als je officiële webshops niet meetelt.
Ah logisch idd.Bananaman123124 schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 16:37:
[...]
Dit zijn vrijwel nog de enige kaarten die interessant zijn voor scalpers. Andere kaarten worden door de winkels zelf al ver boven MRSP verkocht.
Jammer dat ik er zelf niet eentje kan aanschaffen. Persoonlijk heb ik liever een founders edition dan een third party kaart.
Waarom? De FE doet zeker onder voor de third party kaarten, vooral qua koeling.DLSS schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 16:45:
[...]
Ah logisch idd.
Jammer dat ik er zelf niet eentje kan aanschaffen. Persoonlijk heb ik liever een founders edition dan een third party kaart.
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Het verschil in performance is niet noemswaardig vind ik. En echt luid zijn founders edition kaarten ook niet.Sebazzz schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 16:58:
[...]
Waarom? De FE doet zeker onder voor de third party kaarten, vooral qua koeling.
Het minimalistische design spreekt me vooral aan vergeleken de (in mijn ogen) lelijke kermis kaarten van third parties
Maar goed, zo belangrijk is dat ook weet niet natuurlijk (Ik heb zelf een third party kaart in bestelling staan omdat de founders edition een onmogelijke opgave was om te bestellen ten tijde van de launch
Uiteindelijk maar overstag gegaan en een 3080ti fe gekocht voor €1350. €150 boven msrp maar goed... Zelf eentje bemachtigen via nbb was een kansloos verhaal voor mij. Wel veel geld ten opzichte van de 3080 maar die zijn helemaal overpriced op dit moment...
Een founders edition? Of wat is het geworden?biggydeen2 schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 18:35:
Uiteindelijk maar overstag gegaan en een 3080ti fe gekocht voor €1350. €150 boven msrp maar goed... Zelf eentje bemachtigen via nbb was een kansloos verhaal voor mij. Wel veel geld ten opzichte van de 3080 maar die zijn helemaal overpriced op dit moment...
Fijn dat je de knoop hebt doorgehakt. Als prijzen voor de 3080 niet fors gaan dalen de komende 2 maanden ga ik misschien wel hetzelfde doen als ik me uiteindelijk toch niet meer kan beheersen haha.
Geniet er van!
[ Voor 23% gewijzigd door DLSS op 25-06-2021 18:42 ]
Founders. Aftermarket is mij echt te duur. 3080 voor €800 had ik liever gehad uiteindelijk maar of we die prijs ooit nog gaan zien..
Valt echt mee. Sommige third party kaarten presteren soms beter maar niet altijd en niet op elke vlak. Ik heb zelf mijn 3090 fe vergeleken met de Aorus Xtreme. Die presteert 3% beter maar verbruikt 15% meer en produceert nog veel meer lawaai ook.Sebazzz schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 16:58:
[...]
Waarom? De FE doet zeker onder voor de third party kaarten, vooral qua koeling.
Maar goed, wil zelf een 3090 aorus xtreme omdat mijn moederbord dat ook is en vind het wel leuk on rgb te synchroniseren.
Uiteindelijk geen moeite om mijn 3090 tegen msrp te verkopen, maar dan moeten de aftermarket 3090 eventjes in prijs dalen (nogsteeds gem. 800e boven msrp).
De initiële prijsdaling lijkt langzaam te stagneren. Maar de crypto (bijv. bitcoin schommelt nog te veel tussen 24k en 30k).
Winkels kijken nu wellicht nog een paar weken de kat uit de boom met de huidige prijzen. Zullen vast veel mensen zijn die voor 1400-1600 toch al een nieuwe aftermarket 3080 willen kopen. Pas als die groep verzadigd is zullen de winkels nog wat meer zakken.
AtlAntA schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 19:58:
Ik denk dat €1600 nog steeds te duur is voor een 3080ti maar het blijft langzaam maar zeker de goede kant opgaan.
https://www.megekko.nl/pr...0-Ti-iChill-X4-Videokaart
@goosetapo Azerty heeft hem eventueel ook tegen dezelfde prijs, mocht je dit specifiek model zoeken: https://azerty.nl/product...4-videokaart-12-gb-gddr6xgoosetapo schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 15:51:
[...]
Helaas uitverkocht, had gehoopt dat deze nog even bleef staan.
Let op! Megekko en Azerty hebben beide een andere EAN voor deze kaart, maar vendorcode is wel gelijk.
Overigens, bij de buren: PNY GeForce RTX 3080 Ti XLR8 Gaming Revel Edition Grafikkarte - NBB
Maar de prijstrend lijkt inderdaad door te zetten, hopelijk blijft dat zo.
I browse with Vivaldi
Kun je beter voor 1 van deze Asus gaan. Bekender merk en nog een extra onderdeel bij.rlkz schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 21:10:
[...]
[...]
@goosetapo Azerty heeft hem eventueel ook tegen dezelfde prijs, mocht je dit specifiek model zoeken: https://azerty.nl/product...4-videokaart-12-gb-gddr6x
Let op! Megekko en Azerty hebben beide een andere EAN voor deze kaart, maar vendorcode is wel gelijk.
Overigens, bij de buren: PNY GeForce RTX 3080 Ti XLR8 Gaming Revel Edition Grafikkarte - NBB
Maar de prijstrend lijkt inderdaad door te zetten, hopelijk blijft dat zo.
:strip_exif()/f/image/JcbszEiWZQKLW9HmfVMR5JUi.jpg?f=fotoalbum_large)
de asus is toch geen ti?karakedi schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 21:37:
[...]
Kun je beter voor 1 van deze Asus gaan. Bekender merk en nog een extra onderdeel bij.
[Afbeelding]
Wie nu nog een 3080 voor €1500 koopt is niet echt slim bezig om het maar even netjes te houden.karakedi schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 21:37:
[...]
Kun je beter voor 1 van deze Asus gaan. Bekender merk en nog een extra onderdeel bij.
[Afbeelding]
Nvm. Had niet gezien dat het om een Ti ging.
Ik ben al bijna 2 jaar aan 't zoeken voor een 3060/3070 videokaart maar nog zie ik geen goeie waar ik de prijs oké van vind, ik denk dat 900 euro nog veelste veel is voor zo een videokaart.
Ps: Iemand die toevallig zo een tegen komt kun je me altijd vermelden!
Nou nou, als je een beetje je best doet kan je er zo eentje vanuit Duitsland of Frankrijk naar hier trekken.ShooterTR58 schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 04:07:
Ik ben al bijna 2 jaar aan 't zoeken voor een 3060/3070 videokaart maar nog zie ik geen goeie waar ik de prijs oké van vind, ik denk dat 900 euro nog veelste veel is voor zo een videokaart.
Ps:
The series was announced on September 1, 2020, and started shipping on September 17, 2020.
Verwijderd
Veel kaarten zijn in 3 weken tijd al met ca. 30% gedaald dus laat dit maar even goed doorzetten inderdaad.
Ik zit zelf te wachten op goede prijzen voor een 3090 of anders 3080 ti aangezien ik hem nodig heb voor cad en 3d werkzaamheden en niet voor het gamen.
Ik zit zelf te wachten op goede prijzen voor een 3090 of anders 3080 ti aangezien ik hem nodig heb voor cad en 3d werkzaamheden en niet voor het gamen.
Dan Ben je slecht bezig, kaarten zijn nog geen jaar beschikbaar.ShooterTR58 schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 04:07:
En ik had vorig jaar binnen 2 dagen van besluit een 3070 liggen, dus heel misschien overdrijf je een beetje door frustratie?
Check anders even discord’s etc. Dan heb je zo een kaart als je dat wil.
Het gaat mij der om qua prijs. Dat zijn niet de prijzen die het moet zijn.Boost9898 schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 07:23:
[...]
Nou nou, als je een beetje je best doet kan je er zo eentje vanuit Duitsland of Frankrijk naar hier trekken.
Ps:
[...]
Het gaat om de prijzen, want meeste mensen zeggen wacht nog met de videokaart want het is veelste duur etc. Maja ik zal wel nog eens verder kijken..kneusteun schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 09:13:
[...]
Dan Ben je slecht bezig, kaarten zijn nog geen jaar beschikbaar.
En ik had vorig jaar binnen 2 dagen van besluit een 3070 liggen, dus heel misschien overdrijf je een beetje door frustratie?
Check anders even discord’s etc. Dan heb je zo een kaart als je dat wil.
Sorry, maar overdrijven is ook een vak. Die kaart bestaat nog geen jaar.ShooterTR58 schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 04:07:
En waar denk je dat iedereen in dit topic op zoek naar is? -> Juist, een redelijk geprijsde videokaart. Voor iedereen is redelijk geprijsd een net iets ander bedrag.
If I agreed with you, we'd both be wrong.
Dat is een hele nette prijs. Mooibiggydeen2 schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 18:35:
Vergelijken met de 3080 is idd niet handig maqr vergelijken met 3090 geeft een beter gevoel misschien. Wat ik tegenkom aan benchmarks zitten de 3080ti en 3090 niet heel ver uit elkaar.
Sterker nog, de AIB 3080TI's zitten over het algemeen boven de stock (gaming) performance van de 3090FEHenkje.doc schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 11:58:
[...]
Dat is een hele nette prijs. Mooi
Vergelijken met de 3080 is idd niet handig maqr vergelijken met 3090 geeft een beter gevoel misschien. Wat ik tegenkom aan benchmarks zitten de 3080ti en 3090 niet heel ver uit elkaar.
Relatief aan de 3090 is de 3080TI helemaal geen gekke deal (voor gaming dan).
Waar en hoe als ik vragen mag? Nog nergens zo'n prijs gezien voor een 3080 TI.biggydeen2 schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 18:35:
De prijzen gaan enorm naar beneden in een paar weken tijd. Zelfs Informatique heeft weer een redelijke voorraad. Ik denk dat het nu voor de meeste mensen weer rendabel is een RTX 3000 serie te kopen.
i7-8700 - Gigabyte WindForce RTX 2070 8 GB - Corsair LPX Vengeance 32 GB 2666 Mhz - Aorus B360
Gisteren stond die er nog. Maar nu is die dus weg. Op tweakers en mp.John Dude schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 13:01:
[...]
Waar en hoe als ik vragen mag? Nog nergens zo'n prijs gezien voor een 3080 TI.
Tweedehands dus.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Ook dat was in december nog geen probleem.ShooterTR58 schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 09:44:
[...]
Het gaat om de prijzen, want meeste mensen zeggen wacht nog met de videokaart want het is veelste duur etc. Maja ik zal wel nog eens verder kijken..
3080ti zit op 3090 niveau inderdaad. Eerst maar eens undervolten zodra ik hem binnen heb. Verder lijkt het een prima kaart om de komende jaren van te genieten.Henkje.doc schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 11:58:
[...]
Dat is een hele nette prijs. Mooi
Zeker mag dat. Er stond eentje in tweakers vraag en aanbod voor €1350. Deze was vrij snel weg dus toen heb ik zelf een advertentie gemaakt met een vraag naar een 3080ti voor €1300. Toen kwam er vrij snel een andere tweaker voorbij en zijn we op €1350 uitgekomen.John Dude schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 13:01:
[...]
Waar en hoe als ik vragen mag? Nog nergens zo'n prijs gezien voor een 3080 TI.
Ik zit verder ook een beetje mee te lezen met een scalper groep. Die lui zijn echt bang dat ze niks meer kunnen scalpen (gezien de prijzen nu rap droppen) en houden de prijzen kunstmatig hoog. Gewoon even wachten en niet op de huidige prijzen ingaan. Geldt ook voor PS5, AMD gpu's etc. Die lui hebben genoeg op voorraad dus laat ze er lekker mee zitten en wacht het nog even af. Ik vindt het prima om wat extra te betalen voor de moeite maar hoe die scalpers er over praten is echt kinderachtig. Zoals medetweakers afbranden omdat volgens hun de prijs te laag is omdat ze dan zelf minder verdienen

Een 3080ti voor €1350 is prima te doen. Waar veruit de meeste marge op zit is een 3080FE. Die kopen ze in via NBB voor +- €700 Dus daar zit dikke marge op als ze die verkopen voor €1100 + Dan kun je dus beter ~ €200 bijleggen en heb je een 3080ti.
Die €150 euro die ik extra betaalt heb kan ik nog mee leven. Vooral gezien de huidige markt waar we in zitten. Maar goed, kan ook zomaar zijn dat volgende maand dat je ze nog goedkoper kunt halen.
De prijzen zijn inderdaad flink gedaald, vorige maand waren de beschikbare 3070 kaarten meestal zo'n €1400. Maar de prijzen zijn de afgelopen week redelijk stabiel geweest. Vermoedelijk is er nu een groep mensen geweest die heeft besloten niet langer te wachten en zijn de kaarten voor de nieuwe prijzen verkocht, waardoor de winkels zijn gestopt met het laten dalen van de prijs.stormbreaker schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 13:09:
De prijzen gaan enorm naar beneden in een paar weken tijd. Zelfs Informatique heeft weer een redelijke voorraad. Ik denk dat het nu voor de meeste mensen weer rendabel is een RTX 3000 serie te kopen.
Toch zijn de prijzen nog veel hoger dan 'normaal'.
De 3070 heeft een adviesprijs van €520, maar de goedkoopste 3070 in de Pricewatch is de Palit GamingPro OC, voor €900.
Bij de 3070 Ti is het respectievelijk €620 en (eveneens) €900 voor de Inno3D X3 OC.
Bij de 3080 is het €720 en €1350 voor de Gigabyte Aorus Master 10G rev 2.
En tenslotte de 3080 Ti heeft een adviesprijs van €1200 en voor €1600 is er een Inno3D iChill X4 te krijgen.
Met name de 3080 is nog altijd bijna twee keer zo duur als de adviesprijs, en de 3080 Ti eigenlijk ook - al geeft de flink verhoogde adviesprijs daar een vertekend beeld.
Ik denk dat je helemaal gelijk hebt dat vooral de Rtx 3070 en 3070 ti nu, voor mensen die het wachten zat zijn, op een te accepteren prijs niveau zijn gekomen van rond de 900 euro. Mag zeker nog wat af natuurlijk. De 3080 voelt gevoelsmatig het slechte nu te kopen omdat je toch al snel 1400-1500 euro kwijt bent als je er een wilt met een goede cooler terwijl de fe idd 720 euro ofzo kost.Hermida schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 14:16:
[...]
De prijzen zijn inderdaad flink gedaald, vorige maand waren de beschikbare 3070 kaarten meestal zo'n €1400. Maar de prijzen zijn de afgelopen week redelijk stabiel geweest. Vermoedelijk is er nu een groep mensen geweest die heeft besloten niet langer te wachten en zijn de kaarten voor de nieuwe prijzen verkocht, waardoor de winkels zijn gestopt met het laten dalen van de prijs.
De 3070 heeft een adviesprijs van €520, maar de goedkoopste 3070 in de Pricewatch is de Palit GamingPro OC, voor €900.
Bij de 3070 Ti is het respectievelijk €620 en (eveneens) €900 voor de Inno3D X3 OC.
En tenslotte de 3080 Ti heeft een adviesprijs van €1200 en voor €1600 is er een Inno3D iChill X4 te krijgen.
Met name de 3080 is nog altijd bijna twee keer zo duur als de adviesprijs, en de 3080 Ti eigenlijk ook - al geeft de flink verhoogde adviesprijs daar een vertekend beeld.
Ivm de prijzen nu en die adviesprijzen lijken de kaarten echt "goedkoop" op adviesprijsniveau... (wat goedkoop is is relatief natuurlijk).Hermida schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 14:16:
[...]
Als iedereen gewoon even vast blijft houden aan zijn geld, en de drang weerstaat om een overprijsde kaart te kopen (ook ik had eergisteren bijna de beslissing gemaakt om een kaart te kopen...) dan zakken de prijzen nog meer hopelijk. Ik blijf ook echt mezelf herinneren wat de MSRP is om even een reality-check te doen om niet een impulsaankoop te doen omdat 'ie nu 900 kost.Hermida schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 14:16:
Vermoedelijk is er nu een groep mensen geweest die heeft besloten niet langer te wachten en zijn de kaarten voor de nieuwe prijzen verkocht, waardoor de winkels zijn gestopt met het laten dalen van de prijs.
[ Voor 5% gewijzigd door Atoombom007 op 26-06-2021 14:25 ]
Precies, we zijn zolang gewend geweest aan absurde prijzen en het driedubbele van wat het moet zijn, dat bijna een halvering nu heel erg aantrekkelijk lijkt, terwijl het eigenlijk nog steeds absurde bedragen zijn. Zolang we wachten en de voorraad stijgt en scalpers met kaarten blijven zitten zullen de prijzen blijven zakken.Atoombom007 schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 14:22:
[...]
Als iedereen gewoon even vast blijft houden aan zijn geld, en de drang weerstaat om een overprijsde kaart te kopen (ook ik had eergisteren bijna de beslissing gemaakt om een kaart te kopen...) dan zakken de prijzen nog meer hopelijk. Ik blijf ook echt mezelf herinneren wat de MSRP is om even een reality-check te doen om niet een impulsaankoop te doen omdat 'ie nu 900 kost.
Dat laatste zie je nu gebeuren met de 3090.Pietje789 schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 14:42:
[...]
Precies, we zijn zolang gewend geweest aan absurde prijzen en het driedubbele van wat het moet zijn, dat bijna een halvering nu heel erg aantrekkelijk lijkt, terwijl het eigenlijk nog steeds absurde bedragen zijn. Zolang we wachten en de voorraad stijgt en scalpers met kaarten blijven zitten zullen de prijzen blijven zakken.
De FE variant van de 3090 kan je bijna kopen voor de kostprijs op marktplaats. AIB 3090s zijn vrijwel niet te koop meer bij scalpers.
Ik hoop dat de belastingdienst ze in het vizier krijgt....biggydeen2 schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 14:07:
Ik zit verder ook een beetje mee te lezen met een scalper groep. Die lui zijn echt bang dat ze niks meer kunnen scalpen (gezien de prijzen nu rap droppen) en houden de prijzen kunstmatig hoog. Gewoon even wachten en niet op de huidige prijzen ingaan. Geldt ook voor PS5, AMD gpu's etc. Die lui hebben genoeg op voorraad dus laat ze er lekker mee zitten en wacht het nog even af. Ik vindt het prima om wat extra te betalen voor de moeite maar hoe die scalpers er over praten is echt kinderachtig. Zoals medetweakers afbranden omdat volgens hun de prijs te laag is omdat ze dan zelf minder verdienenDie lui zitten je gewoon uit te melken en massaal in te kopen met scripts zodat gamers geen kans meer hebben op een kaart.
Als ze gewoon hun verdiensten netjes aangeven is er verder niks aan de hand voor ze.MAYbe schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 15:08:
[...]
Ik hoop dat de belastingdienst ze in het vizier krijgt....
[ Voor 4% gewijzigd door krablander op 26-06-2021 16:14 ]
EVGA GeForce RTX3070 Ti XC3 Ultra 8 GB GDDR6X voor 869,- bij de oosterburen. Geen MSRP ($699), maar wel de laagste prijs tot nu toe voor dit model.
https://www.equippr.de/ev...ddr6x-retail-2076290.html
:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/0dRHJy7fsxcFCXxZQ5845NjV.webp?f=user_large)
too old, too cold
Corona uitbraakje in China, Guangzhou , de "fabriek van de wereld".
https://www.t-online.de/f...-schiffstau-in-china.html
https://www.t-online.de/f...-schiffstau-in-china.html
Mooi, gaat goed. Er is al een keer een bundel met Asus 3070ti TUF met ROG Strix MB samen voor 999 langs gekomen. Maar dit is de beste prijs voor een losse 3070ti tot nu toe!Negakinu schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 16:13:
EVGA GeForce RTX3070 Ti XC3 Ultra 8 GB GDDR6X voor 869,- bij de oosterburen. Geen MSRP, maar wel de laagste prijs tot nu toe voor dit model.
[Afbeelding]
Je zit nu msrp prijzen van de FE kaarten te vergelijken met AIB's hun varianten. Je punt blijft wel staan hoor maar je vertekent het beeld wel een beetje.Hermida schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 14:16:
[...]
De prijzen zijn inderdaad flink gedaald, vorige maand waren de beschikbare 3070 kaarten meestal zo'n €1400. Maar de prijzen zijn de afgelopen week redelijk stabiel geweest. Vermoedelijk is er nu een groep mensen geweest die heeft besloten niet langer te wachten en zijn de kaarten voor de nieuwe prijzen verkocht, waardoor de winkels zijn gestopt met het laten dalen van de prijs.
Ik kreeg laatst een verzoekje van mijn ruil advertentie van mij 3090fe tegen aorus master. Iemand wilde wel een vriendenprijs zijn aorus master 3090 verkopen voor 4.000 euro. Vriendelijk uitgelachen en genegeerd.
Was iemand die pas 1 dag actief was. En de kaart is nieuw 2300 euro.
Gelukzoekers vindt je in alle soorten en maten.FireBladeX schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 17:22:
Ik kreeg laatst een verzoekje van mijn ruil advertentie van mij 3090fe tegen aorus master. Iemand wilde wel een vriendenprijs zijn aorus master 3090 verkopen voor 4.000 euro. Vriendelijk uitgelachen en genegeerd.
Nette koop hoor. Het is erg veel geld en het kan best een pijnlijk moment zijn om dat uit te geven. Maar je hebt wel bijna of zo niet meer game performance dan de 3090.biggydeen2 schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 18:35:
En laat ik de Ventus 3090 gekocht hebben in 2020 voor 1672,-
Geniet ervan !!
Heb voor 1300 euro aan waterkoeling stuff gekocht exclusief kast... Nu nog die 3080ti en ik zit een jaar op zwart zaad...
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Vertel wat je allemaal hebt aangeschaft om die kaart lekker koel te houdenMrVegeta schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 18:55:
Heb voor 1300 euro aan waterkoeling stuff gekocht exclusief kast... Nu nog die 3080ti en ik zit een jaar op zwart zaad...
Het is wel wat offtopic maar geeft tevens ook een beetje aardige info om van te genieten
Je zegt het zelf albierschuit schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 22:05:
[...]
Vertel wat je allemaal hebt aangeschaft om die kaart lekker koel te houden
Het is wel wat offtopic maar geeft tevens ook een beetje aardige info om van te genieten
Tijdelijke kaar voor een kleiner budget..
https://www.alternate.nl/PC/Pc-builder#!/product/47/1585308
Msi 3080 bij Azerty toch alweer 10+ dagen wachttijd. Jammer…
Zou 1500 dan de “nieuwe msrp” worden, het nieuwe normaal voor de aftermarket 3080?
Hier wel nog
https://www.megekko.nl/pr...ING-Z-TRIO-10G-Videokaart
[ Voor 33% gewijzigd door MetalSonic op 26-06-2021 23:48 ]
RTX 3070 Ti voor €889,-:
https://www.shscomputer.b...-gamingpro-8g-gddr6x.html
https://www.shscomputer.b...-gamingpro-8g-gddr6x.html
Waar en hoe doe je dat? Erg interessant, ik zou ook wel mee willen lezen.MAYbe schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 15:08:[...]
Ik hoop dat de belastingdienst ze in het vizier krijgt....
Zijn dit mensen die voorheen sneakers scalpten en zich nu op een nieuwe fad gestort hebben? Of zijn het gamers die bekend zijn met de historische GPU markt?
Zijn ze zich er wel van bewust dat voorraad aanhouden in deze markt risicovol kan zijn gezicht kaarten niet eeuwig waardevast zullen blijven en praktisch altijd in waarde daalt op de lange termijn?
[ Voor 12% gewijzigd door DLSS op 27-06-2021 08:17 ]
Als wij als consument dat gaan accepteren dan wel.MetalSonic schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 23:09:
[...]
Je zegt het zelf al. Dat is meer voer voor het ervaringen topic. Kunnen we hier weer levertijden en prijzen
Tijdelijke kaar voor een kleiner budget..
https://www.alternate.nl/PC/Pc-builder#!/product/47/1585308
Msi 3080 bij Azerty toch alweer 10+ dagen wachttijd. Jammer…
Zou 1500 dan de “nieuwe msrp” worden, het nieuwe normaal voor de aftermarket 3080?
Hier wel nog
https://www.megekko.nl/pr...ING-Z-TRIO-10G-Videokaart
De 3080ti en 3090 komen op v&a steeds dichter bij msrp in de buurt. De AIB modellen worden niet op v&a gescalped maar worden door de webshops gescalped. Die prijzen blijven dus ook hoger omdat de webshops simpelweg meer kapitaalkrachtig zijn om de prijzen hoog te houden tov de amateur scalpers.
Al met al zijn de prijzen nog steeds (kunstmatig) hoog. De prijzen blijven nog wel dalen maar het tempo is er wat uit. Zelf ben ik wel bereid om €1700 te betalen voor een (nieuw in doos) goede aib 3090. Die zijn er nog niet maar langzamerhand komen we in de buurt.
https://www.belastingdien...aude_en_financiele_fraudeDLSS schreef op zondag 27 juni 2021 @ 07:46:
[...]
Waar en hoe doe je dat? Erg interessant, ik zou ook wel mee willen lezen.
Zijn dit mensen die voorheen sneakers scalpten en zich nu op een nieuwe fad gestort hebben? Of zijn het gamers die bekend zijn met de historische GPU markt?
Zijn ze zich er wel van bewust dat voorraad aanhouden in deze markt risicovol kan zijn gezicht kaarten niet eeuwig waardevast zullen blijven en praktisch altijd in waarde daalt op de lange termijn?
Maar het zal moeilijk zijn om te bewijzen dat iemand zoiets op een semi professionele wijze doet. Daarbij moet je jezelf nog af vragen of je 'that guy' wilt zijn.
[ Voor 24% gewijzigd door AtlAntA op 27-06-2021 10:12 ]
In december heb ik een Gigabyte 3060 Ti Gaming OC Pro besteld. Die is nog steeds niet geleverd. Gigabyte heeft sindsdien van dezelfde kaart 'rev 2.0' en 'rev 3.0' uitgebracht. De winkel waar ik de kaart heb besteld heeft revisie 3.0 op voorraad, zij het voor €400 meer dan waarvoor ik de kaart in december heb besteld. Wat zouden jullie doen in zo'n geval? Moet ik de winkel (en/of Gigabyte) lastig gaan vallen dat ze revisie 3.0 gewoon moeten leveren?
Daar is al vaker over gepost en gepraat. Aangezien het verschillende versies zijn kun je alleen coulance vragen van de winkel of vragen dat ze een gelijkwardige kaart leveren. Zij staan (als dan niet helaas of terecht) in hun recht om deze kaart niet te leveren voor het bedrag dat jij voor (een andere) kaart hebt betaald.Chotto Toire schreef op zondag 27 juni 2021 @ 12:55:
In december heb ik een Gigabyte 3060 Ti Gaming OC Pro besteld. Die is nog steeds niet geleverd. Gigabyte heeft sindsdien van dezelfde kaart 'rev 2.0' en 'rev 3.0' uitgebracht. De winkel waar ik de kaart heb besteld heeft revisie 3.0 op voorraad, zij het voor €400 meer dan waarvoor ik de kaart in december heb besteld. Wat zouden jullie doen in zo'n geval? Moet ik de winkel (en/of Gigabyte) lastig gaan vallen dat ze revisie 3.0 gewoon moeten leveren?
De 3090 zijn bijna onder de 2k...
https://www.cdromland.nl/...-GAMING-OC-24G-Videokaart
En pricewatch op tweakers: https://tweakers.net/vide...lXJytRAB6QxOdU3M0_JyqAWAA
Langzaam gaat het de goede kant op.
En pricewatch op tweakers: https://tweakers.net/vide...lXJytRAB6QxOdU3M0_JyqAWAA
Bij onze buren inmiddels zelfs al wat lagerLoft schreef op zondag 27 juni 2021 @ 13:47:
De 3090 zijn bijna onder de 2k...
https://geizhals.eu/?cat=...=9816_03+05+16+-+RTX+3090
Interessant om het prijsverloop tussen shops te zien op deze wijze, ook in NL.
I browse with Vivaldi
Gaat zeker de goede kant op maar dat er nog een premium van €700 wordt gevraagd voor een strix koeler is echt nog veel te veel van het goede.rlkz schreef op zondag 27 juni 2021 @ 13:52:
[...]
Bij onze buren inmiddels zelfs al wat lager
https://geizhals.eu/?cat=...=9816_03+05+16+-+RTX+3090
Interessant om het prijsverloop tussen shops te zien op deze wijze, ook in NL.
Inderdaad, als je nu toch een STRIX wil en geen 3070 kan je net zo goed een 3080 TI of een 90 FE halen. Ik wil eigenlijk een STRIX maar man man man wat vragen ze daar veel voor.
[ Voor 26% gewijzigd door John Dude op 27-06-2021 15:55 ]
Daarop volgend, moeten we juist nu elkaar aanmoedigen (vind ik) om geen videokaart te kopen. Des te minder mensen een kaart kopen, des te sneller de prijzen zakken op een respectabel niveau. Als we betere prijzen willen, dan moeten we dat met zijn allen doen... Of het werkt is een tweede.Pietje789 schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 14:42:
[...]
Precies, we zijn zolang gewend geweest aan absurde prijzen en het driedubbele van wat het moet zijn, dat bijna een halvering nu heel erg aantrekkelijk lijkt, terwijl het eigenlijk nog steeds absurde bedragen zijn. Zolang we wachten en de voorraad stijgt en scalpers met kaarten blijven zitten zullen de prijzen blijven zakken.
Indien mensen toegeven aan hun behoefte om toch maar die kaart te kopen blijft het lang duren. Dat je een kaart koopt kan natuurlijk meerdere redenen hebben, maar ik ga ervan uit dat die nooit zal zijn "ik wil 2-2,5x zoveel uitgeven aan een videokaart"!
Te bedenken wat je met het geld kan doen wat je uitspaart, kun je daar weer andere componenten mee kopen voor je build.
EDIT: of voor een leuke vakantie irl!
Het is vandaag lekker zomer, lekker buiten zijn en niet bezig met kaartjes.Atoombom007 schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:32:
[...]
Daarop volgend, moeten we juist nu elkaar aanmoedigen (vind ik) om geen videokaart te kopen. Des te minder mensen een kaart kopen, des te sneller de prijzen zakken op een respectabel niveau. Als we betere prijzen willen, dan moeten we dat met zijn allen doen... Of het werkt is een tweede.![]()
Indien mensen toegeven aan hun behoefte om toch maar die kaart te kopen blijft het lang duren. Dat je een kaart koopt kan natuurlijk meerdere redenen hebben, maar ik ga ervan uit dat die nooit zal zijn "ik wil 2-2,5x zoveel uitgeven aan een videokaart"!
Te bedenken wat je met het geld kan doen wat je uitspaart, kun je daar weer andere componenten mee kopen voor je build.
70,- afgeprijsd op een produkt wat dan NOG 700 euro te duur is.miser schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:23:
https://www.notebooksbill...0c-4ead-b577-e35b63c26b80
1499,- 3080TIop voorraad
Bedankt voor de tip
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
700? Het is "maar" €300 boven MSRP.Bad Brains schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:25:
[...]
70,- afgeprijsd op een produkt wat dan NOG 700 euro te duur is.
Bedankt voor de tip
RTX 50xx FE tracker: https://t.me/bscfoundersedition
Een founders edition is 1199,-. Aib zijn deze reeks 150 tot 200 duurder (msrp). Deze is dus bijna normaal geprijsd, lijkt mij.
Ok ok, het is een Ti. Had ik even overheen gelezen.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Waarom zijn de FE kaarten hier sowieso duurder dan in the VS?
Op de Amerikaanse shop zit dacht ik geen BTW, dat schijnt per staat daar anders te zijn, net als hier per land. Het is een Amerikaans bedrijf, dus misschien ook invoerrechten naar Europa.MrGoatsy schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:14:
Waarom zijn de FE kaarten hier sowieso duurder dan in the VS?
Por que no los dos?Atoombom007 schreef op zondag 27 juni 2021 @ 18:32:
[...]
Daarop volgend, moeten we juist nu elkaar aanmoedigen (vind ik) om geen videokaart te kopen. Des te minder mensen een kaart kopen, des te sneller de prijzen zakken op een respectabel niveau. Als we betere prijzen willen, dan moeten we dat met zijn allen doen... Of het werkt is een tweede.![]()
EDIT: of voor een leuke vakantie irl!
Hopelijk aankomende week weer eens echte dalingen van de prijzen van de 3080 versies!
Dat wel wel zo zijn dan.miser schreef op zondag 27 juni 2021 @ 20:41:
[...]
Op de Amerikaanse shop zit dacht ik geen BTW, dat schijnt per staat daar anders te zijn, net als hier per land. Het is een Amerikaans bedrijf, dus misschien ook invoerrechten naar Europa.
Bedankt.
Nee ik bedoelde waar en hoe kan je mee lezen met die scalper groepen waar over gesproken werd.AtlAntA schreef op zondag 27 juni 2021 @ 10:07:
[...]
Als wij als consument dat gaan accepteren dan wel.Laat mij maar koppig zijn maar ik vertik het om dubbel msrp te betalen voor een chique koeler.
De 3080ti en 3090 komen op v&a steeds dichter bij msrp in de buurt. De AIB modellen worden niet op v&a gescalped maar worden door de webshops gescalped. Die prijzen blijven dus ook hoger omdat de webshops simpelweg meer kapitaalkrachtig zijn om de prijzen hoog te houden tov de amateur scalpers.
Al met al zijn de prijzen nog steeds (kunstmatig) hoog. De prijzen blijven nog wel dalen maar het tempo is er wat uit. Zelf ben ik wel bereid om €1700 te betalen voor een (nieuw in doos) goede aib 3090. Die zijn er nog niet maar langzamerhand komen we in de buurt.
[...]
https://www.belastingdien...aude_en_financiele_fraude
Maar het zal moeilijk zijn om te bewijzen dat iemand zoiets op een semi professionele wijze doet. Daarbij moet je jezelf nog af vragen of je 'that guy' wilt zijn.
Ik hoop dat ze bakken met geld verliezen.DLSS schreef op maandag 28 juni 2021 @ 03:32:
[...]
Nee ik bedoelde waar en hoe kan je mee lezen met die scalper groepen waar over gesproken werd.
mixing a drink and music
Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |