Heb net Azerty gebeld, want had een bestelling open staan nog voor de 3080 Suprim X, welk ik op 3 sta van de 45 in de wachtrij.
Hierbij gaven ze aan dat ze nog een bestelling verwachten voor deze kaart en deze binnenkort© zouden ontvangen. Ik heb namelijk nog geen mail gehad.
Waarom? Omdat MSI een slechtere en Vreselijk dure 3080 Suprim SE (Slechter Editie) uitbracht, en ik verwacht dat ze net als dat ze de 'Suprim' vervangen met de 'Suprim X', ze die ook vervangen met de 'Suprim SE (Sloom Editie)'.
Net als ze de 3080 'Gaming Trio' vervangen met 'Gaming X Trio', en die op zijn beurt nu met de 'Gaming Z Trio'.
Dit kan heel makkelijk een manier zijn om de goedkope orders uit de weg te ruimen.
Btw, hier kan je een bericht van iemand lezen die van Alternate een mail had gekregen waar zijn geld teruggestort krijgt voor de 3080 Gaming X Trio, ken trouwens nog een paar die ook zo een mail kregen:
https://www.reddit.com/r/...ity_msi_10gb_d6x/.compact
Mensen die nu een bestelling open hadden voor de Gaming X Trio, en potentieel later voor de Suprim X als ze daar hetzelfde doen, zijn nu zuur, want die hebben geen kaart dit jaar, of moeten Absurde prijzen betalen (of niet sinds pre-orders bij veel winkels gestopt zijn). Die mensen die nog wachten hadden het helemaal niet erg gevonden om nog 2 maanden te wachten, had ze dan net zo goed die Gaming Z Trio gegeven en te vriend gehouden, nu ben je voor de rest van hun leven als klant kwijt en heb je je naam Nog zwarter gemaakt.
Vindt ook stom dat MSI helemaal geen enkele contact mogelijkheid in Nederland, behalve hun email adres dat denk ik Pools is, maar alles vertaald wordt naar Nederlands. De telefonische contact hier is voor hun MSI branded laptops enzo, winkels hoor ik tijdje ook al dat contact kwa levering slecht is.
Ze laten ook niet toe (had een gedetailleerd vraag gestuurd en kreeg antwoord) in NL dat je de kaart open maakt zonder garantie te verliezen, al geef je aan dat je geen vloeibaar metaal gebruikt, maar siliconen mengsel, en welke, en al eerder een andere kaart van hun en effectief heb aangepast en gebruikt zo jarenlang...
Oja, ik wil ook laten weten dat wie nadacht over het openmaken van je Zotac kaart voor de koelpasta en thermal pads voor je vram, om de temperatuur met 30°C te verlagen ofzo, op te passen:
https://www.reddit.com/r/...tac_cards_voided/.compact
[
Voor 81% gewijzigd door
TweetCu op 14-04-2021 12:24
]