[NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 503 ... 629 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 38 producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RogerWilco2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-08 12:40
JeroenExterkate schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 15:54:
[...]

Ik check regelmatig https://www.proshop.de/RTX-30series-overview en op dit overzicht is te zien dat de non-oc nog nooit geleverd is en de oudste order van 2-11-2020 is. Dus ze zijn wel in omloop.

Wat mij weer frustreert is dat Proshop al ver voorbij 17 september is met de 3080 Strix OC en hier in Nederland staan er nog mensen van het eerste uur in de wacht. Had verwacht dat Europese landen een enigszins eerlijke verdeling zouden hebben, maar nee dus.
Nou ja, voor de 3080 TUF lijken we ongeveer in hetzelfde schuitje te zitten:
ASUS RTX 3080 TUF 899 17.09.2020 - ca 220 customer orders not delivered from launch

Wat ik niet snap is de radiostilte van ASUS en NVIDIA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RogerWilco2
Czyrek schreef op maandag 12 april 2021 @ 10:08:
[...]

Kan iemand mij deze gedachtengang uitleggen?

Het lijkt mij toch dat wanneer Alternate deze kaarten aanbood voor zeg 800-900 euro, en ze hebben aan het eind van de week 300 bestellingen binnen, dan bestellen ze toch 300 kaarten tegen de inkoopprijs die op dat moment geldt? Dat zou dan de inkoopprijs zijn waarmee ze dus winst kunnen maken met een verkoopprijs van 800-900 euro. Dus zeg een euro of 650-750.

Dat ze dan deelleveringen krijgen, van 5 of 6 kaarten per keer staat hier volgens mij toch los van? Ze bestellen toch niet 5 kaarten als je 300 open bestellingen hebt?

Ik geloof nooit dat ze nu nog kaarten moeten bestellen die tegen een "te lage" prijs zijn verkocht. Lijkt me alleen dat dat gebeurd wanneer je van leverancier wisselt. In dat geval kan je met de "nieuwe prijzen", zorgen dat je bij de nieuwe leverancier uiteindelijk je oude backlog wegwerkt. Maar zelfs dan zouden ze de bestelling van 300 "goedkope" kaarten uiteindelijk een keer binnen moeten krijgen.

Maar goed. Misschien begrijp ik het verkeerd. :?
Ja, zo kijk ik er ook tegen aan.
Die webshops gaan echt geen risico's van miljoenen euro's lopen (totale waarde van de huidige wachrijen).
Die webshops hebben heus wel in 2020 al die kaarten al besteld bij hun leverancier.

Het probleem zit buiten NL, en mogelijk buiten de EU.

Ik denk dat er dus wel duizenden orders bij bedrijven zoals ASUS open staan, tegen de 2020 prijzen, en dat ASUS lekker eerst de nieuwere orders vervult met hogere prijzen, die vooral naar (Etherium) miners gaan.

De prijzen van daadwerkelijk leverbare kaarten lijken vrijwel direct gestegen te zijn met de prijs van Etherium, dus ik denk dat dat is wat er gemaakt en verkocht wordt, en dat er in NL en de EU regels zijn waardoor shops moeten leveren aan klanten die maanden geleden besteld hebben, dat maakt ze in landen buiten de EU niet uit.

ASUS en zo zijn gewoon aan het leveren aan wie het meeste betaalt, niet aan wie het eerste besteld heeft, en dat dat voor shops in landen met meer "eerlijke regels" een stilstaande wachtrij oplevert, is niet hun probleem.

[ Voor 5% gewijzigd door RogerWilco2 op 15-04-2021 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arboris
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-09 11:11
Soepstengel schreef op donderdag 15 april 2021 @ 16:36:
..Zou leuk zijn als die kaart een keertje geleverd gaat worden :'(
Een sentiment waar we het allemaal wel over eens zijn denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RogerWilco2
Moduo schreef op maandag 12 april 2021 @ 11:09:
[...]

Daar stoor ik me ook wel een beetje aan :P . Die OC versie is gewoon op voorraad. Ik heb Megekko laatst nog een keer gemaild en gevraagd of ik die OC versie niet kon krijgen als ik € 20 meer betaal. Dat was de meerprijs toen ik de kaart kocht. M'n beredenering was dat hun wachtrij dan weer wat kleiner wordt en ze een tevreden klant hebben. Daar waren ze niet zo happig op.

Anyway, we moeten nog even volhouden. Stay strong.
Dat willen ze waarschijnlijk niet, omdat die kaart die nu op voorraad is, voor een veel hogere prijs is ingekocht dan de kaart die je besteld hebt en ze dan dus dik verlies zouden lijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RogerWilco2
jipfransen schreef op maandag 12 april 2021 @ 19:13:
[...]
Blijf het ook gek vinden dat tot december bijna 10 per week geleverd werden. Opeens droogde het op en nu staan we al vier maanden droog.
Mijn enige verklaring daarvoor is dat ze nog wel geproduceerd worden, maar allemaal naar de crypto miners gaan. Daar zijn de prijzen vanaf december sterk gaan stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RogerWilco2
Ekail schreef op woensdag 14 april 2021 @ 09:53:
Heel zuur dit, stond net op plek 3 voor de MSI 3080 gaming X trio bij azerty na vele maanden wachten...
Erg jammer dat ze zelfs in zo een geval niet bereid zijn een uitzondering te maken en ons toch bij een andere wachtrij erbij zetten als goodwill...
Het probleem is hier toch echt MSI, die de productie annuleert terwijl er nog mensen in de wachtrij staan.
Kennelijk is het contract dat de NL/EU distributeur waar de webshops kopen zodanig, dat MSI dat gewoon mag doen.

Dat kunnen de webshops niet oplossen, zij hebben destijds in 2020 die kaart wel bij de distributeur besteld, die hem bij MSI heeft besteld.
Nu de mensen een andere kaart leveren, of ze in een andere wachtrij zetten zou voor de webshop betekenen dat ze een nieuwe bestelling moeten doen, tegen de huidige inkoop prijzen, en waarschijnlijk dik verlies zouden maken.

(Dik verlies) x (lange wachtrij) == onmogelijk voor de webshop om te absorberen als coulance naar de klanten.

Dus het enige dat je kunt doen is MSI de schuld geven, en die boycotten of zo.

Wat je de webshops kunt verwijten, is dat ze al die orders in de wachtrij hebben geaccepteerd. Ik weet niet waarom ze in november kennelijk nog allemaal dachten dat ze die duizenden orders wel snel zouden kunnen gaan leveren.

[ Voor 12% gewijzigd door RogerWilco2 op 15-04-2021 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RogerWilco2
Zeryth schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:18:
[...]

ik heb best wel de ballen voor hoe het is voor alternate. Ik heb ze effecttief een half jaar lange lening gegeven voor dat dikke warenhuis van ze dat ze zijn begonnen met het bouwen en laten ze mijn order gewoon gaan zonder enige integriteit. ze laten je stikken zodra het ongemakkelijk wordt. dat heet klant tevredenheid en klantenservice, maar die hebben ze blijkbaar niet.
Geld lenen kost op het moment bijna niks.

Die webshops verdienen pas als ze de kaart aan je leveren, die wachtrijen zijn voor hen ook alleen maar extra kosten, met het risico dat ze het allemaal moeten terugbetalen.

Ik denk dat voor hen de inkoop ook zoveel hoger is, dat ze niks anders kunnen dan je het geld terug geven. Ze kunnen op dit moment geen alternatief bieden tegen de 2020 prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17:07
pimmetie schreef op donderdag 15 april 2021 @ 16:27:
Ik laat even weten dat ik bij Alternate NL van 29, één dag op 28ste heb gestaan en nu op 26ste bij de INNO3D GeForce RTX 3060 Ti TWIN X2 OC. Is er dan toch een drop geweest of gewoon mensen geannuleerd? Zou anders de eerste drop in meer dan 2 maanden geweest zijn :x
Ik bedenk me opeens dat een vriend van mijn vandaag een kant en klaar systeem heeft besteld bij Alternate met een 3060 Ti: https://www.alternate.nl/...g-pc/html/product/1694569 Morgen komt die binnen, ik laat wel even weten welke kaart erin zit.

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RogerWilco2
ghost616 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 12:11:
[...]
Mijn bedoeling is niet om gospel te verspreiden, want mogelijk is de persoon van MSI die hier antwoord ook maar gewoon een low level werknemer die alleen de basis informatie heeft.

Maar mijn hoop is dat ze op een bepaald punt genoeg klachten binnenkrijgen, dat er iemand binnen het management dit opmerkt en ze als ze nog eens zo iets uithalen tenminste 2 keer nadenken.
Maar ik besef ook dat die kans klein is natuurlijk :)
Ik heb ook gereageerd op die post in het MSI forum.

Ik wil heel graag weten of MSI inderdaad met de productie gestopt is, óf dat dit alleen het bericht in NL en BE is, want dan zit het probleem in de Benelux, en is de kans dat we er iets aan kunnen doen groter.

Ik suggereer ook alle tweets van mensen met die vraag aan @msigaming te "liken", zodar MSI die ziet.

https://twitter.com/searc...0X%20TRIO&src=typed_query

Het lijkt ook nieuws in Duitsland:
https://www.pcgameshardwa...witter#Echobox=1618486429

[ Voor 18% gewijzigd door RogerWilco2 op 15-04-2021 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nilsson1234
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 15-09 19:52
Hier inmiddels ook de ongelukkige e-mail binnen gekregen :O maar nu vraag ik me toch al hoe megekko met meerdere kaarten toch “1 dag levertijd” kan garanderen of is dit een wassen neus 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joesv
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
nilsson1234 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 19:44:
Hier inmiddels ook de ongelukkige e-mail binnen gekregen :O maar nu vraag ik me toch al hoe megekko met meerdere kaarten toch “1 dag levertijd” kan garanderen of is dit een wassen neus 8)7
Zou heel goed kunnen dat het klopt, het is een stuk hoger dan wat veel hebben betaald voor hun kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PneumoX
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 18-09-2021
RogerWilco2 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 18:21:
[...]

Ik heb ook gereageerd op die post in het MSI forum.

Ik wil heel graag weten of MSI inderdaad met de productie gestopt is, óf dat dit alleen het bericht in NL en BE is, want dan zit het probleem in de Benelux, en is de kans dat we er iets aan kunnen doen groter.

Ik suggereer ook alle tweets van mensen met die vraag aan @msigaming te "liken", zodar MSI die ziet.

https://twitter.com/searc...0X%20TRIO&src=typed_query

Het lijkt ook nieuws in Duitsland:
https://www.pcgameshardwa...witter#Echobox=1618486429
Dan mag men er wel iets meer kracht bij ingooien, bv door een #boycottMSI trending zien te krijgen, denk niet dat berichten gericht aan @MSI veel zal doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugotheGreat
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 10-04 14:26
Omdat ze daar geen backorders (meer) op hebben en de kaarten op voorraad zijn. Er zijn gewoon disproportioneel veel mensen geweest die voor de Trio zijn gegaan met launch (met dank aan de reputatie van zijn voorgangers) de 30 reeks Trio is geen A tier kaart imo. Als ik zelf had gezien dat ik op plaats 100+ in de rij stond was ik wel gegaan voor een andere variant... maargoed achteraf praten altijd lekker makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick_Ooms
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 27-07 13:51
Zijn er toevallig mensen die weten of zij zijn opgeschoven bij webwinkels voor de Asus strix 3080 oc. Nu al 4 maanden plek 6 bij Sicomputers, in November plek 16. Vraag mij af of het alleen cancels zijn en of hij uberhaupt ooit binnen is gekomen bij hun.
Staan niet tussen "where to buy" bij Asus zag ik..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenExterkate
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 21-07 18:13
Nick_Ooms schreef op donderdag 15 april 2021 @ 23:34:
Zijn er toevallig mensen die weten of zij zijn opgeschoven bij webwinkels voor de Asus strix 3080 oc. Nu al 4 maanden plek 6 bij Sicomputers, in November plek 16. Vraag mij af of het alleen cancels zijn en of hij uberhaupt ooit binnen is gekomen bij hun.
Megekko heeft er afgelopen maanden iets van 3 stuks gehad. Alternate 1.

Authorised resellers maken nu geloof ik echt geen donder uit. Wie het meeste er voor over heeft kan ze inkopen.

[ Voor 10% gewijzigd door JeroenExterkate op 15-04-2021 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gosiva
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 16-04-2021
If that tells you, someone on reddit created a petition: http://chng.it/fDSz6ywRrd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huib_Bloodstone
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:42
Gelukkig heb ik nog een oude straalkachel Vega 64 om X4 Foundations op te spelen, ben bang dat als er geen spoedig verandering komt dan is MSI niet de enige die deze grappen gaat maken...

Time will tell ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arboris
  • Laatst online: 15-09 11:11
Ik ga er inderdaad ook van uit dat de huidige orders uiteindelijk toch worden geannuleerd. Naja, zolang mijn oude MSI GTX 980 Ti Sea Hawk het nog even een tijdje uithoud is er geen nood aan de man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nessuno
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-08 01:31

Nessuno

io sono nessuno

Ziet er een beetje naar uit (als ik het laatste bericht lees) dat ze of niet meer willen leveren voor de oude prijs of niet meer kunnen leveren voor de oude prijs.
Mijn onderbuik gevoel neigt een beetje naar het eerste.
Bedoel als jij 60 kaarten in backorder hebt staan bij bv Msi.
Dan moet daar echt wel iets te regelen zijn als dat type niet meer leverbaar is.
Ik zie fabrikanten ook niet zo maar midden in eens het roer om gooien van zo laten we dat eens niet meer verkopen terwijl er meer dan voldoende vraag is.

Ik denk zelf heel eerlijk dat ze mee gaan met de prijs trend.
Waarom een kaart voor 700 verkopen als je er nu ook1400 voor kan krijgen ...
Dan die paar boze klanten maar voorlief nemen.
vind het alternatief wat ze aanbieden ook nergens opslaan.
Maar goed dit is ofc allemaal speculatie.

Hoop dat het allemaal snel voorbij is en ik een nieuwe pc kan bouwen met dikke graka.

Na rose e cient spin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRRoR.InSiDe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 08:39
Ik heb deze week een kaart bij Informatique besteld en die was de volgende dag binnen. Lijkt me dus te kloppen ik vind Megekko enkel erg duur (300 euro duurder voor dezelfde 3070).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-08 15:56
Nick_Ooms schreef op donderdag 15 april 2021 @ 23:34:
Ik sta bij SI Computers al sinds begin december in de wacht voor een 3060. Volgens mij hebben ze er nog geen uitgeleverd in die tijd, want in december stond ik al op de eerste plek van de list, volgens hen. Zijn geen officiële partner van Asus, MSI, Gigabyte etc. Ik denk niet dat die kaarten dit jaar nog gaan komen daar.

[ Voor 5% gewijzigd door Negakinu op 16-04-2021 08:56 ]

too old, too cold

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Huib_Bloodstone
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:42
Negakinu schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 08:55:
[...]

Ik sta bij SI Computers al sinds begin december in de wacht voor een 3060. Volgens mij hebben ze er nog geen uitgeleverd in die tijd, want in december stond ik al op de eerste plek van de list, volgens hen. Zijn geen officiële partner van Asus, MSI, Gigabyte etc. Ik denk niet dat die kaarten dit jaar nog gaan komen daar.
Heeft iemand al kaarten gehad van SiComputers ? zoniets ga ik cancelen, vertrouw het soms ook niet.. klinkt gek maar stel je eens voor dat zoiets faiiet gaat.. |:( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmxmmx
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09 16:45
Asus Tuf 3090 OC

Gewoon op vooraard :) *O* *O*

https://maxict.nl/asus-as...m=cpc&utm_source=tweakers

Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• claudior
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-09 20:26
Zelf geen ervaring mee, maar Maxict lijkt nogal eens te jokken met de voorraadstatus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mmxmmx
claudior schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 09:20:
[...]

Zelf geen ervaring mee, maar Maxict lijkt nogal eens te jokken met de voorraadstatus.
Ik heb diezelfde kaart daar ook gekocht in 2020 op Factuurdatum
29-12-2020 hij werd een dag te vroeg geleverd zeer vriendelijke medewerkers .

[ Voor 4% gewijzigd door mmxmmx op 16-04-2021 09:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rgamer145
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-09 16:37
Megekko:
Laatste update: Vrijdag 16-04-'21 11:54
uhm, volgens mij ligt dat op dit moment in de toekomst d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-06 19:43
Ja want 2500 euro voor een videokaart is ook een normale prijs om te betalen (1000+ MSRP) Die kaart is tegenover de 3080 normaliter al bad value.

En daarin is Max ICT nou niet echt een super webshop. (En klopt het wat claudior zegt) maar daar hoef ik niet in detail hier in dit topic iets over te schrijven (kijk de shopreviews maar voor algemeen beeld)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenExterkate
Update Alternate.nl:

"Daarnaast is de eerste fabrikant intussen gestopt met het produceren van een bepaald model, namelijk de populaire MSI RTX 3080 Gaming X Trio.

Over het algemeen geldt dat fabrikanten focus hebben op de hoger gepositioneerde modellen binnen hun reeks. Hierdoor zullen kaarten uit de instapseries veel minder beschikbaar zijn. Wij leveren hier dan ook nauwelijks pre-orders op uit. Daarom accepteren wij geen pre-orders meer op RTX 3000 series-videokaarten en zullen wij alleen modellen uit voorraad leveren.

Hierbij een overzicht van onze verwachtingen omtrent levering / beschikbaarheid:

RTX 3090: kleine leveringen, normaliter uit voorraad te leveren, alleen zeer specifieke types niet.
RTX 3080: zeer weinig aanbod, alleen op de high-end modellen komt af en toe vrije voorraad beschikbaar.
RTX 3070: kleine leveringen, regelmatig uit voorraad te leveren, alleen zeer specifieke types niet.
RTX 3060 Ti: zeer weinig aanbod, af en toe uit voorraad te leveren, alleen op specifieke types is een hoge wachtrij.
RTX 3060: kleine leveringen, regelmatig uit voorraad te leveren, alleen zeer specifieke types niet.

Dit betekent helaas dat de kans op een RTX 3080 klein blijft, alleen hoger gepositioneerde modellen komen af en toe vrij. De RTX 3060, RTX 3070 en de RTX 3090 zullen in kleine hoeveelheden binnenkomen en zijn regelmatig beschikbaar. Ook voor de RTX 3060 Ti zal de kans op beschikbaarheid, zeker bij de populaire modellen, erg laag zijn."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

QPeter schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 11:11:
[...]

Ja want 2500 euro voor een videokaart is ook een normale prijs om te betalen (1000+ MSRP) Die kaart is tegenover de 3080 normaliter al bad value.

En daarin is Max ICT nou niet echt een super webshop. (En klopt het wat claudior zegt) maar daar hoef ik niet in detail hier in dit topic iets over te schrijven (kijk de shopreviews maar voor algemeen beeld)
De prijs valt mij gezien de (gestoorde) markt nog mee.

Zelf overigens veel positieve ervaringen met Max ICT in het afgelopen half jaar, maar dat terzijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenExterkate
[...]

Je kan niet AIB vergelijken met de €1500 MSRP van NVIDIA. De MSRP van de 3090 Strix OC is/was uit mijn hoofd €1800. De TUF zal daar iets onder zitten. Dus €2500 voor een AIB 3090 is niet gek gezien de huidige markt. Als het niet MAXICT was, had ik hem waarschijnlijk wel gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Busk07
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 00:03
Prijs is nu binnen enkele minuten van ~ €2500 naar €3200 8)7

EDIT: Nevermind, heb naar de foute kaart gekeken... Blijkbaar is ook een van PNY op voorraad:
https://maxict.nl/pny-vcg...-gb-gddr6x-p17898116.html

[ Voor 19% gewijzigd door Busk07 op 16-04-2021 12:09 . Reden: Correctie foute informatie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17:07
Gisteren had een maat van mij een compleet systeem bij Alternate besteld met een 3060 Ti erin (https://www.alternate.nl/...g-pc/html/product/1694569) daar blijkt nu dus een Gigabyte Gaming OC in te zitten. Ik zie in de sheet dat er wel een wachtrij voor staat dus ik vind het een beetje raar dat er dus mensen zitten te wachten op die kaart maar dat Alternate complete systemen op voorraad hebben waar dus al zo'n kaart in zit.

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Soepstengel schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 13:05:
Gisteren had een maat van mij een compleet systeem bij Alternate besteld met een 3060 Ti erin (https://www.alternate.nl/...g-pc/html/product/1694569) daar blijkt nu dus een Gigabyte Gaming OC in te zitten. Ik zie in de sheet dat er wel een wachtrij voor staat dus ik vind het een beetje raar dat er dus mensen zitten te wachten op die kaart maar dat Alternate complete systemen op voorraad hebben waar dus al zo'n kaart in zit.
Zoals al vaker in het topic aangegeven is dat het OEM versies zijn ( geen doos etc.) bedoelt voor system builds en niet voor los verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fearbeek
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 02-03 13:30
Ook ik ben een van de gedupeerde, 3080 Trio besteld op dag van release, 2080 verkocht. Heb nu niks om mee te gamen... Vind het lastig om nu een keus te maken, moet ik wachten of zal ik ergens in de wachtrij gaan staan? Bij Xstra Digital Storage kan ik de 3080 nog steeds bestellen(achteraan sluiten) voor een bedrag rond de 1300 euro, hebben jullie ervaring met deze shop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoyalFoxx
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 26-06-2022
Mijn 3080 Trio x is ook gecanceld. Heb bij Si een bestelling staan ( ook sinds Oktober). Afwachten of dat wat word

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-04 22:08
Hoeveelste staan jullie nu in de wachtrij, waar en sinds wanneer sta je er in?
Mijn oude 1050TI begint nu toch echt te huilen en heb weinig zin om een "tijdelijke" kaart te moeten kopen.

En om nu al een geheel nieuwe PC te bouwen en mijn oude 1050TI er in te gooien vindt ik ook een ding.
Aan de andere kant, hele nieuwe pc gebouwd om de nieuwste gen Intel en een 3080 om er vervolgens (tijdelijk) een 1050TI er in te knallen met een riser cable is ook wel humor :P

Body mods don't determine skill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon
  • Laatst online: 23:06

Epsilon

Fearbeek schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 13:25:
Ook ik ben een van de gedupeerde, 3080 Trio besteld op dag van release, 2080 verkocht. Heb nu niks om mee te gamen... Vind het lastig om nu een keus te maken, moet ik wachten of zal ik ergens in de wachtrij gaan staan? Bij Xstra Digital Storage kan ik de 3080 nog steeds bestellen(achteraan sluiten) voor een bedrag rond de 1300 euro, hebben jullie ervaring met deze shop?
Tja, erg zuur.

Aan een reactie "had je de 2080 maar niet moeten verkopen totdat je iets nieuws hebt" heb je niets, maar is wel het geval.

Als gamen je prio is, koop dan een 3070 en wacht tot de storm is gaan liggen; 2080 performance weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• claudior
Fearbeek schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 13:25:
Geen ervaring, maar de recensies liegen er niet om:
https://tweakers.net/shop...ital-storage/shopreviews/

Het is één van de weinige shops waar je nog bestellingen gaan plaatsen, maar ik verwacht echt niet dat ze gaan leveren. De MSI 3080 Gaming kan je er ook nog gewoon bestellen ;)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• saffi
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-04-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PkCxBsLqpChzHOKIsbOZX_-i9JU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aCg3t6ssRPwVGJDCYb90JKEN.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x9Ydt08R80kk65w_6So1iW3dbYM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/p2N0zGiwGUaUEs3IdAY0FUmt.jpg?f=fotoalbum_large

Eindelijk aangekomen. Ik ga het topic wat minder bekijken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmxmmx
[...]

Nauw ja ik heb 1960€ betaald en ik had een budget van 2000€ dus ja.
Dan ben ik blijkbaar de enige die zeer goede ervaringen heeft bij deze winkel :o

Het kaartje werkt naar behoren ook dus ja. en hoe dan ook ze hebben 3 bij de leverancier en hij word ook direct vanuit de leverancier bij je thuis gestuurd. Dus de vooraard zit bij de leverancier en het versturen ook dus ja in hoeverre de winkel dan iets verkeerd kan doen weet ik niet verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-09 19:55
Ik hoop dat retailers hun les dit jaar ook geleerd hebben en voortaan geen “pre-orders” meer gaan aanemen van hardware die ze nog niet op voorraad hebben.. Vooral nieuwe videokaarten dus.. Alleen bestellingen aannemen zodra je het zelf op voorraad hebt, of op korte termijn geleverd kan krijgen.. Wat ze de laatste paar maanden dus ook al gedaan hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• claudior
Niet al te dure Asus 3060 tuf bij Amazon bestelbaar, maar niet op voorraad:
https://www.amazon.nl/dp/...1NXJ?_encoding=UTF8&psc=1

Geen idee hoe lang het kan duren, maar ik kan me voorstellen dat Amazon een partij verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justRTFM
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 01-08 22:00
Hebben mensen überhaupt de ASUS RTX 3070 TUF (non-OC, 90YV0FQ7-M0NA00) ontvangen?
Ik sta al sinds februari op plaats 17 en elke week krijg ik dezelfde update erover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vistajevski
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 20:34
geforce5_guy schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 13:10:
[...]

Zoals al vaker in het topic aangegeven is dat het OEM versies zijn ( geen doos etc.) bedoelt voor system builds en niet voor los verkoop.
Eerder een ander leveringskanaal, dat heb ik hier idd ook voorbij zien komen. Ik heb eind januari een pre-built systeem met een Gigabyte 3080 OC gekocht en dat werd ook binnen een paar dagen geleverd terwijl de kaart zelf los niet leverbaar was en ook niet als onderdeel van een maatwerksysteem. Maar het was wel gewoon dezelfde kaart als de retailversie en de doos kreeg ik er ook bij. Ik denk dat je wel kunt concluderen dat je voorrang krijgt als je een compleet systeem koopt, alleen is het wat vaag waar in de keten die voorrang dan precies ontstaat. Alleen zelfbouw is echt een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenExterkate
Alternate.nl heeft heel wat kaarten van hun website gehaald. De pagina van de 3080 Strix OC verwijst nu naar een lege pagina 'Helaas is dit product (tijdelijk) niet meer leverbaar.' Hij staat nog wel tussen m'n bestellingen.

Bijna alle 3080's zijn op deze manier 'verdwenen', enkel een paar Gigabyte/MSI modellen zijn nog te vinden.

[ Voor 10% gewijzigd door JeroenExterkate op 17-04-2021 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 16:06

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WL2CM7PM4TUpF8k4yVJbdAfXMpU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vOIBLEYjDsjcl7Klt4Ac5nZg.jpg?f=fotoalbum_large

Amazon(.co.uk) lijkt van die beruchte "uit productie genomen" MSI 3080 trio wel aangekondigde leveringen te krijgen.
(Deze had eerst geen datum, het is niet mijn order, heb het screenshot uit de partalert discord)

[ Voor 8% gewijzigd door Bizzarro op 17-04-2021 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celestral
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 18-05-2021
Bizzarro schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 13:27:
[Afbeelding]

Amazon(.co.uk) lijkt van die beruchte "uit productie genomen" MSI 3080 trio wel aangekondigde leveringen te krijgen.
(Deze had eerst geen datum)
Keep us updated!
Ik had in september de LG38GN950 bij Amazon NL besteld toen deze op voorraad was en elke keer was de dag na leverdatum "oeps we hebben hem toch niet" en kreeg ik 4 keer een nieuwe leverdatum. Tot ik in december maar besloot te annuleren.
Ik vertrouw hen niet bepaald meer met verwachte leverdata. Hopelijk krijg je hem wel tho :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:49
Inflatable schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 16:34:
Ik hoop dat retailers hun les dit jaar ook geleerd hebben en voortaan geen “pre-orders” meer gaan aanemen van hardware die ze nog niet op voorraad hebben.. Vooral nieuwe videokaarten dus.. Alleen bestellingen aannemen zodra je het zelf op voorraad hebt, of op korte termijn geleverd kan krijgen.. Wat ze de laatste paar maanden dus ook al gedaan hebben..
Ik vind pre orders een beter systeem voor de gewone consument dan random drops midden in de nacht waar je als consument helemaal nooit doorheen komt omdat de website direct overspoeld wordt door bots.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theodoor v B
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-09 12:56
ph4ge schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 14:06:
[...]

Ik vind pre orders een beter systeem voor de gewone consument dan random drops midden in de nacht waar je als consument helemaal nooit doorheen komt omdat de website direct overspoeld wordt door bots.
Desnoods een reserveringssysteem en dan de actuele prijs voorgeschoteld krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19:18
weet iemand al waar ik de 3080 gaming plus kan bestellen? zal wel duurder zijn dan de 3080 gaming normaal maar dat zij dan maar zo..

https://videocardz.com/ne...trio-and-gaming-trio-plus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Celestral
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 18-05-2021
MetalSonic schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 14:51:
weet iemand al waar ik de 3080 gaming plus kan bestellen? zal wel duurder zijn dan de 3080 gaming normaal maar dat zij dan maar zo..

https://videocardz.com/ne...trio-and-gaming-trio-plus
Alternate heeft bijvoorbeeld de "nieuwe" Z Gaming Trio al op de website staan alleen is deze momenteel nog niet bestelbaar:
https://www.alternate.nl/...aart/html/product/1736474

Ik geloof dat deze nieuwe versies (Z Gaming Trio en Gaming Trio Plus) nog nergens beschikbaar zijn.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• JeroenExterkate
"Hi there

Around 20 back orders for MSI 3080 Gaming X Trio I have upgraded to the Suprim X 3080 free of charge."

--
Overclockers UK. Die hebben pas een klantenservice.

*Edit: totdat de X Trio daadwerkelijk gecancelled werd:

"I am afraid today I deliver bad news to all those who have pre-ordered and are waiting for an MSI 3080 Gaming X Trio:
https://www.archyde.com/m...-not-wait-for-pre-orders/

I have contacted MSI directly who have confirmed the part is indeed EOL.
The part will be replaced by a Gaming Z Trio, to which I asked MSI can you fulfil our back orders which are presently at 576 units to which the response was "sorry mate, I believe you know the answer" which means not a chance.

This is deeply upsetting to ourselves as we know it will cause great upset amongst our customers, but I must make it crystal clear OcUK has kept MSI informed of our back order quantity since day one, which was originally around 1100 units. Since launch OcUK has had around 350 units of the MSI 3080 Gaming X Trio and OcUK also upgraded around 200 customers to the MSI 3080 Suprim X model free of charge at great loss to ourselves. Unfortunately upgrades are not possible any more as we would be losing around £250-300 per card due to severe price increases from the board partners. But that aside we are simply not seeing any incoming shipments on 3080 from most board partners, so we cannot even offer a paid upgrade service as we have no stock to offer upgrades for at present and the outlook for May looks worse than April, so pretty much no stock."

[ Voor 80% gewijzigd door JeroenExterkate op 17-04-2021 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Celestral schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 15:00:
[...]

Alternate heeft bijvoorbeeld de "nieuwe" Z Gaming Trio al op de website staan alleen is deze momenteel nog niet bestelbaar:
https://www.alternate.nl/...aart/html/product/1736474

Ik geloof dat deze nieuwe versies (Z Gaming Trio en Gaming Trio Plus) nog nergens beschikbaar zijn.
Handige info..

Ondertussen zie ik dat als je een leuke MSI kaart wil onder de 1500 je nog je slag kan slaan bij Megekko
https://www.megekko.nl/pr...eakers.net&utm_medium=cpc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krablander
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 03-03-2024
Bizzarro schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 13:27:
[Afbeelding]

(Deze had eerst geen datum, het is niet mijn order, heb het screenshot uit de partalert discord)
Deze kaart ook besteld op 30 maart bij amazon UK.
Helaas niet deze email gekregen tot nu toe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16:18
Theodoor v B schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 14:09:
[...]

Desnoods een reserveringssysteem en dan de actuele prijs voorgeschoteld krijgen
Ik sta op de lijst bij EVGA en moet zeggen, het duurt tot op heden een eeuwigheid maar geeft wel een geruststelling. Nog niet betaald en wanneer ik aan de beurt ben, krijg ik een email met tijdslot om mijn bestelling te doen.

Leveranciers en webwinkels zouden hier zeker gebruik van moeten maken.
Een product cancellen heeft dan ook minder impact als er nog niet betaald is. Mensen die voor de X Trio al maanden hun geld kwijt waren en nu afgescheept worden, hebben ook niet de mogelijkheid gehad om het gereserveerde geld te gebruiken voor een alternatief. Een orderlijst opbouwen zoals EVGA zorgt voor die vrijheid bij particulieren.

Heb zelf dus ondertussen een Asus 3070 gekocht, terwijl ik wacht tot ik ooit een 3080 kan bestellen. Wss is de 4080 Ti er eerder 8)7

Enige issue zou zijn dat de wachtlijsten alleen maar groter zullen zijn, want iedereen plaatst bij elke webshop een order.

[ Voor 6% gewijzigd door JPM85 op 17-04-2021 16:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WinterMute2025
  • Laatst online: 23:02
naar JeroenExterkate: Dat is dus het bewijs.... winkels kunnen er niets aan doen.
wel raar, dat ik 5 weken geleden bij Informatique, alsnog een Asus Strix OC RTX 3070 voor 899 pleuros kon kopen. en de volgende dag binnenkreeg. 2 weken daarna kocht ik op de website van AMD de RX 6800 voor 600. Heb de RTX 3070 terug gestuurd. ik heb een uitkering en dus geen millionair.... evengoed. respect voor Informatique.. Tja,
sommige zeggen... had je Strix op Tweakers V/a gezet... tja
ik had hem op marktplaats gezet. 10 uur. 150 reacties. allemaal ophalen, sommige aggresief. ik had vermeld alleen opsturen.. vraagrpijs 950 euro... netjes of neit soms
heb markplaats gestopt en teruggestuurd naar Informatique... hopelijk heeft een gamer de kaart gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugotheGreat
JeroenExterkate schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 15:34:
"Hi there

Around 20 back orders for MSI 3080 Gaming X Trio I have upgraded to the Suprim X 3080 free of charge."

--
Overclockers UK. Die hebben pas een klantenservice.

*Edit: totdat de X Trio daadwerkelijk gecancelled werd:

"I am afraid today I deliver bad news to all those who have pre-ordered and are waiting for an MSI 3080 Gaming X Trio:
https://www.archyde.com/m...-not-wait-for-pre-orders/

I have contacted MSI directly who have confirmed the part is indeed EOL.
The part will be replaced by a Gaming Z Trio, to which I asked MSI can you fulfil our back orders which are presently at 576 units to which the response was "sorry mate, I believe you know the answer" which means not a chance.

This is deeply upsetting to ourselves as we know it will cause great upset amongst our customers, but I must make it crystal clear OcUK has kept MSI informed of our back order quantity since day one, which was originally around 1100 units. Since launch OcUK has had around 350 units of the MSI 3080 Gaming X Trio and OcUK also upgraded around 200 customers to the MSI 3080 Suprim X model free of charge at great loss to ourselves. Unfortunately upgrades are not possible any more as we would be losing around £250-300 per card due to severe price increases from the board partners. But that aside we are simply not seeing any incoming shipments on 3080 from most board partners, so we cannot even offer a paid upgrade service as we have no stock to offer upgrades for at present and the outlook for May looks worse than April, so pretty much no stock."
1) Heel transparant van ze, dat vind ik nou echt een top webshop.
en 2) Ik hoop dat mensen hebben geleerd dat het niet handig is om allemaal voor hetzelfde model van 1 fabrikant te gaan op basis van de prestaties van eerdere modellen. Als je op nr 100+ in de wachtrij komt gewoon cancellen en voor een andere kaart gaan. Zoveel maakt het model in de meeste gevallen echt niet uit. Denk dat minder bekende merken zoals inn03d en zotac hier zeker winst uit gaan halen.

Begin maart heb ik nog een order bij azerty geplaatst omdat ik in de sheet zag dat de wachrij daar kort was. Nr 21 voor de 3080 gigabyte OC. Sta nu op plek 11, ga ervan uit dat ik 'm met een maand binnen heb.

[ Voor 4% gewijzigd door HugotheGreat op 17-04-2021 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
HugotheGreat schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 16:11:
[...]

1) Heel transparant van ze, dat vind ik nou echt een top webshop.
en 2) Ik hoop dat mensen hebben geleerd dat het niet handig is om allemaal voor hetzelfde model van 1 fabrikant te gaan op basis van de prestaties van eerdere modellen. Als je op nr 100+ in de wachtrij komt gewoon cancellen en voor een andere kaart gaan. Zoveel maakt het model in de meeste gevallen echt niet uit. Denk dat minder bekende merken zoals inn03d en zotac hier zeker winst uit gaan halen.

Begin maart heb ik nog een order bij azerty geplaatst omdat ik in de sheet zag dat de wachrij daar kort was. Nr 21 voor de 3080 gigabyte OC. Sta nu op plek 11, ga ervan uit dat ik 'm met een maand binnen heb.
Doe maar niet hoor, ze zullen wel even sterk zijn maar qua geluidsproductie is er toch wel verschil. Die paar DBA's extra of minder kunnen net dat verschil maken. Ik moet er niet aan denken dat mijn MSI exemplaar wordt geruild voor een Zotac of een Gigabyte :X

nieuws: Gerucht: Nvidia komt met revisies van RTX 30-gpu's met nieuwe miningb...

Hopelijk in mei dus weer kaarten te koop, zullen we geen vriendelijke prijzen zijn maarja beter dan niks

[ Voor 16% gewijzigd door MetalSonic op 17-04-2021 16:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HugotheGreat
MetalSonic schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 16:28:
[...]

Doe maar niet hoor, ze zullen wel even sterk zijn maar qua geluidsproductie is er toch wel verschil. Die paar DBA's extra of minder kunnen net dat verschil maken. Ik moet er niet aan denken dat mijn MSI exemplaar wordt geruild voor een Zotac of een Gigabyte :X

nieuws: Gerucht: Nvidia komt met revisies van RTX 30-gpu's met nieuwe miningb...

Hopelijk in mei dus weer kaarten te koop, zullen we geen vriendelijke prijzen zijn maarja beter dan niks
Ik weet dat de gigabyte OC en de zotac trinity niet bueno zijn, maar ik heb 'm tenminste over een maand voor 1100 terwijl er hier gasten zijn die hun MSI Trio nooit gaan zien.. Soms kan je beter iets meer betalen of voor een 'minder' model gaan dan dat je eindeloos in de wachtrij staat, die 100 euro of net wat betere model zijn je tijd echt niet waard (mijne niet iig). En mbt tot dat artikel, ik zou niet te hoopvol worden.. Voor zover ik heb begerepen kunnen wij en zij hoog of laag springen, de (halfgeleider) tekorten zullen duren tot volgend jaar (tenzij crypto crasht wellicht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F5544
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-09 20:45
[...]

Jeej... -O- weer een goede reden om alle wachtrijen te annuleren en vervolgens de nieuwe sku's voor het 3 dubbele op de webshops te zetten. :(

Half jaar voor niets gewacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baltar
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 21:24
Eerste foto van een lading MSI Ventus 3080TI’s klaar voor verzending (naar LA helaas):

https://www.techspot.com/...us-have-photographed.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
F5544 schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 17:57:
[...]

Jeej... -O- weer een goede reden om alle wachtrijen te annuleren en vervolgens de nieuwe sku's voor het 3 dubbele op de webshops te zetten. :(

Half jaar voor niets gewacht
Ja voor degene die al zo lang op niks hebben wacht is het klote. Voor mij is het fijn "als" de GPU's straks te koop zijn voor bijvoorbeeld prijzen die veel niet ervoor over hebben en dan kan ik straks wellicht wel een MSI 3080 kopen.. Maarja we gaan het zien. Voorlopig is mijn 980 "still going strong"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 01:23
[...]

Denk niet dat het gerucht iets gaat veranderen als deze week ook het bericht naar buiten komt van Nvidia zelf dat er pas weer een verbetering in voorraad zal zijn in 2022, verwachten ze. https://uk.pcmag.com/grap...p-supply-for-much-of-2021

Kortom het zal misschien iets doen tegen de mining verkoop, maar ik betwijfel of die ooit echt een grote factor geweest is. Onderaan de streep is een vraag die 10 of meer keer het aanbod is gewoon de reden voor deze gekte.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ParaWM
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16-09 18:09

ParaWM

Pro Prutser

Postman schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 21:18:
[...]

Denk niet dat het gerucht iets gaat veranderen als deze week ook het bericht naar buiten komt van Nvidia zelf dat er pas weer een verbetering in voorraad zal zijn in 2022, verwachten ze. https://uk.pcmag.com/grap...p-supply-for-much-of-2021

Kortom het zal misschien iets doen tegen de mining verkoop, maar ik betwijfel of die ooit echt een grote factor geweest is. Onderaan de streep is een vraag die 10 of meer keer het aanbod is gewoon de reden voor deze gekte.
Maar even voordat anderen ermee komen; ik ben niet zuur, ik heb een 3080 en ben helemaal content. Maar hoe kunnen mensen nou twijfelen of minen een grote factor is? Er zijn duizenden en duizenden mensen in alle landen van de wereld die (nog steeds) alle vrije GPU's opkopen tot 2-2.5x MSRP. En die hebben er geen twee, die hebben er tientallen. Ik durf het wel aan te stellen dat op zijn minst er meer nieuwe GPU's in mining rigs zitten dan in game machines. Dat is dus op zijn minst een verdubbeling van de vraag. Als het niet meer is. Volgens mij was de game markt al lang voorzien nu als mining niet bestond.

Sinterklaas wil bier !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
ParaWM schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 21:54:
[...]

Maar even voordat anderen ermee komen; ik ben niet zuur, ik heb een 3080 en ben helemaal content. Maar hoe kunnen mensen nou twijfelen of minen een grote factor is? Er zijn duizenden en duizenden mensen in alle landen van de wereld die (nog steeds) alle vrije GPU's opkopen tot 2-2.5x MSRP. En die hebben er geen twee, die hebben er tientallen. Ik durf het wel aan te stellen dat op zijn minst er meer nieuwe GPU's in mining rigs zitten dan in game machines. Dat is dus op zijn minst een verdubbeling van de vraag. Als het niet meer is. Volgens mij was de game markt al lang voorzien nu als mining niet bestond.
Ik denk echt dat de focus van media ligt op wat mensen willen horen.
Voor mij is het simpel: er is een beperkte mogelijkheid waarvoor GPU nog inzetbaar zijn bij cryptominen. Dat is alleen niet wat mensen willen horen, die zoeken een schuldige voor deze GPU tekorten. En bedrijven zoals Nvidia en AMD zijn ook niet achterlijk, die hebben ook liever dat de schuld bij iedereen behalve zichzelf neergelegd wordt.

Maar geloof wat je wil geloven, doe ik dat ook en zijn we allemaal tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:28
ParaWM schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 21:54:
[...]

Ik heb een aantal kaarten (3080s en 3070s) verkocht aan een miner die vertelde er 20 te hebben. Dus er zijn idd genoeg miners die alle te koop staande kaarten opkopen😅. Maar dit zijn vooral 3070s en 3080s volgens mij. Laten we zeggen dat ongeveer 50% miner is, 25% gamer en 25% doorverkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:57
JSTPS schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 22:24:
[...]

Ik heb een aantal kaarten (3080s en 3070s) verkocht aan een miner die vertelde er 20 te hebben. Dus er zijn idd genoeg miners die alle te koop staande kaarten opkopen😅. Maar dit zijn vooral 3070s en 3080s volgens mij. Laten we zeggen dat ongeveer 50% miner is, 25% gamer en 25% doorverkoper.
Meest populair is de 3080 en tweede plek 3070. Doe komen het meest voorbij. 3060Ti is in trek, maar hiervan weinig van beschikbaar. 3060ti is volgens mij een crippled 3070, als de yields goed zijn, zal je ook weinig 3060ti zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:28
karakedi schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 22:56:
[...]

Meest populair is de 3080 en tweede plek 3070. Doe komen het meest voorbij. 3060Ti is in trek, maar hiervan weinig van beschikbaar. 3060ti is volgens mij een crippled 3070, als de yields goed zijn, zal je ook weinig 3060ti zien.
Ik bedoel populair bij miners hè. De 3080 is toch juist ook een gemankeerde 3090? 3060ti en 3080 komen idd erg weinig voorbij. De 3060 juist vaker de laatste 2 weken. Dat is dan weer een chip op zichzelf, dus zal beter beschikbaar blijven dan de 3060ti en 3080.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djurres
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 03-09 22:25
karakedi schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 22:56:
[...]

3080 meest populair klopt wel, 3070 meest populair onder gamers, en denk dat de beschikbaarheid van de 3060ti zo slecht is door miners. 3060ti en 3070 verschillen nl niet van hashrate maar wel in prijs.

Gevoelsmatig kopen de miners vooral de 3060ti's op waardoor er meer 3070's op de markt blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodoor v B
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-09 12:56
JPM85 schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 16:02:
[...]

Ik sta op de lijst bij EVGA en moet zeggen, het duurt tot op heden een eeuwigheid maar geeft wel een geruststelling. Nog niet betaald en wanneer ik aan de beurt ben, krijg ik een email met tijdslot om mijn bestelling te doen.

Leveranciers en webwinkels zouden hier zeker gebruik van moeten maken.
Een product cancellen heeft dan ook minder impact als er nog niet betaald is. Mensen die voor de X Trio al maanden hun geld kwijt waren en nu afgescheept worden, hebben ook niet de mogelijkheid gehad om het gereserveerde geld te gebruiken voor een alternatief. Een orderlijst opbouwen zoals EVGA zorgt voor die vrijheid bij particulieren.

Heb zelf dus ondertussen een Asus 3070 gekocht, terwijl ik wacht tot ik ooit een 3080 kan bestellen. Wss is de 4080 Ti er eerder 8)7

Enige issue zou zijn dat de wachtlijsten alleen maar groter zullen zijn, want iedereen plaatst bij elke webshop een order.
Ik heb bij EVGA ook notificaties aangevraagd. Begin januari. Het zou mooi zijn als EVGA ook een wachtlijstindicator had. Waarschijnlijk zou die erg ontmoedigend zijn, maar wel een mogelijkheid om te zien hoeveel ze er zelf direct uitleveren.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:49
Alternate: Asus10GB D6X RTX 3080 TUF GAMING (NON-OC)
17-09-2020 plek 171
...
16-03-2021 plek 065
24-03-2021 plek 064
01-04-2021 plek 064
18-04-2021 plek 063

Yes, weer een stapje gemaakt. In dit tempo heb ik hem wellicht in 2026 al. 8)7

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ph4ge schreef op zondag 18 april 2021 @ 13:34:
17-09-2020 plek 171
...
16-03-2021 plek 065
24-03-2021 plek 064
01-04-2021 plek 064
18-04-2021 plek 063

Als je de trend (via excel) van 16 maart tot 18 april blijft volgen, heb je hem op 19 februari 2024 :*)
(24/07/2021 als je die van september ook meetelt)

[ Voor 6% gewijzigd door SmokingCrop op 18-04-2021 14:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• saffi
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-04-2024
Theodoor v B schreef op zondag 18 april 2021 @ 11:25:
[...]

Ik heb bij EVGA ook notificaties aangevraagd. Begin januari. Het zou mooi zijn als EVGA ook een wachtlijstindicator had. Waarschijnlijk zou die erg ontmoedigend zijn, maar wel een mogelijkheid om te zien hoeveel ze er zelf direct uitleveren.
Op het EVGA forum worden wachtlijst indicatoren (op basis van tijdstip aanmeldingen) bijgehouden. Zie eerste forum bericht voor handleiding etc.

https://forums.evga.com/S...000-Entries-m3170768.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nebulasky2
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-09 11:25

Nebulasky2

PCT - Energizer

ph4ge schreef op zondag 18 april 2021 @ 13:34:
17-09-2020 plek 171
...
16-03-2021 plek 065
24-03-2021 plek 064
01-04-2021 plek 064
18-04-2021 plek 063

22-02-2021 Plek 120
18-04-2021 Plek 116

Zelfde Kaart met de verwachitng dat ze het model er net als die van MSI gewoon uitgooien.en dan is het toedeloe... 8)

- Sleep is for the Weak -

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-09 06:49
Huib_Bloodstone schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 09:02:
[...]

Heeft iemand al kaarten gehad van SiComputers ? zoniets ga ik cancelen, vertrouw het soms ook niet.. klinkt gek maar stel je eens voor dat zoiets faiiet gaat.. |:( 8)7
Daar zit ik ook een beetje mee.
Heb er sinds januari een 3070 in bestelling staan.
Zaak falliet, geld weg.
Van de andere kant hebben ze de order (nog) niet gecanceld, zou mooi zijn als de kaart ooit komt voor de 580€ de ik betaald heb.
Ik zie het alleen niet snel gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
Heeft iemand ia gescoorde tijdens de FE drop vandaag? Er was 3069ti, 3070, 3080 en 3090 beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haltom
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 03-04 12:23
karakedi schreef op zondag 18 april 2021 @ 22:00:
Heeft iemand ia gescoorde tijdens de FE drop vandaag? Er was 3069ti, 3070, 3080 en 3090 beschikbaar.
Dat was een drop van LDLC en die versturen alleen naar Belgie, Frankrijk en Spanje helaas.
Notebookbilliger verstuurd de FE wel naar NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
haltom schreef op zondag 18 april 2021 @ 22:22:
[...]

Dat was een drop van LDLC en die versturen alleen naar Belgie, Frankrijk en Spanje helaas.
Was ook bedoeld voor Belgische leden en NL met met belgisch adres.
Wat een prijzen.
3060ti: 419
3070: 519
3080: 719
3090: 1.549

Binnenkort op MP denk ik, voor het dubbele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
haltom schreef op zondag 18 april 2021 @ 22:22:
[...]

NBB stuurt eigenlijk ook niet de FE naar NL, maar vergeet dit soms wel eens uit te zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
Nebulasky2 schreef op zondag 18 april 2021 @ 18:35:
[...]

22-02-2021 Plek 120
18-04-2021 Plek 116

Zelfde Kaart met de verwachitng dat ze het model er net als die van MSI gewoon uitgooien.en dan is het toedeloe... 8)
Zit zelf 400 plus.

Als ze hem er uit gooien wacht ik wel op de 40 serie en dan ga ik wel voor een 2de hands 3080/3090. En anders een 4060/4070.
30 serie lijkt steeds meer op een nachtmerrie kwa beleving.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• E - man
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-08 14:42
Ik heb in de eerste week van januari een ‘GIGABYTE GeForce RTX 3080 EAGLE 10G’ besteld bij Alternate. Toen nog voor 799,-, hoop geld... maar was wel toe aan een upgrade na 10 jaar. Ben begonnen op plek 52, het daalde elke week een paar plekken, maar sta nu al een maand ongeveer op plek 37 in de wachtrij. Ben eigenlijk niet heel hoopvol meer dat ik Cyberpunk 2077 dit jaar nog met raytracing op 4k kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joran.D
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 01-10-2024
E - man schreef op zondag 18 april 2021 @ 23:01:
Ik heb in de eerste week van januari een ‘GIGABYTE GeForce RTX 3080 EAGLE 10G’ besteld bij Alternate. Toen nog voor 799,-, hoop geld... maar was wel toe aan een upgrade na 10 jaar. Ben begonnen op plek 52, het daalde elke week een paar plekken, maar sta nu al een maand ongeveer op plek 37 in de wachtrij. Ben eigenlijk niet heel hoopvol meer dat ik Cyberpunk 2077 dit jaar nog met raytracing op 4k kan spelen.
ik had hem in december gekocht bij azerty en heb hem midden februari ontvangen. In januari heb ik ook nog een INNO3D GEFORCE RTX 3080 ICHILL X4 bestelt voor mijn broer en sta al van in het begin op de 6de plek, dus we zijn ook al even aan het wachten, ik denk dat het pas voor in de zomer zal zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• klomp
  • Laatst online: 25-07 17:01

klomp

Zooi...

Joran.D schreef op maandag 19 april 2021 @ 01:51:
[...]

ik had hem in december gekocht bij azerty en heb hem midden februari ontvangen. In januari heb ik ook nog een INNO3D GEFORCE RTX 3080 ICHILL X4 bestelt voor mijn broer en sta al van in het begin op de 6de plek, dus we zijn ook al even aan het wachten, ik denk dat het pas voor in de zomer zal zijn.
Megekko heeft de INNO3D GEFORCE RTX 3080 ICHILL X4 vandaag binnen gekregen geven ze aan op hun FAQ pagina. Dus ik hoop voor je broer dat AZERTY ze ook krijgt deze week.

Ik heb er echter een hard hoofd in. Ikzelf sta voor een 3090 Strix oc in de wachtrij bij AZERTY en ben al maanden niet opgeschoven in de wachtrij. Terwijl ik in de FAQ van megekko maandelijks kaarten binnen zie komen van Asus (waaronder de 3090 Strix oc dus), MSI, inno3d, etc waaruit blijkt dat er gewoon geleverd wordt. Ik weet niet wat ze doen bij AZERTY maar het lijkt wel alsof ze een compleet andere inkoop route hebben en gewoon niets (of in ieder geval erg weinig) binnen krijgen vergeleken met Megekko. Ik heb in ieder geval de verkeerde keus gemaakt wat AZERTY als shop betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yourics
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 03-02-2024
yourics schreef op maandag 12 april 2021 @ 17:41:
Volg deze thread al langere tijd.
Ik dacht laat ik mijn statusupdate geven m.b.t. mijn bestelde MSI Geforce RTX 3060Ti Gaming X Trio. Destijds €499.
Deze kaart lijkt sinds ik 'm besteld heb in januari pas 1x geleverd te zijn bij Alternate. Ben eind januari ca. 40 plaatsen gezakt. Begonnen op 134. Momenteel sta ik al zeker 2 maanden op plaats 80.. (waarschijnlijk nog iets gezakt door annuleringen)
Hopelijk komt deze kaart snel binnen. Ik zie dat deze ook amper geleverd wordt bij andere shops.

Moet toch straks in een keer een groter aantal van beschikbaar zijn? :P
Update 19-4: Sta nu op plek 76.
Geen idee of dit annuleringen zijn geweest of een kleine "levering" (als je 4 GPU's een levering wilt noemen) :P
Ik ben in ieder geval blij dat ik weer wat opgeschoven ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf95
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 14-11-2022
klomp schreef op maandag 19 april 2021 @ 11:38:
[...]

Megekko heeft de INNO3D GEFORCE RTX 3080 ICHILL X4 vandaag binnen gekregen geven ze aan op hun FAQ pagina. Dus ik hoop voor je broer dat AZERTY ze ook krijgt deze week.

Ik heb er echter een hard hoofd in. Ikzelf sta voor een 3090 Strix oc in de wachtrij bij AZERTY en ben al maanden niet opgeschoven in de wachtrij. Terwijl ik in de FAQ van megekko maandelijks kaarten binnen zie komen van Asus (waaronder de 3090 Strix oc dus), MSI, inno3d, etc waaruit blijkt dat er gewoon geleverd wordt. Ik weet niet wat ze doen bij AZERTY maar het lijkt wel alsof ze een compleet andere inkoop route hebben en gewoon niets (of in ieder geval erg weinig) binnen krijgen vergeleken met Megekko. Ik heb in ieder geval de verkeerde keus gemaakt wat AZERTY als shop betreft.
Zo is er voor elke shop wel een verhaal.

Mijn ervaring bij AZERTY is tegengesteld.

Op 8 januari de inno3d 3080 X3 besteld.
(Was zo ongeduldig dat ik elke dag de leveringen van meggeko en azerty bij hield)

Wanneer megekko een levering kreeg, kreeg AZERTY dezelfde levering een week later.

Ik begon op plaatst 9, toen naar 8 door een annulering, vervolgens eind februari naar plek 3 bij een levering en begin april de kaart in ontvangst mogen nemen.

Dat is in ieder geval mijn ervaring. Succes nog!

Edit: AZERTY Nederland

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeroen71974
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-09 10:19
yourics schreef op maandag 19 april 2021 @ 11:48:
[...]

Update 19-4: Sta nu op plek 76.
Geen idee of dit annuleringen zijn geweest of een kleine "levering" (als je 4 GPU's een levering wilt noemen) :P
Ik ben in ieder geval blij dat ik weer wat opgeschoven ben.
Annuleringen dus, sta al maanden op plek 21 en sta dat nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klomp

klomp

Zooi...

Olaf95 schreef op maandag 19 april 2021 @ 11:49:
[...]

Zo is er voor elke shop wel een verhaal.

Mijn ervaring bij AZERTY is tegengesteld.

Op 8 januari de inno3d 3080 X3 besteld.
(Was zo ongeduldig dat ik elke dag de leveringen van meggeko en azerty bij hield)

Wanneer megekko een levering kreeg, kreeg AZERTY dezelfde levering een week later.

Ik begon op plaatst 9, toen naar 8 door een annulering, vervolgens eind februari naar plek 3 bij een levering en begin april de kaart in ontvangst mogen nemen.

Dat is in ieder geval mijn ervaring. Succes nog!

Edit: AZERTY Nederland
Eens, ieder huisje zijn kruisje. Maar wat je zegt over als Megekko een levering kreeg dat Azerty.nl diezelfde week ook een levering kreeg klopt maar deels. In het geval van Inno3d klopt het wel aardig, daar is jouw kaart ook bewijs van.

In maart heeft Megekko echter 2 keer een levering Asus kaarten gehad waarbij het meerdere modellen betrof, variërend van de 3070 varianten tot de 3090 varianten. Ze hebben sowieso elke kaart binnen gehad. Diezelfde maand bij Azerty zijn er zowat geen kaarten binnen gekomen van Asus, her en der een 3070. In april idem.

Twee weken, én vorige week heeft Megekko in hun FAQ aangegeven dat er een "kleine zending" Asus kaarten binnen gekomen was. Dit betrof ook alle varianten kaarten. Bij Azerty is er in diezelfde periode, volgens hun eigen FAQ alleen een kleine zending 3060's binnen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf95
  • Laatst online: 14-11-2022
klomp schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:01:
[...]

Eens, ieder huisje zijn kruisje. Maar wat je zegt over als Megekko een levering kreeg dat Azerty.nl diezelfde week ook een levering kreeg klopt maar deels. In het geval van Inno3d klopt het wel aardig, daar is jouw kaart ook bewijs van.

In maart heeft Megekko echter 2 keer een levering Asus kaarten gehad waarbij het meerdere modellen betrof, variërend van de 3070 varianten tot de 3090 varianten. Ze hebben sowieso elke kaart binnen gehad. Diezelfde maand bij Azerty zijn er zowat geen kaarten binnen gekomen van Asus, her en der een 3070. In april idem.

Twee weken, én vorige week heeft Megekko in hun FAQ aangegeven dat er een "kleine zending" Asus kaarten binnen gekomen was. Dit betrof ook alle varianten kaarten. Bij Azerty is er in diezelfde periode, volgens hun eigen FAQ alleen een kleine zending 3060's binnen gekomen.
Dat geeft ik toe, ik heb alleen gelet op de levering van inno3d. De resterende merken heb ik niet specifiek gecheckt.

Volgens mij kunnen wij concluderen dat het gokken blijft :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maffie500
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 31-07 08:50
prijsje voor een 3080 (sarcasme)
FA2 GeForce RTX 3080 SG (1-Click OC) - Videokaart € 2.149,00

https://azerty.nl/product...c-videokaart-10-gb-gddr6x

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• klomp

klomp

Zooi...

Olaf95 schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:34:
[...]

Dat geeft ik toe, ik heb alleen gelet op de levering van inno3d. De resterende merken heb ik niet specifiek gecheckt.

Volgens mij kunnen wij concluderen dat het gokken blijft :+
Dat snap ik, haha. Ik zie net dat Megekko deze week wéér een zending van Asus gaat ontvangen. Ben benieuwd of er deze week dan ook eens iets bij Azerty terecht gaat komen. Het gevoel dat er een spelletje gespeeld word bij Azerty begint namelijk steeds sterker en sterker te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wimpeeh
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-04-2022
Ik stond op positie 11 voor een:
"EVGA 3080 xc3 black"

En nu dit?? Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JptUgE0BZWCSQYlxGazE4zzFIT0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/laDFvnVS6LuLQ6amNKWbO23d.png?f=fotoalbum_large

Hoop toch niet dat hij geannuleerd is?

Edit: niet verzonden of geannuleerd, denk een kleine storing bij alternate sta weer braaf op NR 11.

[ Voor 10% gewijzigd door wimpeeh op 19-04-2021 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
wimpeeh schreef op maandag 19 april 2021 @ 18:39:
"EVGA 3080 xc3 black"

En nu dit?? [Afbeelding]

Hopelijk uitgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Czyrek
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 02-07-2021
"EVGA 3080 xc3 black"

En nu dit?? [Afbeelding]

Gebaseerd op gelijkaardige reacties uit het verleden, lijkt het erop dat het wachten voorbij is voor je. Ik denk dat je later vanavond een verzendbevestiging zal krijgen. Ik help het je hopen! oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dustydus
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-07-2024
"EVGA 3080 xc3 black"

En nu dit?? [Afbeelding]

Die wordt verstuurd. Annulering had je anders eerst een mail gehad. Gratz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpeeh
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-04-2022
Nee helaas, is niet geannuleerd
Of verzonden,

Denk een kleine storing bij alternate sta nu weer braaf op 11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arvidter
  • Laatst online: 29-08-2022
"EVGA 3080 xc3 black"

En nu dit?? [Afbeelding]

Vreemd, ik sta nog steeds op positie 7 voor deze kaart

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NLRay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 13:07
2 plekken gezakt voor de TUF RTX3080 OC bij Alternate.nl Of maar 2 geleverd of 2 annuleringen. Voorlopig plek 13. Ben er bijna :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jellybrah
  • Laatst online: 20:30
karakedi schreef op zondag 18 april 2021 @ 22:00:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nEr98JGHCGOMbS8iqz7_ynr0urw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Wzcs1fnDdycILN40LDvUfGuo.jpg?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JeroenExterkate
Zojuist 3 plaatsen gezakt bij Alternate voor de 3080 Strix OC.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
schumi1986 schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 21:45:
Vandaag bericht van EVGA dat mijn stepup aan de beurt is :) 19 sept mij ingeschreven (1ste mogelijke dag). Ga van een 2070S gekocht voor 660 euro naar een 3080 FTW ultra met een bijbetaling van 192 euro :p
Morgen komt ie dan EIN-DE-LIJK binnen. Na 7 maanden en 1 dag wachten! 🥳
Pagina: 1 ... 503 ... 629 Laatste

Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
Beschikbaarheid is te vinden in https://docs.google.com/s...2_DWk4/edit#gid=712726851 (niet meer up-to-date)

reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord