i5 10600k @ ML360R AIO | Z490-P | 32GB HyperX 3200 | MSI RTX 3070 Ventus 3X OC | Sharkoon TG5 Pro | Corsair RM650X | 2TB m.2 SSD | 1TB SATA HDD | Edifier 1280T | Sennheiser HD599 | 2x Iiyama G2466HSU
https://www.tones.be/nl/article/132680
Ik zou voor Warzone toch liever 6GB nemen. Anders moet je gaan terugschroeven.Jaïr.exe schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 14:08:
[...]
https://www.informatique....-1650-4gb-oc-tuf-gam.html
Deze is op zich nog te koop voor niet al te gekke prijs....
Ik zag deze overigens: LET WEL OP!! ik ken deze site helemaal niet. Verdiep je eerst in of het allemaal klopt:
https://www.xstra.eu/prod...v4VuQ4LS4WZkaAkcOEALw_wcB
14-16 weken levertijd maakt het ook niet heel aantrekklijk, is dus waarschijnlijk wel legit haha.saffi schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 14:50:
[...]
Ik zou voor Warzone toch liever 6GB nemen. Anders moet je gaan terugschroeven.
Ik zag deze overigens: LET WEL OP!! ik ken deze site helemaal niet. Verdiep je eerst in of het allemaal klopt:
https://www.xstra.eu/prod...v4VuQ4LS4WZkaAkcOEALw_wcB
[ Voor 33% gewijzigd door MrnXdK op 26-03-2021 14:53 ]
Tja, daar had ik dus niet naar gekeken. En dat zijn verwachtte levertijden dus vergeet het maar. Wel nog een 1660 super in stock. Maar meteen dus richting 600 pffttttMrnXdK schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 14:52:
[...]
14-16 weken levertijd maakt het ook niet heel aantrekklijk, is dus waarschijnlijk wel legit haha.
https://www.xstra.eu/prod...6gb-gddr6-video-card.html
Overigens gewoon Nederlands bedrijf.
https://tweakers.net/shop...ital-storage/shopreviews/
kon prima warzone spelen met een 970 kaart.cytral schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 13:26:
[...]
Zeker overwogen, maar ik wil vooralsnog vooral warzone spelen, begreep van een vriend van mij dat je daar wel een beetje goede videokaart voor nodig hebt..
Zelfs dat is niet helemaal correct, als een product uitgeleverd kan worden is er geen geldige reden voor een verkoper om de koopovereenkomst te ontbinden. En verlies pakken doen ze als het goed is niet, want jij heb bijv in december voor prijs x een kaart besteld, op dat moment bestellen zij op z’n laatst voor inkoopprijs x die kaar bij de leverancier (kan zijn dat ze al eerder bestellingen hebben gedaan omdat ze forse verkoop voorzagen). Het is dus niet zo dat ze eerder verkochte kaarten voor de huidige inkoopprijs binnenhalen;)HugotheGreat schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 12:17:
[...]
Ze kunnen inderaad niet zeggen kan je nog even 300 extra overmaken anders gaat je kaart naar de persoon achter je in de rij.
Maar volgens mij behouden veel (alle) webshops het recht om je order zonder reden te mogen cancellen. Zou wel slecht zijn voor hun imago, wellicht doen ze het daarom niet. Maar als de andere optie is 100en euro's verlies nemen per kaart zou het mij niet verbazen als ze toch cancellen.
M3 LR AWD / Blauw / PUR zwart / 18” aero
Een 3060 voor een normale prijs ben ik nog niet tegengekomen en ik ben al sinds launch op zoek. Waar heb je die gekocht en wat is een “normale” prijs?saffi schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 14:06:
[...]
Ik speel voornamelijk Warzone. Ik was al beetje te laat dus heb er voor gekozen een Full HD scherm (165Hz) te kopen i.c.m. een 1660 (die kon ik nog voor rond de 300 oppikken, zie dat zelfs die kaarten nu skyhigh gaan). Daarmee speel je Warzone 100+ FPS op een redelijke resolutie met meeste settings high. Heb nu twee 3060's voor normale prijs die er aan komen. Die zullen voorlopig wel voldoen en als alles weer beetje normaal is dan ga ik wel kijken naar een uograde en een 4K scherm.
[ Voor 3% gewijzigd door Larssss op 26-03-2021 16:33 ]
Ik heb goed nieuws voor jullie.
De prijzen zullen op korte termijn gaan kelderen.De reden hiervoor is dat ik mijn overprijsde kaart heb ontvangen.
De eerste fatsoenlijke videokaart die ik ooit gehad heb.
812 euro incl. verzendkosten voor een 3070 op 7 maart bij cyberport.de besteld. toen uiteraard teveel bestellingen aangenomen, maar tot mn verbazing heb ik hem afgelopen dinsdag binnen gekregen.
wilde er een foto bij plaatsen maar telefoon werkt niet mee, maarja dit is hem: https://www.asus.com/nl/M...ds/Dual/DUAL-RTX3070-O8G/
[ Voor 5% gewijzigd door henk124875 op 26-03-2021 17:22 ]
Ha ja, dat zul je altijd zien inderdaad. Maar ik heb zo'n gevoel dat je buyers remorse nog wel even uitblijft en de prijzen nog wel een tijdje hoog blijvenhenk124875 schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 17:18:Ik heb goed nieuws voor jullie.
De prijzen zullen op korte termijn gaan kelderen.
De reden hiervoor is dat ik mijn overprijsde kaart heb ontvangen.
De eerste fatsoenlijke videokaart die ik ooit gehad heb.
812 euro incl. verzendkosten voor een 3070 op 7 maart bij cyberport.de besteld. toen uiteraard teveel bestellingen aangenomen, maar tot mn verbazing heb ik hem afgelopen dinsdag binnen gekregen.
wilde er een foto bij plaatsen maar telefoon werkt niet mee, maarja dit is hem: https://www.asus.com/nl/M...ds/Dual/DUAL-RTX3070-O8G/
Sowieso wel tot ik mn 3090 OC eindelijk eens krijg. Daarna zal de boel wel kelderen

maar gefeliciteerd, have fun
FF terugbladeren. Bij EVGA in de VS via direct sales. 389 en 329 dollar + tax en shipping.Larssss schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 16:16:
[...]
Een 3060 voor een normale prijs ben ik nog niet tegengekomen en ik ben al sinds launch op zoek. Waar heb je die gekocht en wat is een “normale” prijs?
Je moet wel Amerikaan zijn en US Paypal en adres hebben.
Ik ben geen Amerikaan en heb geen US paypal en adres, dus dat wordt hem helaas niet. Sta al 4 maanden in de rij in de queue voor de 3060 ti en al sinds launch day voor de 3060 bij EVGA EU, maar dit schiet totaal niet op helaas......saffi schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 17:40:
[...]
FF terugbladeren. Bij EVGA in de VS via direct sales. 389 en 329 dollar + tax en shipping.
Je moet wel Amerikaan zijn en US Paypal en adres hebben.
Ik ook niet, maar mijn vrouw welLarssss schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 17:48:
[...]
Ik ben geen Amerikaan en heb geen US paypal en adres, dus dat wordt hem helaas niet. Sta al 4 maanden in de rij in de queue voor de 3060 ti en al sinds launch day voor de 3060 bij EVGA EU, maar dit schiet totaal niet op helaas......
Ach, er zijn ook nadelen, elke "US person" moet elk jaar belasting aangifte doen en een aangifte van buitenlandse rekeningen. Ongeacht waar je woont en belasting betaald. Naast Eritrea is de VS de enige natie in de wereld die dit systeem heeft. Laat ik nu net in Ethiopie geboren zijn
Aangezien dit een zero tolerance topic is weer even on topic:
Het lijkt er wel op dat EVGA afgelopen week geleverd heeft aan de retailers. Er zijn daar flinke sprongen gemaakt. Ze hebben daar vast wat lever contracten die nagekomen moeten worden. Verder is het droevenis. Afgezien van de 3060 launch waar ze waarschijnlijk wel wat voorraad voor hadden aangelegd is het druppelen op de gloeiende plaat. De 3060 is overduidelijk voornamelijk aan de VS geleverd. Toch heb ik hoop dat ook de EU lijst wordt afgewerkt. En ik kan wel waarderen dat een leverancier de MSRP aanhoud en wachtlijsten hanteert i.p.v. de prijs omhoog te gooien. Zo zie ik de EVGA 3060 op voorraad bij onze groene reptielenvrienden in de aanbieding voor € 849,- En dat is afgeprijst van € 899,- Je kunt mij niet vertellen dat zij niet dezelfde lage inkoop prijs hebben betaald en eigenlijk de scalper rol naar zich toe hebben getrokken. Ik heb diezelfde kaart gisteren (of was het eergisteren) nog retail bij EVGA gekocht voor $ 329 + tax. Je leest dat iedereen elkaar de schuld geeft maar dit is in mijn ogen wel een sterk staaltje scalpen\profiteren.
Ik bouw een systeem voor een vriend maar die moet zijn 2080 nog maar even houden ben ik bang. Ondanks dat de kaart de zelfde dag nog wordt geleverd. Hij speelt op 1440p, is een 3060 wellicht ook een optie? Wordt daat ook niet blij van als ik mensen hoor die al 4+ maanden wachten.
https://www.megekko.nl/pr...G-OC-10G-Videokaart?s_o=1
Ryzen 7800x3d - Gigabyte 4090 - Gigabyte Aorus AX Elite x670 - gskill ripjaws 6000 cl 30 32gb - phanteks nv9
ik ben absoluut geen kenner op het gebied van videokaarten maar wat is er mis met een 2080? die is toch veel beter als een 3060? en een 3060ti is vergelijkbaar volgens mij.maradesign schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 21:32:
Zijn de prijzen bij bijvoorbeeld de link hieronder echt legit of is dit een tactiek om scalpers tegen te gaan. Ik vind dit echt onvoorstelbaar. Ik heb dezelfde kaart als hieronder in december binnen gekregen (november besteld) voor 899 bij megekko.
Ik bouw een systeem voor een vriend maar die moet zijn 2080 nog maar even houden ben ik bang. Ondanks dat de kaart de zelfde dag nog wordt geleverd. Hij speelt op 1440p, is een 3060 wellicht ook een optie? Wordt daat ook niet blij van als ik mensen hoor die al 4+ maanden wachten.
Opvallend en hoopgevend dat ze daar voor relatief lage bedragen verkocht worden!!saffi schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 21:30:
[...]
Ik ook niet, maar mijn vrouw welDe EU lijst van EVGA is om te huilen. In de VS gaat het nu gestaag. Maar dan had je wel op de minuut dat de 3060 uit kwam moeten hammeren op de notify met een direct link.
Ach, er zijn ook nadelen, elke "US person" moet elk jaar belasting aangifte doen en een aangifte van buitenlandse rekeningen. Ongeacht waar je woont en belasting betaald. Naast Eritrea is de VS de enige natie in de wereld die dit systeem heeft. Laat ik nu net in Ethiopie geboren zijnMaar gelukkig bestond Eritrea toen nog niet.
Aangezien dit een zero tolerance topic is weer even on topic:
Het lijkt er wel op dat EVGA afgelopen week geleverd heeft aan de retailers. Er zijn daar flinke sprongen gemaakt. Ze hebben daar vast wat lever contracten die nagekomen moeten worden. Verder is het droevenis. Afgezien van de 3060 launch waar ze waarschijnlijk wel wat voorraad voor hadden aangelegd is het druppelen op de gloeiende plaat. De 3060 is overduidelijk voornamelijk aan de VS geleverd. Toch heb ik hoop dat ook de EU lijst wordt afgewerkt. En ik kan wel waarderen dat een leverancier de MSRP aanhoud en wachtlijsten hanteert i.p.v. de prijs omhoog te gooien. Zo zie ik de EVGA 3060 op voorraad bij onze groene reptielenvrienden in de aanbieding voor € 849,- En dat is afgeprijst van € 899,- Je kunt mij niet vertellen dat zij niet dezelfde lage inkoop prijs hebben betaald en eigenlijk de scalper rol naar zich toe hebben getrokken. Ik heb diezelfde kaart gisteren (of was het eergisteren) nog retail bij EVGA gekocht voor $ 329 + tax. Je leest dat iedereen elkaar de schuld geeft maar dit is in mijn ogen wel een sterk staaltje scalpen\profiteren.
Een 2080 is momenteel goud waard en in mijn ogen voor 1440p echt ruim voldoende. realiteit is, onder de 1500/2000 voor een nieuwe kaart ga je geen verbetering vinden. Tenzij je natuurlijk diezelfde 2080 voor die prijs weg kan doen en een betere kaart kan vinden voor een "schappelijk" prijsje.maradesign schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 21:32:
Zijn de prijzen bij bijvoorbeeld de link hieronder echt legit of is dit een tactiek om scalpers tegen te gaan. Ik vind dit echt onvoorstelbaar. Ik heb dezelfde kaart als hieronder in december binnen gekregen (november besteld) voor 899 bij megekko.
Tactiek om scalpers tegen te gaan? Megekko is de scalper hier.maradesign schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 21:32:
Van een 2080 naar een 3060 (zeker de non TI) overstappen is geen logica, de 3060 gaat op dit moment voor prijzen die nergens op slaan (700+ voor de 3060[b]maradesign in "[ZT] [NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen"

i5 10600k @ ML360R AIO | Z490-P | 32GB HyperX 3200 | MSI RTX 3070 Ventus 3X OC | Sharkoon TG5 Pro | Corsair RM650X | 2TB m.2 SSD | 1TB SATA HDD | Edifier 1280T | Sennheiser HD599 | 2x Iiyama G2466HSU
Het blijft een 2080(ti) voor nu. Idd niets mis mee! We wachten wel op de 4080Furcifier schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 22:43:
[...]
Van een 2080 naar een 3060 (zeker de non TI) overstappen is geen logica, de 3060 gaat op dit moment voor prijzen die nergens op slaan (700+ voor de 3060) en de 2080 heeft een hogere performance. Net als hiervoor al gezegd, voor 1440p volstaat die kaart sowieso voorlopig echt nog wel hoor.
Ryzen 7800x3d - Gigabyte 4090 - Gigabyte Aorus AX Elite x670 - gskill ripjaws 6000 cl 30 32gb - phanteks nv9
Wellicht kan Boskalis een aantal containertjes met RTX kaarten mee terug nemen naar Nederland.Verwijderd schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 10:49:
[Afbeelding]
Heeft dit nog gevolgen voor de aanvoer?
Worden high end videokaarten tegenwoordig niet per vliegtuig vervoerd en dat alleen de lower end kaarten per schip gaan? Of heb ik dat helemaal mis? Het zou me niets verbazen als er videokaarten op een van die schepen zit.Verwijderd schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 10:49:
[Afbeelding]
Heeft dit nog gevolgen voor de aanvoer?
Dat dacht ik bij die overstromingen in Thailand in 2011 ook met de harddisk-prijzen, maar dat is ook nooit meer echt goed gekomen. Je kocht vlak ervoor makkelijk een 2 TB schijf voor minder dan 60 euro, en dat was vijf jaar erna nog steeds onmogelijk. Pas nu zie je sommige modellen weer een beetje op datzelfde niveau bungelen. Gelukkig is daar de SSD markt nu enorm opgekomen zodat je een alternatief hebt.Nessuno schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 09:57:
[...]
Het is echt een vraag en aanbod verhaal.
kwestie van tijd denk ik en dan word het wel weer normaal.
Ik ben dus bang dat ze in de geest van "never waste a good crisis" door krijgen dat ze ook wel wat verdienen als ze de prijzen net wat hoger laten dan ze ooit waren voor het tekort... wat dat betreft kan je alleen maar hopen op wat gezonde concurrentie tussen AMD en NVIDIA in de toekomst.
Same here, alleen sta ik iets gunstiger, plek 44 op dezelfde kaart. Super build staan met maar de oude 1080 er in 😭TSMKenny schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 12:08:
Nog steeds wachtrij 56 voor de Asus rog strix 3080 OC bij Azerty, er gebeurt helemaal niets en ik geef stilletjes aan de moed op... ik heb nu al enkele maanden een nieuwe build staan zonder grafische kaart, 3000 euro waar ik helemaal niets meer aan heb...
Holy shit... die megekko prijzen...
https://www.4launch.nl/pr...0K,-RTX-3080,-16GB,-2,5TB
bijvoorbeeld
[ Voor 22% gewijzigd door Gillelli op 27-03-2021 13:00 ]
Je hebt op dit moment een bestelling bij ons openstaan voor een Gigabyte GeForce RTX 3080 Eagle OC 10G - Videokaa. Onze leverancier verwacht het product naar ons te kunnen verzenden op Helaas nog onbekend, 2 tot 3 werkdagen daarna zal het product bij jou bezorgd worden.
Let op: het product is op dit moment nog niet binnen bij onze leverancier, dus het gaat om een verwachte levertijd. We gaan wekelijks, of op de dag voordat de levertermijn verloopt, een nieuwe status aan je versturen per mail. Dit zodat je hier niet zelf weer navraag over hoeft te doen.
Hebben jullie enig idee op welke datum 2 tot 3 werkdagen na Helaas nog onbekend vallen dit jaar? Ik gok wanneer Pasen en Pinksteren tegelijk zijn....
Nou ja, het is weer eens iets anders, normaal mailen ze dat ze geen flauw idee hebben...
Kreeg deze week nog een mailing van een leverancier met daarin aanbiedingen van o.a. HP Omen desktops met daarin RTX 3070 of RTX 3090, inderdaad geen opgave van welk type/merk het juist is.Furcifier schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 13:31:
Enige nadeel met een compleet systeem kopen is dat je geen flauw idee hebt welk model je erin gaat krijgen. Het kan het neusje van de zalm zijn, maar ook het meest goedkopende en minst presterende model. Is een gok die je moet willen nemen, maar absoluut wel een manier om een kaart te pakken te krijgen.
Maar wel vlot leverbaar.
Denk toch dat er stilletjesaan een einde gaat komen aan deze absurd hoge prijzen, er zijn natuurlijk partijen die het graag zo lang mogelijk zo willen houden.
Ik denk dat we rond de herfst pas betere prijzen gaan krijgenVRonly schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 14:30:
[...]
Kreeg deze week nog een mailing van een leverancier met daarin aanbiedingen van o.a. HP Omen desktops met daarin RTX 3070 of RTX 3090, inderdaad geen opgave van welk type/merk het juist is.
Maar wel vlot leverbaar.
Denk toch dat er stilletjesaan een einde gaat komen aan deze absurd hoge prijzen, er zijn natuurlijk partijen die het graag zo lang mogelijk zo willen houden.
Normaal komt het op dinsdag, en het is vandaag zaterdag. Ik heb er ondertussen ook al wat ontvangen waarin staat "levertijd onbekend". Dus misschien heb je wel geluk en komt ie gewoon echtRobertheinst schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 13:51:
Zojuist deze mail van Azerty ontvangen:
Je hebt op dit moment een bestelling bij ons openstaan voor een Gigabyte GeForce RTX 3080 Eagle OC 10G - Videokaa. Onze leverancier verwacht het product naar ons te kunnen verzenden op Helaas nog onbekend, 2 tot 3 werkdagen daarna zal het product bij jou bezorgd worden.
Let op: het product is op dit moment nog niet binnen bij onze leverancier, dus het gaat om een verwachte levertijd. We gaan wekelijks, of op de dag voordat de levertermijn verloopt, een nieuwe status aan je versturen per mail. Dit zodat je hier niet zelf weer navraag over hoeft te doen.
Hebben jullie enig idee op welke datum 2 tot 3 werkdagen na Helaas nog onbekend vallen dit jaar? Ik gok wanneer Pasen en Pinksteren tegelijk zijn....![]()
Nou ja, het is weer eens iets anders, normaal mailen ze dat ze geen flauw idee hebben...
Vlot leverbaar, echter klinken de specs van die systemen vaak vrij leuk maar is wat je geleverd krijgt echt van treurige kwaliteit en loop je tegen allerlei problemen aan (zelfs bij MSI, Asus ROG, Alienware etc.). Kijk voor de gein eens de mystery shopper van LTTVRonly schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 14:30:
[...]
Kreeg deze week nog een mailing van een leverancier met daarin aanbiedingen van o.a. HP Omen desktops met daarin RTX 3070 of RTX 3090, inderdaad geen opgave van welk type/merk het juist is.
Maar wel vlot leverbaar.
Ik denk eerlijk gezegd dat er juist niét nu een eind aan zit te komen, als je kijkgt dat in de afgelopen week de prijzen bij retailers gemiddeld zo'n 200-300eu omhoog gegaan zijn. Neem je daarbij ook nog mee dat een partij als MSI van de week nog aangaf dat ze de prijzen omhoog gaan gooien voor GPU's dan lijkt het me sterk dat er op relatief korte termijn een eind komt aan deze prijzen.
Keek net uit pure nieuwsgierigheid, bij Alternate is de Inno3d 3060 IChill X3 nu (volgens site) "direct leverbaar", hangt dan wel een prijskaartje aan van 769eu. In perspectief; ik bestelde een TI voor minder knaken

Dat wordt duimen, het zal toch niet echt gaan gebeuren? 😁Larssss schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 14:45:
[...]
Normaal komt het op dinsdag, en het is vandaag zaterdag. Ik heb er ondertussen ook al wat ontvangen waarin staat "levertijd onbekend". Dus misschien heb je wel geluk en komt ie gewoon echt
Contact opgezocht nav mijn nieuw positie in de rij daar voor die kaart. 26>18
[ Voor 13% gewijzigd door Raven_X3 op 27-03-2021 16:41 ]
[ Voor 13% gewijzigd door TSMKenny op 27-03-2021 18:35 ]
Hey overbuurman.Raven_X3 schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 16:41:
Er is blijkbaar vandaag een 3080 ASUS TUF OC uitgeleverd bij alternate NL. Iemand anders die deze kaart ook in de afgelopen week nog heeft gehad? Medewerker zei me ook dat het wat rooskleuriger uitzag. Maar goed, alternate is verder niet echt van het delen van info.
Contact opgezocht nav mijn nieuw positie in de rij daar voor die kaart. 26>18
Ja sinds de 19de weer geen updatesTSMKenny schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 18:35:
Blijkbaar iets aan de hand met de site van Azerty

In perspectief; mijn RTX 3080 Gaming X Trio was 769 euro bij launch.Furcifier schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 14:57:
[...]
Keek net uit pure nieuwsgierigheid, bij Alternate is de Inno3d 3060 IChill X3 nu (volgens site) "direct leverbaar", hangt dan wel een prijskaartje aan van 769eu. In perspectief; ik bestelde een TI voor minder knaken

[ Voor 12% gewijzigd door Paprika op 28-03-2021 13:29 ]
Of op één van de andere tientallen schepen die liggen te wachten of aan het omvaren zijn...Nvidia130488 schreef op zondag 28 maart 2021 @ 12:08:
ik dacht ook al dat mijn rtx kaart op dat schip in het suez kanaal ligt
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
*knip* nee, zie de waarschuwing in het grote rode blok
€816,- en op voorraad?
[ Voor 58% gewijzigd door br00ky op 28-03-2021 16:26 ]
Op google staat fake..not legit.Technofreakz schreef op zondag 28 maart 2021 @ 13:41:
Heeft iemand ervaring met deze site?
---
€816,- en op voorraad?
Ik zou oppassen dus.
Dat was ook mijn vermoeden, maar mooi dat jij het nogmaals bevestigd.Aggressor schreef op zondag 28 maart 2021 @ 13:49:
[...]
Op google staat fake..not legit.
Ik zou oppassen dus.
de enige site die alles op voorraad heeft . en alleen kan betalen met bitcoinsTechnofreakz schreef op zondag 28 maart 2021 @ 13:41:
€816,- en op voorraad?

[ Voor 25% gewijzigd door br00ky op 28-03-2021 16:26 ]
My 2 cents:Technofreakz schreef op zondag 28 maart 2021 @ 13:41:
€816,- en op voorraad?
https://www.reddit.com/r/...egit_if_you_werent_aware/
[ Voor 22% gewijzigd door br00ky op 28-03-2021 16:26 ]
Je zou bijna een build-to-order tracking willen hebben zoals bij auto's, gezien wachttijd nu gelijkwaardig isTSMKenny schreef op zondag 28 maart 2021 @ 13:34:
Vraag me af of mijn kaart al ergens ligt of dat hij nog geproduceert moet worden
Inmiddels in bezit van een 3080 Suprim X. Mij ga je hier niet meer zien, sorry girls & boys
[ Voor 13% gewijzigd door graceful op 28-03-2021 17:31 ]
Haha, je zou bijna vergeten dat je überhaupt een GPU besteld hebt.TZB schreef op maandag 29 maart 2021 @ 12:18:
Mijn RTX3080 staat nu 6 maanden en 10 dagen in bestelling... beetje.geduld mensen
Welk model en waar heb je die besteld?
In welk tijdsbestek ben jij 10 plaatsen gezakt? Ik sta namelijk nog steeds 64e en de totale consumentenwachtrij staat nog steeds op 188.Demolition1122 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 12:26:
ik ben bij Azerty van 128 naar 118 gegaan ze krijgen daar wel een paar 3080 Strix OC's binnen!just wait guys!
it will be worth the wait.
Helpt ook niet mee dat Azerty niet consistent de pagina bijwerkt met welke kaarten ze verwachten en hebben ontvangen...
Je kan voor iets over de 2900,- de 3090 Suprim bestellen (op voorraad)
https://www.alternate.nl/...aart/html/product/1689857

de TUF non-oc (wegens geen meerwaarde) bij Tones.be....ik had initieel een pre-order gedaan bij Amazon maar die is uiteindelijk geweigerd geworden...daarom de bestelling bij Tones, een winkel waar ik nooit eerder iets had gekocht. En nee, vergeten doe ik het niet hoorPostman schreef op maandag 29 maart 2021 @ 12:24:
[...]
Haha, je zou bijna vergeten dat je überhaupt een GPU besteld hebt.
Welk model en waar heb je die besteld?
Ik ben paar keer gezakt tussen deze maand en vorige maand.mauricedetmers schreef op maandag 29 maart 2021 @ 12:51:
[...]
In welk tijdsbestek ben jij 10 plaatsen gezakt? Ik sta namelijk nog steeds 64e en de totale consumentenwachtrij staat nog steeds op 188.
Helpt ook niet mee dat Azerty niet consistent de pagina bijwerkt met welke kaarten ze verwachten en hebben ontvangen...
Je liet het even klinken alsof er vandaag 10 Strix geleverd zijn bij Azerty. Maar hoe je het nu omschrijft is dan toch echt gebaseerd op annuleringen..Demolition1122 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 13:07:
[...]
Ik ben paar keer gezakt tussen deze maand en vorige maand.
Volgens mij was het eind januari begin februari dat het even snel ging met 10 plekken, ik sta nu sinds begin maart op 44 waar ik in december begon op 63 voor de rog strix 3080 oc.Demolition1122 schreef op maandag 29 maart 2021 @ 13:07:
[...]
Ik ben paar keer gezakt tussen deze maand en vorige maand.
Sta al maanden op plek 1 bij Azerty voor de ASUS 3080 non-tuf, maar ik denk eerlijk gezegd niet dat hij er nog aan zit te komen voor oktober.
Gewoon nog even geduld hebben, dan kan je er straks in alle rust van genieten in het bejaardenhuis!JurreTweakers schreef op maandag 29 maart 2021 @ 14:53:
Ik wacht nu officieel 1/40e deel van m'n leven op m'n videokaart. What a time to be alive.
Sta al maanden op plek 1 bij Azerty voor de ASUS 3080 non-tuf, maar ik denk eerlijk gezegd niet dat hij er nog aan zit te komen voor oktober.
(als je wel de adreswijziging op tijd doorgeeft)
blaat
Plek 1 wauw, ik zou knettergek worden van die spanningJurreTweakers schreef op maandag 29 maart 2021 @ 14:53:
Ik wacht nu officieel 1/40e deel van m'n leven op m'n videokaart. What a time to be alive.
Dat geeft weinig hoop als 16e in diezelfde rijJurreTweakers schreef op maandag 29 maart 2021 @ 14:53:
Non-OC bedoel je? Heb ik inderdaad nergens voorbij zien komen de afgelopen weken, worden denk ik amper geproduceerd.JurreTweakers schreef op maandag 29 maart 2021 @ 14:53:
[ Voor 11% gewijzigd door HugotheGreat op 29-03-2021 15:31 ]
Waarschijnlijk annuleringen. Ik sta nog steeds op 31.RPJ- schreef op maandag 29 maart 2021 @ 16:02:
Vandaag van plek 61 naar plek 59 gegaan voor de Strix OC bij Alternate.nl
Can confirm! Vandaag gezakt van 24 naar 11 dus ik verwacht dat er 13 geleverd zijn. Hopelijk binnenkort weer 13 stuks zodat ik ook eindelijk mijn kaart mag ontvangenAngeFragile schreef op maandag 29 maart 2021 @ 13:13:
Het lijkt erop dat Azerty een aantal MSI GeForce RTX 3080 SUPRIM X 10G uit aan het leveren is.

Maar hopen dat Informatique nu ook eens wat heeft gehad dan. Een aantal winkels lijken echter enorm voorrang te krijgen hiermee...AngeFragile schreef op maandag 29 maart 2021 @ 13:13:
Het lijkt erop dat Azerty een aantal MSI GeForce RTX 3080 SUPRIM X 10G uit aan het leveren is.
:fill(white):strip_exif()/f/image/jfmGzL0iVp7VEKO545EFYQE0.png?f=user_large)
Ben ik helaas maar van plaats 64 naar plaats 61 gegaan... (van de 181)

[ Voor 28% gewijzigd door NineTailedFox op 29-03-2021 23:18 . Reden: plaatje i.p.v. link naar plaatje ]
Heb jij al een update gekregen van BPost? Bij mij staat er nog steeds uw pakket wordt klaargemaakt...h8bal schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 21:36:
[...]
Net ook dezelfde bevestiging gehad van Bpost en van Fnac zelf. Lijkt tegen verwachting in goed te komen.
Wel heb ik hem toen “maar” 759 + 10 betaald ( met die 10€ klantenkaart kreeg je 5 procent korting)
Alleszins was dat hier een heel goede tip dus
Same here. Zware tijdenTZB schreef op maandag 29 maart 2021 @ 12:18:
Mijn RTX3080 staat nu 6 maanden en 10 dagen in bestelling... beetje.geduld mensen

:fill(white):strip_exif()/f/image/Rpe1A5OowANTYfWElxUgvcWx.png?f=user_large)
[ Voor 14% gewijzigd door paulbenard op 29-03-2021 23:33 ]
En dan koop je toch weer een ASUSpaulbenard schreef op maandag 29 maart 2021 @ 23:32:
[...]
Same here. Zware tijden. Sinds launch geordered. 1080Ti ging in Augustus al kapot en is daarna zwaar mishandeld door het ASUS RMA centrum. Daarna trokken ze hun handjes er vanaf en was het "eigen risico". Zat ik dan met een 800 euro paperweight en geen kaart. We hebben maar geduld zeggen ze dan...
![]()
![]()
[Afbeelding]
Is dit zakelijk of consumenten?Ik heb ook een in bestelling staan op azerty en ik ben 2 plaatsen opgeschoven vandaag naar 3/35 voor de rtx 3080 gaming trio.NineTailedFox schreef op maandag 29 maart 2021 @ 23:15:
Ik was even heel blij toen ik dit zag over de MSI GeForce RTX 3080 GAMING X TRIO 10G na in ieder geval een maand niets over deze kaart gehoord te hebben bij Azerty:
[Afbeelding]
Ben ik helaas maar van plaats 64 naar plaats 61 gegaan... (van de 181)![]()
Consumenten, tot voor kort wist ik niet eens dat er een zakelijke wachtrij was totdat het hier in de topic benoemd was.van4658 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 00:12:
[...]
Is dit zakelijk of consumenten?Ik heb ook een in bestelling staan op azerty en ik ben 2 plaatsen opgeschoven vandaag naar 3/35 voor de rtx 3080 gaming trio.
/f/image/nk8SFAlBHoXoK1QtIcvGKzNp.png?f=fotoalbum_large)
Verwijderd
Dat is eigenlijk wat ik uit ze probeer te trekken, maar kreeg helaas dat antwoord niet.Verwijderd schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 09:12:
Simpel, ze krijgen een beperkt aantal chips en de marge is hoger op de OC modellen. Daarom gebruiken ze de chips om OC modellen te maken, en niet de goedkopere.
Hier ook van 8 naar 5/181 (bestelling 27-12).NineTailedFox schreef op maandag 29 maart 2021 @ 23:15:
Ik was even heel blij toen ik dit zag over de MSI GeForce RTX 3080 GAMING X TRIO 10G na in ieder geval een maand niets over deze kaart gehoord te hebben bij Azerty:
[Afbeelding]
Ben ik helaas maar van plaats 64 naar plaats 61 gegaan... (van de 181)![]()
Zo te zien hebben ze totaal 5 kaartjes binnengekregen als je zakelijk er naast legt.
.. is het zo mogelijk nog triester dan rond de jaarwisseling

tot in augustus dan maar

klote coins
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
VreemdDain_Bramage schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 10:03:
[...]
Hier ook van 8 naar 5/181 (bestelling 27-12).
Zo te zien hebben ze totaal 5 kaartjes binnengekregen als je zakelijk er naast legt.
Ik heb ook de MSI GeForce RTX 3080 Gaming X Trio 10G besteld bij azerty en ben van 169 naar 126 gegaan?
Wanneer heb je voor het laatst gekeken? Want het lijkt me vreemd dat er 43 RTX 3080 kaarten zijn geleverd zonder dat het totaal ook flink naar beneden is gegaan (van 184 naar 181)Maffie500 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 10:51:
[...]
Vreemd
Ik heb ook de MSI GeForce RTX 3080 Gaming X Trio 10G besteld bij azerty en ben van 169 naar 126 gegaan?
Ik vermoed dat je op 129 stond --> 3 plekken naar beneden zoals ons --> 126
[ Voor 10% gewijzigd door NineTailedFox op 30-03-2021 11:56 . Reden: typo ]
• Asus Geforce RTX 3060 TUF-RTX3060-12G-GAMING
• Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF-RTX3060TI-O8G-GAMING
• Asus Geforce RTX 3070 TUF-RTX3070-8G-GAMING
• Asus GeForce RTX 3070 DUAL-RTX3070-O8G
• Asus GeForce RTX 3070 TUF-RTX3070-O8G-GAMING
• Asus Geforce RTX 3070 ROG-STRIX-RTX3070-8G-WHITE
• Asus Geforce RTX 3070 ROG-STRIX-RTX3070-O8G-WHITE
• Asus Geforce RTX 3080 TUF-RTX3080-10G-GAMING
• Asus Geforce RTX 3080 TUF-RTX3080-O10G-GAMING
• Asus Geforce RTX 3080 ROG-STRIX-RTX3080-O10G-GAMING
• Asus Geforce RTX 3080 ROG-STRIX-RTX3080-10G-GAMING
• Asus Geforce RTX 3080 ROG-STRIX-RTX3080-O10G-WHITE
• Asus Geforce RTX 3080 ROG-STRIX-RTX3080-10G-WHITE
• Asus Geforce RTX 3090 TUF-RTX3090-O24G-GAMING
• Asus Geforce RTX 3090 ROG-STRIX-RTX3090-O24G-WHITE
• Asus Geforce RTX 3090 ROG-STRIX-RTX3090-O24G-GAMING
Megekko heeft een enorme levering van ASUS kaarten gekregen
RTX 50xx FE tracker: https://t.me/bscfoundersedition
3 stuks zou al enorm zijn gezien de gemiddelden. Maar dit geeft "hoop". Helaas staat mijn pre-order bij Azerty (niet per sé helaas) maar ik hoop dan maar dat die ook e.e.a. krijgen.maikie61 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 11:56:
• Asus Geforce RTX 3060 DUAL-RTX3060-O12G
Nu moeten ze nog normale prijzen aanbieden.maikie61 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 11:56:
• Asus Geforce RTX 3060 DUAL-RTX3060-O12G
Zou betekenen dat ik minimaal weer een plekje opschuif van 4 naar ??
Als het klopt krijg jij 1 dezer dagen je kaart geleverdpaulbenard schreef op maandag 29 maart 2021 @ 23:32:
[...]
Same here. Zware tijden. Sinds launch geordered. 1080Ti ging in Augustus al kapot en is daarna zwaar mishandeld door het ASUS RMA centrum. Daarna trokken ze hun handjes er vanaf en was het "eigen risico". Zat ik dan met een 800 euro paperweight en geen kaart. We hebben maar geduld zeggen ze dan...
![]()
![]()
[Afbeelding]
[ Voor 70% gewijzigd door SteveV op 30-03-2021 12:14 ]
https://www.driven2shine.eu voor al uw auto detailing artikelen
Verwijderd
Of hij krijgt een "Sorry exact dezelfde SKU is door een andere leverancier geleverd. Voor 2199,- kun je hem wel direct bestellen en je bestelling van 800,- annuleren!"SteveV schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 12:11:
Zou mooi zijn als het wederom klopt van de 3080 Strix Non OC bij Megekko.
[...]
Als het klopt krijg jij 1 dezer dagen je kaart geleverd
Ik hoop toch (en ga er ook een beetje van uit) dat als Megekko van hun leverancier een lading gehad heeft dat Azerty en Alternate (die waarschijnlijk vanaf dezelfde bronnen inkopen) ook vracht binnen krijgen. Zo ging het bij mij in de winkel in ieder geval wel, als Mediamarkt/Saturn, Mycom, etc binnen kregen, waren bij ook aan de beurt.Vinnehehe schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 12:05:
[...]
3 stuks zou al enorm zijn gezien de gemiddelden. Maar dit geeft "hoop". Helaas staat mijn pre-order bij Azerty (niet per sé helaas) maar ik hoop dan maar dat die ook e.e.a. krijgen.
Ik sta 4e in de rij voor een 3090 Strix OC bij Azerty. "Pas" 2 maanden, maar toch ben ik wel redelijk klaar met wachten. Fingers crossed..
Ik begin bijna te huilen nu. Thanks voor deze positieve boost van de dag! Checkte net bij Megekko de lijst en hij staat er inderdaad tussen. Duimen maarSteveV schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 12:11:
Zou mooi zijn als het wederom klopt van de 3080 Strix Non OC bij Megekko.
[...]
Als het klopt krijg jij 1 dezer dagen je kaart geleverd
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |