cytral schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 11:27:
[...]
Ik ga er wel vanuit dat ze de oudste order als eerst zullen uitleveren. Het lijkt er gewoon op dat megekko een voorkeursbehandeling krijgt bij de leverancier. Om welke reden dan ook.. De kaart die ik besteld heb is nu al een week op voorraad bij megekko terwijl ik op nr 10 sta bij Alternate..
Alternate vragen of er iets bekend is heeft geen zin, hun standaard antwoord is dat er niks bekend is. Vorige keer eind van de dag gevraagd, niks bekend, volgende ochtend zijn ze kaarten aan het uitleveren. Verder denk ik dat de webshops wel gewoon betrouwbaar zijn en eerlijk zullen uitleveren.
Het lijkt mij logischer dat er bij Megekko iets niet helemaal lekker gaat waardoor het lijkt alsof er kaarten op voorraad zijn. Ik kan me niet voorstellen dat een leverancier in deze periode van extreme vraag één partij voorrang gaat geven met het risico op backlash.
Over "er gaat iets mis"; de website van Azerty lag zojuist op zijn gat. Alle (niet op voorraad zijnde) RTX 30xx kaarten staan nu voor 0,01 euro aangeboden

Uiteraard een fout en niet realistisch dus bestellen heeft geen zin aangezien je hem voor zo'n extreme reductie uiteraard nooit gaat krijgen van ze.
Edit: Oh wacht, het lijkt er op alsof je kaarten die niet meer op voorraad zijn gewoon niet meer kunt afrekenen?
Edit2: Half uur later en nu zijn alle kaarten die niet op voorraad zijn gewoon verdwenen van de website. Lijkt er op alsof ze dus willen voorkomen dat er nog producten besteld worden die niet op voorraad zijn.
[
Voor 12% gewijzigd door
klomp op 31-03-2021 12:59
]