[NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 491 ... 629 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 38 producten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Olaf95
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 14-11-2022
timetje100 schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 15:22:
[...]

Gigabyte GeForce RTX 3080 AORUS Xtreme Waterforce""
Oh dat had ik vanochtend verkeerd begrepen.
Mijn excuses, het is aangepast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haltom
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 03-04 12:23
Die was destijds ook al voor lancering te koop op amazon. ook precies (toevallig) dezelfde uitvoeringen (gigabyte gaming oc en eagle) en die werden toen allemaal geannuleerd. maar goed we wachten af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
https://www.amazon.nl/-/en/dp/B08VH8H82H/
Asus 3060 Strix - €682.56

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• WinterMute2025
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-09 23:02
Dank aan iedereen voor de tips voor de live-stream van Maike61 https://www.twitch.tv/maikie61

Vandaag heb ik voor 899 euro bij Informatique de Asus GeForce® RTX 3070, 8GB, ROG Strix OC kunnen kopen. Word met een beetje geluk morgen bezorgt.

Gisteren had ik bijna de EVGA GeForce RTX 3060 XC GAMING voor 599 euro bij Alternate gekocht, maar toch maar besloten om nog een paar dagen te wachten...

Dus tja, nu dus een RTX 3070... Wel 300 euro duurder... maar ook een stuk sneller.

Ik ga hem gebruiken in combinatie met mijn Oculus Quest 1 voor VR gaming (Skyrim/Fallout 4, No Man's Sky etc)

De Quest heb ik trouwens al 1.5 jaar en ik speel er via Virtual Desktop en mijn AMD 3600 + MSI GTX 1050 TI Gaming X (4gig) mee.

De RTX 3070 is voor mij dus een flinke upgrade van de 1050 TI

Aan ieder hier, succes met scoren van een mooie videokaart !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eftalou
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Lord_Dain schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 09:20:
[...]

Lijkt erop dat Alternate vandaag mogelijk wat EVGA kaarten binnenkrijgt.. het zal toch niet >:)
Helaas heeft Alternate geen EVGA RTX 3060 Ti XC Gaming binnen gehad. Ik sta nog steeds op plek 17 (sinds begin februari) :'(

"There's no place like 127.0.0.1"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ldp
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 22:16

ldp

Eftalou schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 19:23:
[...]

Helaas heeft Alternate geen EVGA RTX 3060 Ti XC Gaming binnen gehad. Ik sta nog steeds op plek 17 (sinds begin februari) :'(
Dat zou impliceren dat ik van plaats 75 (2 feb) naar 55 (nu) ben gegaan alleen op basis van annuleringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starboard
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 19-04-2021
Voor de liefhebbers niet in voorraad maar wel leverbaar tss 4 tot 12 dagen (afhankelijk van beschikbaarheid).
Maar wel nog een ok prijs.
https://www.nl.fnac.be/As...igin=SEA_GOO_PLA_SMAMICNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScalpNoLimit
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 26-06-2021
Starboard schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 20:32:
Voor de liefhebbers niet in voorraad maar wel leverbaar tss 4 tot 12 dagen (afhankelijk van beschikbaarheid).
Ik zie dat het alleen verzonden wordt binnen België en Luxemburg?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eftalou
  • Niet online
ldp schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 19:47:
[...]

Dat zou impliceren dat ik van plaats 75 (2 feb) naar 55 (nu) ben gegaan alleen op basis van annuleringen.
Vreemd. Ik zal Alternate wel eens contacten met de vraag of ze afgelopen maand leveringen hebben gehad van deze kaart. :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• babhunt
  • Laatst online: 14-10-2022
Starboard schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 20:32:
Merci voor de link. heb er 1 kunnen bestellen aan wat voor mij eigenlijk een redelijke prijs is vergeleken met andere winkels. Levering tussen 30 en 31 maart volgens mijn bestelbevestiging dus iets langer dan de door u aangeduide tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h8bal
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16-09 19:04
ScalpNoLimit schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 20:47:
[...]

Ik zie dat het alleen verzonden wordt binnen België en Luxemburg?
Afhalen in een winkel is misschien handiger voor onze NL vrienden?

Ik heb er ook net maar eentje besteld. Ik verwacht echter de kaart niet op de voorgestelde datum te ontvangen maar we zien wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swen0491
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20-04-2022
https://www.alternate.nl/...aart/html/product/1672749

alternate nl;
GIGABYTE GeForce RTX 3090 Gaming OC 24G grafische kaart
2.319,-

beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17:48
h8bal schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 07:23:
[...]

Afhalen in een winkel is misschien handiger voor onze NL vrienden?

Ik heb er ook net maar eentje besteld. Ik verwacht echter de kaart niet op de voorgestelde datum te ontvangen maar we zien wel...
Deze ochtend een ge-ordered. Eens kijken of ze hem leveren voor afhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:28

XanderDrake

Build the future!

Super Fancy EVGA RTX 3080 FTW3 Ultra versie. 7 stuks aanwezig bij de leverancier van MaxICT (natuurlijk MaxICT weer wel, en Megekko niet..)

Maar de prijs; € 2.827,96 |:( |:(
Het is niet eens een 3080 Ti :o Hoeveel gaan die kosten?

[ Voor 7% gewijzigd door XanderDrake op 12-03-2021 09:08 ]

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-09 12:03
Evga biedt optie om te reserveren voor retailprijzen. Zelf nu maar voor een 3070 gereserveerd. Heb er geen haast bij maar zou graag weer eens een pc assembleren, de vorige is al iets van 10 jaar oud.

Zijn er meer partijen waar je voor retail kan reserveren? Ik wacht liever een half jaar dan dat ik nu (te)veel betaal.

Edit: laten we hopen dat de cryptos snel weer even instorten, dan gaan de prijzen van videokaarten wel weer omlaag.. als je goedkopere videokaarten wil moet je dus nu je crypto verkopen. :P

[ Voor 23% gewijzigd door warcow op 12-03-2021 10:17 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 16:05
warcow schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 09:25:
Evga biedt optie om te reserveren voor retailprijzen. Zelf nu maar voor een 3070 gereserveerd. Heb er geen haast bij maar zou graag weer eens een pc assembleren, de vorige is al iets van 10 jaar oud.
Dat heb ik in november ook gedaan bij EVGA voor de 3080, het feit dat ik nog steeds in dit topic zit zegt al genoeg, of niet? :+

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronhuls1983
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 04-09 13:39
XanderDrake schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 09:08:
Super Fancy EVGA RTX 3080 FTW3 Ultra versie. 7 stuks aanwezig bij de leverancier van MaxICT (natuurlijk MaxICT weer wel, en Megekko niet..)

Op voorraad bij de leverancier. Die leverancier zal niet enkel aan MAX ICT leveren. Dan zou je dus kunnen concluderen dat de inkoopprijzen vanuit de leverancier al verhoogd worden en niet enkel door de retailer. Anders waren ze al lang verkocht voor een lagere prijs via een andere retailer die bij dezelfde leverancier inkoopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:39
XanderDrake schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 09:08:

2000+ op de adviesprijs, dan had ik wel een plaatje verwacht, dan mogen ze wel even werken voor die centen 8)7
Zelfs een scalper doet beter zijn best...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13:22
Hoe is het afgelopen met die website die afgelopen weekend alle RTX kaarten aanbood voor retailprice? Ik kan mijn berichten er over niet meer terugvinden.. (ik denk dat het een scam was)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• timetje100
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:14
Bobmeister schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 11:18:
Hoe is het afgelopen met die website die afgelopen weekend alle RTX kaarten aanbood voor retailprice? Ik kan mijn berichten er over niet meer terugvinden.. (ik denk dat het een scam was)
Scam, alle berichten erover zijn verwijdert.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deef_
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-09 10:04
Bedankt voor tips in de live-stream van Maike61 https://www.twitch.tv/maikie61 !

Zonet een Gigabyte GeForce RTX 3070 GAMING OC 8G besteld voor 859 euries bij LCDC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicooCardoo
  • Laatst online: 17-09 20:22
kneusteun schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 10:45:
[...]

2000+ op de adviesprijs, dan had ik wel een plaatje verwacht, dan mogen ze wel even werken voor die centen 8)7
Zelfs een scalper doet beter zijn best...
Prijzen worden steeds gekker 🤦‍♂️🤦‍♂️

Sta zelf in de wachtrij voor 3060ti tuf gaming bij azerty op plek 16/17 en heb een bestelling staan voor msi 3080 gaming trio bij centralpoint voor redelijk prijs. Ergens anders kopen is nu niet meer te doen.......

[ Voor 24% gewijzigd door RicooCardoo op 12-03-2021 11:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• computerjunky
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:46
Het verbaasd mij wat mensen ineens zeggen een redelijke prijs te vinden... Dit baart mij zorgen over
1. De volgende serie.
2. De huidige prijzen.
Ik denk dat die gewoon nooit meer naar beneden gaan als mensen deze prijzen zo makkelijk accepteren...
Blijkbaar is 2 a 3 tiers boven de normale prijs betalen toch ineens geaccepteerd al slaat dat natuurlijk helemaal nergens op.

[ Voor 20% gewijzigd door computerjunky op 12-03-2021 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larssss
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 24-08 12:30
computerjunky schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 12:18:
Het verbaasd mij wat mensen ineens zeggen een redelijke prijs te vinden... Dit baart mij zorgen over
1. De volgende serie.
2. De huidige prijzen.
Ik denk dat die gewoon nooit meer naar beneden gaan als mensen deze prijzen zo makkelijk accepteren...
Blijkbaar is 2 a 3 tiers boven de normale prijs betalen toch ineens geaccepteerd al slaat dat natuurlijk helemaal nergens op.
Ik hoop idd dat deze trend zich niet doorzet. De prijzen zijn al flink omhoog gegaan de afgelopen generaties videokaarten, maar als dit de standaard wordt, wordt een pc bouwen toch een stuk minder rendabel......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScalpNoLimit
computerjunky schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 12:18:
1. De volgende serie.
2. De huidige prijzen.
Deze hoge vraag naar videokaarten zal niet altijd blijven, want mining bubble voor coins gemined met GPUs zal weer bursten.
En zodra vaccines beschikbaar worden, zullen ook minder mensen thuis blijven, dus behoefte aan thuis-entertainment zal dan ook sterk dalen.

En ja, zodra ook het silicoon-tekort opgelost wordt (de US probeert nu andere fabrieken te bouwen, zodat TSMC niet verantwoordelijk is voor meer dan 50% van globale productie), zal het aanbod sterk stijgen.

Dit zal echter niet dit jaar gebeuren ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larssss
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 24-08 12:30
ScalpNoLimit schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 12:28:
[...]

Deze hoge vraag naar videokaarten zal niet altijd blijven, want mining bubble voor coins gemined met GPUs zal weer bursten.
En zodra vaccines beschikbaar worden, zullen ook minder mensen thuis blijven, dus behoefte aan thuis-entertainment zal dan ook sterk dalen.

En ja, zodra ook het silicoon-tekort opgelost wordt (de US probeert nu andere fabrieken te bouwen, zodat TSMC niet verantwoordelijk is voor meer dan 50% van globale productie), zal het aanbod sterk stijgen.

Voordat er een nieuwe chipfabriek is gebouwd en op volle toeren draait, zijn we ook al weer een paar jaar verder. Maar inderdaad, ik denk dat richting de zomer vraag (hopelijk) minder gaat worden, maar dan zullen de prijzen nog lang hoog blijven vrees ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• computerjunky
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:46
ScalpNoLimit schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 12:28:
[...]

Ik ben eerder bang dat deze prijzen geaccepteerd zullen worden en daardoor blijven.
Zie het een beetje als Zalm een paar jaar geleden Er was zogenaamd een groot probleem door vis sterfte hier ging ineens de zalm van 6,99 per kilo naar 14-6 euro per kilo en sinds dien is die prijs nooit meer naar beneden gegaan ondanks dat het in andere landen bijna niet gestegen was en zelfs niet zo duur geworden was.
Of dit te vergelijken is gaan we nog zien maar ik ben er bang voor gezien het koopgedrag van mensen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:19

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

computerjunky schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 12:37:
[...]

Ik ben eerder bang dat deze prijzen geaccepteerd zullen worden en daardoor blijven.
Zie het een beetje als Zalm een paar jaar geleden Er was zogenaamd een groot probleem door vis sterfte hier ging ineens de zalm van 6,99 per kilo naar 14-6 euro per kilo en sinds dien is die prijs nooit meer naar beneden gegaan ondanks dat het in andere landen bijna niet gestegen was en zelfs niet zo duur geworden was.
Of dit te vergelijken is gaan we nog zien maar ik ben er bang voor gezien het koopgedrag van mensen.
Exact. De mensen die deze kaarten nog steeds als warme broodjes kopen zijn een groot onderdeel van het 'probleem'. Wij klagen wel dat de kaarten veel te duur zijn, maar daar blijft het bij en het wordt toch gekocht. Incentive om hier iets aan te doen ligt niet direct bij fabricant want die verkoopt prima zijn spul; ook niet bij winkeliers -al hebben die wel iets meer werk met de wachtrij gekte- en sommige slaan er zelf meer dan een slaatje uit -kuck megagekko kuck-

Dus als iedereen die kaarten nu eens lekker liet liggen zien we het iets veranderen misschien, maar ik vrees dat dan ALLE kaarten richting miners gaan. Dus die bubbel moet ook eerst klappen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RogerWilco2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-08 12:40
RPS13 schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 13:53:
Ik sta nu zo'n 2-3 maanden stil rond plek ~20 voor de Asus RTX 3080 TUF OC bij Alternate, volgensmij kregen ze daarvoor ongeveer 20 stuks per week binnen.

Ik heb gelezen dat de leveringen langzamer zouden gaan door grondstoffen/feestdagen, maar het is dus compleet gestopt. Fabriek sleutels kwijt? Vrachtwagen met lekke band?
Voor zover ik heb kunnen nagaan voor de ASUS TUF RTX 3080 non-OC, is deze tot eind januari mondjesmaat (1-2) geleverd, en voor december af en toe iets meer (5-10).
Sindsdien is het al een week of zes stil bij Altenate.nl wat betreft ASUS lijkt het.

Ik sta op positie 522. Dit gaat nog heel lang duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cytral
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 07-07 15:03
Op megekko is de kaart die ik bij alternate besteld heb nu op voorraad.. Hebben jullie ervaring mee en zal dit een voorbode zijn dat ze binnenkort bij alternate binnen gaan komen?Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lWfP84uISXY3T5_690WPUAep44Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zDzYP0TrS4B23VxK2b6wRUYG.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angelol
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01-09 10:18
cytral schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 13:59:
Op megekko is de kaart die ik bij alternate besteld heb nu op voorraad.. Hebben jullie ervaring mee en zal dit een voorbode zijn dat ze binnenkort bij alternate binnen gaan komen?[Afbeelding]
Geen idee hoe het bij alternate zit maar ik heb net even gekeken bij azerty en ik sta nog op dezelfde plek in de wachtrij als vorige week voor die kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagittary
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 12-02 12:40
Op megekko is de kaart die ik bij alternate besteld heb nu op voorraad.. Hebben jullie ervaring mee en zal dit een voorbode zijn dat ze binnenkort bij alternate binnen gaan komen?[Afbeelding]
Soort van 50/50, meestal komt een dag of twee later dan wat binnen bij Alternate van die kaarten maar soms is het ook niet gebeurt. Het zal der ook aan liggen waar in de wachtrij je dan staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-09 00:11
gelukkig is die goed te betalen |:(

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starboard
  • Laatst online: 19-04-2021
Zijn de wachtrijen voor de gigabyte vision en gaming oc bij Megekko dan volledig weggewerkt? In de lijst hieronder staan er nogtans veel in wachtrij. Is die wachtrij dan niet meer up to date of zijn er werkelijk zoveel kaarten geleverd dat ze er nu over hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Starboard schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 14:37:
Zijn de wachtrijen voor de gigabyte vision en gaming oc bij Megekko dan volledig weggewerkt? In de lijst hieronder staan er nogtans veel in wachtrij. Is die wachtrij dan niet meer up to date of zijn er werkelijk zoveel kaarten geleverd dat ze er nu over hebben?
> sorry we hebben een andere leverancier voor exact dezelfde SKU, als je niet wilt wachten mag je deze kopen voor 2x het bedrag. Megekko en nog een paar andere webshops doen dat nu op die manier.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2021 14:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cytral
Sagittary schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 14:17:
[...]

Soort van 50/50, meestal komt een dag of twee later dan wat binnen bij Alternate van die kaarten maar soms is het ook niet gebeurt. Het zal der ook aan liggen waar in de wachtrij je dan staat.
Op positie 20.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• maikie61
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 30-08 15:47
Starboard schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 14:37:
Ik snap persoonlijk niet waarom deze vraag hier bij bijna elke Megekko drop tevoorschijn komt.
Obviously is de wachtrij weggewerkt als die kaarten op voorraad komt.

Op je vraag: "Is die wachtrij dan niet meer up to date of zijn er werkelijk zoveel kaarten geleverd dat ze er nu over hebben?"
Er staat letterlijk een datum in de excel. Voor de Gaming OC & de Vision OC is de wachtrij dus al een maand niet meer bijgewerkt, terwijl er wel wekelijks (soms zelfs 2x/week) een levering is geweest.

RTX 50xx FE tracker: https://t.me/bscfoundersedition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cytral
Lord_T schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 14:27:
[...]

gelukkig is die goed te betalen |:(
Haha ja dan te bedenken dat ik hem eind december/begin januari nog gekocht heb voor 899,00.

Enige nadeel hieraan is dat ik gewoon geduldig moet wachten of hetzelfde bedrag nog een keer neerleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
cytral schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 14:50:
[...]

Haha ja dan te bedenken dat ik hem eind december/begin januari nog gekocht heb voor 899,00.

Enige nadeel hieraan is dat ik gewoon geduldig moet wachten of hetzelfde bedrag nog een keer neerleggen.
....ben een tijdje niet meer hier op het forum geweest....maar niet normaal die prijzen....
heb verleden jaar een gigabyte gaming 3070 gekocht voor 675...nu ver boven de duizend...
komt dit door de hoge bitcoin ? ( mining )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razeal
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 09-02-2024
luifel schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 15:00:
[...]

....ben een tijdje niet meer hier op het forum geweest....maar niet normaal die prijzen....
heb verleden jaar een gigabyte gaming 3070 gekocht voor 675...nu ver boven de duizend...
komt dit door de hoge bitcoin ? ( mining )
Ja, in combinatie met een tekort aan kaarten. (er word waarschijnlijk ethereum gemined)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:55
graceful schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 13:47:
Gelukkig zijn er ook bedrijven die voor 'n goeie prijs de 3080's willen verkopen :X
Collega stuurt me net deze, megekko, dus je weet al hoe laat het is. Wel op voorraad..

https://www.megekko.nl/pr...0-SUPRIM-X-10G-Videokaart
Tsjah, als ze hem voor 899 zouden aanbieden had je hem ook niet kunnen kopen. Dan waren ze binnen 3 seconden verkocht aan scalpers en had je ze op marktplaats en tweakers vraag en aanbod gezien voor 2000 euro....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:59
Azerty heeft nu een deel 3060's op voorraad....snel zijn dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eftalou
  • Niet online
Eftalou schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 21:57:
[...]

Vreemd. Ik zal Alternate wel eens contacten met de vraag of ze afgelopen maand leveringen hebben gehad van deze kaart. :/
Ik heb vanochtend contact opgenomen met Alternate. Ze gaven aan dat ze al sinds eind januari geen levering meer hebben gehad van de 3060TI XC Gaming. Blijkbaar is de stijging in de wachtrij volledig te wijten aan annuleringen :S

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• TimVerfbom
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 27-08 10:19
Jeeeeej! Net een mailtje van Alternate NL dat mijn GIGABYTE GeForce RTX 3080 Vision OC onderweg is *O* (stond vanochtend op plek 3)

Ik had mijn bestelling op 7 januari gedaan en stond toen op plek 16. Vond het toen eigenlijk te veel geld (€879,-) maar dat zou nu bizar genoeg een koopje zijn 7(8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Simone96
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 16-09 00:14
TimVerfbom schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 18:15:
Jeeeeej! Net een mailtje van Alternate NL dat mijn GIGABYTE GeForce RTX 3080 Vision OC onderweg is *O* (stond vanochtend op plek 3)

Ik had mijn bestelling op 7 januari gedaan en stond toen op plek 16. Vond het toen eigenlijk te veel geld (€879,-) maar dat zou nu bizar genoeg een koopje zijn 7(8)7
Nice! Ik heb net ook de verzendbevestiging binnen (stond op plek 2). Ik ben benieuwd of we hem morgen al krijgen of maandag pas, verwacht het laatste.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Matje173
  • Laatst online: 18-05-2022
Oh jee... Kijkshop wss failliet. Las dat daar ook een aantal mensen kaarten besteld hadden en in de wacht staan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• haltom
Net maar achteraan gesloten bij een RTX 3080 Master

https://www.alternate.nl/...aart/html/product/1680168

Sta op plek 35.. maar heb het idee dat gigabyte verreweg de meeste kaarten levert..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RogerWilco2
remyjanssen1991 schreef op maandag 8 maart 2021 @ 21:43:
Iemand ooit van APDV Supplies gehoord in Groningen? Bieden oudere kaarten aan voor redelijke prijzen echter kom ik er niet uit of het betrouwbaar is of niet.

Ben bijna bereid om 700 te gaan betalen voor een 3060 om maar een nieuwe GPU te hebben na het defect raken van de oude plus maanden gewacht te hebben op orders die geannuleerd zijn. en toen kwam ik die website tegen
Ik woon vlakbij en ben even wezen kijken. Op het "bezoek adres" zit een bedrijven pand met CustomWebsite.nl op het specifieke adres Atoomweg 2J.
Ik heb ze geprobeerd te bellen, maar niemand nam op.
Lijkt eerder een website designer die er een beetje PC hardware verkoop bij doet voor klanten en wie verder maar besteld. Zal niet veel voorraad hebben.
Ik heb ze nog een berichtje gestuurd, mogelijk reageren ze nog. Het is altijd handig om een PC winkel op loopafstand te hebben.

[ Voor 8% gewijzigd door RogerWilco2 op 12-03-2021 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krablander
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 03-03-2024
Matje173 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 18:48:
Oh jee... Kijkshop wss failliet. Las dat daar ook een aantal mensen kaarten besteld hadden en in de wacht staan.
DirectSale is hetzelfde bedrijf, die verkopen ook volop kaarten en dergelijke.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q1VbffpzigEchXBW3ydKSUN5mKk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/EQk6nyPPp95IFWBkXfKL8DKW.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 36% gewijzigd door krablander op 12-03-2021 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk124875
  • Laatst online: 01-06-2021
Ik heb een week geleden deze kaart besteld bij cyberport.de omdat er stond dat ie op voorraad was https://www.asus.com/Moth...rds/Dual/DUAL-RTX3070-O8G
voor het imo belachelijke bedrag van 812 euro incl. verzending. Iig betere koop als de 3060ti die ik eerder die dag overwoog te bestellen bij megekko voor 1000 euro.

uiteraard halen ze niet automatisch zooi uit voorraad waardoor er dus veel te veel bestellingen zijn.

maandag wou ik bellen om hem weer te cancellen, omdat ik ervanuit ging dat ie toch niet zou komen, tegen beter weten in ging ik naar mn email om te zien dat er een mail stond met een verwachte levertijd, namelijk 19 maart.. het zal me benieuwen.
geloof er niks van maar ik geef ze nog even de tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• babhunt
De ASUS kaart is al niet meer te bestellen op FNAC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuintoST
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 18-08-2024
Duidelijk de verkeerde wachtrijen gekozen als ik het hier zo lees. Het duurt nu zo lang voor een 3080 te scoren, binnenkort is de 3070 Ti uit die ik dan ook wel overweeg (maar ik vermoed iedereen die op een 3080 wacht?). Is daar al een launch-date van bekend? Misschien hebben we daar 0,01% meer kans dan met al deze wachtrijen.

[ Voor 9% gewijzigd door LuintoST op 13-03-2021 00:16 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RogerWilco2
maikie61 schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 14:49:
[...]
Ik snap persoonlijk niet waarom deze vraag hier bij bijna elke Megekko drop tevoorschijn komt.
Obviously is de wachtrij weggewerkt als die kaarten op voorraad komt.

Op je vraag: "Is die wachtrij dan niet meer up to date of zijn er werkelijk zoveel kaarten geleverd dat ze er nu over hebben?"
Er staat letterlijk een datum in de excel. Voor de Gaming OC & de Vision OC is de wachtrij dus al een maand niet meer bijgewerkt, terwijl er wel wekelijks (soms zelfs 2x/week) een levering is geweest.
Ik denk dat het niet zoveel zegt of een wachtrij in de spreadsheet al een maand of meer niet bijgewerkt is.

De wachtrij waar ik op positie 522 sta, voor de Asus Geforce RTX 3080 TUF-RTX3080-10G-GAMING bij Alternate, is 20 januari voor het laatst ge-update, met een lengte van 618.

Maar die wachtrij is er echt nog wel, en ik ben sinds 1 februari zelfs niet significant opgeschoven.

Wat ontbreekt in de spreadsheet, is of er ondertussen drops geweest zijn, maar daar kom je alleen achter als je dit draadje in detail volgt.

Dus ik vind het heel logisch dat mensen blijven vragen, want je kunt het verschil niet zien tussen een wachtrij die al twee maanden stil staat, en een wachtrij die in die twee maanden opgelost is. Het enige dat je weet is dat er geen nieuwe tweakers bij zijn aangesloten die de sheet aangepast hebben met hun positie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pj_vr
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-07-2023
Nee, want ben er al wel achter dat die totaal niet gelijk opgaan. Ergens vorige week, week daarvoor een tiental plekjes opgeschoven in de wachtrij voor dezelfde kaart, maar dat was voor het eerst dit jaar, terwijl megekko in die periode diverse keren deze kaart binnenkreeg. Net ff gecheckt, nu wel weer 5 plekjes opgeschoven tov van de week, sta nu op 11. Zag wel eens 1 of 2 plekjes opschuiven nadat andere shops leverden (annuleringen), 5 plekjes vermoed ik dat het een levering betrof. Maargoed, terug naar je vraag: volgens mij hebben megekko en alternate andere leveranciers/groothandels en zegt een levering bij de 1 niets over de ander.

M3 LR AWD / Blauw / PUR zwart / 18” aero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boost9898
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20:33

Boost9898

Software developer

Heeft iemand ervaring met het bestellen bij LDLC.com? Gisteren heb ik een videokaart weten te 'scoren' maar ik moest handmatig overboeken omdat hij km PayPal niet pakte (geen CC gelinkt).

In het dashboard staat hij nog wel in m'n overzicht maar die betaling komt daar pas maandag/dinsdag aan. Is er iemand die een soortgelijke ervaringen heeft misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:05
Boost9898 schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 06:49:
Heeft iemand ervaring met het bestellen bij LDLC.com? Gisteren heb ik een videokaart weten te 'scoren' maar ik moest handmatig overboeken omdat hij km PayPal niet pakte (geen CC gelinkt).

In het dashboard staat hij nog wel in m'n overzicht maar die betaling komt daar pas maandag/dinsdag aan. Is er iemand die een soortgelijke ervaringen heeft misschien?
Klinkt als een manier waarop mensen al eerder iets besteld hebben bij LDLC.
@maikie61 zou hier wellicht een sluitender antwoord op kunnen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22:50
LuintoST schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 00:16:
Duidelijk de verkeerde wachtrijen gekozen als ik het hier zo lees. Het duurt nu zo lang voor een 3080 te scoren, binnenkort is de 3070 Ti uit die ik dan ook wel overweeg (maar ik vermoed iedereen die op een 3080 wacht?). Is daar al een launch-date van bekend? Misschien hebben we daar 0,01% meer kans dan met al deze wachtrijen.
Wanneer komt de 3070ti dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harold911
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 21:09
Hoi hoi,

Nieuw hier op het forum.
Ik heb een Gigabyte 3060TI besteld op alternate en sta nu 12e in de wachtrij. Hoop dat het wat opschiet maar tis een drama hahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djurres
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 03-09 22:25
Boost9898 schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 06:49:

Dan ben je te laat.
LDLC reserveert pas als het geld ontvangen is / betaling bevestigd is.

Tevens sturen ze niet meer naar nederland.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• AARSMAAD
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 23-07-2022
Heren ik ga jullie verlaten ik heb zojuist mijn vision 3080 van alternate na twee maanden ontvangen ik krijg maandag mijn ultrawide binnen en zal dan een foto delen van mijn eerste pc build ik wens iedereen veel succes en toekomstig speelplezier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soto
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-09 18:46
Ik vraag me af of ik mijn Dustinhome bestelling moet annuleren of laten staan evga 3080 xc3 @5Jan.. Onlangs datum naar juni gegaan.. en op de website verkopen ze nu geen enkele "gaming" videocards meer..

Mensen die nog in 2020 hebben besteld bij Dustin, hebben jullie de spullen reeds ontvangen?

Groet

FD NODE 605 | Intel Core i5-10400F | Gigabyte Z490 Gaming X | Sandisk Extreme Pro M.2 1TB | EVGA GeForce GTX 970 Superclocked 4GB | 16GB 3200Mhz | FD ION+ 760W Platinum

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seditiar
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Djurres schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 09:24:
[...]

Dan ben je te laat.
LDLC reserveert pas als het geld ontvangen is / betaling bevestigd is.

Tevens sturen ze niet meer naar nederland.
Nee hoor, niet persé. Ik heb gewoon een drop kunnen pakken van FE's een aantal weken geleden. 2x paypal betaald, 1 werd geweigerd na een half uur oid, pas na 2u betaald met creditcard.

Beiden werden op dezelfde dag geleverd in België. Wordt wel degelijk iets gereserveerd ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verdone
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20-07 14:54
Seditiar schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 10:20:
[...]

Nee hoor, niet persé. Ik heb gewoon een drop kunnen pakken van FE's een aantal weken geleden. 2x paypal betaald, 1 werd geweigerd na een half uur oid, pas na 2u betaald met creditcard.

Beiden werden op dezelfde dag geleverd in België. Wordt wel degelijk iets gereserveerd ergens.
Klopt als je het in je mandje krijgt kan je 10 minuten later nog betalen en heb je ze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babhunt
Dit wordt leuk. Eergisteren deze kaart op Fnac besteld voor 799 euro. Gisteren kijk ik en was ze al niet meer leverbaar. Vandaag bekijk ik opnieuw de site en verschiet ik me een bult... Best dat ik onmiddellijk heb betaald en dat ik reeds een betaalbevestiging heb gekregen. Ben eens benieuwd of ze woord gaan houden.

Verschieten jullie evenveel?

https://www.nl.fnac.be/As.../a15213356#omnsearchpos=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h8bal
babhunt schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 12:03:
Dit wordt leuk. Eergisteren deze kaart op Fnac besteld voor 799 euro. Gisteren kijk ik en was ze al niet meer leverbaar. Vandaag bekijk ik opnieuw de site en verschiet ik me een bult... Best dat ik onmiddellijk heb betaald en dat ik reeds een betaalbevestiging heb gekregen. Ben eens benieuwd of ze woord gaan houden.

Volgens mij is "Espace disque" een externe verkoper die via hetzelfde platform verkoopt.

Ik heb nog eens even mijn bevestigingsmails nagekeken en de kaart die ik gisteren besteld heb vermeldt Fnac zelf als verkoper:

"De verkoper Fnac Belgium heeft je bestelling Nr. **************** geaccepteerd en bereidt zich voor om je pakket te verzenden."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theodoor v B
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-09 12:56
babhunt schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 12:03:

Ik zag de prijs eerst en dacht, oh dat is een nieuw record voor een 308.......WTF een 3070 _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:19

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

hmm, zonde dat LDLC niet meer naar Nederland lijkt te verzenden.. Die hadden soms nog wel eens redelijke prijzen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babhunt
h8bal schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 12:16:
[...]

Volgens mij is "Espace disque" een externe verkoper die via hetzelfde platform verkoopt.

Ik heb nog eens even mijn bevestigingsmails nagekeken en de kaart die ik gisteren besteld heb vermeldt Fnac zelf als verkoper:

"De verkoper Fnac Belgium heeft je bestelling Nr. **************** geaccepteerd en bereidt zich voor om je pakket te verzenden."
Idem hier. Hopelijk had Fnac er inderdaad een deel aangekocht waarover ze zekerheid hebben qua levering. Uw leveringsdatum ook tussen 30 en 31 maart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScalpNoLimit
superduper schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 12:30:
hmm, zonde dat LDLC niet meer naar Nederland lijkt te verzenden.. Die hadden soms nog wel eens redelijke prijzen :(
Klopt, we worden hier echt hard genaaid qua prijzen.

Is er überhaupt nog een webshop dat redelijke prijzen aanbiedt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-09 06:49
Nog een keer dan. Heeft er al iemand een kaart van Si gekregen dit jaar?
Ik heb het idee dat ze daar helemaal niks binnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lolboosted
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 06-08 23:43
superduper schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 12:30:
LDLC levert wel gewoon naar Nederland, op de site zelf kan je ook zien dat ze internationaal leveren, alleen bij de FE varianten doen ze dat niet. https://www.ldlc.com/fr-b...vraison-a-linternational/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScalpNoLimit
Lolboosted schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 13:06:
[...]

LDLC levert wel gewoon naar Nederland, op de site zelf kan je ook zien dat ze internationaal leveren, alleen bij de FE varianten doen ze dat niet. https://www.ldlc.com/fr-b...vraison-a-linternational/
Dat klopt niet, bij meeste kaarten die ik daar probeer te bestellen kan het niet gelevered worden naar NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lolboosted
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 06-08 23:43
ScalpNoLimit schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 13:08:
[...]

Dat klopt niet, bij meeste kaarten die ik daar probeer te bestellen kan het niet gelevered worden naar NL.
Dat is raar, woensdag heb ik nog een 3080 weten te bestellen, is gewoon naar Nederland verzonden. Ik zie nu ook dat de 6900xt niet geleverd wordt naar Nederland, misschien hebben ze het nu gewijzigd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boost9898

Boost9898

Software developer

Verdone schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 11:07:
[...]

Klopt als je het in je mandje krijgt kan je 10 minuten later nog betalen en heb je ze :)
Top! Dan heb ik hem hopelijk. Ik heb snel betaald en heb laten bezorgen op een Belgisch adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h8bal
babhunt schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 12:33:
[...]

Idem hier. Hopelijk had Fnac er inderdaad een deel aangekocht waarover ze zekerheid hebben qua levering. Uw leveringsdatum ook tussen 30 en 31 maart?
Verzending voorzien op 30/03/2021 volgens bestellingsdetail

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Postman
soto schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 10:01:
Ik vraag me af of ik mijn Dustinhome bestelling moet annuleren of laten staan evga 3080 xc3 @5Jan.. Onlangs datum naar juni gegaan.. en op de website verkopen ze nu geen enkele "gaming" videocards meer..

Mensen die nog in 2020 hebben besteld bij Dustin, hebben jullie de spullen reeds ontvangen?

Groet
Persoonlijk zou ik daar nooit iets besteld hebben. Het is voor in de categorie Wabtech en Kijkshop.nl. En je kunt zien hoe dat is afgelopen voor de mensen die daar besteld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:44

ThunderNet

Flits!

Djurres schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 16:39:
[...]

[...]

Kwam hem tegen, ik ben voorzien, hoop voor jullie beiden!
ElMayo schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 16:42:
[...]

Helaas ben ik het niet geworden maar ben blij voor thunder
:( Helaas ook hier niet :(

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-09 06:45

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Joao schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 14:25:
Heeft iemand toevallig in de laatste 3-5 weken een GIGABYTE GeForce RTX 3080 EAGLE OC 10G (https://www.alternate.nl/...aart/html/product/1672756) van Alternate ontvangen?

Ik sta al langer dan 5 weken op 2e plaats in de wachtrij maar tot op heden nog geen kaart... Begin te denken dat mensen die hoger in de wachtlijst staan en meer ervoor betaald hadden sneller een kaart krijgen.

Wacht al langer dan 5 maanden op die kaart...
Ik sta ook al sinds voor de kerstdagen op plek 18 voor deze kaart. Ik vraag me af of deze nog wel wordt geleverd, en dan bedoel ik überhaupt en niet alleen vwb Alternate. Anders ga ik mijn order alsnog cancelen want wachten op een product dat niet meer leverbaar zal zijn is niet zo nuttig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerdquake
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 25-11-2022
Steven_Chan schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 15:24:
Ter informatie,

15 dec bij Azerty de asus RTX 3070-8G-EK, besteld (700,-) afgelopen (dinsdag 9 maart) geleverd.

[Afbeelding][Afbeelding]
Nice!! Ik sta bij azerty sinds januari in de wachtrij voor de 3080 variant. Was al bang dat de EK versie niet meer binnen zouden komen. De FAQ op de site hebben ze ook niet meer sinds 25-2 geupdated. Veel plezier!

Desktop: Ryzen 5800X | 32 GB | RX 6900XT | EKWB | Valve Index

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 14:42
Ik ben al maanden aan het proberen om voor een nog “redelijke” pijs een 3080 te scoren.
Heb het eigenlijk opgegeven nu, heb mn order geannuleerd en ga er ook niet meer naar opzoek.
Kijk over een jaar wel weer hoe alles er dan voor staat. Kan dit “gespaarde” geld mooi in iets anders gestoken worden.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hypno
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-10-2024
Alle prijzen zijn omhoog gegaan, dus je vangt ook veel meer voor je 1080ti, dus uiteindelijk betaal je niet veel meer..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-09 00:11
Hypno schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 18:40:
Alle prijzen zijn omhoog gegaan, dus je vangt ook veel meer voor je 1080ti, dus uiteindelijk betaal je niet veel meer..
tenzij je je oude hardware aan je neefjes geeft zoals ik : 8)
Die zijn er altijd blij mee :P

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HebGeen3060
  • Laatst online: 05-05-2021
Ik zit al 5 maand zonder gpu in men pc, but be happy i guess :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soto
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-09 18:46
Postman schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 13:33:
[...]

Persoonlijk zou ik daar nooit iets besteld hebben. Het is voor in de categorie Wabtech en Kijkshop.nl. En je kunt zien hoe dat is afgelopen voor de mensen die daar besteld hebben.
De wie en de wat? Ik heb nog bij Kijkshop een Shure 50 gekocht voor 270 piek rondom black friday :)

Reele kans dat Dustinhome binnenkort faillissement moet aanvragen? Denken mensen/kenners dat?

FD NODE 605 | Intel Core i5-10400F | Gigabyte Z490 Gaming X | Sandisk Extreme Pro M.2 1TB | EVGA GeForce GTX 970 Superclocked 4GB | 16GB 3200Mhz | FD ION+ 760W Platinum

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Postman
soto schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 19:22:
[...]

De wie en de wat? Ik heb nog bij Kijkshop een Shure 50 gekocht voor 270 piek rondom black friday :)

Reele kans dat Dustinhome binnenkort faillissement moet aanvragen? Denken mensen/kenners dat?
Ik zie Dih als winkel voor veel producten als goedkoopste in de pricewatch. Vervolgens is de levertijd altijd onbekend en kun je eigenlijk alleen een order doen en mag je maar afwachten of en wanneer je iets geleverd krijgt.

Ik volg dit topic en de andere levertijden topics nu al sinds november en heb nog niemand iets zien ontvangen van Dih.

Zal de laatste zijn die zijn fout toekent en zou graag een reactie zien van iemand die wel iets heeft kunnen bestellen daar en het ook ontvangen heeft.

Over een eventueel failliet doe ik geen uitspraken, maar dit soort zaken komen op mij over als erg onbetrouwbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• System
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 18-08 19:36

System

Leef of wordt geleefd

HebGeen3060 schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 19:14:
Ik zit al 5 maand zonder gpu in men pc, but be happy i guess :(
En wat doe je dan in tussen tijd? Gforce Now?
Dat werkt redelijk genoeg. Al kan het niet tippen aan een gpu. Helaas vreet het heel veel data....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:59
Gekker moet het niet gaan worden.
Tweedehands 3080's gaan richting de 2000 €

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• haltom
internaut schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 20:22:
Als er een "drop" komt bij azerty of megekko dalen de prijzen op markplaats wel weer.. begin vd week was er een drop en waren de prijzen ongeveer 1400 euro, nu zijn die verkocht en droogt het weer op.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• System
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 18-08 19:36

System

Leef of wordt geleefd

internaut schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 20:22:
Helaas zijn er veel scalpers. Voor mij zijn het parasieten die teren op het gebrek aan voorraad.
Ik kan alleen maar op roepen om niet te kopen bij dergelijke verkopers.
Ze zijn onbetrouwbaar en er enkel op uit om zoveel mogelijk geld uit uw zakken te kloppen.
Dienst na verkoop zoals bij een echte shop bestaat niet, want eens ze hun geld hebben zal het hen worst wezen.

Ik weet dat ze hier ook mee lezen. Dus wie zich aangesproken voelt mag de klere krijgen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haltom
System schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 20:27:
[...]

Helaas zijn er veel scalpers. Voor mij zijn het parasieten die teren op het gebrek aan voorraad.
Ze zijn onbetrouwbaar en er enkel op uit om zoveel mogelijk geld uit uw zakken te kloppen.
Dienst na verkoop zoals bij een echte shop bestaat niet, want eens ze hun geld hebben zal het hen worst wezen.

Ik weet dat ze hier ook mee lezen. Dus wie zich aangesproken voelt mag de klere krijgen....
Eens, eens, alleen zijn er natuurlijk ook de kopers die voor 1500 op marktplaats een 3080 kopen.
Zonder deze kopers was er natuurlijk geen scalping probleem.. al heb ik wel het idee dat de meeste mensen die zon bedrag voor een 3080 neerleggen hem daarna gelijk in een mining rig rammen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeHard
  • Laatst online: 23-05-2022
Worden er eigenlijk Founders Edition kaarten verkocht in Nederland en België? Want ik zie ze in geen enkele winkel staan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18-09 02:25
System schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 20:27:
[...]

Kan wel een tandje minder toch ? Je zou jezelf maar zo laten opnaaien door een online handel in grafische kaarten.

Er zijn inmiddels genoeg mensen met een 3070/80/90 in hun systeem, die hem wel op of net boven msrp hebben gekocht. Die lekker aan het gamen zijn en een keer tweakers V&A openen en denken.. wow! Die kaart waar ik 700-900 voor betaald heb in oktober is opeens 1000 euro meer waard volgens sommigen die hem heel graag willen hebben.

Makkelijker geld verdienen lukt je niet. Het is maar wat de gek er voor wil geven.
(Ik heb het dus niet over professionele scalpers nu)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScalpNoLimit
CodeHard schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 20:52:
Worden er eigenlijk Founders Edition kaarten verkocht in Nederland en België? Want ik zie ze in geen enkele winkel staan.
Vrijwel nihil. En zelfs als ze goed geleverd werden, zouden ze binnen 1 seconde uitverkocht worden vanwege de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boost9898

Boost9898

Software developer

ScalpNoLimit schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 20:54:
[...]

Vrijwel nihil. En zelfs als ze goed geleverd werden, zouden ze binnen 1 seconde uitverkocht worden vanwege de prijs.
Ze zijn wel via LDLC.com te fixen, maar dan moet je een Belgisch adres hebben o.i.d. Ze leveren niet meer naar Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeHard
  • Laatst online: 23-05-2022
Boost9898 schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 21:26:
[...]

Ze zijn wel via LDLC.com te fixen, maar dan moet je een Belgisch adres hebben o.i.d. Ze leveren niet meer naar Nederland.
Dat zou geen probleem moeten zijn, aangezien ik Belg ben. Ik zie dat daar blijkbaar ook de "beste" prijzen zijn. Niet dat ik voor die prijs een zou kopen, maar toch beter dan andere winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:17

Epsilon

Nerdquake schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 17:45:
Nice!! Ik sta bij azerty sinds januari in de wachtrij voor de 3080 variant. Was al bang dat de EK versie niet meer binnen zouden komen. De FAQ op de site hebben ze ook niet meer sinds 25-2 geupdated. Veel plezier!
Staan er veel voor je?

3070 EK is ook prachtig en lijkt sowieso beter leverbaar. Ben benieuwd hoe en wanneer de 3080 versies hiervan los komen :).

Oh, de EK 3070 is op voorraad (voor 1399 :| )

[ Voor 4% gewijzigd door Epsilon op 13-03-2021 23:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wishmaster1986
  • Laatst online: 18:10
Wanneer is de laatste batch van Asus 3080 STRIX OC bij Alternate geleverd? Ik sta volgens mij nu al 2 maanden of langer op nummer 1 in de rij. Af en toe denk ik er weer eens aan dat ik nog een 3080 te goed heb van Alternate zo lang duurt het, besteld in september 2020 :')

[ Voor 7% gewijzigd door wishmaster1986 op 14-03-2021 02:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nerdquake
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 25-11-2022
Epsilon schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 22:09:
[...]

Staan er veel voor je?

3070 EK is ook prachtig en lijkt sowieso beter leverbaar. Ben benieuwd hoe en wanneer de 3080 versies hiervan los komen :).

Oh, de EK 3070 is op voorraad (voor 1399 :| )
Nope, begon op de 2de plaats en sta dat nu nogsteeds. Laatste levering van de 3080 EK die ik zag in de FAQ was op 12 januari geloof ik. ASUS levert jammergenoeg maar 1x per maand heb ik gemerkt, dus voor 10 april staan mijn verwachtingen weer.

Ja, de beschikbaarheid is inderdaad wel verleidelijk. Maar ik heb de 3080 EK nog voor 1080eu kunnen bestellen, wat in deze tijden redelijk is aangezien je niet nog los een waterblock/backplate van 200eu hoeft te kopen.

Desktop: Ryzen 5800X | 32 GB | RX 6900XT | EKWB | Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q_7
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

Q_7

wishmaster1986 schreef op zondag 14 maart 2021 @ 02:10:
Wanneer is de laatste batch van Asus 3080 STRIX OC bij Alternate geleverd? Ik sta volgens mij nu al 2 maanden of langer op nummer 1 in de rij. Af en toe denk ik er weer eens aan dat ik nog een 3080 te goed heb van Alternate zo lang duurt het, besteld in september 2020 :')
Voor welke prijs heb je die besteld in september ? Want als dat +- 800 is denk niet dat Alternate deze kaart de komende tijd voor een bedrag ver eronder kan inkopen, en lijkt me niet dat ze met verlies kaarten gaan leveren.

Ik ben bang dat het heel lang kan duren voor je, een 3080 Rog doet nu 1600+ :/

AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wishmaster1986
  • Laatst online: 18:10
Q_7 schreef op zondag 14 maart 2021 @ 02:27:
[...]

Voor welke prijs heb je die besteld in september ? Want als dat +- 800 is denk niet dat Alternate deze kaart de komende tijd voor een bedrag ver eronder kan inkopen, en lijkt me niet dat ze met verlies kaarten gaan leveren.

Ik ben bang dat het heel lang kan duren voor je, een 3080 Rog doet nu 1600+ :/
Jup besteld voor 8 of 900 inderdaad. Zal me niks verbazen van Alternate dat ze zo te werk gaan ondanks ik dus op positie 1 sta.
Pagina: 1 ... 491 ... 629 Laatste

Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
Beschikbaarheid is te vinden in https://docs.google.com/s...2_DWk4/edit#gid=712726851 (niet meer up-to-date)

reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord