Valt relatief gezien nog wel mee, lijkt me. Twee weken geleden was er nog een lading van 5-10 MSI Gaming X Trio 3080 kaarten binnen bij Azerty dus er zit af en toe nog wel wat beweging in.Lord_Dain schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 17:08:
[...]
MSI levert erg weinig uit lijkt het. Heb al eeuwen een MSI kaart in preorder en de rij staat al weken vast.
Ja true. MSI Ventus 3080 order staan bij Megekko. Laatste 3 weken iig 0 leveringen. Wel een aantal andere, maar ook niet veel iig.Lord_Dain schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 17:08:
[...]
MSI levert erg weinig uit lijkt het. Heb al eeuwen een MSI kaart in preorder en de rij staat al weken vast.
Ik houd de boel al een tijdje in de gaten hier. Wat een gekkenhuis - ben aan het checken of ik mijn eerste PC kan bouwen.
Nu had ik net via een stream de melding gekregen dat een Gigabyte 3070 OC Vision voor 950 EUR online stond. Besteld, maar het is eigenlijk helemaal niet de kaart die ik wil.
Omdat het tegen mijn geweten in gaat om hem zelf te verkopen heb ik Alternate gebeld om de bestelling te cancelen. Meteen de kans gepakt om inzicht te krijgen in de leveringen.
Ze hadden net een lading Asus ROG Strix 3070 kaarten ontvangen - het was alleen net niet genoeg om er eentje mee te pakken buiten de wachtrij. Ging over de niet OC versie.
Dus als er mensen aan het jagen zijn op die kaart zou ik zeker Alternate eens proberen. Met een beetje geduld kan je op #1 aansluiten
Krijg wel het idee dat er meer leveringen plaatsvinden, dus hopelijk gaat dit aankomende weken ook de prijs beïnvloeden..
Nu had ik net via een stream de melding gekregen dat een Gigabyte 3070 OC Vision voor 950 EUR online stond. Besteld, maar het is eigenlijk helemaal niet de kaart die ik wil.
Omdat het tegen mijn geweten in gaat om hem zelf te verkopen heb ik Alternate gebeld om de bestelling te cancelen. Meteen de kans gepakt om inzicht te krijgen in de leveringen.
Ze hadden net een lading Asus ROG Strix 3070 kaarten ontvangen - het was alleen net niet genoeg om er eentje mee te pakken buiten de wachtrij. Ging over de niet OC versie.
Dus als er mensen aan het jagen zijn op die kaart zou ik zeker Alternate eens proberen. Met een beetje geduld kan je op #1 aansluiten
Krijg wel het idee dat er meer leveringen plaatsvinden, dus hopelijk gaat dit aankomende weken ook de prijs beïnvloeden..
Sta zelf ook in deze wachtrij (3080 gaming X trio) bij Azerty en dit is nou juist een van de meer regelmatig geleverde kaarten, 3 leveringen gezien in februaryLord_Dain schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 17:08:
[...]
Maar goed, hopen dat dit niet stopt nu net wanneer ik op plek 6 sta
Welke kaart ging het hier om?Jellowx schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 12:33:
Ik kreeg vorige week om deze tijd een mail van Azerty als wekelijkse update. Toen met de mededeling dat mijn kaart er aan kwam. Helaas wees een medetweaker er direct al op dat dit enkel inhoud dat ze kaarten verwachten van mijn type, het aantal hoefde daarvoor niet toereikend te zijn (wat helaas ook zo was...).
Weet iemand of Azerty die weekupdate elke week op dezelfde dag / tijd verstuurd?
Gigabyte 3060 ti vision. Overigens vandaag geen update ontvangen.
You got me...Doelie schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 18:00:
Nummertje 27 in de wachtrij.
Nog even algemene waarschuwing voor diegenen die op die NL site waar het hier gisteren over ging mogelijk een kaart wilden bestellen. Doe maar niet. Ik heb de eigenaar direct benaderd en geen enkele reactie whatsoever gekregen. Dat zegt denk ik wel genoeg!
[ Voor 4% gewijzigd door Lord_Dain op 09-03-2021 22:16 ]
Alternate heeft een EVGA 3090 en 3060 vrij beschikbaar, wel voor 600 & 2500 euro’s maar dit betekend wel dat er weer geleverd word
@remyjansen, hoe houd je dat zo in de gaten? Via een website of iets of ga je alle kaarten langs sochtens?
Discord en kijk zo nu en dan even op alternate via deze link ( met filters) https://www.alternate.nl/...?s=default&filter_-2=trueRicooCardoo schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 08:01:
@remyjansen, hoe houd je dat zo in de gaten? Via een website of iets of ga je alle kaarten langs sochtens?
Lijkt erop dat Alternate vandaag mogelijk wat EVGA kaarten binnenkrijgt.. het zal toch nietremyjanssen1991 schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 08:08:
[...]
Discord en kijk zo nu en dan even op alternate via deze link ( met filters) https://www.alternate.nl/...?s=default&filter_-2=true
Nou lekker dan mn EVGA GeForce RTX 3080 XC3 Ultra Gaming besteld op 5 Januari @906 eur bij Dustinhome is vertraagd van begin maart, naar begin april en vandaag naar begin Juni....
FD NODE 605 | Intel Core i5-10400F | Gigabyte Z490 Gaming X | Sandisk Extreme Pro M.2 1TB | EVGA GeForce GTX 970 Superclocked 4GB | 16GB 3200Mhz | FD ION+ 760W Platinum
Ik wel voor een Radeon bij hun. Krijg al 10 weken ongeveer dezelfde mail met steeds de datum een week vooruit. Ze weten gewoon niks en proberen te voorkomen dat iederen gaat mailen/bellen, that's it.Jellowx schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 19:29:
[...]
Gigabyte 3060 ti vision. Overigens vandaag geen update ontvangen.
Das dan even een teleurstelling, hopelijk blijf je 970 nog even leveren dan. Ik heb de 980 en ga pas bestellen als het weer normaal is geworden. Tot die tijd speel ik nog wel even mn oude games.soto schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 09:26:
Nou lekker dan mn EVGA GeForce RTX 3080 XC3 Ultra Gaming besteld op 5 Januari @906 eur bij Dustinhome is vertraagd van begin maart, naar begin april en vandaag naar begin Juni....![]()
Zou je 'm 100% zeker in juni krijgen of is dat ook nog een schatting?
Megekko heeft zojuist weer 3090's aangeboden. Voor absurde prijzen uiteraard. Maar voor diegene die aan het wachten waren;
Megekko: Inno 3D GeForce RTX 3090 iChill Frostbite (€2799) changed to Available (URL: https://megekko.nl/produc...hill-Frostbite-Videokaart - Shipping: NL, BE) @90
Megekko: Gigabyte GeForce RTX 3090 VISION OC (€2799) changed to Available (URL: https://megekko.nl/produc...-VISION-OC-24G-Videokaart - Shipping: NL, BE) @90
Megekko: Gigabyte GeForce RTX 3090 AORUS X (€2899) changed to Available (URL: https://megekko.nl/produc...90-AORUS-X-24G-Videokaart - Shipping: NL, BE) @90
Megekko: Inno 3D GeForce RTX 3090 iChill X4 (€2699) changed to Available (URL: https://megekko.nl/produc...3090-iChill-X4-Videokaart - Shipping: NL, BE) @90
Megekko: MSI GeForce RTX 3090 SUPRIM X (€2899) changed to Available (URL: https://megekko.nl/produc...0-SUPRIM-X-24G-Videokaart - Shipping: NL, BE) @90 @90SU @SU @SU-3070
Megekko: Inno 3D GeForce RTX 3090 iChill Frostbite (€2799) changed to Available (URL: https://megekko.nl/produc...hill-Frostbite-Videokaart - Shipping: NL, BE) @90
Megekko: Gigabyte GeForce RTX 3090 VISION OC (€2799) changed to Available (URL: https://megekko.nl/produc...-VISION-OC-24G-Videokaart - Shipping: NL, BE) @90
Megekko: Gigabyte GeForce RTX 3090 AORUS X (€2899) changed to Available (URL: https://megekko.nl/produc...90-AORUS-X-24G-Videokaart - Shipping: NL, BE) @90
Megekko: Inno 3D GeForce RTX 3090 iChill X4 (€2699) changed to Available (URL: https://megekko.nl/produc...3090-iChill-X4-Videokaart - Shipping: NL, BE) @90
Megekko: MSI GeForce RTX 3090 SUPRIM X (€2899) changed to Available (URL: https://megekko.nl/produc...0-SUPRIM-X-24G-Videokaart - Shipping: NL, BE) @90 @90SU @SU @SU-3070
Lol.. nog even en we gaan over de 3000
blaat
Procentueel valt het nog wel mee met de 3090... die gaat nog niet eens voor het dubbele van de MSRP. Als je dat vergelijkt met de 3060 en de 3070 daarentegen...
i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512
Ik weet niet waar dit precies over gaat dus ga niet jou waarschuwing proberen te bagatelliseren. Maar als dit alleen gebaseerd is op het feit dat je geen reactie hebt gekregen is dat niet een heel sterk argument. Zodra een webshop namelijk voorraad krijgt worden die namelijk overspoeld met vragen waar ze normaliter niet op kunnen reageren binnen normale termijnen. Dat ze dan niet binnen een dag reageren is alles behalve vreemd.Lord_Dain schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 22:04:
Nog even algemene waarschuwing voor diegenen die op die NL site waar het hier gisteren over ging mogelijk een kaart wilden bestellen. Doe maar niet. Ik heb de eigenaar direct benaderd en geen enkele reactie whatsoever gekregen. Dat zegt denk ik wel genoeg!
De webshop die hij bedoeld bood alles aan voor MSRP, was malafideMrnXdK schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 12:46:
[...]
Ik weet niet waar dit precies over gaat dus ga niet jou waarschuwing proberen te bagatelliseren. Maar als dit alleen gebaseerd is op het feit dat je geen reactie hebt gekregen is dat niet een heel sterk argument. Zodra een webshop namelijk voorraad krijgt worden die namelijk overspoeld met vragen waar ze normaliter niet op kunnen reageren binnen normale termijnen. Dat ze dan niet binnen een dag reageren is alles behalve vreemd.
De betreffende 'webshop' lijkt momenteel ook uit de lucht te zijn en is zeer twijfelachtig. Er dus ook een reden dat alle berichten hierover al verwijderd zijn van GoT.MrnXdK schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 12:46:
[...]
Ik weet niet waar dit precies over gaat dus ga niet jou waarschuwing proberen te bagatelliseren. Maar als dit alleen gebaseerd is op het feit dat je geen reactie hebt gekregen is dat niet een heel sterk argument. Zodra een webshop namelijk voorraad krijgt worden die namelijk overspoeld met vragen waar ze normaliter niet op kunnen reageren binnen normale termijnen. Dat ze dan niet binnen een dag reageren is alles behalve vreemd.
Denk dat we hier nu wel over op kunnen houden.
Word er toevallig bij gehouden hoevaak een 3060/70/80/90 beschikbaar is?
Nou let ik niet heel erg veel op, maar zie meestal alleen de 3060 Ti en 3090 beschikbaar hier.
70/80 zie ik bijna niet voorbij komen.
Nou let ik niet heel erg veel op, maar zie meestal alleen de 3060 Ti en 3090 beschikbaar hier.
Sinds een maand 1 plekje opgeschoven (in de afgelopen 24 uur) voor de Asus 3080 Rog Strix OC bij Alternate NL (17-9 besteld)
Sinds 4 januari sta ik in de rij bij alternate voor de 3060ti gigabyte gaming oc. In het begin ging het aardig snel maar ik sta nu al een maand op plek 2. Ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren...
Hier het zelfde voor een 3060 ti oc pro. Begin ging snel nu al weken op plek 7. Echter ben in bang dat ik hem mogelijk helemaal niet krijg door de rev 2.0 die uitgekomen is
Ik sta nu zo'n 2-3 maanden stil rond plek ~20 voor de Asus RTX 3080 TUF OC bij Alternate, volgensmij kregen ze daarvoor ongeveer 20 stuks per week binnen.
Ik heb gelezen dat de leveringen langzamer zouden gaan door grondstoffen/feestdagen, maar het is dus compleet gestopt. Fabriek sleutels kwijt? Vrachtwagen met lekke band?
Ik heb gelezen dat de leveringen langzamer zouden gaan door grondstoffen/feestdagen, maar het is dus compleet gestopt. Fabriek sleutels kwijt? Vrachtwagen met lekke band?
Zo hoog geprijsd dat ik er kippenvel van krijg, maar het is verkrijgbaar:
https://www.megekko.nl/pr...3-ULTRA-GAMING-Videokaart
Was ik al bang voor, dit ga ik zeker niet doen. kan ik beter een 3090 kopen. ik wacht wel tot ergens anders een 3080 beschikbaar komt.tinsuke schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 13:53:
Hebben ze bij Megekko alle pre-orders al weggewerkt dan?tinsuke schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 13:53:
Al maanden voor die kaartlilr3bel schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 13:59:
[...]
Hebben ze bij Megekko alle pre-orders al weggewerkt dan?
RTX 50xx FE tracker: https://t.me/bscfoundersedition
Vandaag opgeschoven van plek 24 naar plek 16.
Het gaat om de EVGA 3080 ftw utlra gaming bij alternate. Het lijkt erop dat er een stuk of 8 geleverd zijn.
Het gaat om de EVGA 3080 ftw utlra gaming bij alternate. Het lijkt erop dat er een stuk of 8 geleverd zijn.
Ja idd, maar ik annuleer mn betelling niet ivm wachtrij en prijsverhogingen.... dat geld is al soort van afgeschreven... ik beschouw dustinhome nu als soort van bankMetalSonic schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 10:24:
[...]
Das dan even een teleurstelling, hopelijk blijf je 970 nog even leveren dan. Ik heb de 980 en ga pas bestellen als het weer normaal is geworden. Tot die tijd speel ik nog wel even mn oude games.
Zou je 'm 100% zeker in juni krijgen of is dat ook nog een schatting?
FD NODE 605 | Intel Core i5-10400F | Gigabyte Z490 Gaming X | Sandisk Extreme Pro M.2 1TB | EVGA GeForce GTX 970 Superclocked 4GB | 16GB 3200Mhz | FD ION+ 760W Platinum
gekkewerk... maargoed, voor de mensen die een 3070 zoeken.
gekkewerk... maargoed, voor de mensen die een 3070 zoeken.
Wat ik niet blijf snappen is waarom producenten nog steeds verschillende versies van 30xx kaarten zeggen uit te brengen waar uberhaupt nergens enig model verkrijgbaar is... maar goed...
Evga rtx 3080 ftw ultra bij Megekko. 1899€ 😩
Zitten er geen prijs restricties aan door Nvidia? De prijzen die nu gevraagd worden zijn niet normaal...
Prijs restricties zijn illegaal, dus dat zal nooit gaan gebeuren.Menno_R schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 14:48:
Zitten er geen prijs restricties aan door Nvidia? De prijzen die nu gevraagd worden zijn niet normaal...
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Of je dit nu betaalt aan Megekko of aan een Scalper... Dat is het probleem. Als ze te laag prijzen grijp je ook mis en staat de kaart 10 minuten later op marktplaats voor 1700 - 2000 Euro. Echt balen hoor, want je kan niet pre-orderen bij Megekko. Bij Azerty / Alternate wel voor een nog redelijke prijs, maar dan kom je achteraan in de rij terwijl ze bij Megekko dus gewoon voorraad hebben (maar niet kunnen verkopen tegen de normale prijs omdat de scalper je altijd voor is). Ze moeten een structurele oplossing bieden om Scalpers tegen te gaan.Menno_R schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 14:48:
Id-bewijs, loterijen, fysieke afhaalpunten... Het is echt niet zo lastig, maar ze hebben duidelijk geen interesse om dit te doen als alle kaarten toch verkocht worden.LordRAN schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 14:54:
[...]
Of je dit nu betaalt aan Megekko of aan een Scalper... Dat is het probleem. Als ze te laag prijzen grijp je ook mis en staat de kaart 10 minuten later op marktplaats voor 1700 - 2000 Euro. Echt balen hoor, want je kan niet pre-orderen bij Megekko. Bij Azerty / Alternate wel voor een nog redelijke prijs, maar dan kom je achteraan in de rij terwijl ze bij Megekko dus gewoon voorraad hebben (maar niet kunnen verkopen tegen de normale prijs omdat de scalper je altijd voor is). Ze moeten een structurele oplossing bieden om Scalpers tegen te gaan.
Op dit vlak ben ik echt jaloers op Amerikanen, als je ziet hoe goed winkels zoals Microcenter en Best Buy de boel aanpakken. Maar ja, hier in Nederland zitten we opgescheept met winkels zoals Megekko ben ik bang
Net ook eens gebeld. Positie 25PeterPoker777 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 14:38:
[...]
Ik heb ook een 3080 Tuf openstaan van 08.01 bij Si. Sta momenteel op positie 32.
Zijn er mensen die misschien weten of deze kaart zo nu en dan geleverd wordt in Nederland?
Gigabyte Aorus GeForce RTX 3080 Xtreme Waterforce 10G
Gigabyte Aorus GeForce RTX 3080 Xtreme Waterforce 10G
Je bent niet alleen, ik sta voor dezelfde kaart stil bij Azerty sinds 5 februari. Ik denk dat Asus het gewoon opgegeven heeftRPS13 schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 13:53:
Ik sta nu zo'n 2-3 maanden stil rond plek ~20 voor de Asus RTX 3080 TUF OC bij Alternate, volgensmij kregen ze daarvoor ongeveer 20 stuks per week binnen.
Deze mail zegt inderdaad in principe helemaal niks van waarde. Ze mailen hem elke dinsdag of woensdag.Jellowx schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 12:33:
Ik kreeg vorige week om deze tijd een mail van Azerty als wekelijkse update. Toen met de mededeling dat mijn kaart er aan kwam. Helaas wees een medetweaker er direct al op dat dit enkel inhoud dat ze kaarten verwachten van mijn type, het aantal hoefde daarvoor niet toereikend te zijn (wat helaas ook zo was...).
Weet iemand of Azerty die weekupdate elke week op dezelfde dag / tijd verstuurd?
Mijn MSI 3060 Gaming X Trio die ik in december besteld heb bij SI Computers, en waarvan ik op wachtrij plaats 1 sta, wordt nog lang niet geleverd. Een vriendelijke medewerker daar vertelde me dat ze de MSI vertegenwoordiger onlangs over de vloer hadden en dat zelfs hij niet kon aangeven of en wanneer er voorraad van dit product zou verschijnen. Het kan nog maanden duren, in ieder geval. Kan iemand niet even die bitcoins opeens totaal oninteressant maken, zodat ik Cyberpunk kan spelen?
too old, too cold
Haha dit is al meer dan Alternate communiceert.. Hoe kan het dat veel webshops weten wat ze deze week binnen gaan krijgen maar alternate totaal in het duister tast of, en zo ja, wanneer ze wat binnen krijgen.. Ik zit te wachten op een Gigabyte GeForce RTX 3080 GAMING OC 10G.. Sta sinds vorige week op plek 20, hiervoor een hele tijd geen beweging in de wachtrij geweest.Dutchdesign schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 15:18:
[...]
Deze mail zegt inderdaad in principe helemaal niks van waarde. Ze mailen hem elke dinsdag of woensdag.
Ik sta inmiddels (bij Azerty) iets meer dan een maand in de rij voor een 3090 Strix OC.
Afgelopen week van plek 6 van 14 gezakt naar plek 4 van (nu) 13. Of dit door levering komt of door annuleren geen idee maar het is vooruitgang.
De eerste week kreeg ik een mail van Azerty dat de leverancier waarschijnlijk de 10e uit zou leveren (vandaag dus). De weken daarna kreeg ik de melding dat de leverancier geen indicatie gegeven heeft van het levermoment. Dus ik zit nu in het duister te tasten. Met geluk klopt die 10 maart maar ik ga er van uit van niet.
Afgelopen week van plek 6 van 14 gezakt naar plek 4 van (nu) 13. Of dit door levering komt of door annuleren geen idee maar het is vooruitgang.
De eerste week kreeg ik een mail van Azerty dat de leverancier waarschijnlijk de 10e uit zou leveren (vandaag dus). De weken daarna kreeg ik de melding dat de leverancier geen indicatie gegeven heeft van het levermoment. Dus ik zit nu in het duister te tasten. Met geluk klopt die 10 maart maar ik ga er van uit van niet.
Klopt, ASUS heeft het over een andere boeg gegooid en is nu in de voedingsindustrie gestapt. Ze maken nu diepvriesmaaltijden en gebakjes.Dutchdesign schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 15:11:
[...]
Je bent niet alleen, ik sta voor dezelfde kaart stil bij Azerty sinds 5 februari. Ik denk dat Asus het gewoon opgegeven heeft
Ik probeer mezelf maar onder controle te houden en wat cynische dingen te schrijven, maar ik eigenlijk wil ik langzamerhand met mn vuist door de muur slaan.

Geen beweging in te krijgen, geen enkele kaart wordt geleverd.
Wel typisch ik heb weinig informatie kunnen vinden over de release van de 3060, nou heb ik ook niet echt met moeite gezocht maar een simpele google search leverde me niks op.
Die prijzen zitten al meteen 300+ euro boven de adviesprijs.
Ik hoop niet dat de 3080ti die rumored is in april te komen net zo gereleased wordt.
Laat ze daar ook maar gewoon een ethereum begrensing op zetten hoor.
(er is nog geen officieele releasedate toch?)
Die prijzen zitten al meteen 300+ euro boven de adviesprijs.
Ik hoop niet dat de 3080ti die rumored is in april te komen net zo gereleased wordt.
(er is nog geen officieele releasedate toch?)
Is er de laatste weken überhaupt ergens een RTX 3060 Ti Eagle OC gedropt? Ik wacht nu een kleine twee maanden op positie 1 maar er is helaas nog geen nieuws.
Niemand mined bitcoins met zijn videokaartNegakinu schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 15:25:
Mijn MSI 3060 Gaming X Trio die ik in december besteld heb bij SI Computers, en waarvan ik op wachtrij plaats 1 sta, wordt nog lang niet geleverd. Een vriendelijke medewerker daar vertelde me dat ze de MSI vertegenwoordiger onlangs over de vloer hadden en dat zelfs hij niet kon aangeven of en wanneer er voorraad van dit product zou verschijnen. Het kan nog maanden duren, in ieder geval. Kan iemand niet even die bitcoins opeens totaal oninteressant maken, zodat ik Cyberpunk kan spelen?
Dus dat zal je niet helpen, wat je wel had kunnen doen is in December 500 euro in bitcoin stoppen en nu een kaart halen voor die achterlijke retail prijzen

Edit: wat je wel kan doen is het spelen via geforcenow bijvoorbeeld
[ Voor 4% gewijzigd door kneusteun op 10-03-2021 16:00 ]
Is er de laatste weken überhaupt ergens een RTX 3060 Ti Eagle OC gedropt? Ik wacht nu een kleine twee maanden op positie 1 maar er is helaas nog geen nieuws.
Die begrenzing is er waarschijnlijk al af, het is even afwachten op bewijs.Razeal schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 15:59:
[ Voor 19% gewijzigd door Boost9898 op 10-03-2021 16:02 ]
Net een pre-order bij alternate geplaatst voor de Inno3D 3080 iChill4. Plek 23 in de wachtrij. Ik heb geen rechten om de sheet aan te passen.
Vandaag van plek 16 naar 0 bij Alternate !!YokoOhno schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 14:01:
Vandaag opgeschoven van plek 24 naar plek 16.
Dit betreft een EVGA GeForce RTX 3070 XC3 ULTRA.
Ik zag al op de MEGEKKO site dat er EVGA leveringen waren deze week.
Tip voor eenieder: de 3070 wordt regelijk geleverd, vooral GIBABYTE lijkt het.
Blijkbaar best veel. Voor de 3060TI (Gigabyte GeForce RTX 3060 Ti EAGLE 8G) is er al maanden geen beweging (besteld bij Megekko), dus die ga ik waarschijnlijk annuleren.. op plek 33 nog steeds.
juist de 3070 wordt redelijk geleverd.Psyonara schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 13:31:
Word er toevallig bij gehouden hoevaak een 3060/70/80/90 beschikbaar is?
de site van MEGEKKO is wel handig om te volgen.
[ Voor 3% gewijzigd door gmmiddag op 10-03-2021 16:33 ]
Inno3D Twin X2 oc
Alternate.nl, gisteren van 26 naar 25.
Vandaag van 25 naar 24.
Zal wel te maken hebben met grote levering van andere kaarten die ze gehad hebben, wat voor annulaties zorgt.
Vandaag van 25 naar 24.
Zal wel te maken hebben met grote levering van andere kaarten die ze gehad hebben, wat voor annulaties zorgt.
Ah kijk, dat dacht ik al. Bedankt voor de insider infoSideShow schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 15:54:
[...]
Klopt, ASUS heeft het over een andere boeg gegooid en is nu in de voedingsindustrie gestapt. Ze maken nu diepvriesmaaltijden en gebakjes.
Ik probeer mezelf maar onder controle te houden en wat cynische dingen te schrijven, maar ik eigenlijk wil ik langzamerhand met mn vuist door de muur slaan.![]()
![]()
Geen beweging in te krijgen, geen enkele kaart wordt geleverd.
Ik geef het voorlopig op.
Ik was de zoektocht gestaakt om een 3090 te vinden aan een "deftige" prijs.
Ben dan gaan zoeken naar prebuilds.
Had een mooie gevonden bij alternate met een 3090 op voorraad.
Ik was gewoon benieuwd welk moederbord er in zat.
Na een gesprek met hen via messenger zeiden ze me dat ze dat niet konden zeggen?
Toen ik na het gesprek nog eens de configuratie bekeek zag ik dat ze ineens de prijs met 200€ verhoogd hadden.
Toeval???
Ik bestel er in ieder geval niet meer.
Ik was de zoektocht gestaakt om een 3090 te vinden aan een "deftige" prijs.
Ben dan gaan zoeken naar prebuilds.
Had een mooie gevonden bij alternate met een 3090 op voorraad.
Ik was gewoon benieuwd welk moederbord er in zat.
Na een gesprek met hen via messenger zeiden ze me dat ze dat niet konden zeggen?
Toen ik na het gesprek nog eens de configuratie bekeek zag ik dat ze ineens de prijs met 200€ verhoogd hadden.
Toeval???
Ik bestel er in ieder geval niet meer.
https://www.alternate.nl/...aart/html/product/1727976
Direct leverbaar?
Ik moet iets me videokaart is overleden
Direct leverbaar?
Ik moet iets me videokaart is overleden
[ Voor 22% gewijzigd door thefox154 op 10-03-2021 22:19 ]
Is er iemand bekend met de webwinkel wabtech.nl? Op dit moment hebben zij een aantal 3060 kaarten beschikbaar en heb daar ook mijn MSI RTX 3070 Suprim X besteld. Ik heb de standaard check gedaan naar KvK-nummer, gekeken naar adres en eventueel mensen die daar werken. Hebben jullie ervaring met deze webwinkel?
Plaatjes kloppen ook niet helemaal.Jellebosselaar schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 22:44:
Is er iemand bekend met de webwinkel wabtech.nl? Op dit moment hebben zij een aantal 3060 kaarten beschikbaar en heb daar ook mijn MSI RTX 3070 Suprim X besteld. Ik heb de standaard check gedaan naar KvK-nummer, gekeken naar adres en eventueel mensen die daar werken. Hebben jullie ervaring met deze webwinkel?
Bij de vision hebben ze een tuf plaatje enz
Ik sta al vanaf de eerste week januari in de wacht bij Si voor een msi 3070 x trio.
Tot op heden 1 plek opgeschoven van 16 naar 15. Door annulering waarschijnlijk.
Is er iemand al wat opgeschoven daar? Ik heb het idee dat ze geen enkele kaart uitleveren.
Er zal binnenkort wel een mailtje komen dat de kaart niet meer leverbaar is vanwege de "nieuwe" modellen die er aan komen vrees ik.
Kun je ook de "nieuwe " prijs betalen natuurlijk.
Zojuist gebeld met Alternate NL
GIGABYTE AORUS GeForce RTX 3080 XTREME WATERFORCE 10G
Wachtrij van 9 personen, graag aanpassen in de lijst
Iemand hier ervaring met wabtech? Ik krijg nogal vaak te horen dat ze onbetrouwbaar zijn.
Volgens mij legit, maar zoek voor de zekerheideven in deze threadScalpNoLimit schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:50:
Iemand hier ervaring met wabtech? Ik krijg nogal vaak te horen dat ze onbetrouwbaar zijn.
Even throwback naar dag van release lol. Toen om 15.00 Megekko €1500 als placeholder had staan voor alle 3080 kaarten. En dit nu de retailprijs is van 3070's.
Anyhow. Waar kan je ASUS bereiken? Al die reclame op Twitter voor GPU's en laptops en maar niet tot amper leveren in Europa. 'Tis duidelijk dat de Nederlandse markt ze absoluut niet boeit. Sta ondertussen op #33 bij Alternate voor de 3080 Strix OC.
Ik begin de hoop echt te verkiezen om voor een normale prijs een 3070 op de kop te kunnen tikken. Ik zit er oprecht aan te denken de 3070 maar op Megekko te bestellen voor 1200.
Ik ben al sinds oktober op zoek en heb sindsdien nog geen gebruik kunnen maken van m'n 1440p 144hz monitor. Zit nog steeds op een 1070 maar die haalt net aan de 60fps, 40 in de games die ik voornamelijk speel. (Total war Warhammer)
In het begin viel het best mee waardoor ik ook de beslissing had gemaakt een tweede optie te bestellen bovenop de waarschijnlijk nooit komende TUF non-oc die ik lopen heb... Maar heb de indruk dat dit de laatste weken inderdaad heel erg stilgevallen is...JeroenExterkate schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 10:48:
[...]
Anyhow. Waar kan je ASUS bereiken? Al die reclame op Twitter voor GPU's en laptops en maar niet tot amper leveren in Europa. 'Tis duidelijk dat de Nederlandse markt ze absoluut niet boeit. Sta ondertussen op #33 bij Alternate voor de 3080 Strix OC.
Ik sta nu op nr 10 voor de witte strix bij azerty en de laatste wijziging dateert van 3 a 4 weken terug denk ik... ik kom van 15 en er was toch heel even zekerheid dat er elke week 1tje de deur uit ging.
Dan zoek je echt niet goed, ik heb gewoon in december een 3070 voor 700 euro kunnen bestellen bij megekko en de volgende dag in huis. Tenzij je heel speciaal een lastig model wil is het anders. Ging gelukkig om de FTW ultra van evga dus zit ook meteen in de wachtrij voor een 3080.Jesserik schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 11:12:
Ik begin de hoop echt te verkiezen om voor een normale prijs een 3070 op de kop te kunnen tikken. Ik zit er oprecht aan te denken de 3070 maar op Megekko te bestellen voor 1200.Ik ben al sinds oktober op zoek en heb sindsdien nog geen gebruik kunnen maken van m'n 1440p 144hz monitor. Zit nog steeds op een 1070 maar die haalt net aan de 60fps, 40 in de games die ik voornamelijk speel. (Total war Warhammer)
Om mij heen zie ik collega's en vrienden die ook gewoon rond die tijd besteld hadden en ze al hebben ontvangen. Dus gewoon vaak even voorraden checken en alvast in de rij gaan aansluiten.
Houd je de discord ook in de gaten? Want als je echt vanaf oktober zoekt dan doe je echt iets verkeerd.
Welke is dat dan? In de sheet staat "Gigabyte GeForce RTX 3080 AORUS Xtreme Waterforce WB" en "Gigabyte GeForce RTX 3080 AORUS Xtreme Waterforce""timetje100 schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:36:
Zojuist gebeld met Alternate NL
Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800
3060 Ti, 3070, 3080?DeFlash schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 16:33:
Inno3D Twin X2 oc
Vandaag van 25 naar 24.
*knip*
Dit doe je via DM of V&A.
Dit doe je via DM of V&A.
[ Voor 87% gewijzigd door Blaat op 11-03-2021 13:51 ]
De 3080!
Vergeet ik er dus steeds bij te zetten...
Gelukkig zijn er ook bedrijven die voor 'n goeie prijs de 3080's willen verkopen
Collega stuurt me net deze, megekko, dus je weet al hoe laat het is. Wel op voorraad..
https://www.megekko.nl/pr...0-SUPRIM-X-10G-Videokaart

Collega stuurt me net deze, megekko, dus je weet al hoe laat het is. Wel op voorraad..
[ Voor 9% gewijzigd door Blaat op 11-03-2021 13:48 ]
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Ik stond bij Azerty op plek 10 voor de Inno3D 3060ti iChill x3 RED en net een verzendbevestiging ontvangen.
Er is dus waarschijnlijk een flinke levering van Inno3D geweest.
Ik hoop dat mijn Inno3D GeForce RTX 3060 Ti Twin X2 OC er dan ook bij zitMarrtijn schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 14:41:
Ik stond bij Azerty op plek 10 voor de Inno3D 3060ti iChill x3 RED en net een verzendbevestiging ontvangen.
Alternate heeft Inno3D 3070's binnengekregen.Marrtijn schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 14:41:
Helaas heeft m'n Azerty wachtrij voor de 3080 x3 nog niet bewogen.
De vorige X3 levering bij AZERTY was op 8 januari 5 kaarten en op 24 feb ook circa 5 kaartenMatthiasDS schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 14:58:
[...]
Alternate heeft Inno3D 3070's binnengekregen.
Helaas heeft m'n Azerty wachtrij voor de 3080 x3 nog niet bewogen.
Dus circa elke anderhalve maand worden er 5 3080 X3 geleverd.
Daar hou ik me maar aan vast
Wil niet echt opschieten met die Eagle 3070 non-OC's.. 2 plekjes opgeschoten naar #4 sinds Januari, maar dat staat al weer bijna anderhalf maand stil.Gorglemerg schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 14:08:
Iemand enig idee of CD-ROM-LAND en Megekko hun distributiecentrum/wachtrijen delen?
Op het moment sta ik op nummer 6 voor de Gigabyte EAGLE RTX 3070 8G. Klantenservice heeft mij gemeld dat er geen nieuwe leveringen zijn geweest sinds 30 november (heb 30-10 besteld). Maar, nu zie ik dat deze week een lading Gigabytes binnen komt bij Megekko... Hoop stiekem dat deze dan ook bedoelt zijn voor CD-ROM-LAND.
Gigabyte GeForce RTX 3080 AORUS Xtreme Waterforce""Soepstengel schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 11:25:
[...]
Welke is dat dan? In de sheet staat "Gigabyte GeForce RTX 3080 AORUS Xtreme Waterforce WB" en "Gigabyte GeForce RTX 3080 AORUS Xtreme Waterforce""
Heuuu Asus!Steven_Chan schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 15:24:
Ter informatie,
15 dec bij Azerty de asus RTX 3070-8G-EK, besteld (700,-) afgelopen (dinsdag 9 maart) geleverd.
[Afbeelding] [Afbeelding]
BesteldDjurres schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 16:08:
https://www.coolblue.nl/tweedekans-product/1333473
wie er vlot bij is!
3070
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Heb hem besteld maar zal vast niet de enige zijnDjurres schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 16:08:
https://www.coolblue.nl/tweedekans-product/1333473
wie er vlot bij is!
3070
Dit dacht ik dus al hahahaThunderNet schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 16:12:
[...]
Besteld![]()
nu hopen dat de order ook wordt doorgezet
ThunderNet schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 16:12:
[...]
Besteld![]()
nu hopen dat de order ook wordt doorgezet
Kwam hem tegen, ik ben voorzien, hoop voor jullie beiden!ElMayo schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 16:12:
[...]
Heb hem besteld maar zal vast niet de enige zijn
Helaas ben ik het niet geworden maar ben blij voor thunderDjurres schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 16:39:
[...]
[...]
Kwam hem tegen, ik ben voorzien, hoop voor jullie beiden!
Sta je nu in de wachtrij voor een Eagle OC die eventueel geretourneerd wordt?ElMayo schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 16:42:
[...]
Helaas ben ik het niet geworden maar ben blij voor thunder
Nee is geannuleerdTheodoor v B schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 17:41:
[...]
Sta je nu in de wachtrij voor een Eagle OC die eventueel geretourneerd wordt?
linkje?tweakpat1 schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 17:33:
Amazon.nl biedt RX6700XT kaarten aan.
i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512
Besteld! maar het lijkt op dezelfde fout toen met een 3080 die al beschikbaar was op amazon voor 17 september
Aan steljevraag@asus.com maar wees voorbereid op een standaard antwoord, enige wat ik vroeg is dat ik Gigabyte redelijk door zie pompen en waarom het bij Asus zo lang duurt. Had niet echt een antwoord verwacht maar kreeg dit standaard antwoord:JeroenExterkate schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 10:48:
[...]
Even throwback naar dag van release lol. Toen om 15.00 Megekko €1500 als placeholder had staan voor alle 3080 kaarten. En dit nu de retailprijs is van 3070's.
Bedankt voor je bericht. Op het moment is de vraag naar de RTX30-serie videokaarten nog steeds veel groter dan het aanbod, al nemen de aantallen die we ontvangen wel toe.
We doen uiteraard ons best om al onze partners zo snel mogelijk te voorzien van de bestelde (pre-)orders.
We begrijpen dat dit frustrerend is en willen daarom een beroep doen op je geduld.
Met vriendelijke groet,
Team ASUS Benelux
Je moet wel gek zijn om daar ooit nog IETS te kopen.graceful schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 13:47:
Gelukkig zijn er ook bedrijven die voor 'n goeie prijs de 3080's willen verkopen![]()
Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |