Sommigen hebben hier meegelezen over een website welke 30xx series kaarten aangeboden had voor "normale" prijzen. Velen van jullie wisten met 100% zekerheid te zeggen dat dit om een scam ging.
Zelf had ik ervoor gekozen het te proberen en ik had beloofd een update te plaatsen, ongeacht de uitkomst.
De bestelling heb ik een week geleden geplaatst. Helaas kon ik in die week geen kaart bij hem ophalen.
Wel ben ik altijd netjes op de hoogte gehouden van de voortgang. Op de een of andere manier heb ik de verkoper ook altijd geloofd, hoewel ik in mijn achterhoofd er wel van uit ben gegaan dat het fout kon gaan.
In de loop van de week heeft hij mij verteld dat hij problemen had met zijn leverancier.
Ik heb ook via whatsapp een screenshot gekregen van een deel van zijn conversatie met deze leverancier, waaruit dit bleek. Of het altijd de waarheid is geweest, laat ik in het midden.
Vandaag kreeg ik van hem bericht dat hij de kaarten niet kan leveren en dat hij zelf opgelicht is voor een paar duizend euro. Hij vroeg ook of ik via paypal een geschil wil openen om zo het geld terug te vragen. Dit heb ik dan ook in werking gezet en ik wacht het vervolg af.
[update 25-03-21] Het geld is inmiddels volledig door PayPal terug gestort...
De website is inmiddels al een tijdje offline.
Maar voor iedereen die een buitenkansje denkt te vinden, pas ermee op en neem alleen een gok als je je dit kunt veroorloven!
[
Voor 2% gewijzigd door
Pirelly op 26-03-2021 07:47
. Reden: Update PayPal betaling ]