CPU: Intel core i9 9900k | RAM: 64GB | GPU: RTX 3080 Waterforce | SSD: 2x M.2: Samsung 970 evo plus 1TB & Samsung 860 evo 1TB
Logisch ook hé als shop verkoop je liever de kaart icm 2k aan andere componenten dan enkel losse kaartMightyMike87 schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 21:06:
[...]
Ik denk dat men dit met opzet niet specificeert zodat men erin kan zetten wat voor handen is en wellicht om te voorkomen dat men de indruk zou kunnen krijgen dat hun prebuilds voorrang krijgen tegenover de losse orders.
Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)
Geloof het niet, er zijn wel geruchten dat deze in Engeland een keer is geleverd vrij recent. Dat ging echter niet om een grote batch waardoor ze ook daar nog met wachtrijen zitten.Toaru schreef op zondag 17 januari 2021 @ 02:04:
Is er überhaupt één persoon in dit topic die van Alternate een ASUS TUF Gaming RTX 3080 10G (non-oc) heeft ontvangen?
Heb hier 2x een moment gezien dat tweakers hem kregen. 1x begin november en 1x vorige week. Zijn er dus maar enkele geweest, maar bestaan wel.Toaru schreef op zondag 17 januari 2021 @ 02:04:
Is er überhaupt één persoon in dit topic die van Alternate een ASUS TUF Gaming RTX 3080 10G (non-oc) heeft ontvangen?
Denk jij dat alle mensen met preorders van 800 voor de 3080 gaan omzetten naar 3080ti van 1400 euro? Want goedkoper dan dat ga je hem niet vinden.F5544 schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 19:51:
[...]
Ik denk eerder dat ze hun eigen succes niet in de weg zitten.
Mensen kopen en wachten eerst voor de 3080. Als deze mensen nu nog steeds wachten en de 3080ti komt nu uit gaat iedereen zijn order annuleren en een 3080ti kopen IPV de 3080.
Dus willen ze eerst alle 3080 orders wegwerken zodat daarna mensen gaan upgraden.
Het is een 3090 lite (zelfde cores, iets minder mem) en die staan nu voor 2000+ In de shops (die leveren). Misschien een FE MSRP van 1000, denk eerder 1099, maar praktijk 1400-1500.
Zou echt heel raar (en commercieel erg dom) zijn als ze die 3080ti voor 1000 euro hier in de shops gaan zetten.
Gisteren voormiddag aangekomen. 30/12 op plaats 7 in de wachtrij bij Azerty aangesloten.gilla013 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 22:44:
[...]
Inmiddels is hij ontvangen door PostNL en min of meer definitief gepland om morgen te leveren. Hopelijk geen vertraging
:strip_exif()/f/image/zR62NtpR7pB8kADdtyKOpknH.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1O4eUL2i5rKwS1zU9nFodgJF.jpg?f=fotoalbum_large)
😢 Krijg net bericht van Cyberport dat ze bij nader inzien de Gigabyte RTX 3080 Vision OC toch niet kunnen leveren en dat het onbekend is wanneer deze alsnog binnenkomt.MatsoeMatsoeAMA schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 16:12:
[...]
zojuist besteld, met verzendkosten naar nl is deze 964,99 euro. nogsteeds zeer nette prijs voor moment
Pffffff.
Om moedeloos van te worden.
Jij ook zo'n mail gehad?
Ik ben nu wel blij dat ik mijn overige 2 orders bij andere winkels nog niet geannuleerd had.
[ Voor 9% gewijzigd door Nordcore op 17-01-2021 08:36 ]
Hopelijk komt er dan bij Alternate ook binnen!Nordcore schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 21:23:
[...]
Ik heb deze ook overwogen, word erg weinig besteld namelijk.
Echter vraag ik mij af of ik dat waterkoelblok met fans kwijt kan in mijn midi tower kast.
Dat gaat dan toch niet gebeuren. Wellicht eind van dit jaar, en anders begin volgend jaar.camus86 schreef op zondag 17 januari 2021 @ 06:53:
En dan allemaal binnen 6 maand janken als de 3080 ti uitkomt voor 999€ en de 3070 ti voor 699.
Wat betreft pricing, die gaan echt boven de €1000 zitten, en eerder in de buurt van de launch prijs van 3090 kaarten. Het zal de 4000 serie kaarten zijn, die met de prijsstelling van de afgelopen launch in de pas gaat lopen. Immers, Nvidia wil de kaarten voor een schappelijkere prijs aanbieden. Dat het nu zo duur word komt door de tekorten en hoge vraag.
Toegevoegd!Remy schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 21:51:
[...]
En voor de mod-collega's(ik zal ze ff poken): het toevoegen van de wachtrij(en) die er zijn in de topicwarning, dat scheelt heel wat.
De Alternate wachtrij: https://www.alternate.nl/html/content.html?docId=42595
Azerty: https://azerty.nl/wachtrij
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Megekko heeft ook een wachtrij
https://www.megekko.nl/info/RTX-3080
Done
[ Voor 5% gewijzigd door Blaat op 17-01-2021 11:13 ]
Ik vrees er eerder voor dat de prijzen structureel omhoog gezet gaan worden door Nvidia en third parties.Bisquit schreef op zondag 17 januari 2021 @ 10:27:
[...]
Dat gaat dan toch niet gebeuren. Wellicht eind van dit jaar, en anders begin volgend jaar.
Wat betreft pricing, die gaan echt boven de €1000 zitten, en eerder in de buurt van de launch prijs van 3090 kaarten. Het zal de 4000 serie kaarten zijn, die met de prijsstelling van de afgelopen launch in de pas gaat lopen. Immers, Nvidia wil de kaarten voor een schappelijkere prijs aanbieden. Dat het nu zo duur word komt door de tekorten en hoge vraag.
De prijzen zijn inmiddels massaal verhoogd door de producenten. Amd was de enige reden voor de prijsstelling zoals hij was, nu blijkt dat deze hooguit in de buurt komt qua performance tegen dezelfde prijzen en vaak zelfs tegen hogere prijzen heeft Nvidia weinig meer te vrezen en kunnen ze de prijzen weer omhoog krikken.
De msrp prijzen houden ze symbolisch "laag" om geen verwijten te krijgen maar ze leveren hun chips liever aan anderen waar ze relatief meer op verdienen vandaar dat fe's zo schaars blijven.
De volgende generatie gaat weer precies hetzelfde gebeuren alleen gaan ze dan direct de prijs (relatief) hoger inzetten en daarna verlagen om de vraag vs aanbod beter in balans te hebben om een launch fail zoals nu te voorkomen. Geef ze daar eigenlijk geen ongelijk in, zo werkt het met alle producten behalve kennelijk met videokaarten vandaag de dag.
Ik stond op nummer 7, en nu 8/15
Denk dat ook de terugkeer van de mininghype mede reden is voor de absurde prijsstijgingen.
heb jij al een verzendbevestiging ontvangen van die kaart, ik heb de ventus x3 bij azerty besteld. maar ik heb nog niks gehoord.Tranquility schreef op zondag 17 januari 2021 @ 12:36:
My goodness, de MSI GeForce RTX 3070 VENTUS 2X OC is bij Azerty weer verder gestegen en kost nu €719,-! Gewoon even €200,- duurder dan de €519,- waar ik hem vorige week voor bestelde..
Denk dat ook de terugkeer van de mininghype mede reden is voor de absurde prijsstijgingen.
Ik kreeg op 13 januari een mail met deze tekst:Binkieboy23 schreef op zondag 17 januari 2021 @ 12:41:
[...]
heb jij al een verzendbevestiging ontvangen van die kaart, ik heb de ventus x3 bij azerty besteld. maar ik heb nog niks gehoord.
Je hebt op dit moment een bestelling bij ons openstaan voor een MSI GeForce RTX 3070 VENTUS 2X OC - Videokaart. Onze leverancier verwacht het product naar ons te kunnen verzenden op donderdag 28 januari 2021, 2 tot 3 werkdagen daarna zal het product bij jou bezorgd worden.
Blegh... Ik sta voor deze kaart in de rij bij Alternate NL, maar afgelopen 10 dagen amper beweging 😑Nordcore schreef op zondag 17 januari 2021 @ 08:33:
[...]
😢 Krijg net bericht van Cyberport dat ze bij nader inzien de Gigabyte RTX 3080 Vision OC toch niet kunnen leveren en dat het onbekend is wanneer deze alsnog binnenkomt.
[...]
Plaats 2 bij Alternate voor een redelijke prijs van €689. Ben benieuwd...
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Yes, ik ging van 5 naar 6, is ergens op vrijdag gebeurd denk ik. Er staat in die dropdowns ook waarom dit kan gebeuren, dus zal wel kloppen.Sassafras schreef op zondag 17 januari 2021 @ 12:35:
Voor zij die in de wachtrij bij Azerty staan voor de INNO3D GEFORCE RTX 3080 ICHILL X3, zijn jullie ook een plek achteruit gegaan?
Ik stond op nummer 7, en nu 8/15
Ook na lang 'meegluren' in dit topic maar eens een account gemaaktTranquility schreef op zondag 17 januari 2021 @ 12:42:
[...]
Ik kreeg op 13 januari een mail met deze tekst:
Je hebt op dit moment een bestelling bij ons openstaan voor een MSI GeForce RTX 3070 VENTUS 2X OC - Videokaart. Onze leverancier verwacht het product naar ons te kunnen verzenden op donderdag 28 januari 2021, 2 tot 3 werkdagen daarna zal het product bij jou bezorgd worden.
Sta ook op 6/51 voor de Gigabyte GeForce RTX 3060 Ti GAMING OC PRO 8G die ook in week 4 binnen schijnt te komen, maar m'n voorkeur gaat dan wel uit naar de 3070 (zeker voor dezelfde prijs).
Jojojozeff schreef op zondag 17 januari 2021 @ 15:17:
[...]
Ook na lang 'meegluren' in dit topic maar eens een account gemaaktN.a.v. jouw bericht op de zondagavond (waarvoor dank!) dezelfde kaart voor €519,- besteld, plek 32 dus. Hopen dat hij rond de 28e verzonden wordt!
Sta ook op 6/51 voor de Gigabyte GeForce RTX 3060 Ti GAMING OC PRO 8G die ook in week 4 binnen schijnt te komen, maar m'n voorkeur gaat dan wel uit naar de 3070 (zeker voor dezelfde prijs).
Nouja ik blij dat ik hem deze week nog heb besteld. Had alleen niet de lage prijs als jullie, maar 545 vind ik alsnog acceptabel genoeg op het moment. Verwachting van Azerty is dat mijn bestelling bij jullie batch zit.
Doe eens gek, lees de bijbehorende handleiding eens.
Bij de Gigabyte 3080 Eagle OC 10G is ook al een maand lang geen beweging geweest bij Alternate NL.TimVerfbom schreef op zondag 17 januari 2021 @ 14:16:
[...]
Blegh... Ik sta voor deze kaart in de rij bij Alternate NL, maar afgelopen 10 dagen amper beweging 😑
We are Manga_Master prepare to be Assimilated your anime will be added to our own
Ben natuurlijk blij voor je dat ie er is, maar begin december maakte we met zijn allen diezelfde grap over 700+ rtx 3070 modellen. Het is alsof we over 1.5 maanden met zijn allen tevreden zijn met de KFA2 voor 1000,- en grappen gaan maken over de Suprim X 3070 voor 1200,-...Hextrasher1975 schreef op zondag 17 januari 2021 @ 17:21:
Bij Azerty.nl staat de KFA2 RTX3070 op voorraad, voor het schamele bedrag van € 1025,- .. Zijn er serieus mensen die deze kaart kopen ?
Een week geleden heb ik nog een Asus TUF OC RTX3070 op de kop getikt bij alternate, zonder enige wachtrij. Toen ging deze voor € 719,- over de virtuele toonbank.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
themash360 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:43:
[...]
Ik bedoel als ik zie dat sommige 3070's met echt supergoedkope koelers voor 650 uitverkocht raken (Zoals de Asus Dual en Inno3d Twin X2) en dat zelfs 700,- gevraagd wordt voor de middenmodellen (3070 Gaming Gigabyte) schrik ik wel.
Ja ik heb ook heel even getwijfeld, zal ik het wel of niet doen, want een week ervoor stond deze kaart nog voor 659 euro, wat ik al stevig vond. Ik heb het dus wel gedaan en heb ik eigenlijk helemaal geen spijt van.themash360 schreef op zondag 17 januari 2021 @ 17:33:
[...]
Ben natuurlijk blij voor je dat ie er is, maar begin december maakte we met zijn allen diezelfde grap over 700+ rtx 3070 modellen. Het is alsof we over 1.5 maanden met zijn allen tevreden zijn met de KFA2 voor 1000,- en grappen gaan maken over de Suprim X 3070 voor 1200,-...
[...]
Wat een kaart, super stil onder load, wordt niet warmer van 62 graden en dan ook nog eens fantastische prestaties. Ik game op 3440x1440 en menige game komt op 144 fps, met uitzondering van Cyberpunk 2077, die komt niet verder dan 60 a 70 fps, maar een enorme verbetering ten opzichte van de GTX1070 die ik had, die kwam niet verder dan 45 fps, met adaptieve resolutie.
Gefeliciteerd met de levering!Hextrasher1975 schreef op zondag 17 januari 2021 @ 17:21:
Bij Azerty.nl staat de KFA2 RTX3070 op voorraad, voor het schamele bedrag van € 1025,- .. Zijn er serieus mensen die deze kaart kopen ?
Een week geleden heb ik nog een Asus TUF OC RTX3070 op de kop getikt bij alternate, zonder enige wachtrij. Toen ging deze voor € 719,- over de virtuele toonbank.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik hoop dat er geen mensen zijn die dit voor een dergelijke kaart neertellen maar ik vrees van wel.
Dit zullen vermoedelijk batches zijn van kleinere onofficiële partijen die deze voor woekerprijzen bij shops aanbieden.
Ik ben van mening dat je als shop op een gegeven moment ook de maatschappelijke verantwoording moet nemen hier niet in mee te gaan en niet langs deze woekerpartijen te leveren.

[ Voor 92% gewijzigd door Idanue op 17-01-2021 18:02 ]
Dan moet je dit even bekijken:
https://www.megekko.nl/pr...0-24-GB-GDDR6X-Videokaart
Wat iemand een paar Posts terug al zei, dit moet je toch als webshop niet meer willen verkopen...
Voor dat bedrag krijg je er twee, hoop ik?R.R. Hul schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:53:
Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K
Palit en KFA kaarten zijn belachelijk duur bij Gekko/Cdromland/Azerty. Denk dat er iemand in zijn vuistje aan het gniffelen is die die dingen ergens voor zeer hoge inkoopsprijzen aanbiedt. Ik zou hier als webshop wel ergens een grens trekken wat je nog wil aanbieden als die inkoopsprijs zo belachelijk hoog ligt. Aan de andere kant, kans dat ze denken, misschien is er een gek die er 1 koopt.R.R. Hul schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:53:
En als je echt denkt “het kan vast niet erger”
Wat iemand een paar Posts terug al zei, dit moet je toch als webshop niet meer willen verkopen...
https://azerty.nl/product...dr6-videokaart-8-gb-gddr6
https://www.cdromland.nl/...070-1-Click-OC-Videokaart
[ Voor 11% gewijzigd door Lord_Dain op 17-01-2021 19:20 ]
En dan klaagt men over alternateR.R. Hul schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:53:

Kijk, die € 4.190 voor een 3090 vragen ok, kan ik nog begrijpen maar waarom dan ook nog € 3,95 verzendkosten, das toch wel de druppelR.R. Hul schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:53:

Haha ja dat is voor mij de reden om het toch maar niet te doen 😝FreeMen schreef op zondag 17 januari 2021 @ 19:41:
[...]
Kijk, die € 4.190 voor een 3090 vragen ok, kan ik nog begrijpen maar waarom dan ook nog € 3,95 verzendkosten, das toch wel de druppel![]()
Wel wat vreemd bij Megekko, hoeveel je ook besteld, altijd die verzendkosten. Beetje ouderwets
Dat ze niet voor ieder dingetje van een paar euro gratis verzending doen snap ik, maak dan een grens voor gratis verzending vanaf een bepaald bedrag o.i.d. Maar dan krijg je weer dat kinderachtige gedoe met die negentjesziekte. Kost een artikel €49,99, zijn er geen verzendkosten vanaf het ronde bedrag van €50,-. Dan werken ze opeens niet met de negentjesziekte..Mediokas schreef op zondag 17 januari 2021 @ 19:48:
[...]
Haha ja dat is voor mij de reden om het toch maar niet te doen 😝
Wel wat vreemd bij Megekko, hoeveel je ook besteld, altijd die verzendkosten. Beetje ouderwets
Je kunt gewoon meerdere orders plaatsen hoor, dat is geen probleem. Je kunt er alleen niet 2 tegelijkertijd bestellen, van hetzelfde model dan heCannon95 schreef op zondag 17 januari 2021 @ 20:01:
even een vraagje. bij de shops is het meestal maar toegestaan om maar 1 GTX 30** kaart per consument te bestellen. nu zie ik soms dat er hier meer mensen zijn die toch meerdere kaarten orderen om vervolgens als een van de kaartne beschikbaar is, de andere kaarten te cancellen. ik wil dit eigenlijk ook gaan doen, maar weet niet of azerty dan gelijk mijn 2e order annuleert vanwege die specifieke reden.
Je mag van de bepaalde kaart maar 1 (tegelijk?) bestellen maar er is geen limiet aan hoeveel verschillende kaarten je bestelt.Cannon95 schreef op zondag 17 januari 2021 @ 20:01:
even een vraagje. bij de shops is het meestal maar toegestaan om maar 1 RTX 30** kaart per consument te bestellen. nu zie ik soms dat er hier meer mensen zijn die toch meerdere kaarten orderen om vervolgens als een van de kaartne beschikbaar is, de andere kaarten te cancellen. ik wil dit eigenlijk ook gaan doen, maar weet niet of azerty dan gelijk mijn 2e order annuleert vanwege die specifieke reden.
Mooi laten staanCannon95 schreef op zondag 17 januari 2021 @ 20:08:
nou, dan ga ik denk binnenkort ook maar een msi 3070 OC kaart bestellen. want ookal lijkt het niet waarschijnlijk dat er asus tuf 3070 non oc's geleverd gaan worden, maar geloof me. als ik mijn order cancel, dan heeft azerty morgen of overmorgen van asus 220 mooie non oc rtx 3070 asus tufs gekregen...
Ja is ook zo. Maar het is wel flauw. Had laatst een hele build voor een vriend besteld, was 1 fan vergeten toe te voegen. Dat kan dan ook niet meer, dus aparte bestelling, weer die 3,95 en dat terwijl je gewoon voor 1500 euro spullen besteld. Voelt niet als topservice. Maar goed, is off topic. Verder wel een goede webshop, ben wel benieuwd of je bij Megekko binnenkort ook weer es in een wachtrij kan aansluiten.Tranquility schreef op zondag 17 januari 2021 @ 19:59:
[...]
Dat ze niet voor ieder dingetje van een paar euro gratis verzending doen snap ik, maak dan een grens voor gratis verzending vanaf een bepaald bedrag o.i.d. Maar dan krijg je weer dat kinderachtige gedoe met die negentjesziekte. Kost een artikel €49,99, zijn er geen verzendkosten vanaf het ronde bedrag van €50,-. Dan werken ze opeens niet met de negentjesziekte..
Tevens maar 1 jaar garantie! Kan dat überhaupt wel in de europese unie ?FreeMen schreef op zondag 17 januari 2021 @ 19:41:
[...]
Kijk, die € 4.190 voor een 3090 vragen ok, kan ik nog begrijpen maar waarom dan ook nog € 3,95 verzendkosten, das toch wel de druppel![]()
Fabrikanten moeten 2 jaar voldoen aan fabrieksgarantie. Overigens kan je van des matig dure producten verwachten dat ze 3 jaar meegaan,dus je zou wellicht kunnen beredeneren dat je 3 jaar recht hebt op garantie.Hextrasher1975 schreef op zondag 17 januari 2021 @ 21:29:
[...]
Tevens maar 1 jaar garantie! Kan dat überhaupt wel in de Europese unie ?
Megekko heeft wel meer van dit soort prijzen, laatst zag ik een generic 1050Ti voor €200+ te koop staan....R.R. Hul schreef op zondag 17 januari 2021 @ 18:53:

Manman, wist nog dat ik November dacht dat publicaties overdreven met tekorten tot Maart en dat het allemaal wel op zijn plek zou vallen als Kerst voorbij was en het nieuwe jaar begon. Had toch flink ongelijk.Merijnicon schreef op zondag 17 januari 2021 @ 22:26:
Niet echt hoopvol nieuws:
https://www.ign.com/artic...ce-rtx-30-stock-supply-q1
Update 1: Er worden wereldwijd (gelukkig!) nog steeds kaarten geleverd, ook in EU. Ik heb vooral op Gigabyte-kaarten gelet omdat ik er 1 van in bestelling heb (RTX 3060 ti Gaming OC non-pro 8GB Diesel Turbo...je snapt hem wel).
In oa USA, UK, FR, India en DE (via de Twitters en fora) heb ik gezien dat er afgelopen weken zeker wel kaarten zijn geleverd, van de simpelste 2-fan 3060 ti all the way up tot dikke 3090s. Nee, het zijn er geen duizenden per week geweest, maar toch. Heb hier vooral veel Asus, MSI en wat Gigabyte langs zien komen. Inno3D, EVGA en andere fabrikanten wat minder.
Update 2: ik heb mezelf aangemeld bij de EVGA queue: het schijnt een redelijk eerlijke (boeh scalpers en bots) manier te zijn om mensen kaarten te laten bestellen (want prijskaartje + volgorde!) - behalve de 3080, want die schijnt moeilijk te leveren/krijgen te zijn? In any case, ben benieuwd.
Meer info daarover: Auto notify van kaarten via https://www.evga.com/prod...=GeForce+30+Series+Family . Je hebt dan 8 uur na de 'secure link in email' om te bestellen, anders verloopt hij.
Update 3: ik ben zowaar 1 plek gestegen vandaag: plek 18 bij Alternate voor de eerdergenoemde Gigabyte RTX 3060 ti Gaming OC 8GB. Dat was 2 weken geleden nog P19: klinkt als een annulering.
Sterker nog. Oktober werd de grap gemaakt als je rond de 600 euro betaalde voor een 3070.themash360 schreef op zondag 17 januari 2021 @ 17:33:
[...]
Ben natuurlijk blij voor je dat ie er is, maar begin december maakte we met zijn allen diezelfde grap over 700+ rtx 3070 modellen. Het is alsof we over 1.5 maanden met zijn allen tevreden zijn met de KFA2 voor 1000,- en grappen gaan maken over de Suprim X 3070 voor 1200,-...
[...]
Alleen als ik op de wachtrij pagina van azerty kijk hebben ze 15/1 iets ontvangen maar dat was een kleine levering (wat is klein, 10? 20?)
Ben echt benieuwd of het ze gaat lukken de komende dagen
Ter land, ter zee en in de kroeg
Afgelopen vrijdag is er best wel een aantal kaarten binnen gekomen. Het kan best zo zijn dat er zaterdag geen nieuwe lading is geweest en dat die vandaag binnenkomt Vaak komen er in het weekend geen nieuwe zendingen binnen vanuit de groothandels.Christiano007 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 09:09:
Nou volgens de mail van azerty vorige week zouden ze zaterdag wat ontvangen en 2 a 3 werkdagen later de boel verzenden.
Alleen als ik op de wachtrij pagina van azerty kijk hebben ze 15/1 iets ontvangen maar dat was een kleine levering (wat is klein, 10? 20?)
Ben echt benieuwd of het ze gaat lukken de komende dagen
Op welke kaart zit je te wachten?
MSI GeForce RTX 3070 VENTUS 3X OC -SkullboyNL schreef op maandag 18 januari 2021 @ 09:16:
[...]
Afgelopen vrijdag is er best wel een aantal kaarten binnen gekomen. Het kan best zo zijn dat er zaterdag geen nieuwe lading is geweest en dat die vandaag binnenkomt Vaak komen er in het weekend geen nieuwe zendingen binnen vanuit de groothandels.
Volgens mij zijn deze helemaal niet geleverd?
ik zie ze ook niet in het lijstje van azerty staan ...
op welke plek sta jij dan?
ik hoop dat we deze week wat meer 3080's zien... specifiek de 3080 SUPRIM XSkullboyNL schreef op maandag 18 januari 2021 @ 09:16:
[...]
Afgelopen vrijdag is er best wel een aantal kaarten binnen gekomen. Het kan best zo zijn dat er zaterdag geen nieuwe lading is geweest en dat die vandaag binnenkomt Vaak komen er in het weekend geen nieuwe zendingen binnen vanuit de groothandels.

63Aggressor schreef op maandag 18 januari 2021 @ 09:19:
[...]
Volgens mij zijn deze helemaal niet geleverd?
ik zie ze ook niet in het lijstje van azerty staan ...
op welke plek sta jij dan?
Ik lees in de mails terug dat de Ventus 3x vrijdag 15 jan naar azerty werd verzonden. Ga er dan maar vanuit dat die zaterdag niet binnen is gekomen maar dat het vandaag binnen komt.
De wachtrij word pas geupdate wanneer de kaart klaar staat voor verzending en jou order is afgehandeld.
MSI GeForce RTX 3080 GAMING X TRIO 10G - Videokaart - 10 GB GDDR6X - PCIe 4.0 x16 - HDMI 2.1 - 3x DisplayPort 1.4a
Jouw positie 24/175
SameSaalokin schreef op maandag 18 januari 2021 @ 09:22:
[...]
alternate nederland krijgt tenminste nog 3080's binnen, ik vraag me af of alternate belgie uberhaupt nog 80's binnenkrijgt.
En ik denk dat ze hun customer service gewoon dicht gedaan hebben, vraag gesteld over zelfs niet gpu zaak en krijg geen reactie sinds woensdag via whatsapp en facebook.
en jij hebt de mail gehad? dan verwachten ze wel een heel groot aantal ... ben benieuwd:P
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| Verwacht in week 4-2021 Gigabyte GeForce RTX 3060 Ti GAMING OC PRO 8G - Klein aantal verwacht Gigabyte GeForce RTX 3060 Ti GAMING OC 8G - Klein aantal verwacht Gigabyte GeForce RTX 3060 Ti Eagle OC 8G - Klein aantal verwacht Gigabyte AORUS GeForce RTX 3070 8G - Klein aantal verwacht Gigabyte Gaming GeForce RTX 3070 OC 8G - Klein aantal verwacht Gigabyte VISION GeForce RTX 3070 OC 8G - Klein aantal verwacht Gigabyte Aorus GeForce RTX 3080 Master 10G - Klein aantal verwacht Gigabyte GeForce RTX 3080 10GB XTREME Waterforce - Klein aantal verwacht Gigabyte GeForce RTX 3080 Gaming OC 10G - Klein aantal verwacht Gigabyte GeForce RTX 3080 Vision OC 10GB - Klein aantal verwacht Gigabyte GeForce RTX 3090 Gaming OC 24G - Klein aantal verwacht Gigabyte GeForce RTX 3090 VISION OC 24G - Klein aantal verwacht |
Welke shop?MatthiasDS schreef op maandag 18 januari 2021 @ 09:34:
Blijkbaar worden deze week voorlopig enkel wat Gigabytes verwacht.
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 Verwacht in week 4-2021 Gigabyte GeForce RTX 3060 Ti GAMING OC PRO 8G - Klein aantal verwacht Gigabyte GeForce RTX 3060 Ti GAMING OC 8G - Klein aantal verwacht Gigabyte GeForce RTX 3060 Ti Eagle OC 8G - Klein aantal verwacht Gigabyte AORUS GeForce RTX 3070 8G - Klein aantal verwacht Gigabyte Gaming GeForce RTX 3070 OC 8G - Klein aantal verwacht Gigabyte VISION GeForce RTX 3070 OC 8G - Klein aantal verwacht Gigabyte Aorus GeForce RTX 3080 Master 10G - Klein aantal verwacht Gigabyte GeForce RTX 3080 10GB XTREME Waterforce - Klein aantal verwacht Gigabyte GeForce RTX 3080 Gaming OC 10G - Klein aantal verwacht Gigabyte GeForce RTX 3080 Vision OC 10GB - Klein aantal verwacht Gigabyte GeForce RTX 3090 Gaming OC 24G - Klein aantal verwacht Gigabyte GeForce RTX 3090 VISION OC 24G - Klein aantal verwacht
Doe eens gek, lees de bijbehorende handleiding eens.
Volgens wat ik kan zien is dit het lijstje van azerty
Is de Gigabyte GeForce RTX 3080 Gaming OC 10G hetzelfde als de GIGABYTE GeForce RTX 3080 EAGLE? Of zit daar een klein verschil in qua kloks?MatthiasDS schreef op maandag 18 januari 2021 @ 09:34:
Blijkbaar worden deze week voorlopig enkel wat Gigabytes verwacht.
Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K
Hopelijk ook alternate.be, zucht, staat een aorus master 3080 tussen. Wat zou klein aantal zijnMèllon030 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 09:36:
[...]
Volgens wat ik kan zien is dit het lijstje van azerty
Dat zijn verschillende modellen helaas, de Eagle's lijken gewoon niet geleverd te worden, zeker de non-OC.zzzzz schreef op maandag 18 januari 2021 @ 09:37:
[...]
Is de Gigabyte GeForce RTX 3080 Gaming OC 10G hetzelfde als de GIGABYTE GeForce RTX 3080 EAGLE? Of zit daar een klein verschil in qua kloks?
Mijn excuses, dit is inderdaad het lijstje van azerty.
ben ook nog in blijde verwachting
staat op numero 67
heb er ook een ASUS TUF GAMING GeForce RTX 3070 besteld maar daar zit heel weinig beweging in (275 van 317)
wordt die TUF wel ergens geleverd ?
[ Voor 28% gewijzigd door kiss1 op 18-01-2021 09:55 ]
Is het omdat ze de kaarten duurder moeten inkopen of doen ze dat voor eigen winst
Daar was ik eigenlijk ook al een beetje bang voor. Ik zag dat Gigabyte ook een Gaming OC kaart gaat maken voor de RX 6800XT. Ik weet dus in ieder geval dat ik bij die serie 'safe' zit. Ze worden dus in ieder geval gemaakt.citruspers schreef op maandag 18 januari 2021 @ 09:39:
[...]
Dat zijn verschillende modellen helaas, de Eagle's lijken gewoon niet geleverd te worden, zeker de non-OC.
en @kiss1 volgens mij verwachten ze deze week geen msi kaarten, alleen gigabyte.. ?
Voor de eigen winst primair uiteraardRobbie6857 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 09:51:
Enige indicatie waarom de webwinkels hun prijzen hoger hebben gezet?
Is het omdat ze de kaarten duurder moeten inkopen of doen ze dat voor eigen winst
Ik heb ook nog een 3080 SUPRIM X in pre-order staan dus wanneer die komt, gaat deze 3070 weer in de verkoop
Succes met de zoektocht allen!
De SUPRIM is een joekel van een kaart, als de MSI Gaming 3070 net past, dan past de SUPRIM denk ik niet?invine schreef op maandag 18 januari 2021 @ 10:04:
Mijn MSI gaming 3070 kwam zaterdag binnen van Azerty en werkt als een trein! Past wel echt net (of net niet eigenlijk) in een Meshify..
Ik heb ook nog een 3080 SUPRIM X in pre-order staan dus wanneer die komt, gaat deze 3070 weer in de verkoop![]()
Succes met de zoektocht allen!
getwijveld om te switchen naar gigabyte aorus 3090, maar geen idee hoelang die wachtrij is, dit is ook niks zo-_-
Vorige week heb ik de volgende ticket aangemaakt.
Dear customer service,
I have ordered my 3070 Eagle non OC at launch date and still I haven't received my card. On several forums I've noticed that Gigabyte is able to deliver the Eagle OC version whilst no (or very few) Eagle non OC cards have been delivered since the launch of the card. Surely I don't need to remind you that these cards cost several hundred euros. Money I and many others have already paid to get this card.
I really don't mind if I need to wait for a product. But Gigabyte prioritizes the production of higher value cards over the "cheaper" cards . Yes I understand that businesses are driven by sales and margin but if you offer a product than you need to deliver!
You might beg to differ but I consider myself as a reasonable man but I've just about have had it with Gigabytes unreasonable attitude. Step up your game, get your act together and make sure you deliver on the promises you;'ve made.
Vandaag heb ik de volgende vraag gesteld....
Dear Customer Service,
Last week I gave some feedback on my order of a 3070 Eagle non OC.
So far I have not received a response from gigabyte. Looking back on my previous ticked it lacked a "call to action". So please allow me to phrase a question.
Is Gigabyte still producing the 3070 Eagle non OC?
Could you please give some transparency on lead time for the 3070 Eagle non OC?
If the lead time is unclear at this point then please give some feedback on the reason why?
Regards,
Stephan
Andere tweakers hebben hem erin gekregen, dus ga er vanuit dat dat wel moet lukkenq-enf0rcer.1 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 10:07:
[...]
De SUPRIM is een joekel van een kaart, als de MSI Gaming 3070 net past, dan past de SUPRIM denk ik niet?
succes maar ik denk dat je een lekker politiek correct antwoord krijgtStephmeister schreef op maandag 18 januari 2021 @ 10:12:
Ik heb vandaag een tweede ticket aangemaakt bij Gigabyte om meer informatie te krijgen over de levering van mijn 3070 Eagle Non OC. Voor context....op de dag van release heb ik de kaart besteld, sinds die dag ben ik wel hoger op de wachtlijst komen staan maar ik heb het vermoeden dat dit alleen komt door annuleringen. Voor de duidelijkheid ik verwacht echt niet dat gigabyte hier ook maar iets sneller gaat lopen omdat ik een ticked aan heb gemaakt. Maar ik weiger nog langer schaapachtig naar mijn mail te kijken of mijn kaart eindelijk een keer verzonden gaat worden. Mocht ook een ticket aan willen maken ga dan naar deze site
Dear customer service,
I have ordered my 3070 Eagle non OC at launch date and still I haven't received my card. On several forums I've noticed that Gigabyte is able to deliver the Eagle OC version whilst no (or very few) Eagle non OC cards have been delivered since the launch of the card. Surely I don't need to remind you that these cards cost several hundred euros. Money I and many others have already paid to get this card.
I really don't mind if I need to wait for a product. But Gigabyte prioritizes the production of higher value cards over the "cheaper" cards . Yes I understand that businesses are driven by sales and margin but if you offer a product than you need to deliver!
You might beg to differ but I consider myself as a reasonable man but I've just about have had it with Gigabytes unreasonable attitude. Step up your game, get your act together and make sure you deliver on the promises you;'ve made.
Dear Customer Service,
So far I have not received a response from gigabyte. Looking back on my previous ticked it lacked a "call to action". So please allow me to phrase a question.
If the lead time is unclear at this point then please give some feedback on the reason why?
Regards,
Stephan

Op de Asus site in Duitsland waren er vorige week er een aantal verkocht. Ik heb ook de TUF in pre-order staan maar ga deze annuleren omdat ik nu de MSI heb ontvangen.kiss1 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 09:50:
[...]
ben ook nog in blijde verwachting
staat op numero 67
heb er ook een ASUS TUF GAMING GeForce RTX 3070 besteld maar daar zit heel weinig beweging in (275 van 317)
wordt die TUF wel ergens geleverd ?
Dat denk ik ook, ik doe dit ook meer voor mijn eigen gemoedstoestand. Maar wie weet he, misschien sturen ze me wel een sticker set ter compensatie.VanDykeBrown schreef op maandag 18 januari 2021 @ 10:15:
[...]
succes maar ik denk dat je een lekker politiek correct antwoord krijgt
En anders nog IJzerzaag > Meshify Cinvine schreef op maandag 18 januari 2021 @ 10:14:
[...]
Andere tweakers hebben hem erin gekregen, dus ga er vanuit dat dat wel moet lukken
Ben benieuwd of je reactie krijgt. Ik zit precies in dezelfde situatieStephmeister schreef op maandag 18 januari 2021 @ 10:12:
Ik heb vandaag een tweede ticket aangemaakt bij Gigabyte om meer informatie te krijgen over de levering van mijn 3070 Eagle Non OC. Voor context....op de dag van release heb ik de kaart besteld, sinds die dag ben ik wel hoger op de wachtlijst komen staan maar ik heb het vermoeden dat dit alleen komt door annuleringen. Voor de duidelijkheid ik verwacht echt niet dat gigabyte hier ook maar iets sneller gaat lopen omdat ik een ticked aan heb gemaakt. Maar ik weiger nog langer schaapachtig naar mijn mail te kijken of mijn kaart eindelijk een keer verzonden gaat worden. Mocht ook een ticket aan willen maken ga dan naar deze site
Dear customer service,
Dear Customer Service,
Regards,
Stephan

Hebben we mooi gedaanLi_kei schreef op zondag 17 januari 2021 @ 08:28:
[...]
Gisteren voormiddag aangekomen. 30/12 op plaats 7 in de wachtrij bij Azerty aangesloten.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
heeft iemand deze 3080 vision OC ontvangen van cyberport DE?
Ik heb ze vandaag gebeld en ze zeggen dat het niet op voorraad is en niet zeker weet wanneer mijn bestelling zal worden afgeleverd.
zie mijn bericht van 17-01-2021 8:33supersimon4350 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 11:00:
[...]
heeft iemand deze 3080 vision OC ontvangen van cyberport DE?
Ik heb ze vandaag gebeld en ze zeggen dat het niet op voorraad is en niet zeker weet wanneer mijn bestelling zal worden afgeleverd.
Denken jullie dat ik sneller aan een kaart raak als ik een 3090 ergens bestel?
Als je voldoende/teveel budget hebt wel.Multiboxer schreef op maandag 18 januari 2021 @ 11:28:
Ik heb een 3080 TUF besteld maar het duurt allemaal zo lang, zal zeker nog 4+ maanden duren.
Zie https://www.twitch.tv/maikie61 voor waar eea leverbaar is.
Ja, 3090s zijn af en toe in vrij bestelbare voorraad. Zie bv https://www.paradigit.nl/...compare&utm_term=80057850Multiboxer schreef op maandag 18 januari 2021 @ 11:28:
Ik heb een 3080 TUF besteld maar het duurt allemaal zo lang, zal zeker nog 4+ maanden duren.
[ Voor 15% gewijzigd door Bonsaiboom op 18-01-2021 11:35 ]
Uiteindelijk heb ik iets meer als een week dit forum intensief gevolgd en dat heeft een MSI 3070 SUPRIM opgeleverd voor een m.i. op dit moment redelijke prijs (700). Verder nog een MSI 3080 SUPRIM X in de wachtrij staan voor een hogere prijs (1000). Deze had ik voor minder kunnen hebben (in huis!) als ik sneller een beslissing genomen had op dat moment.Multiboxer schreef op maandag 18 januari 2021 @ 11:28:
Volgen van de Discord is vooral handig als je geen tijd/zin hebt om veel winkels regelmatig te checken en eventueel in Duitsland wilt/kunt bestellen.
Het alternatief van de 3090 is een easy way out; kost een paar centen maar dan heb je ook wat(t).
Waar vind ik die Discord?TAA schreef op maandag 18 januari 2021 @ 11:40:
[...]
Uiteindelijk heb ik iets meer als een week dit forum intensief gevolgd en dat heeft een MSI 3070 SUPRIM opgeleverd voor een m.i. op dit moment redelijke prijs (700). Verder nog een MSI 3080 SUPRIM X in de wachtrij staan voor een hogere prijs (1000). Deze had ik voor minder kunnen hebben (in huis!) als ik sneller een beslissing genomen had op dat moment.
Volgen van de Discord is vooral handig als je geen tijd/zin hebt om veel winkels regelmatig te checken en eventueel in Duitsland wilt/kunt bestellen.
Het alternatief van de 3090 is een easy way out; kost een paar centen maar dan heb je ook wat(t).
Je hebt op dit moment een bestelling bij ons openstaan voor een MSI GeForce RTX 3080 SUPRIM X 10G - Videokaart. Onze leverancier verwacht het product naar ons te kunnen verzenden op maandag 18 januari 2021, 2 tot 3 werkdagen daarna zal het product bij jou bezorgd worden.
Mijn ticket van vorige week staat nog steeds op "The ticket is being processed.". Maar hier gaan we inderdaad geen antwoord op krijgen. Als niemand erachter komt want er precies aan de hand is met productie, dan kunnen wij dat ook niet helaas.Stephmeister schreef op maandag 18 januari 2021 @ 10:12:
Dear customer service,
Dear Customer Service,
Regards,
Stephan
Snel ook daar besteld:Mediokas schreef op maandag 18 januari 2021 @ 11:45:
Bericht van Azerty 😁😁😁 ik stond op nummer 12
Je hebt op dit moment een bestelling bij ons openstaan voor een MSI GeForce RTX 3080 SUPRIM X 10G - Videokaart. Onze leverancier verwacht het product naar ons te kunnen verzenden op maandag 18 januari 2021, 2 tot 3 werkdagen daarna zal het product bij jou bezorgd worden.
Artikelnummer 4377405 | Jouw positie 4/4
Ben benieuwd. Sta bij Alternate nog op plek 20...al een maand...Heb er inmiddels geen vertrouwen in.
Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |
Zelfde mail gehad. Ik heb hem gisteren besteld, stond vanochtend op nummer 16. Valt me reuze mee als dit daadwerkelijk zo gaat lopen. Hopelijk geen dooie mus...Mediokas schreef op maandag 18 januari 2021 @ 11:45:
edit: en ik krijg nu net een verzendbevestiging met track & trace
[ Voor 5% gewijzigd door Bart ® op 18-01-2021 12:01 ]
Cunning linguist.
Net ook 1 besteld sta op nummer 4, valt dus best meeBart ® schreef op maandag 18 januari 2021 @ 11:52:
[...]
Zelfde mail gehad. Ik heb hem gisteren besteld, stond vanochtend op nummer 16. Valt me reuze mee als dit daadwerkelijk zo gaat lopen. Hopelijk geen dooie mus...
edit: en ik krijg nu net een verzendbevestiging met track & trace
Prijzen van 3070's ook bij Azerty flink de lucht in trouwens
Edit: alweer op nummer 3
[ Voor 9% gewijzigd door Q_7 op 18-01-2021 12:17 ]
AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED
Ik stond op plek 9 in de wachtrij en heb zojuist de verzend bevestiging gehad via de mail. Afgelopen vrijdag besteld.Mediokas schreef op maandag 18 januari 2021 @ 11:45:
Ik weet het, maar toch blijf ik het proberenJoepD schreef op maandag 18 januari 2021 @ 11:47:
[...]
Mijn ticket van vorige week staat nog steeds op "The ticket is being processed.". Maar hier gaan we inderdaad geen antwoord op krijgen. Als niemand erachter komt want er precies aan de hand is met productie, dan kunnen wij dat ook niet helaas.
Eigenlijk is het compleet van de gekke dat fabrikanten hier mee weg komen. Ik bedoel, prima dat het langer duurt maar dat er geen enkele vorm van transparantie is is wel erg slecht hoor. Hugo de Jonge is instaat een betere planning te maken met minder informatie.
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |