[NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 440 ... 629 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 38 producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EwaJurjen01
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
Q_7 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 12:03:
[...]

Prijzen van 3070's ook bij Azerty flink de lucht in trouwens
Prijzen van 3080's ook even flink gestegen, ook bijna 100 euro meer dan gisteren. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephmeister
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 30-12-2024
EwaJurjen01 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 12:22:
[...]

Prijzen van 3080's ook even flink gestegen, ook bijna 100 euro meer dan gisteren. 8)7
Ik zie net een 3070 staan op Azerty voor 1000 euro !!!! Helemaal gek! 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q_7
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

Q_7

EwaJurjen01 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 12:22:
[...]

Totdat de cypto markt weer in elkaar stort zal dit zo doorgaan ben ik bang, 30xx serie is zeer efficiënt met minen.

Gisteren nog een 3070 suprim besteld voor 685 (totale wachtrij was 8 ) nu bijna tegen 800 euro aan :(

AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoor12b
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:51
Zag dat Alternate de prijs van de MSI gaming Trio X ook flink verhoogd heeft naar €1099

Het zal voor mij nog héél lang gaan duren omdat ik op plaats 546 sta.

spoor12b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoThankYou
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 26-09 08:49
Stephmeister schreef op maandag 18 januari 2021 @ 12:20:
[...]

Eigenlijk is het compleet van de gekke dat fabrikanten hier mee weg komen. Ik bedoel, prima dat het langer duurt maar dat er geen enkele vorm van transparantie is is wel erg slecht hoor. Hugo de Jonge is instaat een betere planning te maken met minder informatie. :$
We hebben als consumenten niet echt een machtspositie als we toch alles van de fabrikanten direct kopen voor welke prijs dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geo92
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 26-01-2021
Ik zie dat veel mensen meerdere orders hebben geplaatst, hoe moet ik mij dat voorstellen? Hebben jullie bij elke order al betaald van tevoren? Lijkt me gekkenwerk, ik ben erg huiverig om een bedrag alvast neer te leggen terwijl Joost mag weten wanneer de levering zou zijn. Ben in de markt voor een 3080, maar ben al een aantal dagen aan het kijken maar ik verlies de moed om een te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Geo92 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 12:34:
Ik zie dat veel mensen meerdere orders hebben geplaatst, hoe moet ik mij dat voorstellen? Hebben jullie bij elke order al betaald van te voren? Lijkt me gekkenwerk, ik ben erg huiverig om een bedrag alvast neer te leggen terwijl Joost mag weten wanneer de levering zou zijn. Ben in de markt voor een 3080, maar ben al een aantal dagen aan het kijken maar ik verlies de moed om een te bestellen.
Creditcard galore. ;)
De reserveren alleen het bedrag, maar betalen pas als er geleverd is zo ver ik heb begrepen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShellGhost
https://www.security.nl/p...2C4+miljoen+euro+opgelegd

Nu snap ik waarom notebooksbilliger.de de prijzen omhoog gegooid heeft. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LollieLaurie
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03-12-2023
ShellGhost schreef op maandag 18 januari 2021 @ 12:35:
[...]

Creditcard galore. ;)
De reserveren alleen het bedrag, maar betalen pas als er geleverd is zo ver ik heb begrepen.
Toch niet bij Alternate hoor (be)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geo92
  • Laatst online: 26-01-2021
ShellGhost schreef op maandag 18 januari 2021 @ 12:35:
[...]

Creditcard galore. ;)
Ah ja, creditkaart is geen optie voor mij. Maar om nou gelijk €900+ euro weg te tikken en dan in het ergste geval weken te wachten, vind ik niet een prettige gedachte. Ik heb wel vernomen dat Megekko wel doet aan afterpay, maar ja, daar kun je nu geen 3080 bestellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Q_7 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 12:03:
[...]

Net ook 1 besteld sta op nummer 4, valt dus best mee :)

Prijzen van 3070's ook bij Azerty flink de lucht in trouwens

Edit: alweer op nummer 3
Ik wilde vanavond de trekker overhalen om een systeem met oa een 3070 aan te schaffen bij Azerty.

Heb het geld maar weer terug op m'n spaarrekening gezet 8)7 659 vond ik nog wel een mooie prijs, nu is diezelfde kaart 60 euro duurder 8)7

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q_7
  • Niet online

Q_7

tdw schreef op maandag 18 januari 2021 @ 12:53:
[...]

Ik wilde vanavond de trekker overhalen om een systeem met oa een 3070 aan te schaffen bij Azerty.

Heb het geld maar weer terug op m'n spaarrekening gezet 8)7 659 vond ik nog wel een mooie prijs, nu is diezelfde kaart 60 euro duurder 8)7
De prijzen zullen alleen maar hoger worden ben ik bang

Iemand een idee wat voor wachtrij er bij Azerty staat voor de Asus ROG Strix GeForce RTX 3080 á 999 vind ik echt een mooie kaart :>

AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:24
voor de 3070 x3 ventus oc

Je hebt op dit moment een bestelling bij ons openstaan voor een MSI GeForce RTX 3070 VENTUS 3X OC - Videokaart. Onze leverancier verwacht het product naar ons te kunnen verzenden op dinsdag 26 januari 2021, 2 tot 3 werkdagen daarna zal het product bij jou bezorgd worden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Q_7 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 12:55:
[...]

Jammer dan, ik wil wel maar moet helemaal niks :P Regel het wel lekker in de zomer als de gekte een beetje is gedaald (hopelijk)

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bommerhondjes14
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 26-08 11:52
Q_7 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 12:55:
[...]

Iemand een idee wat voor wachtrij er bij Azerty staat voor de Asus ROG Strix GeForce RTX 3080 á 999 vind ik echt een mooie kaart :>
onderaan deze pagina staat een google doc met verschillende wachtrijen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

bommerhondjes14 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 13:00:
[...]

onderaan deze pagina staat een google doc met verschillende wachtrijen
Niet voor specifiek die Strix bij Azerty ;)

~ James May

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:11

Christiano007

Ich bin der champion

ia deze e-mail willen we je graag op de hoogte brengen van de levering van je order XXX. Er is een nieuwe verwachte leverindicatie afgegeven door de leverancier.

Je hebt op dit moment een bestelling bij ons openstaan voor een MSI GeForce RTX 3070 VENTUS 3X OC - Videokaart. Onze leverancier verwacht het product naar ons te kunnen verzenden op dinsdag 26 januari 2021, 2 tot 3 werkdagen daarna zal het product bij jou bezorgd worden.

Azerty

Neeeeee :)

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• DeEindbaas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-09 15:13
Hey Tweakers,

Ik was van weekend een tooltje voor mijzelf aan het maken zodat ik snel kon checken waar een kaart te koop is. Ik ken de twitch stream Maikie61 en werkt prima alleen ik vind het geen lekkere weergaven.

Dus uiteindelijk heb ik dit in elkaar gezet: https://wordpressoplossing.nl/ de pagina waar je opstaat word elke 5 seconde geupdate dus je hoeft de pagina niet continue zelf te refreshen. En je kan ook een bepaalde kaart type van een bepaalde shop direct benaderen met urls zoals bijvoorbeeld: https://wordpressoplossing.nl/megekko.php#tab_rtx3070

Ik wou/wil Azerty en SiComputer er ook ingooien alleen hun data word via ajax ingeladen op de website en die kan ik jammer genoeg niet 1,2,3 ophalen. Mocht iemand een truucje weten in PHP stuur een PM. :)

En als jullie een extra webwinkel erbij willen hebben laat het dan maar weten en ik zal kijken of ik die toe kan voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathius
  • Laatst online: 22:35
Update over de MSI 3070 Ventus 3X bij Azerty:
Goedemiddag Levaithius,

Via deze e-mail willen we je graag op de hoogte brengen van de levering van je ordernummer. Er is een nieuwe verwachte leverindicatie afgegeven door de leverancier.

Let op: het product is op dit moment nog niet binnen bij onze leverancier, dus het gaat om een verwachte levertijd. We gaan wekelijks, of op de dag voordat de levertermijn verloopt, een nieuwe status aan je versturen per mail. Dit zodat je hier niet zelf weer navraag over hoeft te doen.

Graag verzoeken we je uitsluitend op deze mail te reageren als je door deze indicatie een wijziging in de order wilt doen. Hierdoor zal jouw vraag direct bij de juiste collega uitkomen en kunnen we je sneller helpen.

Let op! Door aanhoudende drukte kunnen we mails en telefoontjes minder snel beantwoorden dan je van ons gewend bent, om die reden hebben we een nieuwe pagina gemaakt met daarop alvast het antwoord op een aantal veel gestelde vragen Contact - Azerty.

Daarnaast vragen we je te wachten op antwoord op je mail, in plaats van nogmaals contact op te nemen over dezelfde vraag. Alvast bedankt voor je begrip.

Met vriendelijke groet,

Azerty Klantenservice
Ik sta op plek 53/74.

YouTube: MotorcycleGeek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyplap
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 04-08 23:44
Ik moet daar helaas wel van uit gaan, hahahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Leviathius schreef op maandag 18 januari 2021 @ 13:07:
Update over de MSI 3070 Ventus 3X bij Azerty:

[...]

Ik sta op plek 53/74.
ze sturen wekelijks een update....
misschien krijgen ze op die datum maar stuk of 5 of 10 binnen?

Ik denk dat het nog veel langer gaat duren, waarschijnlijk krijgt iedereen dat mailtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-08 10:16
Raventhorn schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 12:19:
[...]

Houdt er ook rekening mee dat je hier nog een prijs bovenop mag gaan betalen. Het is in dit topic al meermaals voorbij gekomen dat men vanuit SI opeens een meerprijs verwachtte voor de levering.
Bijv:

[...]

Als je meer voorbeelden zoekt, zoek dan even in het topic. Zelfde soort ongein komt ook geregeld voorbij met MaxICT. Persoonlijk zou ik dan ook aanraden bij deze twee shops weg te blijven, maar dat is volledig eigen keuze :)
Dat is wel bijzonder, want - tenzij vermeld in de voorwaarden - mag een prijs niet worden aangepast nadat de overeenkomst is afgesloten.

In de voorwaarden kan daar een uitzondering op gemaakt worden maar dan alleen maar 3 maanden na het afsluiten van de overeenkomst.

Ik ben geen jurist maar ik zie bij SIComputers hier geen melding van in hun voorwaarden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuumke
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-12-2024

Tuumke

Shingaling?

Aggressor schreef op maandag 18 januari 2021 @ 13:20:
[...]

ze sturen wekelijks een update....
misschien krijgen ze op die datum maar stuk of 5 of 10 binnen?

Ik denk dat het nog veel langer gaat duren, waarschijnlijk krijgt iedereen dat mailtje.
Ik heb nog 0 mails gehad van ze? :O

[WhatPulse Profiel] [ Tuumke's n00by website]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mèllon030
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 16-07 21:58
Tuumke schreef op maandag 18 januari 2021 @ 13:22:
[...]

Ik zit in hetzelfde schuitje. zie iedereen mails van azerty posten, maar in mijn mailbox blijft het stil helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuumke

Tuumke

Shingaling?

Mèllon030 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 13:25:
[...]

Ik zit in hetzelfde schuitje. zie iedereen mails van azerty posten, maar in mijn mailbox blijft het stil helaas
Kijk zelf wel regelmatig op https://azerty.nl/wachtrij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• huntedjohan
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-09 08:35
Wizo schreef op maandag 18 januari 2021 @ 13:20:
[...]

Dat is wel bijzonder, want - tenzij vermeld in de voorwaarden - mag een prijs niet worden aangepast nadat de overeenkomst is afgesloten.

In de voorwaarden kan daar een uitzondering op gemaakt worden maar dan alleen maar 3 maanden na het afsluiten van de overeenkomst.

Ik ben geen jurist maar ik zie bij SIComputers hier geen melding van in hun voorwaarden...
Heb de vraag bij sicomputers neer gelegd en hier hun reactie vanmorgen.
Goedemorgen Johan,

Bedankt voor je bericht. Heb je wellicht voorbeelden, bijvoorbeeld een link en screenshot, van waar deze informatie vandaan komt? Deze informatie is mij namelijk niet bekend.

Ik hoor graag van je.

Met vriendelijke groet,
Dus even afwachten of er nog meer rractoe op komt.

[img]https://valid.x86.fr/cache/banner/q3c163-6.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Tuumke schreef op maandag 18 januari 2021 @ 13:22:
[...]

hoeveelste sta jij dan en welke kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuumke

Tuumke

Shingaling?

Aggressor schreef op maandag 18 januari 2021 @ 13:27:
[...]

hoeveelste sta jij dan en welke kaart?
MSI GeForce RTX 3080 GAMING X TRIO 10G - Videokaart - 10 GB GDDR6X - PCIe 4.0 x16 - HDMI 2.1 - 3x DisplayPort 1.4a

Artikelnummer 4346263 | Jouw positie 98/179

08-01-2021 besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EwaJurjen01
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
huntedjohan schreef op maandag 18 januari 2021 @ 13:26:
[...]

Heb de vraag bij sicomputers neer gelegd en hier hun reactie vanmorgen.

[...]

Dus even afwachten of er nog meer rractoe op komt.
Ik zou er persoonlijk niet teveel achteraan gaan. In principe heb jij 'meer informatie' dan zij hebben. Dat kan je in je voordeel gebruiken, onder het mom van geen slapende honden wakker maken.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• huntedjohan
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-09 08:35
EwaJurjen01 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 13:31:
[...]

Ik zou er persoonlijk niet teveel achteraan gaan. In principe heb jij 'meer informatie' dan zij hebben. Dat kan je in je voordeel gebruiken, onder het mom van geen slapende honden wakker maken.
Voor iedereen hier een update vanuit sicomputers
Hallo Johan,

Bedankt voor je terugkoppeling. Met de nieuwe 30xx kaarten is het nog niet voorgekomen dat wij een meerprijs in rekening hebben gebracht. Waar deze verhalen dus vandaan komen dat wij een meerprijs hebben gerekend voor een 30xx kaart nadat de bestelling is geplaatst weet ik niet maar dit klopt dus niet.

Wel is er enkele weken terug een prijsfout ontstaan op enkele 30xx kaarten, door een koppelfout tussen ons en de leverancier werden deze kaarten aangeboden voor soms minder dan 10% van de adviesprijs, soms zelfs enkele euro’s. Hiervoor kunnen wij deze kaarten natuurlijk niet uitleveren en wellicht dat deze berichten hier vandaan komen.

Gezien je de kaart hebt besteld voor een bedrag welke niet te laag is en waarvan je mag verwachten dat deze prijs klopt hoef je je voor nu dus géén zorgen te maken dat wij ineens een mail sturen met de vraag of je nog even een x bedrag bij wilt betalen en wij zullen je bestelling ook niet zonder overleg zomaar annuleren, dit mogen wij wettelijk gezien overigens niet mits hier een goede reden voor is.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, indien je nog vragen hebt horen wij dit graag.

[img]https://valid.x86.fr/cache/banner/q3c163-6.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenExterkate
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 21-07 18:13
Oyplap schreef op maandag 18 januari 2021 @ 13:16:
[...]

Ik moet daar helaas wel van uit gaan, hahahaha.
Mening mens wacht namelijk al sinds 17 september op de 3080 Strix OC. Ze zijn pas net toegekomen aan bestelmomenten van +/- 15.00. Dus als je hem pas net hebt besteld, misschien een andere kaart uitzoeken..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Dreamwire schreef op maandag 18 januari 2021 @ 13:04:
Hey Tweakers,

Ik was van weekend een tooltje voor mijzelf aan het maken zodat ik snel kon checken waar een kaart te koop is. Ik ken de twitch stream Maikie61 en werkt prima alleen ik vind het geen lekkere weergaven.

Dus uiteindelijk heb ik dit in elkaar gezet: https://www.dreamwire.nl/rtx/ de pagina waar je opstaat word elke seconde geupdate dus je hoeft de pagina niet continue zelf te refreshen. En je kan ook een bepaalde kaart type van een bepaalde shop direct benaderen met urls zoals bijvoorbeeld: https://www.dreamwire.nl/rtx/megekko.php#tab_rtx3070
Nice! :)
Ik wou/wil Azerty en SiComputer er ook ingooien alleen hun data word via ajax ingeladen op de website en die kan ik jammer genoeg niet 1,2,3 ophalen. Mocht iemand een truucje weten in PHP stuur een PM. :)
Ben geen webdevver helaas ;)
En als jullie een extra webwinkel erbij willen hebben laat het dan maar weten en ik zal kijken of ik die toe kan voegen.
De volgende:

- Amazon.nl (zie bv https://www.amazon.nl/GeF...ess-MHz-MHz/dp/B08NW32F74 )
- CD-ROM Land: https://www.cdromland.nl/nav/942/Nvidia-Videokaarten
- Centralpoint, bv 3070: https://www.centralpoint.nl/zoeken/3070+rtx/

Mocht je ook DE-sites willen toevoegen:

- Caseking.de
- PCking https://www.pcking.de

:)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic3
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 12-12-2023
Net via discord een 3060 ti weten te scoren voor 600 euro.

Er staat nu al een tijdje een betere versie te loop voor 665.

https://www.caseking.de/g...92-mb-gddr6-gcgb-346.html

[ Voor 4% gewijzigd door Vic3 op 18-01-2021 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Vic3 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 13:40:
Net via discord een 3060 to weten te scoren voor 600 euro.

Er staan nog een betere versie te loop voor 665.

https://www.caseking.de/g...92-mb-gddr6-gcgb-346.html
wat een prijzen .. dan komt er ook nog een beetje btw bij ..!
voor 665 heb je ook wel een 3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Aggressor schreef op maandag 18 januari 2021 @ 13:41:
[...]

Ja, ooit heb je dan een 3070. Deze 3060 Ti is nu op voorraad dus die heb je sneller :P

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweetCu
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 20-09 13:35
Remy schreef op maandag 18 januari 2021 @ 13:38:
[...]
[...]
[...]

De volgende:

- Caseking.de

€899 voor een MSI 3060 TI op Amazon :+

Prijzen zijn trouwens bij Azerty voor vrijwel alle 3080 weer omhoog gegaan, wilde misschien een kopen, maar niet voor die prijzen, heb al een 3060 TI voor betere niet belachelijke hoge prijzen kunnen krijgen paar maanden geleden op de €520, die doet het al geweldig in de meeste games, soepel 4K/1440p en 120fps met VRR.

Ik wacht wel lekker af wat er gebeurd de komende maanden, of jaar als nodig is, tot die scalper en prijsverhoging ziekte beetje over is, anders neem ik maar geen RTX 3080, ben niet van plan opgelicht te worden door €950-1100 uit te geven voor een videokaarten die 'eigenljjk' €720-850 zou moeten zijn.

Vooral die prijzen van de 3090 nu... haha 7(8)7

Freaking Belachelijk...

Btw, als je op V&A RTX 3080 ziet verkocht worden, kijk aub uit met mensen die niet zo bekend zijn op Tweakers en geen eerdere history op V&A, vooral als je ver woont en het verstuurd moet worden, het zal wel common sense zijn, maar laat je niet oplichten, je speelt met grote bedragen....

[ Voor 15% gewijzigd door TweetCu op 18-01-2021 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic3
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 12-12-2023
Aggressor schreef op maandag 18 januari 2021 @ 13:41:
[...]

Ik zou ook graag minder hebben betaald maar de 3070 die ik nu via discord per direct kan krijgen zijn rond de 750-800. Dan kan je beter een 3080 kopen, het verschil tussen de 3060ti en 3070 is niet zo groot maar 3070/3080 wel.

Daarnaast ben ik sowieso van plan een rtx 3080 ti te kopen voor VR en mijn werk. Hopelijk komt die dit Jaar nog.. Anders koop ik een 3080/3090 wanneer die weer MSRP is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-09 15:39
weer een levering van evga 3080 FTW3 ultra aangelkomen bij alternate Duitsland, maar uiteraard niks in Nederland.
stelletje hufters....

https://www.alternate.de/html/product/1673524

en de xc3

https://www.alternate.de/...arte/html/product/1674164?

[ Voor 24% gewijzigd door Nordcore op 19-01-2021 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanDykeBrown
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 03-09 10:37
Nordcore schreef op maandag 18 januari 2021 @ 13:54:
weer een levering van evga 3080 FTW3 ultra aangelkomen bij alternate Duitsland, maar uiteraard niks in Nederland.
stelletje hufters....

https://www.alternate.de/html/product/1673524
die prijs ook lmaooooo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkforce
  • Laatst online: 17-06 00:48
spoor12b schreef op maandag 18 januari 2021 @ 12:30:
Zag dat Alternate de prijs van de MSI gaming Trio X ook flink verhoogd heeft naar €1099

Het zal voor mij nog héél lang gaan duren omdat ik op plaats 546 sta.
Gigabyte RTX 3080 Waterforce heeft korte wachtrij, als je het geld hebt zou ik me daar aansluiten wanneer mogelijk :)
Momenteel bij Megekko 4 totaal in de wachtrij (staat nu wel gesloten) maar kan zo deze week anders zijn gezien er wat geleverd gaan worden

CPU: Intel core i9 9900k | RAM: 64GB | GPU: RTX 3080 Waterforce | SSD: 2x M.2: Samsung 970 evo plus 1TB & Samsung 860 evo 1TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mediokas
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-08 15:44
999 is natuurlijk een flinke klap geld voor een 3080, maar als dat in je budget past, zou ik voor de MSI 3080 Suprim gaan bij Azerty. Is al 2 weken achter elkaar een flink aantal van binnengekomen en de wachtrij is erg klein. Ik was nummer 12 en krijg hem morgen binnen. Ik heb hem afgelopen zaterdag besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkforce
  • Laatst online: 17-06 00:48
Geo92 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 12:40:
[...]

Ah ja, creditkaart is geen optie voor mij. Maar om nou gelijk €900+ euro weg te tikken en dan in het ergste geval weken te wachten, vind ik niet een prettige gedachte. Ik heb wel vernomen dat Megekko wel doet aan afterpay, maar ja, daar kun je nu geen 3080 bestellen.
Nou ik heb het gewoon meteen moeten aftikken.
Heb ook geen afterpay optie gezien denk dat dat niet opgaat voor deze gekte.
Want dan zou je oneindig kunnen bestellen, en je dus zo in elke wachtrij plaatsen.
Dus betwijfel het of ik heb er overheen gekeken..

CPU: Intel core i9 9900k | RAM: 64GB | GPU: RTX 3080 Waterforce | SSD: 2x M.2: Samsung 970 evo plus 1TB & Samsung 860 evo 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q_7
  • Niet online

Q_7

Mediokas schreef op maandag 18 januari 2021 @ 13:59:
999 is natuurlijk een flinke klap geld voor een 3080, maar als dat in je budget past, zou ik voor de MSI 3080 Suprim gaan bij Azerty. Is al 2 weken achter elkaar een flink aantal van binnengekomen en de wachtrij is erg klein. Ik was nummer 12 en krijg hem morgen binnen. Ik heb hem afgelopen zaterdag besteld.
Net gecheckt wachtrij staat maar op 6

MSI GeForce RTX 3080 SUPRIM X 10G - Videokaart - 10 GB GDDR6X - PCIe 4.0 x16 - 1x HDMI 2.1, 3x DisplayPort 1.4a
Artikelnummer 4377405 | Jouw positie 3/6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lancekapers
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-09 19:48
Deze is in stock? https://www.alternate.de/...arte/html/product/1674164?

Sorry, ben niet helemaal mee. Maar wat is het probleem om uit een Duitse webshop te bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pushnoi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 26-08 10:51
Ik heb overigens een Asus TUF non-oc 3080 bij maxict besteld op 26 december... eerste inschatting leverdatum was 1/15. Inmiddels gebeld -- nieuwe inschatting eind februari. Drama.

Laat 'm maar staan aangezien de prijzen inmiddels flink verhoogd zijn, maar absurd is het wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nordcore
lancekapers schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:04:

Sorry, ben niet helemaal mee. Maar wat is het probleem om uit een Duitse webshop te bestellen?
Het probleem is dat er bij de Alternate.nl nog een hele wachtrij aan mensen staat die deze kaart besteld heeft (voor een lagere prijs, want eerder) en bij alternate.de word hij vrolijk op de website gezet als meteen bestelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mediokas
Q_7 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:01:
[...]

Net gecheckt wachtrij staat maar op 6

MSI GeForce RTX 3080 SUPRIM X 10G - Videokaart - 10 GB GDDR6X - PCIe 4.0 x16 - 1x HDMI 2.1, 3x DisplayPort 1.4a
Artikelnummer 4377405 | Jouw positie 3/6
Tweede week op rij minstens 10 kaarten van binnengekomen. Geen garanties natuurlijk, maar dit kon wel eens een goede wachtrij zijn om in aan te sluiten. Ik kan niet wachten in ieder geval. Wat een monster! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zafer94
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 26-09 02:53
Mediokas schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:08:
[...]

Tweede week op rij minstens 10 kaarten van binnengekomen. Geen garanties natuurlijk, maar dit kon wel eens een goede wachtrij zijn om in aan te sluiten. Ik kan niet wachten in ieder geval. Wat een monster! :9~
in de sheet staat dat de wachtrij op 17 staat. Dat is apart, zijn er in de laatste kwartier dan 10 erbij gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mediokas
zafer94 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:09:
[...]

in de sheet staat dat de wachtrij op 17 staat. Dat is apart, zijn er in de laatste kwartier dan 10 erbij gekomen?
Ik heb gisteren de sheet op 17 gezet. Ik zag dat ie nog op 15 stond. Nu weet ik het niet meer, omdat ik niet meer in de wachtrij sta, kan het niet meer chekcen. Maar 17 is achterhaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q_7
  • Niet online

Q_7

Mediokas schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:11:
[...]

Ik heb gisteren de sheet op 17 gezet. Ik zag dat ie nog op 15 stond. Nu weet ik het niet meer, omdat ik niet meer in de wachtrij sta, kan het niet meer chekcen. Maar 17 is achterhaald.
1 sec geleden:

Artikelnummer 4377405 | Jouw positie 3/7

Dus 1 bestelling erbij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost
Nordcore schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:07:
[...]

Het probleem is dat er bij de Alternate.nl nog een hele wachtrij aan mensen staat die deze kaart besteld heeft (voor een lagere prijs, want eerder) en bij alternate.de word hij vrolijk op de website gezet als meteen bestelbaar.
Dat komt hierdoor:

Alternate is sinds 1998 ook gevestigd in Nederland als zelfstandige aftakking van de Duitse moederorganisatie
https://www.alternate.nl/tholen kopje Geschiedenis.

Met andere woorden: ze opereren naast elkaar, dus geen samenwerking tussen deze twee op leveringniveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zafer94
Mediokas schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:11:
[...]

je zei dat wachtrij op 6 stond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lancekapers
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-09 19:48
Nordcore schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:07:
[...]

Ik wou net bestellen op alternate.de, maar dit is gewoon een offerte aanvraag. Dit is omdat ik uit buitenland bestel neem ik aan? Iemand ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
ShellGhost schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:13:
[...]

Dat komt hierdoor:

Alternate is sinds 1998 ook gevestigd in Nederland als zelfstandige aftakking van de Duitse moederorganisatie
https://www.alternate.nl/tholen kopje Geschiedenis.

Met andere woorden: ze opereren naast elkaar, dus geen samenwerking tussen deze twee op leveringniveau.
aha, dank je wel, dit wist ik niet.
dat verklaart een boel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zafer94
lancekapers schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:14:
[...]

Ik wou net bestellen op alternate.de, maar dit is gewoon een offerte aanvraag. Dit is omdat ik uit buitenland bestel neem ik aan? Iemand ervaring mee?
als je geluk hebt krijg je binnen 1 week een offerte, ik had tijdens launch zelfde kaart proberen te bestellen via alternate.de voor 699, kreeg paar dagen later een offerte met een prijs van 800....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tranquility
  • Laatst online: 26-09 11:48
Zojuist nog even mijn status in de Azerty-wachtrij gecontroleerd voor de MSI GeForce RTX 3070 VENTUS 2X OC. Ik stond op 31/37 maar nu wordt er geen info meer getoond. Even de orderstatus bekeken en staat de order nu op "wordt verzameld". Dus ik denk dat ze zijn begonnen met het uitleveren van deze kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5v3n
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-07 21:56
Tranquility schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:22:
Zojuist nog even mijn status in de Azerty-wachtrij gecontroleerd voor de MSI GeForce RTX 3070 VENTUS 2X OC. Ik stond op 31/37 maar nu wordt er geen info meer getoond. Even de orderstatus bekeken en staat de order nu op "wordt verzameld". Dus ik denk dat ze zijn begonnen met het uitleveren van deze kaarten.
Hetzelfde hier, ik was 26/37.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweetCu
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 20-09 13:35
lancekapers schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:04:

Moet kunnen, zou je nu een kaart krijgen en niet hoeven wachten, alleen betaal je wel bij de Duitse scalpernate bij bijna alles een kleine bonus van +€100-200, de NL website vraagt met wachtrij €919, Azerty €939.
https://m.alternate.nl/EV...aart/html/product/1674164

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binkieboy23
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 20-03-2023
Net een mail gekregen van Azerty dat mijn RTX 3070 msi ventus x3 pas 26 januari wordt verzonden door de leverancier. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dalverian
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-04 17:38
Gigabyte GeForce RTX 3080 Vision OC 10GB - Videokaart - 10 GB GDDR6X - PCIe 4.0 x16 - HDMI 2.1, 4x DisplayPort 1.4a
Artikelnummer 4357556 | Jouw positie 15/26

Vanmorgen nog op plaats 17.
Er is nog hoop =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AARSMAAD
  • Laatst online: 23-07-2022
dalverian schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:26:
Gigabyte GeForce RTX 3080 Vision OC 10GB - Videokaart - 10 GB GDDR6X - PCIe 4.0 x16 - HDMI 2.1, 4x DisplayPort 1.4a
Artikelnummer 4357556 | Jouw positie 15/26

Vanmorgen nog op plaats 17.
Er is nog hoop =)
ik sta nu al een week op plek 13

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 5v3n
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-07 21:56
Tranquility schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:22:
En nu zelfs een mailtje gekregen: VERZONDEN :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dalverian
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-04 17:38
AARSMAAD schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:30:
[...]

ik sta nu al een week op plek 13
Dan vermoedelijk annuleringen tussen ons in

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeEindbaas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-09 15:13
Remy schreef op maandag 18 januari 2021 @ 13:38:
[...]
[...]
[...]

De volgende:

- Caseking.de

Centralpoint staat er nu ook bij: https://wordpressoplossing.nl/centralpoint.php

Bij CD-Rom Land worden de producten ook met ajax ingeladen dus die houd ook op voor nu. De 2 Duitse zal ik zo even naar kijken, eerst even lunchen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zafer94
Q_7 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:11:
[...]

1 sec geleden:

Artikelnummer 4377405 | Jouw positie 3/7

Dus 1 bestelling erbij :P
Net een 3080 Suprim X besteld bij Azerty, sinds die forumpost zijn er dus 2 anderen voor mij geweest. Ik sta op nummer 9 van 9.

Artikelnummer 4377405 | Jouw positie 9/9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-09 18:32

Isniedood

nee, echt niet!

Dreamwire schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:33:
[...]

Centralpoint staat er nu ook bij: https://www.dreamwire.nl/rtx/centralpoint.php

Bij CD-Rom Land worden de producten ook met ajax ingeladen dus die houd ook op voor nu. De 2 Duitse zal ik zo even naar kijken, eerst even lunchen. :)
Heeft ook maar 1 iemand een kaart van Centralpoint ontvangen?

Mijn foto's met mijn lieve Pentax K200d

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tranquility
5v3n schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:31:
[...]

En nu zelfs een mailtje gekregen: VERZONDEN :9~
Ja hier ook zojuist!

Beste XXXX,

Graag bevestigen wij dat je bestelling met ordernummer W0XXXXXXX vandaag is verzonden. Normaal gesproken kun je jouw bestelling morgen verwachten, maar wegens de coronamaatregelen en grote drukte bij PostNL en DHL kan het iets langer duren voor je pakket aankomt.

Referentie:
Bestelde producten:
• 4365396
Product: MSI GeForce RTX 3070 VENTUS 2X OC - Videokaart
Aantal: 1

Is echt veel sneller gegaan dan gedacht.
Toch wel top van Azerty en dat voor die mooie prijs van €519,- _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binkieboy23
Tranquility schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:35:
[...]

Ja hier ook!

Beste XXXX,

Graag bevestigen wij dat je bestelling met ordernummer W0XXXXXXX vandaag is verzonden. Normaal gesproken kun je jouw bestelling morgen verwachten, maar wegens de coronamaatregelen en grote drukte bij PostNL en DHL kan het iets langer duren voor je pakket aankomt.

Referentie:
Bestelde producten:
• 4365396
Product: MSI GeForce RTX 3070 VENTUS 2X OC - Videokaart
Aantal: 1

Is echt veel sneller gegaan dan gedacht.
Toch wel top van Azerty en dat voor die mooie prijs van €519,- _/-\o_
ik heb een 3070 ventus x3 besteld bij azerty, maar die zijn nog niet binnen. hopelijk zijn die er ook snel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebma
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 05-02-2023
Binkieboy23 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:25:
Net een mail gekregen van Azerty dat mijn RTX 3070 msi ventus x3 pas 26 januari wordt verzonden door de leverancier. :(
Dat zelfde mailtje heb ik ook gehad voor de MSI RTX3070 Ventus 2x OC dat het op 28 januari word geleverd. Echter tot mijn verassing kreeg ik vandaag een mailtje dat mijn bestelling verzonden was en morgen op de stoep kon verwachten.

Hopelijk gaat dit ook op voor je 3x! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jus2121
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 11-09-2023
thebma schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:36:
[...]

Dat zelfde mailtje heb ik ook gehad voor de MSI RTX3070 Ventus 2x OC dat het op 28 januari word geleverd. Echter tot mijn verassing kreeg ik vandaag een mailtje dat mijn bestelling verzonden was en morgen op de stoep kon verwachten.

Ik vind het niet erg om nog een weekje te wachten, ben ubderhaupt al blij dat ik heb kunnen bestellen voor de oude prijzen, zo goedkoop gaan deze kaarten niet meer zo snel worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
[...]

Ze hebben een pallet MSI dozen binnengekregen gok ik. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-09 08:55
jus2121 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:38:
[...]

Ik vind het niet erg om nog een weekje te wachten, ben ubderhaupt al blij dat ik heb kunnen bestellen voor de oude prijzen, zo goedkoop gaan deze kaarten niet meer zo snel worden
Ja, de prijzen gaan compleet de verkeerde kant op. MSRP van 720 euro, ik heb mijn Eagle (die niet wordt geleverd...) voor 800 euro kunnen "kopen" en diezelfde kaart zie ik nu voor 900 euro bij Azerty terug. Ik vraag me af of Megekko die kaarten bewust niet in koopt (omdat de marge op andere kaarten hoger ligt) of dat er een algemeen leveringsprobleem is voor die specifieke kaart.

[ Voor 11% gewijzigd door citruspers op 18-01-2021 14:43 ]

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binkieboy23
[...]

Weet iemand of dit ook geldt voor de MSI rtx 3070 ventus x3 bij azerty? hoor het graag, maar ik ben bang dat het alleen voor de x2 geldt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• thebma
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 05-02-2023
Tranquility schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:38:
[...]

Ze hebben een pallet MSI dozen binnengekregen gok ik. ;)
Denk ik ook, ze hebben ook al lang niet meer de 2x OC ontvangen (laatste levering was 17 december iirc). Sta al vanaf 31 oktober al in de wachtrij en toen voor ~600 euro gekocht. Lucky you heeft het voor 80 euro goedkoper en sneller! 8)

@Binkieboy23
Snap hem ook niet helemaal, nergens op Azerty wijst er op dat ze uberhaupt de 2x OC hadden ontvangen, toch krijg ik hem morgen binnen.

[ Voor 15% gewijzigd door thebma op 18-01-2021 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zafer94
Weet iemand hoe lang het duurt om je geld terug te krijgen als je een order annuleerd bij Alternate?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tranquility
thebma schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:44:
[...]
Denk ik ook, ze hebben ook al lang niet meer de 2x OC ontvangen (laatste levering was 17 december iirc). Sta al vanaf 31 oktober al in de wachtrij en toen voor ~600 euro gekocht. Lucky you heeft het voor 80 euro goedkoper en sneller! 8)

@Binkieboy23
Snap hem ook niet helemaal, nergens op Azerty wijst er op dat ze uberhaupt de 2x OC hadden ontvangen, toch krijg ik hem morgen binnen.
Oorspronkelijk stond deze op de planning om pas op 28 januari naar Azerty verzonden te worden maar is het dus gewoon 10 dagen vervroegd omdat de leverancier ze waarschijnlijk veel eerder binnenkreeg van MSI. Ik denk zo maar dat de 3X kaarten ook binnenkort uitgeleverd zullen gaan worden. Dit is een major MSI-uitlevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binkieboy23
thebma schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:44:
[...]

@Binkieboy23
Tranquility schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:50:
[...]

Oorspronkelijk stond deze op de planning om pas op 28 januari verzonden te worden maar is het dus gewoon 10 dagen vervroegd omdat de leverancier ze waarschijnlijk veel eerder binnenkreeg van MSI. Ik denk zo maar dat de 3X kaarten ook binnenkort uitgeleverd zullen gaan worden. Dit is een major MSI-uitlevering.
ik blijf hoop houden :) als iemand nieuws heeft over deze kaart hoor ik het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TSMKenny
  • Laatst online: 06-07-2021
Heeft iemand toevallig nieuws over de Asus Rog Strix 3080 oc? Heb deze besteld op Azerty maar nergens nog nieuws over gezien.

Sta momenteel op 71/135 wachtrij...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobbieN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-09 12:39
Ik blijk op de tweede plaats te staan bij Sicomputers. Het lange wachten gaat beginnen...

Ps: het Excel documentte is netjes bijgewerkt.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• iBasch
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-09 12:51
Mijn kaart bij Azerty wordt verzonden: Gigabyte GeForce RTX 3080 Gaming OC 10G
Ik stond op plek 5 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DareFace
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09 14:07
zafer94 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:49:
Weet iemand hoe lang het duurt om je geld terug te krijgen als je een order annuleerd bij Alternate?
Ligt eraan hoe je hebt betaald. Ik had een betaling via ideal met 2 werkdagen terug.
Met de creditcard duurde het 1,5 week :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SkullboyNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02:02
zafer94 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:49:
Ik had het met 2 dagen weer op mijn creditcard staan.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zafer94
DareFace schreef op maandag 18 januari 2021 @ 15:06:
[...]

Ligt eraan hoe je hebt betaald. Ik had een betaling via ideal met 2 werkdagen terug.
Met de creditcard duurde het 1,5 week :|
Bedankt voor je reactie. Ik had ook met iDeal betaald! Heb gewoon via Azerty besteld, aangezien die wat geliefder zijn bij de groothandelaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
  • Registratie: Oktober 2009
Hmm Azerty heeft net de prijs van de MSI GeForce RTX 3080 GAMING X TRIO 10G even omhoog gegooid met 90 EUR :X. Kost nu 969 EUR...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zafer94
SPOXYWOXY schreef op maandag 18 januari 2021 @ 15:12:
Hmm Azerty heeft net de prijs van de MSI GeForce RTX 3080 GAMING X TRIO 10G even omhoog gegooid met 90 EUR :X. Kost nu 969 EUR...
informatique heeft de prijs van de Suprim X 3080 in laatste 10 dagen omhoog gegooid van 949 naar 1099

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakie66
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:37
iBasch schreef op maandag 18 januari 2021 @ 15:06:
Mijn kaart bij Azerty wordt verzonden: Gigabyte GeForce RTX 3080 Gaming OC 10G
Ik stond op plek 5 :)
Sta nog op 19..In ieder geval 5 plekken dichter bij de uitgang.

Spannend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q_7
  • Niet online

Q_7

Net een klachtmail naar Azerty gestuurd, stond de hele dag op nummer 3/6 voor de 3080Suprim en nu ineens 4/10 , heeft iemand voorrang gekregen ? :?

Iemand ervaring hiermee ?

EDIT: duidelijk heren :F

[ Voor 8% gewijzigd door Q_7 op 18-01-2021 15:22 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TSMKenny
  • Laatst online: 06-07-2021
Q_7 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 15:17:
Net een klachtmail naar Azerty gestuurd, stond de hele dag op nummer 3/6 voor de 3080Suprim en nu ineens 4/10 , heeft iemand voorrang gekregen ? :?

"Je plaats in de wachtrij kan veranderen op basis van mensen voor je in de rij. Als een product bijvoorbeeld binnen is gekomen voor een Assemblageorder maar defect blijkt te zijn, dan kan de hele wachtrij weer een stukje opschuiven omdat er in feite een product tussenuit is gevallen. Zo kan het lijken alsof er iemand heeft voorgedrongen in de rij, maar dit is dus niet zo."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DareFace
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09 14:07

Je plaats in de wachtrij kan veranderen op basis van mensen voor je in de rij. Als een product bijvoorbeeld binnen is gekomen voor een Assemblageorder maar defect blijkt te zijn, dan kan de hele wachtrij weer een stukje opschuiven omdat er in feite een product tussenuit is gevallen. Zo kan het lijken alsof er iemand heeft voorgedrongen in de rij, maar dit is dus niet zo.
https://azerty.nl/wachtrij

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AngeFragile
  • Laatst online: 27-06 18:27

Dit staat letterlijk in de FAQ op de wachtrij pagina:

'Je plaats in de wachtrij kan veranderen op basis van mensen voor je in de rij. Als een product bijvoorbeeld binnen is gekomen voor een Assemblageorder maar defect blijkt te zijn, dan kan de hele wachtrij weer een stukje opschuiven omdat er in feite een product tussenuit is gevallen. Zo kan het lijken alsof er iemand heeft voorgedrongen in de rij, maar dit is dus niet zo.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

SPOXYWOXY schreef op maandag 18 januari 2021 @ 15:12:
doh,m een 1650 super kost al bijna 300 . daar kan je pacman mee spelen op 720p

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zafer94

Ik ben van 9/9 naar 10/11 gegaan. Dus ik ben ook omlaag gegaan. Ik denk dat er iemand onjuist een verzendbevestiging heeft gekregen? Toen er bleek dat die gene toch zijn kaart niet deze week kreeg is ie weer vooraan de rij gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miranon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 29-06 22:22
Weet iemand of MSI nog de 3080 Ventus 3x OC produceert? Zo te zien waren er geen leveringen voor deze kaart afgelopen tijd. :/
Heb nog een order staan bij Centralpoint, maar leveringsdatum blijft steeds met 1 dag te verschuiven. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Is Azerty beste shop om te bestellen?? Als er ooit weer crisis is order ik daar wel.
Ik heb niets gekocht of besteld vind alles te duur tot een 3060 400 wordt.

[ Voor 7% gewijzigd door A87 op 18-01-2021 15:22 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ataking99
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19-04-2021
Iets bekent over leveringen van de asus tuf 3080 oc of non oc heb hier al redelijke tijd een order van open staan bij alternate maar schuift de laatste maand niks meer op sta nog steeds 200+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zafer94
Ataking99 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 15:25:
Iets bekent over leveringen van de asus tuf 3080 oc of non oc heb hier al redelijke tijd een order van open staan bij alternate maar schuift de laatste maand niks meer op sta nog steeds 200+
non-OC modellen worden relatief gezien veel minder geleverd dan OC modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ataking99
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19-04-2021
zafer94 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 15:26:
[...]

Heb ze ook beiden in bestellen staan maar ze schuiven allebei niet op denk dat ik 10 of 20 plekken op geschoven ben sinds begin december

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockxas
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 26-09 12:31
zafer94 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 15:26:
[...]

Alternate heeft mijn non-OC naar OC (kosteloos) omgezet, aangezien ze erbij vermelden dat er geen non-OC versie gaat komen, gaat trouwens bij mij om de ASUS rog strix 3090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multiboxer
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 29-07 21:46
pushnoi schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:05:
Ik heb overigens een Asus TUF non-oc 3080 bij maxict besteld op 26 december... eerste inschatting leverdatum was 1/15. Inmiddels gebeld -- nieuwe inschatting eind februari. Drama.

Laat 'm maar staan aangezien de prijzen inmiddels flink verhoogd zijn, maar absurd is het wel.
Die specifieke kaart komt zeker niet toe tegen die tijd. De 3080 non OC is superveel besteld geweest omdat hij in het begin aan 719 euro! verkocht werd.
De wachtrijen bij iedere shop lopen in de ettelijke honderden.
Het zou me verbazen als je de kaart hebt voor augustus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WilliamP
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-09 09:44
zafer94 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 15:14:
[...]

informatique heeft de prijs van de Suprim X 3080 in laatste 10 dagen omhoog gegooid van 949 naar 1099
Ik sta bij Informatique voor 899 in de rij, wat ben ik blij dat ik eerder in de rij ben gegaan. Toch eventjes 200 euro
Pagina: 1 ... 440 ... 629 Laatste

Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
Beschikbaarheid is te vinden in https://docs.google.com/s...2_DWk4/edit#gid=712726851 (niet meer up-to-date)

reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord