Prijzen van 3080's ook even flink gestegen, ook bijna 100 euro meer dan gisteren.Q_7 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 12:03:
[...]
Prijzen van 3070's ook bij Azerty flink de lucht in trouwens

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Prijzen van 3080's ook even flink gestegen, ook bijna 100 euro meer dan gisteren.Q_7 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 12:03:
[...]
Ik zie net een 3070 staan op Azerty voor 1000 euro !!!! Helemaal gek!EwaJurjen01 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 12:22:
[...]
Prijzen van 3080's ook even flink gestegen, ook bijna 100 euro meer dan gisteren.
Totdat de cypto markt weer in elkaar stort zal dit zo doorgaan ben ik bang, 30xx serie is zeer efficiënt met minen.EwaJurjen01 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 12:22:
[...]
Prijzen van 3080's ook even flink gestegen, ook bijna 100 euro meer dan gisteren.
AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED
spoor12b
We hebben als consumenten niet echt een machtspositie als we toch alles van de fabrikanten direct kopen voor welke prijs dan ook.Stephmeister schreef op maandag 18 januari 2021 @ 12:20:
[...]
Eigenlijk is het compleet van de gekke dat fabrikanten hier mee weg komen. Ik bedoel, prima dat het langer duurt maar dat er geen enkele vorm van transparantie is is wel erg slecht hoor. Hugo de Jonge is instaat een betere planning te maken met minder informatie.
Creditcard galore.Geo92 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 12:34:
Ik zie dat veel mensen meerdere orders hebben geplaatst, hoe moet ik mij dat voorstellen? Hebben jullie bij elke order al betaald van te voren? Lijkt me gekkenwerk, ik ben erg huiverig om een bedrag alvast neer te leggen terwijl Joost mag weten wanneer de levering zou zijn. Ben in de markt voor een 3080, maar ben al een aantal dagen aan het kijken maar ik verlies de moed om een te bestellen.
Toch niet bij Alternate hoor (be)ShellGhost schreef op maandag 18 januari 2021 @ 12:35:
[...]
Creditcard galore.
De reserveren alleen het bedrag, maar betalen pas als er geleverd is zo ver ik heb begrepen.
Ah ja, creditkaart is geen optie voor mij. Maar om nou gelijk €900+ euro weg te tikken en dan in het ergste geval weken te wachten, vind ik niet een prettige gedachte. Ik heb wel vernomen dat Megekko wel doet aan afterpay, maar ja, daar kun je nu geen 3080 bestellen.ShellGhost schreef op maandag 18 januari 2021 @ 12:35:
[...]
Creditcard galore.
De reserveren alleen het bedrag, maar betalen pas als er geleverd is zo ver ik heb begrepen.
Ik wilde vanavond de trekker overhalen om een systeem met oa een 3070 aan te schaffen bij Azerty.Q_7 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 12:03:
[...]
Net ook 1 besteld sta op nummer 4, valt dus best mee
Edit: alweer op nummer 3
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
De prijzen zullen alleen maar hoger worden ben ik bangtdw schreef op maandag 18 januari 2021 @ 12:53:
[...]
Ik wilde vanavond de trekker overhalen om een systeem met oa een 3070 aan te schaffen bij Azerty.
Heb het geld maar weer terug op m'n spaarrekening gezet659 vond ik nog wel een mooie prijs, nu is diezelfde kaart 60 euro duurder
AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED
Jammer dan, ik wil wel maar moet helemaal niksQ_7 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 12:55:
[...]
De prijzen zullen alleen maar hoger worden ben ik bang
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
onderaan deze pagina staat een google doc met verschillende wachtrijenQ_7 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 12:55:
[...]
De prijzen zullen alleen maar hoger worden ben ik bang
Iemand een idee wat voor wachtrij er bij Azerty staat voor de Asus ROG Strix GeForce RTX 3080 á 999 vind ik echt een mooie kaart
Niet voor specifiek die Strix bij Azertybommerhondjes14 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 13:00:
[...]
onderaan deze pagina staat een google doc met verschillende wachtrijen
~ James May
Ter land, ter zee en in de kroeg
Ik sta op plek 53/74.Goedemiddag Levaithius,
Via deze e-mail willen we je graag op de hoogte brengen van de levering van je ordernummer. Er is een nieuwe verwachte leverindicatie afgegeven door de leverancier.
Je hebt op dit moment een bestelling bij ons openstaan voor een MSI GeForce RTX 3070 VENTUS 3X OC - Videokaart. Onze leverancier verwacht het product naar ons te kunnen verzenden op dinsdag 26 januari 2021, 2 tot 3 werkdagen daarna zal het product bij jou bezorgd worden.
Let op: het product is op dit moment nog niet binnen bij onze leverancier, dus het gaat om een verwachte levertijd. We gaan wekelijks, of op de dag voordat de levertermijn verloopt, een nieuwe status aan je versturen per mail. Dit zodat je hier niet zelf weer navraag over hoeft te doen.
Graag verzoeken we je uitsluitend op deze mail te reageren als je door deze indicatie een wijziging in de order wilt doen. Hierdoor zal jouw vraag direct bij de juiste collega uitkomen en kunnen we je sneller helpen.
Let op! Door aanhoudende drukte kunnen we mails en telefoontjes minder snel beantwoorden dan je van ons gewend bent, om die reden hebben we een nieuwe pagina gemaakt met daarop alvast het antwoord op een aantal veel gestelde vragen Contact - Azerty.
Daarnaast vragen we je te wachten op antwoord op je mail, in plaats van nogmaals contact op te nemen over dezelfde vraag. Alvast bedankt voor je begrip.
Met vriendelijke groet,
Azerty Klantenservice
Ik moet daar helaas wel van uit gaan, hahahaha.
ze sturen wekelijks een update....Leviathius schreef op maandag 18 januari 2021 @ 13:07:
Update over de MSI 3070 Ventus 3X bij Azerty:
[...]
Ik sta op plek 53/74.
Dat is wel bijzonder, want - tenzij vermeld in de voorwaarden - mag een prijs niet worden aangepast nadat de overeenkomst is afgesloten.Raventhorn schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 12:19:
[...]
Houdt er ook rekening mee dat je hier nog een prijs bovenop mag gaan betalen. Het is in dit topic al meermaals voorbij gekomen dat men vanuit SI opeens een meerprijs verwachtte voor de levering.
Bijv:
[...]
Als je meer voorbeelden zoekt, zoek dan even in het topic. Zelfde soort ongein komt ook geregeld voorbij met MaxICT. Persoonlijk zou ik dan ook aanraden bij deze twee shops weg te blijven, maar dat is volledig eigen keuze
Ik heb nog 0 mails gehad van ze?Aggressor schreef op maandag 18 januari 2021 @ 13:20:
[...]
ze sturen wekelijks een update....
misschien krijgen ze op die datum maar stuk of 5 of 10 binnen?
Ik denk dat het nog veel langer gaat duren, waarschijnlijk krijgt iedereen dat mailtje.
Ik zit in hetzelfde schuitje. zie iedereen mails van azerty posten, maar in mijn mailbox blijft het stil helaas
Kijk zelf wel regelmatig op https://azerty.nl/wachtrijMèllon030 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 13:25:
[...]
Ik zit in hetzelfde schuitje. zie iedereen mails van azerty posten, maar in mijn mailbox blijft het stil helaas
Heb de vraag bij sicomputers neer gelegd en hier hun reactie vanmorgen.Wizo schreef op maandag 18 januari 2021 @ 13:20:
[...]
Dat is wel bijzonder, want - tenzij vermeld in de voorwaarden - mag een prijs niet worden aangepast nadat de overeenkomst is afgesloten.
In de voorwaarden kan daar een uitzondering op gemaakt worden maar dan alleen maar 3 maanden na het afsluiten van de overeenkomst.
Ik ben geen jurist maar ik zie bij SIComputers hier geen melding van in hun voorwaarden...
Dus even afwachten of er nog meer rractoe op komt.Goedemorgen Johan,
Bedankt voor je bericht. Heb je wellicht voorbeelden, bijvoorbeeld een link en screenshot, van waar deze informatie vandaan komt? Deze informatie is mij namelijk niet bekend.
Ik hoor graag van je.
Met vriendelijke groet,
MSI GeForce RTX 3080 GAMING X TRIO 10G - Videokaart - 10 GB GDDR6X - PCIe 4.0 x16 - HDMI 2.1 - 3x DisplayPort 1.4a
Ik zou er persoonlijk niet teveel achteraan gaan. In principe heb jij 'meer informatie' dan zij hebben. Dat kan je in je voordeel gebruiken, onder het mom van geen slapende honden wakker maken.huntedjohan schreef op maandag 18 januari 2021 @ 13:26:
[...]
Heb de vraag bij sicomputers neer gelegd en hier hun reactie vanmorgen.
[...]
Dus even afwachten of er nog meer rractoe op komt.
Voor iedereen hier een update vanuit sicomputersEwaJurjen01 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 13:31:
[...]
Ik zou er persoonlijk niet teveel achteraan gaan. In principe heb jij 'meer informatie' dan zij hebben. Dat kan je in je voordeel gebruiken, onder het mom van geen slapende honden wakker maken.
Hallo Johan,
Bedankt voor je terugkoppeling. Met de nieuwe 30xx kaarten is het nog niet voorgekomen dat wij een meerprijs in rekening hebben gebracht. Waar deze verhalen dus vandaan komen dat wij een meerprijs hebben gerekend voor een 30xx kaart nadat de bestelling is geplaatst weet ik niet maar dit klopt dus niet.
Wel is er enkele weken terug een prijsfout ontstaan op enkele 30xx kaarten, door een koppelfout tussen ons en de leverancier werden deze kaarten aangeboden voor soms minder dan 10% van de adviesprijs, soms zelfs enkele euro’s. Hiervoor kunnen wij deze kaarten natuurlijk niet uitleveren en wellicht dat deze berichten hier vandaan komen.
Gezien je de kaart hebt besteld voor een bedrag welke niet te laag is en waarvan je mag verwachten dat deze prijs klopt hoef je je voor nu dus géén zorgen te maken dat wij ineens een mail sturen met de vraag of je nog even een x bedrag bij wilt betalen en wij zullen je bestelling ook niet zonder overleg zomaar annuleren, dit mogen wij wettelijk gezien overigens niet mits hier een goede reden voor is.
Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, indien je nog vragen hebt horen wij dit graag.
Mening mens wacht namelijk al sinds 17 september op de 3080 Strix OC. Ze zijn pas net toegekomen aan bestelmomenten van +/- 15.00. Dus als je hem pas net hebt besteld, misschien een andere kaart uitzoeken..Oyplap schreef op maandag 18 januari 2021 @ 13:16:
[...]
Ik moet daar helaas wel van uit gaan, hahahaha.
Nice!Dreamwire schreef op maandag 18 januari 2021 @ 13:04:
Hey Tweakers,
Ik was van weekend een tooltje voor mijzelf aan het maken zodat ik snel kon checken waar een kaart te koop is. Ik ken de twitch stream Maikie61 en werkt prima alleen ik vind het geen lekkere weergaven.
Dus uiteindelijk heb ik dit in elkaar gezet: https://www.dreamwire.nl/rtx/ de pagina waar je opstaat word elke seconde geupdate dus je hoeft de pagina niet continue zelf te refreshen. En je kan ook een bepaalde kaart type van een bepaalde shop direct benaderen met urls zoals bijvoorbeeld: https://www.dreamwire.nl/rtx/megekko.php#tab_rtx3070
Ben geen webdevver helaasIk wou/wil Azerty en SiComputer er ook ingooien alleen hun data word via ajax ingeladen op de website en die kan ik jammer genoeg niet 1,2,3 ophalen. Mocht iemand een truucje weten in PHP stuur een PM.
De volgende:En als jullie een extra webwinkel erbij willen hebben laat het dan maar weten en ik zal kijken of ik die toe kan voegen.
[ Voor 4% gewijzigd door Vic3 op 18-01-2021 13:50 ]
wat een prijzen .. dan komt er ook nog een beetje btw bij ..!Vic3 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 13:40:
Net via discord een 3060 to weten te scoren voor 600 euro.
Er staan nog een betere versie te loop voor 665.
https://www.caseking.de/g...92-mb-gddr6-gcgb-346.html
Ja, ooit heb je dan een 3070. Deze 3060 Ti is nu op voorraad dus die heb je snellerAggressor schreef op maandag 18 januari 2021 @ 13:41:
[...]
wat een prijzen .. dan komt er ook nog een beetje btw bij ..!
voor 665 heb je ook wel een 3070
~ James May
€899 voor een MSI 3060 TI op AmazonRemy schreef op maandag 18 januari 2021 @ 13:38:
[...]
Nice!
[...]
Ben geen webdevver helaas
[...]
De volgende:
- Amazon.nl (zie bv https://www.amazon.nl/GeF...ess-MHz-MHz/dp/B08NW32F74 )
- CD-ROM Land: https://www.cdromland.nl/nav/942/Nvidia-Videokaarten
- Centralpoint, bv 3070: https://www.centralpoint.nl/zoeken/3070+rtx/
Mocht je ook DE-sites willen toevoegen:
- Caseking.de
- PCking https://www.pcking.de
[ Voor 15% gewijzigd door TweetCu op 18-01-2021 13:59 ]
Ik zou ook graag minder hebben betaald maar de 3070 die ik nu via discord per direct kan krijgen zijn rond de 750-800. Dan kan je beter een 3080 kopen, het verschil tussen de 3060ti en 3070 is niet zo groot maar 3070/3080 wel.Aggressor schreef op maandag 18 januari 2021 @ 13:41:
[...]
wat een prijzen .. dan komt er ook nog een beetje btw bij ..!
voor 665 heb je ook wel een 3070
[ Voor 24% gewijzigd door Nordcore op 19-01-2021 08:45 ]
die prijs ook lmaoooooNordcore schreef op maandag 18 januari 2021 @ 13:54:
weer een levering van evga 3080 FTW3 ultra aangelkomen bij alternate Duitsland, maar uiteraard niks in Nederland.
stelletje hufters....
https://www.alternate.de/html/product/1673524
Gigabyte RTX 3080 Waterforce heeft korte wachtrij, als je het geld hebt zou ik me daar aansluiten wanneer mogelijkspoor12b schreef op maandag 18 januari 2021 @ 12:30:
Zag dat Alternate de prijs van de MSI gaming Trio X ook flink verhoogd heeft naar €1099
Het zal voor mij nog héél lang gaan duren omdat ik op plaats 546 sta.
CPU: Intel core i9 9900k | RAM: 64GB | GPU: RTX 3080 Waterforce | SSD: 2x M.2: Samsung 970 evo plus 1TB & Samsung 860 evo 1TB
Nou ik heb het gewoon meteen moeten aftikken.Geo92 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 12:40:
[...]
Ah ja, creditkaart is geen optie voor mij. Maar om nou gelijk €900+ euro weg te tikken en dan in het ergste geval weken te wachten, vind ik niet een prettige gedachte. Ik heb wel vernomen dat Megekko wel doet aan afterpay, maar ja, daar kun je nu geen 3080 bestellen.
CPU: Intel core i9 9900k | RAM: 64GB | GPU: RTX 3080 Waterforce | SSD: 2x M.2: Samsung 970 evo plus 1TB & Samsung 860 evo 1TB
Net gecheckt wachtrij staat maar op 6Mediokas schreef op maandag 18 januari 2021 @ 13:59:
999 is natuurlijk een flinke klap geld voor een 3080, maar als dat in je budget past, zou ik voor de MSI 3080 Suprim gaan bij Azerty. Is al 2 weken achter elkaar een flink aantal van binnengekomen en de wachtrij is erg klein. Ik was nummer 12 en krijg hem morgen binnen. Ik heb hem afgelopen zaterdag besteld.
Het probleem is dat er bij de Alternate.nl nog een hele wachtrij aan mensen staat die deze kaart besteld heeft (voor een lagere prijs, want eerder) en bij alternate.de word hij vrolijk op de website gezet als meteen bestelbaar.lancekapers schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:04:
Deze is in stock? https://www.alternate.de/...arte/html/product/1674164?
Sorry, ben niet helemaal mee. Maar wat is het probleem om uit een Duitse webshop te bestellen?
Tweede week op rij minstens 10 kaarten van binnengekomen. Geen garanties natuurlijk, maar dit kon wel eens een goede wachtrij zijn om in aan te sluiten. Ik kan niet wachten in ieder geval. Wat een monster!Q_7 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:01:
[...]
Net gecheckt wachtrij staat maar op 6
MSI GeForce RTX 3080 SUPRIM X 10G - Videokaart - 10 GB GDDR6X - PCIe 4.0 x16 - 1x HDMI 2.1, 3x DisplayPort 1.4a
Artikelnummer 4377405 | Jouw positie 3/6
in de sheet staat dat de wachtrij op 17 staat. Dat is apart, zijn er in de laatste kwartier dan 10 erbij gekomen?Mediokas schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:08:
[...]
Tweede week op rij minstens 10 kaarten van binnengekomen. Geen garanties natuurlijk, maar dit kon wel eens een goede wachtrij zijn om in aan te sluiten. Ik kan niet wachten in ieder geval. Wat een monster!
Ik heb gisteren de sheet op 17 gezet. Ik zag dat ie nog op 15 stond. Nu weet ik het niet meer, omdat ik niet meer in de wachtrij sta, kan het niet meer chekcen. Maar 17 is achterhaald.zafer94 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:09:
[...]
in de sheet staat dat de wachtrij op 17 staat. Dat is apart, zijn er in de laatste kwartier dan 10 erbij gekomen?
1 sec geleden:Mediokas schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:11:
[...]
Ik heb gisteren de sheet op 17 gezet. Ik zag dat ie nog op 15 stond. Nu weet ik het niet meer, omdat ik niet meer in de wachtrij sta, kan het niet meer chekcen. Maar 17 is achterhaald.
Dat komt hierdoor:Nordcore schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:07:
[...]
Het probleem is dat er bij de Alternate.nl nog een hele wachtrij aan mensen staat die deze kaart besteld heeft (voor een lagere prijs, want eerder) en bij alternate.de word hij vrolijk op de website gezet als meteen bestelbaar.
je zei dat wachtrij op 6 stond?Mediokas schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:11:
[...]
Ik heb gisteren de sheet op 17 gezet. Ik zag dat ie nog op 15 stond. Nu weet ik het niet meer, omdat ik niet meer in de wachtrij sta, kan het niet meer chekcen. Maar 17 is achterhaald.
Ik wou net bestellen op alternate.de, maar dit is gewoon een offerte aanvraag. Dit is omdat ik uit buitenland bestel neem ik aan? Iemand ervaring mee?Nordcore schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:07:
[...]
Het probleem is dat er bij de Alternate.nl nog een hele wachtrij aan mensen staat die deze kaart besteld heeft (voor een lagere prijs, want eerder) en bij alternate.de word hij vrolijk op de website gezet als meteen bestelbaar.
aha, dank je wel, dit wist ik niet.ShellGhost schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:13:
[...]
Dat komt hierdoor:
Alternate is sinds 1998 ook gevestigd in Nederland als zelfstandige aftakking van de Duitse moederorganisatie
https://www.alternate.nl/tholen kopje Geschiedenis.
Met andere woorden: ze opereren naast elkaar, dus geen samenwerking tussen deze twee op leveringniveau.
als je geluk hebt krijg je binnen 1 week een offerte, ik had tijdens launch zelfde kaart proberen te bestellen via alternate.de voor 699, kreeg paar dagen later een offerte met een prijs van 800....lancekapers schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:14:
[...]
Ik wou net bestellen op alternate.de, maar dit is gewoon een offerte aanvraag. Dit is omdat ik uit buitenland bestel neem ik aan? Iemand ervaring mee?
Hetzelfde hier, ik was 26/37.Tranquility schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:22:
Zojuist nog even mijn status in de Azerty-wachtrij gecontroleerd voor de MSI GeForce RTX 3070 VENTUS 2X OC. Ik stond op 31/37 maar nu wordt er geen info meer getoond. Even de orderstatus bekeken en staat de order nu op "wordt verzameld". Dus ik denk dat ze zijn begonnen met het uitleveren van deze kaarten.
Moet kunnen, zou je nu een kaart krijgen en niet hoeven wachten, alleen betaal je wel bij de Duitse scalpernate bij bijna alles een kleine bonus van +€100-200, de NL website vraagt met wachtrij €919, Azerty €939.lancekapers schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:04:
Deze is in stock? https://www.alternate.de/...arte/html/product/1674164?
Sorry, ben niet helemaal mee. Maar wat is het probleem om uit een Duitse webshop te bestellen?
ik sta nu al een week op plek 13dalverian schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:26:
Gigabyte GeForce RTX 3080 Vision OC 10GB - Videokaart - 10 GB GDDR6X - PCIe 4.0 x16 - HDMI 2.1, 4x DisplayPort 1.4a
Artikelnummer 4357556 | Jouw positie 15/26
Vanmorgen nog op plaats 17.
Er is nog hoop =)
En nu zelfs een mailtje gekregen: VERZONDENTranquility schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:22:
Zojuist nog even mijn status in de Azerty-wachtrij gecontroleerd voor de MSI GeForce RTX 3070 VENTUS 2X OC. Ik stond op 31/37 maar nu wordt er geen info meer getoond. Even de orderstatus bekeken en staat de order nu op "wordt verzameld". Dus ik denk dat ze zijn begonnen met het uitleveren van deze kaarten.
Dan vermoedelijk annuleringen tussen ons in
Centralpoint staat er nu ook bij: https://wordpressoplossing.nl/centralpoint.phpRemy schreef op maandag 18 januari 2021 @ 13:38:
[...]
Nice!
[...]
Ben geen webdevver helaas
[...]
De volgende:
- Amazon.nl (zie bv https://www.amazon.nl/GeF...ess-MHz-MHz/dp/B08NW32F74 )
- CD-ROM Land: https://www.cdromland.nl/nav/942/Nvidia-Videokaarten
- Centralpoint, bv 3070: https://www.centralpoint.nl/zoeken/3070+rtx/
Mocht je ook DE-sites willen toevoegen:
- Caseking.de
- PCking https://www.pcking.de
Net een 3080 Suprim X besteld bij Azerty, sinds die forumpost zijn er dus 2 anderen voor mij geweest. Ik sta op nummer 9 van 9.Q_7 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:11:
[...]
1 sec geleden:
MSI GeForce RTX 3080 SUPRIM X 10G - Videokaart - 10 GB GDDR6X - PCIe 4.0 x16 - 1x HDMI 2.1, 3x DisplayPort 1.4a
Artikelnummer 4377405 | Jouw positie 3/7
Dus 1 bestelling erbij
Heeft ook maar 1 iemand een kaart van Centralpoint ontvangen?Dreamwire schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:33:
[...]
Centralpoint staat er nu ook bij: https://www.dreamwire.nl/rtx/centralpoint.php
Bij CD-Rom Land worden de producten ook met ajax ingeladen dus die houd ook op voor nu. De 2 Duitse zal ik zo even naar kijken, eerst even lunchen.
Ja hier ook zojuist!
ik heb een 3070 ventus x3 besteld bij azerty, maar die zijn nog niet binnen. hopelijk zijn die er ook snelTranquility schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:35:
[...]
Ja hier ook!
Beste XXXX,
Graag bevestigen wij dat je bestelling met ordernummer W0XXXXXXX vandaag is verzonden. Normaal gesproken kun je jouw bestelling morgen verwachten, maar wegens de coronamaatregelen en grote drukte bij PostNL en DHL kan het iets langer duren voor je pakket aankomt.
Referentie:
Bestelde producten:
• 4365396
Product: MSI GeForce RTX 3070 VENTUS 2X OC - Videokaart
Aantal: 1
Is echt veel sneller gegaan dan gedacht.
Toch wel top van Azerty en dat voor die mooie prijs van €519,-
Dat zelfde mailtje heb ik ook gehad voor de MSI RTX3070 Ventus 2x OC dat het op 28 januari word geleverd. Echter tot mijn verassing kreeg ik vandaag een mailtje dat mijn bestelling verzonden was en morgen op de stoep kon verwachten.Binkieboy23 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:25:
Net een mail gekregen van Azerty dat mijn RTX 3070 msi ventus x3 pas 26 januari wordt verzonden door de leverancier.
Ik vind het niet erg om nog een weekje te wachten, ben ubderhaupt al blij dat ik heb kunnen bestellen voor de oude prijzen, zo goedkoop gaan deze kaarten niet meer zo snel wordenthebma schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:36:
[...]
Dat zelfde mailtje heb ik ook gehad voor de MSI RTX3070 Ventus 2x OC dat het op 28 januari word geleverd. Echter tot mijn verassing kreeg ik vandaag een mailtje dat mijn bestelling verzonden was en morgen op de stoep kon verwachten.
Hopelijk gaat dit ook op voor je 3x!
Ze hebben een pallet MSI dozen binnengekregen gok ik.thebma schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:36:
[...]
Dat zelfde mailtje heb ik ook gehad voor de MSI RTX3070 Ventus 2x OC dat het op 28 januari word geleverd. Echter tot mijn verassing kreeg ik vandaag een mailtje dat mijn bestelling verzonden was en morgen op de stoep kon verwachten.
Ja, de prijzen gaan compleet de verkeerde kant op. MSRP van 720 euro, ik heb mijn Eagle (die niet wordt geleverd...) voor 800 euro kunnen "kopen" en diezelfde kaart zie ik nu voor 900 euro bij Azerty terug. Ik vraag me af of Megekko die kaarten bewust niet in koopt (omdat de marge op andere kaarten hoger ligt) of dat er een algemeen leveringsprobleem is voor die specifieke kaart.jus2121 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:38:
[...]
Ik vind het niet erg om nog een weekje te wachten, ben ubderhaupt al blij dat ik heb kunnen bestellen voor de oude prijzen, zo goedkoop gaan deze kaarten niet meer zo snel worden
[ Voor 11% gewijzigd door citruspers op 18-01-2021 14:43 ]
Weet iemand of dit ook geldt voor de MSI rtx 3070 ventus x3 bij azerty? hoor het graag, maar ik ben bang dat het alleen voor de x2 geldt.thebma schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:36:
[...]
Denk ik ook, ze hebben ook al lang niet meer de 2x OC ontvangen (laatste levering was 17 december iirc). Sta al vanaf 31 oktober al in de wachtrij en toen voor ~600 euro gekocht. Lucky you heeft het voor 80 euro goedkoper en sneller!Tranquility schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:38:
[...]
Ze hebben een pallet MSI dozen binnengekregen gok ik.
[ Voor 15% gewijzigd door thebma op 18-01-2021 14:45 ]
Oorspronkelijk stond deze op de planning om pas op 28 januari naar Azerty verzonden te worden maar is het dus gewoon 10 dagen vervroegd omdat de leverancier ze waarschijnlijk veel eerder binnenkreeg van MSI. Ik denk zo maar dat de 3X kaarten ook binnenkort uitgeleverd zullen gaan worden. Dit is een major MSI-uitlevering.thebma schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:44:
[...]
Denk ik ook, ze hebben ook al lang niet meer de 2x OC ontvangen (laatste levering was 17 december iirc). Sta al vanaf 31 oktober al in de wachtrij en toen voor ~600 euro gekocht. Lucky you heeft het voor 80 euro goedkoper en sneller!
@Binkieboy23
Snap hem ook niet helemaal, nergens op Azerty wijst er op dat ze uberhaupt de 2x OC hadden ontvangen, toch krijg ik hem morgen binnen.
thebma schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:44:
[...]
Denk ik ook, ze hebben ook al lang niet meer de 2x OC ontvangen (laatste levering was 17 december iirc). Sta al vanaf 31 oktober al in de wachtrij en toen voor ~600 euro gekocht. Lucky you heeft het voor 80 euro goedkoper en sneller!
@Binkieboy23
Snap hem ook niet helemaal, nergens op Azerty wijst er op dat ze uberhaupt de 2x OC hadden ontvangen, toch krijg ik hem morgen binnen.
ik blijf hoop houdenTranquility schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:50:
[...]
Oorspronkelijk stond deze op de planning om pas op 28 januari verzonden te worden maar is het dus gewoon 10 dagen vervroegd omdat de leverancier ze waarschijnlijk veel eerder binnenkreeg van MSI. Ik denk zo maar dat de 3X kaarten ook binnenkort uitgeleverd zullen gaan worden. Dit is een major MSI-uitlevering.
Ligt eraan hoe je hebt betaald. Ik had een betaling via ideal met 2 werkdagen terug.zafer94 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:49:
Weet iemand hoe lang het duurt om je geld terug te krijgen als je een order annuleerd bij Alternate?
Ik had het met 2 dagen weer op mijn creditcard staan.zafer94 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:49:
Weet iemand hoe lang het duurt om je geld terug te krijgen als je een order annuleerd bij Alternate?
Bedankt voor je reactie. Ik had ook met iDeal betaald! Heb gewoon via Azerty besteld, aangezien die wat geliefder zijn bij de groothandelaren.DareFace schreef op maandag 18 januari 2021 @ 15:06:
[...]
Ligt eraan hoe je hebt betaald. Ik had een betaling via ideal met 2 werkdagen terug.
Met de creditcard duurde het 1,5 week
informatique heeft de prijs van de Suprim X 3080 in laatste 10 dagen omhoog gegooid van 949 naar 1099SPOXYWOXY schreef op maandag 18 januari 2021 @ 15:12:
Hmm Azerty heeft net de prijs van de MSI GeForce RTX 3080 GAMING X TRIO 10G even omhoog gegooid met 90 EUR. Kost nu 969 EUR...
Sta nog op 19..In ieder geval 5 plekken dichter bij de uitgang.iBasch schreef op maandag 18 januari 2021 @ 15:06:
Mijn kaart bij Azerty wordt verzonden: Gigabyte GeForce RTX 3080 Gaming OC 10G
Ik stond op plek 5
[ Voor 8% gewijzigd door Q_7 op 18-01-2021 15:22 ]
"Je plaats in de wachtrij kan veranderen op basis van mensen voor je in de rij. Als een product bijvoorbeeld binnen is gekomen voor een Assemblageorder maar defect blijkt te zijn, dan kan de hele wachtrij weer een stukje opschuiven omdat er in feite een product tussenuit is gevallen. Zo kan het lijken alsof er iemand heeft voorgedrongen in de rij, maar dit is dus niet zo."Q_7 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 15:17:
Net een klachtmail naar Azerty gestuurd, stond de hele dag op nummer 3/6 voor de 3080Suprim en nu ineens 4/10 , heeft iemand voorrang gekregen ?![]()
Iemand ervaring hiermee ?
Q_7 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 15:17:
Net een klachtmail naar Azerty gestuurd, stond de hele dag op nummer 3/6 voor de 3080Suprim en nu ineens 4/10 , heeft iemand voorrang gekregen ?![]()
https://azerty.nl/wachtrijJe plaats in de wachtrij kan veranderen op basis van mensen voor je in de rij. Als een product bijvoorbeeld binnen is gekomen voor een Assemblageorder maar defect blijkt te zijn, dan kan de hele wachtrij weer een stukje opschuiven omdat er in feite een product tussenuit is gevallen. Zo kan het lijken alsof er iemand heeft voorgedrongen in de rij, maar dit is dus niet zo.
Dit staat letterlijk in de FAQ op de wachtrij pagina:Q_7 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 15:17:
doh,m een 1650 super kost al bijna 300 . daar kan je pacman mee spelen op 720pSPOXYWOXY schreef op maandag 18 januari 2021 @ 15:12:
Hmm Azerty heeft net de prijs van de MSI GeForce RTX 3080 GAMING X TRIO 10G even omhoog gegooid met 90 EUR. Kost nu 969 EUR...
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Ik ben van 9/9 naar 10/11 gegaan. Dus ik ben ook omlaag gegaan. Ik denk dat er iemand onjuist een verzendbevestiging heeft gekregen? Toen er bleek dat die gene toch zijn kaart niet deze week kreeg is ie weer vooraan de rij gegaan.Q_7 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 15:17:
[ Voor 7% gewijzigd door A87 op 18-01-2021 15:22 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
non-OC modellen worden relatief gezien veel minder geleverd dan OC modellen.Ataking99 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 15:25:
Iets bekent over leveringen van de asus tuf 3080 oc of non oc heb hier al redelijke tijd een order van open staan bij alternate maar schuift de laatste maand niks meer op sta nog steeds 200+
Heb ze ook beiden in bestellen staan maar ze schuiven allebei niet op denk dat ik 10 of 20 plekken op geschoven ben sinds begin decemberzafer94 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 15:26:
[...]
non-OC modellen worden relatief gezien veel minder geleverd dan OC modellen.
Alternate heeft mijn non-OC naar OC (kosteloos) omgezet, aangezien ze erbij vermelden dat er geen non-OC versie gaat komen, gaat trouwens bij mij om de ASUS rog strix 3090zafer94 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 15:26:
[...]
non-OC modellen worden relatief gezien veel minder geleverd dan OC modellen.
Die specifieke kaart komt zeker niet toe tegen die tijd. De 3080 non OC is superveel besteld geweest omdat hij in het begin aan 719 euro! verkocht werd.pushnoi schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:05:
Ik heb overigens een Asus TUF non-oc 3080 bij maxict besteld op 26 december... eerste inschatting leverdatum was 1/15. Inmiddels gebeld -- nieuwe inschatting eind februari. Drama.
Laat 'm maar staan aangezien de prijzen inmiddels flink verhoogd zijn, maar absurd is het wel.
Ik sta bij Informatique voor 899 in de rij, wat ben ik blij dat ik eerder in de rij ben gegaan. Toch eventjes 200 eurozafer94 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 15:14:
[...]
informatique heeft de prijs van de Suprim X 3080 in laatste 10 dagen omhoog gegooid van 949 naar 1099
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq