[NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 438 ... 629 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 38 producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yodelyoda
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08-02-2021
Aggressor schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 17:57:
[...]

Ik hoop niet "dat hij niks terug krijgt"

Waarom zo je ubderhaubt zoiets bestellen voor onder de 1000 euro?
Een verkoper op amazon met 1 review....

Dat is toch om problemen vragen?

-edit-

Vertrouw op uw gevoel: als iets te mooi lijkt om waar te zijn, dan is dat meestal ook zo.
Je had het letterlijk gezegd, maar goed. Ik ben met je eens dat dat veel te mooi klinkt om waar te zijn, maar ik snap ook dat het nu makkelijker kan gebeuren dat we de verkeerde bestellen omdat alles zo snel weg is. Als deze kaarten prima voorradig waren dan heeft iedereen meer tijd om reviews te bekijken en even goed in te lezen in de verkoper. Als er links worden gedropt hier en daar met een kaart dan weten we dat deze binnen een paar minuten weg zijn, dus dan is er niet veel tijd om zo'n afgewogen beslissing te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkullboyNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02:02
nvidia666 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 18:03:
[...]

3090 Suprim X staat er 16 op voorraad dus eigenlijk wil dat aangeven dat 16 stuks een klein aantal zijn O-)
De MSI GeForce RTX 3070 GAMING X TRIO had een wachtrij van 35 man en er kwamen 40 in losse verkoop dus dat zouden er dan minimaal 75 geweest moeten zijn. Dat is toch wel iets meer dan een klein aantal.

iRacing Profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Denethor9
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 30-03-2022
yodelyoda schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 18:05:
[...]

Je had het letterlijk gezegd, maar goed. Ik ben met je eens dat dat veel te mooi klinkt om waar te zijn, maar ik snap ook dat het nu makkelijker kan gebeuren dat we de verkeerde bestellen omdat alles zo snel weg is. Als deze kaarten prima voorradig waren dan heeft iedereen meer tijd om reviews te bekijken en even goed in te lezen in de verkoper. Als er links worden gedropt hier en daar met een kaart dan weten we dat deze binnen een paar minuten weg zijn, dus dan is er niet veel tijd om zo'n afgewogen beslissing te nemen.
voor alle duidelijkheid het ging om een "zo goed als nieuw" kaart, dus ik ging uit van een return met eventueel beschadigde doos ofzo. Heb zo wel vaker koopjes kunnen doen op Amazon, en als het product dan toch niet aan de wensen voldoet , krijg je zonder zeuren je geld terug.

Inderdaad, in alle excitement wil je rap bestellen voor ze weer op zijn, en dan maak je meestal niet de beste beslissingen. Nogmaals excuses dat ik de regels brak, en deze thread even helemaal off topic heb gehaald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miranon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 29-06 22:22
Waar de videokaarten naartoe zijn gegaan lol 7(8)7 : https://twitter.com/marcv...tatus/1350124906151702528

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zubidingasir
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-05 12:55
Denethor9 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 18:10:
[...]

voor alle duidelijkheid het ging om een "zo goed als nieuw" kaart, dus ik ging uit van een return met eventueel beschadigde doos ofzo. Heb zo wel vaker koopjes kunnen doen op Amazon, en als het product dan toch niet aan de wensen voldoet , krijg je zonder zeuren je geld terug.

Inderdaad, in alle excitement wil je rap bestellen voor ze weer op zijn, en dan maak je meestal niet de beste beslissingen. Nogmaals excuses dat ik de regels brak, en deze thread even helemaal off topic heb gehaald.
heb je de order door laten gaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Binkieboy23
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 20-03-2023
Ik kreeg de dertiende een mailtje van Azerty dat de rtx 3070 msi ventus x3 die ik besteld had vandaag naar Azerty verzonden zou worden. nog meer kaarten op komst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Ik zie alleen maar ant farmers geen gpu's.

Ik zie dat Informatique de prijs verhoogd heeft van 949 gisteren naar 969 vanmiddag tot 1099 nu.

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayBro
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-09 16:48

JayBro

Glory to Arstotzka!

Verzendbevestiging binnen van Megekko voor de msi 3090 x trio, thanks voor het bijhouden van de excel!

PC: Ryzen 5600X / RTX3090 Gaming OC 24G / 48G RAM / X570 Aorus Elite / 2TB M.2 / LG 4K

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anguish
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 02-01-2022
jezus... weet niet goed hoe ik hierop moet reageren... wat een arrogante reactie ook

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:11

Christiano007

Ich bin der champion

Al mensen een mail gehad van Azerty met de bestelde MSI GeForce RTX 3070 VENTUS 3X OC of hij verzonden is? Ben benieuwd hoeveel ze vandaag ontvangen hebben

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Li_kei
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 16-03-2021
gilla013 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 11:33:
Zojuist verzendbevestiging gehad van Azerty. Mijn suprim 3070 (non x) is onderweg. Yes!
nummer 7 hier in de wachtrij, kreeg deze middag ook melding dat hij onderweg is. Bestelling op 30/12

Product: MSI GeForce RTX 3070 SUPRIM 8G - Videokaart
Aantal: 1

Goederen wel nog niet ingetroffen bij PostNL, tot nu toe enkel data, hopelijk vannacht nog en misschien morgen levering, anders zal het voor na het weekend zijn geloof ik. Fingers crossed en hopelijk geen transportschade!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SkullboyNL
  • Laatst online: 02:02
Binkieboy23 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 19:44:
Ik kreeg de dertiende een mailtje van Azerty dat de rtx 3070 msi ventus x3 die ik besteld had vandaag naar Azerty verzonden zou worden. nog meer kaarten op komst?
Dan werden ze dus vandaag naar Azerty verzonden en dan komen ze op zijn vroegst morgen aan maar ga maar uit van maandag. Dan heb je het op zijn vroegst dinsdag.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pennywise81
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-03-2023

Pennywise81

blaat

Besteld op 25 oktober, nu net plek 200 gepasseerd, nu op 197

Betreft de MSI GeForce RTX 3080 Ventus 3X 10G OC bij Alternate.nl
Gaat nog wel een paar maanden duren ben ik bang..
Al die tijd zijn er misschien 1 of 2 leveringen geweest afgaande op het aantal plekken dat ik opschoot per dag.
Dit begint toch eigenlijk wel heel belachelijk te worden.

blaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denethor9
  • Laatst online: 30-03-2022
zubidingasir schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 19:41:
[...]
heb je de order door laten gaan?
neen , ik zag uiteindelijk dat dezelfde verkoper nog een aantal kaarten in het amazon marketplace systeem heeft gestoken , het zal dus zeker niet betrouwbaar zijn. Ik heb gewoon netjes geannuleerd, en wacht op de volgende zotte aanbieding zoals iedereen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobbieN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-09 12:39
Zijn hier mensen die een kaart succesvol hebben bemachtigd via het virtual que systeem van EVGA?

In theorie een mooi systeem.

Edit: slecht Nederlands weg gepoetst

[ Voor 23% gewijzigd door RobbieN op 15-01-2021 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toaru
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 27-07 12:17

Toaru

qq

Mijn vriendin durft het niet, maar ik heb zojuist mijn 3080 non-oc Asus kaart geannuleerd. Dit wordt inmiddels te belachelijk voor woorden. Dus als iemand een linkje heeft naar een leuk geprijsde 2080 Ti, let me know!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthju
  • Laatst online: 16-01-2021
Hallelujah, op 14 Dec mijn MSI rtx 3060ri 2x oc besteld bij Alternate België, en stond op plek 9 voor een maand lang.
Na lang wachten net gehoord dat die dat ze hem op de post hebben gedaan, maandag zou ik hem hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gilla013
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 30-08 20:25
Li_kei schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 20:12:
[...]

nummer 7 hier in de wachtrij, kreeg deze middag ook melding dat hij onderweg is. Bestelling op 30/12

Product: MSI GeForce RTX 3070 SUPRIM 8G - Videokaart
Aantal: 1

Goederen wel nog niet ingetroffen bij PostNL, tot nu toe enkel data, hopelijk vannacht nog en misschien morgen levering, anders zal het voor na het weekend zijn geloof ik. Fingers crossed en hopelijk geen transportschade!
Inmiddels is hij ontvangen door PostNL en min of meer definitief gepland om morgen te leveren. Hopelijk geen vertraging :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreeMen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-09 21:54
RobbieN schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 22:05:
Zijn hier mensen die een kaart succesvol hebben bemachtigd via het virtual que systeem van EVGA?

In theorie een mooi systeem.

Edit: slecht Nederlands weg gepoetst
Ik heb er 2 in queue staan maar de que is pas teruggelopen tot zo'n 2 uur na de release, maw, nog 100.000 voor u.

Dat stemt mij ook niet gerust tav de reguliere levering van de 3080 xc3 ultra welke ik bij Alternate op plek 16 heb lopen (vandaag -1 door waarschijnlijk een annulering).

Edit,
de reden voor de EVGA (step-up) is met de recente MSRP prijsverhoging ook meteen weer een stukje minder interessant geworden aangezien de 3080 ti ongetwijfeld duurder gaat zijn dan gehoopt ($1000 zal wel $ 1100 worden nu). Hopelijk wil de Asus TUF OC een beetje gaan doorlopen bij Alternate, geef hier eigenlijk toch de voorkeur aan boven de EVGA, alleen nog wel 135 voor mij weg te werken... }:O

[ Voor 26% gewijzigd door FreeMen op 15-01-2021 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-09 21:54
Zie wel dat de prijzen van de RTX'en al weer aan het zakken zijn,

Megekko heeft de prijs van de RTX 3070 XC3 ultra terug verlaagd van € 1099 naar € 999 8)7 :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NLatuny
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 31-07 23:39
Geen wachtrij kaarten (dus direct verkrijgbaar) zijn nu snel te herkennen aan de groene markering in de sheet (gebeurd automatisch als er "0" in het veld staat) d:)b

[ Voor 10% gewijzigd door NLatuny op 16-01-2021 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodoor v B
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-09 12:56
Denethor9 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 18:10:
[...]

Edit: zag net dat je de kaart geannuleerd hebt.

Laat ons even weten hoe het afgelopen is.
Heb zelf daar ook een account aangemaakt, en de kaart was nog steeds beschikbaar.
Ben toch wat huiverig om te bestellen, er stonden een aantal slechte reviews bij de verkoper.

Alvast bedankt en hoop dat je evengoed een knappe kaart krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaflic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:00
gilla013 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 22:44:
[...]

Inmiddels is hij ontvangen door PostNL en min of meer definitief gepland om morgen te leveren. Hopelijk geen vertraging :D
Megekko heeft mijn 3060ti dinsdag verstuurd maar PostNL heeft al 3x op de dag zelf bezorgmoment uitgesteld. Vandaag poging 4... hoop dat het nu wel lukt.

Vreemde is dat PostNL hier alle 4 dagen wel aan de deur heeft gestaan. Meestal pakketten voor de buren. Andere bestellingen komen ook in hooguit 2 dagen binnen deze tijd. Als hij er vandaag nog niet is, ga ik toch eens vragen of het pakket bestaat.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Arquero
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 27-08 09:24
Mindfree schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 18:01:
[...]

Dank voor je feedback. Heb even gekeken, staat voor 100€ meer bij ze. Dan wacht ik wel. Vind dat veel geld voor dezelfde kaart, zo een 20% extra. Maar wie weet, mocht het echt te lang duren. Waar begon je op? Zag je regelmatig vooruitgang?

Heb zelf het gevoel dat het vooral afhakers zijn waardoor ik zak. Dat zou alles behalve mooi zijn.
Ik begon op 7. Ik vermoed dat de stijging door een annulering kwam.
Inmiddels heb ik hem ook binnen _/-\o_
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yjAroQbToCYKi37Y93tike9sqjo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tLV9Jfj7zgAYNQGsfVBB1TSj.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MightyMike87
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 01-02-2023
MightyMike87 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 17:02:
Laat ik dan maar even een beetje positieve informatie met jullie delen zo vlak voor het weekend.. :*)

Het lijkt er sterk op dat de leverantie voor veel RTX3000 kaarten steeds meer op gang begint te komen.
Ik heb vandaag een peiling gedaan bij de vier grootste IT Distributeurs van Nederland en velen verwachte aankomende week aanzienlijke batches kaarten te ontvangen.

Ik kan jullie niet exact melden om welke specifieke kaarten het dan gaat maar met name de 60's 70's en 80's.
Bij één van de vier is zelfs de verwachting dat het grootste deel van hun backorders daarmee uitgeleverd gaan worden.

De kaart waar ik dan als laatste over spreek betreft de https://tweakers.net/pricewatch/1636594/msi-geforce-rtx-3070-suprim-x-8g.html omdat ik deze zelf in bestelling heb.

Uiteraard hoeft dit niets te zeggen over jouw specifieke order daar waar webshops kunnen inkopen bij een andere Distributeur maar toch wou ik dit nieuws graag even met jullie delen! :D :>
Inmiddels een week verder is dit volgens mij redelijk uitgekomen? Ik heb zeker meer berichten van leveringen voorbij zien komen.

Inmiddels weet ik dat de echt grote batches niet geheel zijn gearriveerd maar desalniettemin toch positief dat het erop lijkt dat hier toch langzamerhand meer progressie in word gemaakt! :*)

Zelf moet ik nog even 1 a 2 weken geduld hebben op mijn 3070 Suprim X. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffalo_magic
  • Laatst online: 18-09 15:31
Nog steeds op 3 bij Alternate België voor een MSI GeForce rtx 3080 suprim X. Geen beweging gezien deze week.

Ik zie wel als ik mijn volledige bestelling nog eens configureer nu de totaalprijs 3892 euro is ipv de 3479 euro die ik betaalde bij mijn reservering. Toch een serieuze stijging...

De kaart staat nu al aan 1.299 euro.....
Loopt echt uit de hand met deze prijzen.

MSI GeForce rtx 3070 Suprim X voor 899 euro beschikbaar....
https://www.alternate.be/...aart/html/product/1702849

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raventhorn
  • Laatst online: 17-07 17:14
Arquero schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 09:32:
Ik begon op 7. Ik vermoed dat de stijging door een annulering kwam.
Inmiddels heb ik hem ook binnen _/-\o_
[Afbeelding]
Nice! Ook goed om te zien dat de Gigabyte Aorus kaarten weer langzaamaan geleverd gaan worden.
Sta zelf bij Alternate NL op 2 in de wachtrij voor z'n grotere broertje (3080 Aorus Master), hopelijk komt die nu ook snel binnen.

Ben blij dat ik nog een oud scherm had staan zodat ik in ieder geval de rest van m'n nieuwe build kon testen; m'n normale scherm heeft geen DVI aansluitingen meer en dat werkt niet met een GTX480... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artey
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-05-2021
Denk dat niemand het slechter doet dan Alternate.be wat betreft de strix 3080.

Heb deze op 18 september besteld en sta nog steeds op 31. Queue is denk ik al meer dan een maand niets opgeschoven en de vorige keer was dat door een paar annuleringen.

Denk niet dat ze er daar in slagen om maar iets binnen te krijgen. Terwijl Alternate.nl en anderen het wel voor elkaar krijgen?

Wat een toestanden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieN
Oke jongens, ben ook maar in de rij aangesloten.

Heb een bestelling gedaan bij Sicomputers. De enige (of één van de weinigen) die nog normale prijzen hanteert.

Ik weet dat het met een prijs komt en dat ik waarschijnlijk bij Sicomputers langer moet wachten. Het alternatief was 30-100% meer betalen of helemaal niets doen. Dat voelde ook niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huntedjohan
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-09 08:35
RobbieN schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 12:10:

Heb een bestelling gedaan bij Sicomputers. De enige (of één van de weinigen) die nog normale prijzen hanteert.

Ik weet dat het met een prijs komt en dat ik waarschijnlijk bij Sicomputers langer moet wachten. Het alternatief was 30-100% meer betalen of helemaal niets doen. Dat voelde ook niet goed.
Dat had ik ook. Benieuwd hoe lang het gaat duren. Ik ben nummer 3 voor de gaming x trio 3060 ti. Die kaart is vanmorgen ineens 90 euro hoger bij si

[img]https://valid.x86.fr/cache/banner/q3c163-6.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icelife
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 29-10-2022
-

[ Voor 100% gewijzigd door icelife op 22-12-2021 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieN
huntedjohan schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 12:14:
[...]

Dat had ik ook. Benieuwd hoe lang het gaat duren. Ik ben nummer 3 voor de gaming x trio 3060 ti. Die kaart is vanmorgen ineens 90 euro hoger bij si
Wachtrij is denk ik alleen telefonisch of per mail in te zien?

Overigens jammer dat zij ook steeds duurder worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raventhorn
  • Laatst online: 17-07 17:14

Houdt er ook rekening mee dat je hier nog een prijs bovenop mag gaan betalen. Het is in dit topic al meermaals voorbij gekomen dat men vanuit SI opeens een meerprijs verwachtte voor de levering.
Bijv:
Markovic89 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 10:27:
[...]
SIComputers doet dit sowieso als bewuste actie. Het bericht dat iemand hier een kaart tegen MSRP op hun website tegenkomt om hierna te horen: "Helaas, je product kan nu niet geleverd te worden, wil je nog even wachten..." met hierop volgend een paar weken later: "We hebben de kaart voor je, maar vanwege (reden x / reden y) komt hij 300 euro duurder uit, wil je hem alsnog hebben?" is hier al heel vaak langsgekomen. Het is gewoon een salestactiek die natuurlijk de schaarste goed in de kaart (no pun intended) speelt.

Bestel dit soort producten gewoon niet bij SI Computers, ze leveren goed beschikbare producten vast erg goed. Maar met videokaarten spelen ze een spelletje met de consument.
Als je meer voorbeelden zoekt, zoek dan even in het topic. Zelfde soort ongein komt ook geregeld voorbij met MaxICT. Persoonlijk zou ik dan ook aanraden bij deze twee shops weg te blijven, maar dat is volledig eigen keuze :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Outin
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 03-01 16:17
Is je kaart niet goedkoper bij Azerty? Die ik wil (3080 Trio) wel.

Het valt me sowieso op dat de wachtrij bij Azerty iha korter is dan bij bijv. Alternate.
Is er een specifieke reden dat minder mensen voor Azerty kiezen dan bij. Megekko of Alternate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huntedjohan
Raventhorn schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 12:19:
[...]

Houdt er ook rekening mee dat je hier nog een prijs bovenop mag gaan betalen. Het is in dit topic al meermaals voorbij gekomen dat men vanuit SI opeens een meerprijs verwachtte voor de levering.
Bijv:

[...]

Als je meer voorbeelden zoekt, zoek dan even in het topic. Zelfde soort ongein komt ook geregeld voorbij met MaxICT. Persoonlijk zou ik dan ook aanraden bij deze twee shops weg te blijven, maar dat is volledig eigen keuze :)
Dat had ik nog niet gelezen. Maar mag dat wel? Ik heb de 3060 ti gaming x voor 492 ge preordered en betaald. Dat kunnen ze toch niet zomaar verhogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zubidingasir
Kan men de wachtrij van alternate bijhouden ergens? Met ordernummer je positie zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MachIV
  • Laatst online: 30-08 12:30
Outin schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 12:20:
[...]

Het valt me sowieso op dat de wachtrij bij Azerty iha korter is dan bij bijv. Alternate.
Is er een specifieke reden dat minder mensen voor Azerty kiezen dan bij. Megekko of Alternate?
In het begin gaf Azerty bij deze releases geen duidelijkheid over wachtrijen. Daar waren een aantal mensen natuurlijk niet heel blij mee.

Doe eens gek, lees de bijbehorende handleiding eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MightyMike87
Outin schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 12:20:
[...]

Ik weet niet of je hierop de juiste conclussie trekt maar ik zal vooral naar de prijzen kijken en wat je bereidt bent te betalen. Je zal hoe dan ook geduldig moeten zijn vrees ik. O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobbieN
@Raventhorn dat had ik ook nog niet meegekregen. Ik ga me daar even in verdiepen of dat inderdaad wel mag. Zo niet, ik heb een goede rechtsbijstand en dan gaan we het gevecht aan. Niet om het geld, maar om het principe. Want dat kan natuurlijk niet.

De kaart is bij Azerty trouwens 25% duurder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MightyMike87
huntedjohan schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 12:22:
[...]

Dat had ik nog niet gelezen. Maar mag dat wel? Ik heb de 3060 ti gaming x voor 492 ge preordered en betaald. Dat kunnen ze toch niet zomaar verhogen?
Dat is afhankelijk van de reden en de algemene voorwaarden mbt prijsprotectie.

Ze mogen het altijd vragen weiger je dan moet je bekijken wat de voorwaarden zijn maar ik denk dat ze dan je order laten staan totdat deze wel kan worden uitgeleverd voor het door jou betaalde bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MightyMike87
zubidingasir schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 12:22:
Kan men de wachtrij van alternate bijhouden ergens? Met ordernummer je positie zien.
Zie de google sheet onderaan dr pagina rode vlak! *;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huntedjohan
MightyMike87 schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 12:26:
[...]

Dat is afhankelijk van de reden en de algemene voorwaarden mbt prijsprotectie.

Ze mogen het altijd vragen weiger je dan moet je bekijken wat de voorwaarden zijn maar ik denk dat ze dan je order laten staan totdat deze wel kan worden uitgeleverd voor het door jou betaalde bedrag.
Heb gewoon een mail gestuurd met de vraag hoe en wat. Ze zijn helaas niet telefonisch bereikbaar op zaterdag. Ben benieuwd naar hun reactie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sharkforce
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17-06 00:48
Artikel: VGA Gigabyte GeForce RTX 3080 AORUS XTREME WATERFORCE 10G
Jouw positie: 3 van de 4

Besteld op: 08-12-2020 bij Megekko

Week 3 krijgen ze nieuwe levering dus met een beetje geluk _/-\o_

CPU: Intel core i9 9900k | RAM: 64GB | GPU: RTX 3080 Waterforce | SSD: 2x M.2: Samsung 970 evo plus 1TB & Samsung 860 evo 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieN
Snelle zoektocht leert mij dat na een overeenkomst de prijs niet verhoogd mag worden tenzij hier iets over is in opgenomen in de algemene voorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MightyMike87
RobbieN schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 12:35:
Snelle zoektocht leert mij dat na een overeenkomst de prijs niet verhoogd mag worden tenzij hier iets over is in opgenomen in de algemene voorwaarden.
Zoals ik zei deze dus nakijken..
Je kunt er redelijkerwijs vanuit gaan dat een shop niets doet dat niet overeenkomt met hun eigen voorwaarden maar dit kun je eenvoudig zelf checken offcourse.

[ Voor 21% gewijzigd door MightyMike87 op 16-01-2021 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huntedjohan
Lijkt me ook niet dat het zomaar mag. Maar gelijk hebben en krijgen zijn nog weleens lastig :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mediokas
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-08 15:44
icelife schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 12:18:
Heyy, 10 plaatsjes gezakt in de 3080 msi gaming x trio bij azerty :o
Ik sta ook in die rij (plek 90), maar bij mij geen beweging. Al anderhalve week geen beweging behalve een enkele annulering af en toe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:11

Christiano007

Ich bin der champion

Ben benieuwd of Azerty vandaag de levering ontvangt van de MSI 3070 kaarten. Dan zou ik dinsdag oid de kaart ontvangen als hun vorige mail klopt.

Maar dan krijgen ze er minstens 65 binnen, is wel heel veel

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Er moet in de Algemene Voorwaarden zijn opgenomen dat de prijzen verhoogd kunnen worden nadat er betaald is. Maar dan moet er ook opgenomen zijn dat de consument de bestelling kan annuleren en dat het geld binnen 14 dagen terug gestort moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EwaJurjen01
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
huntedjohan schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 12:33:
[...]

Heb gewoon een mail gestuurd met de vraag hoe en wat. Ze zijn helaas niet telefonisch bereikbaar op zaterdag. Ben benieuwd naar hun reactie.
Waarschijnlijk krijg je dan maandag pas een reply, had gisteren ook gemaild naar ze rond een uur of 11, maar geen reply gehad. Verwacht dat ze in het weekend gesloten zijn, dus maar bidden dat het snel beantwoord wordt.

@RobbieN Zou je me ook op de hoogte willen houden in het geval dat je een rechtsbijstand nodig hebt en hoe je dat dan aanpakt? Of in ieder geval of het allemaal wel legaal is wat ze dan vragen, bij een eventuele verhoging van pre-order bedrag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobbieN
MightyMike87 schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 12:37:
[...]

Zoals ik zei deze dus nakijken..
Je kunt er redelijkerwijs vanuit gaan dat een shop niets doet dat niet overeenkomt met hun eigen voorwaarden maar dit kun je eenvoudig zelf checken offcourse.
Gelijk gedaan natuurlijk.
3. Prijzen
3.1 Alle prijzen zijn onder voorbehoud van typefouten.

3.2 Alle prijzen zijn vermeld met Euro (€) valuta, tenzij anders aangegeven.

3.3 Alle prijzen zijn inclusief BTW, tenzij anders aangegeven.

3.4 Alle prijzen zijn exclusief verzendkosten.

3.5 Aanbiedingen van SiComputers wordt geacht vrijblijvend te zijn gedaan, tenzij schriftelijk uitdrukkelijk anders is overeengekomen. Aanbiedingen geschieden onder voorbehoud van de beschikbaarheid van de producten.

3.6 Bestellingen met prijsfouten die vallen onder "een kennelijke vergissing" zullen worden geannuleerd en terugbetaald.

3.7 Kennelijke vergissingen of fouten in het aanbod bindt SiComputers niet.
Ik laat de bestelling staan en als ze moeilijk doen laat ik de rechtsbijstand er naar kijken. Hou jullie op de hoogte.

@EwaJurjen01 zal ik doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buffalo_magic
  • Laatst online: 18-09 15:31
Ik ben nieuw I'd wereld van de pc's maar verschiet er toch van hoe weinig info je krijgt na een bestelling te hebben geplaatst en dat blijkbaar als 'normaal' wordt gezien door een wereldwijde schaarste....
Een heel rare situatie dat de winkels blijkbaar geen info krijgen mbt het leveren van de kaarten door de grote spelers.

Ik zit in een heel andere branche maar ik zou het niet verkocht krijgen om weken aan een stuk geen info te verstrekken aan mijn klanten mbt tot een levering. Hiervoor moet ik ook vaak info gaan opvragen bij mijn suppliers, maar daar is veel meer transparantie. Hier ontbreekt dat blijkbaar volledig.

Nu is het precies alsof er een container met kaarten aankomt en deze dan op goed geluk naar wat winkels worden verzonden. Net alsof er geen logistieke plannig is opgemaakt en ze ondertussen de prijzen maar lekker kunnen blijven opdrijven. Iedere kaart die ze nu aan absurde prijs kunnen verkopen is zuivere winst.

Ik kan nog wel een tijdje wachten, maar moet toch grote ogen trekken als ik deze situatie eens nuchter analyseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binkieboy23
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 20-03-2023
Christiano007 schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 12:52:
Ben benieuwd of Azerty vandaag de levering ontvangt van de MSI 3070 kaarten. Dan zou ik dinsdag oid de kaart ontvangen als hun vorige mail klopt.

Maar dan krijgen ze er minstens 65 binnen, is wel heel veel
Ik hoop ook dat ze de kaarten vandaag binnenkrijgen (heb zelf ook een kaart besteld) maar ik vrees dat ze pas maandag bij Azerty bezorgd worden. met een mogelijke levering volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfynx
  • Niet online
Buffalo_magic schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 11:19:
Loopt echt uit de hand met deze prijzen.

MSI GeForce rtx 3070 Suprim X voor 899 euro beschikbaar....
https://www.alternate.be/...aart/html/product/1702849
Bizar, ik heb voor dezelfde prijs de RTX 3080 variant van deze kaart in bestelling staan bij Informatique, dat was 3,5 week geleden.
(die is overigens gisteren ook stevig omhoog gegaan)

[ Voor 5% gewijzigd door Sfynx op 16-01-2021 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zubidingasir
MightyMike87 schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 12:28:
[...]

Zie de google sheet onderaan dr pagina rode vlak! *;
Dat is niet met ordernummer, ik bedoel op de website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MightyMike87
zubidingasir schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 13:35:
[...]

Ik was in de veronderstelling dat je alvorens bestellen de wachtrij wilde peilen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RogerWilco2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-08 12:40
Buffalo_magic schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 13:20:
Ik ben nieuw I'd wereld van de pc's maar verschiet er toch van hoe weinig info je krijgt na een bestelling te hebben geplaatst en dat blijkbaar als 'normaal' wordt gezien door een wereldwijde schaarste....
Een heel rare situatie dat de winkels blijkbaar geen info krijgen mbt het leveren van de kaarten door de grote spelers.

Ik zit in een heel andere branche maar ik zou het niet verkocht krijgen om weken aan een stuk geen info te verstrekken aan mijn klanten mbt tot een levering. Hiervoor moet ik ook vaak info gaan opvragen bij mijn suppliers, maar daar is veel meer transparantie. Hier ontbreekt dat blijkbaar volledig.

Nu is het precies alsof er een container met kaarten aankomt en deze dan op goed geluk naar wat winkels worden verzonden. Net alsof er geen logistieke plannig is opgemaakt en ze ondertussen de prijzen maar lekker kunnen blijven opdrijven. Iedere kaart die ze nu aan absurde prijs kunnen verkopen is zuivere winst.

Ik kan nog wel een tijdje wachten, maar moet toch grote ogen trekken als ik deze situatie eens nuchter analyseer.
Niemand weet het, ook AMD en Nvidia zelf komen niet verder dan "het blijft moeilijk". Vanwege Corona, handelsoorlog, Brexit, etc. en de complexiteit van de supply chain en het product, heeft er niemand controle, en dus ook geen idee over levertijden.

Het speelt niet alleen voor computer onderdelen, ik heb een paar dagen geleden nog een link gepost dat er ook auto fabrikanten zijn die productie stil moeten leggen omdat ze de nodige elektronica niet geleverd kunnen krijgen.

Dit is niet normaal in de wereld van PCs, maar wel in 2020/2021 voor veel industrieën.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anguish
  • Laatst online: 02-01-2022
zubidingasir schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 13:35:
[...]

NL: https://www.alternate.nl/html/content.html?docId=42595

BE: https://www.alternate.be/html/theme/42658

[ Voor 9% gewijzigd door Anguish op 16-01-2021 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost
https://nl.hardware.info/...tijd-uit-wegens-schaarste

Dat zegt wel iets over de schaarste op dit moment. Dat Nvidia kaarten moet uitstellen omdat ze bij god niet weten wanneer het weer een beetje gefatsoeneerd is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MightyMike87
Buffalo_magic schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 13:20:

Je bent nieuw, en dat is deze situatie ook. Leveranciers weten het ook niet. Vendoren weten het namelijk zelf ook vaak niet omdat die ook tegen allerlei uitdagingen aanlopen.

Als je hele supply chain te kampen heeft met diverse issues en problemen word het vanzelf een chaos. Zet daar gigantische vraag tegenover en je krijgt de situatie zoals deze vandaag de dag aan de orde is.

Analyseer de realiteit maar laat me eraan toevoegen dat wij hier zitten te zeuren over relatief luxe producten.

Ik ben wel werkzaam in deze branche en al een jaar lang speelt deze problematiek die in andere sectoren wel echt voor diverse wrange problemen heeft gezorgd en nu nog altijd.

Denk bijvoorbeeld aan healthcare en de educatieve sector welke IT producten harder nodig hebben als ooit teboren van welke er onvoldoende beschikbaar zijn. Gelukkig is bij de meeste vendoren policy dat deze sectoren voorrang krijgen op commerciele klanten en particulieren.

Waarmee ik eigenlijk enkel wil aangeven dat enige relativering waar we over klagen misschien ook weleens goed is. O+ :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Argosdj
  • Laatst online: 29-09-2023
Hey mede gedupeerden/hunters/geduldige of minder geduldige lui.

Ik wacht zelf sinds november op mijn MSI 3080 trio via alternate. Nu we enkele maanden verder zijn komt er al minder vaart in mijn wachtrij.

Gewoon even puur uit nieuwsgierigheid:

Is er überhaupt iemand te vinden hier die zijn/haar bestelling van de MSI 3080 trio heeft ontvangen via alternate? Ik heb aardig wat terug gezocht maar naar mijn idee is er nogsteeds niks uitgeleverd.

Mocht het te veel off topic zijn meld het even dan kan die weg!

Succes iedereen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sfynx
  • Niet online
ShellGhost schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 13:45:
https://nl.hardware.info/...tijd-uit-wegens-schaarste

Dat zegt wel iets over de schaarste op dit moment. Dat Nvidia kaarten moet uitstellen omdat ze bij god niet weten wanneer het weer een beetje gefatsoeneerd is.
Dan kan je het net zo goed helemaal skippen en volgend jaar met de 40-series komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Heeft Informatique ook een wachtrij tool? Ik kan het op die (super overzichtelijk) site niet zo snel vinden.

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost
D0gtag schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 14:03:
Heeft Informatique ook een wachtrij tool? Ik kan het op die (super overzichtelijk) site niet zo snel vinden.
Zo ver ik weet niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Informatique wachtrij:
1 Gewenste product toevoegen aan winkelmand
2 Naar winkelmand gaan

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AtITnmQq_sFq76cJM8rbsgn3WCE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/orBtc3OgNQjfqroUS1P7KFIT.png?f=fotoalbum_large

3 Oranje melding bekijken. 13/1 betekent in dit geval 13 openstaande reserveringen en 1 staat voor hoeveel stuks jij wilt, dus jij wordt dan de 14de in de rij.

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRuijte
  • Laatst online: 20-11-2023

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:09

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Yellowneck schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 14:13:
Informatique wachtrij:
1 Gewenste product toevoegen aan winkelmand
2 Naar winkelmand gaan

[Afbeelding]

3 Oranje melding bekijken. 13/1 betekent in dit geval 13 openstaande reserveringen en 1 staat voor hoeveel stuks jij wilt, dus jij wordt dan de 14de in de rij.
Top bedankt!!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-09 15:37

TAA

Liever IRC

Met dank aan @SkullboyNL

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f1TIkMm9PaJDbwNMxqYgN4y5eKg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zpQpQ0GxQfcd1wMSjSqO7Zvk.jpg?f=fotoalbum_large

Wachtrij positie 6 voor een 3080 SUPRIM X bij Megekko nog... *twijfel*

[ Voor 5% gewijzigd door TAA op 16-01-2021 14:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• themash360
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 26-09 01:17
TAA schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 14:57:
[...]

Met dank aan @SkullboyNL

[Afbeelding]

Wachtrij positie 6 voor een 3080 SUPRIM X bij Megekko nog... *twijfel*
Kijk vooral of je hier al genoeg aan hebt ;). De 3080 is sneller maar de 4080 is nog sneller!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander80
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 26-09-2024
RobbieN schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 13:00:
[...]

[...]

Ik laat de bestelling staan en als ze moeilijk doen laat ik de rechtsbijstand er naar kijken. Hou jullie op de hoogte.

Het zit in het woord "'vrijblijvend", een vrijblijvende prijsopgave geeft hun de mogelijkheid om de prijs aan te passen. al heb je natuurlijk wel voor een schriftelijk vast gelegde prijs gekocht. (zie bevestigingsmail )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-09 15:37

TAA

Liever IRC

themash360 schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 15:07:
[...]

Kijk vooral of je hier al genoeg aan hebt ;). De 3080 is sneller maar de 4080 is nog sneller!
Zeker... maar 1 is voor een nieuwe build en de andere zou een 980ti kunnen vervangen die nu nog met een 1080P setup loopt. Dus nieuwe kaart betekend echter ook nieuwe monitor en de Rift vervangen door een Reverb G2 YOLO O-)

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Ecke
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-09 17:42
Bestelling van Azerty binnen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BI13bsQFRMqJpWTcThogd4ddKF4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FQ9L1VdnJ0LG6x5p8uS4Dqkh.jpg?f=fotoalbum_large

Nu nog de rest vooral moederbord vind ik lastig. MSI valt met de X570 een beetje tegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLatuny
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 31-07 23:39
Ecke schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 16:00:
[Afbeelding]

Nu nog de rest vooral moederbord vind ik lastig. MSI valt met de X570 een beetje tegen.
Weet niet al je specs (denk ook niet de bedoeling om hier uitgebreid te bespreken), maar ik ben erg tevreden over deze: ASUS ROG Strix B550-F Gaming (WI-FI)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WieDie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 23:31
Gezien de constante vragen (en speculatie) over uitleveringen van de shops die geen webpage bijhouden: is het een idee om in de excel de laatst bekende levering per winkel/type te kunnen plaatsen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raven_X3
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-08 18:55
WieDie schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 16:36:
Gezien de constante vragen (en speculatie) over uitleveringen van de shops die geen webpage bijhouden: is het een idee om in de excel de laatst bekende levering per winkel/type te kunnen plaatsen?
Het probleem hiermee is, wie gaat dit actief bijhouden en waar haal je de info vandaan? Bijhouden kost tijd en info word door de winkels te weinig gegeven, zelfs als je erom vraagt. Is het een goed idee, jazeker. Is het makkelijk uit te voeren, denk het niet.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Msi 3070 gaming trio binnen van azerty! Dank voor de link in dit topic! Kaart is huge! Nog zwaar ook.

Dit is een tijdelijke kaart tot de 3080 tuf binnen is haha. Geen geduld meer om te wachten met het bouwen van mijn itx build.

Twee vragen :

1) Er zat geen cod code bij. Meen dat deze actie al voorbij is maar doet Azerty dit ook?

2) Er was ook een msi cash back actie. Hebben jullie deze ook gebruikt icm deze kaart en is deze nog beschikbaar ?

Edit : Had beter moeten googlen. voor 2 zie ik dat dit alleen in combinatie met een monitor of voeding was. CoD alleen in combinatie met een 3080 of 3090. Helaas haha

[ Voor 18% gewijzigd door Workaholic op 16-01-2021 17:35 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WieDie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 23:31
Raven_X3 schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 17:17:
[...]

Het probleem hiermee is, wie gaat dit actief bijhouden en waar haal je de info vandaan? Bijhouden kost tijd en info word door de winkels te weinig gegeven, zelfs als je erom vraagt. Is het een goed idee, jazeker. Is het makkelijk uit te voeren, denk het niet.
Dat klopt, maar hetzelfde geldt nu al voor de excel natuurlijk. Het is geen sluitend document, maar het kan een indicatie geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baltar
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 21:24
Volgens Tweaktown heeft NVidia de lancering van 3080Ti voor onbepaalde tijd uitgesteld:

https://www.tweaktown.com...-graphics-card/index.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mediokas
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-08 15:44
Baltar schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 19:36:
Volgens Tweaktown heeft NVidia de lancering van 3080Ti voor onbepaalde tijd uitgesteld:

https://www.tweaktown.com...-graphics-card/index.html
En terecht wat mij betreft. Je kan niet nog een product uitbrengen dat je niet kan leveren. Alle aandacht op de supply. Als je die weer voor elkaar hebt, kan je verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koelkie
  • Laatst online: 18-07-2023
RobbieN schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 13:00:
[...]

[...]

Even een gedachtegang tijdens het lezen van deze punten. Met name dit punt roept bij mij vraagtekens op:

3.5 Aanbiedingen van SiComputers wordt [sic] geacht vrijblijvend te zijn gedaan, tenzij schriftelijk uitdrukkelijk anders is overeengekomen. Aanbiedingen geschieden onder voorbehoud van de beschikbaarheid van de producten.

Zou dit een reden kunnen zijn waarom er regelmatig een streep door een zogenaamde hogere prijs bij een artikel staat? Zogenaamd in de aanbieding....want de oorspronkelijke prijs was veeeeels te hoog...we kennen het wel. Zouden bedrijven (geen idee hoe sicomputers hiermee omgaat dus ik houd het globaal) dit doen om terug te kunnen vallen op dit lid van de algemene voorwaarden?

Vraag ik mij af omdat, als dit zo is, het voor iedereen aan te raden is om een screenshot te maken van het product vlak voordat je besteld.

Just thinking out loud and trying to help.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobbieN
Ik vind 3.5 ook bijzonder vaag. Wat proberen ze nu vast te leggen. Als ik de tekst lees, dan denk ik dat ze proberen te zeggen dat een product niet geleverd hoeft te worden als hij niet leverbaar is. Maar aangezien het onder de paragraaf "prijzen" staat, ben ik een beetje in verwarring.

Heb wel een screenshot gemaakt. Bedankt voor de tip (y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F5544
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-09 20:45
Mediokas schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 19:40:
[...]

En terecht wat mij betreft. Je kan niet nog een product uitbrengen dat je niet kan leveren. Alle aandacht op de supply. Als je die weer voor elkaar hebt, kan je verder.
Ik denk eerder dat ze hun eigen succes niet in de weg zitten.

Mensen kopen en wachten eerst voor de 3080. Als deze mensen nu nog steeds wachten en de 3080ti komt nu uit gaat iedereen zijn order annuleren en een 3080ti kopen IPV de 3080.

Dus willen ze eerst alle 3080 orders wegwerken zodat daarna mensen gaan upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huib_Bloodstone
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-09 15:36
Huib_Bloodstone schreef op woensdag 23 december 2020 @ 12:36:
Bij Sicomputers verwachten ze strix kaarten eind Januari te ontvangen.
Vandaag een update gevraagd, ze hebben nog geen idee wanneer ze ook maar iets van Asus krijgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Koelkie
  • Laatst online: 18-07-2023
F5544 schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 19:51:
[...]

Ik denk eerder dat ze hun eigen succes niet in de weg zitten.

Mensen kopen en wachten eerst voor de 3080 als die nu nog steeds wachten en de 3080ti komt nu uit gaat iedereen zijn order annuleren en een 3080ti kopen IPV de 3080.

Dus willen ze eerst alle 3080 orders wegwerken zodat daarna mensen gaan upgraden.
Het lijkt mij voor evga en het step-up programma ook heel lastig. Een groot deel van de kopers van een 3080 zullen zich aanmelden als(!) zij deze upgrade aanbieden. (De kopers die bij een evga goedgekeurde shop gekocht hebben uiteraard) Dus wederom even hardop denken...ik vermoed dat evga helemaal geen step-up gaat aanbieden naar een 3080ti.

Mocht het step-up programma je besluitvorming bepalen, is het aan te raden om in je achterhoofd te houden dat ze vrij zijn om aan te bieden (of juist niet) wat ze willen.

En ja, ik ben een 3080 ftw3 ultra bezitter...dus dit houd mij iig bezig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EwaJurjen01
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
Huib_Bloodstone schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 20:08:
[...]

Vandaag een update gevraagd, ze hebben nog geen idee wanneer ze ook maar iets van Asus krijgen.
Heb jij vandaag wel reply gehad? Heb gisteren een mail gestuurd maar nog steeds geen antwoord gehad. Zou het komen omdat ik een mail beantwoord heb ipv een nieuwe mail heb gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Weet iemand eigenlijk wat voor 3080's Alternate in z'n prebuilt pc's stopt? Ik ben wel benieuwd of het gebruik daarvan de levering van m'n losse graka evt. vertraagd maar bij elke prebuilt zie ik alleen "NVIDIA GeForce RTX 3080" staan en geen specifieke kaart.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DareFace
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09 14:07
temp00 schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 20:53:
Weet iemand eigenlijk wat voor 3080's Alternate in z'n prebuilt pc's stopt? Ik ben wel benieuwd of het gebruik daarvan de levering van m'n losse graka evt. vertraagd maar bij elke prebuilt zie ik alleen "NVIDIA GeForce RTX 3080" staan en geen specifieke kaart.
Volgens mij had iemand het een paar pagina’s terug over een msi gaming x trio of ventus x3.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MightyMike87
Ecke schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 16:00:
[Afbeelding]

Lekker man gefeliciteerd! d:)b

Msi loopt wel aardig door heb ik het idee.
Ik denk zomaar dat Gigabyte & MSI de meeste kaarten uitleveren momenteel :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daveytje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:56
DareFace schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 21:00:
[...]

Volgens mij had iemand het een paar pagina’s terug over een msi gaming x trio of ventus x3.
Razeal schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 16:51:
[...]

| 14.10.2020 16:03:08 | Joshua: Goedemiddag, ik zie dat artikel S9AVZNI0 voorradig is alleen kan ik uit de specs niet opmaken welke videokaart hierbij ingebouwd wordt, alleen dat het een RTX3080 is.
| 14.10.2020 16:03:25 | : Ik ga even voor je kijken!
| 14.10.2020 16:03:34 | Joshua: super, thanks
| 14.10.2020 16:04:00 | : https://www.alternate.nl/...aart/html/product/1672345 (https://www.alternate.nl/...aart/html/product/1672345) ; dit is de kaart welke is ingebouwd in het systeem! :)
| 14.10.2020 16:04:25 | Joshua: en is dat hetzelfde voor het i9 systeem van intel?
| 14.10.2020 16:05:33 | Joshua: https://www.alternate.nl/...g-pc/html/product/1673604?
| 14.10.2020 16:06:06 | :Hier zit deze kaart in ; https://www.alternate.nl/...aart/html/product/1672251 (https://www.alternate.nl/...aart/html/product/1672251)
Msi ventus of asus tuf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MightyMike87
temp00 schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 20:53:
Ik denk dat men dit met opzet niet specificeert zodat men erin kan zetten wat voor handen is en wellicht om te voorkomen dat men de indruk zou kunnen krijgen dat hun prebuilds voorrang krijgen tegenover de losse orders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nordcore
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-09 15:39
sharkforce schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 12:33:
Artikel: VGA Gigabyte GeForce RTX 3080 AORUS XTREME WATERFORCE 10G
Jouw positie: 3 van de 4

Besteld op: 08-12-2020 bij Megekko

Week 3 krijgen ze nieuwe levering dus met een beetje geluk _/-\o_
Ik heb deze ook overwogen, word erg weinig besteld namelijk.
Echter vraag ik mij af of ik dat waterkoelblok met fans kwijt kan in mijn midi tower kast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

@DareFace Ok thx voor de info (y).
@MightyMike87 Ah ja, daar zit ook wel wat in.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houbie
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-09 14:40
Is er iets veranderd aan de sheet? Iedereen lijkt toegang te vragen de laatste uren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jLing
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-07 17:42
Houbie schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 21:45:
Is er iets veranderd aan de sheet? Iedereen lijkt toegang te vragen de laatste uren
Ik denk dat een grappenmaker heeft uitgevonden dat je hem op slot kan zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Houbie
Zucht. Ik pas het vanavond aan

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

WieDie schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 16:36:
En voor de mod-collega's ;) (ik zal ze ff poken): het toevoegen van de wachtrij(en) die er zijn in de topicwarning, dat scheelt heel wat.

De Alternate wachtrij: https://www.alternate.nl/html/content.html?docId=42595

Azerty: https://azerty.nl/wachtrij

:)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Houbie
Fixed, iedereen kan terug editen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MatthiasDS
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 26-09 13:47
(jarig!)
Houbie schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 23:11:
[...]

Fixed, iedereen kan terug editen.
Bedankt. Meteen gebruikt, besteld en mijn duit in het zakje gedaan voor de Inno3D 3080 X3 bij Azerty aan €849 => wachtrij updated naar 15.

[ Voor 3% gewijzigd door MatthiasDS op 17-01-2021 00:07 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• MrPersian92
  • Laatst online: 02-12-2021
Dankzij iemand zn link vandaag de MSI 3070 GAMING X trio binnen van azerty!

Morgen waarschijnlijk geen tijd dus maandag mijn 1ste pc game in elkaar zetten!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CXV2MAdzbLV5uR_-mfLxSZcR4Oo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DQnEUcwqVEl2wQAmS1SJAoQB.jpg?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 438 ... 629 Laatste

Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
Beschikbaarheid is te vinden in https://docs.google.com/s...2_DWk4/edit#gid=712726851 (niet meer up-to-date)

reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord