Hij heeft het er ook over dat hij een duits adres heeft gebruikt.Mojo schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 13:48:
[...]
Jawel hoor:
[...]
Heb een tracker nog steeds lopen, maar is echt onmogelijk. Heb zelf ook een kennis in Duitsland, die heb je wel nodig.
Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800
47 wachtende voor u.Soepstengel schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 13:51:
[...]
https://azerty.nl/product...-x2-videokaart-8-gb-gddr6
40 euro boven de msrp van de FE.
Er is geen enkele kaart normaal op voorraad dus dat leek me duidelijk. Je vroeg om een betaalbare kaart
Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800
Ja dat is een kip/ei verhaal. Het advies om een 3060ti te kopen en daarna een 3080 is in mijn ogen een lot uit de loterij.Soepstengel schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 13:54:
[...]
Er is geen enkele kaart normaal op voorraad dus dat leek me duidelijk. Je vroeg om een betaalbare kaart
Ja, ik las eerder al op een Duits forum dat NBB bij elke drop nieuwe links genereert._eLMo_ schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 22:51:
Vandaag een Nvidia RTX 3080 Founders Edition kunnen kopen op NotebooksBilliger.de voor EUR 699. Met een Duits adres.
Ik hield de website al 2 weken in de gaten met Chrome + Distill Web Monitor plugin. Eerste 3080 FE drop in 2 weken dus.
Daarnaast hield ik de Nvidia.de website in de gaten. Interessant voor mensen die ook bij NBB willen bestellen: de originele pagina bij NBB bleef op "derzeit nicht verfugbar" staan, maar nvidia.de stond op leverbaar, en linkte naar een ander / niew product op NBB dat wel leverbaar was.
Ik monitorde deze link
Denk dus dat ze voor elke drop een nieuw product aanmaken op NBB om botters tegen te gaan? Dunno.
In ieder geval: werkt alleen met Duits lever- EN factuuradres! (tegen EU wetgeving in, maarja).
My 2 cents, ik ga wachten op levering en bedank alle mensen in dit topic voor de zeer nuttige informatie die hier vaak voorbij komt.
Ik zou ook het liefst een 3080 aanschaffen (voor de adviesprijzen) maar ben toch erg blij met de 3070. Gekke markt helaas.Soepstengel schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 13:46:
[...]
Van een 3080 naar een 3070 zou ik nooit doen. Peformance verschil is er wel degelijk en het prijs verschil is imo niet zo heel groot. Als je twijfelt voor een 3070 zou ik zelfs nog eerder voor een goedkope 3060 Ti gaan, peformance verschil is "maar" 15% op z'n max (gemiddeld gezien nog lager) maar het prijs verschil is veel groter. Als je de financien hebt kan je die 3080 dan laten staan en de 3060 Ti weer verkopen zodat je die 3080 hebt.
... of inderdaad je 1060 inbouwen voor nu
Klopt, heb de tracker lopen op de site van Nvidia. Maar ook geen succes. Mag niet klagen hoor, want heb een EVGA 3080 Ultra Gaming. Zelfs mn waterblok is al onderweg.MaZo schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 14:01:
[...]
Ja, ik las eerder al op een Duits forum dat NBB bij elke drop nieuwe links genereert.
[ Voor 14% gewijzigd door Mojo op 15-01-2021 14:08 ]
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Ik vermoed dat Azerty een lading Suprims binnengekregen heeft...
Gisteren een MSI 3080 Suprim bij hun besteld, begonnen als 20/20.
Vanochtend was ik 19 van de 23, nu keek ik zonet en sta ik 3/7.
Gisteren een MSI 3080 Suprim bij hun besteld, begonnen als 20/20.
Vanochtend was ik 19 van de 23, nu keek ik zonet en sta ik 3/7.
Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd
Heeft Azerty nou geen Msi Gaming x trio 3060ti's ontvangen?
Afgelopen maandag een stuk of 102honest2myself schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 14:14:
Heeft Azerty nou geen Msi Gaming x trio 3060ti's ontvangen?
Ik heb een 3080 FE via LDLC.com kunnen bemachtigen in november, maar zit te denken aan een 3090 i.v.m. VRAM.Mojo schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 14:06:
[...]
Klopt, heb de tracker lopen op de site van Nvidia. Maar ook geen succes. Mag niet klagen hoor, want heb een EVGA 3080 Ultra Gaming. Zelfs mn waterblok is al onderweg.
Alternate heeft ten minste 17 stuks gehad van de MSI 8GB D6 RTX 3060 Ti Ventus 2X OC V1. Stond op plek 21. Nu op plek 4.
Alternate levert dus gewoon wel
Lijkt vandaag ineens beweging in te komen. Alternate bestelling van MSI 3060 Ti x trio gaming, van 42 naar 7 gegaan vandaagZelianGuy schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 14:18:
Alternate heeft ten minste 17 stuks gehad van de MSI 8GB D6 RTX 3060 Ti Ventus 2X OC V1. Stond op plek 21. Nu op plek 4.
Ik update the spreadsheet ook meteen
[ Voor 4% gewijzigd door stillen op 15-01-2021 14:22 ]
Ik had verkeerd gekeken.Merijnicon schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 09:00:
[...]
Bij Alternate? Want ik sta daar op nr1 voor deze kaart

Had nog wat anders besteld via daar en daar was die mail dus van niet heel slim

Laten we hopen dat we volgende week aan de beurt zijn gezien er weer een levering komt volgende week
Ik sta op plek 3 van de 4 #Megekko
CPU: Intel core i9 9900k | RAM: 64GB | GPU: RTX 3080 Waterforce | SSD: 2x M.2: Samsung 970 evo plus 1TB & Samsung 860 evo 1TB
Wat is het verschil tussen een OC V1 en een normale OC?ZelianGuy schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 14:18:
als die kaarten bij alternate komen, zou het dan zo zijn dat ze ook bij sicomputers aangeleverd gaan worden, of kan het goed zijn dat alternate vaker/meer kaarten krijgt dan bijvoorbeeld sicomputers?stillen schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 14:21:
[...]
Lijkt vandaag ineens beweging in te komen. Alternate bestelling van MSI 3060 Ti x trio gaming, van 42 naar 7 gegaan vandaag
Ik update the spreadsheet ook meteen
Heb er zelf naar gezocht maar het enige wat mij opviel was een kleurverschil. Voor de rest exact hetzelfde volgens mij.Jortaartje schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 14:23:
[...]
Wat is het verschil tussen een OC V1 en een normale OC?
Sicomputers krijgt sowieso weinig geleverd maar dat de ene winkel nu voorraad krijgt betekend niet dat andere dat nu ook krijgen. Dat weet alleen de glazen bol.huntedjohan schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 14:24:
[...]
als die kaarten bij alternate komen, zou het dan zo zijn dat ze ook bij sicomputers aangeleverd gaan worden, of kan het goed zijn dat alternate vaker/meer kaarten krijgt dan bijvoorbeeld sicomputers?
Had toevallig gezien dat ze gisterenavond een Gaming X trio 3080 beschikbaar hadden, Sta zelf in de Rij voor een Ventus 3X OC 3080. Dus ik heb ze een berichtje gedaan of dat ze dan toevallig ook meer info hebben over MSI kaarten. Zodra ik reply heb laat ik het hier ook weten.huntedjohan schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 14:24:
[...]
als die kaarten bij alternate komen, zou het dan zo zijn dat ze ook bij sicomputers aangeleverd gaan worden, of kan het goed zijn dat alternate vaker/meer kaarten krijgt dan bijvoorbeeld sicomputers?
voor de 3060 TI hadden ze vanmorgen nog geen update. enige wat ik te horen kreeg dat ik nummer 3 op de wachtrij was. dus dat klinkt hoopvol. maar als ze niet aangeleverd worden kan het alsnog lang durenEwaJurjen01 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 14:28:
[...]
Had toevallig gezien dat ze gisterenavond een Gaming X trio 3080 beschikbaar hadden, Sta zelf in de Rij voor een Ventus 3X OC 3080. Dus ik heb ze een berichtje gedaan of dat ze dan toevallig ook meer info hebben over MSI kaarten. Zodra ik reply heb laat ik het hier ook weten.
Nou kan je vertellen 4k is wel echt geweldigSideShow schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 11:38:
megekko msi 3090 = 2300 euro![]()
Ik had gehoopt dat gaming een flinke boost ging krijgen, dat 4K stilaan ingeburgerd ging raken en zo, maar als je kijkt wat er nu allemaal gebeurt, zijn we eigenlijk een generatie achteruit gegaan in plaats van vooruit. Toch als je de prijzen bekijkt.
Heb nu sinds 1 maandje 4k 43inch monitor gekocht super super blij mee

CPU: Intel core i9 9900k | RAM: 64GB | GPU: RTX 3080 Waterforce | SSD: 2x M.2: Samsung 970 evo plus 1TB & Samsung 860 evo 1TB
Sorry voor m'n late reactie beetje druk gehadBaltar schreef op maandag 11 januari 2021 @ 16:53:
[...]
Mijn PC is zojuist verzonden. Heeft vanaf 2 januari gestaan op Wacht op producten. Dit betrof de RTX3080. Grappige is dat ik niet weet welke kaart erin zit, waarschijnlijk de MSI Gaming Trio (op basis van de foto’s)
OOh nou dat is dan opzich nog best redelijk snel dan.
Had je ergens toch gelijk wat betreft wachttijd valt echt prima mee.
Show maar een foto als je um hebt staan ben wel benieuwd
Er was gister wel een update van megekko over een levering van MSI. Iemand had op alternate Twitter gevraagd of ook alternate ze binnen krijgt. Maar kreeg rare reactie terug mel met iets van wij zijn geen megekko.huntedjohan schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 14:24:
[...]
Blijkbaar heeft dus megekko en alternate wat binnen gekregen.
Ik heb bij alternate zins aankoop op 28-12-2020 op plek 55 tot 47 gestaan. Wat denk ik alleen maar annulering waren. Zins vandaag echt flink opgeschoten in de wachtrij. Lijkt me sterk dat het annulering waren van vandaag
Durf niet zo goed iets over Sicomputers te zeggen, vertrouw die gasten niet helemaal.
[ Voor 13% gewijzigd door stillen op 15-01-2021 14:45 ]
Ik begin nu toch wel een beetje te balen. Ik stond bij Azerty in de rij voor een MSI 3080 Gaming X Trio. Maar wou eigenlijk een MSI 3080 Suprim X, dus die bij Alternate besteld. Azerty geannulleerd na een paar weken omdat ik daar geen beweging had. Leveren ze ineens de kaart uit(niet naar mij want ik moest zonodig annuleren
)...En nu zie ik dat iedereen de Suprim X krijgt behalve Alternate....Dus ik twijfel een beetje of ik ook bij Azerty in de rij ga staan want ik heb idee dat zij wel kaarten binnen krijgen.

Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |
Eergisteren nog gevraagd welke plaats ik stond in de wachtrij (3060 ti Ventus 2X OC) en wanneer ze iets verwachten. Gewoon antwoord met mijn positie in de rij en dat ze niks weten wanneer er leveringen zijn.stillen schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 14:43:
[...]
Durf niet zo goed iets over Sicomputers te zeggen, vertrouw die gasten niet helemaal.
Gisteren mailtje van SI : "MSI 3060 TI Ventus 2X OC" gaat niet meer geleverd worden, sucks to be you...
Dus idd, niet helemaal te vertrouwen vr de kaarten. Al het andere spul dat ik bij hun in bestelling staan had wel netjes geleverd intussen.
Kloever schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 14:48:
Ik begin nu toch wel een beetje te balen. Ik stond bij Azerty in de rij voor een MSI 3080 Gaming X Trio. Maar wou eigenlijk een MSI 3080 Suprim X, dus die bij Alternate besteld. Azerty geannulleerd na een paar weken omdat ik daar geen beweging had. Leveren ze ineens de kaart uit(niet naar mij want ik moest zonodig annuleren)...En nu zie ik dat iedereen de Suprim X krijgt behalve Alternate....Dus ik twijfel een beetje of ik ook bij Azerty in de rij ga staan want ik heb idee dat zij wel kaarten binnen krijgen.
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Weet je dat wel zeker? Ik zag de Suprim vandaag nog in stock bij alternate.nl namelijk. was zelfs een melding van bij partalertKloever schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 14:48:
Ik begin nu toch wel een beetje te balen. Ik stond bij Azerty in de rij voor een MSI 3080 Gaming X Trio. Maar wou eigenlijk een MSI 3080 Suprim X, dus die bij Alternate besteld. Azerty geannulleerd na een paar weken omdat ik daar geen beweging had. Leveren ze ineens de kaart uit(niet naar mij want ik moest zonodig annuleren)...En nu zie ik dat iedereen de Suprim X krijgt behalve Alternate....Dus ik twijfel een beetje of ik ook bij Azerty in de rij ga staan want ik heb idee dat zij wel kaarten binnen krijgen.
Dat was de 3070, niet de 3080. Sta ook in de rij voor de 3080. Sinds december zo goed als stil.q-enf0rcer.1 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 14:56:
[...]
Weet je dat wel zeker? Ik zag de Suprim vandaag nog in stock bij alternate.nl namelijk. was zelfs een melding van bij partalert
Klopt, ik zie het nu ook. Wel vreemd als ze wel de 3070 krijgen maar niet de 3080 overigensrijssie schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 14:57:
[...]
Dat was de 3070, niet de 3080. Sta ook in de rij voor de 3080. Sinds december zo goed als stil.
Ja die Gigabyte RTX 3080 Waterforce die rij is kort.q-enf0rcer.1 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 15:00:
Zijn er eigenlijk 3080 modellen in NL die wel redelijk leverbaar zijn? Bijvoorbeeld doordat de wachtrij relatief kort is?
Volgens mij valt die alleen momenteel niet meer te bestellen bij megekko
Komt volgende week levering staan er 4 totaal in de wachtrij dus met beetje geluk komen er meer dan 4
Je betaalt alleen wel 1100 euro (tenzij de prijs nog verder omhoog gegaan is)
Welke plek sta je, bij welke Alternate? Ik sta bij Alternate NL op 1 voor die 3080 en dit omschrijft redelijk hoe ik de laatste tijd die slot machine wachtrij button van hun aan het checken benrijssie schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 14:57:
[...]
Dat was de 3070, niet de 3080. Sta ook in de rij voor de 3080. Sinds december zo goed als stil.
YouTube: Cartman waiting for a RTX 3000 series GPU
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Inderdaad en dat er toch een premiumkaart in zit als de Suprim X had ik niet verwacht. Kaart kost 999 bij Azerty terwijl de MSI Gaming Trio en Gigabyte Eagle nog onder de 900 zitten.sharkforce schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 14:37:
[...]
Sorry voor m'n late reactie beetje druk gehad![]()
OOh nou dat is dan opzich nog best redelijk snel dan.
Had je ergens toch gelijk wat betreft wachttijd valt echt prima mee.
Show maar een foto als je um hebt staan ben wel benieuwd
Ik denk eerlijk gezegd dat je (en dat is natuurlijk niet helemaal eerlijk tov mensen die hier al lang op een Suprim X wachten) gewoon voorrang krijgt als je zo’n pre-built koopt. Hier zullen zeker mensen zijn die ruim voor 2 jan (mijn aankoopmoment) een Suprim X besteld hebben bij Azerty en hem nog niet hebben...
Zal vanavond wat foto’s posten..
Mee eens. Ik weiger mee te doen aan de gekte.Dreamwire schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 11:11:
[...]
Ik weiger gewoon dit te betalen uit principe. Ik zal pas een 3070 kopen als de prijzen onder de 600 zijn mijn 1070ti werkt nog prima voor nu.
Heb nu een 1080 die goed voldoet, desnoods wacht ik de volgende generatie af, groen of rood.
Ja ik check hem ook constant. Sta 7de op de teller. Sta dus ook regelmatig aan de trekker te timmeren of te zien of er wat veranderd is. Het is echt wel mega frustrerend dat ze niks aangeven. Zit alleen maar in onzekerheid te wachten.temp00 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 15:06:
[...]
Welke plek sta je, bij welke Alternate? Ik sta bij Alternate NL op 1 voor die 3080 en dit omschrijft redelijk hoe ik de laatste tijd die slot machine wachtrij button van hun aan het checken ben![]()
YouTube: Cartman waiting for a RTX 3000 series GPU
Ondertussen in 1 dag van 151 naar 108 gegaan bij Alternate voor de MSI 3060ti Gaming X
@rijssie
Ah ok. Ja dat is vervelend maar hun moeten het ook maar doen met hetgeen ze van hun leverancier krijgen. Hoe Azerty/Megekko de klanten informeert over de leveringen die ze ontvangen is wel prettig maar sneller gaat het er niet van dus ik begrijp wel dat Alternate het zo doet. Kut is het wel natuurlijk
Ah ok. Ja dat is vervelend maar hun moeten het ook maar doen met hetgeen ze van hun leverancier krijgen. Hoe Azerty/Megekko de klanten informeert over de leveringen die ze ontvangen is wel prettig maar sneller gaat het er niet van dus ik begrijp wel dat Alternate het zo doet. Kut is het wel natuurlijk
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Als je voor een MSI voeding gaat kun je voor 60/70 euro cashback gaan:eze2kiel schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 13:32:
Nu ik die 3070 triple heb heb ik dan ook maar mn volledige nieuwe setup besteld ! Hyped 😄
# Category Product Prijs Subtotaal 1 Processors AMD Ryzen 5 5600X (BOX) Boxed € 364,95 € 364,95 1 Moederborden MSI MPG B550 Gaming Edge Wifi € 175,77 € 175,77 1 Videokaarten MSI GeForce RTX 3070 Gaming Trio € 0,- € 0,- 1 Behuizingen be quiet! Pure Base 500DX Zwart € 105,- € 105,- 1 Processorkoeling Cooler Master Hyper 212 Black Edition € 31,65 € 31,65 1 Geheugen intern G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-32GVK € 142,55 € 142,55 1 Voedingen Enermax Revolution D.F. 650 watt € 93,97 € 93,97 1 Solid state drives Kingston A2000 1TB € 101,- € 101,- Bekijk collectie
Importeer productenTotaal € 1.014,89
https://nl.msi.com/Promotion/Get-Ready-for-Impeccable-Gaming
@temp00
Nee is ook zo. Misschien moet ik maar wat minder obsessief gaan controleren. Het is alleen dat ik dat ding inmiddels wel verwacht had eerlijk gezegd. Maar goed, lijkt me voor jou nog frustrerender
)
Nee is ook zo. Misschien moet ik maar wat minder obsessief gaan controleren. Het is alleen dat ik dat ding inmiddels wel verwacht had eerlijk gezegd. Maar goed, lijkt me voor jou nog frustrerender
Mijn kaart is al verzonden maar kreeg net deze mail van Azerty.
Volgende week komt er dus weer een levering binnen.Je hebt op dit moment een bestelling bij ons openstaan voor een MSI GeForce RTX 3070 SUPRIM 8G - Videokaart. Onze leverancier verwacht het product naar ons te kunnen verzenden op donderdag 21 januari 2021, 2 tot 3 werkdagen daarna zal het product bij jou bezorgd worden.
Damm,Bultenbakker schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 15:09:
Ondertussen in 1 dag van 151 naar 108 gegaan bij Alternate voor de MSI 3060ti Gaming X
Ik sta in dezelfde rij bij azerty en daar is zo goed als geen beweging vandaag

@rijssie Mmm voor mij is het meer een first world problem dingetje. M'n 2070 super doet het nog prima en er zijn mensen in dit topic die al maanden aan het wachten zijn dus in dat perspectief valt het voor mij nog mee. Al zou het natuurlijk wel fijn zijn als dat ding zo snel mogelijk geleverd wordt
Ik verwacht het iig wel binnen een paar weken.
ja dit vind ik ook raar aangezien er vandaag veel msi kaarten geleverd zijn bij azertyMèllon030 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 15:28:
[...]
Damm,
@temp00 Ah, ja dat kan ik me voorstellen. Ik zit echter al sinds oktober in de wachtrij. In eerste instantie met de gaming trio bij Alternate. Maar deze een week geleden geannuleerd omdat ik op dat moment op plek 399 stond en in een kleine 3 maanden tijd nog geen 100 plekken gedaald was. In december ook maar in de wachtrij voor de Suprim gegaan. Leek in eerste instantie heel vlot te gaan. Stond al zowat te juichen.. Maar goed, daar gebeurd nu ook niks meer.
Dus nu zit ik met een 4k beeldscherm en een msi 960 als vid kaart. Daar word ik niet echt heel blij van
.
Dus nu zit ik met een 4k beeldscherm en een msi 960 als vid kaart. Daar word ik niet echt heel blij van

Ik las het ja, best zuur als je bedenkt dat die Gaming Trio net zo goed presteert. 960 op 4K, ouch dat is alles op low quality dus
Hhmm ik probeer zonet voor de 20e keer mijn wachtrij te refreshen van Alternate be en komt opeens op order niet gevonden.
Oh oh, don't like this
Oh oh, don't like this
Waneer had je hem besteld? Duurde voor mij ook even voordat ik een positie kreeg. Maar wel van alternate NL danLollieLaurie schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 15:53:
Hhmm ik probeer zonet voor de 20e keer mijn wachtrij te refreshen van Alternate be en komt opeens op order niet gevonden.
Oh oh, don't like this
Al ff, hiervoor ging het steeds hoor. positie 7, nu wil ie niets meer doen of zegt hij order niet gevondenstillen schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 15:56:
[...]
Waneer had je hem besteld? Duurde voor mij ook even voordat ik een positie kreeg. Maar wel van alternate NL dan
Tis ok, zal er al teveel op geklikt hebben, werkt weer haha, helaas nog steeds 7
[ Voor 11% gewijzigd door LollieLaurie op 15-01-2021 15:59 ]
De wachtrij voor de MSI 3080 X Trio op Azerty blijft maar stijgen, ik blijf lekker op 24 staan...
Jouw positie 24/161
Jouw positie 24/161
Welke plek sta jij?Mèllon030 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 15:28:
[...]
Damm,
Aha, zal wel foutje in het systeem geweest zijn.LollieLaurie schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 15:58:
[...]
Al ff, hiervoor ging het steeds hoor. positie 7, nu wil ie niets meer doen of zegt hij order niet gevonden
Tis ok, zal er al teveel op geklikt hebben, werkt weer haha, helaas nog steeds 7
Sta op het moment ook op 7 maar dan in NL
Indien nog niet eerder geplaatst :
https://www.cdromland.nl/...e31e6dcae95ab49c592bcfb96
https://www.megekko.nl/pr...3070-SUPRIM-8G-Videokaart
MSI GeForce RTX 3070 SUPRIM 8G Videokaart voor 849
[ Voor 30% gewijzigd door LordRAN op 15-01-2021 16:13 ]
lachen dit...LordRAN schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 16:12:
Als iemand hun 3070 te koop zet voor over de 750 euro .. dan worden ze uitgemaakt voor scalpers ....
En moet je de winkels zien ....
MSI GeForce RTX 3060 Ti GAMING X TRIO - Videokaart - 8 GB GDDR6 - PCIe 4.0 x16 - 1x HDMI 2.1, 3x DisplayPort 1.4
Artikelnummer 4413519 | Jouw positie 63/87
Update:
Megekko --> RTX 3070 gaming x trio
Ik stond een half uur geleden nog op 8/69 en nu dit bericht:
De ingevoerde combinatie kon niet gevonden worden.
De kaart is dus verzonden!!!
Succes voor allen die nog aan het wachten zijn
Megekko --> RTX 3070 gaming x trio
Ik stond een half uur geleden nog op 8/69 en nu dit bericht:
De ingevoerde combinatie kon niet gevonden worden.
De kaart is dus verzonden!!!
Succes voor allen die nog aan het wachten zijn
Zojuist een verzendbevestiging ontvangen van Alternate voor een MSI 3060 Ti Gaming X Trio (Prijs € 499). Bestelling had ik geplaatst op 21-12-2020 en toen op plek 27. Begin van het jaar stond ik op plek 17 en gisteren nog op plek 14.
Ook nog geluk gehad bij Notebookbilliger, waar ik 13-01-2020 een bestelling poogde te plaatsen voor een 3080 FE (Prijs € 699). Ik had betaald met Amazon Pay en gekozen voor levering bij een kennis in Duitsland. Het leek erop dat de bestelling niet door was gekomen want ik had geen bevestiging of iets ontvangen, tot vanochtend. Ik kreeg een mailtje dat me kaart nog gereserveerd was en ik handmatig de betaling over moest maken omdat ze de Amazon Pay betaling niet konden verifieren. Gelijk gedaan in de ochtend en zonet bevestiging dat de betaling binnen is bij ze
Ook nog geluk gehad bij Notebookbilliger, waar ik 13-01-2020 een bestelling poogde te plaatsen voor een 3080 FE (Prijs € 699). Ik had betaald met Amazon Pay en gekozen voor levering bij een kennis in Duitsland. Het leek erop dat de bestelling niet door was gekomen want ik had geen bevestiging of iets ontvangen, tot vanochtend. Ik kreeg een mailtje dat me kaart nog gereserveerd was en ik handmatig de betaling over moest maken omdat ze de Amazon Pay betaling niet konden verifieren. Gelijk gedaan in de ochtend en zonet bevestiging dat de betaling binnen is bij ze
[ Voor 2% gewijzigd door Cuno op 15-01-2021 16:22 . Reden: Prijzen toegevoegd. ]
Ik word ook een beetje moe van dat "scalpers" verhaal. Als iemand dat er voor wil betalen is dat gewoon de marktprijs. Klaar.
Zonet mail ontvangen van Azerty dat ze verwachten de door mij bestelde Suprim X woensdag a.s. binnen te krijgen. Twee tot 3 dagen later zou die dan afgeleverd kunnen worden.
Niet gek voor een kaart die gisteren besteld is!
Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd
Voorheen waren het scalpers. Nu zijn ze goedkoopColeJ schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 16:19:
Ik word ook een beetje moe van dat "scalpers" verhaal. Als iemand dat er voor wil betalen is dat gewoon de marktprijs. Klaar.
Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |
De Suprim is het wel waard vind ik. Hoogst geclockte 3070 out of the box. https://www.techpowerup.com/gpu-specs/geforce-rtx-3070.c3674LordRAN schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 16:12:
[ Voor 5% gewijzigd door LordRAN op 15-01-2021 16:24 ]
Inderdaad, en zodra mensen er niet zo veel meer voor willen betalen zakt het vanzelfColeJ schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 16:19:
3070 of 3080 ?SNAFU schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 16:21:
Zonet mail ontvangen van Azerty dat ze verwachten de door mij bestelde Suprim X woensdag a.s. binnen te krijgen. Twee tot 3 dagen later zou die dan afgeleverd kunnen worden.
3080
MSI GeForce RTX 3070 GAMING X TRIO
https://azerty.nl/product/msi/4365398
https://azerty.nl/product/msi/4365398
Bijzonder. Hoop het voor je. Nu nog hopen dat ze ook wat voor Alternate over laten...Maar ik begin me toch af te vragen of ze uberhaubt nog kaarten krijgen bij Alternate. De prijs daar voor de Suprim X(3080) is iig mooi omhoog gegaan.SNAFU schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 16:21:
De ASUS ROG Strix 3070 OC is trouwens net zo hoog geclockt (1905 MHz), maar heeft wel een power limit die 50W hoger is (ASUS 350W vs MSI 300W), waardoor de Strix waarschijnlijk iets beter presteert.LordRAN schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 16:22:
[...]
De Suprim is het wel waard vind ik. Hoogst geclockte 3070 out of the box. https://www.techpowerup.com/gpu-specs/geforce-rtx-3070.c3674
De suprim X zit op 1930mhz dus nog net iets hoger.Leroy schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 16:35:
[...]
De ASUS ROG Strix 3070 OC is trouwens net zo hoog geclockt (1905 MHz), maar heeft wel een power limit die 50W hoger is (ASUS 350W vs MSI 300W), waardoor de Strix waarschijnlijk iets beter presteert.
Wat je zegt klopt niet, het is 1905 MHz: https://www.techpowerup.c...i-rtx-3070-suprim-x.b8377SkullboyNL schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 16:36:
[...]
De suprim X zit op 1930mhz dus nog net iets hoger.
Zojuist een Asus ROG Strix GeForce RTX 3080 OC Videokaart gekocht op Azerty.nl. Sta op positie 125/125. Minimaal 1 maand wachten helaas maar het is het voor mij uiteindelijk helemaal waard.
(delete) .. blijkbaar te mooi om waar te zijn.
[ Voor 88% gewijzigd door Denethor9 op 15-01-2021 17:27 ]
Sommige mensen zijn ook zo ...... Succes!Denethor9 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 17:04:
net de Gigabyte GeForce RTX 3090 GAMING OC besteld op amazon.it voor €980
https://www.amazon.it/gp/product/B08HLYQ9XL
wordt wel niet verzonden/verkocht door amazon zelf, maar 3e partij. Er zit wel de Amazon A-tot-Z-garantie op, dus als het (zoals ik licht verwacht) te goed is om waar te zijn, ben ik toch nog gedekt. Levering volgens de email 22 januari.
ps: bedankt aan diegene die de link naar partalert.net gedeeld hebben, daar had ik hem gevonden.
Als het te mooi is....
in het ergste geval doe ik een charge back via de mastercard. Lijkt me toch niet zo domAggressor schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 17:06:
[...]
Sommige mensen zijn ook zo dom..... Succes!

Zojuist bij Azerty de MSI 3060 Ti Gaming X Trio besteld. Plaats 88 van 88.
Toch maar gedaan, al moet ik een maand of 2 wachten. De prijs ging alleen maar omhoog richting de 600-700.
Hopelijk komen de prijzen van Ryzen 5000 omlaag nu dat er honderden chips per grote webshop zijn.
Toch maar gedaan, al moet ik een maand of 2 wachten. De prijs ging alleen maar omhoog richting de 600-700.
Hopelijk komen de prijzen van Ryzen 5000 omlaag nu dat er honderden chips per grote webshop zijn.
Nu voor een aantal weken klim ik langzaam ongeveer voor 10 plaatsen ranken omhoog voor mijn Bestelling bij Alternate. Vermoedelijk zijn het allemaal annuleringen.
Gaat eigenlijks te langzaam
Maar dat geld voor iedereen.
Gaat eigenlijks te langzaam
Maak daar maar 3 maanden van.Oyplap schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 16:56:
Zojuist een Asus ROG Strix GeForce RTX 3080 OC Videokaart gekocht op Azerty.nl. Sta op positie 125/125. Minimaal 1 maand wachten helaas maar het is het voor mij uiteindelijk helemaal waard.
Als het echt zo is staan er binnenkort paar van die kaarten te koop van u voor de fantastisch lage prijs van 1500 euroDenethor9 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 17:04:
net de Gigabyte GeForce RTX 3090 GAMING OC besteld op amazon.it voor €980
https://www.amazon.it/gp/product/B08HLYQ9XL
wordt wel niet verzonden/verkocht door amazon zelf, maar 3e partij. Er zit wel de Amazon A-tot-Z-garantie op, dus als het (zoals ik licht verwacht) te goed is om waar te zijn, ben ik toch nog gedekt. Levering volgens de email 22 januari.
ps: bedankt aan diegene die de link naar partalert.net gedeeld hebben, daar had ik hem gevonden.
Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)
Doet de Azerty wachtrij tool het voor iemand? De voorwaarden die eronder staan zijn niet op mij van toepassing, maar ik krijg geen info te zien.
Denethor9 heeft een nieuw account hier op tweakers en post dubieuze links naar te-mooi-om-waar-te-zijn prijzen voor producten die ook nog eens op voorraad zouden zijn...wat klopt hier niet?
Misschien kan tweakers er even naar kijken?
Bij doet hij het:Kusanagi schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 17:19:
Doet de Azerty wachtrij tool het voor iemand? De voorwaarden die eronder staan zijn niet op mij van toepassing, maar ik krijg geen info te zien.
ASUS TUF GAMING GeForce RTX 3070 - Videokaart - 8 GB GDDR6 - PCIe 4.0 - 2x HDMI, 3x DisplayPort
Artikelnummer 4373099 | Jouw positie 290/297
Ik zag wel dat wanneer je kaart wordt verstuurd de wachtrij het niet meer doet en je dus geen resultaat krijgt.
[ Voor 12% gewijzigd door Ecke op 15-01-2021 17:23 ]
ik vrees dat je gelijk hebtnvidia666 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 17:18:
[...]
Als het echt zo is staan er binnenkort paar van die kaarten te koop van u voor de fantastisch lage prijs van 1500 euro![]()

V&A Feedbackt!n0 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 17:21:
Denethor9 heeft een nieuw account hier op tweakers en post dubieuze links naar te-mooi-om-waar-te-zijn prijzen voor producten die ook nog eens op voorraad zouden zijn...wat klopt hier niet?
wow, ik snap je reactie, maar ik heb gewoon de eerdere links gevolgd naar https://www.partalert.net/categories/rtx3090 , en daar kwam ik vandaag gewoon deze offer tegen. Excuses als ik hiermee iets overtreden heb, wil gerust mijn eerdere post terugtrekken.t!n0 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 17:21:
ETA: en mijn originele post nu ook aangepast.
[ Voor 3% gewijzigd door Denethor9 op 15-01-2021 17:29 ]
MSI GeForce RTX 3080 GAMING X TRIO 10G - Videokaart - 10 GB GDDR6X - PCIe 4.0 x16 - HDMI 2.1 - 3x DisplayPort 1.4a
Jouw positie 99/163
8 januari besteld bij Azerty
Jouw positie 99/163
Lijkt me wel..advies prijs van de de is +-1500.Denethor9 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 17:07:
[...]
in het ergste geval doe ik een charge back via de mastercard. Lijkt me toch niet zo dom
En dan denk je een 3090 voor onder de 1000....
Ik hoop dat je creditcard maatschappij niks terug geeft.
Had je maar beter na moeten denken
Zelfs autofabrikanten hebben last van de tekorten die heersen om chips te maken.
https://www.autoweek.nl/a...uctie-noodgedwongen-stil/
Wow...ShellGhost schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 17:42:
Zelfs autofabrikanten hebben last van de tekorten die heersen om chips te maken.
Bij dezeBaltar schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 15:08:
[...]
Inderdaad en dat er toch een premiumkaart in zit als de Suprim X had ik niet verwacht. Kaart kost 999 bij Azerty terwijl de MSI Gaming Trio en Gigabyte Eagle nog onder de 900 zitten.
Ik denk eerlijk gezegd dat je (en dat is natuurlijk niet helemaal eerlijk tov mensen die hier al lang op een Suprim X wachten) gewoon voorrang krijgt als je zo’n pre-built koopt. Hier zullen zeker mensen zijn die ruim voor 2 jan (mijn aankoopmoment) een Suprim X besteld hebben bij Azerty en hem nog niet hebben...
Zal vanavond wat foto’s posten..
:strip_exif()/f/image/zni5DyZuUFGqk9hqt95ScFKU.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/TWRG4Av8uE0lFFd1nb7lfaT3.jpg?f=fotoalbum_large)
Bro, doe even normaal. Waarom zou je nu hopen dat hij bedrogen wordt.Aggressor schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 17:38:
[...]
Lijkt me wel..advies prijs van de de is +-1500.
Ik woensdag 23-12-2020Tuumke schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 17:30:
MSI GeForce RTX 3080 GAMING X TRIO 10G - Videokaart - 10 GB GDDR6X - PCIe 4.0 x16 - HDMI 2.1 - 3x DisplayPort 1.4a
Jouw positie 99/163
Artikelnummer 4346263 | Jouw positie 8/163
Die laatste, dat ben ikTuumke schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 17:30:
Jouw positie 99/163

Dit lijkt me nogal onnodig, waarom zou je iemand zoiets toewensen? Ik snap dat de frustratie soms een beetje oploopt door het wachten, maar laten we dat niet op anderen afreageren.Aggressor schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 17:38:
[...]
Lijkt me wel..advies prijs van de de is +-1500.
Mooi man ziet er goed uit

Veel gameplezier gewenst
Wat je nog zou kunnen doen is een RGB ledstrip toevoegen aan de binnenkant van de kast (valt die led strip helemaal weg) Tenzij je niet zo van de RGB bent dan moet je het gewoon laten
[ Voor 12% gewijzigd door sharkforce op 15-01-2021 17:58 ]
Ik hoop niet "dat hij niks terug krijgt"yodelyoda schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 17:50:
[...]
Dit lijkt me nogal onnodig, waarom zou je iemand zoiets toewensen? Ik snap dat de frustratie soms een beetje oploopt door het wachten, maar laten we dat niet op anderen afreageren.
Waarom zo je ubderhaubt zoiets bestellen voor onder de 1000 euro?
Een verkoper op amazon met 1 review....
Dat is toch om problemen vragen?
-edit-
Vertrouw op uw gevoel: als iets te mooi lijkt om waar te zijn, dan is dat meestal ook zo.
[ Voor 9% gewijzigd door Aggressor op 15-01-2021 17:59 ]
Update Azerty:
Op 15-1-2021
AMD Ryzen 5 5600X - Klein aantal
Inno3D GeForce RTX 3080 iChill FROSTBITE - Klein aantal
MSI GeForce RTX 3070 GAMING X TRIO - Klein aantal
MSI GeForce RTX 3080 SUPRIM X 10G - Klein aantal
MSI GeForce RTX 3090 SUPRIM X 24G - Klein aantal
MSI GeForce RTX 3060 Ti VENTUS 3X OC - Klein aantal
MSI GeForce RTX 3060 Ti VENTUS 2X OC - Klein aantal
MSI GeForce RTX 3070 SUPRIM 8G - Klein aantal
Op 14-1-2021
Zotac Gaming GeForce RTX 3070 Twin Edge - Klein aantal
Op 15-1-2021
Op 14-1-2021
Dank voor je feedback. Heb even gekeken, staat voor 100€ meer bij ze. Dan wacht ik wel. Vind dat veel geld voor dezelfde kaart, zo een 20% extra. Maar wie weet, mocht het echt te lang duren. Waar begon je op? Zag je regelmatig vooruitgang?Arquero schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 08:09:
[...]
Ik had er 1 in bestelling staan bij Alternate, maar ondertussen een kunnen kopen bij caseking.de
Stond op plek 6; dat heeft er dus in ieder geval voor gezorgd dat je een plek bent opgeschoven.
Heb zelf het gevoel dat het vooral afhakers zijn waardoor ik zak. Dat zou alles behalve mooi zijn.
3090 Suprim X staat er 16 op voorraad dus eigenlijk wil dat aangeven dat 16 stuks een klein aantal zijnDerpian schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 17:57:
Update Azerty:
Op 15-1-2021
Op 14-1-2021

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)
Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |