[NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 424 ... 629 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 38 producten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mediokas
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-08 15:44
Derpian schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 13:33:
Mijn wachtrij positie op Azerty is verhoogd met 35 plaatsen :)

MSI GeForce RTX 3080 GAMING X TRIO 10G - Videokaart - 10 GB GDDR6X - PCIe 4.0 x16 - HDMI 2.1 - 3x DisplayPort 1.4a

Jouw positie 25/108!!!!
Ik ben van 130 naar 95 gegaan. Blijkbaar is er een goede levering binnen gekomen. Als er weer zo'n lading komt ben je aan de beurt. Ik ben nog wat langer onderweg ben ik bang. Ik duim voor je (ons)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkullboyNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-09 15:52
arjannijborg schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 13:52:
[...]

Ik heb de 3070 Suprim X in bestelling bij Informatique voor 649, sta op plek 2 toen ik laatst mijn plek vroeg O+
Je staat toch ook bij megekko?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolftk
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 19-04-2024
Mediokas schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 13:53:
[...]

Ik ben van 130 naar 95 gegaan. Blijkbaar is er een goede levering binnen gekomen. Als er weer zo'n lading komt ben je aan de beurt. Ik ben nog wat langer onderweg ben ik bang. Ik duim voor je (ons)!
Wat is nu de totale wachtrij? Ga me er wellicht later vandaag bij aansluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuumke
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-12-2024

Tuumke

Shingaling?

Rolftk schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 13:56:
[...]

Jouw positie 104/108

[WhatPulse Profiel] [ Tuumke's n00by website]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• arjannijborg
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 30-09 15:21
SkullboyNL schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 13:55:
[...]

Je staat toch ook bij megekko?
Ehmm nja had de Suprim besteld bij megekko toen die daar op voorraad was. En toen de X geannuleerd. Bleek de Suprim (non-X) boekingsfout te zijn (Rip) dus alleen bij Informatique atm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mediokas
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-08 15:44
Rolftk schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 13:56:
[...]

108

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ColinAlexander
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 24-05 13:48
Ik heb mijn 3070 binnen en geïnstalleerd, bedankt voor alle snelle meldingen en tips! Succes allemaal.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wkmQvo7uesOYeV0ihEsMvC3L1rQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CnqyAZyZdUO4itTU0pTQBr7U.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yRwVvvdyK4PYBMDYSYHuiStZAZQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vfrlr0PceAtwjKI2l5yEJ0RW.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uCcHRxhH55ktwXxwko-aJ4GVQqk=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wyzwbAPzuYbOX9A1oNeZfcx0.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alipc09
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 26-09 13:19
Hoe lang duurt het voordat Megekko weer een nieuwe lading krijgt?

Ik sta op positie 4 voor de 3070 suprim x is dat goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:11
alipc09 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:07:

Dat weet niemand toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alipc09
Ben wel benieuwd hoe veel in 1 lading komen en wanneer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkullboyNL
alipc09 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:07:

Dan sta ik naast je. Jouw positie: 5 van de 11 Ik hoop ook op een redelijke levering binnen niet al te lange tijd.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjannijborg
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 30-09 15:21
SkullboyNL schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:10:
[...]

Dan sta ik naast je. Jouw positie: 5 van de 11 Ik hoop ook op een redelijke levering binnen niet al te lange tijd.
Volledige wachtrij van 11? Want dan kan ik best aansluiten :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hyphene
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-03 22:39
Waar blijft alle gigabyte deze week? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excalibur82
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 29-08 18:57
daveytje schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 13:18:
[...]

Alternate: de winkel volgens sommigen die alles fout doet. MEgekko is de bom... Doet alles goed. Melden wat ze binnen krijgen... Redelijk significant betekend 2 kaarten soms. Wow... Maar we weten wat er binnenkomt. Dat ze vanaf dag 1 de prijzen na 5 minuten al met 50 tot 150 euro verhoogd hebben, ja daar hebben we het niet over.

Alternate: de winkel die zeer lange tijd MSGP hanteerde wordt scalpernate genoemd omdat ze de prijzen verhogen. Waarom wordt megekko en Azerty of Informatique niet zo genoemd. Dat snap ik nooit. Die doen dat vanaf dag 1 namelijk...

Maar het zal wel aan mij liggen denk ik.
Tja, de consument doet dit zichzelf ook voor een groot deel aan door geen geduld te hebben en dus in te gaan op de woekerprijzen. En dan met veel trots verkondigen dat ze een 3080 hebben weten te bemachtigen van +€850. Ik heb op 22 september een 3080 Gigabyte Eagle OC bij Alternate besteld voor €719. Sta inmiddels op plek 37 (begonnen op 110 oid) dus schiet inderdaad voor geen meter op. Maar de alternatieve varianten van +€850 behalen maar enkele fps meer, dus daar ga ik niet aan beginnen.

Maar dat lange wachten komt mijn inziens vooral door de fabrikanten. Het is vrij duidelijk dat de dure kaarten meer geleverd worden dan de goedkopere versies. Dat blijkt wel uit de diverse berichten van Megekko b.v.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alipc09
arjannijborg schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:17:
[...]

Volledige wachtrij van 11? Want dan kan ik best aansluiten :+
Haha ja ik had distill gebruikt om te monitoren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisquit
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 27-09 21:18
Excalibur82 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:20:
[...]

Tja, de consument doet dit zichzelf ook voor een groot deel aan door geen geduld te hebben en dus in te gaan op de woekerprijzen. En dan met veel trots verkondigen dat ze een 3080 hebben weten te bemachtigen van +€850. Ik heb op 22 september een 3080 Gigabyte Eagle OC bij Alternate besteld voor €719. Sta inmiddels op plek 37 (begonnen op 110 oid) dus schiet inderdaad voor geen meter op. Maar de alternatieve varianten van +€850 behalen maar enkele fps meer, dus daar ga ik niet aan beginnen.

Maar dat lange wachten komt mijn inziens vooral door de fabrikanten. Het is vrij duidelijk dat de dure kaarten meer geleverd worden dan de goedkopere versies. Dat blijkt wel uit de diverse berichten van Megekko b.v.
Ja sommige modellen worden niet zoveel van geproduceerd momenteel, andere juist weer wel.
Met mijn plek 2 bij Alternate komt de 3080 tuf oc iig wel dichtbij. Deze kaart komt ook niet massaal naar NL, maar meer dan die Eagle oc.
Dat de webshops omhoog gaan zal met communicatie leverancier te maken hebben, is ook aan informatique te zien, die braaf mee omhoog gaat, terwijl ze al zo'n 50 euro hoger zitten voor de meeste kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anguish
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 02-01-2022
Excalibur82 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:20:
[...]

Kijk .. telkens laat ik me doen door al deze berichten over leveringen van megekko en azerty en wil ik plooien om mijn bestelling te annuleren bij Alternate. En dan op het laatste nippertje lees ik comments zoals die van jou en twijfel ik terug omdat ik stiekem toch liever mijn 730 betaal dan de hedendaagse prijzen... Maarja.... De twijfel zal aanhouden tot er daadwerkelijk een keuze zal gemaakt worden..

Ik bedoel maar.. door te hunten zou je al snel vergeten wat die originele prijzen waren en snel teveel betalen..

[ Voor 4% gewijzigd door Anguish op 08-01-2021 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaflic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-09 21:00
Anguish schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:32:
[...]

Kijk .. telkens laat ik me doen door al deze berichten over leveringen van megekko en azerty en wil ik plooien om mijn bestelling te annuleren bij Alternate. En dan op het laatste nippertje lees ik comments zoals die van jou en twijfel ik terug omdat ik stiekem toch liever mijn 730 betaal dan de hedendaagse prijzen... Maarja.... De twijfel zal aanhouden tot er daadwerkelijk een keuze zal gemaakt worden..

Ik bedoel maar.. door te hunten zou je al snel vergeten wat die originele prijzen waren en snel teveel betalen..
Respect voor jullie allen die op de originele MSRP prijs blijven wachten. Ik heb het na 4 maanden opgegeven. Had pas enkele uren na release mijn keuze gemaakt en besteld en dan helaas de slechtst geleverde variant (TUF Non OC). Anders was ik al aan de beurt geweest.

Nu ben ik één van diegenen die uiteindelijk met gezonde tegenzin toch tegen meerprijs in een veel kortere wachtrij is gaan staan. Blijft een beetje zuur om ipv 729 nu 949 te betalen... wel mooier model O-) 8)7 : Witte Strix. Ik dacht dat die TUF non OC helemaal niet meer geleverd ging worden, totdat het gisteren dan eindelijk wel zover was... Maar had ik alsnog tot kerst moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anguish
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 02-01-2022
Shaflic schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:45:
[...]

Respect voor jullie allen die op de originele MSRP prijs blijven wachten. Ik heb het na 4 maanden opgegeven. Had pas enkele uren na release mijn keuze gemaakt en besteld en dan helaas de slechtst geleverde variant (TUF Non OC). Anders was ik al aan de beurt geweest.

Nu ben ik één van diegenen die uiteindelijk met gezonde tegenzin toch tegen meerprijs in een veel kortere wachtrij is gaan staan. Blijft een beetje zuur om ipv 729 nu 949 te betalen... wel mooier model O-) 8)7 : Witte Strix. Ik dacht dat die TUF non OC helemaal niet meer geleverd ging worden, totdat het gisteren dan eindelijk wel zover was... Maar had ik alsnog tot kerst moeten wachten.
Waar heb je'm besteld? En heb je en al of welke positie sta je? Heb ook enorme interesse in deze kaart, hoewel ik maar 1 CM ofzo overhou 8n mijn behuizing.. dus nog sterk aan het twijfelen, lol

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 20:03
Yesss!! Let the game begin..
De Suprim X besteld op 6 Januari bij Paradigit voor 949,- en zojuist opgehaald! _/-\o_
Cihuacoatl: Nogmaals hartelijk dank voor het melden!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SRPlprP5rtsO0IFJ4XZ5I8lGLwk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/l8KnOPlVNSxOUAa1HJmGQ7YJ.jpg?f=fotoalbum_large

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf95
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 14-11-2022
Anguish schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:32:
[...]

Dat de wachttijd lang zou zijn had ik in november al geaccepteerd, alleen door de speculaties(al dan niet bevestigd door Asus) dat de tuf non oc 3080 niet meer wordt geproduceerd twijfel ik steeds meer.

Vind het prima om nog te wachten, alleen zou ik me genaaid voelen als ze over 2 maanden dood leuk zeggen: sorry we maken deze kaart niet meer, dus hier is je geld. Of wil je een andere bestellen (die wij ondertussen met minimaal 100 euro hebben verhoogd)

Door dat laatste ben ik steeds meer in staat om de hele meuk te cancelen en een kaart te bestellen die ik in ieder geval voorbij heb zien komen op dit forum

Edit: voor de geïnteresseerden. Op 10 nov besteld op 558. 2 keer (eind november en 1 keer in december) een sprong gemaakt van ca 20 kaarten van de een op de andere dag. Van de week een sprong van circa 6 kaarten.

Rest van de dagen circa 2 plaatsen voorruit per dag( wat waarschijnlijk annuleeringen zijn)

Nu op plaatst 401.

[ Voor 11% gewijzigd door Olaf95 op 08-01-2021 15:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shaflic
Anguish schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:49:
[...]

Waar heb je'm besteld? En heb je en al of welke positie sta je? Heb ook enorme interesse in deze kaart, hoewel ik maar 1 CM ofzo overhou 8n mijn behuizing.. dus nog sterk aan het twijfelen, lol
Bedoel je de 3080 Strix White? Heb hem gisteren besteld bij Azerty en sta 12/12. Ze hebben aangegeven de kaart komende week binnen te krijgen. Heb telefonisch contact gehad en ze verwachte meerdere leveringen komende weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaflic
Olaf95 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 15:01:
[...]

Dat de wachttijd lang zou zijn had ik in november al geaccepteerd, alleen door de speculaties(al dan niet bevestigd door Asus) dat de tuf non oc 3080 niet meer wordt geproduceerd twijfel ik steeds meer.

Vind het prima om nog te wachten, alleen zou ik me genaaid voelen als ze over 2 maanden dood leuk zeggen: sorry we maken deze kaart niet meer, dus hier is je geld. Of wil je een andere bestellen (die wij ondertussen met minimaal 100 euro hebben verhoogd)

Door dat laatste ben ik steeds meer in staat om de hele meuk te cancelen en een kaart te bestellen die ik in ieder geval voorbij heb zien komen op dit forum
Precies wat er deze week door mijn hoofd ging en heb die stap gemaakt :) .

Maar nu hebben ze dus gisteren laten zien dat het wel kán! De non OC leveren. Kan dan alsnog vele maanden duren op dit tempo. Dan komt de 4080 release onderhand alweer in zicht 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaflic
Olaf95 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 15:01:
[...]

Edit: voor de geïnteresseerden. Op 10 nov besteld op 558. 2 keer (eind november en 1 keer in december) een sprong gemaakt van ca 20 kaarten van de een op de andere dag. Van de week een sprong van circa 6 kaarten.

Rest van de dagen circa 2 plaatsen voorruit per dag( wat waarschijnlijk annuleeringen zijn)

Nu op plaatst 401.
Ik stond vorige week nog op 80 (begon 174 ofzo), maar hoe dichter je bij de 1 komt, hoe langzamer het gaat. Oftewel, hoe minder annuleringen er voor je zijn.

Leveringen zijn er maar 2x geweest in die 4 maanden van enkele stuks. Als ik dat door zou trekken, dan was ik 2022 aan de beurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-09 13:26
Shaflic schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 15:03:
[...]

Bedoel je de 3080 Strix White? Heb hem gisteren besteld bij Azerty en sta 12/12. Ze hebben aangegeven de kaart komende week binnen te krijgen. Heb telefonisch contact gehad en ze verwachte meerdere leveringen komende weken.
Ik zie deze uberhaupt niet op de site van azerty, heb je een link?

laat maar, gevonden.
1043 euro.
dat word me te gortig.

[ Voor 7% gewijzigd door Nordcore op 08-01-2021 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clint.Eastwood
  • Laatst online: 13-03 18:49
Zojuist verzendbevestiging gekregen voor de inno3d 3080 X3 bij Azerty. Stond 1 / 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaflic
Nordcore schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 15:23:
[...]

Ik zie deze uberhaupt niet op de site van azerty, heb je een link?
https://azerty.nl/product...80-o10g-white-10gb-gddr6x

Ik zie dat ze afgelopen uren de prijs omhoog hebben gegooid. Was vanmorgen nog 952,- en nu 1044,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zweggelzyx
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 08-10-2021
Het schiet ook niet op met die Gigabyte kaarten hé.. Nu alweer een week muurvast op dezelfde positie zonder extra informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excalibur82
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 29-08 18:57
[...]

Tja, het wachten is vervelend, maar vóór september kon ik ook nog prima gamen met mijn 1080ti, dus die paar maanden extra overleef ik ook nog wel.
Wat nou als de 3080ti in februari uitkomt (volgens geruchten) en ik neem aan met een adviesprijs van €999 (puur een gok). Ben je dan nog steeds blij met je 3080 van €949?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dain_Bramage
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-09 10:20
27-12 een MSI GeForce RTX 3080 GAMING X TRIO bij Azerty besteld.

Wachtrij gisteren 68/133, vandaag 33/106 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 09:08
Excalibur82 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 15:32:
[...]

Tja, het wachten is vervelend, maar vóór september kon ik ook nog prima gamen met mijn 1080ti, dus die paar maanden extra overleef ik ook nog wel.
Wat nou als de 3080ti in februari uitkomt (volgens geruchten) en ik neem aan met een adviesprijs van €999 (puur een gok). Ben je dan nog steeds blij met je 3080 van €949?
ga der maar van uit dat die kaart gewoon rond de 13a 1500 euro gaat zitten in de praktijk

Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Shaflic
Excalibur82 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 15:32:
[...]

Ik had mijn 2070 verkocht op dag van aankondiging. Destijds blij mee want prima prijs kunnen krijgen terwijl deze daarna flink inzakte (om uiteindelijk weer wat te stijgen). Had tijdelijk een 1660 om te 'overleven' maar die is nu stuk. Zit dus zonder. Ook geen probleem, maar wacht dan liever een maand op de strix dan een jaar op de TUF non OC.

Daarnaast zal die 3080ti misschien voor een FE MSRP van 999 geïntroduceerd worden.. denk zelfs meer aangezien hij veel dichter tegen de 3090 dan 3080 aan zit. (3090 -4GB) Eerder 1099 ofzo. Voor een Strix mag je daar al 150 optellen. Daar komt dan net zo goed een schaarste opslag op dus betaal je al snel 1300-1500 voor 5-7% performance en 10GB RAM die ik niet nodig heb. Net onder de 1700-2000 die je nu voor een 3090 betaald.

Je zag het met die AMD release. Ze zullen nu niet op dag 1 eerst voor MSRP aanbieden om dan overrompelt te worden en te verhogen. Gaat gelijk de hoofdprijs betalen.

Heb absoluut overwogen op die 3080ti te wachten, maar verwacht dat die qua prijs/kwaliteit nog veel slechter gaat uitpakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stekkerdoos
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-09 12:45
Beste,

Mijn collega's van onze inkoopafdeling hebben mij gevraagd contact met u op te zoeken over het volgende.

U heeft bij ons een bestelling geplaatst voor een Asus TUF Gaming GeForce RTX 3080.
Helaas hebben wij van onze leverancier te horen gekregen dat dit product op dit moment niet meer leverbaar is.

We hebben eventueel wel een alternatief beschikbaar, namelijk de volgende:
MSI GeForce RTX 3080 VENTUS 3X 10G OC
Deze mogen wij u eenmalig aanbieden voor hetzelfde bedrag, u hoeft hier dus niet voor bij te betalen.

Mocht u geen interesse hebben in dit alternatief zouden wij uw bestelling ook kunnen annuleren als uw voorkeur hier naar uit gaat.

Wij zien uw reactie met uw voorkeur graag tegemoet.

Een fijne dag gewenst.

Met vriendelijke groet,

Rob
Team Paradigit
Na bijna 4 maanden wachten vandaag deze mail binnengekregen van Paradigit. Wellicht ook relevant voor andere mensen die nog op een TUF non-OC zitten te wachten. Vind het echter wel merkwaardig dat Megekko gisteren schijnbaar wel een levering heeft gehad... Andere leverancier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Stekkerdoos schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 15:58:
[...]

Na bijna 4 maanden wachten vandaag deze mail binnengekregen van Paradigit. Wellicht ook relevant voor andere mensen die nog op een TUF non-OC zitten te wachten. Vind het echter wel merkwaardig dat Megekko gisteren schijnbaar wel een levering heeft gehad... Andere leverancier?
Dat voorspelt niet veel goeds. :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jer123c
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-09 07:32
Update van wat azerty komende week verwacht:
Verwacht op 12-1-2021:
- Asus DUAL RTX 3060 Ti OC 8G - Klein aantal verwacht
- Asus TUF Gaming RTX 3060 Ti OC 8G - Klein aantal verwacht
- ASUS TUF GAMING GeForce RTX 3070 OC - Klein aantal verwacht
- ASUS DUAL GeForce RTX 3070 OC Edition O8G - Klein aantal verwacht
- ASUS TUF GAMING GeForce RTX 3070 - Klein aantal verwacht
- ASUS ROG STRIX GeForce RTX 3070 OC Gaming - Klein aantal verwacht
- Asus TUF Gaming GeForce RTX 3080 OC - Klein aantal verwacht
- ROG-STRIX-RTX3080-O10G-WHITE 10GB GDDR6X - Klein aantal verwacht
- ASUS EKWB GeForce RTX 3090 - Klein aantal verwacht
- Asus ROG Strix GeForce RTX 3090 Gaming OC - Klein aantal verwacht
- ROG-STRIX-RTX3090-O24G-WHITE 24GB GDDR6X - Klein aantal verwacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QUANTANiZE
  • Laatst online: 10-03-2022
noda32 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 12:36:
Azerty heeft zojuist mijn MSI 3080 gaming X trio verzonden en ik stond op positie nummer 36 van 138..

Ze zullen waarschijnlijk een flinke lading hebben ontvangen!?! Of is het een foute ‘click’?
Heb je een bevestigingsmail gekregen enzo? Ik ben sinds 14/12 aan het wachten op plek nr 1 en heb niks gehoord, bij Azerty weten ze ook van niks. Om gek van te worden |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noda32
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-08 20:27
QUANTANiZE schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 16:04:
[...]

Heb je een bevestigingsmail gekregen enzo? Ik ben sinds 14/12 aan het wachten op plek nr 1 en heb niks gehoord, bij Azerty weten ze ook van niks. Om gek van te worden |:(
Heb een verzendbevestiging gehad en inmiddels een ETA gekregen van PostNL (morgen).

- noda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QUANTANiZE
noda32 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 16:06:
[...]

Heb een verzendbevestiging gehad en inmiddels een ETA gekregen van PostNL (morgen).
Ik hoop niet dat ze me naar de volgende levering flikkeren dan. Nu nogmaals geduldig wachten op een antwoord van Azerty wat er nu eigenlijk mis is gegaan. Qua communicatie zijn ze top, maar dit vind ik echt te gek voor woorden als er effectief een levering gedropt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zidanexo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:04
QUANTANiZE schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 16:10:
[...]

Ik hoop niet dat ze me naar de volgende levering flikkeren dan. Nu nogmaals geduldig wachten op een antwoord van Azerty wat er nu eigenlijk mis is gegaan. Qua communicatie zijn ze top, maar dit vind ik echt te gek voor woorden als er effectief een levering gedropt is.
Dat zou wel vreemd zijn, heb je al in je azerty account gekeken wat de status is van de order? Want toen ik eenmaal een verzendbevestiging had ontvangen kon ik status in de wachtrij tool niet meer zien. "Helaas, er zijn geen resultaten"

In het order scherm was de status gewijzigd naar "verzonden" binnen mijn Azerty account.

[ Voor 6% gewijzigd door Zidanexo op 08-01-2021 16:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJOEKRedBull
  • Laatst online: 13-08 13:21
ITS FUCKING HAPPENING EVERYONE STAY CALM

sorry,

had maandag de ASUS TUF 3080 OC kunnen bestellen op AmazonNL en zojuist de verzendbevestiging ontvangen.

Dan staat er op de bestel pagina leverbaar vanaf 15 januari, op de bestellign levering 19-20 januari en dan is hij er de 12de al.

Zou het, zou ik dit forum kunnen verlaten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

@noda32 @QUANTANiZE mmm apart, kunnen jullie jullie aankoopprijs eens vergelijken?

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QUANTANiZE
Zidanexo schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 16:16:
[...]

Dat zou wel vreemd zijn, heb je al in je azerty account gekeken wat de status is van de order? Want toen ik eenmaal een verzendbevestiging had ontvangen kon ik status in de wachtrij tool niet meer zien. "Helaas, er zijn geen resultaten"
Wachttool geeft nog steeds plek 1 aan, maar het totaal is met 30 gezakt. "Wachten op producten".

@temp00

879 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noda32
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-08 20:27
QUANTANiZE schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 16:23:
[...]

Wachttool geeft nog steeds plek 1 aan, maar het totaal is met 30 gezakt. "Wachten op producten".

@temp00

879 euro
Ik heb dezelfde aankoopprijs.. het was overigens de enige 3080 waarvoor ik in de wachtrij stond..

- noda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QUANTANiZE
noda32 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 16:26:
[...]

Ik heb dezelfde aankoopprijs.. het was overigens mijn enige 3080 waarvoor ik in de wachtrij stond..
Same here. Zit al een volle maand dagelijks dit thread en de website te checken als een malle en nu dit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RogerWilco2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-08 12:40
[...]

Ik heb een complete PC besteld voor €2900, met 5900X en ASUS TUF 3080. Ik wist dat dat wachten werd, maar ik wil alles tegelijk geleverd hebben i.v.m. garantie. Er waren maar twee winkels die alle onderdelen hebben die ik wil, dus ik heb de goedkoopste gekozen en sta sindsdien in de wachtrij.

Mijn oude machine met GTX980 doet het voorlopig nog wel.

Voorlopig verwacht ik dat de TUF 3080 op een gegeven moment wel te leveren gaat zijn, maar dat ASUS op het moment eerst alle 3080's die ze met een hogere marge kunnen verkopen probeert te leveren. Mocht daar uiteindelijk wel iets gebeuren, dan wacht ik af welke oplossing de verkoper biedt. Ik heb bewust gekozen voor de TUF non-OC omdat deze in de tests er goed uit kwam m.b.t. temperatuur en geluid, zonder heel veel in te leveren op prestaties. Er zijn in het ieder geval nog 574 anderen die er ook zo over denken.

Ondertussen zijn een aantal prijzen gestegen, waardoor de configuratie waarmee ik nu in de wachtrij sta, niet meer in mijn budget zou passen. Dus hoop ik dat mijn wachten beloond wordt en er uiteindelijk voor de afgesproken prijs geleverd wordt.
Dezelfde computer zou nu €429,71 duurder zijn. Bijna alle componenten zijn in prijs gestegen.

[ Voor 8% gewijzigd door RogerWilco2 op 08-01-2021 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zidanexo
noda32 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 16:26:
[...]

Ik heb dezelfde aankoopprijs.. het was overigens mijn enige 3080 waarvoor ik in de wachtrij stond..
Same, volgens mij is de prijs al weken niet gewijzigd en het was tevens ook de enige bestelling die ik had staan bij Azerty.

@QUANTANiZE Je hebt toevallig niet de post NL App ? Want dat was hoe ik er achter kwam dat er ineens een verzending was. Had niet verwacht het nog deze week te ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yahya.faron
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 10-08 11:49
RogerWilco2 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 16:29:
[...]

Ik heb een complete PC besteld voor €2900, met 5900X en ASUS TUF 3080. Ik wist dat dat wachten werd, maar ik wil alles tegelijk geleverd hebben i.v.m. garantie. Er waren maar twee winkels die alle onderdelen hebben die ik wil, dus ik heb de goedkoopste gekozen en sta sindsdien in de wachtrij.

Mijn oude machine met GTX980 doet het voorlopig nog wel.

Voorlopig verwacht ik dat de TUF 3080 op een gegeven moment wel te leveren gaat zijn, maar dat ASUS op het moment eerst alle 3080's die ze met een hogere marge kunnen verkopen probeert te leveren. Mocht daar uiteindelijk wel iets gebeuren, dan wacht ik af welke oplossing de verkoper biedt. Ik heb bewust gekozen voor de TUF non-OC omdat deze in de tests er goed uit kwam m.b.t. temperatuur en geluid, zonder heel veel in te leveren op prestaties. Er zijn in het ieder geval nog 574 anderen die er ook zo over denken.

Ondertussen zijn een aantal prijzen gestegen, waardoor de configuratie waarmee ik nu in de wachtrij sta, niet meer in mijn budget zou passen. Dus hoop ik dat mijn wachten beloond wordt en er uiteindelijk voor de afgesproken prijs geleverd wordt.
556 hier voor €749 bij Alternate :(:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Merijnicon
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 24-08-2022
Zucht. Gigabyte en Alternate. Ik heb de slechtste combi. Ik heb de gigabyte aorus xtreme waterforce 10GB besteld

Besteld op 22 december. Sta nummer 1.

Ik ga nog niet cancelen want ondertussen is wat ik ervoor betaal een koopje als alles maar duurder wordt.

Maar ik zit dus nu met een vet nieuwe build. Waar ik mijn oude asus direct cu2 GTX680 dc2 oc maar in heb gezet. Cp spelen met 18 fps lol. Overclock m nog wel naar 1300MHZ.

IK WIL MIJN KAART!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhelX
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 29-09 11:28
Zidanexo schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 16:29:
[...]

Same, volgens mij is de prijs al weken niet gewijzigd en het was tevens ook de enige bestelling die ik had staan bij Azerty.

@QUANTANiZE Je hebt toevallig niet de post NL App ? Want dat was hoe ik er achter kwam dat er ineens een verzending was. Had niet verwacht het nog deze week te ontvangen.
Hoe kan je zonder track en trace code zien of het aankomt? Heb ook een bestelling bij Azerty die 2 tot 3 werkdagen stond en nu op onbekend terwijl ik op de juiste plek in de wachtrij sta.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daveytje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 05:54
Dat wil iedereen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QUANTANiZE
Zidanexo schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 16:29:
[...]

Nee heb ik niet. Normaal zou de website van Azerty zelf eerst moeten zijn om te laten weten dat de producten binnen zijn maar daar staat nog steeds "wachten".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zidanexo
PhelX schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 16:35:
[...]

Hoe kan je zonder track en trace code zien of het aankomt? Heb ook een bestelling bij Azerty die 2 tot 3 werkdagen stond en nu op onbekend terwijl ik op de juiste plek in de wachtrij sta.
je kan je via https://www.postnl.nl/campagnes/mijn-post-in-de-app/ je aanmelden, werkt wel het beste wanneer je op jezelf woont. Anders ontvang je ook berichten over de post die bestemd is voor je huisgenoten.

Maar niet snel daarna had ik een bevestiging ontvangen in mijn email, met een track & trace link.
QUANTANiZE schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 16:38:
[...]

Nee heb ik niet. Normaal zou de website van Azerty zelf eerst moeten zijn om te laten weten dat de producten binnen zijn maar daar staat nog steeds "wachten".
Daar heb je wel gelijk in, dan weet ik het ook niet :O

[ Voor 21% gewijzigd door Zidanexo op 08-01-2021 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodoor v B
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-09 12:56
Shaflic schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 07:41:
Bij Azerty zojuist van 11/11 naar plekje 12/12 gegaan voor de 3080 Strix OC White...

Nou had ik niet verwacht dat ik in 1 dag tijd een plek zou zijn gezakt, maar een plek gestegen vind ik opmerkelijk.
Ja, normaal gesproken bijzonder, maar omdat er Azerty boven staat....... })
Heb je al een verklaring gevraagd/gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merijnicon
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 24-08-2022
Dat weet ik.
En ik hoop ook dat iedereen m snel (of ooit) krijgt.

T blijft bizar allemaal, maar t riekt allemaal wel een beetje naar een marketing truuk ondertussen.

Annyway. Ik brand mn oude beessie wel op. Wel leuk om te zien hoe die oude gtx op een asus rog strix b550f met Ryzen 5600x toch meer fpsjes doet dan op mijn oudere systeem, die voor toen echt niet misselijk was. Alleen kan ik zn tweeling kaart er niet naast zetten want geen sli meer op mn nieuwe mobo. Dus nu CP op 18 fps en (bijna) alles op low. Wel 1440p.

Die kaarten waren echt goed in 2014. T ziet er iniedergeval beter uit dan op de PS4 😂

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• MightyMike87
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 01-02-2023
Laat ik dan maar even een beetje positieve informatie met jullie delen zo vlak voor het weekend.. :*)

Het lijkt er sterk op dat de leverantie voor veel RTX3000 kaarten steeds meer op gang begint te komen.
Ik heb vandaag een peiling gedaan bij de vier grootste IT Distributeurs van Nederland en velen verwachte aankomende week aanzienlijke batches kaarten te ontvangen.

Ik kan jullie niet exact melden om welke specifieke kaarten het dan gaat maar met name de 60's 70's en 80's.
Bij één van de vier is zelfs de verwachting dat het grootste deel van hun backorders daarmee uitgeleverd gaan worden.

De kaart waar ik dan als laatste over spreek betreft de https://tweakers.net/pricewatch/1636594/msi-geforce-rtx-3070-suprim-x-8g.html omdat ik deze zelf in bestelling heb.

Uiteraard hoeft dit niets te zeggen over jouw specifieke order daar waar webshops kunnen inkopen bij een andere Distributeur maar toch wou ik dit nieuws graag even met jullie delen! :D :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodoor v B
[...]

Een inferieure kaart aanbieden voor hetzelfde bedrag, stelletje schurken })
Is gewoon een truuk om je de bestelling te laten annuleren.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• jeffb0918
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 28-02 17:51
One last post in this thread (probably) because I'm finally done looking for a GPU!
The 3090 TUF OC ordered on new year from Megekko has finally been delivered last night and installed today!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/myLsX3-4n6GRlRHqLoN-CdHSGE4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0jHV61q8FVrwLmaqQaTiVQhk.jpg?f=fotoalbum_large

Thank you to everyone here for the very informative discussion and sharing of links!
I wouldn't have been able to order this had it not been for the link being shared here! So, thank you once again!
I wish everyone who is still trying to find a GPU the best of luck! Just be patient, it will eventually come!

Translated (my apologies):

Een laatste bericht in deze thread (waarschijnlijk) omdat ik eindelijk klaar ben met zoeken naar een GPU!
De 3090 TUF OC die voor nieuwjaar bij Megekko is besteld, is gisteravond eindelijk afgeleverd en vandaag geïnstalleerd!
Bedankt aan iedereen hier voor de zeer informatieve discussie en het delen van links!
Ik had dit niet kunnen bestellen als de link hier niet was gedeeld! Dus nogmaals bedankt!
Ik wens iedereen die nog steeds op zoek is naar een GPU veel succes! Wees geduldig, het zal uiteindelijk komen!

[ Voor 23% gewijzigd door jeffb0918 op 08-01-2021 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-09 13:26
MightyMike87 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 17:02:
Laat ik dan maar even een beetje positieve informatie met jullie delen zo vlak voor het weekend.. :*)

Het lijkt er sterk op dat de leverantie voor veel RTX3000 kaarten steeds meer op gang begint te komen.
Ik heb vandaag een peiling gedaan bij de vier grootste IT Distributeurs van Nederland en velen verwachte aankomende week aanzienlijke batches kaarten te ontvangen.

Ik kan jullie niet exact melden om welke specifieke kaarten het dan gaat maar met name de 60's 70's en 80's.
Bij één van de vier is zelfs de verwachting dat het grootste deel van hun backorders daarmee uitgeleverd gaan worden.

De kaart waar ik dan als laatste over spreek betreft de https://tweakers.net/pricewatch/1636594/msi-geforce-rtx-3070-suprim-x-8g.html omdat ik deze zelf in bestelling heb.

Uiteraard hoeft dit niets te zeggen over jouw specifieke order daar waar webshops kunnen inkopen bij een andere Distributeur maar toch wou ik dit nieuws graag even met jullie delen! :D :>
En welke distribiteurs zijn dit dan?

Techdata , Ingrammicro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkullboyNL

Bij wie heb jij hem in bestelling?
Nordcore schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 17:17:
[...]

Techdata , Ingrammicro?
En Copaco denk ik

[ Voor 7% gewijzigd door SkullboyNL op 08-01-2021 17:22 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-09 10:38
SkullboyNL schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 17:21:
[...]

[...]

En Copaco denk ik
Ik vermoed bij zijn eigen werkgever? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Ik heb mijn bestelling bij alternate al gecanceld, en geloof hier eerlijk gezegd weinig van. Bitcoin blijft stijgen en de kaarten ideal om te minen zijn in short supply. De prijzen gaan overal omhoog, wat niet duid op grote hoeveelheden aan kaarten maar eerder aan een schaarste. We zullen zien komende weken.

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JunesT
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 24-09 12:20
Theodoor v B schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 17:03:
[...]

Een inferieure kaart aanbieden voor hetzelfde bedrag, stelletje schurken })
Is gewoon een truuk om je de bestelling te laten annuleren.
Een inferieure kaart ? Die MSI ventus 3 * OC is best wel een goede kaart tegenover een non oc tuf. Het is een non Rgb kaart ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsikki
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-02 15:14
DJOEKRedBull schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 16:17:
ITS FUCKING HAPPENING EVERYONE STAY CALM

sorry,

had maandag de ASUS TUF 3080 OC kunnen bestellen op AmazonNL en zojuist de verzendbevestiging ontvangen.

Dan staat er op de bestel pagina leverbaar vanaf 15 januari, op de bestellign levering 19-20 januari en dan is hij er de 12de al.

Zou het, zou ik dit forum kunnen verlaten??
Nee is veels te gezellig hier. Wat moet je anders met al je vrije tijd doen :+ :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJOEKRedBull
  • Laatst online: 13-08 13:21
Hatsikki schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 17:38:
[...]

Nee is veels te gezellig hier. Wat moet je anders met al je vrije tijd doen :+ :*)
Ik heb wel wat te doen.

Ik heb al zo'n 4 maanden een Index doos als decoratie staan. GTX970 trekt het niet lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsikki
  • Laatst online: 19-02 15:14
[...]

Bij Megekko waren het volgens mij 4 of 5 stuks. Nadat ik van positie 210 (gister ochtend) naar 204 (vanochtend) was gegaan ehb ik besloten mijn bestelling te annuleren. Dit was de eerste levering tot nu toe van de TUF non-OC volgens mij. Dus had er weinig vertrouwen in de kaart voor de zomer te ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 11leon
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-11-2024
Clint.Eastwood schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 15:26:
Zojuist verzendbevestiging gekregen voor de inno3d 3080 X3 bij Azerty. Stond 1 / 5.
Hoelang heb je moeten wachten als ik vragen mag? Ik was 5/5 nu 3/3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clint.Eastwood
  • Laatst online: 13-03 18:49
11leon schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 17:52:
[...]

Hoelang heb je moeten wachten als ik vragen mag? Ik was 5/5 nu 3/3.
Dinsdag besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 11leon
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-11-2024
Dat ging rap dan. (y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjaaksnor
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 01-02-2021
Net weer Alternate gebeld. en ze zeggen dat ze elke keer maar 1 kaart van de RTX 3080 ROG Strix OC binnenkrijgen. wat ik totaal niet geloof. had aangegeven dat er een of meerdere weken maar 1 iemand van de wachtrij af is.
wat ik zelf geloof dat het gewoon cancelde orders zijn.

Wachtende: ASUS RTX 3080 STRIX OC Alternate.nl (Positie in de wachtrij: 13)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodoor v B
JunesT schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 17:28:
[...]

Een inferieure kaart ? Die MSI ventus 3 * OC is best wel een goede kaart tegenover een non oc tuf. Het is een non Rgb kaart ja.
My Bad. In de zin dat ik de non OC in mijn achterhoofd had. 8)7
Deze komt in de reviews van Tweakers niet zo best uit de verf.
Evengoed zou ik de TUF non OC niet inruilen voor de Ventus OC, maar hey, persoonlijk. :9B

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• luc86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-03-2024
JunesT schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 17:28:
[...]

Ik zou oppassen met die Ventussen. Deze week de 3060ti x3 OC gehad en de fans gaan bij normale load niet lager dan 1800rpm. Ik ga em terugsturen want dat ding maakt een takkeherrie dwars door mijn koptelefoon, en ga niet wachten op een eventuele update van MSI. En ik heb mijn andere order voor de 3070 Ventus gelijk gecanceld.

Zwaar teleurgesteld, als iemand er toch nog mee aan de haal wilt, mag je em zo overnemen, prestaties zijn prima. 549 excl verzendkosten heb ik er voor betaald.

[ Voor 16% gewijzigd door luc86 op 08-01-2021 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miranon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 29-06 22:22
Heeft iemand nog een EVGA kaart geleverd gekregen in de afgelopen dagen? Overal is de levertijd onbekend op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MightyMike87
Nordcore schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 17:17:
[...]

Techdata , Ingrammicro?
SkullboyNL schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 17:21:
[...]

[...]

En Copaco denk ik
De grote 4 zijn Techdata, Copaco, Ingram, Also.

De laatste is waar die van mij in BO staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MightyMike87
D0gtag schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 17:26:
[...]

Ik heb mijn bestelling bij alternate al gecanceld, en geloof hier eerlijk gezegd weinig van. Bitcoin blijft stijgen en de kaarten ideal om te minen zijn in short supply. De prijzen gaan overal omhoog, wat niet duid op grote hoeveelheden aan kaarten maar eerder aan een schaarste. We zullen zien komende weken.
Het blijft een druppel op een gloeiende plaat maar er xit langzamerhand wat meer progressie in. Inderdaad als je snel een kaart wilt kun je het beter niet zoeken in de 90 en 80 serie maar weer afhankelijk van welke variant en fabrikant je hiervoor verkiest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasSav
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-03-2021
Wetende dat ik op plek 6 sta bij Informatique voor de MSI 3080 Gaming X Trio maakt het wachten nog vervelender.
De wachtrij is voorheen zo'n 3 kaarten per week gedaald, maar dit is natuurlijk variabel.
Hopelijk krijgen ze veel binnen!
Wie staat er bij mij in de wachtrij voor dezelfde kaart en wie heeft deze kaart van Informatique al mogen ontvangen en wanneer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lidith
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 03-06 14:11
Check net de megekko nvidia/amd statement page:

KFA2:
Begin volgende week (week 2) verwachten wij een redelijk aantal:
• KFA2 GeForce RTX 3070 SG (1-Click OC)
• KFA2 GeForce RTX 3070 (1-Click OC)

Nog nooit van dit merk gehoord, is het wat? De meeste reviews die ik tegen kom zijn allemaal duits. Maarja, wel heel duur voor een 3070: €959 (€1059 zonder korting?).

Ik blijf mooi braaf om mijn Strix 3080 o10g voor €899 wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awesomegames
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 28-09 09:05
Lidith schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 18:45:

KFA2:

Nog nooit van dit merk gehoord, is het wat? De meeste reviews die ik tegen kom zijn allemaal duits. Maarja, wel heel duur voor een 3070: €959 (€1059 zonder korting?).

Die zullen eeuwig op beschikbaar staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cahio
  • Laatst online: 20-05-2023
Lidith schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 18:45:

KFA2:

Ik heb momenteel een KFA2 GTX 1070ti die ik nu een kleine 2 jaar heb (ergens in eind 2008-begin 2009 gekocht). Heb er nog niet echt problemen mee gehad aka het ding werkt nog steeds. Of ik het merk zou aanraden? Oprecht geen idee, voor ik deze kaart kocht had ik er nog nooit van gehoord, deze was wel stevig geprijst, daarom een KFA2 gekocht haha. Heb wel hevige coil whine met dit ding, maar is ondertussen ook al 2 generaties oud. Maar geen idee over de 30xx series

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EwaJurjen01
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
MightyMike87 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 18:31:
[...]

[...]

De grote 4 zijn Techdata, Copaco, Ingram, Also.

De laatste is waar die van mij in BO staat.
Is het bekend welke winkels bij welke distributeur horen? Of is er ergens te vinden aan wij zij door distribueren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bazzer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-08 14:01
miranon schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 18:27:
Heeft iemand nog een EVGA kaart geleverd gekregen in de afgelopen dagen? Overal is de levertijd onbekend op dit moment.
Gisteren ontvangen, afgelopen maandag besteld bij megekko.
3070 XC Ultra

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomnesia
  • Laatst online: 04-05-2022
bazzer schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 18:52:
[...]

Gisteren ontvangen, afgelopen maandag besteld bij megekko.
3070 XC Ultra
Idem hier,maand besteld gisteren ontvangen!
Ga zowiezo upgraden maar tot nu toe heel tevreden over de prestaties, zelf cyberpunk staat alles zo goed als max (incl Ray tracing) op mijn oude 3930k(4,6ghz) en ik schommel tussen de 30 en 60 fps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MightyMike87
EwaJurjen01 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 18:50:
[...]

Is het bekend welke winkels bij welke distributeur horen? Of is er ergens te vinden aan wij zij door distribueren?
Nee niet echt en ik verwacht dat geen enkele webshop dit gaat prijsgeven. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-08 14:01
Tomnesia schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 19:03:
[...]
Idem hier,maand besteld gisteren ontvangen!
Ga zowiezo upgraden maar tot nu toe heel tevreden over de prestaties, zelf cyberpunk staat alles zo goed als max (incl Ray tracing) op mijn oude 3930k(4,6ghz) en ik schommel tussen de 30 en 60 fps!
Ik heb me ingeschreven voor de step-up actie.
Verwacht niet snel een berichtje, hoop binnen een paar maand wat te horen.
Moet geloof ik iets van 20-30 euro betalen en dan zou ik een 3080 krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm30
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-04 20:06
Hier nu ook maar eens achter aan gesloten in een wachtrij.. we gaan het zien. nrtje 97 bij azerty voor de asus tuf oc 3080

gametag: estruqiarixs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunesT
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 24-09 12:20
luc86 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 18:21:
[...]

Ik zou oppassen met die Ventussen. Deze week de 3060ti x3 OC gehad en de fans gaan bij normale load niet lager dan 1800rpm. Ik ga em terugsturen want dat ding maakt een takkeherrie dwars door mijn koptelefoon, en ga niet wachten op een eventuele update van MSI. En ik heb mijn andere order voor de 3070 Ventus gelijk gecanceld.

Zwaar teleurgesteld, als iemand er toch nog mee aan de haal wilt, mag je em zo overnemen, prestaties zijn prima. 549 excl verzendkosten heb ik er voor betaald.
Volgens reviews is die rtx 3080 van ventus net een heel stille kaart in vergelijking met de concurrentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhod
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-10-2024
Kan iemand mij in het kort vertellen hoe de step up van EVGA werkt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mercyfull
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-08 17:39
Dhod schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 20:17:
https://www.evga.com/support/stepup/

| O11 Dynamic White | 5950x | CH8 Hero Wifi | 3090 Vision OC |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Laatst online: 21:15
Of de EU site om opnieuw een eindeloze discussie over de voorwaarden te voorkomen.
https://eu.evga.com/support/stepup/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Prijzen zijn weer lekker stijgend... Tijdje terug een ichill X3 3070 voor 630 opgepikt (wat al veel te duur is), nu ligt de prijs van een 3070 tussen de 750-900. Echt belachelijk dat ze nog weg gaan ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadowkid053
  • Laatst online: 29-09 15:34
unfor schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 20:41:
Prijzen zijn weer lekker stijgend... Tijdje terug een ichill X3 3070 voor 630 opgepikt (wat al veel te duur is), nu ligt de prijs van een 3070 tussen de 750-900. Echt belachelijk dat ze nog weg gaan ook..
Die 630 is mrsp toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
519 euro.

https://www.nvidia.com/nl-nl/geforce/buy/

[ Voor 12% gewijzigd door unfor op 08-01-2021 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Ter info m.b.t. de bestellingen die EVGA zelf ontvangt via de site/step-up.
Daar wachten sommige mensen die zich de eerste dag hebben ingeschreven voor een kaart nog steeds op diverse kaarten:
https://forums.evga.com/FindPost/3196700
Edit; zie dat de link naar de bovenkant van de pagina gaat, maar het gaat om post #18518

De auto-notify date is hoever ze zijn met 'uitleveren' van die kaart.

[ Voor 12% gewijzigd door TheBrut3 op 08-01-2021 21:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DareFace
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09 14:07
Dhod schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 20:17:
Had zelf ook nog wat onduidelijkheden over de setp-up dus EVGA maar even gemaild

Hi EVGA,

I have a few questions about the step-up program. I have tried to find the answers online but i could not find them.
I live in the Netherlands and here there are only 2 official resellers, Megekko and Alternate.

My questions are:

1. If i buy a card 2nd hand with invoice but the invoice is not on my name, can i still apply for the step-up program?
2. If i buy a card from an other retailer there in the Netherlands or from an other country (Amazon.de or ldlc.com), can i still apply for the step-up program?
3. Can i buy any card and step up to a higher tier card? Example a RTX 2060 to a RTX 3090?

Het antwoord:

Hello,

Details of the Step Up program can be found here http://www.evga.com/support/stepup/ and is only available within the first 90 days from the date of purchase. As long as you purchase a product sold from an authorized reseller and are within 90 days from the date of purchase you can step up to only the cards that are listed on the step up list here http://www.evga.com/support/stepup/ by clicking on view details from your registered product page. Second hand purchases do not qualify for step up.

Regards,
EVGA

Amazon.de en andere buienlandse aanbieders vallen hier dus ook onder. 2de hands kaarten helaas niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shadowkid053
  • Laatst online: 29-09 15:34
Je kan de kaarten van 3rd parties qua prijs toch niet 1 op 1 overnemen van de nvidia kaarten? Of zie ik dat verkeerd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MightyMike87
shadowkid053 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 21:05:
[...]

Je kan de kaarten van 3rd parties qua prijs toch niet 1 op 1 overnemen van de nvidia kaarten? Of zie ik dat verkeerd
Dat zie je goed! :Y
Tenminste je kan het doen maar is niet echt realiteit..

[ Voor 9% gewijzigd door MightyMike87 op 08-01-2021 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
[...]

Waarom niet? Vooral de wat simpelere modellen zouden rond die prijs moeten zitten.
Ik zou veel liever de FE hebben dan de meeste 3rd party modellen.
Ik ben overigens erg blij met mijn "goedkope" ichill x3, lekker koel, lekker hoge OC en stil met een undervoltje.

[ Voor 12% gewijzigd door unfor op 08-01-2021 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkullboyNL
[...]

Klopt daarbij kan een 3rd partie kaart producent niet voor 520 euro een kaart maken. Nvidia verkoopt de chips van de 30XX series veel te duur waardoor de andere kaarten een stuk duurder zijn dan de kaarten van Nvidia.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
Sommigen blijven denken dat dit wel zo is. :+
Helaas zijn de meeste fabrikanten ook niet echt open over hun MSRP. Alleen EVGA, want daar kan je 'direct' bestellen. En op een livestream van MSI heb ik gehoord dat de MSRP van de 3060Ti Gaming X Trio €400 is zonder belastingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
TheBrut3 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 21:13:
[...]

Sommigen blijven denken dat dit wel zo is. :+
Helaas zijn de meeste fabrikanten ook niet echt open over hun MSRP. Alleen EVGA, want daar kan je 'direct' bestellen. En op een livestream van MSI heb ik gehoord dat de MSRP van de 3060Ti Gaming X Trio €400 is zonder belastingen.
Ah ja, laten we de extreme prijzen vooral goedpraten. Die arme fabrikanten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buffalo_magic
  • Laatst online: 18-09 15:31
Het feit dat veel mensen die hoge prijzen betalen heeft misschien ook wel te maken met het feit dat er velen een heel 'goedkoop' jaar achter de rug hebben. Minder reizen, weinig horecabezoeken, minder mogelijkheden tot uitvoeren van hobby's,....
Daardoor vinden ze die extra kost wel te verantwoorden.

Ik ben vandaag van positie 5 naar 3 gegaan bij Alternate België voor een MSI 3080 Suprim x. Waarschijnlijk 2 annuleringen dus... :]

Collega van mij belde vandaag met Alternate België en ze zeiden hem dat ze de komende 2 weken heel wat kaarten van verschillende versies verwachten te ontvangen.
Ik weet niet wat ik er van moet geloven, maar hoop doet leven zou ik zeggen.

[ Voor 4% gewijzigd door Buffalo_magic op 08-01-2021 21:22 ]

Pagina: 1 ... 424 ... 629 Laatste

Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
Beschikbaarheid is te vinden in https://docs.google.com/s...2_DWk4/edit#gid=712726851 (niet meer up-to-date)

reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord