Nah, wacht denk ik nog 2 weken en dan heb ik hem. Sta op plek 13 voor de Gaming x Trio, ongeveer elke 2 weken een le[
vering van min 15 kaarten

..
Shaflic schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 13:28:
[...]
1. Alternate heeft in het begin inderdaad lang aan de MSRP gehouden, maar spant nu de kroon met de grootste prijsopslagen van allemaal. Heb deze week bij Megekko nog 2x een 3060 kunnen bestellen (Gaming Trio X en FTW3, dus topmodellen) voor 499 en 539 terwijl Alternate 3060 instapmodellen voor 645 probeert te slijten.. In BE en DE hanteerde ze al veel langer flink verhoogde prijzen. Vandaar dat men nu van Scalpernate spreekt.
2. Alternate heeft dan wel een tijd aan de MSRP vastgehouden, maar vele malen minder uitgeleverd dan de genoemde concurrenten. Tegelijk kwamen ze in DE en BE vrij in voorraad tegen 200-300 euro meer.
Mijn orders daar geannuleerd. Betaal liever 50 euro meer bij Megekko dan dat ik mee doe met die kunstmatige uitstelacties van Alternate. Dat is natuurlijk ook wat ze willen, want ze hebben dezelfde kaarten nu duurder dan Megekko in de verkoop staan dus op iedere geannuleerde MSRP kaart kunnen ze nu flink meer vangen.
Tja, Alternate NL doet nu wat Megekko al veel eerder deed.
Je weet dat Alternate NL zelf inkoopt bij MSI en BE en DE dat ook zelf doen? Tenminste als ik ze mag geloven. Zie niet in waarom ik dat niet zal doen.
Ja er is minder geleverd en Megekko heeft meer leveringen gehad, maar die schijnen een grotere NVIDIA partner te zijn en dat zou met de verdeling te maken hebben?
en de 3060Ti duur verkopen, ja dat kan. Megekko heeft lekker geicnasseerd met de 3080 die veel meer verkocht is als pre order. Dus wie maakt er uiteindelijk meer winst?
[
Voor 4% gewijzigd door
daveytje op 08-01-2021 13:35
]