[NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 422 ... 629 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 38 producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-09 21:54
Lol, bij Paradiget, die had ik nog niet eerder gezien

PNY GeForce RTX 3090 EPIC-X RGB Triple Fan XLR8
Verwacht over 82 dagen, bestel nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMC90
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 18:02
D0gtag schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 20:05:
[...]

Ik heb geen enkele keer een notificatie gehad dat hij beschikbaar was.
Godsamme ik dus ook niet 😑 letterlijk gister voor aangemeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

FreeMen schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 20:34:
Lol, bij Paradiget, die had ik nog niet eerder gezien

PNY GeForce RTX 3090 EPIC-X RGB Triple Fan XLR8
Verwacht over 82 dagen, bestel nu!
Hey, ze zijn tenminste wel eerlijk erover :)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreeMen
temp00 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 20:35:
[...]

Hey, ze zijn tenminste wel eerlijk erover :)
haha, het eerste woord is echter wel een dikke vette disclaimer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaWM
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 08:07

ParaWM

Pro Prutser

DareFace schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 20:31:
[...]

Via mijn telefoon zie ik wel de bestellingen staan.
Op de Pc niet
Zowel op PC als telefoon zijn orderstatus en orderhistorie leeg bij me voor Alternate. Wachtrij doet het nog wel. Zal wel tijdelijk zijn hoop je dan :)

Sinterklaas wil bier !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:56

TAA

Liever IRC

Waarom mensen een kaart die ze gisteren besteld hebben vandaag na aankomst meteen op VA pleuren... tja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
TAA schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 20:45:
Waarom mensen een kaart die ze gisteren besteld hebben vandaag na aankomst meteen op VA pleuren... tja...
Tsja, doe je alleen wat aan door niet te kopen maar ja.

Die EVGA RTX 3090 ftw ultra voor € 2499 is wel het toppunt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oneshot1tkil
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 31-01 13:02
Maatje van mij schijnt een 3080 voor mij gekocht te hebben, echter komt hij uit Engeland...

Hij heeft DHL gebeld en zegt dat hun alles regelen?

Hij zegt zelf dat alles goed komt maar ik heb hier zo m’n twijfels bij, iemand ervaring met zendingen uit de UK vanaf 2021?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
oneshot1tkil schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 20:56:
Maatje van mij schijnt een 3080 voor mij gekocht te hebben, echter komt hij uit Engeland...

Hij zegt zelf dat alles goed komt maar ik heb hier zo m’n twijfels bij, iemand ervaring met zendingen uit de UK vanaf 2021?
Denk het niet maar dat ga(at) jij (hij) voor ons achter komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhod
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-10-2024
arjannijborg schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 12:16:
[...]

Vandaag een 3070 Suprim non-X besteld bij cdromland hopelijk vandaag de orderbevestiging binnen prijs was 685€
Was íe toevallig op voorraad?
Lucky!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMC90
oneshot1tkil schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 20:56:

Toevallig een Corsair SF750 bij amazon (co uk) gekocht en zij hebben met kortingen bij het afrekenen gezorgd dat de prijs hetzelfde is gebleven. Dus er stond 130 gbp als prijs bij het product, bij afrekenen ineens 112 + import + shipping = 130 gbp. Ik vermoed dat dit een amazon ding is, dus bij andere webshops zou je vermoedelijk gewoon importkosten moeten betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oneshot1tkil
DMC90 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 21:01:
[...]

Toevallig een Corsair SF750 bij amazon (co uk) gekocht en zij hebben met kortingen bij het afrekenen gezorgd dat de prijs hetzelfde is gebleven. Dus er stond 130 gbp als prijs bij het product, bij afrekenen ineens 112 + import + shipping = 130 gbp. Ik vermoed dat dit een amazon ding is, dus bij andere webshops zou je vermoedelijk gewoon importkosten moeten betalen.
Hij stuurt het naar mij als gift, ik hoef verder niks te betalen. Dus hij heeft het ontvangen en hij stuurt nu van zijn adres naar mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
DMC90 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 21:01:
[...]

Heb je hem al ?

Import op computers en computeronderdelen is zover ik kan zien 0% invoerheffing maar wel 21% btw. Die 21% kan de webwinkel niet voor je afdragen, dat moet je bij het ophaalpunt doen.. :|

edit, van de belastingdienst
De regels om iets te bestellen bij een Britse webshop zijn vanaf 1 januari 2021 hetzelfde als wanneer u iets bestelt buiten de EU. Zoals in de Verenigde Staten of China. In dat geval moet u in Nederland btw afdragen bij producten die €22 of meer kosten

vervolgens van de douane
Voor pakketten van meer dan € 22 moet u wél betalen

Btw bijvoorbeeld. En als uw pakket meer waard is dan € 150 óók invoerrechten. Beide rekent u af met uw bezorger.

[ Voor 26% gewijzigd door FreeMen op 07-01-2021 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-09 13:26
oneshot1tkil schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 21:03:
[...]

Hij stuurt het naar mij als gift, ik hoef verder niks te betalen. Dus hij heeft het ontvangen en hij stuurt nu van zijn adres naar mij.
Op 8 dec is er een pakket naar mij gestuurd vanuit UK.
Deze is gisteren gearriveerd via postnl na lang "zoek" te zijn geweest.
Gaat wel even duren denk ik.
Zoek maar eens met Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhorst
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 11-09 20:20
BTFD schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 18:58:
[...]

Yes!! Hier ook bericht van Paradigit dat hij het magazijn gaat verlaten..

MSI 3080 SUPREME X

09:10 besteld
Ik heb dit bericht ook maar niets van track and trace gekregen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:41
Dhorst schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 21:18:
[...]

Zal wel binnen nu en een uur komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oneshot1tkil
Nordcore schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 21:16:
[...]

Op 8 dec is er een pakket naar mij gestuurd vanuit UK.
Deze is gisteren gearriveerd via postnl na lang "zoek" te zijn geweest.
Gaat wel even duren denk ik.
Zoek maar eens met Google.
Ik heb heel veel zitten zoeken, alleen lees ik overal wat anders.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• erenatas
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 26-09 16:58
Hi all,

Sorry for not knowing Dutch, just posting in case if it would help to anyone.

I ordered EVGA RTX 3080 XC3 Ultra on 4/1 from Alternate.nl, queue was 15. On 5/1, queue dropped to 14. Let's see how long it's going to take. Cheers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMC90
FreeMen schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 21:03:
[...]

Heb je hem al ?

Import op computers en computeronderdelen is zover ik kan zien 0% invoerheffing maar wel 21% btw. Die 21% kan de webwinkel niet voor je afdragen, dat moet je bij het ophaalpunt doen.. :|

edit, van de belastingdienst
De regels om iets te bestellen bij een Britse webshop zijn vanaf 1 januari 2021 hetzelfde als wanneer u iets bestelt buiten de EU. Zoals in de Verenigde Staten of China. In dat geval moet u in Nederland btw afdragen bij producten die €22 of meer kosten

vervolgens van de douane
Voor pakketten van meer dan € 22 moet u wél betalen

Btw bijvoorbeeld. En als uw pakket meer waard is dan € 150 óók invoerrechten. Beide rekent u af met uw bezorger.
Hmmm ben benieuwd in dat geval, in nam aan dat dat al verrekend was. Zal ze ook nog wel ff een bericht sturen. Fingers crossed 🤞🏼

Edit: als het goed is zijn de importkosten ook al btw/vat. Ik weet zelf ook niet precies hoe en wat, maar als ik dit zo lees zou ik niets bij hoeven te betalen!
https://www.amazon.co.uk/...l?nodeId=GCXL3PUGPE5UU8PD

[ Voor 11% gewijzigd door DMC90 op 07-01-2021 21:31 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kilcoyne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 28-10-2024
En we blijven maar wachten :p

Elke keer als ik kijk op V&A sterf ik weer een beetje van binnen. Vaak dezelfde mensen die GPU's kopen en meteen op V&A zetten voor veels te veel geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anguish
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 02-01-2022
Kilcoyne schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 21:24:
En we blijven maar wachten :p

Elke keer als ik kijk op V&A sterf ik weer een beetje van binnen. Vaak dezelfde mensen die GPU's kopen en meteen op V&A zetten voor veels te veel geld
Vreselijk......

Ondertussen al dag 3 op plaats 263...

[ Voor 6% gewijzigd door Anguish op 07-01-2021 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Laatst online: 14:37
oneshot1tkil schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 21:03:
Bedoel je daarmee dat je geen import+belasting hoeft te betalen? Voor zover ik weet moet dat namelijk nog steeds, ook al is het goed een gift.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• totempaal
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21-08 11:56
[...]

Heb net de track and trace gekregen.

PSN: Totumpaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aekaz
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-08 00:42
TheBrut3 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 21:32:
[...]

Bedoel je daarmee dat je geen import+belasting hoeft te betalen? Voor zover ik weet moet dat namelijk nog steeds, ook al is het goed een gift.
Importheffing en douane kosten ja, belasting niet. Op een product wordt maar 1 keer belasting gebetaald, ongeacht hoeveel grenzen het over gaat.

@TheBrut3 als hij het goed verpakt, bij DHL juiste papieren invult is het geen probleem en hoef je je nergens druk om te maken. source: ik verstuur dagelijks electronicacomponenten de hele wereld over met o.a. DHL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oneshot1tkil
Aekaz schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 21:39:
[...]

Importheffing en douane kosten ja, belasting niet. Op een product wordt maar 1 keer belasting gebetaald, ongeacht hoeveel grenzen het over gaat.

@TheBrut3 als hij het goed verpakt, bij DHL juiste papieren invult is het geen probleem en hoef je je nergens druk om te maken. source: ik verstuur dagelijks electronicacomponenten de hele wereld over met o.a. DHL.
Als ik iets zou moeten betalen of hij dan is hij dat bereid om dat te doen of naar mij het te overmaken.

Alleen vraag ik me dus af hoe vlekkeloos het allemaal gaat lopen.
Hij is er vrij vaag over en zegt dat hij alles geregeld heeft via DHL via de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 30-09 20:03
[...]

In de mail staat dat je na 21:00u een mail ontvangt, dus zal wel komen..

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aekaz
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-08 00:42
oneshot1tkil schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 21:40:
[...]

Als ik iets zou moeten betalen of hij dan is hij dat bereid om dat te doen of naar mij het te overmaken.

Alleen vraag ik me dus af hoe vlekkeloos het allemaal gaat lopen.
Hij is er vrij vaag over en zegt dat hij alles geregeld heeft via DHL via de telefoon.
Lees https://www.dhlexpress.nl/nl/mijn-zending/invoerrechten-btw eens door. Dit zal veel van je vragen beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Laatst online: 14:37
Aekaz schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 21:39:
[...]

Dan hebben jij en/of de ontvanger geluk. In de link van DHL welke je plaatst staat ook gewoon het tegenovergestelde:
4. Mijn goederen zijn tweedehands, moet ik dan ook invoerrechten betalen?
Ja, btw en/of invoerrechten moet ook worden betaald voor goederen die ouder zijn of een vorige eigenaar hadden.

5. Ik heb al btw betaald bij de aankoop van mijn product? Waarom moet ik ook btw betalen bij invoer in Nederland?
De btw die u heeft betaald aan de leverancier/webshop van het product staat los van de btw die u moet betalen wanneer u het product naar Nederland importeert. Deze belasting wordt geheven door de Nederlandse overheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven_X3
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-08 18:55
Kan niet zien waar ze tegenstrijdig zijn met hun regels, maar zoals ik het lees zou er alsnog 21% belasting betaald moeten worden aan de Nederlandse staat omdat het VK geen EU meer is sinds de Brexit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhorst
  • Laatst online: 11-09 20:20
totempaal schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 21:38:
[...]

Heb net de track and trace gekregen.
Yes!

Ik ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisquit
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 27-09 21:18
ParaWM schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 20:36:
[...]

Zowel op PC als telefoon zijn orderstatus en orderhistorie leeg bij me voor Alternate. Wachtrij doet het nog wel. Zal wel tijdelijk zijn hoop je dan :)
Hier hetzelfde.
Ben er niet blij mee en hoop dat dit wel in orde komt. wacht al 3 maanden tenslotte en ben nu wel heel dichtbij.
Alleen de wachtrij tool doet het nog.
Gelukkig wel nog de bestel mail en een afdruk van de order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenixblade
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 10-01-2021
Taximaxi schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:12:
[...]

Top man grats

Wanneer had jij die bestelling gedaan als ik vragen mag ?

Ik sta in queue voor de Master bij Informatique (als het goed is op 1, 22-12 besteld) dus ben benieuwd hoe lang het geduurd heeft
Ik heb hem de 24-12-2020 besteld dus mag niet klagen erg gave kaart wel groot maar erg dik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anguish
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 02-01-2022
Bisquit schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 22:26:
[...]

Hier hetzelfde.
Ben er niet blij mee en hoop dat dit wel in orde komt. wacht al 3 maanden tenslotte en ben nu wel heel dichtbij.
Alleen de wachtrij tool doet het nog.
Gelukkig wel nog de bestel mail en een afdruk van de order.
Lol, wacht ook al 3,5 maand maar nog lang niet dichtbij, haha.
Nuja, geen nood, zal wel een foutje zijn... we zullen heus onze orders niet kwijt zijn..

*Hoop ik 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:49

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Bedankt voor jullie meldingen over Alternate. Ik schrok me rot toen ik mijn Gigabyte, welke ik op 22 september had besteld en sindsdien van plek 75 naar 18 op de pre-orderlijst was gedaald, niet meer in mijn orderoverzicht zag staan. Gelukkig alleen op mijn laptop want op mijn mobiel is de bestelling nog wel zichtbaar. Het zal wel een storing zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raoul-bouwens
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 11-02 11:28
krijg je niet nog eens een behoorlijke bult aan invoersrechten? gezien ze vanuit Taiwan verzonden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
Raoul-bouwens schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 22:45:
[...]

krijg je niet nog eens een behoorlijke bult aan invoersrechten? gezien ze vanuit Taiwan verzonden worden.
Komen, als het goed is, niet (direct) uit Taiwan maar vanuit de EU. Zijn ingeklaard en al, je moet alleen wel lokale btw betalen.
Op laptops en PC zit overigens geen invoerrechten zover ik de site van de douane mag geloven dus zal op onderdelen ook wel niet zijn. We hebben in de EU weinig te beschermen qua productie op dit gebied.

[ Voor 24% gewijzigd door FreeMen op 07-01-2021 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
DMC90 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 21:24:
[...]

Hmmm ben benieuwd in dat geval, in nam aan dat dat al verrekend was. Zal ze ook nog wel ff een bericht sturen. Fingers crossed 🤞🏼

Edit: als het goed is zijn de importkosten ook al btw/vat. Ik weet zelf ook niet precies hoe en wat, maar als ik dit zo lees zou ik niets bij hoeven te betalen!
https://www.amazon.co.uk/...l?nodeId=GCXL3PUGPE5UU8PD
Helaas geldt dat enkel voor Ierland.

VAT and Import Fees

For deliveries of goods sold or fulfilled by Amazon to the Republic of Ireland, Amazon.co.uk will calculate the applicable VAT and Import Fees during the checkout process, as follows:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMC90
FreeMen schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 23:06:
[...]

Helaas geldt dat enkel voor Ierland.

VAT and Import Fees

For deliveries of goods sold or fulfilled by Amazon to the Republic of Ireland, Amazon.co.uk will calculate the applicable VAT and Import Fees during the checkout process, as follows:
Ierland is Europa en op basis van deze berekening denk ik toch dat ik niets extra’s ga hoeven betalen. We gaan het zien, verder ook niet echt on topic!

Quote van Amazon zelf: “ The Import Fees Deposit is an estimation of the taxes and duties that may apply. It can vary depending on the selected shipping method.”

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wR8d3fUTnR5ipH2qn-3uRKhNnFk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Vu5N8JTqS3JY1VdM6TbcsQ86.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfynx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Zijn er in de afgelopen weken nog MSI 3080 Suprims geleverd door Informatique? Blijkbaar ben ik sinds 22 december maar een paar plekken opgeschoven na navraag over mijn plek in de wachtrij, terwijl ik de totale wachtrij wel regelmatig langer en korter heb zien worden.. dat moeten dan allemaal annuleringen geweest zijn van bestellingen na mij? ... vrij frustrerend dat mensen links en rechts die kaart ergens vandaan weten te snipen, en ondergetekende maar wachten :D

[ Voor 21% gewijzigd door Sfynx op 07-01-2021 23:23 ]

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• SanderH_
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-09 13:29
Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/FoH28ucxZFJZu/giphy.gif

... maar hij is er :P

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/gJbIQSBh.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/dqDWIUqh.jpg
- de spuuglelijke 24-pin extension wordt morgen vervangen :+ -

Allen nog veel succes gewenst met de jacht op jullie RTX 30XX *O*

[ Voor 11% gewijzigd door SanderH_ op 07-01-2021 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je blokkeert zo wel de outflow van de radiator..

Prachtige kaart!
SanderH_ schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 23:34:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderH_
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-09 13:29
Verwijderd schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 00:00:
Je blokkeert zo wel de outflow van de radiator..

Prachtige kaart!

[...]
Thanks.

De doos is er inmiddels al terug van hoor, was enkel voor de foto :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Welke case is dat een welke aio zit er bovenin? Zit ook maar zo'n oplossing te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

DMC90 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 20:35:
[...]

Godsamme ik dus ook niet 😑 letterlijk gister voor aangemeld.
Ik twee weken geleden nooit wat van gehoord, boeide mij ook niet meer de suprim x komt er binnenkort aan ☺️koop wat je kan kopen want de gekte moet nog starten. Als Bitcoin naar de 100k gaat dit jaar kan je het hele jaar wel schudden met kaarten, Bitcoin is 30+ % gestegen in anderhalf dag. De suprim x voor 949 lijkt bijna een koopje als ik nu naar de tuf prijzen kijk. Ik stond voor 799 in de wachtrij,p 158 inmiddels maar mensen boven mij zijn er 1 the omlaag gegaan.

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DLSS
  • Laatst online: 22-09 18:53
Dat is de non-OC versie. Vooralsnog lees ik bij gebruikers dat de OC versie prima is. Ben nog op zoek naar een goed review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RogerWilco2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-08 12:40
jfeelders schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 22:43:
Bedankt voor jullie meldingen over Alternate. Ik schrok me rot toen ik mijn Gigabyte, welke ik op 22 september had besteld en sindsdien van plek 75 naar 18 op de pre-orderlijst was gedaald, niet meer in mijn orderoverzicht zag staan. Gelukkig alleen op mijn laptop want op mijn mobiel is de bestelling nog wel zichtbaar. Het zal wel een storing zijn...
Ik kan mijn order ook niet meer zien. Ik lijk nog wel een positie in de wachtrij te hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JurreTweakers
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 08-08-2023
''Swiss retailer removes ASUS TUF RTX 3080 non OC from store since there won't be any deliveries''

https://www.reddit.com/r/...tm_medium=web2x&context=3

Oh oh.. ;(

[ Voor 24% gewijzigd door JurreTweakers op 08-01-2021 04:47 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PRoeske
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-07 08:00
Na een hele tijd wachten (Alternate) de knoop doorgehakt en mijn order daar gecancelled en gisteren een 3080 (gigabyte gaming oc) overgenomen via V&A (was inclusief factuur en sealed in de doos).

Prijs was in lijn met modellen die momenteel in vrije voorraad komen, maar was wel redelijk klaar met wachten.

Succes nog allen met het bemachtigen van een kaart. Ik ga spelletjes spelen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JunesT
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 24-09 12:20
DLSS schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 01:25:
[...]

Dat is de non-OC versie. Vooralsnog lees ik bij gebruikers dat de OC versie prima is. Ben nog op zoek naar een goed review
YouTube: You DON'T Need a Fancy High-End 3080 - MSI GeForce RTX 3080 Ventus 3...

Best wel wat te vinden op youtube en user reviews. Die kaart is meer dan ok. Ik begrijp totaal niet waarom mensen bij een rtx 3080 zo specifiek voor een bepaalde kaart gaan buiten natuurlijk de opties binnen een kaart. Want de performances liggen zo dicht bij elkaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens362
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15:22
Dinsdag 8:25 bij Paradigit de 3080 suprim x 10gb besteld en vandaag krijg ik hem binnen!

[ Voor 9% gewijzigd door laurens362 op 08-01-2021 08:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shaflic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-09 21:00
zafer94 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:58:
Weet iemand hoe snel je je geld krijgt als je een order annuleert bij Informatique?
Ik had het in ongeveer een week binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
laurens362 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 07:30:
Dinsdag 8:25 bij informatique de 3080 suprim x 10gb besteld en vandaag krijg ik hem binnen!
Paradigit bedoel je

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zafer94
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 15:18
laurens362 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 07:30:
Dinsdag 8:25 bij informatique de 3080 suprim x 10gb besteld en vandaag krijg ik hem binnen!
hoe ? Er was toch een wachtrij? Ik heb hem vorige week besteld en sta nu op nummer 15?!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaflic
vanthome schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 18:40:
Dan is ie uiteindelijk toch binnen. 17 september besteld!
[Afbeelding]
Nu lekker cyberpunk spelen op de G9!

Edit: iemand heeft al een berichtje gestuurd!
Wauw hij bestaat! Fijn voor jou :)

Nou stond ik op plek 82 toen ik annuleerde (rond kerst, 17-9 besteld). Aangezien er in 4 maanden tijd nu minder dan 10 zijn geleverd, heb ik alsnog geen spijt van annulering. Op dit tempo had ik hem volgende kerst nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zafer94
Sfynx schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 23:20:
Zijn er in de afgelopen weken nog MSI 3080 Suprims geleverd door Informatique? Blijkbaar ben ik sinds 22 december maar een paar plekken opgeschoven na navraag over mijn plek in de wachtrij, terwijl ik de totale wachtrij wel regelmatig langer en korter heb zien worden.. dat moeten dan allemaal annuleringen geweest zijn van bestellingen na mij? ... vrij frustrerend dat mensen links en rechts die kaart ergens vandaan weten te snipen, en ondergetekende maar wachten :D
Ik lees letterlijk net dat iemand hem morgen binnen krijgt en die heeft hem afgelopen dinsdag besteld bij Informatique, ga ze morgen eens bellen! Ik heb vorige week besteld en ben van plek 18 naar 15 gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaflic
Bij Azerty zojuist van 11/11 naar plekje 12/12 gegaan voor de 3080 Strix OC White...

Nou had ik niet verwacht dat ik in 1 dag tijd een plek zou zijn gezakt, maar een plek gestegen vind ik opmerkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
zafer94 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 07:36:
[...]

hoe ? Er was toch een wachtrij? Ik heb hem vorige week besteld en sta nu op nummer 15?!!
Hij bedoeld Paradigit denk ik....gezien de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaflic
Aggressor schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 07:41:
[...]

Ja dinsdag 8:25 was hij bij Paradigit op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zafer94
Aggressor schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 07:41:
[...]

hmm dat zou dan niet zo gek zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaflic
JunesT schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 07:10:
[...]

YouTube: You DON'T Need a Fancy High-End 3080 - MSI GeForce RTX 3080 Ventus 3...

Best wel wat te vinden op youtube en user reviews. Die kaart is meer dan ok. Ik begrijp totaal niet waarom mensen bij een rtx 3080 zo specifiek voor een bepaalde kaart gaan buiten natuurlijk de opties binnen een kaart. Want de performances liggen zo dicht bij elkaar..
Enige reden voor mij is herrie/temperatuur. Wil een zo goed en stil mogelijke koeler. Probeerde de TUF, net als velen, nu de Strix White omdat daar een nieuwe wachtrij voor is ontstaan. MSI Gaming Trio en Suprim scoren ook erg goed.

Qua performance is het inderdaad allemaal zeer marginaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• laurens362
zafer94 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 07:36:
[...]

Excuses! Paradigit is het inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21-08 11:56
laurens362 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 08:00:
[...]

Excuses! Paradigit is het inderdaad.
Vandaag komt hij hier ook binnen!
Had ook een kaart besteld bij Alternate ben blij dat ik die geannuleerd had. Ik had pas op 24-12 besteld. Toen zag ik deze kaart ineens op Paradigit. Goede keus geweest. Nu heb ik net 3 weken gewacht op een 3080... haha

PSN: Totumpaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Informatique heeft deze week geen surpims geleverd gekregen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• laurens362
totempaal schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 08:07:
[...]

Vandaag komt hij hier ook binnen!
Had ook een kaart besteld bij Alternate ben blij dat ik die geannuleerd had. Ik had pas op 24-12 besteld. Toen zag ik deze kaart ineens op Paradigit. Goede keus geweest. Nu heb ik net 3 weken gewacht op een 3080... haha
Ik ben schuldig aan het niet bestellen van een gpu 8)7 Had gehoopt dat ik het via iemand kon regelen die in het magazijn werkt voor inkoop prijs maar helaas. Zat al meer dan een maand tijd te wachten en ze kregen niks binnen. Toen zag ik deze en was de keuze snel gemaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-09 13:26
laurens362 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 08:14:
[...]

Ik ben schuldig aan het niet bestellen van een gpu 8)7 Had gehoopt dat ik het via iemand kon regelen die in het magazijn werkt voor inkoop prijs maar helaas. Zat al meer dan een maand tijd te wachten en ze kregen niks binnen. Toen zag ik deze en was de keuze snel gemaakt!
😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mschrijver88
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-09 22:19
Mschrijver88 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 08:33:
Wat een feest, bijna compleet binnen ( alleen het ram nog, gelukkig had ik nog wat ddr4 van me huidige/oude pc ) Vanavond maar weer even kijken wat er aan de hand is, op lucht draaide alles, compleet ingebouwd op water niet, hopelijk wordt het geen lange frustrerende avond, succes iedereen verder

Onderdelen kwamen bij megekko vandaan ( 25 nov besteld ) o.a. de 5600x en gigabyte 3080 gaming OC waren al een tijdje op voorraad, excl het ram ( dat op voorraad was toen ik bestelde ) pricewatch: Crucial Ballistix BL2K8G36C16U4B dat heb ik uiteindelijk maar gecanceld zodat de rest opgestuurd werd en nu een een setje corsair vengeance besteld.
PCI-e extensie kabel gooide roet in het eten, heel apart, in me oude pc werkt hij wel, in mijn nieuwe niet, zal wel met PCI-e 3 en 4 te maken hebben.

Bios moest ook even ge-update worden, onmogelijk om op te starten of windows te installeren met de meegeleverde bios, heel apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sno
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 15:16

sno

Na lang twijfelen. vandaag toch maar twee 3080's in de pre order gezet.

Hopelijk kan ik ergens in 2021 mijn nieuwe pc afmaken ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invine
  • Laatst online: 13:17
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Is dit een meshify (de case)? Die heb ik namelijk ook en vind dit wel een prima oplossing eigenlijk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koelkie
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 18-07-2023
Mschrijver88 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 08:42:
[...]

PCI-e extensie kabel gooide roet in het eten, heel apart, in me oude pc werkt hij wel, in mijn nieuwe niet, zal wel met PCI-e 3 en 4 te maken hebben.

Bios moest ook even ge-update worden, onmogelijk om op te starten of windows te installeren met de meegeleverde bios, heel apart.
Geprobeerd om je pcie slot in je bios te locken op pcie 3? Dat was voor mij de oplossing.
Hoort normaal in het ervaringen topic maar het is wel handig om te weten voor aanstaande nieuwe gpu bezitters ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kakaroto
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:51
Tomahawk_nr1 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 15:47:
[...]

Ik ben benieuwd wat ze zeggen. Het zou fijn zijn als je het kan laten weten. ;)
Precies hetzelfde dus, geen levering vandaag omdat er geen voorraad is. De klantenservice heeft aangegeven dat er mogelijk iemand anders net voor mij was (dat lijkt mij dus sterk, zeker na jouw bericht). Ik kan dus concluderen dat CB meerdere orders kan toelaten dan dat er aan feitelijke voorraad is.

Als er vandaag weer voorraad is zijn jullie gewaarschuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomahawk_nr1
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 30-09 11:46
Kakaroto schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 09:23:
[...]

Precies hetzelfde dus, geen levering vandaag omdat er geen voorraad is. De klantenservice heeft aangegeven dat er mogelijk iemand anders net voor mij was (dat lijkt mij dus sterk, zeker na jouw bericht). Ik kan dus concluderen dat CB meerdere orders kan toelaten dan dat er aan feitelijke voorraad is.

Als er vandaag weer voorraad is zijn jullie gewaarschuwd..
Bedankt voor je bericht en ook vervelend voor je. Jammer dat CB hun bestelproces gewoon net niet goed op oorde hebben. In ieder geval goed voor de andere om rekening mee te houden. Het is pas zeker dat je hem hebt als hij op de deurmat ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baats
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-09 22:33
Na een paar dagen eindelijk zicht op m'n positie in de wachtrij van Megekko voor de EVGA GeForce RTX 3060 Ti FTW3 ULTRA.

13/18

Deze kwam dus even in de vrije verkoop (levering 2d later), waarna er (minstens) 18 mensen op de wachtrij belandden.

Gaat snel dus, want deze stond niet zo lang open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarkortekaas
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 16-09 15:39
JurreTweakers schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 04:41:
''Swiss retailer removes ASUS TUF RTX 3080 non OC from store since there won't be any deliveries''

https://www.reddit.com/r/...tm_medium=web2x&context=3

Oh oh.. ;(
Hij wordt nog leuker. Er zijn winkels die mensen vragen bij te betalen of te annuleren omdat de prijzen omhoog gaan

https://www.reddit.com/r/...m=ios_app&utm_name=iossmf

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Houbie
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 28-09 22:10
Hey,

Gezien het gebrek aan personen die de excel updaten, ga ik hem terug open zetten voor iedereen.
Ik ben elke dag 10-20 minuten bezig om die excel in orde te brengen, en dat is gewoonweg niet meer realistisch (heb mijn eigen kaart intussen al 2 maand).

https://docs.google.com/s...5Q2_DWk4/edit?usp=sharing

Hopelijk kan iedereen zich wat gedragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DareFace
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09 14:07
oscarkortekaas schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 09:56:
[...]

Hij wordt nog leuker. Er zijn winkels die mensen vragen bij te betalen of te annuleren omdat de prijzen omhoog gaan

https://www.reddit.com/r/...m=ios_app&utm_name=iossmf
Volgens mij mag dat hier niet. Maar pin mij daar niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarkortekaas
DareFace schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 10:02:
[...]

Volgens mij mag dat hier niet. Maar pin mij daar niet op.
Nou ik heb het meegemaakt bij SIcomputers. Laat het een waarschuwing zijn voor iemand die daar besteld heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzzz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-05 21:59
oscarkortekaas schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 10:04:
[...]

Nou ik heb het meegemaakt bij SIcomputers. Laat het een waarschuwing zijn voor iemand die daar besteld heeft.
'Levering voorbehoudend aan prijswijzigingen' is terminologie die je steeds vaker tegenkomt op diverse websites en webwinkels. Eigenlijk is Amazon een van de weinige websites waar je ongeachte de betaalde prijs (eventueel fout aan hun kant) altijd je product nog krijgt. Bij andere websites moet je het van een gelukje hebben.
Gelukkig zijn de nieuwe importheffingen op grafische kaarten alleen voor de VS voor zover ik weet, en zouden wij daar geen last van moeten hebben. Het blijft allemaal een raar verhaal natuurlijk; extra heffing op kaarten die al veel te duur zijn dankzij graaigedrag van AIBs.

Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jansen90
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-03 16:55
Houbie schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 10:02:
Hey,

Gezien het gebrek aan personen die de excel updaten, ga ik hem terug open zetten voor iedereen.
Ik ben elke dag 10-20 minuten bezig om die excel in orde te brengen, en dat is gewoonweg niet meer realistisch (heb mijn eigen kaart intussen al 2 maand).

https://docs.google.com/s...5Q2_DWk4/edit?usp=sharing

Hopelijk kan iedereen zich wat gedragen.
Valt me op dat anderen bij de alternate rij een rijlengte lijken te zien terwijl ik in de tool enkel mijn positie zie. Kan iemand me vertellen waar ik bij Alternate de rijlengte zie?

12x400WP West Fronius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZelianGuy
  • Laatst online: 01-07 19:59
Jansen90 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 10:10:
[...]

Valt me op dat anderen bij de alternate rij een rijlengte lijken te zien terwijl ik in de tool enkel mijn positie zie. Kan iemand me vertellen waar ik bij Alternate de rijlengte zie?
Je ziet geen rijlengte. Je ziet jouw positie in de rij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invine
Ik heb bij informatique ook maar een MSI 3080 Suprim X in pre-order gezet :) kijken of die sneller komt dan mijn EVGA bij alternate...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jansen90
ZelianGuy schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 10:11:
[...]

Je ziet geen rijlengte. Je ziet jouw positie in de rij
Precies, dat is mijn punt. Terwijl anderen in de sheet dat wel lijken te zien. Of ze vergeten een > voor het nummer te zetten.

12x400WP West Fronius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZelianGuy
  • Laatst online: 01-07 19:59
Jansen90 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 10:13:
[...]

Precies, dat is mijn punt. Terwijl anderen in de sheet dat wel lijken te zien. Of ze vergeten een > voor het nummer te zetten.
De sheet wordt geupdate het hoogste waargenomen getal op te schrijven. Alternate heeft niet speciaal voor jou de website aangepast zodat jij die informatie niet ziet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arquero
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 27-08 09:24
[...]

Je ziet inderdaad alleen jouw nummer in de wachtrij.
Sta nu zelf op plek 6 voor een Gigabyte GeForce RTX 3060 Ti Aorus Master. Aangepast in de sheet (met >6).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jansen90
ZelianGuy schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 10:14:
[...]

De sheet wordt geupdate het hoogste waargenomen getal op te schrijven. Alternate heeft niet speciaal voor jou de website aangepast zodat jij die informatie niet ziet :+
Goh echt niet, ik maar denken dat ze dat wel voor mij zouden doen. :'(
ik miste gewoon even de > tekens in die lijst, dacht wie weet hebben ander tweakers een manier gevonden om aan de rijlengte te komen, via email oid..

12x400WP West Fronius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jLing
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-07 17:42
[...]

Ik heb laatst een EVGA kaart besteld en direct mijn positie geplaatst zonder > O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oscarkortekaas
zzzzz schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 10:08:
[...]

'Levering voorbehoudend aan prijswijzigingen' is terminologie die je steeds vaker tegenkomt op diverse websites en webwinkels. Eigenlijk is Amazon een van de weinige websites waar je ongeachte de betaalde prijs (eventueel fout aan hun kant) altijd je product nog krijgt. Bij andere websites moet je het van een gelukje hebben.
Gelukkig zijn de nieuwe importheffingen op grafische kaarten alleen voor de VS voor zover ik weet, en zouden wij daar geen last van moeten hebben. Het blijft allemaal een raar verhaal natuurlijk; extra heffing op kaarten die al veel te duur zijn dankzij graaigedrag van AIBs.
Vind het ook bizar. Maar ik heb het echt meegemaakt in Nederland. Nou las ik gister hier op het forum een bericht dat Alternate dit niet doet maar mijn ervaring met SIcomputers was anders helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markovic89
  • Laatst online: 23-08-2024
oscarkortekaas schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 10:22:
[...]

Vind het ook bizar. Maar ik heb het echt meegemaakt in Nederland. Nou las ik gister hier op het forum een bericht dat Alternate dit niet doet maar mijn ervaring met SIcomputers was anders helaas.
SIComputers doet dit sowieso als bewuste actie. Het bericht dat iemand hier een kaart tegen MSRP op hun website tegenkomt om hierna te horen: "Helaas, je product kan nu niet geleverd te worden, wil je nog even wachten..." met hierop volgend een paar weken later: "We hebben de kaart voor je, maar vanwege (reden x / reden y) komt hij 300 euro duurder uit, wil je hem alsnog hebben?" is hier al heel vaak langsgekomen. Het is gewoon een salestactiek die natuurlijk de schaarste goed in de kaart (no pun intended) speelt.

Bestel dit soort producten gewoon niet bij SI Computers, ze leveren goed beschikbare producten vast erg goed. Maar met videokaarten spelen ze een spelletje met de consument.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EwaJurjen01
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
Markovic89 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 10:27:
[...]

SIComputers doet dit sowieso als bewuste actie. Het bericht dat iemand hier een kaart tegen MSRP op hun website tegenkomt om hierna te horen: "Helaas, je product kan nu niet geleverd te worden, wil je nog even wachten..." met hierop volgend een paar weken later: "We hebben de kaart voor je, maar vanwege (reden x / reden y) komt hij 300 euro duurder uit, wil je hem alsnog hebben?" is hier al heel vaak langsgekomen. Het is gewoon een salestactiek die natuurlijk de schaarste goed in de kaart (no pun intended) speelt.

Bestel dit soort producten gewoon niet bij SI Computers, ze leveren goed beschikbare producten vast erg goed. Maar met videokaarten spelen ze een spelletje met de consument.
Op het moment dat je hier voor zou kiezen hier niet op in te gaan, annuleren ze de order dan zomaar? Want je krijgt wel gelijk een factuur, dus het lijkt mij dat jij als het ware een 'koopcontract' met SI hebt afgesloten. Ze kunnen dan toch niet zo maar dat contract aanpassen, met de reden dat de pre-order prijs naar hun mening niet genoeg centjes voor SI oplevert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invine
EwaJurjen01 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 10:35:
[...]

Op het moment dat je hier voor zou kiezen hier niet op in te gaan, annuleren ze de order dan zomaar? Want je krijgt wel gelijk een factuur, dus het lijkt mij dat jij als het ware een 'koopcontract' met SI hebt afgesloten. Ze kunnen dan toch niet zo maar dat contract aanpassen, met de reden dat de pre-order prijs naar hun mening niet genoeg centjes voor SI oplevert?
Ze mogen het altijd vragen, maar geloof niet dat ze je mogen forceren meer te betalen. Zij kunnen natuurlijk altijd annuleren onder het mom van het is niet leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EwaJurjen01
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
invine schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 10:37:
[...]

Ze mogen het altijd vragen, maar geloof niet dat ze je mogen forceren meer te betalen. Zij kunnen natuurlijk altijd annuleren onder het mom van het is niet leverbaar.
Dus theoretisch gezien zouden ze kunnen annuleren onder het mom van dat het niet leverbaar is, maar ondertussen vinden ze dat je niet genoeg betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarkortekaas
EwaJurjen01 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 10:35:
[...]

De prijs die ik betaald had voor mijn router destijds was erg laag maar het geld was al overgemaakt en kreeg netjes een order bevestiging. Maar na weken vragen per mail zonder antwoord en geen mogelijkheid voor telefonisch contact. Kreeg ik per mail de opties upgraden of annuleren waarbij ik voor het laatste koos en nooit meer besteld heb bij hun. Heb andere Tweakers ook geprobeerd te waarschuwen. Denk inderdaad dat de grotere webshops wel wat netter met hun klanten omgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartOM
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 25-06 14:16
Direct leverbaar:
https://www.alternate.nl/...duct/1693468?event=search

ASUS GeForce RTX 3060 Ti DUAL OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanDykeBrown
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 03-09 10:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartOM
jaa dat is een leuke grap indd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartOM
Deze 2 ook flink overpriced maarja wel direct leverbaar

https://alternate.be/MSI/...duct/1702849?event=search

3070 Suprim voor 719

https://alternate.de/MSI/...arte/html/product/1672343?

3080 msi gaming trio 1079

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-09 12:39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invine
Heeft informatique ook een wachtrij systeem? Ben al 15 min aan het zoeken op hun site maar kan niks vinden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharona
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 13-09 09:31
invine schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 10:55:
Heeft informatique ook een wachtrij systeem? Ben al 15 min aan het zoeken op hun site maar kan niks vinden :'(
Je kon het in je winkelmandje zien voor dat je bestelde (bijvoorbeeld 17/1). Maar je mag ze ook mailen, dan geven ze je positie door.

♡ Ryzen 5 5600x | MSI RTX 3080 Suprim X | 32GB @ 3200mhz ♡

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkullboyNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:14
Sharona schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 10:58:
[...]

Je kon het in je winkelmandje zien voor dat je bestelde (bijvoorbeeld 17/1). Maar je mag ze ook mailen, dan geven ze je positie door.
Klopt die leverdatum dan ook ?

iRacing Profiel

Pagina: 1 ... 422 ... 629 Laatste

Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
Beschikbaarheid is te vinden in https://docs.google.com/s...2_DWk4/edit#gid=712726851 (niet meer up-to-date)

reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord