Van plek 79 naar 60 gegaan vandaag. Megekko heeft dus een heerlijke voorraad binnenkregen zo te zien. Nice! :-)
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
+1 heb deze ook net besteld geen idee welke wachtrij er is of hoelang we zullen moete wachten ik gok 6/7 weken op zen minst aan zo'n voordelige prijs xpMèllon030 schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 17:34:
[...]
Ik ga voor de MSI GEFORCE RTX 3060 TI VENTUS 2X OC.
429.50 is de beste prijs dat ik al gezien heb voor een 3060 ti momenteel.
[ Voor 9% gewijzigd door jody2k op 29-12-2020 18:22 ]
Tis wel aan de hoge kant, maar als je geld geen probleem vindt zou ik het halen sinds je het direct krijgt.Itadori schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 18:41:
Kan een gaming x trio rtx 3080 kopen voor €990 via een lokale pc winkel. Lijkt dit jullie nog een goeie prijs of te hoog?
Waar is die lokale pc winkel?Itadori schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 18:41:
Kan een gaming x trio rtx 3080 kopen voor €990 via een lokale pc winkel. Lijkt dit jullie nog een goeie prijs of te hoog?
ha buurman!Robbie004 schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 18:16:
Van plek 79 naar 60 gegaan vandaag. Megekko heeft dus een heerlijke voorraad binnenkregen zo te zien. Nice! :-)
[Afbeelding]
[ Voor 17% gewijzigd door Hyphene op 29-12-2020 18:54 ]
[ Voor 92% gewijzigd door Aggressor op 30-12-2020 00:13 ]
Deze?Dhod schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 18:48:
3070 suprim X besteld bij alternate vorige week.
Nu niet eens meer te zien op de website?
Vandaag wel de non-x op voorraad, maar ja, die had ik niet besteld![]()
Iemand hetzelfde probleem?
Sta wel op nummer 1...
![]() | ![]() |
[ Voor 5% gewijzigd door Ryzor op 29-12-2020 19:29 ]
i7 7700k - 16GB3200Mhz VENGEANCE! - MSI Mortar - GiByRTX3070 - CorsairFORCE 1TB m.2GEN4 - Kingston SSD 512GB - WD HDD 1TB - 750W CM - Corsair 100i iCue - Corsair 750D - Focusrite2i2
Gefeliciteerd!Ryzor schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 19:28:
Jeeuj
[Afbeelding] [Afbeelding]
Kabelmanagement is niet je van het, maar het kan er voor een noob wel mee door denk ik toch?
Dank je, Alternate, op de 23ste besteld, ik was al her en der aan het kijken, toen zag ik ineens deze kaart "direct leverbaar". Gesniped en heb haar!MightyMike87 schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 19:35:
[...]
Gefeliciteerd!![]()
![]()
Waar besteld en na hoelang ontvangen?
i7 7700k - 16GB3200Mhz VENGEANCE! - MSI Mortar - GiByRTX3070 - CorsairFORCE 1TB m.2GEN4 - Kingston SSD 512GB - WD HDD 1TB - 750W CM - Corsair 100i iCue - Corsair 750D - Focusrite2i2
Ik heb hem vandaag besteld maar niet bij Alternate. Zag dat deze bij Azerty wel in de top 6 stond van meest populaire. Vind het dan ook wel een mega mooie kaart.Dhod schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 18:48:
Sta wel op nummer 1...
Oh nice maar dus wel een beetje lucky maargoed ik wil niet weten wat je ervoor gelapt hebt..Ryzor schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 19:37:
[...]
Dank je, Alternate, op de 23ste besteld, ik was al her en der aan het kijken, toen zag ik ineens deze kaart "direct leverbaar". Gesniped en heb haar!Zojuist ontvangen!
Snap ik, 670 geloof ik.MightyMike87 schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 19:42:
[...]
Oh nice maar dus wel een beetje lucky maargoed ik wil niet weten wat je ervoor gelapt hebt..
Was ik al bamg voor... durf ik het te zeggen?
[ Voor 9% gewijzigd door MightyMike87 op 29-12-2020 19:47 ]
Tja, dat is dan maar zo. Wat dacht je van al die mensen die veel te veel betaald hebben voor het 80 model en die nu nog zitten te wachten...MightyMike87 schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 19:45:
[...]
557,-
Voor de 3070 Suprime X dan welliswaar..
Is ook zo en ik moet ook nog maar afwachten hoelang het gaat duren ik verwacht rond 3-4 weken..Ryzor schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 19:48:
[...]
Tja, dat is dan maar zo. Wat dacht je van al die mensen die veel te veel betaald hebben voor het 80 model en die nu nog zitten te wachten...
Vrije voorraad is voorlopig nog wel echt een kwestie van luck en op tijd spotten en dan nog is de vraag of het klopt.Bonsaiboom schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 20:03:
Behalve megekko, alternate, azerty, cdromland, hardware-expert, zijn er nog wat andere betrouwbare winkels waar wel eens vrije voorraad van de 3090 komt? Het liefst wel in NL, maar ben een beetje lost in alle winkels.
Als het een dergelijk kleine stijging is, annuleringen.vinny98 schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 20:20:
Ik ben dan ook weer van plaats 26 naaar 23 gegaan in een paar dagen bij Alternate BE voor de RTX 3080 FTW3 Ultra. Nieuwe kaarten of annuleringen?hmmm
Zo dicht bij de finishline annuleren...MightyMike87 schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 20:27:
[...]
Als het een dergelijk kleine stijging is, annuleringen.
Sommige mensen plaatsen gewoon overal bestellingen en als ze er genoeg hebben of het geld is op dan annuleren ze!vinny98 schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 20:30:
[...]
Zo dicht bij de finishline annuleren...oftewel hebben een paar andere kaarten gevonden, of de lijn gaat gewoon niet vooruit... (laat het het eerste zijn...)
Dan heb je hem heel erg dik onder MSRP. Die winkel heeft daar weinig of geen winst op gepakt.MightyMike87 schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 19:45:
557,-
Dat heb ik begrepen, maar weet niet of ik nog wat winkels mis om in de gaten te houden :-)MightyMike87 schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 20:16:
[...]
Vrije voorraad is voorlopig nog wel echt een kwestie van luck en op tijd spotten en dan nog is de vraag of het klopt.
InkoopTheBrut3 schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 20:44:
[...]
Dan heb je hem heel erg dik onder MSRP. Die winkel heeft daar weinig of geen winst op gepakt.
de retail prijs van de FE is 519 voor de 3070, dus die prijs is waarschijnlijk gewoon de retail prijs voor die Suprim.TheBrut3 schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 20:44:
[...]
Dan heb je hem heel erg dik onder MSRP. Die winkel heeft daar weinig of geen winst op gepakt.
Wel ff laten weten wanneer die binnen is heh!?Dhod schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 18:48:
Sta wel op nummer 1...
Ex btw? dan kom je op €674 uitMightyMike87 schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 19:45:
[...]
557,-
Orky Rulez schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 14:26:
[...]
Als het goed is sta ik daar sinds 01/10 #4 voor een 3080 Strix OC.
Ik was in dit topic gewaarschuwd dat ze ook bij de 2xxx launch bijna niets leverden en daarom gemeden worden.
Ik denk niet dat er hier al één iemand gemeld heeft een 3080 van SiC te hebben mogen ontvangen? Wel enkele '70s die ze op voorraad hadden denk ik. Ik neem aan dat ze pre-orders aannemen maar afwachten tot de prijzen bij de distri terug gedaald zijn. Dus reken maar uit wat dat betekent zolang andere shops vlotjes bestellingen blijven krijgen aan €100 meer.
Toen ik vroeg om een update kreeg ik als antwoord dat we samen zullen moeten wachten op beter tijden. Kan ik wel appreciëren thb.
:fill(white):strip_exif()/f/image/OHKSZYNkjdqEAT59TXztBo2M.png?f=user_large)
[ Voor 4% gewijzigd door RedCatalyst op 29-12-2020 21:20 ]
Inkoopprijs had hij al aangegeven.Yahya.faron schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 21:05:
Ex btw? dan kom je op €674 uit
Die "slot machine" stijl van wachtrij teller bij Alternate waarbij cijfer per cijfer op je scherm rolt helpt natuurlijk ook niet echt voor het gemoed.RedCatalyst schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 21:16:
Mijn positie momenteel bij Alternate voor de ASUS ROG Strix 3080 OC:
[Afbeelding]
Volgens mij was mijn laatste update hier een tijdje terug met plek 136.
Inmiddels een maandje verder dacht ik? Tot nu toe lijkt het ook alleen op annuleringen...
Edit: 31 oktober 2020 -> Plek 149.
De berichten welke ik tot op heden heb gehoord +6 weken hoewel ik deze kaart ook graag had gehad je afhankelijk van hoe recent je besteld hebt,.. hou dan rekening met wellicht zelfs Maart..RedCatalyst schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 21:16:
Mijn positie momenteel bij Alternate voor de ASUS ROG Strix 3080 OC:
[Afbeelding]
Volgens mij was mijn laatste update hier een tijdje terug met plek 136.
Inmiddels een maandje verder dacht ik? Tot nu toe lijkt het ook alleen op annuleringen...
Edit: 31 oktober 2020 -> Plek 149.
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Welkom! Ik sta sinds 2 weken in de zelfde wachtrij, op 3/97 momenteel.BTFD schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 21:45:
In de rij aangesloten bij Azerty voor een MSI 3080 Gaming X Trio..
Ik weet dat mijn kansen 0 zijn en ergens pas in de zomer gebruik kan maken van deze kaart, een geluk, ik heb geen haast
Netjes mooie en terecht populaire kaart.BTFD schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 21:45:
Ik weet dat mijn kansen 0 zijn en ergens pas in de zomer gebruik kan maken van deze kaart, een geluk, ik heb geen haast
Als je eerst gelezen had in dit topic dan had je het antwoord al gehad..jokko schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 22:35:
Weet iemand mogelijk iets over de 3080 ROG STRIX OC kaarten ? Deze heb ik namelijk besteld bij Alternate NL op 17 sept binnen 20 minuten van de launch. Echter komt de queue geen steek verder.. Dit terwijl ik wel veel kaarten geleverd zie worden van bijvoorbeeld Gigabyte. Het lijkt er dus op dat het probleem bij Asus zit ivp de reseller en / of nvidia ? Wat me ook opvalt is dat Megekko de ROG STRIX OC wel vaker levert dan alternate.
Bij Alternate DE kost die kaart €1154,-.jokko schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 22:35:
Weet iemand mogelijk iets over de 3080 ROG STRIX OC kaarten ? Deze heb ik namelijk besteld bij Alternate NL op 17 sept binnen 20 minuten van de launch. Echter komt de queue geen steek verder.. Dit terwijl ik wel veel kaarten geleverd zie worden van bijvoorbeeld Gigabyte. Het lijkt er dus op dat het probleem bij Asus zit ivp de reseller en / of nvidia ? Wat me ook opvalt is dat Megekko de ROG STRIX OC wel vaker levert dan alternate.
svdham schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 22:42:
[...]
Bij Alternate DE kost die kaart €1154,-.
Mag jij raden waar alle stock heen gaat binnen het Alternate imperium![]()
Inmiddels al 14 reviews op de STRIX 3080 daar. Ook van mensen die hun kaart in de afgelopen weken hebben ontvangen.
Het is overduidelijk, alleen hard bewijs ontbreekt. Alternate houdt namelijk de kaken stijf op elkaar.
De datum op de RTX 3000 info pagina is inmiddels ook weggehaald. Daar geven ze namelijk aan dagelijks in contact te zijn met leveranciers en ons te updaten zodra ze meer weten. Gek genoeg was de laatste "update" van 28 oktober.
Alternate NL is 1 F*CKING joke maat.
Tis dat ik op plek 3 sta voor die kaart maar never EVER krijgen die gasten nog een euro van me.
Alle kaarten zijn daar ca. 100 euro duurder. Ze harken bij Alternate gewoon waar ze het meeste kunnen halen.svdham schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 22:42:
[...]
Mag jij raden waar alle stock heen gaat binnen het Alternate imperium
Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K
Hoe werkt het dan wel?MightyMike87 schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 22:47:
[...]
![]()
![]()
Dat is niet echt hoe het werkt maar zo zie je het kan nog erger met die prijzen![]()
Zoals het altijd met praktisch alles werkt in deze branche.svdham schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 22:50:
[...]
Hoe werkt het dan wel?
Ben oprecht benieuwd.
Iedereen krijgt STRIX kaarten behalve Alternate NL?
Want dat is namelijk de gang van zaken op dit moment...
heb je miss een link na een post, er staan namelijk 1610 pagina's in dit topicMightyMike87 schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 22:41:
[...]
Als je eerst gelezen had in dit topic dan had je het antwoord al gehad..
Jeetje wat een luiheid..jokko schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 23:03:
[...]
heb je miss een link na een post, er staan namelijk 1610 pagina's in dit topic
Gelijk bij het bestellen.Baltar schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 23:08:
Wordt, wanneer je met een creditcard betaalt, bij Azerty en Megekko het geld pas afgeschreven als ze verzenden of bij bestellen?
Ik denk dat je wel eens gelijk kan hebben over Duitsland! Hetzelfde voor de ASUS TUF RTX 3080 NON OC, iemand zet een review dat hij de kaart 2 weken geleden heeft gekregen (terwijl we hier in België/Nederland geen enkel exemplaar hebben gezien buiten het schamelijke launch aantal). Ook heeft deze kaart recente reviews (21 in totaal!!!!) terwijl er hier niks van nieuws over komt. Ik hoop oprecht dat vanaf Januari 2021 er ook shipments naar ons toekomen. En hopelijk moeten wij niet wachten tot alle backorders in Duitsland allemaal weg zijn voor ze onze kaarten gaan beginnen leveren.svdham schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 22:42:
[...]
Mag jij raden waar alle stock heen gaat binnen het Alternate imperium![]()
Inmiddels al 14 reviews op de STRIX 3080 daar. Ook van mensen die hun kaart in de afgelopen weken hebben ontvangen.
Het is overduidelijk, alleen hard bewijs ontbreekt. Alternate houdt namelijk de kaken stijf op elkaar.
De datum op de RTX 3000 info pagina is inmiddels ook weggehaald. Daar geven ze namelijk aan dagelijks in contact te zijn met leveranciers en ons te updaten zodra ze meer weten. Gek genoeg was de laatste "update" van 28 oktober.
Alternate NL is 1 F*CKING joke maat.
Tis dat ik op plek 3 sta voor die kaart maar never EVER krijgen die gasten nog een euro van me.
Dat hangt van je cc af. Hier pas aan het einde van de maand maar wel voordat er dus ook maar iets is geleverd...Baltar schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 23:08:
Wordt, wanneer je met een creditcard betaalt, bij Azerty en Megekko het geld pas afgeschreven als ze verzenden of bij bestellen?
Zo werkt het niet helemaal. Het wordt gelijk van je cc afgeschreven, maar jouw cc wordt dus einde van elke maand verrekend met je rekeningLeader98 schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 23:21:
[...]
Dat hangt van je cc af. Hier pas aan het einde van de maand maar wel voordat er dus ook maar iets is geleverd...
Maar waarom krijgen andere Nederlandse webshops deze kaart dan wel binnen?MightyMike87 schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 23:02:
[...]
Zoals het altijd met praktisch alles werkt in deze branche.
De aantallen per werelddeel en zelfs land worden grotendeels bepaald door de vendoren zelf en afhankelijk van de potentie en grootte van hun afzetmarkt aldaar in hun ogen.
Nederland is een relatief kleine speler in dit geheel en dus krijgen de officiële distributiekanalen naar verhouding doorgaans minder grote aantallen toegewezen.
Deze kanalen en daaronder diverse onofficiële kleinere kanaaltjes ( veelal brokers) zijn de leveranciers van praktisch alle NL shops.
Jij denkt dat jouw order in backorder staat bij de webshop maar in realiteit staat deze in backorder bij de desbetreffende "leverancier" welke deze webshop in jouw geval hanteerd.
Snappie!?
[ Voor 8% gewijzigd door svdham op 29-12-2020 23:40 ]
Sommige bedrijven factureren pas bij fysieke levering (wanneer de voorraad / kostprijs goederen wordt afgeschreven).skullyhoofd schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 23:37:
[...]
Zo werkt het niet helemaal. Het wordt gelijk van je cc afgeschreven, maar jouw cc wordt dus einde van elke maand verrekend met je rekening
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Altijd lachen dat soort complottheorieën.. Kennelijk zitten MSI en Asus allemaal in het complot en een merk als Gigabyte b.v. niet, want die levert zo'n beetje het meeste in NL op dit moment, ook via Alternate..Cahio schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 23:17:
[...]
Ik denk dat je wel eens gelijk kan hebben over Duitsland! Hetzelfde voor de ASUS TUF RTX 3080 NON OC, iemand zet een review dat hij de kaart 2 weken geleden heeft gekregen (terwijl we hier in België/Nederland geen enkel exemplaar hebben gezien buiten het schamelijke launch aantal). Ook heeft deze kaart recente reviews (21 in totaal!!!!) terwijl er hier niks van nieuws over komt. Ik hoop oprecht dat vanaf Januari 2021 er ook shipments naar ons toekomen. En hopelijk moeten wij niet wachten tot alle backorders in Duitsland allemaal weg zijn voor ze onze kaarten gaan beginnen leveren.
Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram
12 dagen geleden stond ik 12e/20e bij azerty voor dezelfde kaart, nu 10e..van de 99!!! Die rij is nu echt gigantisch..BTFD schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 21:45:
Inderdaad, helemaal correct!skullyhoofd schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 23:37:
[...]
Zo werkt het niet helemaal. Het wordt gelijk van je cc afgeschreven, maar jouw cc wordt dus einde van elke maand verrekend met je rekening
Volgens mij zijn de rijen voor msi kaarten bij alternate >300 🙂Keesje_NL schreef op woensdag 30 december 2020 @ 06:09:
[...]
12 dagen geleden stond ik 12e/20e bij azerty voor dezelfde kaart, nu 10e..van de 99!!! Die rij is nu echt gigantisch..
Jij hebt helemaal geluk, Thodekroo. Ik denk dat ik niet eens een halve week na jou in de rij ben gaan staan..
Ik stond al een tijdje op 25. Maar ik sta ook bij Alternate voor de Suprim op 24. Dus ik heb de Trio X bij Azerty geannuleerd. Als ik dit zo mag lezen en geloven heb ik de juiste keuze gemaakt.Keesje_NL schreef op woensdag 30 december 2020 @ 06:09:
[...]
12 dagen geleden stond ik 12e/20e bij azerty voor dezelfde kaart, nu 10e..van de 99!!! Die rij is nu echt gigantisch..
Jij hebt helemaal geluk, Thodekroo. Ik denk dat ik niet eens een halve week na jou in de rij ben gaan staan..
Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |
In hoeverre kloppen al die cijfers nu echt?..Okasha schreef op woensdag 30 december 2020 @ 08:49:
[...]Volgens mij zijn de rijen voor msi kaarten bij alternate >300 🙂
Hoe bedoel je waarom? Ik heb toch niet gezegd dat ze niet komen? De enige constateringen die ik eerder deed was dat er naar verhouding betrekkelijk weinig binnenkomen vooralsnog en dat ik verwachte levertijden van rond Maart heb gezien voor de Strix kaarten.svdham schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 23:39:
[...]
Maar waarom krijgen andere Nederlandse webshops deze kaart dan wel binnen?
Azerty vorige week nog een aantal.
Megekko 2/3 weken geleden 21 stuks.
[ Voor 16% gewijzigd door jody2k op 30-12-2020 10:05 ]
Kwam je deze toevallig tegen of heb je een bot aanstaan?
Was geheel handmatig op de site aan het kijkenwilliam89 schreef op woensdag 30 december 2020 @ 10:28:
[...]
Kwam je deze toevallig tegen of heb je een bot aanstaan?
Maikie61 streamt de rest van de week pas vanaf 14 uur...![]()
Scoor graag nog ergens een 3060ti..
Kennelijk liggen er 10 exemplaren vrije voorraad bij hun leverancier.. Klinkt leuk maar andere shops welke dezelfde leverancier gebruiken zullen deze aantallen dan ook tonen en dus is het een klein vijvertje..TheBrut3 schreef op woensdag 30 december 2020 @ 10:07:
Lijkt er op dat ze bij Azerty binnenkort wat 3070 Suprim (non X) verwachten.
https://azerty.nl/product...-8g-videokaart-8-gb-gddr6
100 euro? Vergeet je niet een extra 0?papzakDamian schreef op woensdag 30 december 2020 @ 10:54:
Zijn der nog ergens 3080 kaarten beschikbaar voor ongeveer 100 euro meer en niet watergekoeld?
[ Voor 29% gewijzigd door mmxmmx op 30-12-2020 11:01 ]
Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram
Gisteren was hij een paar keer leverbaar bij Alternate. Vriend heeft hem gekocht en is verzonden volgens alternate maar volgens DHL hebben ze hem nog niet ontvangen.MightyMike87 schreef op woensdag 30 december 2020 @ 10:44:
[...]
Kennelijk liggen er 10 exemplaren vrije voorraad bij hun leverancier.. Klinkt leuk maar andere shops welke dezelfde leverancier gebruiken zullen deze aantallen dan ook tonen en dus is het een klein vijvertje..
€1963 euro is nog steeds een bizar bedrag voor een videokaart..mmxmmx schreef op woensdag 30 december 2020 @ 11:00:
Mijn Asus Tuf is net bij Max ICT met 250€ omhoog gegaan.
Hij kost nu 2220€
Ik heb hem voor 1963€ niet normaal LOL
Maar hij word wel morgen bezorgt
https://maxict.nl/asus-as...-gb-gddr6x-p17646871.html
https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+
al weer wegSchurkzor schreef op woensdag 30 december 2020 @ 10:50:
Voor de watercooling liefhebbers:
https://www.informatique....-rtx-3080-10gb-aorus.html
Waar staat NBB voor ?MaZo schreef op woensdag 30 december 2020 @ 11:05:
NBB drop aanstaande, de virtuele wachtrij is al enige uren actief.
www.notebooksbilliger.de
[ Voor 33% gewijzigd door SkullboyNL op 30-12-2020 11:10 ]
Al een week of 2. Niet gek ook voor die prijs.Arfalas schreef op woensdag 30 december 2020 @ 11:22:
Misschien al voorbij gekomen, maar deze 3060 lijkt op voorraad
https://www.megekko.nl/pr...-EX-1-Click-OC-Videokaart
staat er al een paar weken op..Arfalas schreef op woensdag 30 december 2020 @ 11:22:
Klopt, voor 699 daarom is die al een tijdje beschikbaar en dat zal vast wel zo blijven.Arfalas schreef op woensdag 30 december 2020 @ 11:22:
[ Voor 13% gewijzigd door Delaziz op 30-12-2020 11:27 ]
Die 1963 is al veels te duur lolmmxmmx schreef op woensdag 30 december 2020 @ 11:00:
Mijn Asus Tuf is net bij Max ICT met 250€ omhoog gegaan.
Hij kost nu 2220€
Ik heb hem voor 1963€ niet normaal LOL
Maar hij word wel morgen bezorgt
https://maxict.nl/asus-as...-gb-gddr6x-p17646871.html
[ Voor 9% gewijzigd door Bramzor op 30-12-2020 11:46 ]
Inno3D:
Morgen, op 31-12-2020, verwachten wij de volgende videokaarten in redelijke aantallen.
• Inno3D GeForce RTX 3090 iChill Frostbite
• Inno3D GeForce RTX 3090 iChill X4
• Inno3D GeForce RTX 3090 iChill X3
• Inno3D GeForce RTX 3080 iChill Frostbite
• Inno3D GeForce RTX 3070 iChill X4
• Inno3D GeForce RTX 3070 Twin X2 OC
Deze week, (week 53) verwachten wij 2 royaal gevulde pallets met deze CPU's:TheBrut3 schreef op woensdag 30 december 2020 @ 11:44:
Nvidia RTX3000 en AMD Ryzen 5000 statement
Laatste update: woensdag 30-12 '20 11:37
[...]
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |