rond 14 uur weer.nizzle33 schreef op woensdag 30 december 2020 @ 11:58:
Helaas is de stream al de gehele dag offline..
Achterhaald
[ Voor 5% gewijzigd door sjakie66 op 30-12-2020 11:59 ]
Komt om 14uur LIVE!nizzle33 schreef op woensdag 30 december 2020 @ 11:58:
Tussen 3 en 4 zou hij weer online moeten komen.nizzle33 schreef op woensdag 30 december 2020 @ 11:58:
[ Voor 4% gewijzigd door -SambaL- op 30-12-2020 12:01 ]
I keep seeing so many of these cards for sale, Palit, Inno3D, PNY, Gainward, Galax, KFA2, but saw almost zero reviews on them. No PCB shots, no cooler performance review, nothing. Are they actually any good?TheBrut3 schreef op woensdag 30 december 2020 @ 11:44:
Nvidia RTX3000 en AMD Ryzen 5000 statement
Laatste update: woensdag 30-12 '20 11:37
[...]
Ja.. heb je ook gekeken naar de prijs toevallig?Mban schreef op woensdag 30 december 2020 @ 12:07:
3070 tuf leverbaar per 13 jan bij Amazon
https://www.amazon.nl/ASU...tuf&qid=1609326189&sr=8-1
https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+
ze bezorgen wel gratis?Julian-AMD schreef op woensdag 30 december 2020 @ 12:08:
[...]
Ja.. heb je ook gekeken naar de prijs toevallig?
Traditionally speaking they are all brands that have stood the time and performed well over the years. I wouldn't worry about them really. They are brands that don't focus too much on marketing or making eye-catching designs; but there's nothing wrong with a more run-of-the-mill card, especially if you can have it in your hands sooner rather than later.jeffb0918 schreef op woensdag 30 december 2020 @ 12:05:
[...]
I keep seeing so many of these cards for sale, Palit, Inno3D, PNY, Gainward, Galax, KFA2, but saw almost zero reviews on them. No PCB shots, no cooler performance review, nothing. Are they actually any good?
Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K
840 for a 3070...Julian-AMD schreef op woensdag 30 december 2020 @ 12:08:
[...]
Ja.. heb je ook gekeken naar de prijs toevallig?
Vreemde aanbieder ook... Een of ander autoservice bedrijf uit Riga.Mban schreef op woensdag 30 december 2020 @ 12:07:
3070 tuf leverbaar per 13 jan bij Amazon
https://www.amazon.nl/ASU...tuf&qid=1609326189&sr=8-1
Brand-wise, I agree, but the huge quality variation between even much more well-known brands like Asus, MSI, Zotac, etc is what worries me. Some have significantly weaker VRM, significantly louder cooler, etc. Also I seem to notice that these brands seem to have smaller sized cards, at least for their base model. I saw a review of Palit GamingPro 3090, where it was said that the cooler is simply too small to reasonably cope with a 3090. They may not die now, but for this much money, I do want them to survive for quite some time...zzzzz schreef op woensdag 30 december 2020 @ 12:10:
[...]
Traditionally speaking they are all brands that have stood the time and performed well over the years. I wouldn't worry about them really. They are brands that don't focus too much on marketing or making eye-catching designs; but there's nothing wrong with a more run-of-the-mill card, especially if you can have it in your hands sooner rather than later.
You get what you pay for. I agree that for a premium card like the 3090 I'd consider paying for a slightly more dependable and supporting brand. I personally would buy a 3060 or 3070 from a 'lesser' brand, but for a 3080 or 3090 I'd make a purchase from a brand that I know would give me more support, better service and product lifecycle.jeffb0918 schreef op woensdag 30 december 2020 @ 12:24:
[...]
Brand-wise, I agree, but the huge quality variation between even much more well-known brands like Asus, MSI, Zotac, etc is what worries me. Some have significantly weaker VRM, significantly louder cooler, etc. Also I seem to notice that these brands seem to have smaller sized cards, at least for their base model. I saw a review of Palit GamingPro 3090, where it was said that the cooler is simply too small to reasonably cope with a 3090. They may not die now, but for this much money, I do want them to survive for quite some time...
Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K
As far as i know, MSI is the brand that cheaped out on VRM on their Ventus and Gaming X Trio cards.jeffb0918 schreef op woensdag 30 december 2020 @ 12:24:
Brand-wise, I agree, but the huge quality variation between even much more well-known brands like Asus, MSI, Zotac, etc is what worries me. Some have significantly weaker VRM, significantly louder cooler, etc.
Je hebt gelijk ik was wat te voorbarig in mijn bewering richting jou en ben hierin niet uitgegaan van je oprechte bedoelingen hiermee waarvoor excuus aan jouw.Kapiteinzeppos schreef op woensdag 30 december 2020 @ 11:55:
[...]
Wow dude, hoe heb jij daar uit gehaald dat ik meer kaarten zou bestellen?
Ik heb mijn beperkte middelen gebruikt om 1 exemplaar te kunnen kopen, om te vermijden dat ik te veel zou betalen.
Ik heb gespaard om genoeg geld opzij te kunnen zetten om er überhaupt een te kunnen kopen en het was dan nog een tweedehands.
Er wordt hier geen enkele aparte manier gebruikt en niet meer gekocht dan nodig.
Ik heb gisteren nog links gepost uit de twitch chat hier. Die hier nog niet waren voorbij gekomen.
Uw definitie van de "gewone gamer" is achterhaald.
Wel vind ik hoe goed bedoeld in jouw geval ook dat dit een geweldige guide is voor de mensen die minder oprecht zijn en op basis hiervan dus de methodiek wel gaan misbruiken.
Laten we voor het gemak maar hopen dat dit beperkt het geval zal zijn.
Just put a waterblokkie on it
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Indeed the brand I was referring to lolTheBrut3 schreef op woensdag 30 december 2020 @ 12:36:
[...]
As far as i know, MSI is the brand that cheaped out on VRM on their Ventus and Gaming X Trio cards.
Zotac also didn't do well in terms of power delivery either. Since Inno3D and Zotac came from the same parent company, I'm a bit concerned about the PCB...
Seen this beauty? I can pick one up for €950 witch is not that bad. Just have to wait 6-8 weeks for it, if I'm lucky. It's been in stock @pcparts in Spain but they don't ship to NL.jeffb0918 schreef op woensdag 30 december 2020 @ 12:43:
[...]
That was indeed my plan at one point. But seeing how much of my money is blown on getting a card thanks to supply and demand, the water-cooling project will have to wait a bit, as that is gonna cost me quite a bit
pricewatch: Gigabyte Aorus GeForce RTX 3080 Xtreme Waterforce WB 10G
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
My apologies, I am an international studying and working at the university in Groningen, and I have yet to have the chance to learn Dutch. I can follow the discussion in the forum using a Google translate plugin in my browser, but then I respond in English because translating the other way around doesn't work that well. I can of course just do that if you prefer, but I'm a bit concerned if somehow some context is being lost in translation, and it ended up being offensive to other people.
[ Voor 10% gewijzigd door br00ky op 30-12-2020 12:55 ]
The 3090 variant is eye-wateringly expensive...westergas schreef op woensdag 30 december 2020 @ 12:46:
[...]
Seen this beauty? I can pick one up for €950 witch is not that bad. Just have to wait 6-8 weeks for it, if I'm lucky. It's been in stock @pcparts in Spain but they don't ship to NL.
pricewatch: Gigabyte Aorus GeForce RTX 3080 Xtreme Waterforce WB 10G
But for EUR950 that is indeed a good deal for you for a 3080+waterblock
PS:
Don't reply to me in English because I can translate everything myself to English. So, to follow the rules, just reply to me in Dutch.
Translated:
Beantwoord me niet in het Engels, want ik kan alles zelf naar het Engels vertalen. Dus, om de regels te volgen, moet u mij in het Nederlands antwoorden.
[ Voor 20% gewijzigd door jeffb0918 op 30-12-2020 13:00 ]
Een beetje actie mag inmiddels wel. De wachtrij is hier nog langer dan bij de Efteling op een drukke zomerdag!
Leveren ze die ook naar Nederland of heeft het geen nut om hiervoor te wachten?TheBrut3 schreef op woensdag 30 december 2020 @ 13:20:
[...]
Een beetje actie mag inmiddels wel. De wachtrij is hier nog langer dan bij de Efteling op een drukke zomerdag!
ApfelMoes schreef op woensdag 30 december 2020 @ 13:23:
[...]
Leveren ze die ook naar Nederland of heeft het geen nut om hiervoor te wachten?
Ja en nee.ApfelMoes schreef op woensdag 30 december 2020 @ 13:23:
Leveren ze die ook naar Nederland of heeft het geen nut om hiervoor te wachten?
In principe wel, want zij zijn 'onze' leverancier voor FE modellen. Echter de vorige keer(keren) kreeg je geen betaalopties wanneer je naar Nederland wilde verzenden.
Geen idee of ze dat inmiddels hebben opgelost.
Heb de schermen ook al nonstop open. Wel gek dat ook de hoofdpagina er uit ligt ze kunnen nu dus helemaal niks verkopenTheBrut3 schreef op woensdag 30 december 2020 @ 13:20:
[...]
Sta ook al sinds vanmorgen in de queue. Zijn dat de goede links?TheBrut3 schreef op woensdag 30 december 2020 @ 13:20:
[...]
No 3090?TheBrut3 schreef op woensdag 30 december 2020 @ 13:20:
[...]
Eerder op dit forum gelezen dat de FE niet geleverd wordt naar Nederland, als je dan een Nederlands adres invult zijn er geen betaalmogelijkheden, vandaar mijn vraag aangezien notebooksbilliger link alweer meerdere keren voorbij komt hier.
Ik vind de FPS counter ook wel leuk.ShellGhost schreef op woensdag 30 december 2020 @ 13:29:
Grappig dat je met de achtergrond kan interacten.
om de regels te volgen moet je zelf ook in het Nederlands posten ...
Ah ok, I didn't know about that, my bad!ApfelMoes schreef op woensdag 30 december 2020 @ 13:28:
[...]
Eerder op dit forum gelezen dat de FE niet geleverd wordt naar Nederland, als je dan een Nederlands adres invult zijn er geen betaalmogelijkheden, vandaar mijn vraag aangezien notebooksbilliger link alweer meerdere keren voorbij komt hier.
Translated:
Ah ok, dat wist ik niet, mijn slechte!
[ Voor 6% gewijzigd door jeffb0918 op 30-12-2020 13:32 ]
De site zegt zelf "Lieferung ausschließlich an Adressen in DE, AT und NL". Dus dat zou betekenen dat naar Nederland wel kan.ApfelMoes schreef op woensdag 30 december 2020 @ 13:28:
[...]
Dat was voorheen ook zo vermeld, echter als je dan een Nederlands adres invult vervallen de betaalmogelijkheden.Raafz0r schreef op woensdag 30 december 2020 @ 13:48:
[...]
De site zegt zelf "Lieferung ausschließlich an Adressen in DE, AT und NL". Dus dat zou betekenen dat naar Nederland wel kan.
Maar wat betekend die wachtrij eigenlijk? Verwachten ze een flinke levering binnen te krijgen van iets?
Want tot zover als iets nier leverbaar was werd het gewoon simpelweg niet op de site weergegeven via de zoek en filter functie.
Ik heb een maand geleden een account aangemaakt met een Nederlands bezorg adres en bij een test bestelling kreeg ik twee betaalopties. CC of AmazonPay. Ik begreep van een aantal berichten hier in dit topic dat de order gecancelled zou worden na een bestelling geplaatst te hebben maar dat vond ik een beetje tegenstrijdig met wat NBB zelf in hun infocentrum opgeeft over bestellingen naar NL en nu ook weer bij dit bericht aangeeft.ApfelMoes schreef op woensdag 30 december 2020 @ 13:52:
[...]
Dat was voorheen ook zo vermeld, echter als je dan een Nederlands adres invult vervallen de betaalmogelijkheden.
[ Voor 41% gewijzigd door -SambaL- op 30-12-2020 14:01 ]
Heb je de 3080 FE proberen te bestellen of een ander product? Gebruik aub de zoekfunctie in dit topic, de FE's worden niet naar Nederland geleverd.Ik heb een maand geleden een account aangemaakt met een Nederlands bezorg adres en bij een test bestelling kreeg ik twee betaalopties. CC of AmazonPay.
Ik ben mij bewust van die berichten, maar laten we het erop houden dat ik koppig ben. Ik wil er zelf achter komen. Nogmaals, hun voorwaarden beschrijven anders, ook nu weer via de opgegeven link naar de 3080FE pagina. Is het dan heel raar om te twijfelen?ApfelMoes schreef op woensdag 30 december 2020 @ 14:02:
[...]
Heb je de 3080 FE proberen te bestellen of een ander product? Gebruik aub de zoekfunctie in dit topic, de FE's worden niet naar Nederland geleverd.
Ik heb het destijds geprobeerd met een 3090FE via Amazonpay. Betaling opties had ik geen issues mee, alleen werd mijn postcode onder het kopje bezorg adres niet geheel geaccepteerd. Pas op het moment dat ik het via AmazonPay probeerde werden de letters achter mijn postcode geaccepteerd. Tot daadwerkelijk een bestelling plaatsen ben ik uiteraard niet overgegaan dus meer kan ik er niet over zeggen.
https://aios.be/nl/palit-geforce-rtx-3070-gamingpro-oc
Of
Gainward GeForce RTX 3070 Phantom "GS" voor € 839,90
https://aios.be/nl/gainward-geforce-rtx-3070-phantom-gs
geen idee voor wat die "gs" staat, good shit?
Bedankt for sharing. Kan niet wachten totdat mijn 3070 voor €840 binnen is "sarcasme"Kapiteinzeppos schreef op woensdag 30 december 2020 @ 14:34:
Palit GeForce RTX 3070 GamingPro OC voor € 749,90
Of
Auw...Awesomegames schreef op woensdag 30 december 2020 @ 14:37:
[...]
Bedankt for sharing. Kan niet wachten totdat mijn 3070 voor €840 binnen is "sarcasme"
Vanaf het moment dat je op "start game" drukt ben je dat allemaal vergeten man
HahahKapiteinzeppos schreef op woensdag 30 december 2020 @ 14:38:
[...]
Auw...
Vanaf het moment dat je op "start game" drukt ben je dat allemaal vergeten man
Ze zijn overigens duurder dan de scalpers hier in NL
Deze ligt morgen op mijn deurmat. Thanks for het posten!
Scalpers beschermen ons tegen de prijsopdrijving van webshopsAwesomegames schreef op woensdag 30 december 2020 @ 14:41:
[...]
Hahah
Ze zijn overigens duurder dan de scalpers hier in NL
Golden SampleKapiteinzeppos schreef op woensdag 30 december 2020 @ 14:34:
Palit GeForce RTX 3070 GamingPro OC voor € 749,90
Of
[ Voor 99% gewijzigd door Yahya.faron op 02-12-2021 16:32 ]
SkyThes schreef op woensdag 30 december 2020 @ 14:44:
[...]
Deze ligt morgen op mijn deurmat. Thanks for het posten!
Translated:
Hoeveel heb je betaald? EUR709?
[ Voor 14% gewijzigd door br00ky op 30-12-2020 15:03 ]
Waarschuwing voor al degene die bij Alternate be een EVGA aangekocht hebben om ooit step up te doen, dit is dus niet mogelijk. Ze staan ook niet bij officiële partners op de EVGA site terwijl DE en NL dat wel zijn maar ik dacht toch Eve mailen en net bevestiging gehad(8 dagen later..)
Dusja maar weer opnieuw ergens de rij in zeker?😂😅
Klopt, veel te veel maar ik ben klaar met wachten.jeffb0918 schreef op woensdag 30 december 2020 @ 14:49:
[...]
How much did you pay? EUR709?
Translated:
Hoeveel heb je betaald? EUR709?
Bij de vorige gigabyte levering bij megekko was er een tweaker met exact hetzelfde verhaal, zou me zelfs niet verbazen als dit kaart is dat hij heeft terug gestuurd.
Heb ondertussen een mailtje gestuurd maarja gaat waarschijnlijk niet voor direct zijn, hopelijk is het niet opnieuw achteraan in een rij. Dit is echt klote, gewoon echt belachelijk na zo lang te wachten.
Hey, volgens mij heb ik exact hetzelfde probleem, hoe is het bij jou uiteindelijk opgelost geraakt met megekko?Rubenvdk schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 17:32:
[...]
Inderdaad, het is geen pak koekjes. Ik heb een mail gestuurd. Helaas de enige manier om contact te krijgen. Heb net nog ff Battlefield geprobeerd maar die crashte naar de desktop met een hoop artifacts.
Ja had hier over nagedacht, misschien voor de 3080 TI. Maar ben dat wachten voor telkens een upgrade toch wat beu dus geef me gewoon een 3080Tomnesia schreef op woensdag 30 december 2020 @ 14:50:
[...]
Waarschuwing voor al degene die bij Alternate be een EVGA aangekocht hebben om ooit step up te doen, dit is dus niet mogelijk. Ze staan ook niet bij officiële partners op de EVGA site terwijl DE en NL dat wel zijn maar ik dacht toch Eve mailen en net bevestiging gehad(8 dagen later..)
Dusja maar weer opnieuw ergens de rij in zeker?😂😅
mattatoe schreef op woensdag 30 december 2020 @ 14:53:
Na een dikke maand wachten vanochtend mijn rtx 3080 gaming oc van Megekko binnengekregen. Maar nu leek de verpakking al gebruikt te zijn geweest, niet goed dichtgeplakt, bescherming van 1 DP ontbrak. En één keer toen ik een game startte gecrasht en daarna dode pixels... Ze hebben me dus gewoon een gebruikte/kapotte kaart gegeven.
Bij de vorige gigabyte levering bij megekko was er een tweaker met exact hetzelfde verhaal, zou me zelfs niet verbazen als dit kaart is dat hij heeft terug gestuurd.
Heb ondertussen een mailtje gestuurd maarja gaat waarschijnlijk niet voor direct zijn, hopelijk is het niet opnieuw achteraan in een rij. Dit is echt klote, gewoon echt belachelijk na zo lang te wachten.
Translated:
Ik had onlangs een soortgelijk probleem met Megekko, maar het was voor een moederbord, Strix X570-i. Het was overal niet op voorraad en na het plaatsen van een bestelling bij Megekko en ongeveer 2 weken wachten, kreeg ik een gebruikt moederbord met vuile en harige M.2 thermische pads, gescheurde accessoiretassen, losse schroeven in de verpakking , enzovoort.
Ik heb het uiteindelijk teruggestuurd voor een terugbetaling omdat ze niet meer op voorraad hebben.
[ Voor 13% gewijzigd door br00ky op 30-12-2020 15:41 ]
Wat is lengte van de rij voor de 3060ti Eagle (OC) bij Azerty?
Na Asus kondigt Gigabyte dus ook hun Ti's aan. Dus in Feb bestellen, pas in Augustus binnen?
william89 schreef op woensdag 30 december 2020 @ 15:10:
In de spreadsheet staat er niks ingevuld, dus even de vraag:
Wat is lengte van de rij voor de 3060ti Eagle (OC) bij Azerty?
Translated:
Ik kreeg vandaag een fooi van de klantenservice van Azerty nadat ik hem had gebeld en om de lengte van de wachtrij had gevraagd. Hij zei dat ik gewoon een bestelling moest plaatsen, maar er niet voor moest betalen (Vooruitbetaling (Overboeking)). U krijgt dan een bestelnummer waarmee u de lengte van de wachtrij kunt controleren. Vervolgens kunnen ze de bestelling voor u annuleren als u besluit dat u deze niet wilt.
[ Voor 21% gewijzigd door br00ky op 30-12-2020 15:41 ]
nope helaas. Wel een fps counter.Ferio schreef op woensdag 30 december 2020 @ 15:08:
Kan je ergens de wachtrij zien op notebooksbilliger?
Zou haast denken dat ze mijn GPU gebruiken voor het minen van altcoins
o.o
Standaard staat iDeal aangevinkt, wat niet aan te passen is?jeffb0918 schreef op woensdag 30 december 2020 @ 15:14:
[...]
I got a tip from customer service at Azerty today after calling and asking him for the queue length. He told me to just place an order but not pay for it (Vooruitbetaling (Overboeking)). You will then get an order number that you can use to check the length of the queue. Then, they can cancel the order for you if you decided that you don't want it.
Translated:
Ik kreeg vandaag een fooi van de klantenservice van Azerty nadat ik hem had gebeld en om de lengte van de wachtrij had gevraagd. Hij zei dat ik gewoon een bestelling moest plaatsen, maar er niet voor moest betalen (Vooruitbetaling (Overboeking)). U krijgt dan een bestelnummer waarmee u de lengte van de wachtrij kunt controleren. Vervolgens kunnen ze de bestelling voor u annuleren als u besluit dat u deze niet wilt.
Haha zou zomaar kunnenKage Musha schreef op woensdag 30 december 2020 @ 15:14:
[...]
nope helaas. Wel een fps counter.
is er wel bekend hoeveel kaarten ze hebben?
Straks sta je uren in de rij en hebben ze er maar 20..
william89 schreef op woensdag 30 december 2020 @ 15:17:
[...]
Standaard staat iDeal aangevinkt, wat niet aan te passen is?
Staat wel mooi wat power te verbruiken.Kage Musha schreef op woensdag 30 december 2020 @ 15:14:
[...]
nope helaas. Wel een fps counter.
https://imgur.com/TGoxEbq
Als ik de javascript moet geloven van de site komt dit eigenlijk alleen door die particles. Geen miningstuff te vindenSkullboyNL schreef op woensdag 30 december 2020 @ 15:20:
[...]
Staat wel mooi wat power te verbruiken.
https://imgur.com/TGoxEbq
Dus tenzij je perse een nieuwe wilt kopen bij een retailer of een dikke plusprijs op gewone 2de hands, ze hebben nog meerdere RTX kaarten beschikbaar.
[ Voor 3% gewijzigd door JeroenNietDoen op 30-12-2020 15:27 ]
28 December de GIGABYTE 3060Ti Eagle OC besteld voor €490,- en vandaag opeens een mailtje dat hij verzonden is
Het is ook nooit goed he😉 Congrats met je mooie kaart.CCJJVV schreef op woensdag 30 december 2020 @ 15:39:
In de planning stond om in Januari een PC te bouwen, ik dus een 3060Ti bij Alternate "pre-orderen". Met daarbij in gedachte dat het nog wel eens zou kunnen duren. Alle andere onderdelen zijn allemaal op voorraad dus dacht ik even af te wachten tot begin Januari om te bestellen.
28 December de GIGABYTE 3060Ti Eagle OC besteld voor €490,- en vandaag opeens een mailtje dat hij verzonden is. Nu heb ik dus wel een GPU maar de andere spullen nog niet
Blijkbaar zijn de rijen bij zowel Alternate als Azerty voor de GB 3060ti Eagle OC niet lang!.. Ik wil eigenlijk de Gaming OC, maar daar zullen de rijen wel veel langer zijn...CCJJVV schreef op woensdag 30 december 2020 @ 15:39:
In de planning stond om in Januari een PC te bouwen, ik dus een 3060Ti bij Alternate "pre-orderen". Met daarbij in gedachte dat het nog wel eens zou kunnen duren. Alle andere onderdelen zijn allemaal op voorraad dus dacht ik even af te wachten tot begin Januari om te bestellen.
28 December de GIGABYTE 3060Ti Eagle OC besteld voor €490,- en vandaag opeens een mailtje dat hij verzonden is. Nu heb ik dus wel een GPU maar de andere spullen nog niet
P.S. Ik heb gisteren complete PC besteld en heb nog geen kaart, is ook vervelend hoor
Ik keek gisteren avond voor het eerste en laatst(een kleine 24 uur na mijn bestelling) op welke plek ik in de rij stond en op de een of andere manier stond ik op nummer 1?!?william89 schreef op woensdag 30 december 2020 @ 15:44:
[...]
Blijkbaar zijn de rijen bij zowel Alternate als Azerty voor de GB 3060ti Eagle OC niet lang!.. Ik wil eigenlijk de Gaming OC, maar daar zullen de rijen wel veel langer zijn...
P.S. Ik heb gisteren complete PC besteld en heb nog geen kaart, is ook vervelend hoor
[ Voor 3% gewijzigd door CCJJVV op 30-12-2020 16:01 ]
Dat weet niemand, ik heb ook nog 2 RTX 3080 bestellingen lopen, 1 bij Alternate voor een Asus TUF OC, plek 92, en 1 bij Azerty voor een MSI Ventus 3x OC, plek 14/23.. Die bij Azerty geef ik dus de meeste kans op dit moment.. Ik had op een gegeven moment zelfs 4 bestellingen lopen, maar heb er inmiddels al 2 geannuleerd omdat die echt totaal kansloos waren qua plek in de wachtrij en vooruitgang daarin.. Het zijn vooral bepaalde MSI en Asus kaarten die gewoon te populair lijken en te weinig worden geleverd.. Misschien toch maar eens voor een ander merk gaan ergens, maar ja de prijzen zijn inmiddels zo gestegen dat het nagenoeg onmogelijk is geworden om nog iets te kunnen bestellen voor rond de 800 euro max wat voor mij de zelf ingestelde grens is voor een RTX 3080.. Ik weiger gewoon er bijna 900 euro of meer voor te betalen..BTFD schreef op woensdag 30 december 2020 @ 09:20:
[...]
In hoeverre kloppen al die cijfers nu echt?..
Ik zal niet de enige zijn die zich op 2 of meer kaarten hebben ingeschreven en een annulering zal doen zodra een van de 2 kaarten geleverd is..
Blijkt geen wachtrij te zijn maar een storing. Onderstaande melding staat nu op de site.MaZo schreef op woensdag 30 december 2020 @ 11:05:
NBB drop aanstaande, de virtuele wachtrij is al enige uren actief.
we zijn continu bezig met de ontwikkeling van NBB om uw winkelervaring verder te verbeteren. Hiervoor voeren wij momenteel onderhoudswerkzaamheden uit. Door technische problemen duren de onderhoudswerkzaamheden langer dan gepland.
https://www.notebooksbill...0+founders+edition+692955SkullboyNL schreef op woensdag 30 december 2020 @ 16:39:
[...]
Blijkt geen wachtrij te zijn maar een storing. Onderstaande melding staat nu op de site.
[...]
Krijg een hele andere melding.
Die heb ik ook de gehele middag.Ferio schreef op woensdag 30 december 2020 @ 16:52:
[...]
https://www.notebooksbill...0+founders+edition+692955
1 Dag te vroeg geleverd
Mijn EVGA 3080 is terug naar Megekko dat ding spoort niet
De prijs van de Asus tuf 3090 is vandaag met 250€ omhoog gegaan dat dan weer wel
Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram
Hoe bedoel je van de EVGA 3080?mmxmmx schreef op woensdag 30 december 2020 @ 17:10:
Asus tuf 3090 binnenBedankt Max ICT
1 Dag te vroeg geleverd![]()
Mijn EVGA 3080 is terug naar Megekko dat ding spoort niet![]()
De prijs van de Asus tuf 3090 is vandaag met 250€ omhoog gegaan dat dan weer wel
Wat was er mis mee dan?mmxmmx schreef op woensdag 30 december 2020 @ 17:10:
haha bij mij is alles omgedraait alles binnen behalve een GPUCCJJVV schreef op woensdag 30 december 2020 @ 15:39:
Voor de 4e keer...je hebt alsnog veels te veel betaald.mmxmmx schreef op woensdag 30 december 2020 @ 17:10:
Klopt, pas als ze zicht hebben op levering binnen 10 dagen zetten ze het weer open.vinny98 schreef op woensdag 30 december 2020 @ 17:19:
Kun je trouwens gewoon NIET meer pre-orderen bij megekko? is dat tijdelijk?
Ja die loopt af en toe muur vast en dan kan alleen een harde reset uitkomst bieden.
Soms 2 dagen geen problemen en dan op een onverwacht moment loopt hij vast.
Ook rot, hopelijk niet met de mijne (wanneer die dan toekomt..) veel plezier met je 3090 althans.mmxmmx schreef op woensdag 30 december 2020 @ 17:19:
[...]
Ja die loopt af en toe muur vast en dan kan alleen een harde reset uitkomst bieden.
Soms 2 dagen geen problemen en dan op een onverwacht moment loopt hij vast.
Zoek even op MaxICT in dit topicColinAlexander schreef op woensdag 30 december 2020 @ 17:16:
Max ICT zegt de 3070 Gaming X Trio voor 600 euro binnen 2 weken te kunnen leveren. Heb nog nooit van die zaak gehoord, is dit betrouwbaar? Heb zelf een MSI Ventus 3x openstaan bij Megekko, vraag me af of ik de gok moet wagen.
De FPS counter is trouwens verdwenen op NBB. Verwacht er verder weinig van.schumi1986 schreef op zondag 27 december 2020 @ 18:44:
[...]
Voor wie in een dronken bui deze gaat bestellen schets ik graag hoe dit gaat lopen.
Je hebt de kaart besteld, je krijgt een bevestigings mail met daarin de leverdatum. Deze leverdatum wordt uiteindelijk niet gehaald. Je moet hier zelf achterkomen.
Via de chat/telefoon/email proberen ze je zo lang mogelijk aan het lijntje te houden, na 2 weken heb je nog niets gehoord en wil je annuleren. Dit process duurt ongeveer 4 weken.
Na die 4 weken kom je je hier weer melden
[ Voor 3% gewijzigd door R3vers3 op 30-12-2020 17:24 ]
Heb inderdaad even verder gegoogled en ziet er niet goed uit. Ik zal geduldig blijven wachten op een update van Megekko! Thanks.
Ja dankjevinny98 schreef op woensdag 30 december 2020 @ 17:21:
[...]
Ook rot, hopelijk niet met de mijne (wanneer die dan toekomt..) veel plezier met je 3090 althans.
Ja beter gewoon Asus ben der heel blij mee en die wat hogere prijs MJA dat doet me niks als hij tenminste niet vast loopt net als die 3080
Let op slechte ervaringen op tweakers. Ik zou het niet doen en deze shop vermijden.ColinAlexander schreef op woensdag 30 december 2020 @ 17:16:
Max ICT zegt de 3070 Gaming X Trio voor 600 euro binnen 2 weken te kunnen leveren. Heb nog nooit van die zaak gehoord, is dit betrouwbaar? Heb zelf een MSI Ventus 3x openstaan bij Megekko, vraag me af of ik de gok moet wagen.
Vervanging wanneer ze leverbaar zijn.Hyphene schreef op woensdag 30 december 2020 @ 17:25:
Stel dat je kaart defect is, moet je dan bij bv megekko weer achteraan aansluiten in de rij of krijg je wel meteen een vervanging?
Edit: • Asus GeForce RTX 3070 TUF-RTX3070-O8G-GAMING staat er 2x in. Ik verwacht dat dit 1x zonde O moet zijn.Asus:
Wij verwachten begin volgende week (week 1) een redelijk aantal van onderstaande videokaarten:
• Asus GeForce RTX 3060 Ti DUAL-RTX3060TI-O8G
• Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF-RTX3060TI-O8G-GAMING
• Asus GeForce RTX 3070 ROG-STRIX-RTX3070-O8G-GAMING
• Asus GeForce RTX 3070 TUF-RTX3070-O8G-GAMING
• Asus GeForce RTX 3070 TUF-RTX3070-O8G-GAMING
• Asus GeForce RTX 3070 DUAL-RTX3070-O8G
• Asus GeForce RTX 3070 DUAL-RTX3070-8G
• Asus Geforce RTX 3080 TUF-RTX3080-O10G-GAMING
• Asus Geforce RTX 3080 ROG-STRIX-RTX3080-O10G-GAMING
• ASUS Geforce RTX 3090 ROG-STRIX-RTX3090-O24G-GAMING
• Asus Geforce RTX 3090 TUF-RTX3090-24G-GAMING
• Asus Geforce RTX 3090 TUF-RTX3090-O24G-GAMING
[ Voor 7% gewijzigd door TheBrut3 op 30-12-2020 17:28 ]
Mijn ervaring met Megekko is dat als zij niks kunnen vinden dan sturen zij hem naar de fabriek op en dan bepaald de fabriek hoe nu verder denk ikHyphene schreef op woensdag 30 december 2020 @ 17:25:
Stel dat je kaart defect is, moet je dan bij bv megekko weer achteraan aansluiten in de rij of krijg je wel meteen een vervanging?
Is er iets mis met Max ICT ?Kakaroto schreef op woensdag 30 december 2020 @ 17:25:
[...]
Let op slechte ervaringen op tweakers. Ik zou het niet doen en deze shop vermijden.
Heb het niet hellemaal gevolgd.
die melding stond al de hele dag ook op de hoofd pagina maar is nu aangepast.Ferio schreef op woensdag 30 december 2020 @ 16:52:
[...]
https://www.notebooksbill...0+founders+edition+692955
https://www.notebooksbilliger.de/
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |