3090 word ook meer geleverd. Volgends de geruchten gaat de binning van de GA104 heel goed, dus maken zowel de AIB's als Nvidia hier meer 3090s mee maar we ze meer mee verdienenInflatable schreef op donderdag 24 december 2020 @ 13:50:
Ja, een RTX 3090 is bij veel winkels nu wel uit voorraad te bestellen.. Niet zo vreemd ook, met zo'n enorm slechte prijs/prestatieverhouding.. De markt van mensen die €1800+ over hebben voor een videokaart begint nu ook wel een beetje verzadigd te raken denk ik.. Als prijs je niks boeit kan je elke kaart nu wel snel krijgen..
Nou ik zie het eerder verslechteren... paar weken geleden was de 3080 al duurder aan het worden, maar kon je voor €1549 soms gewoon uit voorraad een 3090 bestellen. Inmiddels zijn de prijzen van de 3080 zo gestegen dat de 3090 ook mee is gestegen naar +/- 1800 met uitschieters boven 2000 euro.Inflatable schreef op donderdag 24 december 2020 @ 13:50:
Ja, een RTX 3090 is bij veel winkels nu wel uit voorraad te bestellen.. Niet zo vreemd ook, met zo'n enorm slechte prijs/prestatieverhouding.. De markt van mensen die €1800+ over hebben voor een videokaart begint nu ook wel een beetje verzadigd te raken denk ik.. Als prijs je niks boeit kan je elke kaart nu wel snel krijgen..
Hoi, weet iemand wat de wachtrij is voor de ASUS TUF 3080 OC bij Azerty?
Sta zelf op plek 4/30 voor de non-oc versie, maar krijg vanuit verschillende kampen te horen dat deze simpelweg niet geproduceerd wordt... Aangezien ik ook op plek 39/265 voor de Ryzen 9 5900x sta en sowieso daarop moet wachten kijk ik het even aan.
Moet wel zeggen dat het super frustrerend is om letterlijk alle merken te zien leveren behalve ASUS, en dan de kaarten die ASUS wèl levert zijn de OC varianten... Misschien kan ik Azerty vragen om de kaart om te zetten naar de OC versie zonder achteraan in de wachtrij te komen? Aangezien de non-oc versie gewoon niet geproduceerd wordt of überhaupt binnenkomt.
Sta zelf op plek 4/30 voor de non-oc versie, maar krijg vanuit verschillende kampen te horen dat deze simpelweg niet geproduceerd wordt... Aangezien ik ook op plek 39/265 voor de Ryzen 9 5900x sta en sowieso daarop moet wachten kijk ik het even aan.
Moet wel zeggen dat het super frustrerend is om letterlijk alle merken te zien leveren behalve ASUS, en dan de kaarten die ASUS wèl levert zijn de OC varianten... Misschien kan ik Azerty vragen om de kaart om te zetten naar de OC versie zonder achteraan in de wachtrij te komen? Aangezien de non-oc versie gewoon niet geproduceerd wordt of überhaupt binnenkomt.
Gefeliciteerd veel plezier ervan. En ook succes ook met je ADHD of slaapwandelen. Misschien even wat persoongevoelige informatie zoals medicijnen van je afbeelding knippen?Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2020 @ 12:42:
jongens ik ga jullie verlaten gister mijn kaart gekregen na drie dagen wachten veel geluk voor iedereen die nog bezig is [Afbeelding]
[Afbeelding]
Zit eraan te twijfelen gewoon te wachten op de 3080ti, maarja, dan zal het zelfde verhaaltje zich wel weer voordoen..
MSI GeForce RTX 3070 GAMING X TRIO - Videokaart - 8 GB GDDR6 - PCIe 4.0 - HDMI, 3x DisplayPortstak schreef op woensdag 23 december 2020 @ 10:11:
MSI GeForce RTX 3070 GAMING X TRIO - Videokaart - 8 GB GDDR6 - PCIe 4.0 - HDMI, 3x DisplayPort
Artikelnummer 4365398 | Jouw positie 85/94
dat duurt nog we even
Artikelnummer 4365398 | Jouw positie 14/23
Goed nieuws!
Er zijn mensen die op launch day een 3080 hebben besteld en deze nog niet hebben. Dat zal bij een 3080Ti vast niet anders zijn tegen die tijd.JurreTweakers schreef op donderdag 24 december 2020 @ 14:27:
Zit eraan te twijfelen gewoon te wachten op de 3080ti, maarja, dan zal het zelfde verhaaltje zich wel weer voordoen..
Dat zit er dik in ja, en ga er maar niet vanuit dat je die voor onder de 1000 euro gaat kunnen kopen als een gewone 3080 nu al 800-900 kost...JurreTweakers schreef op donderdag 24 december 2020 @ 14:27:
Verwijderd
Met onder de 1000,- bedoel je 999,- ? Dat is namelijk de adviesprijs dus de 3080 Ti zal wel minimaal 1200,- gaan kosten..Inflatable schreef op donderdag 24 december 2020 @ 14:31:
[...]
Dat zit er dik in ja, en ga er maar niet vanuit dat je die voor onder de 1000 euro gaat kunnen kopen als een gewone 3080 nu al 800-900 kost...
https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+
Dat zijn allemaal nog geruchten, maar ja dat bedoel ik.. Dat zal de vermoedelijke FE adviesprijs zijn.. De werkelijke prijzen gaan dan inderdaad naar 1100-1200 euro voor AIB's.. Tenzij Nvidia ons allemaal enorm gaat verassen en hem flink onder de AMD 6900XT prijst, maar reken er maar niet op..Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2020 @ 14:34:
[...]
Met onder de 1000,- bedoel je 999,- ? Dat is namelijk de adviesprijs dus de 3080 Ti zal wel minimaal 1200,- gaan kosten..
Waren echt veel gasten net bij informatique voor de rtx 3080 gigabyte vision oc lol
hoe bedoel je 2 plaatsen, ik stond op 3 voor woensdag, nu op 2, dus het was er maar 1ninjaaap schreef op donderdag 24 december 2020 @ 13:52:
Betreft de ASUS TUF GAMING 3080 OC: Nadat er 5 weken niks geleverd is, krijgen verschillende webshops iets binnen. Dinsdag levert Azerty 40 kaarten uit en de wachtrij wordt flink korter. Woensdag is Megekko aan de beurt. Dagje later, geen probleem. Bij hun schuift de wachtrij 2 plaatsen op.
40 tegen 2, hoe is dat te verklaren?
Bedankt iedereen en vooral Maikie61 met zn stream.maikie61 schreef op donderdag 24 december 2020 @ 11:27:
https://www.informatique....rtx-3080-10gb-vision.html
Gigabyte GeForce® RTX 3080, 10GB, Vision € 969,00
Ik heb een 3080 ook op de kop kunnen tikken vandaag en opgehaald.
Ik zal nog wel een foto posten wanneer hij ingebouwd is.
Wow, ik dacht dat er 3 geleverd waren aangezien ik 3 was opgeschoven maar het is nog erger dan ik dachtSunsmith schreef op donderdag 24 december 2020 @ 14:50:
[...]
hoe bedoel je 2 plaatsen, ik stond op 3 voor woensdag, nu op 2, dus het was er maar 1
Ik heb er net naast gegrepen dan.. staat nog steeds "wacht op producten".Matthew!! schreef op donderdag 24 december 2020 @ 14:56:
[...]
Bedankt iedereen en vooral Maikie61 met zn stream.![]()
Ik heb een 3080 ook op de kop kunnen tikken vandaag en opgehaald.
Ik zal nog wel een foto posten wanneer hij ingebouwd is.
Vandaag mail van Tones gekregen,ze hebben een levering van asus gekregen
had een rtx 3080 tuf oc besteld ben van plaats 38 naar 18 gegaan...
geduld
had een rtx 3080 tuf oc besteld ben van plaats 38 naar 18 gegaan...
geduld
The Bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame.
Zijn er mensen die hun 30xx van Alternate recentelijk via DHL hebben ontvangen of wiens kaart 'verdwenen' is? De mijne zou vandaag aankomen, tracking ging plots op 'Bezorgd' maar tot op heden geen bezorger gezien en geen briefje in de bus gehad. Direct met DHL gebeld maar voor de Kerst zal er niet veel mee gebeuren.
Wat een gedoe, nog vlak voor de Kerst ook.
[ Voor 11% gewijzigd door Zuur.Pruim op 24-12-2020 15:37 ]
Geen ruzie met de buren toevallig? Als je opeens allemaal harde game geluiden hoort dan zou ik me wel zorgen gaan makenZuur.Pruim schreef op donderdag 24 december 2020 @ 15:37:
Zijn er mensen die hun 30xx van Alternate recentelijk via DHL hebben ontvangen of wiens kaart 'verdwenen' is? De mijne zou vandaag aankomen, tracking ging plots op 'Bezorgd' maar tot op heden geen bezorger gezien en geen briefje in de bus gehad. Direct met DHL gebeld maar voor de Kerst zal er niet veel mee gebeuren.
Soms komt het volgens mij ook weleens voor dat bezorgers een pakket afmelden terwijl het nog achterin de bus ligt. Dan krijgen ze alvast wel betaald voor de aflevering terwijl ze het pakket nog moeten bezorgen.
Bij Alternate (BE) hebben ze er weinig zin in blijkbaar 
Hopelijk levert EVGA daar vrij regelmatig, iemand ervaringen met Alternate (BE en/of NL)?Wij geven geen informatie mee over voorgaande leveringen van leveranciers. Daar hebben onze klanten namelijk geen zaken mee. Dit zou trouwens ook compleet geen leidraad zijn hoor. De leveringen zijn zodanig sporadisch dat dit gewoon niet te voorspellen valt, ook niet op basis van voorgaande leveringen.
Ja... ik heb gisteren ook mijn 3070 mogen 'ontvangen' van DHL. Direct met shop en DHL contact opgenomen. feedback DHL: pakketje zou wel op mijn adres bezorgt zijnZuur.Pruim schreef op donderdag 24 december 2020 @ 15:37:
al met al behoorlijk lullig, vertrouw wel op goede afhandeling van Alternate... moeten ze natuurlijk wel de kaart weer op voorraad krijgen.
Wat @Schurkzor hierboven zegt kan ook: ik ook een keer in halve paniek toen mijn bestelling op de late middag werd afgemeld. Pas op de vroege avond kwamen ze langs.Zuur.Pruim schreef op donderdag 24 december 2020 @ 15:37:
Mocht het onverhoopt echt kwijt zijn dan moet Alternate erachteraan gaan en niet jij.
dat is mooi ruk zoiets. Zit je lekker in de rats totdat het weer geregeld is.Zuur.Pruim schreef op donderdag 24 december 2020 @ 15:37:
Ik heb al een aantal keer een melding gehad van PostNL dat ik moest "tekenen" voor een pakketje door de laatste 4 cijfers van mijn ID door te geven. Op zich een prima zaak maar in de praktijk leggen ze het pakketje voor de deur, bellen aan, zwaaien een keer op afstand en tekenen zelf braaf af.
Ik weet niet hoe DHL dit geregeld heeft maar bewijs dat het echt afgeleverd hebben zonder enige vorm van formele handtekening of cijfers van je ID kunnen ze dit nooit hard maken.
Desalniettemin zit je er maar lekker mee..
Edit,
met wat geluk hebben ze per ongeluk het verkeerde pakketje afgetekend, dat gaat ook nog wel eens mis met de huidige "procedures" rondom tekenen...
[ Voor 6% gewijzigd door FreeMen op 24-12-2020 16:11 ]
Ah ik ging van 21 naar 19, had niet gedacht dat er iemand zou annuleren op de dag dat ze een levering binnenkrijgen, maar dus toch. Het zou dus zelfs kunnen dat er nog niks geleverd is. Het zal wel niet zo snel gaan deze dagen, dus ik wacht het even af.Sunsmith schreef op donderdag 24 december 2020 @ 14:50:
[...]
hoe bedoel je 2 plaatsen, ik stond op 3 voor woensdag, nu op 2, dus het was er maar 1
Balen, ik heb zojuist ook met Alternate gebeld en een 'niet-ontvangen' formulier toegestuurd gekregen.Hingj0n schreef op donderdag 24 december 2020 @ 16:13:
Je bent helaas niet de enige. Mijn zwager heeft hetzelfde probleem met zijn 3070 met DHL
Ik weet dat zij er achteraan moeten maar het blijft inderdaad r*k, net een paar dagen geleden mijn 2080Ti verkocht
Van mij (nog) geen pakketje kwijt, maar Paradigit emailde me wel binnen een uur nadat het aangekomen was om te kijken of het wel daadwerkelijk geleverd was. Dus ik gok dat er hier en daar wel daadwerkelijk meer gejat wordt dan normaalgesproken. Logisch op zich met dure hardware zoals dit maarja blijft naar.
[ Voor 11% gewijzigd door Seditiar op 24-12-2020 16:31 ]
Gedver wat een gezeik zo vlak voor kerst! Ik ben ook niet te spreken over het feit dat je niet meer zelf kan tekenen voor een pakketje. Dit is eigenlijk ook de reden dat ik mijn pakje naar een PostNL punt laat komen wanneer mogelijk. Je weet dan zeker dat je zelf moet tekenen voor ontvangst. Maar ik heb dan ook het geluk dat de supermarkt om de hoek zit (en open is tijdens de maatregelen).Zuur.Pruim schreef op donderdag 24 december 2020 @ 15:37:
Ik hoop dat dit snel opgelost wordt voor je!
i7-10700k | 32GB @3200Mhz | RTX 3090
Zojuist het pakketje ontvangen, langsgebracht door een van onze (over) buren?! Bezorger schijnt het zomaar bij een ander te hebben afgeleverd, zonder ontvangstbevestiging, nada.
Ik ga Alternate alsnog terugmailen om DHL hierop aan te spreken.
Bizarre gang van zaken, zo blij dat hij alsnog terecht is. Gaat niet zozeer om de kosten (dat is aan de winkel) maar alle gedoe en tijd eromheen.
Bizarre gang van zaken, zo blij dat hij alsnog terecht is. Gaat niet zozeer om de kosten (dat is aan de winkel) maar alle gedoe en tijd eromheen.
[ Voor 38% gewijzigd door Zuur.Pruim op 24-12-2020 16:35 ]
Pfjoe, wat een opluchting! Wel erg slordig weer.Zuur.Pruim schreef op donderdag 24 december 2020 @ 16:34:
Zojuist het pakketje ontvangen, langsgebracht door een van onze (over) buren?! Bezorger schijnt het zomaar bij een ander te hebben afgeleverd, zonder ontvangstbevestiging, nada.
Bizarre gang van zaken, zo blij dat hij alsnog terecht is.
Wat een meevaller(?) met de schrik weggekomen dus.Zuur.Pruim schreef op donderdag 24 december 2020 @ 16:34:
Heeft alternate.nl nog wat geleverd gekregen? Ben niet opgeschoven de afgelopen dagen en bij alternate zelf krijg ik geen antwoord..
Verwijderd
Op 20 evga 3080 black bij alternate be besteld , plek 34, nu 31 ... zeker 3 annulaties hehe ..
Vandaag heb ik ook de Seasonic 12pin adapter binnen gekregen. Ziet er een stuk beter uit.
Voor mensen die op deze kaart jagen met een Seasonic voeding, de actie om ze gratis te krijgen is gestopt. Er is nu alleen nog een duitse retailer die de restvoorraad verkoopt (https://www.sander-europe.eu/). Vanuit Seasonic kreeg ik de indruk dat ze ook niet meer gemaakt worden en dus preventief aanschaffen misschien wel slim kan zijn. Bestellen moest overigens via een mailtje.
Veel jaagplezier en ik ga jullie verlaten.
Voor mensen die op deze kaart jagen met een Seasonic voeding, de actie om ze gratis te krijgen is gestopt. Er is nu alleen nog een duitse retailer die de restvoorraad verkoopt (https://www.sander-europe.eu/). Vanuit Seasonic kreeg ik de indruk dat ze ook niet meer gemaakt worden en dus preventief aanschaffen misschien wel slim kan zijn. Bestellen moest overigens via een mailtje.
Veel jaagplezier en ik ga jullie verlaten.
Ik ben zo brutaal geweest om ASUS te mailen en te vragen of er uberhaupt wel Non-oc TUF productie is, aangezien de geruchten gaan dat er niks geproduceerd wordt.
Wat te verwachten is dat je zon antwoord krijgt waar je niks aan hebt, zie hieronder.
Wel ultiem beroep op geduld van klanten... complete onzekerheid of dat product ooit nog gemaakt wordt.
Hi *****
We kunnen geen uitspraken doen over de productie en beschikbaarheid van specifieke RTX30 modellen.
Wel kunnen we zeggen dat we regelmatig leveringen ontvangen van de RTX30-serie videokaarten die we zo goed en zo snel mogelijk verdelen onder onze partners.
We begrijpen dat lang wachten erg frustrerend kan zijn en daarom willen we een beroep doen op je geduld.
Met vriendelijke groet,
Team ASUS Benelux - Steljevraag
Wat te verwachten is dat je zon antwoord krijgt waar je niks aan hebt, zie hieronder.
Wel ultiem beroep op geduld van klanten... complete onzekerheid of dat product ooit nog gemaakt wordt.
Hi *****
We kunnen geen uitspraken doen over de productie en beschikbaarheid van specifieke RTX30 modellen.
Wel kunnen we zeggen dat we regelmatig leveringen ontvangen van de RTX30-serie videokaarten die we zo goed en zo snel mogelijk verdelen onder onze partners.
We begrijpen dat lang wachten erg frustrerend kan zijn en daarom willen we een beroep doen op je geduld.
Met vriendelijke groet,
/f/image/5VVyE60UaqUg61TxOg2ck3R4.png?f=fotoalbum_large)
Voor de geintereseerden een update van Azerty looptijd.
Zo zie je maar dat je plek in de wachtrij weinig garantie geeft voor een snelle regeling.
GTX Eagle OC begonnen op plek 8, slechts 1 plekje opgeschoven (zal nog wel annulering zijn zelfs) terwijl de GAMING OC 20 plekken heeft afgehandeld en de ASUS TUF GAMING OC zelfs 42 stuks.
zojuist een verzendbevestiging ontvangen van Megekko voor de 3080 Gaming OC.
Beetje apart om eerlijk te zijn.
Stond vorige week op positie 8 in de wachtrij, er waren naar mijn weten 7 geleverd, daarna stond ik op positie 5.
Nu een hele week geen update in de wachtrij (of info over Gigabyte leveringen), vanochtend nog een mail met een status-update dat ie er nog niet is, en dan opeens een verzendbevestiging.
Ik hoop dat het geen kaart is die door iemand is teruggestuurd..
Stond vorige week op positie 8 in de wachtrij, er waren naar mijn weten 7 geleverd, daarna stond ik op positie 5.
Nu een hele week geen update in de wachtrij (of info over Gigabyte leveringen), vanochtend nog een mail met een status-update dat ie er nog niet is, en dan opeens een verzendbevestiging.
Megekko stort wel lekker snel je geld terug, eergisteren mail gestuurd, gisteren annuleringsbevestiging, vandaag geld
Wellicht een beetje laat, maar ik keek gisteravond ook naar mijn Track & Trace en zag dat hij op bezorgd stond, dus ik dacht al wat gek. Had geen bel gehoord en lag dus verder ook niks bij de voordeur, maar vervolgens een paar minuten later ging die bel alsnog, stond de bezorger voor de deur. Dit ging dus echter om maximaal 15 minuten, waarschijnlijk scande hij voor de snelheid al een aantal pakketjes in 1x voordat ze überhaupt bezorgd waren, evengoed wel bijzonder.Zuur.Pruim schreef op donderdag 24 december 2020 @ 15:37:
Was wel te denken dat we hier geen concreet antwoord op gingen krijgen. Langs de ene kant als ze zeggen van niet, lopen ze heel veel klanten mis. Als ze de TUF non OC versie alsnog schrappen, gaan ze ook veel klanten verliezen. Het zal afwachten worden eenmaal ASUS meer chipsets van Nvidia gaat krijgen. Bij alternate BE hebben ze laten weten (na er zelf een mail over te sturen) dat het nog "altijd wordt verwacht".Kwappa schreef op donderdag 24 december 2020 @ 17:26:
Ik ben zo brutaal geweest om ASUS te mailen en te vragen of er uberhaupt wel Non-oc TUF productie is, aangezien de geruchten gaan dat er niks geproduceerd wordt.
Hi *****
Met vriendelijke groet,
Het is ook een complete loterij wat er precies geleverd gaat worden, welk model van welk merk en bij welke retailer.. Azerty heeft relatief korte wachtrijen, maar dat komt waarschijnlijk ook omdat ze aan de dure kant zijn.. Al kosten alle RTX 3080's nu bij nagenoeg elke retailer minstens 100-150 euro teveel..michiel2304 schreef op donderdag 24 december 2020 @ 17:31:
[Afbeelding]
Voor de geintereseerden een update van Azerty looptijd.
Zo zie je maar dat je plek in de wachtrij weinig garantie geeft voor een snelle regeling.
GTX Eagle OC begonnen op plek 8, slechts 1 plekje opgeschoven (zal nog wel annulering zijn zelfs) terwijl de GAMING OC 20 plekken heeft afgehandeld en de ASUS TUF GAMING OC zelfs 42 stuks.
Ik heb de tuf OC voor 799 gekocht bij alternate, niet zo heel lang geleden. Staan nog 166 mensen voor mij...Inflatable schreef op donderdag 24 december 2020 @ 18:28:
[...]
Het is ook een complete loterij wat er precies geleverd gaat worden, welk model van welk merk en bij welke retailer.. Azerty heeft relatief korte wachtrijen, maar dat komt waarschijnlijk ook omdat ze aan de dure kant zijn.. Al kosten alle RTX 3080's nu bij nagenoeg elke retailer minstens 100-150 euro teveel..
[ Voor 3% gewijzigd door D0gtag op 24-12-2020 18:31 ]
X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's
De non-OC's zullen wel een keer geleverd gaan worden zodra er genoeg chips beschikbaar zijn, maar hoeveel maanden zijn we dan alweer verder?!? Ik ga er in ieder geval niet meer op wachten, vandaag mijn bestelling voor een Asus TUF non-OC RTX 3080 geannuleerd bij Megekko.. Enige vooruitgang in de wachtrij kwam door annuleringen vermoed ik, dat had dus geen zin.. Nu heb ik mijn hoop gevestigd op een ASUS TUF OC versie bij Alternate waar ik op dit moment 93e voor sta en een bestelling voor een MSI Ventus 3x OC bij Azerty waar ik nu slechts 15e voor sta.. Meeste hoop heb ik dus op de laatste..Cahio schreef op donderdag 24 december 2020 @ 18:16:
[...]
Was wel te denken dat we hier geen concreet antwoord op gingen krijgen. Langs de ene kant als ze zeggen van niet, lopen ze heel veel klanten mis. Als ze de TUF non OC versie alsnog schrappen, gaan ze ook veel klanten verliezen. Het zal afwachten worden eenmaal ASUS meer chipsets van Nvidia gaat krijgen. Bij alternate BE hebben ze laten weten (na er zelf een mail over te sturen) dat het nog "altijd wordt verwacht".
Ik ook, sta daarvoor 93e..D0gtag schreef op donderdag 24 december 2020 @ 18:29:
[...]
Ik heb de tuf OC voor 799 gekocht bij alternate, niet zo heel lang geleden. Staan nog 166 mensen voor mij...
Haha ik zit een beetje in een dilemma, sta op plek 4 in de wachtrij voor de Asus TUF 3080 non-oC by Azerty, ik was erg blij toen ik dat zag wanneer de de wachtrij lieten zien. Maarja, dat ding wordt niet gemaakt dus zit eraan te denken m’n order te wijzigen maar de OC versie aangezien die nu redelijk snel wordt geleverd..
Achja, kan net zo goed eerst wachten tot de 5900x bij me binnen is
Ik zeg doen, want er is letterlijk geen beweging in, en je kan wachten tot je een ons weegt of inschrijven in verschillende producten maar de oc versie loopt gewoon sneller.JurreTweakers schreef op donderdag 24 december 2020 @ 18:41:
Haha ik zit een beetje in een dilemma, sta op plek 4 in de wachtrij voor de Asus TUF 3080 non-oC by Azerty, ik was erg blij toen ik dat zag wanneer de de wachtrij lieten zien. Maarja, dat ding wordt niet gemaakt dus zit eraan te denken m’n order te wijzigen maar de OC versie aangezien die nu redelijk snel wordt geleverd..
X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's
Verwijderd
Ik wacht nu al 1,5 maand op de 3080 Gaming OC bij Megekko. (plek 18) Ik staar nu al enige tijd naar een computerkast met daarin alles behalve een videkaart.
Hebben jullie een idee hoe ik in de tijd van wachten op mijn 3080, een videokaart kan scoren zodat ik in ieder geval gebruik kan maken van PC? Er zit namelijk een 5600x in zonder integrated graphics..
Hebben jullie een idee hoe ik in de tijd van wachten op mijn 3080, een videokaart kan scoren zodat ik in ieder geval gebruik kan maken van PC? Er zit namelijk een 5600x in zonder integrated graphics..
Tijdelijk een 2e hands videokaart kopen en die daarna weer doorverkopen voor hopelijk dezelfde prijs zodra je de RTX 3080 eindelijk hebt? Lijkt me niet zo moeilijk..Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2020 @ 18:47:
Ik wacht nu al 1,5 maand op de 3080 Gaming OC bij Megekko. (plek 18) Ik staar nu al enige tijd naar een computerkast met daarin alles behalve een videkaart.![]()
Ligt ook aan wat hij voor de non-OC betaalt heeft.. Prijzen zijn wel flink gestegen de laatste tijd.. Ik zou als je het kan betalen de OC versie betellen en de non-OC bestelling ook nog even laten staan.. Kijken welke eerst komt en dan de andere bestelling annuleren..D0gtag schreef op donderdag 24 december 2020 @ 18:45:
[...]
Ik zeg doen, want er is letterlijk geen beweging in, en je kan wachten tot je een ons weegt of inschrijven in verschillende producten maar de oc versie loopt gewoon sneller.
Good luck with that, de prijzen van 2de hands is flink gestegen. Verlies ga je maken, als gamen geen prioritiet is kan je een quadro bestellen/2de hands kopen.Inflatable schreef op donderdag 24 december 2020 @ 18:54:
[...]
Tijdelijk een 2e hands videokaart kopen en die daarna weer doorverkopen voor hopelijk dezelfde prijs zodra je de RTX 3080 eindelijk hebt? Lijkt me niet zo moeilijk..
Niet specifiek met een videokaart, maar meermaals hetzelfde gehad met DHL. Product tot nu toe iedere keer bij de buren bezorgd, maar zonder briefje of iets. Misschien dus de moeite om even bij de buren aan te bellen.Zuur.Pruim schreef op donderdag 24 december 2020 @ 15:37:
Even een vraagje, denken jullie dat als bij Azerty de wachtrij van de ASUS TUF 3080 OC helemaal is afgewerkt, ze dan een mailtje sturen naar de mensen die de non-oc versie hebben besteld om te upgraden? Aangezien die niet leverbaar lijkt.
Ik denk het niet, maar je kan het altijd aan ze vragen..JurreTweakers schreef op donderdag 24 december 2020 @ 19:06:
Even een vraagje, denken jullie dat als bij Azerty de wachtrij van de ASUS TUF 3080 OC helemaal is afgewerkt, ze dan een mailtje sturen naar de mensen die de non-oc versie hebben besteld om te upgraden? Aangezien die niet leverbaar lijkt.
[ Voor 4% gewijzigd door Inflatable op 24-12-2020 19:08 ]
Bij de overburen, die niet meer bij ons willen zijn, worden de non OC tuf wel geleverd aan webwinkels en in significante aantalen. Tis wel een redelijk grote toko maar alternate ook alleen die krijgt niks of die geeft alles aan Duitsland.JurreTweakers schreef op donderdag 24 december 2020 @ 19:06:
OHH Ik ben heel blij dat je me dit laat zien, dat geeft me in ieder geval nog hoop dat hij eraan komt in Januari! Is dit trouwens één webwinkel daar of gaat dat over alles in de UK? Vind het vreemd dat hier dan compleet noppes aankomtD0gtag schreef op donderdag 24 december 2020 @ 19:11:
[...]
Bij de overburen, die niet meer bij ons willen zijn, worden de non OC tuf wel geleverd aan webwinkels en in significante aantalen. Tis wel een redelijk grote toko maar alternate ook alleen die krijgt niks of die geeft alles aan Duitsland.
86x RTX 3080 TUF NON OC.... wat een aantal in 1keer! Hopelijk na nieuwjaar is het de beurt aan de lage landen met hetzelfde aantal kaarten (dan ben ik er misschien bijD0gtag schreef op donderdag 24 december 2020 @ 19:11:
[...]
Bij de overburen, die niet meer bij ons willen zijn, worden de non OC tuf wel geleverd aan webwinkels en in significante aantalen. Tis wel een redelijk grote toko maar alternate ook alleen die krijgt niks of die geeft alles aan Duitsland.
Dit zijn alle 3080's die overclockers.co.uk binnen krijgen, maar ken het niet dus weer niet of het ook daadwerkelijk fysieke winkels heeft b.v..en is voor de uk en ierland.JurreTweakers schreef op donderdag 24 december 2020 @ 19:16:
[...]
OHH Ik ben heel blij dat je me dit laat zien, dat geeft me in ieder geval nog hoop dat hij eraan komt in Januari! Is dit trouwens één webwinkel daar of gaat dat over alles in de UK? Vind het vreemd dat hier dan compleet noppes aankomt
Hmm UK heeft natuurlijk wel meer dan 3x meer inwoners (66M). Dus even delen door 3JurreTweakers schreef op donderdag 24 december 2020 @ 19:16:
[...]
OHH Ik ben heel blij dat je me dit laat zien, dat geeft me in ieder geval nog hoop dat hij eraan komt in Januari! Is dit trouwens één webwinkel daar of gaat dat over alles in de UK? Vind het vreemd dat hier dan compleet noppes aankomt
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Jawel Jawel, maar ik was dus onder de impressie dat die kaart gewoon helemaal niet geproduceerd werd, maar dat blijkt dus in ieder geval in dit opzicht wel mee te vallen gelukkigsdk1985 schreef op donderdag 24 december 2020 @ 19:37:
[...]
Hmm UK heeft natuurlijk wel meer dan 3x meer inwoners (66M). Dus even delen door 3.
Hoop dat je inderdaad een nieuwe krijt! Ik heb afgelopen zaterdag een defecte en geopende 3080 Gaming OC ontvangen van Megekko. Heb die van mij gisteren teruggestuurd, ze hebben hem vandaag ontvangen.......Azra3l schreef op donderdag 24 december 2020 @ 17:35:
zojuist een verzendbevestiging ontvangen van Megekko voor de 3080 Gaming OC.
Worden die videokaarten dan eerst niet getest alvorens ze naar de retailers gaan? Dit zou me toch logisch zijn?Rubenvdk schreef op donderdag 24 december 2020 @ 19:41:
[...]
Hoop dat je inderdaad een nieuwe krijt! Ik heb afgelopen zaterdag een defecte en geopende 3080 Gaming OC ontvangen van Megekko. Heb die van mij gisteren teruggestuurd, ze hebben hem vandaag ontvangen.......
Afgelopen zondag mijn RTX 3080 Xtreme besteld bij Azerty en vandaag binnen gekomen. Super snel binnen
Na 3 maanden wachten op een Strix is dit enorm snel. Iedereen succes nog en hou vol!!
Dat betwijfel ik. Ik zag bij aankomst meteen dat de doos niet meer dicht zat en dat de anti statische zak niet meer verzegeld was.Cahio schreef op donderdag 24 december 2020 @ 19:44:
[...]
Worden die videokaarten dan eerst niet getest alvorens ze naar de retailers gaan? Dit zou me toch logisch zijn?
Na installatie kreeg ik meteen op onregelmatige momenten dode pixels en artifacts. Ook kon ik CoD niet activeren en kreeg de melding “Deze hardware is al eerder gebruikt om te activeren”.
Is dus gewoon een exemplaar geweest wat door de vorige eigenaar is teruggestuurd! Je kan mij niet vertellen dat ze deze eerst getest hebben voor hem naar mij te sturen.
Los daarvan vind ik het sowieso discutabel om een geopend/gebruikt exemplaar te verkopen als nieuw. Zou gewoon niet moeten kunnen.
Oh ok, het was al een gebruikte kaart. Ik zou er ook niet mee kunnen lachen als het al een gebruikte kaart zou zijn, zeker niet voor de prijs van een nieuwe! Heb hier en daar op dit forum ook al een paar klachten gelezen over megekko dat deze gebruikte kaarten opstuurt naar klanten. Hopelijk krijg je snel terug een nieuwe kaart toegestuurd!Rubenvdk schreef op donderdag 24 december 2020 @ 19:47:
[...]
Dat betwijfel ik. Ik zag bij aankomst meteen dat de doos niet meer dicht zat en dat de anti statische zak niet meer verzegeld was.
Na installatie kreeg ik meteen op onregelmatige momenten dode pixels en artifacts. Ook kon ik CoD niet activeren en kreeg de melding “Deze hardware is al eerder gebruikt om te activeren”.
Is dus gewoon een exemplaar geweest wat door de vorige eigenaar is teruggestuurd! Je kan mij niet vertellen dat ze deze eerst getest hebben voor hem naar mij te sturen.
Los daarvan vind ik het sowieso discutabel om een geopend/gebruikt exemplaar te verkopen als nieuw. Zou gewoon niet moeten kunnen.
Klopt. Erg jammer! Voor niks in de wachtrij gestaan. Ik heb vandaag de bevestiging gekregen dat ik het geld teruggestort krijg. Heb inmiddels een nieuwe 3090 Gaming OC van Alternate. Die draait als een zonnetje (moet nog ff een fotootje plaatsen).Cahio schreef op donderdag 24 december 2020 @ 19:52:
[...]
Oh ok, het was al een gebruikte kaart. Ik zou er ook niet mee kunnen lachen als het al een gebruikte kaart zou zijn, zeker niet voor de prijs van een nieuwe! Heb hier en daar op dit forum ook al een paar klachten gelezen over megekko dat deze gebruikte kaarten opstuurt naar klanten. Hopelijk krijg je snel terug een nieuwe kaart toegestuurd!
https://azerty.nl/product...g-videokaart-10-gb-gddr6x
Goeie deal zeg! Voor iedereen die klaagt over scalper prijzen
Goede prijs voor enkel de doos maybe.Timx2 schreef op donderdag 24 december 2020 @ 20:11:
Moest bijna lachen.Timx2 schreef op donderdag 24 december 2020 @ 20:11:
https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+
EVGA RTX 3080 te bestellen:
https://www.amazon.nl/EVG...e-backplate/dp/B08HGYXP4C
[ Voor 6% gewijzigd door Schurkzor op 24-12-2020 22:09 ]
Het is misschien mijn retourzending, vandaag daar weer aangekomen😬. Inmiddels wel 90 euro duurder...Schurkzor schreef op donderdag 24 december 2020 @ 22:08:
EVGA RTX 3080 te bestellen:
Zonder flauwekul (hoop ik), misschien dat ze wel vlot een replacement aanbieden...ben benieuwd... Nou ja weet niet wat ik wil.. heb inmiddels een 6800xt, maar als ze niet willen terugbetalen accepteer ik ook een nieuw exemplaar...
[ Voor 13% gewijzigd door Timx2 op 24-12-2020 22:29 ]
Onze Nederburen hebben nog enkele Asus dual 3070 OCs in stock, voor niet zulke bizarre prijzen.
Ik had megekko hoog zitten maar ik heb ook een computer kast ontvangen zonder toebehoren. Handleiding en schroefjes waren weg.Cahio schreef op donderdag 24 december 2020 @ 19:52:
[...]
Oh ok, het was al een gebruikte kaart. Ik zou er ook niet mee kunnen lachen als het al een gebruikte kaart zou zijn, zeker niet voor de prijs van een nieuwe! Heb hier en daar op dit forum ook al een paar klachten gelezen over megekko dat deze gebruikte kaarten opstuurt naar klanten. Hopelijk krijg je snel terug een nieuwe kaart toegestuurd!
Het is dan wel bijzonder hinderlijk dat ze ook geen telefoonnummer of webchat hebben.
Ik heb gisteren een ASUS GeForce RTX 3070 TUF GAMING OC 8GB besteld bij DustinHome. Verwachtte levering tijdens bestellen 29-12-2020.
Deze ochtend mailtje: levertijd verschoven naar 5-1-2021
. Ben benieuwd of het nog verder naar achteren schuift...
Deze ochtend mailtje: levertijd verschoven naar 5-1-2021
Net een 3080 Suprim X besteld bij Alternate, ik sta op nummer 28. Kijken hoe lang ik moet gaan wachten.
Levert die toko ooit wel op tijd?tollo71 schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 10:13:
Ik heb gisteren een ASUS GeForce RTX 3070 TUF GAMING OC 8GB besteld bij DustinHome. Verwachtte levering tijdens bestellen 29-12-2020.
Deze ochtend mailtje: levertijd verschoven naar 5-1-2021. Ben benieuwd of het nog verder naar achteren schuift...
.
[ Voor 99% gewijzigd door Yahya.faron op 02-12-2021 16:24 ]
Nog minimaal 585 anderenYahya.faron schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 13:10:
Op 2 december een ASUS TUF Gaming RTX 3080 10G GAMING besteld bij Alternatenl voor €749,- en the long wait begon. Positie 638 in de wachtrij toen en per vandaag 585.
Is er toevallig nog iemand hier die deze struggles meemaakt?
Dan zal je denk ik nog wel een half jaar of langer in de rij staan, als het überhaupt ooit wordt geleverd. Ik sta voor dezelfde kaart (730 euro) in de rij sinds 21 september en stond toen ergens rond de 200. Nu sta ik op 112. Ik verwacht dat ik nog minstens twee maanden moet wachten, maar het zou ook kunnen dat ASUS gaat stoppen met leveren omdat ze meer verdienen met duurdere kaarten. Ikzelf ga niet overstappen voor een duurdere of luidruchtigere kaart. Anders hou ik mijn GTX 1080 wel een jaartje of twee langer.Yahya.faron schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 13:10:
Op 2 december een ASUS TUF Gaming RTX 3080 10G GAMING besteld bij Alternatenl voor €749,- en the long wait begon. Positie 638 in de wachtrij toen en per vandaag 585.
Ik heb rond eind November een RTX 3080 TUF GAMING (non OC) besteld bij Alternate. Ik sta nog op een hoopvolle 46ste plaats, zeker als ik hoor dat er mss al honderden achter mij staan ondertussen. Is ook de enige reden waarom ik deze bestelling niet annuleer (en ik opzich nog wel even voort kan met mijn GTX 1070 TI. Vanaf ze beginnen shippen naar België/Nederland (als dit er uberhaupt zal komen na alle geruchten) sta ik wel in een mooie positie in de wachtrij. Iemand had een link gestuurd op dit forum waar in stond dat de UK een 80tal van die 3080 TUF non OC binnen heeft gekregen. Dus laat ons hopen na nieuwjaar dat ze aan de Lage Landen beginnen te leverenYahya.faron schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 13:10:
Alternate.nl of uit een ander land? Want het zou wel vreemd zijn als je met een bestelling van twee maanden later mij hebt ingehaaldCahio schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 13:29:
[...]
Ik heb rond eind November een RTX 3080 TUF GAMING (non OC) besteld bij Alternate. Ik sta nog op een hoopvolle 46ste plaats, zeker als ik hoor dat er mss al honderden achter mij staan ondertussen. Is ook de enige reden waarom ik deze bestelling niet annuleer (en ik opzich nog wel even voort kan met mijn GTX 1070 TI. Vanaf ze beginnen shippen naar België/Nederland (als dit er uberhaupt zal komen na alle geruchten) sta ik wel in een mooie positie in de wachtrij. Iemand had een link gestuurd op dit forum waar in stond dat de UK een 80tal van die 3080 TUF non OC binnen heeft gekregen. Dus laat ons hopen na nieuwjaar dat ze aan de Lage Landen beginnen te leveren
Precies. Ik heb m in de nacht van 17 september besteld en sta al een week vast op nr 58.NoThankYou schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 13:34:
[...]
Alternate.nl of uit een ander land? Want het zou wel vreemd zijn als je met een bestelling van twee maanden later mij hebt ingehaald.
STRIX B550-f gaming | 5900X | Gigabyte 3080 Gaming OC | 2x g.skill f4-3600c15d-16gtz
Aangezien ik Belg ben heb ik bij AlternateBE besteldNoThankYou schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 13:34:
[...]
Alternate.nl of uit een ander land? Want het zou wel vreemd zijn als je met een bestelling van twee maanden later mij hebt ingehaald.
Wordt interessant om te zien hoe Aternate BeNeLux de kaarten gaat verdelen als er ooit nog stock komt.Cahio schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 13:50:
[...]
Aangezien ik Belg ben heb ik bij AlternateBE besteld. Mijn eerste queue was positite 54 eind november. Dus ben wel effectief gezakt door annuleringen. Ik denk dat deze kaarten wel nog zullen gemaakt worden eens ze meer chipsets van nvidia krijgen. Je ziet duidelijk dat alle fabrikanten eerst hun OC versies de deur uitsmijten en heel heel soms de non OC versies. Maar de vraag is dan wanneer we onze leveringen zullen krijgen. Ik hoop allesinds Januari-Februari, laat ons hopen!
STRIX B550-f gaming | 5900X | Gigabyte 3080 Gaming OC | 2x g.skill f4-3600c15d-16gtz
Ben ik ook best benieuwd naar.zafer94 schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 11:54:
Net een 3080 Suprim X besteld bij Alternate, ik sta op nummer 28. Kijken hoe lang ik moet gaan wachten.
Ik heb begin deze week mijn eerste volledige pc besteld, na jaren op consoles te hebben gespeeld, via Alternate en ik heb die ook voorzien van deze kaart.
Woensdag kreeg ik bevestiging van mijn betaling en dat er 1 onderdeel niet op voorraad was. Ik zal hoogstwaarschijnlijk net voor jou op de lijst staan maar kan dat niet zien om de één of andere reden.
Hopelijk kan ik toch genieten van mijn pc binnen een niet al te lange termijn
Ben ik ook wel benieuwd naar. Zal wel hetzelfde principe zijn dan dat ze nu hanteren? Heb wel op de site van AlternateNL gezien dat de status "op dit moment niet te bestellen" is, alsook voor alles Strix versies.srekaewt schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 13:52:
[...]
Wordt interessant om te zien hoe Aternate BeNeLux de kaarten gaat verdelen als er ooit nog stock komt.
Ik sta nu op # 6 na 3 dagen, misschien moet ik een ander merk proberen?aeaeae schreef op woensdag 23 december 2020 @ 02:21:
ik heb zojuist EVGA GeForce RTX 3060 Ti XC GAMING besteld bij alternate.nl en ik ben nummer 7. ik heb geen idee hoe lang het zal duren
Of gewoon even wachten?aeaeae schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 15:00:
[...]
Ik sta nu op # 6 na 3 dagen, misschien moet ik een ander merk proberen?
De wachtlijsten zijn vrij extreem op dit moment. Ik vraag mij af wanneer dit bij zal trekken. Inmiddels vele maanden na de initiele launch en nog eigenlijk weinig echt zicht op verbetering. Zeker niet voor bijvoorbeeld de ASUS en MSI kaarten met vele honderden wachten al snel voor je in Nederland alleen.NoThankYou schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 13:26:
[...]
Dan zal je denk ik nog wel een half jaar of langer in de rij staan, als het überhaupt ooit wordt geleverd. Ik sta voor dezelfde kaart (730 euro) in de rij sinds 21 september en stond toen ergens rond de 200. Nu sta ik op 112. Ik verwacht dat ik nog minstens twee maanden moet wachten, maar het zou ook kunnen dat ASUS gaat stoppen met leveren omdat ze meer verdienen met duurdere kaarten. Ikzelf ga niet overstappen voor een duurdere of luidruchtigere kaart. Anders hou ik mijn GTX 1080 wel een jaartje of twee langer.
Nog tussen october en november gekocht. Was ergens in de 56x en nu 49x... Op deze tempo wordt het kaart pas aan het eind van 2021 geleverd. Als AMD gaat meer kaarten leveren in de volgende maanden dan ga ik zeker deze annuleren en een 6800xt kopen.Yahya.faron schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 13:10:
Hey nice!!! Ik hoop dat je GPU zsm aankomt! Je kan checken met je ordernummer en postcode hoeveelste je bent in de wachtrij.Buffalo_magic schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 14:09:
[...]
Ben ik ook best benieuwd naar.
Ik heb begin deze week mijn eerste volledige pc besteld, na jaren op consoles te hebben gespeeld, via Alternate en ik heb die ook voorzien van deze kaart.
Woensdag kreeg ik bevestiging van mijn betaling en dat er 1 onderdeel niet op voorraad was. Ik zal hoogstwaarschijnlijk net voor jou op de lijst staan maar kan dat niet zien om de één of andere reden.
Hopelijk kan ik toch genieten van mijn pc binnen een niet al te lange termijn
https://www.alternate.nl/html/content.html?docId=42595
Iemand ervaring met EVGA step-up met deze generatie kaarten? Vandaag 3070 aangemeld, maar verder geen ervaring mee gehad. Levertijd zal lang zijn neem ik aan?
[ Voor 3% gewijzigd door Clint.Eastwood op 25-12-2020 18:04 ]
Is het verstanding om bijv. op Amazon.de te bestellen als daar stock is?
Zolang het van Amazon zelf komt en niet van een 3rd party sellerAlexlis schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 19:59:
Is het verstanding om bijv. op Amazon.de te bestellen als daar stock is?
Mijn vorige kaart bij amazon gekocht, hij had teveel coil whine en kon gewoon een nieuwe krijgen zonder problemen (Nederlandstalige support).
Ze stuurden de nieuwe kaart al op voor ik de mijne verstuurd had (gratis retour ook)..
(Dat ligt nu natuurlijk moeilijker zonder stock, maar qua service nog geen problemen gehad)
[ Voor 13% gewijzigd door SmokingCrop op 25-12-2020 20:15 ]
Toen ik een week of twee geleden keek waren ze nog bij de eerste minuten van dag één (17-9), dus dat kan nog ff duren ja... Er zwerft ergens een topic op het evga forum hierover..Clint.Eastwood schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 18:02:
Iemand ervaring met EVGA step-up met deze generatie kaarten? Vandaag 3070 aangemeld, maar verder geen ervaring mee gehad. Levertijd zal lang zijn neem ik aan?
[ Voor 31% gewijzigd door Timx2 op 25-12-2020 20:17 ]
Nou ja, eenmaal in de queue ben je ook niet meer gebonden aan die 90 dagen dus dat wachten is niet een groot probleem. Q3 2021Timx2 schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 20:16:
[...]
Toen ik een week of twee geleden keek waren ze nog bij de eerste minuten van dag één (17-9), dus dat kan nog ff duren ja... Er zwerft ergens een topic op het evga forum hierover..
Ik moet wel echt even luchten dat ik het feit dat een 60 serie kaart nu gewoon 500 euro kost. Eigenlijk moet ik er een beetje van huilen aangezien nu zelfs de low end voor mij onbetaalbaar is geworden.
Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/Ex4Hla75lwt3kpsspDcQ4Y9z.jpg?f=fotoalbum_large)