| O11 Dynamic White | 5950x | CH8 Hero Wifi | 3090 Vision OC |
Hier wacht ik nu op(zo ongeveer, ik heb de 3070 besteld), fotootje van de plank als je wilt?tomdg schreef op woensdag 23 december 2020 @ 22:12:
Mooi, net binnen gekregen, gisteren besteld bij Alternate. Ideaal dit topic, bedankt allemaal!
[Afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door Ryzor op 23-12-2020 22:19 ]
i7 7700k - 16GB3200Mhz VENGEANCE! - MSI Mortar - GiByRTX3070 - CorsairFORCE 1TB m.2GEN4 - Kingston SSD 512GB - WD HDD 1TB - 750W CM - Corsair 100i iCue - Corsair 750D - Focusrite2i2
Had je gewoon mazzel dat je m kon bestellen of heb je Distill ofzo aanstaan?Forced schreef op woensdag 23 december 2020 @ 20:11:
[...]
Nee, Megekko, was als reply op de vraag welke 3080 het snelste gaan daar
Ik heb sinds 25-11 een ASUS TUF 3080 OC bij alternate.nl staan maar schiet niet echt op...
Ik sta ook al weer een week op 25. Had eigenlijk gehoopt op weer een grote levering aangezien er bij megekko ook geleverd is, maar niks is minder waar... wordt het wachten wel beu.ItWasntMe schreef op woensdag 23 december 2020 @ 22:24:
[...]
Had je gewoon mazzel dat je m kon bestellen of heb je Distill ofzo aanstaan?
Ik heb sinds 25-11 een ASUS TUF 3080 OC bij alternate.nl staan maar schiet niet echt op...
Vandaag besteld dus?Mercyfull schreef op woensdag 23 december 2020 @ 22:08:
23-12-2020, Alternate.nl
ASUS ROG Strix GeForce RTX 3080 OC White Edition
Positie: 2
Gun het je uiteraard van harte, maar als dat ding eerder binnen komt dan mijn normale 3080 STRIX annuleer ik mijn bestelling en koop ik nooit meer iets van ASUS
Dat ze een nieuw wit model uitbrengen midden in deze situatie... Schandalig! Dat ze eerst maar eens duidelijkheid zorgen voor degene die al maanden in en wachtrij staan. Ik heb alvast men strix geannuleerd en overgestapt naar EVGA. Beetje jammer van al de Asus onderdelen in men pc maarja.svdham schreef op woensdag 23 december 2020 @ 22:31:
[...]
Vandaag besteld dus?
Gun het je uiteraard van harte, maar als dat ding eerder binnen komt dan mijn normale 3080 STRIX annuleer ik mijn bestelling en koop ik nooit meer iets van ASUS
Lijkt erop dat ze al verkocht worden:Tomnesia schreef op woensdag 23 december 2020 @ 22:35:
[...]
Dat ze een nieuw wit model uitbrengen midden in deze situatie... Schandalig! Dat ze eerst maar eens duidelijkheid zorgen voor degene die al maanden in en wachtrij staan. Ik heb alvast men strix geannuleerd en overgestapt naar EVGA. Beetje jammer van al de Asus onderdelen in men pc maarja.
/f/image/Vy51rZ1U8PrwIkWN6CwCuATx.png?f=fotoalbum_large)
B I Z A R
Een grote middelvinger naar al hun trouwe klanten dus!svdham schreef op woensdag 23 december 2020 @ 22:40:
[...]
Lijkt erop dat ze al verkocht worden:
[Afbeelding]
B I Z A R
Je hoort het wel vaker dat het nooit goed is om trouw te zijn aan een merk maar dat lesje heb ik nu wel geleerd 😁
Groot merk of niet, dit gaat ze vast potentiële RTX klanten schelen.svdham schreef op woensdag 23 december 2020 @ 22:40:
[...]
Lijkt erop dat ze al verkocht worden:
[Afbeelding]
B I Z A R
i7-10700k | 32GB @3200Mhz | RTX 3090
De levering bij megekko waren ook maar 3 kaarten, dit was de eerste levering sinds dat ik in de wachtrij sta en dat is nu zo'n 4 wekenDJOEKRedBull schreef op woensdag 23 december 2020 @ 22:29:
[...]
Ik sta ook al weer een week op 25. Had eigenlijk gehoopt op weer een grote levering aangezien er bij megekko ook geleverd is, maar niks is minder waar... wordt het wachten wel beu.
Volgens mij verkopen ze ook ‘no wait’ edities voor scalpprijzen zo nu en dan onder andere SKU’sKakaroto schreef op woensdag 23 december 2020 @ 22:52:
Hoe zit het nu werkelijk met de voorraad indicatie bij bv alternate aangezien er mensen zijn die in een wachtlijst staan. Als alternate bij een 3xxx kaart voorraad toont. Betekent dat er geen wachtrij voor die betreffende kaart is of wel??
STRIX B550-f gaming | 5900X | Gigabyte 3080 Gaming OC | 2x g.skill f4-3600c15d-16gtz
Ik heb t idee dat al die grote pc hardware fabrikanten zo ongeveer op t zelfde niveau zitten qua ethiek.. MSI Suprim anyone? Asrock blockt reviewers als ze eerlijke reviews doen van een brak product, Nvidia ook.. En dan de RGB software die se durven aan te bieden, die je hele systeem vern*#ken.. ik dacht dat eVGA beter was maar die gebruiken de meest cheape condensatoren op een videokaart van 900 dollar. Sja..Rubenvdk schreef op woensdag 23 december 2020 @ 22:48:
[...]
Groot merk of niet, dit gaat ze vast potentiële RTX klanten schelen.
STRIX B550-f gaming | 5900X | Gigabyte 3080 Gaming OC | 2x g.skill f4-3600c15d-16gtz
Haha alsjeblieft! Dacht nog even te wachten met unboxen, maar vooruitRyzor schreef op woensdag 23 december 2020 @ 22:15:
[...]
Hier wacht ik nu op(zo ongeveer, ik heb de 3070 besteld), fotootje van de plank als je wilt?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/L9aNr89GNa9Njb2q9TkCjmIL.jpg?f=user_large)
Artikelnr: 1118260
Artikel: EVGA GeForce RTX 3080 XC3 ULTRA GAMING
Jouw positie: 1 van de 6
Daarstraks MSI 3070 besteld voor 650 euro, daarnet verzend bevestiging gekregen, merci 😁ouwerukker schreef op woensdag 23 december 2020 @ 14:15:
Aantal 3070's staan op direct leverbaar bij Alternate.nl
Alternate durft wel eens te blunderen met hun voorraden. NORMAAL GEZIEN als hij in voorraad komt, gaat hij ook effectief uw kant uit, maar als de stagiairs op de foute knopkes hebben gedrukt kunt ge alsnog in een wachtrij terecht komenKakaroto schreef op woensdag 23 december 2020 @ 22:52:
Hoe zit het nu werkelijk met de voorraad indicatie bij bv alternate aangezien er mensen zijn die in een wachtlijst staan. Als alternate bij een 3xxx kaart voorraad toont. Betekent dat er geen wachtrij voor die betreffende kaart is of wel??
De 3090 worden iets meer geleverd en minder vraag naar. Als ik 1500 euro voor een Asus 3080 strix scalper prijs moet betalen kan ik net zo goed een 3090 kopen.
Ik ben je voor gegaan. Nadat ik na 1,5 maand wachtrij een (RMA) teruggestuurde 3080 heb ontvangen, en een paar mislukte pogingen om een kaart te kopen buitenom de wachtrij (andere modellen).F5544 schreef op donderdag 24 december 2020 @ 00:03:
Ik zit serieus te twijfelen om de Asus 3080 strix te laten vallen voor een sneller leverbare Asus 3090 strix.
De 3090 worden iets meer geleverd en minder vraag naar. Als ik 1500 euro voor een Asus 3080 strix scalper prijs moet betalen kan ik net zo goed een 3090 kopen.
Heb nu een 3090 en nog geen spijt! Call me crazy, maar ik was het hele circus beu.
Dank je! Hoop dat ie morgen komt maar heb een hard hoofd!tomdg schreef op woensdag 23 december 2020 @ 23:06:
[...]
Haha alsjeblieft! Dacht nog even te wachten met unboxen, maar vooruit
[Afbeelding]
[Afbeelding]
i7 7700k - 16GB3200Mhz VENGEANCE! - MSI Mortar - GiByRTX3070 - CorsairFORCE 1TB m.2GEN4 - Kingston SSD 512GB - WD HDD 1TB - 750W CM - Corsair 100i iCue - Corsair 750D - Focusrite2i2
Top, nu nog een 3090 strix zien te vinden. Met een goed leverbare wachtrijRubenvdk schreef op donderdag 24 december 2020 @ 00:36:
[...]
Ik ben je voor gegaan. Nadat ik na 1,5 maand wachtrij een (RMA) teruggestuurde 3080 heb ontvangen, en een paar mislukte pogingen om een kaart te kopen buitenom de wachtrij (andere modellen).
Heb nu een 3090 en nog geen spijt! Call me crazy, maar ik was het hele circus beu.
Als je het geld er voor over hebt, waarom niet?F5544 schreef op donderdag 24 december 2020 @ 00:03:
Ik zit serieus te twijfelen om de Asus 3080 strix te laten vallen voor een sneller leverbare Asus 3090 strix.
Ik heb een 3060 Ti in bestelling staan bij Megekko, maar na de leveringen van deze week sta ik nog steeds op plek 69.
Gisteren een 3070 gevonden bij Azerty en die gaat als het goed is vandaag geleverd worden.
Je hebt gelijk. Zat al te twijfelen aan het begin. Aangezien de sheet niet geüpdate is iemand tips voor een snelle 3090 strix?jleijdekkers schreef op donderdag 24 december 2020 @ 08:38:
[...]
Als je het geld er voor over hebt, waarom niet?
Ik heb een 3060 Ti in bestelling staan bij Megekko, maar na de leveringen van deze week sta ik nog steeds op plek 69.
Gisteren een 3070 gevonden bij Azerty en die gaat als het goed is vandaag geleverd worden.
Hou er wel rekening mee dat nu rond de feestdagen de leveringen slecht zijn (want overal liggen distributieproblemen) en daarnaast de vraag hoog (iedereen hoopte te gaan gamen voor kerst). Begin november was een 3080 vinden voor €850-900 die direct geleverd werd best nog mogelijk; nu begint het bij 1000 minimaal.F5544 schreef op donderdag 24 december 2020 @ 08:20:
[...]
Top, nu nog een 3090 strix zien te vinden. Met een goed leverbare wachtrij
Ik gok dat in januari het ineens ook weer snel kan gaan, kerstdrukte met lever tijden zakt weer in en daarmee ook de prijzen.
[ Voor 4% gewijzigd door DeNachtwacht op 24-12-2020 08:51 ]
Ja klopt. Je hebt gelijk. Ik heb opzich wel tijd. Zeker met de kerstdagen zal ik niet zoveel gamen haha.DeNachtwacht schreef op donderdag 24 december 2020 @ 08:50:
[...]
Hou er wel rekening mee dat nu rond de feestdagen de leveringen slecht zijn (want overal liggen distributieproblemen) en daarnaast de vraag hoog (iedereen hoopte te gaan gamen voor kerst). Begin november was een 3080 vinden voor €850-900 die direct geleverd werd best nog mogelijk; nu begint het bij 1000 minimaal.
Ik gok dat in januari het ineens ook weer snel kan gaan, kerstdrukte met lever tijden zakt weer in en daarmee ook de prijzen.
Nogmaals wat een armoe weer
Even een maandje wachten en dan voor €850 een 3080 op de kop tikken zou ik zeggen, je wil eigenlijk helemaal niet zoveel betalen voor een 3090 merk ik alF5544 schreef op donderdag 24 december 2020 @ 08:54:
[...]
Ja klopt. Je hebt gelijk. Ik heb opzich wel tijd. Zeker met de kerstdagen zal ik niet zoveel gamen haha.
Nogmaals wat een armoe weer
In november was er echt een moment dat het leek dat de tekorten minder werden, met soms hele stapels kaarten direct beschikbaar. Die waren dan wel weer snel weg, maar ik gok echt dat het een teken is dat het ook weer beter wordt komende tijd. Als je je instelt op nog 1-2 maanden wachten...
Off gewoon nu gamen met kerst voor 1000,-. Die 750,- in je zak steken en volgend jaar de 3080 verkopen, samen met die 750,- een 4080 kopen die veel sneller is dan je dan één jaar oude 3090DeNachtwacht schreef op donderdag 24 december 2020 @ 09:01:
[...]
Even een maandje wachten en dan voor €850 een 3080 op de kop tikken zou ik zeggen, je wil eigenlijk helemaal niet zoveel betalen voor een 3090 merk ik al
In november was er echt een moment dat het leek dat de tekorten minder werden, met soms hele stapels kaarten direct beschikbaar. Die waren dan wel weer snel weg, maar ik gok echt dat het een teken is dat het ook weer beter wordt komende tijd. Als je je instelt op nog 1-2 maanden wachten...
Sinterklaas wil bier !
Nou ik wil niet te gek veel betalen. Geen scalperprijzen. Gewoon het gemiddelde.DeNachtwacht schreef op donderdag 24 december 2020 @ 09:01:
[...]
Even een maandje wachten en dan voor €850 een 3080 op de kop tikken zou ik zeggen, je wil eigenlijk helemaal niet zoveel betalen voor een 3090 merk ik al
Ja ik hoop wel dat het beter word. Ik hou het gewoon in de gaten. Sta nu al een maand 106 bij megekko voor de 3080 strix. Schiet niet op
Gamen kan ik al, heb een 2080ti. Haha tegen de tijd dat de 3080 er massaal is is de 4000 serie er hahaParaWM schreef op donderdag 24 december 2020 @ 09:05:
[...]
Off gewoon nu gamen met kerst voor 1000,-. Die 750,- in je zak steken en volgend jaar de 3080 verkopen, samen met die 750,- een 4080 kopen die veel sneller is dan je dan één jaar oude 3090Heb je waarschijnlijk nog geld over ook.
Oops, je hebt een 2080ti, wist ik nietF5544 schreef op donderdag 24 december 2020 @ 09:06:
[...]
Nou ik wil niet te gek veel betalen. Geen scalperprijzen. Gewoon het gemiddelde.
Ja ik hoop wel dat het beter word. Ik hou het gewoon in de gaten. Sta nu al een maand 106 bij megekko voor de 3080 strix. Schiet niet op
[/quote]
Snap het hoor. Maar is die extra 100-150,- het je nu echt waard om de kerst zonder te zitten, en mogelijk nog steeds onzekerheid in Januari. Op zich respect voor de principes, maar ik was zwak en ben gezwicht voor 1000,-. Was het me niet waard.
[ Voor 6% gewijzigd door ParaWM op 24-12-2020 09:13 ]
Sinterklaas wil bier !
Als ik ook niets had snap ik het en had hetzelfde gedaan hoor.
Als je 150 euro voor een witte kleur over hebt... Persoonlijk denk ik niet dat deze beter geleverd gaan worden dan de STRIX die in het portfolio zit.DYX schreef op donderdag 24 december 2020 @ 09:16:
Serieus? Asus komt nu met die white edition? Vandaag komt al het next best qua kleur binnen namelijk de Gigabyte 3080 Vision. Als dingen beter te krijgen zijn misschien nadenken of ik hem omwissel. Hij is wel erg mooi
Maar zoals al vaker geroepen en ook blijkt, het is wat de gek ervoor wil betalen.
Ze droppen regelmatig founder editions voor de msrp.
https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+
Nice, FE's doen het erg goed itt tot voorgaande releases. Blijft toch een zeldzaamheid in NL, had er zelf ook graag één willen hebben maar wat je er allemaal voor moet doen gaat me net te ver.Eli3l schreef op donderdag 24 december 2020 @ 09:30:
Dinsdag bij Scan in het VK een 3080 FE kunnen scoren voor 650 GBP. Verzenden helaas niet naar Nederland, dus via een maat met DHL over laten komen.
Ze droppen regelmatig founder editions voor de msrp.
tjsa, dat zie ik toch stiekem veel doen ondanks dat je voor ca € 1.000 - € 1.100 binnen een week toch echt wel een 3080 kan scoren in de vrije verkoop. € 800 extra voor 15% extra blijf ik toch wel extreem veel geld vindenJulian-AMD schreef op donderdag 24 december 2020 @ 09:34:
Ik was klaar met al dat wachten, dus een RTX 3090 Trio X gekocht..
Mee eens hoor, alleen ik vind het uiteindelijk zonde om nu een 3080 te kopen voor € 1000+ en dat er straks mogelijk in februari een 3080 Ti komt, waarvoor weer naar alle waarschijnlijkheid de boel in de soep gaat lopen.FreeMen schreef op donderdag 24 december 2020 @ 09:37:
[...]
tjsa, dat zie ik toch stiekem veel doen ondanks dat je voor ca € 1.000 - € 1.100 binnen een week toch echt wel een 3080 kan scoren in de vrije verkoop. € 800 extra voor 15% extra blijf ik toch wel extreem veel geld vinden
En stiekem vind ik de extra VRAM toch lekker. Ja, 10gb is meer dan genoeg op dit moment, maar met af en toe fotografie, simulatie en videobewerking, kan ik het mezelf goed rekenen!
Ik kom van een GTX 1060 dus ik schiet er een bak op voorruit. Als ik een 2080 had gehad, dan had ik deze upgrade nooit gedaan.
Hoop het ook voor je! Werd gelukkig geleverd bij mij via DHL, die rijden doorgaans nog wel volgens planning.Ryzor schreef op donderdag 24 december 2020 @ 00:41:
[...]
Dank je! Hoop dat ie morgen komt maar heb een hard hoofd!
Nvidia gaf aan dat er wss pas maart/april weer voorraad is.Rubenvdk schreef op donderdag 24 december 2020 @ 09:54:
[...]
Mee eens hoor, alleen ik vind het uiteindelijk zonde om nu een 3080 te kopen voor € 1000+ en dat er straks mogelijk in februari een 3080 Ti komt, waarvoor weer naar alle waarschijnlijkheid de boel in de soep gaat lopen.
En stiekem vind ik de extra VRAM toch lekker. Ja, 10gb is meer dan genoeg op dit moment, maar met af en toe fotografie, simulatie en videobewerking, kan ik het mezelf goed rekenen!![]()
Ik kom van een GTX 1060 dus ik schiet er een bak op voorruit. Als ik een 2080 had gehad, dan had ik deze upgrade nooit gedaan.
Ja precies! En aangezien 2020 verder toch een deprimerend jaar was, kan een traktatie er wel van afilyasrotterdam schreef op donderdag 24 december 2020 @ 10:09:
[...]
Nvidia gaf aan dat er wss pas maart/april weer voorraad is.
Als er vandaag niks bij Alternate NL komt ben ik het echt ff helemaal kwijt hoor...
Ik begrijp je goed hoor, ik heb hetzelfde overwogen maar heb uiteindelijk voor de EVGA route gekozen. Dwz, nu (hopelijk volgende week ergens) een 3080 XC3 gaming en dan via step up de 3080ti ergens midden volgend jaar met minimale bijbetaling (krijg 1:1 aankoopbedrag verrekend). Nu geen keuze stress (3080 of ti) en straks niet hoeven jagen naar de waarschijnlijk nog slechter verkrijgbare ti variant.Rubenvdk schreef op donderdag 24 december 2020 @ 09:54:
[...]
Mee eens hoor, alleen ik vind het uiteindelijk zonde om nu een 3080 te kopen voor € 1000+ en dat er straks mogelijk in februari een 3080 Ti komt, waarvoor weer naar alle waarschijnlijkheid de boel in de soep gaat lopen.
En stiekem vind ik de extra VRAM toch lekker. Ja, 10gb is meer dan genoeg op dit moment, maar met af en toe fotografie, simulatie en videobewerking, kan ik het mezelf goed rekenen!![]()
Maar lekker hoor zo'n 3090, ben toch wel enigszins jaloers
Echt wel!! wat een monsterkaart.Rubenvdk schreef op donderdag 24 december 2020 @ 10:11:
[...]
Ja precies! En aangezien 2020 verder toch een deprimerend jaar was, kan een traktatie er wel van af
Misshien semi off-topic maar weet iemand ook of je de SUPRIM X bios kunt flashen op de 3090 TRIO X?
https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+
Ze staan op Alternate allemaal als pre-order, maar ik zie buiten "2021" (een jaar levertijd is een beetje fors) geen details qua levertijden. Nu verwacht ik ook niks accuraat; maar een indicatie van waar ik mijn geld op moet inzetten zou toch wel leuk zijn.
Of het nou een MSI of GIGABYTE of whatever variant is maakt denk ik niet heel veel uit onder de streep. RGB boeit me niet en OC is denk ik wel leuk maar niet essentieel.
Voor de scherpe mensen; ja, PC's bouwen anno 2020 is geheel nieuw voor me en ik probeer al mijn research te doen. Maar ik raak verdwaald in de verhalen over levertijden en wat ik kan verwachten. PC's samenstellen als noob is al moeilijk (wel leuk, hoor) zat.
er zijn bijna dagelijks 3060ti's in vrije verkoop. Via https://www.twitch.tv/maikie61 kan je ze real time in de gaten houden. Wil je dat niet omdat je de tijd daar niet voor hebt dan moet je even een paar pagina's terug kijken, er zijn daar diverse meldingen van kaarten welke in de vrije verkoop gescoord zijn en deze komen regelmatig terug dus dan zou ik bij die kaarten in de wachtrij gaan staan. Meeste komen van Alternate geloof ik.xdizzy12 schreef op donderdag 24 december 2020 @ 10:14:
Heeft er iemand toevallig een idee welke RTX 3060 Ti smaak de grootste kans heeft om binnen redelijke tijd geleverd te worden en van welke website?
Ze staan op Alternate allemaal als pre-order, maar ik zie buiten "2021" (een jaar levertijd is een beetje fors) geen details qua levertijden. Nu verwacht ik ook niks accuraat; maar een indicatie van waar ik mijn geld op moet inzetten zou toch wel leuk zijn.
Of het nou een MSI of GIGABYTE of whatever variant is maakt denk ik niet heel veel uit onder de streep. RGB boeit me niet en OC is denk ik wel leuk maar niet essentieel.
Voor de scherpe mensen; ja, PC's bouwen anno 2020 is geheel nieuw voor me en ik probeer al mijn research te doen. Maar ik raak verdwaald in de verhalen over levertijden en wat ik kan verwachten. PC's samenstellen als noob is al moeilijk (wel leuk, hoor) zat.
edit,
vrije verkoop (of althans met leverdatum)
https://www.megekko.nl/pr...-EX-1-Click-OC-Videokaart € 699
https://www.caseking.de/a...92-mb-gddr6-gcas-410.html € 575 (
edit 2
flink wat 3070's op voorraad bij mindfactory
https://www.mindfactory.d...orce+RTX+fuer+Gaming.html nm, ze versturen niet (meer) naar NL
[ Voor 15% gewijzigd door FreeMen op 24-12-2020 10:35 ]
Je kunt het beste deze pagina in de gaten houden. Als daar iets op in-stock staat dan levert Alternate meestal binnen een dag.xdizzy12 schreef op donderdag 24 december 2020 @ 10:14:
Heeft er iemand toevallig een idee welke RTX 3060 Ti smaak de grootste kans heeft om binnen redelijke tijd geleverd te worden en van welke website?
https://www.pccomponentes...tm_source=effi-1395081595
Destijds voor de 1080Ti versie van deze kaart rond de €900 betaald als ik me niet vergis.
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Thanks voor die Twitch link; die is handig. Ik weet dat er een aantal kaarten beschikbaar zijn, maar die zitten fors boven de adviesprijs. Ik ben al bereid om wat meer te betalen, maar 200 euro vind ik te veel. Dan maar in de wacht.FreeMen schreef op donderdag 24 december 2020 @ 10:23:
[...]
er zijn bijna dagelijks 3060ti's in vrije verkoop. Via https://www.twitch.tv/maikie61 kan je ze real time in de gaten houden. Wil je dat niet omdat je de tijd daar niet voor hebt dan moet je even een paar pagina's terug kijken, er zijn daar diverse meldingen van kaarten welke in de vrije verkoop gescoord zijn en deze komen regelmatig terug dus dan zou ik bij die kaarten in de wachtrij gaan staan. Meeste komen van Alternate geloof ik.
edit,
vrije verkoop (of althans met leverdatum)
https://www.megekko.nl/pr...-EX-1-Click-OC-Videokaart € 699
https://www.caseking.de/a...92-mb-gddr6-gcas-410.html € 575 (
edit 2
flink wat 3070's op voorraad bij mindfactory
https://www.mindfactory.d...orce+RTX+fuer+Gaming.html nm, ze versturen niet (meer) naar NL
Snap je punt helemaal. Afgelopen dagen zijn er wel diverse meldingen geweest van mensen welken er één in de vrije verkoop te pakken hebben gekregen voor € 499. Dit is wel de laagste prijs waarvoor je er één op de kop kan tikken. Lager gaat hem echt niet worden.xdizzy12 schreef op donderdag 24 december 2020 @ 10:40:
[...]
Thanks voor die Twitch link; die is handig. Ik weet dat er een aantal kaarten beschikbaar zijn, maar die zitten fors boven de adviesprijs. Ik ben al bereid om wat meer te betalen, maar 200 euro vind ik te veel. Dan maar in de wacht.
Goedkoper gaan ze echt nog niet worden en heb geen zin om bijna €300 bij te leggen. Moet ook nog een nieuwe voeding en kan er nog een leuke NVME erbij doen.
Welke asus is dat?ShellGhost schreef op donderdag 24 december 2020 @ 10:55:
Ik wacht nog wel even op m'n Asus 3080 voor €764,-
Goedkoper gaan ze echt nog niet worden en heb geen zin om bijna €300 bij te leggen. Moet ook nog een nieuwe voeding en kan er nog een leuke NVME erbij doen.
De ASUS GeForce RTX 3080 TUF GAMING 10GB.
Heb je al iets van een status doorgekregen?Wazzim schreef op woensdag 23 december 2020 @ 17:08:
Na lang wikken en wegen toch een bestelling geplaatst voor een MSI 3080 Ventus bij Sicomputers. Volgens mij hebben zij geen wachtrij dus dan moet ik het vragen via de mail, daarna kan mijn plaats als opmerking op de doc.
Ik krijg steeds minder vertrouwen in verbetering in de komende weken en dan heb ik in ieder geval wat uitstaan voor een redelijke prijs. Voor de rest houd ik de AMD website in de gaten want €140 besparen is altijd mooi meegenomen.
~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~
Ai de non OC dus? Ik hoop voor je dat die überhaupt ooit geleverd gaat worden.ShellGhost schreef op donderdag 24 december 2020 @ 11:04:
[...]
De ASUS GeForce RTX 3080 TUF GAMING 10GB.
Zo heb ik er bij Alternate één te pakken gekregen, voor precies die prijs. Zorg dat je een account hebt, of je adresgegevens alvast hebt ingevoerd, en hou deze pagina in de gaten: https://m.alternate.nl/Gr...er_-2=true&filter_2195=19FreeMen schreef op donderdag 24 december 2020 @ 10:52:
[...]
Snap je punt helemaal. Afgelopen dagen zijn er wel diverse meldingen geweest van mensen welken er één in de vrije verkoop te pakken hebben gekregen voor € 499. Dit is wel de laagste prijs waarvoor je er één op de kop kan tikken. Lager gaat hem echt niet worden.
Zodra er staat: binnenkort verwacht (oid.) kan dat ieder moment wijzigen in direct leverbaar, dan moet je direct toeslaan
Overigens stond er twee dagen geleden nog een Gigabyte 3060 ti voor € 489,-
Geen idee welk type, was er één met twee fans...
I'm sorry, did i just break your concentration?
Ook al wordt die vandaag geleverd kan ik er niks mee, moet nog een andere voeding hebben.FreeMen schreef op donderdag 24 december 2020 @ 11:08:
[...]
Ai de non OC dus? Ik hoop voor je dat die überhaupt ooit geleverd gaat worden.
550w is not going to cut it.
Ik zie er ook een in Duitsland, maar ik twijfel of ik twee fans ipv drie fans wil hebben ivm geluid. Ik heb geen idee hoeveel dat uitmaakt.ChaszOne schreef op donderdag 24 december 2020 @ 11:09:
[...]
Ik heb nu een Asus RTX2080 OC dual en die is iig erg stil. Maakt volgens mij niet heel veel uit.xdizzy12 schreef op donderdag 24 december 2020 @ 11:10:
[...]
Ik zie er ook een in Duitsland, maar ik twijfel of ik twee fans ipv drie fans wil hebben ivm geluid. Ik heb geen idee hoeveel dat uitmaakt.
Maar Duitsland is een dingetje vandaag de dag. Alternate DE en mindfactory DE leveren iig niet naar NL.
Gigabyte VISION GeForce RTX 3070 OC 8G - Videokaart
€ 649,00
https://azerty.nl/product...-8g-videokaart-8-gb-gddr6
Gigabyte AORUS GeForce RTX 3070 8G - Videokaart - € 689,00
[ Voor 41% gewijzigd door maikie61 op 24-12-2020 11:19 ]
RTX 50xx FE tracker: https://t.me/bscfoundersedition
https://hardwareparadijs.nl/videokaarten-c-50.html
Ik heb geen ervaring met ze, maar ik dacht misschien kennen mensen het. Of willen een poging wagen daar
Je hoeft hietvoor niet te wachten op direct leverbaar, kan zodra de status is gewijzigd in binnenkort verwacht.ChaszOne schreef op donderdag 24 december 2020 @ 11:09:
[...]
Zo heb ik er bij Alternate één te pakken gekregen, voor precies die prijs. Zorg dat je een account hebt, of je adresgegevens alvast hebt ingevoerd, en hou deze pagina in de gaten: https://m.alternate.nl/Gr...er_-2=true&filter_2195=19
Zodra er staat: binnenkort verwacht (oid.) kan dat ieder moment wijzigen in direct leverbaar, dan moet je direct toeslaan![]()
Gigabyte GeForce® RTX 3080, 10GB, Vision € 969,00
https://azerty.nl/product/gigabyte/4358376
Gigabyte Gaming GeForce RTX 3070 OC 8G - Videokaart € 649,00
[ Voor 29% gewijzigd door maikie61 op 24-12-2020 11:28 ]
Joh?! Dan heb ik alsnog geluk gehadtomdg schreef op donderdag 24 december 2020 @ 11:21:
[...]
Je hoeft hietvoor niet te wachten op direct leverbaar, kan zodra de status is gewijzigd in binnenkort verwacht.
I'm sorry, did i just break your concentration?
Ik heb een aantal keer deze website voorbij zien komen, maar ik begrijp niet hoe je hier als NLer kan bestellen. Dit is toch een bedrijf uit Spanje/Portugal? Hoe krijg je het product dan hier?westergas schreef op donderdag 24 december 2020 @ 10:30:
Ik vind deze niet eens zo gek, gezien de huidige prijzen.
https://www.pccomponentes...tm_source=effi-1395081595
Destijds voor de 1080Ti versie van deze kaart rond de €900 betaald als ik me niet vergis.
De Vision is zo mooi, maar past totaal niet bij de zwart/grijs theme van mijn huidige PC.maikie61 schreef op donderdag 24 december 2020 @ 11:27:
https://www.informatique....rtx-3080-10gb-vision.html
Ik zag maandag een msi ventus 3090 in stock staan bij tones. Ben er dan maar omgesprongen en men Asus strix 3080 afgezegd. Ging ik gisteren die 3090 halen, beetje aan de praat geraakt met de winkelman. Blijkt dat hij nog maar 3 stuks van die strix kaart gezien had sinds september.
Ik zal deze doorverkopen zonder winst op V&A zodra ik mijn Asus in ontvangst kan nemen, sta op plek 25
Verwijderd
Huh ik heb deze kaart gepre-ordered maar geen bericht ontvangen..DJOEKRedBull schreef op donderdag 24 december 2020 @ 11:37:
Zojuist deze gekocht en is nog op voorraad
Ik zal deze doorverkopen zonder winst op V&A zodra ik mijn Asus in ontvangst kan nemen, sta op plek 25
Zojuist een verzendbevestiging gekregen!Viertakt schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 13:09:
[...]
Hopelijk hebben ze de 3080 Ventus 3X ook binnen gekregen![]()
MSI GeForce RTX 3080 VENTUS 3X 10G OC - Videokaart - 10 GB GDDR6X - PCIe 4.0 x16 - HDMI 2.1 - 3x DisplayPort 1.4a
Artikelnummer 4346262 | Jouw positie 1/17
Bedankt man! Net ook de Vision besteld en straks gelijk ophalenmaikie61 schreef op donderdag 24 december 2020 @ 11:27:
Het is eindelijk zover na ruim 3 maanden wachten
Ben benieuwd!
Haha die dus!Saitama schreef op donderdag 24 december 2020 @ 12:12:
Heb zojuist orderverzending gekregen van Azerty voor de Gigabyte rtx 3080 gaming oc! Stond gisteren op plek 8. 8 Dagen wachten is niet slecht in deze tijd! Hopelijk is PostNL redelijk snel met bezorgen
[ Voor 33% gewijzigd door Styreta op 24-12-2020 12:13 ]
Neem aan dat ze ook de mogelijkheid hebben tot internationale verzending. Is het handig? Geen idee, ik zou het zelf niet snel doen.Staartvin schreef op donderdag 24 december 2020 @ 11:33:
[...]
Ik heb een aantal keer deze website voorbij zien komen, maar ik begrijp niet hoe je hier als NLer kan bestellen. Dit is toch een bedrijf uit Spanje/Portugal? Hoe krijg je het product dan hier?
Maar ik zie mensen gekkere dingen doen voor een videokaart. Vorige week nog die scam site voorbij zien komen waar een paar tweakers zijn ingetrapt. Die hadden in pure paniek maar op de bestel knop geklikt en geld over gemaakt.
Volg dit topic ook gewoon uit interesse, ik doe niet mee met woeker prijzen en wachtrijen.
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
ASUSGeForce RTX 3060 Ti Dual O - €574,63
https://www.caseking.de/a...92-mb-gddr6-gcas-410.html
ASUSGeForce RTX 3060 Ti ROG Strix O - €713,47
https://www.caseking.de/a...92-mb-gddr6-gcas-407.html
EVGAGeForce RTX 3060 Ti FTW3 Ultra Gaming - €577,03
https://www.caseking.de/e...92-mb-gddr6-gcev-403.html
EVGAGeForce RTX 3060 Ti XC Gaming - €558,24
https://www.caseking.de/e...92-mb-gddr6-gcev-431.html
EVGAGeForce RTX 3070 FTW3 Ultra - €746,24
https://www.caseking.de/e...92-mb-gddr6-gcev-428.html
EVGAGeForce RTX 3070 XC3 Ultra Gaming - €683,04
https://www.caseking.de/e...92-mb-gddr6-gcev-426.html
EVGAGeForce RTX 3080 FTW3 Ultra Gaming - €985,33
https://www.caseking.de/e...0-mb-gddr6x-gcev-417.html
GigabyteAorus GeForce RTX 3060 Ti Master - €626,52
https://www.caseking.de/g...92-mb-gddr6-gcgb-346.html
GigabyteAorus GeForce RTX 3070 Master - €741,89
https://www.caseking.de/g...92-mb-gddr6-gcgb-343.html
GigabyteAorus GeForce RTX 3080 Xtreme - €1.092,91
https://www.caseking.de/g...0-mb-gddr6x-gcgb-333.html
GigabyteAorus GeForce RTX 3080 Xtreme Waterforce - €1.186,82
https://www.caseking.de/g...0-mb-gddr6x-gcgb-351.html
GigabyteGeForce RTX 3060 Ti Eagle OC - €551,79
https://www.caseking.de/g...92-mb-gddr6-gcgb-349.html
GigabyteGeForce RTX 3060 Ti Gaming OC - €572,83
https://www.caseking.de/g...92-mb-gddr6-gcgb-348.html
GigabyteGeForce RTX 3060 Ti Gaming OC Pro - €581,40
https://www.caseking.de/g...92-mb-gddr6-gcgb-347.html
GigabyteGeForce RTX 3070 Eagle OC - €691,06
https://www.caseking.de/g...92-mb-gddr6-gcgb-339.html
GigabyteGeForce RTX 3070 Gaming OC - €696,74
https://www.caseking.de/g...92-mb-gddr6-gcgb-338.html
GigabyteGeForce RTX 3070 Vision OC - €696,74
https://www.caseking.de/g...92-mb-gddr6-gcgb-344.html
GigabyteGeForce RTX 3080 Vision OC - €951,97
https://www.caseking.de/g...0-mb-gddr6x-gcgb-332.html
MSIGeForce RTX 3070 Ventus 2X OC - €649,25
https://www.caseking.de/m...92-mb-gddr6-gcmc-249.html
PNYGeForce RTX 3090 XLR8 Gaming EPIC-X RGB - €1.933,53
https://www.caseking.de/p...6-mb-gddr6x-gcpn-073.html
ZOTACGAMING GeForce RTX 3060 Ti Twin Edge OC - €545,50
https://www.caseking.de/z...92-mb-gddr6-gczt-170.html
ZOTACGAMING GeForce RTX 3070 Twin Edge - €639,89
https://www.caseking.de/z...92-mb-gddr6-gczt-164.html
ZOTACGAMING GeForce RTX 3070 Twin Edge OC - €670,17
https://www.caseking.de/z...92-mb-gddr6-gczt-168.html
ZOTACGAMING GeForce RTX 3070 Twin Edge OC White - €685,34
https://www.caseking.de/z...92-mb-gddr6-gczt-171.html
ZOTACGAMING GeForce RTX 3080 AMP Holo - €989,90
https://www.caseking.de/z...0-mb-gddr6x-gczt-166.html
ZOTACGAMING GeForce RTX 3090 Trinity - €1.787,33
https://www.caseking.de/z...6-mb-gddr6x-gczt-162.html
Caseking heeft vanalles in voorraad, inclusief 3080's
Verwijderd
Heb ook melding gekregen dat de mijne onderweg is met PostNL. It's a christmas miracle!Saitama schreef op donderdag 24 december 2020 @ 12:12:
Heb zojuist orderverzending gekregen van Azerty voor de Gigabyte rtx 3080 gaming oc! Stond gisteren op plek 8. 8 Dagen wachten is niet slecht in deze tijd! Hopelijk is PostNL redelijk snel met bezorgen
Thanks!maikie61 schreef op donderdag 24 december 2020 @ 12:19:
--- Caseking ---
ASUSGeForce RTX 3060 Ti Dual O - €574,63
https://www.caseking.de/a...92-mb-gddr6-gcas-410.html
ASUSGeForce RTX 3060 Ti ROG Strix O - €713,47
https://www.caseking.de/a...92-mb-gddr6-gcas-407.html
EVGAGeForce RTX 3060 Ti FTW3 Ultra Gaming - €577,03
https://www.caseking.de/e...92-mb-gddr6-gcev-403.html
EVGAGeForce RTX 3060 Ti XC Gaming - €558,24
https://www.caseking.de/e...92-mb-gddr6-gcev-431.html
EVGAGeForce RTX 3070 FTW3 Ultra - €746,24
https://www.caseking.de/e...92-mb-gddr6-gcev-428.html
EVGAGeForce RTX 3070 XC3 Ultra Gaming - €683,04
https://www.caseking.de/e...92-mb-gddr6-gcev-426.html
EVGAGeForce RTX 3080 FTW3 Ultra Gaming - €985,33
https://www.caseking.de/e...0-mb-gddr6x-gcev-417.html
GigabyteAorus GeForce RTX 3060 Ti Master - €626,52
https://www.caseking.de/g...92-mb-gddr6-gcgb-346.html
GigabyteAorus GeForce RTX 3070 Master - €741,89
https://www.caseking.de/g...92-mb-gddr6-gcgb-343.html
GigabyteAorus GeForce RTX 3080 Xtreme - €1.092,91
https://www.caseking.de/g...0-mb-gddr6x-gcgb-333.html
GigabyteAorus GeForce RTX 3080 Xtreme Waterforce - €1.186,82
https://www.caseking.de/g...0-mb-gddr6x-gcgb-351.html
GigabyteGeForce RTX 3060 Ti Eagle OC - €551,79
https://www.caseking.de/g...92-mb-gddr6-gcgb-349.html
GigabyteGeForce RTX 3060 Ti Gaming OC - €572,83
https://www.caseking.de/g...92-mb-gddr6-gcgb-348.html
GigabyteGeForce RTX 3060 Ti Gaming OC Pro - €581,40
https://www.caseking.de/g...92-mb-gddr6-gcgb-347.html
GigabyteGeForce RTX 3070 Eagle OC - €691,06
https://www.caseking.de/g...92-mb-gddr6-gcgb-339.html
GigabyteGeForce RTX 3070 Gaming OC - €696,74
https://www.caseking.de/g...92-mb-gddr6-gcgb-338.html
GigabyteGeForce RTX 3070 Vision OC - €696,74
https://www.caseking.de/g...92-mb-gddr6-gcgb-344.html
GigabyteGeForce RTX 3080 Vision OC - €951,97
https://www.caseking.de/g...0-mb-gddr6x-gcgb-332.html
MSIGeForce RTX 3070 Ventus 2X OC - €649,25
https://www.caseking.de/m...92-mb-gddr6-gcmc-249.html
PNYGeForce RTX 3090 XLR8 Gaming EPIC-X RGB - €1.933,53
https://www.caseking.de/p...6-mb-gddr6x-gcpn-073.html
ZOTACGAMING GeForce RTX 3060 Ti Twin Edge OC - €545,50
https://www.caseking.de/z...92-mb-gddr6-gczt-170.html
ZOTACGAMING GeForce RTX 3070 Twin Edge - €639,89
https://www.caseking.de/z...92-mb-gddr6-gczt-164.html
ZOTACGAMING GeForce RTX 3070 Twin Edge OC - €670,17
https://www.caseking.de/z...92-mb-gddr6-gczt-168.html
ZOTACGAMING GeForce RTX 3070 Twin Edge OC White - €685,34
https://www.caseking.de/z...92-mb-gddr6-gczt-171.html
ZOTACGAMING GeForce RTX 3080 AMP Holo - €989,90
https://www.caseking.de/z...0-mb-gddr6x-gczt-166.html
ZOTACGAMING GeForce RTX 3090 Trinity - €1.787,33
https://www.caseking.de/z...6-mb-gddr6x-gczt-162.html
Caseking heeft vanalles in voorraad, inclusief 3080's
Voor een Gigabyte GeForce RTX 3060 Ti Gaming OC Pro 8G komt het op 620 euro. Is dit een correcte prijs? Lijkt mij wel veel.
is het ook, adviesprijs is 450 ongvHyloba schreef op donderdag 24 december 2020 @ 12:36:
[...]
Thanks!
Voor een Gigabyte GeForce RTX 3060 Ti Gaming OC Pro 8G komt het op 620 euro. Is dit een correcte prijs? Lijkt mij wel veel.
Dit is van MedeTweaker @OmniRgamer145 schreef op donderdag 24 december 2020 @ 11:20:
ik zag dit ergens langskomen
https://hardwareparadijs.nl/videokaarten-c-50.html
Ik heb geen ervaring met ze, maar ik dacht misschien kennen mensen het. Of willen een poging wagen daar
Veel plezier ermee!Saitama schreef op donderdag 24 december 2020 @ 12:12:
Altijd pijnlijk dit, nog steeds op plek 28 bij megekko en al 22 dagen in de wachtrij...
tomdg schreef op donderdag 24 december 2020 @ 10:05:
[...]
Hoop het ook voor je! Werd gelukkig geleverd bij mij via DHL, die rijden doorgaans nog wel volgens planning.
Ik vanmorgen even een kop koffie op de zaak gedaan vlak voor de kerstvakantie start, aangezien ik dacht dat er pas Zondag geleverd zou worden, zoals de DHL track and trace my in principe duidelijk maakte, kom ik net thuis en wat zie ik? Een we hebben u gemist briefje, haha. Wel netjes, dat er in deze drukke tijden blijkbaar nog wel razendsnel geleverd kan worden. Volgende werkdag komen ze weer, dus waarschijnlijk Maandag. Jammer dat ik deze kerst dus nog even niet kan vieren met mijn nieuwe schatje, de RTX3070 die dus blijkbaar wel gewoon verzonden is door Alternate. Nog maar eventjes geduld hebben dus!
En ik stond dus 22ste
De vraag is dan of die adviesprijs ooit gaat gevraagd worden.
Ik sta op plek 6, gisteren besteld. Korte wachtrij dus, tegelijkertijd weet ik niet of zij net zo snel voorraad krijgen als de Azerty's in de wereld.ocwil schreef op donderdag 24 december 2020 @ 11:08:
[...]
Heb je al iets van een status doorgekregen?
Edit: Reeds gepost boven mij.
[ Voor 10% gewijzigd door pretpik op 24-12-2020 13:20 . Reden: Reeds gepost boven mij. ]
Nu nog 2 openstaan waarvan ik denk dat die nog wel kans maken om nog binnen redelijke termijn geleverd te worden, 1 bij Alternate voor een Asus TUF OC plek 94, en 1 bij Azerty voor een MSI Ventus 3x OC op plek 15..
Wat een gedoe allemaal, maar ik zal een RTX 3080 krijgen voor een redelijk normale prijs..
Komt nog wel rond de € 50,- bij in verband met btw en verzendkosten naar Nederland.pretpik schreef op donderdag 24 december 2020 @ 13:06:
Voor wie nog een Gigabyte 3080 Vision wilt bestellen: https://www.caseking.de/g...6x-gcgb-332.html?__shop=2
Ha DHL dus zelfs sneller dan hun eigen planning, wel net jammer natuurlijk, maar in ieder geval nog wat om naar uit te kijkenRyzor schreef op donderdag 24 december 2020 @ 12:53:
[...]
![]()
Ik vanmorgen even een kop koffie op de zaak gedaan vlak voor de kerstvakantie start, aangezien ik dacht dat er pas Zondag geleverd zou worden, zoals de DHL track and trace my in principe duidelijk maakte, kom ik net thuis en wat zie ik? Een we hebben u gemist briefje, haha. Wel netjes, dat er in deze drukke tijden blijkbaar nog wel razendsnel geleverd kan worden. Volgende werkdag komen ze weer, dus waarschijnlijk Maandag. Jammer dat ik deze kerst dus nog even niet kan vieren met mijn nieuwe schatje, de RTX3070 die dus blijkbaar wel gewoon verzonden is door Alternate. Nog maar eventjes geduld hebben dus!
Asus 3070 TUF OC € 699,00
https://www.tones.be/nl/article/132579
ASUS GEFORCE RTX 3090 ROG STRIX O24G GAMING 24GB GDDR6X € 1 899,00
https://www.tones.be/nl/article/132477
ASUS GEFORCE RTX 3090 TUF O24G GAMING 24GB GDDR6X € 1 799,00
[ Voor 70% gewijzigd door maikie61 op 24-12-2020 13:32 ]
[ Voor 99% gewijzigd door FreeMen op 24-12-2020 13:53 ]
40 tegen 2, hoe is dat te verklaren?
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/CdoWmp5wVPQELnYtQIFGUOBy.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/VV5WQm6rp9SG9SDppk8LHXpv.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/6nvulhZtRvcNZT7E4AI9KKv6.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8VQRRVCxdp4exfprj5Wb0W0l.jpg?f=fotoalbum_large)