Wordt er echt een Asus kaart uitgegeven??Gidio schreef op donderdag 17 december 2020 @ 14:07:
Mijn Asus GeForce RTX 3060 Ti DUAL OC is net verzonden bij Megekko!
Stond op plaats 1, mogelijk zijn er nog binnengekomen.
Ik had de hoop al opgegevenShellGhost schreef op donderdag 17 december 2020 @ 14:08:
[...]
Wordt er echt een Asus kaart uitgegeven??
Voordat je de kaart voor een normale prijs hebt is de rest van je pc alweer 150 euro minder waard.nizzle33 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 13:17:
[...]
Klopt, maar ik weiger woeker prijzen te betalen en 150 euro meer te betalen, ook al heb ik op dit moment een PC klaar staan zonder videokaart met een 5900X erin.
MegekkoShellGhost schreef op donderdag 17 december 2020 @ 14:08:
[...]
Wordt er echt een Asus kaart uitgegeven??
Op 17-12-2020 hebben wij nog een redelijk aantal van deze kaarten ontvangen:
• Asus GeForce RTX 3060 Ti ROG-STRIX-RTX3060TI-O8G-GAMING
• Asus GeForce RTX 3060 Ti DUAL-RTX3060TI-O8G
Is mij dus wel overkomen, helaas. geretourneerd; opnieuw besteld met dode pixel garantie en toen wel (mijn huidige scherm) goed. Nou ja.ocwil schreef op donderdag 17 december 2020 @ 13:57:
[...]
Lol dat is helemaal niet waar laatst nog een gaming monitor bij mediamarkt gekocht omdat ze een week na blackfriday hem nog een keer in de aanbieding deden voor de bf prijs, zonder dode pixel verzekering en ik typ dit bericht nu op dat scherm. en je raad het al geen dode pixels
Inmiddels:
MSI GeForce® RTX 3090, 24GB, Suprim X
Deze order is uitleverbaar en zal z.s.m. naar u verzonden worden.
Deze komt bij Alternate dus vrij:
ASUS GeForce RTX 3090 ROG STRIX OC GAMING (stond plekje 16)
[ Voor 6% gewijzigd door makato2003 op 17-12-2020 14:16 ]
Beetje laat met posten. Dinsdag besteld bij MeGekko en woensdag binnen. Heb alleen de gratis geforce now nog niet ontvangen. Fijn zoethoudertje totdat ik systeem in elkaar kan zetten.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Mooi ding! Had die toevallig ook besteld eerder deze week. was ik net te laat hahaha. Geniet er van!!!OMX2000 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 14:21:
Beetje laat met posten. Dinsdag besteld bij MeGekko en woensdag binnen. Heb alleen de gratis geforce now nog niet ontvangen. Fijn zoethoudertje totdat ik systeem in elkaar kan zetten.
[Afbeelding]
Nog iemand dit probleem bij alternate.nl gehad?
Gisteren bestelt en kan nog steeds niet checken in lijn bestel overzicht. Heb bestelt als gast..
Gisteren bestelt en kan nog steeds niet checken in lijn bestel overzicht. Heb bestelt als gast..
Kan een dag overheen gaan ja. Word volgens mij allemaal handmatig toegevoegd, als het echt te lang duurd en je hebt je bevestiging al in de mail zou je ook even via de chatbot een medewerker kunnen aanspreken.rooierd schreef op donderdag 17 december 2020 @ 14:25:
En welkom bij het forum, maak het jezelf gemakkelijk, het kan nogal even duren.
Ik ben ondertussen eindelijk eens een keer opgeschoven voor mijn 3080 tuf oc bij alternate.nl van 64 naar 61.
Prijs was net wat aan de hoge kant in vergelijking tot de MSI Trio X. Maar goed ik ga daar nu niet om malenBZKD schreef op donderdag 17 december 2020 @ 14:23:
[...]
Mooi ding! Had die toevallig ook besteld eerder deze week. was ik net te laat hahaha. Geniet er van!!!
Ik ben van 66 naar 62 gegaan dus ik denk dat er wat mensen gecanceld hebbemRaven_X3 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 14:31:
[...]
Kan een dag overheen gaan ja. Word volgens mij allemaal handmatig toegevoegd, als het echt te lang duurd en je hebt je bevestiging al in de mail zou je ook even via de chatbot een medewerker kunnen aanspreken.
En welkom bij het forum, maak het jezelf gemakkelijk, het kan nogal even duren.
Ik ben ondertussen eindelijk eens een keer opgeschoven voor mijn 3080 tuf oc bij alternate.nl van 64 naar 61.
via deze link kun je volgens die informatie wel zien:rooierd schreef op donderdag 17 december 2020 @ 14:25:
https://www.alternate.nl/html/content.html?docId=42595
Bedankt! Geeft aan "vooruitbetaling nog niet ontvangen. Geen positie in de wachtrij" ik heb em wel bestelt en betaald toen der stond "binnenkort levermakato2003 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 14:37:
[...]
via deze link kun je volgens die informatie wel zien:
https://www.alternate.nl/html/content.html?docId=42595
Heb ik nu pech en kom ik op de wachtlijst?
Zou vet kut zijn
Alle FE kaarten beschikbaar in Duitsland, verzenden alleen naar echte Duitse adressen.
https://www.nvidia.com/de...ge=1&limit=9&locale=de-de
https://www.notebooksbill...0+founders+edition+692950
https://www.notebooksbill...0+founders+edition+692955
https://www.notebooksbill...0+founders+edition+683300
[ Voor 43% gewijzigd door Dionamuh op 17-12-2020 14:50 ]
AMD Ryzen 9 3900X - Scythe Fuma | Gigabyte X570 Aorus Elite | 64GB Crucial 3000C16 | ASUS TUF RTX 3080 OC | Corsair MP510 960GB | Samsung 850 EVO 1TB | OCZ TR150 960GB | Corsair 760T + HX850i | HP X34 • 3440x1440 • 165Hz | Win 10 Pro
https://www.notebooksbill...0+founders+edition+692955 Hier ook FE beschikbaar en verzendt naar Nederland (niet naar België)
Komt de box van de gigabyte 3070 kaart altijd zonder plasticfolie eromheen? Er zit wel een gele sticker op de anti-static zak waar de videokaart in zit.
Ze verzenden de FE kaarten NIET naar Nederland. Andere producten als het goed is wel.Simone96 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 14:49:
https://www.notebooksbill...0+founders+edition+692955 Hier ook FE beschikbaar en verzendt naar Nederland (niet naar België)
En, zoals eerder vermeld, hebben ze alle Duitse doorstuurservices geblacklist. Ik heb eerder succesvol een order voor een RTX 3070 geplaatst, maar die werd meteen gecancelled omdat ik een doorstuurservice (myGermany) had gebruikt.
[ Voor 30% gewijzigd door Dionamuh op 17-12-2020 14:52 ]
AMD Ryzen 9 3900X - Scythe Fuma | Gigabyte X570 Aorus Elite | 64GB Crucial 3000C16 | ASUS TUF RTX 3080 OC | Corsair MP510 960GB | Samsung 850 EVO 1TB | OCZ TR150 960GB | Corsair 760T + HX850i | HP X34 • 3440x1440 • 165Hz | Win 10 Pro
Er stond anders op de pagina die ik kreeg voordat ik op de bestelpagina kwam dat ze enkel naar Duitsland, Oostenrijk en Nederland verzenden.Dionamuh schreef op donderdag 17 december 2020 @ 14:50:
[...]
Ze verzenden de FE kaarten NIET naar Nederland.
En, zoals eerder vermeld, hebben ze alle Duitse doorstuurservices geblacklist. Ik heb eerder succesvol een order voor een RTX 3070 geplaatst, maar die werd meteen gecancelled omdat ik een doorstuurservice (myGermany) had gebruikt.
RTX 3080 is iig weg.Dionamuh schreef op donderdag 17 december 2020 @ 14:49:
Alle FE kaarten beschikbaar in Duitsland, verzenden alleen naar echte Duitse adressen.
Totdat je Nederland invult dan verdwijnt de betalingsoptie.Simone96 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 14:52:
[...]
Er stond anders op de pagina die ik kreeg voordat ik op de bestelpagina kwam dat ze enkel naar Duitsland, Oostenrijk en Nederland verzenden.
Inmiddels wel, die gaat altijd het snelst. Ik kon zowel de 3070 als 3080 in mijn mand krijgen, maar bij afrekenen kun je niet verder omdat je geen levermethode/betaalmethode kunt kiezen.
RTX 3070 ook uitverkocht weer.
Echt super gaaf dat Nvidia hun FE kaarten gewoon niet in Nederland verkoopt.
[ Voor 15% gewijzigd door Dionamuh op 17-12-2020 15:00 ]
Ik snel een collega uit Duitsland geappt, kreeg adres! dus ik wil betalen....uitverkocht.william89 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 14:54:
[...]
Totdat je Nederland invult dan verdwijnt de betalingsoptie.
Ging wel weer heel snel.
Distill de hele week laten draaien, kom ik precies op het juiste moment en dan blijkt dat ze niet shippen naar Nederland terwijl er op hun website staat van wel?
Ik had zo graag een 3070 Fe gehad
Hoera! 3060 Ti OC Asus strix is verzonden vanaf Megekko, ik stond 2e van 5 op de lijst XD (4-12 besteld)
Nu wachten op de release van de 3080 Ti strix OC (in Februari?) voor de volledige GPU upgrade
(3060 Ti wordt de 2e kaart in het game / blender station. Momenteel zit er een 1080Ti en een 2060 in.)
Nu wachten op de release van de 3080 Ti strix OC (in Februari?) voor de volledige GPU upgrade
[ Voor 9% gewijzigd door HexerPsy op 17-12-2020 15:10 ]
Let op de vermelding die Alternat erbij zet
"Minimale voeding min. 850 W"
Voor je iets laat leveren wat niet past bij je PSU
Zo , de MaxICT bestelling geannuleerd.
Suprimx stond op voorraad maar niks geleverd.
Weer een slechte recensie er bij..
Nice, je hebt er toch geen €699 voor betaald??HexerPsy schreef op donderdag 17 december 2020 @ 15:08:
Hoera! 3060 Ti OC Asus strix is verzonden vanaf Megekko, ik stond 2e van 5 op de lijst XD (4-12 besteld)
Nu wachten op de release van de 3080 Ti strix OC (in Februari?) voor de volledige GPU upgrade(3060 Ti wordt de 2e kaart in het game / blender station. Momenteel zit er een 1080Ti en een 2060 in.)
https://www.megekko.nl/pr...0TI-O8G-GAMING-Videokaart
Jammer dat het zo gelopen is.MaXeRs schreef op donderdag 17 december 2020 @ 15:11:
De 850W is wel breed genomen.MetalSonic schreef op donderdag 17 december 2020 @ 15:10:
[...]
Let op de vermelding die Alternat erbij zet
"Minimale voeding min. 850 W"
Voor je iets laat leveren wat niet past bij je PSU
Kaart draait prima op een 750W Gold PSU, misschien dat je OC headroom wat minder is
De 3080 SuprimX staat op voorraad bij Alternate BE op dit moment mocht je naar deze op zoek zijnMaXeRs schreef op donderdag 17 december 2020 @ 15:11:
Delivery only to addresses in DE, AT and NL.Kaastengel schreef op donderdag 17 december 2020 @ 15:06:
Distill de hele week laten draaien, kom ik precies op het juiste moment en dan blijkt dat ze niet shippen naar Nederland terwijl er op hun website staat van wel?![]()
![]()
![]()
Wel gek dat ze dit niet nakomen, maar het wel promoten in de wachtrij / queue. Zou best voor €499 een rtx 3070 FE willen, terwijl ik nu een MSI rtx 3060 ti Gaming X trio binnen heb gekregen. En ik heb juist wel een adresje in Duitsland (nee buiten huifkar)
En? Rode lipjes of zwarte lipjes?OMX2000 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 14:21:
[Afbeelding]
600rohitpenace schreef op donderdag 17 december 2020 @ 15:11:
[...]
Nice, je hebt er toch geen €699 voor betaald??
https://www.megekko.nl/pr...0TI-O8G-GAMING-Videokaart
Overpriced, maar na alle wachttijden heb ik mijn koopstrategie en eisen wat herzien.
Momenteel lijkt het erop dat hoe langer je wacht, hoe meer die prijzen stijgen. Zal iets te maken hebben met de verwachting van de comsumenten; prijzen zullen meer richting MSRP zitten en langzaam worden verhoogd zolang er een tekort blijft, lijkt het.
Alleen winkels die als prijsvechter mensen op de wachtlijst proberen te houden (niet megekko) houden hun prijzen laag. Maar wachttijd heeft ook een waarde.
Heb net even gechat met de live-chat afdeling van NBB en gevraagd of ze misschien sowieso geen Nvidia FE kaarten naar Nederland mogen versturen. Dit was het antwoord dat ik kreeg:Joosie200 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 15:13:
[...]
Delivery only to addresses in DE, AT and NL.
Wel gek dat ze dit niet nakomen, maar het wel promoten in de wachtrij / queue. Zou best voor €499 een rtx 3070 FE willen, terwijl ik nu een MSI rtx 3060 ti Gaming X trio binnen heb gekregen. En ik heb juist wel een adresje in Duitsland (nee buiten huifkar)
We are allowed to [deliver to the Netherlands], but we can't offer any payment option during this Nvidia event in order to place an order on the site. This is only possible with payment cash in advance which is offline during this event unfortunately.
Thx voor het delen hier.choogen schreef op donderdag 17 december 2020 @ 15:22:
[...]
Heb net even gechat met de live-chat afdeling van NBB en gevraagd of ze misschien sowieso geen Nvidia FE kaarten naar Nederland mogen versturen. Dit was het antwoord dat ik kreeg:
We are allowed to [deliver to the Netherlands], but we can't offer any payment option during this Nvidia event in order to place an order on the site. This is only possible with payment cash in advance which is offline during this event unfortunately.
Dusssss. Ze maken zelf een constructie waardoor het onmogelijk is? Raar verhaal. Creditcard moet sowieso gewoon werken toch? En ondertussen kan nVidia zeggen dat officieel de Nederlandse markt geregeld is.
Zojuist een kaart besteld bij Alternate.nl, 5 seconden later de checkup gedaan en deed het gelijk (#22). Zou toch even bij customer support vragen want lijkt toch geautomatiseerd te zijn.rooierd schreef op donderdag 17 december 2020 @ 14:25:
Zwarte, gelukkig
Ik zou hier wel mee oppassen en goed specifieke reviews voor die ene kaart checken. Je kan soms te maken hebben met bepaalde korte spikes in het gebruik waardoor de safeguards van je PSU geactiveerd worden en PC dus afsluit.pixellated schreef op donderdag 17 december 2020 @ 15:12:
[...]
De 850W is wel breed genomen.
Kaart draait prima op een 750W Gold PSU, misschien dat je OC headroom wat minder is
Ben wel benieuwd of nvidia dit kan zien als het niet nakomen van contractuele clausules.Koelkie schreef op donderdag 17 december 2020 @ 15:26:
[...]
Thx voor het delen hier.
Dusssss. Ze maken zelf een constructie waardoor het onmogelijk is? Raar verhaal. Creditcard moet sowieso gewoon werken toch? En ondertussen kan nVidia zeggen dat officieel de Nederlandse markt geregeld is.
Wat zou kunnen is dat het voor hun uiteindelijk meer kost omdat ze "buitenlandse" betalingen moeten verwerken. Sowieso vreemd dat dit kan, want we willen allemaal zo graag EU zijn.Koelkie schreef op donderdag 17 december 2020 @ 15:26:
[...]
Thx voor het delen hier.
i7-10700k | 32GB @3200Mhz | RTX 3090
Heb sinds vorige week Suprim X 3080 paired met een 750w PSU en nog niets problemen gehad.Full_J schreef op donderdag 17 december 2020 @ 15:27:
[...]
Ik zou hier wel mee oppassen en goed specifieke reviews voor die ene kaart checken. Je kan soms te maken hebben met bepaalde korte spikes in het gebruik waardoor de safeguards van je PSU geactiveerd worden en PC dus afsluit.
Voor de suprim 3090 raden ze wel een 850w aan though.
Jaa heb deze morgend al een mailtje naar klantenservice gestuurd omdat ik het maar vreemd vond. Nog geen antwoord gehad.Seditiar schreef op donderdag 17 december 2020 @ 15:26:
[...]
Zojuist een kaart besteld bij Alternate.nl, 5 seconden later de checkup gedaan en deed het gelijk (#22). Zou toch even bij customer support vragen want lijkt toch geautomatiseerd te zijn.
Ik begrijp het ook niet. Normale (Duitse) klanten kunnen in ieder geval wél met internationale creditcards (Visa & MC) betalen.Koelkie schreef op donderdag 17 december 2020 @ 15:26:
[...]
Thx voor het delen hier.
Klantenservice via mail is een tikje langzaam momenteel dus kan wel even een dag duren. Ik heb ook een mail gestuurd over mijn defecte case fans en ze reageren ongeveer elke dag 1x.rooierd schreef op donderdag 17 december 2020 @ 15:32:
[...]
Jaa heb deze morgend al een mailtje naar klantenservice gestuurd omdat ik het maar vreemd vond. Nog geen antwoord gehad.
Hoelaat had u antwoord gekregen? Zijn er nog andere manieren om hun te bereiken buiten telefoon? (Da probeer ik na mijn werk even)MJPost97 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 15:33:
[...]
Klantenservice via mail is een tikje langzaam momenteel dus kan wel even een dag duren. Ik heb ook een mail gestuurd over mijn defecte case fans en ze reageren ongeveer elke dag 1x.
Weet iemand hoelang de wachtrij is voor de 3080 suprimx bij megekko ?
Heeft iemand enige idee wat de levering zijn bij megekko? Ik heb gisteren 2x een 3090 besteld waarvan 1 op 21-12 geleverd zou worden (kon geen andere datum selecteren terwijl er duidelijk aangegeven werd "1 dag") en bij de 2e bestelling kon ik gelukkig wel de 18e aanvinken..
Product is op dit moment nog steeds beschikbaar, maar ik heb het idee dat ik er net naast gegrepen heb.. Iemand enige idee of de levering kloppen met wat er aangegeven word bij het product?
Product is op dit moment nog steeds beschikbaar, maar ik heb het idee dat ik er net naast gegrepen heb.. Iemand enige idee of de levering kloppen met wat er aangegeven word bij het product?
Zie Google docs linkje in roze vak onderaan deze paginaMaXeRs schreef op donderdag 17 december 2020 @ 15:35:
Dankje voor de tip maar ik vrees dat die niet echt goed wordt bij gehouden.striner schreef op donderdag 17 december 2020 @ 15:36:
[...]
Zie Google docs linkje in roze vak onderaan deze pagina
Ik heb ook al meerdere keren gechat met NBB. En hun verhaal is onzin. Ze maken het inderdaad onmogelijk, en leveren dus gewoon niet naar Nederland. Een keer begon een - redelijk onbeschofte - medewerker te zeuren dat ik een Nederlands IP-adres gebruikte. Ehh ja nogal wiedes.Koelkie schreef op donderdag 17 december 2020 @ 15:26:
[...]
Thx voor het delen hier.
Ook de webshops die in andere Europese landen FE kaarten verkopen leveren niet naar Nederland. Allemaal geven ze aan - meestal ergens achteraan in het bestel- of betaalproces - dat ze alleen leveren binnen eigen land / niet naar Nederland. Best bijzonder dat de Franse webshop (LDLC) wel ook naar België levert. Nederland boeit Nvidia niet. Of ze konden geen webshop vinden die bereid was FE kaarten te verkopen, omdat ze al AIB kaarten verkopen, lijkt me ook best waarschijnlijk.
Alles wijst erop dat dit een duidelijke keuze van Nvidia is. Alleen verkopen binnen eigen land.TheBrut3 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 15:41:
[...]
Wie zegt dat Nvidia dit zelf weet? Ik kan mij heel goed indenken dat Nvidia hier niet eens vanaf weet.
Anyway, het wordt inmiddels redelijk off-topic vrees ik.
[ Voor 22% gewijzigd door Dionamuh op 17-12-2020 15:43 ]
Wie zegt dat Nvidia dit zelf weet? Ik kan mij heel goed indenken dat Nvidia hier niet eens vanaf weet.Koelkie schreef op donderdag 17 december 2020 @ 15:30:
Ben wel benieuwd of nvidia dit kan zien als het niet nakomen van contractuele clausules.
GeForce RTX 3080 - On your average system we recommend a 650 Watt power supply unit. For the SUPRIM model, we advise 750W being the default due to higher power allowance.Bllazz schreef op donderdag 17 december 2020 @ 15:31:
[...]
Heb sinds vorige week Suprim X 3080 paired met een 750w PSU en nog niets problemen gehad.
Voor de suprim 3090 raden ze wel een 850w aan though.
GeForce RTX 3090 - On your average system we recommend a 750 Watt power supply unit. For the SUPRIM model, we advise 850W being the default due to higher power allowance.
https://www.guru3d.com/ar...t%20power%20supply%20unit.
Sorry voor offtopic, ik wilde er geen apart topic voor openen en hierna zeg ik niks meer over de PSU vragen daar is natuurlijk een apart psu topic voor
Hè.jammer kan geen 3080 Suprimx bestellen bij Megekko.
Maar het zegt wel iets over hun bedrijfsvoering geen valse beloftes zoals MaxICT.
Top toko
Maar het zegt wel iets over hun bedrijfsvoering geen valse beloftes zoals MaxICT.
Top toko
MSI GeForce® RTX 3090, 24GB, Suprim X
"Vandaag hebben wij onderstaande zending voor je gereedgemaakt,..."
tadatada. Nu is het aan pakketdienst. Excited!
[ Voor 15% gewijzigd door makato2003 op 17-12-2020 16:01 ]
je had toch bij max besteld,nog binnen je kaartMaXeRs schreef op donderdag 17 december 2020 @ 15:50:
Top toko
azerty.nlMaXeRs schreef op donderdag 17 december 2020 @ 15:50:
Top toko
alleen weet je niet hoe ver of wanneer...
Het is de keuze van Notebooksbilliger dat ze geen betaling vanuit Nederland accepteren, dat is niet de keuze van Nvidia. Daarom kan het dus goed zijn dat Nvidia denkt dat ze Nederland ook dekken, maar niet weet dat Notebooksbilliger geen betalingen vanuit Nederland accepteert (op dit moment).Dionamuh schreef op donderdag 17 december 2020 @ 15:38:
Alles wijst erop dat dit een duidelijke keuze van Nvidia is. Alleen verkopen binnen eigen land.
Daar heb ik hem ook in bestelling staan.dulle schreef op donderdag 17 december 2020 @ 15:58:
[...]
azerty.nl
alleen weet je niet hoe ver of wanneer...
Wilde met Megekko mijn kansen voor het eind van dit jaar vergroten.
Nice! Mijn 3070 Suprim X ook zojuist op verzonden gezet door Alternate. Nu hopen dat hij er net door valt bij PostNL morgen..makato2003 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 15:53:
ik stommerik had een suprim bij alternate lopen vorige week.. was 8ste.. gecancelled omdat bij azerty goedkoper was... still waiting....MaXeRs schreef op donderdag 17 december 2020 @ 16:00:
[...]
Daar heb ik hem ook in bestelling staan.
Wilde met Megekko mijn kansen voor het eind van dit jaar vergroten.
Gecanceld. Voorraad indicatie en niet leveren gaf de doorslag.lou louis schreef op donderdag 17 december 2020 @ 15:56:
[...]
je had toch bij max besteld,nog binnen je kaart
Ach wat een pech.dulle schreef op donderdag 17 december 2020 @ 16:02:
[...]
ik stommerik had een suprim bij alternate lopen vorige week.. was 8ste.. gecancelled omdat bij azerty goedkoper was... still waiting....
Not me.TheBrut3 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 15:41:
[...]
Wie zegt dat Nvidia dit zelf weet? Ik kan mij heel goed indenken dat Nvidia hier niet eens vanaf weet.
Ik kan jouw geschetste beeld ook goed indenken.
informatique heeft de suprim geleverd
Is er een reden om voor de SuprimX te kiezen ipv de MSI 3080 Trio? Betere specs o.i.d.?MaXeRs schreef op donderdag 17 december 2020 @ 15:35:
Als ik nu zou bestellen (3080), welke zouden jullie dan aanraden (stock specs hoogst)? Want ondertussen zijn er allemaal third-party kaarten en ik zie echt door de bomen het bos niet meer. Sommige reviewers kijken naar 4k prestaties, andere ultra-wide (ik zit op 3440x1440p en 2560x1440p), maar door de schaarste missen er veel reviews en reviews die te vergelijken zijn. Sorry van het halve uitzoek bericht hier. Maar review+levertijd is wel afhankelijk van van elkaar, vandaar dat ik gok dat het hier kan?
I'm not a number, I'm a free man! Geld over? Check m'n V&A
Zou een goede zijn voor de Tweakers redactie om dat eens na te vragen bij Nvidia. Ik neem aan dat Tweakers wel een PR/Marketing ingangspunt heeft bij Nvidia.Koelkie schreef op donderdag 17 december 2020 @ 16:03:
Not me.
Ik kan jouw geschetste beeld ook goed indenken.
Azerty is een grote black box.. willen/kunnen geen uitspraak doen over voorraad/leveringen. Hopelijk maken ze ook een wachtrij aan oid. tot nu toe drama..dulle schreef op donderdag 17 december 2020 @ 16:02:
[...]
ik stommerik had een suprim bij alternate lopen vorige week.. was 8ste.. gecancelled omdat bij azerty goedkoper was... still waiting....
wist ik toen niet.. had beter pas gecancelled als ik een kaart letterlijk in mijn handen had...Zingularitey schreef op donderdag 17 december 2020 @ 16:17:
[...]
Azerty is een grote black box.. willen/kunnen geen uitspraak doen over voorraad/leveringen. Hopelijk maken ze ook een wachtrij aan oid. tot nu toe drama..
Ga er niet te diep op in hier, maar het verschil tussen de 450W Strix OC/Aorus Xtreme en de 320W Zotac Trinity is minimaal, heb zelf de Aorus Xtreme en op 450W haal ik 18800 op Timespy, terwijl ik op 320W 17900 haal (Dus zo'n 5%, Kingdom Come ga ik van 110 fps naar 106 fps op 3440x1440 ultra bijvoorbeeld).Kecin schreef op donderdag 17 december 2020 @ 16:07:
[...]
Is er een reden om voor de SuprimX te kiezen ipv de MSI 3080 Trio? Betere specs o.i.d.?
Als ik nu zou bestellen (3080), welke zouden jullie dan aanraden (stock specs hoogst)? Want ondertussen zijn er allemaal third-party kaarten en ik zie echt door de bomen het bos niet meer. Sommige reviewers kijken naar 4k prestaties, andere ultra-wide (ik zit op 3440x1440p en 2560x1440p), maar door de schaarste missen er veel reviews en reviews die te vergelijken zijn. Sorry van het halve uitzoek bericht hier. Maar review+levertijd is wel afhankelijk van van elkaar, vandaar dat ik gok dat het hier kan?
Het is alleen echt terug te zien in microstutters op de Trinity omdat hij tegen de roof aan knalt constant, gewoon undervolten en het is even stabiel.
In de spirit van dit topic, als je hem kan bestellen en hij komt tijdig aan ga ervoor! Niet elke koeler zal even stil of effectief zijn, maar dat kan je in reviews wel vinden, over het algemeen zitten er niet enorme duds tussen.
Super, dankjewel voor je antwoord! Hiermee kan ik verder!themash360 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 16:26:
[...]
Ga er niet te diep op in hier, maar het verschil tussen de 450W Strix OC/Aorus Xtreme en de 320W Zotac Trinity is minimaal, heb zelf de Aorus Xtreme en op 450W haal ik 18800 op Timespy, terwijl ik op 320W 17900 haal (Dus zo'n 5%, Kingdom Come ga ik van 110 fps naar 106 fps op 3440x1440 ultra bijvoorbeeld).
Het is alleen echt terug te zien in microstutters op de Trinity omdat hij tegen de roof aan knalt constant, gewoon undervolten en het is even stabiel.
In de spirit van dit topic, als je hem kan bestellen en hij komt tijdig aan ga ervoor! Niet elke koeler zal even stil of effectief zijn, maar dat kan je in reviews wel vinden, over het algemeen zitten er niet enorme duds tussen.
I'm not a number, I'm a free man! Geld over? Check m'n V&A
Klopt het dat als je bij azerty iets in je winkelwagen doet dat het dan nog niet is gereserveerd en tijdens het afronden er geen voorraad meer kan zijn?
Ik denk dat elke webstore zo werkt, de frontend geeft weer wat de backend report, de backend wordt geupdate (en dus je reservering) op het moment dat de payment confirmed is.PainkillA schreef op donderdag 17 december 2020 @ 16:32:
Klopt het dat als je bij azerty iets in je winkelwagen doet dat het dan nog niet is gereserveerd en tijdens het afronden er geen voorraad meer kan zijn?
Ja.PainkillA schreef op donderdag 17 december 2020 @ 16:32:
Ik heb em ook besteld. Geen zin meer om te wachten op een 3080MJPost97 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 12:27:
Wow wow een Suprim X 3070 available bij Azerty. Hopelijk was ik nog optijd, net besteld..
Mogelijk morgen afgeleverd. Hopen dat DHL ruimte heeft
Edit: @hieronder bij mij niet. Er stond in de email als het nummer met JGL of iets dergelijks begint, dat ie dan bij DHL is ondergebracht. Het zal met capaciteit te maken hebben gok ik. Had liever PostNL gehad
[ Voor 35% gewijzigd door Pindamann op 17-12-2020 17:04 ]
9800X3D | 9070XT
Azerty verzend bij mij met Postnl?Pindamann schreef op donderdag 17 december 2020 @ 16:48:
[...]
Ik heb em ook besteld. Geen zin meer om te wachten op een 3080
Mogelijk morgen afgeleverd. Hopen dat DHL ruimte heeft
NVM, zie net de T&T
[ Voor 3% gewijzigd door MJPost97 op 17-12-2020 17:02 ]
Hoi,
Zelf een Asus 3080 TUF Non oc besteld op 17 sept. (Tones Belgie)
sta sindsdien op plaats 4 en nog steeds geen beweging.
Nu wou ik eens weten of er uberhaubt al mensen zijn die dit model al ontvangen hebben en hoelang ze hebben moeten wachten.
gewoon uit nieuwsgierigheid.
Thanks all.
Nu wou ik eens weten of er uberhaubt al mensen zijn die dit model al ontvangen hebben en hoelang ze hebben moeten wachten.
Thanks all.
[ Voor 3% gewijzigd door KingdaKa op 17-12-2020 17:43 . Reden: webshop toegevoegd ]
Geen antwoordt maar webshop vermelden is handig altijd.KingdaKa schreef op donderdag 17 december 2020 @ 17:35:
Hoi,
Zelf een Asus 3080 TUF Non oc besteld op 17 sept.
Thanks all.
Verwijderd
Non OC kaarten zijn zeldzamer dan shiny pokémons.KingdaKa schreef op donderdag 17 december 2020 @ 17:35:
Hoi,
Thanks all.
Ze worden volgens mij niet meer gemaakt todat de supply OC modellen weer ok is. Had ik gister gelezen afaik.KingdaKa schreef op donderdag 17 december 2020 @ 17:35:
Hoi,
Thanks all.
de oc kaarten ookVerwijderd schreef op donderdag 17 december 2020 @ 17:45:
[...]
Non OC kaarten zijn zeldzamer dan shiny pokémons.
Het ziet er naar uit dat Azerty ook eindelijk een wachtrij tool heeft gemaakt. Fijn dat ze iets hebben gedaan met alle vragen.
https://azerty.nl/wachtrij
Ik wou dus een Asus TUF OC bestellen. Maar als in het hier zo lees heb ik meer kan om de loterij te winnen. Dan maar kijken naar een Vision of een evga XC3.
Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |
Verwijderd
Ben wel benieuwd eigenlijk hoeveel vragen ze hebben gekregen.JellyD schreef op donderdag 17 december 2020 @ 18:07:
Het ziet er naar uit dat Azerty ook eindelijk een wachtrij tool heeft gemaakt. Fijn dat ze iets hebben gedaan met alle vragen.
Azerty :
MSI GeForce RTX 3080 SUPRIM X 10G - Videokaart - 10 GB GDDR6X - PCIe 4.0 x16 - 1x HDMI 2.1, 3x DisplayPort 1.4a
Artikelnummer 4377405 |
Jouw positie 3/7
MSI GeForce RTX 3080 SUPRIM X 10G - Videokaart - 10 GB GDDR6X - PCIe 4.0 x16 - 1x HDMI 2.1, 3x DisplayPort 1.4a
Artikelnummer 4377405 |
Jouw positie 3/7
Wat gaan we nou krijgen ? Zijn ze om?dulle schreef op donderdag 17 december 2020 @ 18:12:
Azerty :
Artikelnummer 4377405 |
Jouw positie 3/7
Oops leren lezen
Artikelnummer 4377405 | Jouw positie 5/7
Kom maar op AZERTY mind and body zijn er klaar voor.
[ Voor 16% gewijzigd door MaXeRs op 17-12-2020 18:27 ]
Ik denk dat we stijl achterover slaan bij het antwoordVerwijderd schreef op donderdag 17 december 2020 @ 18:10:
[...]
Ben wel benieuwd eigenlijk hoeveel vragen ze hebben gekregen.
Sta bij Azerty op plaats 4 van de 22 voor de ASUS TUF 3080 NON-OC, maar vind het maar verdacht dat er maar 22 orders zijn, terwijl er bij andere webshops een aantal honderd bestellingen zijn voor deze kaart?
Hoop dat deze kaart gewoon gaan produceren, in plaats van voorrang geven voor de OC versie, slaat natuurlijk nergens op.
Hoop dat deze kaart gewoon gaan produceren, in plaats van voorrang geven voor de OC versie, slaat natuurlijk nergens op.
Verwijderd
Waarschijnlijk omdat niemand in een wachtrij wilde zonder enig indicatieJurreTweakers schreef op donderdag 17 december 2020 @ 18:29:
Sta bij Azerty op plaats 4 van de 22 voor de ASUS TUF 3080 NON-OC, maar vind het maar verdacht dat er maar 22 orders zijn, terwijl er bij andere webshops een aantal honderd bestellingen zijn voor deze kaart?
Te duur. Alternate.nl had altijd de laagste prijs voor deze kaart vandaar dat die een lange wachtrij heeft, ook al worden ze niet geleverd.JurreTweakers schreef op donderdag 17 december 2020 @ 18:29:
Zojuist mijn RTX 3070 voor kostprijs doorverkocht aan iemand die er een enkele reis van 2,5 uur voor over had
Hopelijk gaat de verzending van mijn RTX 3080 nu niet mis morgen, anders zit alsnog zonder
Hopelijk gaat de verzending van mijn RTX 3080 nu niet mis morgen, anders zit alsnog zonder
23-11 vision OC gekocht op informatique, ik stond toen op nr 11. Nu sta ik op nr 1 (even gevraagd via mail). Dit komt heel dichtbij! Hopelijk komt er snel een kaartje binnen!

Zelfde kaart. So close.... Graag voor de kerst vakantie!!!
Sinterklaas wil bier !
Non-OC modellen bestaan eigenlijk niet, elke kaart die ze produceren kan hun supermilde OC versie wel aan. Dus zolang er daarvoor een rij staat en ze daar op marge meer mee verdienen is er absoluut geen incentive om Non-OC modellen te gaan leveren.JurreTweakers schreef op donderdag 17 december 2020 @ 18:29:
Zeker als je meerekent dat elke euro boven MSRP gewoon pure winst is voor hun, aangezien de GPU cores van Nvidia even duur zijn, of ze nou in hun duurste OC model gaan of hun cheapy Non-OC, als de koeler en power delivery dan ook nog eens hetzelfde is voor beiden modellen (Zie Zotac Trinity
3060ti? 3070? 3080?daveytje schreef op donderdag 17 december 2020 @ 18:56:
Iemand die weet hoe lang de wachtrij van de MSI gaming x trio is bij Azerty?
Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |