[NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 383 ... 629 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 38 producten

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 21:09
https://azerty.nl/4411821

29 kaarten nu beschikbaar 3070 Suprim...... stevig prijsje, hopelijk krijgen ze begin volgend jaar de 3080 suprim die wil ik wel hebben en anders maar doorsparen voor de 3080 TI..

edit 28

• WilliamP
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-04 10:25
Misschien te veel gedoe voor ze om constant bezig te zijn met reserveringen en annuleringen?

• Gemmeke
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 12-12-2025
maandag Vision 3070 OC besteld op Alternate BE
vandaag in huis

vanavond post ik foto's (nu op men werk)

[ Voor 8% gewijzigd door Gemmeke op 17-12-2020 11:06 ]

Cat linux.txt

• Valcanus1337
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-03-2021
Misschien gaan ze met vakantie. Het geld is verdient voor dit jaar. Of het heeft te maken met aankondigen vanuit nvidia in januari. als ze hun line up gaan aanpassen, dan gaan bepaalde kaarten misschien nu al end of sale.

PSN ID: White_Anomaly

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 04-05 08:45
Valcanus1337 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 11:05:
[...]

Misschien gaan ze met vakantie. Het geld is verdient voor dit jaar. Of het heeft te maken met aankondigen vanuit nvidia in januari. als ze hun line up gaan aanpassen, dan gaan bepaalde kaarten misschien nu al end of sale.
Misschien misschien misschien. Denk je nou echt?

Gewoon even afwachten, vannacht lag de tracker er ook uit, zal vast niet zoveel boeiends aan de hand zijn, waarschijnlijk is t daar zelfs aan gekoppeld. Hoogstens dat ze even de druk eraf halen.

[ Voor 3% gewijzigd door mouzetc op 17-12-2020 11:09 ]

Signature

• WilliamP
Valcanus1337 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 11:05:
[...]

AMD 5600X en 5900X kan je ook niet meer bestellen, dus dat laatste lijkt mij onwaarschijnlijk

• Jesse_Chip
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 16-09-2025
TheBrut3 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 10:58:
Megekko heeft alle 3080 kaarten op onbestelbaar gezet.
https://www.megekko.nl/Co...js09_pp-50_p-1_d-list_cf-

Edit: En 3070 kaarten ook.
Evenals de R5 5600x en R9 5900x. Is dus niet alleen van videokaarten.

• Deonn
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-12-2021
Jesse_Chip schreef op donderdag 17 december 2020 @ 11:09:
[...]

Evenals de R5 5600x en R9 5900x. Is dus niet alleen van videokaarten.
Correctie...

I.v.m. met de als maar oplopende backorders op schaarse producten heeft Megekko besloten voorlopig geen bestellingen meer aan te nemen op producten waarvan de levertijd niet bekend is. Klanten die in een wachtrij staan blijven hier gewoon in staan en zullen ook als eerste uitgeleverd worden. Als er zicht komt op beschikbaarheid binnen 10 dagen zullen producten weer besteld kunnen worden

[ Voor 48% gewijzigd door Deonn op 17-12-2020 11:12 ]

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-05 18:16
Ik ben geen boekhouder maar grote kans dat het wat te maken kan hebben met de eindejaarsbalans. In principe zijn het namelijk allemaal 'schulden' richting klanten omdat ze wel het geld binnen hebben maar nog niet geleverd hebben. Kan me iig wel voorstellen dat ze daarbij het limiet hebben gehaald oid.

• Sharona
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 06-10-2025
Verwijderd schreef op donderdag 17 december 2020 @ 11:00:
[...]

Niet vaak. Zie af en toe iemand langs komen die een MSI na +-2 maanden kreeg. Sinds ik begin December in de rij sta zijn er 7 trio's en een stuk of 9 ventus' geleverd. Om de paar weken een stuk of 5-10 3080 kaarten? Maar voor 1-2 maanden wachten zonder mijn geld te hoeven reserveren vind ik dat best een prima mogelijkheid.
Helaas is die mogelijkheid weg nu. ;( Ik wou namelijk betalen bij afhalen, ik las ergens dat dit kon. Maar die optie is weg.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_wRKigSvCOj9DJLvd105jL4AbPo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/uIQaoCLd1eKlb8Jvdvf3ReEl.png?f=user_large

Ik weet nu dus niet zo goed waar ik wil bestellen... :'( Ik vind hem bij Megekko echt zwaar prijzig.

♡ Ryzen 5 5600x | MSI RTX 3080 Suprim X | 32GB @ 3200mhz ♡

• WilliamP
I.v.m. met de als maar oplopende backorders op schaarse producten heeft Megekko besloten voorlopig geen bestellingen meer aan te nemen op producten waarvan de levertijd niet bekend is. Klanten die in een wachtrij staan blijven hier gewoon in staan en zullen ook als eerste uitgeleverd worden. Als er zicht komt op beschikbaarheid binnen 10 dagen zullen producten weer besteld kunnen worden.

• TheStig
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-01 18:35
TheBrut3 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 10:58:
Megekko heeft alle 3080 kaarten op onbestelbaar gezet.
https://www.megekko.nl/Co...js09_pp-50_p-1_d-list_cf-

Edit: En 3070 kaarten ook.
Aanpassing op onze website

I.v.m. met de als maar oplopende backorders op schaarse producten heeft Megekko besloten voorlopig geen bestellingen meer aan te nemen op producten waarvan de levertijd niet bekend is. Klanten die in een wachtrij staan blijven hier gewoon in staan en zullen ook als eerste uitgeleverd worden. Als er zicht komt op beschikbaarheid binnen 10 dagen zullen producten weer besteld kunnen worden.

~megekko.nl

• DeKoetsier
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-05 17:39
Ook gewoon "TE BESTELLEN VANAF 01-01-1970" erbij 8)7

• Valcanus1337
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-03-2021
TheStig schreef op donderdag 17 december 2020 @ 11:13:
[...]

~megekko.nl
Begrijpelijk. De mensen die op een strix jagen zouden hun kaart misschien wel eens pas zomer 2021 kunnen ontvangen.

PSN ID: White_Anomaly

• StalinForKing
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 19-07-2022
Valcanus1337 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 11:14:
[...]

Ook gewoon "TE BESTELLEN VANAF 01-01-1970" erbij
Let's go epoch

[ Voor 32% gewijzigd door StalinForKing op 17-12-2020 11:15 ]

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-05 18:16
Sharona schreef op donderdag 17 december 2020 @ 11:12:
[...]

Helaas is die mogelijkheid weg nu. ;( Ik wou namelijk betalen bij afhalen, ik las ergens dat dit kon. Maar die optie is weg.

[Afbeelding]

Ik weet nu dus niet zo goed waar ik wil bestellen... :'( Ik vind hem bij Megekko echt zwaar prijzig.
De prijs is eigenlijk van zwaar onderbelang en dat zal vrees ik ook niet veel veranderen de komende maanden/half jaar. De vraag is meer hoeveel geduld je hebt. Als je wil wachten op normale prijzen en dus ook normale beschikbaarheid ben je zeker minimaal een half jaar verder, als dat ook niet al langer wordt..

• Rubenvdk
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-03 18:23
Toch vind ik het triest dat dit moet. Kijk tekorten kan ik begrijpen, maar met al dat “opschroeven” zou je toch nu wel een betere doorstroom van (kleine) levereringen moeten zien.

i7-10700k | 32GB @3200Mhz | RTX 3090

• Schurkzor
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Caseking.de goed in de gaten houden. Die hebben gister een huge shipment gehad van allerlei 3080 varianten. Zelf een 3080 Asus TUF kunnen aanschaffen waar ik een collega blij mee kan maken.

Verwijderd

Sharona schreef op donderdag 17 december 2020 @ 11:12:
[...]

[Afbeelding]

Ik gok dat dit te maken heeft met de lockdown... Klarna zou eventueel ook kunnen, maar dat kost dan weer extra. Klarna gaat pas in vanaf het moment dat het verzonden is.

• Sharona
Verwijderd schreef op donderdag 17 december 2020 @ 11:20:
[...]

Ik gok dat dit te maken heeft met de lockdown... Klarna zou eventueel ook kunnen, maar dat kost dan weer extra. Klarna gaat pas in vanaf het moment dat het verzonden is.
Ze zijn gewoon open voor afhalen, dus ik denk niet dat het met de lockdown te maken heeft.

• Sharona
Scrtz schreef op donderdag 17 december 2020 @ 11:20:
[...]

De prijs is eigenlijk van zwaar onderbelang en dat zal vrees ik ook niet veel veranderen de komende maanden/half jaar. De vraag is meer hoeveel geduld je hebt. Als je wil wachten op normale prijzen en dus ook normale beschikbaarheid ben je zeker minimaal een half jaar verder, als dat ook niet al langer wordt..
Wachten vind ik niet zo heel erg. Maar niet 6+ maanden, vandaar dat ik wel ergens in de wachtrij aan wil sluiten voor een kans dat het sneller kan. Bij Informatique is de kaart die ik wil €899, nog steeds overpriced, maar voordat Megekko de kaarten onbestelbaar maakte was hij daar iets van €1030 geloof ik. Aardig verschil.

Verwijderd

Sharona schreef op donderdag 17 december 2020 @ 11:21:
[...]

Ze zijn gewoon open voor afhalen, dus ik denk niet dat het met de lockdown te maken heeft.
Ah ik zie het. Dan is helaas alleen klarna nog een optie om het niet eerst te moeten betalen.

• 88Gamer88
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20-04 17:42
Meerdere mensen een bestelling geplaatst bij Alternate de afgelopen dagen?

Heb een 3070 besteld die op voorraad is.
Binnen 2 uur netjes mailtje gekregen bedankt voor de bestelling en een track en tracé van DHL...

Alleen blijft er op de DHL website staan dat pakket is aangemeld maar nog niet is ontvangen.. Dit is al een paar dagen zo.

Krijg een beetjes het vermoeden dat het product niet op voorraad is, wat ze wel aangeven op hun website.

• UniMatrix
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-05 18:11
Wel begrijpelijk van Megekko.

Ik ben pas na de AMD launch (waar ik geen 6800 XT kon scoren) in het hele gebeuren gestapt en vond het best vreemd allemaal.

Mensen staan maanden in wachtrijen terwijl anderen binnen een dag of week een kaart kapen (soms dezelde) die via andere (buitenlandse) shops of Amazon in vrije verkoop komen.

Mensen plaatsen (pre)orders o.b.v. geruchten, schaarse info en cancellen weer. Ook ik dacht zo slim te zijn en snel een kaart te hebben, helaas toch al een maand bezig, 1600,- bij twee shops staan en uiteindelijk via dagelijks monitoren weer ergens anders een RX6800 (nog eens 800) gescoord ipv RTX 3080.

Ik denk eigenlijk dat het launch / preorder / wachtrijsysteem niet echt werkt in deze situatie.

Gewoon voorraad op de site droppen als deze binnenkomt en op is op.

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

• Chrizzie129
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 10-03 16:07
Oeps

[ Voor 99% gewijzigd door Chrizzie129 op 17-12-2020 11:29 ]

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
Chrizzie129 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 11:27:
Update van Megekko:

Je bent de vierde die dit post. :D

• Thodekroo
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 23:14
88Gamer88 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 11:23:

Binnen 2 uur netjes mailtje gekregen bedankt voor de bestelling en een track en tracé van DHL...

Alleen blijft er op de DHL website staan dat pakket is aangemeld maar nog niet is ontvangen.. Dit is al een paar dagen zo.

Krijg een beetjes het vermoeden dat het product niet op voorraad is, wat ze wel aangeven op hun website.
Ik heb eergisteren een 3070 besteld bij Alternate die de status "binnenkort veracht" had. Ik kreeg gisteren een bevestiging met T&T. Mijn T&T heeft nu de status "Onderweg" en wordt geleverd tussen 11:00 en 14:45. Bij mij lijkt het dus wel allemaal goed te gaan...

• Rookii
  • Laatst online: 05-12-2025
Mensen, de zoektocht is voorbij voor mij. Dinsdag ochtend besteld en gisteren later op de dag binnengekregen! _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NcMrA1yZdsP58GiQZExyF2mLg0g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/B6ZWGE0j25MQSOz1HBblD8rH.jpg?f=fotoalbum_large

Nog even een shoutout naar iedereen die actief linkjes aan het sharen was / is want dit heeft enorm geholpen :)

Succes iedereen!

[ Voor 43% gewijzigd door Rookii op 17-12-2020 11:32 ]

• rooierd
  • Laatst online: 03-01-2024
88Gamer88 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 11:23:

Hoi,

Gisteravond een Asus 3070 bestelt op alternate.nl. deze stond op "binnenkort leverbaar"
Heb toen een offerte gekregen, omdat ik van België ben, en heb deze meteen overgeschreven.
Heb nog geen betaalbevestiging gehad noch kan ik met mijn offertenummer de status bekijken... had op aanraden van hier maar besteld omdat "binnenkort leverbaar" wou zeggen dat je em snel kan verwachten. Heb toch wat bang nu met jou bericht... hopelijk krijg ik alsnog een betaalbevestiging en kan ik mijn orderstatus volgen. Wil niet op een wachtlijst komen, teveel gedoe. Ik hou je op de hoogte als jij dat ook doet ;)

• rooierd
  • Laatst online: 03-01-2024
Rookii schreef op donderdag 17 december 2020 @ 11:31:
Mensen, de zoektocht is voorbij voor mij. Dinsdag ochtend besteld en gisteren later op de dag binnengekregen! _/-\o_

[Afbeelding]

Nog even een shoutout naar iedereen die actief linkjes aan het sharen was / is want dit heeft enorm geholpen :)

Succes iedereen!
Waar besteld?

Verwijderd

Ik heb gisteren ook bij alternate besteld, stond op binnenkort leverbaar en pakket staat nu bij de T&T als: Je bezorger is onderweg en zal je pakket vandaag aanbieden.

• Rookii
  • Laatst online: 05-12-2025
Alternate (NL) op dinsdag ochtend tijdens vrije voorraad!

• spyah
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01-03 10:50
Sharona schreef op donderdag 17 december 2020 @ 11:22:
[...]

Wachten vind ik niet zo heel erg. Maar niet 6+ maanden, vandaar dat ik wel ergens in de wachtrij aan wil sluiten voor een kans dat het sneller kan. Bij Informatique is de kaart die ik wil €899, nog steeds overpriced, maar voordat Megekko de kaarten onbestelbaar maakte was hij daar iets van €1030 geloof ik. Aardig verschil.
19 november had ik een 3080 vision besteld.
Zojuist heb ik deze afgehaald bij informatique.

De gigabyte kaarten krijgen ze er toch steeds iedere week wel een paar van binnen. De vision zo'n 2 a 3 per week lijkt het.

Ik ben voorzien 😁. Succes nog allemaal.

• CowboyT
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-05-2021
spyah schreef op donderdag 17 december 2020 @ 11:34:
[...]

De gigabyte kaarten krijgen ze er toch steeds iedere week wel een paar van binnen. De vision zo'n 2 a 3 per week lijkt het.

Dat hoop ik dan maar ook voor Megekko. Sta daar op de 5e plaats voor een Gigabyte 3080 Vision.

• Elidibus
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
Moet wel een interessante meeting geweest zijn bij Megekko, normaal als je de prijzen omhoog gooit om het aantal bestellingen in bedwang te houden heeft dat nut, maar nu staat zelfs op de prijzen die mensen willen betalen geen maat. Hele gekke tijden 8)7

Wat dat betreft vind ik het ook wel professioneel dat ze de bestellingen tijdelijk stoppen.

• Awesomegames
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 28-03 19:44
Rookii schreef op donderdag 17 december 2020 @ 11:31:

[Afbeelding]

Succes iedereen!
Nice one! Veel plezier ermee!

• nizzle33
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-07-2025
Elidibus schreef op donderdag 17 december 2020 @ 11:35:
Moet wel een interessante meeting geweest zijn bij Megekko, normaal als je de prijzen omhoog gooit om het aantal bestellingen in bedwang te houden heeft dat nut, maar nu staat zelfs op de prijzen die mensen willen betalen geen maat. Hele gekke tijden 8)7

Wat dat betreft vind ik het ook wel professioneel dat ze de bestellingen tijdelijk stoppen.
Wie zegt dat we in een crisis zitten? Iedereen bulkt van de centen blijkbaar. 8)7

• Sharona
[...]

Bedankt voor het inzicht... Misschien dat ik het dan wel waag bij Informatique. :$ Ik sta bij Megekko nog ook in de rij voor een Ryzen 5 5600x, dus ik zit voorlopig sowieso te wachten.

• Elidibus
  • Niet online
nizzle33 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 11:37:
[...]

Wie zegt dat we in een crisis zitten? Iedereen bulkt van de centen blijkbaar. 8)7
Ik bedoel niet dat we in een crisis zitten, vind het alleen wel opmerkelijk. Iedereen moet natuurlijk met hun centen doen wat ze willen, en het is een persoonlijke afweging. Ik sta zelf ook in de rij voor een 3080 van 809 euro, dat is ook een flinke premium. Maar het verbaasd mij gewoon dat zelfs als ze de prijzen naar boven de 1000 zetten, dat er alsnog wachtrijen zijn.

Heel veel mensen hebben nu kennelijk het geld en het geld er voor over. Maar het blijft gekte haha

• Rated
  • Laatst online: 14-10-2025
Scrtz schreef op donderdag 17 december 2020 @ 11:11:
Ik ben geen boekhouder maar grote kans dat het wat te maken kan hebben met de eindejaarsbalans. In principe zijn het namelijk allemaal 'schulden' richting klanten omdat ze wel het geld binnen hebben maar nog niet geleverd hebben. Kan me iig wel voorstellen dat ze daarbij het limiet hebben gehaald oid.
Moet niet uitmaken. Op 31/12 wordt alles afgesloten en geteld. Daarnaast maakt het voor de balans niet zoveel uit, de liquide middelen en de vooruit ontvangen bedragen kruizen elkaar in die zin af. Denk dat het gewoon met een te groot aantal orders te maken heeft.

• Tomnesia
  • Laatst online: 04-05-2022
Elidibus schreef op donderdag 17 december 2020 @ 11:41:
[...]

Ik bedoel niet dat we in een crisis zitten, vind het alleen wel opmerkelijk. Iedereen moet natuurlijk met hun centen doen wat ze willen, en het is een persoonlijke afweging. Ik sta zelf ook in de rij voor een 3080 van 809 euro, dat is ook een flinke premium. Maar het verbaasd mij gewoon dat zelfs als ze de prijzen naar boven de 1000 zetten, dat er alsnog wachtrijen zijn.

Heel veel mensen hebben nu kennelijk het geld en het geld er voor over. Maar het blijft gekte haha
Als ik alle keren bij elkaar zou tellen dat men vriendin en ik dit jaar niet zijn gaan uiteten tov vorig jaar denk ik dat er gemakkelijk een 3080 afkan. Tot vorig maand dan toch toen ik erachter kwam dat men favoriete restaurant in Eindhoven ook in België aan huis brengt.

• nizzle33
Elidibus schreef op donderdag 17 december 2020 @ 11:41:
[...]

Helemaal mee eens, Ik zelf sta ook in de wachtrij voor een "normale prijs" 795 voor een MSI gaming X. maar weiger gewoon mee te doen om 150 a 200 euro meer te betalen. Zit er zelfs al aan te denken om een andere kaart te kopen en over 2 jaar gewoon om te ruilen voor een andere dan.

• AlainSki
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-05 16:46
nizzle33 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 11:46:
[...]

Helemaal mee eens, Ik zelf sta ook in de wachtrij voor een "normale prijs" 795 voor een MSI gaming X. maar weiger gewoon mee te doen om 150 a 200 euro meer te betalen. Zit er zelfs al aan te denken om een andere kaart te kopen en over 2 jaar gewoon om te ruilen voor een andere dan.
Oprechte vraag - Heeft het uberhaubt nog zin om dat soort wachtrijen aan te sluiten of verkopen de webshops ze zelf voor 200/300 meer en laten ze de wachtwijen voor wat het is? Als zij het niet doen dan doen de scalpers hier in de VA of marktplaats het wel zo lijkt het...

• makato2003
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 30-06-2025
Veel mensen zijn niet echt vakantie geweest....dus wellicht wat extra uit te geven?

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 04-05 08:45
https://www.alternate.nl/...aart/html/product/1692684?

Ook alternate 3070 Suprim voor 689.

Signature

Verwijderd

mouzetc schreef op donderdag 17 december 2020 @ 11:50:
[...]

Ik zou het niet doen jongens, krijg je hetzelfde als gisteren. Site is wel erg amateuristisch.

Op bestelling leverbaar
Levertijd: Verwacht 15+ dag(en)
Volgens mij zag de poster een kans na het incident gisteren. Alleen te betalen met Ideal, applepay(?) en bank transfer.

• Squirtle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01 19:48
Mijn Gigabyte AORUS GeForce RTX 3080 MASTER is zojuist ook verzonden, besteld bij Amazon dinsdag rond 23:30. *O* *O* *O*

• Sonic99h
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 08-03 18:28
Squirtle schreef op donderdag 17 december 2020 @ 11:55:
Mijn Gigabyte AORUS GeForce RTX 3080 MASTER is zojuist ook verzonden, besteld bij Amazon dinsdag rond 23:30. *O* *O* *O*
Srs? Had die van mij net na middernacht besteld. Ben benieuwd! Congrats iig!

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-03 13:56
Gisteren de MSI 3060Ti gaming trio in systeem gehangen. Nu eindelijk installtie kunnen doen van windows (aangezien dit een compleet nieuwe bak is, m'n eerste :D). De 3060ti gekocht, als overbrugging tot de 3080 geleverd zou gaan worden. Na dag gedraaid te hebben, besloten om 3080 order te cancellen. De 3060ti draait als een zonnetje en heeft vooralsnog meer dan genoeg power voor mij. Als in de toekomst ik toch tot de conclusie kom, dat er meer kracht nodig zou moeten zijn, bestel ik een 3080 dan wel. Waarschijnlijk tegen betere prijzen en sneller geleverd.

Bij Informatique gaat iedereen vanaf plek 8 voor de 3080 Eagle OC nu een plekje vooruit, want ik ben er uit gestapt.

• Rated
  • Laatst online: 14-10-2025
De oplichters komen echt met de bosjes nu. Mijn advies, blijf helder nadenken, controleer/bel het telefoonummer en zoek ze via google maps op. Daarnaast zou ik persoonlijk alleen bestellen bij de bekende/vertrouwde winkels.

• svdham
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 21-04 16:55
Maak alsjeblieft niet dezelfde fout als mij en bestel daar niks!

Verwijderd

Weet iemand wanneer alternate nl weer suprim 3080 gaat krijgen ?

• Awesomegames

• BZKD
  • Laatst online: 05-04-2025
Gewoon alleen maar bestellen bij de bekende namen!

• Awesomegames
Verwijderd schreef op donderdag 17 december 2020 @ 12:07:
Weet iemand wanneer alternate nl weer suprim 3080 gaat krijgen ?
32 december

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19:38

psy

Op zich is het goed als er hier over gediscussieerd wordt. Daar is het topic ook voor. En niet iedereen is even ervaren in het bestellen als de meeste tweakers hier.
Maar foute links kunnen inderdaad beter heel snel verdwijnen.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

• bobdetweaker
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 04-02 11:37
🚀 Nog steeds aan het stijgen bij Megekko!

Artikelnr: 1118260
Artikel: EVGA GeForce RTX 3080 XC3 ULTRA GAMING
Jouw positie: 4 van de 9

Zijn jullie allemaal aan het annuleren ofzo? Of worden ze geleverd?

• Rubenvdk
Ook ik ben een plaatsje opgeschoven bij Megekko!

Artikel: VGA Gigabyte GeForce RTX 3080 GAMING OC 10G
Jouw positie: 7 van de 131

• StalinForKing
Rubenvdk schreef op donderdag 17 december 2020 @ 12:21:

Helaas ik niet :'(
Artikel:
VGA Asus Geforce RTX 3080 TUF-RTX3080-O10G-GAMING

Jouw positie:
117 van de 183

• makato2003
Ik kan best begrijpen dat mensen hard op zoek zijn/gaan naar die ene kaart en blij zijn als ze er eentje (denken te) vinden. Echter, al maandenlang komen bij gerenommeerde bedrijven kaarten maar mondjesmaat binnen.
Dat een onbekend (ja, dat is subjectief) bedrijfje dan die ene kaart net wel heeft, is eigenlijk al vreemd.

Let dus op.
Als betaling via reguliere paden (ideal,paypal, etc) niet mogelijk is in Nederland dan is dat eigenlijk al direct een red flag.

• MJPost97
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 13-04 11:30
Wow wow een Suprim X 3070 available bij Azerty. Hopelijk was ik nog optijd, net besteld..

• Awesomegames
MJPost97 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 12:27:
Wow wow een Suprim X 3070 available bij Azerty. Hopelijk was ik nog optijd, net besteld..
Zal wel gelukt zijn.
Nog steeds 7 op voorraad

• MJPost97
Awesomegames schreef op donderdag 17 december 2020 @ 12:28:
[...]

Zal wel gelukt zijn.
Nog steeds 7 op voorraad
Ja ik zie het, ik hoopte al dat het niet zoals op launch day zou zijn dat die availability is gecached. Waarom is deze kaart niet rap uitverkocht? Gezien het de beste 3070 is op de markt ( misschien buiten de strix)?

• Awesomegames
MJPost97 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 12:31:
[...]

Ja ik zie het, ik hoopte al dat het niet zoals op launch day zou zijn dat die availability is gecached. Waarom is deze kaart niet rap uitverkocht? Gezien het de beste 3070 is op de markt ( misschien buiten de strix)?
Half uur geleden was het +30 op voorraad.
Reden waarom het niet rap gaat is ivm de prijs

• AlainSki
ik ben een beetje laat bij het preorder spelletje maar wat is het verschil tussen deze twee? Of is dat goedkopere product een wachtrij die nooit meer gaat bewegen omdat Azerty nooit meer voor die prijs gaat (kan of wil) leveren?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gjf9BgRed_5ztXlJxyqqUmSQEYQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/J6Bj2UASKYMfR4o3HFZSCoNt.png?f=user_large

[ Voor 20% gewijzigd door AlainSki op 17-12-2020 12:40 ]

• MJPost97
AlainSki schreef op donderdag 17 december 2020 @ 12:35:
ik ben een beetje laat bij het preorder spelletje maar wat is het verschil tussen deze twee? Of is dat goedkopere product een wachtrij die nooit meer gaat bewegen? Is overigens Azerty maar dat herkent iedereen wel denk ik :)

[Afbeelding]
Is geen goedkopere, is denk ik een fout op de website. De X mist daar ook in de naam. Suprim X is per kaart maar 1 versie van, dus geen OC of NON-OC whatsoever.

• MrnXdK
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 09-04 17:02
ik ben een beetje laat bij het preorder spelletje maar wat is het verschil tussen deze twee? Of is dat goedkopere product een wachtrij die nooit meer gaat bewegen omdat Azerty nooit meer voor die prijs gaat (kan of wil) leveren? Is overigens Azerty maar dat herkent iedereen wel denk ik :)

[Afbeelding]
Geen X, misschien geen ddr6x maar ddr6 vram? Maar dacht eigenlijk dat alle NVidea X geheugen hebben.

Ik zou ervan uit gaan dat het simpelweg een foutje op de website is.

• MJPost97
Domme reactie van mezelf, kan niet verwijderen.

[ Voor 108% gewijzigd door MJPost97 op 17-12-2020 12:45 ]

• AlainSki
nvm - die 3070s zijn het exact hetzelfde. Dit is dus gewoon scalping Azerty style?

Edit: Sta inmiddels in de wachtrij (positie onbekend voor die goedkopere variant, hou jullie op de hoogte!)

[ Voor 83% gewijzigd door AlainSki op 17-12-2020 12:46 ]

• iBasch
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:34
Rubenvdk schreef op donderdag 17 december 2020 @ 12:21:

Je bent bijna aan de beurt zo te zien! Gigabyte lijkt in ieder geval het best leverende merk te zijn, ik sta met Asus al flink lang te wachten zonder op te schuiven.

Artikel: VGA Asus Geforce RTX 3080 ROG-STRIX-RTX3080-O10G-GAMING
Jouw positie: 116 van de 372

• TheBrut3
  • Laatst online: 00:31
MJPost97 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 12:31:
Inmiddels uitverkocht.
Maar persoonlijk laat ik hem liggen om te prijs. SiComputers vraagt €610, wat de normale prijs van die kaart ongeveer hoort te zijn. Ik denk ook dat die prijs voor scalpers niet heel aantrekkelijk is, daar valt bijna geen winst meer op te maken.
ik ben een beetje laat bij het preorder spelletje maar wat is het verschil tussen deze twee?
De X heeft een hogere boostclock (1905 vs 1830 mhz)

[ Voor 17% gewijzigd door TheBrut3 op 17-12-2020 12:51 ]

• Rubenvdk
iBasch schreef op donderdag 17 december 2020 @ 12:46:
[...]

Je bent bijna aan de beurt zo te zien! Gigabyte lijkt in ieder geval het best leverende merk te zijn, ik sta met Asus al flink lang te wachten zonder op te schuiven.

Artikel: VGA Asus Geforce RTX 3080 ROG-STRIX-RTX3080-O10G-GAMING
Jouw positie: 116 van de 372
Ja klopt, het is de laatste tijd hard gegaan! Ik wilde eigenlijk een Asus TUF 3080 hebben, gezien deze het beste matcht met de rest van mijn build. Maar inderdaad Asus schiet nog niet heel erg op dus uiteindelijk voor de Gaming OC in de rij gaan staan.

Ik ben echt reuze benieuwd hoe de "bescheiden" levering bij Megekko eruit gaat zien... :?

• Pennywise81
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-03-2023

Pennywise81

blaat

Weer een kleine vooruitgang voor de MSI RTX 3080 Ventus 3X 10G OC (bij Alternate):
2 plekken gestegen sinds eergisteren, nu op 218..Vermoedelijk annuleringen.

[ Voor 5% gewijzigd door Pennywise81 op 17-12-2020 12:53 ]

blaat

• Deonn
Rubenvdk schreef op donderdag 17 december 2020 @ 12:51:
[...]

Ja klopt, het is de laatste tijd hard gegaan! Ik wilde eigenlijk een Asus TUF 3080 hebben, gezien deze het beste matcht met de rest van mijn build. Maar inderdaad Asus schiet nog niet heel erg op dus uiteindelijk voor de Gaming OC in de rij gaan staan.

Ik ben echt reuze benieuwd hoe de "bescheiden" levering bij Megekko eruit gaat zien... :?
Met de terminologie een tijdje in de gaten gehouden te hebben, niet meer dan 10 per model

• Dhorst
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 13-12-2025
Iemand al iets van Office Centre gehoord? Ik sta hier op de wachtlijst en ze zouden na 3 keer de datum te hebben verschoven vandaag MSI gaming trio 3080 binnen hebben/krijgen.....?!?

Gok dat dat niet het geval zou zijn maar toch benieuwd.

• Rubenvdk
Deonn schreef op donderdag 17 december 2020 @ 12:53:
[...]

Met de terminologie een tijdje in de gaten gehouden te hebben, niet meer dan 10 per model
Ja precies, zo zat ik ook te denken. 10 zou voor mij perfect zijn, maar laten we hopen op meer natuurlijk! :)
Zoals ik al eerder van de week aangaf vind ik het wel apart als je ziet wat andere shops hebben gehad dat ze bij Megekko nog steeds "bescheiden" aantallen verwachten. Tot zover speculaties van mijn kant, zal door de zenuwen komen. :P

• Robbie004
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-04 22:47
Ineens staan alle prijzen en leverdata op onbekend bij Megekko?!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lWofNs3_9fEjVNAC9t5M1fbZhUE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/jVDP0KneO0BHj3h55xPLZaLp.png?f=fotoalbum_large

• Deonn
Rubenvdk schreef op donderdag 17 december 2020 @ 12:57:
[...]

Ja precies, zo zat ik ook te denken. 10 zou voor mij perfect zijn, maar laten we hopen op meer natuurlijk! :)
Zoals ik al eerder van de week aangaf vind ik het wel apart als je ziet wat andere shops hebben gehad dat ze bij Megekko nog steeds "bescheiden" aantallen verwachten. Tot zover speculaties van mijn kant, zal door de zenuwen komen. :P
Ow man ik ken t!

VGA Gigabyte GeForce RTX 3080 GAMING OC 10G
Jouw positie: 31 van de 131

• StalinForKing
Robbie004 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 12:59:
Ineens staan alle prijzen en leverdata op onbekend bij Megekko?!

[Afbeelding]
Ik zal het wel effe opnieuw posten maar:

I.v.m. de alsmaar oplopende backorders op schaarse producten heeft Megekko besloten voorlopig geen bestellingen meer aan te nemen op producten waarvan de levertijd niet bekend is. Klanten die in een wachtrij staan blijven hier gewoon in staan en zullen ook als eerste uitgeleverd worden. Als er zicht komt op beschikbaarheid binnen 10 dagen zullen producten weer besteld kunnen worden.

• Robbie004
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-04 22:47
StalinForKing schreef op donderdag 17 december 2020 @ 13:00:
[...]
Ik zal het wel effe opnieuw posten maar:

I.v.m. de alsmaar oplopende backorders op schaarse producten heeft Megekko besloten voorlopig geen bestellingen meer aan te nemen op producten waarvan de levertijd niet bekend is. Klanten die in een wachtrij staan blijven hier gewoon in staan en zullen ook als eerste uitgeleverd worden. Als er zicht komt op beschikbaarheid binnen 10 dagen zullen producten weer besteld kunnen worden.
Aaah kijk, zat al te zoeken naar dit bericht, blijkbaar overheen gelezen. Logisch dat Megekko dat doet! Dankjewel. :)

• nizzle33
Dhorst schreef op donderdag 17 december 2020 @ 12:57:
Iemand al iets van Office Centre gehoord? Ik sta hier op de wachtlijst en ze zouden na 3 keer de datum te hebben verschoven vandaag MSI gaming trio 3080 binnen hebben/krijgen.....?!?

Gok dat dat niet het geval zou zijn maar toch benieuwd.
Ik ben al 2 maanden ruzie met die gasten aan het maken. Hun communicatie is drama.
Ga ervanuit dat je ergens halve wegen 2021 aan de beurt bent. Alle voorraad wordt verdeeld naar ratio wat betekent dat bijna alles naar de grote jongens toe gaat en wanneer er iets over is dit naar office centre gaat.

Wanneer heb je besteld?

Hij is doorgeschoven nu naar 30 december. |:(

[ Voor 3% gewijzigd door nizzle33 op 17-12-2020 13:06 ]

• lvlouis
  • Laatst online: 13-10-2025
Hier wat stock, uiteraard aan scalperprijzen. 949 à 999 voor de 3080, 749 voor de 3070 en maar liefst 699 voor de 3060Ti...
https://www.computerunive...rdware%20%26%20Components

• Aggressor
  • Laatst online: 23:58

• Schurkzor
  • Niet online
3080 (amp holo) op alternate de:

https://www.alternate.de/...arte/html/product/1677985?

• Dhorst
nizzle33 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 13:05:
[...]

Ik ben al 2 maanden ruzie met die gasten aan het maken. Hun communicatie is drama.
Ga ervanuit dat je ergens halve wegen 2021 aan de beurt bent. Alle voorraad wordt verdeeld naar ratio wat betekent dat bijna alles naar de grote jongens toe gaat en wanneer er iets over is dit naar office centre gaat.

Drama is het zeker

Wanneer heb je besteld?
Ik heb een week na release besteld. Toen zouden ze een pallet binnen krijgen😅

Hij is doorgeschoven nu naar 30 december. |:(

Ze zeggen maar wat het is gewoon puur gokken wat ze doen. Zeg dan dat je het niet weet. Oef spijt van

• Seraphim0
  • Laatst online: 28-09-2024
[...]

ooh Ik heb 23e besteld! Fijn om te zien dat er schot in zit!

• nizzle33
Ik heb 2 dagen geleden contact gehad met iemand die de leverancier direct had gebeld, hoe het zat met leveren aangezien ik aan had gegeven er wel degelijk kaarten werden uitgeleverd door andere shops.

Ze blijven zich verschuilen dat ze niks kunnen doen, ze bieden ook geen alternatief aan en het enige wat je kan doen is je geld terug krijgen. Maarja in deze tijden heb je daar toch niks aan want je gaat weer ergens anders in de rij staan.

• Dhorst
nizzle33 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 13:13:
[...]

Ik heb 2 dagen geleden contact gehad met iemand die de leverancier direct had gebeld, hoe het zat met leveren aangezien ik aan had gegeven er wel degelijk kaarten werden uitgeleverd door andere shops.

Ze blijven zich verschuilen dat ze niks kunnen doen, ze bieden ook geen alternatief aan en het enige wat je kan doen is je geld terug krijgen. Maarja in deze tijden heb je daar toch niks aan want je gaat weer ergens anders in de rij staan.
Ja precies dat is het frustrerende. Communicatie is gewoon ook rondom slecht daar.

Slechte recensie schrijven en afwachten maar....

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:46
nizzle33 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 13:13:
[...]

Ik weet niet of je een hele specifieke kaart moet hebben, maar je hoeft lang niet altijd in de rij te staan.
En door bij hun te blijven staan komen ze er wel mee weg....

• nizzle33
kneusteun schreef op donderdag 17 december 2020 @ 13:16:
[...]

Ik weet niet of je een hele specifieke kaart moet hebben, maar je hoeft lang niet altijd in de rij te staan.
En door bij hun te blijven staan komen ze er wel mee weg....
Klopt, maar ik weiger woeker prijzen te betalen en 150 euro meer te betalen, ook al heb ik op dit moment een PC klaar staan zonder videokaart met een 5900X erin.

• Jordywil
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 04-05 22:35

Jordywil

Exploitation Engineer

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mLkJUXc4fYbshBk0iQK5kSAumvo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/84DWHG0Ma6ZgoZVxxMZtVHuV.jpg?f=fotoalbum_large

Hoppa, die is binnen, vanavond Cyberbug spelen _/-\o_

J Willigenburg

• steffoon
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 29-04 20:12
Had eergisteren een MSI 3060ti gaming X bij Azerty gekocht in afwachting van een van mijn 3080 bestellingen.
Levering was gisteren voorzien tussen 13u15 en 17u15 maar de koerier was hier pas rond 21u. 8)7 Drukke dagen voor die mensen.

Staat nu geïnstalleerd en ben tot dusver onder de indruk van de performance en de absolute stilte. Misschien annuleer ik die 3080 wel, anders gaat deze alsnog op V&A wanneer de 3080 binnen is. We zien nog wel.

• BZKD
  • Laatst online: 05-04-2025
Mijn gigabyte 3060 Ti OC pro is ook net binnen. Hyped

• deathsniper
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 30-04 11:56
Net email gehad van Informatique Klantenservice dat mijn zending is klaargemaakt voor verzending betreft de MSI GeForce RTX 3080 Suprim X 10G was 7de in de rij , dus weet niet of er meer dan 7 zijn geweest!

• makato2003
Nice, maar ik heb dan hier weer probleem mee:
"Verzeker uw MSI GeForce® RTX 3090, 24GB, Suprim X Eenmalig € 39,95"

• TheBrut3
  • Laatst online: 00:31
makato2003 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 13:45:
Nice, maar ik heb dan hier weer probleem mee:
"Verzeker uw MSI GeForce® RTX 3090, 24GB, Suprim X Eenmalig € 39,95"
Tsja, je kan tegenwoordig echt alles verzekeren. Dus ik sta er niet van te kijken.

• makato2003
TheBrut3 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 13:47:
[...]

Tsja, je kan tegenwoordig echt alles verzekeren. Dus ik sta er niet van te kijken.
Klopt, maar net als dode pixels...krijg je die dus als je niet verzekerd...

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 04-05 12:20
makato2003 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 13:51:
[...]

Klopt, maar net als dode pixels...krijg je die dus als je niet verzekerd...
Lol dat is helemaal niet waar laatst nog een gaming monitor bij mediamarkt gekocht omdat ze een week na blackfriday hem nog een keer in de aanbieding deden voor de bf prijs, zonder dode pixel verzekering en ik typ dit bericht nu op dat scherm. en je raad het al geen dode pixels :D

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

• Mobzy
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:36
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qBIFt_keDUVS5p_1SO5MrLT4shw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wl7tqLWhP6anL3XHS0woRhm1.jpg?f=fotoalbum_large

Dinsdag besteld bij azerty met behulp van dit topic. Gaat 'helaas' ongeopend retour daar ik vanochtend een Asus 3080 ekwb heb kunnen snipen die morgen wordt afgeleverd.

Tenzij iemand anders m graag wil overnemen voor de verkoopprijs, dan schuif ik m gewoon door.

• Gidio
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 02-04-2021
Mijn Asus GeForce RTX 3060 Ti DUAL OC is net verzonden bij Megekko!

Stond op plaats 1, mogelijk zijn er nog binnengekomen.
Pagina: 1 ... 383 ... 629 Laatste

Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
Beschikbaarheid is te vinden in https://docs.google.com/s...2_DWk4/edit#gid=712726851 (niet meer up-to-date)

reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord