Wachtrijen bij Azerty zijn niet bekend. Ik las hier reacties van mensen die hem deze week ontvingen en die waren half november besteld. Gaat dus best snel, heb hem ook deze week bij Azerty besteld.daveytje schreef op donderdag 17 december 2020 @ 18:56:
Iemand die weet hoe lang de wachtrij van de MSI gaming x trio is bij Azerty?
Jawel.. Tool is onlineThodekroo schreef op donderdag 17 december 2020 @ 18:58:
[...]
Wachtrijen bij Azerty zijn niet bekend. Ik las hier reacties van mensen die hem deze week ontvingen en die waren half november besteld. Gaat dus best snel, heb hem ook deze week bij Azerty besteld.
https://azerty.nl/wachtrijThodekroo schreef op donderdag 17 december 2020 @ 18:58:
[...]
Wachtrijen bij Azerty zijn niet bekend. Ik las hier reacties van mensen die hem deze week ontvingen en die waren half november besteld. Gaat dus best snel, heb hem ook deze week bij Azerty besteld.
Rond 4 uur vanmiddag mijn Gigabyte RTX 3060 ontvangen van Alternate (gisteren besteld).
Net even 3DMark en CP2077 gedraaid om te zien of er geen issues waren betreffende mijn voeding (450W Corsair) en heb tot nog toe nul problemen gehad. Draai verder nog een i6600K op 4.5Ghz met 16GB en wat normale randzaken. Bedankt voor het posten van de linkjes heren
Net even 3DMark en CP2077 gedraaid om te zien of er geen issues waren betreffende mijn voeding (450W Corsair) en heb tot nog toe nul problemen gehad. Draai verder nog een i6600K op 4.5Ghz met 16GB en wat normale randzaken. Bedankt voor het posten van de linkjes heren
Oef, lastig... Zou ik aansluiten in de wachtrij of hopen op een 'binnenkort beschikbaar' notificatie?ParaWM schreef op donderdag 17 december 2020 @ 18:51:
[Afbeelding]
Zelfde kaart. So close.... Graag voor de kerst vakantie!!!
Hoe is jouw wachtrij verlopen, wanneer order geplaatst als ik vragen mag?
Azerty:
Gigabyte GeForce RTX 3060 Ti GAMING OC 8G - Videokaart - 8 GB GDDR6 - PCIe 4.0 x16 - 2x HDMI 2.1, 2x Displayport 1.4
Artikelnummer 4383530 | Jouw positie 11/55
Gigabyte GeForce RTX 3060 Ti GAMING OC 8G - Videokaart - 8 GB GDDR6 - PCIe 4.0 x16 - 2x HDMI 2.1, 2x Displayport 1.4
Artikelnummer 4383530 | Jouw positie 11/55
Azerty geeft nu ook onder de FAQ van de wachtrij tool aan hoeveel kaarten ze binnen hebben gekregen sinds 7-12-2020 als je kijkt onder de vraag "Krijgen jullie wel producten binnen?".
https://azerty.nl/wachtrij
Hetzelfde hier. Alleen dan met een 550W voeding. En wil graag ook de mensen die de link naar alternate gisteren hebben gedeeld!xeroamd schreef op donderdag 17 december 2020 @ 19:11:
Rond 4 uur vanmiddag mijn Gigabyte RTX 3060 ontvangen van Alternate (gisteren besteld).
Oef, ik op plek 7 bij Megekko. Laten we het beste hopen!
i7-10700k | 32GB @3200Mhz | RTX 3090
Ik had de gok genomen bij Azerty vorige week nadat de Vision in de vrije verkoop was gekomen (was dus geen wachtrij blijkbaar)
Gigabyte GeForce RTX 3080 Vision OC 1/3
Gigabyte GeForce RTX 3080 Vision OC 1/3
Inmiddels hebben ze de exacte getallen vervangen door 'vage' termen als klein aantal en redelijk aantal, maar ik heb nog screenshots gemaakt van hoe het er eerst uitzagAllian schreef op donderdag 17 december 2020 @ 19:15:
Azerty geeft nu ook onder de FAQ van de wachtrij tool aan hoeveel kaarten ze binnen hebben gekregen sinds 7-12-2020 als je kijkt onder de vraag "Krijgen jullie wel producten binnen?".![]()
Dit is dus antwoord op de vraag: Krijgen jullie wel producten binnen?
/f/image/JCCKc38iALeBbn6ADqdYyfy1.png?f=fotoalbum_large)
Nu is het vraag wie krijgt het meest?Allian schreef op donderdag 17 december 2020 @ 19:34:
[...]
Inmiddels hebben ze de exacte getallen vervangen door 'vage' termen als klein aantal en redelijk aantal, maar ik heb nog screenshots gemaakt van hoe het er eerst uitzag
Dit is dus antwoord op de vraag: Krijgen jullie wel producten binnen?
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Haha als ik de aantallen van de Gaming OC zo zie bij Azerty en mijn positie 7 in combinatie met "bescheiden" aantallen bij Megekko, dan zakt de moed me in de schoenen.
Er blijkt dus wel een wachtrij checker te zijndaveytje schreef op donderdag 17 december 2020 @ 18:56:
Iemand die weet hoe lang de wachtrij van de MSI gaming x trio is bij Azerty?
Nou, Azerty duidelijk niet! Megekko heeft echt een veelvoud hiervan gekregen. Denk dat ze alleen met die enorme Gigabyte leveringen (2x) al over de totale aantallen heengaan.Awesomegames schreef op donderdag 17 december 2020 @ 19:36:
[...]
Nu is het vraag wie krijgt het meest?azerty Alternate megekko?
Signature
Nice build.suprimx schreef op donderdag 17 december 2020 @ 19:25:
Nu 1 dag in gebruik, eindelijk me build complete (9900KS)
echt een beest van een kaart, max fps en settings in doom eternal en CoD cold war is echt insane intens.
succes iedereen
[Afbeelding]
Ik sta op plek 13Rubenvdk schreef op donderdag 17 december 2020 @ 19:25:
[...]
Oef, ik op plek 7 bij Megekko. Laten we het beste hopen!
Zal em niet meer worden dit jaar. Ach ja, hoop wel voor je dat je erbij zit.
Na lang lurken in dit topic de knoop doorgehakt en een heel nieuw systeem bestel bij Azerty, waaronder de MSI RTX 3070 ventus X3. Besteld voor 619,- en ik weet nog niet wat mijn plek in de wachtrij is. Ik post mijn plek zodra ik deze kan zien.
Overigens ook een 5600X besteld. Ben benieuwd.
Dat klinkt zeker goed!TLBuis schreef op donderdag 17 december 2020 @ 20:20:
Na lang lurken in dit topic de knoop doorgehakt en een heel nieuw systeem bestel bij Azerty, waaronder de MSI RTX 3070 ventus X3. Besteld voor 619,- en ik weet nog niet wat mijn plek in de wachtrij is. Ik post mijn plek zodra ik deze kan zien.
Dankjewel! Ik ga er ook maar niet van uit dat het dit jaar nog gaat lukken.JellyD schreef op donderdag 17 december 2020 @ 20:08:
[...]
Ik sta op plek 13![]()
Zal em niet meer worden dit jaar. Ach ja, hoop wel voor je dat je erbij zit.
Na lang wikken en wegen en bijna een 3070 voor 680 besteld te hebben die ik op voorraad zag bij een webshop ben ik toch maar voor een 3080 gegaan bij Azerty;
Gigabyte GeForce RTX 3080 Eagle 10G - Videokaart - 10 GB GDDR6X - PCIe 4.0 x16 - 2x HDMI, 3x DisplayPort
Artikelnummer 4389474 | Jouw positie 9/10
Gaan het zien
Nu nog een 5600x, maar eerst maar wachten tot de bios updates van mijn 450B mobo er zijn dan hoef ik die niet te upgraden.
Gigabyte GeForce RTX 3080 Eagle 10G - Videokaart - 10 GB GDDR6X - PCIe 4.0 x16 - 2x HDMI, 3x DisplayPort
Gaan het zien
Nu nog een 5600x, maar eerst maar wachten tot de bios updates van mijn 450B mobo er zijn dan hoef ik die niet te upgraden.
Mag ik vragen hoe lang het bij jou duurde voordat je je positie kon checken in de wachtrij bij Azerty?Styreta schreef op donderdag 17 december 2020 @ 20:50:
Na lang wikken en wegen en bijna een 3070 voor 680 besteld te hebben die ik op voorraad zag bij een webshop ben ik toch maar voor een 3080 gegaan bij Azerty;
Gaan het zien![]()
5 minuten? Kon het vrij snel zien. https://azerty.nl/wachtrij en je order nr erin zetten.TLBuis schreef op donderdag 17 december 2020 @ 20:56:
[...]
Mag ik vragen hoe lang het bij jou duurde voordat je je positie kon checken in de wachtrij bij Azerty?
Verwijderd
na ongeveer een maand in een wachtrij te staan bij alternate ben ik van positie 44 naar 37 gezakt voor mijn asus tuf 3080 gaming OC. ik denk dat ik van geluk mag spreken als ik dat ding heb tegen februari.
Hebben er al mensen een verzendbevestiging die gisteren besteld hebben bij cyberport.de?
Ik heb deze kaart een paar uur na release besteld bij alternate en sta vandaag 59ste in de wachtrijeippahc schreef op woensdag 16 december 2020 @ 10:18:
[...]
MSI GeForce RTX 3080 Ventus 3X 10G OC grafische kaart is heel slecht leverbaar. Ik heb deze bij Informatique in bestelling staan en mensen die mid november deze besteld hebben zitten nog steeds in de wacht...
Misschien iets te doen met de brand in de fabriek?
MSI GeForce RTX 3070 VENTUS 3X OC - Videokaart - 8 GB GDDR6 - PCIe 4.0 - HDMI, 3x DisplayPort
Artikelnummer 4374747 | Jouw positie 3/5
Bij Azerty.
Artikelnummer 4374747 | Jouw positie 3/5
Bij Azerty.
Als dat alternate.nl is dan zijn dat annuleringen. en er komen idd weinig Asus 3080 tuf oc kaarten aan. Ik vrees dat mijn positie 8 ook na de kerst word. Sta overigens al 10 weken in de lijst aanstaande maandag.Verwijderd schreef op donderdag 17 december 2020 @ 21:14:
na ongeveer een maand in een wachtrij te staan bij alternate ben ik van positie 44 naar 37 gezakt voor mijn asus tuf 3080 gaming OC. ik denk dat ik van geluk mag spreken als ik dat ding heb tegen februari.
Ik merk net dat mijn kaart die met Post NL van Megekko komt een handtekening nodig heeft (of dit staat bij de T&T: "Om deze zending te ontvangen is een handtekening nodig. Voorkom direct contact; geef de laatste drie cijfers van je identiteitsbewijs door. PostNL tekent dan voor jou.").
Moet dit een handtekening van mij zijn? Aangezien ik soms wel en soms niet thuis ben, laat ik deze bij mijn ouders leveren, zou dit problemen opleveren (zit in België en heb niet superveel ervaring met Post NL)
Moet dit een handtekening van mij zijn? Aangezien ik soms wel en soms niet thuis ben, laat ik deze bij mijn ouders leveren, zou dit problemen opleveren (zit in België en heb niet superveel ervaring met Post NL)
Het lijkt haast of Alternate minder kaarten krijgt. Klopt dit ook of zie ik sterretjes?Bisquit schreef op donderdag 17 december 2020 @ 22:15:
[...]
Als dat alternate.nl is dan zijn dat annuleringen. en er komen idd weinig Asus 3080 tuf oc kaarten aan. Ik vrees dat mijn positie 8 ook na de kerst word. Sta overigens al 10 weken in de lijst aanstaande maandag.
Nee, gewoon een handtekening/identiteitsnummer van een willekeurig iemand.Gidio schreef op donderdag 17 december 2020 @ 22:22:
Ik merk net dat mijn kaart die met Post NL van Megekko komt een handtekening nodig heeft (of dit staat bij de T&T: "Om deze zending te ontvangen is een handtekening nodig. Voorkom direct contact; geef de laatste drie cijfers van je identiteitsbewijs door. PostNL tekent dan voor jou.").
Mijn ervaring is dat je in de huidige tijd helemaal geen handtekening hoeft te zetten. En dat is volgens mij technisch een behoorlijk probleem. Want ik ben benieuwd wat er gebeurt als je pakket voor de deur wordt gezet (is me al overkomen) en het is uiteindelijk door regen beschadigd of het pakket is meegenomen.Gidio schreef op donderdag 17 december 2020 @ 22:22:
Ga dan maar eens bewijzen dat je geen handtekening hebt gezet.
Neeh, handtekening vragen ze niet ivm covid.Gidio schreef op donderdag 17 december 2020 @ 22:22:
Wel is het handig om rijbewijs of paspoort thuis te laten.
Verwijderd
het is op alternate.beBisquit schreef op donderdag 17 december 2020 @ 22:15:
[...]
Als dat alternate.nl is dan zijn dat annuleringen. en er komen idd weinig Asus 3080 tuf oc kaarten aan. Ik vrees dat mijn positie 8 ook na de kerst word. Sta overigens al 10 weken in de lijst aanstaande maandag.
Waar had jij weer besteld en wanneer? Te veel posts om terug op te zoeken
Ze kunnen blijven lullen over hogere vraag, maar veruit het grootste probleem zit toch echt in het feit dat er amper tot niks geleverd wordt.. Worden de kaarten überhaupt wel in fatsoenlijke aantallen gefabriceerd, en zoja waar gaan ze dan heen?!? Niet naar Nederlandse retailers in ieder geval..Bisquit schreef op donderdag 17 december 2020 @ 22:15:
[...]
Gigabyte Vision OC op Alternate BE maandag 14/12rooierd schreef op donderdag 17 december 2020 @ 22:42:
[...]
Waar had jij weer besteld en wanneer? Te veel posts om terug op te zoeken
Cat linux.txt
Het ziet er naar uit dat ze bij azerty tot de 23ste geen 3080 Suprim x meer gaan binnen krijgen.
Bummer...😐
Bummer...😐
Hoezo? 23 Dec? Jan?MaXeRs schreef op donderdag 17 december 2020 @ 22:53:
Het ziet er naar uit dat ze bij azerty tot de 23ste geen 3080 Suprim x meer gaan binnen krijgen.
Bummer...😐
Found it. Ok thxMaXeRs schreef op donderdag 17 december 2020 @ 22:53:
Bummer...😐
Wat er tot nu geleverd is is volgens mij wel redelijk verdeeld onder de aangesloten webshops.DLSS schreef op donderdag 17 december 2020 @ 22:22:
[...]
Het lijkt haast of Alternate minder kaarten krijgt. Klopt dit ook of zie ik sterretjes?
Shops als informatique en Azerty boren waarschijnlijk ook andere bronnen aan zoals amazon ook doet.
En van de 3070 en 3060 kaarten lees ik best vaak dat ze verzonden zijn door zowel megekko als Alternate.nl
Daar zijn de wachttijden ook korter van. De 3080 is populairder, en dat vertaald zich in lange wachtrijen.
23dec.
Op de website van azerty bij de FAQ
"Welke producten verwachten jullie binnenkort binnen te krijgen?"
Daar staat geen enkele msi kaart tussen helaas.
[ Voor 7% gewijzigd door MaXeRs op 17-12-2020 23:09 ]
Verwijderd
Yes! Net een uurtje geleden eerst een mailtje van cyberport en daarna meteen eentje van DHL. Heeft het pand al verlatenScrtz schreef op donderdag 17 december 2020 @ 21:14:
Hebben er al mensen een verzendbevestiging die gisteren besteld hebben bij cyberport.de?
Trouwens ook nog contact opgenomen vandaag om te bevestigen of ik ‘m wel zou krijgen.
Vanavond ook maar een bestelling geplaatst bij Azerty:
Asus ROG Strix GeForce RTX 3080 OC - Videokaart - 10 GB GDDR6X - PCIe 4.0 x16 - 2x HDMI, 3x DisplayPort
Artikelnummer 4348174 | Jouw positie 55/55
Dit gaat 'm ook niet worden voor de Kerst.
Asus ROG Strix GeForce RTX 3080 OC - Videokaart - 10 GB GDDR6X - PCIe 4.0 x16 - 2x HDMI, 3x DisplayPort
Hoe kom je aan die ondersteunende pilaar ding ? Of werd die meegeleverd ?suprimx schreef op donderdag 17 december 2020 @ 19:25:
echt een beest van een kaart, max fps en settings in doom eternal en CoD cold war is echt insane intens.
succes iedereen
[Afbeelding]
Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram
Bij de Suprim X wordt deze meegeleverd!mmxmmx schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 00:28:
[...]
Hoe kom je aan die ondersteunende pilaar ding ? Of werd die meegeleverd ?
Haha dat is veel RGB, maarrrrrr je mist deze nogsuprimx schreef op donderdag 17 december 2020 @ 19:25:
succes iedereen
[Afbeelding]
Toffe build in ieder geval, veel game-plezier met je Suprim X! Oh en mooi gevonden zo de locatie voor de houder haha
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Misschien wel voor kerst 2021...Glawen schreef op donderdag 17 december 2020 @ 23:42:
Vanavond ook maar een bestelling geplaatst bij Azerty:
Nu ga ik even de naive optimist zijn.. Maar megekko wist ook niet wanneer ze de suprim binnen kregen.. Opeens was die er..MaXeRs schreef op donderdag 17 december 2020 @ 23:07:
[...]
23dec.
Op de website van azerty bij de FAQ
"Welke producten verwachten jullie binnenkort binnen te krijgen?"
Daar staat geen enkele msi kaart tussen helaas.
Laten we hopen dat dit ook bij azerty gebeurd... (/Wishfull thinking)
Goodmorning peeps,
Ik ben weer klaar voor een dagje lurken zodat ik misschien toch nog een 3070 heb voor kerst.
Ik ben weer klaar voor een dagje lurken zodat ik misschien toch nog een 3070 heb voor kerst.
Gisteren dan eindelijk de GIGABYTE RTX 3080 GAMING OC ontvangen van Alternate NL. Erg blij mee, een enorme upgrade vanaf de 1080 Ti, met name op 4K.
70 dagen moeten wachten (8 oktober), maar het was het wachten waard.
De game key voor CoD Black Ops Cold War netjes per mail ontvangen (en Geforce Now) nadat ik er naar had gevraagd in de Alternate NL chat. Persoonlijk heeft Alternate me altijd goed te woord te staan, en lijkt het me een heel degelijk bedrijf.
Ik wens allen in dit topic nog succes met de zoektocht!
:strip_exif()/f/image/szSPrSP144tMlH96WZdzIzVe.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/TE4X5I2OAWDLXy5zrVQ2Ot7S.jpg?f=fotoalbum_large)
De game key voor CoD Black Ops Cold War netjes per mail ontvangen (en Geforce Now) nadat ik er naar had gevraagd in de Alternate NL chat. Persoonlijk heeft Alternate me altijd goed te woord te staan, en lijkt het me een heel degelijk bedrijf.
:strip_exif()/f/image/szSPrSP144tMlH96WZdzIzVe.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/TE4X5I2OAWDLXy5zrVQ2Ot7S.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb em!! Bedankt vriend!Prullenmand schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 08:04:
MSI RTX 3070 op voorraad:
https://www.megekko.nl/pr...70-SUPRIM-X-8G-Videokaart
Ziet er goed uit! Veel plezier ermee!maxvij schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 08:08:
Gisteren dan eindelijk de GIGABYTE RTX 3080 GAMING OC ontvangen van Alternate NL. Erg blij mee, een enorme upgrade vanaf de 1080 Ti, met name op 4K.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Het is toch sowieso duidelijk dat dit niet alleen high demand is maar dat de yields gewoon matig zijn. De leveranciers krijgen gewoon te weinig chips geleverd.Inflatable schreef op donderdag 17 december 2020 @ 22:49:
[...]
Ze kunnen blijven lullen over hogere vraag, maar veruit het grootste probleem zit toch echt in het feit dat er amper tot niks geleverd wordt.. Worden de kaarten überhaupt wel in fatsoenlijke aantallen gefabriceerd, en zoja waar gaan ze dan heen?!? Niet naar Nederlandse retailers in ieder geval..
Ja ik poste het wat vond het wel erg lang duren (meer dan 24 uur om een pakketje te verzenden ^^) maar heb gisteravond idd ook de bevestiging gehad!Verwijderd schreef op donderdag 17 december 2020 @ 23:16:
[...]
Yes! Net een uurtje geleden eerst een mailtje van cyberport en daarna meteen eentje van DHL. Heeft het pand al verlaten
Trouwens ook nog contact opgenomen vandaag om te bevestigen of ik ‘m wel zou krijgen.
Verwijderd
Net bestelling geplaatst bij alternate be voor de msi 3080 suprim x aangezien deze blijkbaar de laatste weken op veel plaatsen mondjesmaat binnenkomt. Ik ben 3de in de wachtrij. Fingers crossed voor een levering vòòr nieuwjaar
Die was snel wegPrullenmand schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 08:04:
MSI RTX 3070 op voorraad:
https://www.megekko.nl/pr...70-SUPRIM-X-8G-Videokaart
Zojuist de Gigabyte Gaming OC RTX 3080 besteld bij Azerty.
Tracht de google doc bij te werken, maar kan de velden niet invullen.
Gigabyte GeForce RTX 3080 Gaming OC 10G - Videokaart - 10 GB GDDR6X - PCIe 4.0 x16 - 2x HDMI, 3x DisplayPort
Artikelnummer 4342277 | Jouw positie 17/17
Tracht de google doc bij te werken, maar kan de velden niet invullen.
Gigabyte GeForce RTX 3080 Gaming OC 10G - Videokaart - 10 GB GDDR6X - PCIe 4.0 x16 - 2x HDMI, 3x DisplayPort
Artikelnummer 4342277 | Jouw positie 17/17
Bij megekko zijn ze voor vandaag schijnbaar ook al klaar...
Laatste update: Vrijdag 18-12 '20 18:21
Laatste update: Vrijdag 18-12 '20 18:21
Yes, heb ik gedaan hoor. Heb niet zo heel veel foto's genomen, wilde zo snel mogelijk naar Cyberpunk.Devler schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 08:14:
[...]
Wel even een extra voedingskabel bijtrekken ipv te daisy chainen.
Al een aantal keer gepost, maar toch:Verwijderd schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 09:00:
Hoezo heeft megekko geen prijzen meer op de site ?
Aanpassing op onze website
I.v.m. de alsmaar oplopende backorders op schaarse producten heeft Megekko besloten voorlopig geen bestellingen meer aan te nemen op producten waarvan de levertijd niet bekend is. Klanten die in een wachtrij staan blijven hier gewoon in staan en zullen ook als eerste uitgeleverd worden. Als er zicht komt op beschikbaarheid binnen 10 dagen zullen producten weer besteld kunnen worden.
Tijd voor de mogelijkheid om een sticky post (adhv votes?) te maken. ;-)magatsu schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 09:07:
[...]
Al een aantal keer gepost, maar toch:
Aanpassing op onze website
I.v.m. de alsmaar oplopende backorders op schaarse producten heeft Megekko besloten voorlopig geen bestellingen meer aan te nemen op producten waarvan de levertijd niet bekend is. Klanten die in een wachtrij staan blijven hier gewoon in staan en zullen ook als eerste uitgeleverd worden. Als er zicht komt op beschikbaarheid binnen 10 dagen zullen producten weer besteld kunnen worden.
Hier nog maar een keer update over een Gigabyte 3070 Eagle non OC bestelling bij CD Romland.
- 30 Oct plaats 41
- 9 Nov plaats 27
- 26 Nov plaats 15
- 1 Dec plaats 12
- 9 Dec plaats 12
- 18 Dec plaats 11
Update megekko:
Ze verwachten vandaag een redelijk aantal Asus strix 3090 oc.
Waar is die 3080 in grote hoeveelheid nou
waar staan die updates op hun site? Heb je een link?F5544 schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 09:36:
Update megekko:
.Stephmeister schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 09:38:
[...]
waar staan die updates op hun site? Heb je een link?
https://www.megekko.nl/info/RTX-3080
Op 18-12-2020 hebben wij een klein aantal van onderstaande kaarten ontvangen:
• MSI GeForce RTX 3080 VENTUS 3X 10G
• MSI GeForce RTX 3070 GAMING-X Trio 8G
-Megekko
Hoeveel is een klein aantal? Ik sta 8e voor de 3080, hopelijk zit ik erbij maar een klein aantal is misschien net iets te klein
-Megekko
Hoeveel is een klein aantal? Ik sta 8e voor de 3080, hopelijk zit ik erbij maar een klein aantal is misschien net iets te klein
5-10 oid. Maar pin me er niet op vast.Tacocat schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 09:53:
-Megekko
[ Voor 3% gewijzigd door MrnXdK op 18-12-2020 10:02 ]
Ik denk minder dan 5. Maar dat is alleen maar speculeren dit.Tacocat schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 09:53:
-Megekko
https://azerty.nl/product...-dual-fan-videokaart-8-gb
Edit : Weg
Edit : Weg
[ Voor 9% gewijzigd door arjannijborg op 18-12-2020 10:02 ]
Inmiddels 7 weken geleden dat er 4 STRIX 3080 kaarten geleverd zijn bij Alternate NL.
Nadat ik en een paar anderen hier eergisteren €900,- kwijt zijn geraakt aan een scammer (ja, dom en ongeduldig
) zou het mijn weekend iig een beetje goedmaken.
Gisteren een mail ontvangen van 1 van de accountmanagers bij Alternate (Zakelijke klant).
Op mijn vraag waarom zo'n beetje iedereen meer kaarten ontvangt dan Alternate NL kreeg ik het volgende antwoord:
"Het klopt inderdaad dat de kaart met mondjesmaat meer wordt geleverd. Wij hebben een sterk inkoopteam die er alles aan doet om de kaarten zo snel mogelijk bij ons te krijgen."
Ofwel dit bevestigd naar mijn idee dat ze t.o.v. andere shops idd lage prijzen hanteren maar dat ook de reden is dat ze minder marge hebben bij het inkopen. Verklaart ook waarom de prijzen onlangs zijn verhoogd.
Ben bang dat we voorlopig bij Alternate geen regelmatige leveringen gaan zien, simpelweg omdat andere shops bereid zijn meer te betalen aan hun leveranciers...
Nadat ik en een paar anderen hier eergisteren €900,- kwijt zijn geraakt aan een scammer (ja, dom en ongeduldig
Gisteren een mail ontvangen van 1 van de accountmanagers bij Alternate (Zakelijke klant).
Op mijn vraag waarom zo'n beetje iedereen meer kaarten ontvangt dan Alternate NL kreeg ik het volgende antwoord:
"Het klopt inderdaad dat de kaart met mondjesmaat meer wordt geleverd. Wij hebben een sterk inkoopteam die er alles aan doet om de kaarten zo snel mogelijk bij ons te krijgen."
Ofwel dit bevestigd naar mijn idee dat ze t.o.v. andere shops idd lage prijzen hanteren maar dat ook de reden is dat ze minder marge hebben bij het inkopen. Verklaart ook waarom de prijzen onlangs zijn verhoogd.
Ben bang dat we voorlopig bij Alternate geen regelmatige leveringen gaan zien, simpelweg omdat andere shops bereid zijn meer te betalen aan hun leveranciers...
https://www.informatique....x-3070-8gb-vision-oc.html
3070 vision op voorraad
https://www.informatique....rtx-3070-8gb-aorus-m.html
3070 aorus op voorraad
3070 vision op voorraad
https://www.informatique....rtx-3070-8gb-aorus-m.html
3070 aorus op voorraad
Jou conclusie uit die quote staat los van de inhoud (De inhoud zegt namelijk niks, MANDversie is: Klopt we krijgen minder, maar we doen ons best).svdham schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 10:06:
Inmiddels 7 weken geleden dat er 4 STRIX 3080 kaarten geleverd zijn bij Alternate NL.
Nadat ik en een paar anderen hier eergisteren €900,- kwijt zijn geraakt aan een scammer (ja, dom en ongeduldig) zou het mijn weekend iig een beetje goedmaken.
Daarnaast spreek je je eigen conclusie gelijk weer tegen, wanneer je zegt dat je niet veel verwacht terwijl ze juist de prijzen hebben verhoogt om beter te kunnen concurreren op de inkoop (volgens jou).
Ik zou het gewoon lekker afwachten. Want zoals je merkt krijg je niet veel info voor al je moeite. Je wist namelijk al dat ze minder kregen.
Zouden voorraad moeten hebben volgens hun website (MSI 3070 Gaming X Trio):
https://www.hardware-expe...io-8gb-4719072763053.html
https://www.hardware-expe...io-8gb-4719072763053.html
[ Voor 6% gewijzigd door SPOXYWOXY op 18-12-2020 10:16 ]
Valt mee hoor, Azerty krijgt de eerste kleine levering aankomende week. Asus loopt gewoon achter. Stop met het klagen, snipe een kaart of heb geduld.svdham schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 10:06:
Nadat ik en een paar anderen hier eergisteren €900,- kwijt zijn geraakt aan een scammer (ja, dom en ongeduldig) zou het mijn weekend iig een beetje goedmaken.
Pffff weer dezelfde vraag, wil ik 200 euro meer betalen om m dit jaar nog te hebben.....
Vind dit ook wel belachelijk veel voor een 3080.. Fancy cooler of nietDeonn schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 10:18:
[...]
Pffff weer dezelfde vraag, wil ik 200 euro meer betalen om m dit jaar nog te hebben.....
[ Voor 3% gewijzigd door Cogency op 18-12-2020 10:19 ]
2e vraag, heb je hem echt nodig of volstaat je huidige videokaart nog :-)Deonn schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 10:18:
[...]
3e vraag, is hij bedoeld voor Cyberpunk? Dan.kan je net zo goed nog ff wachten
Informatique gedaalde aantallen:
-2 Asus GeForce® RTX 3080, 10GB, TUF Gaming OC - €929,-
op voorraad Gigabyte GeForce RTX 3080 AORUS Xtreme 10G - €1049,-
op voorraad Gigabyte GeForce RTX 3080 AORUS XTREME WATERFORCE WB 10G - €1099,-
-3 Gigabyte GeForce RTX 3080 GAMING OC 10G - €949,-
-6 Gigabyte GeForce RTX 3080 Vision OC 10G - €949,-
-4 MSI GeForce RTX 3080 SUPRIM X 10G - €899,-
-2 Asus GeForce® RTX 3080, 10GB, TUF Gaming OC - €929,-
op voorraad Gigabyte GeForce RTX 3080 AORUS Xtreme 10G - €1049,-
op voorraad Gigabyte GeForce RTX 3080 AORUS XTREME WATERFORCE WB 10G - €1099,-
-3 Gigabyte GeForce RTX 3080 GAMING OC 10G - €949,-
-6 Gigabyte GeForce RTX 3080 Vision OC 10G - €949,-
-4 MSI GeForce RTX 3080 SUPRIM X 10G - €899,-
https://www.informatique....3060-ti-8gb-gaming-x.html
https://www.informatique....rtx-3060-ti-8gb-eagl.html
https://www.informatique....rtx-3060-ti-8gb-gami.html
3060 ti
Gaming x trio op voorraad
EAGLE OC op voorraad
Gaming OC Pro op voorraad
Gaming OC op voorraad
3060 ti
EAGLE OC op voorraad
Gaming OC op voorraad
Een msi GTX 970... Hoopte toch wel tijdens de kerstvakantie cyberpunk te kunnen spelen...kwdtje schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 10:19:
[...]
2e vraag, heb je hem echt nodig of volstaat je huidige videokaart nog :-)
3e vraag, is hij bedoeld voor Cyberpunk? Dan.kan je net zo goed nog ff wachten
KEUZES!!!
In exact dezelfde situatie met mijn GTX 970!Deonn schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 10:21:
[...]
Een msi GTX 970... Hoopte toch wel tijdens de kerstvakantie cyberpunk te kunnen spelen...
KEUZES!!!
RTX3070 Suprim X besteld bij Informatique.
Voorraad bij leverancier, levertijd 1-4 dagen
Voorraad bij leverancier, levertijd 1-4 dagen
Deze gasten zijn echt op hun achterhoofd gevallen, bijna 600 vragen voor een 3060TIAwesomegames schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 10:20:
https://www.informatique....3060-ti-8gb-gaming-x.html
3060 ti
EAGLE OC op voorraad
Gaming OC op voorraad
Volgens mij is dit een normale prijs voor zo'n "premium" kaart. Zou persoonlijk voor een kaart gaan met hele goede thermals (zoals de Asus TUF) Dus reviews lezenDeonn schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 10:18:
[...]
Zolang mensen het willen aanschaffen voor die prijs, zal het tijdelijk ook zo blijven.LeParasiet schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 10:26:
[...]
Deze gasten zijn echt op hun achterhoofd gevallen, bijna 600 vragen voor een 3060TI
Kijk overigens over een uurtje weer, ze zullen weg zijn.
Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/ahpdNTsykEMSX1yAmcQyEp8H.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/z8IlOte4Oxo1Ax3fmRjD8n9H.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/OxPC7c2BnOGbmcYGFEioNdon.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/zk5OHaCfEVw2mRAgV3kXtGbX.jpg?f=fotoalbum_large)