[NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 348 ... 629 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 38 producten

• ZelianGuy
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07-01 14:07
DennisDeMennis schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:40:
[...]

Denk dat ie op een verkeerde post reageerde aangezien deze eerder ook gedeeld werd:
https://www.megekko.nl/pr...0-10-GB-GDDR6X-Videokaart
(wel megekko en 1300)
Aah, Ik dacht dat hij het had over de suprim. Dat is idd een erg pittig prijskaartje :+

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-02 11:48
Best wel triest om te zien dat bij Azerty die Suprim nu ook 50 euro duurder is geworden en nu op 999,- staat.
Misschien is het voor de naam van je bedrijf niet heel handig om dat te doen in de wetenschap dat er 1000+ man alle kaarten in de gaten zitten te houden.

Gelukkig heb ik hem nog voor 950 staan.

Bij Informatique is de Suprim van de site af....

[ Voor 7% gewijzigd door Griffx op 04-12-2020 08:45 ]

PC Specs

• danielboyz
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 20-04 13:31
Griffx schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:43:
Best wel triest om te zien dat bij Azerty die Suprim nu ook 50 euro duurder is geworden en nu op 999,- staat.
Misschien is het voor de naam van je bedrijf niet heel handig om dat te doen in de wetenschap dat er 1000+ man alle kaarten in de gaten zitten te houden.

Gelukkig heb ik hem nog voor 950 staan.
Maaar als ze nu de prijs opschroeven betekent dat vast dat ie er bijna is, toch? :o

• Kroontje03
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 16:20
informatique lijkt de Suprim van de website te hebben gehaald, kan hem niet meer vinden.

• Master_S
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 26-11-2024
Het was spannend, maar nu is de ASUS TUF 3080 OC van Amazon NL gisteren eindelijk verzonden met Bpost. Leverdatum 10 december, maar zal wel vroeger zijn. Ze hebben dus mooi hun woord gehouden.

Verwijderd

DennisDeMennis schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:41:
Wie trouwens op nr. 1 staat bij megekko voor de Gigabyte 3060Ti Eagle OC kan deze waarschijnlijk na het weekend ergens verwachten :)
Die van mij is retour aan het gaan aangezien ik 2 kaarten besteld had en liever de Gaming OC (die vandaag als het goed is komt) houd.
ik sta op 11 voor die kaart.

en toen de Asus GeForce RTX 3060 Ti DUAL-RTX3060TI-O8G er stond die ook besteld. 19:15 bevestiging mail ontvangen. zou morgen geleverd moeten worden. kan alleen mijn positie nog niet zien voor die kaart..

• danielboyz
Kroontje03 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:49:
informatique lijkt de Suprim van de website te hebben gehaald, kan hem niet meer vinden.
https://www.informatique....x-3080-10gb-suprim-x.html
Ben er gekomen via order geschiedenis, staat op niet meer leverbaar ook

• U-235
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 14:36
Het heeft even geduurd maar ik kan zeggen dat ik geluk heb gehad.

Gigabyte 3080 gaming OC is inmiddels binnen en zit in de (compleet nieuw gebouwde) PC :)

Als je in de wachtrij stond bij megekko voor de 'Gigabyte GeForce RTX 3080 VISION OC 10G' dan heb je geluk. Als je voorbij positie 8 bent schuif je een plekkie op!

Nog bedankt aan de mede-tweaker die een paar dagen terug die link naar Azerty poste. Zonder dat had ik de 'Gigabyte Gaming OC 10G' waarschijnlijk nooit kunnen hebben.

• Blazerock
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-06-2025
Kans is groot aanwezig.
Dat deze week dus geen Suprim X aanwezig is bij Alternate of andere webshops.
Dat volgende week de Suprim X wordt ontvangen.

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-02 11:48
danielboyz schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:55:
[...]

https://www.informatique....x-3080-10gb-suprim-x.html
Ben er gekomen via order geschiedenis, staat op niet meer leverbaar ook
Even een net emailtje verzonden naar Informatique, als ik antwoord heb zet ik hem hier.

PC Specs

• maikie61
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 18-03 09:55
Voor de geïnteresseerden:

*knip* de volgende referentie naar je kanaal wordt aangemerkt als spam en levert een ban op.

Met geluid notifications als iets in stock komt en messages in de chat met de product url.
Momenteel live.

[ Voor 39% gewijzigd door br00ky op 04-12-2020 20:13 ]

RTX 50xx FE tracker: https://t.me/bscfoundersedition

• Jarverp
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22-09-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:54:
[...]

ik sta op 11 voor die kaart.

en toen de Asus GeForce RTX 3060 Ti DUAL-RTX3060TI-O8G er stond die ook besteld. 19:15 bevestiging mail ontvangen. zou morgen geleverd moeten worden. kan alleen mijn positie nog niet zien voor die kaart..
Same here, om 17:43 de order bevestiging gekregen en om 22:00 gisteren avond een verzend bevestiging ontvangen. PostNL geeft nu aan dat hij morgenochtend geleverd gaat worden (dit was eerst vanochtend)

Verwijderd

Jarverp schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 09:04:
[...]

Same here, om 17:43 de order bevestiging gekregen en om 22:00 gisteren avond een verzend bevestiging ontvangen. PostNL geeft nu aan dat hij morgenochtend geleverd gaat worden (dit was eerst vanochtend)
nice, ik heb nog niks gehoord. maar toen ik bestelde stond die nog op voorraad.

• JaDa61
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 24-01 23:10
Net even met Amazon aan de telefoon gehangen over het uitblijven van een geplande datum voor mijn order (d.d. 27-11, 01:30 uur) voor een EVGA GeForce RTX 3080 FTW3 ULTRA GAMING, 10G-P5-3897-KR, 10GB GDDR6X, iCX3.

Heel verhaal over niet meer beschikbaar op onze site enz.
Ik vertel dat deze card met enige regelmaat nog steeds aangeboden wordt.
Het advies was te annuleren omdat de order anders "vast" komt te zitten in het systeem en dan annuleren en terugbetaling een flinke administratieve en langdurige actie wordt. :?

Afgesloten met de afspraak dat ze dit allemaal even in een mailtje zou zetten.

Amazon.nl
Je account Amazon.nl
Bericht van de klantenservice
Beste Jan,

Bedankt voor het contact opnemen!

Ik wil je vragen nog wat langer geduld te hebben, omdat onze groothandel het item EVGA GeForce momenteel niet kan verzenden. We zijn al bezig om het item zo snel mogelijk weer op voorraad te krijgen.

We informeren je per e-mail zodra we een verwachte bezorgdatum hebben.

Meer informatie over het verzenden van items met verschillende beschikbaarheidsstatussen vind je op de volgende Hulp-pagina: ...........

Ik ben even lost 8)7

Blijf nog wel een weekje wachten en zien wat er gebeurd.

Hoop dat eerder een van mijn 2 lopende bestellingen van MSI beschikbaar komt.

Ik ben wel benieuwd naar de status van orders van andere bestellers op Amazon van deze card.

• Elsandre
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-01 10:41
40+ stuks op voorraad van de PNY 3060ti kaart voor 479:

https://azerty.nl/product...fan-videokaart-8-gb-gddr6

• Master_S
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 26-11-2024
Emphast schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:10:
Update betreffende mijn bestelling van een 3080 TUF OC bij Amazon.nl (shipping naar België)
  • 15 november - 20u: Asus 3080 TUF OC besteld bij Amazon.nl (out of stock)
  • 17 november: levertijd aangepast naar 16 december (later naar "voor 11 december)
  • 3 December: verzendbevestiging
Het heeft wat langer geduurd voor ons Belgen, maar we kunnen volgende week allemaal Cyberpunk 2077 spelen in volle glorie 8)

• Bartkramer0103
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 27-04 23:09
JaDa61 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 09:13:
Net even met Amazon aan de telefoon gehangen over het uitblijven van een geplande datum voor mijn order (d.d. 27-11, 01:30 uur) voor een EVGA GeForce RTX 3080 FTW3 ULTRA GAMING, 10G-P5-3897-KR, 10GB GDDR6X, iCX3.

Heel verhaal over niet meer beschikbaar op onze site enz.
Ik vertel dat deze card met enige regelmaat nog steeds aangeboden wordt.
Het advies was te annuleren omdat de order anders "vast" komt te zitten in het systeem en dan annuleren en terugbetaling een flinke administratieve en langdurige actie wordt. :?

Afgesloten met de afspraak dat ze dit allemaal even in een mailtje zou zetten.

Amazon.nl
Je account Amazon.nl
Bericht van de klantenservice
Beste Jan,

Bedankt voor het contact opnemen!

Ik wil je vragen nog wat langer geduld te hebben, omdat onze groothandel het item EVGA GeForce momenteel niet kan verzenden. We zijn al bezig om het item zo snel mogelijk weer op voorraad te krijgen.

We informeren je per e-mail zodra we een verwachte bezorgdatum hebben.

Meer informatie over het verzenden van items met verschillende beschikbaarheidsstatussen vind je op de volgende Hulp-pagina: ...........

Ik ben even lost 8)7

Blijf nog wel een weekje wachten en zien wat er gebeurd.

Hoop dat eerder een van mijn 2 lopende bestellingen van MSI beschikbaar komt.

Ik ben wel benieuwd naar de status van orders van andere bestellers op Amazon van deze card.
Wanneer heb je de kaart besteld bij Amazon? Ik had mijne binnen 6 dagen. En een verwachte levertijd al na 2 dagen.

Verwijderd

Weet iemand of er bij Informatique een tool is om de wachtrij te checken?
Of kan dat aleen via support opgevraagd worden?

• JaDa61
Bartkramer0103 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 09:20:
[...]

Wanneer heb je de kaart besteld bij Amazon? Ik had mijne binnen 6 dagen. En een verwachte levertijd al na 2 dagen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Hl565ymK4ODizLyGze06_TCJrMI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OuWQbxwXQT49Pgkvvqzyi0Wx.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 13% gewijzigd door JaDa61 op 04-12-2020 09:38 ]

• ByronFortescue
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-04 13:51
Verwijderd schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 09:26:
Weet iemand of er bij Informatique een tool is om de wachtrij te checken?
Of kan dat aleen via support opgevraagd worden?
Nee, enige wat je kan doen is het artikel in je verlanglijst zetten en dan kan je zien hoe groot de totale wachtrij is. En als je je plek op de wachtlijst wil weten, even bellen/ mailen.

• Thewaitislong
  • Laatst online: 18-01-2021
Jaja zal het vandaag dan zover zijn?
5 weken zonder enige levering van 3080 strix oc bij alternate.
Waarvan de laatste batch 3 kaarten bedroeg, en daarvoor een levering ook al 4 weken op zich liet wachten 8)7
Waarmee we op het fantastische totaal van 22 kaarten komen na 3 maanden!!!!

• ThePimpShrimp
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 21-10-2025
Zit nu al ongeveer +- 5 weken te wachten op levering van mijn RTX 3070 en zit nu te overwegen om +200 meer te betalen om een 3080 te ontvangen omdat de wachtrijen er korter uitzien.

• graunie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-11-2025
Thewaitislong schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 09:34:
Waarvan de laatste batch 3 kaarten bedroeg, en daarvoor een levering ook al 4 weken op zich liet wachten 8)7
Username checks out. 8)7

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:06
Kijk eens in zijn posthistorie...

• lieselottegemke
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 04-05 18:04
tummeke393 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 18:58:
[...]

Lekker dan, bij Azerty blijft het muisstil over deze kaart. En ik verwacht geen tientallen voor mij daar op deze kaart...
Eerder al gezegd: ik kreeg bevestigingsmail op 29-10 om 14:10. Als ie al bij Azerty geleverd is en je hebt een bevestigingsmail na dat, dan krijg je 'm dus ook niet geleverd.
Ik houd megekko voor de levering in de gaten. Als megekko 'm kirjgt is er een kans dat ie ook bij azerty uitgeleverd wordt.
Zie al dat gigabyte volgende week weer wat uitlevert, maar nog niet MSI. denk nog minimaal een dikke week geduld (als het niet meer is).

• tummeke393
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-05 21:21
lieselottegemke schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 09:43:
[...]

Eerder al gezegd: ik kreeg bevestigingsmail op 29-10 om 14:10. Als ie al bij Azerty geleverd is en je hebt een bevestigingsmail na dat, dan krijg je 'm dus ook niet geleverd.
Ik houd megekko voor de levering in de gaten. Als megekko 'm kirjgt is er een kans dat ie ook bij azerty uitgeleverd wordt.
Zie al dat gigabyte volgende week weer wat uitlevert, maar nog niet MSI. denk nog minimaal een dikke week geduld (als het niet meer is).
Je hebt blijkbaar dan de levering van 40 a 50 Ventus 2x bij Megekko over het hoofd gezien :) Kan toch niet zijn dat Azerty dan geen enkele kaart weet te leveren aan een tweaker hier, maar wel volop andere MSI kaarten uitlevert.

Het gaat mij er niet om dat er nog anderen eerst zijn, het gaat me vooral om het totale gebrek aan voortgang bij Azerty ten opzichte van Megekko.

• Loen
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:37
Griffx schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 09:02:
[...]

Even een net emailtje verzonden naar Informatique, als ik antwoord heb zet ik hem hier.
Heb ff gebeld, komt doordat het systeem geen voorraad ziet bij leveranciers oid, waardoor hij automatisch op deze status komt te staan. Waarom hij er dan wel opgestaan heeft geen idee. Levertijd dus ook compleet onduidelijk aldus informatique

• Thewaitislong
  • Laatst online: 18-01-2021
svdham schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 09:42:
[...]

Morgen maat!

Was letterlijk een soortgelijk bericht aan het typen _/-\o_

Dag 79 inmiddels. Men houdt de lippen nog steeds stijf op elkaar bij Alternate NL.

Ondertussen gaan de leveringen bij Alternate DE rustig door en stromen de reviews binnen.

B I Z A R
Haha jajoh en de anderen op dit forum vinden het maar normaal.
Mensen krijgen hun bestellingen van oktober/november al uit geleverd en de day 1 minute 1 mensen zitten nog steeds te wachten.
Ondertussen zijn er al 110 tufs geleverd vanuit alternate maar strixen ho maar.

• speedup3
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-02 08:59
Ik heb bij megagekko op 2-12-2020 een order geplaats voor de Gigabyte GeForce RTX 3060 Ti EAGLE 8G Videokaart.
Gisteren de mail gehad dat deze niet meer voorradig is en ze niet weten wanneer de kaart binnen komt.
Nu staat er bij aflever datum nog steeds 04-12-2020 is dit bij julie ook zo.

Ik sta op plaats 20 van 63 voor deze kaart.

Is de PNY RTX 3060 Ti XLR8 Revel Epic-X Dual Fan een 'goede kaart' of kan ik evt beter wachten tot de gigabyte beschikbaar komt ?

[ Voor 5% gewijzigd door speedup3 op 04-12-2020 10:07 ]

• UniMatrix
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-05 18:11
UniMatrix schreef op donderdag 3 december 2020 @ 16:25:
[...]

OMG mail van Azerty....

Beste <cihuacoatl>

Bij deze kan ik mededelen dat het product voor jouw is gereserveerd.

Maar ik kan nergens betalen bij de order zoals ze aangeven...

Wordt vervolgd, maar wat zou dit zwijnen zijn zeg.
Gisteravond rond 19:00 bekijkt cihuacoatl zijn mail...

[18:20] Klantenservice Azerty: Zojuist heb ik de betaallink opnieuw klaargezet. Ik wil je vragen later op de avond te kijken naar de betaallink.
[18:37] Administratie Azerty : Bestelling geannulleerd, niet betaald...

:|

Nou ja, Geen MSI GeForce RTX 3080 VENTUS 3X 10G OC dan. Twijfelde al en door het bericht van Megekko eigenlijk besloten te wachten op de Gigabyte 3080 Gaming OC (39), volgende week of de week daarop.

En ook nog een Eagle OC bij Informatique staan (5), mocht die volgende week komen en de Gaming (nog) niet is dat ook prima.

Voor zoveel geld moet je toch echt achter de kaart staan.

[ Voor 3% gewijzigd door UniMatrix op 04-12-2020 10:09 ]

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

• Auwdioslave
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-04 18:59
Net maar even naar Informatique gebeld om de levermethode voor de Gigabyte RTX3080 vision OC te wijzigen naar afhalen. Kote eind rijden vanuit Eindhoven, maar PostNL en DHL vertrouw ik nu niet meer zo... Heb nog geprobeerd om ze zover te krijgen om de levering te laten regelen via UPS op het account van mijn werkgever, maar dat ging niet in hun systeem jammer genoeg.

Ik sta nu volgens de helpdesk op plek 2 in de wachtrij voor de Vision. Ze konden me vertellen dat er in Oktober in totaal zeven stuks van deze kaart bij hun geleverd zijn. In november waren dit er 23. Ze verwachten deze maand nog zeker 1 zending, dus fingers crossed...

Verwijderd

weet er iemand of maxict ook maar één kaart heeft geleverd?
Of waar zij "doorbestellen" want zo omschrijven zij dat zelf ook.

• Jefboy
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-04 23:08
Dit is niet helemaal waar, ik ben ff gaan terugzoeken en 9 november stond ik nog op plek 12 en nu op 7, er is na 9 november dus nog een levering van 5 kaarten geweest, dus laatste levering was geen 5 weken geleden.

Niet om te zeggen dat ik het vlot vind gaan hoor, ik baal even erg als jij en zie mijn kansen om een kaart te hebben voor Cyberpunk ook steeds somberder in. Ik zit er zelfs om te twijfelen om vandaag maar gewoon op de eerste de beste 3080 te springen maar ik weet ook dat ik er spijt van ga hebben als ik dat doe. Gewoon nog even doorbijten, meer zit er niet op. We wachten al te lang om nog op te geven. :)

• Kaydiie
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 15-05-2022
https://azerty.nl/product...-dual-fan-videokaart-8-gb

42 stuks PNY UPRISING GeForce RTX 3070 Dual Fan - Videokaart €679

• dnoiz
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-01-2025
Kaydiie schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 10:17:
https://azerty.nl/product...-dual-fan-videokaart-8-gb

42 stuks PNY UPRISING GeForce RTX 3070 Dual Fan - Videokaart €679
Mooie stock cijfers voor de PNY kaarten de laatste uren. Maar koopt iemand dit merk? :)

• Jefboy
dnoiz schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 10:18:
[...]

Mooie stock cijfers voor de PNY kaarten de laatste uren. Maar koopt iemand dit merk? :)
Voor zover ik begrijp is het best een goed merk maar ik ben persoonlijk geen fan van hun design.

• dnoiz
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-01-2025
Jefboy schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 10:20:
[...]

Voor zover ik begrijp is het best een goed merk maar ik ben persoonlijk geen fan van hun design.
Ik ga eens op zoek naar wat reviews. Tx.

• Coen543
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03-09-2025
Door deze link direct gekocht. Staat nu op levering verwacht 6-8 dagen. Afwachten natuurlijk maar voor 886.99 euro is dit een bijzonder mooie deal.
Dank voor de link, indien hij aankomt laat ik het weten!

• wjjkoevoets
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13:11

wjjkoevoets

Brabants Gedrocht

0 nieuws over mijn EVGA bestellingen, zojuist een e-mail van Amazon voor de ASUS bestelling.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/TkWOxDc.png

8)7

Of all tyrannies, a tyranny sincerely exercised for the good of its victims may be the most oppressive.

• RunaR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-04 09:04
Verwijderd schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 10:13:
weet er iemand of maxict ook maar één kaart heeft geleverd?
Of waar zij "doorbestellen" want zo omschrijven zij dat zelf ook.
Mijn ervaring met MaxICT is dat ze eens gaan kijken waar ze er zelf een kunnen bestellen op het moment dat jij bij hun besteld. Je krijgt geen update dat het leveren niet op tijd gaat lukken. Ik zou de andere winkels in de gaten houden.

ISS Detector en meer voor Android

• rickje149
  • Laatst online: 17-01-2022
Leverdatum voor de Suprim X op megekko is weer aangepast, nog geen verzendbevestiging gehad.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LYafeRXjN-lOzFQHE9MDnIgobqo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/cEYsmbIHyiSGNRhvv1el12R7.png?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s-j9RDJbMJN6ifOoK8fwpBBNfB8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/rOHsYq1teUkAfsCgJO2nlNIl.png?f=user_large

• dulle
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 24-03-2023
rickje149 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 10:26:
Leverdatum voor de Suprim X op megekko is weer aangepast, nog geen verzendbevestiging gehad.

[Afbeelding]
[Afbeelding]
laten we hopen :)

zal zelfde zijn dan voor de andere shops, nee?

• QQvsOO
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09-02-2025

[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ziet er wel uit of ze dan binnenkort gaan komen. Hopen dat Alternate nou ook eens een keer wat laat weten over de status. Wel gek dat er gewoon niets bekend is, vraag me af of dat komt door MSI of Alternate.

Verwijderd

RunaR schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 10:24:
[...]

Mijn ervaring met MaxICT is dat ze eens gaan kijken waar ze er zelf een kunnen bestellen op het moment dat jij bij hun besteld. Je krijgt geen update dat het leveren niet op tijd gaat lukken. Ik zou de andere winkels in de gaten houden.
Ik heb tijd aangezien de prijs goed was. O-)

• PC3-17000
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-05 14:29
PC3-17000 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 00:14:
De status op Amazon van de 3080 Trinity OC is bijgewerkt naar bezorging morgen om 20u. Ben benieuwd, tot nu toe geen track-of-trace en de status staat ook nog steeds niet op verzonden. Iemand anders dit ook gehad?

[Afbeelding]
Ziet er naar uit dat ik weer op jacht moet naar een 3080. Contact opgenomen met Amazon, krijg je dit te horen.

Bedankt voor het geduldig wachten Lennard.
Ik heb het aan de desbetreffende afdeling nagevraagd voor je.
En helaas heb ik en slecht en goed nieuws.
Heb slechte nieuws is dat door een systeem fout je het hebt kunnen bestellen, er stond op onze website op voorraad terwijl het niet meer beschikbaar is.
Het goede nieuws is dat het item weer op voorraad kan komen en je dan het wel kunt krijgen.

• QQvsOO
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09-02-2025
PC3-17000 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 00:14:
De status op Amazon van de 3080 Trinity OC is bijgewerkt naar bezorging morgen om 20u. Ben benieuwd, tot nu toe geen track-of-trace en de status staat ook nog steeds niet op verzonden. Iemand anders dit ook gehad?

[Afbeelding]
Ja ik had hetzelfde, tot 2 uur 's nachts ervoor nog geen verzendstatus. Hij werd toen geupdate (met mailtje en meldingen op telefoon) en over de dag kreeg ik via DHL tracking wat updates. Uiteindelijk kwam de kaart 19:30 uur binnen ongeveer.

*Edit: ging om een EVGA 3080 FTW3 via Amazon direct trouwens, niet dezelfde kaart.

[ Voor 5% gewijzigd door QQvsOO op 04-12-2020 10:38 ]

• rickje149
iLLuSi0n2003 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:40:
[...]

[Afbeelding]

Ik ben nummer 1 in de wachtrij maar zie geen update voor mijn bestelling ... maar vingers gekruist :+
Ik zie net dat ik 1 plek omlaag ben gegaan in de wachtrij, heb je een bevestiging gehad?

anders denk ik dat nummer2 zijn bestelling geannuleerd heeft.

• JF050
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 04-04 21:48
Zo dan....hoop het ook maat

• svdham
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 21-04 16:55
JF050 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 10:41:
[...]

Zo dan....hoop het ook maat
Gaat nie gebeuren!!!! :+

• ExcuseMeSir
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 23-01 10:39
Helaas nog steeds geen bevestiging gekregen betreft mijn bestelling van de "Asus GeForce RTX 3060 Ti DUAL" bij Megekko. Iemand enige idee of ik hem nog wel krijg aangezien die gisteren best lang online stond. Heb hem gisteren tegen 20:40 besteld, leverdatum zou 5-12-20 moeten zijn. En zijn die wachtrij checks bij Megekko alleen voor pre orders?

• 0romis
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 09-01 13:32
QQvsOO schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 10:30:
[...]

Ziet er wel uit of ze dan binnenkort gaan komen. Hopen dat Alternate nou ook eens een keer wat laat weten over de status. Wel gek dat er gewoon niets bekend is, vraag me af of dat komt door MSI of Alternate.
Kan iemand kijken wat de Alternate bot zegt over de Supreme X. Ik krijg hem niet te voorschijn ookal zet ik adblock etc uit.

• Semjon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:28
Ik hoop dat ik hier geen topic regels breek met de manier waarop ik het formuleer maar:

Azerty heeft nog een aantal stuks PNY 3060Ti XLR8 Revel liggen:

Voor wie nog eentje zoekt :)

Edit: voor 480 euro

[ Voor 3% gewijzigd door Semjon op 04-12-2020 10:49 . Reden: Prijs bij vergeten te vermelden ]

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-04 12:54
ASUS TUF GAMING GeForce RTX 3070
Zijn deze kaarten ooit geleverd in Nederland? Krijg het idee dat Asus alleen de OC modellen verkoopt vanwege de hogere prijs.

• Cod2lord
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 24-12-2025
Blijkbaar mag ik vanavond m'n MSI RTX 3060 Ti VENTUS 2X OC van Azerty in ontvangst nemen, is toch sneller gegaan dan verwacht!

[ Voor 5% gewijzigd door Cod2lord op 04-12-2020 10:51 ]

• mazthu
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 30-04 12:11
Metalbuster schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 10:48:
ASUS TUF GAMING GeForce RTX 3070
Zijn deze kaarten ooit geleverd in Nederland? Krijg het idee dat Asus alleen de OC modellen verkoopt vanwege de hogere prijs.
Gebeurt niet alleen bij asus, wacht al sinds launch op een gigabyte non-OC

Verwijderd

ExcuseMeSir schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 10:46:
Helaas nog steeds geen bevestiging gekregen betreft mijn bestelling van de "Asus GeForce RTX 3060 Ti DUAL" bij Megekko. Iemand enige idee of ik hem nog wel krijg aangezien die gisteren best lang online stond. Heb hem gisteren tegen 20:40 besteld, leverdatum zou 5-12-20 moeten zijn. En zijn die wachtrij checks bij Megekko alleen voor pre orders?
ik heb het zelfde nog steeds niks en kan niet kijken wat de positie is in de tool.. ik bestelde die rond 19:15 alleen order bevestiging

• dozdaman
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 06-04 17:56
0romis schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 10:47:
[...]

Kan iemand kijken wat de Alternate bot zegt over de Supreme X. Ik krijg hem niet te voorschijn ookal zet ik adblock etc uit.
"Levertermijn onbekend
Jij bent nummer 5 in de wachtrij voor deze kaart."

• ExcuseMeSir
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 23-01 10:39
Verwijderd schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 10:51:
[...]

ik heb het zelfde nog steeds niks en kan niet kijken wat de positie is in de tool.. ik bestelde die rond 19:15 alleen order bevestiging
Yep hetzelfde probleem hier, dacht dat het aan mij lag maar ik kan de positie ook niet bekijken in de tool. Ik heb ze effe een email gestuurd, hopelijk krijg ik daar meer duidelijkheid over.

• Rubenvdk
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-03 18:23
mazthu schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 10:51:
[...]

Ik heb het idee dat ze zich hoofdzakelijk nu focussen op één model per type. En dan pakken ze denk ik het type waar meeste vraag naar is. De capaciteit voor niet-OC kaarten zal worden gebruikt voor OC versies.

Ik zal ook vast niet de enige zijn met mijn conclusie! :P

i7-10700k | 32GB @3200Mhz | RTX 3090

• iOzcan
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 21-03 09:07
Ik begin 'm nu wel te knijpen, m'n gebruikelijke PostNL bezorger is er bij ons altijd rond 09:10 - 10:00. Ik kwam m net tegen zonder pakketje voor ons adres. In de app staat dat die tussen 10:00 - 12:00 wordt bezorgd, de pakketbezorger zei dat er misschien een andere bezorger kan komen. Krijg net een notificatie in de PostNL dat het pakketje is geleverd maar geen pakketje........ Als ik in de app zelf kijk zie ik dat de bezorger nog onderweg is, ik weet dat die nu wat trager update maar ik begin me nu wel een beetje zorgen te maken ook als ik andere verhalen van andere tweakers lees.

• rickje149

[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik hoop wel echt dat ik vanavond een verzendbevestiging krijg, dan kan ik eindelijk mijn gpu met een hardware faal wegdoen. :D

Zou ook wel een leuk sinterklaas cadeautje zijn :)

• Cloudy
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-04 12:29
Megekko had gisteravond het pakket aan PostNL overgedragen. Helaas door de drukte wordt het niet vandaag bezorgd, maar waarschijnlijk morgenmiddag :-(

Wazaa?

• PC3-17000
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-05 14:29
QQvsOO schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 10:37:
[...]

Ja ik had hetzelfde, tot 2 uur 's nachts ervoor nog geen verzendstatus. Hij werd toen geupdate (met mailtje en meldingen op telefoon) en over de dag kreeg ik via DHL tracking wat updates. Uiteindelijk kwam de kaart 19:30 uur binnen ongeveer.

*Edit: ging om een EVGA 3080 FTW3 via Amazon direct trouwens, niet dezelfde kaart.
Het zou mooi zijn, maar als Amazon Support aangeeft dat ik heb kunnen bestellen terwijl de kaart niet in voorraad was en dat ze niet weten wanneer de volgende lading komt denk ik niet dat een bezorger morgen langskomt. ;(

Verwijderd

ExcuseMeSir schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 10:54:
[...]

Yep hetzelfde probleem hier, dacht dat het aan mij lag maar ik kan de positie ook niet bekijken in de tool. Ik heb ze effe een email gestuurd, hopelijk krijg ik daar meer duidelijkheid over.
als je meer weet let me know _/-\o_

• Rgamer145
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10:56
mazthu schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 10:51:
[...]

Same here. Blijkbaar leveren ze liever de OC versie uit dan de non-OC
En als ik op megekko kijk zie ik de verwachting dat de OC wel weer levering krijgt volgende week en het non-OC versie niet

Verwijderd

https://www.megekko.nl/pr...0-SUPRIM-X-10G-Videokaart

Op voorraad bij Megekko. Ik vind het te duur..

• lt_cmd_data
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Er is een kleine levering van 3080 kaarten geleverd aan Informatique
Asus GeForce RTX 3080, 10GB, ROG Strix OC. De wachtrij is gekrompen van 24 naar 18
MSI GeForce RTX 3080, 10GB, Gaming X Trio. De wachtrij is gekrompen van 22 naar 17
Ik heb gister gebeld over de Asus Geforce RTX 3080 TUF-RTX3080-10G-GAMING, maar helaas zijn er 0 stuks aan informatique geleverd sinds de launch en van de Gigabyte GeForce RTX 3080, 10GB, Eagle OC waren 4stuks 26oktober geleverd en 10stuks 18 november bij informatique.

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-05 09:43
De levertijd bij MaxICT is ook weer terug gelopen van meer dan 4 weken naar 1 tot 2 weken.

Voor de MSI RTX 3080 Suprim x

• graunie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-11-2025
Eerder vannochtend gebeld met Alternate. Ze hadden mij ook een gratis upgrade gegeven van de EVGA RTX3080 XC3 Black naar de FTW3 Ultra vanwege lever issues met die black variant. Vandaar dat ik in de wachtrij gezakt was.

Aangegeven dat die FTW3 niet in m'n kast past en hij heeft het netjes omgezet naar de XC3 Ultra. Helemaal blij mee.

Aardige jongen wist mij ook te vertellen dat er waarschijnlijk eind volgende week er zo'n 22 FTW3 Ultra en 11 XC3 Ultra binnen zouden moeten komen. Sta nu op 10 dus in theorie zou ik met die levering meegaan. Fingers crossed dus (nog steeds...)

• Blazerock
Van de RTX 3080 MSI Suprim X bij Alternate NL
Ze weten nog niet wanneer ze de kaart gaan ontvangen.
Het is enorm onduidelijk wanneer ze de kaarten verwachten.

Magekko heeft al meer informatie al gekregen vanuit de leverancier en MSI wanneer de kaart bij het magazijn aankomt.

• svdham
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 21-04 16:55
lt_cmd_data schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:02:
Er is een kleine levering van 3080 kaarten geleverd aan Informatique
Asus GeForce RTX 3080, 10GB, ROG Strix OC. De wachtrij is gekrompen van 24 naar 18
MSI GeForce RTX 3080, 10GB, Gaming X Trio. De wachtrij is gekrompen van 22 naar 17
Ik heb gister gebeld over de Asus Geforce RTX 3080 TUF-RTX3080-10G-GAMING, maar helaas zijn er 0 stuks aan informatique geleverd sinds de launch en van de Gigabyte GeForce RTX 3080, 10GB, Eagle OC waren 4stuks 26oktober geleverd en 10stuks 18 november bij informatique.
Dat is wel zeer hoopvolle informatie v.w.b. de STRIX 3080 OC.

Was die levering vandaag?

Hopen dat er bij Alternate ook wat binnenkomt :*)

Thanks!

• lt_cmd_data
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
svdham schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:07:
[...]

Dat is wel zeer hoopvolle informatie v.w.b. de STRIX 3080 OC.

Was die levering vandaag?

Hopen dat er bij Alternate ook wat binnenkomt :*)

Thanks!
Gister hebben ze er een paar uitgeleverd aan klanten in de wachtrij gaf de telefonische verkoper aan.

• Wouda
  • Laatst online: 17:09

Wouda

^C^C^C^C^C

De ASUS TUF RTX 3080 OC die ik op 30 november bij Amazon.nl besteld heb heeft inmiddels de status `verzonden`. :9
Nu hopen dat het geen pakketjesdrama wordt, al heb ik afgelopen woensdag nog netjes 1 dag na bestelling bij Azerty een AIO waterkoeler via PostNL ontvangen. Dus dat geeft hoop. De bestelling via Amazon wordt ook via PostNL bezorgd.

• thebma
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 05-02-2023
tummeke393 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 18:58:
[...]

Lekker dan, bij Azerty blijft het muisstil over deze kaart. En ik verwacht geen tientallen voor mij daar op deze kaart...
Ook hier zit ik nog met smacht te wachten op de MSI Ventus 3070 2x OC. Wel een e-mail gekregen van Azerty dat het moelijk te zeggen is wanneer deze kaart wordt geleverd.

Mail ontvangen op 31/10/2020 16:36.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A8OqFjxQ1IDu6aZ9mVBey0iRjOw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/7ZfAxAq2LeecQoxNnlEfNphg.png?f=user_large

[ Voor 3% gewijzigd door thebma op 04-12-2020 11:29 ]

• EldraziKlap
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 09-07-2024
lt_cmd_data schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:09:
[...]

Gister hebben ze er een paar uitgeleverd aan klanten in de wachtrij gaf de telefonische verkoper aan.
Ik ben inderdaad een paar plaatsjes gezakt. Nu plek 175 voor de STRIX OC 3080

• JaDa61
Wouda schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:22:
De ASUS TUF RTX 3080 OC die ik op 30 november bij Amazon.nl besteld heb heeft inmiddels de status `verzonden`. :9
Nu hopen dat het geen pakketjesdrama wordt, al heb ik afgelopen woensdag nog netjes 1 dag na bestelling bij Azerty een AIO waterkoeler via PostNL ontvangen. Dus dat geeft hoop. De bestelling via Amazon wordt ook via PostNL bezorgd.
Hallo, heb je bestelpagina link nog? Wellicht dat er nog weer wat langskomen daar. :)

• KriVaDesign
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-02 11:59
Voor de TUF 3080 OC op Amazon NL zou dat deze moeten zijn:
https://www.amazon.nl/gp/product/B08HN4DSTC

• Wouda
  • Laatst online: 17:09

Wouda

^C^C^C^C^C

JaDa61 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:31:
[...]

Hallo, heb je bestelpagina link nog? Wellicht dat er nog weer wat langskomen daar. :)
Zeker! https://www.amazon.nl/gp/product/B08HN4DSTC

• Dutchveteran
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 26-08-2024
Tel maar +1 op bij de wachtrij van de Suprim X 3080 bij Megekko! Hopelijk komt hij inderdaad op donderdag aan!

• Pieterll
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-04 20:10

Pieterll

Pataar op Discord

Twee 3080 kaarten in stock bij Megekko, voor knotsgekke prijzen

https://www.megekko.nl/Co...raad_pp-50_p-1_d-list_cf-

• ZelianGuy
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07-01 14:07
Dutchveteran schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:33:
Tel maar +1 op bij de wachtrij van de Suprim X 3080 bij Megekko! Hopelijk komt hij inderdaad op donderdag aan!
Kun je ff laten weten wat de wachtrij is?

• JaDa61
Bedankt!

• Jefboy
EldraziKlap schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:31:
[...]

Ik ben inderdaad een paar plaatsjes gezakt. Nu plek 175 voor de STRIX OC 3080
Bij welke shop? Alternate NL heeft niks gehad hoor, sta nog steeds op dezelfde plek.

• binq1000
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 04-05 15:48
ZelianGuy schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:34:
[...]

Kun je ff laten weten wat de wachtrij is?
Wachtrij is momenteel 26, ik sta op nummer 4 :)

• LeParasiet
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 06-08-2024
Zojuist via cdromland een Gigabyte GeForce RTX 3060 Ti GAMING OC 8G Videokaart besteld, staan maar 19 wachtende begreep ik gisteren.

Zou iemand toevallig weten weten wat het verschil is tussen de OC en OC PRO variant? Lijkt er op dat de OC een 8 pin connector nodig heeft en de OC PRO een 8+6, but why? :?

Linkje als het nodig is https://www.cdromland.nl/...i-GAMING-OC-8G-Videokaart

[ Voor 18% gewijzigd door LeParasiet op 04-12-2020 11:38 . Reden: Link toevoegen ]

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-01 20:32
Weten jullie hoe de grote webshops omgaan met zakelijke bestellingen? Ik bestel 50/50 zakelijk of prive, afhankelijk waar ik het voor gebruik.

Ik ben een beetje huiverig om bij meerdere shops te bestellen, aangezien het misschien moeilijker kan zijn om een zakelijke bestelling te annuleren. Bijvoorbeeld, WKOA geldt niet in dat geval.

• dafz0r
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-03 13:33
_achraf_ schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:37:
Zojuist via cdromland een Gigabyte GeForce RTX 3060 Ti GAMING OC 8G Videokaart besteld, staan maar 19 wachtende begreep ik gisteren.

Zou iemand toevallig weten weten wat het verschil is tussen de OC en OC PRO variant? Lijkt er op dat de OC een 8 pin connector nodig heeft en de OC PRO een 8+6, but why? :?

https://www.gigabyte.com/...n/Result/3?pids=7576,7598
pro heeft andere afmetingen (cooler maybe?) en wat betere clock

• Ari Gold
  • Laatst online: 08-05 17:43
_achraf_ schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:37:

De pro is 30 Mhz hoger geclocked.

• YordiLorenzo
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14-12-2022
Suprim X op voorraad bij CDRomland, en dus Megekko. https://www.cdromland.nl/...0-SUPRIM-X-10G-Videokaart

• danielboyz
De 3080 niet meer

• LeParasiet
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 06-08-2024
Ari Gold schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:43:
[...]

De pro is 30 Mhz hoger geclocked.
Ben nog niet echt heel erg bekend met clocks als getallen, is 30 Mhz een aanzienlijk verschil?

• Blazerock

• MacDokie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-05 22:37
Verwijderd schreef op donderdag 3 december 2020 @ 17:36:
[...]

Ik heb ook nog geen verzendbevestiging. Zelfde kaart. Plekje 6.
Inmiddels bericht dat DHL vanmiddag voor de deur gaat staan met mijn 3070 :9~

Zie trouwens dat er hier een 3080 in stock is, maar 1300 euro is me teveel:

https://www.megekko.nl/pr...0-10-GB-GDDR6X-Videokaart

[ Voor 28% gewijzigd door MacDokie op 04-12-2020 11:50 ]

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Verwijderd

Domus schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:48:
[...]

Inmiddels bericht dat DHL vanmiddag voor de deur gaat staan met mijn 3070 :9~
Nice! Dezelfde kaart is bij mij helaas via PostNL aan het gaan, kaart is nog niet ontvangen door PostNL. Have fun ermee

• Nolimit89
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04-04-2024
_achraf_ schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:46:
[...]

Ben nog niet echt heel erg bekend met clocks als getallen, is 30 Mhz een aanzienlijk verschil?
Verwaarloosbaar

• Vicros
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-11-2025
_achraf_ schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:46:
[...]

Nee, dat is eigenlijk geen overclock. Ik snap dus ook nooit waarom men voor OC varianten van kaarten gaan als de koeler hetzelfde is als de niet OC, je betaald vaak meer dan een euro per Mhz overclock en dat is iets wat je zelf zonder enkel probleem kan doen.

• MacDokie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-05 22:37
Verwijderd schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:51:
[...]

Nice! Dezelfde kaart is bij mij helaas via PostNL aan het gaan, kaart is nog niet ontvangen door PostNL. Have fun ermee
Cross fingers maar thanks!
:*)

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

• DennisDeMennis
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-04 15:30
Vicros schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:56:
[...]

Nee, dat is eigenlijk geen overclock. Ik snap dus ook nooit waarom men voor OC varianten van kaarten gaan als de koeler hetzelfde is als de niet OC, je betaald vaak meer dan een euro per Mhz overclock en dat is iets wat je zelf zonder enkel probleem kan doen.
Tja, momenteel betaal je ook een beetje extra voor een snellere levertijd aangezien de non-OC een stuk minder geleverd worden.
Gelukkig is mijn Gaming OC (dus non-PRO) net aangekomen en wordt die dus niet zo behandeld als een non-OC :)

• denvp
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-03 17:38
_/-\o_ _/-\o_ azerty en post nl : pny 3060ti geleverd in 18 uur naar belgie :)
er staan er nog 6 te koop

Pagina: 1 ... 348 ... 629 Laatste

Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
Beschikbaarheid is te vinden in https://docs.google.com/s...2_DWk4/edit#gid=712726851 (niet meer up-to-date)

reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord