[NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 347 ... 629 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 38 producten

• djvdorp
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 06-05 21:49

Daniel

• MrGrun
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-04 17:15
jorank schreef op donderdag 3 december 2020 @ 20:57:
Artikel:
VGA MSI GeForce RTX 3060 Ti GAMING X TRIO

Jouw positie:
1 van de 27

Toch wel opmerkelijk dat je als #1 juist diegene bent die niet een verzendbericht krijgt bij Megekko...
Vanochtend nog 1 van de 67.
Zit helaas met hetzelfde probleem 4 / 27, wel een mail van megekko gehad waarin ze bevestigde dat pakket op vrijdag 4-12-2020 wordt afgeleverd.

Verwijderd

dafz0r schreef op donderdag 3 december 2020 @ 21:02:
iemand al geprobeerd van op azerty 2x1 kaart te kopen?
die pny ziet er wel strak uit en ik heb twee kinderen :)
Volgens mij werden bij enkelen dubbele bestellingen geannuleerd.

Of een dual fan PNY van azerty en een dual fan ASUS van megekko? :p

• dnoiz
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-01-2025
Die 529 euro voor die TUF lijkt nog vrij laag vergeleken met andere shops.

• denvp
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-03 17:38
dafz0r schreef op donderdag 3 december 2020 @ 21:02:
iemand al geprobeerd van op azerty 2x1 kaart te kopen?
die pny ziet er wel strak uit en ik heb twee kinderen :)
Ik heb er 2 gekocht , wel maar 1 betaald . Had gekozen via ideal maar dit lukt niet in belgie .
Ik kon niet annuleren dus de ander staat nog in behandeling nu tot die eruit gehaald word maar
vermoed mocht ik ze wel betaald hebben dat ze verstuurd ging zijn .
Mss op naam van je zoon zetten :p

• aapjuh99
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 07-05 22:19
MrGrun schreef op donderdag 3 december 2020 @ 21:04:
[...]

Zit helaas met hetzelfde probleem 4 / 27, wel een mail van megekko gehad waarin ze bevestigde dat pakket op vrijdag 4-12-2020 wordt afgeleverd.
Ik heb ook zo'n mail gehad en ik ben 7 / 27

"Whatever the mind of man can conceive and believe it can achieve" - Napoleon Hill

• Gemmeke
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 12-12-2025
voordat ik op "Bestel" klik. een R5 5600x + 3060 ti TI dual (eerste link).

is 650W voldoende hiervoor?

Cat linux.txt

• dnoiz
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-01-2025
Gemmeke schreef op donderdag 3 december 2020 @ 21:07:
[...]

Denk van wel ja. Heb 5900x + 3080 combo's zien draaien op 750w.

• ApfelMoes
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 12-04 12:14
[...]

ja, goede 550w lukt ook wel.

• Vogelbekdiertje
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 26-05-2021
[...]

Meer dan genoeg!

• choogen
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

choogen

Has anyone seen my stapler?

TheBrut3 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 20:43:
Is het al mogelijk geweest om bij EVGA te bestellen/reserveren? In Amerika kan je wel aansluiten in de wachtrij, maar in Europa hebben ze die optie niet.
Heb vanavond nog gecheckt. Op de Europese website van EVGA staat bijv. de RTX3060Ti zelfs nog steeds niet in het productoverzicht. Een notificatie/reserverings-optie lijkt daar nog niet te vinden, althans niet zoals in de Verenigde Staten. Volgens geruchten op het EVGA forum schijnt er mede door corona teveel te doen te zijn voor de onderbezette afdeling van het Europese hoofdkantoor.

[ Voor 27% gewijzigd door choogen op 03-12-2020 21:35 ]

• djvdorp
2x 3060ti op voorraad bij Alternate,
op volgorde goedkoopste naar duurste:

https://www.alternate.nl/...aart/html/product/1693468?

https://www.alternate.nl/...aart/html/product/1692985?

Daniel

• Gemmeke
Zo zie je weer dat Alternate veel duurder is dan Megekko :F

Cat linux.txt

• Mday
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-05 21:01
Iemand anders die al sinds maandagavond/dinsdagmorgen wachten op PostNL voor hun Gigabyte via Megekko? Echt heel frustrerend om te zien dat PostNL niks ophaalt en hier links en rechts mensen hun kaart gewoon ontvangen die nota bene later besteld zijn.

Sure, niet jaloers zijn, geduldig wachten :N

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GrHAi84GUYhXhiQuknQTaJlboD4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/4zJ1xo0lli5yb4Yspx1jtAK4.png?f=user_large
Kan Megekko zoiets wel doen bij het retourneren binnen 30 dagen?

• danielboyz
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 20-04 13:31
Gemmeke schreef op donderdag 3 december 2020 @ 21:13:
[...]

Voor sommige kaarten andersom (SUPRIM bijvoorbeeld)

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-05 15:55
choogen schreef op donderdag 3 december 2020 @ 21:11:
Over welke webshop heb je het precies?
Waarmee ik vergelijk? Met Megekko (€699) en Alternate (€669) voor de 3070 XC3 Ultra.

• mazthu
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 30-04 12:11
Verwijderd schreef op donderdag 3 december 2020 @ 21:15:
[Afbeelding]
Kan Megekko zoiets wel doen bij het retourneren binnen 30 dagen?
Dat denk ik wel, aangezien het geen herroepingsrecht is die geldt namelijk 14 dagen.

• djvdorp
[...]

Met deze bovenstaande inderdaad wel, echter deze zijn even duur:

https://www.megekko.nl/pr...i-VENTUS-2X-OC-Videokaart
vs
https://www.alternate.nl/...aart/html/product/1698708

Daniel

• Yakup_Guner
  • Laatst online: 09-05-2021
Yakup_Guner schreef op donderdag 3 december 2020 @ 20:25:
Zijn er mensen die maandag bij Megekko de Gigabyte RTX 3070 besteld hadden en hem al binnen hebben of iedergeval een melding dat die bij PostNL ontvangen is?

Kijk steeds naar de track en trace nr en zie nog steeds dat mijn pakket niet ontvangen is of niet verwerkt is, volgens de statement van Megekko zullen bestellingen NA 1-12-2020 niet eerder dan zaterdag geleverd worden. Ik heb hem 30-11-2020 besteld dus had gehoopt om hem toch nog morgen te kunnen ontvangen :s
Ik was te ongeduldig, ik kreeg net een mail met dat me pakketje is dus mijn rtx 3070 ontvangen is door PostNL.. dus dit geeft mij nog meer hoop dat ik hem morgen binnen heb ☺️

Verwijderd

mazthu schreef op donderdag 3 december 2020 @ 21:17:
[...]

Dat denk ik wel, aangezien het geen herroepingsrecht is die geldt namelijk 14 dagen.
Het is gewoon aangevraagd binnen het herroepingsrecht. Je kunt ook niets anders kiezen dan "Retour binnen 30 dagen (Herroepingsrecht)".

• daveytje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19:12
[...]

En de 3080 zijn bij alternate goedkoper.... dus tja.

• Mday
Yakup_Guner schreef op donderdag 3 december 2020 @ 21:19:
[...]

Ik was te ongeduldig, ik kreeg net een mail met dat me pakketje is dus mijn rtx 3070 ontvangen is door PostNL.. dus dit geeft mij nog meer hoop dat ik hem morgen binnen heb ☺️
Geef me effe een seintje als de jouwe wel bij PostNL gewoon wordt bezorgd morgen, want dan hebben ze het blijkbaar alleen voor mijn pakketje te druk -O- Friendly warning: zou zomaar eens kunnen dat je hem morgen niet ontvangt...

• Gemmeke
Ik probeer een 3060 ti te kopen op Megekko maar de betaling wilt maar niet lukken, iemand dit probleem ook ?

Cat linux.txt

• djvdorp
Verwijderd schreef op donderdag 3 december 2020 @ 21:19:
ik snap echt niet waarom mensen hun pakket niet op een postnl afhaalpunt laten afleveren, kan bij megekko en alternate makkelijk.
dan heb je ten alle tijd je pakket op de dag dat het vervoerd word, geen klets met de chauffeur had het te druk.
met deze dagen word het postkantoor vaak ook uit de route van de vaste chauffeur gehaald zodat hij hele dag heeft om de paketten te bezorgen.( bij mij vandaag ook ik had 243 adressen)
postkantoor doet dan andere chauffeur die er enkele overneemt.

ik rijd zelf voor postnl dus kan het weten.
ik laat NOOIT het pakket naar me huis sturen want ik werk elke dag.
en ook al ben ik wel thuis laat ik het alsnog op een postkantoor leveren.

nog een punt, je videokaart kan een aantal keer vallen of ermee rondschuiven omdat de doos dan tussen 250 adressen zit.

als je voor het postkantoor kiest dan zit je pakket vaak strak gebundeld tussen de rest van de postkantoorpaketten zodat ik of chauffeurs er onderweg geen last van hebben.
kan je dit ook doen bij shops die het niet ondersteunen door gewoon het adres van het postnl afhaalpunt in te vullen en de juiste naam van jezelf bij "ter attentie van" te doen bijvoorbeeld, of is dit niet mogelijk?
is wellicht handig om te weten voor mij en mede-kopers bij shops die dit helaas nog niet aanbieden.

Daniel

• Warlington
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 26-12-2025
Na bestelling deze middag net bevestiging gekregen dat mijn Asus Strix 3090 OC van Azerty ook effectief verzonden is. Was dan klaarblijkelijk toch op tijd. Zal nog wel een paar dagen duren gezien de drukte bij PostNL, maar dan ben ik ten minste gerust dat hij er komt.

Nu heb ik nog wat bestellingen te annuleren...

• Cornugon
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-05-2025
djvdorp schreef op donderdag 3 december 2020 @ 21:24:
[...]

kan je dit ook doen bij shops die het niet ondersteunen door gewoon het adres van het postnl afhaalpunt in te vullen en de juiste naam van jezelf bij "ter attentie van" te doen bijvoorbeeld, of is dit niet mogelijk?
is wellicht handig om te weten voor mij en mede-kopers bij shops die dit helaas nog niet aanbieden.
Hier ben ik ook benieuwd naar, Informatique geeft de mogelijkheid om bij een afhaalpunt/pakketautomaat te bezorgen niet bijvoorbeeld.

• joske83
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-04 17:10
Yakup_Guner schreef op donderdag 3 december 2020 @ 20:25:
Zijn er mensen die maandag bij Megekko de Gigabyte RTX 3070 besteld hadden en hem al binnen hebben of iedergeval een melding dat die bij PostNL ontvangen is?

Kijk steeds naar de track en trace nr en zie nog steeds dat mijn pakket niet ontvangen is of niet verwerkt is, volgens de statement van Megekko zullen bestellingen NA 1-12-2020 niet eerder dan zaterdag geleverd worden. Ik heb hem 30-11-2020 besteld dus had gehoopt om hem toch nog morgen te kunnen ontvangen :s
Heb net bevestiging gehad dat het pakket verwerkt is en morgen geleverd zal worden.
Dus wss/hopelijk volgt jouwe in de loop van de avond. :*)

• Vicros
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-11-2025
Zojuist mijn track & trace gekregen voor de PNY RTX 3060 Ti XLR8 Revel Epic-X Dual Fan van Azerty, volgens de track&trace zou hij morgen geleverd moeten worden maarja, PostNL....

• Mday
Verwijderd schreef op donderdag 3 december 2020 @ 21:19:
ik snap echt niet waarom mensen hun pakket niet op een postnl afhaalpunt laten afleveren, kan bij megekko en alternate makkelijk.
dan heb je ten alle tijd je pakket op de dag dat het vervoerd word, geen klets met de chauffeur had het te druk.
met deze dagen word het postkantoor vaak ook uit de route van de vaste chauffeur gehaald zodat hij hele dag heeft om de paketten te bezorgen.( bij mij vandaag ook ik had 243 adressen)
postkantoor doet dan andere chauffeur die er enkele overneemt.

ik rijd zelf voor postnl dus kan het weten.
ik laat NOOIT het pakket naar me huis sturen want ik werk elke dag.
en ook al ben ik wel thuis laat ik het alsnog op een postkantoor leveren.

nog een punt, je videokaart kan een aantal keer vallen of ermee rondschuiven omdat de doos dan tussen 250 adressen zit.

als je voor het postkantoor kiest dan zit je pakket vaak strak gebundeld tussen de rest van de postkantoorpaketten zodat ik of chauffeurs er onderweg geen last van hebben.
Ik kon blijkbaar in mijn track and trace de locatie aanpassen naar een afhaalpunt. Op basis van jouw verhaal maar gedaan uit voorzorg, misschien werkt dat beter dan drie dagen wachten op mijn bestelling 'morgen'. Thanks.

• choogen
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

choogen

Has anyone seen my stapler?

TheBrut3 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 21:16:
[...]

Waarmee ik vergelijk? Met Megekko (€699) en Alternate (€669) voor de 3070 XC3 Ultra.
Mijn eerdere post was een beetje een misverstand. Het lijkt er namelijk op dat je een RTX3070 toch kunt reserveren via de AutoNotify knop op de Europese EVGA website. Eén Tweaker heeft daar zelfs al met succes gebruik van gemaakt. Voor meer info, typ de zoektermen EVGA en notificatie in bovenaan deze pagina in de balk getiteld "Zoek in het Forum".

• Jarverp
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22-09-2021
Heb toch ook maar voor de zekerheid een Asus GeForce RTX 3060 Ti DUAL-RTX3060TI-O8G besteld bij Megekko. Als eerste optie stond er 5 december (of eerder indien mogelijk). In de bevestiging van mijn bestelling was eerst 5 de leverdatum en dat is even later aangepast naar 4, heb alleen nog geen verzend bewijs ontvangen...

• Mday
Of ik heb toevallig op hetzelfde moment zitten pielen als dat-ie in proces is genomen, of het switchen naar een postnl punt heeft juist die trigger gegeven dat hij komt: zojuist bevestigd dat ik hem om 15:00 morgen kan afhalen. Ben benieuwd.

• aapjuh99
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 07-05 22:19
Mijn MSI RTX3060Ti Gaming X Trio is verzonden door Megekko (#7 van #67)

"Whatever the mind of man can conceive and believe it can achieve" - Napoleon Hill

• Gemmeke
Megekko zegt constant dat mijn betaling niet is goedgekeurd?

Cat linux.txt

• PC3-17000
  • Laatst online: 01-05 14:29
Mijn zotac Trinity OC 3080 bij Amazon staat nog steeds op "verwachte bezorgdatum: Zaterdag", maar er is nog niets verzonden. (27 nov besteld)

Denk dat ik er goed aan gedaan heb om die 3070 te kopen. Eergister besteld, vandaag binnen. :') Verwacht niet dat de 3080 zaterdag geleverd wordt.

• YesImDutch
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 05-06-2022
MSI Suprim X heeft weer een afzegging gekregen zie ik.

ik ben van positie 16 naar 15 gegaan bij Alternate

[ Voor 6% gewijzigd door YesImDutch op 03-12-2020 22:04 ]

• Simbob
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Zojuist een Tuf 3080 geannuleerd bij Megekko en een Tuf 3070 besteld.

• Jarverp
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22-09-2021
Zojuist bericht van Megekko gekregen dat hij is overgeleverd aan PostNL! Er staat wel:
"Verwacht: morgen tussen 09:30 en 12:00
Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt"

Dus benieuwd of het die tijd gaat halen

• Swizzler24
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-03 08:04
Jarverp schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:07:
Zojuist bericht van Megekko gekregen dat hij is overgeleverd aan PostNL! Er staat wel:
"Verwacht: morgen tussen 09:30 en 12:00
Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt"

Dus benieuwd of het die tijd gaat halen
Je krijgt morgenochtend een mailtje dat hij is aangemeld en de tijd dat hij bezorgd wordt. Enjoy.

[ Voor 3% gewijzigd door Swizzler24 op 03-12-2020 22:24 ]

• Grandicon
  • Laatst online: 20-11-2022
Ondanks onze inspanningen hebben wij helaas nog geen nieuwe leverdatum beschikbaar. Echter, zodra wij nieuwe informatie hebben zullen wij je direct een update geven wanneer je jouw bestelling in huis hebt.

Status: onbekend,

Altijd ongeluk met dit soort dingen :/

• iOzcan
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 21-03 09:07
Vandaag een 3060ti bij azerty besteld, T&T van PostNL ontvangen. PostNL app zegt: aangemeld maar nog niet overgedragen, in Azerty staat nog “wordt verzameld” verwachte levertjes is wel morgen. Wat denken jullie?

• Topcraft
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-05-2024
Mijn pakket wordt morgen bezorgd wanneer ik niet thuis ben en ik kan geen ander bezorgmoment kiezen bij deze PostNL bezorging. Ook wordt er om een handtekening gevraagd bij het leveren.

Weet iemand of dit pakket zonder problemen bij de buren kan worden bezorgd, of wordt hij weer mee teruggenomen omdat er een handtekening nodig is?

• Bosjvd2
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07-02 22:38
Topcraft schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:27:
Mijn pakket wordt morgen bezorgd wanneer ik niet thuis ben en ik kan geen ander bezorgmoment kiezen bij deze PostNL bezorging. Ook wordt er om een handtekening gevraagd bij het leveren.

Weet iemand of dit pakket zonder problemen bij de buren kan worden bezorgd, of wordt hij weer mee teruggenomen omdat er een handtekening nodig is?
Als er voor getekend moet worden mogen ze volgens mij niet bij de buuren bezorgen. Al is mijn ervaring dat het soms wel gebeurt ook al mag het niet.

• Valianttttt
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-05 18:11

Mijn ervaring was dat de postbezorger er niet zoveel om gaf bij mij. Geen handtekening nodig maar ik was dan ook thuis.

• PC3-17000

Vandaag een 3070 afgeleverd bij buren waarvoor een handtekening nodig was.

• bl33d
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-05 22:06

bl33d

I love the smell of Napalm..

Vanwaar de hype omtrent de 3060ti? Qua prijs zit ie behoorlijk hoog vind ik. De kaart is hooguit 10% sneller dan de 1080 TI en die vindt je in V&A al voor 300euro.

• wjjkoevoets
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13:11

wjjkoevoets

Brabants Gedrocht

Zojuist via Amazon een een ASUS TUF 3080 OC weten te bestellen. Misschien dat deze wel op korte termijn een leverdatum krijgt.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/bG2xmws.png

Misschien eerder binnen dan de EVGA ;w

Of all tyrannies, a tyranny sincerely exercised for the good of its victims may be the most oppressive.

Verwijderd

Heb tegen een 20:40 de asus rtx 3060 ti dual fan besteld op Megekko. Mijn bestel status staat nog steeds op “bestelling geplaatst”. Enige idee wanneer de bestel factuur beschikbaar is? Eerste keer dat ik bij Megekko bestel en normaal krijg je bij andere webshops een stuk sneller bericht. Dank!

• zaronics
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 27-01 01:22
Verwijderd schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:33:
Heb tegen een 20:40 de asus rtx 3060 ti dual fan besteld op Megekko. Mijn bestel status staat nog steeds op “bestelling geplaatst”. Enige idee wanneer de bestel factuur beschikbaar is? Eerste keer dat ik bij Megekko bestel en normaal krijg je bij andere webshops een stuk sneller bericht. Dank!
Deze krijg je wanneer die wordt verzonden!

• Swizzler24
Verwijderd schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:33:
Geef het nog een half uurtje. Kreeg hem vorige week pas rond vijf voor elf.

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-05 19:44

muhda

Time & Space traveler

Ik zit te twijfelen of ik nu voor een Gigabyte 3070 Aorus, moet gaan of wachten op de 3070Ti.
Zijn er andere Tweakers die deze kaart hebben besteld? Zo, ja wat zijn de wachttijden bij Azerty / Megekko ?

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 27-02 08:39
Simbob schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:06:
Zojuist een Tuf 3080 geannuleerd bij Megekko en een Tuf 3070 besteld.
OC?

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-05 08:46

p0st

Dutch Reefer

bl33d schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:32:
Vanwaar de hype omtrent de 3060ti? Qua prijs zit ie behoorlijk hoog vind ik. De kaart is hooguit 10% sneller dan de 1080 TI en die vindt je in V&A al voor 300euro.
Andersom geredeneerd; sneller dan de 2080 Super die in V&A voor 450-500 euro verkocht/gezocht worden tweedehands. Plus garantie, plus DLSS. Dus een hele interessante mid-high range kaart voor mensen die voor ~450-500 euro een nieuwe GPU zoeken (en dus geen afgeragde 1080Ti van 2 jaar of ouder).

IMHO dus een hele interessante kaart qua prijs/prestatie, in feite een 3070 met wat minder geactiveerde cores :)

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

• Swizzler24
muhda schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:41:
Ik zit te twijfelen of ik nu voor een Gigabyte 3070 Aorus, moet gaan of wachten op de 3070Ti.
Zijn er andere Tweakers die deze kaart hebben besteld? Zo, ja wat zijn de wachttijden bij Azerty / Megekko ?
Ik heb de aeorus. Geweldig kaartje. Hij was van de week een uurtje op voorraad bij megekko. Er komt altijd wel wat nieuwer op de markt dus tja.

[ Voor 6% gewijzigd door Swizzler24 op 03-12-2020 22:46 ]

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07:38
Mijn dank nog aan dit topic! _/-\o_

Zaterdag een RTX 3080 GAMING OC 10G besteld in Duitsland en draait nu in m'n PC. Ruim 80% winst vergeleken met mn GTX 1080Ti.

• Gemmeke
Net een PNY 3060 TI besteld voor 485 euro bij AZERTY

ik kreeg wel 2 bestelorders met 2 verschillende ordernummers.

Nu blijkt dat ik een PNY 3060 TI en een ZOTAC 3060 TI heb besteld..

is er een manier om het andere te annuleren ?

Cat linux.txt

Ik heb ondertussen vandaag mijn 3060 Ti Gaming Trio besteld bij alternate in ontvangst mogen nemen. Ik had voor de veiligheid nog een variant bij informatique (gaming oc van gigabyte) en bij megekko (eagle oc) besteld maar die zijn beiden wel verstuurd maar niet daadwerkelijk ontvangen.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• jinks26
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 04-04 13:20
wjjkoevoets schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:33:
Zojuist via Amazon een een ASUS TUF 3080 OC weten te bestellen. Misschien dat deze wel op korte termijn een leverdatum krijgt.

[Afbeelding]

Misschien eerder binnen dan de EVGA ;w
Nou, raar.. Ik heb deze op 30november kunnen bestellen en de verwachte aankomst zou 18december zijn.
Raar dat ze deze dan nog maals te koop plaatsen als er eigenlijk geen stock zou zijn ?

• wjjkoevoets

wjjkoevoets

Brabants Gedrocht

jinks26 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 23:15:
[...]

Nou, raar.. Ik heb deze op 30november kunnen bestellen en de verwachte aankomst zou 18december zijn.
Raar dat ze deze dan nog maals te koop plaatsen als er eigenlijk geen stock zou zijn ?
Ik heb geen idee hoe het werkt bij Amazon, maar heb mensen voorbij zien komen die hun kaart binnen een week hadden en mensen die weken hebben moeten wachten.

https://www.amazon.nl/gp/...tle_o00_s00?ie=UTF8&psc=1 was overigens net weer kortstondig te bestellen. Nu weer weg zo te zien...

Of all tyrannies, a tyranny sincerely exercised for the good of its victims may be the most oppressive.

• knalsmurf
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-01 23:46
3080 Ventus OC, 12 nov besteld bij Azerty...eindelijk ontvangen _/-\o_ ! Kaart stond al paar dagen op "gereserveerd" kennelijk in afwachting van 5900X... aangezien dat nog wel een tijdje kan duren |:( heb ik gevraagd of ze alvast de 3080 konden verzenden (wel tegen extra verzendkosten :( ). Kan ik mijn 3080 Tuf OC bij Alternate annuleren => wachtrij boven de 102 dus -1 .

• JaDa61
  • Laatst online: 24-01 23:10
wjjkoevoets schreef op donderdag 3 december 2020 @ 23:16:
[...]

Ik heb geen idee hoe het werkt bij Amazon, maar heb mensen voorbij zien komen die hun kaart binnen een week hadden en mensen die weken hebben moeten wachten.

https://www.amazon.nl/gp/...tle_o00_s00?ie=UTF8&psc=1 was overigens net weer kortstondig te bestellen. Nu weer weg zo te zien...
Het is inderdaad heel vaag. Horen of zien niets en toch word de card weer te koop aangeboden :?
Het is nu reeds 6 dagen stil. Morgen maar weer eens even chat gesprek starten.

• wjjkoevoets

wjjkoevoets

Brabants Gedrocht

JaDa61 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 23:22:
[...]

Het is inderdaad heel vaag. Horen of zien niets en toch word de card weer te koop aangeboden :?
Het is nu reeds 6 dagen stil. Morgen maar weer eens even chat gesprek starten.
Heb nu drie bestellingen staan, 2xEVGA, 1xASUS :+ 8)7

Op mijn eerste bestelling van donderdag 26 november kreeg ik op dinsdag 1 december de volgende reactie:
Greetings from Amazon.nl.

After checking the order number that you gave us xxxxxxxxxxxxxxx, I can confirm that the item in question is currently not in stock with Amazon.nl.

As soon as we receive the item from the supplier, we will dispatch the order to you immediately. However, the date of the re-stocking is still not known or available.
To keep you fully informed on the progress of your order, we will send you an e-mail when we dispatch your order from our Fulfilment Centre, confirming the date, contents and method of delivery.
In this case, there are two options:

a. We can leave the order as it is and wait for the item to re-stock. We have not charged you for it, so nothing changed financially in respect to this item - the order has only been placed and registered and we will not charge you until the item is dispatched. We charge for items only when they leave our warehouse and never before that. The point is that you can keep the order active, while looking for the item elsewhere possibly and then simply cancel it without consequences if you manage to find it outside of Amazon.

b. We can also immediately cancel the item:
At the moment, we cannot give you an exact information on the number of days that this item will take to re-stock. We are waiting for a shipment from the supplier and the system is displaying the information based on the previous intervals of delivery for the same item.
The data on the exact number of days is not available until the manufacturer sends a new batch to Amazon - when that happens, the website displays the accurate information with a counter for the remaining number of days until re-stock. I can only advise you to periodically check the website for an update and at the moment when you realize that you would not be able to have it in time, to simply reply to this e-mail and notify us to cancel it. Finally, I am once again sorry that we are unable to deliver this item to you within the time-frame where you will need it.

However, you wish to proceed, we will be glad to assist you. Thank you for your patience and understanding.
I wish you a lovely day!
Gewoon een kwestie van geluk hebben. Mocht ik meerdere kaarten tegelijkertijd binnen krijgen dan maak ik iemand hier er wel blij mee.

• JaDa61
  • Laatst online: 24-01 23:10
wjjkoevoets schreef op donderdag 3 december 2020 @ 23:26:
[...]

Heb nu drie bestellingen staan, 2xEVGA, 1xASUS :+ 8)7

[..]
Ik heb twee extra bestellingen uitstaan voor MSI 3080’s bij Informatique.
Mocht daar wat eerder geleverd worden dan rijdt ik erheen en dus geen gedoe met versturen en geopende of verdwenen pakketjes. Heeft ook het voordeel dat je betaald bij afhalen :)

• johnfreda
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 17-04 15:43
sdk1985 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:56:
Ik heb ondertussen vandaag mijn 3060 Ti Gaming Trio besteld bij alternate in ontvangst mogen nemen. Ik had voor de veiligheid nog een variant bij informatique (gaming oc van gigabyte) en bij megekko (eagle oc) besteld maar die zijn beiden wel verstuurd maar niet daadwerkelijk ontvangen.
Misschien mogelijk om die Eagle van je over te nemen? Ik stuur je een dm.

• PC3-17000
De status op Amazon van de 3080 Trinity OC is bijgewerkt naar bezorging morgen om 20u. Ben benieuwd, tot nu toe geen track-of-trace en de status staat ook nog steeds niet op verzonden. Iemand anders dit ook gehad?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x-AZEIF_gty-pqW0vgLVcqZJO28=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/2y6YdfDjcAlq1SXzXf8B7lzo.png?f=user_large

• wjjkoevoets

wjjkoevoets

Brabants Gedrocht

PC3-17000 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 00:14:
De status op Amazon van de 3080 Trinity OC is bijgewerkt naar bezorging morgen om 20u. Ben benieuwd, tot nu toe geen track-of-trace en de status staat ook nog steeds niet op verzonden. Iemand anders dit ook gehad?

[Afbeelding]
Zou me niets verbazen als je alsnog een T&T krijgt (midden in de nacht) of dat door de drukte bij de post het een dagje langer duurt.

Ik zou zeggen dat het er goed voor je uit ziet.

• Asitis
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21-04 18:53

Asitis

Dus.

Vanochtend (09:00) dus op goed geluk een 3060Ti kunnen bestellen op Alternate, en die is vanavond (21:00) al geleverd. Ik kan het nog steeds niet geloven als ik dit topic zo volg :o

• Hally_NL
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 26-02 22:39
PC3-17000 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 00:14:

[Afbeelding]
Heb ook een bestelling lopen bij Amazon, geleverd door Postnl. Bezorg moment is nu al 2 keer opgeschoven. Het zal wel druk zijn, feestdagen enzo.

Edit: geen grafische kaart overigens, een M.2 ssd

[ Voor 3% gewijzigd door Hally_NL op 04-12-2020 00:23 ]

• Danny Phantom
  • Registratie: December 2015
  • Niet online
Vicros schreef op donderdag 3 december 2020 @ 21:29:
Zojuist mijn track & trace gekregen voor de PNY RTX 3060 Ti XLR8 Revel Epic-X Dual Fan van Azerty, volgens de track&trace zou hij morgen geleverd moeten worden maarja, PostNL....
Same!

• denvp
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-03 17:38
Hier heb ik al bericht gekregen levering in belgie tussen 11-15 uur van post nl :) om 18.00 besteld

Zou top service zijn dat .

• Danny Phantom
  • Registratie: December 2015
  • Niet online
denvp schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 01:20:
[...]

Hier heb ik al bericht gekregen levering in belgie tussen 11-15 uur van post nl :) om 18.00 besteld

Zou top service zijn dat .
Om 18:45 gebeld of ik mn bestelling kon veranderen naar een ander model, om 20:30 aan postnl. En postnl heeft m om 0:30 ontvangen. Lijkt dus inderdaad op goede service :)

[ Voor 5% gewijzigd door Danny Phantom op 04-12-2020 01:55 ]

• zafer94
  • Laatst online: 08-05 08:35
Ik heb mijn 3080 gaming trio x vandaag kunnen ophalen bij Informatique, echter vraag ik me af waar mijn Cold War voucher is. Weet iemand hoe ik hier aan kan komen? Is toch wel ff mooi meegenomen

• Scamid
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-04 11:01
zafer94 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 02:13:
Ik heb mijn 3080 gaming trio x vandaag kunnen ophalen bij Informatique, echter vraag ik me af waar mijn Cold War voucher is. Weet iemand hoe ik hier aan kan komen? Is toch wel ff mooi meegenomen
Voucher dien je van de shop te krijgen, echter is het zo lang de voorraad strekt. Beste is even contact op nemen met iformatique.

• zafer94
  • Laatst online: 08-05 08:35
Scamid schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 02:22:
[...]

Voucher dien je van de shop te krijgen, echter is het zo lang de voorraad strekt. Beste is even contact op nemen met iformatique.
dankje voor je atwoord, denk helaas dat informatique niet mee doet...

• Blue Knight
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Asitis schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 00:16:
Vanochtend (09:00) dus op goed geluk een 3060Ti kunnen bestellen op Alternate, en die is vanavond (21:00) al geleverd. Ik kan het nog steeds niet geloven als ik dit topic zo volg :o
Ik heb hem gisteravond ook van Alternate gekregen. Denk dat het komt doordat het nog niet in de pricewatch staat en dan velen niet verder kijken... Maar dat is weer een gelukje voor ons :)

• Lightmanone1984
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-04 14:54
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J4bHXB9CnUQt35YOh_YEXImBX5Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uptYavRvWBCaoeeoMMMVce3f.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IFRRMUqip46MII6lR8UXl_rolpc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rdWoQJoQxpzNUqtQqRRCKks8.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8628HhI9l827VAdi1cuehuDH5qY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zaEb4rYbwdsJnt8EArjEnA7Z.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZgoAHle2bhumfZVH8v4AutgGgbA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yAJzX5tJd3JCUUyHZaw6lkaE.jpg?f=fotoalbum_large

HET IS DAN EINDELIJK ZO VER.
Gisteren van Alternate ontvangen via DHL. Die levert tenminste nog wel. Zeer fijn na iets meer dan 2 zeer lange maanden wachten.

Geinstaleerd en alles. En man man man. Het is alles wat ze zeggen. Watch Dogs Legion -MAX settings- Echt alles voluit, en DLSS-performance. 4K. Haal gewoon stabiel ~55fps
Shadow of the Tomb Raider. Max Settings, 4K, 60fps.
Dit is echt heeeerlijk smooth allemaal.
Maar dat is niet alles.

De ASUS 3080 TUF OC is opmerkelijk stil. Zelfs @ full load. Dat verbaasde me zeer.

Maar ja. Verder dan dit off topic durf ik niet te gaan, daar is dit niet voor.
Maar ik had jullie beloofd een update te geven en hierbij is het dan.

30 September - Alternate besteld. Was toen #111.
3 December - Alternate geleverd.

Het was het wachten waard, maar ga jullie dan toch echt verlaten.

Het was gezellig!

_/-\o_

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-02 11:48
Nou MSI kom maar door met de 3080 Suprim vandaag.
Plek 2 bij informatique en top 5 bij Azerty dan kunnen we nog van Cyberpunk genieten.

PC Specs

• Emphast
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-05 10:49
Update betreffende mijn bestelling van een 3080 TUF OC bij Amazon.nl (shipping naar België)
  • 15 november - 20u: Asus 3080 TUF OC besteld bij Amazon.nl (out of stock)
  • 17 november: levertijd aangepast naar 16 december (later naar "voor 11 december)
  • 3 December: verzendbevestiging

• perfen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-12-2025

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-04 14:12
megekko heeft ook 3080 op voorraad, https://www.megekko.nl/pr...0-10-GB-GDDR6X-Videokaart

van de prijs springen wel de tranen in je ogen maar dan heb je hem wel in een paar dagen

• ZelianGuy
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07-01 14:07
Ik vraag me af of de mensen die in de wachtrij staan voor de suprim ook een verzendbevestiging hebben gekregen of gaan krijgen. Dan zou het 'echt' zijn.

En dan snel Alternate erna? :9~ :9~

• Sagittary
  • Laatst online: 12-11-2025
MSI Suprim X donderdag leverbaar op Megekko

https://www.megekko.nl/pr...0-SUPRIM-X-10G-Videokaart

• danielboyz
Als die prijs nou gewoon iets minder scalperig was :-(

Verwijderd

Gisteravond verzendbevestiging gekregen voor mijn 3070. Indicatie was morgen (dus vandaag) Tussen 2 en 5. Vanochtend staat dit er nog steeds. Pakket is nog niet verwerkt door Postnl....

Iemand dezelfde situatie (gehad)? Is er nog hoop :')

• Winterkneusje
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 05-05 13:33
Verwijderd schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:22:
Gisteravond verzendbevestiging gekregen voor mijn 3070. Indicatie was morgen (dus vandaag) Tussen 2 en 5. Vanochtend staat dit er nog steeds. Pakket is nog niet verwerkt door Postnl....

Ja, ik heb maandag besteld en had tot voor kort hetzelfde. Ligt denk ik aan dat Postnl het volume aan pakjes niet meer aan kan. Zal binnenkort wel komen maar denk niet dat je hem vandaag nog krijgt...

• MrnXdK
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 09-04 17:02
Aan mijn sprong in de wachtlijst is te zien dat bij Megekko gisteren 51 MSI 3070 Ventus 2x OCs verstuurd zijn.

Onderdeel van hun "significante aantalllen" MSI kaarten levering van 3-12-2020

• Lightmanone1984
Verwijderd schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:22:

Stel dat dat niet vandaag zo zou zijn, je hebt een kaart bemachtigd, het is onderweg. Je hebt de eindstreep bijna bereikt. BIJNA! Nog heel eventjes wachten! 8) :D

• ZelianGuy
Lightmanone1984 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:34:
[...]

Stel dat dat niet vandaag zo zou zijn, je hebt een kaart bemachtigd, het is onderweg. Je hebt de eindstreep bijna bereikt. BIJNA! Nog heel eventjes wachten! 8) :D
Maar die laatste meters voor de eindstreep duren het langst 8). WANT DAN BEN JE ER BIJNA EN WIL JE @##%#$#$@ DIE KAART NU HEBBEN :9~ :9~

Veel plezier ermee wanneer die binnenkomt!

• Griffx
Apart, je zou toch zeggen dat ze eerst hun preorder rij weg werken...

PC Specs

• danielboyz
Griffx schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:35:
[...]

Waarschijnlijk doen ze dat ook. Mogelijk krijgen ze begin volgende week een shipment van X kaarten binnen dus alles wat nog niet gereserveerd is is nu bestelbaar

• Lightmanone1984
Dat kun je niet menen. 1300? Dat kan een winkel toch niet doen. Dit is gewoon imago schade. Schande Megekko! Ik heb in 2016 nog een videokaart bij jullie gekocht, maar dit is echt niet normaal meer man. Gaan jullie nou echt meedoen met de gekte?! |:( 8)7 :X

Edit
het ging over deze post:
En ondertussen is de prijs veranderd van 1300 naar 1030
is nog steeds belachelijk hoog, maar dat is nog.. "okay"

[ Voor 28% gewijzigd door Lightmanone1984 op 04-12-2020 08:58 ]

• ZelianGuy
Lightmanone1984 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:36:
[...]

Dat kun je niet menen. 1300? Dat kan een winkel toch niet doen. Dit is gewoon imago schade. Schande Megekko! Ik heb in 2016 nog een videokaart bij jullie gekocht, maar dit is echt niet normaal meer man. Gaan jullie nou echt meedoen met de gekte?! |:( 8)7 :X
Volgens mij moet je een kop koffie gaan halen want dat is en niet megekko, en ze vragen er niet 1300 euries voor....

• Sagittary
  • Laatst online: 12-11-2025
Griffx schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:35:
[...]

Doen ze volgens mij ook, de confirmations komen gewoon pas laat met Megekko. Dit zal het overschot zijn dat in de verkoop staat.

• Tacocat
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 31-12-2022
VGA MSI GeForce RTX 3080 VENTUS 3X 10G OC
Jouw positie: 18 van de 130

Van 38 naar 18 gegaan bij Megekko, dus ze hadden 20 hiervan binnen gekregen, jammer genoeg geen significante hoeveelheid, maar ik hoop dat ik er de volgende keer wel bij zit

• Griffx
Sagittary schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:37:
[...]

Doen ze volgens mij ook, de confirmations komen gewoon pas laat met Megekko. Dit zal het overschot zijn dat in de verkoop staat.
Begrijp ik, maar op deze manier is het weer een loze lokkers belofte.
Als er nu meer mensen reserveren dan kunnen ze dat nooit waar maken.
Daar doel ik meer op.

Kijk als ze er 100= binnen krijgen dan hoor je mij niet meer :+

PC Specs

• ZelianGuy
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c8W0Sret0Zw6LKucTNqR0VOHru4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/jMDqUmn6IhMiF7cupDAhpNMG.png?f=user_large

Dit is het beeld van de suprim bij CD-ROM-LAND. Dat deelt het magazijn met megekko. Ze hebben dus nog geen kaarten waarschijnlijk maar die komen dan wss volgende week

• DennisDeMennis
  • Laatst online: 13-04 15:30
ZelianGuy schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:37:
[...]

Volgens mij moet je een kop koffie gaan halen want dat is en niet megekko, en ze vragen er niet 1300 euries voor....
Denk dat ie op een verkeerde post reageerde aangezien deze eerder ook gedeeld werd:
https://www.megekko.nl/pr...0-10-GB-GDDR6X-Videokaart
(wel megekko en 1300)

• DennisDeMennis
  • Laatst online: 13-04 15:30
Wie trouwens op nr. 1 staat bij megekko voor de Gigabyte 3060Ti Eagle OC kan deze waarschijnlijk na het weekend ergens verwachten :)
Die van mij is retour aan het gaan aangezien ik 2 kaarten besteld had en liever de Gaming OC (die vandaag als het goed is komt) houd.

• Fucitol
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-03 08:02
ZelianGuy schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:37:
[...]

Jawel? https://www.megekko.nl/pr...0-10-GB-GDDR6X-Videokaart
Pagina: 1 ... 347 ... 629 Laatste

Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
Beschikbaarheid is te vinden in https://docs.google.com/s...2_DWk4/edit#gid=712726851 (niet meer up-to-date)

reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord