[NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 349 ... 629 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 38 producten

• Mitchelll010
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-05 13:56
denvp schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:08:
_/-\o_ _/-\o_ azerty en post nl : pny 3060ti geleverd in 18 uur naar belgie :)
er staan er nog 6 te koop

https://azerty.nl/product...fan-videokaart-8-gb-gddr6
Mja als er nou geen PNY op had gestaan had ik er wel over nagedacht...

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:08
Mitchelll010 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:19:
[...]

Mja als er nou geen PNY op had gestaan had ik er wel over nagedacht...
Niks mis met pny...is ook onderdeel van Dell.
Gewoon 3 jaar garantie...en je kan ook bij fabrikant terecht.

• AnthonyP
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 31-07-2024
Aggressor schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:20:
[...]

Niks mis met pny...is ook onderdeel van Dell.
Gewoon 3 jaar garantie...en je kan ook bij fabrikant terecht.
Prijs valt iig mee. Als je ziet dat de meesten nu meer vragen voor een 3060ti dan een 3070...

Be your mythical best

• Rickrebr
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08-05 14:05
graunie schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:06:
Eerder vannochtend gebeld met Alternate. Ze hadden mij ook een gratis upgrade gegeven van de EVGA RTX3080 XC3 Black naar de FTW3 Ultra vanwege lever issues met die black variant. Vandaar dat ik in de wachtrij gezakt was.

Aangegeven dat die FTW3 niet in m'n kast past en hij heeft het netjes omgezet naar de XC3 Ultra. Helemaal blij mee.

Aardige jongen wist mij ook te vertellen dat er waarschijnlijk eind volgende week er zo'n 22 FTW3 Ultra en 11 XC3 Ultra binnen zouden moeten komen. Sta nu op 10 dus in theorie zou ik met die levering meegaan. Fingers crossed dus (nog steeds...)
Mij was hetzelfde verteld qua aantallen maar dat er vandaag een levering vanuit hong kong zou worden verstuurd, die zou dan zondag in Nederland zijn waardoor zij de kaarten m/di binnen zouden hebben.

• Sardientje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-09-2025
graunie schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:06:
Eerder vannochtend gebeld met Alternate. Ze hadden mij ook een gratis upgrade gegeven van de EVGA RTX3080 XC3 Black naar de FTW3 Ultra vanwege lever issues met die black variant. Vandaar dat ik in de wachtrij gezakt was.

Aangegeven dat die FTW3 niet in m'n kast past en hij heeft het netjes omgezet naar de XC3 Ultra. Helemaal blij mee.

Aardige jongen wist mij ook te vertellen dat er waarschijnlijk eind volgende week er zo'n 22 FTW3 Ultra en 11 XC3 Ultra binnen zouden moeten komen. Sta nu op 10 dus in theorie zou ik met die levering meegaan. Fingers crossed dus (nog steeds...)
Goed om te horen! Ik ga ervan uit dat mijn order destijds ook is omgezet. Het mailtje wat ik toen direct heb gestuurd blijft onbeantwoord en het is me gisteren ook de gehele dag niet gelukt om telefonisch de klantenservice te benaderen. Fijn dus dat dit bij jou wél gelukt is en tevens natuurlijk top dat je naar gelieve de omzetting naar de XC3 Ultra kon doen natuurlijk.

Hopelijk klopt de prognose en hebben we beide, nog net voor CP2077, een werkende 3080 in ons bezit! (al zal ik dit topic bijna missen)

• mikedhanpat
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-03 16:51

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Niemand hier deze week een msi 3080 ventus oc geleverd gekregen? Ben benieuwd hoeveel er bij megekko geleverd zijn. Bij alternate (waar ik sta) weer 0 geleverd

• AugustoLio
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 15-04-2021
Okasha schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:39:
Niemand hier deze week een msi 3080 ventus oc geleverd gekregen? Ben benieuwd hoeveel er bij megekko geleverd zijn. Bij alternate (waar ik sta) weer 0 geleverd
Bij Megekko zijn er 19 geleverd. Althans, ik ben van 44 naar 25 gegaan gisteren.

• joske83
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-04 17:10

• n2theb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 05-05 11:07

n2theb

Tweakers Abonnee

AugustoLio schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:41:
[...]

Bij Megekko zijn er 19 geleverd. Althans, ik ben van 44 naar 25 gegaan gisteren.
En hoe groot is de wachtrij nu daar bij Megekko? Ik sta inderdaad ook in de rij maar dan bij Alternate. En daar valt mij op dat ik stijg in de rij alleen door mensen zijn die hun bestelling annuleren. Maar goed ik zit nog op de 200+.

• LeParasiet
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 06-08-2024
Wat is de relatie tussen CDROMLAND en Megekko? Las dat de een de eigenaar is van de andere, leveren deze dan ook uit hetzelfde magazijn?

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
AugustoLio schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:41:
[...]

Ah dat is mooi nieuws. Alternate was laatste keer vaak wat trager, maar dan zouden we toch kunnen verwachten dat er nog iets gaat gebeuren vandaag of maandag. Ik sta in elk geval al weer bijna 2 weken ongewijzigd op plek 38.

• Ewoud B.
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 04-04-2021
Bij Informatique de Asus 3060 TI Tuf Gaming en Dual OC voor 599 op voorraad.

ttps://www.informatique.nl/?m=sts&g=166&p=&sort=&ss=2&pr_min=&pr_max=&at529=28302

• Mr Game
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 10-01 08:00
Is de INNO3D GeForce GeForce RTX 3080 iChill X3 al eens uitgeleverd door Alternate??

Raar dat de wachtrij zo klein is.. Afgelopen week de MSI 3080 Ventus gecanceld. Dat schoot helemaal niet op.

• mikedhanpat
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-03 16:51
n2theb schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:49:
[...]

En hoe groot is de wachtrij nu daar bij Megekko? Ik sta inderdaad ook in de rij maar dan bij Alternate. En daar valt mij op dat ik stijg in de rij alleen door mensen zijn die hun bestelling annuleren. Maar goed ik zit nog op de 200+.
Leest het rode blok onderaan de pagina, daar staat een nette lijst gemaakt door mede-tweakers met actuele rijen voor zover bekend! laatste update 02-12 149x. Daar moeten die 19 volgens mij nog vanaf.
Zoals wij in Brabant zeggen: Eerst lauwen, dan mauwen ;)

• AugustoLio
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 15-04-2021
n2theb schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:49:
[...]

Op dit moment 129. De wachtrij is de laatste dagen weer flink opgelopen. Ik ben 10 november geswitched in de wachtrij van Alternate naar Megekko voor de MSI 3080 Ventus oc. Begon op 111 en nu binnen een maand al op 25. Zo snel ging het bij Alternate niet.

Verwijderd

bij megekko

krijg ik "De ingevoerde combinatie kon niet gevonden worden" bij de tool alles is wel goed in gevuld!

gaat om Asus GeForce RTX 3060 Ti DUAL

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-01 20:32
Verwijderd schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:00:
bij megekko

krijg ik "De ingevoerde combinatie kon niet gevonden worden" bij de tool alles is wel goed in gevuld!

Net besteld? Duurde bij mij een halve dag voordat ik mn order terug kon vinden.

Verwijderd

CU2morO schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:00:
[...]

Net besteld? Duurde bij mij een halve dag voordat ik mn order terug kon vinden.
gisteren om 19:15 u zoiets en stond ook lang op voorraad

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:00:
bij megekko

Zelfde probleem hier. Gisteren tegen 19:40 besteld, geen factuur of bevestiging maar wel betaald. Slechte zaak, reageren ook totaal niet op de emails.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2020 13:05 ]

• Jordywil
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-05 10:34

Jordywil

Exploitation Engineer

Zojuist de preorder maar gezet voor de TUF 3080 OC. Sta op de 176e plaats. Waarschijnlijk dus eind volgend jaar binnen of iets dergelijks....

EDIT: Besteld bij alternate

[ Voor 9% gewijzigd door Jordywil op 04-12-2020 13:08 ]

J Willigenburg

• wjjkoevoets
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13:11

wjjkoevoets

Brabants Gedrocht

https://www.amazon.nl/gp/...tle_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

Weer te bestellen.

EDIT: Weer weg.

[ Voor 7% gewijzigd door wjjkoevoets op 04-12-2020 13:14 ]

Of all tyrannies, a tyranny sincerely exercised for the good of its victims may be the most oppressive.

• Blazerock
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-06-2025
PostNL zit in overmacht aan pakketjes.
Ze hebben er nog extreem veel om op te halen en te bezorgen.
Echter gaan ze pas na het weekend weer ophalen.

Ze gaan nu ook andere post partners benaderen.

DHL \ DPD en Trunkrs

Die gaan ook enorm snel vol raken aan pakketjes.
Leveringen gaan wat langer duren.

• JaDa61
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 24-01 23:10
Zojuist knoop doorgehakt en mijn bestelling van de EVGA GeForce RTX 3080 FTW3 ULTRA GAMING op Amazon geannuleerd.

Ja ik weet het, ik ben te ongeduldig maar in een week tijd niet iets kunnen aangegeven over een mogelijk verwachte levertijd en daarbij het telefoongesprek waarin ik geadviseerd werd om te annuleren, hebben mij dit doen besluiten.

Zojuist bij Alternate.nl maar een nieuwe poging gewaagd.

Ik ben A. benieuwd wanneer ik mijn geld van Amazon retour heb, en B. of het nu bij Alternate wel goed gaat komen.

Ik begreep zojuist dat ze daar een levering verwachten die dekkend zou moeten zijn voor de wachtlijst zoals die er nu is. Ik sta op het randje van wel/niet in deze batch. Anders de daarop volgende batch volgens de medewerker die ik 5 minuten geleden gesproken heb.

Geeft mij in ieder geval een beter gevoel en daar gaat het uiteindelijk om :)

• JaDa61
Zal mijn annulering wel zijn geweest :) Zie hierboven.

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-05 09:43
Voor diegene die een MSI RTX suprimx heeft besteld bij Megekko.
Hij is nog niet voorgekomen in de te verwachten pagina op megekko ,dus houdt maar rekening met eind volgende week of de week er na.

• Don Alessandro
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 04-03 23:40
Kan iemand me uitleggen of onderstaande de enige manier is om te kijken op welke plek ik in de wachtrij kom?

1. Ik ga naar Megekko
2. Ik plaats een 3080 in m'n winkelmandje
3. Ik maak de betaling over
4. Ik krijg te zien op welke plaats ik sta in de wachtrij
5. De plaats bevalt me niet, dus ik annuleer de order
6. M'n geld wordt terug gestort

Kortom, als ik wil weten op welke plek ik in de wachrij kom, moet ik per se eerst de bestelling plaatsen en het geld overmaken. Ik vind dat een beetje onhandig en heb zoiets van "Laat me eerst maar weten wat m'n vooruitzicht is voor de wachtlijst. Zodra ik dat weet, beslis ik wel of ik het geld overmaak!"

Of kan ik ook een pre-order doen zonder geld over te maken, zodat ik toch kan zien op welke plek ik terecht kom?

• MalleHenkie
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12-02 15:17
Don Alessandro schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:21:
Kan iemand me uitleggen of onderstaande de enige manier is om te kijken op welke plek ik in de wachtrij kom?

1. Ik ga naar Megekko
2. Ik plaats een 3080 in m'n winkelmandje
3. Ik maak de betaling over
4. Ik krijg te zien op welke plaats ik sta in de wachtrij
5. De plaats bevalt me niet, dus ik annuleer de order
6. M'n geld wordt terug gestort

Kortom, als ik wil weten op welke plek ik in de wachrij kom, moet ik per se eerst de bestelling plaatsen en het geld overmaken. Ik vind dat een beetje onhandig en heb zoiets van "Laat me eerst maar weten wat m'n vooruitzicht is voor de wachtlijst. Zodra ik dat weet, beslis ik wel of ik het geld overmaak!"

Of kan ik ook een pre-order doen zonder geld over te maken, zodat ik toch kan zien op welke plek ik terecht kom?
Daar is onderstaande excel een mooi middel voor toch, om die inschatting te kunnen maken.

• dafz0r
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-03 13:33
sommige scalpers zijn gek geworden
zotac 3060ti van 419 msrp staat nu op amazon voor een whopping € 1.111,30
trappen daar mensen in?

• Corodix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 25-02-2025
MaXeRs schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:20:
Voor diegene die een MSI RTX suprimx heeft besteld bij Megekko.
Hij is nog niet voorgekomen in de te verwachten pagina op megekko ,dus houdt maar rekening met eind volgende week of de week er na.
Megekko gaf op de pagina van de kaart zelf aan dat ze het op voorraad hadden en het 10 December kunnen leveren. Toen de wachtrij 30 aantikte veranderde dit in een levertijd van Minimaal 10 dagen. Dus ik neem aan dat ze dan precies 30 stuks bij de leverancier hebben waarvan ze weten dat die er snel aankomen en dat ze die eind volgende week kunnen leveren. Geen idee of ze daarbij ook al rekening houden met mogelijke vertragingen bij het bezorgen van de pakketten.

Dit komt overeen met de 30 stuks die bij cdromland staan voor de leverancier.

• Roumen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01-12-2025
Heeft iemand hier ervaring met de verzending van Cyberport.de? Afgelopen woensdag daar een 3070 besteld, maar die staat nog altijd op ' Vorbereitung Versand'

• LeParasiet
3070 bij megekko op voorraad; 1 werkdag voor de levering (maandag)

https://www.megekko.nl/pr...3070-iChill-X3-Videokaart

• TheStig
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-01 18:35
Verwijderd schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:03:
[...]

Zelfde probleem hier. Gisteren tegen 19:40 besteld, geen factuur of bevestiging maar wel betaald. Slechte zaak, reageren ook totaal niet op de emails.
Gister een "Asus GeForce RTX 3070 TUF-RTX3060TI-O8G-GAMING Videokaart" (juist, geen typo, althans van mij, zo lees je het goed en staat die op de bestelling 8)7 ) en heb hier wel de bestelbevestiging van ontvangen om 21:18.

Op dat moment stond die nog als op voorraad en te leveren op zaterdag 5-dec.

Ik ben benieuwd, vond het wel een goede tijdelijke oplossing voor de build die ik vorige week klaar gemaakt heb gezien die ROG STRIX 3080 OC nog wel even op zich laat wachten... 200 wachtende voor me...

En tja, had ik dit topic eerder gezien met zijn geweldige spreadsheet had ik waarschijnlijk een andere 3080 gekozen. maar ja...

• FreeMen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-03 19:46
_achraf_ schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:52:
Wat is de relatie tussen CDROMLAND en Megekko? Las dat de een de eigenaar is van de andere, leveren deze dan ook uit hetzelfde magazijn?
ja, is hetzelfde magazijn, of althans, zelfde toeleverancier.

[ Voor 5% gewijzigd door FreeMen op 04-12-2020 13:38 ]

• PigletCNC
  • Laatst online: 24-10-2024
FreeMen schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:37:
[...]

Met volgens mij ook dezelfde prijzen.

• LeParasiet
FreeMen schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:37:
[...]

Maakt het dan uit welke positie je hebt bij welke? Ik sta op de wachtrij bij cdromland, zal dat sneller gaan bij megekko?

• rickje149
  • Laatst online: 17-01-2022
Levertijd van de Suprim X op de pagina zelf is alweer aangepast.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TN-TTO1CldzP8zBLDQ2za0WRoIo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/vlIVvukKCsH7pgIxDmdM5ppw.png?f=user_large

Ik hoop dat de gratis game code's nog wel mee geleverd worden na de 10e.

[ Voor 13% gewijzigd door rickje149 op 04-12-2020 13:48 ]

• dulle
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 24-03-2023
rickje149 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:47:
[Afbeelding]

spannend.. wat gaat het uiteindelijk worden..

Verwijderd

[Afbeelding]

Ik zou hem ook graag bestellen de Suprim X maar je hebt hem never nooit voor cyberpunk 2077 en in jan 2021 verwachten we de 3080 ti dat die wordt aangekondigd..

• MalleHenkie
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12-02 15:17
Sta op 3 voor de Suprim bij Megekko, maar gister m'n Aorus 3080 Master ingebouwd. Was van plan de Suprim te houden, maar die gaat nooit passen in m'n kast, was met de Master al milimeter werk..... Suprim wordt dus vandaag geannuleerd, dus schuift iedereen weer een plekje op :P

• themash360
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 30-11-2025
[Afbeelding]

Die zitten niet in de doos. Je moet voor de 10de een claim doen bij de webshop om de codes te krijgen. Daarvoor moet ie geleverd zijn want je hebt dag van aankomst, factuur en ordernr nodig.

Daarna heb je tot het einde van de maand om ze bij GeForce experience in the leveren.

• Blazerock
  • Laatst online: 11-06-2025
Alternate NL Suprim X

Helaas hebben wij hier geen indicatie van. Het is voor ons niet mogelijk om op dit moment een levertijdsindicatie aan onze klanten door te geven daar de levertijd op he moment echt onbekend is 🙁

• JaDa61
themash360 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:54:
[...]

Die zitten niet in de doos. Je moet voor de 10de een claim doen bij de webshop om de codes te krijgen. Daarvoor moet ie geleverd zijn want je hebt dag van aankomst, factuur en ordernr nodig.

Daarna heb je tot het einde van de maand om ze bij GeForce experience in the leveren.
Dit staat op de website van Alternate.

Gratis NVIDIA® GeForce Now lidmaatschap (1jr) (inwisselbaar tot 30/04/2021) spel
Gratis NVIDIA® Call of Duty: Black Ops Cold War (inwisselbaar tot 11/01/2021) spel

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:47
TheStig schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:34:
[...]

Gister een "Asus GeForce RTX 3070 TUF-RTX3060TI-O8G-GAMING Videokaart" (juist, geen typo, althans van mij, zo lees je het goed en staat die op de bestelling 8)7 ) en heb hier wel de bestelbevestiging van ontvangen om 21:18.

Op dat moment stond die nog als op voorraad en te leveren op zaterdag 5-dec.

Ik ben benieuwd, vond het wel een goede tijdelijke oplossing voor de build die ik vorige week klaar gemaakt heb gezien die ROG STRIX 3080 OC nog wel even op zich laat wachten... 200 wachtende voor me...

En tja, had ik dit topic eerder gezien met zijn geweldige spreadsheet had ik waarschijnlijk een andere 3080 gekozen. maar ja...
Deze heb ik ook besteld, maar als je op de EAN zoekt krijg je gewoon de 3060ti TUF OC. Ik heb hem ook besteld, zoethoudertje met CB2077 in het vizier, upgrade komt later wel :+

Mijne is om 10:40 aan DHL overgeleverd, dus hopelijk komt die morgen!

[ Voor 3% gewijzigd door Santee op 04-12-2020 13:58 ]

• wjjkoevoets
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13:11

wjjkoevoets

Brabants Gedrocht

JaDa61 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:20:
[...]

Zal mijn annulering wel zijn geweest :) Zie hierboven.
Aha, dat verklaart. Succes!

Of all tyrannies, a tyranny sincerely exercised for the good of its victims may be the most oppressive.

• TheStig
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-01 18:35
Santee schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:57:
[...]

Deze heb ik ook besteld, maar als je op de EAN zoekt krijg je gewoon de 3060ti TUF OC. Ik heb hem ook besteld, zoethoudertje met CB2077 in het vizier, upgrade komt later wel :+

Mijne is om 10:40 aan DHL overgeleverd, dus hopelijk komt die morgen!
Mag ik vragen (ook namens de mede tweaker) hoe laat je de bestelling geplaatst hebt?

• rickje149
  • Laatst online: 17-01-2022
themash360 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:54:
[...]

Mij was via de mail verteld dat er 2 a4'tjes zouden zitten in de doos.

dat is wel vreemd, heb jij al een kaart ontvangen?

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:47
TheStig schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 14:04:
[...]

Mag ik vragen (ook namens de mede tweaker) hoe laat je de bestelling geplaatst hebt?
17:14 heb ik de bevestigingsmail ontvangen. Gelijk besteld toen die beschikbaar kwam, dacht eerlijk gezegd eerst ook dat het om een 3070 ging maar dat was wishful thinking voor die prijs helaas.

• Bartkramer0103
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 27-04 23:09
JaDa61 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:19:
Zojuist knoop doorgehakt en mijn bestelling van de EVGA GeForce RTX 3080 FTW3 ULTRA GAMING op Amazon geannuleerd.

Ja ik weet het, ik ben te ongeduldig maar in een week tijd niet iets kunnen aangegeven over een mogelijk verwachte levertijd en daarbij het telefoongesprek waarin ik geadviseerd werd om te annuleren, hebben mij dit doen besluiten.

Zojuist bij Alternate.nl maar een nieuwe poging gewaagd.

Ik ben A. benieuwd wanneer ik mijn geld van Amazon retour heb, en B. of het nu bij Alternate wel goed gaat komen.

Ik begreep zojuist dat ze daar een levering verwachten die dekkend zou moeten zijn voor de wachtlijst zoals die er nu is. Ik sta op het randje van wel/niet in deze batch. Anders de daarop volgende batch volgens de medewerker die ik 5 minuten geleden gesproken heb.

Geeft mij in ieder geval een beter gevoel en daar gaat het uiteindelijk om :)
Was bij jou het geld al wel afgeschreven, maar zonder leverdatum dan? Bij mij was het bedrag pas op de creditcard afgeschreven op het moment dat de leverdatum vast stond.

• FreeMen
Verwijderd schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:50:
[...]

Ik zou hem ook graag bestellen de Suprim X maar je hebt hem never nooit voor cyberpunk 2077 en in jan 2021 verwachten we de 3080 ti dat die wordt aangekondigd..
Ik ga ook wachten op de 3080ti, de komende weken komen ook de RX6800XT's en RX6900XT's op de markt en ik verwacht dat dan de markt zich meer gaat verdelen aangezien iedereen nu op RTX3080's stort.
De 10GB van de 3080 zint mij toch steeds minder en voor het geld dat je voor een 3080 moet neerleggen op dit moment had er 16GB op moeten zitten om het hardware matig te rechtvaardigen.

Ter illustratie, ik heb mijn RTX 2080 begin 2019 gekocht voor € 708.
Sommige uitvoeringen van de RTX 3060ti kosten zelfs meer en dat voor dezelfde prijs/performance verhouding als 2 jaar geleden.

Zet de prijzen van vandaag toch in perspectief...

[ Voor 3% gewijzigd door FreeMen op 04-12-2020 14:29 ]

• UniMatrix
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-05 18:11
Liever 1 RTX 3080 in mijn kast dan 10 RTX 3080 Ti's of RX 6800 (XT)'s in de lucht...

Als er net zoveel 3080 Ti's zijn als 3060's bij launch krijg je gelijk, dat wel.

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

• choogen
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

choogen

Has anyone seen my stapler?

FreeMen schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 14:27:
[...]
Ter illustratie, ik heb mijn RTX 2080 begin 2019 gekocht voor € 708.
Sommige uitvoeringen van de RTX 3060ti kosten zelfs meer en dat voor dezelfde prijs/performance verhouding als 2 jaar geleden.
Zet de prijzen van vandaag toch in perspectief...
Ja, je moet een beetje geluk hebben (of nog een paar maanden geduld hebben). Ik sta zelf nog op de wachtlijst voor een MSI Ventus RTX 3060Ti 2X OC voor €449. Positie 10 inmiddels, dus dat zal hopelijk niet heel lang meer duren. In mijn geval is het dan wel een prima prijs-kwaliteit verhouding, vergeleken met wat ik twee minder dan anderhalf jaar geleden had moeten neertellen voor een MSI Ventus RTX2080 Super (ca. €750).

[ Voor 3% gewijzigd door choogen op 04-12-2020 14:47 ]

• extrizyo
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 07-04-2025
Vandaag eindelijk ontvangen van postnl. Stond al sinds dinsdag op order nog niet verwerkt.

Beastmode ! Veel succes allemaal.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VSohXNGeuKK0hWAb5Uv0Ew0O7QE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UrNxXwsZGde1tW3vqbEWNpD0.jpg?f=fotoalbum_large

• FreeMen
UniMatrix schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 14:33:
Liever 1 RTX 3080 in mijn kast dan 10 RTX 3080 Ti's of RX 6800 (XT)'s in de lucht...

Als er net zoveel 3080 Ti's zijn als 3060's bij launch krijg je gelijk, dat wel.
Klopt, maar het gaat niet alleen om het te pakken kunnen krijgen van een Ti (daar heb ik ook een hard hoofd in) maar meer wat die kaart gaat doen met de prijzen van de reguliere 3080's naast de dan ruim beschikbare AMD's.

Ik heb het idee dat veel nu een meerprijs accepteert om bang te zijn mis te grijpen terwijl er juist alleen maar meer voorraad en concurrentie gaat komen waardoor je midden Q1 juist een ruime keus hebt tegen MSRP prijzen. Althans, daar gok ik op ipv mee te helpen aan het nog verder opdrijven van de prijzen :Y)

• FreeMen
choogen schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 14:37:
[...]

Ja, je moet een beetje geluk hebben (of nog een paar maanden geduld hebben). Ik sta zelf nog op de wachtlijst voor een MSI Ventus RTX 3060Ti 2X OC voor €449. Positie 10 inmiddels, dus dat zal hopelijk niet heel lang meer duren. In mijn geval is het dan wel een prima prijs-kwaliteit verhouding, vergeleken met wat ik twee minder dan anderhalf jaar geleden had moeten neertellen voor een custom RTX2080 Super (ca. €750).
.
Inderdaad een prima prijs voor de 3060ti. De 3060's zijn er fors meer dan 3070's en 3080's dus ik vermoed dat je hem zo hebt.

• ronaldpj
  • Laatst online: 17-11-2024
FreeMen schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 14:45:
[...]

Klopt, maar het gaat niet alleen om het te pakken kunnen krijgen van een Ti (daar heb ik ook een hard hoofd in) maar meer wat die kaart gaat doen met de prijzen van de reguliere 3080's naast de dan ruim beschikbare AMD's.

Ik heb het idee dat veel nu een meerprijs accepteert om bang te zijn mis te grijpen terwijl er juist alleen maar meer voorraad en concurrentie gaat komen waardoor je midden Q1 juist een ruime keus hebt tegen MSRP prijzen. Althans, daar gok ik op ipv mee te helpen aan het nog verder opdrijven van de prijzen :Y)
Bekend gevoel, zit ook tussen "doe ik het nu voor iets meer" en "ik wacht wel even tot ze goedkoper zijn". Maar intussen wel meerdere schermen open om te volgen waar ze beschikbaar zijn. Enige waar ik aan vast houd, is een budget en een set aan specs :).

• Bllazz
  • Laatst online: 26-05-2022
https://www.megekko.nl/pr...0-SUPRIM-X-10G-Videokaart

Op bestelpagina staat minimum 10 dagen
In winkelmandje zegt hij Levertijd: 6 dagen (donderdag)
Hmm..

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12:33
choogen schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 14:37:
[...]

Ja, je moet een beetje geluk hebben (of nog een paar maanden geduld hebben). Ik sta zelf nog op de wachtlijst voor een MSI Ventus RTX 3060Ti 2X OC voor €449. Positie 10 inmiddels, dus dat zal hopelijk niet heel lang meer duren. In mijn geval is het dan wel een prima prijs-kwaliteit verhouding, vergeleken met wat ik twee minder dan anderhalf jaar geleden had moeten neertellen voor een MSI Ventus RTX2080 Super (ca. €750).
Waarom ga jij van een 2080s naar een 3060ti als ik vragen mag?

Ik wacht nu al bijna 3 maanden op mijn 3080 stepup bij EVGA :O

• Pieterll
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-04 20:10

Pieterll

Pataar op Discord

Bllazz schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 14:55:

Hmm..
Goeie kans dat dat de cache van de frontend van de webstore is. Ik denk dat je winkelmandje gelijk heeft..

Verwijderd

Iemand die gisteren bij Megekko de Asus RTX 3060 Ti dual fan heeft besteld en al wel bericht heeft gekregen? Had gisteren wel een email gekregen met dat ze de bestelling hebben ontvangen maar daar blijft het ook bij. Status staat op “bestelling geplaatst”, als je hoort dat andere mensen die ook bij Megekko hebben besteld al wel verder bericht hebben gekregen dan maak ik me toch wel een beetje zorgen. Als ik mijn order nummer en postcode invul op de wachtrij pagina verschijnt er niets. :|

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-05 13:13

rajackar

Blood Minister

Hmm..
Ik sta op plek 7 in de wachtrij voor deze kaart. het zou leuk zijn als hij volgende week geleverd wordt. Ik verwacht dat eigenlijk niet want er was zelfs even een leverings stop vanuit MSI vanwege een probleem begreep ik.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• choogen
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

choogen

Has anyone seen my stapler?

schumi1986 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 14:56:
[...]

Waarom ga jij van een 2080s naar een 3060ti als ik vragen mag?
Je interpreteert mijn woorden verkeerd. Ik heb destijds geen 2080S gekocht, maar als ik dat wel gedaan had was ik ca. €750 kwijt geweest.

• Corodix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 25-02-2025

Hmm..
Vanochtend stond op de bestelpagina zelf 6 dagen (donderdag) en dat die op voorraad was bij de leverancier. Nadat de wachtrij ~30 aantikte werd het minimum 10 dagen.

• EldraziKlap
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 09-07-2024
Jefboy schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:34:
[...]

Bij welke shop? Alternate NL heeft niks gehad hoor, sta nog steeds op dezelfde plek.
Alternate NL ja.. Dan waren het denk ik annuleringen? Ben toch echt aantal plaatsen gezakt gister, stuk of 5

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 14:57:
Iemand die gisteren bij Megekko de Asus RTX 3060 Ti dual fan heeft besteld en al wel bericht heeft gekregen? Had gisteren wel een email gekregen met dat ze de bestelling hebben ontvangen maar daar blijft het ook bij. Status staat op “bestelling geplaatst”, als je hoort dat andere mensen die ook bij Megekko hebben besteld al wel verder bericht hebben gekregen dan maak ik me toch wel een beetje zorgen. Als ik mijn order nummer en postcode invul op de wachtrij pagina verschijnt er niets. :|
ik heb die ook besteld rond 19:15 en jij?. en het zelfde als jij ...

• JaDa61
Bartkramer0103 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 14:26:
[...]

Was bij jou het geld al wel afgeschreven, maar zonder leverdatum dan? Bij mij was het bedrag pas op de creditcard afgeschreven op het moment dat de leverdatum vast stond.
Ja, ik had in de snelheid mijn ideal gebruikt ipv mijn cc. Geld stond dus direct bij Amazon. Op zich nog niet zo'n probleem maar dan moet er wel zicht zijn op levering. Die was er nog steeds niet dus na wat wikken en wegen de order geannuleerd.

Verwijderd

Mijn order bij alternate.de voor de 3070 is erdoor gekomen, nu wachten op de verzendbevestiging.
Inmiddels zijn alle 3070's daar ook weer uitverkocht.

• Vissa66
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-04 16:27
PostNL maakte het toch even spannend. Bijna een week geleden was de 3080 verstuurd en de status bleef op onbekend staan.

Gelukkig is alles goed gekomen, mijn zoektocht is nu definitief voorbij. Via Marktplaats, voor een zeer schappelijke prijs, 2 vliegen in 1 klap geslagen. Bij dezelfde verkoper / medetweaker de 3080 en een 5900x kunnen bemachtigen. Een AMD systeem zat eigenlijk niet in de planning maar voor deze prijs kon ik hem niet laten liggen, dus toch maar over naar AMD. 👌

Succes iedereen verder! :>

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lAHKFJS6xR2djwcfXuVZkU5p_YE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TFpQ0fhUtk2cbgBeygLgXglP.jpg?f=fotoalbum_large

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Corodix schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:04:
[...]

Vanochtend stond op de bestelpagina zelf 6 dagen (donderdag) en dat die op voorraad was bij de leverancier. Nadat de wachtrij ~30 aantikte werd het minimum 10 dagen.
Bij Azerty staat 30+ op voorraad bij de leverancier. Dat zal wel oude data zijn ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:10:
[...]

ik heb die ook besteld rond 19:15 en jij?. en het zelfde als jij ...
Ik heb hem tegen 19:40 besteld. Een beetje duidelijkheid zou fijn zijn, heb vanochtend een email gestuurd maar heb nog geen reactie terug gekregen. Belabberde klanten service.

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08-03 11:11
Vissa66 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:13:
PostNL maakte het toch even spannend. Bijna een week geleden was de 3080 verstuurd en de status bleef op onbekend staan.

Gelukkig is alles goed gekomen, mijn zoektocht is nu definitief voorbij. Via Marktplaats, voor een zeer schappelijke prijs, 2 vliegen in 1 klap geslagen. Bij dezelfde verkoper / medetweaker de 3080 en een 5900x kunnen bemachtigen. Een AMD systeem zat eigenlijk niet in de planning maar voor deze prijs kon ik hem niet laten liggen, dus toch maar over naar AMD. 👌

Succes iedereen verder! :>

[Afbeelding]
Dan heb je geluk gehad, zie daar 3080's voor 1400,- er op staan xD

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:19:
[...]

Ik heb hem tegen 19:40 besteld. Een beetje duidelijkheid zou fijn zijn, heb vanochtend een email gestuurd maar heb nog geen reactie terug gekregen. Belabberde klanten service.
oke iets later dus. ja ik heb ook een mail gestuurd ook nog niks. maar ze hebben het wel druk ook vanwege sinterklaas en kerst moet je wel in je achterhoofd houden

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-02 11:48
rajackar schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:15:
[...]

Bij Azerty staat 30+ op voorraad bij de leverancier. Dat zal wel oude data zijn ;)
Heb ze nog niet op voorraad zien staan bij leverancier vandaag bij Azerty, wel bij Megekko.

Ik hoop dat het klopte want dan komen ze er volgende week aan. _/-\o_

PC Specs

Verwijderd

Wel fijn dat informatique de plaats in de wachtrij al aangeeft wanneer je het in het winkelmandje doet. Sta 15e voor de 3080 msi gaming trio en deze week van 3 naar 2 gezakt voor de PNY REVEL XLR8 EPIC (of van 3 naar 1 met nog iemand er bij, kan de exacte plaats niet meer zien). Zag dat PNY maar 2 mensen wachtende had en dat er redelijk wat PNY kaarten geleverd zijn hier en daar.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2020 15:28 ]

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Verwijderd schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:27:
Wel fijn dat informatique de plaats in de wachtrij al aangeeft wanneer je het in het winkelmandje doet. Sta 15e voor de 3080 msi gaming trio en deze week van 3 naar 2 gezakt voor de PNY REVEL XLR8 EPIC. Zag dat PNY maar 2 mensen wachtende had en dat er redelijk wat PNY kaarten geleverd zijn hier en daar.
Maar wel jammer dat ze niets zeggen over de plaats in de wachtrij als je eenmaal besteld hebt. Dat kreeg ik iig van de klantenservice te horen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:23:
[...]

oke iets later dus. ja ik heb ook een mail gestuurd ook nog niks. maar ze hebben het wel druk ook vanwege sinterklaas en kerst moet je wel in je achterhoofd houden
Nee dat begrijp ik ook wel, maar blijft toch vreemd dat mensen die een andere 3060 ti op een later tijdstip wel al bericht hebben gekregen. En aangezien de wachtrij tool ook niks aangeeft vraag ik me toch wel af of de order is goed doorgekomen. Anders annuleer ik hem en bestel ik er ergens anders een. 7(8)7

• dnoiz
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-01-2025
Denk dat ik een 3070 FE'tje te pakken heb van LDLC :D

Verwijderd

rajackar schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:28:
[...]

Maar wel jammer dat ze niets zeggen over de plaats in de wachtrij als je eenmaal besteld hebt. Dat kreeg ik iig van de klantenservice te horen.
Dat is waar. Vandaar dat ik ook één populair model koos met al meer mensen in de wacht en één minder populair model. Ik weet in ieder geval zeker dat ik 1e of 2e in de rij ben voor de PNY. En voor 849,- is het best een prima kaart volgens mij.

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Verwijderd schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:30:
[...]

Dat is waar. Vandaar dat ik ook één populair model koos met al meer mensen in de wacht en één minder populair model. Ik weet in ieder geval zeker dat ik 1e of 2e in de rij ben voor de PNY. En voor 849,- is het best een prima kaart volgens mij.
Ik probeer toe te happen als er een linkje met voorraad geplaatst wordt. Is al drie keer gelukt maar ik heb nog steeds niet de perfecte kaart. Ik hoop dat de Suprim dat gaat zijn.

• Bosjvd2
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07-02 22:38
rajackar schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:15:
[...]

Ik zou de voorraad bij leverancier informatie by Azerty maar met een pallet zout nemen.
Heb al weken een PC kast in bestelling staan, stond maandag 41 op voorraad bij leverancier, nu nog 1 en 2-3 dagen levertijd. Maar via mail hebben ze me vanmorgen gezecht dat het pas januari word.

• Bllazz
  • Laatst online: 26-05-2022
Corodix schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:04:
[...]

Op de bestelpagina stond er idd 10. In men winkelkar zei hij 6 (donderdag). Ik heb er het erop gewaagd.
Als je hem nu in je mand steekt staat er idd minimum 10 dagen.

• Vissa66
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-04 16:27
mfneed schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:22:
[...]
Dan heb je geluk gehad, zie daar 3080's voor 1400,- er op staan xD
Had ik inderdaad ook zeker niet verwacht, en al helemaal niet een 3080 en 5900x tegelijk! :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:29:
[...]

Nee dat begrijp ik ook wel, maar blijft toch vreemd dat mensen die een andere 3060 ti op een later tijdstip wel al bericht hebben gekregen. En aangezien de wachtrij tool ook niks aangeeft vraag ik me toch wel af of de order is goed doorgekomen. Anders annuleer ik hem en bestel ik er ergens anders een. 7(8)7
ja ik had ook al een eagel oc staan sta plaats 11, dus even afwachten welke 2 het word

• Seraphim0
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 28-09-2024
Bosjvd2 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:33:
[...]

Ik zou de voorraad bij leverancier informatie by Azerty maar met een pallet zout nemen.
Heb al weken een PC kast in bestelling staan, stond maandag 41 op voorraad bij leverancier, nu nog 1 en 2-3 dagen levertijd. Maar via mail hebben ze me vanmorgen gezecht dat het pas januari word.
Als ze met postNL verzenden kan dat ook het probleem zijn. PostNL neemt geen pakketten meer aan.

• Topcraft
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-05-2024
Dit is vast eerder gevraagd, maar kun je ergens de wachtrij bij Azerty controleren?

• ZelianGuy
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07-01 14:07
Topcraft schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:37:
Dit is vast eerder gevraagd, maar kun je ergens de wachtrij bij Azerty controleren?
bellen / mailen

• Bosjvd2
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07-02 22:38
Seraphim0 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:36:
[...]

Als ze met postNL verzenden kan dat ook het probleem zijn. PostNL neemt geen pakketten meer aan.
De leverancier heeft geen voorraad maar de website van Azerty zegt van wel. Wat zou dat met de postNL drukte te maken hebben ???

• Yakup_Guner
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 09-05-2021
Mday schreef op donderdag 3 december 2020 @ 21:21:
[...]

Geef me effe een seintje als de jouwe wel bij PostNL gewoon wordt bezorgd morgen, want dan hebben ze het blijkbaar alleen voor mijn pakketje te druk -O- Friendly warning: zou zomaar eens kunnen dat je hem morgen niet ontvangt...
Ik heb hem binnen, Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HcQ6YdCS6nwghocUQMkGVomGZLc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SLNLx6imnjigqoj45ZA96HNY.jpg?f=fotoalbum_large

Ik wens jullie allemaal heel veel succes, ik gaat hem lekker installeren en genieten ☺️

• Seraphim0
  • Laatst online: 28-09-2024
Bosjvd2 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:40:
[...]

De leverancier heeft geen voorraad maar de website van Azerty zegt van wel. Wat zou dat met de postNL drukte te maken hebben ???
Oh sorry verkeerd gelezen

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-02 11:48
De reactie van informatique op mijn mail van vanmorgen

'De Suprim kaart is van onze website gehaald omdat er geen leverancier was gekoppeld. Deze staan als het goed is wel weer op de website. Weliswaar met een onbekende levertijd, maar geleverd worden ze in elk geval wel.'

PC Specs

• Kroontje03
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 16:20
Griffx schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 16:00:
De reactie van informatique op mijn mail van vanmorgen

'De Suprim kaart is van onze website gehaald omdat er geen leverancier was gekoppeld. Deze staan als het goed is wel weer op de website. Weliswaar met een onbekende levertijd, maar geleverd worden ze in elk geval wel.'
Goed om te weten, gezien hun "schappelijke" prijs voor deze kaart ten opzichte van sommige ander shops,
hoop ik hier of bij Alternate eentje mee te kunnen pakken.

• SinFlames
  • Laatst online: 06-05 09:39
dnoiz schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:30:
Denk dat ik een 3070 FE'tje te pakken heb van LDLC :D
Waar op LDLC vind je die terug? Ik heb er al meermaals gezocht maar de FE staat er nooit tussen. Of verschijnt deze enkel wanneer ze op stock is?

• Chrizzie129
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 10-03 16:07
Ik baal er wel erg van dat het allemaal zo moet gaan met de nieuwe RTX 3000 series..
Helaas kan ik niet de aankoop van meerdere kaarten bij meerdere shops financieel ondersteunen dus wordt het maar wachten in plek 280 voor de 3070 eagle 8G..

Hopelijk heb ik 'm voor 2022 binnen!!
Iedereen die zijn of haar pakketje al binnen heeft veel plezier er mee ;)

• Jim_Blackwolf
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 16-06-2025
Dropt de nvidia site nog regelmatig nieuwe leveringen van 3080's op hun site, zoals AMD schijnt te doen?

• aem kei
  • Laatst online: 06-05 13:31
Voor de Belgen:

De RTX3090 is beschikbaar bij LDLC aan MSRP: https://www.ldlc.com/fiche/PB00391083.html

I managed to get one!!
Laten we zien hoe dit afloopt... als alles vlot verloopt annuleer in mijn EVGA FTW3 Ultra 3080 op Amazon

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5TMfaVvZKUq9yGHwvwllD9axxHw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CXd9XJoJ9OXIvnNwPZkJNIY4.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 14% gewijzigd door aem kei op 04-12-2020 16:10 ]

• ThePimpShrimp
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 21-10-2025
Chrizzie129 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 16:06:
Ik baal er wel erg van dat het allemaal zo moet gaan met de nieuwe RTX 3000 series..
Helaas kan ik niet de aankoop van meerdere kaarten bij meerdere shops financieel ondersteunen dus wordt het maar wachten in plek 280 voor de 3070 eagle 8G..

Hopelijk heb ik 'm voor 2022 binnen!!
Iedereen die zijn of haar pakketje al binnen heeft veel plezier er mee ;)
Ik vind het ook belachelijk dat je vantevoren moet betalen en dan minimaal 2 maanden je geld bij die webwinkel hebt staan terwijl er geen leverdatum bekend is.

• AlexMurphy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-05 19:38
Jim_Blackwolf schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 16:06:
Dropt de nvidia site nog regelmatig nieuwe leveringen van 3080's op hun site, zoals AMD schijnt te doen?
De Nederlandse Nvidia store allang niet meer.

• aem kei
  • Laatst online: 06-05 13:31
Jim_Blackwolf schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 16:06:
Neen, de 3080 FE is gedaan...

• Jim_Blackwolf
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 16-06-2025
AlexMurphy schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 16:08:
[...]

De Nederlandse Nvidia store allang niet meer.
Bedankt, dan hoef ik dat niet in de gaten te houden !

• maikie61
  • Laatst online: 18-03 09:55
Jim_Blackwolf schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 16:08:
[...]

Bedankt, dan hoef ik dat niet in de gaten te houden !
De FE wordt geleverd aan NL via notebookbillinger.
Daar moet je https://www.nvidia.com/de...ge=1&limit=9&locale=de-de voor in de gaten houden.

Voor België wordt er LDLC gebruikt via https://www.nvidia/fr/shop.

*knip* de volgende referentie naar je kanaal wordt aangemerkt als spam en levert een ban op.

[ Voor 20% gewijzigd door br00ky op 04-12-2020 20:13 ]

RTX 50xx FE tracker: https://t.me/bscfoundersedition

Pagina: 1 ... 349 ... 629 Laatste

Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
Beschikbaarheid is te vinden in https://docs.google.com/s...2_DWk4/edit#gid=712726851 (niet meer up-to-date)

reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord