Hij zit in mijn winkelmand alleen de afrekenen knop blijft dus al even hangen...
Nu is het bestellen weer weg? Ik kwam er gewoon niet doorheen.
cc of paypal?the_assassin50 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:10:
ben er ook doorheen gekomen op de nvidia site. laatste stap duurde echt lang en was bang voor een timeout.
bevestigingsmail binnen nu!
Ik kom niet verder helaas.
store.nvidia.com is down voor mij.
store.nvidia.com is down voor mij.
[ pctje te zien hier ] - Miauw
https://store.nvidia.com/DRHM/storeLigeTRy schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:11:
Heeft iemand de URL van het winkelmandje? (deze zal wel generiek zijn), scheelt toch weer een stap
Grr winkelmandje nu ook leeg gegooid. Wat een crap zooi dit zeg.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Inloggen lijkt niet te werken, dus proberen als gast..
Dit staat nu op Megekko
Bedankt voor je aandacht
We zijn vanaf 15:00 overstelpt door orders en vragen over de nieuwe Nvidia RTX-3080 videokaarten. Onze website kon het enorme aantal bezoekers die gelijktijdig aan het zoeken waren niet langer verwerken, onze excuses hiervoor, desondanks zijn er toch ongeveer 800 klanten in geslaagd tussen 15:00 en 15:30 een RTX-3080 videokaart te bestellen. Een gedeelte hiervan kunnen wij uitleveren maar lang niet allemaal. Nvidia heeft aangegeven dat het niet waarschijnlijk is dat alle bestellingen binnen enkele maanden worden uitgeleverd.
Ik wil toch zo'n RTX-3080
Als je een RTX-3080 of later een RTX-3090 of RTX-3070 kaart wil hebben dan doe je er verstandig aan je bestelling gewoon te laten staan bij Megekko. Besluit je te annuleren en later toch weer te bestellen dan sluit je achteraan in de rij.
Hoe word ik op de hoogte gehouden?
Regelmatig ga je een mailtje ontvangen met daarop de verwachte levertijd, deze kan zowel naar voren als naar achteren verschuiven.
Adri Broos,
Directeur Megekko BV
Bedankt voor je aandacht
We zijn vanaf 15:00 overstelpt door orders en vragen over de nieuwe Nvidia RTX-3080 videokaarten. Onze website kon het enorme aantal bezoekers die gelijktijdig aan het zoeken waren niet langer verwerken, onze excuses hiervoor, desondanks zijn er toch ongeveer 800 klanten in geslaagd tussen 15:00 en 15:30 een RTX-3080 videokaart te bestellen. Een gedeelte hiervan kunnen wij uitleveren maar lang niet allemaal. Nvidia heeft aangegeven dat het niet waarschijnlijk is dat alle bestellingen binnen enkele maanden worden uitgeleverd.
Als je een RTX-3080 of later een RTX-3090 of RTX-3070 kaart wil hebben dan doe je er verstandig aan je bestelling gewoon te laten staan bij Megekko. Besluit je te annuleren en later toch weer te bestellen dan sluit je achteraan in de rij.
Regelmatig ga je een mailtje ontvangen met daarop de verwachte levertijd, deze kan zowel naar voren als naar achteren verschuiven.
Adri Broos,
Directeur Megekko BV
Laat de shops gewoon met rust en wacht het gewoon af. Wat verwacht je nu dat ze gaan doen?Tasminos schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:11:
Iemand nog bericht van Megagekko. Ze hebben helaas geen telefoonnummer dus bellen is geen optie.-(

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Heeft iemand die bij cdromland heeft besteld al een e-mail gehad ter bevestiging of hun gpu wel dan wel niet morgen wordt geleverd? Ik zag veel mensen zeggen dat er voor 18:00 een email zou komen maar heb zelf nog niks gekregen.
Jep! Mijn winkelmandje is nu ook leeg. En ik had al betaald voordat de fout optrad..
Winkelmandje is weer leeg, en de knop om 'm te kopen is weg
Exclusief btwCapernatious schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:02:
[Afbeelding]
Mijn preorder bij Alternate lijkt een stuk goedkoper... Misschien vragen ze nog 100 euro verzendkosten
...
Hoe kan het dat de ene persoon er wel doorheen komt en de ander niet
bedankt 1 Gbit KPN glasvezel!
Grom, kom niet voorbij Afrekenen in het winkelwagentje. En de optie voor bestellen is al weg.
Oink
Had het hier toevallig gezien bij een refresh. Meteen in het mandje, afrekenen als gast, maar eens ik mijn CC had gehaald crashte de afrekening. Nu is alles leeg
Het is me 1 keer gelukt om uberhaupt in het winkelmandje te komen maar kon niet inloggen. RIP.
waarschijnlijk zal nvidia ddos aanvallen hebben van allemaal kopers
Iemand een Gigabyte Gaming OC ruilen voor een FE?

Aldus megekko
Aldus megekko
We are sorry, an unexpected error occurred processing your request. Please try again.
dat word dus 2021, it's been fun guys...antonlissone schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:14:
Aldus megekko
Ach juist... Die belastingen toch!

800? Dat is best wel wat.antonlissone schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:14:
Aldus megekko
Lijkt mij toch zo vreemd dat er in Nederland zoveel mensen hem willen kopen dat zo'n website crashed.... maar goed zag het ook bij Alternate etc.
Hij verwart hier maanden met dagen denk ik? Of is de situatie werkelijk zo treurig?nicksterx schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:12:
Een gedeelte hiervan kunnen wij uitleveren maar lang niet allemaal. Nvidia heeft aangegeven dat het niet waarschijnlijk is dat alle bestellingen binnen enkele maanden worden uitgeleverd.
:fill(white):strip_exif()/f/image/7WopcaFWsr6pJ8x8Mh29WnfO.png?f=user_large)
en niet geheel onbelangrijk is de reservering/betaling op de CC ook afgerond
Ik wacht nog altijd op mijn "het kan niet verzonden mail van alternate" staat toch al even op "sommige dingen zijn niet in stock". Misschien heb ik wel wat geluk.
same here net alle bevestigingen gehad en betaling is al van de cc afJaguar645 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:15:
[Afbeelding]
Of als je het aandurft, je kunt ook een pre order plaatsen bij Max ICT (de MSI in ieder geval).. zo zullen er wel meer websites zijn.
...
Bij mij blijft ie steken op naar winkelmand. Een workaround?
Grrr, probeerde in te loggen maar wist mijn wachtwoord niet meer bij nvidia. 3x geprobeerd. Daarna via gast, maar ik was toen al te laat. Helaas.
Misschien om 18:00 weer een poging?
Misschien om 18:00 weer een poging?
Dus voorraad beheer klopte niet ?nicksterx schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:12:
Dit staat nu op Megekko![]()
Bedankt voor je aandacht
Adri Broos,
Directeur Megekko BV
800 bestellingen en er maar 200 uitleveren of zo ?
Lekker weer
Staat bij mij wel leverdatum 18-09 , maar dat zegt dus ook niets
Was er ook een Paypal optie?Jaguar645 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:15:
[Afbeelding]
Anders RIP me.
Gefeliciteerd allemaal hen die het gelukt is, ik ga nog maar ff in de wachtstand voorlopig
Op gegeven moment knalde hij er bij mij opeens door en heb nu een bevestiging van de FE in mn mail. Hele vreemde dag haha....
Ik heb er nog steeds eentje in mijn winkelmand, maar kan het afrekenproces niet door ivm backend server at capacity.
Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo
Ik kwam helaas niet verder dan "afrekenen...", daarna maar opgegeven.
Bij Alternate besteld om 15.07.
Nu de melding: Je bestelling kan niet worden verwerkt omdat één of meerdere artikelen niet meer leverbaar zijn.
Ben benieuwd.....
Nu de melding: Je bestelling kan niet worden verwerkt omdat één of meerdere artikelen niet meer leverbaar zijn.
Ben benieuwd.....
Blijf proberen! Je moet wat geluk hebben blijktPakoeDIEP schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:17:
Kom ook niet verder dan de afrekenen knop. Als ik hem in een nieuwe link open is de mogelijkheid tot kopen ook weer weg
Hoelaat kwam jou bevestiging binnen in mail?Paprika schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:17:
[Afbeelding]
Alternate order voor een MSI Gaming X.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
14.47...spartacusNLD schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:18:
[...]
Hoelaat kwam jou bevestiging binnen in mail?
Wow, 800 is echt veel.nicksterx schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:12:
Dit staat nu op Megekko![]()
Bedankt voor je aandacht
Adri Broos,
Directeur Megekko BV
Ben erg benieuwd, mijn bevestigingsmail kwam om klokslag 15:03 binnen en volgens de dame aan de telefoon stond de order om 15:00 in het systeem (ze was nog verbaasd want ze zei nog van "Wow, je was er wel snel bij".)
Dus ik wacht echt met spanning af...
Hoe laat besteldPaprika schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:17:
[Afbeelding]
Hoe laat had je besteld?Paprika schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:17:
[Afbeelding]
Ik had dat gezegd, want ik had gebeld met cdromland. Je krijgt rond 6 uur een update met levertijdwijziging als je niet bij de lucky few zit. Anders krijg je rond 11 uur vanavond een verzendbevestigingayylmao1 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:12:
Heeft iemand die bij cdromland heeft besteld al een e-mail gehad ter bevestiging of hun gpu wel dan wel niet morgen wordt geleverd? Ik zag veel mensen zeggen dat er voor 18:00 een email zou komen maar heb zelf nog niks gekregen.
Dan was je dus 1 van de eerste.
Ik met 10 min later nog geen bevestiging ontvangen. Ik wacht nog tot morgen middag en anders annuleren en uithuilen
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Iemand die wel een paypal knop heeft gezien tijdens z'n bestelling? 1e x kwam ik er door heen en was die knop niet te vinden, na een refresh lag ik er uit
So close... then it errored out.
/f/image/VW8iJ10O3mxG6ScXHRKJXY1T.png?f=fotoalbum_large)
In ieder geval gefeliciteerd iedereen die 'm heeft!
Ik blijf nog ffkes proberen...
/f/image/VW8iJ10O3mxG6ScXHRKJXY1T.png?f=fotoalbum_large)
In ieder geval gefeliciteerd iedereen die 'm heeft!
[ Voor 18% gewijzigd door Inny op 17-09-2020 17:19 ]
Had hem bij NVIDIA in mijn mandje gekregen, maar verder dan het drukken op de Betaalknop niet geraakt, er gebeurde niks meer. En nu is hij opeens uit mijn mandje.
Android developer & dürüm-liefhebber
Ik kreeg 2x de kans om mijn cc gegevens in te voeren, gedaan, en bij beide momenten error 503 tegen mn hoofd aangesmeten gekregen. Fijn.
Geen bevestiging gekregen.
Geen bevestiging gekregen.
Ik was erdoorheen gekomen, maar dat was na de buy knop verdween op de frontpage. Hopenlijk dat ik 'm wel ontvang.PakoeDIEP schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:17:
Die van mij om 15:09.. ben benieuwdbjorntju schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:18:
[...]
Wow, 800 is echt veel.
Ben erg benieuwd, mijn bevestigingsmail kwam om klokslag 15:03 binnen en volgens de dame aan de telefoon stond de order om 15:00 in het systeem (ze was nog verbaast want ze zei nog van "Wow, je was er wel snel bij".
Dus ik wacht echt met spanning af...
Heb jij ook de status ''Momenteel zijn niet alle producten uit uw bestelling in voorraad.'' gehad of niet?Luuk-s schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:18:
Lijkt erop dat mijn MSI Gaming X trio via Alternate verstuurd is?
14:48 direct besteld.
[Afbeelding]
Mijn alternate bestelling status is gewijzigd naar Status Uw bestelling wordt door onze afdeling logistiek verwerkt.
betreft een MSI Gaming trio
Gaar.
Had een FE in mn mandje, maar de nvidia site deed niks meer. Nu is mn mandje leeg en is "Geen voorraad weer terug".
Had een FE in mn mandje, maar de nvidia site deed niks meer. Nu is mn mandje leeg en is "Geen voorraad weer terug".
Nee enkel een CC optie gezienHedgy schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:19:
Iemand die wel een paypal knop heeft gezien tijdens z'n bestelling? 1e x kwam ik er door heen en was die knop niet te vinden, na een refresh lag ik er uit
Meggeko msi gaming besteld om 15.03 word morgen geleverd Bestelling is verzonden
Al vanaf 14.30 de Nvidia website in de gaten aan het houden. Net direct in de winkelmand en maar "afrekenen" opeens de website eruit en bij refreshen uit de winkelmand verdwenen. Nu geen mogelijkheid meer tot toevoegen. Wat een FUBAR launch zeg..
D. J. H.
Ik maar om 15:19 .. Ik vrees ervoor
Die had ik in het begin ook inderdaad. Maar ik had gelukkig heel vroeg besteld.spartacusNLD schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:19:
[...]
Heb jij ook de status ''Momenteel zijn niet alle producten uit uw bestelling in voorraad.'' gehad of niet?
Had jij de status ''Momenteel zijn niet alle producten uit uw bestelling in voorraad.'' hiervoor? Of wat?nilsson1234 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:19:
Mijn alternate bestelling status is gewijzigd naar Status Uw bestelling wordt door onze afdeling logistiek verwerkt.betreft een MSI Gaming trio
nvidia.com: Het spijt ons, maar NVIDIA GEFORCE RTX 3080 is momenteel niet in voorraad. Ga terug naar de winkelwagen en verwijder het product, waarna u uw bestelling kunt voltooien. Wij bieden onze excuses aan voor het ongemak.
Noooooo
Noooooo
I'm outtt
internet pijplijn van t werk klapt eruit (zal nvidia hier mee te maken hebben) an die arbeittttt

Staat er nu voor 799 en pre-order. Naaiers, stuk voor stuk.Paprika schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:17:
[Afbeelding]
-DmD-
Console bekeken van de Nvidia site.
Krijg na enige tijd:
Failed to load resource: the server responded with a status of 503 (Service Unavailable: Back-end server is at capacity)
Failed to load resource: the server responded with a status of 500 (Internal Server Error)
Krijg na enige tijd:
Failed to load resource: the server responded with a status of 503 (Service Unavailable: Back-end server is at capacity)
Failed to load resource: the server responded with a status of 500 (Internal Server Error)
Ja, maar nu wordt hij toch blijkbaar verstuurdspartacusNLD schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:20:
[...]
Had jij de status ''Momenteel zijn niet alle producten uit uw bestelling in voorraad.'' hiervoor? Of wat?
FE uit het winkelmandje en niet meer beschikbaar bij mij nu.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Jij was iedereen voor.Luuk-s schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:18:
Lijkt erop dat mijn MSI Gaming X trio via Alternate verstuurd is?
14:48 direct besteld.
[Afbeelding]
...
Communiceren dat je bestelling geleverd zal worden (levertijd 1 werkdag) of communiceren dat je toch buiten de boot bent gevallenRoyeboi schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:12:
[...]
Laat de shops gewoon met rust en wacht het gewoon af. Wat verwacht je nu dat ze gaan doen?
Idem, kon wel klikken op afrekenen maar ging niet verder. En collega belde me net.ph4ge schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:21:
FE uit het winkelmandje en niet meer beschikbaar bij mij nu.
Iemand die bij CDROMLAND besteld heeft al wat meer informatie?
Ik was zo dicht bij een bestelling. Ik heb hem zelfs niet echt nodig want zou hem toch maar bottlenecken met mijn i5 6600k
Al die hype...

Al die hype...
Ik ben ineens weer door de winkelman heer bij nvidia, alleen laad het afrekenen nu niet. als er geen paypal is en alleen creditcard houd het sws op.
Helaas nog geen bevestiging mail van MeGekko.
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Om 6uur zouden we een status update moeten krijgenKingKontent schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:22:
Bij Alternate blijft deze wel beschikbaar...

Helaas niet, krijg ze ook telefonisch niet te pakken (te verwachten overigens).KingKontent schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:22:
Same, zie dat hij op mn telefoon nog wel in mn mandje zit. Ik ga maar naar huis, ik krijg honger.kr4t0s schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:22:
[...]
Idem, kon wel klikken op afrekenen maar ging niet verder. En collega belde me net.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Nee, ik zit ook te wachtenKingKontent schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:22:
Er is alleen CCDionDV schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:22:
Ik ben ineens weer door de winkelman heer bij nvidia, alleen laad het afrekenen nu niet. als er geen paypal is en alleen creditcard houd het sws op.
Alles netjes ingevuld, kom ik op een
"This page isn’t working
store.nvidia.com took too long to respond.
HTTP ERROR 504"
"This page isn’t working
store.nvidia.com took too long to respond.
HTTP ERROR 504"
en ik ben er weer uitgeklapt wat een kut dag.DionDV schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:22:
Wat een drama deze launch, maar eigenlijk wisten we dit al van te voren.
Ik wacht lekker tot 28 oktober nu maar waar de concurrent AMD mee komt
Ik wacht lekker tot 28 oktober nu maar waar de concurrent AMD mee komt
Volgens de telefoonmedewerkster:KingKontent schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:22:
voor 18:00 bericht als hij niet gelverd gaat worden,
anders voor 22:00 verzendbevestiging.
Signature
Dat is wel gek, gister was er wel Paypal had toen een 2060 in de mand gedaan.DionDV schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:22:
Verwijderd
Ze hebben Paypal onder bepaalde prijs vziwkr4t0s schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:23:
[...]
Dat is wel gek, gister was er wel Paypal had toen een 2060 in de mand gedaan.
Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |