It takes one to know one...
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
-DmD-
schadeclaim maken bij Nvidia voor mentale schade.Tijll schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:56:
Laten we even stilstaan bij het feit dat we rond 14:30 op 30/40 forum pagina's zaten. Kijk waar we nu zitten hahaha.
Ik vind het persoonlijk heel naar. Ze weten dat er ontzettend veel vraag is naar hun nieuwe en mooie design.
Ze weten dat mensen er geld voor over hebben.
en wat krijg je? Een website wat kampt met problemen...?!
Dan wacht ik inderdaad liever 2 week als dat je zo'n toko het geld gunt.Diavire schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:59:
Die bedrijven die de prijzen aan het ophogen zijn stukje bij beetje mogen wat mij betreft ook wel aan de schandpaal.
Ik F5 ook op de Nvidia UK store daar staat ie braaf al tijden 'out of stock'. keep u posted!
Dit of de ux designers zijn nog aan het bekvechten waar welk knopje moet komenTh0ms0n schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:59:
de nvidia website wordt wel beter en beter in het weergeven van out of stock xD

Er komt langzamerhand wat naar boven.
Aangezien ze de verkoop niet online krijgen zijn ze de kaarten maar aan het uitpakken en inzetten als renderbuffers om de site draaiende te houden.Th0ms0n schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:59:
de nvidia website wordt wel beter en beter in het weergeven van out of stock xD
-DmD-
Yup:mar88vdv schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:58:
Is er iemand die via Paradigit heeft kunnen bestellen?
/f/image/BlqJWG2LpnenLYF4NO8POFLT.png?f=fotoalbum_large)
Alleen de MSI Ventus/Gaming X en ASUS TUF stonden erop. TUF was 1 dag levertijd dacht ik, Gaming X Trio 7.
Als mijn CDRomland order doorgaat dan annuleer ik die van Paradigit, mocht die niet doorgaan dan heb ik Paradigit nog als fallback
Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch
Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch
Doe eens gek, lees de bijbehorende handleiding eens.

Mijn preorder bij Alternate lijkt een stuk goedkoper... Misschien vragen ze nog 100 euro verzendkosten
Iedereen wist dat het niet kon, tot er iemand kwam die dat niet wist.
Nou ja ze zullen die site niet voor de grap 'kapot' maken denk ik hé, het is overigens maar waar je je druk over kan maken.cagXZ schreef op donderdag 17 september 2020 @ 16:59:
[...]
schadeclaim maken bij Nvidia voor mentale schade.
Ik vind het persoonlijk heel naar. Ze weten dat er ontzettend veel vraag is naar hun nieuwe en mooie design.
Ze weten dat mensen er geld voor over hebben.
en wat krijg je? Een website wat kampt met problemen...?!
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Schiet mij maar lek."inventoryStatus": {
"uri": "https://api.digitalriver.com/v1/shoppers/me/products/5438796700/inventory-status",
"availableQuantityIsEstimated": "false",
"productIsInStock": "true",
"productIsAllowsBackorders": "false",
"productIsTracked": "true",
"requestedQuantityAvailable": "true",
"status": "PRODUCT_INVENTORY_OUT_OF_STOCK",
"statusIsEstimated": "false"
}
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Betreft Gigabyte Eagle bij Alternate BE. Had om 15.05 besteld.
"Hoi, bedankt voor je bericht. Ik vrees dat je er net hebt naast gegrepen. Onze voorraad is letterlijk op een 2-3 tal minuten uitverkocht geraakt. Momenteel hebben we helaas geen zicht op wanneer we opnieuw voorraad gaan binnen krijgen. Dit gaat in de komende dagen en weken zijn."
Nee Amazon doet helaas nooit mee aan dit soort acties.Royeboi schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:03:
Zou de Zotac van Amazon ook Watch Dogs Legion hebben?
KingKontent schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:02:
FE was ff te koop op Nvidea maar geen bezorgdatum, zal wel 2 weken wachttijd op zitten.
blijft hangen op afrekenen argggghlt_cmd_data schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:03:
Hij is nu te koop in Oostenrijk[Afbeelding]
Verwijderd
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Succes met het doorklikken naar afrekenen

Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo
creditcardSven02 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:05:
Wat zijn de payments opties bij nvidia?
Bedrag is gereserveerd op de CC en krijg net n mail van Nvidia met de order bevestiging.
Let the wait begin....
FE cards were NEVER going to be sold here in the Netherlands.
Here's the autopsy of Nvidia's joke: https://twitter.com/romulof/status/1306600684616183808
(Sorry for the english comment. My dutch sucks really bad right now)
PayPal en CC maar ik moet zeggen dat ik PayPal er net niet bij zag staan.Sven02 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:05:
Wat zijn de payments opties bij nvidia?
Ik zal je geld er niet aan verspillen, deze staat al uren online met 'onbeperkte voorraad'.spartacusNLD schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:05:
ZOTAC Gaming GeForce RTX 3080 Trinity
https://www.amazon.de/-/en/ZT-A30800D-10P/dp/B08HR1NPPQ/
Signature
zal hem wel niet worden..
Wat is de levertijd?Dusty_ schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:06:
Nou nou het is gelukt hoor.
Bedrag is gereserveerd op de CC en krijg net n mail van Nvidia met de order bevestiging.
Let the wait begin....
store.nvidia.com lijkt ook down.
Ryzen 7950X3D | X670E Steel Legend | 64GB (2x32 M-die) DDR5-6000C30 | RTX 3090 | Seasonic Prime 1300W | Custom Loop CPU+GPU+RAID Watercooling 2x360mm
AMD Ryzen 7 7800X3D | Asus RTX 3090 ROG Strix OC | 64GB 6000Mhz RAM | Samsung CRG49"
/f/image/1vNTwMmmhDvPQV3RHvRPItrZ.png?f=fotoalbum_large)
Mijn vader snel moeten bellen voor zijn cc gegevens, aangezien ik die niet zelf heb haha
[ Voor 11% gewijzigd door Baralan op 17-09-2020 17:09 ]
Ben er doorheen gekomen als "afrekenen als gast"
Op zoek naar een gezellige crew en wil je graag in goed teamverband gamen? Join dan nu Grand Theft Holland op social club! (PS4) http://youtu.be/5coAzmA-yws -------------------------------- http://socialclub.rockstargames.com/crew/grand_theft_holland

Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo
bevestigingsmail binnen nu!
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |