Iemand een 2080ti kopen voor 650,-? Direct leverbaar haha
Het is voor mij de eerste keer dat ik dit meemaak. Ik heb op dit moment geen gaming pc en had dus echt zitten wachten op deze dag. Best jammer. Had de gehele pc al klaarstaan als aankoop in het winkelmandje van megekko. 
Ach, ga een best drukke periode tegemoet dus iets wachten overleef ik wel weer en kan dan wellicht een zen 3 halen
Misschien wel een AMD kaart dan..
Ach, ga een best drukke periode tegemoet dus iets wachten overleef ik wel weer en kan dan wellicht een zen 3 halen
Bij Megekko wordt overal minimaal 10 dagen aangegeven.. dat is vast een soort buffer.
...
Ik was op tijd, maar kaarten die leverbaar waren (Inno en MSI Gaming) passen allebei niet in mijn kast. Dat is even balen. Heb nu een order bij Alternate.be gedaan (1501) voor een Vetus, maar die noiemen het een "aanvraag tot offerte?" Is dat iets belgisch? Hoefde ook niet te betalen. Anyway, daar verwacht ik niet teveel van.
Uiteindelijk de Vetus bij Alternate.nl besteld en betaald toen om 15:31 de levertijd nog op 1 dag stond. Op hoop van zegen. Hij staat nu op "in behandeling" omdat product niet op voorraad is. Ondertussen is de levertijd op die pagina "2020"
Talking about the devil, krijg nu bericht van Alternate.be:
Hello,
Thank you for your order!
Unfortunately, the item you ordered [Nvidia GeForce RTX 3080] is completely sold out. At this moment we don't have any information about the next delivery date. This may take up to a few weeks.
Would you like to continue with the order?
Please provide us with an answer as soon as possible so that we can process your order further.
Met vriendelijke groet,
Julian
Customer Happiness Representative
Uiteindelijk de Vetus bij Alternate.nl besteld en betaald toen om 15:31 de levertijd nog op 1 dag stond. Op hoop van zegen. Hij staat nu op "in behandeling" omdat product niet op voorraad is. Ondertussen is de levertijd op die pagina "2020"
Talking about the devil, krijg nu bericht van Alternate.be:
Hello,
Thank you for your order!
Unfortunately, the item you ordered [Nvidia GeForce RTX 3080] is completely sold out. At this moment we don't have any information about the next delivery date. This may take up to a few weeks.
Would you like to continue with the order?
Please provide us with an answer as soon as possible so that we can process your order further.
Met vriendelijke groet,
Julian
Customer Happiness Representative
[ Voor 31% gewijzigd door Okasha op 17-09-2020 17:25 ]
"niet op voorraad" knop staat nu op nvidia
Lijkt me dan bij Megekko hetzelfde verhaal (same company, same story i hope?)mouzetc schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:23:
[...]
Volgens de telefoonmedewerkster:
voor 18:00 bericht als hij niet gelverd gaat worden,
anders voor 22:00 verzendbevestiging.
AMD Ryzen 7 5800X3D - MSI RTX 3080 Gaming X Trio - 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600 MHz - Oculus Quest 2
Komt wel goed. Als je er voor 14.59 bij was dan zit 't wel snor. Daar ben ik van overtuigd. Je kunt eventueel je ordernummer naar me PMen (opdrachtnummer). Dan weten we de volgordeion schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:24:
Mijn alternate order is nog steeds in behandeling![]()
[ Voor 15% gewijzigd door Paprika op 17-09-2020 17:25 ]
EVGA:
EVGA GeForce RTX 3080 XC3 BLACK GAMING, 10G-P5-3881-KR, 10GB GDDR6X, iCX3 Cooling, ARGB LED
voor 740,- ex btw. komt nog 200 bij voor de BTW!?
EVGA GeForce RTX 3080 XC3 BLACK GAMING, 10G-P5-3881-KR, 10GB GDDR6X, iCX3 Cooling, ARGB LED
voor 740,- ex btw. komt nog 200 bij voor de BTW!?
Boullie
Same.. 14:58 en ook geen ''toch geen voorraad'' mail gehad nog.. spannuuunnnddion schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:24:
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Gewoon wachten lijkt me de optie. Zolang dat je niet een mail hebt gehad van 'we kunnen het niet versturen want het was op' lijkt er nog een mogelijkheid te zijn.ion schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:24:
Niet getreurd, er waren in totaal maar 117 3080 FE's op vooraad in Nederland
Iemand die z'n FE versie kwijt wil voor 800 euro
Heb het zelfde, zit erin maar er gebeurt helemaal nietsTijll schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:24:
Bij mij blijft die wel nog in het winkelmandje?
Heeft iemand al contact gehad met Alternate? Heb zelf om 14:54 besteld INNO3D GeForce RTX 3080 iChill X4 . Helaas niet leverbaar. Ben benieuwd of ze een idee hebben wanneer deze weer binnen komt.
Als je niet binnen 3 minuten hebt kunnen bestellen dan is het beste geval duidelijkheid over een paar dagen (m.b.t. wanneer er geleverd kan worden) of nog zelfs vele weken wachten. Heb dat van Alternate te horen gekregen. Heb dezelfde melding. Zal morgen beslissen of ik mijn order annuleer.ion schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:24:
Ja. Ik krijg het volgende:CzMichiel schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:26:
Heeft iemand al contact gehad met Alternate? Heb zelf om 14:54 besteld INNO3D GeForce RTX 3080 iChill X4 . Helaas niet leverbaar. Ben benieuwd of ze een idee hebben wanneer deze weer binnen komt.
Hoi, bedankt voor je bericht. Ik vrees dat je er net hebt naast gegrepen. Onze voorraad is letterlijk op een 2-3 tal minuten uitverkocht geraakt. Momenteel hebben we helaas geen zicht op wanneer we opnieuw voorraad gaan binnen krijgen. Dit gaat in de komende dagen en weken zijn.
[ Voor 40% gewijzigd door Elazz op 17-09-2020 17:27 . Reden: extra info ]
Dat betwijfel ik, order geplaatst rond 14:53 en kreeg rond 15:04 dat die goedgekeurd was.. Vervolgens rond 15:17 een mail dat hij niet te leveren was..Paprika schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:25:
[...]
Komt wel goed. Als je er voor 14.59 bij was dan zit 't wel snor. Daar ben ik van overtuigd.
Zou mooi zijn! Als ik voor 18:00 geen bericht krijg, kan ik ervan uit gaan dat ik een verzending krijg rond 22:00 dusCraftop schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:25:
[...]
Lijkt me dan bij Megekko hetzelfde verhaal (same company, same story i hope?)
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Ik weet of deze al gepost is van Megekko:RTX-3080 Statement.
Een paar maanden?????????
RTX-3080 Statement.
Laatste update: Donderdag 17-9 '20
Bedankt voor je aandacht
We zijn vanaf 15:00 overstelpt door orders en vragen over de nieuwe Nvidia RTX-3080 videokaarten. Onze website kon het enorme aantal bezoekers die gelijktijdig aan het zoeken waren niet langer verwerken, onze excuses hiervoor, desondanks zijn er toch ongeveer 800 klanten in geslaagd tussen 15:00 en 15:30 een RTX-3080 videokaart te bestellen. Een gedeelte hiervan kunnen wij uitleveren maar lang niet allemaal. Nvidia heeft aangegeven dat het niet waarschijnlijk is dat alle bestellingen binnen enkele maanden worden uitgeleverd.
Ik wil toch zo'n RTX-3080
Als je een RTX-3080 of later een RTX-3090 of RTX-3070 kaart wil hebben dan doe je er verstandig aan je bestelling gewoon te laten staan bij Megekko. Besluit je te annuleren en later toch weer te bestellen dan sluit je achteraan in de rij.
Hoe word ik op de hoogte gehouden?
Regelmatig ga je een mailtje ontvangen met daarop de verwachte levertijd, deze kan zowel naar voren als naar achteren verschuiven.
Adri Broos,
Directeur Megekko BV
Een paar maanden????????? AMD Ryzen 9 5950X | MSI RTX 3080 Gaming X Trio 10G | 64GB G.Skill Trident Z RGB DDR4 @3600CL16 | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Samsung 860 Evo 1TB | MSI MEG X570 Unify | Fractal ION+ 860W Platinum | be quiet! Pure Base 500DX | be quiet! Dark Rock Pro 4
Ligt eraan welke kaart er is besteld, 14:54 de Inno3d besteld, 15:17 de melding gekregen dat die niet leverbaar is.Paprika schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:25:
[...]
Komt wel goed. Als je er voor 14.59 bij was dan zit 't wel snor. Daar ben ik van overtuigd.
Megekko statement over 3080: https://www.megekko.nl/info/RTX-3080
Ik heb een order bij megekko voor de eagle. Afschrijving credit card wel gedaan maar ik geloof niet dat ik bij de gelukkigen zit. Nog geen digitale bon en geen verdere stap.
Helaas door al die 503-fouten gegrepen naast de FE-3080. Dan maar een 3090 hoor, hopelijk weerhoudt de hoge prijs daarvan mensen van deze ddos-achtige onzin.
Bron?FIFARenderZ schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:25:
Niet getreurd, er waren in totaal maar 117 3080 FE's op vooraad in Nederland
Yup, refresh de pagina ik ben ook te laat door die klote website. Er staat nu een "knop" met daarin de tekst "niet op voorraad".......................zombie01 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:26:
gvd. ging van :
[Afbeelding]
Naar :
[Afbeelding]
Naar :
[Afbeelding]
Ik had de gekte wel verwacht maar te lang getwijfeld omdat mijn favoriete kaart er niet tussen zat... en nu niksBilderbeek schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:27:
Helaas door al die 503-fouten gegrepen naast de FE-3080. Dan maar een 3090 hoor, hopelijk weerhoudt de hoge prijs daarvan mensen van deze ddos-achtige onzin.
Dit moet toch wel de meest kansloze launch zijn die ik ooit heb meegemaakt. Staat nog wel in mn mandje maar hij doet niets, en zag al dat het sowieso weer uitverkocht is.
Op dit moment heeft nog niemand (hier op het forum althans) iets van een digitale factuur ontvangen na bestelling. Dus ik zou je hoop nog even hoog houden!giantgiantus schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:26:
Ik heb een order bij megekko voor de eagle. Afschrijving credit card wel gedaan maar ik geloof niet dat ik bij de gelukkigen zit. Nog geen digitale bon en geen verdere stap.
AMD Ryzen 7 5800X3D - MSI RTX 3080 Gaming X Trio - 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600 MHz - Oculus Quest 2
Op deze manier heb ik er eigenlijk helemaal geen zin in. Zelfde geldt voor de reservering van de PS5.
Net voor 5 uur gaf deze statuslink dat aan (https://in-and-ru-store-a...&expand=availablequantity)
Als je de Ingenico mail pakt. Wat is daar de besteldatum (met tijdstip)?ion schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:24:
ik heb de gigabyte, bij alternate en azerty besteld rond 3 uur de gigabyte bij azerty precies om 3 uur voltooid.
heeft iemand enig idee hoe het bij azerty zit?
zeker aangezien ik een van de eerste was.
heeft iemand enig idee hoe het bij azerty zit?
zeker aangezien ik een van de eerste was.
same here.. dan maar ff wachten .. en lekker de reviews bekijken.Light21M schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:28:
[...]
Ik had de gekte wel verwacht maar te lang getwijfeld omdat mijn favoriete kaart er niet tussen zat... en nu niks
en dan een keuze maken ....
Voor mij is het klaar, kaart is uit het winkelmandje, helaas!
Volgende keer beter.
Wel een flop launch, but ye..
Volgende keer beter.
Wel een flop launch, but ye..
Echt wat een trieste bedoening dit...
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Heb zelf maar even die Zotac op Amazon.de besteld voor 729,-. Zou qua temperaturen en geluid een zeer goede koeler moeten zijn. Wel niet veel OC ruimte maar goed ik weiger 70 tot 120,- meer te betalen voor een kaart die mogelijk 50Mhz harder loopt (Gaming X).
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Hij staat bij mij nog steeds in mijn winkelmand maar idd zodra ik klik op betalen loopt de boel vast
Echt weer super gedaan dit.
Echt weer super gedaan dit.
Iemand met een FE die hem wil ruilen tegen een Gigabyte Gaming OC?
Maar voor de PS5 hebben we het over meer dan 1 miljoen exemplaren in Europa op dag 1. Hoeveel kaarten zou Nvidia dan wel niet hebben gehad inclusief AiB parnters?CerandoX.nl schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:28:
Op deze manier heb ik er eigenlijk helemaal geen zin in. Zelfde geldt voor de reservering van de PS5.
Iemand BTW ervaring met deze? Onduidelijk of ze vanaf morgen kunnen leveren of niet.
https://www.amazon.de/-/n...080&qid=1600356541&sr=8-1
Heb ze net gebeld. Is een boekingsfoutje. Er is dus geen winkelvoorraad. Scheelt weer een ritje naar het pittoreske Breda.Jochem1995 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:23:
Winkelvoorraad 1 stuk:
https://www.cdromland.nl/...NTUS-3X-10G-OC-Videokaart
Zit in Breda. :-)
Wat een ongekend amateuristische store van nvidia/digital river..
De nieuwe prijzen voor de Gaming X zijn ook echt veel te hoog. Overigens is koeling alles bij de nieuwe kaarten. Ik denk dat de Zotac van TPU gewoon pech was (blijft een lottery). Eigenlijk alleen maar bevestiging dat binning een grote grap is en voor 't zelfde geld heb je er dus een die 2GHz doet.Kuusj schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:30:
Heb zelf maar even die Zotac op Amazon.de besteld voor 729,-. Zou qua temperaturen en geluid een zeer goede koeler moeten zijn. Wel niet veel OC ruimte maar goed ik weiger 70 tot 120,- meer te betalen voor een kaart die mogelijk 50Mhz harder loopt (Gaming X).
dat effe zal wss 2021 worden vrees ikAggressor schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:29:
[...]
same here.. dan maar ff wachten .. en lekker de reviews bekijken.
en dan een keuze maken ....
Die van mij is 17/09/2020 13:53:19Paprika schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:29:
[...]
Als je de Ingenico mail pakt. Wat is daar de besteldatum (met tijdstip)?
MSI 3080 Gaming X Trio, Alternate.
Huidige status: Momenteel zijn niet alle producten uit uw bestelling in voorraad.In behandeling
'Je bestelling van Alternate' email: 14:54
'Verwerking van uw bestelling XXXXXX': 14:57
Verder geen mails van Alternate.
Hoop dat ik toch een van de lucky few wordt!
Die staat er al uren, komt waarschijnlijk dus niet morgen aan.Elazz schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:30:
[...]
Maar voor de PS5 hebben we het over meer dan 1 miljoen exemplaren in Europa op dag 1. Hoeveel kaarten zou Nvidia dan wel niet hebben gehad inclusief AiB parnters?
Iemand BTW ervaring met deze? Onduidelijk of ze vanaf morgen kunnen leveren of niet.
https://www.amazon.de/-/n...080&qid=1600356541&sr=8-1
Heb de Zotac van amazon.de maar geanuleerd ze hebben daar oneindig vooraad. Geloof ik niks van
Welke is de ingenico, ik heb een bestelbevestiging en verwerkingsmail. Order staatop status in behandeling met dit erbij: Status Momenteel zijn niet alle producten uit uw bestelling in voorraad.Paprika schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:29:
[...]
Als je de Ingenico mail pakt. Wat is daar de besteldatum (met tijdstip)?
https://www.amazon.de/-/e...n_title_s00?ie=UTF8&psc=1
Zit daar nou ook de gratis game bij (Watch Dogs) kan er niks over vinden dus denk het dan niet?
Zit daar nou ook de gratis game bij (Watch Dogs) kan er niks over vinden dus denk het dan niet?
Verwcht neit dat iemand zo gek zal zijn....de goedkopere AiB varianten zijn toch echt wel minder qua koeler maar ook qua chip binning. Er zijn 3 chip tiers bij de 30 series aanwezig en waarschijnlijk hebben de Gigabyte Gaming OC en de MSI Ventus de laagste.Flight777 schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:30:
Iemand met een FE die hem wil ruilen tegen een Gigabyte Gaming OC?
zit precies in dezelfde bootRazortek schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:31:
[...]
Die van mij is 17/09/2020 13:53:19
Huidige status: Momenteel zijn niet alle producten uit uw bestelling in voorraad.In behandeling
Ik heb met CC betaald. Dat was de laatste mail die ik ontving. De status was bij mij ook lang geel, maar opeens groen. Ik heb daar verder geen mail over gehad. Ik ging meer bij toeval even kijken. DM je ordernummer anders even?ion schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:31:
[...]
Welke is de ingenico, ik heb een bestelbevestiging en verwerkingsmail. Order staatop status in behandeling met dit erbij: Status Momenteel zijn niet alle producten uit uw bestelling in voorraad.
Ja daarom. En die Zotac kaart heeft ook gewoon al die RGB onzin en weet ik wat, en in het buitenland krijg je 5 jaar garantie. Ben eens benieuwd hoe dat in NL gaat zijn. Die bullshit met 849,- voor een Gaming X ga ik niet in mee.Paprika schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:31:
[...]
De nieuwe prijzen voor de Gaming X zijn ook echt veel te hoog. Overigens is koeling alles bij de nieuwe kaarten. Ik denk dat de Zotac van TPU gewoon pech was (blijft een lottery). Eigenlijk alleen maar bevestiging dat binning een grote grap is en voor 't zelfde geld heb je er dus een die 2GHz doet.
Ik heb nu een GTX1080 die best wel hard loopt (2050-2100Mhz core), maar voor hetzelfde geld had ik er een gehad die max 1950 liep.
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Ik heb denk ik een FE kunnen bemachtigen... denk ik. CC betaling is er doorheen. Bevestigingemail ook ontvangen.
Jammer genoeg niet meer dan 1 kunnen fixen. Sorry jongens heb het echt geprobeerd maar liep net als meesten tegen foutmeldingen aan.
Volgende ronde zal ik alsnog bij zijn om de rest te helpen. Iemand enig idee wanneer dat ongeveer zal zijn? Moeten we denken aan dagen, weken of maanden.
Jammer genoeg niet meer dan 1 kunnen fixen. Sorry jongens heb het echt geprobeerd maar liep net als meesten tegen foutmeldingen aan.
Volgende ronde zal ik alsnog bij zijn om de rest te helpen. Iemand enig idee wanneer dat ongeveer zal zijn? Moeten we denken aan dagen, weken of maanden.
ik heb de Gigabyte Gaming OC bij azerty gekocht. heeft iemand hier die bij azerty heel gekocht al bevesteging of iets dergelijks? betaling is was rond om 2 over 3
-
[ Voor 100% gewijzigd door ion op 18-09-2020 09:54 ]
hier bevestiging: 14:55Razortek schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:31:
[...]
order: is niet te vinden in mijn account
verder... geen enkele mailtje gekregen nog
KingxHai
Heb het een paar keer geschreven maar ik zou niet te veel hopen. Heb hetzelfde voor en heb het volgende van Alternate te horen gekregen:Razortek schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:31:
[...]
"Hoi, bedankt voor je bericht. Ik vrees dat je er net hebt naast gegrepen. Onze voorraad is letterlijk op een 2-3 tal minuten uitverkocht geraakt. Momenteel hebben we helaas geen zicht op wanneer we opnieuw voorraad gaan binnen krijgen. Dit gaat in de komende dagen en weken zijn."
Ik heb hier mensen gezien met bestellingen op 14.47 die wel worden uitgeleverd dus als je er niet bij was tussen 14.47 en 14.51 zal het nog spannend worden maar eerder niet dan wel, De vraag is nu wanneer de volgende voorraad komt en daar is veel onduidelijkheid over.
Iemand van paradigit al nieuws?
Of zijn daar ook annuleringen?
Of zijn daar ook annuleringen?
Zelfde kaart besteld, bevestigingsmail ontvangen om 14:50. Zie net dat de status is omgezet naar uitgeleverd.Razortek schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:31:
[...]
F voor alle niet RTX 3080 bestellingen.
Had persoonlijk hoop om eindelijk van mijn 980 af te komen... Guess not. De Nvidia Goden hebben de GPU peasants gesmite.
nvidia krijgt ddos aanvallen van het volk dat wilt kopenTijll schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:34:
Knopje niet op voorraad is weer weg?
Nieuwe hype?
Voelt echt als een overhaaste lancering aan. Dat samen met die "lage" prijs maakt mij echt nieuwsgierig of AMD niet met iets speciaals komt. Kan ook hoop zijn
Welke mail?TonnieO schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:34:
[...]
Zelfde kaart besteld, bevestigingsmail ontvangen om 14:50. Zie net dat de status is omgezet naar uitgeleverd.
Je bestelling bij alternate of de verwerking van uw bestelling?
https://gyazo.com/e58dfacdb734fa7a4738ce31468343f2
Op alle 3 de sites is de ''niet op voorraad'' knop weer weg
Op alle 3 de sites is de ''niet op voorraad'' knop weer weg
Iemand een deftige review voor die Zotac versie?
Lijkt ook een stille variant?
Lijkt ook een stille variant?
Were you able to get it from nvidia's store?VegetaSan schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:33:
Ik heb denk ik een FE kunnen bemachtigen... denk ik. CC betaling is er doorheen. Bevestigingemail ook ontvangen.
I have one in the shopping card but cannot go to the payment screen.
Ach, zolang ie niet compleet gecancelled wordt en ik dan in ieder geval in de volgende batch terecht kom vindt ik 't wel prima; de prijs was in ieder geval niet die belachelijke 850e van MegekkoElazz schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:34:
[...]
Heb het een paar keer geschreven maar ik zou niet te veel hopen. Heb hetzelfde voor en heb het volgende van Alternate te horen gekregen:
"Hoi, bedankt voor je bericht. Ik vrees dat je er net hebt naast gegrepen. Onze voorraad is letterlijk op een 2-3 tal minuten uitverkocht geraakt. Momenteel hebben we helaas geen zicht op wanneer we opnieuw voorraad gaan binnen krijgen. Dit gaat in de komende dagen en weken zijn."
Ik heb hier mensen gezien met bestellingen op 14.47 die wel worden uitgeleverd dus als je er niet bij was tussen 14.47 en 14.51 zal het nog spannend worden maar eerder niet dan wel, De vraag is nu wanneer de volgende voorraad komt en daar is veel onduidelijkheid over.
Als 't goed is heb je met iDeal maar 2 mailtjes gehad. De bestelling en de verwerking?ion schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:35:
[...]
Welke mail?
Iemand toevallig ervaring met het aanvragen van een CC bij ING? Wil er 1tje hebben voor de 3090/3070 FE launch. Vandaag buiten de boot gevallen omdat ze opeens geen paypal accepteren......
Of ergens anders waar je "snel" een CC kan aanvragen......
Of ergens anders waar je "snel" een CC kan aanvragen......
Ja klopt!Paprika schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:36:
[...]
Als 't goed is heb je met iDeal maar 2 mailtjes gehad. De bestelling en de verwerking?
Kunnen ze natuurlijk weinig aan doen, maar what a joke.... Ik ben benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen over de komende weken. Achja, nu in ieder geval kans om eerst wat reviews te lezen, dan maar even niet gamen.iBugged schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:26:
Megekko statement over 3080: https://www.megekko.nl/info/RTX-3080
Ik heb mijn MSI 10GB D6X RTX 3080 Gaming X TRIO 10G zojuist bij alternate geannuleerd om dat ik een FE heb kunnen scoren. Misschien kan ik er nog iemand blij mee maken? Als in de zin dat deze dan weer bij alternate beschikbaar komt.
[ Voor 15% gewijzigd door Senaxx op 17-09-2020 17:39 ]
Mijn prio was om de 779 euro prijs vast te zetten bij alternate voor de gaming x trio. Omdat ik verwacht dat dat voorlopig de laagste prijs gaat worden.
ik had zelf 0 verwachtingen dat hij ook echt geleverd zou gaan worden. Dus de order staat en zie hem vanzelf wel binnenkomen .
ik had zelf 0 verwachtingen dat hij ook echt geleverd zou gaan worden. Dus de order staat en zie hem vanzelf wel binnenkomen .
Beide mails op 14:50 ontvangen van Alternate.ion schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:35:
[...]
Welke mail?
Hoelaat de bevestiging mail eerder vanmiddag?
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Dus zolang dat je tekst "verwerkt in ons magazijn" groen staat ben je safe? Heb voorlopig ook maar 2 mails ontvangen.Paprika schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:32:
[...]
Ik heb met CC betaald. Dat was de laatste mail die ik ontving. De status was bij mij ook lang geel, maar opeens groen. Ik heb daar verder geen mail over gehad. Ik ging meer bij toeval even kijken. DM je ordernummer anders even?
14:51spartacusNLD schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:37:
[...]
Hoelaat de bevestiging mail eerder vanmiddag?
Maar je hebt al geannuleerd ?Senaxx schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:36:
Ik heb mijn MSI 10GB D6X RTX 3080 Gaming X TRIO 10G zojuist bij alternate geannuleerd om dat ik een FE heb kunnen scoren. Misschien kan ik er nog iemand blij mee maken?
Als je hem al geannuleerd hebt kan je er toch niemand meer blij mee maken?Senaxx schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:36:
Ik heb mijn MSI 10GB D6X RTX 3080 Gaming X TRIO 10G zojuist bij alternate geannuleerd om dat ik een FE heb kunnen scoren. Misschien kan ik er nog iemand blij mee maken?
...
[ Voor 97% gewijzigd door Paprika op 18-09-2020 00:56 ]
- Misschien dat er aan kan liggen.TonnieO schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:37:
[...]
Beide mails op 14:50 ontvangen van Alternate.
[ Voor 13% gewijzigd door ion op 18-09-2020 09:55 ]
Jawel, want iemand anders zijn status schoot waarschijnlijk op groen!pvnzoest schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:37:
[...]
Als je hem al geannuleerd hebt kan je er toch niemand meer blij mee maken?
Toch jammer dat Bol dit soort kaarten niet verkoopt. Met de playstation lanceringen weten ze gewoon precies hoeveel ze hebben en wat ze kunnen leveren. Voelt toch altijd allemaal wat professioneler dan die pc webshops.Jay-v schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:36:
[...]
Kunnen ze natuurlijk weinig aan doen, maar what a joke.... Ik ben benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen over de komende weken. Achja, nu in ieder geval kans om eerst wat reviews te lezen, dan maar even niet gamen.
Meh, nvidia site liet me in de steek, ik wacht wel tot later dit jaar.
𝙸𝚗 𝚜𝚙𝚊𝚌𝚎 𝚗𝚘 𝚘𝚗𝚎 𝚌𝚊𝚗 𝚑𝚎𝚊𝚛 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚌𝚛𝚎𝚊𝚖 | Tweakers Discord | Stats.fm | Discogs
Zou er een 2e batch direct achteraan komen?
Soort van: laten we het in stapjes doen?
De knop ''niet in voorraad'' was er weg, toen was die er weer, nu is ie weer weg?
Soort van: laten we het in stapjes doen?
De knop ''niet in voorraad'' was er weg, toen was die er weer, nu is ie weer weg?
Als in de zin dat deze dan weer bij de voorraad van Alternate weer wordt aangevuld?pvnzoest schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:37:
[...]
Als je hem al geannuleerd hebt kan je er toch niemand meer blij mee maken?
Graag!Senaxx schreef op donderdag 17 september 2020 @ 17:36:
Wacht, dus de kaart is meer dan €100 duurder dan aangekondigd, of lees ik het mis?
Zit op de NVIDIA nog steeds vast met het winkelwagentje op Afrekenen... Het zal als het wel door laadt allang uitverkocht zijn.
Een superdag voor de NVIDIA bazen, aandeelhouders en degenen die de kaart wel hebben kunnen bestellen. Maar voor de entry-level medewerkers, beheerders en potentiële kopers een nachtmerrie. Had het wel zien aankomen, maar toch.
Een superdag voor de NVIDIA bazen, aandeelhouders en degenen die de kaart wel hebben kunnen bestellen. Maar voor de entry-level medewerkers, beheerders en potentiële kopers een nachtmerrie. Had het wel zien aankomen, maar toch.
Oink
Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |