[NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 277 ... 629 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 38 producten

• BLACK SPIDER NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-05 15:40
Callewaert schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:27:
[...]

Dus dan klopt het dat er nog 9 over waren, en de rest voor de wachtrij was.
Ik heb nog geen bericht van Tones. Mijn ASUS 3080 TUF 10G GAMING besteld op de releasedag 17-9-2020 om 16:36 uur. Ik zou het vreemd vinden als ze de wachtrij niet eerst wegwerken maar nieuwe klanten wel leveren. De prijs is ondertussen €120 euro meer geworden.. als het zo is snap ik het wel, maar zeker niet netjes van ze. Ik heb ze gemaild om uitleg te geven.

Edit: foutje van mij, het betreft de OC.

[ Voor 3% gewijzigd door BLACK SPIDER NL op 13-11-2020 16:00 ]

• Biletooth
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 18-11-2020
Zo een grote Asus tuf kaarten levering bij tones.be en geen enkele non OC? :-( |:(

[ Voor 5% gewijzigd door Biletooth op 13-11-2020 15:59 ]

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-05 14:42
BLACK SPIDER NL schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:59:
[...]

Ik heb nog geen bericht van Tones. Mijn ASUS 3080 TUF 10G GAMING besteld op de releasedag 17-9-2020 om 16:36 uur. Ik zou het vreemd vinden als ze de wachtrij niet eerst wegwerken maar nieuwe klanten wel leveren. De prijs is ondertussen €120 euro meer geworden.. als het zo is snap ik het wel, maar zeker niet netjes van ze. Ik heb ze gemaild om uitleg te geven.
Het gaat hier om de OC, niet de normale.

• Stoksbrood
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:19
[...]

Het gaat bij ons wel om de TUF OC... Het is inmiddels (jammer genoeg) bekend dat er echt bijna geen non-OC's in omloop zijn :-(

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

• ZKevin
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 07-10-2025
[...]

Het is de O10G waarvan er zijn binnengekomen. De non oc versie wordt nergens geleverd.

• bownbreaker
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 17-05 17:49
Sakirth schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:50:
[...]

Heb je voorheen (gisteren of vandaag) contact opgenomen met ze over de bestelling?
Heb 2 uur geleden gemaild met de vraag wat mijn plaats in de wachtrij was.

• BerryGosie
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10-05 18:02
*checkt tones.be website of order al op verzonden staat
*Checkt mail op tones.be berichten*
*Checkt toch ook maar even de Spam folder in de mail op tones.be berichten*

Begint aardig te jeuken :o

• Stoksbrood
BerryGosie schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:05:

Volgens mij is hun winkel tot 19:00 open. Dat word flink krabben om die jeuk nog 3u onder controle te houden ;)

Even site gecheckt: Vr10u00 - 18u45

[ Voor 4% gewijzigd door Stoksbrood op 13-11-2020 16:08 ]

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

• xalatan
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-10-2023
Tones.be magazijn werkt tot 11u 's avonds :D. Zal wel ff duren eer alle orders verwerkt zijn. De mensen van de klantenservice werken van thuis uit momenteel (voor zover ik weet)

Denk dat iedereen die voor de levering besteld had er wel een krijgt aangezien er een paar op de store geplaats zijn

[ Voor 16% gewijzigd door xalatan op 13-11-2020 16:08 ]

• xynomis
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 19-05-2021

xynomis

ctrl c + ctrl v

Asus GeForce RTX 3070 TUF-RTX3070-O8G-GAMING Videokaart
https://www.cdromland.nl/...070-O8G-GAMING-Videokaart

Gigabyte GeForce RTX 3090 GAMING OC 24G Videokaart
https://www.cdromland.nl/...-GAMING-OC-24G-Videokaart

EVGA GeForce RTX 3090 XC3 ULTRA GAMING grafische kaart
Levertijd: binnenkort verwacht
https://www.alternate.nl/...aart/html/product/1673529?

INNO3D GeForce RTX 3090 iChill X3 grafische kaart
https://www.alternate.nl/...aart/html/product/1673135?

INNO3D GeForce RTX 3070 iChill X3 grafische kaart
https://www.alternate.nl/...aart/html/product/1681756?

INNO3D GeForce RTX 3070 iChill X4 grafische kaart
https://www.alternate.nl/...aart/html/product/1681759?

[ Voor 10% gewijzigd door xynomis op 13-11-2020 16:09 ]

• Sakirth
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 15-05 18:36
BerryGosie schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:05:

*Leest levertijden topic*
*Repeat*

• Callewaert
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 06-01 18:45
xalatan schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:07:
Tones.be magazijn werkt tot 11u 's avonds :D. Zal wel ff duren eer alle orders verwerkt zijn. De mensen van de klantenservice werken van thuis uit momenteel (voor zover ik weet)

Denk dat iedereen die voor de levering besteld had er wel een krijgt aangezien er een paar op de store geplaats zijn
Ik probeer ze gewoon te bereiken als ze indien ze die vandaag versturen ze mijn kaart naar een GLS afhaalpunt dichtbij willen leveren. Dan heb ik die hopelijk morgen nog. Indien niet mogen ze m’ gewoon thuis leveren.

• supercrazy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:33
Op Megekko hebben ze een filmpje geplaatst over de significante TUF RTX3070 levering _/-\o_

Ze staan nog op volgende dag leveren.

https://www.facebook.com/Megekko/videos/368506864473012/

Verwijderd

Ik zou er graag omrijden eigenlijk bij Tones. Maar ze nemen de telefoon niet op 8)7

• Max_van_Duin
  • Laatst online: 02-02 10:05
supercrazy schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:10:
Op Megekko hebben ze een filmpje geplaatst over de significante TUF RTX3070 levering _/-\o_

stiekem is die stapel hol van binnen en zijn de dozen leeg

• dnoiz
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-01-2025

De prijs voor die 3070 is me wel te veel ...

• bownbreaker
Niemand die verder bericht heeft gehad van Tones? Wel gek, maar ze zullen het vast druk zat hebben met al die spam van de iedereen van dit topic.

• Callewaert
Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:10:
Ik zou er graag omrijden eigenlijk bij Tones. Maar ze nemen de telefoon niet op 8)7
We moeten rekening houden dat de telefoon in de winkel rinkelt waarschijnlijk, maar die is dicht ivm corona natuurlijk..

• Sakirth
Mijn order bij Tones staat inmiddels op in verwerking! _/-\o_ :D

• jin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-05-2025

jin

bownbreaker schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:13:
Niemand die verder bericht heeft gehad van Tones? Wel gek, maar ze zullen het vast druk zat hebben met al die spam van de iedereen van dit topic.
Tja heeft Bram zelf over zich afgeroepen....

Twitch

• Callewaert
Sakirth schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:13:
Mijn order bij Tones staat inmiddels op in verwerking! _/-\o_ :D
Jij had gisteren besteld hé? Die van mij staat al sinds gister op in verwerking maar is goed nieuws, is teken dat ze er mee bezig zijn hoop ik

• Sakirth
Callewaert schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:15:
[...]

Jij had gisteren besteld hé? Die van mij staat al sinds gister op in verwerking maar is goed nieuws, is teken dat ze er mee bezig zijn hoop ik
Nee, Woensdag al vrijwel direct na Bram's bericht.

Verwijderd

Het klopt inderdaad dat de levering binnen is gekomen ;)

Op het moment van de levering stonden er ongeveer 77 orders open en was er nog wat vrije stock, een 5-tal minuten later was alles al uitverkocht.

Voor zover ik het zie, iedereen dat voor vandaag besteld had heeft gegarandeerd maandag of dinsdag een kaart in huis (GLS levert niet in het weekend). Klanten met bestellingen die vandaag voor 15:30 zijn geplaats zijn zijn ook 99% zeker van een kaart, erna kan ik helaas niets meer voor garanderen.

Hou er wel rekening mee dat onze klantendienst het enorm, maar dan ook enorm druk heeft door de combinatie van 2 product launches (3000-reeks, 5000x-reeks), huidige lockdown situatie, en koopjesperiode. Aangezien onze winkel fysiek zo goed als gesloten is, komen alle vragen via mail en telefoon binnen. Ook ons magazijn heeft het enorm druk, dus het kan zijn dat je niet direct een confirmatie email krijgt over de status van je bestelling, wij vragen dan ook om nog even geduld te hebben en niet onze klantendienst te overspoelen.

• smaw
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-04 15:50

smaw

Geen ondertitel

Callewaert schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:15:
[...]

Ik heb zojuist besteld, en is ook op "in verwerking" geschoten. Bellen heeft inderdaad geen zin, had ik ook al geprobeerd... Denk inderdaad dat het druk is daar.

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:35

Bedankt, gelijk 1 besteld :>

• Callewaert
Sakirth schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:16:
[...]

Nee, Woensdag al vrijwel direct na Bram's bericht.
Nog beter dan dat hij nu op in verwerking staat dus :9B

• Callewaert
Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:16:

Op het moment van de levering stonden er ongeveer 77 orders open en was er nog wat vrije stock, een 5-tal minuten later was alles al uitverkocht.

Voor zover ik het zie, iedereen dat voor vandaag besteld had heeft gegarandeerd maandag of dinsdag een kaart in huis (GLS levert niet in het weekend). Klanten met bestellingen die vandaag voor 15:30 zijn geplaats zijn zijn ook 99% zeker van een kaart, erna kan ik helaas niets meer voor garanderen.

Hou er wel rekening mee dat onze klantendienst het enorm, maar dan ook enorm druk heeft door de combinatie van 2 product launches (3000-reeks, 5000x-reeks), huidige lockdown situatie, en koopjesperiode. Aangezien onze winkel fysiek zo goed als gesloten is, komen alle vragen via mail en telefoon binnen. Ook ons magazijn heeft het enorm druk, dus het kan zijn dat je niet direct een confirmatie email krijgt over de status van je bestelling, wij vragen dan ook om nog even geduld te hebben en niet onze klantendienst te overspoelen.
Super, bedankt dat je ons wat laat weten! Ik mag dus een nieuwe GPU verwachten volgende week. Fijn weekend Kenneth!

• ShininNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:54
Meh 679 voor een 3070 is echt pure scalping.

• xynomis

xynomis

ctrl c + ctrl v

Verwijderd

Dit zijn nou de dingen die we graag horen. Super bedankt voor al jullie harde werk en sorry voor het gespam. Denk dat er veel van ons al iets te lang wachten om een kaart in handen te krijgen. :)

• Decibel
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 15-05 15:09
Als iemand morgen een kaartje binnen krijgt waar CoD Cold War bij zit wil ik graag ruilen voor Watch Dogs Legion zou je interesse hebben :D

• Sakirth

Heel erg fijn dat jullie nog even wat laten weten hier. Dat scheelt hopelijk ook wat voor de klantenservice qua bellende/mailende Tweakers ;-)

Heel erg bedankt en fijn weekend Kenneth!

• RedHat
Helemaal niet gezien, hou het sporadisch bij. Ik had eigenlijk dit jaar geen verwachtingen om heel eerlijk te zijn. Ik zag dat bericht staan en dacht gelijk bestellen... Nouja, maakt niet uit waar hij vandaan komt, ben blij dat ik hem heb kunnen bemachtigen. :)

• FragDAnvers
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 08-05 08:48

Thanks voor de info !
Kan er morgen gewoon opgepikt worden ? Heb gekozen voor afhaling in Mechelen.

https://www.twitch.tv/fragdanvers

Verwijderd

FragDAnvers schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:23:
[...]

Thanks voor de info !
Kan er morgen gewoon opgepikt worden ? Heb gekozen voor afhaling in Mechelen.
Yep, of vandaag nog! Wacht nog wel even op de confirmatie email dat de kaart klaar ligt ;).

• Uforay
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 11-04 00:20

Thanks Kenneth!

Zo'n berichtje hier scheelt jullie al gauw weer 80 telefoontjes en 160 mailtjes *O* oOo

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Dit is voorlopig mijn afscheid hier. Ik wens iedereen hier ook een zeer spoedig afscheid. :P Het waren bijna twee 'mooie' maanden. :+ :P

Mijn trouwe vriend (1080Ti) sinds begin Mei 2017 tezamen met een hopelijk net zo'n goede nieuwe vriend:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Xnv7O2tdOmqrVyFH3kidLefz5Uk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/25ID3bbp2g2ipfJID2jo72kc.png?f=fotoalbum_large

Geen poscaps! :P
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ERrbWQsahThA95BwHmCXCWshSSY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/I3gTY0BrM0ao4ZJoxWck2H6j.png?f=fotoalbum_large

Gemonteerd:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WbNSQx9oiyoch9fGnOFhY7Y9qCo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/B18QdiL1wHAmAD5D5t9pEiiP.png?f=fotoalbum_large

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Verwijderd

Help!!!! schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:30:
Dit is voorlopig mijn afscheid hier. Ik wens iedereen hier ook een zeer spoedig afscheid. Het waren bijna twee 'mooie' maanden. :+ :P

Mijn trouwe vriend sinds begin Mei 2017 tezamen met een hopelijk net zo'n goede nieuwe vriend:

[Afbeelding]

Geen poscaps! :P
[Afbeelding]

Gemonteerd:
[Afbeelding]
Nice. Wat heb je ervoor betaald? Wannneer besteld, en waar?

• bryanvan
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-05 15:18
Heb nog steeds geen statusupdate op mijn order van gisteren bij tones.be, dus nog steeds ontvangen. Maar het bericht van Kenneth biedt perspectief! :+

PSN: bryanlost

• RedHat
Per ongeluk 2x besteld en betaald |:( bij Megekko.

Die lui hebben ook geen telefoonnummer... Dat wordt 1tje terugsturen. ;w

Ik houd jullie op de hoogte of hij ook daadwerkelijk vandaag verzonden wordt.

[ Voor 24% gewijzigd door RedHat op 13-11-2020 16:40 ]

• Max_van_Duin
  • Laatst online: 02-02 10:05
RedHat schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:39:

of verkopen aan iemand die er op zit te wachten voor het zelfde geld

• dnoiz
RedHat schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:39:

Een 3070 of 3080?

• RedHat
3070 TUF

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:35:
[...]

Nice. Wat heb je ervoor betaald? Wannneer besteld, en waar?
@Verwijderd Thanks. :) E799,-. Op 25 september bij Alternate.

Had eerder een MSI Trio besteld maar die wachtrij was eindeloos dus heb die gecancelled. Toen de TUF OC genomen en gegokt dat veel mensen voor de iets goedkopere non-oc zouden gaan (wat klopte) en deze 'sneller' geleverd zou worden. Ben wel tevreden zo. Wel redelijk lang moeten wachten maar niet al te hoge premium tov MSRP betaald en goed geteste kaart.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

• Frenkovic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-03 12:27
Kijk, dit is prima communicatie. Als ik kon klagen, moet ik nu ook complimenteren (y)

• st1v xtr1m
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 11:04
bryanvan schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:38:
Heb nog steeds geen statusupdate op mijn order van gisteren bij tones.be, dus nog steeds ontvangen. Maar het bericht van Kenneth biedt perspectief! :+
Same here. No update, still at status 'ontvangen', but I have order confirmation, I guess it's just a matter of time...

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06-05 14:27
Van de 2 kaarten heeft 1 geen status meer (andere zou geannuleerd zijn). Eindigt op 31. (Tones asus tuf)

Signature

• Anakin_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-05-2023
Weer een lekker rustig dagje bij Alternate zo te zien.....

• Hexangel
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 06-04-2023
Callewaert schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:40:
[...]

Nu wachten op die T&T! Volgens Megekko hebben ze ook een levering TUF 3080 OC binnengekregen vandaag.
Op 13-11-2020 zijn een aantal van de onderstaande kaarten geleverd:
• Asus Geforce RTX 3080 ROG-STRIX-RTX3080-O10G-GAMING
• Asus GeForce RTX 3070 TUF-RTX3070-O8G-GAMING (een significante hoeveelheid zelfs!)

Wij verwachten volgende week (week 47) een aantal:
• Asus GeForce RTX 3080 TUF-RTX3080-O10G-GAMING
• Asus GeForce RTX 3070 TUF-RTX3070-O8G-GAMING

niet dus :'(

• frus
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-03 01:10
Net een mailtje binnen dat mijn TUF 3080 OC klaar is bij Tones om op te halen.
Besteld op 04/11

• fransuske
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 15-05-2024
Anakin_ schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:48:
Weer een lekker rustig dagje bij Alternate zo te zien.....
Zeg maar gerust een lekker rustig weekje weer.
Andere shops krijgen kaarten binnen maar Alternate........ 8)7

Sta sinds 17/09 in de wachtrij voor een Gigabyte Gaming rtx3080 OC, schiet maar niet op

• Callewaert
mouzetc schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:48:
Van de 2 kaarten heeft 1 geen status meer (andere zou geannuleerd zijn). Eindigt op 31. (Tones asus tuf)
Deze post snap ik niet?

• Sakirth
mouzetc schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:48:
Uit de 8 serie neem ik aan. Ik zit daar iets achter en heb inderdaad ook geen status meer. Nog steeds geen mail van Tones. Ik krijg bijna het idee dat hun systeem mijn email niet leuk vindt.

Edit: Inmiddels heb ik wel email van Tones met factuur :)

[ Voor 6% gewijzigd door Sakirth op 13-11-2020 16:56 ]

• mouzetc
Status veld is leeg :p Nu nog achter de teeugbetaling van de andere kaart aan, helaas geen reactie gehad.

Signature

• Callewaert
mouzetc schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:58:
[...]

Status veld is leeg :p Nu nog achter de teeugbetaling van de andere kaart aan, helaas geen reactie gehad.
Had je er twee besteld dan na Bram z’n bericht?

• Sakirth
Callewaert schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 17:01:
[...]

Wellicht een kaart van een andere fabrikant staan en besloten om een TUF te kopen na zijn bericht?

• zar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08-05 00:48

zar

Net een mail van Tones ontvangen met een factuur van mijn TUF 3080 OC bestelling maar geen track en trace code of verzendbevestiging. Kan iemand mij vertellen of dit normaal is en of ik de verzendbevestiging vanavond nog krijg? Ik had al lang betaald maar krijg dus alleen een factuur.

[ Voor 13% gewijzigd door zar op 13-11-2020 17:03 ]

• mouzetc
Callewaert schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 17:01:
[...]

Ja, zie mn postgeschiedenis. Voor een gamemaatje van me, welke nu lekker baalt..

Signature

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-05 14:42
Hier rolt zojuist de factuur van Tones binnen. Hopelijk snel de T&T en dan kijken of hij nog aan te passen is naar een pakketpunt.

• jin

jin

zar schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 17:02:
Net een mail van Tones ontvangen met een factuur van mijn TUF 3080 OC bestelling maar geen track en trace code of verzendbevestiging. Kan iemand mij vertellen of dit normaal is en of ik de verzendbevestiging vanavond nog krijg? Ik had al lang betaald maar krijg dus alleen een factuur.
Verzend codes komen meestal pas om 22.00

Twitch

• bownbreaker
Zijn er trouwens veel mensen uit Nederland die bij Tones een 3080 hebben besteld? Ik verwacht dat de levering daardoor een aantal dagen langer zal duren. Zou natuurlijk mooi zijn als ik hem nog aan kan passen naar levering naar een pakketpunt zodat ik 'm morgen al heb, maar lijkt mij sterk aangezien ik in NL woon.

• zar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08-05 00:48

zar

jin schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 17:04:
[...]

Verzend codes komen meestal pas om 22.00
Ah ok bedankt :D zo te zien zit ik goed dan! Awesome.

• Pedje-san
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07:18
zar schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 17:02:
Net een mail van Tones ontvangen met een factuur van mijn TUF 3080 OC bestelling maar geen track en trace code of verzendbevestiging. Kan iemand mij vertellen of dit normaal is en dat ik de verzend bevestiging vanavond nog krijg?
Je krijgt eerst een Efactuur en later een mail van GLS met de T&T. Ik moest zelf nog achter mijn cod code aan, maar ze reageren gelukkig snel. :)

• Callewaert
Remz schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 17:03:
Hier rolt zojuist de factuur van Tones binnen. Hopelijk snel de T&T en dan kijken of hij nog aan te passen is naar een pakketpunt.
Ook net factuur gehad! Dit is goed, goed nieuws. Idd hopen dat ik die nog op morgen kan zetten.

Heeft iemand een idee hoe lang het duurt wanneer Megekko op hun mails antwoorden? Heb een PSU besteld bij hun maar heb er nog niets van gehoord.

Verwijderd

T&T komt inderdaad later pas wanneer de levering uit de deur gaat met GLS, vanaf ze dan in hun depot worden gescant komt er ook historiek bij.

Voor de Nederlandse vrienden onder ons, GLS levert 96% van de tijd op 1 werkdag in Belgie & Nederland. Als het vandaag de deur uit gaat, heb je die dus normaal gezien maandag of dinsdag. Het kan zijn dat GLS het druk heeft en dan kan het een paar dagen langer duren dan normaal, maar daar kunnen wij hellaas niet veel aan veranderen.

• Callewaert
Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 17:13:
T&T komt inderdaad later pas wanneer de levering uit de deur gaat met GLS, vanaf ze dan in hun depot worden gescant komt er ook historiek bij.

Voor de Nederlandse vrienden onder ons, GLS levert 96% van de tijd op 1 werkdag in Belgie & Nederland. Als het vandaag de deur uit gaat, heb je die dus normaal gezien maandag of dinsdag. Het kan zijn dat GLS het druk heeft en dan kan het een paar dagen langer duren dan normaal, maar daar kunnen wij hellaas niet veel aan veranderen.
Bedankt om ons op de hoogte te houden Kenneth. Moeten wij mailen of bellen ivm de codes van CoD Black Ops en Geforce Now? Alvast een fijn weekend!

• Stoksbrood
Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 17:13:

Thx!!! Zoals ook al via een mailtje richting jullie, keep it up tijdens deze (bizarre) drukke tijd d:)b

Stoksbrood schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 17:15:
[...]

Thx!!! Zoals ook al via een mailtje richting jullie. Keep it up tijdens deze (bizarre) drukke tijd d:)b
Dat zal vast wel lukken met vele duizenden euro's aan marge op de TUFs. :p

• Blackleaf
  • Laatst online: 22-11-2025
Ik heb ondertussen ook mijn factuur ontvangen voor de ASUS TUF OC 3080 van Tones! Hulde aan Bram en Kenneth voor de tip en de follow up informatie _/-\o_

• BerryGosie
Ik zie hier mensen nu facturen binnen krijgen van tones. Ik heb nog niets gezien en 12 november rond 13.00 besteld.
Ben benieuwd.

• bownbreaker
BerryGosie schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 17:24:
Ik zie hier mensen nu facturen binnen krijgen van tones. Ik heb nog niets gezien en 12 november rond 13.00 besteld.
Ben benieuwd.
Ik ook nog niet hoor, heb 2 uur later dan jij besteld. Denk dat ze het een beetje op volgorde afwerken. Zou me er niet heel druk om maken aangezien ik al een bevestiging heb gehad dat die van mij erbij zat.

• Stoksbrood
BerryGosie schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 17:24:
Ben benieuwd.
Check ook je spamfolder.
Bij mij verdween de status van de site waarna ik een mailtje kreeg met de factuur.
Verzendadres: Efactuur@ tones. be (zonder spaties natuurlijk).

• mouzetc
Factuur zat bij mij in mn spam, even checken!

Signature

• BerryGosie
bownbreaker schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 17:25:
[...]

Ik ook nog niet hoor, heb 2 uur later dan jij besteld. Denk dat ze het een beetje op volgorde afwerken. Zou me er niet heel druk om maken aangezien ik al een bevestiging heb gehad dat die van mij erbij zat.
Ah kijk goed om te weten! Bedankt ;)

• Callewaert
mouzetc schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 17:25:
Factuur zat bij mij in mn spam, even checken!
Bij mij ook. Tevens is de status van mijn order nu verdwenen op de site van tones.

• Ayzuwa
  • Laatst online: 26-03 18:53
Bedankt aan de mensen van Tones voor de reacties hier in het forum. Dit zal jullie klantendienst ook enorm ontlasten.
Vroeg feestdagen cadeautje dit.

Voor de CoD code komt het ook wel in orde hoop ik.

Kan niet wachten tot volgende week *O*

Off-topic: Nu nog de CPU van Alternate.. :)

• Pedje-san
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07:18
Callewaert schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 17:26:
[...]

Bij mij ook. Tevens is de status van mijn order nu verdwenen op de site van tones.
Dit had ik de vorige keer ook, komt vanzelf een GLS mail. :)

• jin

jin

Besteld woensdag 11/11 om 19:00 net de factuur binnen van Tones.be!

Status is nu ook leeg

[ Voor 15% gewijzigd door jin op 13-11-2020 17:33 ]

Twitch

• Callewaert
Pedje-san schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 17:31:
[...]

Dit had ik de vorige keer ook, komt vanzelf een GLS mail. :)
Cheers. :9B

• WCA
  • Laatst online: 14:24

WCA

Net alternate gesproken, ik ben daadwerkelijk geüpgraded naar een ftw3 ultra IPV de non-ultra. Wordt vanavond of maandag verstuurd zeggen ze, vanuit duitsland

Share and Enjoy!

• bryanvan
  • Laatst online: 10-05 15:18
Mijn factuur van Tones.be ook binnen voor de TUF3080OC. Ik vroeg mij alleen nog wel af hoe het zat met de CoD code?

Ik lees hierboven namelijk verschillende dingen, de 1 mailt naar tones, de ander wacht het af. Wat moeten wij hier nou precies voor doen?

PSN: bryanlost

• BerryGosie
Yesss zojuist ook een factuurmail gekregen van tones!!

• Callewaert
Ondertussen, bij Tones: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sf259xRQfokI_n4KP8uPDhnT0G8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Y6nlsnVPlSi8oYbhpPHL4xPw.jpg?f=fotoalbum_large

• dnoiz
Zijn allemaal al weg blijkbaar ... toch de 3080's

• BerryGosie
Heel eerlijk... ik mag Bram van Tones wel bedanken voor het aankondigen van de levering! Bedankt Bram! Ik had eerst een beetje bedenkingen omdat de levering verlaat was, maar toch is het vandaag zover gekomen dat heel veel mede-tweakers zo een kaart kunnen bemachtigen.

• xynomis

xynomis

ctrl c + ctrl v

ondertussen bij informatique

2 3080 strix oc's in 2 maanden. HYPE 7(8)7 |:(

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-05 23:56

p0st

Dutch Reefer

ArjenIsM3 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 14:49:
[...]

De problemen met RGB zijn vrij gemakkelijk op te lossen met de firmware update. Heb ik voor de mijne gister gedaan. Zou zeggen, chat even met Zotac via hun website en ze sturen je de update. 5 minuten en het is opgelost. De koeling is prima, zeker stiller dan FE maar niet zo stil als een Gaming X Trio bijvoorbeeld.
Firmware update, BIOS flash, check :7 ik ben wel een tweakert natuurlijk dus geef niet "zomaar" op.
Zelfs na deze acties nog steeds na herstarten geen RGB, soms ook weer Spectra uitgegrijsd.
Dan ben ik er na een paar dagen klooien vrij snel klaar mee, vooral aangezien ik het geluid ook vrij storend vond.
Kan natuurlijk ook dat het een maandagochtend model was :+

Inmiddels terug van de vrinden van Azerty. Vriendelijke medewerkers en de "switch" was zo gepiept. Voor nu weer even klaar dus, totdat het weer begint te kriebelen :9

In ieder geval dank aan @chief147 voor het melden dat er 3070's van Inno3D beschikbaar waren d:)b

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/E00INpwh.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/LcF8Gzvh.jpg

Oh en om de RGB-kermis af te maken is er nog een "Enhancement Kit" van Amazon onderweg om het aantal RAM balkjes netjes op 4 uit te laten komen *O*

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

• bownbreaker
Hulde aan Bram inderdaad. Toch nog m’n 3080 voor cyberpunk binnen. Had de hoop eigenlijk al opgegeven.

Factuur heb ik nu ook binnen. Stond in spam.

[ Voor 18% gewijzigd door bownbreaker op 13-11-2020 17:54 ]

• Ian-Tones
  • Laatst online: 25-08-2022
Voor mensen die een bestelling bij Tones hebben geplaatst, die een factuur ontvangen hebben maar nog geen Track & Trace.. De Track & Trace code word pas verstuurd wanneer de kaart in handen is van GLS en ook door hun dus word overgenomen van bij ons, dat is meestal pas na 23 uur.

• Rubenwest
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 09-03 16:23
IanDb schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 17:50:
Voor mensen die een bestelling bij Tones hebben geplaatst, die een factuur ontvangen hebben maar nog geen Track & Trace.. De Track & Trace code word pas verstuurd wanneer de kaart in handen is van GLS en ook door hun dus word overgenomen van bij ons, dat is meestal pas na 23 uur.
Stond de kaart eerst op "Op voorraad" of gewoon zoals nu "Word verwacht". Vraag me af of het nog waard is om er nu nog snel even 1 te bestellen.

• dozdaman
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 06-04 17:56
Rubenwest schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 17:53:
[...]

Stond de kaart eerst op "Op voorraad" of gewoon zoals nu "Word verwacht". Vraag me af of het nog waard is om er nu nog snel even 1 te bestellen.
ik ook 8)7 8)7 8)7
[...]

Niet op voorraad -> Wordt verwacht -> Voorraad -> Niet op voorraad -> Wordt verwacht

• Ian-Tones
  • Laatst online: 25-08-2022
[...]

Als je nu nog een kaart besteld, zal je niet meer bij de lucky few behoren die er nog 1 krijgt. Alle kaarten zijn nu echt weer uitverkocht, en het is weer wachten op een volgende levering. Maar als we iets concreets weten, laten we het op het tweakers forum weten.

• xynomis

xynomis

ctrl c + ctrl v

Ik had uhm al eerder gepost. Maar stond er 'binnenkort leverbaar'. Inmiddels beschikbaar.

• ShininNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:54
xynomis schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 18:05:
Ik had uhm al eerder gepost. Maar stond er 'binnenkort leverbaar'. Inmiddels beschikbaar.

Toch netjes dat ze ook nog 4,95 euro verzendkosten rekenen _/-\o_

• chief147
  • Laatst online: 20-07-2023
p0st schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 17:47:
[...]

Firmware update, BIOS flash, check :7 ik ben wel een tweakert natuurlijk dus geef niet "zomaar" op.
Zelfs na deze acties nog steeds na herstarten geen RGB, soms ook weer Spectra uitgegrijsd.
Dan ben ik er na een paar dagen klooien vrij snel klaar mee, vooral aangezien ik het geluid ook vrij storend vond.
Kan natuurlijk ook dat het een maandagochtend model was :+

Inmiddels terug van de vrinden van Azerty. Vriendelijke medewerkers en de "switch" was zo gepiept. Voor nu weer even klaar dus, totdat het weer begint te kriebelen :9

In ieder geval dank aan @chief147 voor het melden dat er 3070's van Inno3D beschikbaar waren d:)b

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Oh en om de RGB-kermis af te maken is er nog een "Enhancement Kit" van Amazon onderweg om het aantal RAM balkjes netjes op 4 uit te laten komen *O*
Ziet er strak uit ik kan niet wachten tot morgen

• Zaodith
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-05 20:41
Weet er iemand hoeveel Strix 3080 oc vandaag zijn geleverd door Megekko?

Hartelijk dank alvast :)

• svdham
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 16:15
Zaodith schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 18:15:

Nog 0 bij Alternate NL iig...

• Callewaert
IanDb schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 17:50:
Ah damn. Dus de kans zit er niet in dat ik hem naar een pakjesmuur kan ophalen morgen?

• Decibel
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 15-05 15:09
Zaodith schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 18:15:

Nog geen idee. Ik stond/sta nog steeds op plek 1 van 204
Pagina: 1 ... 277 ... 629 Laatste

Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
Beschikbaarheid is te vinden in https://docs.google.com/s...2_DWk4/edit#gid=712726851 (niet meer up-to-date)

reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord