Ties are not forgotten, They're severed
hoe zou dat komen @xynomis? Gewoon te kleine spelerxynomis schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 17:42:
[...]
ondertussen bij informatique
2 3080 strix oc's in 2 maanden. HYPE![]()
in het veld! Bij megekko verleden week 250 man voor me..geannuleerd,
bij informatique stuk of 3....happy.....dus niet.....
Dat zal jammer genoeg geen optie meer zijn, daarvoor kan je naar GLS mailen, maar dat zal op zulke korte tijd niet meer lukken denk ik.Callewaert schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 18:17:
[...]
Ah damn. Dus de kans zit er niet in dat ik hem naar een pakjesmuur kan ophalen morgen?
Mijn oude GTX 970 heeft enorme moeite met Valhalla dus ik kan niet wachten om die geile upgrade eindelijk in mijn kast te steken
Ik heb twee orders open staan bij Megekko die ik zal cancellen zodra ik de kaart binnen heb van Tones.
Moet wel mijn complimenten uitspreken over de fijne en duidelijke communicatie van Megekko omtrent deze gekte. Ik had het hen eigenlijk het meest gegund, maar kon de kans bij Tones niet voorbij laten gaan..
We mogen niet vergeten, wat een mega drukke periode dit is voor leveranciers.IanDb schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 18:26:
[...]
Dat zal jammer genoeg geen optie meer zijn, daarvoor kan je naar GLS mailen, maar dat zal op zulke korte tijd niet meer lukken denk ik.
Door Corona, Koopjesperiode, de enorme drukte van deze releases, en bedrijven die ook onderbemand zijn is dit echt een helse periode voor leveranciers en daarvoor moeten we allemaal even geduld proberen hebben
Dank voor deze waardevolle toevoegingluifel schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 18:24:
[...]
hoe zou dat komen @xynomis? Gewoon te kleine speler
in het veld! Bij megekko verleden week 250 man voor me..geannuleerd,
bij informatique stuk of 3....happy.....dus niet.....
Yep, leeg sinds ik mijn factuur heb ontvangen. Denk dat dat betekent dat je je kaart na het weekend mag verwachten:)bones84261 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 18:29:
Voor degenen die bij de 108 TUFs waren voor tones: is jullie status nu ook "leeg" ?
Klopt.bones84261 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 18:29:
Voor degenen die bij de 108 TUFs waren voor tones: is jullie status nu ook "leeg" ?
Zelfs mijn huidige watergekoelde 1080Ti heeft moeite met die game op 3440x1440. De 3080 komt wel als een zegen ja (als Megekko ze vandaag nog verstuurdHexangel schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 18:29:
Die TUF OC's van Tones waren echt een godsgeschenk![]()
Mijn oude GTX 970 heeft enorme moeite met Valhalla dus ik kan niet wachten om die geile upgrade eindelijk in mijn kast te steken![]()
Ik heb twee orders open staan bij Megekko die ik zal cancellen zodra ik de kaart binnen heb van Tones.
Moet wel mijn complimenten uitspreken over de fijne en duidelijke communicatie van Megekko omtrent deze gekte. Ik had het hen eigenlijk het meest gegund, maar kon de kans bij Tones niet voorbij laten gaan..
Ja!bones84261 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 18:29:
[ Voor 11% gewijzigd door zar op 13-11-2020 18:57 ]
Hier helaas nog nikszar schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 18:33:
Net een mail van Tones met mijn black ops en Geforce now code. Awesome!
Vandaag besteld, bevestiging om 15:16.
Nette service! Overigens geen factuur ontvangen nog
Hier ook nog niets ontvangen tot op heden.zar schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 18:33:
Net een mail van Tones met mijn black ops en Geforce now code. Awesome!
EDIT: Heb tevens nog mijn pakketje kunnen aanpassen dat het geleverd wordt in zo’n pakjesmuur, Is het morgen, super - is het morgen niet dan ga ik er gewoon achter maandag
[ Voor 63% gewijzigd door Callewaert op 13-11-2020 18:59 ]
Kan gerust na 10en zijn voor je die T&T hebt.thom.vanheugten schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 18:58:
Lijkt er ook op dat Megekko de 3080 STRIX nog niet aan het verzenden isHeb nog niks, hopelijk nog snel een T&T zodat ik morgen kan beginnen
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Ik ben een plaatje gezakt, aangezien jij op plek 1 stond (als ik mij correct herinner) zal je hem morgen ontvangen. T&T laat vaak even op zich wachten. Veel plezier!thom.vanheugten schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 18:58:
Lijkt er ook op dat Megekko de 3080 STRIX nog niet aan het verzenden isHeb nog niks, hopelijk nog snel een T&T zodat ik morgen kan beginnen
Zat die ook in de spam?zar schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 18:33:
Net een mail van Tones met mijn black ops code. Awesome!
Oei, ik heb op 11/11 besteld. Ook voor afhaling maar nog niets gehoord..FragDAnvers schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 19:19:
Gisteren bij Tones besteld, net gaan afhalen !
[Afbeelding]
TUF OC ?warshooter schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 19:20:
[...]
Oei, ik heb op 11/11 besteld. Ook voor afhaling maar nog niets gehoord..
https://www.twitch.tv/fragdanvers
Wat zegt je status op de tones pagina ?
In verwerking. stond een tijdje op ontvangen. Maar ik heb het gevoel vanaf ik navroeg hoe het zat met mijn plaats, ze telkens ineens bij het nakijken de status mee veranderen naar verwerken. Was ook het geval met mijn 5600x & 5800x.FragDAnvers schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 19:24:
[...]
Wat zegt je status op de tones pagina ?
Edit: ik heb gekozen voor ophaling in heist. Mogelijk is de levering in mechelen toegekomen? dat zou misschien verklaren waarom ik nog niets gekregen heb. reden is inderdaad dat transport naar de andere winkel nog moet gebeuren
[ Voor 71% gewijzigd door warshooter op 14-11-2020 01:14 ]
EDIT
Toch wel, net een tweede mail gekregen, stond ook in spam.
[ Voor 23% gewijzigd door bownbreaker op 13-11-2020 19:46 ]
Kijk even op je tones.be account bij je bestellingen. Bij mij staan daar nu namelijk 2 bestellingen en 2 facturen. 1 voor de black ops code en de andere voor de GPU. Ik wacht mijn verzendbevestiging echter nog wel in spanning af.bownbreaker schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 19:45:
Kreeg net mail van Tones dat de code voor Black Ops bij de factuur op zou moeten staan, zie het nergens staan.
Heb hem inderdaad, kan de code alleen nog niet redeemen zolang ik de GPU nog niet geïnstalleerd heb. Dus zal nog even moeten afwachten.zar schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 19:46:
[...]
Kijk even op je tones.be account bij je bestellingen. Bij mij staan daar nu namelijk 2 bestellingen en 2 facturen. 1 voor de black ops code en de andere voor de GPU. Ik wacht mijn verzendbevestiging echter nog wel in spanning af.
Uiteraard volgen de foto's van me systeem zodra ie klaar is
Helemaal niets bij Alternate.....thom.vanheugten schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 19:49:
Net ook de T&T binnen voor de 3080 STRIX van MegekkoJezus wat een gedoe dit wachten maar ben zo blij dat ik er vanaf ben!
Uiteraard volgen de foto's van me systeem zodra ie klaar is
Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Ik heb er maar 1 staan. Ach, ik wacht wel tot ik m heb en stuur dan een mailtje. Volk daar heeft t druk genoegzar schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 19:46:
[...]
Kijk even op je tones.be account bij je bestellingen. Bij mij staan daar nu namelijk 2 bestellingen en 2 facturen. 1 voor de black ops code en de andere voor de GPU. Ik wacht mijn verzendbevestiging echter nog wel in spanning af.
XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]
Hier allesinds geen code.. Daarnet gaan oppikken.Stoksbrood schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 19:59:
[...]
Ik heb er maar 1 staan. Ach, ik wacht wel tot ik m heb en stuur dan een mailtje. Volk daar heeft t druk genoeg
Ik vroeg dit ook aan de persoon achter de balie maar die zei dat er geen was ?
Verwijderd
Stuur even een mailtje naar kenneth@ tones.be, dan regel ik dit morgen even voor jouFragDAnvers schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 20:00:
[...]
Hier allesinds geen code.. Daarnet gaan oppikken.
Ik vroeg dit ook aan de persoon achter de balie maar die zei dat er geen was ?
^Ook voor de anderen hier die dit niet hebben ontvangen, mogelijk een foutje in het systeem.
EDIT: Factuurnummer meesturen aub!
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2020 20:04 ]
Mailtje verstuurd, Big thanks !!Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 20:03:
[...]
Stuur even een mailtje naar kenneth@ tones.be, dan regel ik dit morgen even voor jou.
^Ook voor de anderen hier die dit niet hebben ontvangen, mogelijk een foutje in het systeem.
Nu zit ik nog met een 3080 inno3D die ik terug wou sturen, maar dacht misschien kan ik hier iemand er blij mee maken? stuur maar een private bericht ofzo iets
Heb net m’n berichtje gemaild :-)Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 20:03:
[...]
Stuur even een mailtje naar kenneth@ tones.be, dan regel ik dit morgen even voor jou.
Massas bedankt
Nog 10 te gaan
:strip_exif()/f/image/VMCBMSXkZNIK87O6ndI0nJii.jpg?f=fotoalbum_large)
Vandaag mijn Strix 3080 OC ontvangen via Reichelt. Ik stond bij Alternate nogsteeds op plek 102. (17 september besteld) Dus heb het via een omweg geprobeerd.
Echter, toen ik de doos opende, kwam ik erachter dat de kaart reeds gebruikt was. Plastic op de backplate en RGB strip was peeled off en er zat al wat stof op de fans. Ik heb meteen gebeld en zij waren ook erg verbaasd. De kaarten worden vanuit hun distributeur direct doorgezonden.
Ze gaven aan dat de kaart kon retourneren als er iets mee aan de hand is. Nu heb ik de kaart getest in furmark, 3d mark en AC Valhalla en alles lijkt in orde.
Ik denk dat ik het dan toch hier maar bij laat, maar het gaf meteen een dubbel gevoel vanmiddag. Eindelijk de Strix 3080, via een omweg, maar wel "used". Heb er ook een dikke premium voor betaald overigens..
Ryzen 5800x3D | NZXT Kraken Z73 | ASUS TUF RTX 4080 OCOC | 32GB Corsair RGB Vengeance Pro 3600mhz | 42'' LG C2 OLED | Samsung S21 Ultra
Dat is inderdaad wel erg vreemd. Zeker als blijkt dat 'ie bij de distributeur geopend is. Daar zou ik als Reichelt zijnde toch wel even achterna gaan want dat is not done.ascendance schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 20:39:
[Afbeelding]
Vandaag mijn Strix 3080 OC ontvangen via Reichelt. Ik stond bij Alternate nogsteeds op plek 102. (17 september besteld) Dus heb het via een omweg geprobeerd.
Echter, toen ik de doos opende, kwam ik erachter dat de kaart reeds gebruikt was. Plastic op de backplate en RGB strip was peeled off en er zat al wat stof op de fans. Ik heb meteen gebeld en zij waren ook erg verbaasd. De kaarten worden vanuit hun distributeur direct doorgezonden.
Ze gaven aan dat de kaart kon retourneren als er iets mee aan de hand is. Nu heb ik de kaart getest in furmark, 3d mark en AC Valhalla en alles lijkt in orde.
Ik denk dat ik het dan toch hier maar bij laat, maar het gaf meteen een dubbel gevoel vanmiddag. Eindelijk de Strix 3080, via een omweg, maar wel "used". Heb er ook een dikke premium voor betaald overigens..
Edit : ASUS GEFORCE RTX 3080 TUF 10G GAMING 10GB GDDR6X deze is het meest voordelig en de meerprijs tov 3070 nog het overwegen waard. Lees alleen dat deze slecht leverbaar is..
[ Voor 23% gewijzigd door Workaholic op 13-11-2020 20:46 ]
Beetje off topic maar mag ik vragen welke kabels dat zijn? Ik heb alleen die lelijke van mijn Corsair RMx850
On-topic: Deze week mijn Gigabyte RTX 3070 Gaming terug gestuurd vanwege connector issues. Op internet vooral verhalen van RTX 3080 en 3090 kaarten maar die van mij had exact hetzelfde probleem.
Vandaag maar een ASUS 3070 DUAL OC gekocht bij Azerty als vervanging. Wordt uiteindelijk vervangen door een MSI 3080 Gaming Trio als die tegen die tijd nog wel compatible is met mijn mobo.
[ Voor 28% gewijzigd door Cidolfas op 13-11-2020 20:52 ]
i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
Als ik een beetje rondkijk naar welke kaarten overal geleverd worden. Zou ik zeker niet voor een non OC gaan indien je deze snel wil hebben. Deze worden bijna nergens geleverd.Workaholic schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 20:43:
Iemand tips voor welke 3080 van asus ik zou moeten gaan? Ik ben al weken aan het wachten op : msi 3070 ventus 2 via megekko en overweeg nu maar te upgraden naar een asus 3080 non oc? Maar ik zie hier voornamelijk de oC voorbij komen? Tones heeft meerdere 3080 van asus.. dus tips zijn welkom
Edit : ASUS GEFORCE RTX 3080 TUF 10G GAMING 10GB GDDR6X deze is het meest voordelig en de meerprijs tov 3070 nog het overwegen waard. Lees alleen dat deze slecht leverbaar is..
Op tones kan ik zeggen dat ik mijn STRIX oc naar een TUF oc heb laten veranderen, ik stond daar voor de strix OC op positie 72 en er werd mij gemeld dat ik deze pas in 2021 zou ontvangen.
De TUF OC is vandaag verstuurd, maar uiteraard zal het specifiek bij tones nu weer even wachten zijn op deze kaart. Geen idee hoe lang
De 3080 TUF OC kaarten bij Tones ben je helaas te laat voor. Aan de andere kant, de wachtrij daarvoor zal nu wel 0 zijn dus als ze er weer krijgen ben je de eerste.Workaholic schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 20:43:
Iemand tips voor welke 3080 van asus ik zou moeten gaan? Ik ben al weken aan het wachten op : msi 3070 ventus 2 via megekko en overweeg nu maar te upgraden naar een asus 3080 non oc? Maar ik zie hier voornamelijk de oC voorbij komen? Tones heeft meerdere 3080 van asus.. dus tips zijn welkom
De Asus 3080 non OC is zo ongeveer de slechtst geleverde en tegelijk één van de meest gewilde vanwege prijs/kwaliteit. Ik heb hem 17 september (release) besteld en nog steeds 130 wachtenden voor me. Zijn er nog maar 9 geleverd in afgelopen 2 maanden. De OC wordt veel meer geleverd.Workaholic schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 20:43:
Als je dus nog 2-3 maanden kan wachten, kun je ervoor gaan
Voor msrp is dat zeker 't geval, maar voor 880 euro is dat ook niet meer waar natuurlijk. Dan keldert de prijs/kwaliteit welShaflic schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 21:02:
[...]
De Asus 3080 non OC is zo ongeveer de slechtst geleverde en tegelijk één van de meest gewilde vanwege prijs/kwaliteit. Ik heb hem 17 september (release) besteld en nog steeds 130 wachtenden voor me. Zijn er nog maar 9 geleverd in afgelopen 2 maanden. De OC wordt veel meer geleverd.
Als je dus nog 2-3 maanden kan wachten, kun je ervoor gaan
Ja de OC variant die ze nu voor 880 verkopen is inderdaad stuk minder interessantPaprika schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 21:03:
[...]
Voor msrp is dat zeker 't geval, maar voor 880 euro is dat ook niet meer waar natuurlijk. Dan keldert de prijs/kwaliteit wel.
Denk dat met de release van de AMD’s de waarde van deze kaarten snel gaat dalen. Zullen snel weer terug op MSRP zitten. Nvidia heeft concurrentie nu!
Inderdaad. Helemaal ganz gar nichts bei Alternate... overal wordt geleverd, behalve daar. Ze krijgen nog tot eind deze maand van mijsvdham schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 20:40:
Bij Alternate geen spoor te bekennen van de STRIX 3080...
XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]
Ja, ik heb ook nog niets. Zou kunnen dat ze om 22:00 komen.Stoksbrood schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 21:42:
Heb hier nog geen T&T gekregen voor m'n 3080 TUF OC van Tones. Nog anderen die 'm missen?
Verwijderd
Ik sta nu op plek 23 voor de gigabyte 3080 gaming oc, is deze kaart zo slecht dan? Zag veel reviews dat het een goede tweede was t.o.v. De msi variant.Cidolfas schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 20:49:
[...]
Beetje off topic maar mag ik vragen welke kabels dat zijn? Ik heb alleen die lelijke van mijn Corsair RMx850
On-topic: Deze week mijn Gigabyte RTX 3070 Gaming terug gestuurd vanwege connector issues. Op internet vooral verhalen van RTX 3080 en 3090 kaarten maar die van mij had exact hetzelfde probleem.
Vandaag maar een ASUS 3070 DUAL OC gekocht bij Azerty als vervanging. Wordt uiteindelijk vervangen door een MSI 3080 Gaming Trio als die tegen die tijd nog wel compatible is met mijn mobo.
Also nothing yet for me, no T&T and no game code. (I did get a factuur at around 17:35)Stoksbrood schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 21:42:
Heb hier nog geen T&T gekregen voor m'n 3080 TUF OC van Tones. Nog anderen die 'm missen?
Ik heb m al een paar uurtjes. Is volgens GLS enkel aangemeld maar nog niet ontvangen.Stoksbrood schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 21:42:
Ik heb inderdaad ook de game code ook nog niet ontvangen. En ook nog geen T&T maar dat kan wellicht nog komen. Factuur al wel binnen maar daar staat geen game code op.st1v xtr1m schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 21:55:
[...]
Also nothing yet for me, no T&T and no game code. (I did get a factuur at around 17:35)
Naam: Dennis Gosseling
Eigenlijk ben ik best wel ongeduldig
[ Voor 25% gewijzigd door BerryGosie op 13-11-2020 22:04 ]
Callewaert schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 21:57:
[...]
Ik heb m al een paar uurtjes. Is volgens GLS enkel aangemeld maar nog niet ontvangen.
Wellicht omdat Calle in België woont?zar schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 22:00:
[...]
volgens mij ben je de enige die al een T&T heeft XD
Verwijderd in "[ZT] [NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen"BerryGosie schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 21:59:
[...]
Ik heb inderdaad ook de game code ook nog niet ontvangen. En ook nog geen T&T maar dat kan wellicht nog komen. Factuur al wel binnen maar daar staat geen game code op.
Naam: Dennis Gosseling
Eigenlijk ben ik best wel ongeduldigsorry hiervoor.. ik moet gewoon ff afwachten xD
Woon idd in België, dus kan kloppen!
Toch maar even een mailtje erachteraan gedaan. Bedankt voor je bericht.
We houden elkaar op de hoogte als er T&T codes verstuurd zijn!
Verwijderd
mensen die dubbel bestellen zijn imo net zo erg als scalpers.ascendance schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 20:39:
[Afbeelding]
op reddit zit het vol met schijnheilige bonen met rotsmoezen waarom ze er twee hebben en vragen op een forum welke volgen HUN het beste is.
dr zijn mensen die dan beide kaarten thuis gaan testen welke 3080 daadwerkelijk het beste is, walgelijk.
en dan een terug sturen en dat is dan gewoon used, en die kaart is dan ook meteen uit de rotatie voor een goede lange tijd want die moet weer terug, gechecked en ingepakt worden en wat er allemaal bij komt kijken.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2020 22:34 ]
Verwijderd
Zie PM! ✌🏽Cidolfas schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 20:49:
[...]
Via waar krijg je hem zo snel dan??Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 22:34:
Ik ben geswitched van ASUS TUF OC 3080 naar de MSI Gaming X Trio RTX 3080. Die TUF duurde me te lang om op te wachten. Al sinds 17 September in de wachtrij en nog steeds niks. De MSI krijg ik morgen binnen, zojuist de Track en Trace gekregen van Paradigit.
Hier ook nog helaas geen T&T ook niet in de SPAM ;-)
Niet om het een of ander. Maar 1 of 2 dagen extra wachten kan ik welzar schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 23:06:
Zou het misschien kunnen dat we onze T&T van Tones maandag pas ontvangen? Misschien was het vandaag niet meer gelukt om de orders op tijd aan te melden en zal dit dus maandag gebeuren en krijgen we ergens maandag de T&T en dinsdag de bestelling. Nu inmiddels 23:04 en zo te zien heeft geen enkele Nederlander een T&T.
Bookmarken deze hap!digibazz schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 23:11:
Vraagje weet iemand hoe lang de wachtrij is van de asus tuf oc bij Megekko ?
Verwijderd
Ze hadden een klein aantal MSI binnen gekregen. Heb gewoon gevraagd of ze mijn order kunnen aanpassen van de TUF OC naar de MSI en voila. Geen idee waarom er geen kaarten op hun site staan, was me ook opgevallen. Net bevestiging van DHL dat ze tussen 11 en 15 komenMetalSonic schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 23:05:
[...]
Zie mniet op de website van Paradigit?
De wachtrij loopt opeens snel. 88->75 in het laatste uur.
Asus TUF 3080 OC.
*fingers crossed!*
manmanmanmanmanmanman
Waarschijnlijk iedereen die een levering van tones verwacht en heeft gecancelled?HexerPsy schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 23:51:
Oh! Beweging bij Alternate!
De wachtrij loopt opeens snel. 88->75 in het laatste uur.
Asus TUF 3080 OC.
*fingers crossed!*
Dat is vervelend.svdham schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 00:00:
WELGETELD 4 STRIX 3080 GELEVERD BIJ ALTERNATE
manmanmanmanmanmanman
Gister 50 plaatsen gezakt voor de tuf oc 3080 naar 56, nu weer 12 plekken lager op 44. Gaat lekker soepel zo bij Alternate.nl
Worden een hoop van deze kaart uitgeleverd, hopen dat dit zo blijft, dan heb ik de kaart nog voor december begint.
Als ik vragen mag, waarom haal je het dan niet bij cdromland of megekko? Daar zijn blijkbaar nog genoeg (tuf oc)Bisquit schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 00:09:
[...]
Dat is vervelend.
Gister 50 plaatsen gezakt voor de tuf oc 3080 naar 56, nu weer 12 plekken lager op 44. Gaat lekker soepel zo bij Alternate.nl
Worden een hoop van deze kaart uitgeleverd, hopen dat dit zo blijft, dan heb ik de kaart nog voor december begint.
/f/image/xzCYYjy9kFT0IhqjNimkaJVV.png?f=fotoalbum_large)
WTF?!? Heb nog geen e-mail ontvangen. En stond gisteren nog op plek 62
[ Voor 13% gewijzigd door NewUser11 op 14-11-2020 00:43 ]
Lekkere info! Dank je voor deze waardevolle toevoeging
[ Voor 4% gewijzigd door xynomis op 14-11-2020 00:36 ]
Je was mij helaas voor. Was mijn post nog aan het editen.. Nu goed baas?xynomis schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 00:35:
[...]
Lekkere info! Dank je voor deze waardevolle toevoeging
hehe
[ Voor 3% gewijzigd door NewUser11 op 14-11-2020 00:37 ]
Haha ja top. Geloof me ik kijk nergens meer van op op dit forum hoorNewUser11 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 00:37:
[...]
Je was mij helaas voor. Was mijn post nog aan het editen.. Nu goed baas?
hehe
Beste
Uw grafische kaart is ondertussen verzonden. Normaal gezien heeft U al een mail ontvangen met de code’s.
Bij deze stuur ik ze nog is voor de zekerheid.
Dus ze zijn onderweg boys!
NL of BEUforay schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 00:48:
Ik krijg om 00:45 de volgende mail van Tones NAV mijn vraag om Black OP Code die niet bij mijn factuur zat:
Uw grafische kaart is ondertussen verzonden. Normaal gezien heeft U al een mail ontvangen met de code’s.
Bij deze stuur ik ze nog is voor de zekerheid.[/i]
Hopen dat ik nog een t&t krijg.
Kaart heb ik eigenlijk toch pas nodig vanaf 10 december
Idem. Nog steeds geen T&T.Stoksbrood schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 01:06:
[...]
Ik heb ook nooit updates gekregen buiten betaalbevestiging en factuur. Zou het aan mijn e-mail liggen? (Voordat iemand het vraagt, nee niets in de spam folder)
Ik ben net zo ver als jou. Factuur vanmiddag ontvangen.Sakirth schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 01:15:
[...]
Idem. Nog steeds geen T&T.
Ik heb ook nooit updates gekregen buiten betaalbevestiging en factuur. Zou het aan mijn e-maik liggen? (Voordat iemand het vraagt, nee niets in de spam folder)
Gebruik zelf gmail. Zal wel loslopen.
Ik ga tukken! Ciao!
Heb je een track en trace code/verzendbevestiging ontvangen? Of dat nog niet?Uforay schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 00:48:
Ik krijg om 00:45 de volgende mail van Tones NAV mijn vraag om Black OP Code die niet bij mijn factuur zat:
Beste
Bij deze stuur ik ze nog is voor de zekerheid.
Wacht even - voor alle duidelijkheid -> Ik kreeg de bevestiging dat mijn RTX3080 TUF OC verzonden is maar nog geen T&T!Stoksbrood schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 01:06:
[...]
En een Game code voor Black ops die er in eerste instantie niet bij zat...
Heb zelf nog geen verzend bevestiging gehad (nederland).
Stiello.com
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
/f/image/G8Ckb9jAzDcdiqUiEne74cwU.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3eJTOHflblSjmZ6NmVPUi2qa.jpg?f=fotoalbum_large)